Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb er nog niks over gelezen wat de exacte release datum is.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:59
The Zep Man schreef op maandag 11 april 2011 @ 00:23:
[...]
Minecraft, Dwarf Fortress, Nethack, Diablo 2... Altijd nieuwe maps, altijd anders...

Tenzij je op een vast stekkie/in hetzelfde spel blijft zitten, maar dat is niet leuk, nog de bedoeling op de lange termijn. ;)
Ja, maar dat zijn natuurlijk ook allemaal shooters he. :)
Bij elke shooter ken je de map na een enkele keer spelen, maar daar gaat het juist ook om. Je wilt de map zo goed mogelijk leren kennen zodat je er maar steeds beter in wordt. Er zijn mensen die elke dag sinds 2004 vast een aantal CS:S maps spelen, maar daar win je ook niet zo maar van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Hoppa: kickje.

Van het weekend een potje versus gespeeld, en ik kwam tegen een team die een behoorlijk leuke tactiek had.
Z.S.M. 3 snipers (degene die ook in L4D voorkomt) en 1 SPAS. Degene die snipers hebben gebruiken daarnaast melee wapens. 1 ~ 2 schoten om SI te killen, en de SPAS voor de witch. Wij werden absoluut geraped in dat potje, en ik vraag mij af: gebruikt iemand anders deze tactiek al, en hoe succesvol is dit?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413152

Vrij nutteloos omdat de enige plaatsen waar tactieken echt tot hun recht komen confogl/fresh matchen zijn en daar is er een limiet van 1 sniper en geen SPAS.

Op pubs heb je imo niet echt verregaande technieken nodig. Een minimum aan coördinatie is meestal al voldoende om een verschil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:03
Ik zoek mensen die dit willen spelen op advanced, extreme of reality, dus geen noobs.

Als je interesse hebt in een potje mp hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 23:43
Ondanks dat de game tijdenlang zeer stabiel gedraaid heeft bij me, krijg ik de laatste tijd steeds vaker een C++ Runtime Error waarbij de game naar de desktop crasht. Geen BSOD, maar het spel stopt er gewoon mee. Zo frustrerend! Vanavond maar even geheugen en dergelijke testen.

Zijn er nog mensen die L4d2 spelen? O-)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26

Arfman

Drome!

Ik heb het de laatste tijd weer een beetje opgepikt na de release van de L4D1 maps. Stuitend hoeveel bugs en exploits daar in zitten, maar als casual pubgamer merk je daar toch niet heel veel van. Support van Valve op de L4D franchise is stuitend slecht, zeker als je het vergelijkt met TF2/Portal 1+2 en HL2 + episodes. Lijkt wel alsof de naar India geoutsourcede afdeling van Valve dit spel maakt, en de rest gewoon netjes in een eerste wereldland wordt gemaakt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395522

BUMP!...want....Valve....waar blijft de DLC voor de xbox 360? Hoe kunnen ze nu een release date afgeven (na al zo lang te wachten) en deze dan niet halen? Leuk hoor, mac & pc zijn wel op tijd ge-released...maar weer niet tijdig op de xbox 360...zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-06 16:17
Anoniem: 395522 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:36:
BUMP!...want....Valve....waar blijft de DLC voor de xbox 360? Hoe kunnen ze nu een release date afgeven (na al zo lang te wachten) en deze dan niet halen? Leuk hoor, mac & pc zijn wel op tijd ge-released...maar weer niet tijdig op de xbox 360...zucht..
consoles hebben altijd een probleem met updates.
daarom worden TF2 en Portal2 ook niet goed geupdate op de consoles.
beter gezegt, TF2 wordt helemaal niet geupdate op de console, maar wel op de PC en dan zie je hoe snel ze updates uit kunnen brengen, maar als ze rekening moeten houden met de consoles, dan loop je altijd tegen dit soort problemen aan. Battlefield 3 heeft het zelfde probleem, ze hebben al aangegeven wat ze gaan veranderen, maar we moeten ruim 2 maanden wachten omdat anders de consoles geen update kunnen krijgen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 20:09

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

krijg eens inde zoveel tijd zo`n l4d2 bui dan speel ik het weer een week of 2 om het daarna weer 2 maanden niet naar om te kijken. probeer nog wel eens wat achievements te halen ,dat vind ik altijd wel leuk alleen zijn de meeste pug groepen altijd van die rushers die denken dat ze op de hardste mode zelf wel even alles redde. mooie aan l4d2 vind ik ook dat het een goedkoop spel is en toch redelijk wat updates (mappen) krijgt .
mensen die nog teamspelers zoeken mogen mij altijd een pmetje sturen hier dan geef ik me steamnaam

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:16
Left for Dead is deze week btw in de aanbieding op Steam:

Left for Dead 2: €19,99 - Nu: €4,99
Left for Dead 1 & 2: €29,99 - Nu: €7,49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-06 16:17
Freakiebeakie schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:44:
krijg eens inde zoveel tijd zo`n l4d2 bui dan speel ik het weer een week of 2 om het daarna weer 2 maanden niet naar om te kijken. probeer nog wel eens wat achievements te halen ,dat vind ik altijd wel leuk alleen zijn de meeste pug groepen altijd van die rushers die denken dat ze op de hardste mode zelf wel even alles redde. mooie aan l4d2 vind ik ook dat het een goedkoop spel is en toch redelijk wat updates (mappen) krijgt .
mensen die nog teamspelers zoeken mogen mij altijd een pmetje sturen hier dan geef ik me steamnaam
ik heb er toch 50 euro voor betaald bij de release, alleen is het net als met Portal 2, te weinig maps / korte verhaallijn en je moet alle custom maps downloaden en hopen dat je een goede server kan vinden.
ik speel altijd alleen de campaign en nooit 4 vs 4, want meestal ben ik dan een verkeerde zombie en ga ik zo dood

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ryan_ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:44:

Is deze game nog genoeg bij de tijd om als 'single player only' gamer een paar uurtjes te worden vermaakt? :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 21:41

_David_

FP ProMod

llama llama duck

MrJ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:51:
[...]

Is deze game nog genoeg bij de tijd om als 'single player only' gamer een paar uurtjes te worden vermaakt? :)
zeker, al is met vrienden leuker dan met bots ;)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pykow schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:44:
[...]

consoles hebben altijd een probleem met updates.
daarom worden TF2 en Portal2 ook niet goed geupdate op de consoles.
beter gezegt, TF2 wordt helemaal niet geupdate op de console, maar wel op de PC en dan zie je hoe snel ze updates uit kunnen brengen, maar als ze rekening moeten houden met de consoles, dan loop je altijd tegen dit soort problemen aan. Battlefield 3 heeft het zelfde probleem, ze hebben al aangegeven wat ze gaan veranderen, maar we moeten ruim 2 maanden wachten omdat anders de consoles geen update kunnen krijgen.
Ik snap de waarom's in deze (console vs pc) , ik snap Valve en MS in deze niet. Ook op de xbox 360 heeft L4D2 nog een grote groep aanhangers (L4D overigens ook nog steeds), de communicatie had best wat beter gemogen!

Ze verprutsen ons game plezier eerst door een bak server ellende over ons heen te storten (laggy ass sh*t, , booting everybody back to lobby etc), dan is men een jaar of langer aan het schreeuwen dat Cold Stream en de L4D maps voor L4D2 er aan komen, dan wanneer iedereen de hoop heeft opgegeven gooi je een launch datum er tegen aan, om die vervolgens niet te halen...want issue's met Microsoft...daar zakt m'n broek/ rok van af.

En nu is de ETA....UNKNOWN!

(moet even wat frusties eruit gooien! ;) )
Pykow schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:00:
[...]

ik heb er toch 50 euro voor betaald bij de release, alleen is het net als met Portal 2, te weinig maps / korte verhaallijn en je moet alle custom maps downloaden en hopen dat je een goede server kan vinden.
ik speel altijd alleen de campaign en nooit 4 vs 4, want meestal ben ik dan een verkeerde zombie en ga ik zo dood
...no offense....but there is no such thing as the wrong zombie. >:)
Je hebt crappy spelers, crappy team spelers, maar een verkeerde zombie...nah!

oh zucht... L4D2 is my daily game... Elke avond toch wel even 1 versus games met friends/ team members, tussen de Gears, Prototype 2 (daar zie ik trouwens nergens een topic over, klopt dat?) en Black Ops perikelen door. Dus met spanning wacht ik ongeduldig af op de DLC.. oOo }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26

Arfman

Drome!

Nouja, sommige maps zijn zo brak dat je bijvoorbeeld met een Hunter of Boomer op het verkeerde moment gewoon echt vrijwel niets kunt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arfman schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:13:
Nouja, sommige maps zijn zo brak dat je bijvoorbeeld met een Hunter of Boomer op het verkeerde moment gewoon echt vrijwel niets kunt.
? Welke dan? Wanneer dan? Geen last van, nogmaals afhankelijk van de rest van je team. Wij (de mensen met wie ik vaak speel) hebben voor elke map, elke situatie en elke combi van special infected een volgorde van waarin de attack gebeurt. En verder heb je een aantal standaard volgordes die je kunt gebruiken als je bijvoorbeeld een game joined waarin je geen bekenden hebt en niet kunt communiceren.

En verder heb je eigenlijk nooit echt een verkeerd moment, je kunt altijd terug richting startpunt lopen als je bijvoorbeeld bent ingespawnd als boomer op het verkeerde moment (en dat overleeft). Dan krijg je een re-spawn en kun je wachten op je team mates/ beter moment.

Wat bedoel je met brak overigenns, betekent dat "niet leuk"?

offtopic:
niet vervelend of betweterig bedoeld overigens! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 395522 op 26-07-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 08:59
Als ik dit spel nu koop, zit alles van deel 1 dan ook inbegrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de DLC vandaag eindelijk uitkomt, dan zitten daar de maps van L4D bij. Die zijn een onderdeel van de DLC met de aanvulling dat de special infected uit L4D2 nu ook (gedurende een versus) gebruikt kunnen worden in de L4D maps.

Dus als je de game koopt en nog iets van 650 points (dacht ik) spendeert, dan moet je compleet zijn.
Mits de DLC vandaag eindelijk uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Anoniem: 395522 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:42:
Als de DLC vandaag eindelijk uitkomt, dan zitten daar de maps van L4D bij. Die zijn een onderdeel van de DLC met de aanvulling dat de special infected uit L4D2 nu ook (gedurende een versus) gebruikt kunnen worden in de L4D maps.

Dus als je de game koopt en nog iets van 650 points (dacht ik) spendeert, dan moet je compleet zijn.
Mits de DLC vandaag eindelijk uitkomt.
Ik ben van plan om het spel op Steam aan te schaffen. En alle maps van deel 1 zit dan in deel 2 inbegrepen?

[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 03-08-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoFearz schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:44:
[...]

Ik ben van plan om het spel op Steam aan te schaffen. En alle maps van deel 1 zit dan in deel 2 inbegrepen?
Excuus, mijn reply was vanuit een 360 situatie. Volgens mij voor de PC krijg je de maps uit 1 erbij, die waren al veel langer beschikbaar i.v.m. wat bug testing etc. Voor de 360 krijgen we ze pas met de DLC die hopelijk vandaag uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ryan_ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:44:

Ik heb deze meegepikt, game is best grappig :P Survival vind ik erg leuk, maar ben nog niet voorbij de 3 minuten gekomen. :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
SinergyX schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:54:
[...]

Ik heb deze meegepikt, game is best grappig :P Survival vind ik erg leuk, maar ben nog niet voorbij de 3 minuten gekomen. :P
Jammer dat ik net te laat was. Ik heb het spel samen met Killing Floors gekocht nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel fijn dat er nog enorm veel matches worden gespeeld, heerlijk om even snel wat potjes te spelen.

Alleen hoeveel HP heeft zo'n Tank? Als je het level haalt zie je vaak total damage done op een tank, een keer staat er totaal iets van 5000 damage maar andere keer maar iets van 2000. Of telt damage van Bile en Fire niet mee?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooievriend
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Dooievriend

gitlab.com/JoD/exact

SinergyX schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:02:
Wel fijn dat er nog enorm veel matches worden gespeeld, heerlijk om even snel wat potjes te spelen.

Alleen hoeveel HP heeft zo'n Tank? Als je het level haalt zie je vaak total damage done op een tank, een keer staat er totaal iets van 5000 damage maar andere keer maar iets van 2000. Of telt damage van Bile en Fire niet mee?
Het hangt af van de difficulty. Op Expert is het 5000 denk ik, op easy 1000?

'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3000 Easy
4000 Normal
8000 Advanced
8000 Expert
6000 Versus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Left 4 Dead 2 bevat deel 1 toch compleet? Waarom zou iemand dan nog deel 1 aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Gratis DLC voor Xbox 360 van Cold Streaming

To download Cold Stream
Start up Left 4 Dead 2
On the Main Menu select 'Downloads'
Cold Stream should be an option, select it
You will notice that it's free, begin downloading
It's 1.34GB in size, which is good news considers how many campaigns are on it. I am currently at 11% as of 1:13PM EST
Note: It shouldn't have been free, this may change if you don't download soon enough.
Happy Cold Streaming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

;) Okay, the gratis DLC voor the xbox 360 was helaas niet gratis, maar een soort van pre-download welke stopte bij 99 %. Het gaf je alleen de mutations.
Pas een uur of twee uur later was de echte DLC beschikbaar, wat betekende dat je de DLC opnieuw moest downloaden (nu voor de verwachtte 560 gp) en toen pas werden alle l4d1 maps en Cold Stream daadwerkelijk binnen gehaald. Een issue tussen Valve & Microsoft, de delay van de content.

Voor wat betreft Cold Stream: ik moet deze nog meer spelen om alle spawn spots voor de Special infected te weten, maar ik vind het een mooie map, ziet er erg bright and polished uit t.o.v. de andere campagnes. Beetje jammer is wel dat als de Tank eenmaal on fire is, dat het vuur niet uitgaat als ie staat te dansen in de creek...je zou toch verwachten dat het water het vuur dooft (zoals in de andere campaigns), maar helaas...En...de official dedicated servers zijn erg slecht...je moet 3 tot 5 restarts in een lobby doen om op een echte dedicated te komen (de eerste 3 tot 5 keer word je terug geboot naar de lobby) en als je dan een official dedicated te pakken hebt dan is deze verre van optimaal. Dus voorlopig: go local!

Verder qua special infected in de Campaign mode: erg voorspelbaar. Er zijn spawn plekken waar bij in een Campaign altijd dezelde infected te voorschijn komt, iets to obvious.

Maar al met al ben ik erg blij dat het er is, het geeft de versus modes in ieder geval weer een extra dimensies en we hebben weer uren aan speelplezier erbij!

Maar...als je bedenkt dat Valve L4D & L4D2 bijna in 1.5/2 jaar tijd heeft uitgebracht om ons vervolgens een bijna net zo lange periode te laten wachten op de DLC...met alle bijbehorende vertragingen...dan blijft het jammer Valve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik (en mn vriendin) zoeken nog wat leuke tweakers om mee samen te spelen!

We spelen nu op advanced maar dat is vrij saai, maar even oefenen voor expert en versus mode. Ik heb wat meer ervaring dan haar maar dat is voornamelijk in versus.

Zoek dus mensen om campaigns op expert te halen (realism wil ik ook nog wel is doen) en om een leuk team voor versus te krijgen.

Steam id: http://steamcommunity.com/id/Postius/home

Btw die cold stream campaign bestaat uit 20 maps? Of hoe ik moet ik het zien?

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 19-08-2012 22:54 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Heeft iemand toevallig ervaring met het splitscreen spelen van left 4 dead 2? Splitscreen activeren gaat nog prima maar mijn xbox 360 controller als speler 2 aan de praat krijgen lukt me maar met geen mogelijkheid. Iemand die weet hoe ik mijn controller als speler 2 kan instellen?

Het truukje van dis- en re-connecten tijdens het laadscherm werkt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Ik ben opzoek naar een leuke co-op game en L4D2 voldoet daar perfect aan. :)
Ik twijfel alleen tussen de xbox 360 en pc versie. Uiteraard is de pc mooier en soepeler, maar het levert vaak ook meer gezeur op. Ik heb een tv als 2e monitor aangesloten en ik vroeg me 't volgende af:

-Moet je elke keer de console in als je op de pc splitscreen wil toepassen?
-Laat het venster zich makkelijk van 't ene scherm naar 't andere slepen om vervolgens fullscreen te gaan?
-Is het mogelijk om met 2 schermen fullscreen co-op te spelen?
-Is het mogelijk om zelfs met 4 man splitscreen te spelen op de pc? (kon hier niks over vinden aangezien L4D2 ook een 4 in de titel heeft..)

Tot slot: raden jullie mij aan om em voor de pc te halen of zeggen jullie bespaar jezelf de moeite host em lekker op de xbox zonder gezeur en gezeik? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
coop op de PC is gewoon 2 tot 4 PC's, en dan over LAN of internet. 1 speler per PC dus.
ik weet niet hoe het op de console zit, maar ik denk op dezelfde manier.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

RocketKoen schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:24:
coop op de PC is gewoon 2 tot 4 PC's, en dan over LAN of internet. 1 speler per PC dus.
Dan zou ik hier maar eens even kijken:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1029890

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
ah, ok...
Je zou natuurlijk die console commands in autoexec.cfg kunnen zetten (in de l4d map).
Als het goed is voert de HL2 engine die namelijk automatisch uit elke keer als je de game start.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:24
Voor de mensen die LFD 2 nog willen proberen, er is dit weekend een gratis LFD2 weekend op steam :). Prijs is nu ook tijdelijk 4,99 dollar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
RocketKoen schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:24:
Je kan ook splitscreenen op de PC en console.

OVerigens, Noob weekend dit weekend. Dus ik ga ff niet online spelen de komende week. Altijd zo frustererend als er een free 2 play weekend is :9

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:24
Dit spel is op dit moment gratis te downloaden en activeren via steam!

[ Voor 7% gewijzigd door Bart1983 op 26-12-2013 00:17 ]

Anoniem: 320729

Bart1983 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:16:
Dit spel is op dit moment gratis te downloaden en activeren via steam!
Linkje: http://store.steampowered.com/news/11033/

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-06 13:45
Perfecte timing om L4D2 een Free Weekend te geven! Zo hebben wij op onze CS:GO Bootcamp nog wat anders te doen tussendoor :D.

eXec op Steam

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-06 15:02
eXec schreef op donderdag 26 december 2013 @ 04:23:
Perfecte timing om L4D2 een Free Weekend te geven! Zo hebben wij op onze CS:GO Bootcamp nog wat anders te doen tussendoor :D.
Dit is geen Free Weekend zoals Steam dat wel vaker heeft. Ook na dit weekend kan je namelijk L4D2 gratis blijven spelen, zolang je hem maar voor maandag installeert.

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-06 13:45
ickeicke schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:58:
[...]

Dit is geen Free Weekend zoals Steam dat wel vaker heeft. Ook na dit weekend kan je namelijk L4D2 gratis blijven spelen, zolang je hem maar voor maandag installeert.
Des te mooier. Mooi kerstcadeautje. :9

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Laatst online: 22:59

Hu9o

Schokkend

zijn er nog tweakers die deze avond een potje gaan doen? Met comms enzo

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:30
hij is nu aan het downloaden. Weet nog niet of ik het spel fanatiek ga spelen (aangezien ik druk met de Mass Effect serie ben), maar ga het zeker proberen. Blijf een Nederlander, dus gratis is goed :P

--edit--
zojuist even gespeeld. Dit is vooral leuk om met bekenden te spelen. Ik ken echter niemand die dit speelt, dus zal het niet vaak gespeeld worden. Gelukkig heb ik Mass Effect nog :P

[ Voor 32% gewijzigd door PdeBie op 28-12-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 23:45

Christiano007

Ich bin der champion

Deel 1 met wat tweakers vroeger veel gespeeld, dat was echt tof :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Christiano007 schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:44:
Deel 1 met wat tweakers vroeger veel gespeeld, dat was echt tof :)
was leuk ja, met jagana, kkaltuu, user, en zo nog wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Toet3r schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:28:
[...]

was leuk ja, met jagana, kkaltuu, user, en zo nog wat
Je vergeet Descriptor, bananenspin , smeerkoe , SNDRT , Orion , Fanatix , Sinister en wie we nog vergeten zijn :P

Toch maar binnenkort weer een scavange/versus reunie houden? :9
Was altijd wel leuk. Elke avond 3 volledige matches :)

Voor de mensen die nog tweakers zoeken om te spelen. Hier kun je de GoT L4D2 steam group vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Descriptor op 30-12-2013 14:47 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Descriptor schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:45:
[...]

Je vergeet Descriptor, bananenspin , smeerkoe , SNDRT , Orion , Fanatix , Sinister en wie we nog vergeten zijn :P

Voor de mensen die nog tweakers zoeken om te spelen. Hier kun je de GoT L4D2 steam group vinden.
en bij wie moet ik zijn om een uitnodiging voor die groep te krijgen B)

steam name: "Saint Hugo"

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb L4D2 bij de steam actie gekocht voor 0.00 zal hem eens installeren en dan misschien weer een keer samen spelen. Microfoon erbij en gaan met die banaan :P

En heb ook een invite nodig Chr1st1aan

[ Voor 11% gewijzigd door Christiano007 op 30-12-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Descriptor schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:45:
[...]

jaja, beetje rekening houden met deze oude vergeetachtige man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Hu9o schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:37:
[...]

en bij wie moet ik zijn om een uitnodiging voor die groep te krijgen B)

steam name: "Saint Hugo"
bij mij, kkaltuu, bananenspin of descriptor

edit: zie dat je al bent toegevoegd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Toet3r op 30-12-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:39
Zo, Steam is er dus ingeslaagd om het helemaal de dieperik in te helpen.

De influx aan nieuwe spelers, soit, ze moeten het ook nog leren. Maar lag, niet kunnen connecteren naar een server, het is gewoon onspeelbaar geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-06 13:35
Mijn broer en ik spelen nu ook aangezien we hem gratis via steam hebben. Ik merk wel dat het inderdaad leuker is om met bekenden te spelen.

Zouden wij ook een uitnodiging kunnen krijgen voor de groep?

Steam namens: jooncheez en goofymiron

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Toet3r schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:42:
[...]

bij mij, kkaltuu, bananenspin of descriptor

edit: zie dat je al bent toegevoegd :)
jep!

Thanks anyway :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413152

Tarkin schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:44:
Zo, Steam is er dus ingeslaagd om het helemaal de dieperik in te helpen.

De influx aan nieuwe spelers, soit, ze moeten het ook nog leren. Maar lag, niet kunnen connecteren naar een server, het is gewoon onspeelbaar geworden.
Zet server op Best Available ipv official steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik weet niet of ik dat hier kan/mag vragen maar wij spelen L4D2(cracked) via LAN met:

sv_lan 1 then press Enter.
sv_allow_lobby_connect_only 0

en dan een map starten en dan kan de rest joinen.

Maar nu willen we met 5 man spelen. Ik kwam deze site tegen:
http://superalf.blogsport...with-more-than-4-players/

En heb alle stappen gedaan.

1. Met­a­mod:Sour­ce & Sour­ce­mod Geïnstalleerd.

2.[EX­TEN­SI­ON] Left 4 Down­town (To over­ri­de the amount of play­ers­lots to 18)
[L4D] Extra play­ers (to crea­te ad­di­tio­nal bots) Geïnstalleerd

Dan moet je een game aanmaken en weer sluiten en kan je met:
l4d_­max­play­ers 18
en
sm_l4d­bot

Maar ik krijg steeds de melding "unknown command"
Dit zou normaal zijn als je dus nog geen map had geladen omdat de mods dan nog niet geladen zijn maar ik krijg het echt niet voor elkaar.

Het is ook een topic/manier uit 2010 dus misschien dat er inmiddels een gemakkelijker manier is om met meer dan 4 man te spelen?
We spelen co-op campain mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Niemand die hier via LAN speelt met meer dan 4 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:41
Gaat het om een illegale versie? L4D2(cracked)
Zoja, dan kom op, het spel is zovaak voor een paar euros te koop op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

We hebben inderdaad nu alles legaal gekocht en kunnen nu gewoon ook online via steam.

Maaaar wij willen dus via een locale LAN spelen.
Weet iemand hoe je dan met 5 of 6 man kan spelen?

Zoniet kunnen we dan wel online afgeschermd met 5of meer spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Je plugins worden niet geladen....

Doe es:

Sm plugins list
Meta list

En show es output.
L4dtoolz of left4downtown moeten geladen zijn,

Hou ook rekening ermee, dat er meerdere medkits gespawnd moeten worden

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

azz_kikr schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:15:
Je plugins worden niet geladen....

Doe es:

Sm plugins list
Meta list

En show es output.
L4dtoolz of left4downtown moeten geladen zijn,

Hou ook rekening ermee, dat er meerdere medkits gespawnd moeten worden
Moet dat ook bij de legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ja, bij alle versies, legaal of illegaal...

L4D2 is std 4 of 8 spelers, wil je dit veranderen, dan heb je mods nodig. Source Mod en metamod zijn de Mods. De rest zijn maar plugins voor die mods.

De meeste "werken" op windows maar ik heb ondertussen al ondervonden dat ze op de linux dedicated beter werken.

met de commandos:
meta list -> kijk je of metamod gestart is en welke plugins er geladen zijn
sm plugins list -> kijk je of sourcemod gestart is en welke plugins er geladen zijn.

Als 1 van deze 2 commands geen resultaat geeft, of een fout geeft, is teken dat er iets niet geladen kan worden.

Mods worden normaal al geladen wij het starten van je game (er hoeft nog geen map geladen zijn) en je kan normaal meeste commandos en variabelen al wijzigen.

Let nu wel, wij spelen altijd op dedicated server (gratis te downloaden), maar zou normaal ook moeten werken op client

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Gisteren voor het éérst L4D2 gespeeld, top! Net zoals Deel 1 vroegah heb ik mij weer goed vermaakt :)

Ga het zeker weer vaker spelen na gisterenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jancob
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 19:48
Left 4 dead 2 is en blijft 1 van de betere shooters. Ookal begint het al redelijk oud te worden.
Ik speel het zowiezo elke week wel eens met een paar vrienden : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:41
Klopt het dat de moeilijkheidsgraad moeilijker dan in 2010 is geworden?
Ik heb de afgelopen dagen een aantal hoofdstukken gespeeld op advanched. We werden constant overvallen en hebben het einde niet eens gehaald.
Tertwijl de meeste vrienden waarmee ik speel, het op Expert en Realisme mode speelden.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:28
Ik heb het spel vandaag maar weer eens geïnstalleerd via Steam, maar ik zit met het volgende probleem. Ik krijg de taal niet op Engels ingesteld. In-game is de taal op 'Nederlands' gezet en dat ziet er niet uit.

Wat heb ik al geprobeerd?
• Via ''Steam -> Bibliotheek -> Games -> Left 4 Dead 2 -> Eigenschappen-> Taal'' de taal op Engels gezet;
• Het spel opnieuw geïnstalleerd.

Het mocht allemaal niet baten, dus heeft iemand hier miscshien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Zijn er mensen die zin hebben vanavond ff campaign te doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:21
RedHat schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:33:
Zijn er mensen die zin hebben vanavond ff campaign te doen ofzo?
Ja hoor voeg me toe op skype:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door Redesign1 op 04-01-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Iemand zin om vanavond ofzo mutations te spelen?
flu season en tank run zijn echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-02 11:52
Toet3r schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:17:
Iemand zin om vanavond ofzo mutations te spelen?
flu season en tank run zijn echt leuk.
Ja hoor, hoewel ik nog nooit mutations gespeeld heb. Ga het nu proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
don_jorg schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:33:
[...]

Ja hoor, hoewel ik nog nooit mutations gespeeld heb. Ga het nu proberen!
Hoe heet je op steam, dan voeg ik je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Toet3r schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:53:
[...]

Hoe heet je op steam, dan voeg ik je toe.
Ik ben daar don_jorg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Kan je niet vinden. Voeg jij mij anders maar toe, link naar me profiel staat in me sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-06 08:47
Voor mij persoonlijk is L4D2 het beste spel ooit. Toegegeven, ik ben geen gamer, maar ik vind het een heerlijk spel. Het enige nadeel is dat het nu vaak gratis te halen is.

En dat zie je terug aan de spelers... Soms neem ik ze wel eens op sleeptouw, maar helaas denken de nieuwelingen vaak dat ze alle wijsheid in pacht hebben, omdat ze 1 keer een campaign hebben gespeeld.

Laatste tijd niet vaak online, maar je kunt me toevoegen: Stark [NL]
Heb zo'n 800 L4D2 gespeeld. Crisis, als ik uitschrijf schrik ik er toch een beetje van :)

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Ja het is erg hard achteruit gelopen met het niveau van de spelers. Al is dit iets wat niet iets wat uitsluitend bij l4d voorkomt, bij heel veel spellen merk je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
Waarom geen servers inrichten op gespeelde tijd? Waarbij mensen met meer uren er voor kunnen kiezen mee te spelen met spelers die minder uren hebben, maar niet andersom. Soms is het niveau tenenkrommend.
En soms lig je in een deuk als je tegen mindere spelers speelt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
De hoeveelheid uren zegt nog niet per definitie dat iemand ook het spel goed speelt.
Het is soms echt frustrerend als je op server zit met allemaal mensen die het een stuk minder goed kennen dan jij.

Heb je toegevoegd by the way.

[ Voor 7% gewijzigd door Toet3r op 22-01-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Ik heb Toet3r en Pietertie toegevoegd :) Hopelijk tot vanavond!

En inderdaad, veel nieuwelingen die als een gek rond gaan rennen (en dus binnen de 3 minuten dood zijn). Zeker bij missies als benzine tanken (the mall bijvoorbeeld) is dat erg onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
True, puur op tijden werkt inderdaad niet, maar het kan al voor een zekere schifting zorgen. Het liefst gewoon met bekende gamen. Uiteindelijk het meest ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Dat was leuk, Toet3r! Moeten we binnenkort nog eens doen (maar dan zonder Zombie001 of hoe heette hij ook alweer? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Het onofficiële vervolg in een warhammer setting met classes en loot:

http://store.steampowered.com/app/235540/?l=dutch

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:21

Shabbaman

Got love?

Als er geen weapon skins en microtransacties inzitten dan lijkt dat wel interessant.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
ik vond het raar dat ik hier nog nergens een topic over had tegengekomen
ik vind de game erg leuk, als je het koopt kan je nu al de eerste 3 levels spelen als een beta, progressie blijft behouden

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
diknmuis schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:35:
ik vond het raar dat ik hier nog nergens een topic over had tegengekomen
ik vind de game erg leuk, als je het koopt kan je nu al de eerste 3 levels spelen als een beta, progressie blijft behouden
Topics maken niet mijn ding maar vooruit

evilpin0 in "Warhammer: End Times - Vermintide"

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-06 12:50
Even een schopje... :). Op 24 september komt er een nieuwe campaign uit. Waarschijnlijk word dan de achievement "Still something to prove", finish all campaigns on expert gereset. Iemand intresse om de nieuwste campaign op expert te halen? Mocht de achievement niet gereset worden dan bedank ik vriendelijk :).

Steamaccount is Luxzenburcht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 12:13
luxzenburcht schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:42:
Even een schopje... :). Op 24 september komt er een nieuwe campaign uit. Waarschijnlijk word dan de achievement "Still something to prove", finish all campaigns on expert gereset. Iemand intresse om de nieuwste campaign op expert te halen? Mocht de achievement niet gereset worden dan bedank ik vriendelijk :).

Steamaccount is Luxzenburcht.
Yup! Was frontpage nieuws:
nieuws: Left 4 Dead 2 krijgt volgende week na 9 jaar een update: The Last Stand

Meteen na het lezen van bovenstaande bericht de game weer geinstalleerd en ff een paar potjes gespeeld. Bracht behoorlijk wat herinneringen terug van vervlogen tijden... <3

Kan niet wachten tot de 24e

[ Voor 3% gewijzigd door ChojinZ op 19-09-2020 22:46 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Sjezz wat een ellende zeg :(

Hoop foutmeldingen in het begin. Leek wel half geüpdatet en de update verliep voor mij in fases, met steeds een nieuwe file of zo

Local file check > ineens nieuwe download > multiplayer game > foutmelding iedereen werd eruit geknikkerd

Iedereen weer een local file check > ineens weer nieuwe download> multiplayer game > foutmelding

Uiteindelijk maar alle addons uitgeschakeld en zonder foutmeldingen de nieuwe map kunnen spelen (Single player).

Daarna addon maps getest en die leken ook zonder foutmelding speelbaar (Single player)

Goed nieuws voor de snipers onder ons > Laser op AWP is eindelijk ook voor de speler zelf zichtbaar!
Hoef je niet meer te vragen aan anderen of je wel echt de laser hebt :D
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste