Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
.Gertjan. schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:17:
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik deze DLC binnen voor Left 4 Dead 2 op mijn PC? Steam geeft niet aan dat er updates zijn en als ik het spel start is er geen spoor te bekennen van de nieuwe campaign en krijg ik ook geen melding dat er een update beschikbaar is. :?
Hele Domme vraag idd :P (just kidding)

Had ik zelf ook last van, alleen l4d1 begon bij mij met updaten.
Oplossing is steam afsluiten. de file AppUpdateStats.blob in de steam folder deleten, dan steam weer starten. dit zou moeten helpen als een game niet wil updaten.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Toet3r schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:59:
[...]

Oplossing is steam afsluiten. de file AppUpdateStats.blob in de steam folder deleten, dan steam weer starten. dit zou moeten helpen als een game niet wil updaten.
bedankt. ik zal vanavond eens kijken of dat helpt.
grote kans overigens dat steam de update vanavond ineens wel ziet.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Krijg je die DLC ook als je Left 4 Dead 2 gewoon los hebt gekocht voor €6,80? L4D 1 had ik al dus ik heb niet die bundle gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Alle DLC is gratis voor de PC. Je download alles dus automatisch, ook The Passing en dus The Sacrifice.

Net die Tank mutation gedaan.. Volkomen belachelijk, maar erg hilarisch :D. Moet een vaste plek krijgen in het menu! Nu nog even The Sacrifice in L4D2 doen..

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Sméagol schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 06:29:
Alle DLC is gratis voor de PC. Je download alles dus automatisch, ook The Passing en dus The Sacrifice.

Net die Tank mutation gedaan.. Volkomen belachelijk, maar erg hilarisch :D. Moet een vaste plek krijgen in het menu! Nu nog even The Sacrifice in L4D2 doen..
Die tank mutation kan nog wel wat verbetering hebben. Zo zat ik laatst in No Mercy in de derde (?) map waar de survs door het riool moeten. Als tanks spawnden we buiten het hek / fence / omheining bij die burger tent. Het slechtste was dus, wij konden dat hek niet over klimmen! :? Zo lukte het hun om 2 survivers te laten ontsnappen, en verloren wij vervolgens ook keihard onze ronde omdat zij als tanks spawnden tussen de trucks. Dat was jammer genoeg gewoon gefaald. Leuk was wel dat wij de laatste map nog wel op het dak waren gekomen, terwijl we onze tegenstander niet verder hadden laten komen dan die liftschacht. Maar aan het einde van het potje stonden wij nog maar op 20% van de map, wat imo niet erg logisch was...

Anyway, it needs improvement! Overigens is die nieuwe DLC map wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik weet wat je bedoelt, ik ben daar ook 2 x achter gespawned.. Je kan elkaar killen voor een nieuwe spawn, maar dan blijft er tenminste 1 achter.. Dan nog, dat duurt allemaal te lang. Inderdaad wat buggy, zo kwam ik ook een witch tegen! Verder kunnen de campaigns wel wat tweaks gebruiken. Voor zo ver ik begrijp, kan je finales technisch gezien niet winnen. Sowieso erg lastig natuurlijk, maar 't zou leuk zijn dat 't technisch mogelijk was om ze te winnen. Verder: liften waar je allemaal in moet zitten zijn een bijna automatisch eindpunt. De lift triggered niet als niet iedereen die leeft er in zit.. Dit zouden ze moeten veranderen in een instant trigger, jammer voor eventuele laggers die nog niet zijn ge-incapacitated, maar je moet rennen in deze mutation! De lift in de finale van Dead Centre: De spawn is precies zo getimed dat alle Tanks in de lift spawnen net als de survivoprs daar zijn..:D Dingen als crescendo's zouden ook sneller kunnen. Is er iemand die die lift heeft kunnen bereiken in No Mercy naar 't dak? :D.
Sommige maps zijn wel te doen.. Ik heb zo waar de saferoom gehaald in de 2de map van The Sacrifice b.v..

Nog wat andere bugs, ik heb 't idee dat er een paar extra zijn ingeslopen sinds de update, in zowel L4D1 als 2. In 1 krijg ik niet meer de moeilijkheidsgraad te zien in het menu (of inmiddels weer wel?), in 2 is de gevoeligheid van de deuren een stuk hoger lijkt 't wel, ik heb vaak dat ze meteen sluiten na 't openen, alsof je 2 x drukt. Verder heb ik nu soms dat ie blijft haken tijdens 't laadscherm..

[ Voor 4% gewijzigd door Sméagol op 07-10-2010 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Na 3x geprobeerd te hebben om the sacrifice uit te spelen ben ik er maar mee gestopt.
Alle maps kan je spelen met bots, maar The sacrifice niet.

Alles komt alleen maar op jou afgelopen.

SPOILER NIET KIJKEN ALS JE DE GAME NOG NIET HEBT GESPEELD!
spoiler: Laatste missie
Als je bij de laatste die motor opnieuw moet aanzetten. dan lopen ze achter je aan en verlies je gelijk. Iemand enige idee hoe je deze map makkelijk kan halen ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Ja, door niet alleen met bots te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

't is toch geloof ik geen voorwaarde dat de rest persé op de brug moet (blijven) zitten? Wat is 't probleem dan? Verder 't zelfde als met bots neem ik aan? Pipebomb bewaren (en aangezien dit deel 2 is een adrenaline), dan wachten tot de tanks de brug op proberen te komen, dan naar beneden en rushen..
En anders inderdaad niet alleen met bots spelen :P. Of ben je expert aan 't doen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Toet3r schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:59:
[...]

Thanks! d:)b deze truc heeft gewerkt! Hij zag hem nog steeds niet uit zichzelf dus heb ik de file maar even een andere naam gegeven en steam opnieuw opgestart, nu ziet hij hem wel.

:) Ben nu aan het downloaden :) Duurt wel lang zeg, met maar 430KB/s :S

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:17
Gelukkig een nieuwe patch.

Zat me te ergeren aan geen subtitles.
Dat vind ik het leukste van het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:26

Nakebod

Nope.

Ik hoor je wel weer als je de patch binnen hebt :+

Incomplete installation of Left 4 Dead 2 (42)
Goede patch d:)b

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoTCoast schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:13:
Gelukkig een nieuwe patch.

Zat me te ergeren aan geen subtitles.
Dat vind ik het leukste van het spel!
Hebben we nu wel subtitles dan ? Is me iig nog niet opgevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nakebod schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:25:

Inderdaad. Waarom is het altijd zoveel drama met Left 4 Dead? Het is dat ik het altijd met vrienden speel, maar anders was ik al lang gestopt. Het is altijd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Nakebod schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:25:

Nu met de nieuwe DLC's kan ik de model van de meid (Rochelle toch?) niet meer zien.
Ik zie wel dat er 'iets' is dat een First-Aid kit en een wapen draagt, maar niet meer de personage zelf.

Het is alleen bij "No Mercy" en die nieuwe.
Hebben meer dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij No Mercy en the Sacrifice speel je toch de oude survivors.
Dus je ziet idd geen Rochelle alleen Zoey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:04:
Bij No Mercy en the Sacrifice speel je toch de oude survivors.
Dus je ziet idd geen Rochelle alleen Zoey.
Ook goed.
Dan zie ik Zoey niet. Die model staat blijkbaar dus niet in mijn L4D2 installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Eens een verify integrity doen op L4D2 dan?
Mogelijk missende files, of beschadigde files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Aah l4d2 gekocht tijdens die geniale aanbieding en ik vind het echt geweldig! Deel 1 wel een tijdje offline gespeeld maar online is geweldig! :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:19

Arfman

Drome!

Iemand enig idee waarom die laatste map in The Sacrifice

spoiler:
hetzelfde is als Port in The Passing? OK, dat hij hetzelfde is lijkt me logisch gezien het verhaal, maar hij is ook nog eens veel kleiner omdat overal betonblokken staan. Ik niet snap?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:15
Iemand enig idee? Ik kan in steam geen l4d2 servers toevoegen, zodra ik add druk komt die niet in de lijst, tevens zie ik geen history van de l4d2 servers waar ik op heb gespeeld. Heb steam al helemaal opnieuw laten updaten (alles verwijderd behalve steammaps en steam.exe), geen effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Wat is die Tank mutation buggy zeg :(

Net een potje gedaan, wij als tanks op The Parish map 2, spawnen achter survivors, lopen achter survivors aan, eentje is echt goed en ontkomt, prima. Dan wij als survivors, spawnen de andere tanks VOOR ons, instant death!

Waarom vermoordt Valve dit soort leuke ideeën toch altijd door niet even 5 minuten te testen. Heb nu 3 potjes gedaan en alle drie door een gelijkaardige bug gewoon compleet vern**kt. Bah.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wtf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Arfman schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:21:
Iemand enig idee waarom die laatste map in The Sacrifice

spoiler:
hetzelfde is als Port in The Passing? OK, dat hij hetzelfde is lijkt me logisch gezien het verhaal, maar hij is ook nog eens veel kleiner omdat overal betonblokken staan. Ik niet snap?
Simpel, omdat deze map de link legt tussen de eerste 4 survivors uit Left 4 Dead 1 met de survivors uit Left 4 Dead 2.

