whoa, da's nog vrij veel, ik ving de afgelopen 2 dagen "slechts" 4m voor het minen, zo'n 2 a 3 uur per dag..
dutch chat channel is als the barrens chat in wowVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:54:
Een gezellige corp is niet iets dat bij iedereen hetzelfde is natuurlijk. Mijn advies, kijk lekker rond en als je zover bent kun je in het Dutch chatkanaal in eve altijd even kijken of ze daar nog mensen zoeken. Mijn ervaring is dat wanneer je een goede corp zoekt, je altijd in-game wat kennissen kunt opdoen. Na verloop van tijd kun je altijd nog vragen of ze daar plek hebben OF je gaat zelf op zoek. Een post in dutch chat doet voornamelijk vrij snel wonderen
.
Je kunt inderdaad het beste eerst die learningskills gaan leren, daar haal je op de lange duur extra speelplezier uit. Ik heb dit zelf een periode met wat tegenzin gedaan, maar daarna lopen de trainingen als een trein. Zeker in het begin nadat de learningskills (dus ook de level 3 versies) gemaxed zijn. Een remap erop zetten voor intelligence en memory en binnen no time heb je een effectieve tank, goede electronics skills en later op in het jaar kun je alles remappen om een krachtige aanval en dikke schepen te gaan trainen. In het begin kun je redelijk ver komen met eve, maar zorg eerst voor die learning skills. Hoe hoger die zijn, hoeveel sneller ze doorlopen.
Iseci
ja je skill gaan door ook als je offline benVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:30:
Ik heb gister via steam ook eve geïnstalleerd, oef wat een spel.
Geen idee hoe het werkt maar hoe kom ik bij een gezellige corp? (ign FunnyFuzzyBunny)
Vanavond maar weer eens kijken of ik al wat skills geleerd heb, want hij deed er een 24h over, in totaal.
Geen idee, maar leert hij zijn skills ook als ik niet online ben?
skill tja das lastig als beginner vooral omdat iedereen zeg ow breng als eerst al de learning skills naar 4, das wel goed maar het is niet zo super als beginner dat je de eerste week niks anders zit te doen dan op je learning skills te wachten tot je verder kom dus ja je moet ze wel leren maar kijk wel even waar je mee bezig ben...vind je minen of vechten leuk kijk dan eerst even welke skill je nodig heb om daar mee te beginnen en doe dat dan een veetje verweven met je learning skills bvb als je missies doet dan wil je wel een frigat of cruiser vliegen en een beetje de vijand kunnen schieten/tanken, dan kijk je welke skills je nodig heb ervoor en die een beetje op terwijl je tussendoor ook je learning skills opkrikt, anders wordt het maar saai als je niks kan doen dan naar je learning skill queue kijken
leuke corp zijn er wel ik zit er in eentje maar mog niet teveel adventeren erover we groeien aardig hard
ook moet je als beginneling rekening houden met als je in een corp stap je last kan krijgen van war-decs die hebben wij ook al een paar keer gehad en dat is wat minder als je net begint met spelen en je zomaar aangevallen kan worden daar heb je in een NPC corp geen last van.
je kan idd de ducth chat opzoeken maar zoals ik al zei soms is het net the barrens chat in wow(whiners/kiddies/onzin gelul enz enz maar goed het kan leuk zijn.
Iseci
Verwijderd
ik heb ooit eens de eve-trail gespeeld en het leek me wel een leuk spel maar ik kon de kosten niet betalen. nu ben ik weer de trail met steam aan het downloaden maar is het een beetje te doen om als nieuwkomer in het spel te raken of is het echt ondoenbaar?
Vrij goed te doen als je ondersteuning hebt in het begin, althans dat is mijn ervaring.
Gewoon iemand opzoeken die ook net begonnen is om samen te beginnen, dat maakt het ook meteen gezelliger. Als vrienden van je al wat langer spelen zouden die je ook op weg kunnen helpen met de nodige kennis waar je anders fora of de eve wiki voor moet afstruinen
Gewoon iemand opzoeken die ook net begonnen is om samen te beginnen, dat maakt het ook meteen gezelliger. Als vrienden van je al wat langer spelen zouden die je ook op weg kunnen helpen met de nodige kennis waar je anders fora of de eve wiki voor moet afstruinen
Verwijderd
dat wordt dan fora en wiki's afstruinen want ik ken niemand die het doet. ik kan me wel herinneren dat er een tutorial is in het begin maar daar werdt ik niet heel veel wijzer van vorige keer
. bedankt voor de info
Verwijderd
De game is idd prima te spelen als je inderdaad een klein beetje ondersteuning krijgt van een ander. Zodra je een beetje weet wat je wil doen is het vrij makkelijk om een pad te vervolgen, maar is het vaak wel prettig als iemand je handje even weet vast te houden tussendoor
.
EVE bied je de mogelijkheid als beginnende speler ook jezelf te mengen in het spel. De echt ver gevorderde spelers zitten veelal in 0.0 (wetteloos gebied) waar je over het algemeen als beginnend speler niet te lang wil rondstruinen. Maar in "high sec" (veiliger gebied) kun je veelal vliegen zonder dat je zonder reden wordt afgeknald. Gebeurd zoiets al, kun je er vanuit gaan dat diegene zijn boot kwijt is aan concord (of je moet wel iets doms gedaan hebben).
Kijk gewoon eens rond en kijk of je een corp vindt die je kan ondersteunen en opvangen. In eve heb je keus zat
desondanks dat het erg gezellig is in de corp waar ik zit
.
Convo me anders gerust eens een keer in-game. Mijn char heet Berzerkergang.
EVE bied je de mogelijkheid als beginnende speler ook jezelf te mengen in het spel. De echt ver gevorderde spelers zitten veelal in 0.0 (wetteloos gebied) waar je over het algemeen als beginnend speler niet te lang wil rondstruinen. Maar in "high sec" (veiliger gebied) kun je veelal vliegen zonder dat je zonder reden wordt afgeknald. Gebeurd zoiets al, kun je er vanuit gaan dat diegene zijn boot kwijt is aan concord (of je moet wel iets doms gedaan hebben).
Kijk gewoon eens rond en kijk of je een corp vindt die je kan ondersteunen en opvangen. In eve heb je keus zat
Convo me anders gerust eens een keer in-game. Mijn char heet Berzerkergang.
battleclinics new player guide is wel leuk om te lezen(mits je overweg kan met engels)
http://eve.battleclinic.c...EVE-New-Player-Guide.html
het is veel maar je moet het gewoon eens doorlezen wen er maar aan
speel ong 1.5 jaar eve en ik weet nog niet veel van het spel hehe
http://eve.battleclinic.c...EVE-New-Player-Guide.html
het is veel maar je moet het gewoon eens doorlezen wen er maar aan
Iseci
Verwijderd
Als iemand die zelf net begonnen is kan ik bevestigen dat dit goed te doen is. Je moet alleen niet verwachten dat je meteen alles kan.Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:25:
ik heb ooit eens de eve-trail gespeeld en het leek me wel een leuk spel maar ik kon de kosten niet betalen. nu ben ik weer de trail met steam aan het downloaden maar is het een beetje te doen om als nieuwkomer in het spel te raken of is het echt ondoenbaar?
Het is afhankelijk van welke kant je op wil gaan, mission runnen, minen, production of pvp wat je precies gaat trainen. Ik heb gekozen voor een (nieuw) pvp corp met een mix van ervaren spelers met veel training en nieuwe spelers. Je kan dan je training helemaal afstemmen op interceptors en tackling gaan doen. Je bent meteen nuttig. Zodra je die rol goed kan vervullen train je een nieuw schip met nieuwe skills.
Het kost niet zo heel veel tijd overigens om te trainen voor een aantal basis schepen om mee te vliegen: interceptor (frigate class), cruisers en battlecruisers. Battlecruisers kan je tot en met level 3 missies mee voort om isk te verdienen.
Verwijderd
Om maar eens even een lekker levendige discussie te starten ;):
Wie heeft er meegevlogen of heeft boten verloren in Hulkageddon onderhand? Het is een redelijke happening onderhand en het lijkt erop dat er al een winnaar is met betrekking tot de punten. Ik ben niet geheel op de hoogte van de "disciplines" waarop prijzen worden uitgekeerd, maar vindt het wel een interessant gebeuren. Ik heb zelf geen toevlucht genomen tot deze gankfest, maar ben wel nieuwsgierig wie hier zelf aan meedoet.
Wie heeft er meegevlogen of heeft boten verloren in Hulkageddon onderhand? Het is een redelijke happening onderhand en het lijkt erop dat er al een winnaar is met betrekking tot de punten. Ik ben niet geheel op de hoogte van de "disciplines" waarop prijzen worden uitgekeerd, maar vindt het wel een interessant gebeuren. Ik heb zelf geen toevlucht genomen tot deze gankfest, maar ben wel nieuwsgierig wie hier zelf aan meedoet.
Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen, maar volgens de hulkageddon kil-list zijn er zeker 240 schepen/pods neergeschoten.
Volgens mij was er in ieder geval 1 voor meeste kills, één voor meeste kills in zelfde gebied, en nog een paar.
Volgens mij was er in ieder geval 1 voor meeste kills, één voor meeste kills in zelfde gebied, en nog een paar.
is er ook bekend waar dit zich voornamelijk afspeelt? Ik neem aan dat ze niet overal dit aan het doen zijn, maar zich richten op drukke gebieden?opblaashaas schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:36:
Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen, maar volgens de hulkageddon kil-list zijn er zeker 240 schepen/pods neergeschoten.
Verwijderd
Zover ik weet is het momenteel een groot gankfeest geweest in onder andere Emolgranlan en Avasber etc. Eigenlijk is het nergens veilig. Elke boot met een miner erop wordt getarget en proberen ze neer te halen.
Je kunt op het killboard van hulkageddon wel rondkijken om te zien wat de meest actieve gebieden zijn. Het is hierin denk ik niet een kwestie van hoeveel er gedood wordt, maar hoeveel miners er in bepaalde systemen rondhangen... (http://hulkageddon2.griefwatch.net/index.php?p=main)
Hier kun je btw ook even kijken om te zien welke gebieden getroffen zijn
http://hulkageddon2.griefwatch.net/index.php?p=activity
Het verbaast me btw nog hoe weinig mensen hier echt van op de hoogte zijn O_o of beter gezegd, hoeveel mensen teveel ISK op hun account hebben staan...
Je kunt op het killboard van hulkageddon wel rondkijken om te zien wat de meest actieve gebieden zijn. Het is hierin denk ik niet een kwestie van hoeveel er gedood wordt, maar hoeveel miners er in bepaalde systemen rondhangen... (http://hulkageddon2.griefwatch.net/index.php?p=main)
Hier kun je btw ook even kijken om te zien welke gebieden getroffen zijn
http://hulkageddon2.griefwatch.net/index.php?p=activity
Het verbaast me btw nog hoe weinig mensen hier echt van op de hoogte zijn O_o of beter gezegd, hoeveel mensen teveel ISK op hun account hebben staan...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 09:52 . Reden: ff toevoeging... ]
Het overgrote merendeel zit niet op de forums, hoe zou je er dan van op de hoogte moeten zijn?
je corp members / corp forumfurby-killer schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:25:
Het overgrote merendeel zit niet op de forums, hoe zou je er dan van op de hoogte moeten zijn?
ben je solo bezig of anders (enige andere optie is macro) dan weet je het en is het een kwestie van risico nemen
Hulkageddon werd genoeg in EVE besproken, als je een beetje op local had gelet buiten Jita om was het moeilijk om te missen. En als je als miner niet standaard op local let, je scanner open hebt, en daadwerkelijk het spel speelt, heb je het wat mij betreft verdiend.
Ik vind het vooral erg leuk om te zien dat een grote hoeveelheid destroyers nog steeds een veelgebruikte tactiek is, zeker met de huidige toestand rond insurance.
Ik vind het vooral erg leuk om te zien dat een grote hoeveelheid destroyers nog steeds een veelgebruikte tactiek is, zeker met de huidige toestand rond insurance.
Ik denk dat een van de belangrijkste dingen in EvE als je nieuw bent, is open blijven staan voor nieuwe ideeen. Er zweeft ondertussen zoveel volkswijsheid, mystiek en ronduit bullshit rond dat het soms moeilijk is je weg te vinden.
