Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scholpat
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 16:28
Kom ik terug van vakantie zie ik dat ik de L4D2 aanbieding heb gemist. :(
Wat belachelijk van Steam om dan nu ineens weer € 29 te vragen 8)7
Dan wachten we maar gewoon weer op de volgende aanbieding :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoezo belachelijk? ?Is toch altijd met die deals op steam dat games tijdelijk goedkoper zijn en daarna weer de oude prijs. is met l4d2 niet anders.

Had je maar niet op vakantie moeten gaan :+

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
scholpat schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:27:
Niet zeuren ik had L4D2 voor 49 euro gekocht en 2 week later werd hij 29 euro. Zo gaat dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:21
scholpat schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:27:
Sta je ook zo bij de supermarkt, 'het is een grof schandaal dat die kratjes Bavaria 2 voor de prijs van 1 waren en nu weer gewoon geprijsd :( '

:?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
Yeah! Samen met een drietal vrienden tijdens de zomeraanbiedingen de 4-pack aangeschaft. Kostte ons daardoor maar 7 euro per persoon. De game bevalt me prima, zeker één van de betere online ervaringen die ik heb gehad.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Afgelopen weekend paar keer de Four Swordsmen mutation gespeeld. Leuk idee enzo, maar het niveau van de spelers wordt met de dag bedroevender. Mensen die naast je staan terwijl een Charger je de grond in beukt en niets doen, mensen die je reviven terwijl je in de Spit ligt, mensen die, ndat ik een tank in de fik zet, met de tank gaan vechten met hun zwaardjes ipv. weg te lopen, echt om je haren bij uit je hoofd te trekken.

Weet je wanneer ik het meeste plezier beleef? Dat is Versus tegen bots. Triest eigenlijk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 Euro kost de game bij freerecordshop en bol.com, is het het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:49:
20 Euro kost de game bij freerecordshop en bol.com, is het het waard?
Ja, ja en ja. Negatieve puntjes zijn er altijd wel te verzinnen, maar het biedt zoveel lol voor je geld. _/-\o_

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:30
Arfman schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:06:
Afgelopen weekend paar keer de Four Swordsmen mutation gespeeld. Leuk idee enzo, maar het niveau van de spelers wordt met de dag bedroevender. Mensen die naast je staan terwijl een Charger je de grond in beukt en niets doen, mensen die je reviven terwijl je in de Spit ligt, mensen die, ndat ik een tank in de fik zet, met de tank gaan vechten met hun zwaardjes ipv. weg te lopen, echt om je haren bij uit je hoofd te trekken.

Weet je wanneer ik het meeste plezier beleef? Dat is Versus tegen bots. Triest eigenlijk.
Ik heb toch gisteravond weer enorm veel fun gehad in een random game met een vriend van me. Ik zat dus samen met hem in een team met 2 andere mensen die samen in dezelfde clan zaten. Natuurlijk zeer dik gewonnen 8), maar toch redelijk wat tegenstand en een tegenstander die niet meteen rage quits. Zelfs nadat we het laatste level hadden gespeeld (en de tegenstander dus al niet meer kon winnen) bleven ze toch om nog even de finale te spelen.

Echt leuk. Maar ik geef je wel gelijk, het nivo is soms echt niet meer leuk....
En versus kun je niet tegen bots spelen, maar dat ter zijde ;)

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jawel hoor. Console openen, map c1m1_hotel versus typen, sv_cheats 1, sb_all_bot_team 1 en spelen maar 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
kijk, dat is weer nieuw. Heeft dat nog gevolgen voor het een of ander? (achievements of steam die lastig begint te doen?)

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
achievements zijn disabled waneer sv_cheats op 1 staat. voor de rest niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Besteld! Ik was groot L4D1 fan maar wegens tijd gebrek mijn order op L4D2 toen de tijd geannuleerd. Voor 20 euro kan ik hem echt niet laten liggen.

Dus ik zal met regelmaat te zien zijn in de tweakers servers. :)

Ik zoek de info van de alle laatste updates. Iemand hiervoor een linkje?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

http://store.steampowered...Dead+2&feed=steam_updates

Gewoon in Steam te viden, klik in het algemeen op je spel in de library, klik rechts in het menu op news, en vervolgens filter je de updates eruit door rechts in het menu voor productupdates te kiezen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Iemand een idee waarom er in de laatste week ofzo echt alleen maar idioten aan het spelen zijn? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Resultante van de steam summer sale?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37

ResuCigam

BOFH

Arfman schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:41:
Iemand een idee waarom er in de laatste week ofzo echt alleen maar idioten aan het spelen zijn? :'(
Yup: http://tweakers.net/nieuw...van-modern-warfare-2.html

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Vandaar. Wat een mongolen op de servers zeg, niet normaal. Hebben ze eindelijk weer een leuke mutation (Healthpackalypse, zo had Versus eigenlijk moeten zijn) speelt niemand hem. Probeer ik vanilla Versus, zit je met achterlijke Oostblokkers te spelen, die een niveau van 0,0 hebben. Heel erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-08 08:18

Robertos147

Volvo meneer

Arfman schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:41:
Zomervakantie + MW2?
Random mensen worden al snel vervelend. (Lack aan skill, griefing etc.) ik speel liever met een vast groepie, tegen andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Vast groepie is lastig, er zijn volgens mij nooit veel GoT mensen online, en dat zijn vaak ook van die hardcore confogl Extreme Realism Versus (:+) mensen. Ik ben meer van een goeie campaing of effe snel een potje VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-08 08:18

Robertos147

Volvo meneer

Arfman schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:58:
Vast groepie is lastig, er zijn volgens mij nooit veel GoT mensen online, en dat zijn vaak ook van die hardcore confogl Extreme Realism Versus (:+) mensen. Ik ben meer van een goeie campaing of effe snel een potje VS.
Het hoeven ook niet altijd GoT mensen te zijn toch? ;) ik heb gewoon een vast groepie van nederlanders waar ik een fijn potje mee kan spelen. Ik ben ook van jouw soort spel, beetje versus en gedownloade campaign is ook altijd wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:45
Ik heb een tijd geleden de Demo van LFD2 geinstalleerd, nu kan ik deze niet meer deinstalleren via "programma's en onderdelen" binnen Windows 7. Heb begrepen dat de demo eigenlijk geheel van je PC verwijderd zou moeten zijn door Steam, dit is bij mij niet zo kan de demo wel gewoon nog spelen.

Hoe verwijder ik deze demo van mijn PC?

[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 01-08-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
STIMPPYYY schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:17:
Ik heb een tijd geleden de Demo van LFD2 geinstalleerd, nu kan ik deze niet meer deinstalleren via "programma's en onderdelen" binnen Windows 7. Heb begrepen dat de demo eigenlijk geheel van je PC verwijderd zou moeten zijn door Steam, dit is bij mij niet zo kan de demo wel gewoon nog spelen.

Hoe verwijder ik deze demo van mijn PC?
Wellicht via Steam > spel > rechtermuisknop > delete local content.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Hij staat niet meer in de lijst van "Games" bij Steam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zoek anders even in de Steam-map bij de steamaddons-map (als 't goed is), dan trash je de werkelijke data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Daar staat het spel inderdaad, kan dat wel weggooien maar dan blijft er genoeg troep achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 09:57
gewoon bij g2play.net kopen euro 10.49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Arfman schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:58:
Probleem met left 4 dead (2) is dat de gameplay behoorlijk repeterend is (dwz, na 100 uur heb je het spel al tig keer doorlopen), en geen communitygame is zoals je van valve's andere spellen gewend bent.
Je speelt heel nauw samen met 3 anderen, en als maar 1 hiervan een grote tard is, kan je het wel vergeten en hopla, ragequitters.
Enige manier om het nog te blijven spelen is competitief te spelen, of een grote held te zijn en jaren met dezelfde lui te spelen , en dit op youtube te zetten.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kKaltUu schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:52:
[...]

Probleem met left 4 dead (2) is dat de gameplay behoorlijk repeterend is (dwz, na 100 uur heb je het spel al tig keer doorlopen), en geen communitygame is zoals je van valve's andere spellen gewend bent.
Je speelt heel nauw samen met 3 anderen, en als maar 1 hiervan een grote tard is, kan je het wel vergeten en hopla, ragequitters.
Enige manier om het nog te blijven spelen is competitief te spelen, of een grote held te zijn en jaren met dezelfde lui te spelen , en dit op youtube te zetten.
Hmm ik heb vaak last van ragers in public matches als we te goed zijn. Echt irritant ook je kan niet eens een chapter voor de helft spelen en ze gaan er al uit.

Oh hun halen het tot de saferoom? -> quit
Oh we zijn gepakt -> quit
Oh uit het raam gecharged -> quit
Oh gesmoked en ze reageren niet direct -> quit
Mis gecharged -> quit
Tank fail -> quit

En dan heb je nog de rushers die in hun eentje vooruit rennen of uit het raam springen.
Of de mensen die na het loaden gelijk beginnen te hakken op team mates.
TK dmg doen en dan snel medkit op maken voor niets, met een beetje mazzel nog 1 pakken en ook gebruiken en dan eruit gaan.

Net als dat je iemand kicked en als hij ziet dat het door komt gelijk vuur opennen op de eerste de beste teammate, nog even snel dmg doen voordat je eruit geknalt word.

En noem maar op.

Nog een keer gehad waren we lekker goed bezig maar 1 man minder gaat 1 switchen en schiet ons down met de AK, kicken we hem komt hij direct weer terug (had waarschijnlijk een friend in ander team) En dit tot 5 maal toe ofzo. Uit eindelijk iedereen down net voor de safe room. Echt bloed onder de nagels vandaan halend :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Bulls schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:02:
[...]

Hmm ik heb vaak last van ragers in public matches als we te goed zijn. Echt irritant ook je kan niet eens een chapter voor de helft spelen en ze gaan er al uit.

Oh hun halen het tot de saferoom? -> quit
Oh we zijn gepakt -> quit
Oh uit het raam gecharged -> quit
Oh gesmoked en ze reageren niet direct -> quit
Mis gecharged -> quit
Tank fail -> quit

En dan heb je nog de rushers die in hun eentje vooruit rennen of uit het raam springen.
Of de mensen die na het loaden gelijk beginnen te hakken op team mates.
TK dmg doen en dan snel medkit op maken voor niets, met een beetje mazzel nog 1 pakken en ook gebruiken en dan eruit gaan.

Net als dat je iemand kicked en als hij ziet dat het door komt gelijk vuur opennen op de eerste de beste teammate, nog even snel dmg doen voordat je eruit geknalt word.

En noem maar op.

Nog een keer gehad waren we lekker goed bezig maar 1 man minder gaat 1 switchen en schiet ons down met de AK, kicken we hem komt hij direct weer terug (had waarschijnlijk een friend in ander team) En dit tot 5 maal toe ofzo. Uit eindelijk iedereen down net voor de safe room. Echt bloed onder de nagels vandaan halend :r
Public games zuigen sowiso vaak.

Daarom speel ik altijd liever met een vast groepje mensen team versus of andere team games of coop.
Mocht ik wel public gaan, dan probeer ik altijd wel een bekende uit m'n friendslist mee te laten doen. Dan heb je teminste nog meer aanspraak bij een vote en nog teminste een beetje teamplay.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Nou, met de laatste mutation is het pas echt fun. Gib Fest is echt ultiem unlimited knallen. Wordt het allemaal wel erg makkelijk van overigens.... :8

Ik moet 4v4 als achievement nog.... Zal wel moeilijk worden....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Gib Fest is leuk voor een keertje ja, maar niet te vaak ;).

Deze week: Iron man.
Geen ammo en respawns tot je bij de volgende safehouse bent. Op normal niet echt een verschil te merken, maar dat zal anders zijn op advanced en zeker expert, dus die maar 'ns proberen.

Ook leuk: vanaf deze week gaan ze een custom campaign uit de community showcasen, 1 per 2 weken. Dit keer is dat "2 Evil eyes". Het komt er op neer dat je dedicated servers kan kiezen voor de betreffende custom campaign. Dit is de eerste dat ik een custom campaign heb gedaan, en deze.. Sjezus. En dat is normal. Vooral dat stuk op die brug..

En verder, voor mij 't interessantst: volgende week vrijdag hebben ze blijkbaar op Game Trailers TV info over de dlc voor zowel L4D1 als L4D2. Ik wil weer met Zoey spelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Moet je dan die custom campaign niet eerst downloaden of kan dat nu eindelijk automatisch?

Overigens vind ik Iron Man weer een sucky mutatie. Gib Fest was tenminste onbezorgd knallen, iets wat door veel mensen wordt gewaardeerd en geloof het of niet, het niveau in de games die ik gespeeld heb lag juist hoger! Heb er een 5 tal nieuwe Steam friends aan overgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Die moet je downloaden ja, al heb je een link als je op zo'n campaign klikt. Maar hij herkent 'm niet geloof ik zo lang je 'm niet op nieuw opstart. Hooguit 3 minuten werk though ;). Automatisch had leuk geweest ja.

