Winners never cheat, Cheaters never win
Hij werkt gewoon in "programma" ventrilo (usb headset).
Iemand een idee?
thanks
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
daar gebeurt vrij weinigkKaltUu schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:58:
Probeer eens een miccheck te doen bij options > voice?
denk dat ik windows nog moet configureren : https://support.steampowe...le.php?ref=1206-WUOH-3314
[ Voor 20% gewijzigd door stategamer op 07-01-2010 15:18 ]
Al er weinig gebeurd zou je eens door de mic wizard (ergens bij configuratie van je mic in windows) moeten kijken idd.stategamer schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:10:
[...]
daar gebeurt vrij weinig(had ik al geprobeert ofc)
denk dat ik windows nog moet configureren : https://support.steampowe...le.php?ref=1206-WUOH-3314
Verwijderd
Misschien dat het bij jou helpt.
Jup wat in mijn link stond heeft het gefixed ik hoefde echt letterlijk 1 knop in te drukken (zet als standaard of iets dergeleijks).Graham schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:52:
[...]
Al er weinig gebeurd zou je eens door de mic wizard (ergens bij configuratie van je mic in windows) moeten kijken idd.
Werkende mic ingame booyah!
voeg mij ook maar toen aan de OP.
Verwijderd

Verwijderd
Campaign (normal) op public gaat nog wel, je hebt daar nog geen mic voor nodig of uitgebalanceerde tactics.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
http://steamcommunity.com/profiles/76561197970336712
Hij staat op friends only dus mocht het niet lukken laat het weten dan zet ik mijn profiel op public.
Daarom kan je ook beter met bekende spellen of met niet retards zoals de meeste GoTTers
@ ScatStevens
Invite sended
HOI.
Worden ze daarna kwaad dat wij gaan lopen geinen in de saferoom
EDIT: heb het even geprobeerd, en als ik niet gesmokered was had ik de finale met 3 bots gehaald (en ikzelf dus) op Normal. SI hebben geen schijn van kans, enige waar je op moet letten is een goede timing voor de ammorun. Een finale halen met alleen bots is niet gezond, dat kan normaal nergens.
[ Voor 13% gewijzigd door Arfman op 10-01-2010 22:32 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ik wil nu nog realim expert hebben, als je me daar bij kan helpen ben ik erg blij.
Verwijderd
Op normal is ALLES te simpel.Arfman schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:01:
Gisteravond nog even de DaC finale gehaald met 3 bots op Normal. Gewoon in de hoek zitten campen, 1 ammorun, op het eind naar de helicopter lopen (eventueel nog een molo'tje/pipebomb/bilejar gooien) en gehaald. Echt té simpel.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik heb elke final gehaald op Normal met bots. Is best wel te doen, maar je moet de bots wel meer zien als lokaas/levend schild in plaats van medespelers. Het gaat sneller om een SI van een bot af te trekken dan dat zij dat bij jou doen.Arfman schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:23:
EDIT: heb het even geprobeerd, en als ik niet gesmokered was had ik de finale met 3 bots gehaald (en ikzelf dus) op Normal. SI hebben geen schijn van kans, enige waar je op moet letten is een goede timing voor de ammorun. Een finale halen met alleen bots is niet gezond, dat kan normaal nergens.
Het leukste is de final van The Parish. Gebruik elke medpack die je kan vinden/gebruiken op je zelf en schiet daarna elke bot twee keer 'neer'. Blijf ze daarna beschadigen totdat ze door alle health packs heen zijn. Ze hebben dan 10-20 health over zonder dat ze nog kunnen genezen. Hierdoor lopen ze ook niet zo snel. Begin nu aan de brug en sprint voor de bots vooruit. Laat de bots als lokaas dienen voor de infected en kijk hoe ver je komt.
Ik ga eens kijken of het met deze set-up mogelijk is om (bijvoorbeeld op Easy) die achievement te halen waarmee je in een X aantal seconden de helikopter moet bereiken. Probleem is dat het hele team de heli moet bereiken, wat gewoon niet lekker gaat met bots. Als ze nu afgeslacht worden net voor het moment dat ik de laatste sprint zet naar de helikopter, dan ben ik de enige overlevende en zou ik die achievement moeten halen.
Ja, het kan makkelijker. Maar dit is wel een leuke uitdaging. Alleen kost het veel tijd om elke keer de bots voor te bereiden (health strippen, etc.).
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Met een paar man op easy gaat het sneller... maar goed je hebt nog altijd van die mensen die in de gaten springen of aan de brug willen hangenThe Zep Man schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:34:
[...]
Ik heb elke final gehaald op Normal met bots. Is best wel te doen, maar je moet de bots wel meer zien als lokaas/levend schild in plaats van medespelers. Het gaat sneller om een SI van een bot af te trekken dan dat zij dat bij jou doen.
Het leukste is de final van The Parish. Gebruik elke medpack die je kan vinden/gebruiken op je zelf en schiet daarna elke bot twee keer 'neer'. Blijf ze daarna beschadigen totdat ze door alle health packs heen zijn. Ze hebben dan 10-20 health over zonder dat ze nog kunnen genezen. Hierdoor lopen ze ook niet zo snel. Begin nu aan de brug en sprint voor de bots vooruit. Laat de bots als lokaas dienen voor de infected en kijk hoe ver je komt.
Ik ga eens kijken of het met deze set-up mogelijk is om (bijvoorbeeld op Easy) die achievement te halen waarmee je in een X aantal seconden de helikopter moet bereiken. Probleem is dat het hele team de heli moet bereiken, wat gewoon niet lekker gaat met bots. Als ze nu afgeslacht worden net voor het moment dat ik de laatste sprint zet naar de helikopter, dan ben ik de enige overlevende en zou ik die achievement moeten halen.
Ja, het kan makkelijker. Maar dit is wel een leuke uitdaging. Alleen kost het veel tijd om elke keer de bots voor te bereiden (health strippen, etc.).
Ik heb er nu 49/50. Enige die ik nog moet is dat ik iemand moet defibben als deze dood is gegaan met versus terwijl ik de safe room in loop en weer uit. Echter zie ik dat niet 1,2,3 gebeuren
Zo heb ik die achiev gehaald met 2 bots er bij. De afspraak was dat degene die het haalde in de heli zou springen, de andere sprong van de brug. En met die tank erbij zijn die bots dan ook zo weg (zeker als ze ook de brug af worden geslagen).
Wel evil: zit je als enige veilig in de heli, hangen je 3 maten aan die brug, die daarna nog even opblaast ook
@Descriptor: 49/50? Nice. Er zitten er een paar bij die je haast wel met vrienden moet doen, "cheatend". Zeker degene die jij bedoelt.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Neen, Allemaal netjes gehaald. Meeste achievements zijn vrij gemakkelijk te halen. Expert ging vrij gemakkelijk en Expert+Realism vergt een goed team met goede communicatie.Twhomp schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:16:
@Descriptor: 49/50? Nice. Er zitten er een paar bij die je haast wel met vrienden moet doen, "cheatend". Zeker degene die jij bedoelt.
Ik zou die laatste zo kunnen cheaten als ik wil, echter wil ik alles netjes halen. Kans is alleen klein dat er iemand in de buurt van de safe room dood gaat, ik de safe room haal en vervolgens de mogelijkheid heb om buiten die persoon te reviven. Dit kost me, de route naar de saferoom ook nog m'n medkit omdat ik een defeb moet meenemen. Maar we wachten het gewoon af
Ik hoop dat er dan ook nieuwe achievements komen in de volgende dlc. Mischien iets van nothing special?
Overleef een campaign zonder dat 1 van de survivors damage krijgt door special infected , net als bij deel 1.
btw, gisteren leuke GoT vs GoT scavange potjes
Zeker grappig spelleke vind ik dat ja, ga ik vaker doen. Maar een headset is daar wel echt helemaal onmisbaar zegDescriptor schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:47:
[...]
Neen, Allemaal netjes gehaald. Meeste achievements zijn vrij gemakkelijk te halen. Expert ging vrij gemakkelijk en Expert+Realism vergt een goed team met goede communicatie.
Ik zou die laatste zo kunnen cheaten als ik wil, echter wil ik alles netjes halen. Kans is alleen klein dat er iemand in de buurt van de safe room dood gaat, ik de safe room haal en vervolgens de mogelijkheid heb om buiten die persoon te reviven. Dit kost me, de route naar de saferoom ook nog m'n medkit omdat ik een defeb moet meenemen. Maar we wachten het gewoon af
Ik hoop dat er dan ook nieuwe achievements komen in de volgende dlc. Mischien iets van nothing special?
Overleef een campaign zonder dat 1 van de survivors damage krijgt door special infected , net als bij deel 1.
btw, gisteren leuke GoT vs GoT scavange potjes
Meeste specials zijn wel leuk om mee te spelen, ik vind alleen die jockey 3x niks, of moet je daar gewoon wat handigheid in krijgen? Stom langzaam rotkreng dat niet ver kan springen.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Vind ik niet, maar ik ben dan ook niet zo skilled. Ik ben meer een teamplayer (altijd al geweest) en niet een headshottende 1337 zombiekiller. Ik heb (zeker als het team niet samenwerkt) de grootste moeite om Normal finales te halen.
Verwijderd
Kwestie van timing. Ik haalde gisteren jagana ook neer toen hij nog 70hp had. Terwijl toeter er aan kwam lopen met een grenade launcher trok ik hem bij motel bij het achterste gedeelte van de brug naar boven de brug op. Toen toeter aankwam, werd hij geboomed, schoot mij er af maar ik krauwde jagana down op de grond. Vervolgens wachten tot je weer kan springen en dan rennen + jump/aim .EvaluationCopy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:00:
[...]
Zeker grappig spelleke vind ik dat ja, ga ik vaker doen. Maar een headset is daar wel echt helemaal onmisbaar zeg![]()
Meeste specials zijn wel leuk om mee te spelen, ik vind alleen die jockey 3x niks, of moet je daar gewoon wat handigheid in krijgen? Stom langzaam rotkreng dat niet ver kan springen.
Helaas schoot toeter me net voor dat ik sprong neer met z'n granade launcher. Een jockey is sowiso handig als iemand apart loopt of als je de groep wilt dwingen deze persoon te redden waarna een boomer er opspringt met een charger er achteraan
Wat betreft gisteren is een headset wel een must. Zeker toen we de teams gingen scramblen en de wat onervaren spelers bij de ervaren gingen was het toch wel even anders
Klopt, ik heb em ook op dead center gedaan. Is ten opzichte van the parish ook iets gemakkelijker omdat de finale vrij snel te doen is en je maar 4 maps hebt in plaats van 5.EvaluationCopy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:57:
Dead center denk ik. Er is een volgorde in de fueltanks in de finale zodat je het kunt halen binnen 3 minuten, voor de eerste tank komt.
Als je inderdaad de juiste route loopt, tank je de laatste 2 cans op het moment dat de tank net spawnt.
Nu toch maar eens gedaan.
En ik vroeg me af of ik lid van jullie L4D 2 groep kon worden?
http://steamcommunity.com/profiles/76561197960684161
Verwijderd
hier kon u advertentie staan
Invite onderwegCyber-Ninja schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:19:
Ik ben al een tijdje soms aan het snuffelen op de tweakers forum alleen nooit aangemeld.
Nu toch maar eens gedaan.
En ik vroeg me af of ik lid van jullie L4D 2 groep kon worden?
http://steamcommunity.com/profiles/76561197960684161
Verwijderd
Weer een nieuwe update.. volgens steam gister ergens uitgebracht maar heb er gisteravond nog niets van gemerkt.. op papier klinken ze echter wel veel belovend..
Updates to Left 4 Dead 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Gameplay
* Fixed where last round of upgraded ammo didn't have upgrade effect
* Jockeyed survivor now glows for infected team in all cases
* Fixed exploit that allowed Jockey players to get instant recharge of their ability
* Fixed Charger ability timer not resetting when killing a survivor with low health on their third strike
* Charger now applies a small amount of damage when charging through physic props
Match Making
* Changed how requests are made to master server for group servers
* Fixed sorting on group servers UI
* Reduced update work on group servers UI
Miscellaneous
* Made the water shader support splitscreen on the PC
* Miscellaneous fixes in the subtitles
* Updated system tray icon
* Fixed Survival timer issue caused when voting for round restart
SDK/L4D2-LD/Hammer changes
* When browsing for a func_instance filename, the proper path relative to the current bsp will be returned. This allows level designers to use instances from the base game in dlc maps without having to manually fix up the filename
* Changed base.fgd default skybox to one that exists in L4D2
* Added env_instructor_hint to fgd, as well as content/game icon images
* Deadline URL fix
* Added missing vmt for env_instructor_hint
* L4D Addon Support - restored missing delivery van modified VMT
* L4D Addon Support - restored missing shelves metal 3
* L4D Addon Support - restored floodlight generator switch
* L4D Addon Support - restored missing airliner content
* Updated vbsp to correctly handle instances within instances
* Fixed the fullscreen engine changing the Hammer views, requiring a restart of Hammer
HOI.
Nee, niet echtBananenspin schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:36:
@ Dictator je weet dat je ook een namechange kon aanvragen?
[...]
Mooie lijst updates weer trouwens, de ondersteuning blijft goed. Ik vraag me af of ze ook zover gaan als met TF2 dat er compleet nieuwe wapens en levels bij komen. Of hoedjes voor de zombies
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Bijna iedereen speelt weer TF2 volgens mij, plus het feit dat die matchmaking ook gewoon ronduit slecht werkt vaak. Sowieso vind ik, en ik denk heel veel met mij, TF2 een stuk beter spel dan L4D2. Het zijn compleet verschillende spellen maar je ziet gewoon dat TF2 na een behoorlijke dip in het aantal gebruikers bij de release van L4D2 weer fors is toegenomen.xxxMaverick schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:35:
zijn wel ERG weinig spelers actief moet ik zeggen hoor. Als ik gewoon een campagne op normal wil spelen moet ik bijna altijd zelf een lobby maken? had ik niet verwacht
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Mjaa, als ik naar mijn Steam-vrienden van L4D kijk, die spelen allemaal L4D2 nu, dus de fans blijven het wel spelen hoor. Ik geef toe dat dat matchmaking af en toe op z'n gat lijkt te liggen. Ene moment krijg je alleen maar brol servers met Franse team-killers (ongelooflijk hoe vaak dat Fransen blijken te zijn), dan weer leuke gasten maar een ping van flut. Na 3 a 4 keer lukt het meestal wel om een leuke server te vinden, dat valt mee.Phyxion schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:12:
[...]
Bijna iedereen speelt weer TF2 volgens mij, plus het feit dat die matchmaking ook gewoon ronduit slecht werkt vaak. Sowieso vind ik, en ik denk heel veel met mij, TF2 een stuk beter spel dan L4D2. Het zijn compleet verschillende spellen maar je ziet gewoon dat TF2 na een behoorlijke dip in het aantal gebruikers bij de release van L4D2 weer fors is toegenomen.
Dat er weer veel mensen TF2 spelen komt mede doordat TF2 een stuk meer updates en en extra content krijgt dan l4d2, was ten tijde van l4d ook al zo.
Er staat wel DLC gepland voor l4d2 maar die komt pas begin lente. In Valve time zou dat ook best nog later kunnen worden.
Dat is ook de reden dat jullie mij even niet meer zienToet3r schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:36:
Heb zelf weinig tijd gehad afgelopen dagen om te gamen maar ben zeker wel van plan om l4d2 te blijven spelen.
Dat er weer veel mensen TF2 spelen komt mede doordat TF2 een stuk meer updates en en extra content krijgt dan l4d2, was ten tijde van l4d ook al zo.
Er staat wel DLC gepland voor l4d2 maar die komt pas begin lente. In Valve time zou dat ook best nog later kunnen worden.
Maar wel meer punten... als succesvolle smoker, ik vind t een van de leukste infected om mee te spelen, ik sleep vaak mensen weg of laat ze bungelen, ze worden wel bevrijd, maar dan blijkt dat ik een kwart damage heb gedaan in 1 minuut ofzo, en daar krijg je dan maar 10 punten voor...
Pas als je een surv damage doet dan krijg je punten. Dat vind ik altijd wel jammer...
Something something
Oh ja, het hielp niet dat we tot twee keer toe op een server uitkwamen waar iedereen een ping van 150 had

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Als ik dan spelers zie met pings van 300 of hoger, dan is het toch niet fatsoenlijk te spelen?
Vette shit!
Alleen speelde we zo belabberd dat we alsnog zo'n beetje alles hebben verloren.
Erg jammer...
Misschien toch ook eens op een GOT server gaan spelen, iemand een invite over?
http://steamcommunity.com/profiles/76561198017063789
Vette shit!
verstuurd.R.E. schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:44:
:-D, ik had samen met 3 vrienden op een kamer even een rush gedaan.... Eerste level dead center geen enkel probleem, alle 4 gehaald (zat nog een nobody bij, die snel nadat het een beetje mis ging ook foetsie was), daarna ging het helaas een beetje mis. Stonden tot de finale nog voorop, maar toen crashte de server......
Erg jammer...
Misschien toch ook eens op een GOT server gaan spelen, iemand een invite over?
http://steamcommunity.com/profiles/76561198017063789
bron: http://www.gamecloud.nl/n...ad2-krijgt-nieuwe-update/
Left 4 Dead 2 krijgt nieuwe update
Dat er downloadable content aan zat te komen voor Left 4 Dead 2 was al bekend. In "The Passing", een nieuwe episode, die zich tussen "Dead Center" en "Dark Carnival" afspeelt, zul je in de rol van de Left 4 Dead 2-personages, de hoofdrolspelers van het eerste deel ontmoeten. Wat er dan gebeurt is niet bekend. Ook voegt deze DLC een nieuw soort 'infected' en twee nieuwe wapens toe. Deze episode zal ergens in het begin van de lente uitgebracht worden en zal speelbaar zijn in Survival, Versus en Scavenger modes en een geheel nieuwe co-op challenge mode.
Hiernaast staat er nog een update in de planning. Deze zal ervoor zorgen dat er in de Versus mode bots zullen meedoen aan de kant van de Infected, "wanneer zij een man of twee minder hebben". Ook zal de update het auto-spawnen in Versus-finales verwijderen. Over auto-spawning is veel geklaagd, omdat het de finales bijna onmogelijk zou maken voor trage Infected. Deze update zal binnen enkele weken worden uitgevoerd.
HOI.
Vooral leuk om de personages elkaar te ontmoeten, leuk
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ah, geen autospawn meer, dat is goed nieuws. De boomer was meestal nutteloos in die finale daardoor. Dat mogen ze eigenlijk ook in L4D1 fixen.Bananenspin schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:41:
jaaah! Meer informatie over de DLC en een update die binnenkort komt!
bron: http://www.gamecloud.nl/n...ad2-krijgt-nieuwe-update/
[...]
Vette shit!
gister een vette rush versus game gedaan. ik met 1 maat, 1 bot en 1 nobody.... We hadden het nog gehaald ook met deadcenter the mall.
Ik merk dat rushen, als je bij elkaar blijft, redelijk goed werkt. Je geeft de specials gewoon niet de tijd om te spawnen. Ik moet dan ook wel zeggen dat alles op rolletjes ging. Het alarm ging super soepel en de tank was geen enkel probleem (burn baby burn!). Zegt dan misschien ook wel iets over de tegenstander.
Ik moet zeggen dat ik ook al regelmatig heb meegemaakt dat het team ontzettend goed werd geambushed bij het uitkomen van de winkel voor de cola (dead center is gewoon een easy map om versus op te doen, lekker veel spelers). Toch blijft L4D2 erg leuk!
Vette shit!
Vette shit!
Heel hard slaan met meleeweaponsR.E. schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:41:
Wat is nou eigenlijk een goede tactiek voor de tank... Ik ga soms echt top maar echt heel vaak is het super bagger..... Ook zie je te veel noobs, vooral als de tank spawned voor de ruit in dead center, veel mensen komen dan niet bij de survivors.....
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het is bewezen dat 4 man met 4 politie knuppels een tank binnen 7 seconde dood slaatTouchdomex schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:43:
[...]
Heel hard slaan met meleeweaponsDie geven de meeste damage dus dan is de dank het snelste uitgeschakeld
rake klappen van de tank zijn hierbij niet inbegrepen
Bewezen? Theoretisch bewezen dan ofzo?Descriptor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:48:
[...]
Het is bewezen dat 4 man met 4 politie knuppels een tank binnen 7 seconde dood slaat![]()
rake klappen van de tank zijn hierbij niet inbegrepen
Achievement anyone?
[ Voor 11% gewijzigd door EvaluationCopy op 03-02-2010 15:02 ]
Zie: http://gathering.tweakers...message/33209322#33209322EvaluationCopy schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:01:
[...]
Bewezen? Theoretisch bewezen dan ofzo?Ik zou er graag een filmpje van zien dat dat lukt.
Achievement anyone?(bv. Proud Owner of Absolutely No Life --> Kill a tank within 7 seconds using only police batons
)
Theorie dus, ik zie nog geen filmpje
We hebben toen ook gelijk de club dead achievement gehaald.
Idd. Ook hier al tank vrij eenvoudig met 4 doodgemeleed. Niet getimed, maar dat gaat toch vrij snel met vier - dus 7 seconden is niet zo ongelofelijk.Toet3r schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:30:
Ik heb een keer met wat mensen van hier op de map bridge finale de tank doodgeknuppeld met melee wapens. en dat ging wel redelijk vlot. Of het in 7 seconden was weet ik niet maar zal niet heel veel langer zijn geweest.
We hebben toen ook gelijk de club dead achievement gehaald.
Dit kan ook met 2 man hoor, katana of axe werkt ook goed....YellowOnline schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:59:
[...]
Idd. Ook hier al tank vrij eenvoudig met 4 doodgemeleed. Niet getimed, maar dat gaat toch vrij snel met vier - dus 7 seconden is niet zo ongelofelijk.
Gisteren trouwens met de dark carnaval finale: Chopper kwam echt direct na het aanzetten van het concert, was een beetje vage bug.....
Maar kwa strategie voor tank, ik vraag me dus eigenlijk af, als je zelf de tank bent, wat kun je dan het beste doen, gooien of gewoon erachteraan rennen en pogen te meppen??? Gisteren ook gewoon niet snel genoeg naar de survivors kunnen komen, was balen, is iemand anders mijn tank

Vette shit!
Kijk even op gamefaqs.com bij de versus guides voor Left 4 Dead 1. Komt op hetzelfde neer als deel 2.R.E. schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:19:
[...]
Dit kan ook met 2 man hoor, katana of axe werkt ook goed....
Gisteren trouwens met de dark carnaval finale: Chopper kwam echt direct na het aanzetten van het concert, was een beetje vage bug.....
Maar kwa strategie voor tank, ik vraag me dus eigenlijk af, als je zelf de tank bent, wat kun je dan het beste doen, gooien of gewoon erachteraan rennen en pogen te meppen??? Gisteren ook gewoon niet snel genoeg naar de survivors kunnen komen, was balen, is iemand anders mijn tank
Kort samengevat:
Ren niet achter healthy survivors aan, geen zin.
Probeer ze te incappen en laat ze afmaken door je team.
Oh, en zonder hulp van je team ben je niks... Vaak genoeg gehad dat ik als tank achter een volledige healthy groep survivors aan moest zonder enige hulp van m'n team. Ga je niet redden...
Je hebt je teamgenoten nodig om ze af te leiden/verblinden etc.
MATIIIIISSSS ?????
* Fanatix komt binnenkort weer mee beuken! *
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

ahumFanatix schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:27:
Ik stop er een tijdje mee en dit topic bloed dood? Waar zijn m'n matties?
MATIIIIISSSS ?????
* Fanatix komt binnenkort weer mee beuken! *

Binnenkort is er weer een update Fantatix. Dus dan zal er weer genoeg aandacht komen voor Left 4 Dead 2.
Jij telt niet, jou had ik al gesprokenDescriptor schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 23:05:
[...]
ahum![]()
Binnenkort is er weer een update Fantatix. Dus dan zal er weer genoeg aandacht komen voor Left 4 Dead 2.
Wanneer kom je weer naar Utrecht voor een biertje?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Verwijderd
Screenshots van oa een nieuw geweer, de nieuwe uncommon infected en wat nieuwe commons.
De filmposter staat er ook bij (vind hem zelf zeer tegenvallen).
ENJOY
http://www.destructoid.co...-passing-dlc-163380.phtml
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 11:14 ]
Lijkt wel zo'n heavy machine gun wat 2 van die uitklapbare pootjes aan de loop heeft (weet het model zo niet).Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:11:
The Passing DLC:
Screenshots van oa een nieuw geweer, de nieuwe uncommon infected en wat nieuwe commons.
ENJOY
Die nieuwe uncommon zijn zo te zien de fallen survivors. Deze kan je met cheats nu ook al spawnen.
Die exploderen in een vlammenzee zodra je ze neerschiet.
Ben wel rete-benieuwd wat de oude L4D crew voor betekenis heeft in deze campaign!
zo snel mogelijkFanatix schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:08:
[...]
Jij telt niet, jou had ik al gesproken![]()
Wanneer kom je weer naar Utrecht voor een biertje?
Nieuw L4D2 weetje gepost vandaag:
Don't worry, we'll make more
In the first two months of Left 4 Dead 2's release, 28,981,249,043 zombies have been shot, bludgeoned, chainsawed and killed — or, for our younger readers, taken to a farm where they can frolic and shuffle around forever.
You read that correctly: 28 BILLION. To put that number in perspective:
- The entire population of the planet has been zombified and killed 4.26 times.
- With the average height of a zombie being 6 feet, if you stacked them end to end they would circle the globe 1,322 times.
- If you placed 28,981,249,043 rulers end to end, they would reach 28,981,249,043 feet in the sky.
In short: That is a bucketload of dead zombies. Nice job, everyone.
31.000 daarvan zijn van mij
Het wapen wat Ellis vast heeft lijkt op de Saco Defence M60 GPMG (General Purpose Machine Gun), also known as "the pig" oftewel de M60. Zie deze foto.Vimana schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:34:
[...]
Lijkt wel zo'n heavy machine gun wat 2 van die uitklapbare pootjes aan de loop heeft (weet het model zo niet).
Die nieuwe uncommon zijn zo te zien de fallen survivors. Deze kan je met cheats nu ook al spawnen.
Die exploderen in een vlammenzee zodra je ze neerschiet.
Ben wel rete-benieuwd wat de oude L4D crew voor betekenis heeft in deze campaign!
[ Voor 27% gewijzigd door Descriptor op 12-02-2010 13:56 ]
Ziet er leuk uit. Ben erg benieuwd naar de nieuwe campaign, wapens en infected.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:11:
The Passing DLC:
ENJOY
btw, heb ik nu een nieuwe pc, werkt een heel stuk beter
maar nu een vraagje, ik heb stabiel 60 fps, maar kan die niet hoger als 60hz? is er een console command voor?
vertical sync heb ik al uit
enne, nieuwe special infected is een sniper? wat is daar special aan?
[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 12-02-2010 21:24 ]
Zover ik kan zien is er niets van een sniper.Dalyxia schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:23:
enne, nieuwe special infected is een sniper? wat is daar special aan?
http://www.destructoid.co...-the-passing-163447.phtmlNow, I have to say that "The Passing" introduces what will be my new favorite zombie -- the Fallen Survivor. This rotten bucket of yuck will take one look at your redneck ass and high tail it out. Unfortunately, you'll want to make sure he's dead as soon as possible, as when you kill him he's guaranteed to drop med kits, Molotovs, and more. He's the zombie lover, not a fighter.
Moet je beginnen met een klinker en die backspacen.Vimana schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:43:
Probleempje: Als ik de console open en iets wil typen, springt de console steeds weg.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Nou dat is wel lastig hoor, open console druk op A ofzo en druk op backspace. De reden dat ze dat gedaan hebben is dat als je per ongeluk op console drukt je weinig kans hebt dat ie blijft staan.Jejking schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:18:
Een van de meest ranzige ''bugs'' in de hele Source-engine inderdaad, die console die zo verrekte moeilijk doet bij het intikken van iets. Dat ze dat nooit hebben verholpen, ik snap er geen zak van
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Signature
Left 4 Dead 2
Fixed all bot teams not leaving the starting area if sb_all_bot_team 1 was set
Fixed a case where survivor bots would fail to rescue a friend from charger attacks
Updated Thai translations
Fixed an issue where servers wouldn't relist after the master server was bounced
Fixed Charger jumping exploit
Fixed Spitter bug where spit could emit from a location several inches from the head, causing the spit to unexpectedly strike nearby objects and fall
Verwijderd
Was een grote fan van Left 4 Dead 1, was het eerste spel dat ik op de releasedate heb gekocht.
Na een paar maanden knallen, was ik ermee gestopt vanwege allerlei exploits (en dan vooral de melee exploit) maar Left 4 Dead 2 lijkt me nu toch ook wel weer leuk om eens te doen.
Ik heb alleen een paar vraagjes;
- Zitten er nog van die typische karakteristische trekjes in van de personages? Dat vond ik zeer leuk aan L4D, maar bij het spelen van de L4D2 demo kon ik dat niet zo snel zien.
- De GoT community ín het spel L4D2 (dus niet alleen op de forums), leeft dat nog een beetje?
- Zo ja, zou een 'veteraan' L4D1 speler daar nog tussen passen?
- Krijg je ergens in L4D2 nog te maken met een ander overlevend team/overlevende?
Ik was echt in L4D1 teleurgesteld dat je nooit eens een overlevend persoon zag. (alleen horen via radio e.d.)
Bij voorbaat dank
Ja, alleen niet beter IMOVerwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:50:
Hmmmm....
Was een grote fan van Left 4 Dead 1, was het eerste spel dat ik op de releasedate heb gekocht.
Na een paar maanden knallen, was ik ermee gestopt vanwege allerlei exploits (en dan vooral de melee exploit) maar Left 4 Dead 2 lijkt me nu toch ook wel weer leuk om eens te doen.
Ik heb alleen een paar vraagjes;
- Zitten er nog van die typische karakteristische trekjes in van de personages? Dat vond ik zeer leuk aan L4D, maar bij het spelen van de L4D2 demo kon ik dat niet zo snel zien.
Maar natuurlijk, even Mubmle downloaden en je komt zo in de krochten van GoT L4D2- De GoT community ín het spel L4D2 (dus niet alleen op de forums), leeft dat nog een beetje?
Waarom niet?- Zo ja, zou een 'veteraan' L4D1 speler daar nog tussen passen?
Ja, je komt in deeltje 2 de spelers van L4D1 tegen, alleen moet die DLC nog uitkomen- Krijg je ergens in L4D2 nog te maken met een ander overlevend team/overlevende?
Ik was echt in L4D1 teleurgesteld dat je nooit eens een overlevend persoon zag. (alleen horen via radio e.d.)
YWBij voorbaat dank
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
EPIC!
Nu is er alleen wel weer een nieuwe vraag bij me opgekomen;
- Gaat de DLC gratis zijn? Of tegen betaling?
PC DLC is gratis zoals dat bij alle valve dlc's op de pc is gebeurd. De Xbox 360 is niet gratis en zul je voor moeten betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:55:
De overlevenden van L4D1?
EPIC!
Nu is er alleen wel weer een nieuwe vraag bij me opgekomen;
- Gaat de DLC gratis zijn? Of tegen betaling?
Wanneer de DLC uit is , is nog steeds niet zeker bekend. Sommige roepen eind Februari andere eind Maart. Het blijft valve time
Verwijderd
Gratis dus... lezenquote: DescriptorPC DLC is gratis
Nouja, dan ga ik weer even sparen (als scholier hè) en dan schaf ik hem ook aan.
Zal wel lastig worden dan, als scholier.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:00:
[...]
Gratis dus... lezen
Nouja, dan ga ik weer even sparen (als scholier hè) en dan schaf ik hem ook aan.
Mits hij het heeft over de XBOX 360 versieVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:00:
[...]
Gratis dus... lezen
Verwijderd
Heb 'm besteld, hopelijk issie er dan morgen.
Zie er naar uit om met jullie te heerschen in Left 4 Dead 2!
Edit:
De steamgroup is invite only. Als je group wilt joinen stuur dan een DM naar Toet3r of kKaltUu met daarin je steamnick of link naar je profiel, dan krijg je een invite.
Ja lezen is soms moeilijk blijkbaar
[ Voor 73% gewijzigd door paradoXical op 24-02-2010 21:25 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Er is niemand te vinden met die naam. Heb je een link naar je steam profile?Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 22:38:
Ik heb 'm besteld, kan iemand me inviten voor de steam group?
Steamnaam is 94Frozen94