Als je eenmaal weet wat je gaat doen zoek dan een bijpassende corp. Wil je graag minen? zoek een corp met georganiseerde mining ops en goede mining directors. Production?: zorg dat je access kunt krijgen tot corp POS's voor research en copies. Weet je het echt nog niet? ga bij een corp als eve university.
Je mag best critisch zijn t.o.v. de corp die je joined. Een corp die zich een mining corp noemt, maar geen ops organiseerd is, wat mij betreft, geen mining corp.
In principe kun je in een half jaar meedraaien in zo'n beetje elke tak van EvE als je je op die tak concentreerd. Max mining skills, een goede start in R&D, pvp in T2 schepen (tot cruiser) of battlecruisers. Vaak ben je meer gelimiteerd door isk dan tijd.
Durf te vragen en probeer een mentor te vinden en je bent er zo
Als je eenmaal weet wat je gaat doen zoek dan een bijpassende corp. Wil je graag minen? zoek een corp met georganiseerde mining ops en goede mining directors. Production?: zorg dat je access kunt krijgen tot corp POS's voor research en copies. Weet je het echt nog niet? ga bij een corp als eve university.
Je mag best critisch zijn t.o.v. de corp die je joined. Een corp die zich een mining corp noemt, maar geen ops organiseerd is, wat mij betreft, geen mining corp.
In principe kun je in een half jaar meedraaien in zo'n beetje elke tak van EvE als je je op die tak concentreerd. Max mining skills, een goede start in R&D, pvp in T2 schepen (tot cruiser) of battlecruisers. Vaak ben je meer gelimiteerd door isk dan tijd.
Durf te vragen en probeer een mentor te vinden en je bent er zo
...Als het maar werkt
Tegelijkertijd is afk cloaking iets wat ook nog steeds mogelijk is. Als je ze dan het idee geeft dat ze misschien eve moeten spelen staan ze op achterste benen.Sgreehder schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:32:
Hulkageddon werd genoeg in EVE besproken, als je een beetje op local had gelet buiten Jita om was het moeilijk om te missen. En als je als miner niet standaard op local let, je scanner open hebt, en daadwerkelijk het spel speelt, heb je het wat mij betreft verdiend.
Gaan er serieus mensen elke 10 seconde in high sec op scanner knop drukken omdat misschien iemand ze wil suicide ganken? Op local letten heeft weinig nut als ze gewoon gedocked zijn, en met allign time van een hulk schiet het ook niet echt op verder.
En ondertussen verliest de hulk piloot 200M per succesvolle poging, en de suicide ganker verdient een miljoen ofzo per poging, of hij nu lukt of niet.
Dat je nog een de luxe van local hebt zegt genoeg. Sorry lieve beer, maar er zijn genoeg methoden om het risico aanzienlijk kleiner te maken, je moet alleen uitkijken als je eenmaal succesvol bent geweest in het ontsnappen van een gank.
Verwijderd
Tot zover nog geen enkele kil in het systeem waar ik rond hang, wel in de regions om ons heen.
Toch wel vreemd sinds ik had begrepen dat er een belangrijk low-sec jumppoint 3 jumps van ons af zit, en ze met bosjes hierlangs zouden komen.
Het is wel een stuk rustiger nu en ik heb de botters ook nog niet gezien vandaag.
Sommige mensen leren het ook nooit 3 keer op dezelfde dag een hulk verliezen.
Zie trouwens ook dat haulers (badger) en zelfs mining frigs (bantam) worden aangevallen.
Zou dat voor de lol zijn of krijgen ze er ook nog punten voor ?
Toch wel vreemd sinds ik had begrepen dat er een belangrijk low-sec jumppoint 3 jumps van ons af zit, en ze met bosjes hierlangs zouden komen.
Het is wel een stuk rustiger nu en ik heb de botters ook nog niet gezien vandaag.
Sommige mensen leren het ook nooit 3 keer op dezelfde dag een hulk verliezen.

Zie trouwens ook dat haulers (badger) en zelfs mining frigs (bantam) worden aangevallen.
Zou dat voor de lol zijn of krijgen ze er ook nog punten voor ?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 18:06 ]
In highsec ga je zowieso dood na je gank tenzij je een wardec hebt lopen. Een grappige hurricane met artillery lijkt me wel voldoende om een hulk te slopen
Beginnen we daar hier nu ook al over?Sgreehder schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:45:
Dat je nog een de luxe van local hebt zegt genoeg.
Ik behoor overigens tot de laatste groep, en in die subfora geef ik dan ook tegenwicht aan al die pirates die alleen maar free kills willen (in mijn ogen, zelf denken ze daar uiteraard anders over
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Geen idee waar je het over hebt eerlijk gezegd. Ganken is lastig en vereist stevige coordinatie als het niet om een macro gaat. Ik heb een paar dagen geleden eens een poging gedaan op een Covetor met een Thrasher, en we hebben verschillende dansjes rondom de belts gedaan. Uiteindelijk heb ik met een Buzzard een van z'n safespots uit lopen peilen, maar was uiteindelijk niet succesvol. Niets dan vriendelijk in local, en ik heb hem vandaag nog een pleziertje gedaan door een lastig ventje in een Retriever uit te schakelen. Je weet wel, 3 jaar onafgebroken in een NPC corp en voortdurend dezelfde stenen gebruiken, waardoor cycles verloren gaan. Wat krijg je dan in local? Inderdaad; 'FUCK YOU'. Pfff, nou, zegt wat mij betreft genoeg over vuile elementen.Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:02:
[...]
Beginnen we daar hier nu ook al over?Laat GoT aub verschoond zijn van dat soort onzin, laten de I-Want-An-I-Win-Button-gankers en de I'll-Quit-/-Move-To-High-Sec-carebears aub daar de Assembly Hall of Features and Ideas voor gebruiken
Ik behoor overigens tot de laatste groep, en in die subfora geef ik dan ook tegenwicht aan al die pirates die alleen maar free kills willen (in mijn ogen, zelf denken ze daar uiteraard anders over)
Kan je verzekeren dat er stuk moeilijkere dingen zijn dan een mining barge in high sec te ganken. (Waarom zou je in hemelsnaam zijn safespots gaan scannen, ga gewoon door en laat je alt achter tot hij weer komt minen, hij kan toch niet continue alligned blijven).
Ah, kom jij weer even sproeien. Ik zei peilen, toch? Ongeveer gokken waar hij verschijnt met z'n shuttle of barge, meestal zo'n 200 km van een belt, en dan dezelfde richting op varen, hopen dat hij dit niet doorheeft en dat het z'n enige is op dat punt. Met wat geduld en een uurtje rondspelen maakt hij een fout en kan ik op hem inwarpen.furby-killer schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:38:
Kan je verzekeren dat er stuk moeilijkere dingen zijn dan een mining barge in high sec te ganken. (Waarom zou je in hemelsnaam zijn safespots gaan scannen, ga gewoon door en laat je alt achter tot hij weer komt minen, hij kan toch niet continue alligned blijven).
Ah, dacht dat je het over het aanpassen van local had (delayed mode net als W-space, of net wat)Sgreehder schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:35:
Geen idee waar je het over hebt eerlijk gezegd.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Oja, nee, maar daar baseerde ik wel mijn argument op. In wormspace is het ook gewoon mogelijk om veilig te minen, misschien zelfs solo (al heb ik, als bijvoorrbeeld de Orca buiten de POS rondzweeft, toch liever dat ingangen gebubbeld en bewaakt worden). Ik vind het wel z'n charme hebben, het past goed bij w-space.
Ondertussen zitten wij weer poging te doen om TCUs op te zetten in catch space waar AAA sov heeft gedropped, nu met paar honderd man in local congas in pos aan het doen. Megathron conga line doet het het beste op het moment.
Apoc conga line doet het het slechtste
**** > too many amarrs with hoods covering their eyes cant see where the fuck theyre going >.<
Apoc conga line doet het het slechtste
**** > too many amarrs with hoods covering their eyes cant see where the fuck theyre going >.<
[ Voor 25% gewijzigd door Sissors op 09-01-2010 22:26 ]
Furb, wat doe je? Nu is de server down
Rhàshan - Aditu Sunlock
hmmmm, weer is de conga die de server neerhaalt?
was je dan gister ook al bezig furb? of was het de voorbereiding gisteren?
meh, massive lag in insmother vandaag en gisteren, en nu de server eruit.....
edit: sql crash.... mja, luie ammars.... kunnen de minmatars het weer is oplossen. Duck-tape ftw (typo's included)
was je dan gister ook al bezig furb? of was het de voorbereiding gisteren?
meh, massive lag in insmother vandaag en gisteren, en nu de server eruit.....

edit: sql crash.... mja, luie ammars.... kunnen de minmatars het weer is oplossen. Duck-tape ftw (typo's included)

[ Voor 22% gewijzigd door sluggha op 09-01-2010 23:57 ]
Verwijderd
Pfft zit niet mee vandaag eerst al 5 uur geen stroom, en nu haalt furby de server weer onderuit
Dat ging waarschijnlijk stuk beter dan verwacht. Zijn nu iets van 70 boze AAA aan het roamen een beetje maar die hebben geen SBUs neer gezet. In NA TZ nog 100 AAA BS die aanval deden vernietigd, en holders hebben nu 4 nieuwe systemen erbij, F9E, SV5, WD- en 9KOE. Vooral SV5 is strategisch probleem voor AAA (wat ook de reden is dat ik niet begrijp dat ze sov daar hebben gedropped), ligt naast HED wat hun belangrijkste logistieke systeem is.
En nu is er groot gevecht gaande, maar ik kwam niet online en dacht te gaan helpen, 700 man in local en kom er niet in. Dus kan alleen op vent/ts meeluisteren.
En nu is er groot gevecht gaande, maar ik kwam niet online en dacht te gaan helpen, 700 man in local en kom er niet in. Dus kan alleen op vent/ts meeluisteren.
[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 10-01-2010 21:12 ]
Gaat het posten van battlereports - of alleen maar indrukken van battlereports - iets gaan toevoegen aan dit topic?
Ik had zelf de indruk dat het topic veel informatie gaf over de werking van EVE, tips over hoe bepaalde zaken aan te pakken, hoe bepaalde problemen kunnen worden opgelost.
Het posten in dit topic van jullie vechten tegen AAA is, hoewel indrukwekkend, wekt voor mij alleen verbazing op: Waarom postte je dit Furby? Veel andere posts van je waren heel erg zinvol, interessant, of grappig om te lezen, jij bent één van de mensen die dit topic levend en interessant houden.
Ik ben bang dat het posten van dit type battlereports heel rap kan uitlopen op 'omg, wij zijn zoveel cooler' CAOD verhalen, dat zou erg treurig zijn voor dit topic.
Wanneer hordes mensen dit anders zien: Ik zit zelf in Atlas, mijn main heet Comanthyr (corp: Task Force Zener), het is prima dit toe te voegen aan de lijst in de topicstart - maar ik heb geen interesse in het uitvechten van flamewars.
Ik had zelf de indruk dat het topic veel informatie gaf over de werking van EVE, tips over hoe bepaalde zaken aan te pakken, hoe bepaalde problemen kunnen worden opgelost.
Het posten in dit topic van jullie vechten tegen AAA is, hoewel indrukwekkend, wekt voor mij alleen verbazing op: Waarom postte je dit Furby? Veel andere posts van je waren heel erg zinvol, interessant, of grappig om te lezen, jij bent één van de mensen die dit topic levend en interessant houden.
Ik ben bang dat het posten van dit type battlereports heel rap kan uitlopen op 'omg, wij zijn zoveel cooler' CAOD verhalen, dat zou erg treurig zijn voor dit topic.
Wanneer hordes mensen dit anders zien: Ik zit zelf in Atlas, mijn main heet Comanthyr (corp: Task Force Zener), het is prima dit toe te voegen aan de lijst in de topicstart - maar ik heb geen interesse in het uitvechten van flamewars.
