• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Phyxion schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:21:
Net even het afgrijselijke menu wat zitten editten
[afbeelding]
Jammer dat ik geen idee heb hoe je meteen een lobby aan kan maken voor campaign, versus, etc.
Iemand enig idee hier?
welk bestand moet je daarvoor editen?

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Toet3r schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:48:
[...]
welk bestand moet je daarvoor editen?
MainMenu.res

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Toet3r
  • Niet online
Die staat dus niet in de map: steam\steamapps\common\left 4 dead 2\left4dead2\resource\l4d360ui
zoals in l4d.

Heb hem weten te extracten uit pak01_dir.vpk, ge-edit in de bovengenoemde map gemikt maar dat werkt dus niet.

Verwijderd

Toet3r schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:58:
[...]
Die staat dus niet in de map: steam\steamapps\common\left 4 dead 2\left4dead2\resource\l4d360ui
zoals in l4d.

Heb hem weten te extracten uit pak01_dir.vpk, ge-edit in de bovengenoemde map gemikt maar dat werkt dus niet.
Heb je deze uitleg gevolgd? Er staat ook
Now for the game to use this edited mainmenu.res you'll have to open pak01_dir.vpk with Notepad++ and look for line 6523 that has something like:

}mainmenu[NUL][NUL][NUL][NUL]"Resource/UI/MainMenu.res"

Rename mainmenu to nainmenu (just so the game doesn't look for it inside the vpk and will use the extracted + edited one) and you're done.
Misschien dat het dan wel werkt. :)

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 22:28

Matis

Rubber Rocket

Phyxion schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:59:
Die is al een update terug gefixed hoor.
Ik heb zojuist het tegendeel bewezen :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Hallo mede-GOT'ers !! \o/

Drstrax onnozel geworden van enkele kerels die voortdurend zaten te teamkillen in safe rooms :-(.

Kan ik mezelf een beetje uitnodigen voor jullie steam community? :-) Steam-id is "R3veNG" :-)

Mss tot binnenkort in zombieland!

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Matis schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:40:
[...]

Ik heb zojuist het tegendeel bewezen :P
Andere manier dan? LMB + E al een paar keer geprobeerd maar dat werkt niet meer.
Toet3r schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:58:
[...]
zoals in l4d.

Had wat meer moeten vertellen :> Je moet de mainmenu.res even renamen in pak01_dir.vpk, dat kan o.a. met Notepad++.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Pannekoek81 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:57:
[...]

Zal je ff toevoegen van de week d:)b
voeg mij ook maar toe KamikaZe351 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:00
[afbeelding]
Jammer dat ik geen idee heb hoe je meteen een lobby aan kan maken voor campaign, versus, etc.
Iemand enig idee hier?
Dat was in het begin van L4D 1 wel, werkte VEEEEL makkelijker dan nu. Ik erger me er echt kapot aan af en toe (Ben weer wat deel 1 aan het spelen in afwachting van de levering van deel 2)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Graag een invite voor de GoT Steam Group L4D2!!

Heb sinds gisteren L4D2 binnen en wil graag met serieuze spelers de advanced en expert modes doen of de lastige achievements halen. Zo'n beetje alles waarvan je van te voren weet dat een pug een epic fail betekend. ;) Bovendien heb je binnen een community altijd veel meer lol met dit soort spellen.

Steam Name: AHWolf
Steam Profile: http://steamcommunity.com/profiles/76561197970621059

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

EvaluationCopy schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:42:
[...]

Dat was in het begin van L4D 1 wel, werkte VEEEEL makkelijker dan nu. Ik erger me er echt kapot aan af en toe (Ben weer wat deel 1 aan het spelen in afwachting van de levering van deel 2)
Ik snap ook niet dat ze niet gewoon bij PLAY CAMPAIGN enzo gewoon meteen een optie hadden gemaakt CREATE LOBBY. De keuze om dat zo ver weg te stoppen snap ik ook niet. Ik was dan ook benieuwd of iemand dat command heeft gevonden zodat ik het gewoon in het menu kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
AHWolf schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:16:

Heb sinds gisteren L4D2 binnen en wil graag met serieuze spelers de advanced en expert modes doen of de lastige achievements halen. Zo'n beetje alles waarvan je van te voren weet dat een pug een epic fail betekend. ;) Bovendien heb je binnen een community altijd veel meer lol met dit soort spellen.

Zoveel games in je steam list (49) en niet eens 1 friend? maar toch lid van de GoT L4d1 community..

Dat kan natuurlijk niet hé ;)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Haha, eigenlijk niet he? Kan hier veranderen dacht ik zo ;)

Het overgrote deel van al die spellen heb ik bij die 5 dagen supersale aangeschaft, en veel is singleplayer. Dat trekt nu eenmaal wat lastig vrienden aan. De GoT L4D1 community ben ik gejoined 2 dagen voordat L4D2 uit kwam... Gevalletje van slechte timing :P Anyway, ik kijk uit naar heel wat potjes knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion, kun je anders de inhoud van mainmenu.res even op pastebin knallen? Ik vond jouw menu er wel mooi uitzien en dit leek mij sneller dan eerst zelf gaan prutsen. :)

Oja en Cd-wow is stom. :(
Ik speelde l4d1 altijd met twee vrienden, maar eentje heeft nog steeds zijn order niet binnen! En met andere spelen is toch net wat minder leuk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

WHOOHOOO eindelijk is de game binnen van cdwow

Nu word het toch heel snel tijd om ook is even te joinen :P

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:47:
Phyxion, kun je anders de inhoud van mainmenu.res even op pastebin knallen? Ik vond jouw menu er wel mooi uitzien en dit leek mij sneller dan eerst zelf gaan prutsen. :)

Oja en Cd-wow is stom. :(
Ik speelde l4d1 altijd met twee vrienden, maar eentje heeft nog steeds zijn order niet binnen! En met andere spelen is toch net wat minder leuk vind ik.
Het is inderdaad wel wat een gepruts (Zeker om ook keyboard navigatie nog werkend te houden), ik zal in de loop van de dag wel even de menu file ergens neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:06
bestaudio schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:03:
WHOOHOOO eindelijk is de game binnen van cdwow

Nu word het toch heel snel tijd om ook is even te joinen :P
Voor mij geldt hetzelfde, hij was de 23e verzonden en ik kreeg hem gisteren eindelijk binnen. Niet dat ik haast had, ik had de tussenliggende tijd toch niet veel kunnen spelen, maar toch.

Kan ik ook een uitnodiging krijgen voor de groep? http://steamcommunity.com/id/TheGreatDictator

Bij voorbaat dank :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:42

Arfman

Drome!

Ik heb ook de CDWOW DVD binnen gekregen gisteren. slechts 3 weken na het uitkomen :')

Iemand L4D2 kopen op DVD? 25 euro is hij van jou, verstuur ik hem vandaag nog.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik zou graag een invite willen voor de GoT Steam Group ;) Ik ben een vrij ervaren L4D speler. Ik zou wel eens met wat Nederlanders spelen, want ik speel eigenlijk altijd met Engelsen, niet dat daar iets mis mee is :) Maar het is altijd handig om wat extra mensen te hebben om mee te spelen en waarvan je weet dat ze niet gaan kloten enzo. Zier hier mijn Steam page, add me please: http://steamcommunity.com/profiles/76561197981110926 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
AHWolf schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:16:

NHJ BV schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:50:
[...]
[...]
Voor mij geldt hetzelfde, hij was de 23e verzonden en ik kreeg hem gisteren eindelijk binnen. Niet dat ik haast had, ik had de tussenliggende tijd toch niet veel kunnen spelen, maar toch.

Kan ik ook een uitnodiging krijgen voor de groep? http://steamcommunity.com/id/TheGreatDictator

Bij voorbaat dank :)
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:29:
Hey, ik zou graag een invite willen voor de GoT Steam Group ;) Ik ben een vrij ervaren L4D speler. Ik zou wel eens met wat Nederlanders spelen, want ik speel eigenlijk altijd met Engelsen, niet dat daar iets mis mee is :) Maar het is altijd handig om wat extra mensen te hebben om mee te spelen en waarvan je weet dat ze niet gaan kloten enzo. Zier hier mijn Steam page, add me please: http://steamcommunity.com/profiles/76561197981110926 8)
invites verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:56
Kaasje123 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:33:
[...]

voeg mij ook maar toe KamikaZe351 :)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Laatst online: 06:42
Arfman schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:14:
Ik heb ook de CDWOW DVD binnen gekregen gisteren. slechts 3 weken na het uitkomen :')

Iemand L4D2 kopen op DVD? 25 euro is hij van jou, verstuur ik hem vandaag nog.
ikkuh heb wel interesse!!, kan alleen je mail niet vinden en je messages staan uit

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

dorkie schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:07:
[...]

ikkuh heb wel interesse!!, kan alleen je mail niet vinden en je messages staan uit
Euhm, DM staat wel aan hoor? :)

EDIT: jouw DM staat uit :P

[ Voor 5% gewijzigd door Arfman op 13-12-2009 10:37 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[afbeelding]
Iemand enig idee hier?
http://s000.tinyupload.co...e_id=88385109476895527761

Hier mijn mainmenu.res file voor de mensen die er interesse in hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteren en vandaag toch nog een paar leuke achievements kunnen halen :)

Level A Charge
Kill a Charger with a melee weapon while they are charging someone.

Dismemberment Plan
Kill 15 Infected with a single grenade launcher blast.

Armory Of One
Deploy an ammo upgrade and have your team use it.

Ragin' Cajun
Survive the Swamp Fever campaign.

Weatherman
Survive the Hard Rain campaign.

Verder moet ik nog 4 zombies beheaden en krijg ik Head Honcho, nog 1 mudman voor Dead In The Water en moet ik nog 1 melee weapon gebruiken voor Club Dead, ik weet alleen niet welke :)

Weatherman vanmorgen gehaald, zomaar met een pickupteam (game was toevallig net begonnen) in 46 minuten op Normal. Mazzeltje.

Achievements boeien me verder niet echt, maar het is wel geinig om er een paar specifieke uit te halen en dan proberen om die te halen, geeft je weer iets meer een doel dan voor de zoveelste keer campaign X uit te spelen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Pfff, iemand tips om het Concert level te halen in Dark Carnival?

spoiler:
Ben al een dag bezig met een kameraad en 2 public players dit level te halen maar er komen er gewoon teveel. 3 tanks en zat special infected leggen ons telkens het loodje. Weet niet waar we met zn vieren nu het beste kunnen gaan staan, op het podium bij elkaar of verspreid in de hoeken :? We hebben het level wel bijna een keer gehaald toen die heli boven ons vloog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

kazuka schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:36:
Pfff, iemand tips om het Concert level te halen in Dark Carnival?

spoiler:
Ben al een dag bezig met een kameraad en 2 public players dit level te halen maar er komen er gewoon teveel. 3 tanks en zat special infected leggen ons telkens het loodje. Weet niet waar we met zn vieren nu het beste kunnen gaan staan, op het podium bij elkaar of verspreid in de hoeken :? We hebben het level wel bijna een keer gehaald toen die heli boven ons vloog
Je kan op verschillende plaatsen wel redelijk staan, je kan zo'n steiger proberen, daar haal je het sowieso wel mee. De beste manier is om in een hoekje te zitten op de zitplaatsen rondom het podium. Daar waar je naar binnen rent, meteen de trap links op en daar blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L4d2 is echt ge-wel-dig!!!
Ik vond 1 nooit zo vet (heb het nooit gekocht), maar MW2 viel zo tegen dat ik l4d2 maar gekocht heb.
Het is kicken!

