Oké
Eerst we cyno'en caps in deep safe, en warpen naar POS. 20 man ofzo vergeet POS pass in te tikken voordat ze warpen, dus belanden buiten shields, alwaar een paar nog binnen shields komen en de rest door AAA (super) caps worden afgeslacht.
Wij warpen om 1 of andere reden naar 250km boven de POS vanuit POS, besluiten terug te warpen (ja dat was vreemd), worden gebubbeld. Gelukkig was dat flinke fail van AAA en vrienden want bubble was weg voordat er nieuwe was, waardoor de meeste terug konden warpen naar POS. Door warp van andere werd ik gebumped, en warpte ik uiteindelijk precies op het moment dat nieuwe bubble werd geplaatst. Wat er toen precies gebeurde weet ik niet, maar ik belandde 300km aan de andere kant van de POS. Buiten bereik van hun caps, maar ze konden toch op me schieten vreemd genoeg (250km is max locking range, op mijn overview was dichtstbijzijnde cap 270km bij me vandaan). Omdat moros weigerde te warpen ben ik toen maar naar een ander systeem gejumped.
Ondertussen had AAA met metagaming crap de pass van de POS gekregen, en aangezien je niet op standings kan blokkeren kon toen iedereen de POS in gaan en ons eruit bumpen, en is uiteindelijk dus maar iedereen uitgejumped.
Toen was het alternatief om rechtstreeks op de SBUs te cyno'en en die neer te halen voordat AAA station+TCU neer kon krijgen. De grids waar we op cyno'den waren compleet leeg, maar voor ruwweg 80-90% van de caps hebben ze nooit geladen, dus naar een half uur wachten zijn we allemaal uitgelogt, waarbij we nog zon 80 caps verloren hebben. Het schijnt nu dat schepen die meer dan 15 minuten na uitloggen nog verloren zijn gegaan gereimbursed moeten worden, maar dat is afwachten.
Bij inlog scherm staat nog dat ik in mijn moros zit, dus heb het waarschijnlijk overleefd, ik heb zelf ook nooit grid geladen. Maar aangezien gates nog gecamped zijn weinig behoefte om in te loggen.