En dat allemaal nadat ze getest hadden met de film "Lost in Space", dit kost Hollywood een spraakmakend proces hoor 

Die site bestaat al een tijdje, en je zal niet blij worden van de prijs van die DEV kit, want die zal niet een paar tientjes zijn. Het apparaat zoals op die site heeft gewoonweg alles onboard wat de CE4100 aan kan, vandaaruit kan je dan gaan ontwikkelen. Niet voor de doorsnee gebruiker dus.xburchartz schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:30:
[...]
Voor een dev kit zo te zien op die site. Niet voor de YuiXX zelf. Of zie jij iets wat ik niet zie?
There are no secrets, only information you do not yet have
AL (Naar mijn bescheiden mening).tinusbalpol schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:18:
..............
Maar wordt de YUIXX de nieuwe kandidaat om de Duke Nukem Whenever award te winnen?
Anoniem: 274973
Ik zou zeggen: ga begin september naar de IBC in Amsterdam.Anoniem: 274973 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:46:
Voor iedereen die dit leest:
ik volg dit topic nu al meer dan 2 jaar.
Maar kan er nu echt geen 1 een simpel antwoord geven of de Yuixx er nu nog komt, of waneer??
Ik ben nu in het bezit van de Fullhdma, maar ik vind het tijd om een andere media speler te gaan kopen(al een tijdje)Als ik nu nog een " paar jaartjes'' moet wachten op de yuixx ga ik maar op zoek naar een andere speler.
Misschien is het dan wel een goed idee om dit topic te sluiten tot er daadwerkelijk een yuixx is.
Gaahhhaaap....., wat is dit verhaal op een saaie manier gepresenteerd zeg.zeroday schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:49:
De Yuixx, de UPC Horizon box in 1 zin. Kan dat? Denk het wel: http://myurls.nl/yuixxhorizon een video waarin 5minuten.tv wordt gepromoot en waarbij de technologie van Metrological in de UPC box wordt gestopt en dit in 1 adem met de YuiXX wordt gepromoot.
IBC .. here I come . dit wil ik wel aanschouwen.
Anoniem: 340296
Kijk, ik vraag me ook af wat de toegevoegde waarde is van de YuiXX als bijv. de UPC box ook zo'n app market of widget systeem krijgt van Metrological. En als het dan de mediaspeler gedeelte moet zijn, dan moet het wel een verdomt goede mediaspeler zijn/worden ;-) En ik ben er niet meer werkzaam, dus enige inzicht omtrend storage/media zullen ze echt missen.Goku33 schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:14:
Tja, ik vind het knap dat zeroday zo positief blijft. Maar realistisch gezien wordt deze IBC al de zoveelste presentatie van het product maar nog steeds heeft niemand een flauw idee wat de releasedatum zal gaan worden.
http://www.deyterra.com
Vermoed dat de kabelaars de reden zijn dat een dergelijk apparaat er niet komt. Die zullen nml niet snel officiële certificatie geven aan zo'n product (ze zijn veel te bang voor de contentmaffia en zetten daarom de weinige netwerk mogelijkheden die hun decoders hebben steeds vaker dicht).rally schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:33:
Ik heb nog steeds geen apparaat gezien wat een uitstekende mediaspeler is en DVB-C kan weergeven.
Ja... een HTPC, maar dat heb ik al eens getest en daar kan mijn vrouw "niet echt" (lees: niet) mee overweg.
Dus ik zou nog steeds open staan voor een apparaat a'la YUIXX. Wellicht niet de YUIXX, want die moet hoog op de vaporware lijst 2011/2012 gezet worden
Daar ben ik op zich niet zo bang voor mbt de YuiXX, dat ding zal zo dichtgetimmerd zijn als de wiederweerga en zal zelfs ook een soort van 'secure boot' hebben wat zoveel mag betekenen dat alles wat maar over de pcba gestuurd wordt encrypt is.. Dus DVB-C zal best wel haalbaar zijn maar het zal best bepaalde beperkingen met zich mee gaan brengen.xahmol schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:46:
[...]
Vermoed dat de kabelaars de reden zijn dat een dergelijk apparaat er niet komt. Die zullen nml niet snel officiële certificatie geven aan zo'n product (ze zijn veel te bang voor de contentmaffia en zetten daarom de weinige netwerk mogelijkheden die hun decoders hebben steeds vaker dicht).
Waardoor de grote fabrikanten niet snel hun vingers zullen willen branden aan zo'n product. Niet dat het verboden is een niet-gecertificeerde ontvanger uit te brengen, maar je loopt dan als fabrikant toch de kans op een hoop imagoschade mocht Ziggo besluiten hun hele encryptiesysteem om te gooien. Zullen ze niet gauw doen, maar toch.
Waarschijnlijk ook de reden waarom er geen enkele grote hardware boer in DVB-C kaarten voor PCs stapt. Zijn nu toch met name de kleine wat vagere niche spelers in die markt.
Overigens @rally: een Dreambox schijnt wel te kunnen wat je zoekt. Zelf alleen geen ervaring mee.
Er zijn verschillende apparaten a'la YUIXX:rally schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:33:
Ik heb nog steeds geen apparaat gezien wat een uitstekende mediaspeler is en DVB-C kan weergeven.
Ja... een HTPC, maar dat heb ik al eens getest en daar kan mijn vrouw "niet echt" (lees: niet) mee overweg.
Dus ik zou nog steeds open staan voor een apparaat a'la YUIXX. Wellicht niet de YUIXX, want die moet hoog op de vaporware lijst 2011/2012 gezet worden
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 340296 op 05-09-2011 21:51]
Dat is natuurlijk ook een achterliggende gedachte. Waarom zou je DVB-C of DVB-T nodig hebben als je al een internet verbinding hebt en met weinig bandbreedte gewoon TV signalen over IP kan binnen hengelen.Anoniem: 340296 schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:46:
Wat ik maar bedoelde is dat de YuiXX (volgens mij) niet echt meer zo'n vernieuwend concept is als twee jaar geleden. Toen was een mediaspeler met harde schijf, streaming- en NAS-mogelijkheden, internet en een DVB-C module helemaal geweldig maar tegenwoordig heb je met een televisie, bluray-speler en gewone mediaspeler al overlap aan mogelijkheden. Ik begrijp best dat veel mensen nog DVB-C hebben maar zelf zit ik toch echt te wachten op de definitieve doorbraak van IPTV zodat je bijvoorbeeld met een soort Spotify-abonnement naar de hele wereld kunt kijken want daar gaat het toch naar toe lijkt me. Lekker één glasvezeltje de meterkast in en dan met één apparaat een wireless router, 3D-Bluray-speler, mediaspeler, webradio, NAS, IPTV-decoder, VoIP adapter en internet portal onder je televisie hebben. Oh ja, hang er dan ook even een touchscreen AMOLED-schermpje aan zodat je niet steeds die verdomde televisie aan hoeft te zetten of in ieder geval een dedicated app voor je tablet of een soort universele remote erbij and voilà...
dspijkers schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:09:
[...]
AL (Naar mijn bescheiden mening).
Ik heb serieus overwogen om die ontzettende YuiXX maar te gaan toevoegen op Wikipedia (en dan wel HIER: Wikipedia: Vaporware ).
Omdat ik niet zo goed weet of dat dat consequenties zou kunnen hebben voor mij, heb ik het maar niet gedaan (Je weet wel: Chicken)
Hoe was het ook al weer?
PRI- PRA-..........
Ik zie dat de YuiXX verwijst naar een website die nu door Metrological gehost / gebruikt wordt.Anoniem: 338236 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:02:
helemaal geen internetsite meer.... is de Yuix een langzame dood gestorven?
[Voor 17% gewijzigd door zeroday op 05-10-2011 15:16]
Dus..........................als ik het goed begrijp is de YuiXX nu dus ECHT Vaporware?zeroday schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:10:
[...]
Ik zie dat de YuiXX verwijst naar een website die nu door Metrological gehost / gebruikt wordt.
Daarvoor hing deze nog op een andere server.
Gezien het momentum denk ik dat de focus totaal verschoven is. de AC Ryan Fluxx is gecancelled
van de YuiXX werd al op de IBC niets meer getoond anders dan alleen de remote control. En Metrological heeft in UPC een partner gevonden waar de widgets in geknald kunnen worden.
ben dus benieuwd
ik ga de webpagina in de gaten houden ;-)dspijkers schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:43:
[...]
Dus..........................als ik het goed begrijp is de YuiXX nu dus ECHT Vaporware?
http://www.deyterra.com
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, maar wel met XMG bios voor undervolting, een 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 356920 op 15-12-2011 18:33]
Net zoals hij dat in 2010 ook al konrally schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:13:
En volgens mij kan de YUIXX nu officieel op de vaporware 2011 lijst.
Wil je zeggen dat YuiXX je nu al bijna twee jaar laat wachten op de gewonnen prijs zonder je een alternatieve regeling aan te bieden? Kjeld Beijer, de voormalige Managing Director van YuiXX International BV, is sinds oktober 2011 aan het werk bij KPN als Customer device manager KPN TV. Het zal mij niets verbazen als je nooit meer wat gaat horen van YuiXX over je gewonnen prijs.Majama schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:05:
Ik ben eigenlijk wel benieuw wat voor alternatief ik zal krijgen. In mei 2010 heb ik met een prijsvraag van 5minuten.tv zo'n Yuixx box (in Toppers uitvoering) gewonnen. Tot op heden heb ik mijn prijs nog niet gezien.
[Voor 20% gewijzigd door ArChie op 27-02-2012 23:23]
Was wel benieuwd of je ooit een prijs ontvangen hebt?Majama schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:05:
Ik ben eigenlijk wel benieuw wat voor alternatief ik zal krijgen. In mei 2010 heb ik met een prijsvraag van 5minuten.tv zo'n Yuixx box (in Toppers uitvoering) gewonnen. Tot op heden heb ik mijn prijs nog niet gezien.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details