En hij is niet helemaal hetzelfde, de map lijkt iets te zijn getweaked (en je komt er via een andere kant binnen).

Sinds deze update heb ik wel het idee dat er meer bugs dan normaal in zitten en dat vind ik jammer. Zo heb ik regelmatig door survivors geslagen/charged/gesprongen of wou een deur niet open (tank in de trein gedeelte), etc.

Ook de tank mutation moet getweaked worden. Te vaak krijg je oneerlijke scores/matches omdat een hele groep tanks bugged (spawnen ergens waar je niet uit kan) of omdat jou tank team achter de survivors spawned en de vijand allemaal voor de survivors. Dat haalt de fun behoorlijk weg. :(

Ondanks dat die strip totaal niet mijn stijl is vind ik het wel leuk om background te krijgen over de characters, geeft het spel meer diepgang/emotie vind ik ondanks dat je het in een strip moet lezen. :P

[ Voor 38% gewijzigd door Dreanor op 08-10-2010 20:47 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Word dit spel nog veel gespeeld online? afgelopen week deze gekocht voor de 6,80 euro. Even wat single player gedaan, en nu ik de smaak te pakken heb wil ik online versus gaan spelen. Maar daar zijn geen games te vinden. Ik heb de steam poorten geforward, maar ik zie geen enkele game?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wat ik doe is quick match en daarmee vind ik eigenlijk op elk moment van de dag wel een server. Dus het wordt nog ruimschoots gespeeld volgens mij.

Wel moet ik zeggen dat het zoeken naar servers een van de mindere dingen vind van Left 4 Dead interface dus daar kan het ook aan liggen. Volgens mij zijn er altijd meer servers dan L4D zelf weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
De server browser laat inderdaad te wensen over, er zijn echter wel erg veel servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Enkel bij Campaign kon ik 2 games vinden. Bij de overige modi vind hij helemaal niets. Zowel in Quick match modus als via de server browser.

Moet ik voor L4D2 zelf nog speciale poorten openzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Je kan even proberen een aparte server browser te installeren http://www.google.nl/sear...qi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=.

Wat wellicht makkelijk is is om het IP van een aantal l4d2 servers te proberen. Als je in l4d2 opties de developer console aanvinkt, kun je via ` de console naar voren halen, en dan connect <ip adres hier> invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
ik ga zo eens wat ip's achterhalen. Net de console aangezet, en "openserverbrowser" geprobeert, maar er lijkt niets te gebeuren wanneer ik dat doe.

Ik speel overigens wel met de mac versie, misschien dat daar nog issues mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Ik zit met het probleem dat ik erg vaak last heb van lagg (game staat dan totaal stil) terwijl ik op die momenten gewoon 3/4 streepjes en 60 ping heb...
Is me nu al een paar keer overkomen in left 4 dead 1 en left 4 dead 2 dat ik steam connectie verlies in de game.

iemand enig idee hoe ik dit zou oplossen? Het is verschrikkelijk irritant om midden in een horde niks te kunnen doen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
De nieuwe finales zijn namelijk vrij bugged. De finale van no mercy duurt extreem lang en ik heb hem nog nooit kunnen finishes. Die met die generators loopt simpelweg niet door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:19

Shabbaman

Got love?

Hoezo "loopt niet door"? De aftiteling begint, het lijkt me toch dat dat bedoelt is als het einde van dat hoofdstuk?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
SCIxX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:53:
De nieuwe finales zijn namelijk vrij bugged. De finale van no mercy duurt extreem lang en ik heb hem nog nooit kunnen finishes. Die met die generators loopt simpelweg niet door...
Als je op de brug staat moet er nog wel iemand zich opofferen he, om die generator weer op gang te krijgen...

Leuk verhaal wel, The Sacrifice. Stuk beter dan The Passing. Finale leek in het begin wel beenmoeilijk maar

spoiler:
als je de 3 generatoren tegelijk start en dan verzamelt bij de brug is het goed te doen. Tanks in de hens steken, volop molo's, en rondjes rennen door het cafe, kan weinig mis gaan.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

SCIxX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:53:
Ik heb eergisteren de finale van no mercy nog gehaald, in mijn ogen duurde hij niet extreem lang.
En die finale met de generatoren is lastig, dat zeker. Maar niet onmogelijk.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
We starten altijd de 3 generatoren, maar het gaat dan gewoon niet verder, de punten stoppen ergens in de 300. DIt gebeurt ook bij no mercy. Zal wel liggen aan de server waarop ik speel, ik speel enkel 10v10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Al een aantal keer The Sacrifice uitgespeeld, maar nog steeds de achievement niet gekregen. Ook 3 generatoren gelijk gestart, 2 kregen de achievement, 1 had hem al en ik ... weer niet. Beetje flauw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:42
Ik heb Kill Bill :)
* RetroTycoon rondjesrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Dat was de eerste achievement die ik haalde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
meh, hunting party is niet echt een topper. liever een andere mutation.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:30
eensch! Overigens vind ik de achievements die er nu bij zijn gekomen nu ook niet bijster moeilijk... Enige die wat lastig is, is incappen bij het sacrifizen... Maar ook dat is met een smoker zeer goed te doen.....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Lone gunman is ook niks aan..

Over The Sacrifice; de moeilijkheid van de finale daarvan is me echt ontgaan. Ik speel dan ook op Normal 9 van de 10 keer, maar als je de pipebombs en molotovs goed gebruikt tegen horde/tanks kom je er makkelijk doorheen. Alleen degene die zich opoffert heeft misschien wat moeite de generator te bereiken op het laatst.

[ Voor 84% gewijzigd door hershel op 22-10-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
sjakietrekhakie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:29:
Lone gunman is ook niks aan..

Over The Sacrifice; de moeilijkheid van de finale daarvan is me echt ontgaan. Ik speel dan ook op Normal 9 van de 10 keer, maar als je de pipebombs en molotovs goed gebruikt tegen horde/tanks kom je er makkelijk doorheen. Alleen degene die zich opoffert heeft misschien wat moeite de generator te bereiken op het laatst.
De vraag stellen is hem beantwoorden.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Zojuist The Sacrifice uitgespeeld (L4D1, vanaf begin af aan), krijg ik de Supreme Sacrifice achievement niet. :(

Verder was het Bill die hem opofferde, krijgt het hele team dan de Kill Bill achievement of alleen diegene die Bill speelt?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Sharpp schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:10:
Zojuist The Sacrifice uitgespeeld (L4D1, vanaf begin af aan), krijg ik de Supreme Sacrifice achievement niet. :(

Verder was het Bill die hem opofferde, krijgt het hele team dan de Kill Bill achievement of alleen diegene die Bill speelt?
Achievements kunnen gebugged zijn, en het is de bedoeling dat het hele team deze krijgt (mits ze deze nog niet hebben gehaald).

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
kKaltUu schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:24:
[...]

Achievements kunnen gebugged zijn, en het is de bedoeling dat het hele team deze krijgt (mits ze deze nog niet hebben gehaald).
Ik heb zojuist The Sacrifice met 3 bots behaald. Gelukkig toch geen hardnekkige bug :)

Chaos Generator al eerder vandaag gehaald in L4D2 en telt gelijk ook mee in het lijstje van L4D1.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Zojuist met 3 random spelers gespeeld (ik was Bill) en we hadden afgeproken (in de lobby) dat we voor de Kill Bill achievement gingen.

40 minuten later in de final rage quit een speler omdat hij dood gaat. 8)7
Even later komt een andere speler (Chuck Norris) binnen, gaat die leipo meteen de generator herstarten.

Epic fail! 8)7

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
kKaltUu schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:24:
[...]

Nou idd, ik had Dark Carnival op expert gehaald en hij stond daarna ook wit weergegeven bij "still something to prove". Twee dagen later was ie weer grijs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:41:
[...]

Nou idd, ik had Dark Carnival op expert gehaald en hij stond daarna ook wit weergegeven bij "still something to prove". Twee dagen later was ie weer grijs :?
Ja bij L4D1 heeft die bij mij ook 2 expert campains niet geteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Grrrr, probeerde vandaag de "Confederacy of Crunches" achievement te halen (waarbij je een campaign enkel met melee moet spelen) lukt allemaal netjes en voor de zekerheid gebruik ik ook geen pipebombs en molotovs. Word ik op een gegeven moment neergehaald door een witch, als reactie tik ik per ongeluk een keer op de muisknop en wordt er een kogel afgevuurd (killt niets en was volgens mij nog flink mis ook).... Weg achievement :'( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Is mij ook overkomen. De pistool wordt namelijk automatisch geselecteerd als je gevloerd wordt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wat een rukmutatie zeg deze week 8)7

Leukste is ergens in een finale joinen en dan die k*tgnoom van het dak/in het water tiefen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:02
Arfman schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:13:
Wat een rukmutatie zeg deze week 8)7

Leukste is ergens in een finale joinen en dan die k*tgnoom van het dak/in het water tiefen >:)
Agreed, health regen is écht te laag. Dan sta je na een battle daar 10 min te wachten totdat iedereen weer 100% is. Had wel iets sneller gemogen.
Voordeel is wel dat je voorzichtiger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
juist een perfecte mutation. Je moet alleen niet achter blijven en rushen. Tijd wordt gewoon een factor waarbij je dus gewoon moet door rushen. Je hebt die hele gnome niet nodig als je door blijft lopen....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Best een leuke mutation. zeker als je meerdere gnomes hebt.

• Arfman

Arfman

Drome!

Bla. Niemand rusht online, het zijn allemaal van die slome r*kkers. Mijn tactiek werkt nog steeds trouwens >:)

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Even iets totaal anders, er is een nieuwe serie genaamd: The Walking Dead.

Zojuist de eerste episode gekeken en ik kon het niet laten om gedeeltes uit de L4D games te herkennen in deze serie: man wordt wakker in ziekenhuis (No Mercy), vlucht weg en komt een getinte man (Coach) + zoon tegen, wiens vrouw/moeder is veranderd in een wat zwaardere versie van Rochelle :')

Trailer:

[ Voor 4% gewijzigd door Statiegeld op 11-11-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
SNDRT schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:06:

Zojuist de eerste episode gekeken en ik kon het niet laten om gedeeltes uit de L4D games te herkennen in deze serie: man wordt wakker in ziekenhuis (No Mercy), vlucht weg en komt een getinte man (Coach) + zoon tegen, wiens vrouw/moeder is veranderd in een wat zwaardere versie van Rochelle :')

Trailer:

[video]
Heb net te trailer gekeken, ziet er erg gaaf uit. En krijg ook gelijk het left 4 dead gevoel. Deze ga ik ook zeker volgen. Is ook gemaakt door de director van de beste films ooit (shawshank redemption,greenmile)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Als je (zoals ik) hier behoorlijk wild van bent, kan je beter eerst met de comicboeken van the walking dead beginnen. Kirkman is echt geweldig met deze serie.
Sowieso: [Serie] The Walking Dead

Even over l4d2: lukt het bij jullie om custom campaigns te spelen? ik probeer al een tijd met een aantal GoT spelers Heaven Can Wait II te spelen, wat een keer is gelukt alleen nu komt er telkens een message dat een map "differs from the server" (ook als een van ons het host).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Trailer:

[video]
Episode twee, wie laten ze achter op 't dak vanwege z'n onhandelbare attitude? Juist!

spoiler:
Francis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Descriptor schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 00:05:
[...]

Heb net te trailer gekeken, ziet er erg gaaf uit. En krijg ook gelijk het left 4 dead gevoel. Deze ga ik ook zeker volgen. Is ook gemaakt door de director van de beste films ooit (shawshank redemption,greenmile)
Ik kreeg juist 28 days later gevoel toen hij uit het ziekenhuis kwam lopen ... :) Ook aanraders trouwens maar wie van deze films houdt weet dit vast al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Dreanor schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:45:
[...]

Ik kreeg juist 28 days later gevoel toen hij uit het ziekenhuis kwam lopen ... :) Ook aanraders trouwens maar wie van deze films houdt weet dit vast al. ;)
Eerste wat ik ook dacht bij het zien van de trailer!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 21:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voor de liefhebbers: de game is de komende 24 uur slechts €5,- op steam.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
^^ zag het ja, heb 'em aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ook gekocht, heb nog nooit gekeken in steam-games. Deze ochtend 'hey, een steam store', huh LFD 5 euro? Ok, dat is een deal :)

Even op GOT zoeken of sowieso mensen dit nog speelden, ja dus :)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Wat wel jammer is, is dat je het spel moeilijk kunt leren als je overal gekicked wordt, omdat je nog niet goed weet wat je precies moet doen, maargoed...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Over het algemeen is het dan ook niet moeilijk wat je moet doen :+ Zombies knallen. En af en toe teamgenoten reviven. De rest wijst zichzelf wel als je het een paar keer hebt gespeeld.
Maar het beste speelt toch met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wil je niet gekicked worden? Paar basisregels:

-altijd bij de groep blijven, ook al treuzelen ze heel lang
-"wakker" zijn, goed opletten, goed luisteren of je hunters/smokers/e.d. hoort en meteen actie ondernemen als je hoort/ziet dat een teammate wordt gepinned

Ook een tip is om eerst single player te doen, alle campaigns. Doe het op Easy met bots, maar zorg ervoor dat je ongeveer weet waar je naartoe moet, niets irritanter dan een teammate die verkeerd loopt. Daarna kun je naar Campaigns en als je de levels echt goed kent kun je Versus proberen. Versus is wel de mode waarin je het snelst gekicked wordt als je iets fout doet, dus die zou ik voor het laatst bewaren.

Happy hunting! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Versus is altijd wel moeilijk. Helemaal leuk op 10v10 servers. :D Ik speel ook enkel met self revive plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Heb het ook gekocht (had het al tijden op zicht, maar vond het nooit het geld waard), en is wel leuk online te spelen. Denk ook dat er wel veel meer nieuwe spelers zullen zijn nu ze het goedkoop aanbieden.

Heb alleen niet het gevoel dat er echt veel competitie onder de spelers is / hoort te zijn. Maar dat hoeft ook niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Toet3r op 28-11-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 19-09 16:06

kronolith

[EDIT]

Ik heb zojuist L4D2 gekocht op steam, aangezien hij in de actie was. Alles ging goed, heb met paypal betaald. Bedrag is al afgeschreven maar l4d2 verschijnt niet in het rijtje bij m'n andere games!

Heb hem geprobeerd om hem opnieuw te kopen maar dan krijg ik de melding:"Item could not be added to your cart".

Wie weet wat te doen?

Heb steam ook al 5 keer opnieuw opgestart overigens ;)

EDIT: Laat maar!!

* kronolith was te ongeduldig :9

Hij is inmiddels aan het downloaden :D

[ Voor 12% gewijzigd door kronolith op 28-11-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47

Trailer:

[video]
Inmiddels de 1e 4 afleveringen gekeken. Echt fijne serie. Leuke karakterontwikkelingen en verhaal en de actie/gore zijn erg expliciet :)

Er is trouwens een nieuwe L4D2 mod las ik op fok:

http://games.fok.nl/nieuw...s-in-nieuwe-l4d2-mod.html

[ Voor 8% gewijzigd door RedruM op 28-11-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
SCIxX schreef op zondag 28 november 2010 @ 11:52:
Versus is altijd wel moeilijk. Helemaal leuk op 10v10 servers. :D Ik speel ook enkel met self revive plugin.
Sorry hoor, maar dat is dus echt kansloos. Self Revive?? Dat slaat gewoon nergens op. De hele essentie van het spel is samen spelen in je team..... Als je dus gepinned bent of down, dan moet iemand anders je helpen. Dit is gewoon cheaten....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
R.E. schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:31:
[...]

Sorry hoor, maar dat is dus echt kansloos. Self Revive?? Dat slaat gewoon nergens op. De hele essentie van het spel is samen spelen in je team..... Als je dus gepinned bent of down, dan moet iemand anders je helpen. Dit is gewoon cheaten....
Iedereen heeft hetzelfde voordeel. Het is tevens maar 1 self revive die je medpack kost, je medpack fungeert dan ook niet meer om van je B&W af te komen. Het is gewoon erg saai om met 10v10 als laatste gepakt te worden en je team zien weglopen, dan heb je nog 1 laatste redmiddel, veel leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Klinkt goed, heeft iemand deze al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Is de boel bij jullie ook down? Ik krijg steeds de melding dat ie niet kan synchroniseren met steam cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 20:54
Ja, ik wou na een nieuwe windows install, m'n Steam spellen weer installeren. Blijft hangen op " Download starting..." :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Niet online
Heel steam is down hier. No connection. schijnt dat ze bezig zijn met onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Mooi tijdstip, rond het avonduur van Europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Niet online
Het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Hier nog niet, op de steamforums staat dat het geo-afhankelijk is. Fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

En die Completing Installation x% bug is ook weer fijn :(

Ik wil Dead Before Dawn Too spelen :( :(

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Zo, kleine bump.

Vorig weekend heb ik, waarschijnlijk met velen, L4D2 op de kop getikt voor 5 Euro. Nooit eerder gekocht omdat ik dacht dat het niets voor mij zou zijn, maar voor zo'n lage prijs kon ik hem niet laten liggen.

Het is een toffe game, heb tot nu toe bijna alleen campaign gespeeld en juist dat je met zijn vieren bent in plaats van tig anderen maakt dit een andere online shooter dan ik tot nu toe gewend was. Enig nadeel vind ik dat wanneer een campaign afgelopen is, vrijwel altijd minimaal twee van de vier spelers quit en je op die manier telkens weer met een nieuw groepje begint. Lang op een server rond blijven hangen en een beetje ouwehoeren tussen het gamen door zit er dus niet in.

Degenen die het nog niet geprobeerd hebben, raad ik wel aan om de command 'openserverbrowser' te gebruiken want de standaard browser is echt enorm beperkt. Je kan niet eens zelf een server kiezen (of ik moet iets enorm over het hoofd zien).

Leuke game, die schamele 5 Euro zeker wel waard. Het is weer eens wat anders dan Team Fortress 2, al blijft die laatste toch wel mijn favoriet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Je zult al snel op 'expert' uitkomen (al dan niet in realism) en dan zul je zien dat de campaigns vanzelf een stuk langer gaan duren en je dus met hetzelfde groepje blijft ;)

En je ziet niks over het hoofd, het heeft een soort matchmaking systeem, komt geen serverbrowser aan te pas. Behalve die handmatige dan. En wat mij betreft werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Daarnaast, een campaign op Normal duurt zo'n 45 minuten met een beetje redelijk team, daarna heb ik het ook wel gezien en verlaat ik met een 'gg' de lobby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Arfman schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:51:
Daarnaast, een campaign op Normal duurt zo'n 45 minuten met een beetje redelijk team, daarna heb ik het ook wel gezien en verlaat ik met een 'gg' de lobby :)
No way, doe je daar zo lang over? Op normal is het wel binnen 25 minuten gepiept hoor. Advanced is wat langer en expert duurt een uur tot anderhalf....

Op easy zit je op 20 min tot 15 min. Ik hou er niet van om elke kamer uit te kammen. Gewoon doorknallen naar het einde. Vooral bij gib fest kun je snelle tijden neer zetten!

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
R.E. schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:20:
[...]

No way, doe je daar zo lang over? Op normal is het wel binnen 25 minuten gepiept hoor. Advanced is wat langer en expert duurt een uur tot anderhalf....

Op easy zit je op 20 min tot 15 min. Ik hou er niet van om elke kamer uit te kammen. Gewoon doorknallen naar het einde. Vooral bij gib fest kun je snelle tijden neer zetten!
Hangt er vanaf, als je elke meter iemand voor 10% healt met de healthpack kan het wel lang duren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wil ik binnenkort L4D1 of L4D2 gaan kopen voor de 360, en nu is mijn vraag; deel 1 of deel 2? Is deel 2 eigenlijk niet gewoon een betere versie van deel 1, misschien wat uitgebreider? Of is het beter om toch deel 1 te halen voordat je deel 2 speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:14:
Nou wil ik binnenkort L4D1 of L4D2 gaan kopen voor de 360, en nu is mijn vraag; deel 1 of deel 2? Is deel 2 eigenlijk niet gewoon een betere versie van deel 1, misschien wat uitgebreider? Of is het beter om toch deel 1 te halen voordat je deel 2 speelt..
Deel 2 zonder twijfel. Meer spelers en nieuwere versie. Voor het "verhaal" moet je het niet doen. Die is bij beide even onbelangrijk imho :+ Daarnaast zijn er in deel 2 leukere zombie's/beter afgestelde zombies!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat dacht ik al, dat het verhaal niet boeiend genoeg zou zijn :P Online spelen zal ik het toch niet doen, gaat me om de split-screen ;)

Maar dan ga ik dus voor deel 2, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

R.E. schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:20:
[...]

Ik heb het over pubgames he, dan is het maar net wie je treft.
Zie hierboven. Ik hou ook van lekker rushen en knallen, maar 99% van de andere mensen schijnt daar problemen mee te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Arfman schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:34:
[...]

Ik heb het over pubgames he, dan is het maar net wie je treft.

[...]

Zie hierboven. Ik hou ook van lekker rushen en knallen, maar 99% van de andere mensen schijnt daar problemen mee te hebben.
Inderdaad ja, eigenlijk onbegrijpelijk, want juist door niet te blijven hangen maar door te gaan, krijg je veel minder schade. Hoe korter je doet, hoe minder specials je krijgt (aangezien het telkens 20sec duurt voor een respawn). Voorbeeld is the parish, eerste level. Als je daar gaat rushen, man, dan heb je echt easy points....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

R.E. schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:05:
[...]

Inderdaad ja, eigenlijk onbegrijpelijk, want juist door niet te blijven hangen maar door te gaan, krijg je veel minder schade. Hoe korter je doet, hoe minder specials je krijgt (aangezien het telkens 20sec duurt voor een respawn). Voorbeeld is the parish, eerste level. Als je daar gaat rushen, man, dan heb je echt easy points....
Verbazingwekkend hoe weinig mensen dit zich lijken te beseffen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een pubgame ben gejoined die lekker rushte, er zitten er altijd 2 of zelfs 3 bij die heel rustig door het level lopen en zowat elke zombie neer willen knallen .. en maar Specials laten spawnen, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:44
Wanneer je de special infected hebt gekilled moet je direct gaan rushen om zo veel mogelijk afstand af te leggen voordat ze weer kunnen spawnen. Je moet gewoon de respawn tijden van de specials een beetje in je hoofd bij houden en weer wat voorzichtiger doen wanneer ze weer kunnen spawnen. Verder goed bij elkaar blijven en dan kan er weinig fout gaan. Rushen wanneer er nog meerdere specials leven kan daar in tegen erg gevaarlijk zijn, helemaal als je pub team niet altijd bij elkaar blijft. Als er nog 1 special achter je zit ofzo kun je echter vaak wel gewoon weg rushen/rennen. De special kan je dan meestal toch niet goed bij houden of wordt erg makkelijk gedood als ie wat probeert.

Wat je ook vaak ziet in pubs is dat men veel te snel de healthpacks gebruikt. Ik wacht altijd totdat ik black and white ben, heb toch vaak wel pills om de snelheid er in te houden. Zo doende kun je veel vaker down gaan en weer gerevived worden. Na een revive krijg je toch weer mooi gratis temp health. Het is ook een beetje een gewoonte van uit L4D1 omdat je daar meer punten krijgt als je je healthpack nog niet hebt gebruikt. In L4D2 moet je soms wel eerder healen ivm een cresodo ofzo waar je de snelheid echt nodig hebt, maar dit is dan vaak toch al tegen het einde van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Rutger Mulder schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:23:

Wat je ook vaak ziet in pubs is dat men veel te snel de healthpacks gebruikt. Ik wacht altijd totdat ik black and white ben, heb toch vaak wel pills om de snelheid er in te houden.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Juist mensen die langzaam healen zijn een mooi doelwit. In een zware aanval loop je altijd met minimale health rond, een paar klappen van een SI is genoeg om je snel te downen. Laat staan als er een tank spawnt. Sommige stukken kun je met low hp down maar voor sommige stukken heb je high hp nodig. Het ligt dus echt aan wat er nog (wat je denkt) gaat komen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:44
evilpin0 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:13:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Juist mensen die langzaam healen zijn een mooi doelwit. In een zware aanval loop je altijd met minimale health rond, een paar klappen van een SI is genoeg om je snel te downen. Laat staan als er een tank spawnt. Sommige stukken kun je met low hp down maar voor sommige stukken heb je high hp nodig. Het ligt dus echt aan wat er nog (wat je denkt) gaat komen.
Dat gaf ik ook al aan. Maar healen is toch vaak tijdelijk want na wat goede aanvallen op jou zit je toch al snel weer op een meer gemiddeld health niveau en dan is het hele voordeel weer weg. Probleem is dat ik vaak mensen al zie healen na de eerste aanval, of wanneer ze nog niet eens 1 keer down zijn gegaan. Wat er dan gebeurt is dat ze later black en white zijn en dat dan niet meer kunnen fixen met de health pack. Dan moet ik mijn health pack opofferen of ze gaan dood. Gebeurt ook vaak dat ze niet eens melden dat ze B&W zijn (terwijl er nog wel een healthpack in het team is). Dan zijn ze ineens plotseling dood als ze weer eens down gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Bijkomend voordeel als er iemand down is: ze zijn een fantastisch aantrekking voor mobs die je dan heerlijk simpel op die plek af kunt knallen. Beetje zelfde effect als een bile-bom.

Als je op expert campaign speelt moet je echt zo lang mogelijk wachten met healen anders red je het gewoon niet. Ik heal ook nooit iemand die nog niet black&white is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ook voor 5 euro gekocht, en mensen mensen mensen wat een mongeaulen fest zoals iedere game weer.
@ campaigns gedaan, mn alleereerste l4d2 game en ik was in iedere game verreweg de beste speler(SAY WUT?) ook bij versus heersde ik de pan uit met infected maar mn team, god, zo slecht.

Voor de eerste keer op een map, komen we langs een stuk waar je gas moet verzamelen(ik had geen idee eerste game l4d2 ooit), mn teamgenoten hebben geen idee gaan in een hoekje campen bij de auto en doen niks. Ik rennen als een gek bijna die auto nog vol gekregen ook in mn eentje, en ik iwst niet eens wat de bedoeling was. Ik vraag me altijd af hoe normale mensen functioneren in het dagelijks leven maar goed.....Het is wel bijzonder grappig weer l4d te spelen!

Overigens blijft smoker zo gruwelijk leuk om te spelen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste