Ik weet wat je bedoelt, ik ben daar ook 2 x achter gespawned.. Je kan elkaar killen voor een nieuwe spawn, maar dan blijft er tenminste 1 achter.. Dan nog, dat duurt allemaal te lang. Inderdaad wat buggy, zo kwam ik ook een witch tegen! Verder kunnen de campaigns wel wat tweaks gebruiken. Voor zo ver ik begrijp, kan je finales technisch gezien niet winnen. Sowieso erg lastig natuurlijk, maar 't zou leuk zijn dat 't technisch mogelijk was om ze te winnen. Verder: liften waar je allemaal in moet zitten zijn een bijna automatisch eindpunt. De lift triggered niet als niet iedereen die leeft er in zit.. Dit zouden ze moeten veranderen in een instant trigger, jammer voor eventuele laggers die nog niet zijn ge-incapacitated, maar je moet rennen in deze mutation! De lift in de finale van Dead Centre: De spawn is precies zo getimed dat alle Tanks
in de lift spawnen net als de survivoprs daar zijn..:D Dingen als crescendo's zouden ook sneller kunnen. Is er iemand die die lift heeft kunnen bereiken in No Mercy naar 't dak?

.
Sommige maps zijn wel te doen.. Ik heb zo waar de saferoom gehaald in de 2de map van The Sacrifice b.v..
Nog wat andere bugs, ik heb 't idee dat er een paar extra zijn ingeslopen sinds de update, in zowel L4D1 als 2. In 1 krijg ik niet meer de moeilijkheidsgraad te zien in het menu (of inmiddels weer wel?), in 2 is de gevoeligheid van de deuren een stuk hoger lijkt 't wel, ik heb vaak dat ze meteen sluiten na 't openen, alsof je 2 x drukt. Verder heb ik nu soms dat ie blijft haken tijdens 't laadscherm..
[
Voor 4% gewijzigd door
Sméagol op 07-10-2010 08:32
]
Make lovecraft not warcraft.