And to think they once said that computers would take away jobs.
nop 4000 miljoen isk per dag aan fuel/strontium..IJzerlijm schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:49:
4 BILJOEN isk per dag ? Dat zal wel miljard zijn tenzij een developer wat isk in de master wallet van IT heeft gedropt.
Steeds meer characters + bans op macro miners is denk ik wat hier speelt.
dreads zijn prijzig en met heel veel caps heen en weer jumpen kost fuel
Deden ze toch altijd al?Bridges verbruiken nu isotopes
Waar bridges IT dan zoveel? Ik ging ervan uit dat jullie nu allemaal in delve/querious zaten, en oké dan bridge je wel wat in het rond om goon pos's te nuken enzo, maar 4-5 miljard per dag?
En het punt dat gemaakt werd is dat biljoen != billion
Zullen wel behoorlijk wat mensen speculeren op dit prijsverschil en spul opkomen in Hek om het te koop te zetten in Jita. Als solo miner en trader beperk ik me tot Hek.
Dat is dus 4 miljard (1.000.000.000). 4 biljoen is 1.000.000.000.000 (duizend miljard dus) en in het engels is dit trillion.angel00008 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:38:
[...]
nop 4000 miljoen isk per dag aan fuel/strontium..
dreads zijn prijzig en met heel veel caps heen en weer jumpen kost fuel
De engelse benaming voor miljard (billion) zorgt wel vaker voor de spraakverwarring billion -> biljoen..
[ Voor 4% gewijzigd door wvdveer op 11-02-2010 13:47 ]
Het is altijd leuk te denken dat je alliantie de markt beheerst maar op het grote geheel is het niet zoveel, veel te weinig om de prijzen omhoog te jagen.
Ja neiging om biljoen te zeggen is groot. 1 miljard bij ons is in amerika 1 billionwvdveer schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:46:
[...]
Dat is dus 4 miljard (1.000.000.000). 4 biljoen is 1.000.000.000.000 (duizend miljard dus) en in het engels is dit trillion.
De engelse benaming voor miljard (billion) zorgt wel vaker voor de spraakverwarring billion -> biljoen..
Ja die ervaring is er maar wisselt per persoon.Hurtebise schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:45:
Hebben mensen ervaring in markthubs zoals Hek tov Jita? Is de meeropbrengst in Jita de vele jumps (kan het aantal even niet opzoeken @work) waard?
Zullen wel behoorlijk wat mensen speculeren op dit prijsverschil en spul opkomen in Hek om het te koop te zetten in Jita. Als solo miner en trader beperk ik me tot Hek.
De marges zijn er wel, maar mijn inziens alleen als je met een freighter met een brede range van producten tussen tradehubs heen en weer vliegt en niet zoiets hebt van het moet meteen verkocht worden, dan kun je leuk interhub trading doen.
Ik hou het tegenwoordig liever nu bij 1 constelation en lekker minen.
1-2x in de maand maak ik nog weleens een flink aantal jumps, maar dan is het vaak voor contracts (setjes) met minimaal 100 miljoen winst
Echter ik weet er een paar die 5 regio's handelen en het nog steeds leuk vinden.
EVE kent teveel keuzes
[ Voor 5% gewijzigd door yared op 11-02-2010 16:02 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Stel hij geeft zichzelf juist het idee dat hij lid is van een klein miezerig allieantietje. En ze hebben 2,5% van de dagomzet in handen. Wat zouden de grote jongens dan voor een aandeel hebben? Sowieso zit de NC ook op een vergelijkbaar bedrag. En tribloc ook - Atlas&co doet ook zoiets (ik heb tijdens de geminate campaign wel eens 4 bridges gehad op een run, en meestal gaan die bridges een 4-5 keer per bridge voor achterblijvers).IJzerlijm schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:01:
4 miljard isk = 6,5 miljoen isotopen = 2,5 % van de totale omzet per dag in isotopen.
Het is altijd leuk te denken dat je alliantie de markt beheerst maar op het grote geheel is het niet zoveel, veel te weinig om de prijzen omhoog te jagen.
Al met al zijn er meer dan een handvol gropen die op dit moment een 2-3 % verbuiken puur aan scheepslogistiek. En ik durf te zeggen dat alle kleinere groeperingen in totaal nog veel meer opslokken. Dan zit je in totaal misschien op 20% van de vraag. Als nu het aanbod vermindert (stel 10%) en de vraag stijgt met 5%. En je krijgt tekorten. Hoeveel stijgt de prijs dan? Of als het aanbod de vraag ineens niet meer overstijgt, maar het verschil maar 2,5% is? In dat laatste geval, zelfs als IT een klein jongetje in de grotemensenwereld zou zijn, zouden ze de marktprijzen erg beinvloeden.
Laatst was er zo'n leuke Eve trailer - the butterfly effect - google haar betekenis eens voor de grap
Dat de prijs dropte na de invasie zal wel, ik zei ook niet dat dat de oorzaak was maar dat dat er waarschijnlijk wel iets mee te maken heeft. Het bedrag wat ik noemde was alleen voor de dreads/titans daarnaast ook nog de ammount aan posses die gebruikt is door alle vechtende groepen.
Oorzaak ... nee maar het helpt allemaal wel mee.
Maar goed Ijzerlijm lees maar wat je lezen wil, ik had het over alle "wars" en had alleen wat cijfers van wat wij doen, dat jij het meteen weer moet zien als een "kijk ons eens" daar kan ik niets aan doen.
Bridge gebruikt Strontium om te openen en daarna Isotopes per schip dat erdoor gaat volgens mij.furby-killer schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:42:
[...]
Deden ze toch altijd al?
Waar bridges IT dan zoveel? Ik ging ervan uit dat jullie nu allemaal in delve/querious zaten, en oké dan bridge je wel wat in het rond om goon pos's te nuken enzo, maar 4-5 miljard per dag?
En het punt dat gemaakt werd is dat biljoen != billion
[ Voor 43% gewijzigd door Ashrah op 12-02-2010 09:30 ]
En ja bridges kosten alleen veel als je een grote fleet bridged, achterblijvers kosten niet veel.Ik denk dat dat komt omdat wij (IT) de laatste 3 maanden zo'n 4/5 biljoen isk aand isotopes en strontium verstoken per dag
[ Voor 17% gewijzigd door Sissors op 12-02-2010 09:31 ]
Moet je wel alles quoten anders veranderd de gehele context, ik heb alleen facts van IT de rest is speculatie.Maranno schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:25:
[...]
Ik denk dat dat komt omdat wij (IT) de laatste 3 maanden zo'n 4/5 biljoen isk aand isotopes en strontium verstoken per dag tel daarbij op de Cap ops van Atlas/ROL/NC/Tri in het noorden en je hebt het over heel wat ijs.
[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 12-02-2010 10:20 ]
Nu heb ik dus de volgende vragen:
1: kan ik online ergens zien wat de status van mijn chars zijn (heb username/ww achterhaald, dus kan inloggen op account) voordat ik mijn account reactivate (of kan ik na 6 jaar beter opnieuw beginnen?)
2: Ik heb destijds ooit eens eve gekocht in de winkel, maar ben destijds paar keer verhuisd en betwijfel of ik mijn cd nog kan vinden, is het dan mogelijk om eve gratis te downloaden omdat ik toch al een account heb of moet ik het opnieuw kopen?
3: is het te doen om EVE te spelen als je 1,5 maand actief bent (met alle tijd van de wereld), 2,5 maand inactief, en dan weer actief, ben zeeman en zit dus een groot deel van het jaar op zee. Kan ik dan evengoed een corps joinen of zal niemand me aannemen, en ben ik op mezelf aangewezen?
(zit momenteel nog een maand in het buitenland op zee, maar wil daarna weer terug naar EVE, daarom ben ik dit topic alweer een tijdje aan het volgen
[ Voor 13% gewijzigd door zion op 13-02-2010 05:20 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
1: De snelste methode die ik weet is je API key invoeren in een programma als EVEMon. Hierin kan je dan hopelijk snel zien wat de status van je character is. Geen idee of je account daarvoor actief moet zijn overigens.
2: Geen enkel probleem. Client kan je zo van de Website downloaden. Mijn vriendin wilde afgelopen avond 'dat ene spel met die ruimtescheepjes' ook eens proberen en heeft van mij een trail account gekregen. Kan je dus vertellen dat het een download van 2500mb is.
Hopelijk zie ik je snel bij een of andere stargate ofzo.
Wa Doede Nou
Helaas, ik mag daar niet op inloggen (login credentials invalid), dus ik denk dat je account daarvoor actief dient te zijn (mag wel inloggen op account management page met username/ww, maar datzelfde username/ww mag dus niet op de standaard page)-ko- schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 05:12:
Ten eerste, alvast welkom terug.
1: De snelste methode die ik weet is je API key invoeren in een programma als EVEMon. Hierin kan je dan hopelijk snel zien wat de status van je character is. Geen idee of je account daarvoor actief moet zijn overigens.
Ach, betaal toch het hele jaar voor mijn 20Mbit lijntje die ik nog niet de helft van het jaar gebruik, dus die 2500mb lijken me geen probleem2: Geen enkel probleem. Client kan je zo van de Website downloaden. Mijn vriendin wilde afgelopen avond 'dat ene spel met die ruimtescheepjes' ook eens proberen en heeft van mij een trail account gekregen. Kan je dus vertellen dat het een download van 2500mb is.
Dat hoop ik ookHopelijk zie ik je snel bij een of andere stargate ofzo.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Wel is het resultaat afhankelijk van wat je doet ingame.
Hoeveel skillpoints heb je? dat beantwoord je vraag overnieuw/doorgaan.
Je kunt trouwens stoppen met zoeken naar de CD, die was er toendertijd nog niet (pas sinds vorig jaar doet Atari daaraan, maar volgens mij geen succes).
EDIT: gevonden, je gaat naar www.eve-online.com > EVE Insider > My Charater.
Daar krijg je te zien wat je zoetk!
PS: Grappig die oude EVE topics te zien
zion in "[PC] EVE Online deel 2"
Zowaar, SilentOne kom ik daar tegen en die blijkt ingame ook nog steeds actief te zijn.
Na lezen van zijn topics ooit besloten mijn eerste trial te doen in 2003
Ander spelletje trok toen meer mijn aandacht * yared kucht wooow
[ Voor 38% gewijzigd door yared op 13-02-2010 15:46 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Zojuist even uitgeprobeerd, maar dit is helaas alleen mogelijk, net als het aanvragen van je API, als je account active is. Helaas.yared schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:18:
EDIT: gevonden, je gaat naar www.eve-online.com > EVE Insider > My Charater.
Daar krijg je te zien wat je zoetk!
Wil zelf namelijk ook nog uitvogelen welke skills m'n altje nu eigenlijk heeft, zodat ik kan beslissen of het de moeite waard is hem weer te activeren.
Binnenkort weer terug in kikkerland na een jaar in het land van de rijzende zon gezeten te hebben.
Betekent ook weer wat tijd om eve weer op te pikken en lekker te keer gaan met
Xylon je kunt altijd activeren en dan een nieuwe char beginnen aangezien je 3 slots in totaal hebt.
Maar de overweging ga ik wel/niet met EVE opnieuw beginnen als mijn char goede skills heeft, lijkt mij persoonlijk de verkeerde insteek als je een spel leuk vindt of niet want continue skillen, plannen en doelen bereiken is juist een van de uitdagingen in EVE.
Anoniem: 306679
Heerlijk! Ik blijf nog wel een poosje hier hangen denk ik.
Het is trouwens rustiger op het EVE online topic dan eerder.
Misschien moeten we eens een meet houden in 0.0 en een vloot in elkaar zetten ermee
Normaal kost het ongeveer 150 mil, ik doe de eerste dan voor 100m (50 vooruit en 50 achteraf).
Ik heb qua standings Caldari: 7, Amarr 6 en Ammatar 6 en twee of 3 caldari corps voor jumpclones.
Dat klopt inderdaad. Maar ik zou bijvoorbeeld ook mezelf 'n invite voor 'n 21 day trial kunnen sturen en dit account dan vervolgens activeren zodat ik als het ware 'n maand gratis krijgyared schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:24:
Xylon je kunt altijd activeren en dan een nieuwe char beginnen aangezien je 3 slots in totaal hebt.
Maar de overweging ga ik wel/niet met EVE opnieuw beginnen als mijn char goede skills heeft, lijkt mij persoonlijk de verkeerde insteek als je een spel leuk vindt of niet want continue skillen, plannen en doelen bereiken is juist een van de uitdagingen in EVE.
Mja, ik denk dat ik hem gewoon activeer. Hij heeft sowieso alle learning skills op 4, dus dat is altijd meegenomen.
Das grappig, ik heb standings voor de andere helftCopyCatz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:23:
Mocht er trouwens iemand zijn die van plan is een hi sec pos corp te willen gaan aanschaffen, ik zit erover te denken om ze te gaan verkopen. Maar ik moet eerst een keer testen hoe e.e.a. het beste werkt (en referenties opbouwen), dus mocht iemand een corp zoeken cq. als proefpersoon willen dienen mail me ff ingame (CopyCatz).
Normaal kost het ongeveer 150 mil, ik doe de eerste dan voor 100m (50 vooruit en 50 achteraf).
Ik heb qua standings Caldari: 7, Amarr 6 en Ammatar 6 en twee of 3 caldari corps voor jumpclones.
Samen een bedrijf beginnen? Qua nicks zitten we al in de buurtCrashcat schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:07:
[...]
Das grappig, ik heb standings voor de andere helft
Anoniem: 3652
Ik heb je net ingame een mail gestuurd. Als je nog een miner nodig hebt, laat het maar even wetenCopyCatz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:59:
[...]
Samen een bedrijf beginnen? Qua nicks zitten we al in de buurt
Ik ben volgende week maandag terug in Nederland en dan zoek ik je online wel op.CopyCatz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:59:
[...]
Samen een bedrijf beginnen? Qua nicks zitten we al in de buurt
Zit nu in Nakugard voor lvl4 agent in een twee-mans corp. Me and my alt.
1. Nee, niet betaalt is geen CPU pwr meer...zion schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 05:02:
Nu heb ik dus de volgende vragen:
1: kan ik online ergens zien wat de status van mijn chars zijn (heb username/ww achterhaald, dus kan inloggen op account) voordat ik mijn account reactivate (of kan ik na 6 jaar beter opnieuw beginnen?)
2: Ik heb destijds ooit eens eve gekocht in de winkel, maar ben destijds paar keer verhuisd en betwijfel of ik mijn cd nog kan vinden, is het dan mogelijk om eve gratis te downloaden omdat ik toch al een account heb of moet ik het opnieuw kopen?
3: is het te doen om EVE te spelen als je 1,5 maand actief bent (met alle tijd van de wereld), 2,5 maand inactief, en dan weer actief, ben zeeman en zit dus een groot deel van het jaar op zee. Kan ik dan evengoed een corps joinen of zal niemand me aannemen, en ben ik op mezelf aangewezen?
2. Zoals al gemeld, downloaden op de website
3. Ja, is goed te doen. Vanwege een semi-professionele hobby heb ik tijdens de zomertijd (bijna) geen tijd en zin om te gamen.
Ik speel nu al 3 jaar zomers niet en 's winters wel, dat gaat prima.
Aangezien ik echt zomer/winter tijd aanhoud ik heb wat om naar uit te kijken als het weer wat kouder word.
Héél misschien dat ik deze zomer ga betalen om door te kunnen trainen
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Anoniem: 272565
Heb gisteren mijn EVE account weer geactiveerd. Maar de corp waar ik inzat, is gestopt.
Hebben jullie nog een plekje over in V3SPA ?
Net even de website bezocht. Klinkt leuk
That's it.. Geen koffie met koekjes voor jou. Ik geef je wel wasabi kitkat.yared schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:41:
Lol the 'Cat Farm Inc'. (poessieboerderij)
Vanaf vanavond hebben wij weer pewpew in high sec. Een of andere griefercorp wil een bevriende corp van ons wardeccen, zij leren dan onze rr bs fleet kennen.
Is er verder nog wat gebeurd bij de rest?
Ik heb afgelopen week wat tijd in 0.0 doorgebracht, ik moet zeggen dat ik verkocht ben. Komend weekend verwacht ik meer pewpew daar en ga ik mijn stealthbomber maar een beetje bruikbaar maken. Ik zoek nog leuke ratbelts met officer spawns...
Officer spawns in een bomber kan wel lastig worden.. je hebt waarschijnlijk niet genoeg DPS om door z'n tank heen te komen. Faction spawns lukken meestal wel.
Ik ben al eens vaker in wspace geweest, maar voornamelijk met mijn drake. Die kon de sleepers makkelijk tanken en doet zat DPS om snel klaar te zijn in gevecht. Laatste keer dat ik er solo in ben geweest wilde een brutix het gevecht met me aangaan. Toen hij doorkreeg dat ik de sleepers en hem erbij makkelijk kon tanken wilde hij net wegvliegen. De sleeper spawn focusde zich toen op hem, ik zet mijn warpscrambler op hem en ineens wist hij niet hoe snel hij een convo moest openen en moest mailen. Heb hem net in struc zien vertrekken toen ik mijn scram al een poosje eraf had gehaald.
Gewoon V3SPA channel ingame joinen en een weekje kijken of het je bevalt.Anoniem: 272565 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:52:
@Yared;
Heb gisteren mijn EVE account weer geactiveerd. Maar de corp waar ik inzat, is gestopt.
Hebben jullie nog een plekje over in V3SPA ?
Net even de website bezocht. Klinkt leuk
Beheerders pikken je er wel uit voor een convo.
Mocht het channel even vol zijn, gewoon paar minuten wachten want we zetten het zodra we de 50 bezoekers bereiken om naar Delayed Mode. Dat is nog even wennen dus kan weleens 10 minuutjes duren voordat we het in de gaten hebben
Koffie en koek zelf meebrengen!
Gisteravond leuk effect gezien van NAP's afsluiten in Empire.
Een van onze NAP partners draaide een eigen mining fleet met daarin nagenoeg alleen eigen chars... dat kostte hem dus 7 macks.
Had zo gemakkelijk voorkomen kunnen worden door een paar simpele ervaringen te gebruiken zoals bijvoorbeeld niet met zijn ALLEN op een kluitje op de standaard warp-in point van de belt NON-aligned AFK te gaan liggen minen...
Tja, dan vraag je zelfs mij bijna om een Megathron te pakken en boem te doen met wat smartbombs
Het Intel report wat wij daarna stuurde (0.0 ervaringen werken ook op dat vlak prima) werd zeer goed ontvangen en de rest vd nacht zaten er 4 verschillende NAP partners in de fleet inclusief een aparte Defense squad.
Echt de dag dat we 100 man in de MF hebben en de FC roept; "drones out now!" maak ik zoveel screenshots dat CCP spontaan besluit daar een betere optie voor in te bouwen
Een NAP afsluiten in empire, is dat een soort " 0.0 spelen"? Wat heeft dat met een suicide ganker te maken?yared schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:20:
[...]
Gisteravond leuk effect gezien van NAP's afsluiten in Empire.
Een van onze NAP partners draaide een eigen mining fleet met daarin nagenoeg alleen eigen chars... dat kostte hem dus 7 macks.
Had zo gemakkelijk voorkomen kunnen worden door een paar simpele ervaringen te gebruiken zoals bijvoorbeeld niet met zijn ALLEN op een kluitje op de standaard warp-in point van de belt NON-aligned AFK te gaan liggen minen...
Tja, dan vraag je zelfs mij bijna om een Megathron te pakken en boem te doen met wat smartbombs
Het Intel report wat wij daarna stuurde (0.0 ervaringen werken ook op dat vlak prima) werd zeer goed ontvangen en de rest vd nacht zaten er 4 verschillende NAP partners in de fleet inclusief een aparte Defense squad.
Echt de dag dat we 100 man in de MF hebben en de FC roept; "drones out now!" maak ik zoveel screenshots dat CCP spontaan besluit daar een betere optie voor in te bouwen
Feit is dat de manier alleen al waarop je het moet toelichten/omschrijven wel aangeeft, en de reacties die wij erop krijgen, blijkt dat mensen Alliance diplomacy vereenzelvigen met 0.0 terwijl het een game-mechanic is voor heel EVE.
Wellicht het NAP mechanisme nog eens onder de loupe nemen CC.
Beetje denigrerende opmerking trouwens dat; '0.0 spelen', alsof dat iets is voor grote jongens zoals.. jij?
Ik zit er aan te denken om ook weer met eve te beginnen. Ik heb het denk ik in totaal on en off nu zo'n 3 jaar gespeeld, en ben er in (ik dacht) eind 2008 mee gestopt (zoek m'n char maar: Kermis). Ik heb ik vesrschillende grote en kleine alliances gezeten, om te beginnen bij Frege, en toen daar de pleuris uit brak bij The Ankau (ofz) om Frege nog even een flinke trap in z'n reet te verkopen in opdracht van (als ik me niet vergis) Red Alliance. Toen dat allemaal wat af koelde hebben we nog lang merc werk gedaan voor verschillende andere alliances, maar uiteindelijk werd ik die POS warfare en grote blobs wat zat en ben ik lekker in Empire gaan piraten met de Rackateers. Daar is het uiteindelijk ook mee opgehouden wegens tijdgebrek.
Nu zit ik er dus aan te denken om maar weer mijn account te activaten.
Kan iemand mij misschien vertellen wat er in de tussentijd is veranderd? Zijn Assault frigs nog steeds brak? Is de Crow nog steeds de vetste inty? En zijn Stealth Bombers nog steeds leuk? (Ja, ik was een t2 frig fan!)
Ik heb begrepen dat er nu Faction Warfare is (hoe werkt dat?), t3 cruisers (even gekeken, leek me niet de isk waard...), en is het sovereignity systeem compleet veranderd (leuk?).
En eigenlijk zoek ik dan natuurlijk ook nog een leuke corp die mij ook even kan helpen alles weer onder de knie te krijgen, ik ben namelijk bang dat ik weer een complete n00b ben!
Wauw, te lief!Anoniem: 306679 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:20:
Heb hem net in struc zien vertrekken toen ik mijn scram al een poosje eraf had gehaald.
Tja, ik ben wat eerder in m'n carriere (eerste maand zo'n beetje) ook voor het eerst gewoon een wh ingedoken; ik denk dat ik netaan 5 minuten bezig was toen er een stel T3's van AAA op me dook. Die waren iets minder subtiel. Tja, d-scan, safe's, of uberhaupt een fatsoenlijke drake fitten kenden we toen nog niet
Dat moet dan een class 1 geweest zijn, want in een class 5 doet een drake echt instaplof. Daar hangen we met een redelijk aantal BS-en elkaar in leven te houden. De persoon die wordt getarget door sleepers moet echt heel heel snel gerepped worden.Anoniem: 306679 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:20:
Ik ben al eens vaker in wspace geweest, maar voornamelijk met mijn drake. Die kon de sleepers makkelijk tanken en doet zat DPS om snel klaar te zijn in gevecht.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
AF's hebben een boost gekregen en zijn wel wat beter maar echt superveel worden ze nog steeds niet gebruikt. De hype op dit moment zijn Dramiels aangezien alle faction schippies een flinke boost hebben gekregen. Crows heb ik zelf nooit naar gekeken en rockets zuigen dus daar kan ik je niet veel meer over vertellen. Stealth Bombers zijn alleen maar leuker geworden. Cloaked warpen en natuurlijk daadwerkelijk een bomber zijn met Bombs.
Faction warfare is blijkbaar een wel grappige opstap naar een 0.0 corp joinen en PvP training..Je joined een corp die bij factional warfare is aangesloten (1 van de 4 empires) en gaat gewoon mensen zoeken van de tegenpartij of doet een soort van capture the flag missies in low sec. Zelf nooit geprobeerd iig.
T3 cruisers worden goedkoper en kunnen in veel gevallen toch wel hun isk waard zijn. Denk bijvoorbeeld aan een cloaky bubble immune PvE of PvP cruiser...Of een dikke tank met toch goede dps voor een cruiser. Een beetje goedkoper zullen ze nog wel worden maar niet veel meer denk ik.
Sov mechanics zijn idd veranderd maar aan de situatie zelf is volgens mij nog steeds niet veel veranderd. Nu moet je alleen blobben om je tegenstander z'n tcu (territorial claim unit) weg te blazen met behulp van een paar structures die je neer plempt bij gates ipv een POS siege te houden. Het is nog steeds blobberdeblobblob. Leuke toevoeging is dat je je systeem kan upgraden maar volgens mij klopt daar ook geen zak van. 1 Systeem hebben we op LVL 4 pirate detection (meer anomalies en sigs iirc) en in een ander systeem hebben we 0.0 aan ontwikkeling gedaan. Het 0.0 ontwikkeling heeft meer high end anomalies en vaker sigs dan het ontwikkelde systeem die wel meer overal anoms heeft maar veelal middelmatig en low ends. Bijvoorbeeld systeem A is ontwikkeld en heeft 1 Sanctum en 1 Haven en verder hubs, ports en forlorn etc. spul, Systeem B heeft 3 havens, 2 Sanctums en een 7/10 plex. Beide systemen hebben nagenoeg dezelfde true sec rating. Sanctum is de zwaarste anomaly en Haven de tweede zwaarste. Sanctum kan solo ongeveer zo'n 50-70 mil op brengen in ca. een uurtje werk. Mijn conclusie is dan ook dat het opwaarderen gewoon niet 100% werkt maar een GM zei na petition dat we "gewoon pech hebben gehad". Een aantal weken achter elkaar....
Je hebt volledig gelijk dat tegen John Travolta's acties weinig te doen valt qua 'voorkomen', edoch met 'ergens anders' bedoelen wij op een eigen bm zeg 20-100km van de standaard warp-in(s?). Dat is niet even te warpen maar kachelen op sub-warp waardoor je ze lange tijd van tevoren naar je toe ziet komen.furby-killer schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 19:37:
Ergens anders dan warp in point minen helpt niet veel, dan warpt een disco BS naar ander punt. En defense helpt ook weinig, ze ontploffen toch wel als hij eenmaal arriveert. Wat ik persoonlijk wel een voordeel vind van 0.0/low sec, je kan jezelf tenminste verdedigen terwijl je bijzonder weinig kan doen als ze je willen suiciden ganken in empire.
Vooral als je aligned bent en een oplettende sqcmd/wcmd/fc hebt, is de fleet dan allang pleitte.
Meestal zie je dit soort gasten van tevoren al een paar keer komen scouten dus gewaarschuwd ben je.
Echter beste kans om te overleven is gewoon skillen.
Ik raad zelf iedereen die in een exhumer wil vliegen, of van mijn part welke boot dan ook, eerst je side-skills te trainen en maar wat langer op een houtje te bijten.
Elke droplul kan ik korte tijd in een bs vliegen, maar je bent pas een grote droplul als je dat gaat doen zonder goede side-skills zoals navigation/engineering (shield/armor).
Als mensen roepen waarom waarom waarom dan hoef je maar op een paar van de piraatjes in low-sec te wijzen die flinke dps weten te overleven in kleine bootjes en vervolgens jou wel getackled/scrambled/etc weten te houden tot hun dps aanwezig is.
Met mijn Hulk op die manier al eens een discofeest overleefd terwijl om mij heen Concord stond te struinen door de rest van m'n fleetmaten.
2.5 jaar terug verloor ik mijn freighter <60 seconden, nu denk ik dat diezelfde ploeg wel een paar minuten staat te rammen voordat ze mijn Conservenblik II neer hebben... alhoewel ik het liever niet uitprobeer geloof ik hier liever het theoretische bewijs

Een simpele scout in een covops kan gewoon een instawarp bm maken zonder dat je het ooit zal weten. Als ze daarna een mooie discoboot inwarpen kan je aligned zijn, maar je gaat echt wel plat voordat je in warp bent.Je hebt volledig gelijk dat tegen John Travolta's acties weinig te doen valt qua 'voorkomen', edoch met 'ergens anders' bedoelen wij op een eigen bm zeg 20-100km van de standaard warp-in(s?). Dat is niet even te warpen maar kachelen op sub-warp waardoor je ze lange tijd van tevoren naar je toe ziet komen.
Vooral als je aligned bent en een oplettende sqcmd/wcmd/fc hebt, is de fleet dan allang pleitte.
Meestal zie je dit soort gasten van tevoren al een paar keer komen scouten dus gewaarschuwd ben je.
Ook nu ben je nog steeds in <60 seconden dood. Suicideganken gaat om alphastrike en een stuk of 17-25 ravens laten je nog steeds ploppen binnen 1 salvo. Na die ene salvo worden ze zelf door concord geoneshot dus het moet wel binnen een aantal seconden gebeuren.2.5 jaar terug verloor ik mijn freighter <60 seconden, nu denk ik dat diezelfde ploeg wel een paar minuten staat te rammen voordat ze mijn Conservenblik II neer hebben... alhoewel ik het liever niet uitprobeer geloof ik hier liever het theoretische bewijs
Ok, klinkt goed, vooral dat bombers leuker zijn (omg cloaked warping!
Dat hele worm hole gebeuren snap ik ook nog niet zo veel van... Klinkt wel interessant, maar wat is het "nut" er eigenlijk precies van? Isk? Loot? Minerals?
Verder ben ik dus op zoek naar een corp die mij de fijne kneepjes van het vliegen weer even wil leren
Ik zal vanavond mijn account weer reactivaten.
dus vooral de loot en mogelijk mooie minerals, isk is vooral door de redelijke prijs van de schepen.
wormhole is vooral corp based... veel mensen die in een w-hole zitten, komen niet vaak meer naar buiten
En wij hebben wel, plekje vrij
[ Voor 4% gewijzigd door Dutch2007 op 18-02-2010 11:36 ]
Vanavond weer in 0.0 hangen met een vloot en kijken of er wat gaat gebeuren. Heb mijn raven klaargezet en heb deze (ja ik weet, doodzonde) moeten fitten voor een armor tank. Ik ben onderhand maar gaan trainen voor een Megathron zodat ik daarmee goed kan armor tanken in een RRBS vloot en ook een leuke dreun aan DPS kan uitdelen. Had mijn Rokh er wel neer kunnen leggen, maar ja, shield tanked...
Ben nog een behoorlijke 0.0 noob, maar ik leer alles gaanderweg wel.
Ik roep het niet over mijzelf af, maar zal echt de eerste niet zijn die een disco boot overleefde dankzij goede skills en fitting.wvdveer schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:48:
[...]
Een simpele scout in een covops kan gewoon een instawarp bm maken zonder dat je het ooit zal weten. Als ze daarna een mooie discoboot inwarpen kan je aligned zijn, maar je gaat echt wel plat voordat je in warp bent.
Beetje epeen roepen; ja we krijgen je wel plat... ik en mijn 25 vriendjes in een raven... ja natuurlijk lukt je dat en als je er een paar titans mocht bij doen kon je koffie drinken (als je daarvoor al tijd kreeg)Ook nu ben je nog steeds in <60 seconden dood. Suicideganken gaat om alphastrike en een stuk of 17-25 ravens laten je nog steeds ploppen binnen 1 salvo. Na die ene salvo worden ze zelf door concord geoneshot dus het moet wel binnen een aantal seconden gebeuren.
Dit betrof een gewone attack tijdens wd, niet een suicide gank en je kunt wel steeds mooie aantallen opnoemen maar dat is geen vergelijk met wat ik beschreef zijnde een gelijkwaardige gang die mij indertijd in <60 sec plat kreeg in mijn freighter en nu niet dankzij 2 jaar extra skillen.
* yared houdt het nu op <65 sec
Mogen het ook van die Wasabi nootjes zijn die de AH nu verkoopt!!Crashcat schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:48:
[...]
That's it.. Geen koffie met koekjes voor jou. Ik geef je wel wasabi kitkat.
* yared is gek op Wasabi in alle vormen, inclusief de film met dezelfde naam met held allertijden; Jean Reno!
moah zoiets als --> http://eve.battleclinic.c...d-torp-raven-68K-ehp.htmlAnoniem: 306679 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:15:
Ik heb werkelijk waar geen idee wat voor class WH het was, maar je kan wel gelijk hebben daarin. Tot voor kort was ik nog erg veel in high sec te vinden en volgens mij zitten daar redelijk wat lowclass WH's.
Vanavond weer in 0.0 hangen met een vloot en kijken of er wat gaat gebeuren. Heb mijn raven klaargezet en heb deze (ja ik weet, doodzonde) moeten fitten voor een armor tank. Ik ben onderhand maar gaan trainen voor een Megathron zodat ik daarmee goed kan armor tanken in een RRBS vloot en ook een leuke dreun aan DPS kan uitdelen. Had mijn Rokh er wel neer kunnen leggen, maar ja, shield tanked...
Ben nog een behoorlijke 0.0 noob, maar ik leer alles gaanderweg wel.
is toc niet slecht? 1k dps (500 met mijn magere skills in torps
Door puur geluk eidigd onze dictor 300 meter van de falcon na een gate jump en bubbled meteen. Falcon en pod weg en dan komt die killmail....even een 2 + bil Falcon opgeblazen door puur lucky zijn. Faction stuff en 2 Machariel blueprints. Jammer genoeg was alles gepopt doordat hij het in een cargo container had zitten. Zulk soort dingen maakt EvE weer even leuk
[ Voor 19% gewijzigd door Dutch2007 op 18-02-2010 14:20 ]
Wat is jouw hulk fitting en hoe zijn je relevante skills als ik vragen mag?yared schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:48:
[...]
Ik roep het niet over mijzelf af, maar zal echt de eerste niet zijn die een disco boot overleefde dankzij goede skills en fitting.
Probleem is dat je eigenlijk geen fit hebt die een grote buffer geeft.. beetje grote shield extenders werken niet, en de small shield booster heeft ook geen zin op de alpha strike. Wat ik meestal doe is minen met een hulk en een orca ernaast, dan kan ik de hulk meteen storen in de shipbay bij onraad. De orca kan wel een veel grotere buffer hebben.Naluh! schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:00:
[...]
Wat is jouw hulk fitting en hoe zijn je relevante skills als ik vragen mag?
Maar het wordt hoog tijd dat de insurance van dit soort ganks afgaat, minen in empire hoort rustig te kunnen, net als vroegah. Dit zijn echt van die symptomen van een verveelde player base.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Link maar. En wat versta je onder "baiten"?Sgreehder schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:35:
Guess what, die kun je petitionen. Baiten in een trainingsysteem is een bannable offense. Check the TOS maar.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Jij bent er zo een?kaluro2 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:42:
[...]
Link maar. En wat versta je onder "baiten"?
Baiten wordt onder verstaan een can voor het station oid. droppen en dat zeggen dat de noobs 'm mogen hebben om ze vervolgens te killen als ze 'm pakken. Of mechanics gebruiken waar noobs niets vanaf weten om ze dan te kunnen killen. In princiepe is in starter systems pvp versus noobs een beetje not done.
En niet zo lui jij
Anoniem: 52691
Want dan heb ik nog wel een verassing voor mijn eerste canflipper
lol net te laat jammer dan blaas ik hem zelf nog wel een keer op
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 52691 op 18-02-2010 17:37 ]
I know, maar ik ben nog steeds benieuwd naar zijn fittingCopyCatz schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:05:
[...]
Probleem is dat je eigenlijk geen fit hebt die een grote buffer geeft.. beetje grote shield extenders werken niet, en de small shield booster heeft ook geen zin op de alpha strike.
Goed om te weten. Als ik de volgende keer nog een zoiets zie als ik weer een boek aan het halen ben dan stuur ik wel een petition. Heb er zelf nog nooit last van gehad, maar getuige de wrecks zijn er genoeg noobs die de waarschuwingen negeren/niet lezen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Een eerste reactie van mensen die er meer verstand van hebben als ik?
[ Voor 4% gewijzigd door -ko- op 20-02-2010 02:41 ]
Wa Doede Nou
[ Voor 3% gewijzigd door IJzerlijm op 20-02-2010 08:23 ]
Mining, verandert weinig met mining zover ik kan zien. Grootste verandering is planetary interaction (en jammer genoeg geen verbeterde UI). Ik vraag me vooral af wat je daar vandaan kan harvesten (is geen mining, bij mining denk je aan hulk in belt), en wat de invloed daarvan is op wat we nu doen: Als je iets via planetary interaction kan krijgen zal de prijs naar beneden gaan.
Ik zal ermaar van uitgaan dat het moon/reaction materials en npc producten zullen zijn, maar wie weet. Vraag me wel af of het geen probleem wordt als je weer statische inkomstenbronnen voor grote alliances gaat toevoegen.
Zeker als ze onkwetsbaar zijn zoals dit devblog suggereert. De enige uitdaging is het vinden van een optimale setup voor de planeet die je 3 minuten na de patch live gaat claimt en die totdat ze planetary combat introduceren van jou is.[b]furby-killer schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 09:26:
Ik zal ermaar van uitgaan dat het moon/reaction materials en npc producten zullen zijn, maar wie weet. Vraag me wel af of het geen probleem wordt als je weer statische inkomstenbronnen voor grote alliances gaat toevoegen.
De enige interactie met de rest van het spel is zo te zien het transporteren van wat er gemaakt wordt op die planeet plus je infrastructuur. De vraag is hoe variabel de planeten zijn en hoe moeilijk het is om die efficient te exploiteren. Als je veel variabelen hebt die ook nog eens door je infrastructuur positief of negatief worden beinvloed kan je een leuke SimEve krijgen. Als het daarintegen als moon mining met twee statische variabelen is heb je in no time een optimale setup op het internet staan die iedereen gebruikt.
Crysis - Full size EVE Online amarr battleship, dread and titan
In Eve kun je wel lezen wat de afmetingen van de schepen zijn, maar je hebt nooit echt iets wat je er langs kunt zetten en waar je het mee kunt vergelijken. In deze filmpjes wel. Interessant om te zien hoe groot dat ze nu echt zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Xylon op 20-02-2010 12:57 ]
had ze beide gezien.Xylon schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:50:
(Truly) Full-Size EVE-Online Ships
Crysis - Full size EVE Online amarr battleship, dread and titan
In Eve kun je wel lezen wat de afmetingen van de schepen zijn, maar je hebt nooit echt iets wat je er langs kunt zetten en waar je het mee kunt vergelijken. In deze filmpjes wel. Interessant om te zien hoe groot dat ze nu echt zijn.
en dan te bedenken dat je zo'n rifter ''solo'' moet vliegen.
zelfs daar zou ik een crew verwachten..
met carriers heb je bv ook fighters waar je als je inzoomt ook een persoon ziet zitten ik vraag me een beetje af waarom er geen ''crew compliment'' bij de show info staat (ja ik weet het is weer gezanik) maar zelfs een frigate is al redelijke groot waar ik bijdenk dat dit wel een crew nodig heeft..
ach wie weet krijgen we ooit een expansion waarbij je je crew kan upgraden
lijkt me dan ook geen statische inkomensbron, maar iets wat je met een schip moet ondernemen, ook omdat het mij niet lijkt dat je planeten kan claimen in empire, dat zou echt chaos zijn.furby-killer schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 09:26:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=733
Mining, verandert weinig met mining zover ik kan zien. Grootste verandering is planetary interaction (en jammer genoeg geen verbeterde UI). Ik vraag me vooral af wat je daar vandaan kan harvesten (is geen mining, bij mining denk je aan hulk in belt), en wat de invloed daarvan is op wat we nu doen: Als je iets via planetary interaction kan krijgen zal de prijs naar beneden gaan.
Ze hadden toch iets met regio's op planeten die je kunt claimen?ravenger schreef op zondag 21 februari 2010 @ 00:12:
[...]
lijkt me dan ook geen statische inkomensbron, maar iets wat je met een schip moet ondernemen, ook omdat het mij niet lijkt dat je planeten kan claimen in empire, dat zou echt chaos zijn.
oftewel, je klopt aan bij een empire voor een regio op een planeet in 1.0 tot 0.5. Bij faction warfare voor 0.4 tot 0.1 en bij een allinace voor een regio op een planeet in 0.0.
Lijkt me niet z'n chaos.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
enige die dit van mijn allaince mee leest zal scythedeath zijn
Als je in 0.0 kijkt heb je daar voor het gevoel meer mogelijkheden met pvp dan met mining. Natuurlijk zijn er duurdere Ore's die je kunt harvesten, maar gezien de meeste gaan voor moonharvesting lijkt het mij dat CCP denkt dat er ruimte is voor meer opties in-game qua isk-harvesting. Misschien dat er nog een extra ding in EVE komt zetten met Tyrannis. Ik zie namelijk geen ander antwoord wat betreft deze stap. Misschien nieuwe schip-types? Nieuwe modules voor een POS? Het wordt de devblog in de gaten houden om te zien waar CCP naartoe wil met deze stap.
HAH, dat word dus wel ff delen hè penispopDutch2007 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:40:
hehe, ach aan 11 planets zal k zelf wel genoeg hebben
enige die dit van mijn allaince mee leest zal scythedeath zijn
hier is een deel van de fanfest wat over de upcoming Expansion gaat.
Iseci
Star Trek online vs Eve online. Erg leuk gevonden.
http://westkarana.com/ind...ine-vs-eve-online-part-1/
(4 parts in totaal)
Princess Nodalodda K'Lothing
[ Voor 4% gewijzigd door CopyCatz op 22-02-2010 12:34 ]
Het WH gebeuren is namelijk het enige dat ik nog niet gedaan heb en lijkt me misschien leuk om te doen.
Er is altijd een uitgang in WH space. Als de ingang collapsed kun je een andere WH gaan zoeken. Maar je komt sowieso niet op dezelfde plek uit.AvanCade schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:32:
Ik ben stiekem het denken om weer terug in EVE te komen. Echter vraag ik me af hoe dat WH gebeuren in elkaar steekt. Je gaat door zo'n wormhole en dan? Je kan die sleepers killen die loot dropped dat nodig is voor T3 ships. Maar kun je in zo'n wormhole ook nog naar andere gedeeltes van space (dmv een stargate oid) of blijf je vast zitten op dezelfde lokatie?
Het WH gebeuren is namelijk het enige dat ik nog niet gedaan heb en lijkt me misschien leuk om te doen.
WH space is gewoon een unkown solar system. Er zijn geen stargates. Sommige WH's hebben anomalies die bepaalde effecten van je fitting versterken/verminderen.
Je kunt:
Sleepers killen
POS bouwen
High-end ore minen (zelf veel arkonor gevonden)
WH Gate campen
Een nadeel van WH space is dat je andere spelers tegen kunt komen. Normaal gesproken is dat niet erg, Maar de kans is groot dat je door een groep gekilled wordt. Of je wordt afgeperst om je schip af te staan.
De shuttles zijn de bekendste stap daarin.
Er zijn nog zo achterlijk veel items die nu puur NPC gemaakt worden zonder een bron van BPO's.
Mijn inziens gaan ze op die weg verder met de volgende patch.
Kan ik eindelijk eens mijn stapel graan, koeien en andere meuk kwijt om bier van te brouwen wanneer we eindelijk ook eens W.I.S. krijgenen ik die Minnie bar open op de promenade
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 22-02-2010 14:35 ]

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Ik zit al een tijdje solo in een class 6 WormHole en ik kom altijd uit in een nieuw/ander 0.0 of low-sec system, is leuk ratten/pvp'en in die systemen... vooral als je ineens in local verschijnt terwijl alle gates camped zijn :-) als ik er zat van ben dan jump ik weer terug in m'n WormHole en log uit...Davetc schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:52:
[...]
Er is altijd een uitgang in WH space. Als de ingang collapsed kun je een andere WH gaan zoeken. Maar je komt sowieso niet op dezelfde plek uit.
WH space is gewoon een unkown solar system. Er zijn geen stargates. Sommige WH's hebben anomalies die bepaalde effecten van je fitting versterken/verminderen.
Je kunt:
Sleepers killen
POS bouwen
High-end ore minen (zelf veel arkonor gevonden)
WH Gate campen
OU812?
Anoniem: 117217
En met wat voor boot kan je in zo'n systeem overleven? Velen raden aan zo snel mogelijk naar 0.0 systemen te gaan omdat het spel daar zoveel leuker is.bodhisatva schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:54:
Ik zit al een tijdje solo in een class 6 WormHole en ik kom altijd uit in een nieuw/ander 0.0 of low-sec system, is leuk ratten/pvp'en in die systemen... vooral als je ineens in local verschijnt terwijl alle gates camped zijn :-) als ik er zat van ben dan jump ik weer terug in m'n WormHole en log uit...
Ik gebruik zelf een laser boot zodat ik weinig tot geen ammo nodig heb, ik vloog eerder een retribution assault frig en nu ook een damnation, heb geen pos in de WH, loot drop ik in een can en als er een station is waar ik in kan komen dan drop ik dat daar voor of verkoop of refinen...Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:24:
[...]
En met wat voor boot kan je in zo'n systeem overleven? Velen raden aan zo snel mogelijk naar 0.0 systemen te gaan omdat het spel daar zoveel leuker is.
Ik gebruik de WH enkel als roaming hide-out zeg maar, niet om sleepers te killen oid...
Kom op de meest vreemde plekken, met soms aardige mensen die me in station laten om e.e.a. te traden, soms met minder aardige mensen die het geweldig vinden om met 20 man je achterna te jagen... zelden komen ze mee de WH in... en het overkomt me ook wel eens dat ze me achterna warpen een WH complex in, dat geeft mooi vuurwerk, leuke salvage/loot en huilende local chat...
0.0 is ook leuk inderdaad, zo heeft empire ook haar charmes, maar wat dit betreft (Wat je kunt doen in en vanuit een WH) doe ik het solo...
[ Voor 6% gewijzigd door bodhisatva op 23-02-2010 12:54 ]
OU812?
Ik ook nu 3 dagen bezig met de trial
Alleen maar omdat ik iets op de market koop wat binnen 4 jumps zit en dan was het weer in een 0.3 of 0.4 regio en ja dan ben je de lul met je noob schip.
Maar ik ga wel over tot subscription, ik deed eerder veel Entropia Universe maar EVE heeft net zo veel al dan niet meer opties, en met entropia verlies je toch alleen maar geld, kun je dat beter per maand in een nep geld omgeving stoppen.
Ik vind ook voor wat ik heb gezien dat het niet te makkelijk is maar ook niet ondoenbaar om een beetje iets op te bouwen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 23-02-2010 13:06 ]
Iemand anders mag deel 19 beginnen.
Vergeet niet beide posts te plaatsen en de startpost up te daten met info over de volgende uitbreiding.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Kom zelf van wow af maar dat ging toch erg vervelen. Nu zit ik eigenlijk met de vraag wat ik in EVE moet gaan doen, teveel keuzes? Is er misschien een (groep) speler(s) die mij onder zijn hoede wil nemen?
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Hier verder met deel 19. Ik pas vanavond de zaak wel aan. Ik zit even te klooien met e.e.a., tis mijn eerste vervolgtoptic, dus go easy on meNitroX infinity schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:03:
Even een note tussendoor;
Iemand anders mag deel 19 beginnen.
Vergeet niet beide posts te plaatsen en de startpost up te daten met info over de volgende uitbreiding.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1396443
[ Voor 9% gewijzigd door CopyCatz op 23-02-2010 13:46 ]
Dit topic is gesloten.