Winners never cheat, Cheaters never win
We werden alleen door jou en door Flappie zijn aanstekelijke lach gepeuntDescriptor schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:36:
[...]
Mietjes! Jullie werden keihard gepeunt en durfde niet verder
Van de Smeerkoe/Mary-combinatie moest jij het toch al niet hebben denk ik
Na het vragen aan de poster van de Mutation Mod - How to Play All Mutations for L4D2-filmpje om een nieuwe link te posten naar de archive is dat uiteindelijk gedaan. Zie beschrijving bij het filmpje voor de link.Graham schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:46:
[...]
Goed. Alleen de link doet het niet meer. Misschien even rond neuzen ofzo of hij ergens anders staat?
Zelf nog niet geprobeert maar misschien dat iemand eens kan kijken? Kkaltuu?
Wat, wil je me gebanned hebben? kleine dwerg...Graham schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:38:
[...]
Na het vragen aan de poster van de Mutation Mod - How to Play All Mutations for L4D2-filmpje om een nieuwe link te posten naar de archive is dat uiteindelijk gedaan. Zie beschrijving bij het filmpje voor de link.
Zelf nog niet geprobeert maar misschien dat iemand eens kan kijken? Kkaltuu?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Gewoon op je eigen server eens proberen.kKaltUu schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:42:
[...]
Wat, wil je me gebanned hebben? kleine dwerg...
Zou wel erg gaaf zijn.
Heb net Gib fest mutation geprobeerd hier heb je een m60 met unlimited ammo.
en four swordsmen waar je het alleen met een katana moet opnemen tegen de special infcted.
Me server staat nog aan. Momenteel op de Gib Fest Mutation.
server adres: gotl4d.nl:27015
madnes mode is echt belachelijk gewoon

[ Voor 18% gewijzigd door Toet3r op 27-05-2010 02:41 ]
Holy crap, domeinnaam wordt nog steeds gebruikt!Toet3r schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 01:34:
w00t het werkt hebt net zowel listed als op dedicated server geprobeerd en het werkt.
en four swordsmen waar je het alleen met een katana moet opnemen tegen de special infcted.
madnes mode is echt belachelijk gewoon. echt ziekelijk veel infected en vooral ook heeel veel uncommon infected. kwam echt niet verder dan 100 meter.

Toet, kan je een direct link sturen zodat ik deze ook op mijn server kan aanzetten?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik weet niet helemaal zeker of deze mod een vac ban triggert. Denk het eigenlijk niet.
Je zou voor de zekerheid vac kunnen disabelen op je server.
Kun je me het IP adres van je server geven zodat ik eens kan kijken? Of stel ik nu een domme vraag?Toet3r schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 01:34:
w00t het werkt hebt net zowel listed als op dedicated server geprobeerd en het werkt.
madnes mode is echt belachelijk gewoon. echt ziekelijk veel infected en vooral ook heeel veel uncommon infected. kwam echt niet verder dan 100 meter.
Je kopieert gewoon het server adres wat Toeter net zegt in je console met het connect commando ervoor
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Voor de duidelijkheid:Fanatix schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:44:
Dat doe je wel vaker Sander, en dit is er dus ook één
Je kopieert gewoon het server adres wat Toeter net zegt in je console met het connect commando ervoor
1
| connect gotl4d.nl:27015 |
Alleen ik weet niet of toet handmatig de gamemode moet omzetten.
[ Voor 8% gewijzigd door kKaltUu op 27-05-2010 11:44 ]
kkaltuu ik doe het met het sm_cvar mp_gamemode <gamemode> commando
Moet je wel sourcemod geinstaleerd hebben op je server. Nadat je de gamemode hebt gewijzigd moet je map changen om de nieuwe gamemode te spelen.
Dit zijn de gamemodes die er zijn:
Mutation names:
chainsaws
fourswordsmen
hardcore
headshotsonly
lastmanonearth
linearscavenge
m60s
maxspecials
nohealthversus
realismversus
temphealth
ultrarealism
versussurvival
viptarget
mutation3 -- Bleeding Out
mutation9 -- Guard the Gnome
versuscoop
madness
realismscavenge
Ik zeg vanavond mutation party op de server van toeter!Toet3r schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:01:
Me server staat momenteel niet meer aan. Ik ben vanavond weer thuis dan zal ik hem weer aanzwengelen.
Moet je wel sourcemod geinstaleerd hebben op je server. Nadat je de gamemode hebt gewijzigd moet je map changen om de nieuwe gamemode te spelen.
[...]
Versus coop = jockey race?Toet3r schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:01:
Me server staat momenteel niet meer aan. Ik ben vanavond weer thuis dan zal ik hem weer aanzwengelen.
[...]
Mmm dat probeerde ik uiteraard als eerste, maar toen gebeurde er niks, vandaar mijn lompe vraag in dit draadjekKaltUu schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:37:
[...]
Voor de duidelijkheid:
code:
1 connect gotl4d.nl:27015
Alleen ik weet niet of toet handmatig de gamemode moet omzetten.

SNDRT schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:45:
[...]
Versus coop = jockey race?![]()
![]()
[...]
Mmm dat probeerde ik uiteraard als eerste, maar toen gebeurde er niks, vandaar mijn lompe vraag in dit draadje
toeter, de modi had ik al toegevoegd in de startpostToet3r schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:01:
[...]
http://gathering.tweakers...essages/1382373#gamemodes
HOI.
is aan de ene kant ook wel begrijpelijk...
[ Voor 13% gewijzigd door Statiegeld op 27-05-2010 22:12 ]
En ten tweede waarom zou het begrijpelijk zijn als ik je op ignore zou hebben gezet
dat vat ik dus niet helemaal.
Stuur me anders gewoon nog een keer een invite
[ Voor 16% gewijzigd door Toet3r op 27-05-2010 23:44 ]
Blijkbaar werkt sourcemod niet meer op l4d2, en handmatig de sv_gametypes inzetten pakt de server ook niet.
Metamod 1.8.1 en sourcemod 1.3.2
De nieuwste die hier te vinden valt, maar daar ligt het juist aan, deze versie pakt de metamod plugin niet bij het starten van de server.Toet3r schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 07:04:
Heb je wel de nieuwste metamod:source en sourcemod?
Metamod 1.8.1 en sourcemod 1.3.2
Gisteren heb ik alles weer werkend gekregen op een local server. Echter als dat werkt, dan zou het op een dedi server ook moeten werken.kKaltUu schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:31:
[...]
De nieuwste die hier te vinden valt, maar daar ligt het juist aan, deze versie pakt de metamod plugin niet bij het starten van de server.
Hou er rekening mee dat je sowiso de nieuwste versies moet hebben en ook een nieuwe metamod.vdf (blijkbaar nu os onafhankelijk).
Wat alleen wel raar is, is dat volgens een aantal sourcemod gebruikers je met het commando sm in het main menu een reply moet krijgen van sourcemod. Dit krijg ik niet, maar in-game werkt het weer wel
[ Voor 14% gewijzigd door Descriptor op 28-05-2010 11:37 ]
Kan kloppen, als de server draait neemt hij de plugin mee. Probleem met mijn server is dat hij dat juist niet doet.Descriptor schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:35:
[...]
Gisteren heb ik alles weer werkend gekregen op een local server. Echter als dat werkt, dan zou het op een dedi server ook moeten werken.
Hou er rekening mee dat je sowiso de nieuwste versies moet hebben en ook een nieuwe metamod.vdf (blijkbaar nu os onafhankelijk).
Wat alleen wel raar is, is dat volgens een aantal sourcemod gebruikers je met het commando sm in het main menu een reply moet krijgen van sourcemod. Dit krijg ik niet, maar in-game werkt het weer wel
Melding die tevoorschijn komt is
1
| Unable to load plugin "/home/myserver/srcds_l/left4dead2/left4dead2/addons/metamod/bin/server_linux.so |
En dat gaat JUIST over de nieuwste versie.
Maar sourcemod is toch helemaal niet nodig om deze mod op een dedi server te draaien?
1
| /home/myserver/srcds_l/left4dead2/left4dead2/addons/metamod/bin/server_linux.so |
veranderen in
1
| /home/myserver/srcds_l/left4dead2/left4dead2/addons/metamod/bin/server |
Nee sourcemod is opzich niet nodig, maar sourcemod heeft wel een mooi commando om de gamemode mee te veranderen. En is verder sowieso wel handig om op je server te hebben.
Tenzij je descriptor admin rechten geeft die loopt er dan toch alleen maar mee te klieren
[ Voor 10% gewijzigd door Toet3r op 28-05-2010 12:34 ]
Toet3r schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:23:
Tenzij je descriptor admin rechten geeft die loopt er dan toch alleen maar mee te klieren
HOI.
Toet3r schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:23:
kkaltuu je moet in je metamod.vdf file dit
code:
1 /home/myserver/srcds_l/left4dead2/left4dead2/addons/metamod/bin/server_linux.so
veranderen in
code:
1 /home/myserver/srcds_l/left4dead2/left4dead2/addons/metamod/bin/server
Nee sourcemod is opzich niet nodig, maar sourcemod heeft wel een mooi commando om de gamemode mee te veranderen. En is verder sowieso wel handig om op je server te hebben.
eerste codequote was van een thread op alliedmodders, ander pad, maar dezelfde error
1
| Unable to load plugin "/home/server/l4d2_final/left4dead2/left4dead2/addons/metamod/bin/server" |
Same difference, ik heb met l4d een paar servers opgezet met sourcemod, echt gaar dat sm niet werkt

[ Voor 6% gewijzigd door kKaltUu op 28-05-2010 13:46 ]
Want ik las net op de site van metamod dat je bij de nieuwste versie metamod.vdf. opnieuw moet aanmaken.
Unfortunately, for L4D2, TF, or DoD:Source, you will need to regenerate your Metamod VDF file using our VDF tool.
[ Voor 53% gewijzigd door Toet3r op 28-05-2010 14:26 ]
Sprak hij
volgende keer insta kick
Briljant, dat spawnen van 20 witches in een saferoom
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Toeter, Descriptor, SNDRT, Jagana en ik onderandere...Sharpp schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:47:
Zijn hier nog tweakers die regelmatig campaign of survival mode spelen in zowel deel 1 als 2? Voeg mij aub toe op Steam (nickname is Sharpp).
HOI.
Mooi. Krijg ik dan een Steam friend invite?Bananenspin schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:51:
[...]
Toeter, Descriptor, SNDRT, Jagana en ik onderandere...
Hoe is dat afgelopen? Do it again and Fraps it, I darez yaSNDRT schreef op zondag 30 mei 2010 @ 09:59:
Toet3r zijn server steent!
Briljant, dat spawnen van 20 witches in een saferoom

Was daar gister eigenlijk te lui voor.. maar omdat het nu weer een mooi weertje is heb je der één
HOI.
En als ik er ben moet je m'n humor aankunnen!
Voor meer info verwijs ik u naar Bananenspin en naar SNDRT!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Left 4 Dead 2
* New mutation: Chainsaw Massacre
* In Versus Special Infected bots spawn within 10 seconds of the Survivors leaving the safe room
* Shortened spawn times for human Special Infected when the Infected team isn’t full. The time difference is added to the timer of the next bot in line to spawn
* Exposed client console variable cl_viewmodelfovsurvivor to let players adjust their viewmodel FOV
* To use this type cl_viewmodelfovsurvivor ## in the console. ## can be any number from 0-128 the default is 51
Ik heb die van jou nog niet binnen dus ik heb jou dan maar inviteBananenspin schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 09:40:
![]()
[...]
Was daar gister eigenlijk te lui voor.. maar omdat het nu weer een mooi weertje is heb je der één
Ik heb 'Sharpp' toegevoegd in Steam, maar krijg ene 'laglue1' in m'n lijstSharpp schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:41:
[...]
Ik heb die van jou nog niet binnen dus ik heb jou dan maar invite

Je hebt een invite. Mijn Steam account is trouwens Sharpp01 maar ik ben te vinden onder Sharpp (community -> zoeken).SNDRT schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:54:
[...]
Ik heb 'Sharpp' toegevoegd in Steam, maar krijg ene 'laglue1' in m'n lijst
[ Voor 18% gewijzigd door Sharpp op 05-06-2010 15:20 ]
Ik heb same als SNDRT.. heb ik blijkbaar een ander toegevoegdSharpp schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:41:
[...]
Ik heb die van jou nog niet binnen dus ik heb jou dan maar invite

HOI.
Heb jij mijn invite nu niet?Bananenspin schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:18:
[...]
Ik heb same als SNDRT.. heb ik blijkbaar een ander toegevoegd
ja hoor heb je ook al geaccepteerd
HOI.
2 keer achter elkaar charger, 2 man door hetzelfde raam

Vette shit!
Hebben wij ook al meerdere malen gedaan.
En iedere keer voel je jezelf nog fantastisch als het weer lukt
Werkt echt zooo super goed....
Vette shit!
Room for one, 1 Survivor kan maar escapen. Je begint meteen in de finale en de eerste haalt het, de rest gaat dood. Vond Chainsaw Massacre echt superleuk, heb nog nooit zoveel L4D2 gespeeld in 1 week, maar dit vind ik echt niks.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Anyweetjes, voor de liefhebbers van funservers:
9 vs 9 versus, en als infected kan je dmv. het indrukken van de melee knop tijdens ghost-mode wisselen van SI type, zo zie je vrij vaak dat iedereen in een keer aanvalt als spitter en het halve enemy team down krijgt. ook is de respawn time verkort tot 10 seconden en zijn er wat meer CI.connect 85.17.60.96:29036
Survivors hebben als hun voordeel het 4x down kunnen gaan voordat ze z/w worden, en hun ammo is krachtiger.
[ Voor 5% gewijzigd door Statiegeld op 12-06-2010 20:19 ]
Deze mutations komen uiteindelijk weer terug toch?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Bij de rematch gooide ik maar meteen een molotof voordat de brug gezakt was.
Elkaar afknallen is no fun...
Vette shit!
Zelfs al ik zelf een lobby maak dan kan mn maat niet eens joinen, en dat was eerder geen probleem..
Vette shit!
Ik heb gister even met een random groepje swamp fever @ advanced gespeeld. In het begin was het nog wel leuk, toch een beetje extra uitdaging. Maar na een tijdje werd het vooral frustrerend. Steeds van die kleine dingetjes waardoor iedereen dood gaat en je weer opnieuw moet beginnen. Na 1.5 a 2 uur was ik het wel zat. Zeker toen er ook nog 2 tanks tegelijk spawnde tijdens de final.
Het kwam ook wel eens voor dat ze hoofdloos rondliepen. Dan gaan ze alleen met een melee wapen dood.
Hopeljik is het volgende keer beter. Chainsaw was leuk. En vorige week juist veelste makkelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door bassie op 20-06-2010 21:53 ]

Wel zonde van Descriptor's energie rekening voor het Idlen in TF2 waarvan nu alle items weg zijn
[ Voor 0% gewijzigd door Fanatix op 21-06-2010 13:32 . Reden: Lelijke spelvout weggehaald ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Mij was verteld dat ik dit ook kon doen, en omdat ik toch CoD:MW2 wilde hebben ging ik daardoor goed twijfelen.quote: G0tanksLang verhaal, maar hier komt ie:
Nmx sprak mij een keer aan op Steam, dat een of andere gast goedkoop Steam games aan het verkopen was (€5 via PayPal voor elk willekeurig spel in de store). Komt er dus op neer dat ik, Nmx, Descriptor en Banenspin wat gekocht hebben en onze accounts nu disabled zijn.
Wat ik hoorde was dat de keys als gift binnenkomen.
(uiteindelijk mijn eigen MW2 via g2play gekocht)
[ Voor 6% gewijzigd door kKaltUu op 21-06-2010 13:12 ]

Dat wordt bidden dat ze 't terug kunnen krijgen, al lijkt 't me met de houding van Valve een vrijwel onmogelijke opgave.
Mede omdat ze op meerdere plaatsen aangeven dat je alleen van erkende verkopers moet kopen.
Dus ik denk dat Descriptor al z'n bij elkaar ge-idlede hoedjes kan vergeten
En alle achievements die ze met L4D(2) gehaald hebben.
Heb ik alsnog minder gespeeld en heb ik er meer als hun

Dat wordt bibberen als ik thuis Steam opstart, of heeft het niks met G2play te maken?
Dit heeft niets met G2play te maken Arfman.Arfman schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:43:
Achievements zullen me jeuken (ik heb laatst nog Fore! gehaald in L4D2 terwijl je die in 1 sessie 20 keer kunt halen als je je erop richt), maar ik zou stevig balen als al m'n games weg zouden zijn uit Steam. Ik heb L4D2 ook via G2play.net gekocht volgens mij, omdat CDWOW niet kon leveren, maar dat weet ik niet eens zeker meer
Dat wordt bibberen als ik thuis Steam opstart, of heeft het niks met G2play te maken?
Mijn L4D1 die we vroegah samen nog gespeeld hebben kwam daar ook vandaan.
De games die hun gekocht hebben zijn via een exploit/hack of een andere maas in het systeem binnen gehengeld.
En zijn gewoon echt zwart
Games van G2play zijn redelijk grijs te noemen.
Welke ontwikkelingen mis ik dan?Graham schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:10:
Je bent een tijdje weg en je mist meteen allerlei ontwikkelingen. Tis wel jammer dat al je games dan ook disabled worden cq. account gebanned wordt. Ben benieuwd hoe dit verder zal lopen. Descriptor, bananenspin, Nmx en g0tanks zijn wel erg stil trouwens
Of was dat niet op mij bedoelt
Ja dat viel mij ook al op.
Zouden ze net als ik wat meer focussen op RL tegenwoordig
HOI.
Maar nee...
Backups....vast een IT'er die SNDRTSNDRT schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:12:
Ik zei nog tegen je Banaan (en ook tegen Descriptor): Maak een nieuw Steam account aan.
Maar nee...
Descriptor heeft dit bericht gehad van Valve
Success ermee.Thank you for contacting Steam Support.
This account has been disabled as a gift subscription that you recently accepted in your account has been reported as fraudulent. The subscription has been removed.
We will make an exception and reactivate the account this time only. Please refrain from accepting Steam gifts from unknown sources in the future. Valve reserves the right to refer the matter to the appropriate authorities if such activity continues.
Ik had ze er voor gewaarschuwd, maar goed dat ik het niet ook heb gedaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Toet3r op 21-06-2010 20:27 ]
Nou en wat voor één
Goed om te horen dat Descriptor z'n account terug heeft.
Ondanks dat het stom blijft
Ik ben geen ICT'er? Het kwartje valt niet, het is al laat hahaFanatix schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:35:
[...]
Nou en wat voor één![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Statiegeld op 21-06-2010 20:54 ]
Lucky bastard. Maar goed hij heeft er vast wel wat van geleerdFanatix schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:35:
[...]
Nou en wat voor één![]()
Waren! (en niet alleen wij 2en
Toch heb ik meer hats dan de gemiddelde TF2 spelerkKaltUu schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:42:
Meh, Descriptor had er al niet teveel maar het is toch behoorlijk pis, zeker nu er zulke leuke campaigns uitkomen
Bij G2play.net zal ik in iedergeval nooit iets kopen. De games die wij gekocht hebben zijn mogelijk via een illigale credit card of paypal account gekocht, maar is de betaling nooit afgerond of is de kaart geblokkeerd. In zo'n geval wordt je account na 10 tot 12 dagen gedisabled.Fanatix schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:45:
[...]
Dit heeft niets met G2play te maken Arfman.
Mijn L4D1 die we vroegah samen nog gespeeld hebben kwam daar ook vandaan.
De games die hun gekocht hebben zijn via een exploit/hack of een andere maas in het systeem binnen gehengeld.
En zijn gewoon echt zwart
Games van G2play zijn redelijk grijs te noemen.
Je zou denken dat dit de beste optie is..... maar niet dus!SNDRT schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:12:
Ik zei nog tegen je Banaan (en ook tegen Descriptor): Maak een nieuw Steam account aan.
Maar nee...
Een maat van mij heeft 4x Battlefield Bad Company 2 Gekocht, en deze geactiveerd op 4 verschillende steam accounts. En toch is zijn eigen steam account nu ook gedisabled! Dit terwijl hij die ''amerikaan'' en die 4 nieuwe accounts nooit heeft toegevoegd op z'n normale account. Uit eindelijk heeft hij ook een ticket aangemaakt en moet hij een copie van z'n keys en betalingen van z'n paypal account mee sturen. Dan krijgt hij z'n account binnen 1 dag weer terug.
Toet3r schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:26:
Descriptor is weer unbanendDus kan alle andere die gebanned zijn aanraden om een steam support ticket aan te maken. Of ze je account kunnen unbannen.
Descriptor heeft dit bericht gehad van Valve
Thank you for contacting Steam Support.
This account has been disabled as a gift subscription that you recently accepted in your account has been reported as fraudulent. The subscription has been removed.
We will make an exception and reactivate the account this time only. Please refrain from accepting Steam gifts from unknown sources in the future. Valve reserves the right to refer the matter to the appropriate authorities if such activity continues.
Gelukkig wel. Nu heb ik in dit geval vrijwel alleen maar valve games op m'n steam account. Op 2 a 3 na welke niet echt heel duur zijn. Toch is het zonde van het geld.Sharpp schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:48:
Gelukkig dat het een unban is geworden.Voor hetzelfde geld ben je je Steam account definitief kwijt met honderden euro's aan games.
[ Voor 16% gewijzigd door Descriptor op 22-06-2010 20:14 ]
HOI.
Hoe wil je bewijzen dat je een eigenaar bent van een pp account?Bananenspin schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:16:
Ik heb ook een mail terug maar gaat helaas over iets anders.. moet bewijs tonen van aankoop van games en dat ik eigenaar ben van mijn eigen paypal..Ben benieuwd wat er hierna gaat gebeuren..
Jij bent diegene die voor 90% het geld op die account heeft overgemaakt?kKaltUu schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:09:
[...]
Hoe wil je bewijzen dat je een eigenaar bent van een pp account?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
HOI.
Ik zeg vergrijp tussen haakjes, want als g2play L4D2 kan aanbieden voor een tientje, waarom zou dan iemand anders dat niet kunnen? Dan staat het "je had het kunnen weten, het is geen normale prijs' verhaal waar winkeliers normaal gesproken mee schermen een beetje op losse schroeven denk ik.
Door een steam account te maken ga je akkoord met de EULA van Valve. Daar staat vast wel iets in over dat ze het recht hebben om accounts te disablen/bannen.Arfman schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:32:
Het gaat wel offtopic, en het zal vast ook wel eerder ter sprake zijn gekomen, maar ik vraag me af of iemand z'n Steam account disablen vanwege 1 "vergrijp", terwijl er voor honderden euro's aan games in je Steam staan, wel helemaal rechtmatig is. Ik vraag me af of dat ooit getoetst is door een rechter.
Ik zeg vergrijp tussen haakjes, want als g2play L4D2 kan aanbieden voor een tientje, waarom zou dan iemand anders dat niet kunnen? Dan staat het "je had het kunnen weten, het is geen normale prijs' verhaal waar winkeliers normaal gesproken mee schermen een beetje op losse schroeven denk ik.
Een EULA is alleen ongeldig als er dingen in staan die tegen de wet in zijn.
Omdat Valve een Amerikaans bedrijf is en daar is gevestigd zal het waarschijnlijk onder het Amerikaans recht vallen. Ik weet niet in welke mate de consument bescherming geniet volgens dit recht. Maar het zal vast niet zo veel zijn zoals hier.
Zo te zien legaalkKaltUu schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 20:02:
L4D2 nu voor € 10.20 op steamstore
linkje
linkje naar de actie
Moet je wel ff snel zijn
[ Voor 15% gewijzigd door Jejking op 27-06-2010 13:06 ]
Commentaries helpen.RetroTycoon schreef op zondag 27 juni 2010 @ 15:19:
Ik heb 'm nu ookik was eerst wel op zoek naar de diepgang, maar het is volgens mij toch gewoon hard knallen
Dat zijn inderdaad de betere prijzenkKaltUu schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:15:
Als je een 4pack kan vinden met een amerikaan, ben je per persoon 5.41 euro kwijt, wtf
Maar ik had geen trek in afwachten dus voor die 2,50-5,00 euro verschil had ik zoiets van: fuck it en kopen dat ding. En wat een heerluk spelletje is het toch weer
Helaas heeft mijn laptop wel problemen als er extreem veel zombies spawnen (vermoedelijk processor).
Je kan veel uitlezen met net_graph 5 en deze paginaMedidem schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:23:
Ik heb het spel ook gekocht tijdens de steam-aanbieding. Erg leuk spel, heb gisteren al twee campaigns gespeeld.
Helaas heeft mijn laptop wel problemen als er extreem veel zombies spawnen (vermoedelijk processor).