Je wilt niet weten hoeveel plezier ik heb gehad met het vliegen van rifters! Oké, de fit was vanwege de named items vrij prijzig (denk zo'n 10m+), maar ze zijn zo underestimatedVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:17:
[...]
mmm wat raad je me aan dan ? cruisertje of frigate pakken?
net zoals schpijker mij al adviseerde? ben nog nieuw in de pvp scene en wil er een beginnetje aan gaan maken maar ook weer niet solo beetje bescherming van een corp is altijd fijn
ben voorheen alleen maar binnen de grenzen van het pve gebleven en de enige gevaarlijke momentjes waren als ik door de 0,4 bottleneck heen moest haha
kan iemand me mischien een eind op weg sturen?in iedergeval de goede richting op?
thx
Je vliegt gallente toch? (Meen dat ik iets las van Dominix...). Kijk eens naar een Taranis! Dat ding is misschien wat prijziger als een rifter/cruiser, maar ze zijn zéér snel, en de meeste schepen zonder web/neuts moeten het afleggen tegen een Taranis. My-Eve staat vol met filmpjes van taranis piloten die een Zealot, Vaga, of andere dure bootjes slopen.
Tbh zou ik als je pas weer begint met PvP even onderaan beginnen, dus frig > cruiser > battlecruiser. Battlecruisers zijn over het algemeen vrij goed inzetbaar, als gallente piloot kan je een brutix en myrm prima gebruiken voor pvp