Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:38
Postius schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:10:
Ook voor 5 euro gekocht, en mensen mensen mensen wat een mongeaulen fest zoals iedere game weer.
@ campaigns gedaan, mn alleereerste l4d2 game en ik was in iedere game verreweg de beste speler(SAY WUT?) ook bij versus heersde ik de pan uit met infected maar mn team, god, zo slecht.

Voor de eerste keer op een map, komen we langs een stuk waar je gas moet verzamelen(ik had geen idee eerste game l4d2 ooit), mn teamgenoten hebben geen idee gaan in een hoekje campen bij de auto en doen niks. Ik rennen als een gek bijna die auto nog vol gekregen ook in mn eentje, en ik iwst niet eens wat de bedoeling was. Ik vraag me altijd af hoe normale mensen functioneren in het dagelijks leven maar goed.....Het is wel bijzonder grappig weer l4d te spelen!

Overigens blijft smoker zo gruwelijk leuk om te spelen.
Tja. Ik kom zelden bij kutspelers terecht. Misschien werkt het matchmaking systeem gewoon erg goed en word je ingedeeld bij andere noobs?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20
LOL, speelde je niet met bots?? ;)

Want ik heb het in ieder geval zoals jij beschrijft nog niet mee gemaakt....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Left 4 Dead 2 staat nu voor 4,99€ op steam, voor degene die nog zitten te twijfelen.

Ook ga ik even met toeter de komende tijd de startpost aanpassen, iemand nog ideeën of opmerkingen?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Ook voor 5 euro gekocht, en mensen mensen mensen wat een mongeaulen fest zoals iedere game weer.
@ campaigns gedaan, mn alleereerste l4d2 game en ik was in iedere game verreweg de beste speler(SAY WUT?) ook bij versus heersde ik de pan uit met infected maar mn team, god, zo slecht.

Voor de eerste keer op een map, komen we langs een stuk waar je gas moet verzamelen(ik had geen idee eerste game l4d2 ooit), mn teamgenoten hebben geen idee gaan in een hoekje campen bij de auto en doen niks. Ik rennen als een gek bijna die auto nog vol gekregen ook in mn eentje, en ik iwst niet eens wat de bedoeling was. Ik vraag me altijd af hoe normale mensen functioneren in het dagelijks leven maar goed.....Het is wel bijzonder grappig weer l4d te spelen!

Wow man, jij bent echt goed! Ik ben idd zo'n speler die de hele tijd in een hoekje staat en ik begrijp nooit hoe andere spelers het voor elkaar krijgen rond te lopen in een map... Ik zou willen dat ik zo goed was en wist hoe je dat kon, maarja..., helaas... Moet je nagaan wat een prestaties je zou leveren als je het straks voor de tweede keer speelt, omg... of derde keer! Ik denk serieus dat je je moet aanmelden voor de superhumanawards 2011...

Maar effe serieus, het is inderdaad een cool spel. Zeker voor die 5 euro, erg spannend als je tegen een goed team speelt. Ik vind het niet frustrerend om te verliezen in vergelijking met andere shooters. Nog veel leuker met wat mensen die je kent in 1 team spelen en mic.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

[...]
Ik vraag me altijd af hoe normale mensen functioneren in het dagelijks leven maar goed.....
Wow... Alsof mensen die geen L4D2 kunnen spelen compleet falen in het dagelijkse leven... Het is en blijft een spelletje. Niet iedereen speelt de sterren van de hemel, daarnaast kan niet iedereen de beste zijn en altijd winnen.

Dit soort gedrag vergalt het vaak voor mensen die zo nu en dan spelen. Dan zit er weer een figuur die niet tegen zijn verlies kan en die gaat lopen vloeken en tieren, vaak is de server dan binnen een paar minuten leeg. Als je team je niet bevalt ga je toch gewoon weg en zoek je een andere. Als je met de server browser zoekt naar een spel op hard kom je al minder onervaren mensen tegen. Precies om dit soort opmerkingen/spelers zijn spellen als CounterStrike TeamFortress 2 bijna niet leuk meer om te spelen.

Zit bij TF2 meestal op instantspawn 30 speler maps gewoon voor de fun, want op de "echte" servers is het vaak zo een geklaag.

Disclaimer: Ik kan zowel TF2 als L4D2 best aardig spelen en kan ook goed in een team werken, maar al dat haantjes gedrag :F

Zelfs het spelen in een team wat niet echt lekker loopt is leuk. Ik lig geregeld onder de tafel van het lachen in bepaalde teams :)
Als je het goed kunt is smoker zeker een leuke en sneaky class om te spelen. Mij lukt het niet zo erg lekker omdat ik nogal snel opval en dus ook vrij snel kogels mag happen :D

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00

Arfman

Drome!

Pfoe, je merkt wel dat er ontzettend veel noobs (nofi) zijn bijgekomen de afgelopen tijd. Gisteren in een campaign 3 levels lang (DaC) mensen lopen begeleiden. Simpele dingen als "pak die pillen, je zult ze nodig hebben" en "molotov pakken" is al moeilijk, omdat het zo slecht ging spawnde de director echt molly's, pipes en medkits bij het leven, maar ze liepen er gewoon langs 8)7
Zomaar doorlopen bij crescendo's, geen items pakken, honderden meters teruglopen om ammo te pakken, je kunt toch met gezond verstand nagaan dat dat niet slim is?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:52
.Gertjan. schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:49:
[...]

Wow... Alsof mensen die geen L4D2 kunnen spelen compleet falen in het dagelijkse leven... Het is en blijft een spelletje. Niet iedereen speelt de sterren van de hemel, daarnaast kan niet iedereen de beste zijn en altijd winnen.

Dit soort gedrag vergalt het vaak voor mensen die zo nu en dan spelen. Dan zit er weer een figuur die niet tegen zijn verlies kan en die gaat lopen vloeken en tieren, vaak is de server dan binnen een paar minuten leeg. Als je team je niet bevalt ga je toch gewoon weg en zoek je een andere. Als je met de server browser zoekt naar een spel op hard kom je al minder onervaren mensen tegen. Precies om dit soort opmerkingen/spelers zijn spellen als CounterStrike TeamFortress 2 bijna niet leuk meer om te spelen.

Zit bij TF2 meestal op instantspawn 30 speler maps gewoon voor de fun, want op de "echte" servers is het vaak zo een geklaag.

Disclaimer: Ik kan zowel TF2 als L4D2 best aardig spelen en kan ook goed in een team werken, maar al dat haantjes gedrag :F

Zelfs het spelen in een team wat niet echt lekker loopt is leuk. Ik lig geregeld onder de tafel van het lachen in bepaalde teams :)

[...]

Als je het goed kunt is smoker zeker een leuke en sneaky class om te spelen. Mij lukt het niet zo erg lekker omdat ik nogal snel opval en dus ook vrij snel kogels mag happen :D
Als je regelmatig de zelfde game speelt, ga je echt ergere aan noobs hoor.
Bij tf2 heb je namelijk spelers die niet nadenken of niet van class wisselen om hun team te helpen.

l4d2 is een vette game, maar na paar uurtjes heb je alle maps wel gezien.
nu maar wachten op portal 2 ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327004

Net voor 5 euro aangeschaft zal vrijdag eens spelen. :D
Stomme examens :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Speel sinds kort Left 4 Dead 2 op Steam. Ik zie telkens dat er rond de 18.000 mensen online zijn, is dat niet weinig voor een spel dat zwaar leunt op de multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

magnifor schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:16:
Speel sinds kort Left 4 Dead 2 op Steam. Ik zie telkens dat er rond de 18.000 mensen online zijn, is dat niet weinig voor een spel dat zwaar leunt op de multiplayer?
Want jij speelt tegen 18000 mensen tegelijk? ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Touchdomex schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:17:
[...]

Want jij speelt tegen 18000 mensen tegelijk? ;)
Nee, maar over de hele wereld gezien lijkt mij dat weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gaat volgens mij per regio.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-06 17:51
Het zijn minder spelers dan bij CS, maar nog steeds niet heel erg weinig in vergelijking met andere games op steam.
http://store.steampowered.com/stats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
.Gertjan. schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:49:
[...]

[...]

Wat een fijne indeling wordt er gemaakt en aannames, wie zegt dat ik heb zit ragen dan? Pffffff te voel ik me te goed voor. Ragen is voor noobs, als de rest geenz in heeft om gas te halen knuppel ik er wel op los :+ ! Ik snap heus wel dat mensen niet goed zijn etc ik game al zolang online, ik trek me er niks van aan en waar ik kan probeer ik advies te geven maar alleen als iemand erom vraagt(dat is dus nooit!). Maar je komt gewoon af en toe dingen tegen, kijk als ik een kassa meisje achter de kassa moeite zie hebben met 5,40 en 3,40 optellen dan intern in mezelf frons ik toch wel. Extern blijf ik kalm en zeg ik lief glimlachend dat het 8,80. Maar je moet toch nog ergens af en toe een beetje kunnen ragen? Beetje tegen het zere been van al die "ik ben casual en iedereen die dat niet is speelt niet voor fun"-tweakers ;).

Maar het was gewoon een leuke binnen komer van mijn eerste 2 potjes, je verwacht de complete noob te zijn. En nadat je eerst full face point blank range geshottied bent en in de fik bent gezet weet ook niemand de route :+ . Ik kon er opzich wel omlachen natuurlijk maar er zijn betere eerste games te bedenken.

En ik snap dat de "hardcore gamers" voor irratie zorgen of de tryhard en rage kiddies noem ze allemaal maar op, maar casuals denken dat ze er niet bij horen maar daar zitten ze dan vaak fout. Slecht zijn is geen probleem maar als iemand dan wat tips geeft zeggen dat ie op moet bokken omdat je voor fun speelt ja.....

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 14-12-2010 23:09 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Nu je het wat genuanceerder zegt klinkt het al een stuk vriendelijker :). Misschien deed ik inderdaad wat verkeerde aannames.

Dacht eerst dat je zo'n rage figuur was, maar als je inderdaad in plaats van te ragen gewoon tips geeft (dat niemand er naar luistert is inderdaad ontzettend irritant) val jij niet in de groep mensen waar ik een hekel aan heb. :)

Ik vind zelf L4D2 leuk tijdverdrijf om even wat agressie eruit te schieten, slaan, hakken, zagen, etc. Ik speel ook zo nu en dan een single player potje om gewoon even wat zombies om te leggen. Je kunt het inderdaad tactisch spelen (en dat doe ik soms ook wel online) en dat is dan ook wel leuk om te doen, als je met 4 man uiteindelijk (op een hilarische) manier de eindstreep haalt is het wel erg leuk.

Zat afgelopen week op de mutation (was volgens mij hard eight, iig werden alle special infected 2x gespawned) en keer op keer haalde we het net niet, maar iedereen probeerde het wel (hoewel sommige steekjes lieten vallen). Daar bleef het wel gezellig, maar heb ook games meegemaakt waar mensen helemaal uit hun naad gingen in dat geval.

Trouwens je voorbeeld met een cassiere is zo herkenbaar :F, moet dan ook altijd diep van binnen een b

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
.Gertjan. schreef op woensdag 15 december 2010 @ 07:32:
[...]

Nu je het wat genuanceerder zegt klinkt het al een stuk vriendelijker :). Misschien deed ik inderdaad wat verkeerde aannames.

Dacht eerst dat je zo'n rage figuur was, maar als je inderdaad in plaats van te ragen gewoon tips geeft (dat niemand er naar luistert is inderdaad ontzettend irritant) val jij niet in de groep mensen waar ik een hekel aan heb. :)

Ik vind zelf L4D2 leuk tijdverdrijf om even wat agressie eruit te schieten, slaan, hakken, zagen, etc. Ik speel ook zo nu en dan een single player potje om gewoon even wat zombies om te leggen. Je kunt het inderdaad tactisch spelen (en dat doe ik soms ook wel online) en dat is dan ook wel leuk om te doen, als je met 4 man uiteindelijk (op een hilarische) manier de eindstreep haalt is het wel erg leuk.

Zat afgelopen week op de mutation (was volgens mij hard eight, iig werden alle special infected 2x gespawned) en keer op keer haalde we het net niet, maar iedereen probeerde het wel (hoewel sommige steekjes lieten vallen). Daar bleef het wel gezellig, maar heb ook games meegemaakt waar mensen helemaal uit hun naad gingen in dat geval.

Trouwens je voorbeeld met een cassiere is zo herkenbaar :F, moet dan ook altijd diep van binnen een b
Tja ik speel l4d ook niet competitief zeg maar als SC2 of Heroes of Newerth, als je daar een fucknoob bent ja dan wordt er geraged op je. Maaar in l4d is het zo random met wie je komt, kan ik me niet druk ommaken, maar iets meer stats of iets dat je een beetje weet of een indactie hebt van wat iemand kan of doet want het verschilt zo extreem veel(al mocht je ooit in een zombie apocalyps terecht komen zal dat ook wel zo zijn ;) ). Gewoon lekker hersenloos zombies knallen, nouja niet te hersenloos. Als ik op expert meedoe verwacht ik wel dat mensen weten hoe en wat, wat de goeie spots zijn op de map etc om een horde te overleven. Als je dan op expert mee doet en je bent gewoon te slecht om mee te doen dan wordt het irritant want op dat moment vergal je andere hun plezier, slecht zijn is geen probleem, maar op hogere niveau's zul je een minimaal skill level moeten hebben om een plezierige tijd te beleven, het is dan jammer dat sommige dat niet in zien. Ach ik moet af en toe een beetje mn woede kwijt.

Overigens add my op steam: RobertDeRups, ik speel minimaal advanced(daar kom ik goed doorheen) of expert(hier heb ik aanzienlijk meer moeite mee het skill niveau tussen advanced en expert is vrij groot imo). Maar met een goeie groep kom ik heel ver op expert. Ach het is de rush en uitdaging, en de meest hilarische situaties. Maar goed mochten er tweakers zijn die snappen dat je aan automatische shotgun niet op iemand moet richten die 2 meter van je afstaat ook al eet een zombie zn gezicht dan hou ik me aanbevolen voor leuke potjes! Ik ben een goeie teamspeler en Leave No Man behind! Ik kom altijd terug om te reviven lief he.

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 15-12-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:11
Postius schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:11:
[...]
Maar goed mochten er tweakers zijn die snappen dat je aan automatische shotgun niet op iemand moet richten die 2 meter van je afstaat ook al eet een zombie zn gezicht dan hou ik me aanbevolen voor leuke potjes!
Dit kan wel degelijk hoor, je moet alleen weten hoe je moet schieten dan is het geen enkel probleem :)
Maar het is wel degelijk te merken dat er meer "noobs" online zijn aangezien de game in de aanbieding was.

Gisteravond met SNDRT toch wat mensen tegen gekomen die ik niet graag nogmaals tegenkom.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
18k x 24 = een playerbase van ongeveer 500.000 spelers wss zullen het er wel meer zijn als het nog is opgedeeld in regio's al zitten Europa en USA bij elkaar(athans bij TF2). Dus opzich is dat heel redelijk.
Fanatix schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:17:
[...]

Dit kan wel degelijk hoor, je moet alleen weten hoe je moet schieten dan is het geen enkel probleem :)
Maar het is wel degelijk te merken dat er meer "noobs" online zijn aangezien de game in de aanbieding was.

Gisteravond met SNDRT toch wat mensen tegen gekomen die ik niet graag nogmaals tegenkom.
Ohja het KAN wel, alleen die mensen kunnen het niet. Dan prefeer ik zombiefacemelt tegenover shotgun van point blank range in your face. Uberhaupt is die team damage af en toe echt ziekelijk. Mensen mikken echt niet en schieten als een gek, geen enkele rekening houdend met vuurlinies etc. Gister een game die nerges op sloeg, 3x down, 3x friendly fire. Uiteindelijk gingen we allemaal neer op dezelfde tijd door friendly fire van een kerel die al op de grond lag. :+. Overigens raak ik vast ook wel is iemand, maar dan is het niet op compleet debiele en nutteloze manieren maar ach het is wel grappig. Maar mocht ooit de zombie apocalyps uitbreken dan waag ik het er wel alleen op, ik denk dat mn overlevingskansen met 150% omhoog schieten, anders ben ik echt bang dat ik een Friendly fire kill wordt :9

[ Voor 58% gewijzigd door Postius op 15-12-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:51

The Zep Man

🏴‍☠️

Postius schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:20:Maar mocht ooit de zombie apocalyps uitbreken dan waag ik het er wel alleen op, ik denk dat mn overlevingskansen met 150% omhoog schieten, anders ben ik echt bang dat ik een Friendly fire kill wordt :9
Gelukkig strafen mensen buiten computerspellen om niet zoveel. Zeer irritant als iemand dit doet voor de vuurlinie van zijn teamleden...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Fanatix schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:17:
Ik kom binnenkort ook langs om je speelplezier a-là noob te vergallen, goed? :P

Mooie aanbiedingen op steam wel de laatste tijd...

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Fanatix
  • Laatst online: 18:11
bwerg schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:25:
[...]

Ik kom binnenkort ook langs om je speelplezier a-là noob te vergallen, goed? :P

Mooie aanbiedingen op steam wel de laatste tijd...
Dat zal niet zo gauw gaan :P ik speel met vrienden of ik speel niet.
Dus je kan hooguit in het enemy team komen in VS. :>

Dat je sommige tactische dingen niet weet maakt je i.m.o. geen noob.
Maar gewoon de simpele dingen als iemand slaan wanneer hij/zij gepakt is door een smoker wel :P
Om niet alles en iedereen in een hokje te plaatsen.

[ Voor 22% gewijzigd door Fanatix op 16-12-2010 08:44 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Nou mocht je hem nog niet hebben (shame on you!) Hij is nu een steamdeal vandaag voor 5 euro..

HOI.

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
18.000 spelers weinig? :D Je hebt maar 3 andere goede spelers nodig.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Sinds enige tijd bezit ik het spel nu ook, alleen de DLC (nog) niet. Dus voeg me toe voor een paar leuke geempjes. Ik mag graag Scavenger spelen overigens.

GT: Nazanir (XboX 360).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Postius schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:06:
[...]
Maar het was gewoon een leuke binnen komer van mijn eerste 2 potjes, je verwacht de complete noob te zijn. En nadat je eerst full face point blank range geshottied bent en in de fik bent gezet weet ook niemand de route :+ . Ik kon er opzich wel omlachen natuurlijk maar er zijn betere eerste games te bedenken.
erg herkenbaar xD
had L4D 1 en 2 in een steamdeal voor 10 eurie oid gekocht, begonnen met L4D1 (ofc) en dacht "begin maar op easy, kom ik er mss door"
kom je in een team waar mensen je straal negeren als je wordt gepounced, terwijl je ziet dat ze je zien...
en dan die auto's (ja, no mercy begonnen xD) duidelijke text "do not shoot, alarm will atract zombies" oid...
wat doen die gasten? met een shotgun een zombie proberen te "snipen" die vlak naast die kar staat...

soms kom je ook geweldige gozers tegen, speel nu soms met 2 engelse gozers die wel eens een avondje L4D spelen met een paar biertjes in de hand
zaten een beetje rond te klooien op normal (we kunnen expert met wat moeite halen) en bereiken een saferoom. een van die gasten smijt de deur dicht in die ander z'n gezicht, daarna doet ie em weer open waarop die gast een molly naar binnen smeet :+
lag zowel IRL als ingame op de grond, welliswaar met verschillende redenen 8)7

anyway, vind het geweldige spellen, zeker omdat ze op mijn (bejaarde!) bak draaien en er tog behoorlijk goed uitzien!

steamname: godofal
add me als je zin hebt, ben bijna altijd wel te vinden voor een potje watdanook :P

btw, ik vraag me serieus af of er nou wel een matchmaking system is?
de ene keer speel ik met gasten die allemaal goed weten waar ze mee bezig zijn, en elkaar goed aanvoelen, de volgende keer met ubernoobs, compleet random...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:55
Het leukste is gewoon op bekende servers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

moet je wel bekende servers hebben ;)
heb nog nooit een specifieke server opgezocht, maar speelde laatst op 1tje waar een interessant systeem zat van punten erbij voor teammaten protecten/revven/ressen/zombies/specials knallen e.d. en punten eraf voor mensen laten stikken of FF
kent iemand die server, en hoe kan je zeggen dat je op die ene server wil spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Deze titel 4X aangeschaft voor 20 euro tijdens de december deals, geen moment spijt van! De andere 3 games voor 5 euro aan vrienden verkocht (winst maken is voor vrekken :P), en we hebben verschrikkelijk veel lol. Het mooie is dat iedereen het spel gewoon kan draaien door de lage systeemeisen. Een aanrader is om via teamspeak contact met elkaar te hebben, dat werkt vlekkelozer dan via de steam chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

godofal schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 05:25:
[...]

erg herkenbaar xD
had L4D 1 en 2 in een steamdeal voor 10 eurie oid gekocht, begonnen met L4D1 (ofc) en dacht "begin maar op easy, kom ik er mss door"
kom je in een team waar mensen je straal negeren als je wordt gepounced, terwijl je ziet dat ze je zien...
en dan die auto's (ja, no mercy begonnen xD) duidelijke text "do not shoot, alarm will atract zombies" oid...
wat doen die gasten? met een shotgun een zombie proberen te "snipen" die vlak naast die kar staat...

soms kom je ook geweldige gozers tegen, speel nu soms met 2 engelse gozers die wel eens een avondje L4D spelen met een paar biertjes in de hand
zaten een beetje rond te klooien op normal (we kunnen expert met wat moeite halen) en bereiken een saferoom. een van die gasten smijt de deur dicht in die ander z'n gezicht, daarna doet ie em weer open waarop die gast een molly naar binnen smeet :+
lag zowel IRL als ingame op de grond, welliswaar met verschillende redenen 8)7

anyway, vind het geweldige spellen, zeker omdat ze op mijn (bejaarde!) bak draaien en er tog behoorlijk goed uitzien!

steamname: godofal
add me als je zin hebt, ben bijna altijd wel te vinden voor een potje watdanook :P

btw, ik vraag me serieus af of er nou wel een matchmaking system is?
de ene keer speel ik met gasten die allemaal goed weten waar ze mee bezig zijn, en elkaar goed aanvoelen, de volgende keer met ubernoobs, compleet random...
Is ook compleet random idd, wel vervelend, niet alleen als je met noobs in een game komt, maar binnenkomen in een game van een squad met tags achter hun naam is ook niet alles :)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:34
Zo net weer 2 potjes gespeeld.
Na een hele tijd niet spelen.

Het was weer super, maar nu sta ik een beetje te stuiteren. Niet zo slim om voor het slapen te gaan te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-06 10:37
Vorige week de Steam Groups ontdekt, toch wel leuk die 10vs10 servers :D
Beetje goede boomer en de survivors zien niets meer, zelfde voor een tank in een gebied met auto's >:)

Jammer alleen dat als je achterop raakt er maar weinig groepen terug komen om je te helpen als je gepakt wordt... De meeste rushen gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395522

YAY! Nog steeds (IMO) 1 van de leukste online team games EVER!
Mits je een goed team hebt natuurlijk, maar daar heb je je friends list voor.

Even kort overleg onderling, met mensen van over de hele wereld.."hoe gaan we deze
aanval opzetten?", " Boomer eerst, dan de Charger, hunter en een mooie spit er over heen! "

HEERLIJK!
Fijn om te zien dat er nog zoveel liefde is voor dit spel...;-)

Het feit dat ik dit nog steeds elke dag speel betekent wellicht dat ik geen leven heb, maar wat
een plezier haal ik uit dit spel. Best buy ever for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-06 11:19
Ik vind het geweldig om met L4D2 een eigen server aan te maken en dan met wat vrienden (RL vrienden) gaan zitten auwehoeren daarin.
We modden dan serieus het hele spel met de console, de tank is slomer maar slaat je 50 meter ver, common infected slaan je dood in 2 hits bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 17-06 16:49
gisteravond weer eens versus gedaan met wat RL vrienden, wat een noobs online zeg. Lekker No Mercy gespeeld blijft de leukste map als je het mij vraagt, helemaal grijs gespeel bij L4D1 wel grappig om af en toe te zien hoe mensen lopen te kneuzen en niet weten hoe de witch te gebruiken als infected. wel een grappig situatie 1ste level ik ben boomer sta bij de witch( die voor de deur op de helft waar je naarbinnen gaat zat) haar te scratchen, iemand komt aanlopen om haar te crownen, komt mijn maat men een charger van achter racest langs de witch af maar omdat ik haar scratch rend ze er keihard achteraan. Ik loop naar voren met de boom kots de overige spelers onder en ze zijn te druk bezig om op hun teammaat te letten hun team maar en een maar seconden dood, charger draait om pak de volgende die de gang uit loopt het is nogsteeds chaos door al die commons spitter spugt nog een keer bij de 2 die nog in de gang staan die 2 gaan down en het is voorbij. in nog geen 20 seconden zijn ze allemaalmaal dood terwijl ze net geheald waren. Dat voelt altijd lekker als een plannetje goed verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
Mss dat hier iemand een oplossing weet..sinds ik l4d2 weer heb geïnstalleerd krijg ik op de meest willekeurige momenten last van crashes waardoor het geluid ingame blijft hangen.

L4d2 is up to date, game files zijn gevalideerd en ok, multicore rendering en vsync staat af ingame maar het probleem blijft zich voordoen....

Vroeger nooit last van gehad op m'n dual core E6850 systeem. Nu nieuw systeem i5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Laatst online: 21-06 19:49
driver van je geluidskaart updaten mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Goofy1978 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 00:10:
driver van je geluidskaart updaten mischien?
Ik gebruik al de laatste nieuwe driver daarvan.
Het is precies een bekend probleem maar ik lees nergens de juiste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
internaut schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:25:
[...]

Ik gebruik al de laatste nieuwe driver daarvan.
Het is precies een bekend probleem maar ik lees nergens de juiste oplossing.
Blijft alleen het geluid hangen of ook het beeld? Al geprobeerd opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
SCIxX schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:33:
[...]

Blijft alleen het geluid hangen of ook het beeld? Al geprobeerd opnieuw te installeren?
Het beeld blijft hangen en het geluid begint te loopen.
Dit kan na 5 minuten zijn of na een een halfuur...totaal random.
PC hangt dan niet, alleen het spel zelf.
Ik heb het al eens opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Speel je alleen L4D2? Dan zou ik het misschien zoeken in een defecte voeding. Maar je kan hier sowieso beter een eigen topic voor maken, we gaan hier iets teveel offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Jejking schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:55:
Speel je alleen L4D2? Dan zou ik het misschien zoeken in een defecte voeding. Maar je kan hier sowieso beter een eigen topic voor maken, we gaan hier iets teveel offtopic :)
Andere games gaan goed dus aan m'n voeding gaat het niet liggen veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393995

Ik had hetzelfde, alles nagelopen, herinstallaties noem het op, kreeg buffer overflow, connection lost etc, steam kwam ik geen stap verder via support, ben overgestapt van provider, en probleem is nu verholpen, sinds december 0 crashes..

Of gaat het om desktop crashes? En welke foutmeldingen o.a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Geen desktop crashes en geen foutmeldingen. Alleen crash ingame.
Daarom dat ik niet echt een idee heb waar te zoeken.
Maar ik open best een eigen thread aangezien dit hier troubleshooting niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe bedoel je ingame crash?
En wat heb je? ADSL/Kabel?
Ingestelt op Europe, Cable e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Ingame crash = spel loopt vast en het geluid blijft hangen. Met taakbeheer kan ik het spel dan wel afsluiten.
Kabel. Ingesteld in Steam op 10M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al eens getest in veilige modus?
En lukt offline wel? Of quit hij ook in een campain?

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
http://www.l4d.com/blog/post.php?id=5019
Cold Stream
February 16, 2011 - L4D Team

Sorry for the recent lack of updates, we have been working on a surprise and here it is.

Matthew Lourdelet (2 Evil Eyes) has been working on a new community campaign – Cold Stream. We loved 2 Evil Eyes and Cold Stream looks even more promising with innovative game play arenas and effects. Matthew has really shown that there are still plenty of new ideas in L4D2 modding.

He recently shared it with us and we love it so far but it isn’t done. We were tempted to have him quietly finish it with our help and release it as part of an upcoming DLC.

Tempted… but we decided against that. Instead, we think we have a better idea. We want you the community to be part of the process of taking his unfinished campaign and releasing it as DLC on the Xbox 360, PC and Mac.

Since Matthew already has a start on the campaign, we need to back up a little in the process before we go forward.

The very first step in creating a new DLC is deciding on the larger goals and constraints for the DLC. The Sacrifice and the Passing were story heavy, so we want to see what the other end of the spectrum looks like. For this DLC we start with wanting to experiment by releasing a map pack that wasn’t about story. It would just be new campaigns for Left 4 Dead 2.

That makes the first constraint no new audio or story.

The easiest starting point for new campaigns is the three remaining Left 4 Dead 1 campaigns, so the DLC will include those. We also want something brand new and Cold Stream is the perfect fit.

That’s the start of the DLC. We have the basic information but we don't even have a name or release date yet.

We will hold off on the name for now.

That leaves the release date. The answer to when the DLC will be released is simple for now, sometime after Portal 2. Why don’t we set some date in stone right now? Because the real answer to when we are going to release something is always – when it’s ready.

Quality is a function of time and resources. So we can throw more people at the problem and/or take longer. We like to not constrain ourselves by either, so at this point we are willing to say - “Let’s not set a date yet, we’ll know better later.” Of course, that is also why the concept of Valve Time exists but later you will see why “Valve Time” is a good thing, not a bad thing.

For now, that’s it.

In the next few weeks we will add Cold Stream to the UI (user interface) and we will all begin testing it. As we receive feedback and test data we will also share some data we collect on player experience and show how we put that data to use. We will include you with regular posts, polls, and updates.

We have created a special forum just for feedback on the campaign and this project (Cold Stream Forum). While the beta will only be available for PC and Mac users, we appreciate feedback and ideas from the entire community. This is an experiment for us, so please let us know what you think and what you would like to see in the DLC – just remember the constraints.
Nice!

Anoniem: 311177

Heb L4D2 360 versie vandaag binnen gekregen (met een gebroken hoesje, sommige mensen zijn te dom om spellen in een bubbelenvelop op te sturen...). Maar anyway, ik ga hem binnenkort maar eens uitproberen. Waarschijnlijk zal ik hem alleen maar split-screen doen, niet echt een game om alleen te spelen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 22:49:
Heb L4D2 360 versie vandaag binnen gekregen (met een gebroken hoesje, sommige mensen zijn te dom om spellen in een bubbelenvelop op te sturen...). Maar anyway, ik ga hem binnenkort maar eens uitproberen. Waarschijnlijk zal ik hem alleen maar split-screen doen, niet echt een game om alleen te spelen lijkt me.
Ja wel!!!! Zeker een spel om alleen te spelen, maar dan online (met je head set op) en in versus mode.
Zorg dat je wat relaxte mensen om je heen verzameld om een team van 4 mee te vormen en dan knallen maar! Om en om, de ene keer als survivors, de andere keer als infected.

Echt een aanrader wat mij betreft, kan ook niet wachten op deel 3!

W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb geen Gold meer, online gamen doe ik op de PS3. Even goed en nog gratis ook :)

Heb vandaag even gespeeld met een vriend van me, split-screen. Ik had er wel wat meer van verwacht eerljik gezegd :P De besturing is matig, je aim glijdt altijd een beetje door en het is gewoon dom dat je niet kan zoomen als in FEAR of gewoon door je sights kan kijken. Spel is ook uberlelijk, maar ik ben geen graphics hoer dus ik erger me er niet aan. Verder wel een geinige zombie shooter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Anoniem: 311177 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:03:
Heb geen Gold meer, online gamen doe ik op de PS3. Even goed en nog gratis ook :)

Heb vandaag even gespeeld met een vriend van me, split-screen. Ik had er wel wat meer van verwacht eerljik gezegd :P De besturing is matig, je aim glijdt altijd een beetje door en het is gewoon dom dat je niet kan zoomen als in FEAR of gewoon door je sights kan kijken. Spel is ook uberlelijk, maar ik ben geen graphics hoer dus ik erger me er niet aan. Verder wel een geinige zombie shooter :)
Dan kun je het beter op de pc gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen vanwege de betere graphics? Daar doe ik het niet voor. Heb liever splitscreen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Anoniem: 311177 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:30:
Alleen vanwege de betere graphics? Daar doe ik het niet voor. Heb liever splitscreen dan.
Hij bedoeld dat de aim op de pc je waarschijnlijk beter zal bevallen, alsmede de graphics, dat is dan een bonus.
Splitscreen, ik denk dat als je met coop ieder een eigen scherm/pc hebt dat het dan toch wat leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Vergeet niet de gratis DLC

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:03:

Jammer, want de online features van L4D zijn juist wat het leuk maakt (wat mij betreft).

Maar veel plezier met Playstation Home, heb je je eigen appartementje al gemaakt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 20:08:
[...]

Hij bedoeld dat de aim op de pc je waarschijnlijk beter zal bevallen, alsmede de graphics, dat is dan een bonus.
Splitscreen, ik denk dat als je met coop ieder een eigen scherm/pc hebt dat het dan toch wat leuker is.
Systemlink met je xbox en ieder een eigen scherm, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay! invite ontvangen van de GoT, dus vanavond maar even accepten en weer los gaan op de Versus mode. Ben die naabs wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Ik vroeg mij af of er al iets meer bekend is over l4d3 ?

[ Voor 5% gewijzigd door Ward Vr op 22-02-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nope :)

Of liever gezegd: nope :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen wat rumors volgens mij, dat dit voor het einde van het jaar op de rol staat. IK HOOP HET! Lijkt me echt heel leuk!

W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Het lijkt me sterk dat L4D3 dit jaar nog uit zal komen, naast wat nieuwe specials zou ik niet inzien wat ze nog extra kunnen doen. De stap van L4D1 -> L4D2 was een heel stuk groter met melee-weapons, daglicht e.d.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 19-06 12:53

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

L4d2 lijkt eerder dew tf2 kant op te gaan. Valve is enorm aan het experimenteren met steam en hun games. Ze letten vooral op het bouwen van communities en het stimuleren van de verkoop door updates. Dat is veel goedkoper dan het bouwen van een compleet nieuwe engine/game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Vind ik ook, de sfeer in L4D2 is dan ook een heel stuk minder dan in L4D1 (meer kiddy/cartoony).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pasta schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:24:
Het lijkt me sterk dat L4D3 dit jaar nog uit zal komen, naast wat nieuwe specials zou ik niet inzien wat ze nog extra kunnen doen. De stap van L4D1 -> L4D2 was een heel stuk groter met melee-weapons, daglicht e.d.
Het is wellicht ook meer wishfull thinking van mijn kan uit, dat de rumors waar zijn en ze dit jaar een nieuwe er uitgooien.
Het gaat me ook niet zozeer om weer extra dingen, maar meer nieuwe levels etc...
Alhoewel, dan kunnen ze ook doorgaan met het aanbieden van levels als DLC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Of je download zelf custom campaigns. Gaat echt supermakkelijk, maar het is wel handig als je nog 3 vrienden bij de hand hebt om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
De support van valve vindt ik nog al tegen vallen de laatste maanden.
Ze doen maar wat, Ze zijn ook veelste druk met Portal 2.

Daarom moet portal 2 eerder uitkomen dan de nieuwe DLC, ze hebben niet genoeg man om 3 games te ondersteunen. TF2 Left4dead en Portal 2

[ Voor 35% gewijzigd door Pykow op 23-02-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:26
Voor alle L4D zombies fans (inclusief mijzelf) wordt dit misschien wel een interessante game.

http://miagaming.com

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
FunkyPunky schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:19:
Voor alle L4D zombies fans (inclusief mijzelf) wordt dit misschien wel een interessante game.

[video]
Leuk, las net op wiki dat het een openworld iets word met RPG elementen met coop _/-\o_ Ze beginnen het al te leren om vaker coop in een game te doen.

Helaas dat het nog tot augustus moet duren.

Wikipedia: Dead Island

Bulls schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:07:
[...]

Leuk, las net op wiki dat het een openworld iets word met RPG elementen met coop _/-\o_ Ze beginnen het al te leren om vaker coop in een game te doen.

Helaas dat het nog tot augustus moet duren.

Wikipedia: Dead Island
EINDELIJK! Echt, het gebrek aan co-op in games vind ik tergend en slecht! Ben benieuwd!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
FunkyPunky schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:19:

[video]
Erg gelikt filmpje, hoop dat de game ook op dat niveau zal zijn qua gameplay en looks.

• Bulls
Denk dat het iets gaat worden richting Just Cause of Farcry maar dan met zombies, ik ga het zeker in de gaten houden, ook ingame beelden enzo ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Oh man, hoe kun je nou goed sturen met de jockey.

Als ik gegrabbed ben dan kan ik voor geen meter tegen sturen en lopen ze me gewoon makkelijk weg, en als ik zelf iemand grab met jockey dan kan ik geen meter vooruit komen, en ik probeer alles, elke direction en meekijken en wat dan ook. Ik ben gewoon altijd in het nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:26:
Oh man, hoe kun je nou goed sturen met de jockey.

Als ik gegrabbed ben dan kan ik voor geen meter tegen sturen en lopen ze me gewoon makkelijk weg, en als ik zelf iemand grab met jockey dan kan ik geen meter vooruit komen, en ik probeer alles, elke direction en meekijken en wat dan ook. Ik ben gewoon altijd in het nadeel.
Tegengas geven met je pookje (linker pookje) als je op de xbox speelt. Het is te doen, maar ook weer niet dat je de gehele controle kunt overnemen. Goeie spit erbij van een spitter en het kan gauw gebeurd zijn! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja dat snap ik wel met spit enzo, (speel op de PC trouwens) maar altijd als ik probeer tegen te sturen lukt het niet in beide gevallen jockey of human, terwijl hun mij altijd wel weg kunnen lopen en ik hun voor geen meter kan tegen sturen als ik jockey ben.

Ik word gejockey'd -> ze lopen we weg zonder dat ik er wat aan kan doen of ik nou tegen stuur of niet.
Ik ben jockey -> en ik kan hun niet weg lopen hoe ik ook probeer en zit altijd direct vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Net een potje versus op Dead center gespeeld. Bij de eerste act was ik infected en het spel begon.

Echt 5 sec nadat het spel begonnen was: TANK! :')

Op een dak met alleen maar melee wapens en pistooltjes maak je niet veel kans als survivor.

Daarna waren wij survivors: Fuuuuuuuu!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R420R schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:30:
Net een potje versus op Dead center gespeeld. Bij de eerste act was ik infected en het spel begon.

Echt 5 sec nadat het spel begonnen was: TANK! :')

Op een dak met alleen maar melee wapens en pistooltjes maak je niet veel kans als survivor.

Daarna waren wij survivors: Fuuuuuuuu!
Jawel joh! Tank afslachten op het dak, rondjes blijven rennen, elkaar in de gaten houden en dan maar hakken met je melee weapons! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja of als het toch fubar gaat, dan gewoon voorbij sneaken en even wat extra points halen voordat je gegrabbed word.

We zijn er wel eens met zn allen voorbij gegaan en dan de lift in voordat ie bij ons kwam.
Je kan het via die kamertjes doen of als hij de trap op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ben wel eens Tank geweest op het dak en werd genadeloos afgeslacht door 4 melee wapens :P

Nu ben ik ook de slechtste tank in de historie van het spel, dus daar kan het ook aan liggen. Zou willen dat je dat weg kunt stemmen ofzo "ik wil de tank niet zijn!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Arfman schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:09:
Ik ben wel eens Tank geweest op het dak en werd genadeloos afgeslacht door 4 melee wapens :P

Nu ben ik ook de slechtste tank in de historie van het spel, dus daar kan het ook aan liggen. Zou willen dat je dat weg kunt stemmen ofzo "ik wil de tank niet zijn!"
Ja goed idee :) Tank aproaching Vote now. en dan kun je voor of tegen voten en over de voorstanders word hij verloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ben uit pure frustratie op de finale van No Mercy wel eens van het dak af gesprongen als tank. De eerste keer (in hetzelfde potje) stond ik na 2 seconden in de fik en kon ik niks uitrichten (je wordt dan ook trager, lekker nuttig dan 8)7) en bij de 2e keer stond de tank al in de fik nog voordat ik de controle had, stik er dan maar in. Helemaal omdat ik net lekker Spitter was in plaats van 3 x achter elkaar een waardeloze Jockey. Wat dat betreft zitten er nog wel zoveel bugs in het spel ... speel het ook nauwelijks meer, replay value is nu echt wel weg zeg ik terwijl TF2 de 483e update krijgt met nieuwe wapens/unlocks/hats/markets/weetikveelallemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20
Arfman schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:18:
Ik ben uit pure frustratie op de finale van No Mercy wel eens van het dak af gesprongen als tank. De eerste keer (in hetzelfde potje) stond ik na 2 seconden in de fik en kon ik niks uitrichten (je wordt dan ook trager, lekker nuttig dan 8)7) en bij de 2e keer stond de tank al in de fik nog voordat ik de controle had, stik er dan maar in. Helemaal omdat ik net lekker Spitter was in plaats van 3 x achter elkaar een waardeloze Jockey. Wat dat betreft zitten er nog wel zoveel bugs in het spel ... speel het ook nauwelijks meer, replay value is nu echt wel weg zeg ik terwijl TF2 de 483e update krijgt met nieuwe wapens/unlocks/hats/markets/weetikveelallemaal.
tegenwoordig is de tank niet meer zichtbaar voordat er controle door de player is. Dat 2e stukje komt dus niet meer voor. Het enige wat ik nog wel nasty vindt, zijn al die shortcuts. Die zijn echt redelijk irritant, vooral als 2 of 3 man het haalt. Dan kun je die laatste wel killen, maar dan zitten ze al in de lift (bij dead center)....
En soms is een tank inderdaad redelijk kansloos... Noob tanks zijn echt super vervelend, maar helaas dus niet te voorkomen, ben 1 keer ook net van een ledge afgelopen, zo jammer, maar daarna at the spot toch iedereen down :D.....

Het ergste vind ik nog wel dat als je als eerste survivor bent en je met 4 man de lift haalt in dead center 1, er meteen 2, 3 of 4 man rage quit.... Dat is wel zo klote... Kun je weer opnieuw beginnen....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 16:12

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Misschien een gekke vraag maar is L4D2 nou al verkrijgbaar voor de Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-06 22:44
Nickalicious schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:04:
Misschien een gekke vraag maar is L4D2 nou al verkrijgbaar voor de Mac?
Vanwege http://store.steampowered.com/app/550/ lijkt me van wel ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 16:12

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 07:14
echt een slecht spel.
this dat ik het gratis gekregen heb....
4 uur gespeeld zonde van die 10GB bandbreedte.

mp modi sucken al helemaal -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lol. Wat is dat voor een kansloze rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

larsg schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:13:
echt een slecht spel.
this dat ik het gratis gekregen heb....
4 uur gespeeld zonde van die 10GB bandbreedte.

mp modi sucken al helemaal -.-
Je kan het niet? Of je hebt met polen gespeeld?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe map :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

L4D een slecht spel? Tijd voor een Wiiiiiii! Haha
Vind het nog steeds jammer dat L4D niet naar de PS3 komt maar er is hoop nu portal er dus wel op uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
l4d is leuk op zijn tijd.
dat mensen meer dan 1000 uur in deze game hebben, snap ik echt niet ;)
na paar uurtjes ken je alle maps al door en door.
dan speel je even met paar maten en na gemiddeld 30 uur verdwijnt hij bij mij weer in de prullebak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pykow schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:22:
dan speel je even met paar maten en na gemiddeld 30 uur verdwijnt hij bij mij weer in de prullebak
Het is de versus in dit spel die gewoon erg gaaf is. Zeker als je twee goede teams hebt tegenover elkaar.
Ik doe regelmatig in de avond en als je 1 game hebt met twee goede teams, dan ben je zo'n 1.5 uur zoet.
Is leuk tijdverdrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Mwa, dat is het aard van het beestje.
Dat jij zo speelt kan best, maar dat betekent niet dat iedereen hetzelfde doet.

Maarja, met de trollposts die je de laatste tijd post, wordt het steeds moeilijker om een stelling van je serieus te nemen. ;w

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
|:( Learn to read kaltuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Van welke games ken je de maps niet na enige uren spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:51

The Zep Man

🏴‍☠️

SCIxX schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:08:
[...]

Minecraft, Dwarf Fortress, Nethack, Diablo 2... Altijd nieuwe maps, altijd anders...

Tenzij je op een vast stekkie/in hetzelfde spel blijft zitten, maar dat is niet leuk, nog de bedoeling op de lange termijn. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door The Zep Man op 11-04-2011 00:25 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:29

Sn0zz

Wait... what!?

Van Team Fortress 2 ken ik de maps door en door, maar het blijft leuk spelen. Zelfs na ruim 3 jaar spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Je kan L4D pas goed in Versus spelen als je de maps door en door kent. Gewoon campaign met een paar specials onderweg stelt ook niet veel voor, het enige moeilijk daarvan is dat je persé de saferoom moet halen of overnieuw.
Maar in Versus ben je ook volledig afhankelijk van hoe het team speelt, gewoon public matches worden te veel geraged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Vind iemand die ColdStream user map wat aan? ik vind er niet veel aan, hij oogt ook te mod achtig.
Niet dat ik het zelf beter had kunnen doen maargoed om er nu zo'n heisa om te maken door Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 393481 schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:32:
L4D een slecht spel? Tijd voor een Wiiiiiii! Haha
Vind het nog steeds jammer dat L4D niet naar de PS3 komt maar er is hoop nu portal er dus wel op uit komt!
Ik vind het ook niet zo heel boeiend hoor, maar ik kan me voorstellen dat het met een paar maten online wel lachen is.

Ik ben meer van de SP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:37
Is er nou al bekent wanneer de nieuwe DLC voor L4D2 uitkomt met alle campaigns van L4D1 ? Ik dacht dat ie ergens in juni uit zou komen maar ik het er eigenlijk niks meer over gehoord :(
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste