[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 18: Dominion Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.165 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:06
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:17:
[...]

mmm wat raad je me aan dan ? cruisertje of frigate pakken?

net zoals schpijker mij al adviseerde? ben nog nieuw in de pvp scene en wil er een beginnetje aan gaan maken maar ook weer niet solo beetje bescherming van een corp is altijd fijn :D

ben voorheen alleen maar binnen de grenzen van het pve gebleven en de enige gevaarlijke momentjes waren als ik door de 0,4 bottleneck heen moest haha

kan iemand me mischien een eind op weg sturen?in iedergeval de goede richting op?
thx :D
Je wilt niet weten hoeveel plezier ik heb gehad met het vliegen van rifters! Oké, de fit was vanwege de named items vrij prijzig (denk zo'n 10m+), maar ze zijn zo underestimated >:) ! Heb er toch aardig wat schepen mee neergehaald. (interceptors, AFs, bombers, etc.). Als je het goed doet, en geluk hebt kan je ook nog wel zonder al teveel problemen een cruiser slopen.

Je vliegt gallente toch? (Meen dat ik iets las van Dominix...). Kijk eens naar een Taranis! Dat ding is misschien wat prijziger als een rifter/cruiser, maar ze zijn zéér snel, en de meeste schepen zonder web/neuts moeten het afleggen tegen een Taranis. My-Eve staat vol met filmpjes van taranis piloten die een Zealot, Vaga, of andere dure bootjes slopen.

Tbh zou ik als je pas weer begint met PvP even onderaan beginnen, dus frig > cruiser > battlecruiser. Battlecruisers zijn over het algemeen vrij goed inzetbaar, als gallente piloot kan je een brutix en myrm prima gebruiken voor pvp 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik zou nooit ergens iets renten, schiet weinig op.

En qua wardecs, ga niet terug vechten. Als je dat echt zonodig moet doen kom voor 80% met ewar. Maar als jij met een frig fleet hun station campers aanvalt verlies je alleen een hoop frigs, zijn hun blij, verlengen ze wardec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
furby-killer schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:24:

En qua wardecs, ga niet terug vechten. Als je dat echt zonodig moet doen kom voor 80% met ewar. Maar als jij met een frig fleet hun station campers aanvalt verlies je alleen een hoop frigs, zijn hun blij, verlengen ze wardec.
hoezo zou het niet opschieten?

275M per system is naar mijn mening 10x niets, heb je zo terug verdiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Voor 0 isk zit je in motsu. Voor 0 isk zit je in providence waar je tegenwoordig ook goede anomalies hebt om te doen. True je zal mindere belt rats hebben en meer reds, maar ook veel betere intel en hoop outposts.

Als renter gaan ze er alleen vanuit dat jij je maandelijkse bijdrage overmaakt, en ze zullen nooit iets doen om jou te helpen als je hulp nodig hebt. Omgekeerd verwachten ze normaal gesproken wel hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
moah valt mee, hebben een renters intel channel, en de reds RA, komen gewoon niet bij ons 9 van de 10x, hebben als renters ook gewoon toegang tot de intel channel van atlas, iedereen die daar inzit, heeft elkaar blue
en int noorden als je dat al kan zeggen, zit templum of alcedonia, die hebben ook een intel channel, beide worden goed in gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
furby-killer schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:53:
Voor 0 isk zit je in motsu. Voor 0 isk zit je in providence waar je tegenwoordig ook goede anomalies hebt om te doen. True je zal mindere belt rats hebben en meer reds, maar ook veel betere intel en hoop outposts.

Als renter gaan ze er alleen vanuit dat jij je maandelijkse bijdrage overmaakt, en ze zullen nooit iets doen om jou te helpen als je hulp nodig hebt. Omgekeerd verwachten ze normaal gesproken wel hulp.
Als renter heb je over het algemeen ook weinig te vrezen. Je huurt de space gewoon van een alliance, die verdedigd de space voor je aangezien het hun space is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dan nog steeds is intel in providence beter, providence intel channel staat gewoon bekend als één van beste, zo niet het beste, intel channel, mogelijk doordat er veel meer mensen actief zijn.

En renters hebben weinig te vrezen zolang alles goed gaat, maar er is een lange lijst voorbeelden van renters die zodra het wat minder gaat meteen genaaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat maakt dat dan uit? Ik bedoel Blade is een van de renters van IT. Als ik zie wat die gozers per dag aan minerals, loot, etc. uit die systemen farmen, moeten ze niet zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
volgens mij heeft atlas zelfs een soort van verdrag met RA, dat ze elkaars space niet zullen binnenvallen, dus hier hebben we voornamelijk roaming gangs, geen cap fights etc, etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
furby-killer schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:24:

Samengevat; speel het spel niet. Kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ja daar komt het op neer, en dat is jammer genoeg het enige dat goed werkt met huidige wardec mechanismes. Alternatief is (tijdelijk) verhuizen naar hele rustige high sec systemen waar je WTs makkelijk in local kan zien, dan wel naar low sec/0.0 waar het relatief piraat vrij wordt gehouden, WTs volgens je daar niet naar toe.

Maar in principe is een week niet spelen de beste oplossing, wardec kosten stellen geen drol voor, dus die kunnen ze zolang door laten gaan als ze willen, dus je moet zorgen dat ze dat niet willen. Ze kills gaan feeden door frig fleets te suiciden op ze is niet de manier. Ze zorgen echt wel dat ze geen enkel risico lopen. Ik denk dat bastaard kan bevestigen dat het in IT net zo is, maar voor elke 0.0 alliantie waar ik in ben geweest is het tijdens een wardec ook heel simpel, kom niet in high sec. Als je de wardeccers kon killen zouden we dat heus wel doen, maar enige wat ze doen is station campen met neutral reppers.

Over renters, tegenwoordig kan je ook in providence alle ABC ores minen, waarom betalen als je het ook zonder te betalen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet undocken tijdens een war is ongeveer even saai als gas minen... Wanneer wij weer in war gaan kun je er op rekenen dat er hard gevochten gaat worden en dat we doorgaan ook al kost dat schepen en isk. Een war is ook een vorm van vermaak. Wij hebben inderdaad een aantal wars meegemaakt waar het eigenlijk een stel lafbekken waren die niets anders deden dan docken en undocken zodat we weer meer ammo op konden maken. Wij hebben geleerd in die tijd en weten precies hoe we targets moeten aanpakken.

Natuurlijk lijkt het zinloos, maar zelfs dat ene schip leverd een enorme moraalboost op en zet je weer aan het werk om de volgende af te schieten. 1v1 frig fights blijven hierin toch het gaafst, zeker als de tegenstander je behoorlijk onderschat. Niet bang zijn dus voor een wardec, maar gewoon terugvechten. Laat ze maar zweten om een beetje reputatie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mijn ervaring met wardecs is dat je in empire gewoon op moet passen waar je vliegt. Telkens zie je weer een freighter die het toch niet snapt en dus dood gaat.

out of alliance alts ftw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort ook begonnen met EVE, moet zeggen dat ik eerlijk een beetje verloren ben in wat te doen. Vlieg nu in een aardig fitted Maller en ben nu bezig me gunnery skills nog meer te uppen.
Ik ben een beetje kijken wat te doen om me inkomen veilig te stellen (khad een aardig start capitaal van 50 mil gekregen via een friendly pirate die me haar bounty gaf)

Mss dat ik maar is naar Mining moet kijken (zit in een kleine industrial corp) en dan later is een frigate moet gaan maken voor PvP (al heb ik geen idee waar te beginnen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
out of ally alts ftw idd :), en al hebben we volgens mij meer wars verloren (komt vooral doordat idd 90% niets doet, en voornamelijk mijn corp dan gewoon zo iets heeft vna wat! ons deccen, neer sabelen zult gij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 14:04

-ko-

Leidend Voorwerp

Is het trouwens geen idee om een GoT channel te openen in EVE? Is daar Animo voor?

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Geen animo voor. Er was er ééntje, en tenzij het verandert is was dat geen succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:59
Ik denk dat een merc inhuren best kan werken voor een carebear corp. Ik heb laatst een blog gelezen van een merc-corp-leader, en naast dat het leuk was om te lezen, leek het ook best effectief.

http://legatuslegionis.blogspot.com/

Dus: leuk om te lezen, en wellicht een idee voor de carebears die elke keer gedec'ed worden :)

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:38
Lassie dutch schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:16:
Ik denk dat een merc inhuren best kan werken voor een carebear corp. Ik heb laatst een blog gelezen van een merc-corp-leader, en naast dat het leuk was om te lezen, leek het ook best effectief.

http://legatuslegionis.blogspot.com/

Dus: leuk om te lezen, en wellicht een idee voor de carebears die elke keer gedec'ed worden :)
Het enige probleem dat ik meermaals heb gezien is dat er ook genoeg Mercs zijn die het geld innen en ermee vandoor gaan, dus 100% resultaat krijg je ook daar niet
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:37:
Ik ben sinds kort ook begonnen met EVE, moet zeggen dat ik eerlijk een beetje verloren ben in wat te doen. Vlieg nu in een aardig fitted Maller en ben nu bezig me gunnery skills nog meer te uppen.
Ik ben een beetje kijken wat te doen om me inkomen veilig te stellen (khad een aardig start capitaal van 50 mil gekregen via een friendly pirate die me haar bounty gaf)

Mss dat ik maar is naar Mining moet kijken (zit in een kleine industrial corp) en dan later is een frigate moet gaan maken voor PvP (al heb ik geen idee waar te beginnen :) )
Kom een keer op irc.tweakers.net in het #eve-online kanaal, misschien dat je daar een corp vind die je wil en dat we je kunnen helpen qua keuzes/skills.

[ Voor 39% gewijzigd door Suicyder op 16-01-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
ook maar eens op dit topic reageren aangezien ik nu 3 maandjes eve speel, gisteren 180 mil verdient in een wh in 2 uur tijd. Alleen daarna grote fout gemaakt wh in gegaan zonder probe launcher dus zat ik mooi vast met me drake en 200mil implants :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:44
-ko- schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 05:49:
Is het trouwens geen idee om een GoT channel te openen in EVE? Is daar Animo voor?
Ik had er ooit 1 geopend.. ik heb nu weer es tweakers.net geopend en ga er wel een weekje in zitten. Als mensen behoefte hebben, kom er gezellig bij en anders gooi ik hem weer dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
arcanis schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:50:
ook maar eens op dit topic reageren aangezien ik nu 3 maandjes eve speel, gisteren 180 mil verdient in een wh in 2 uur tijd. Alleen daarna grote fout gemaakt wh in gegaan zonder probe launcher dus zat ik mooi vast met me drake en 200mil implants :(
Dat er nog lege wormholes zijn tegenwoordig. Maar ja, zonder probes een WH ingaan is onvergeeflijk. 4 minuutjes werk om er weer uit te komen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
om even in te haken op het WH verhaal, daar heb je ook geen last van wardecks! ;) als je het goed opzet en veel oplet is het veilig zat. Tuurlijk verlies je wel eens een bootje, maar elke 24h is er een ander wormhole om heen te gaan dus dan ben je weer van de hostiles af, of je hebt weer niete belts / gasbelts / anomalys om te doen....

bevalt mij al 5 maanden prima :*)

ooh en er zijn echt VEEL lege wormholes nog. Wij wonen in een c5 en onze vaste verbinding is ook altijd een class 5, van die class5 wh's is zeker 2/3e nog onbewoond. wellicht is dit anders bij class 1-2-3 natuurlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Wabs op 17-01-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Net derde, en laatste, gevecht gehad in mijn dread. Invicta carriers waren in de buurt van providence, waar ze een bevriende gang hadden aangevallen. Ze hingen nog in een belt uit, dus wij snel cap fleet gestart, en op ze gecyno'd. Toen begon het slechte nieuws, we hadden meer dan hun, maar ze waren blijkbaar aan het baiten, want ze opende cyno en er kwamen nog een zooi carriers binnen, waardoor ze uiteindelijk zon 25 carriers hadden. Wij hadden toen waarschijnlijk iets minder, maar het grote probleem, onze dreads waren in siege en konden hun spider tank niet breaken, en natuurlijk al snel ben ik primary, en dat was het einde van mijn moros :(

http://www.paxton-federat...=kill_detail&kll_id=54633

Jammer genoeg voor invicta hadden ze onderschot hoe snel onze cap pilots gereed waren, en wij hadden zo ongeveer continue cyno up waardoor meer cap pilots kwamen. Hun spider tank was rete sterk, maar uiteindelijk brak die toch en 15 van hun carriers vernietigd, jammer genoeg was ik toen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ ze hadden er in ieder geval 30 schepen (en 2 pods lol) voor nodig ;)

Kavok Norr
Omega Engineering Inc.
DEFI4NT
Capsule (Capsule)
Mega Pulse Laser II
Damage done: 8,986 (1%)

killing chixor
Imperial Shipment
None
Capsule (Capsule)
Vespa II
Damage done: 4,093 (0%)

Sinds wanneer passen drones en lasers op een pod of is dit weer een kilmail api bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:04
Geen bug - het is de damage die ze deden. Maar zij zijn hun schepen kwijtgeraakt: dus op het moment dat de km aangemaakt werd, vlogen zij een pod.

Om het duidelijker te maken: Jij een myrm en een vriend van je in een killership vallen mij aan: Ik dood jou, maar je vespa II's hebben een boel schade gedaan. Vanaf dat moment zit jij in je pod. Je vriend knalt mij af en ik ga dood. Op dat moment heb je, terwijl je in je pod vliegt, met je vespa's toch een boel schade gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dat is inderdaad normaal, zijn echter ook kms gekomen van carriers die geen fitting zouden hebben gehad, wat toch niet klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
wel flink balen van je dread natuurlijk, maar klinkt uiteindelijk als best een goede fight :)

hoe werkt dat eigenlijk bij dit soort fights, compenseert iemand nog de loss van je dread? of is dat 100% voor eigen rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
We hebben erg goed replacement programma, vooral gezien we geen hoge moon mining inkomsten hebben. Maar dread die verloren is gegaan in zon hotdrop die niet voor sov ofzo was is toch voor eigen rekening. Maar een corp genoot met teveel isk heeft 500M al gedoneerd. (de geluksvogel na mij die primary was dropte uit siege in half structure en werd gerepped, degene die daarna primary was werd waarschijnlijk door de lag gered waardoor fighters niet meer goed aanvielen). Nog 600M van insurance (was niet geinsured, zoveel gebruik ik hem niet), en ik kan redelijk goedkoop kopen van corp, en loot van de 15 vernietigde carriers zou gedeeltelijk in ieder geval naar mij moeten gaan, dus uiteindelijk kom ik er niet zo slecht vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 16:14
CVA zelf heeft geen reimbursement programma voor caps, ik weet niet hoe dat bij Paxton is.

Wel is het meen ik standaard zo dat loot en salvage verdeeld wordt onder de losses, maar hoe strict dat inter-alliance gebeurd, geen idee, ik PvP niet mee dus met dat deel ervan heb ik geen ervaring.

Ik weet wel dat een corpmate zijn firbolgs op een neutral zealot die verder afaik niet bij dat gevecht betrokken was heeft losgelaten omdat deze aan het looten was :+

Edit: Furb, zie Deliverance Discussion -> Yong fight 17/01-2009 op de CVA-forums, er is schijnbaar een 700.000 m3 loot :o

[ Voor 13% gewijzigd door Paul op 18-01-2010 15:12 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Best netjes dus wel, 500m en 600 insurance is toch al bijna aankoop bedrag van een dread toch? (1.3b meen ik?) en de fitting heb je dus ook al grotendeels van de carriers. Vaak wel faction/deadspace fitting op die schepen dus dat kompenseert ook flink, wellicht kom je er in de + vanaf joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 09:56
Gisteravond maar eens de graphics gezet naar wat mijn hardware beter aankan. Ouwe bakkie van 7 jaar terug trekt het nu een stuk beter. Zit er nog niet eens zo verkeerd uit.

*weer wachten op nieuwe pc gaat*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne draait nu retestrak op mijn 3400 mhz p4 met een x800xl erin. Performance is prima en de beelden zijn ook goed om aan te zien. EVE is niet verschrikkelijk veeleisend op je hardware en dat is wel zo prettig. Houdt het een toegankelijke game.

Net afgelopen weekend een Raven gewonnen bij eve radio. Leuk om eens ergens wat te kunnen krijgen. Even een goede fitting in elkaar spammen en ik kan weer ergens anders mee rondvliegen wat ook gaaf oogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Euhm, ik zou nog maar eens goed kijken hoe een raven eruit ziet, die dingen zien er afschuwelijk uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijke smaak kwestie Furb. Dat jij ze lelijk vindt is jouw keus ;). Ik vindt het gave schepen. Of is een Phobos of Ishkur meer jouw ding ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
8x smartbombs, 2x cap booster en dan ergens 'n belt met veel hulks in vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
hehehehe, goeie fit bastaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 13:26
Het minen gaat nu een stuk beter, maar ik heb even een vraagje.

Hoe erg verschillen de rats per system, ik had waar ik eerst aan het minen was namelijk geen last van de rats. Nooit serieuze damage of kapotte drones, maar nu ik in corpgebied mine doen de rats een stuk meer damage, dat terwijl de security status hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het kan zijn dat er daar rats zitten die een andere damage doen... je zou je fit kunnen aanpassen zodat je specifiek de damage van die rats kan tanken. Wat voor schip heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:08:
Net afgelopen weekend een Raven gewonnen bij eve radio.
Eve Radio? Vertel eens wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
@de bastaard, ik vlieg in een retriever met vier hobgoblin I's.
De rats zijn angel nog wats, dat wisselt nog al eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Retriever heeft redelijke resists tegen angels, kan ook gewoon toeval zijn, zit heel veel variatie in rat spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
even opzoeken wat voor damage angels doen (explosive en thermal ??? (te lang geleden, geen idee meer)) en daar je hardners op aanpassen.
Werkt een stuk beter dan een omni tank op je schip plakken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt weinig aan te passen op een retriever in dit enkele geval is een omni tank beter misschien de survey scanner laten vallen voor een shield extender voor wat extra buffer.

of je shield compenstation skils trainen en dan een invul field fitten.

Wat furb zegt klopt ook.
Ik zit in een 0.7 systeem de meeste rats laten mijn hulk schild ergens tussen 100 en 99 % vallen, maar er is 1 groep die me naar 95% laat vallen. (in een retriever is dat verschil veel groter natuurlijk)

Nog 1 dag en dan kan ik eindelijk in mijn orca vliegen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Peekster:

Je kunt de stream beluisteren op eve-radio.com. Is een zender van en door spelers zelf. Worden regelmatig compo's gehouden en elke DJ heeft zijn eigen muziek liggen en eigen smaak. Zaterdagmorgen presenteerd een nederlander het (DarylDutch) en die heeft naar mijn mening het gezeligste programma.

Afgelopen zaterdag was het een can-race. Je krijgt een can-naam en een locatie. Je gaat op locatie met je directional scanner aan de slag en zoekt de cans. Je krijgt per can een wachtwoord en een nieuwe bookmark met naam, geeft de naam van de bookmark, krijgt een nieuwe locatie, cannaam en een wachtwoord. Bij de laatste had die grapjas 42 cans gehangen en moest ik in 1 van die dingen een bookmark vinden. Ik had hem na 6 te pakken en heb een nieuw record gehaald met snelheid daardoor (binnen 30 minuten). Het was gaaf en doe ook zeker weer mee (Speedtanked rifter ftw!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Haha leuk. Speurtochtje! Maar snel regelen dat ik een crusader kan vliegen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... Ik hoor een challenge ;). Momenteel race ik de meeste interceptors binnen de corp er uit... Interesting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:09:

Je gaat op locatie met je directional scanner aan de slag en zoekt de cans. Je krijgt per can een wachtwoord en een nieuwe bookmark met naam, geeft de naam van de bookmark, krijgt een nieuwe locatie, cannaam en een wachtwoord.
met de directional scanner cans zoeken - da's hard vliegwerk dus
is wel een leuke oefening voor nieuwe corpsmembers om de directional scanner te leren gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tazitiz: Absoluut waar, een interceptor of speedtanked frig is dan ook echt een aanrader om als eerste bij een can te zijn. De afstanden zijn niet bepaald hoog, maar is wel handig om rekening mee te houden. Op die manier leer je wel hoe je moet scannen en waar je op moet letten. Er is enige kennis van de scanner voor nodig om een goede leerweg erin te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Zou iemand mij een buddy invite willen sturen? Het lijkt mij namelijk een leuke game :)

edit: wordt als het goed is geregeld

[ Voor 18% gewijzigd door MRCL op 19-01-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:09::

Je kunt de stream beluisteren op eve-radio.com. Is een zender van en door spelers zelf. Worden regelmatig compo's gehouden en elke DJ heeft zijn eigen muziek liggen en eigen smaak. Zaterdagmorgen presenteerd een nederlander het (DarylDutch) en die heeft naar mijn mening het gezeligste programma....
Je vergeet DJ Spuffy, das ook een nederlander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Morgen patch ! Haal die moms maar uit de kast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist niet dat er morgen een patch was nu maar hopen dat het ook echt van 10 tot 2 is.
Heb geen mothership maar de jukebox wordt wel aangepast, astrometric schepen worden ook verbeterd en nog meer missie moois :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Werk ik eens een dag thuis en dacht ik te gaan ice minen. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:17
Hurtebise schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:26:
Werk ik eens een dag thuis en dacht ik te gaan ice minen. Zucht.
haha dat is altijd net zo :)

Even een update dan weer vanaf mijn zijde.
Ik heb zoals mijn vorige update een behoorlijke increase gemaakt. Toen meldde ik dat ik van mijn osprey inmiddels in mijn retriever was gestapt en met T1 strip miners aan de gang ging. Jeetje wat was dat qua cycletijd een verademing, maar wat een belabberde increase qua yield.

Inmiddels is dit gelukkig verbeterd!

Ik heb nu de volgende fit:

2x T2 Modulated Strip miner
1x Survey scanner
1x T1 mining upgrade laser
1x Co-Processor II
2x Expanded Cargohold rigs

Wanneer ik Solo vlieg behaal ik inmiddels 1018m3 per strip miner wat dus resulteerd in 2036m3 per cycle! Dat is toch wat anders dan slechts 1780m3 per cycle! Bijna 15% meer opbrengst. Zaterdag behaal ik nog eens mining barge 4 wat resulteerd in nog eens 5% erbij.
Het leuke is dat wanneer ik mine met me corp genoot er nog eens 11% bijkomt qua yield omdat hij leadership skills heeft. Zo is minen een stuk aangenamer en de ISK's vliegen me dan ook om de oren qua winst.

Astrology 5 zal daarna gestart worden en in 13 dagen klaar zijn. Waarna mining barge 5 aangaat..... En we weten allemaal dat dit behoorlijk lang duurt. Ik kijk tegen 21 dagen aan helaas. Maar ondertussen zal er ongetwijfeld nog wel wat anders getrained worden :)

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Gelukkig ben ik iets verder als bovenstaande. Vlieg ook nog in een Retriever maar strip miners zijn een verademing. Heb verder nog geen fit buiten de expanders II die ik er op geplakt heb. Ben momenteel aan het minen om mn hulk te betalen. Covetor staat klaar.

Mining barge duurt nog 10 dagen en daarna Astrogeology wat nog eens 5 dagen kost ( had het al deels getrained voordat ik mining barge ging trainen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 15:10
let op de update van vandaag ;)

lange skills aanzetten :+

de reden moge duidelijk zijn

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Dbm12 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:31:
[...]

Ik heb nu de volgende fit:

2x T2 Modulated Strip miner
1x Survey scanner
1x T1 mining upgrade laser
1x Co-Processor II
2x Expanded Cargohold rigs
Ik neem aan dat je met die T2 strip miner ook crystals gebruikt. Zo niet, kun je beter terug gaan naar de T1 strip miner. Een T1 strip miner doet 't beter dan een T2 strip miner zonder crystals.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
voor crystals heb je dan weer refining lvl 5 en refining efficiency lvl 5 en [je ore type] processing lvl 3 voor t1, lvl 4 voor t2 crystals.

vrij veel skillen, dus ik verwacht niet dat hij dit al af heeft. Kan je beter eerst voor de hulk skillen met T1 lasers iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 09:54
angel00008 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:21:
let op de update van vandaag ;)

lange skills aanzetten :+

de reden moge duidelijk zijn
Vertel, ik heb geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Wabs schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:56:
voor crystals heb je dan weer refining lvl 5 en refining efficiency lvl 5 en [je ore type] processing lvl 3 voor t1, lvl 4 voor t2 crystals.

vrij veel skillen, dus ik verwacht niet dat hij dit al af heeft. Kan je beter eerst voor de hulk skillen met T1 lasers iig...
Niet voor alle crystals. Neem bijvoorbeeld Veldspar:

Veldspar Mining Crystal I: Veldspar Processing III, Refining IV, Science III en Mining I
Veldspar Mining Crystal II: Veldspar Processing IV, Refining IV, Science III en Mining I

Als je bij de high-end ores gaat kijken zoals Arkonor, dan wordt 't inderdaad een iets ander verhaal.
Arkonor Mining Crystal I: Arkonor Processing III, Refinery Efficiency V, Refining V, Metallurgy IV, Science IV en Mining I
Arkonor Mining Crystal II: Arkonor Processing IV, Refinery Efficiency V, Refining V, Metallurgy IV, Science IV en Mining I

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:17
Wabs schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:56:

De T2 crystals heb ik ook al :) Zie me yield van 1013m3 per laser. Refining hoef ik me nog niet druk om te maken aangezien een corp genootje deze voor me refined en verkoopt. Waarna ik een deel van de winst krijg. Meestal 10% van een volle freighter. Wat neerkomt op ongeveer 20-25 miljoen per keer.

Voor crystals heb je overigens alleen (ore) processing nodig. Voor veldspar en Scordite zijn deze al naar lvl 4 gezet. Dus T2 crystals branden ook al op volle toeren bij mij. Anders zijn T2 modulated strip miners inderdaad niet handig nee.

Ik mine dan ook nog in High sec op voornamelijk deze 2. Waarbij me voorkeur uit gaat naar Veldspar.

[ Voor 5% gewijzigd door Dbm12 op 21-01-2010 10:20 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Mythrill schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:14:
[...]

Vertel, ik heb geen idee waarom.
tis algemeen bekend dat ccp nog wel eens een fuckup maakt met updates (al gaat het de laatste tijd steeds beter)

let maar op vanavond hebben we weer mensen die skilltijd verloren zijn en eve-o staat ook weer vol omdat het 30 minuten later online kwam dan ze dachten standaard routine

gewoon +2 dagen skill aanzetten en je hebt nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
ok duidelijk. Dan hoef ik me daar ook niet druk mom te maken, learning lvl 5 duurt nog zeker 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Hoe lang doe je eigenlijk met die crystals? is dat 1x laden en vervolgens (bijna) nooit meer vervangen of zijn die dingen na 50 cycles op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Peekster schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:46:
Hoe lang doe je eigenlijk met die crystals? is dat 1x laden en vervolgens (bijna) nooit meer vervangen of zijn die dingen na 50 cycles op?
t2's burnen out na paar uur gebruik (ze gaan per cycle stuk dus ga geen halve roids minen)

t1's gaan nooit op :)

also eve is vanavond pas weer na 2100gmt up dus degene die dachten dat het 12 uur was (kijkt naar mensen van het irc kanaal :+) zijn het haasje :D

edit : sjonge jonge jonge..

in het irc kanaal zat ik al ''zet nou een 2d skill aan''

en jahoor nadat eve down ging en er stond 2100gmt komt er eentje.. ''fuck ik had een skillplan tot na dt lopen dacht dat het wel up wilt zijn''

madpilot you sir FAIL ! :+

[ Voor 20% gewijzigd door AjDuLion op 21-01-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:27

madpilot0

I ain't mad

nah, t was 19h :D
tarp set, tarp sprung ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Mining Crystals gaan veel sneller dan "Combat" imo ik doe bijna een 2 weken met de t2 crystals in mijn Paladin, een setje t2 mining crsytals burn ik in 2/3 avonden doorheen.

@MP, tja Pathetic Legion he krijg je dat ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Ashrah op 21-01-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
madpilot0 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:57:
nah, t was 19h :D
tarp set, tarp sprung ;) :D
1900 is ook 2 uur telaat

dus o wee als we je betrappen op het pl/eve-o forum dat je je geld terugwilt omdat je 2 uur training tijd kwijt bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:27

madpilot0

I ain't mad

19h was meer alsin, zolang duurde de skilltraining nog
en @ pathetic legion -> atleast we have fun ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:52:
[...]

t2's burnen out na paar uur gebruik (ze gaan per cycle stuk dus ga geen halve roids minen)

t1's gaan nooit op :)

also eve is vanavond pas weer na 2100gmt up dus degene die dachten dat het 12 uur was (kijkt naar mensen van het irc kanaal :+) zijn het haasje :D

edit : sjonge jonge jonge..

in het irc kanaal zat ik al ''zet nou een 2d skill aan''

en jahoor nadat eve down ging en er stond 2100gmt komt er eentje.. ''fuck ik had een skillplan tot na dt lopen dacht dat het wel up wilt zijn''

madpilot you sir FAIL ! :+
T1 Miningcrystals gaan ook kapot ;) staat ook op de crystal zelf dat ze schade hebben (gewoon overheen hoveren tijdens het minen of info pakken). Ben blij dat ik alles naar LVL5 aan het pushen ben wat ik nog heb staan. Daarna een poosje trainen tot ik mijn neural remap kan gebruiken. *knuffelt Tengu* binnenkort... nog heeeeel even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Uhm nee hoor T1 Crystals gaan niet stuk, alleen T2 en Faction krijgen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
angel00008 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:52:
also eve is vanavond pas weer na 2100gmt up
:?
Tranquility will return to service at 13:00 GMT/UTC.
Goed, ik zou voor 15:00 niet proberen in te loggen (wordt veel kans toch extended, je moet de client downloaden, in de login queue staan etc) maar ik heb nergens 21:00 of 19:00 zien staan?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Vanochted stond op Eve-O

Tranquility will return to service at 21:00 GMT/UTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
Dus dat is 10 uur s'avonds onze tijd?
Hoe vaak hebben ze die patches want het ligt er dan wel gruwelijk lang uit, wat tenkoste gaat van m'n cashflow. Gelukkig wel een skill van 3 dagen neergeplempt ipv toch maar die geile advanced learning skills aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
opblaashaas schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:40:
Dus dat is 10 uur s'avonds onze tijd?
Hoe vaak hebben ze die patches want het ligt er dan wel gruwelijk lang uit, wat tenkoste gaat van m'n cashflow. Gelukkig wel een skill van 3 dagen neergeplempt ipv toch maar die geile advanced learning skills aan te schaffen.
yup maar nu zeggen ze weer 1300 (1400 onze tijd)

ccp patched redelijk vaak meestal in downtime tijd maar vaak ook wat langer ook is een volledige versie update meestal een dag.

nadeel van alle patches in het verleden was dat er altijd wat fout ging en dat vaak dagen erna nog te voelen was (met bijhorende hotfixes erna) vandaar dat je een paar dagen skill aanzet om evt problemen voor te zijn.

zoek maar eens op het eve-o forum naar mensen die lopen te zeuren dat ze geld terugwillen en/of tijd kwijt zijn omdat hun skill klaar is tijdens upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
Het terug eisen van geld is gewoon lame.
Zeker als je al wat langer speelt ben je bekend met de problemen en is de keus nog altijd aan jezelf om door te spelen of niet. Maar dit is voor mij de eerste patch die ik mee maak.
Ach wat, als ik niet kan spelen na m'n werk pak ik weer es een oude FPS op of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
hoop dat het tot 2200 duurt, niet omdat ik geen eve wil spelen, maar we zijn in insmother bezig xxdeathxx van 2 regions te clearen, hadden gisteren leuke fleet van iets van 70 man, hadden de ihub vorige keer al naar 25% armor, hebben ze de SBU's gesloopt (xxdeathxx), van vannacht de ihub rond 11-12 uur weer schietbaar... schieten we shield naar 25% (van 50%), en ja hoor ding weer reinforced, hebben we hun pos guns+pos maar reinforced geschoten, die 2 dagen fully stronted was/is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het gaat vanaf vandaag wel langer duren om een SBU en IHUB te reinforcen he, die dingen krijgen een dikke EHP en resist boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ach dat zal me vrij weinig uitmaken, als de sbu's minder snel poof gaan, dan kunnen we het een en ander removen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:04:
Uhm nee hoor T1 Crystals gaan niet stuk, alleen T2 en Faction krijgen damage.
We hebben het hier over mining crystals daar gaan t1 en t2 van stuk.
Faction mining crystals ben ik nog niet tegen gekomen.

Gisteren eindelijk in mijn orca kunnen vliegen :)

Leuk bootje maar wel vreselijk traag, ik dacht met een afterburner wel sneller te warpen maar dat maakt bijna geen verschil jammer genoeg en niet genoeg pwg voor een mwd :'(
Maarja kan er wel 3 keer de cargo van mijn rigged bestower in stoppen + nog rigged bootjes.

Vanavond kan ik dan ook een salvacane maken en vliegen.
Dan hoef niet nog een keer extra terug te komen om de net gespawnde rats te doden terwijl ik de wrecks van hun voorgangers opruim.
In mijn cormorant kunnen geen drones en de rats spawnen altijd als ik net aan het opruimen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola,

ik hoop dat de server weer snel up is :)

ik was net bezig om met mijn alt een steentje Spodumain van 150.000 te clearen :D
En die moet nog even ingekrompen worden ! Poppen redt ik niet in mijn eentje

En voor mijn main, mijn corpmates staan te trappelen om hun motherships naar de frontlinie
te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
MisterMichel schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:16:
[...]

Niet voor alle crystals. Neem bijvoorbeeld Veldspar:

Veldspar Mining Crystal I: Veldspar Processing III, Refining IV, Science III en Mining I
Veldspar Mining Crystal II: Veldspar Processing IV, Refining IV, Science III en Mining I

Als je bij de high-end ores gaat kijken zoals Arkonor, dan wordt 't inderdaad een iets ander verhaal.
Arkonor Mining Crystal I: Arkonor Processing III, Refinery Efficiency V, Refining V, Metallurgy IV, Science IV en Mining I
Arkonor Mining Crystal II: Arkonor Processing IV, Refinery Efficiency V, Refining V, Metallurgy IV, Science IV en Mining I
oohw, hehe, my bad, ik mine alleen high end ores. (Wormhole life is good! :) ) hangen atm nog 4 roids van elk 50k arkonor in ons systeempje >:) can anybody say: '$$ChaChing$$' 8)

6 min per can met 2 hulks :9 ooh en arkonor neemt veel meer ruimte in dan veldspar dus 200k arkonor is echt veel! :+

[ Voor 6% gewijzigd door Wabs op 21-01-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was te verwachten de tijd is verschoven van 2 uur naar kwart over vier.
ccp en tijdschema's :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Niet echt daar ze begonnen met 21.00 en daarna naar voren schoven dus zal het uiteindelijk wel tegen 21.00 worden.

Ik dacht dat t1 mining cystals zich hetzelfde gedroegen als t1 gun crystals, kan ook nergens iets vinden over degradation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:15:
Niet echt daar ze begonnen met 21.00 en daarna naar voren schoven dus zal het uiteindelijk wel tegen 21.00 worden.
Lol maakt niet echt veel uit wat het eerst was, als jij tegen je baas zegt dat iets om 2 uur af is kan je ook niet met het smoesje komen dat het eerst om 9 uur gepland was ;)
Maar zal het in gedachte houden.

Ik gebruik beide crystals t1 voor mijzelf omdat ze langer meegaan dan t2, makelijk te maken zijn met bpo's en wat ore.
Voor cargo minen maakt het verschil niet echt wat uit omdat het bij mij niet een hele cycle scheelt.
tijdens mining ops gebruik ik wel t2's die ook binnen 3 uur op zijn waar t1's 1-2 dagen meegaan bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:29:
[...]

Lol maakt niet echt veel uit wat het eerst was, als jij tegen je baas zegt dat iets om 2 uur af is kan je ook niet met het smoesje komen dat het eerst om 9 uur gepland was ;)
Maar zal het in gedachte houden.

Ik gebruik beide crystals t1 voor mijzelf omdat ze langer meegaan dan t2, makelijk te maken zijn met bpo's en wat ore.
Voor cargo minen maakt het verschil niet echt wat uit omdat het bij mij niet een hele cycle scheelt.
tijdens mining ops gebruik ik wel t2's die ook binnen 3 uur op zijn waar t1's 1-2 dagen meegaan bij mij.
]]

aan je tekst te zien heb je al ervaring met ccp ;) en weet je ook dat ccp graag dingen zegt wat ze vaak niet halen :+

ga nu maar van 2100 uit en met een beetje mazzel issie een uurtje eerder klaar en met een beetje ongeluk kan je morgenochtend pas inloggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er maar (gezien de prestaties van de laatste maanden) vanuit dat het voor het avondeten alweer tijd is voor inloggen ;). Je kunt veel zeggen over CCP, maar ze worden er wel steeds beter in. De downtime is al korter dan voorheen en bij patches en storingen is het de laatste tijd gewoon netjes geregeld. Natuurlijk is een storing vervelend, maar hell! Ze zijn er wel bij om het op te lossen. Mijn respect krijgen ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoot de server is weer online en de jukebox werkt nu zoals een normale muziek speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Corrupte install :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
iedereen voor niks lopen zeuren over lange delays :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Gisteravond patch installed en even ingelogd. Fijn dat je nu je eigen muziek in de player kan zetten.

Eerste plaat: "Babylon Zoo - Spaceman" Undock en gas erop!
Wilde ik altijd al een keer doen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond, ik kom thuis. log in, ga met mijn fitting van mijn raven lopen sleutelen en ineens realiseer ik me dat ik in-game in het donker werk??? Check, dubbelcheck, triplecheck, moppermopper... Client opnieuw binnenhalen (*1 uur later*) deinstall, reinstall, patch, login, schelden, deinstall, reinstall, patch, open chrome, vraag CCP om hulp, mopper nog eens op het beeldscherm, zet shader graphics op low, ziet ineens graphics, vraagt zich af welke shader model nu gebruikt wordt, maakt petitie aan, mopper nog eens op het beeldscherm, test alles uit, wacht op nieuwe patch of rollback.

Denk dat dit ongeveer wel beschrijft wat mijn avond is geweest. Wat nu alleen aan mij knaagt is, zijn de graphics in eve zover geupgrade dat kaarten met shader model 2 ondersteuning en geen 3 nu obsolete zijn? Althans, als je high graphics wil zien?

Iemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Bij mij hebben ze eve ook iets lelijker maar nog steeds mooi genoeg voor mij gemaakt door shaders naar low te zetten (stond op medium). Gelukkig inet de problemen gehad die jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:28:
[...]
Gisteren eindelijk in mijn orca kunnen vliegen :)

Leuk bootje maar wel vreselijk traag, ik dacht met een afterburner wel sneller te warpen maar dat maakt bijna geen verschil jammer genoeg en niet genoeg pwg voor een mwd :'(
Maarja kan er wel 3 keer de cargo van mijn rigged bestower in stoppen + nog rigged bootjes.
Inertia Stabilizers II x2 -en zorg dat je 2x Cargo Expander II's in je hold heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
met een AB gaat het trouwens TRAGER het warpen, why? je max speed ligt nml hoger ;-), als je een alt hebt fit een paar web's denk dat iets als rapier prefered is... (langere web range)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max speed betekend dat het draaien langer duurt om aligned te raken, ergo, omdat je sneller voortbeweegt gaat het draaien minder soepel. Jij kunt ook niet rennend beter draaien dan wanneer je bijna stilstaat dacht ik? Puur logica als je er over nadenkt :)

@ Mythrill: Ik had alles op high staan en dat werkte prima :S tot ik gepatched heb gisteren... Volgens mij zijn er bepaalde graphics die vanuit medium nog gebruikt worden en op low niet nodig zijn maar op high wel. Ze hebben dus eigenlijk met het verwijderen van de medium setting, ervoor gezorgt dat de game voor wat oudere systemen meer crappy wordt dan met een echt lowend systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Dutch2007 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:38:
met een AB gaat het trouwens TRAGER het warpen, why? je max speed ligt nml hoger ;-), als je een alt hebt fit een paar web's denk dat iets als rapier prefered is... (langere web range)
Daarom moet je hem pulsen, 1x aanzetten en daarna weer uit :)
Na een jump heb je geen vector en hoef je dus enkel naar 75% van je snelheid toe, je MWD of AB helpt om dat sneller te bereiken aangezien je sneller accelereert, zodra je deze weer uitzet gaat je max omlaag terwijl je huidige snelheid behouden blijft :)

Maar een webber (of dubbele webber) werkt nog veel beter uiteraard :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:33:
Gisteravond, ik kom thuis. log in, ga met mijn fitting van mijn raven lopen sleutelen en ineens realiseer ik me dat ik in-game in het donker werk??? Check, dubbelcheck, triplecheck, moppermopper... Client opnieuw binnenhalen (*1 uur later*) deinstall, reinstall, patch, login, schelden, deinstall, reinstall, patch, open chrome, vraag CCP om hulp, mopper nog eens op het beeldscherm, zet shader graphics op low, ziet ineens graphics, vraagt zich af welke shader model nu gebruikt wordt, maakt petitie aan, mopper nog eens op het beeldscherm, test alles uit, wacht op nieuwe patch of rollback.

Denk dat dit ongeveer wel beschrijft wat mijn avond is geweest. Wat nu alleen aan mij knaagt is, zijn de graphics in eve zover geupgrade dat kaarten met shader model 2 ondersteuning en geen 3 nu obsolete zijn? Althans, als je high graphics wil zien?

Iemand anders met dit probleem?
model 2 kaarten zijn inmiddels dan ook zo achterhaald dat ze niet eens meer gesupport zouden moeten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgreehder schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:24:
[...]

Inertia Stabilizers II x2 -en zorg dat je 2x Cargo Expander II's in je hold heb liggen.
Ik heb altijd 1 damage control unit 2 in mijn low zitten i.v.m gankers/griefers, is het wel veilig met 2 stabs of 2 cargo expanders te vliegen ?
Maar inderdaad die had ik nog niet geprobeerd ga ik eens doen kijken of het veel uitmaakt hoewel niet het alignen maar het op snelheid komen het probleem is.

De truck met de afterburner of mwd is dat je op align drukt daarna 1 cycle draait als de cycle voorbij is zit je gelijk op top snelheid (dus boven de 75% die nodig is) en kan je gelijk warpen dit werkt voor de meeste schepen.

Heb ook gelijk mijn hurricane uitgeprobeerd dat is wel een wereld van verschil vergeleken met mijn drake. Vraag mij alleen af of minmatar piloten niet misselijk worden dat ding draait in 2 sec 180 graden. :r
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.