Ben nu al redelijk goed, net 3 maps gespeeld, 1800-362 gewonnen met versus met 3 random lui in mn groep :D

Mag ik ook invite voor de steamgroup?
Account name: Rutgertje87
Spelersnaam: Zombieshooter

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Phyxion schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:03:
[...]

http://s000.tinyupload.co...e_id=88385109476895527761

Hier mijn mainmenu.res file voor de mensen die er interesse in hebben :)
Ik krijg hem niet werkend? Ik krijg helemaal geen menu meer ipv iets wat op jou screenshot leek.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bananenspin schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:32:
[...]

Ik krijg hem niet werkend? Ik krijg helemaal geen menu meer ipv iets wat op jou screenshot leek.
Heb je de instructies gevolgd die een pagina (Of nog wat meer) terug zijn gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Phyxion schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:40:
[...]

Je kan op verschillende plaatsen wel redelijk staan, je kan zo'n steiger proberen, daar haal je het sowieso wel mee. De beste manier is om in een hoekje te zitten op de zitplaatsen rondom het podium. Daar waar je naar binnen rent, meteen de trap links op en daar blijven zitten.
Dat valt nog tegen. Als ik op zo'n steiger sta is er altijd wel een boomer die op je spuugt of een smoker die je pakt van ver. De meeste kans maak je denk ik nog wel door in de buurt van het podium te blijven en veel vuurwerk en jerrycans aan te steken. We blijven proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
kazuka schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:38:
[...]

Dat valt nog tegen. Als ik op zo'n steiger sta is er altijd wel een boomer die op je spuugt of een smoker die je pakt van ver. De meeste kans maak je denk ik nog wel door in de buurt van het podium te blijven en veel vuurwerk en jerrycans aan te steken. We blijven proberen :P
Concert is imho erg gemakkelijk te halen....

Op expert hebben we in de boven hoek van het stadion gezeten. In het stuk waar je het stadion inkomt heb je direct links een trap naar boven. Als je daar met 4 man gaat zitten. 2 Zittend vooraan 2 Staand achteraan. Laat je de voorste 2 voren en rechts dekken , waarbij de achterste 2 support geven en long range infected killen/callen. Eventueel kan je de 2 voorste survivors een melee weapon laten gebruiken als het met de hordes te druk wordt. De achterste 2 gewoon dual pistols.

De enige plek waar hordes snel zullen komen is rechts van je over het hek. Als dit gebeurd gewoon met 4 man er op knallen en klaar.

Als de tank komt gebruik maken van je resources als molo's e.d. Tank in de fik , blijven schieten en goed opletten voor special infected. Wanneer de tank bijna down is , doe je snel even een ammo run en ga je weer in die hoek zitten.

Volg het vorige nogmaals en na de 2de tank is het afhankelijk van jullie posities waar de heli zal komen. De ai director zal de heli laten landen zo ver mogelijk van jullie vandaan. Mocht je dus weer op die plek blijven zal je naar de andere kant moeten lopen. Doe dit via de bovenkant zodat je meer overzicht op alles blijft hebben. Gooi dan eventueel een pipe naar beneden zodat je geen last hebt van hordes.

Vergeet eventueel kabouter wesley ook niet ;)

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Descriptor schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:03:
[...]

Op expert hebben we in de boven hoek van het stadion gezeten. In het stuk waar je het stadion inkomt heb je direct links een trap naar boven. Als je daar met 4 man gaat zitten. 2 Zittend vooraan 2 Staand achteraan. Laat je de voorste 2 voren en rechts dekken , waarbij de achterste 2 support geven en long range infected killen/callen. Eventueel kan je de 2 voorste survivors een melee weapon laten gebruiken als het met de hordes te druk wordt. De achterste 2 gewoon dual pistols.

De enige plek waar hordes snel zullen komen is rechts van je over het hek. Als dit gebeurd gewoon met 4 man er op knallen en klaar.

Als de tank komt gebruik maken van je resources als molo's e.d. Tank in de fik , blijven schieten en goed opletten voor special infected. Wanneer de tank bijna down is , doe je snel even een ammo run en ga je weer in die hoek zitten.

Volg het vorige nogmaals en na de 2de tank is het afhankelijk van jullie posities waar de heli zal komen. De ai director zal de heli laten landen zo ver mogelijk van jullie vandaan. Mocht je dus weer op die plek blijven zal je naar de andere kant moeten lopen. Doe dit via de bovenkant zodat je meer overzicht op alles blijft hebben. Gooi dan eventueel een pipe naar beneden zodat je geen last hebt van hordes.

succes.
Dat zei ik ook :Y) Spuit 11 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
Iemand anders problemen om servers met een goede ping te vinden de laatste tijd?
heb al een dag of 4 dat elke server waar ik op ga een erg hoge ping heeft en dat iedereen op de server een ping van 150 tot 300 heeft.

Gister met een paar maten 5x een nieuwe server moeten zoeken om een beetje een normale ping te krijgen.

ben gisteren ook voor de 1e keer ooit in L4D gekicked :D.
Joinde een Versus server en was survivor. 1 van de andere 3 gasten was of erg slecht of een echte klootzak.
Zaten nog aan het begin en we vonden een medkit. Hij had nog ongeveer 80hp en een ander was net door een Hunter gepakt en had maar nog 30hp. Die gast gebruikt direct zijn medkit en pakt de gevonden medkit.

Even later worden wij 3 door een horde en een paar specials aangevallen en gaat hij er direct in zijn eentje vandoor. 1 van ons 3 sterft en ik en de ander overleven het maar net. We bedanken met sarcastische toon die gast dat hij ons niet geholpen heeft en gaan door.

De eikel zat al in de elevator te wachten terwijl wij 2 ons een weg naar de elevator vochten. Naja toen werden we gepakt door een smoker en hunter en gingen kapot omdat die gast gewoon in de elevator bleef zitten. Toen wij dood waren kwam hij uit de elevator om te kijken of we iets leuks hadden laten liggen.

Die 2 andere dode survivors verlieten direct de server. De 4 gasten die spec. infected waren zaten zich echt kapot te lachen en bedankten hem dat hij eigenhandig zijn team om zeep geholpen had. Ik maakte toen nog een sarcastische opmerking waarop die gast dus direct een kick vote starte. De 2 nieuwe survivors die net gejoined hadden en niet wisten waarover het ging voten gewoon ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zou ook graag een invite willen voor de steamgroup. Kan een redelijk potje schieten maar heb geen zin om met een stel random Russen oid een expert te doen :+

http://steamcommunity.com/profiles/76561197969732164/

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Concert eindelijk gehaald! Ik bleef in het midden onderaan de tribunes waar al dat vuurwerk ligt. Alles aangestoken en toen de Tanks kwamen zijn we als een idioot gaan rondsjouwen en gooien met molotovs en pipe bombs :P Alleen heb ik de achievement niet gehaald -O- Moeten we alle 4 overleven? Want 1 cpu heeft het niet oerleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
kazuka schreef op maandag 14 december 2009 @ 07:42:
Concert eindelijk gehaald! Ik bleef in het midden onderaan de tribunes waar al dat vuurwerk ligt. Alles aangestoken en toen de Tanks kwamen zijn we als een idioot gaan rondsjouwen en gooien met molotovs en pipe bombs :P Alleen heb ik de achievement niet gehaald -O- Moeten we alle 4 overleven? Want 1 cpu heeft het niet oerleefd.
Heb je van begin af aan meegedaan de ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 10:41

The Zep Man

🏴‍☠️

[...]

Op expert hebben we (...)

Kabouter Wesley op expert? 8)7

Het kan wel, maar biedt eigenlijk niets extra's (behalve het recht op oneindig opscheppen, natuurlijk).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wo0mp! Alle achievements binnen die ik wilde halen, en alle campaigns uitgespeeld. Nu kan het "echte" spelen beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik heb hem ondertussen ook gehaald (gewonnen). Dusss, binnenkort maar eens zombies slachten.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
GonzoNL schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:53:
Ik heb hem ondertussen ook gehaald (gewonnen). Dusss, binnenkort maar eens zombies slachten.
nice, ik hoor wel wat je er van vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:11
Op welke engine draait l4d2? Op de Halflife 2 engine? (Ik word namelijk steeds wagenziek van élke game gebaseerd op de HL2 engine.. raar maar waar.. :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

SyS_ErroR schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:01:
Op welke engine draait l4d2? Op de Halflife 2 engine? (Ik word namelijk steeds wagenziek van élke game gebaseerd op de HL2 engine.. raar maar waar.. :/ )
Yup, gewoon de source engine. :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
[...]

succes.
he? kan de helikopter op een andere plek landen dan? bij mij komt tie altijd daar direct boven waar je binnenkomt, ongeacht van waar je zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dalyxia schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:46:
[...]

he? kan de helikopter op een andere plek landen dan? bij mij komt tie altijd daar direct boven waar je binnenkomt, ongeacht van waar je zit
Ja hij kan aan beide kanten landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Toch heeft het spel af en toe wel bugs.
Gisteren een leuk rondje versus aan het spelen.
Toen ik als Hunter wilde spawnen. Het spel gaf aan dat ik gezien werd en dus niet kon spawnen.
Maar hij deed het dus wel. Vervolgens heb ik een minuut of 5 rochelle op liggen vreten.
De survivers konden mij niet aanraken ondanks dat ik midden in de kamer met Rochelle aan het spelen was.
Enige wat hielp was een kick. of zelf opgeven wat ik niet deed natuurlijk.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
The Zep Man schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:15:
[...]
Kabouter Wesley op expert? 8)7

Het kan wel, maar biedt eigenlijk niets extra's (behalve het recht op oneindig opscheppen, natuurlijk).
Ja hoor :>

Het bied inderdaad helemaal niets extras.... maar zie het meer als een uitdaging en om de fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Laatst online: 06:42
Arfman schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:35:
[...]

Euhm, DM staat wel aan hoor? :)

EDIT: jouw DM staat uit :P
dm is on :)
You just got a new dm.

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Left 4 Dead 2 Game Add-on #1 Announced
posted by Alden @ 09:24PM on December 14, 2009
Dubbed "The Passing," the first game add-on for L4D2 brings the original Left 4 Dead (L4D1) Survivors down south for a meeting with the L4D2 cast, while delivering new single-player, multiplayer and co-operative gameplay.

Targeted for release in early spring, "The Passing" takes place just after the Dead Center campaign of L4D2. Set in a small town in rural Georgia, players assume the role of the L4D2 Survivors as they meet with the L4D1 characters.

In addition to the new co-operative campaign and associated narrative, "The Passing" will include new arenas for Survival, Versus and Scavenge mode and introduce a new co-operative challenge mode of play. The Passing will also include a new "uncommon common" zombie class, melee weapon, and firearm.

"The Passing will become the most important campaign in the Left 4 Dead story, as all the Survivors are being called together in one campaign," said Doug Lombardi, VP of marketing at Valve. "It will also be a huge offering of new gameplay content, with something new for every game mode plus a new uncommon common and weaponry."
Joepie!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Nice! Exact waar ik stiekem op hoopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio

bestaudio

Gnoeeeeeee

Dat kun je zeker wel zeggen, ergens ligt het ook wel in de lijn der verwachting om eerlijk te zijn.

Zeker een mooie add on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Ik ben benieuwd....Valve kennende begin zomer? :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Maar de 2 communitys zijn nogsteeds gesplitst, als ze die nou ook eens bij elkaar voegen. Of op zn minst dat ik een friend in death toll gewoon kan joinen zonder eerst 2 af te sluiten en 1 dan opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio

bestaudio

Gnoeeeeeee

Bigbadkip schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:48:
Maar de 2 communitys zijn nogsteeds gesplitst, als ze die nou ook eens bij elkaar voegen. Of op zn minst dat ik een friend in death toll gewoon kan joinen zonder eerst 2 af te sluiten en 1 dan opnieuw op te starten.
Stel het voor aan valve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hoeft niet, dat hadden ze voor de release van 2 al belooft, dus het komt wel. Op valve time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Die uitbreiding ziet er zeker vet uit maar ik vraag af hoeveel die gaat kosten. Aangezien l4d2 een DLC menuutje heeft (en l4d1 niet) lijkt het alsof DLC optioneel is. Aangezien gratis DLC automatisch wordt geïnstalleerd er dus geen menu daarvoor nodig is lijkt het me redelijk waarschijnlijk dat ze nu geld willen gaan vragen. Opzich ook niet erg voor zo'n grote uitbreiding - andere bedrijven vragen er immers ook geld voor - maar vraag me af of Valve nu niet weer allerlei mensen boos gaat maken, haha.

Ik zit trouwens in de GoT groepen enzo maar beland nooit bij GoTers, wel bij allerlei random Fransen of Duitsers. Doe ik iets fout? Wel jammer, lijkt me relaxed met jullie eens een potje mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
precies wat ze in l4d1 hadden belooft maar wat l4d2 is geworden

ze zullen hier dus wel l4d3 van maken

of betaalde DLC die dan 30 euro kost ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 15-12-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Dalyxia schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:24:
[...]

precies wat ze in l4d1 hadden belooft maar wat l4d2 is geworden

ze zullen hier dus wel l4d3 van maken

of betaalde DLC die dan 30 euro kost ofzo
1 campaign? Denk van niet ;)

DLC optie zit wel in L4D2.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Graham schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:27:
[...]

1 campaign? Denk van niet ;)

DLC optie zit wel in L4D2.
Ik heb wat in de files rondgekeken en ze hebben zeker een verschil gemaakt tussen gratis DLC en betaalde DLC. Wat ik echter verwacht is dat 360 betaald wordt en PC gratis. Hoe dan ook, ik ga geen DLC betalen voor een Valve game op de PC, dat werkt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeddyBeertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:57
heb wel eens zin in een goeie coop of vs.
kan ik een invite krijgen voor het GoT steamgroup.

mijn ID; http://steamcommunity.com/id/teddybeertje/

en ik heb zelf wat servers maar krijg de FPS niet hoger weet iemand misschien hoe ik het op 100 krijg bijv.

Hardware moet het wel kunnen. Maar heb gelezen dat de standaard FPS van een server +- 30 is dit draaid hij ook. De volgende informatie heb ik beschikbaar.

OS; Linux
Hardware: 1x Quad xeon en 16gb ram.
Kernel draaid nog op 500 heb de kernel niet getweakt dus.
heb nu al een ping van 24 in de server als ik kijk bij MS niet bij tab.

./srcds_linux -game left4dead2 -autoupdate +ip ???.???.???.??? -port 27015 +sport ????? +fps_max 300 +exec server.cfg sv_gametypes "coop,versus,realism,teamversus,teamscavenge" +map c1m1_hotel "versus" +exec perf.cfg

server.cfg
hostname "????????????"
rcon_password "??????????"
exec banned_user.cfg
exec banned_ip.cfg
mp_logdetail 0
sv_voiceenable 1
sv_alltalk 0
sv_voicequality 5
sv_maxrate 30000
sv_minrate 10000
sv_region 3
sv_maxupdaterate 101
sv_minupdaterate 20
sv_allow_lobby_connect_only 0
sv_tags "Lithium"
sv_search_key "?????"

sv_cheats 0
sv_clearhinthistory 0
mp_disable_autokick 1

//Gametypes sets the gametypes you want your server to run
// coop,realism,survival,versus,teamversus,scavenge,teamscavenge
// sv_gametypes "versus,teamversus,coop,realism"

// Easy / Normal / Hard / Impossible
z_difficulty Impossible

// Attach server to STEAM group
sv_steamgroup "????"

// Set this to 1 if you want it to be exclusive to your STEAM group only
sv_steamgroup_exclusive 1

perf.cfg staat apart hostframe rate deze heb ik gezet op 300 maar wil hij ook niet op draaien.
doordat er nog weinig informatie is over l4d2 servers. En ik er al een week naar zoek google forums maar wil niet echt helpen. Misschien dat iemand hier mij van dienst kan zijn.

[ Voor 85% gewijzigd door TeddyBeertje op 15-12-2009 10:48 ]

Teddy^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

http://store.steampowered.com/news/3237/

Left 4 Dead 2: The Passing is targeted for release in early spring for the PC and Xbox 360. Pricing will be announced closer to launch.

Zou het toch niet gratis zijn dan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Gaaf!

+ Nieuwe campaign voor left 4 dead 2
+ Meeting van Left 4 dead 1 met left 4 dead 2 players
+ The passing komt met een nieuwe singelplayer,coop,versus,scavange mode
+ Nieuwe uncommon zombie klasse
+ Nieuwe melee weapon
+ Nieuw wapen

Het vindt plaats na de left 4 dead 2 campaign dead center... daar ontsnap je uit het gebouw nadat je de gascans in de stockcar heb gegooid... bij dark carnaval is heel de auto beschadigd (want kan komen door het rijden naar buiten met de auto)....

dus wat zal er in de tussen tijd gebeuren.... en tussen welke campaign speelt het af van left 4 dead 1?
En natuurlijk.... hoe scheiden de wegen van de 8 survivors bij de finale?

En... zou je in coop de campaign met 8 spelers kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En natuurlijk mag je weer spelen met het superieure eerste team, in plaats van het bijeengeraapte oninteressante viertal wat in deel 2 de dienst bepaald. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:06
Phyxion schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:35:
http://store.steampowered.com/news/3237/

Left 4 Dead 2: The Passing is targeted for release in early spring for the PC and Xbox 360. Pricing will be announced closer to launch.

Zou het toch niet gratis zijn dan? :(
Kan ook alleen geld kosten voor de 360, net als Crash Course voor deel 1.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
TeddyBeertje schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:34:
heb wel eens zin in een goeie coop of vs.
kan ik een invite krijgen voor het GoT steamgroup.

mijn ID; http://steamcommunity.com/id/teddybeertje/

en ik heb zelf wat servers maar krijg de FPS niet hoger weet iemand misschien hoe ik het op 100 krijg bijv.

Hardware moet het wel kunnen. Maar heb gelezen dat de standaard FPS van een server +- 30 is dit draaid hij ook. De volgende informatie heb ik beschikbaar.

[...]

perf.cfg staat apart hostframe rate deze heb ik gezet op 300 maar wil hij ook niet op draaien.
doordat er nog weinig informatie is over l4d2 servers. En ik er al een week naar zoek google forums maar wil niet echt helpen. Misschien dat iemand hier mij van dienst kan zijn.
L4D(2)'s serverfps is volgens mij in alle gevallen max 30.
100, 500 of 1000 is gewoon niet nodig.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 21:47
Inderdaad, L4D(2) is gelimiteerd tot 30 fps. De standaard commando's (fps_max e.d.) hebben geen invloed. Overigens was het bij L4D1 wel mogelijk om een hogere fps te halen (sm_cvar fps_max 1000) maar geeft dat een stotterende gameplay. Gewoon default laten dus :) Ik dacht trouwens dat min en max updaterate ook weg waren in L4D?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:19
L4D2 ook besteld, ben benieuwd! Demo veel gespeeld met vrienden, dat werd op een gegeven moment wel beetje saai omdat het steeds hetzelfde level is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

spokje schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:55:
L4D2 ook besteld, ben benieuwd! Demo veel gespeeld met vrienden, dat werd op een gegeven moment wel beetje saai omdat het steeds hetzelfde level is :)
Nu pas? Shame on you!

Gister paar leuke potjes scavenge gespeeld met Orion, Descriptor en een vieze koe. Alles gewonnen zonder ooit echt in de problemen zijn te komen!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
sorry dat ik zit te miereneuke maar volgensmij klopt dit niet in de topic start.
:? Speelt L4D2 zich helemaal overdag af?
Nee, een aantal campaigns speelt zich deels overdag af dag af.
of zie ik het verkeerd

[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 16-12-2009 12:20 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Proxx schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:20:
sorry dat ik zit te miereneuke maar volgensmij klopt dit niet in de topic start.

[...]

of zie ik het verkeerd
Nee? Er is toch ook een campaign die overdag zich afspeelt..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hint: spot de taalfout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Bananenspin schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:10:
[...]

Nu pas? Shame on you!

Gister paar leuke potjes scavenge gespeeld met Orion, Descriptor en een vieze koe. Alles gewonnen zonder ooit echt in de problemen zijn te komen!
Feest ging gister avond nog even door toen je weg ging. Helaas de aller laatste ronde van een match verloren met 2-1. Maar dat ging erg gelijk op. In totaal iets van 12 potjes gewonnen?

Teamwerk gaat er steeds beter op voorruit. We werken goed samen, lopen niet meer ver van elkaar. en zeker de tactieken van motel en mall zijn erg goed.

• Deadsy
Speel de laatste tijd graag Scavanger maar is soms best moeilijk een goed team te krijgen.
Soms weten mensen gewoon niet wat het doel is. Ook krijg je vaak het probleem dat je bij elkaar blijft (tenminste in zicht van elkaar zodat je direct kan reageren) en dat er dan opeens 1 van de 3 gewoon een volledig andere richting gaat en als je het merkt is hij al te ver weg en gepakt door een jockey. En als hij dan down is geeft hij de 3 anderen die bij elkaar bleven de schuld.

Of toen net speelde ik tegen een team van survivors. 2 van hun gingen direct na het begin van de ronde weg. Dus 2 spelers en 2 bots bleven over. AL snel zagen wij als infected dat 2 van de bots dezelfde speler volgden.Dus trok onze smoker de andere speler weg en beide bots deden niets en bleven gewoon de andere speler volgen. Spitter effe spugen op de survivor die gemept word door de smoker en de boomer vomit ff op hem en toen was het al te laat.

Dan word het gewoon op 1 klap te simpel. De bots zijn al niet bijster slim en als ze dan ook nog dezelfde survivor volgen dan kun je dat gewoon misbruiken.

• Dalyxia
Deadsy schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:51:
Speel de laatste tijd graag Scavanger maar is soms best moeilijk een goed team te krijgen.
Soms weten mensen gewoon niet wat het doel is. Ook krijg je vaak het probleem dat je bij elkaar blijft (tenminste in zicht van elkaar zodat je direct kan reageren) en dat er dan opeens 1 van de 3 gewoon een volledig andere richting gaat en als je het merkt is hij al te ver weg en gepakt door een jockey. En als hij dan down is geeft hij de 3 anderen die bij elkaar bleven de schuld.

Of toen net speelde ik tegen een team van survivors. 2 van hun gingen direct na het begin van de ronde weg. Dus 2 spelers en 2 bots bleven over. AL snel zagen wij als infected dat 2 van de bots dezelfde speler volgden.Dus trok onze smoker de andere speler weg en beide bots deden niets en bleven gewoon de andere speler volgen. Spitter effe spugen op de survivor die gemept word door de smoker en de boomer vomit ff op hem en toen was het al te laat.

Dan word het gewoon op 1 klap te simpel. De bots zijn al niet bijster slim en als ze dan ook nog dezelfde survivor volgen dan kun je dat gewoon misbruiken.
bots tellen gewoon niet mee, 2 tegen 4 is het dan gewoon, is altijd oneerlijk :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteravond nog een potje Versus gespeeld, maar God wat ben ik daar slecht in. Was ook met random lui (niemand van GoT online, alleen Descriptor volgens Steam) en ik moet het echt hebben van teamplay. Was echt een frustrerend potje, iedereen deed maar wat en niemand reageerde op chat/voice. Jammer.

• Descriptor
Arfman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:43:
Gisteravond nog een potje Versus gespeeld, maar God wat ben ik daar slecht in. Was ook met random lui (niemand van GoT online, alleen Descriptor volgens Steam) en ik moet het echt hebben van teamplay. Was echt een frustrerend potje, iedereen deed maar wat en niemand reageerde op chat/voice. Jammer.
Zonde, misschien een goed idéé om wat Gotters aan je friendslist toe te voegen. Zodat je zeker weet dat de communicatie en teamwork goed is.

Wat we nu hebben is dat we vaker met het zelfde team spelen. Erg makkelijk omdat je een stuk beter op elkaar gaat inspelen. Gisteren weer een versus game gewonnen in de parish campaign. We speelde tegen een aantal engelsen die redelijk aan ons gewaagd waren.

Vrijwel elk potje wonnen we met 25 punten verschil vanwege meer damage. 1x safe room met 3 man gehaald maar zelfs dan stonden we nog voor. Final met 3 man gehaald terwijl hun nog voor het schuine gedeelte al de gaten werden in geramd en allemaal incap waren :)

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Descriptor schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:53:
[...]
Final met 3 man gehaald terwijl hun nog voor het schuine gedeelte al de gaten werden in geramd en allemaal incap waren :)
Jullie waren wel racistisch.. laat de vrouw maar weer dood gaan! Vanavond weer O-) En nu wel wat eerder klaar zijn DES!

HOI.

• Descriptor
Bananenspin schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:29:
[...]

Jullie waren wel racistisch.. laat de vrouw maar weer dood gaan! Vanavond weer O-) En nu wel wat eerder klaar zijn DES!
Ik was de enige die je nog wou redden :X

Maar als die charger ons dan had gepakt hadden we jou wel geblamed ;)
we stonden immers naast de heli en jij moet weer voor het hek gaan liggen 8)7

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Descriptor schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:34:
[...]

Maar als die charger ons dan had gepakt hadden we jou wel geblamed ;)
we stonden immers naast de heli en jij moet weer voor het hek gaan liggen 8)7
Ja gek he dat iemand die een minuut lang niet kon bewegen door infected nog te weinig health had om een sprintje te trekken!

HOI.

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 11:15
Descriptor schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:34:
[...]

Ik wilde ook nog wel proberen om bananenspin te redden, heb bananenspin zelfs een aantal keer vrijgeschoten maar hij had te weinig health om van de infected vrij te komen en het spel heet niet voor niets left 4 dead natuurlijk, dan maar met z'n 3en halen :P

• Descriptor
jagana schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:47:
[...]

Ik wilde ook nog wel proberen om bananenspin te redden, heb bananenspin zelfs een aantal keer vrijgeschoten maar hij had te weinig health om van de infected vrij te komen en het spel heet niet voor niets left 4 dead natuurlijk, dan maar met z'n 3en halen :P
Hij is gewoon traag had gewoon pech ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Descriptor op 17-12-2009 12:09 ]

• HeyImAllan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 09:36
Hoi iedereen ;)

Ik reageer niet zo vaak op tweakers, maar zo graag mee willen doen met GoT ;) kan iemand mij een uitnodiging sturen voor de groep GoT Left 4 Dead 2 ? Ik word een beetje gek van de noobs die de held uithangen 8)7 |:(

http://steamcommunity.com/id/lansparty

Thanks!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb mn 1e aankoop via steam store gedaan en dan wel L4D2 want ik had geen zin om op een bestelling te wachten. Maar de download gaat maar met 470 KB max, terwijl ik toch echt 2.2 MB kan halen met mijn verbinding. Ik heb al geprobeerd de download region te veranderen maar dat helpt niet echt.

Is het zo dat Steam niet sneller toestaat ofzo? ik had hem nu zelfs nog sneller op de fiets kunnen ophalen, dan wachten op de download. In vervolg maar gewoon disc bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 17-12-2009 13:58 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bulls schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:56:
Ik heb mn 1e aankoop via steam store gedaan en dan wel L4D2 want ik had geen zin om op een bestelling te wachten. Maar de download gaat maar met 470 KB max, terwijl ik toch echt 2.2 MB kan halen met mijn verbinding. Ik heb al geprobeerd de download region te veranderen maar dat helpt niet echt.

Is het zo dat Steam niet sneller toestaat ofzo? ik had hem nu zelfs nog sneller op de fiets kunnen ophalen, dan wachten op de download. In vervolg maar gewoon disc bestellen.
Zet region maar op Benelux of UK, die zijn beide wel snel, anders ligt het aan jou. Ik heb net nog wat binnengehaald met 2.8MB/s.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Kan ook zijn dat de steam server bezig zijn om TF2 te verspreiden. TF2 heeft een free weekend en het is al mogelijk om de te preloaden.

• HeyImAllan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 09:36
HeyImAllan schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:12:
Hoi iedereen ;)

Ik reageer niet zo vaak op tweakers, maar zo graag mee willen doen met GoT ;) kan iemand mij een uitnodiging sturen voor de groep GoT Left 4 Dead 2 ? Ik word een beetje gek van de noobs die de held uithangen 8)7 |:(

http://steamcommunity.com/id/lansparty

Thanks!
De gene die mij heeft toegevoegd; Dank!!! :D

• Deadsy
Arfman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:43:
Bij Versus heb je denk ik ook altijd een klein beetje mazzel nodig.
Soms zuig ik echt als infected an daarna gaat echt alles perfect.

Maar een beetje mazzel heb je altijd nodig.
Bv Iedereen heeft het wel eens dat als Charger alles goed gaat maar dat je doel zonder je te zien toch plotseling zijn richting verandert en als je mist ben je zo goed als dood.

Maar als infected heb je natuurlijk altijd het voordeel dat als je sterft je binnen een paar seconden gewoon weer respawned en een nieuwe kans krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Phyxion schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:02:
[...]

Zet region maar op Benelux of UK, die zijn beide wel snel, anders ligt het aan jou. Ik heb net nog wat binnengehaald met 2.8MB/s.
Ik heb geprobeerd met Germany, Benelux, UK, Denmark, Central EU en noem maar op, maar kwam echt niet hoger dan ~450kb/s Ik weet ook niet meer of ik ooit via steam wel hoger heb gehaalt. Ik dacht dat ik wel een keer minimaal 1,2 mb/s. Ik zou ook niet weten waarom het aan mijn verbinding moet liggen want ik haal met gewoon direct download FTP of torrents wel makkelijk 2mb+ Dan zou het eerder aan steam moeten liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 18-12-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Gister weer een leuke versus gespeeld tegen 4 mensen die het spel net gekocht hebben.. was grappig :P

Vanavond weer =)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Nja :p VS is maar leuk als het gelijk opgaat is he.
Ik ga L4D2 maar eens kopen na de examens over een maandje, L4D1 helemaal grijs gedraaid en beugezien, maar nu krijg ik er toch weer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:00
Eindelijk binnengekregen, potver 2 weken moeten wachten op de verzending van play.com.

Doet de cd het niet.... grrrrom. Dan maar downloaden, nou ja, komt in ieder geval wel binnengerold met 2MB/s (zoals altijd via Steam, snap niet waarom dat bij veel mensen altijd zo langzaam gaat)

Aah hij is klaar! Ben benieuwd, eerst maar eens singleplayer om de mappen te leren kennen en niet helemaal voor lul te staan in Versus :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Klopt het dat je met de Smoker niet kan lopen als je tonged? Ik deed laatst een potje en daarbij kon je wel lopen met de smoker als je iemand vast had, en er stond zelfs bij, "tongue broke because you stretched it to far" Dus leek wel een official message. Maar ik kan het nu nooit meer, was dat een mod ofzo :?

Oh en DL gaat nog steeds sloom, net ff TF2 patch weer geresumed om te checken en nog steeds maar 370kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-09 22:09
Ik zou ook graag de group willen joinen :) -> Harley538

http://steamcommunity.com/profiles/76561197965795218

:P

[ Voor 39% gewijzigd door Rayzilt op 18-12-2009 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-09 22:09
Bulls schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:03:
Klopt het dat je met de Smoker niet kan lopen als je tonged? Ik deed laatst een potje en daarbij kon je wel lopen met de smoker als je iemand vast had, en er stond zelfs bij, "tongue broke because you stretched it to far" Dus leek wel een official message. Maar ik kan het nu nooit meer, was dat een mod ofzo :?

Oh en DL gaat nog steeds sloom, net ff TF2 patch weer geresumed om te checken en nog steeds maar 370kb/s
Heb je de poorten openstaan?

Required Ports for Steam

Your network must be configured to allow Steam access to the following ports:
Steam Client

* UDP 27000 to 27020 inclusive
* TCP 27020 to 27050 inclusive

https://support.steampowe...le.php?ref=1456-EUDN-2493

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:19
Zou iemand mij misschien ook een invite willen sturen voor de steamgroup? :)

http://steamcommunity.com/profiles/76561197960380034/

Thx! Heb zin om mee te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Bulls schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:03:
Klopt het dat je met de Smoker niet kan lopen als je tonged?
Klopt idd volgens mij, alhoewel ik enkel L4D1 en de demo grijs gespeeld heb. Zal idd een mod geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Rayzilt schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:15:
[...]

Heb je de poorten openstaan?

Required Ports for Steam

Your network must be configured to allow Steam access to the following ports:
Steam Client

* UDP 27000 to 27020 inclusive
* TCP 27020 to 27050 inclusive

https://support.steampowe...le.php?ref=1456-EUDN-2493
Ah kijk aan deze info had ik eerder moeten hebben had me 3 uur gescheeld. Alhoewel ik nog steeds geen 2mb/s haal, maar 1.2mb is al een heel stuk beter dan een luizige 400kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ward Vr schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:57:
[...]

Klopt idd volgens mij, alhoewel ik enkel L4D1 en de demo grijs gespeeld heb. Zal idd een mod geweest zijn.
Er is inderdaad een mod waarmee je met de smoker kan lopen, alhoewel ik het nog niet getest heb lijkt het mij best een leuke addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteravond een potje gespeeld op een server waar je 8 survivors en 8 infected had .. dikke puinhoop :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste