Wanneer ik L4D2 start zie ik ook enkel 1 server. Iemand?
[ Voor 14% gewijzigd door paradoXical op 24-02-2010 23:53 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
invite gestuurd
Als je openserverbrowser in console typt krijg je de server browser te zien. Daar kan je de servers uit deparadoXical schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:52:
Ik krijg gewoon geen servers (GOT) toegevoegd in Steam. Bij servers kan ik ook geen LFD of L4D2 kiezen. Ben ik nu echt ongelofelijk aan het kloten, is Steam zo onlogisch of is er iets mis met mijn settings (ik raak lichtelijk frustie nu aangezien ik zoiets als dit nog noot heb meegemaakt)?
Wanneer ik L4D2 start zie ik ook enkel 1 server. Iemand?
startpost van dit topic toevoegen. Je kan ook het openserverbrowser command aan een key binden met: bind <key> openserverbrowser. Bijv. bind f12 openserverbrowser.
[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 27-02-2010 00:39 ]
Sorry dat ik dit post in het forum maar mischien heeft iemand hier veel interesse in. Ik heb nog een lfd2 steam key over. deze verkoop ik voor 26 euro. Dan mail ik hem meteen door wanneer het geld binnen is. Heb je interesse? kan je mailen naar erwinvdw(att)live.nl. Ik heb op zowel tweakers als ebay een goede beoordeling.
Even excuses aanbieden, ik ben de laatste maanden niet meer online geweest op l4d2/tf2 omdat ik het te druk had met andere dingen (stage / cursus / werk), maar als ik de tijd zie, kom ik zeker weer een paar potjes meeraggen.
Voor degene die een steaminvite willen, post IPV je steam accountnaam, de link naar je profiel. Kunnen we je makkelijker toevoegen
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Als je op een server speelt met iemand die de Duitse versie heeft kan je ook de counter-strike:source wapens gebruiken.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ze zitten er geloof ik ook niet allemaal in. Sommige wapens uit cs:source zoals de m16, ak47 en, auto shotgun, silencend machine gun zitten al standaard in het spel.
Zover ik weet zitten deze cs:source wapens in de Duitse versie van l4d2
* knife
* hk mp5
* sig sg552
* scout
* awp
wat is dat nou weer voor nep iets, dus omdat wij hier wel vrij zijn om een beetje bloed te zien, krijgen wij geen extra's...Toet3r schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:47:
De counter-strike:source wapens zijn toegevoegd aan de Duitse versie van l4d2, ik geloof ter compensatie omdat door Duitse regelgeving de gore uit de game is gesloopt.
Als je op een server speelt met iemand die de Duitse versie heeft kan je ook de counter-strike:source wapens gebruiken.
erg flauw
Je moet het andersom zien, omdat die Duitsers met dit zielige gezeik zitten opgescheept verdienen ze best een extraatje toch?Dalyxia schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:34:
[...]
wat is dat nou weer voor nep iets, dus omdat wij hier wel vrij zijn om een beetje bloed te zien, krijgen wij geen extra's...
erg flauw
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Zou ook graag eens wat met de got groep gaan zombieraggen.
Mag ik een invite naar de groep?
Edit: pm naar Toet3r gestuurd
[ Voor 24% gewijzigd door mr.louie op 06-03-2010 12:27 ]
Of zijn het alleen andere "skins"?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
steyr aug in cs schiet natuurlijk heel anders als steyr aug in css, groot verschil in recoil. maar in cs1.6 was tie nou niet heel bijzonder goed, niet accuraat genoeg, misschien is dat in css anders, heb eigenlijk nooit echt met steyr aug gespeeld in css, wel met shotgun toen die nog overpowered was, daarna toch besloten bij cs1.6 te blijven om vervolgens er helemaal mee te kappenMatis schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:35:
Ik vond de Bullpup van CS altijd uberpwnage
[afbeelding]
anyway, ik speel l4d en l4d2 nauwelijks nog, eigenlijk alleen omdat ik nooit goede teams kan vinden, en niet veel zin heb om tijden af te spreken met mensen waarmee ik wel goed kan spelen.
QFT. Het spel is gewoon niet geschikt om even snel te spelen, als je een campaign goed wilt spelen (volledig dus), op een hogere moeilijkheidsgraad, dan moet je er een hele avond voor uittrekken (~4 uur), om iedereen te zoeken, server te vinden en te gaan spelen. Die tijd heb ik simpelweg niet.Dalyxia schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:49:
anyway, ik speel l4d en l4d2 nauwelijks nog, eigenlijk alleen omdat ik nooit goede teams kan vinden, en niet veel zin heb om tijden af te spreken met mensen waarmee ik wel goed kan spelen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik vind het een geweldig spel: zombies schieten, survivalen, spanning. Heerlijk.
Maar het spel is alleen über als je met 4 goede gasten bent, voicechattend en samen meer dan de som der delen zijn. Dan geniet ik van dit spel, zoals geen ander spel het bieden kan.
Maar mist er ook maar 1 element van perfectie, dan heb ik er al geen zin meer in.
L4D/L4D2: Spel met de hoogste top, maar ook de meeste dalen

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
De volledige blog post staat hier
Ja en JaVerwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:14:
Ik heb een vraag, spelen nog veel mensen dit spel online? En is dat nog een beetje leuk?
Minder tijd voor dan ik zou willen, maar een paar uur per week zit ik er wel achter. Het voordeel van dit speeltempo is dat ik er nog wel 2 jaar mee vooruit kanVerwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:14:
Ik heb een vraag, spelen nog veel mensen dit spel online? En is dat nog een beetje leuk?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Regelmatig rushen
ohw ja, en een leuke tank. Laatste level dead center: tank in brand gestoken, komt ie achter mij aan. Ga ik rondjes lopen bij de medkits. Blijft ie achter mij aan lopen, wat een failer. Ik zat gewoon hardop te lachen. Ik had nog iets van 70hp en hij kon gewoon niks bij mij halen.
[ Voor 26% gewijzigd door R.E. op 19-03-2010 11:10 ]
Vette shit!
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik zelf denk volgende week maar ik krijg niks meer te horen. Geruchten gaan 24 maart, daarom vraag ik hier maar even of mensen al wat meer weten.
Ja vind ik ook, met 8 mensen die je kent is het natuurlijk helemaal fantastisch.R.E. schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:08:
gister inderdaad ook weer eens l4d2 opgestart. Heerlijk veel fun gehad gewoon. Maar wat ik wel merk, je moet minimaal met 1 iemand spelen die je kent, anders is het niet echt leuk. Ik speel meestal met een maat met headset en dan is het gewoon dikke fun.
Vette shit!
Verwijderd
http://steamcommunity.com/profiles/76561198015261879
Fun met miniguns:

Zoals jij zei:SNDRT schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:53:
Zojuist flink wat fun gehad met mede-GoTter Descriptor, eerst in campaign mode en daarna in een volgeladen realism server, hebben zoveel ge-micspammed dat de admin willekeurige personen ging bannen geloof ik, zaten wij dan weer niet bij
Fun met miniguns:
[afbeelding]
''Tis net armin van buren achter de draaitafel
Winners never cheat, Cheaters never win
Maar dan andersDescriptor schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:34:
[...]
Zoals jij zei:
''Tis net armin van buren achter de draaitafel"
En kort na die uitspraak werd ik geraped door 4 tanks die achter mij gespawned waren
Nu maar hopen dat je over 2 jaar ook nog servers kan vinden om te joinen, of vast zitten met 2 tegen 3.EvaluationCopy schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:08:
[...]
Minder tijd voor dan ik zou willen, maar een paar uur per week zit ik er wel achter. Het voordeel van dit speeltempo is dat ik er nog wel 2 jaar mee vooruit kan
Viel wel te verwachten. Er was verder nog geen informatie over uitgebracht de afgelopen dagen en offcourse valve time...
Ik dacht eerst dat het een dikke vette repost was, maar het is toch een ander filmpje
Het is ook een repostMatis schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:45:
Geniaal
Ik dacht eerst dat het een dikke vette repost was, maar het is toch een ander filmpje
of nog leuker
dat je in het spel begint met 12 kogels, en dat je kogels bij moet kopen voor 12 cent per 20, molotovs kosten 30 cent per stuk, boomer bile 25 cent en kan je een extra medkit voor 5 euro kopen
toppie lijkt mij...
Naaah, dat klinkt echt teveel Activision/Ubisoft/EA... geloof er niet zo in. Valve zal daar altijd wel boven staan.Dalyxia schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:45:
ik gok dat valve wacht met the passing totdat hun miniaankoopsysteem is geinplementeerd en dan maken ze 480 verschillende wapen skins die je dan voor 2 euro per stuk mag gaan kopen
of nog leuker
dat je in het spel begint met 12 kogels, en dat je kogels bij moet kopen voor 12 cent per 20, molotovs kosten 30 cent per stuk, boomer bile 25 cent en kan je een extra medkit voor 5 euro kopen
toppie lijkt mij...
En dat het weer uitgesteld is, tja, die mannen zitten zelf teveel te gamen volgens mij. Dit heeft 2 gevolgen: ze maken nog steeds de meest fantastische pc-games en 2, die komen steevast veel te laat uit
Jij hebt ook echt altijd wat te zeiken heDalyxia schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:45:
ik gok dat valve wacht met the passing totdat hun miniaankoopsysteem is geinplementeerd en dan maken ze 480 verschillende wapen skins die je dan voor 2 euro per stuk mag gaan kopen
of nog leuker
toppie lijkt mij...
Valve zal zoals Evaluationcopy al zei zo iets vast niet doen, Dat is meer iets voor EA.
Zal vast wel andere redenen hebben Valve is wel vaker te laat met releasen.
tja, dat zeggen de lui die me in het echt kennen ook altijdToet3r schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:50:
[...]
Jij hebt ook echt altijd wat te zeiken he
Valve zal zoals Evaluationcopy al zei zo iets vast niet doen, Dat is meer iets voor EA.
Zal vast wel andere redenen hebben Valve is wel vaker te laat met releasen.
maarre, ik ben er niet zo zeker meer van of valve dat niet doet, het komt nou eenmaal in de trend die miniaankopen, en ik denk niet dat valve dan kan achter blijven, aan de andere kant, misschien als ze wel achterblijven, dat iedereen massaal naar spellen van valve overgaat.
met steam waren ze hun tijd ver vooruit, hopelijk kunnen ze dat weer door die miniaankopen in hun spellen achterwege te laten
Alleen misschien dom vraagje van mij.
Maar is het nu echt zo, Dat we moeten betalen voor The passing DLC ? Als dat zo is, dan is de gameindustrie kapot.
De DLC van Left 4 dead en andere valve games was ook gratis
Zolang ze van al hun spellen miljoenen stuks verkopen denk ik dat ze geen zier geven om die mini-aankopenDalyxia schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:18:
[...]
tja, dat zeggen de lui die me in het echt kennen ook altijd
maarre, ik ben er niet zo zeker meer van of valve dat niet doet, het komt nou eenmaal in de trend die miniaankopen, en ik denk niet dat valve dan kan achter blijven, aan de andere kant, misschien als ze wel achterblijven, dat iedereen massaal naar spellen van valve overgaat.
met steam waren ze hun tijd ver vooruit, hopelijk kunnen ze dat weer door die miniaankopen in hun spellen achterwege te laten
(Qua hoeveelheid servers ect.)
Ben hem van plan met een vriend van mij te gaan kopen.
JA JA en JA!! Zeker als je hem online ergens koopt en via Steam registreert, die 3 tientjes is het zeker waard. Wordt nog volop gespeeld, er is geen moment op de dag dat je niet alle speltypes nog volop kunt spelen. Kan ook niet anders met een paar miljoen verkochte exemplaren.colink0 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:09:
Is dit spel het nu nog waard om te halen?
(Qua hoeveelheid servers ect.)
Ben hem van plan met een vriend van mij te gaan kopen.
In TF2 stop je ze gewoon in de folder met de naam MAP en je kan hem starten. Bij l4d2 heb ik geen idee waar ik dat moet doen
*X*:/Program Files/Steam/Steamapps/Common/Left 4 Dead/left4dead/addons/ *hier erin mikken*.
Het kan haast niet eenvoudiger. Als het .bsp files zijn moet je ze in de left4dead2\maps folder droppen.
Spel starten en map <mapnaam> in console typen om de map te spelen.
Sinds een tijdje al heeft Valve het nog makkelijker gemaakt met hun nieuwe addon support.
Dit zijn .vpk files met daarin alle bestanden. .bsp map files/models/material/sound files.
Deze moet je in je left4dead2/addons folder droppen.
Of automatisch laten installeren door dubbel te klikken op de file.
In de startpost staan ook enkele sites met custom maps.
Nu moet ik dus een eeuw wachten.
Waarschijnlijk moet je l4d2 authoring tools en l4d2 add-on support nog installeren. Met steam bereikbaar via het Tools tabje.angienl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:23:
ik krijg altijd roze dingen op me scherm en grote error blokken overalwelke map ik ook installeer.
Een vriend en ik hebben L4D2 gekocht, en kunnen super co-op met elkaar spelen, maar zodra we multiplayer willen doen lopen we tegen problemen aan.
We kunnen als we samen willen spelen een eigen lobby starten, maar dan moet je geluk hebben dat er iemand joined. Of je kunt als persoon een bestaande lobby joinen, en dan kan je vriend jouw game-in-progress joinen. Maar vaak gebeurt het dan dat de lobby al vol is. Kan je niet een 'party' maken, en dan samen een lobby joinen met 2 open slots?
En zo niet; hoe joinen jullie dan met een groepje een multiplayer spel?
Eeehm, toevoegen als Friend in Steam, dan kun je er zo 'bijspringen'.rob1n schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:51:
Even een stomme vraag, maar ik kom er niet uit.
Een vriend en ik hebben L4D2 gekocht, en kunnen super co-op met elkaar spelen, maar zodra we multiplayer willen doen lopen we tegen problemen aan.
We kunnen als we samen willen spelen een eigen lobby starten, maar dan moet je geluk hebben dat er iemand joined. Of je kunt als persoon een bestaande lobby joinen, en dan kan je vriend jouw game-in-progress joinen. Maar vaak gebeurt het dan dat de lobby al vol is. Kan je niet een 'party' maken, en dan samen een lobby joinen met 2 open slots?
Ja precies, maar dat zijn we al een tijdje. Dat 'bijspringen' is niet al te gemakkelijk als je matchmaking doet en dus vaak een volle server hebt.EvaluationCopy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:58:
[...]
Eeehm, toevoegen als Friend in Steam, dan kun je er zo 'bijspringen'.
Zodra die er inzitten lobby op public zetten om de overige slots te vullen.
Meestal Join ik een lobby en invite dan een vriend van me. Als de lobby bijna vol is, ga ik gewoon naar een andere. Werkt over het algemeen best wel goed....rob1n schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:58:
[...]
Ja precies, maar dat zijn we al een tijdje. Dat 'bijspringen' is niet al te gemakkelijk als je matchmaking doet en dus vaak een volle server hebt.
Vette shit!
Verwijderd
Werkt niet anders als in de official release.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Verwijderd
morgen maar weer installeren, aangezien een kameraad van mij hem ook eindelijk gaat kopen
Volgens mij bedoelt hij niet-vrienden ingame aansprekenFanatix schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:37:
Dit kan gewoon hoor. Althans bij mij wel, ik kies gewoon de desbetreffende vriend en ik kan chatten.
Werkt niet anders als in de official release.
ik heb al moeite genoeg om in mijn eentje een game te joinen, meestal doe ik zo'n 30 minuten erover voor ik een game met acceptabele ping heb gevonden, en vaker dan vaak heb ik dan morons als teamgenotenrob1n schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:51:
Even een stomme vraag, maar ik kom er niet uit.
anyway, waar the Neuk kan je die The Passing downloaden....nieuwstopic heeft het over "vandaag verscheen" maar ik kan hem nergens vinden...
Gabe ate the release button
23:59 waarschijnlijk, en dan is is alleen nog available, vervolgens liggen de steamservers plat door het grote aantal downloads en download je met 1kb/s waardoor je de DLC volgende week dinsdag kan spelenangienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:20:
Vandaag is toch de update? is hij al speelbaar of komt die morgen of vanavond half 11 uit ?
en dan vind je geen goede servers

Het zou mooi zijn als je left4dead 1 en left4dead 2 spelers in 1 team kunt hebben ;P
7 spelers tegelijk. Bill is btw dood
[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 23-04-2010 11:25 ]
Spoilertag had leuker geweestangienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:43:
ik heb op youtube de movies gezien van the passing
spoiler:ik had er veel meer van verwacht. Want je komt francis tegen die tegen je praat. Daarna is het gewoon ouderwets knallen en dan kom je bij de laatste stage en dan schieten ze mee vanaf een balkonze komen niet eens in de buurt van je normale spelers
Het zou mooi zijn als je left4dead 1 en left4dead 2 spelers in 1 team kunt hebben ;P
7 spelers tegelijk.
Bill is btw dood
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
mja, maar dan nog, ik wil heul die DLC verdorie nu spelen.....
of zit ie later pas in het spel?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
http://store.steampowered.com/stats/content/ het is ook wel terug te zien aan de server stats
Verwijderd
enige wat mijn steam aangeeft is als ik l4d2 wil starten dat tie zegt dat de steam servers too busy zijn om mijn request the handlen... als dat geen mooi nederlands/engels is.
anyway, mijn voorspelling is dus bijna uitgekomen, ipv 23:59 is ie 23:00 availeble bij een aantal, zal het moment waarop je echt daadwerkelijk kan spelen ook wel ipv een week 4 dagen zijn.
[ Voor 77% gewijzigd door Dalyxia op 22-04-2010 23:17 ]
[ Voor 75% gewijzigd door da_PSI op 22-04-2010 23:29 ]
Ik hoop echt dat er een combo komt tussen de eerste 4 personages en de laatste 4. Left 4 dead 3 ?Friends come toghter haha
De 4 gasten van L4D zijn er wel maar dat is het dan ook. Ze voegen niet echt iets toe aan het verhaal.
Eentje van de 4 is dood maar wie het is zie je gewoon omdat je slechts 3 van de 4 ziet en na een tijd het lijk van de 4e ziet.
Het zijn niet de originele stemmen en heeft Louis een vrouwen stem?
Veel verwachtingen om niets.
Vind het flink tegenvallen en ben dus blij dat het gratis is want hier zou ik nooit voor betalen.
De M60 vond ik in het 2e deel in het riool. Leuk wapen maar je kunt de ammo niet bijvullen en krijgt slechts 150 kogels. Het deel waar ik hem vond had ik beter mijn AK kunnen behouden want in dat gedeelte kwamen er flink wat zombies op me af en was die 150 kogels snel kwijt.
[ Voor 27% gewijzigd door Deadsy op 23-04-2010 00:56 ]
Trouwens in de map list staat The Passing tussen Dead Center en Dark Carnival, maar dat klopt helemaal niet in het verhaal lijn, waar hoort hij zich eigenlijk af te spelen?
En waarom zijn er geen cut-scenes na of voor een map? Zoals de intro en die trailer, want je hebt nu dat je met de heli uit Dark Carnival weg komt, en dan zit je plots in een treinstel bij Swamp Fever, dit vroeg ik me al eerder af. Je hoort ze wel praten over "You shot the pilot" bla bla maar toch leek het me wel leuker dat te zien, en singleplayer kies je ook gewoon een map ipv dat je alles echt doorloopt story wise.
[ Voor 45% gewijzigd door Bulls op 23-04-2010 01:04 ]
de nieuwe map valt mij toch wat tegen..
de andere 'overlevenden' voegen niet echt iets toe.
wel leuk dat er nu bakken met granaten e.d. liggen.
ps, de steam servers hadden mooi wat te verwerken:

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Ja daarom staat bij een film review altijd het complete plotangienl schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:42:
Kijk dan ook niet op een forumals je zoekt naar left 4 dead 2 kom je overal het antwoord tegen
Ze voegen niks extra toe, ik had te hoge verwachting.

Wat is dat nou voor kul argument! Je kijkt niet enkel op een forum als je het al gespeeld/gezien hebt of maar ook gewoon uit interesse omdat bv je download nog bezig is en om te zien of meer mensen daar last van hebben of dat je zus of zo beter kan doen om te zorgen dat ie goed draait....
HOI.
Aber naturlich mein freund.Bananenspin schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:55:
Ik haalde hem met volle snelheid binnen al rond een uur of 10. Daar had ik dus geen last van. Vanavond ff spelen Fanatix?
helaas is het weer een zoethoudertje, en geen goeie extra's. waarschijnlijk komt l4d3 in oktober/november uit...
Cut scenes hebben ze juist expres uit het spel gehaald. Dit is een multiplayerspel dat je veel speelt en (lange) cut scenes zouden alleen maar irritant worden omdat je die na 1 keer wel gezien hebt.Bulls schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 01:00:
En waarom zijn er geen cut-scenes na of voor een map? Zoals de intro en die trailer, want je hebt nu dat je met de heli uit Dark Carnival weg komt, en dan zit je plots in een treinstel bij Swamp Fever, dit vroeg ik me al eerder af. Je hoort ze wel praten over "You shot the pilot" bla bla maar toch leek het me wel leuker dat te zien, en singleplayer kies je ook gewoon een map ipv dat je alles echt doorloopt story wise.
Het houdt het ook wel lekker mysterieus zo
Ik heb een andere proc, maar met win7 x64 en HD4870 heb ik geen enkel probleem!Tortelli schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:46:
Net even in de SP bezig met de nieuwe DLC maar de game is nu al 2x gecrashed. Draai Windows 7 x64, Core i7 920 in combo met HD4870 (drivers van maart).
Vette shit!
Ik heb het zelfde probleem. Na de intro van L4D2 crasht de game naar m'n desktop toe.Tortelli schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:46:
Net even in de SP bezig met de nieuwe DLC maar de game is nu al 2x gecrashed. Draai Windows 7 x64, Core i7 920 in combo met HD4870 (drivers van maart).
Windows 7 X64
Intel Q9450
HD4870 (drivers van april 10.4A)
Left 4 Dead 1 werkt perfect.
Reeds geprobeerd:
- Steam herstarten
- clientregistery.blob verwijderen
- van Driver 10.3 naar 10.4A updaten
- .ncf files verwijdert en laten her downloaden
- left4dead2_dlc1 map verwijder en laten her downloaden
- verify game files
Allemaal geen uitkomst. Ik heb eigenlijk geen zin om de gehele game opnieuw te gaan downloaden....
Maar blijkbaar zit er niets anders op, Echter heb ik het idee dat ik straks weer het zelfde heb.
Vind de campaign wel iets tegenvallen, had er meer van verwacht. Er zitten leuke stukjes in maar het grootste gedeelte is niet erg veel aan. Too little too late.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May