Wat de mutations betreft, een combinatie van Iron Man, Gib Fest, en die 8-ball (was 't?) kan leuk worden ;). Misschien dat er nog meer bij passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:45
Sorry hoor, maar ik weet niet waarom Valve die specifieke custom campaign heeft uitgekozen. De map slaat echt nergens op. Net alsof een high/dronken iemand wat in elkaar geflansd heeft.
-Overloop van gebieden slaat nergens op, dorp -> moeras -> dorp -> HUGE brug in the middle of nowhere -> moeras -> dorp -> vage rotsachtige canyon tafarelen en ga zo maar door.
-Bots hebben geen normale pathing
-De finale is helemaal niet spannend
-Het scriptgedeelte met de boot is bugged, soms zit je allemaal op één plekje op de boot gepacked en kun je niet om je heen kijken, wat als gevolg heeft dat zombies lekker hun gang kunnen gaan!
-Veel onderdelen letterlijk gekopiëerd uit de "Valve" campaigns
(Overigens zit die map vol met bugs en fouten, m'n L4D2 dedicated die 2 Evil Eyes draait laat de nodige fouten zien in het console).

Leuk idee van Valve, maar kom op... er moet toch een betere map te vinden zijn? Dead City II bijvoorbeeld, übermap! Wel is deze zeer lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Arfman schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:47:
Moet je dan die custom campaign niet eerst downloaden of kan dat nu eindelijk automatisch?

Overigens vind ik Iron Man weer een sucky mutatie. Gib Fest was tenminste onbezorgd knallen, iets wat door veel mensen wordt gewaardeerd en geloof het of niet, het niveau in de games die ik gespeeld heb lag juist hoger! Heb er een 5 tal nieuwe Steam friends aan overgehouden.
Nou, met Gib Fest kon je gewoon met bots de expert levels super easy halen. Dat stelde echt niks meer voor. En als je dan een horde had, was het gewoon stilzitten en knallen. Wel leuk :D, super easy win win win!! ;)
Oftewel, het normale niveau was gewoon zwaar gedaald.....

[ Voor 4% gewijzigd door R.E. op 16-08-2010 12:27 ]

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik bedoelde ook meer het samenwerkingsniveau, het halen van de campaign was inderdaad heel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja die mutation deed me veel denken aan zombiemod voor CSS, en dan de ik kan non stop schieten mod in mod. Echt oorverdovend, maar kastjes en bankjes opstapelen etc was wel leuk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Dutchy007 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:03:
[..]
Leuk idee van Valve, maar kom op... er moet toch een betere map te vinden zijn? Dead City II bijvoorbeeld, übermap! Wel is deze zeer lang.
Mwoah, ik heb zelf 2 technische fouten gezien (denk ik), tijdens het speken zelf, 1 texture error, en inderdaad die boot. Qua setting vind ik 'm ook niet fantastisch, ik bedoel, een brugkruising? 8)7 Desondanks, qua gameplay zeker leuk om 'ns te spelen. En om te zien wat er mogelijk is met custom campaigns natuurlijk. Als ik de score bekijk op de site waar ik 'm vandaan had, dan lijkt deze campaign toch behoorlijk populair in de community. Dat gezegd, ik bedoel, het is de eerste map, voor vele mensen een eerste kennismaking zelfs met custom campaigns. Misschien dat ze het beter werk inderdaad voor later bewaren hè? ;) Over 2 weken heb je in ieder geval weer een andere.

Ik heb overigens die Dead City die je noemde gedownload, ziet er ook wel tof uit, en ik had al een andere gedownload die ik ergens in de gamelist zag staan, Death Aboard. Zal die later 'ns checken.

[Zoey hakt een Tank in mootjes]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
death aboard is wel redelijk goed. Vond ik in ieder geval wel leuk. Is de moeite.

Vanavond mijn eerste echte speedrun :D (L4DS clan) op expert. Ik moet nog 3 achievements waarvan 1 de real deal. Dus ik hoop vanavond op expert realism. Hoef ik alleen nog maar te finishen :P

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Inmiddels Dead City kunnen spelen, die was inderdaad erg leuk, en qua level zat ie tenminste "logisch" in elkaar, zeker in tegenstelling tot 2 Evil Eyes. Niet geheel perfect though (werd door een Charger van 't dak geblazen, maar we konden geen weg terug omhoog vinden), maar dat kan misschien nog verbeterd worden.

Anyway, DLC nieuws:
The Sacrifice die voor L4D1 wordt uitgebracht (zie details in dat topic), zal ook speelbaar worden voor L4D2.
Naast The Sacrifice kunnen L4D2 spelers zich verheugen op een officiële release van 't L4D1 campaign No Mercy. Beide campaigns zullen gebruik maken van de specifieke L4D2 mechanics.
- L4D2 komt naar Mac
- DLC is gratis voor PC & Mac, niet voor X-Box
- Dit is niet het einde voor L4D2 DLC.

Voor 't interview trouwens (maar hou rekening met eventuele spoilers):
http://www.gametrailers.c...h=1&sd=0?ep=101&ch=1&sd=0
(Klik meteen op chapter 4 voor 't L4D nieuws, al is de gehele aflevring wel interessant met Portal 2 info)

[ Voor 15% gewijzigd door Sméagol op 21-08-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Sméagol schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:54:
Inmiddels Dead City kunnen spelen, die was inderdaad erg leuk, en qua level zat ie tenminste "logisch" in elkaar, zeker in tegenstelling tot 2 Evil Eyes. Niet geheel perfect though (werd door een Charger van 't dak geblazen, maar we konden geen weg terug omhoog vinden), maar dat kan misschien nog verbeterd worden.

Anyway, DLC nieuws:
The Sacrifice die voor L4D1 wordt uitgebracht (zie details in dat topic), zal ook speelbaar worden voor L4D2.
Naast The Sacrifice kunnen L4D2 spelers zich verheugen op een officiële release van 't L4D1 campaign No Mercy. Beide campaigns zullen gebruik maken van de specifieke L4D2 mechanics.
- L4D2 komt naar Mac
- DLC is gratis voor PC & Mac, niet voor X-Box
- Dit is niet het einde voor L4D2 DLC.

Voor 't interview trouwens (maar hou rekening met eventuele spoilers):
http://www.gametrailers.c...h=1&sd=0?ep=101&ch=1&sd=0
(Klik meteen op chapter 4 voor 't L4D nieuws, al is de gehele aflevring wel interessant met Portal 2 info)
http://www.pcgamer.com/20...heir-new-left-4-dead-dlc/

Ook wat informatie hierover

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

"Still something to prove" achievement gehaald *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

De DLC is vanaf 05-10-2010 verkrijgbaar. In de tussentijd kan je de Mass Effect 2 DLC gaan doen ;).
Overigens komt de DLC voor PC en Mac tegelijkertijd, X-Box is nog niet bevestigd (ik neem aan van wel?). X-Box DLC gaat 560 Microsoft points kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Arfman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:36:
"Still something to prove" achievement gehaald *D
Die had ik dus met gib fest gehaald.... Ik heb wel gevote voor nog een keertje!

Overigens moet ik nou nog de real deal. En ik zoek nog maatjes voor de team 4v4 achievement. Ik zit in de GOT groep als Royalty L4DS

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Ik heb nog wat FPS tips voor de meeste onder ons!

Nummer 1:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1093560

Nummer 2:
Gebruik geen openserverbrowser binnen console

Het werkt bij mij wel goed, nummer 2 zorgt voor een optimaal FPS de gehele game!
en nummer 1 ongeveer voor 20 FPSjes meer!

doe je voordeel ermee ;) het hoeft niet namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik snap niet waarom Gib Fest het weer heeft gehaald met de votes. Het was leuk voor een keertje of 2 maar verder gewoon hersenloos rondknallen, en zelfs na 2 chapters is het al saai. En zoveel lobbies zijn er niet eens van, ik denk dat de meeste voters zelf niet eens spelen.

Ik had gevoted voor Bleed Out, dat is tenminste nog een uitdaging, maar die was gek genoeg laatst geeindigd.

Maargoed zal wel lekker random gib games joinen en laten zien waarom het niet leuk is: Down knallen en op de grond dood binnen een paar tellen.

[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 28-08-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Bulls schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:16:
[..]
Maargoed zal wel lekker random gib games joinen en laten zien waarom het niet leuk is: Down knallen en op de grond dood binnen een paar tellen.
Ik vond het na 1 keertje ook wel genoeg, maar andere mensen vinden het duidelijk wel leuk. Dus dan ga jij 't voor andere spelers vergallen door iets te doen wat je zelf niet leuk vind? Ik zie daar de logica niet van in. Je hoeft de mutations toch niet te spelen? Volgende week is er weer een andere, en je kan ook de gewone campaigns spelen b.v.. Ze promoten nu een nieuwe custom campaign, "Detour ahead", dus dat is ook iets nieuws. Zelf heb ik nu 4 custom campaigns gedownload waarvan ik er 2 nog moet proberen. En volgende maand nieuwe DLC. Genoeg te doen dus.
For the record, ik behoor tot de minderheid die voor de Gnome heeft gevote :D.

[ Voor 3% gewijzigd door Sméagol op 28-08-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ach, Gib Fest stelt je in staat om L4D2 te spelen waarop het is gemaakt/ontworpen: zoveel mogelijk knallen. Ik heb er ook voor gevote en speel het vaak, lekker raggen met z'n allen, het frustreert niemand die het speelt en dus wordt er ook niet gegriefed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Arfman schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:05:
Ach, Gib Fest stelt je in staat om L4D2 te spelen waarop het is gemaakt/ontworpen: zoveel mogelijk knallen. Ik heb er ook voor gevote en speel het vaak, lekker raggen met z'n allen, het frustreert niemand die het speelt en dus wordt er ook niet gegriefed.
Nee vooral als ze het makkelijk vinden en dan op expert zetten om vervolgens constant in de rug geschoten te worden 8)7 Voor zulke mutations moeten ze gewoon mega hordes spawnen, net als met chainsaw massacre het gaat zo makkelijk dat er met gemak dubbele of meer commons mogen gespawned worden om het nog enigzins uitdagend te maken.

Edit:
Oh echt grieven doe ik niet soms wil ik het wel maar dan vind ik het al snel zielig en dan doe ik het toch maar niet, dus dan pas ik ook niet in het plaatje griever want die veroorzaken grief voor eigen plezier.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 29-08-2010 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
Laatst voor het eerst L4D2 gespeeld met 10v10 verus, jezus wat is dat leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Superpaniek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hey Mensen,

ben sinds kort begonnen met left 4 death deel 1 en 2 op de pc..

Zoek nog wat leuke mensen om mee te spelen..

voeg me maar toe:

Raptr: Rambie1980

See you in Zombie land

[ Voor 7% gewijzigd door Rambie op 06-09-2010 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Heb je een invite gestuurd voor de steamgroup.

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er zitten iets van 20.000+ bestanden in de L4D2 installatie folder. Nu vraag ik me af, is dat echt nodig? Bij normale Windows applicaties zitten er toch een heleboel bestanden samen in een cab folder? Hoezo slaan ze dat hier over en gooien ze hier zoveel losse bestanden erin? Is dat vanwege performance? Zou dat echt zoveel schelen dan?

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:32

The Zep Man

🏴‍☠️

Slashdotter schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 01:17:
Er zitten iets van 20.000+ bestanden in de L4D2 installatie folder. Nu vraag ik me af, is dat echt nodig?
Ja.
Bij normale Windows applicaties zitten er toch een heleboel bestanden samen in een cab folder?
Nee.
Hoezo slaan ze dat hier over en gooien ze hier zoveel losse bestanden erin? Is dat vanwege performance? Zou dat echt zoveel schelen dan?
Er zijn verschillende voor- en nadelen om bestanden niet samen te voegen en eventueel te comprimeren voor programma's.

En... Who cares? :O

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Slashdotter schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 01:17:
Er zitten iets van 20.000+ bestanden in de L4D2 installatie folder. Nu vraag ik me af, is dat echt nodig? Bij normale Windows applicaties zitten er toch een heleboel bestanden samen in een cab folder? Hoezo slaan ze dat hier over en gooien ze hier zoveel losse bestanden erin? Is dat vanwege performance? Zou dat echt zoveel schelen dan?
preformance en modability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Volgens mij gaan we de komende tijd wat meer te horen krijgen over The Sacrifice, cover art is al op l4d.com te vinden:
http://www.l4d.com/blog/post.php?id=4341

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Part 1 van de comic is uit:
http://www.l4d.com/comic/
Ik hou niet zo van comics, maar qua achtergrondverhaal zeker interessant.. De overige 3 zullen wekelijks verschijnen tot de release van The sacrifice.

En:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alrighty, toch maar besloten om me eens te wagen aan L4D(2). Vanmiddag met wat vrienden gespeeld en ik ging helemaal stuk zeg, wat een lol...

Ik sta op een bepaald moment op een balkon in chapter 1 van campaign 1, en ik zie zo'n jumper kerel klaar staan om me te bespringen...Dus ik denk ik doe even een stap terug, precies op het moment dat ie springt...En ja hoor, hij springt zo over de reling de diepte in. Vanaf dat moment kon L4D2 niet meer stuk :).

Dus ik heb op steam meteen even de GoT group opgezocht, alleen zag ik dat je enkel kan joinen door een invite. Is het het makkelijkste dat ik Toet3r via steam even een berichtje stuur? (mijn steam name is iig: Vhalloren, mocht iemand kunnen inviten).

Anyway, lijkt me leuk om wat games met jullie te spelen, dus hopelijk tot ingame :Y).

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Je mag mij straks ook aanspreken op steam hoor, ben als het goed is ook nog in staat om mensen te inviten :)

HOI.

Verwijderd

Alrighty, thanks! Heb je ook alvast toegevoegd aan m'n friendslist!

• R.E.
Sméagol schreef op woensdag 15 september 2010 @ 00:37:
Part 1 van de comic is uit:
http://www.l4d.com/comic/
Ik hou niet zo van comics, maar qua achtergrondverhaal zeker interessant.. De overige 3 zullen wekelijks verschijnen tot de release van The sacrifice.

[...]
En part 2 is ondertussen ook uit. Ik moet zeggen dat ik het wel grappig vindt hoe ze het hebben aangekleed. Het wordt nu alleen wat onrealistischer... (voor zover dat nog niet was :) )

overigens is het zo'n leuk spel, alleen als je teammates gewoon niet slim om gaan met kansen, is het gewoon gruwelijk irritant. Ben ik dood bij vrachtwagen achter in de hoek bij de heuvel (voor de container) en ligt er een defib in de vrachtwagen bij het begin van het level, gaan ze hem niet halen, maar laten ze me liggen. De sukkels. Vervolgens worden ze bij de crescendo van de winkel in gemaakt.....

Vette shit!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dus je verwacht dat ze het halve level terug gaan lopen, of lees ik nu verkeerd?

• R.E.
Arfman schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:53:
Dus je verwacht dat ze het halve level terug gaan lopen, of lees ik nu verkeerd?
Half?? Zover is dat niet. Ze waren nog niet eens over de container. En het gaat toch om de punten he....

Ik had het in ieder geval gedaan....

Vette shit!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:25
Ik zou ook even terug zijn gegaan. n.o.

Het is handiger met zn 4-en dan met zn drieën. :)

btw. De comics zijn wel leuk. Beetje achtergrond in de characters.

Something something

• Arfman

Arfman

Drome!

Meh? Defib bij het begin van het level en bij de wikelcrescendo gaat hij dood? Dan ben je alle 3 sowieso dood als je dan nog helemaal terug moet lopen, maar het zal aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Arfman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:57:
Meh? Defib bij het begin van het level en bij de wikelcrescendo gaat hij dood? Dan ben je alle 3 sowieso dood als je dan nog helemaal terug moet lopen, maar het zal aan mij liggen :P
hoho, niet goed gelezen he. Winkelcrescendo was in dat potje einde level (overgebleven 3 waren toen dood). Ik was eerder dood door een auto die in de weg lag (tank sloeg hem over me heen, 2x) en dat was bij de heuvel, als je net het gebouw uit bent, voordat je de container (eerste, waar je nog terug kan) over gaat (mooie plek voor smoker hunter combi, meestal gaat er maar 1 terug.....)

De ragequit mafia is terug :(, gister tot 2 keer toe opnieuw moeten beginnen omdat het andere team zodra we in level 1 in de saferoom stonden er volledig mee ophield.

Trouwens ook nog pas een andere faal gehad:
Ik met een maat en 2 bots tegen een vol team, inclusief tank en witch in level 1 van dead center gewoon met alle 4 de saferoom halen :D, dat zou echt niet moeten kunnen imho.

[ Voor 27% gewijzigd door R.E. op 24-09-2010 11:11 ]

Vette shit!

• SCIxX
Tja het is altijd afwegen, soms is het verstandiger iemand achter te laten, helemaal met 10v10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wellicht niet helemaal het juiste topic, maar ik heb zo'n vermoeden dat jullie dit ook wel weten.

Wanneer ik bijvoorbeeld The Orange Box bij mediamarkt of Free Record Shop koop, is het dan ook mogelijk om bijvoorbeeld Team Fortress 2 te spelen via steam. De prijs voor The Orange Box op steam vind ik namelijk nogal wat aan aan de hoge kant (€29,99). En ik zou het toch wel relaxed vinden als ik met vrienden van Steam kan spelen :).

Nu ben ik niet zo'n fan van bijv. G2Play.net, bij de één werkt het prima en bij anderen lees je weer een heel scala aan problemen en mijn geluk kennende is dat laatste bij mij ook het geval. Dus zou het dan toch graag bij een "betrouwbare" winkel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als je the orange box gewoon in de winkel koopt (Bartsmit ofzo)
Dan heb je hem voor 15 euro en er zit een code in die activeer je op steam dus je speelt sowieso via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok cool, dan weet ik dat in ieder geval zeker! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een invite sturen voor de Tweakers Steam Group? :)

Zoek eigenlijk goede spelers om Team VS mee te spelen, 500+ uur ervaring hier :D

SteamID: XraiDeD

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:35:

Zoek eigenlijk goede spelers om Team VS mee te spelen, 500+ uur ervaring hier :D

Invited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

is het al iemand opgevallen dat we binnenkort No Mercy mogen doen met de shizzle uit L4D2? :D

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ja leuk, de huidige VS maps beginnen wat eentonig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:35:

Kan iemand mij ook een invite sturen? steamID=ottjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

eeh, die steamgrp is met enkel nl gasten ofzo? en dus echte teamspelerts? :) if so, invite me dan ook maar ff if possible: steamcommunity.com/id/harm-

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Trailer voor The sacrifice:
http://www.l4d.com/sacrifice/index.html#main
Ook info over de achievements (met een reference naar StarFox?), en over de nieuwe mutations, waaronder een versus met Tanks!
2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Sméagol schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 07:28:
Trailer voor The sacrifice:
http://www.l4d.com/sacrifice/index.html#main
Ook info over de achievements (met een reference naar StarFox?), en over de nieuwe mutations, waaronder een versus met Tanks!
2 dagen.
wow zeker mooie trailer.
Laat ook zien hoe bill waarschijnlijk is dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoe laat is de update hier beschikbaar? Snap geen hol van die Amerikaanse tijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Arfman schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:52:
Hoe laat is de update hier beschikbaar? Snap geen hol van die Amerikaanse tijden :P
Meestal rond 19:00

Vanavond dus gather op mumble :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heel vet, die trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Ok even voor de duidelijkheid, wat brengt de update ?

1 nieuwe campaign in l4d 1
No mercy in l4d2 die je kan spelen met de oude spelers ?
5 nieuwe mutations in l4d1 of l4d2 ?

Wat gaat er nu precies komen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Een nieuwe campagne in zowel L4D1 als L4D2, No Mercy in L4D2, 5 nieuwe mutations in L4D2, L4D2 voor de Mac, nieuwe achievements en nog 2 verrassingen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
1 verassing is toch al bekend ?
die pet van ellis is beschikbaar in Team fortress 2 als je een achievement hebt gehaald.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze update eigenlijk gratis (Neem aan van wel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Voor pc/mac: ja
Voor x360: nee

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Pykow schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:43:
1 verassing is toch al bekend ?
die pet van ellis is beschikbaar in Team fortress 2 als je een achievement hebt gehaald.
jeej.

@allen: thanks voor de info. Zal mij benieuwen, No Mercy vond ik in L4D1 altijd een mooie campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Left 4 Dead 1 / 2 6,79/stuk, samen voor 10,19!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Steam maakt zojuist bekend dat de update uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:51

Matis

Rubber Rocket

Descriptor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:47:
Steam maakt zojuist bekend dat de update uit is!
Hij is hem al aan het binnenhengelen, duuuuuurt laaaaang :/

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah.. hij wordt hele tijd onderbroken servers zijn overload.
Dus die DLC gaat nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Oh sjezus.. Klopt 't dat ie 3 x 3500 MB aan 't downloaden is? Da"s nogal wat.. Dat gaat even duren.
En L4D1 kan ik ook niet spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Ik ben maar gestopt met L4d2. Die is 3.5 GB. L4D1 is 881.6 MB en nu op 35%.....

Duurt inderdaad erg lang.. gaat ook ''maar'' 380kbs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

De download voor L4D 1 was bij mij nog niet eens gestart. Nu wel inmiddels. Mooi zo, want ik ga deze DLC eerst in L4D1 spelen..
In de tussentijd het laatste deel van de comic gelezen. Comics zijn niet echt mijn ding, de artstyle vond ik, nou, vreselijk wil ik niet zeggen, maar 't was niet passend.. Alleen Louis leek nog ergens op z'n in-game character.
Maar de achtergronden en de humor waren top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik deze DLC binnen voor Left 4 Dead 2 op mijn PC? Steam geeft niet aan dat er updates zijn en als ik het spel start is er geen spoor te bekennen van de nieuwe campaign en krijg ik ook geen melding dat er een update beschikbaar is. :?

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij echt vet die nieuwe DLC. Jammer dat ik dit pas volgende week maandag op zijn vroegst kan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Op dit moment met 400kb/s aan het binnenhengelen vanuit ... New York. Had gedacht dat het 1) een dag na de release wel rustiger zou zijn en 2) ze die capaciteitsproblemen toch wel ene keer gefixed zouden hebben. Valt me een beetje tegen, wordt vanavond dus weer niet wat met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze gelukkig alle 2 al gedownload :P
Had hem vanmorgen gedownload dus toen ging het wel..
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste