Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Vind dat dat het spel compleet ruineert, in L4D1 waren er ook 16-16mods dacht ik.
Er is geen groepsgeest in zo'n grote groep, iedereen voor zich en uiteindelijk haalt niemand het :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ward Vr schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:02:
Vind dat dat het spel compleet ruineert, in L4D1 waren er ook 16-16mods dacht ik.
Er is geen groepsgeest in zo'n grote groep, iedereen voor zich en uiteindelijk haalt niemand het :/
Zolang je met minimaal 2 bijelkaar blijft moet het te doen zijn, totdat je tegelijk gesnapt wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
[-]December 18, 2009 - Left 4 Dead Update Released

Updates to Left 4 Dead have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Left 4 Dead

Teams that prefer listen servers will no longer be matched with teams that prefer dedicated servers

Official dedicated servers are now preferred when searching for team matches

More populous lobbies are now preferred over less populous ones when searching for games

Players who crash or have failed to load are no longer banned if they have been kicked

Fixed exploit allowing players to end games prematurely using the 'outtro_stats_done' console command

Reduced Dedicated Server max search ping to 150 ms

Fixed a common crash
jaar te laat, maar eindelijk..

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Met 2 ?! :p vergeet het als er 2 goede hunters in het spel zitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind de Boomer zwaar underpowered. Hij is te sloom, heeft te weinig leven en de puke attack laad veeeel te langzaam. Ik vind dat ze op zn minst de laad tijd van de puke even snel moet zijn als de Spitter.
Want als je een keer kan ontkomen nadat je gekotst hebt dan moet je gewoon een halfjaar wachten voordat je het nog een keer kan doen. En daarbij dat je te weinig leven hebt dat je meestal na 1 schot al dood bent is het gewoon onredelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bulls schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:16:
Ik vind de Boomer zwaar underpowered. Hij is te sloom, heeft te weinig leven en de puke attack laad veeeel te langzaam. Ik vind dat ze op zn minst de laad tijd van de puke even snel moet zijn als de Spitter.
Want als je een keer kan ontkomen nadat je gekotst hebt dan moet je gewoon een halfjaar wachten voordat je het nog een keer kan doen. En daarbij dat je te weinig leven hebt dat je meestal na 1 schot al dood bent is het gewoon onredelijk.
Aan de ene kant ben ik het hier wel mee eens, aan de andere kant doet een goede treffer van de boomer veel damage omdat er horde zombies op afkomen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:03
Je moet ook niet te lang proberen rond te lopen met de boomer. Als het even kan van boven zoveel mogelijk onderkotsen, dan ertussen springen en hopen dat je knal er nog één of twee meepakt. Eer je weer kunt kotsen ben je net zo lang aan het wachten tot je weer als andere special tot leven gekomen bent... (En het voordeel hebt van een sneaky spawnpoint opzoeken)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:54
spokje schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:52:
Zou iemand mij misschien ook een invite willen sturen voor de steamgroup? :)

http://steamcommunity.com/profiles/76561197960380034/

Thx! Heb zin om mee te doen :D
Zou iemand die invite willen sturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
Tja de Boomer heeft veel nadelen maar de reload tijd is op te lossen met een goede suicide.
Kots op ze en als je eentje mist proberen zo dicht mogelijk bij hem te komen en hoop erop dat eentje van hun op je schiet :D. Is erg moeilijk maar vaak willen ze je weg duwen en als dat niet goed lukt schieten ze en dan zitten ze met een beetje mazzel onder de bile.

Het is alleen echt moeilijk als je niet dicht genoeg bij ze kunt komen omdat het gebied te open is.

Het zelfde is leuk met de spitter.
Ik Spitte op een survivor en hij ging door de damage down. Omdat er geen plek was om te verstoppen voor de reload ging ik gewoon op de gedownde survivor af en begon hem te slaan en hij was te bang om op me te schieten. Toen kwam een andere survivor en probeerde me weg te duwen toen dat niet werkte schoot hij op me.
Resultaat: De gedownde survivor stierf en zijn redder ging down door mijn bijtend zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, zou ik ook een invite mogen voor de steamgroup? :)

Ben die stokbrood fransmannen zat....

http://steamcommunity.com/profiles/76561197965724146

nick: Muñoz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zo te zien heeft de auto update script niet goed gewerkt tijdens mijn vakantie. Excuses voor de down time voor de GoT L4D2 servers :)

Alles is weer up and running :)

[ Voor 11% gewijzigd door Workaholic op 20-12-2009 20:17 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:42

Arfman

Drome!

Phyxion schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:25:
[...]

Aan de ene kant ben ik het hier wel mee eens, aan de andere kant doet een goede treffer van de boomer veel damage omdat er horde zombies op afkomen.
Dat valt ook nog wel mee. De meeste hordes worden redelijk simpel afgevangen door een paar man met een melee weapon. Vandaag 3 man ondergeboomed, de 4e schoot me dood en kreeg ook alles over zich heen, en er kwam een respectabele horde op hen af. Netto resultaat: nog geen 10 punten voor mij en vrijwel geen damage voor de survivors. Die hordes mogen echt een stuk groter wat mij betreft, dan heb je in ieder geval nog het voordeel dat je de groep flink ophoudt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb zovaak als ik boomer puke dat er amper wat aankomt, worden er nou groepjes gespawned of moeten er echt zombies in de buurt staan.

btw die boomer mag als hij ontploft ook wel meer dmg geven zodat je je aiaiaiaiaai "for the cause!" suicide bomber kan zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik een uitnodiging ontvangen voor de steam groep.

http://steamcommunity.com/id/ranoutofcake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders connection problems op de PC versie?
Het schijnt dus aan je router te liggen als je dat hebt...
Tijdens het proces van:
Server zoeken + server joinen + communicatie met steam,
valt er iets 'los' tussen je router en steam en dropt je connectie dus...
Vet irritant, weet iemand een fix? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
@Fury87

Krijg je dan als je joint na een aantal seconde "connection lossed" en vervolgens drop je naar je de lobby? Komt door een thomson router. Bij de nieuwe versie kun je bij "steam games" selecteren dan doet het. Verder staan er nog wat fixes op het steam forum.

Gister maar eens The Parish in versus gespeeld. Was erg teleur gesteld in de hoeveel med packs die er liggen. De eerste twee levels zijn flink unbalanced, het eerste level is te kort en te simpel en in het tweede level liggen letterlijk tientallen med packs waardoor je dus eindeloos damage moet doen wil je de survivors ko krijgen. Beetje jammer dat deze maps unbalanced zijn, want ze zijn erg vet is de versus mode. Wat dat betreft is dead center toch nog echt mijn favoriete versus map. Die voelt toch wel het meest balanced aan.Vooral het feit dat je in het begin met alleen een t1 sidearm begint is erg leuk. Lekker met de bijl zombies onthoofden :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Bulls schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:03:
Ik heb zovaak als ik boomer puke dat er amper wat aankomt, worden er nou groepjes gespawned of moeten er echt zombies in de buurt staan.
Er worden groepjes gespawned, maar in de anderhalve week dat ik nu Versus aan het spelen ben heb ik nog geen 1 keer echt een "decisive blow" kunnen uitdelen met de Boomer, en dat komt door mijn bescheiden mening omdat de Boomer underpowered is. De Spitter is mijn favoriet, Smoker is ook leuk. Hunter en Jockey zijn (bij mij iig.) waardeloos, maar dat kan ook komen omdat ik altijd met vreemden speel (zie bijna nooit GoTters online) en teamtactieken dus niet worden gebruikt, het is ieder voor zich.
btw die boomer mag als hij ontploft ook wel meer dmg geven zodat je je aiaiaiaiaai "for the cause!" suicide bomber kan zijn. :D
Inderdaad.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Ooooooh yeah!

Dus ik heb:
- 4 weken vrij
- geen vakantieplannen
- € 30,- aan bonnen liggen die ik alleen bij de FRS kon inleveren
- zin in een wandeling door de sneeuw
- "vroeger" L4D best veel gespeeld

L4D2 dus gescoord en aan het installen.

It's good to be alive ;)

Die arme zombies :D

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomer is support en geen fragger, Boomer is fine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Na left 4 speed voor left 4 dead 1....

Left 4 Speed 2:

en natuurlijk PILLZZZ!!!

[ Voor 28% gewijzigd door Descriptor op 21-12-2009 18:44 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Haha zaten weer grappige momenten in!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
Arfman schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:57:
[...]

Er worden groepjes gespawned, maar in de anderhalve week dat ik nu Versus aan het spelen ben heb ik nog geen 1 keer echt een "decisive blow" kunnen uitdelen met de Boomer, en dat komt door mijn bescheiden mening omdat de Boomer underpowered is. De Spitter is mijn favoriet, Smoker is ook leuk. Hunter en Jockey zijn (bij mij iig.) waardeloos, maar dat kan ook komen omdat ik altijd met vreemden speel (zie bijna nooit GoTters online) en teamtactieken dus niet worden gebruikt, het is ieder voor zich.

[...]

Inderdaad.
Bij een boomer is timing en locatie erg belangrijk.
Je moet natuurlijk niet als Boomer een horde starten als de survivers lekker dicht bij elkaar zijn in een makkelijk te verdedigen positie. Bv een hal waarvan je weet dat de zombies slechts vanuit 1 of 2 kanten kunnen komen en dan ook nog als een soort van trechter bij elkaar komen zodat ze lekker makkelijk af te slachten zijn door de survivers.

Beste is om te wachten tot de survivers niet te dicht bij elkaar zijn bv eentje is vooruit aan het rushen of eentje hinkelt een stuk achter de groep (omdat hij lage health heeft). Of wachten tot 1 of meerdere in de groep down zijn en dan de gast die down is of degene die hem omhoog helpt onder kotsen.

Solo is een boomer ook vaak nutteloos een boomer kan goed een deel van de groep afleiden zodat de rest van de infected de andere survivers kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Trrrring...

Nu 2 campaigns op single player easy gespeeld, om te kijken hoe het spel is en het eruit ziet (en levels kennen is ook handig natuurlijk).

Maar word ik nou oud of is L4D2 een stuk moeilijker geworden? Wave na wave, charge na charge. "Kijk daar is de saferoom, 100 meter lopen, koekie!", maar dan wel 2000 zombies die maar blijven komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo zou iemand mij ook een invitje kunnen sturen?
Eindelijk een keer met nederlanders spelen HEERLIJK! :D
Hier mijn profiel!
http://steamcommunity.com/profiles/76561197992101069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Boomer moet samenwerken met Spitter.

Als er 4 survivors bij elkaar zitten in een hoekje -> Spitten en dan vomitten met de boomer =gegarandeerd chaos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Twhomp schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:52:
Trrrring...

Nu 2 campaigns op single player easy gespeeld, om te kijken hoe het spel is en het eruit ziet (en levels kennen is ook handig natuurlijk).

Maar word ik nou oud of is L4D2 een stuk moeilijker geworden? Wave na wave, charge na charge. "Kijk daar is de saferoom, 100 meter lopen, koekie!", maar dan wel 2000 zombies die maar blijven komen :D
Nee je wordt niet oud :P Tis een stuk pittiger geworden.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Twhomp schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:52:
Trrrring...

Eeehm ja, zeker wel.

Ik heb hem vrijdag binnen gekregen, dit weekend een uurtje of 20 gespeeld. In het begin even 'advanced gekozen om rustig te beginnen', jongens dat viel tegen. (Heb een uur of 400 in deel 1 zitten). Moet zeggen dat ik nar een uur of 10 wel aan deel 2 gewend was, speel nu het liefst Expert - Realism. BRILJANT!! Wel fucking moeilijk, maar eerste map is meestal wel te halen, kon niet verder omdat mijn team telkens stopte. Hopelijk snel eens met wat tweakers spelen, zal wel goed komen nu de GoT servers weer online zijn (las ik net).

Het grootste probleem met de lagere moeilijkheidsgraden is het irritante volk dat er zat. (Was in deel 1 ook al). Bij expert zitten toch de meest 'serieuze' spelers. (serieus als in 'die het meest lol hebben met gewoon echt hun best doen en doorzetten als het even niet lukt)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

@ EvaluationCopy

Als je met GoTTerS wilt spelen moet je gewoon even toegang vragen tot de steam groep en wat mensen spammen :D Want we spreken gewoon op steam met elkaar af en gaan niet zomaar blind een server joinen.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
EvaluationCopy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:41:
[...]

Eeehm ja, zeker wel.

Ik heb hem vrijdag binnen gekregen, dit weekend een uurtje of 20 gespeeld. In het begin even 'advanced gekozen om rustig te beginnen', jongens dat viel tegen. (Heb een uur of 400 in deel 1 zitten). Moet zeggen dat ik nar een uur of 10 wel aan deel 2 gewend was, speel nu het liefst Expert - Realism. BRILJANT!! Wel fucking moeilijk, maar eerste map is meestal wel te halen, kon niet verder omdat mijn team telkens stopte. Hopelijk snel eens met wat tweakers spelen, zal wel goed komen nu de GoT servers weer online zijn (las ik net).

Het grootste probleem met de lagere moeilijkheidsgraden is het irritante volk dat er zat. (Was in deel 1 ook al). Bij expert zitten toch de meest 'serieuze' spelers. (serieus als in 'die het meest lol hebben met gewoon echt hun best doen en doorzetten als het even niet lukt)
Ik doe altijd mn best, maar soms komt het allemaal net verkeerd uit. Bijvoorbeeld met versus, is er een perfect moment om toe te slaan als zombie, maar omdat je op de spawn delay moet wachten, is het eigenlijk al verpest. Als je dan kan spawnen rush ik er snel heen om te helpen, maar ondertussen zijn de mede zombies al dood en ga ik ook een snelle dood tegemoet.

Sommige potjes gaan echt lekker dan zijn we ze flink aan eht ownen omdat het redelijk gecoordineerd gaat. Maar vaak gaat het slecht omdat iedereen maar spawned en erin spingt.

Ik heb realism nog niet geprobeerd, maar ik vind campaign op normal al vaak redelijk pittig. Dus laat staan expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Bananenspin schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:49:
@ EvaluationCopy

Als je met GoTTerS wilt spelen moet je gewoon even toegang vragen tot de steam groep en wat mensen spammen :D Want we spreken gewoon op steam met elkaar af en gaan niet zomaar blind een server joinen.
Ik zit al in de Steamgroep, dus nu de GoT servers weer online zijn zal ik jullie wel tegenkomen. Speel al onder de naam [GoT]EvaluationCopy.

Lijkt me zo leuk, eens Expert - Realism te doen met een headset, zal het een stuk haalbaarder maken denk ik.

PS Zijn die servers gehuurd? Zo ja, dan wil ik best wat betalen per maand. Ik heb er geen verstand van, wat kost het bv om een eigen server te huren? Waar je dan ook admin over bent natuurlijk O-)

[ Voor 14% gewijzigd door EvaluationCopy op 22-12-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Bulls schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:50:
[...]

Ik doe altijd mn best, maar soms komt het allemaal net verkeerd uit. Bijvoorbeeld met versus, is er een perfect moment om toe te slaan als zombie, maar omdat je op de spawn delay moet wachten, is het eigenlijk al verpest. Als je dan kan spawnen rush ik er snel heen om te helpen, maar ondertussen zijn de mede zombies al dood en ga ik ook een snelle dood tegemoet.

Ik heb realism nog niet geprobeerd, maar ik vind campaign op normal al vaak redelijk pittig. Dus laat staan expert.
a. Soms kan het wel nuttig zijn om alvast een stukje vooruit te lopen met je infected, om maar een perfect plaatsje te bemachtigen. Beetje geduld als infected wil veel helpen! (En dat heb ik zelf totaal niet dus ik kan het weten ;) )

b. Met bots of met spelers? Ik doe nooit normal, teveel mensen die maar wat aan het aankloten zijn. Met een redelijk team moet je daar toch zo doorheen fietsen. Als je een beetje shooter ervaring hebt dan toch...

Maar als bij jou de tijd tijdens L4D2 net zo snel gaat als bij mij dan heb je er zo 100 uur in zitten en leer je het vanzelf toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb L4D"1" nooit gespeeld, toen ik ontdekte dat het er was, was L4D2 al op komst, dus heb die gekocht.
Tot nu toe vind ik het wel erg vermakelijk alleen soms ook frustrerend en koppijn kweekend door al die drukte :D na 2 full potjes is het wel aangenaam om even rust te nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ga eens kijken op Steam. Holiday sale galore. Zitten echt koopjes tussen!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Expert mode met fransen engelsen en duitsers gaat niet altijd van een leijen dakkie! ken iemand mij ook toevoegen aan de GOT groep? Zou er erg blij mee zijn :-)
Mijn profiel op steam is :

http://steamcommunity.com/profiles/76561197968586721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:42:
Hallo zou iemand mij ook een invitje kunnen sturen?
Eindelijk een keer met nederlanders spelen HEERLIJK! :D
Hier mijn profiel!
http://steamcommunity.com/profiles/76561197992101069
in2duhCore schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:23:
Expert mode met fransen engelsen en duitsers gaat niet altijd van een leijen dakkie! ken iemand mij ook toevoegen aan de GOT groep? Zou er erg blij mee zijn :-)
Mijn profiel op steam is :

http://steamcommunity.com/profiles/76561197968586721
verstuurd

[ Voor 24% gewijzigd door Toet3r op 23-12-2009 13:55 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Thank you very much! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Gah! heb veel te weinig tijd gehad om te spelen afgelopen week.... zit iedereen met kerst 24 uur achter de PC zombies te knallen? >:)

Edit: wil wel wat mensen bij elkaar rapen om wat leuke achievements te halen komende kerstdagen

[ Voor 26% gewijzigd door AHWolf op 23-12-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Is er al een goede manier om te zien welke spelers er in een server zitten? De serverbrowser in L4D2 is nog steeds 'mager' te noemen ;)

edit: bind <key> openserverbrowser in de console werkt, maar is niet ideaal.

[ Voor 22% gewijzigd door Twhomp op 23-12-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Ik heb het main menu beetje getweaked en link naar server browser erbij gezet. Mijn aangepaste mainmenu.res vind je hier. Deze moet je in de onderstaande map dumpen.
steam\steamapps\common\left 4 dead 2\left4dead2\resource\ui\l4d360ui

Onderstaande instructie moet je nog doen om te zorgen dat de aangepaste mainmenu.res wordt gebruikt.
Now for the game to use this edited mainmenu.res you'll have to open pak01_dir.vpk with Notepad++ and look for line 6523 that has something like:

}mainmenu[NUL][NUL][NUL][NUL]"Resource/UI/MainMenu.res"

Rename mainmenu to nainmenu (just so the game doesn't look for it inside the vpk and will use the extracted + edited one) and you're done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Cool, dat ga ik gebruiken, thanks.

Heb je toevallig ook de IP's van de GoT-servers voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Vaag! Die heb ik namelijk toegevoegd in de serverbrowser en de GoT-steamgroup-servers zijn andere.

Misschien dat ik het vaag uitleg, maar de IP's vanuit de startpost zien er in L4D2 zo uit qua naam:
|NL| Left 4 Dead 2 Public 01 | www.dutcheSports.nl
IP opgezocht: 93.190.139.112:27015

Maar ik heb net via de GoT-steamgroup op een server gespeeld en die in de favorites gedaan, en die ziet er zo uit:
|GoT| L4D Server 4 (die draaide L4D2 maps)
IP opgezocht: 213.163.72.213:27041

Vandaar dat ik het vroeg :)

(of zijn dat L4D1 servers waar toevallig een L4D2 map op draaide?)

edit2:

Even uitgezocht (en geextrapoleerd):

|NL| Left 4 Dead 2 Public 01 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.112:27015 - public server
|NL| Left 4 Dead 2 Public 02 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.113:27015 - public server
|NL| Left 4 Dead 2 Public 03 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.114:27015 - public server
|NL| Left 4 Dead 2 Private 01 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.115:27015 - steamgroup only
|NL| Left 4 Dead 2 Private 02 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.119:27015 - steamgroup only
|NL| Left 4 Dead 2 Private 03 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.120:27015 - steamgroup only

|GoT| L4D Server 1 - 213.163.72.213:27042
|GoT| L4D Server 2 - 213.163.72.213:27040
|GoT| L4D Server 3 - 213.163.72.213:27041
|GoT| L4D Server 4 - 213.163.72.213:27043

[ Voor 45% gewijzigd door Twhomp op 23-12-2009 16:04 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

All I want for Christmas is an SDK
We are releasing the Left 4 Dead 2 Authoring Tools and Left 4 Dead 2 Add-on Support today.

PLAYERS: If you are not looking to design but play custom campaigns all you need to do is install the add-on support package. Just go into steam and open up the Tools tab. Look for the entry labeled Left 4 Dead 2 - Add-on Support click and install it. This download is sizable, but will update your L4D2 installation to allow running ANY map, including custom maps made for the original Left 4 Dead. Once installed, you do not need to run this application, it will always be active.

We will be updating the Left 4 Dead 2 game UI to include links to this package when applicable but for now please just download it directly. If you see any missing textures or models from your favorite map let us know in the forums.

DESIGNERS: Besides also downloading the above file you will need to download the Left 4 Dead 2 - Authoring Tools. Downloading it will add applications, utilities, and example files that are useful for building L4D2 game add-ons. These are similar to the tools released for Left 4 Dead, but include many updates and new features. Among the most useful are:

Gamemode Logic: Designers can now make a single map that can behave differently depending on the gamemode in which it is being played. This can dramatically reduce the file size of Campaign add-ons, as the same map can be used for Co-op, Versus, Scavenge, and Survival.

Director Logic: Maps can now alter their layout and behavior depending on how "angry" the A.I. director is. The better the Survivors are doing, the angrier the AI Director seems to get. This allows you to base variable paths and other events on the player's skill and current conditions.

Scavenge Mode Support! All the elements map authors need to support Scavenge in their maps. This includes game props as well as a full example in the form of Deadline 2, an updated tutorial campaign.

We have included an updated tutorial to help you get going and as always you can join the discussion on the map designer email list. What we want for New Years is to get to play your custom maps in Left 4 Dead 2.

For the best user experience and to take advantage of the new map and nav mesh formats, Left 4 Dead 1 Map Makers will want to compile Left 4 Dead 2 specific versions of their map in the new tool.

Happy Holidays,

The Left 4 Dead 2 Team

• EvaluationCopy
Mooi potje gisteren, met nog 2 van die andere knakkers. Dead Center op Realism - Expert gehaald... Ik weet niet hoe met jullie was maar ik was echt gewoon kapot achteraf, kan slecht ontspannen achter m'n pc zitten bij L4D2 :P

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Het is zeker intens! Maar ik vond het wel echt goed spelen. Wat een verschil maakt dat weer: 4 onbekende rukkers bij elkaar met slechte ping of 4 serieuze spelers, pratend met elkaar en knallen!

Expert met realism is erg pittig, maar het is wel te doen :)

Verwijderd

Hartstikke Bedankt! :P

• Descriptor
EvaluationCopy schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:45:
[...]

Mooi potje gisteren, met nog 2 van die andere knakkers. Dead Center op Realism - Expert gehaald... Ik weet niet hoe met jullie was maar ik was echt gewoon kapot achteraf, kan slecht ontspannen achter m'n pc zitten bij L4D2 :P
Sinds wanneer zijn jagana en ik knakkers :/

Ik had je nog wel overgehaald om nog 1 potje te spelen omdat je eigenlijk weg wou. En zo zie je maar weer... wel gehaald ;)

Alleen jammer voor jagana die geen expert+realism achievement kreeg... niemand trouwens?

• EvaluationCopy
Descriptor schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:43:
[...]

Ik had je nog wel overgehaald om nog 1 potje te spelen omdat je eigenlijk weg wou. En zo zie je maar weer... wel gehaald ;)

Alleen jammer voor jagana die geen expert+realism achievement kreeg... niemand trouwens?
Nee. Komt door die server, stond vast op Advanced. We hebben elke keer aan het begin de moeilijkheidgraad omhoog moeten voten.

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Descriptor schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:43:
[...]
Knallende knakkers ;)

En wie noemde mij ook alweer Ronaldhino? :D

Ja, jammer van die achievement. Anders vanavond even met 4 tweakers de expert-realism-GoT-server bezetten?

Verwijderd

This download is sizable, but will update your L4D2 installation to allow running ANY map, including custom maps made for the original Left 4 Dead. Once installed, you do not need to run this application, it will always be active.
Betekend dit dat je ook de originele l4d mappen in l4d2 kan spelen (Dead Air etc)? Als je L4D custom maps kan spelen, waarom dan niet ook de l4d official maps!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Goed punt, zal toch wel kunnen?

Dat wordt wel feest dan: als ze ook alle achievements weten te mixen, dan is er geen reden meer om L4D1 nog op te starten: de characters, achievs en maps :) :9

We zullen zien, we zullen zien.

• EvaluationCopy
Twhomp schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:22:
Goed punt, zal toch wel kunnen?

Dat wordt wel feest dan: als ze ook alle achievements weten te mixen, dan is er geen reden meer om L4D1 nog op te starten: de characters, achievs en maps :) :9

We zullen zien, we zullen zien.
De characters mixen zal wel niet gaan, tenzij ze dat gewauwel gericht op naam eruit halen ofzo.

Ik ben er niet bij vanavond, wegens voor sommige bekende Kerstgruwe... verplichtingen.

• Toet3r
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:19:
[...]

Betekend dit dat je ook de originele l4d mappen in l4d2 kan spelen (Dead Air etc)? Als je L4D custom maps kan spelen, waarom dan niet ook de l4d official maps!
Ik heb het net geprobeerd en het werkt om de officiële l4d mappen in l4d2 te spelen. 8)
Heb de .bsp .nav de commentary en de exclude.lst files van de dead air campaign naar de l4d2 maps folder gekopieerd en in console map l4d_airport01_greenhouse getypt.

Er was eerder al een mod dat je de l4d maps kon spelen in l4d2 maar dat was een hoop gekloot met files vervangen en in de .vpk files gaan lopen klooien. Met de nieuwe l4d2 add-on support is het een stuk makkelijker.

Het zou nog mooier zijn als de l4d map automatisch wordt herkend en dat daar dan de files van gebruikt worden of dat je deze in l4d2 kan opgeven. Dan hoef je geen files van de l4d map naar de l4d2 map te kopiëren en heb je ook geen last van eventueel missende textures enzo

[ Voor 16% gewijzigd door Toet3r op 24-12-2009 20:16 ]

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Twhomp schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:54:
Vaag! Die heb ik namelijk toegevoegd in de serverbrowser en de GoT-steamgroup-servers zijn andere.

Misschien dat ik het vaag uitleg, maar de IP's vanuit de startpost zien er in L4D2 zo uit qua naam:
|NL| Left 4 Dead 2 Public 01 | www.dutcheSports.nl
IP opgezocht: 93.190.139.112:27015

Maar ik heb net via de GoT-steamgroup op een server gespeeld en die in de favorites gedaan, en die ziet er zo uit:
|GoT| L4D Server 4 (die draaide L4D2 maps)
IP opgezocht: 213.163.72.213:27041

Vandaar dat ik het vroeg :)

(of zijn dat L4D1 servers waar toevallig een L4D2 map op draaide?)

edit2:

Even uitgezocht (en geextrapoleerd):

|NL| Left 4 Dead 2 Public 01 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.112:27015 - public server
|NL| Left 4 Dead 2 Public 02 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.113:27015 - public server
|NL| Left 4 Dead 2 Public 03 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.114:27015 - public server
|NL| Left 4 Dead 2 Private 01 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.115:27015 - steamgroup only
|NL| Left 4 Dead 2 Private 02 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.119:27015 - steamgroup only
|NL| Left 4 Dead 2 Private 03 | www.dutcheSports.nl - 93.190.139.120:27015 - steamgroup only

|GoT| L4D Server 1 - 213.163.72.213:27042
|GoT| L4D Server 2 - 213.163.72.213:27040
|GoT| L4D Server 3 - 213.163.72.213:27041
|GoT| L4D Server 4 - 213.163.72.213:27043
De Dutch eSport servers zijn in iedere geval correct en deze zijn zichtbaar bij het joinen van deze steamgroup
Voordeel van deze group is dat er geen Invite nodig is en dat er in principe alleen maar Nederlanders en Belgen lid zijn (ook goters)

Blijkbaar zijn er ook andere servers bijgekomen met GoT in de hostname, deze ken ik nog niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 24-12-2009 21:13 ]

Mijn V&A

• Toet3r
  • Niet online
Ken ze ook niet en ben dan ook erg benieuwd door wie ze gehost worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Toet3r schreef op donderdag 24 december 2009 @ 20:11:
[...]

Ik heb het net geprobeerd en het werkt om de officiële l4d mappen in l4d2 te spelen. 8)
Heb de .bsp .nav de commentary en de exclude.lst files van de dead air campaign naar de l4d2 maps folder gekopieerd en in console map l4d_airport01_greenhouse getypt.

Er was eerder al een mod dat je de l4d maps kon spelen in l4d2 maar dat was een hoop gekloot met files vervangen en in de .vpk files gaan lopen klooien. Met de nieuwe l4d2 add-on support is het een stuk makkelijker.

Het zou nog mooier zijn als de l4d map automatisch wordt herkend en dat daar dan de files van gebruikt worden of dat je deze in l4d2 kan opgeven. Dan hoef je geen files van de l4d map naar de l4d2 map te kopiëren en heb je ook geen last van eventueel missende textures enzo
Ze komen zeker niet in de addon list te staan als je het zo doet? Als dat nog werkt dan is het kopieren geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Phyxion schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 08:28:
[...]

Ze komen zeker niet in de addon list te staan als je het zo doet? Als dat nog werkt dan is het kopieren geen probleem.
Nee ze komen niet in de addons folder te staan. Zal een dezer dagen eens proberen of ik er een .vpk file van kan maken zodat ze wel addon list komen te staan. Dat is wel zo makkelijk omdat je dan ook een lobby kan maken met een l4d1 campaign.

Edit: Het is me gelukt om .vpk file te maken van de crash course campaign en deze in l4d2 te laden. Moet wel nog dingen zoals loading screen en nog wat andere missende dingen toevoegen.

[ Voor 16% gewijzigd door Toet3r op 25-12-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Toet3r schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 09:26:
[...]

Nee ze komen niet in de addons folder te staan. Zal een dezer dagen eens proberen of ik er een .vpk file van kan maken zodat ze wel addon list komen te staan. Dat is wel zo makkelijk omdat je dan ook een lobby kan maken met een l4d1 campaign.

Edit: Het is me gelukt om .vpk file te maken van de crash course campaign en deze in l4d2 te laden. Moet wel nog dingen zoals loading screen en nog wat andere missende dingen toevoegen.
Is zo'n vpk lastig om te maken dan? Zoveel kan er toch niet missen als je de files gewoon kopieert en het dan wel werkt in tegenstelling tot een vpk?

//EDIT:
Net even wat geklooid maar ik krijg groene en blauwe zombies :p Verder werken ramen niet helemaal goed, die zijn helemaal zwart als je naar binnen, of naar buiten, kijkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 25-12-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Er staat op de valve developer community een tutorial hoe je vpk files kan maken.

Ik heb nu de campaigns in een vpk gezet met loading screens, outro screens, map thumbnails en description file. Alleen daarmee zijn de descriptions van l4d2 zelf vernageld. Dat moet ik nog op een of andere manier zien te fixen.

[ Voor 13% gewijzigd door Toet3r op 25-12-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Toet3r schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:17:
Er staat op de valve developer community een tutorial hoe je vpk files kan maken.

Ik heb nu de campaigns in een vpk gezet met loading screens, outro screens, map thumbnails en description file. Alleen daarmee zijn de descriptions van l4d2 zelf vernageld. Dat moet ik nog op een of andere manier zien te fixen.
Heb jij wel gewoon normale zombies dan? Die van mij zijn allemaal groen en blauw op een paar na. Er staat zo'n link ergens met pak01 editten maar ik wil gewoon dat het out of the box werkt zonder onhandige aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Bij mij zijn ze ook groen en blauw. ben er nog niet achter waardoor dat komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Toet3r schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 13:19:
Bij mij zijn ze ook groen en blauw. ben er nog niet achter waardoor dat komt
Ik hoorde net dat als je ze niet in een vpk doet maar rechtstreeks kopieert dat er dan geen groene en blauwe zombies zijn, maar dat werkt niet fijn want dan heb je ze niet in addon list staan.
Je kan de pak01 aanpassen maar dat werkt ontzettend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
ook als ik de mappen gewoon kopier naar de l4d2 maps folder zijn de zombies groen en blauw.
Heb nu ook geen zin meer ga morgen wel verder klooien.

[ Voor 43% gewijzigd door Toet3r op 25-12-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
wilde hem eerst niet kopen, vond het iets teveel geld voor een 'update'. Zie hem nu echter bij play.com staan voor 23 euro, tja, dan ga ik toch voor de bijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Had L4D2 laatst bij Dimplus voor 19.99 eu gekocht :) zeker een tijdelijke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

* Twhomp heeft er duidelijk teveel voor betaald.

Oh well, extra sponsoring naar de gamemakers dan maar. Ik heb het nou al uitgegeven (en meer dan genoeg plezier al van gehad d:)b ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

hallo tweakerts,

even een vraagje:

Ik speel nu reeds een paar maanden L4D2 met Fransen, Algerijnen, Spanjaarden.... Allemaal heel leuk, maar ik zou graag eens met Nederlanders/Belgen willen samenspelen.

Wil een brave ziel mij toevoegen aan de L4D2-Got-group... Alvast bedankt.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198004464498/

p.s. Vanavond ben ik nog lid geworden van de dutch-e Sports Steam-group.

edit @ Rinaldo: same here: betaalde er kleine 45 euries voor... :/

[ Voor 7% gewijzigd door Bardirella op 28-12-2009 23:10 ]

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

bedankt Toet3r

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Bardirella schreef op maandag 28 december 2009 @ 23:09:
hallo tweakerts,

even een vraagje:

Ik speel nu reeds een paar maanden L4D2 met Fransen, Algerijnen, Spanjaarden.... Allemaal heel leuk, maar ik zou graag eens met Nederlanders/Belgen willen samenspelen.

Wil een brave ziel mij toevoegen aan de L4D2-Got-group... Alvast bedankt.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198004464498/

p.s. Vanavond ben ik nog lid geworden van de dutch-e Sports Steam-group.

edit @ Rinaldo: same here: betaalde er kleine 45 euries voor... :/
Je kan verwachten dat je bij de release van een nieuwe game de volle pot betaald.
In dit geval heb je 5 euro korting gekregen en wat extra items.

Je had de game ook in een 4 pack kunnen kopen zoals ik en andere gotters dat hebben gedaan. Je bent dan maar 33,75 kwijt p.p. Of wachten op eventuele deals ronde kerst, want die waren er dacht ik vorig jaar ook.

Left 4 Dead 1 heb ik zelf ook met de 50% actie gekocht in februari 2009. Dus ik verwacht dat valve wel weer met zo'n prijs actie zal komen. Na de 50% actie werdt ook bekend dat het aantal verkopen was gestegen met x % (iets van 6000% ?)

maar zeg nou zelf, het is toch elke cent waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Descriptor schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:33:
[...]

Je kan verwachten dat je bij de release van een nieuwe game de volle pot betaald.
In dit geval heb je 5 euro korting gekregen en wat extra items.

Je had de game ook in een 4 pack kunnen kopen zoals ik en andere gotters dat hebben gedaan. Je bent dan maar 33,75 kwijt p.p. Of wachten op eventuele deals ronde kerst, want die waren er dacht ik vorig jaar ook.

Left 4 Dead 1 heb ik zelf ook met de 50% actie gekocht in februari 2009. Dus ik verwacht dat valve wel weer met zo'n prijs actie zal komen. Na de 50% actie werdt ook bekend dat het aantal verkopen was gestegen met x % (iets van 6000% ?)

maar zeg nou zelf, het is toch elke cent waard ;)
Nu moet je alleen nog ff door sparen voor skills, dat zal voor jou ook elke cent waard zijn!

Ik wil vanavond even een goed versus of een paar goede team scavenge potjes doen! Who is in?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik irriteer me de laatste tijd lichtelijk aan Russishe spelers. Het is me al vaak voorgekomen dat ik net even een vrij domme actie doe, zoals; tegen een railing aan spitten terwijl er een paar op de grond liggen (ja lomp). Een slechte charge of een slechte boomer spawn. En om een of andere reden volgt er wel heel erg vaak direct een kickvote om me weg te werken, dit wel erg vaak door het Russishe gamer-volk. Ik ben opzich een vrij goede speler alleen iedereen heeft wel eens domme actie, als er een kickvote is zonder reden of omdat iemand een keertje een slechte actie heeft vote ik altijd nee. Het is maar een spelletje :s

Damm die russen komen eerste je vakantie in turkije verpesten en nu je online game ervaring.
Natuurlijk trek ik dit uit verband maar het is wel #1 irritatie van dit moment. Dat het vaak spelers zijn die er zelf amper wat van bakken vind ik nog het ergst dan.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Russen en Fransen zijn over het algemeen het ergst vind ik. Daarom disconnect ik vaak ook gelijk weer als er veel russen/fransen in de game zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Als regel speel ik niet met Fransen, Russen of mensen met een naam waar allemaal vreemde tekens in staan. Eindigt altijd met ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Toet3r schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:49:
Russen en Fransen zijn over het algemeen het ergst vind ik. Daarom disconnect ik vaak ook gelijk weer als er veel russen/fransen in de game zitten.
Je weet toch wat je moet zeggen als je met fransen speelt hé :>

*hint* de standaard terugkomende zin van bananenspin

omelet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers =)
Ik had een vraag met betrekking tot de GoT Steam groep voor L4D2 ;
Ik zoek een Nederlandstalige Steam groep, en nu kwam ik, via via, die van jullie tegen. Nu zie ik op de Steampage dat deze groep "invite only" is. Nu kan ik niet direct vinden of er voorwaarden zijn voor aanmelding. Dus zou ik graag weten of en zo ja hoe, ik mezelf hierbij kan aanmelden.
B.v.d. voor het antwoord.

m.v.g. ; naMelaK _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-07 09:28

Redox

Motion Design / VFX

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:02:
Hallo Tweakers =)
Ik had een vraag met betrekking tot de GoT Steam groep voor L4D2 ;
Ik zoek een Nederlandstalige Steam groep, en nu kwam ik, via via, die van jullie tegen. Nu zie ik op de Steampage dat deze groep "invite only" is. Nu kan ik niet direct vinden of er voorwaarden zijn voor aanmelding. Dus zou ik graag weten of en zo ja hoe, ik mezelf hierbij kan aanmelden.
B.v.d. voor het antwoord.

m.v.g. ; naMelaK _/-\o_
Ik heb de topicstarter zonet een Direct Message gestuurd :p Kwam de GoT groep ook tegen via een search op Steamgroups.
Toevallig na de zoveelste frustrerende public game met mensen die niet communiceren in een, notabene, coop game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redox schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:54:
[...]

Ik heb de topicstarter zonet een Direct Message gestuurd :p Kwam de GoT groep ook tegen via een search op Steamgroups.
Toevallig na de zoveelste frustrerende public game met mensen die niet communiceren in een, notabene, coop game.
Inderdaad, dit is ook de hoofdreden voor mijzelf.
Dank voor de tip (doh dat ik daar zelf niet opkwam), zal het ook eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:54
Na veel frustratie bij MW2, deze maar eens uit de xbox gehaald en l4d2 het weekend gedaan, online, was top, belande in een game met 3 engelse lui, was echt teamplay, wachten op elkaar en elkaar helpen. _/-\o_

alleen in versus als zombie gaat mij nog niet zo best af... Mja nog maar ff leren... Keer met paar andere xbox gotters een potje doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik weet niet zeker of deze al eens langs is gekomen. Maar een handig staatje hoeveel kogels / slagen je nodig hebt om een TANK kapot te krijgen. *O*

Afbeeldingslocatie: http://img.jamms.nl/img/L4D2.jpg

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 16-09 22:28

Matis

Rubber Rocket

Dat betekend dus, dat (indien 4 survirors met batton) je een tank in 1,5 seconde kunt killen op Expert :X

NAIS :D

[ Voor 5% gewijzigd door Matis op 04-01-2010 11:27 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TweakJerommeke schreef op zondag 27 december 2009 @ 21:17:
Had L4D2 laatst bij Dimplus voor 19.99 eu gekocht :) zeker een tijdelijke aanbieding.
Waaaaaaaat :o . Zonde dat ik die heb gemist. Nu zit ik met L4D1 en op zich is het geen slecht spel maar ik mis wel diversiteit. Je weet wel, het spul waar in L4D2 meer van aanwezig is op gebied van tactieken en wapens.

Over die Russen, lang niet elke Rus is even slecht. Pas als ze weigeren Engels te spreken of iets vaags terugblaten, dan ontstaan er pas problemen. In dat geval ben ik ook snel weg hoor ;)
Matis schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:26:
Dat betekend dus, dat (indien 4 survirors met batton) je een tank in 1,5 seconde kunt killen op Expert :X

Ervan uitgaande dat een tank ideaal stil blijft staan en je er met 4 man tegelijk op in kan hakken. Gezien het hoge noobgehalte van sommige mensen die totaal niet weten hoe ze het beste met een Tank om kunnen gaan, denk ik dat er een hoop getankmeleeslayed (is dat een woord?) gaat worden n.a.v. deze guide. Al lijkt een perfecte 1.5s me praktisch onmogelijk :P

[ Voor 32% gewijzigd door Jejking op 04-01-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Goed voortaan dus meleén tot je erbij neer valt! De afgelopen dagen/weken is de l4d2 opkomst wat minder helaas... Ik probeer elke avond wat mensen aan te spreken als we er niet genoeg hebben in de steam groep maar het enthousiasme daar valt ook een tikkeltje tegen.. Dus mensen die echt graag met GoTters willen spelen laat van je horen!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Toolset voor Left 4 Dead 2 gereleaset

Uitgever Valve heeft een toolset voor Left 4 Dead 2 uitgegeven. Hiermee moeten spelers in staat zijn om eigen maps te bouwen. Deze kunnen vervolgens ook worden gedeeld met andere PC community gebruikers.

Mocht je zelf geen interesse hebben om levels te maken, maar wil je wel graag die van anderen spelen, dan hoef je slechts de add-on support package te installeren. Wil je wel zelf content creëren, dan zal je het complete pakket moeten downloaden. De toolset lijkt veel op die van de 1e Left 4 Dead, maar dan met extra mogelijkheden.

Verdere aanwijzingen voor het downloaden van de toolset kan je terugvinden op het officiële Left 4 Dead blog.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Matis schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:26:

Moeten we een keer testen met een tank op expert :)

Tank freezen op expert, en dan met z'n 4en meleen :9

En natuurlijk is qua wapens de combat shotgun of auto shotgun het makkelijkst :)

[ Voor 10% gewijzigd door Descriptor op 04-01-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Bananenspin schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:54:
Goed voortaan dus meleén tot je erbij neer valt! De afgelopen dagen/weken is de l4d2 opkomst wat minder helaas... Ik probeer elke avond wat mensen aan te spreken als we er niet genoeg hebben in de steam groep maar het enthousiasme daar valt ook een tikkeltje tegen.. Dus mensen die echt graag met GoTters willen spelen laat van je horen!
Ik ben meer een campaignspeler, wil wel eens een potje VS meespelen hoor maar ik kan er echt nog geen aap van. (Ook omdat ik dit in L4D maar zelden deed).

Heb nog maar één avondje kunnen genieten van een campaign met 3 GoT'ers (oa Rinaldo) en dat was wel echt supertof. Toch ben ik ook niet ontevreden over de meeste willekeurige spelers hoor. Hoe hoger de moeilijkheidsgraad, hoe serieuzer. Mensen die realism op expert doen kiezen daar echt neit zomaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
zijn er geïnteresseerde voor een potje coop/versus/scavenge vanavond?

[ Voor 3% gewijzigd door Toet3r op 05-01-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor. Bn ik wel voor in. Net als gisteravond. Maar blijkbaar hadden jullie toen ook al 2 anderen. Zeg dat de volgende keer dan als iemand er naar vraagt ipv negeren, dat komt wat vriendelijker over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook meer een campaign speler, al wil ik best VS of Scavenge spelen. Probleem is idd meestal in public games dat mensen of niet samen werken of je uitjouwen of kicken als ze merken dat je niet een " omfg 1 R super l337 Pr0 versus G4m3r" bent.
Campaign mode speel ik meestal op advanced en hou mezelf daar goed staande.
Afgelopen weekeind m'n 1e 2 campaigns op advanced realism gedaan met succes en dat ging ook fijn. (friends game niet public)
Dus als je een serieus(headset en geen rambo types) potje wilt spelen in whatever mode, gooi maar een invite. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:57:
Ben zelf ook meer een campaign speler, al wil ik best VS of Scavenge spelen. Probleem is idd meestal in public games dat mensen of niet samen werken of je uitjouwen of kicken als ze merken dat je niet een " omfg 1 R super l337 Pr0 versus G4m3r" bent.
Campaign mode speel ik meestal op advanced en hou mezelf daar goed staande.
Afgelopen weekeind m'n 1e 2 campaigns op advanced realism gedaan met succes en dat ging ook fijn. (friends game niet public)
Dus als je een serieus(headset en geen rambo types) potje wilt spelen in whatever mode, gooi maar een invite. ;)
Zin om een keertje Expert + Realism te doen op hard rain ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Descriptor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:08:
[...]

Ik ben er wel voor om binnenkort Expert + Realism te doen, achievment moet ik nog halen. :D

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Descriptor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:08:
[...]

Sure, al moet ik toegeven dat ik expert in normale campaign mode al beenhard vind. in L4D1 lukte dat nog wel, maar in L4D2 lijkt het een stuk moeilijker. Al kan dat ook liggen aan de slechte ervaringen die ik heb met sommige public games.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik persoonlijk erg irritant vind is dat de enige manier om op de GoT servers te komen de openserverbrowser is (GoT steam groep servers laten zich nooit zien bij mij) en de openserverbrowser is zo groot dat het venster over 1 of andere vraag komt te staan , zodat ik na een GoT potje altijd l4d2 moet afsluiten met ctrl-alt-del, task manager end proccess. Dit zorgt er ook voor dat ik vaak de integriteit van het l4d2 cache moet checken om errors te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zie de Steam group servers ook nooit. Ook bijna geen GoTters online, for that matter. Alleen gisteravond even Descriptor en Bananenspin die op level 5 van The Parish bezig waren, verder bijna nooit iemand. Gisteravond een triestig potje Dead Center gespeeld (je moet wat als je de GoT vrienden niet ziet), en na 3 pogingen om de finale te halen met mensen die nog nooit van samenwerken hebben gehoord, maar besloten om alle fuel cans in de fik te schieten en te leaven ... griever, ik weet het, maar het frustreert me enorm. Waarom zie ik die servers niet? Waarom is er bijna nooit iemand online? Werkt dat Friends systeem zo brak of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Klopt Arfman, volgens mij ziet niemand de GoT servers.
Wat je ook kan doen is in game ctrl+shift drukken voor de overlay en dan in je friendslist bij de GoT left 4 dead 2 group kijken. Zo doe ik het ook, het is niet ideaal maar het werkt.

@Namelak je kan de serverbrowser ook verslepen en groter/kleiner maken, net als vensters in windows.
Als je met je muis op de rechter onder hoek van de serverbrowser gaat staan krijg je een pijltje te zien waarme je de grootte kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Arfman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:34:
Ik zie de Steam group servers ook nooit. Ook bijna geen GoTters online, for that matter. Alleen gisteravond even Descriptor en Bananenspin die op level 5 van The Parish bezig waren, verder bijna nooit iemand. Gisteravond een triestig potje Dead Center gespeeld (je moet wat als je de GoT vrienden niet ziet), en na 3 pogingen om de finale te halen met mensen die nog nooit van samenwerken hebben gehoord, maar besloten om alle fuel cans in de fik te schieten en te leaven ... griever, ik weet het, maar het frustreert me enorm. Waarom zie ik die servers niet? Waarom is er bijna nooit iemand online? Werkt dat Friends systeem zo brak of ligt het aan mij?
Zoals ik al eerder heb gezegd voeg is wat meer vriendjes toe :>

Gisteren een versus pot tegen engelsen gespeeld. Allemaal heel vriendelijk en aardig en het ging steeds goed op tegen elkaar. We deden the parish. Uit eindelijk kwamen ze bij de finale aan met 75 punten voorsprong omdat ik bij het kerkhof gedeelte was down gegaan. Vervolgens mochten wij dus als eerste beginnen bij de finale als infected, en gelijk bij de start alles onder geboomd en gespit.

Gingen ze moeilijk doen dat we geen ready hadden gezegd (zouden dit elke map doen)... omdat ik blijkbaar al had aangevallen. Dan moet je de saferoom maar niet uit ;)

Vervolgens sloeg de sfeer om en begonnen ze te schelden, maar toch 2 down gemaakt nog voor de schuine helling. uit eindelijk met de tank alle survivors de gaten in geramd , gejockyd? en zelfs iemand ramde met een charger er 1 van de brug af _/-\o_

Toen moesten wij, iedereen tot de tank gekomen en uit eindelijk heeft jagana de heli gehaald en toch gewonnen met 50 punten verschil _/-\o_ Owned!

nog ff scavange gedaan... potjes waarbij de tegenstander gemiddeld 2 tanks kon halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Descriptor schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:47:
[...]
Zoals ik al eerder heb gezegd voeg is wat meer vriendjes toe :>
Eh ja wie wat waar? Moet ik ze uit de hoge hoed toveren of wat? Of snap ik dat hele systeem gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ben je lid van de GoT-steamgroup? Zo ja: voeg al die leden die erbij horen (zie de steampagina) toe, zeker degene die telkens L4D2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Twhomp schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:00:
Ben je lid van de GoT-steamgroup? Zo ja: voeg al die leden die erbij horen (zie de steampagina) toe, zeker degene die telkens L4D2 spelen.
Bingo :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste