Verwijderd

weekend-deal voor l4d2 dit weekend op steam. losse aanschaf is 20 euro, en wanneer je een 4-pack koopt met anderen is het helemaal voordelig, 15 euro p.p.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2021 18:01 ]

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-11 19:58
M60 is idd ook niks anders als de machinegun die vast staat alleen dan in een andere skin

en met maar 150 kogels is dat ding het minst bruikbare wapen in het hele spel...

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-10 15:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:46:
weekend-deal voor l4d2 dit weekend op steam. losse aanschaf is 20 euro, en wanneer je een 4-pack koopt met anderen is het helemaal voordelig, 15 euro p.p.
/me heeft vorig jaar rond deze tijd op die manier l4d1 gekocht, en is nu ook maar gezwicht voor deel 2
Duur zeg, bij g2play is die maar 13,99
http://www.g2play.net/sto...ut-Version-Steam-Key.html

of 18,99 voor de uncut, wat nou het verschil is?

http://www.g2play.net/sto...UT-VERSION-Steam-Key.html

[ Voor 10% gewijzigd door Ghostrider op 24-04-2010 13:18 ]

Asus Zenbook i7 256gb

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-10 13:58

Bananenspin

Omdat het kan

De derde update via steam binnen gehaald in drie dagen.. ze blijven maar binnen komen zeg!

HOI.

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Voor meer info omtrent G2play: Legale gamekeys online kopen

De Uncut version is met de gore zoals de game gemaakt is, Cut is voor de landen waar dus een gore beperking opzit. (was Duitsland er niet één van?)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De Cut versie heeft geen bloed en gore, de uncut wel........

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 14:10

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Fanatix schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:38:
[...]

Voor meer info omtrent G2play: Legale gamekeys online kopen

De Uncut version is met de gore zoals de game gemaakt is, Cut is voor de landen waar dus een gore beperking opzit. (was Duitsland er niet één van?)
Correct, Duitsland en Australië

Btw, als er vraag is kan ik best een paar servertjes opzetten. hoor het wel via DM of draadje ;)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
De m60 is handig als je hem eventjes kan bewaren voor de tank, je doet er erg veel schade mee. Er is één plek waar dat precies goed uitkomt, ken de map alleen nog niet goed genoeg om het te beschrijven...

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-11 21:34
Ik heb de DLC gisteren met vrienden gespeeld... best wel een lange campaign. Zeker als je die op Expert doet, we hebben daar 2 uur op zitten zwoegen :P (zeker het einde).

• Dalyxia
Soepster schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:40:
De m60 is handig als je hem eventjes kan bewaren voor de tank, je doet er erg veel schade mee. Er is één plek waar dat precies goed uitkomt, ken de map alleen nog niet goed genoeg om het te beschrijven...
of je flopt een paar m60 grenades met de grenade launcher in de bek van de tank, werkt ook heel goed :) en je hebt "meer" ammo, na de tank heb je met grenade launcher nog ammo over en met de m60 niet :)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 09:31

Arfman

Drome!

Gisteren the Passing gespeeld, elke paar minuten hing m'n hele PC, daardoor de finale niet gehaald :(
Zojuist Verify Game Cache files gedaan, hij vond 1 fout bestand. Even getest op single player en nu lijkt het goed te gaan (eerste map zonder hickups uitgespeeld), dus als je hier ook last van hebt: doe er je voordeel mee.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Phyxion schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:15:
Opnieuw downloaden en gewoon de left4dead2 map ook echt deleten werkte hier prima.
Vind de campaign wel iets tegenvallen, had er meer van verwacht. Er zitten leuke stukjes in maar het grootste gedeelte is niet erg veel aan. Too little too late.
Ongeveer 10 minuten na mijn post vondt ik de oplossing op internet.

Omdat ik ook veel met sourcemod en metamod werk in source games, en onder ander ook in left 4 dead 2.
Gaf metamodl4d2.dll een probleem welke het spel liet crashen zodra het spel het main menu moest laden na de intro.

Even de file renamen, of deleten en dan werkte het spel wel (en hoefde ik dus niet 7.4GB te gaan downloaden).

Heb em vrijdag dus nog even gespeeld. Leuk, maar een te korte campaign. Al moet ik wel zeggen, dat the passing net als crash course een aantrekkelijke campaign is om snel ff een potje te spelen. Toen crash course uit kwam, speelde we met de vaste gotters vaak crash course omdat het een snelle campaign was, en niet langer dan een uurtje duurde.

Winners never cheat, Cheaters never win

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Descriptor schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:40:
[...]

Ongeveer 10 minuten na mijn post vondt ik de oplossing op internet.
De dt-regel definitief uitgelegd voor Tweakers
Omdat ik ook veel met sourcemod en metamod werk in source games, en onder ander ook in left 4 dead 2.
Gaf metamodl4d2.dll een probleem welke het spel liet crashen zodra het spel het main menu moest laden na de intro.

Even de file renamen, of deleten en dan werkte het spel wel (en hoefde ik dus niet 7.4GB te gaan downloaden).

Heb em vrijdag dus nog even gespeeld. Leuk, maar een te korte campaign. Al moet ik wel zeggen, dat the passing net als crash course een aantrekkelijke campaign is om snel ff een potje te spelen. Toen crash course uit kwam, speelde we met de vaste gotters vaak crash course omdat het een snelle campaign was, en niet langer dan een uurtje duurde.
Hmz, het is wel onrustwekkend dat Metamod dit soort problemen veroorzaakt.

• Arfman

Arfman

Drome!

Net even een SP game gedaan met developer commentary op Parish, en het hakkelen was weer terug .... :'(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Fanatix
  • Nu online
YellowOnline schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:44:
[...]

De dt-regel definitief uitgelegd voor Tweakers

[...]

Hmz, het is wel onrustwekkend dat Metamod dit soort problemen veroorzaakt.
Snap dat je er trots op bendt Yellow, maar Descriptor heeft geen HK toegang volgens mij. ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Descriptor
Fanatix schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:19:
[...]

Snap dat je er trots op bendt Yellow, maar Descriptor heeft geen HK toegang volgens mij. ;)
Correct ;)

Yellow, wanneer doe je weer eens mee met een potje ;)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Moet zeggen dat ik Mutation erg leuk vind. Realisme in VS is echt rete spannend en snel, vanavond maar weer eens uitgebreid LFD2 spelen. Alhoewel het vrij ruk is geworden, ze hadden het groot aangekondigt en komen ze met 3 maps die een goede hobbiest in elkaar had kunnen sleutelen is het wel weer extra motivatie om het weer een paar avondjes te spelen.

Oke Oke Valve jullie hebben je belofte weer gehouden (hoe minimaal dan ook) en me centjes voor Deel 3 veilig gesteld

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
evilpin0 schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:45:
Moet zeggen dat ik Mutation erg leuk vind. Realisme in VS is echt rete spannend en snel, vanavond maar weer eens uitgebreid LFD2 spelen. Alhoewel het vrij ruk is geworden, ze hadden het groot aangekondigt en komen ze met 3 maps die een goede hobbiest in elkaar had kunnen sleutelen is het wel weer extra motivatie om het weer een paar avondjes te spelen.

Oke Oke Valve jullie hebben je belofte weer gehouden (hoe minimaal dan ook) en me centjes voor Deel 3 veilig gesteld
wacht maar, er is ruimte voor ~10 mutations, waarvan de volgende chainsaw massacre is })

sorry dat het aanpassen van de startpost zo lang duurt, ben er nog even mee bezig ;)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-10 17:49

Jeoh

blaat

Hard Rain op Realism Versus is echt hilarisch. Vooral in de cornfields is het zo moeilijk om jockeys enzo te vinden...

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Jeoh schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:23:
Hard Rain op Realism Versus is echt hilarisch. Vooral in de cornfields is het zo moeilijk om jockeys enzo te vinden...
/me dacht dat dat suikerplantages waren :+
Hard Rain is een van de meest sfeervolle campaigns die l4d2 te bieden heeft, jammer dat the passage echt vies de effecten heeft gekopieerd.

Had van het weekend ook een keer tijd om l4d2 uit de kast te trekken, met als gevolg dat ik the passage kon uittesten met het vaste groepje gotters :)
Echt jammer is dat je geen intro hebt oid, kijk maar naar hoe elk ander campaign begint. uit de cutscene krijg je een idee wat je moet doen of waar je naartoe moet (bijv. Hard Rain, krijg je te horen dat je brandstof moet verzamelen, meteen al een doel).
Bij the passage roept Francis wat, maar... geen clue wat er te wachten staat. (iets in de trand van "You gotta walk to the riverbank and lower the bridge with the generator" zou wat mooier zijn geweest).
Effin, de eerste map is leuk, harde bug bij het water dat je erin geduwd kan worden en een mooie instadeath hebt.
Later bij de trouwerij zit daar bijkbaar steevast een witch wat de bruid moet voorstellen, leuk gedaan, jammer dat de muziek geen verplichte crecendo is.
Tweede map heeft ook wat mooie stukjes, als je naar boven loopt zie je dat je op de hoofdstraat loopt, en aan het einde de poolhal met de jukebox is leuk, maar weer helaas geen verplichtte crecendo.
Na de opengebroken straat, het huisje waar je naar boven moet, god... wat een clusterfuck/chokehold kan dat zijn.
Nu een aantal keer gedaan met versus, maar dat plankje is echt gewoon te erg. Smoker/jockey/charger en zeg maar dag tegen je health/voortgang. ;w

daarna: sewers _/-\o_
Herrliche sfeer, leuke nauwe ruimtes en uiteindelijk een drop van zo'n 10 meter waar iemand lekker gesmokered kan worden! >:)
Lijkt een beetje op de kade/stelten van Swamp Fever gecombineerd met L4D1's No Mercy's sewer level.
Zie daar wel wat leuke situaties met realism (versus) inzitten, 2 meter zicht en een charger is niet zo goed voor je gezondheid.
Finale is leuk, balanced, maar toch mist het iets....

hmm....

Misschien de beloofde interactie met het L4D1 team? Misschien een ander ding wat VALVe beloofde: een infected Bill?
Briljantheid: verzin op het begin een "fallen survivor" schrap deze vanwege imba, en voeg deze als uci toe bij een update?

De DLC is in elk geval groter, maar helaas niet zo briljant als the lighthouse campaign van L4D1.
Een ander iets, wat de populariteit helemaal verkracht, is dat er zoals je ziet geen competitieve community is. nvm, zie dat ESL nog wat doet
Wat VALVe goed doet met TF2, doen ze verschrikkelijk fout bij L4D(2), en dat is gewoonweg niet zoveel met de community doen.
Ze doen wel veel, maar probleem is dat er dus niets centraals komt en kleine periodieke updates (DLC heeft behoorlijk lang op zich laten wachten, net als Lighthouse).

Melee WIN:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7kyv9VcZYmg]

• Arfman

Arfman

Drome!

Mijn hakkelprobleem lijkt trouwens opgelost; LMhosts lookup onder Advanced TCP/IP properties uitzetten: High CPU usage occurs for six seconds on a Windows Server 2003-based computer that has multiple network adapters
Had dus niet zoveel met L4D2 te maken lijkt het.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-11 12:10
TF2 wordt veel beter ondersteund dan left 4 dead 2. Eerst waren we niet toe aan een nieuwe left 4 dead. want we kregen na 5 maps alweer nieuwe personages.
The passing had het over een infected surviver ? WAAR is die gebleven dan ? Ik zie helemaal niks.

Ik ben nog steeds bang voor MAC OSX. Dat we dadelijk veel lag krijgen door verschillende inputs van spelers naar de server, die toch steeds omgezet moeten worden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
angienl schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:23:
TF2 wordt veel beter ondersteund dan left 4 dead 2. Eerst waren we niet toe aan een nieuwe left 4 dead. want we kregen na 5 maps alweer nieuwe personages.
The passing had het over een infected surviver ? WAAR is die gebleven dan ? Ik zie helemaal niks.

Ik ben nog steeds bang voor MAC OSX. Dat we dadelijk veel lag krijgen door verschillende inputs van spelers naar de server, die toch steeds omgezet moeten worden.
Ik ben de Fallen Survivors tegengekomen, anders had ik ze zeker niet in de startpost opgenomen.
En makker, hoezo zou de OSX of GNU/Linux niet met TCP/IP overweg kunnen? zou het raar vinden als dit problemen zou geven.
TF2: Release date(s) October 10, 2007
L4D2: Release date(s) November 17, 2009

Andere boeg: als je de chainsaw equipped wordt je maar voor 50% dmg geraakt :o

[ Voor 13% gewijzigd door kKaltUu op 26-04-2010 14:46 ]

• Descriptor
kKaltUu schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:36:
[...]

Ik ben de Fallen Survivors tegengekomen, anders had ik ze zeker niet in de startpost opgenomen.
En makker, hoezo zou de OSX of GNU/Linux niet met TCP/IP overweg kunnen? zou het raar vinden als dit problemen zou geven.
TF2: Release date(s) October 10, 2007
L4D2: Release date(s) November 17, 2009

Andere boeg: als je de chainsaw equipped wordt je maar voor 50% dmg geraakt :o
My friends call me coach :+

• Pykow
  • Laatst online: 04-11 12:10
je komt hem wel tegen, maar ja hij beweegt niet echt, zou ik maar zeggen haha.
of liep die bij jou wel als een dode zombie rond 0.o

Angelo NL / Global Cargo VTC

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
angienl schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:06:
je komt hem wel tegen, maar ja hij beweegt niet echt, zou ik maar zeggen haha.
of liep die bij jou wel als een dode zombie rond 0.o
Loopt rond, als je hem disturbed rent hij weg.

Je moet er echt achteraan omdat hij echt lekkere items heeft.

MAH FRIENDS CALL MEH COACH

volgens mij hebben ze de vocalize commando's eruit gegooid :(

[ Voor 12% gewijzigd door kKaltUu op 26-04-2010 16:12 ]

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:00
kKaltUu schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:36:
[...]

Je kunt ze herkennen aan de chain met ammo die ze om hun bovenlichaam hebben. Daarnaast, als je ze killed, laten ze een hoop goodies vallen (pills, molo's, pipebombs, medkits, noem maar op, altijd wel wat!)

Vette shit!

Verwijderd

Vanavond maar ff The Passing proberen dan :)

Iemand die mee wil doen ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 17:38 ]

• Warbug
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12-2024
kKaltUu schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:10:
[...]
volgens mij hebben ze de vocalize commando's eruit gegooid :(
Inderdaad, paar patches terug - werkt nog wel in l4d1, maar ik kan niet meer "They're behind us", "Stay together", "Backup" etc. schreeuwen met mijn character in 2, en dat vond ik juist zo handig :'(

-tevens geen custom radialmenu's meer :( (Ja, solo is een workaround voor, maar daar heb ik niet veel aan)

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
R.E. schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:28:
[...]

Je kunt ze herkennen aan de chain met ammo die ze om hun bovenlichaam hebben. Daarnaast, als je ze killed, laten ze een hoop goodies vallen (pills, molo's, pipebombs, medkits, noem maar op, altijd wel wat!)
quote: Startpost
Fallen Survivor
Deze UCI is te vinden in The Passage, en is een survivor die toch niet immune was.
Hij is vaak te herkennen aan een munitieriem om z'n torso en andere spulletjes.
Als deze geraakt wordt, dan zal hij wegrennen. Als je er een ziet, pak deze met je hele team vanwege de goodies die goed gebruikt kunnen worden.
Volgens mij gebruikt iedereen het woord "goodies" vanwege een valve dev die dat zo noemde :P

• Dalyxia
kKaltUu schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:16:
[...]

[...]

Volgens mij gebruikt iedereen het woord "goodies" vanwege een valve dev die dat zo noemde :P
ja, mdat is dus de fallen survivor, maar wat iedereen DACHT dat de fallen survivor was is een l4d1 character die toch een zombie is geworden

en niet 1 of ander ventje in schutkleur kleding die lijkt op een sniper van het leger

iig dat had ik gedacht

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Descriptor schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:41:
[...]

Correct ;)

Yellow, wanneer doe je weer eens mee met een potje ;)
Ja 't is eigenlijk al enkele maanden geleden intussen. Morgenavond kom ik op mumble ;)

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Dalyxia schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:16:
[...]

ja, mdat is dus de fallen survivor, maar wat iedereen DACHT dat de fallen survivor was is een l4d1 character die toch een zombie is geworden

en niet 1 of ander ventje in schutkleur kleding die lijkt op een sniper van het leger

iig dat had ik gedacht
iedereen dacht dat deze niet uit zou komen, dit vanwege dat VALVe deze geschrapt had.
Ergens in september vorig jaar had ik al een sceenshot gemaakt van de fallen survivor model ingame
hier

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
quote: Puking and Bleeding Out
April 30, 2010 - L4D Team

This week we introduce a new mutation, reveal poll results, put the game in your hands, have a Boomer sighting, and more!

New Mutation
Bleed Out
Your health is a ticking away!
With constant mobs chasing you, there's no time for standing around. You have no permanent health, only temporary health that is continuously ticking away. You won't find any health packs to restore your health, only pills and adrenaline. This mutation is for Campaign mode.

Remember, each week a new mutation will be coming out, so you need to check back every week.
Plus er komt extra L4D merchandise in de steamstore.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zit wel een leuke bug in The Passing - Port in Survival mode, je kan op de brug komen, als je dan helemaal naar achteren loopt en naar de auto toe gaat dan krijg je het einde van de campaign :X

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Styxxy
  • Laatst online: 04-11 21:34
Phyxion schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:19:
Zit wel een leuke bug in The Passing - Port in Survival mode, je kan op de brug komen, als je dan helemaal naar achteren loopt en naar de auto toe gaat dan krijg je het einde van de campaign :X
Als je op de brug staat, telt de tijd wel niet (in Survival Mode). Heb het al getest en mijn tijd bleef op 4:30 staan na het spel :(.

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Na een aantal maanden L4D2 niet meer te hebben aangeraakt heb ik vandaag The Passing gespeeld. Met 3 random spelers vrij gemakkelijk alles in één keer doorgelopen zonder echt in de problemen te komen.

Leuke map, jammer van Bill ;)

Steam

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Styxxy schreef op zondag 02 mei 2010 @ 00:22:
[...]

Als je op de brug staat, telt de tijd wel niet (in Survival Mode). Heb het al getest en mijn tijd bleef op 4:30 staan na het spel :(.
Sowieso, glitches gebruiken om een goede tijd te kunnen halen. ---> :F

Steam

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Sharpp schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:38:
[...]

Sowieso, glitches gebruiken om een goede tijd te kunnen halen. ---> :F
Oh, dan had je bij L4D1 moeten kijken toen survival net uitkwam.
Tijden van een half uur zijn niet abnormaal op die leaderboards door die gare glitches :')

• Jeoh

Jeoh

blaat

Andere glitch: Je health gaat in campaign maar heel langzaam omlaag (denk aan 1 hp per minuut) als je pills gebruikt, waardoor het eigenlijk een soort snelle medkit is. Denk dat er iets is fout gegaan bij de implementatie van de Mutation :)

(ik klaag niet, gisteren bijna alle campaigns op Expert in 4 uurtjes gespeeld)

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:37:
Vanavond maar ff The Passing proberen dan :)

Iemand die mee wil doen ?
Iskoewl, hoelaat en wat is je Steamnaam? ;)

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sharpp schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:36:
Na een aantal maanden L4D2 niet meer te hebben aangeraakt heb ik vandaag The Passing gespeeld. Met 3 random spelers vrij gemakkelijk alles in één keer doorgelopen zonder echt in de problemen te komen.

Leuke map, jammer van Bill ;)
Hartaanval... ;w

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Nah, gewoon afgekilled. Z'n voice acteur deed simpelweg geen werk meer (voor hem i.i.g.). In crash course had Bill ook al geen nieuwe lines.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Weiman schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:04:
Nah, gewoon afgekilled. Z'n voice acteur deed simpelweg geen werk meer (voor hem i.i.g.). In crash course had Bill ook al geen nieuwe lines.
Jammer, wist ik niet ;) Toch tragisch

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Daarom hebben ze ook die defib in l4d2 gestopt.
Zonder effect dat dan wel :+

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03

The Zep Man

🏴‍☠️

OK, nog een laatste keer...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NRWQY_6Asg8]SALUTE!

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Descriptor
Iemand deze al gezien?:

I hate your vest! :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uiiqjzEVQ9w&NR=1&feature=fvwp]

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Descriptor schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:39:
Iemand deze al gezien?:

I hate your vest! :+

[video]
dat is de trailer, jammer dat ze zoiets niet voor crash course deden :(

• R.E.
Gister weer een heerlijke pot met volgens mij een groep van 3 rotterdammers (sorry als het anders was) dead center gedaan. Was alleen zooo jammer dat er zo veel rage quiters waren. Sinds een tijdje weer eens het einde gehaald van de finale (lagen wel 2 man op de grond :P). Was trouwens wel een goede tactiek om soms te switchen. Dan krijg je in ieder geval geen server shutdown....

Het lijkt wel dat sinds the passing er steeds vaker noobs en rage quiters zitten in willekeurige online games....

Edit: had trouwens ook een enorm vage server gehad. Eentje met geen gravity en continue tanks die spawnde......

[ Voor 10% gewijzigd door R.E. op 07-05-2010 09:21 ]

Vette shit!

• Arfman

Arfman

Drome!

L4D2 was laatst met 50% korting te koop. De weken daarna zitten de servers dan extra vol met .. hoe zeg ik het netjes ... broodmongolen.

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-11 09:52
L4D2 was laatst met 50% korting te koop. De weken daarna zitten de servers dan extra vol met .. hoe zeg ik het netjes ... broodmongolen.
Je bedoelt hiermee gamers die het spel net een uurtje spelen in plaats van de wereldvreemden die inmiddels van alle 2000 zombies in een level tot op de milliseconde weten uit welke hoek ze gaan komen?

[ Voor 16% gewijzigd door WaterFire op 07-05-2010 12:09 ]

• R.E.
WaterFire schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:08:
[...]

Je bedoelt hiermee gamers die het spel net een uurtje spelen in plaats van de wereldvreemden die inmiddels van alle 2000 zombies in een level tot op de milliseconde weten uit welke hoek ze gaan komen?
Nee, hij bedoeld van die gasten die niet samenwerken in een team, die terwijl je naast ze staat met een hunter op je, niet weten dat ze die eraf moeten slaan. Van die gasten die als je bijna bij het einde bent en je weet dat je niet wint gewoon quiten. Van die gasten die jou afknallen in plaats van de zombies.....

Van die gasten....

Vette shit!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ragequit. Man, daar heb ik zo'n hekel aan.

Random servers joinen met wat technischere games als L4Dx is gewoon geen goed idee. Maak een afspraak en ga samen spelen, voorkomt een hoop ergernissen.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Jejking schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:11:
Ragequit. Man, daar heb ik zo'n hekel aan.
Ik heb meer een hekel aan de meeste spelers die geen rekening houden met friendly fire. Maar al te vaak potjes meegemaakt waarbij ik zelf meer schade opliep door mijn medespelers dan door de infected. En nee, ik liep niet zomaar in hun vuurlinie. Ik doel op de mensen die het leuk vinden om met een shotgun recht op je te schieten terwijl je twee of drie common infected om je heen hebt, terwijl je zelf prima met die paar common infected kan afrekenen. :(

Het is overigens ook helemaal niet moeilijk om met een shotgun de meeste infected van een andere survivor af te schieten (zonder ook de survivor te raken) als die wat hulp kan gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 07-05-2010 20:36 ]

• Jeoh

Jeoh

blaat

Nieuwe mutation! 1 gascan spawnt in Scavenge, leuke variant.

Kennen jullie de MutationVault al? Met dit soort briljante mutaties die ze zelf hebben verzonnen:

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Is bij iedereen Steam een bestand van ~4GB aan het downloaden voor Left 4 Dead 2? :)

[ Voor 53% gewijzigd door Fid3lity op 08-05-2010 11:05 ]

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 15:25
Geen idee, ik kom niet op Steam momenteel.

-edit-

Kom steam wel weer op maar kan nu L4D2 niet opstarten, hij zegt dat steam niet runt. Meer mensen met dit probleem??

[ Voor 60% gewijzigd door EvaluationCopy op 09-05-2010 13:00 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
EvaluationCopy schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 13:36:
Geen idee, ik kom niet op Steam momenteel.

-edit-

Kom steam wel weer op maar kan nu L4D2 niet opstarten, hij zegt dat steam niet runt. Meer mensen met dit probleem??
Steam handmatig uitschakelen.

btw, weer mutation van mutationvault

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Grappige shit, hehe.

• Toet3r
  • Niet online
wow lijpe shit.
Baal er echt enorm van dat net nu de dlc er is ik niet kan spelen. :@ :@
Hoop zo snel mogelijk weer mee te kunnen doen.

• R.E.
Jeoh schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:43:
Nieuwe mutation! 1 gascan spawnt in Scavenge, leuke variant.

[...]
Vind ik dus ook een leuke variant. Vond die vorige wat minder, bleed out. Daarbij kun je gewoon never nooit niet het einde halen met iedereen (mits er een redelijke tegenstander is).

Ik speel eigenlijk nooit scavenge, maar met deze variant komt het teamwork veel beter uit.

Wel een uitstekende vinding, mutation. Zo wordt er nog wat verandering toegepast. Ik geniet er van....

Vette shit!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Tank Run... geeft L4D2 meer een arcadegevoel. Awesome!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-10 17:42
kKaltUu schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:21:
btw, weer mutation van mutationvault
[video]
Zijn er eigenlijk plannen om dit in L4D2 te introduceren? Begrijp dat het nu gewoon een groep is die hun L4D2 zelf aanpassen om dit mogelijk te maken.

grahamofthewheels.com

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Graham schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:15:
[...]

Zijn er eigenlijk plannen om dit in L4D2 te introduceren? Begrijp dat het nu gewoon een groep is die hun L4D2 zelf aanpassen om dit mogelijk te maken.
donno, maar het is wel behoorlijk grappig :D

Volgende mutation
Last Gnome on Earth
Denk dat de naam al genoeg zegt.
Zal zijn dat iedereen jij of iedereen uit jou team een gnome heeft en deze mee naar de saferoom moet brengen.

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
Net l4d2 aangeschaft via steam: supertof spel, alleen wel erg jammer dat hoe hard je ook je best doet (meeste kills, meeste damage whatever) mensen altijd wel op je lopen te zeiken als je 1 foutje maakt >.<',, Vertel ze dat je pas 3 uur het spel in bezit hebt? Krijg je als antwoord hoe de FOCK je het wel niet in je hoofd haalt om online te spelen -.-',,

Echt Tarzan als je ziet dat zoveel mensen niet eens op hun teamgenoten letten of gewoon compleet niet een jockey van iemand af kunnen schieten =S

Voor de rest: tof spel, alleen vrij weinig rooms in sommige game modes. Jammer!

• Toet3r
  • Niet online
Brutal1ty schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 07:55:
Net l4d2 aangeschaft via steam: supertof spel, alleen wel erg jammer dat hoe hard je ook je best doet (meeste kills, meeste damage whatever) mensen altijd wel op je lopen te zeiken als je 1 foutje maakt >.<',, Vertel ze dat je pas 3 uur het spel in bezit hebt? Krijg je als antwoord hoe de FOCK je het wel niet in je hoofd haalt om online te spelen -.-',,

Echt Tarzan als je ziet dat zoveel mensen niet eens op hun teamgenoten letten of gewoon compleet niet een jockey van iemand af kunnen schieten =S

Voor de rest: tof spel, alleen vrij weinig rooms in sommige game modes. Jammer!
Tip die ik heb is speel met mensen van hier. Bij random games joinen kom je erg vaak bij mensen die niet weten hoe het spel werkt en ook het ook niet willen leren, mensen die rambo gaan spelen of die lopen te kloten en te teamkillen.

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
Toet3r schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 08:58:
[...]

Tip die ik heb is speel met mensen van hier. Bij random games joinen kom je erg vaak bij mensen die niet weten hoe het spel werkt en ook het ook niet willen leren, mensen die rambo gaan spelen of die lopen te kloten en te teamkillen.
Ja ik denk dat je gelijk hebt! Zoiezo lijkt het me (nu ik m'n nieuwe pc'tje alweer ruim 1-2 weken in bezit heb :D ) handig om wat gamers van m'n favo site/forum toe te voegen aan m'n steam voor o.a. L4D2, BFBC2, CS:S en WoW bijvoorbeeld ;) Ben namelijk zo lang weggeweest van PC games op WoW na dat m'n vorige shooterbuddies inmiddels allemaal gestopt zijn ;w

• Fanatix
  • Nu online
[...]

Moet jij zeggen Toeter, je bent er nooit meer :'( Terwijl wij gisteren nog L4D gespeeld hebben!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

[...]

Of mensen die niet weten hoe ze hun microfoon in moeten stellen en gebruiken (zoals je merkt in die Mutation vault video's). Zeer irritant.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 19:19

Matis

Rubber Rocket

Fanatix schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 09:47:
Moet jij zeggen Toeter, je bent er nooit meer :'( Terwijl wij gisteren nog L4D gespeeld hebben!
:Y

Was wel geinig, jammer dat er een aantal zo abrupt moesten vertrekken. Sterkte Mary d:)b

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Matis schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Was wel geinig, jammer dat er een aantal zo abrupt moesten vertrekken. Sterkte Mary d:)b
En sterkte SNDRT! d:)b

HOI.

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Thnx, dat beest blijft maar schijten :(

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Matis schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Afgezien dat Bananaspin toch de deur maar los deed van de safehouse :P

• Matis

Matis

Rubber Rocket

SaURoN schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:22:
Afgezien dat Bananaspin toch de deur maar los deed van de safehouse :P
Haha, inderdaad, dat was balen :P

Ik ben heel de dag beschikbaar, dus mocht er nog iemand willen knallen, dan ben ik op steam en/of mumble te vinden :D

• Graham
Rond 8 uur ben ik er wel.

grahamofthewheels.com

• Toet3r
  • Niet online
Fanatix schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 09:47:
[...]

Ja door omstandigheden heb ik de afgelopen weken niet kunnen spelen. Binnekort ben ik wel weer van de partij hoop ik.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Koel, zorg ik dat ik er ook ben :D

@Toeter, no hard feelings ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 13-05-2010 18:34 ]

• Graham
kKaltUu schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:47:
[...]

donno, maar het is wel behoorlijk grappig :D

Volgende mutation
Last Gnome on Earth
Denk dat de naam al genoeg zegt.
Zal zijn dat iedereen jij of iedereen uit jou team een gnome heeft en deze mee naar de saferoom moet brengen.
Misschien zo?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vKAR4Nw46Rg]

Misschien eens proberen?

grahamofthewheels.com

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Het bestand is al van MediaFire verwijderd :'(

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zojuist weer een heerlijk potje L4D2 gespeeld met wat heren (en dame) hier, was ook enigszins ergerlijk aangezien Fanatix over de top melig was, maar desondanks niet minder gezellig ;)

• Fanatix
  • Nu online
SNDRT schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 21:17:
Zojuist weer een heerlijk potje L4D2 gespeeld met wat heren (en dame) hier, was ook enigszins ergerlijk aangezien Fanatix over de top melig was, maar desondanks niet minder gezellig ;)
Matis is het niet met je eens! Dat weet ik zeker :) En jij deed zelf ook lekker mee!

Maar mochten er nog mensen zijn die nieuwe steambuddy's zoeken voor L4D2 zoek een van ons eens op!

• Graham
Het was wat kort en nogal melig idd door jullie twee oa. ;). Jammer dat mensen zo snel weg gingen zonder aan te gegeven waarom of iig doei te zeggen. Misschien vanavond een nieuwe poging of ergens dit weekend.

grahamofthewheels.com

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Fanatix schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:27:
[...]
Maar mochten er nog mensen zijn die nieuwe steambuddy's zoeken voor L4D2 zoek een van ons eens op!
Exactly, we zijn elke avond vanaf 9 uur beschikbaar voor een lekker potje L4D'en met mede Tweakers, ons joinen op Mumble is ook aan te raden (als je het geboer van Fanatix kan weerstaan tenminste :+ )

• Descriptor
SNDRT schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:28:
[...]

Exactly, we zijn elke avond vanaf 9 uur beschikbaar voor een lekker potje L4D'en met mede Tweakers, ons joinen op Mumble is ook aan te raden (als je het geboer van Fanatix kan weerstaan tenminste :+ )
Ik kom alleen als jagana komt :>

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Descriptor schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:43:
[...]

Ik kom alleen als jagana komt :>
En de rest komt alleen als jij er niet bent :X

HOI.

• Frostu
  • Laatst online: 29-11-2024
Heb L4D2 ook sinds kort aangeschaft.. tijd geleden ook L4D1 gespeeld op expert enzo, maar ben ook wel op zoek naar L4D2 buddies! :)

M'n account naam is frostie1, zit ook in de Steam group en wil vanavond best joinen! Wat gaan jullie spelen?

• Fanatix
  • Nu online
Frostu schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:10:
Heb L4D2 ook sinds kort aangeschaft.. tijd geleden ook L4D1 gespeeld op expert enzo, maar ben ook wel op zoek naar L4D2 buddies! :)

M'n account naam is frostie1, zit ook in de Steam group en wil vanavond best joinen! Wat gaan jullie spelen?
Team VS, of gewoon VS afhankelijk van de hoeveelheid mensen online.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Graham schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:48:
[...]
Misschien zo?

[video]

Misschien eens proberen?
Thanks, heb het opgenomen in de startpost.

• Graham
kKaltUu schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:43:
[...]

Thanks, heb het opgenomen in de startpost.
Goed. Alleen de link doet het niet meer. Misschien even rond neuzen ofzo of hij ergens anders staat?

grahamofthewheels.com

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 19:50
Waarom doen ze niet alle mutations gewoon ingame, als je dan mutation kiest dat je dan bij game settings vde soort mutation kan aanpassen. Straks hebben ze missschien 1 of 2 mutations die zogenaamd door het grote gross aanslaan permanent en de anderen zijn er dan niet meer.

Of dat je dus die veranderede modi gewoon in die game mudus kan veranderen aan difficulty, dus tussen versus heb je de difficult normal en realism, en bij scavange de normal en follow the liter. En nu dus dat je dan bij campaign ipv realism switch, switch to gnome hebt. Zo moeilijk is dat toch niet? en anders kan het nog wel dat je alle modi gewoon in het main menu hebt staan. in de lijst die er nu ook al is.

• Graham
Nou vanavond met meerder mensen gespeelt maar op het einde met Frostie, Kkaltuu en Descriptor. Vooral Survivor op Motel map was erg lache en toch een mooie tijd neer gezet van 13 of 14 nog wat ;)

grahamofthewheels.com

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Vanochtend even snel "The Last Gnome on Earth" gespeeld met SNDRT, maar in het hele level geen Gnome gezien :'(

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

En Left 4 Dead 2 heeft wéér in korte tijd een irritante dikke update van ~4 GB, ditmaal moet hij 4 keer gedownload worden voor Add-On, Dedi Server, Authoring Tools en de game zelf... Iemand anders ook meegemaakt? Want dit begint wat vreemd te worden...

Verwijderd

De mutations zijn toch wel een erg vette toevoeging aan het spel. Houdt het fris en levend, en ze zijn nog verdomd leuk ook. Heb met Bleed Out de meest intense potjes L4D ooit gespeeld, en nu veel lol met Follow The Liter. Goed bezig, Valve.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Blue-Tiger schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:12:
En Left 4 Dead 2 heeft wéér in korte tijd een irritante dikke update van ~4 GB, ditmaal moet hij 4 keer gedownload worden voor Add-On, Dedi Server, Authoring Tools en de game zelf... Iemand anders ook meegemaakt? Want dit begint wat vreemd te worden...
Wat staat er bij het tabje Tools bij je library?

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nieuwe mutation is goed te doen, die met die Gnome, vooral als kKaltUu dat ding de hele tijd draagt en dus het main target is :p

Kwamen we in de Dark Carnival campaign bij die schiettent, hebben we gelijk Gnome Chompski maar even meegenomen, liepen we dus met 2 gnomes te zeulen en wisten we vaak niet welke gnome nou de aandacht trok en welke niet, soms tot ergernis :D

Toen maar besloten om Gnome Chompski een level later maar buiten de saferoom te laten ;w
Spel was nu makkelijker dankzij de aandacht die kKaltUu trok, tanks bijv. waren makkelijk te melee'en :9

• R.E.
Ik vond follow the liter echt geweldig. Alleen te veel mensen die niet weten hoe je scavenge speelt en echt continue bij die generator rond blijven hangen..... Het gaat op tijd jongens!!! Pffff, vermoeiend. Ik probeer toch altijd zo veel mogelijk in beweging te blijven. Daarnaast was het geweldig dat niet iedereen voor een andere can ging.
Van mij mag die wel permanent worden....

Vette shit!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
R.E. schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:46:
Ik vond follow the liter echt geweldig. Alleen te veel mensen die niet weten hoe je scavenge speelt en echt continue bij die generator rond blijven hangen..... Het gaat op tijd jongens!!! Pffff, vermoeiend. Ik probeer toch altijd zo veel mogelijk in beweging te blijven. Daarnaast was het geweldig dat niet iedereen voor een andere can ging.
Van mij mag die wel permanent worden....
Ik zou het ook mooi vinden als alle gamemodi selecteerbaar blijven.
Als dit niet zo is, zal de modding scene wel wat sourcemods uitbrengen dat je ze gewoon kan selecteren.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
*O*
kKaltUu heeft een review geschreven! productreview: Left 4 Dead 2, PC review door kKaltUu
Wel vies dat dit de enige uitgebreide review is.

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Een verfrissende duik nemen door van de brug af te springen in de finale van The Parish campaign is lache, tenzij je Flappie heet en je vanwege gebrek aan skill maar niet van de rand af kan springen :>
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste