[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 18: Dominion Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.157 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eight Bit
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-07 11:32
Volg dit forum nu al een tijdje maar ik dacht nu ook mijn neus eens te laten zien....

Infinity Enterprises <Atlas> is weer op zoek naar nieuwe piloten. Er zitten aardig wat Nederlanders in corp voor wie daar waarde aan hecht ;)

Hier is ons recruitment draadje:

http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1257421

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Yep was daarbij, damn zo ziet het er nog slechter uit dan het was. Wel erg jammer dat merendeel van ons uiteindelijk nooit grid heeft geladen, dus ook nooit kans hebben gehad om terug te schieten. Maar omdat we ervan uitgingen dat weinig van onze caps het zouden overleven waren ze allemaal platinum insured, wat de verliezen wat minder pijnlijk maakt, al blijft het natuurlijk een hoop.

Is me vandaag gelukt om mijn dread uit het systeem te krijgen, was uitgelogged nadat grid nooit is geladen op een gate, en wilde niet inloggen gezien ze continue een bubble camp hadden. Vlak voor DT toch maar gedaan, met een logoffski om niet in de bubble te komen (ik maakte voor deze keer een uitzonder, normaal doe ik zulk soort dingen niet maar ik had weinig behoefte om alsnog moros kwijt te raken doordat grid nooit laadde). Ik was redelijk verbaasd dat toen ik inlogde ik helemaal niet in de buurt van de gate was waar ik was uitgelogd (24AU erbij vandaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 00:48
http://dl.eve-files.com/media/corp/johnatan/aaa-vs-cva.mkv

furbs ctrl q...

en begrijp ik nou goed dat jullie vertrekken omdat NBSI iets te heftig is voor jullie?

[ Voor 36% gewijzigd door bodhisatva op 30-01-2010 18:25 ]

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dat is een geintje neem ik aan?

NBSI is een stuk makkelijker dan NRDS. En wij hebben geen plannen om ergens heen te gaan, we zijn 1 systeem kwijt, we hebben nog 100 over (als providence gecombineerd). Nu heb ik weinig illusies dat we van AAA + hun vrienden kunnen winnen met huidige politieke klimaat, maar dat betekend nog niet dat we providence gaan weggeven. (zowiezo wil AAA dat helemaal niet).

Interesant filmpje, dat was echter niet het laatste gevecht, maar eerste waarbij merendeel van ons in pos shields was, en ik door bug 300km bij de pos vandaan was, in ieder geval op mijn scherm. Dichtstbijzijnde cap die ik zag was 270km bij me vandaan, en daar was ik 50km bij hem vandaan. Ook was dat geen ctrl+q maar een cyno jump.

[ Voor 29% gewijzigd door Sissors op 30-01-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
furby-killer schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:03:

NBSI makkelijker dan NRDS. En wij (providence gecombineerd) hebben geen plannen. Nu heb ik...(ben ik nu aan het gissen).

Interesant filmpje, Ik had moeite met dat ik dichtbij een bubble zat, maar ik had geen grid (bug 300km, nog iets over 270km en cyno while scrammed, jammed en targeted)
Het was een vraag, en geen geintje, maar we zullen wel zien toch?

btw, op je forum zoals kug al heeft geschreven hebben jullie de nodige moeite met NBSI toch? Op je forum klinkt het als vertrek, want jullie hebben niet veel in te brengen @ the big boys?

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Heb je uberhaupt de dingen gelezen die daar zijn gepost. Ik heb net even gekeken wat hij allemaal grappig vond om daar neer te zetten, maar het hele woord nbsi valt nog geen eens. We hebben het over metagaming, spying, etc, helemaal niet over nbsi/nrds.

En ik zie ook nergens een vertrek geopperd wordt (en ik lees al die forums gewoon, ook degene die hij niet nodig vond te kopieren, en ik kan je verzekeren dat nergens een vertrek geopperd wordt).

Edit: Misschien heeft iemand ooit ergens nbsi gezegd, maar het is in ieder geval geen optie om nbsi te gaan (dus zou het ook niet te moeilijk voor ons zijn, het is makkelijker dan nrds).

[ Voor 45% gewijzigd door Sissors op 31-01-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
Zo te zien hebben jullie nog het voordeel van de twijfel in de onderhandelingen CVA - A, met mss nog wel dat je D-G terug krijgt, maar ziet er ook naar uit dat er een hoop veranderd moet worden in jullie samenstelling en goals. Wordt dan nog een pijnlijke ervaring. Grappig dat je de overweging neemt Goons te nappen, dan ben je zeker aan de beurt voor failcascading

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

AAA kan nu wel een grote mond hebben maar Providence innemen zal ze nog wel een paar jaar duren om dan met een onbetaalbare maandelijkse upkeep voor al die stations te zitten. Bovendien zijn ze dan de plek kwijt waar ze makkelijk 'good fights' (veel kills, weinig verliezen) kunnen halen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Gisteren lag ik met een hauling alt te ice minen (0.5) in een belt. Merkte een redhead op. Bleek een wreck van een rat geloot te hebben die mijn drones hadden afgemaakt. Ik dacht even aan een can flipper. Omdat ie behoorlijk dicht kwam. Na een kleine local chat gaf ie toe dat het door wreck-looting kwam. Mja, in EVE is niemand te betrouwen.
Wat kan je als speler dan best doen? Kan ik hem in highsec onder vuur nemen? Alignen en uitwarpen?
Heb dat laatste gedaan. Wilde geen risico nemen met mijn netjes gefitte Mackinaw. Bovendien was het al laat genoeg. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hij kan niet op jouw schieten als hij enkel van jouw (wreck) heeft gestolen. Gewoon hem negeren (al vind ik het bijzonder irritant, heb het weleens in missies gehad, en dan warp ik vaak genoeg ook voor zekerheid uit, als is bij mining het risico minder groot. Ben bang dat ik perongeluk hem target ipv rat en op hem schiet, en je openen voor pvp door hem rechten te geven terug te schieten is gewoon stom in een pve schip. Zolang ze alleen salvagen gebeurd dat niet, en dat maakt me verder ook niks uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Dutch2007 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:20:
[...]

ik heb thuis 2 monitoren, op werkt 1, is logmein geen handige optie dan?

werk1 thuis 2, werkt perfect, andersom werkt dan NOG idealer :D, 1x je werk stuff outlook ofzo, en ander screen je thuis sessie
Dat laatste werkt helaas niet omdat ik alleen van huis naar werk kan inloggen en niet andersom. Zou wel fijn zijn eigenlijk.

In mijn tijd dat ik nog veel salvagede vroeg ik altijd netjes aan de miners of het ok was om te salvagen. De meeste miners deden er iig niet moeilijk over en je ontmoet ook nog wel eens hele aardige mensen :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik al met een jetcan werk, zorg ik dat er een hauler bij is. In de tijd dat die heen en weer vliegt is mijn cargohold net niet vol en gooi ik het erin. 2 accounts gebruiken daarbij is best handig en je weet hoever je nog moet met je hauler. Die ene keer dat ik last heb gehad van een pirate was het moment dat hij mijn bookmark jatte. Jammer voor hem dat ik er nog een aantal van had klaarliggen en me niet aan hem wilde storen. Gewoon negeren en verder gaan waar je gebleven was. Zwaaien in local werkt ook vaak of een convo om duidelijk te maken dat je het "vermakelijk" vindt.

Ninja's die rood worden zitten vaak in een slecht gefit schip. Het leukste is dan een missie te hebben met tacklers. Nieuwe spawn richt zich op de ninja salvager en *pop* weg boot. Een hoop gejank en jij een goede dag erbij :P. Mochten ze toch rood worden door looten zijn ze nog niet zo makkelijk van me af. Ik heb een goed gefitte drake en mochten daar nog vriendjes bij jumpen is het vrij makkelijk om binnen een minuut versterking naast me te hebben. Vaak piepen ze dan wel anders. Nu worden wij onderhand wel herkend omdat wij de wrecks opblazen voor ze ze kunnen salvagen. Hell, wij onze eigen wrecks niet salvagen? Dan die ninja's al helemaal niet :P. Maakt ze erg pissig, maar wel grappig om te zien hoe ze kwaad worden op jou als degene die missies vliegt alsof het hun salvage is :P.

Het lijkt ook alsof de trend afneemt de laatste maanden. Steeds minder ninja's in missies gezien en je hoort er ook weinig meer van. Zijn ze aan het uitsterven? Ook high sec carebearpirates zie je maar weinig. Mijn uurtjes vissen met een battleready bootje die hangt te minen zijn daarom ook saaier geworden :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de carebears van de alliance 'veilig' gehouden en een avondje aan de gate gehangen. Helaas, daar waar er vorige week druk verkeer door die gate was waren er gisteren alleen maar friendlies.

Het hele intel channel was vrij rustig overigens de roam die tegelijkertijd bezig was, kwam ook al nauwelijks iets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
type_o schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:14:
[...]

Dat laatste werkt helaas niet omdat ik alleen van huis naar werk kan inloggen en niet andersom. Zou wel fijn zijn eigenlijk.

In mijn tijd dat ik nog veel salvagede vroeg ik altijd netjes aan de miners of het ok was om te salvagen. De meeste miners deden er iig niet moeilijk over en je ontmoet ook nog wel eens hele aardige mensen :)
hoezo niet?

is de logmein website blocked dan? anders kan je mooi thuis firefox op je usb stick zetten (portable versie prefered), installed daar die logmein plugin op, en je kan op je werk zonder install rechten toch logmein gebruiken.... i-deaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:57:
Gisteren de carebears van de alliance 'veilig' gehouden en een avondje aan de gate gehangen. Helaas, daar waar er vorige week druk verkeer door die gate was waren er gisteren alleen maar friendlies.

Het hele intel channel was vrij rustig overigens de roam die tegelijkertijd bezig was, kwam ook al nauwelijks iets tegen.
Je zit toch in 00?

Large bubble op de gate(s) en iedereen kan weg voordat de red door de bubble is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Op voorwaarde dat er geen miners aan het alt-tab'en of afk'en is. Hard in de voice-comms roepen en/of een fleetwarp door een wakkere fc behoort tot de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jammer dat dan wel je mining operatie in dat systeem voorbij is als red geen behoefte heeft om er weer vandoor te gaan. Is het makkelijker als je voorkomt dat hij het systeem in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik herinner nog de 9 frigates roam in providence en hoe de hele providence PvE en economie voor een avond op zijn gat lag. Iedereen in de defense fleet, overal gatecampen, de klopjacht op 9 frigates is geopend en we deden een logoff. Whelp in de -7- navy channel en andere channels, waar zijn die frigates? Misschien zitten ze al paar systemen verder? De drama in de channels was zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Euhm right, geloof je het zelf? Er zijn altijd 9 reds op zijn minst in provi, niemand maakt zich daar druk om, ff naar veilige plek gaan tot ze weer weggaan, en als je je verveelt ga je vloot maken om ze te pakken.

En onze buren zijn russen, denk je echt dat we geen logoffskis gewend zijn? Dat -7- brakke intel hebben omdat ze wat vreemde ideeen hebben heeft de rest van provi geen last van, als reds uit een systeem verdwijnen en niet in volgende tevoorschijn komen is het logoffski.

[ Voor 39% gewijzigd door Sissors op 01-02-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Om zeker te zijn hadden we een providence alt mee zodat we wisten dat ze 50+ man tegen onze 9 frigates inzette en we wisten ook hoe snel ze in providence doorhadden dat we op komst waren. Het uitloggen was ook omdat de frigates in een doodlopende stuk van providence zatten en de enige uitgang is door minstens 30 man camped. Op het moment van dolle paniek wist niemand meer waar die frigates zaten. Zou je dan nog durven te ratten? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door rapture op 01-02-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ja want ik heb altijd local nog. Als ik stop met ratten elke keer dat er iemand in provi logoffski doet hoef ik niet te undocken, gebeurt continue.

Ik vind het persoonlijk ook jammer dat zelfs bij frigate roam er al spies gebruikt moeten worden.

Edit: Dolle paniek vanwege 9 frigs?

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 01-02-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:07:
[...]

Je zit toch in 00?

Large bubble op de gate(s) en iedereen kan weg voordat de red door de bubble is.....
Aye, we hadden de bubbles op de gates, hingen er zelf alleen ook naast in de hoop op prijs schieten. ;)

Defense was zo hebben we vernomen doorgaans wat magertjes. En hoop neutrals waagden zich dan ook in onze space (NBSI). Wij zijn de alliance gejoined voor de PvP en 1 van de dingen daarbij is dat we regelmatiger gates gaan campen zodat onze eigen carebears kunnen ratten en minen voor production zonder gestoord te worden.

Helaas hadden we dus net de avond gekozen dat al die neutrals vrij hadden genomen :/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:55
Gewoon een vraagje:

Ik zit in een twee mans corp. Wij zoeken een gevestigde alliantie in 0.0 om ons daar bij aan te sluiten.
Komen er kosten bij kijken als je zo'n alliantie joined? Bijvoorbeeld een maandelijkse fee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Dennis_k schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:11:
Gewoon een vraagje:

Ik zit in een twee mans corp. Wij zoeken een gevestigde alliantie in 0.0 om ons daar bij aan te sluiten.
Komen er kosten bij kijken als je zo'n alliantie joined? Bijvoorbeeld een maandelijkse fee?
mag ik even lachen? sorry maar 2 persoons corp en dan een 00 gevestigde alliance joinen?, die ally als eenc orp kan je ansich vergeten... miss als member... merzo als corp... kan je vergeten..... (of ik het moet het al helemaal mis hebben)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Ik meen dat een alliance per maand sowieso wat kosten met zich meebrengt, zo'n 2 mil per corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kosten hangt een beetje van de (high sec) alliance af bij de een mag je gratis als beginner corp, bij de andere betaal je tussen de 10-15 mil.
Van 0.0 zou ik de prijs niet weten maar denk niet dat het goedkoop zal zijn tenzij je veel toe kan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als je maar genoeg betaald kan je wel bij renter alliance, maar bij een echte alliance kan je het vergeten met 2 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
weet dat atlas geen rent vraagt om green allaince te mogen joinen, iig toen k een convo met die gast had, iig niet, maar wij zijn gewone renters nu van atlas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

Goonswarm Disbands (ge-Haargoth, nu blij Ashrah?)

http://dl.eve-files.com/media/corp/Verite/20100203EE.png

geruchten gaan dat ze terug komen als Band of Brothers

[ Voor 10% gewijzigd door Namu op 03-02-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met een mobilisatiefactor van 5 tot 10 % kan een 2 man corp maximaal 0,2 spelers fielden in een fleet. Nauwelijks de moeite waar voor een alliantie. De kans dat iemand van je corp thuis is, geen reallife/werk/examen beperkingen heeft, computer aangezet heeft, aan het gamen is, in EVE ingelogd is, zijn schip kan undocken en tijd voor een fleet op heeft is uiterst klein. (Klinkt zoals een ISP die overboeking zit uit te rekenen. 20 abonnementen van 20 Mbit/s verkopen en niet iedereen gebruikt het tegelijkertijd vollen bak. Dus slechts 20 Mbit/s uplink voor deze 20 abonnementen voorzien.) Corps en alliances vergrijzen ook, er zitten ook halfactieve veteranen in de ledenlijst. Als je met 200 man in corp 10 man tegelijkertijd in fleet kan hebben, dan zit je al vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Klopt het nu ook dat de oorlog tegen NC voorbij is? Wat gaat er dan gevochten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
Namu schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:32:
Goonswarm Disbands (ge-Haargoth, nu blij Ashrah?)

http://dl.eve-files.com/media/corp/Verite/20100203EE.png

geruchten gaan dat ze terug komen als Band of Brothers
*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Dutch2007 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:41:
[...]

hoezo niet?

is de logmein website blocked dan? anders kan je mooi thuis firefox op je usb stick zetten (portable versie prefered), installed daar die logmein plugin op, en je kan op je werk zonder install rechten toch logmein gebruiken.... i-deaal :)
Helaas wel, er staan maar een aantal sites op de whitelist waaronder gelukkig Tweakers. Voor verder internetten gebruik ik dan ook mijn telefoon maar.

Misschien maar goed ook, want dan kom ik ook nog aan werken toe ;)

Vanavond maar weer eens gaan minen om voor een Hulk te gaan sparen. Wordt ook wel weer een keertje tijd. Door een wardec en DA:O niet zoveel gedaan de laatste tijd.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goonswarm disband? Wow... Het verklaard het feit dat ze zoveel systemen maar over hebben laten nemen. Wat is de reden? Is er nog wat van bekend gemaakt op de site van de goons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

11:53:09 AM] karttoon: You pieces of ****
[11:53:17 AM] niart: karttoon: did you remember to pay the hotel bill when you left?
[11:53:55 AM] karttoon: What happened?
[11:54:33 AM] knar: sup karttoon
[11:54:36 AM] knar: we lost delve
[11:54:42 AM] niart: http://www.daitengu.com/images/while-you-were-out.jpg
[11:54:45 AM] niart: I think that sums it up
[11:54:48 AM] karttoon: Yeah I saw
[11:54:51 AM] karttoon: How'd it happen?
[11:54:58 AM] knar: couldn't pay the bill
[11:55:00 AM] niart: me and xttz didn't pay the sov bills
[11:55:01 AM] knar: forgot to pay the bill
[11:55:03 AM] niart: **** went offline
[11:55:05 AM] darius_johnson@goonfleet.com/Meebo: Wasn't enough money in the wallet to cover the bill
[11:55:24 AM] karttoon: How is that possible? There was 3 bil when I left and over 50bil in reserve
[11:55:52 AM] niart: our sov bills were like 10b, and nobody moved the reserves over
[11:56:04 AM] karttoon: Jesus
[11:56:07 AM] knar: it was in the wrong wallet division or something afaik
[11:56:15 AM] knar: then bob took nol and j-l
[11:56:16 AM] karttoon: Welp
[11:56:19 AM] knar: trapped all our ****
[11:56:21 AM] knar:
[11:56:42 AM] knar: so how was your honeymoon
[11:56:58 AM] the_mittani: well, in practice, we got most of it out and will get the remainder out via a jumpfreighter gia agent
[11:57:22 AM] the_mittani: but tldr is 30+ sov bills came due at once
[11:57:25 AM] the_mittani: niart was awol
[11:57:27 AM] the_mittani: whoosh
[11:57:53 AM] karttoon: xttz was as well I take it?
[11:58:09 AM] xttz: i moved into my new place last weekend
[11:58:11 AM] xttz: sup
[11:58:23 AM] karttoon: Oh right
[11:58:45 AM] the_mittani: Anyway. I stepped in, gave a sotg, called darius out of retirement to play loud yelling man.
[11:59:23 AM] the_mittani: Because we pulled out as soon as possible we were able to get people organized and Out without a cascade so we haven't lost much. If we're lucky we'll lose BTLS but I kind of doubt it.
[12:00:44 PM] karttoon: Patching eve
[12:01:10 PM] karttoon: Well here is the good news
[12:01:20 PM] karttoon: I stayed at a Holitday Inn Express last week
[12:01:38 PM] karttoon: Holiday, ****
[12:02:06 PM] the_mittani: how was the honeymoon, seriouspost
[12:02:17 PM] the_mittani: mostly people aren't pichforks and torches re: you, that's all about niart
[12:02:41 PM] the_mittani: http://fi.somethingawful.com/is/img1.../goonswarm.jpg
[12:02:49 PM] the_mittani: if you haven't seen it yet it sums things up nicely

(2010-02-01 18:07:46) karttoon: There was no internet there
(2010-02-01 18:07:47) karttoon: Thank god
(2010-02-01 18:08:10) prak: Would you have logged into Eve if you knew we were losing Delve?
(2010-02-01 18:08:24) karttoon: prak: I couldn't

(2010-02-01 18:20:12) karttoon: I'm a really bad person
(2010-02-01 18:20:27) karttoon: I just went to make coffee then I started to laugh so hard I cried
en
<RB> Karttoon took all our money
<Chribba> :D
<RB> and is going to RMT it
<Lake> Chribba: wouldn't bet against it having been stated publicly, but nobody believes them because of all the rumors =p
<RB> because we were demanding he resign
<Chribba> ok
<Lake> ^^ see
<Chribba> so how much did he manage to get?
<RB> 300 bill in liquid isk
<Lake> 300B ISK, 1T in assets, is the word.
<RB> plus whatever he got from just suiciding our dread cache
<RB> plus our entire logistics cache
<Chribba> ok
<RB> at least 1T

[ Voor 73% gewijzigd door Namu op 03-02-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2dcc20j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:37
Da's een sterke Ibis... kun je de fitting posten? En salvager bij je toevallig?

[ Voor 8% gewijzigd door AtomicWing op 03-02-2010 12:31 ]

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
- Dus Goonswarm betaalde de rekening niet omdat Kartoon op vakantie was.
- Goonswarm boos op Kartoon.
- Kartoon resigned, maar schenkt zichzelf nog even een gouden handdruk.
- Goonswarm failliet

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

bijna goed.

puntje drie 3 is - Kartoon Ragekicked alle corps uit goonswarm en peert hem met alle assets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
#fail eindigt met #heist dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hilarisch om te lezen en tegelijkertijd best sneu. Een goon die zijn eigen alliance hard heeft genaaid. Ik heb het idee dat er nog wel een staartje achterweg zal komen en dat we nog lang niet het laatste van Goonswarm gehoord hebben tbh. Alleen denk ik dat er ditmaal een ander laagje saus overheen komt.

Ben zelf wel gecharmeerd van Goonswarm. Ieder zijn eigen natuurlijk. Ik vond de manier waarop ze EVE domineerden erg sterk en ze hebben ook bewezen dat ze goed zijn, als alles maar goed loopt en alles ook correct doorgegeven wordt. Dit is een ontzettend domme fout geweest en ze hebben er behoorlijk de balen van in denk ik. Tegelijkertijd, Goon kennende zal het door de members meer als een grote grap gezien worden. Ik ken geen enkele Goon die het te serieus neemt in EVE. *gelukkig*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik heb nooit het grote probleem gezien met goons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
[b][message=33402568,noline]Ik vond de manier waarop ze EVE domineerden erg sterk en ze hebben ook bewezen dat ze goed zijn, als alles maar goed loopt en alles ook correct doorgegeven wordt. Dit is een ontzettend domme fout geweest en ze hebben er behoorlijk de balen van in denk ik.
Sorry hoor maar mag ik even lachen, de reden dat goons konden domineren was omdat ze alliances als PL en Razor hadden om ze uit de brand te helpen en risico's te nemen waar ze dat zelf niet konden en wilden enige toegevoegde waarde vaan Goonswarm zelf was hun overweldigende aanwezigheid in de Amerikaanse tijdzones en algemeen het hoge nummer actieve spelers.

Het verhaal over isk in de verkeerde wallet etc. is en blijft erg stom, en nu dat de Goonswarm CEO ze haargoth is priceless.

[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 03-02-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:22:
[...]

Sorry hoor maar mag ik even lachen, de reden dat goons konden domineren was omdat ze alliances als PL en Razor hadden om ze uit de brand te helpen en risico's te nemen waar ze dat zelf niet konden en wilden enige toegevoegde waarde vaan Goonswarm zelf was hun overweldigende aanwezigheid in de Amerikaanse tijdzones en algemeen het hoge nummer actieve spelers.
Natuurlijk mag je lachen. Vergeet daarbij niet dat die tactiek gewerkt heeft toch? Goon heeft een grote naam in EVE. Er is geen tussenweg in dit verhaal, of je bent gecharmeerd van Goon of je haat ze. Dat ze voornamelijk in de Amerikaanse tijdszone hebben rondgehangen heeft vast ook zo zijn reden. Je zegt zelf dat ze hulp hebben gehad van buitenaf. Geen probleem toch? Ze hebben in de tussentijd wel een behoorlijk lange tijd een respectabel gebied ingenomen. Dan kun je er hoog of laag om springen. Ze waren toendertijd aanwezig en hebben dat ook kenbaar gemaakt.

Hoe een fout een aliantie kan nekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:59
Kom op jongens/meiden, dit was toch van mijlen ver aan te zien komen. Rise and Fall. Er is nog geen een keizerrijk geweest dat lang blijft bestaan, al helemaal niet in een MMO.

De vraag was niet of het ging gebeuren, maar wanneer. Eerst BOB, nu Goons en het zal niet lang duren voordat de geschiedenis zich gaat herhalen.

Eens kijken wie nu het volgende powerblokje gaan worden en hoe land die het volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Goonswarm EmoRageQuit -> best EmoRageQuit _O-

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Looney11 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:55:
Kom op jongens/meiden, dit was toch van mijlen ver aan te zien komen. Rise and Fall.
Natuurlijk, alleen de manier waarop is wel de grootste PHAIL ever in EVE vermoed ik :') .

Dat je je rekeningen niet betaalt en daardoor je space kwijt raakt is gewoon epic. :D

Ik had alleen niet verwacht dat het aftakelen van GS daarna zo snel zou gaan. En dat de grootste scam/thief/grief alliance daarna ook nog eens de dupe wordt van (biggest ever?) corp theft is natuurlijk wel het toppunt van ironie.

Ik heb letterlijk gelol'ed toen ik het las. :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Looney11 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:55:
Kom op jongens/meiden, dit was toch van mijlen ver aan te zien komen. Rise and Fall. Er is nog geen een keizerrijk geweest dat lang blijft bestaan, al helemaal niet in een MMO.

De vraag was niet of het ging gebeuren, maar wanneer. Eerst BOB, nu Goons en het zal niet lang duren voordat de geschiedenis zich gaat herhalen.

Eens kijken wie nu het volgende powerblokje gaan worden en hoe land die het volhouden.
Yup, was gewoon kwestie van tijd, voordat dit bij goons zou gebeuren.
Grijns, je zou bijna denken, dat er gerechtigheid bestaat in eve....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
"Kom op jongens/meiden, dit was toch van mijlen ver aan te zien komen. Rise and Fall. Er is nog geen een keizerrijk geweest dat lang blijft bestaan, al helemaal niet in een MMO.

Eens kijken wie nu het volgende powerblokje gaan worden en hoe land die het volhouden."

8)
mooie verwoording van looney11

-edit- wel jammer van de dreads....

[ Voor 4% gewijzigd door sluggha op 03-02-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:41
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:31:
[...]
Ze hebben in de tussentijd wel een behoorlijk lange tijd een respectabel gebied ingenomen. Dan kun je er hoog of laag om springen. Ze waren toendertijd aanwezig en hebben dat ook kenbaar gemaakt.
Sorry hoor, maar het enige wat ze hebben gedaan is via metagaming een alliance gedisband zodat ze zonder noemenswaardige gevechten die regio konden innemen en zichzelf ingraven.. Daarna werden grote gevechten vooral aangegrepen om node crashes te veroorzaken (spammen in local etc) zodat ze hun "wie kan het snelste inloggen" spelletje konden gaan spelen. Daarnaast hebben ze heel erg veel vuil spul buiten het spel gestart (forum banners om het overlijden van members van de andere alliance te bespotten, pogingen om ccp werknemers te chanteren etcetc).

Voor de rest hebben ze bar weinig gepresteerd en ik ben er ook echt niet rouwig om dat ze eindelijk gepakt zijn op hun eigen manier..

Ik ken ze nog uit hun begintijd in Syndicate, toen waren ze al ruk en waren ze een bedreiging omdat ze gevechten alleen aangingen met 5:1 verhoudingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
ah al dat geleuter over e-honor

eve is een spel waar alles is toegestaan, als het werkt wordt je beroemd, als het niet werkt pech.

goons hebben het spel een tijdlang gedomineerd: immers andere alliances het vuile werk voor je laten doen is ook domineren.

denk dat ze nog wel in een andere vorm terugkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51
* raymondw is druk aan t werk, log in om ff wat spul te checken en ziet ... LOL :+

Ben het soms niet eens met hoe sommige het spelen, maar dit vind ik toch wel weer een hele goeie.
Kijken wat er nu weer uit de bubble naar buiten komt :)
Het houd het gamen wel weer leuk :)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer dat gezeur over metagaming etc. Hou daar toch over op. Goonswarm heeft een naam gekregen met wat ze deden en dat is een bestaand feit. Goon zal nog jaren herkend worden als naam. 5:1 verhoudingen, interessant, als jij dus met een vloot van 5 man iemand voorbij zien komen in 1 schip dan schieten jullie niet? So what als ze dat deden, dat heet ook domineren. De een doet dat met excellente tactieken, de ander neemt extra DPS mee in de vorm van meer schepen, ook dat werkt prima.

The tears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Iemand wat tips voor me? Ik heb een altje gestart, maar weet niet precies wat ik met hem zal doen. Eerst wilde ik hem gebruiken als highsec money maker, maar aangezien we dadelijk het beste stukje carebear space van EVE hebben, kan ik net zo goed die alt naar Delve halen en missies doen toch :?

Mijn main heeft -6.9 blood raider standings, dus die ga ik alvast niet gebruiken om missies te doen, eerder om te ratten/plexen.

M'n alt wilde ik in eerste instantie skillen naar Ishtar/Dominix piloot, maar na wat overleg heb ik besloten om hem ook een freighter te laten vliegen en wat manufacturing skills te laten trainen.... zodat hij écht mijn main kan ondersteunen.

Aangezien je Blood Raiders het beste kan aanpakken met een Lasers (volgens mij is een zealot een sexy schip hier voor...), is het dan niet beter om mijn alt te skillen richting Amarr BS/HAC ? Of maak ik daarmee de allround inzetbaarheid van die alt weer wat klein? Een Ishtar kan eigenlijk overal zijn ding doen, terwijl lasers dat weer niet kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Maar goonswarm had wel de ballen om in 0.0 te wonen. Vergelijk dat met privateers, die om de één of andere reden zo ongeveer vereerd worden, een veel betere poging dan goons doen om het spel voor velen te veruineren, en vooral zorgen dat ze docking radius niet verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:41
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:56:
Weer dat gezeur over metagaming etc. Hou daar toch over op. Goonswarm heeft een naam gekregen met wat ze deden en dat is een bestaand feit. Goon zal nog jaren herkend worden als naam. 5:1 verhoudingen, interessant, als jij dus met een vloot van 5 man iemand voorbij zien komen in 1 schip dan schieten jullie niet? So what als ze dat deden, dat heet ook domineren. De een doet dat met excellente tactieken, de ander neemt extra DPS mee in de vorm van meer schepen, ook dat werkt prima.

The tears...
Goonswarm zal nog om één ding herkend worden en dat is de ultieme fail die ze onlangs hebben gemaakt.. :')

Metagaming is, naar mijn mening, iets wat niet gedaan zou moeten worden om je voordeel ermee te behalen omdat je het ingame niet kan winnen. Qua 'domineren'; er is een verschil tussen met 50 man een 10 man camp opbreken of met 20 man snel docken en smacktalken omdat er een gang van 5 binnenkomt in hun homesystem.. dat heet gewoon kansloos. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dit topic is ook metagaming, een out-of-game middel waarmee je een voordeel kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
De_Bastaard schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:14:

Aangezien je Blood Raiders het beste kan aanpakken met een Lasers (volgens mij is een zealot een sexy schip hier voor...),
Je zegt het eigenlijk zelf al een beetje, een Ishtar kan overal zijn ding doen. Hierdoor zal je alt een betere ondersteuning aan je main kunnen geven.

PS, ik zie regelmatig Finfleet voorbij komen... kunnen jullie me misschien een beetje met rustlaten in Q-H :+
Probeer aan mijn sec status te werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Om het helemaal af te maken hoop ik dat Karttoon al zijn isk voor dollars verkoopt, er een mooie nieuwe auto van koopt en daar foto's van op internet zet met gepast commentaar. :7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ik vind het allemaal wel lachen, what goes around comes around, wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten, etc etc.

Dat hele metagaming e.d. vind ik echt het meest jammere aan EvE. Iedereen met de poen kan 5 alts rond hebben vliegen en z'n one man army zijn. 5 Alts die aan het minen zijn betekend isk isk isk wat weer betekend meer isk voor accounts. Terwijl je 1 alt in ieder intel channel hebt zitten kan je met de andere mooi roamen. TS/Vent afluisteren etc. Het hele meerdere tegelijkertijd online alt gebeuren had wat mij betreft nooit mogelijk moeten zijn maar vanuit een business oogpunt natuurlijk een hele goede beslissing.

Ach, misschien helpt het wel mee dat ik de poen of de isk voor een alt niet heb maar mijns inziens zou EvE er alleen maar leuker op worden als iedereen maar 1 character/client tegelijkertijd kon draaien. Meer teamwerk, een spy moet ook daadwerkelijk spy blijven om zijn vrienden in de roam up to date te houden. Meerdere characters hebben is dan geen probleem maar je zult dus op anderen moeten vertrouwen om bijvoorbeeld je cyno netwerk te hebben ipv een altje inloggen en gaan met de banaan. Moet eerlijk toegeven dat het wel irritant is als je niet genoeg man krijgt voor je netwerk maar dat geeft het gewoon weer wat meer charmes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:44
*sigh* Veel gebeurd dus? En dat terwijl ik tijdelijk niet kan gamen omdat ik m'n kamer aan het verbouwen ben. Daar heb ik dus best wel m'n netwerkkabel mee gemold en EVE op draadloos is een nachtmerrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
Nu dat GoneSwarm out of the picture is in Delve (ach ze stoppen toch met eve), zie ik wat geweldigs aankomen in Provi...

Met Paxton als waardige Provi Holder meatshield

Is weer smullen!

Blijft toch leuk...

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
t laatste dat kartoom nog gedaan heeft is goonfleet in band of brothers alliance gezwierd, en de bills voor de komende 5 jaar zijn betaald.

goons have become what they hated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik denk dat meeste goons daar niet zo veel op tegen hebben, in tegenstelling tot de rest (wat gewoon triest is). Als hij het nou terug had gegeven aan molle, dat hadden ze niet leuk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het is toch wel een mooie actie van creatieve vernietiging om nu Goonfleet en Band of Brothers tot in de eeuwigheid aan elkaar te verbinden. Iedere speler wil z'n stempel op het universum drukken en deze actie zal waarschijnlijk nooit overtroffen worden. De twee meest beruchte spelers in de galactische politieke arena, waar duizenden spelers honderdduizenden uren voor hebben gevochten zijn nu als trofee aan de muur gehangen waar niemand er bij kan.

En als iemand het zich afvraagt, de nieuwe alliantie naam die van de goonfleet.com forum admin die veel meer dan de CEO het hart van de alliantie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

You know when it's time to run when....

Sovereignity: HAL 9000

Sovereignity:: The Borg Collective

Sovereignity: SKYNET

Sovereignity: Mother

Sovereignity: Bill Gates

Sovereignity: Blizzard

RUN!!

Gelukkig hebben wij niet van die van die problemen binnen V3SPA :)

Tijd dat ze trouwens eens sov voor wormholes regelen, hoe weet je anders bij wie je op de koffie gaat!

Mooi systeem hebben ze er bij CCP nog voor liggen... iets met POSSEN enzo.
Schijnen aardig wat geel/zwarte POS towers goedkoop op de markt te komen binnenkort :D

PS dat van de Goons/BoB verstrengeling vinnik wel wat hebben, en slim om gewoon paar miljard op de holding wallet te parkeren. Oh wait, nu kunnen ze het opeens wel :D

[ Voor 12% gewijzigd door yared op 06-02-2010 23:31 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Mjah... de eve map staat weer eens mooi op de kop. Nog een jaartje en geen enkele oudgediende is nog terug te vinden op de eve map :'(

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
sHELL schreef op zondag 07 februari 2010 @ 05:10:
Mjah... de eve map staat weer eens mooi op de kop. Nog een jaartje en geen enkele oudgediende is nog terug te vinden op de eve map :'(
werd wel een keertje tijd ;) 0.0 mag natuurlijk niet te comfortabel zijn; moar warfare!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
sHELL schreef op zondag 07 februari 2010 @ 05:10:
Mooi toch? 0.0 is 'endgame'. Dat hoort moeilijk te zijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic eigenlijk nooit gevolgd maar nu word ik toch wat nieuwsgierig.
Ik vroeg me al een tijdje af of jullie eigenlijk eens een corp hebben opgebouwd waar jullie allemaal gezamelijk in zitten (wie dat wilt tenminste)?

Voor ik het vergeet, ik stel me eventjes voor.
Ik speel ook EVE alleen niet erg regelmatig vanwege tijdgebrek en de kosten. Hierdoor heb weinig idee van wat er allemaal in EVE gebeurd wanneer ik weer even 'pauze' neem.
Ikzelf ben een Caldariaan, met als ras Civire.
7M Skillpoints, totaal van +-75 skill waarvan vrij veel in lvl 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
gezamelijk, nah denk van niet, zitten allemaal her en der verspreid is de grote/kleine allainces...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 11-09 17:46
Zou iemand mij een 21-dagen trial invite kunnen sturen?
Ben wel benieuwd naar deze game, en op steam is het ook 14 dagen.
Alvast hartelijk bedankt, pm staan volgens mij wel aan!

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Done, naar het emailadres wat in je profiel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Esproba er zijn verschillende corpsen met tweakers erin.
In de openingspost vind je een lijst van tweakers binnen EVE.

Er zijn echter ook heel veel soorten corporations dus het licht er maar net aan wat je zoekt.

Met je speelpatroon zullen niet veel 0.0 alliances/corpsen je snel accepteren vrees ik.
Maar Empire based corpsen hebben daar vaak minder moeite mee.

iig welkom

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Hm de tranquility server is down en ik kan daarom niet connecten. Kan je op een manier een andere server kiezen ofzo?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
yorkick schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:33:
Hm de tranquility server is down en ik kan daarom niet connecten. Kan je op een manier een andere server kiezen ofzo?
Er is maar 1 server, van 12:00 tot 13:00 is dagelijkse maintenance.

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Oeps oké bedankt!

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 22:04
yorkick schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:33:
I smell a WoW player.. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Dan moet je wat aan je reuk doen :P .
1e keer dat ik een MMO speel dat is meer het probleem hehe.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 22:08
Niks mis met WoW :)

Als ik hersenloos wat mobjes af wil slachten en quests wil doen start ik WoW op, voor een hoop sociaal gedoe, empire-building en voldoening halen uit het bereiken van dingen heb ik Eve :)

Ze kunnen erg goed naast elkaar bestaan, want het zijn beide (voor mij in ieder geval) compleet andere games.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

yared schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:37:
Er zijn echter ook heel veel soorten corporations dus het ligt er maar net aan wat je zoekt.

Met je speelpatroon zullen niet veel 0.0 alliances/corpsen je snel accepteren vrees ik.
Maar Empire based corpsen hebben daar vaak minder moeite mee.

iig welkom
Er zijn toch vast wel industrial corps in de 0.0 alliances die een niet al te fanatieke speler aanemen?
Vaak vinden die het al prima als zo'n speler mee kan doen met haulen of standby willen staan voor security in mining ops.
Veel industry corps zijn redelijk klein, vandaar.
Dat je in een industry corp zit wil trouwens nog niet betekenen dat je alleen maar kunt minen en haulen. Wil je PvPen is dat altijd mogelijk in alliance verband.

[ Voor 4% gewijzigd door ZenTex op 08-02-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Naluh! schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:56:
[...]

Mooi toch? 0.0 is 'endgame'. Dat hoort moeilijk te zijn.
lol 0.0 is 'endgame' is pas WoW denken... EVE kent geen endgame IMO.
Je kunt je hele level doorbrengen in Empire en nog niet klaar zijn.
Sterker nog, ik durf te beweren dat het aantal keuzes in Empire groter is dan in 0.0 door de beschikbaarheid.
Ja natuurlijk kun je in 0.0 missies doen... tuurlijk 8)7

Er is geen endgame, alleen een 'The End' :D
ZenTex schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:06:
[...]

Er zijn toch vast wel industrial corps in de 0.0 alliances die een niet al te fanatieke speler aanemen?
Vaak vinden die het al prima als zo'n speler mee kan doen met haulen of standby willen staan voor security in mining ops.
Veel industry corps zijn redelijk klein, vandaar.
Dat je in een industry corp zit wil trouwens nog niet betekenen dat je alleen maar kunt minen en haulen. Wil je PvPen is dat altijd mogelijk in alliance verband.
Gisteravond moesten we ons publieke channel op Delayed Mode zetten vanwege het feit dat er weer eens meer dan 50 man in probeerde te komen. Er zijn genoeg grote Empire corpsen en de V3SPA Community is er daar eentje van ;)

Maar je geeft het zelf ook aan 'er zijn vast wel.. corpsen in 0.0', die zijn er wel, het is zoeken met een naald in een hooiberg naar 0.0 corpsen die meetellen en nieuwe spelers aannemen.

Een 0.0 Industrial corp is zelfs helemaal moeilijk toegankelijk omdat de enige die ik ken de Empire takken zijn van 0.0 corpsen, of T2 beheer en/of dusdanig BPO's en values beheren dat ze het risico niet nemen om een nieuwe speler binnen te laten.

In theorie komt het er wel op neer dat een hoop mensen PVP brullen in 0.0 en Wormholes, maar in praktijk zitten ze allemaal glinstersteentjes te knuffelen 80% van de tijd 8)

En neem ze dat eens kwalijk... Empire steentjes zijn nog steeds baggerlelijk vergeleken met de higher roids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

yared schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:10:
[...]
In theorie komt het er wel op neer dat een hoop mensen PVP brullen in 0.0 en Wormholes, maar in praktijk zitten ze allemaal glinstersteentjes te knuffelen 80% van de tijd 8)

En neem ze dat eens kwalijk... Empire steentjes zijn nog steeds baggerlelijk vergeleken met de higher roids.
Sterker nog, ikzelf zat 90% van de tijd glinstersteentjes te kunffelen. Dat betekent niet dat ik een carebear ben die alleen maar loopt te brullen, dat betekende dat ik met zowat elke fleet op meevloog, en dus ook de nodige scheepjes en uitrusting te vervangen had, en altijd een hangar vol met ready fitted schepen, just in case.
Self sufficient noemt men dat. :p

Ik wist trouwens niet dat het tegenwoordig zo moeilijk is om een 0.0 corp binnen te komen. Ikzelf had er totaal geen moeite mee en wist van een hoop corps die om mensen zaten te springen.
Aan de andere kant, ik speel dan ook meer dan een jaar niet meer.

EDIT: Oja, er is wel degelijk een endgame in EVE, en die begint zo gauw als je in je eerste Ibis stapt.
(of 1 van de andere noobscheepjes).

[ Voor 6% gewijzigd door ZenTex op 09-02-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Laatste keer dat ik keek kregen we toch meer minerals uit een goede NPC sessie dan uit met evenveel mensen een evenlange periode minen.

Daarnaast heb je gedeeltelijk wel gelijk, de enige 0.0 industry corps zijn of alt corp voor de grote alliances om caps/t2/t3 te maken of het zijn pets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Is er hier nog iemand van wie zijn/haar corp een beginnende speler kan gebruiken?
Ik heb de basics intussen allemaal wel door, denk ik ;) Momenteel ben ik voornamelijk bezig met exploration in highsec en alles wat ik afknal salvage ik.
Het lijkt me in ieder geval leuk en interessant om nu een corp te joinen en eens kijken wat dat allemaal met zich mee gaat brengen. Ik ben over het algemeen iedere doordeweekse avond online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

yared schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:10:
lol 0.0 is 'endgame' is pas WoW denken... EVE kent geen endgame IMO.
Je kunt je hele level doorbrengen in Empire en nog niet klaar zijn.
Sterker nog, ik durf te beweren dat het aantal keuzes in Empire groter is dan in 0.0 door de beschikbaarheid.
Ja natuurlijk kun je in 0.0 missies doen... tuurlijk 8)7

Er is geen endgame, alleen een 'The End' :D
Ook in pvp is er geen endgame wegens de verschillende soorten pvp. Het is niet omdat je alliantie goed in fleet battles is, dat ze ook goed kunnen vechten tegen een stel roaming Romanians met schepen van dezelfde grootte. Mompelt iets over 9 drakes, enkele logistics en falcons die eventjes ervoor zorgde dat je geen HAC in heel Querious Period Basis kon vinden.

Als je een soort endgame van een discipline gevonden hebt, bv cap fight in een fleet battle met dreads. Dan heb je nog het probleem van een dread fleet die een hele avond standby staat, terwijl de BS fleet continue heen en weer vliegt voor pew pew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als je karttoon kan verslaan met het jatten van corp ISK heb je wat mij betreft EVE niveau level 100 bereikt ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
De_Bastaard schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:44:
Als je karttoon kan verslaan met het jatten van corp ISK heb je wat mij betreft EVE niveau level 100 bereikt ! >:)
Kwestie van tijd voordat het gebeurt :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Naja, 1.5 tril isk is nogal wat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faquarl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07 13:10
ook echt iets voor een bobbit om dat als 'endgame' lvl 100 te zien, goons en it verdienen elkaar

edit: sorry ik kon het ff niet laten :)

[ Voor 18% gewijzigd door Faquarl op 10-02-2010 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola

even een vraagje,

als char kan je een 21d buddy invite weggeven en als de Buddy dan betalende abbonee wordt dan krijgt de geven van de invite er 30 dagen bij heb ik begrepen. Klopt dit?

zo ja, geld dit ook voor als de buddy PLEX gebruikt?

ik kan eigenlijk alleen maar iets vinden dat de buddy 19.95 moet betalen en dan krijgt hij er 30 dagen bij.
Maar bij payment options staat ook GTC

heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
Om je eerste vraag te beantwoorden: Ja dat klopt
Tweede vraag: Kan volgens mij niet. Bij activatie van je account ( van trail naar paid dus ) moet je eenmalig 5 euro/dollar betalen ( dacht ik ) Dus het lijkt me niet dat je gelijk na trail kan PLEXen. Maar correct me if im wrong hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Peekster schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:55:
Om je eerste vraag te beantwoorden: Ja dat klopt
Tweede vraag: Kan volgens mij niet. Bij activatie van je account ( van trail naar paid dus ) moet je eenmalig 5 euro/dollar betalen ( dacht ik ) Dus het lijkt me niet dat je gelijk na trail kan PLEXen. Maar correct me if im wrong hoor.
Je kan een trail plexxen, je kan ook ee GTC kopen en daarmee je trail naar paid omzetten. Ik heb die 5 euro nooit betaald (kleine 3 weken geleden begonnen).
Eligible subscription activations can be funded by Credit/Debit cards, Direct Debit, WebMoney, paysafecard, ETC, PLEX and PayPal.
Payments not eligible for this offer: PayByCash, Steam.
Er staat verder niks over activatie kosten.

[ Voor 18% gewijzigd door MonkeySandwich op 10-02-2010 16:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Die 5 euro hoef je niet te betalen als je PLEX of GTC gebruikt, wordt ook niet van je tijd afgetrokken of iets soortgelijks, is alleen voor mensen die het direct via CCPs site doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de server eruit geklapt? Was net aan het minen... mijn jettisonned cargo zal wel verdwenen zijn zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:05:
Is de server eruit geklapt? Was net aan het minen... mijn jettisonned cargo zal wel verdwenen zijn zeker?
Indien je binnen ongeveer een uur na aanmaken van de cargo container terug bent op locatie zou deze er nog moeten zijn. Als je te lang weg bent geweest *poof!*

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Een uurtje voor een standaard can, 2 uur voor een can die je een naam hebt gegeven.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik moet mijn stelling wijzigingen merk ik :)

EVE kent heeeeeel veel soorten 'endgames', dat maakt het juist zo mooi.
En ook karttoon heeft een 'endgame' weten te bereiken, voor elk wat wils :D

Je kunt zien hoe ontzettend veel er gemined word in de prijs van minerals.
Toen iedereen nog druk bezig was met POSfuelen ivm de noodzaak ze up te houden voor SOV, was het aanbod een stuk lager.

Nu die noodzaak deels weg is, zie je een enorme vloed van minerals richting Empire komen.

@Maranno wat jij noemt is heel pro-actief bezig zijn (bijna werk!). Miners hebben meestal meerdere accounts en doen bijv. dat soort zaken daarmee, maar zijn in principe mensen die het rijk worden wat rustiger aan doen O-)

• Sissors
  • Niet online
Vreemd genoeg is de ice prijs juist sterk gestegen ondanks dat er minder POS zijn (ben er niet echt mee bezig maar lees soms de updates van prijs die alliance betaald voor mineralen en ijs), misschien omdat 0.0'ers nu meer ABC ores minen en minder ice.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Klopt helemaal Furby en sinds hij in jita op de 150k zit is de prijs aan het stabiliseren.

Ben bezig met alliance logo submission.... waar je toch een bepaald goed gevoel bij EVE krijgt, krijg ik altijd een enorm slecht gevoel bij het petition systeem (waar ook het alliance logo via verloopt). Alsof ze daar alle mislukte verkopers, helpdeskmedewerkers en klantenservice mensen van de hel in hebben gepropt.

Enige voordeel is dat je bij alliance logo submission slechts met 1 persoon te maken hebt, al is het dan dat deze persoon of dom, of slordig, of laks, of dikke lol heeft om mensen in de zeik te nemen.

Ik was gelukkig op voorhand gewaarschuwd door anderen die hetzelfde drama traject moesten doorlopen.

Er is een WIKI, die moet je volgen. Er staan guidelines op EVE zelf, die moet je NIET volgen. Ze geven niet aan WAT er fout is, pas als je daar specifiek om vraagt.... tegen die tijd zijn ze je logo kwijt of vergeten oude versies te deleten zodat ze niet meer weten welke de laatste was (mijn punt dat de persoon mss erg dom is,... > properties wellicht?)

Op de Wiki staat geen goede uitleg maar slechts het aantal layers (2), op de EVE officiele pagina's staat wel uitleg verspreid over meerdere layers (6!).

Het enige juist is; 2

The bottom layer should always be empty, i.e. transparent, with the second layer above being the flattened version of the icon itself.

PS: je mag nieuwe versie van het logo geen andere naam geven anders dan de officiele, dus ook geen versie nummer 8)7

Ik heb er een .zip van gemaakt (oei!) maar de naam is dus Alliance_V3SPA_Community.psd

Zou BoB daar vroeger ook zoveel moeite mee hebben gehad? (Bob.jpg) :z

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 11-02-2010 12:06 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.