Dus de exemplaren van de YuiXX, die jullie hebben meegenomen naar de CES, waren dus in feite allemaal dev kits ? Zo niet, waarom gebruik je deze exemplaren dan niet voor je promotie doeleinden, om reviewers alvast een verslag te laten schrijven ? Is dat vanwege de laatste aanpassingen die jullie nog willen doen aan de hardware/software/firmware om de YuiXX te perfectioneren, waardoor deze machines niet in aanmerking komen voor een eerlijke review vanwege de verschillen met de "release" versie?
Of hebben jullie überhaupt nog geen machine kunnen assembleren door het ontbreken van de Intel® CE 3100 Media Processor, zoals de laatste berichtgeving ? Als dat laatste het geval is, dan begrijp ik de moeilijke situatie waarin jullie nu zitten.
Begrijp met niet verkeerd. Ik waardeer het heel erg, dat jij persoonlijk de communicatie op je neemt hier op Tweakers mbt tot de laatste ontwikkelingen van de YuiXX. Alleen lopen er een aantal zaken mis waar jij in mijn ogen misschien helemaal geen vat op hebt, maar deze wel binnen de organisatie aan kan kaarten om deze te stroomlijnen, zodat elke laag binnen de organisatie weet hoe te communiceren.
Hiermee bedoel ik de informatie die op de YuiXX website te vinden was over de mogelijke ondersteuning van het DVB-C verhaal, waarna hier door enkele Tweakers gerichte emails naar Conceptronic toe gingen, omtrent vragen hierover, maar hier geen duidelijk antwoord over terug kregen.
Dan het CES "gerucht" of beter nu gezegd feit, wat tussen 7 en 10 januari medegedeeld werd aan een reseller/distributeur/bezoeker van de CES aan jullie CES stand, wat inhield dat Intel een fout gemaakt had, waardoor jullie de chipset niet op tijd binnen konden krijgen en daardoor de levering van de YuiXX uitstelden tot eind februari.
Als vervolgens de PR afdeling van Conceptronic pas na bijna een week, nadat de CES is afgelopen, een officieel bericht op de YuiXX website plaatst, omtrent het uitstellen van de launch, dan schept dat natuurlijk een vertekend beeld omtrent de duidelijke berichtgeving, over een feit dat al bijna een week bekend was bij de meeste mensen. Als dit bericht al direct na de CES op de website had gestaan, dan had dat heel anders overgekomen.
Nogmaals, dit zijn zaken waar jij weinig aan kon doen dat ze gebeurd zijn, maar waarbinnen de organisatie wel schuldig is, in het tot stand komen daarvan.
Je hoeft me niet tegemoet te komen, omdat ik toch hoop dat de YuiXX het wachten waard wordt en dat de YuiXX een Nederlands product wordt waar we trots op mogen zijn, die de concurrentie met gemak aan kan, vanwege die extra features die andere mediaspelers simpelweg niet hebben