Ik vind het anders wel leuk hoe furbz 'onze' ingang naar empire bedreigd 
Na een 35 jump heen, congaline bashing op bobbies orders, station+tcushoot in p-2 en weer 35 jumps naar huis, vind ik het leuk om te horen dat we niet de enigen zijn die van nullsec genieten. En wat ik begrijp van eve is dat het ware eve-leven zich in 'onze' contreien afspeelt. Dus is het leuk als er verhalen worden neergetikt over wat er eigenlijk gebeurt.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat Furbz ietwat onaardig is over onze goede buren aAa. En als 'ie bij ons langskomt tackle ik 'm om 'm heerlijk af te maken :-) (hoop dat ik verzekerd ben tegen die tijd).
Of is het misschien jaloezie? De CTA op van vanmiddag/vanaaf was nogal saai. Voor caps was het wat posjes RIen en support was heerlijk ongebruikte gates aan het campen. Dus klinkt furbz relaas een stuk aantrekkelijker. Maar in plaats van semi-battlereports te bashen, kunnen we het beter over de tranen van WI hebben.
potver - Zie ik net dat we onze laatste kill delen (pod+raven in ad-)
Na een 35 jump heen, congaline bashing op bobbies orders, station+tcushoot in p-2 en weer 35 jumps naar huis, vind ik het leuk om te horen dat we niet de enigen zijn die van nullsec genieten. En wat ik begrijp van eve is dat het ware eve-leven zich in 'onze' contreien afspeelt. Dus is het leuk als er verhalen worden neergetikt over wat er eigenlijk gebeurt.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat Furbz ietwat onaardig is over onze goede buren aAa. En als 'ie bij ons langskomt tackle ik 'm om 'm heerlijk af te maken :-) (hoop dat ik verzekerd ben tegen die tijd).
Of is het misschien jaloezie? De CTA op van vanmiddag/vanaaf was nogal saai. Voor caps was het wat posjes RIen en support was heerlijk ongebruikte gates aan het campen. Dus klinkt furbz relaas een stuk aantrekkelijker. Maar in plaats van semi-battlereports te bashen, kunnen we het beter over de tranen van WI hebben.
potver - Zie ik net dat we onze laatste kill delen (pod+raven in ad-)
[ Voor 3% gewijzigd door wheez50 op 11-01-2010 04:54 ]
Ik vind het meestal wel interresant om battle reports van andere te lezen, maar als er geen interesse voor is laat ik het verder 
En ik kan zonder problemen toegeven dat we bij het laatste gevecht redelijk zijn afgeslacht
En ik kan zonder problemen toegeven dat we bij het laatste gevecht redelijk zijn afgeslacht
Voor de mensen die ook eens in het #eve-online IRC channel op irc.tweakers.net willen rondhangen maar geen client hebben 
http://tinyurl.com/evechat welkom
http://tinyurl.com/evechat welkom
Verwijderd
goeiemorgen mensen! ik dacht meld me even hier op het eve forum!
ben een hele poos geleden een beetje gestopt met eve en dacht het wordt weer eens tijd om de draad hier op te pakken,laaste keer dat ik uitlogde had ik nog een Dominix,Drake en Stealthbomber(kestral body geloof ik) in de garage staan en was ik bezig met het behalen van mn Dominix certificates maarja hevig tijdsgebrek door mn nieuwe baan enzo en dan de vriendin er nog bij..pfff maar het is weer wat rustiger op het werk en heb wat meer tijd gekregen dus dacht even de draad weer op proberen te pakken..
zal wel niks meer over zijn vd corp waar ik toen inzat,waren allemaal nieuwe spelers onder lijding (ja met een lange ei haha) van een wat oudere spelers en toen ik stopte stond de corp op het punt van muiten,de corp hangar was namelijk al geplunderd en de bounties waren al geplaatst haha
doordat ik in die corp zat ben ik een beetje noobie gebleven en voornamelijk solo gespeeld en amper aan pvp gedaan,wat mij wel het leukste leek..nu nog maar wat beginners vraagjes:
-droneboats lijken mij het lekkerst spelen..en al een klein beetje ervaring ermee opgedaan maar zijn deze ook geschikt voor pvp?gebruik het liefst de wat snellere drone's zoals de warrior
-is er veel veranderd ten opzichte van een jaartje terug?bedoel ik niet alle patchnotes enzo maar in grote lijnen zeg maar de highlights (goonswarm still raging around?)
maarja verder kijk ik het wel weer ff aan enzo,mijn char name is : Howlingmad en alle gelijkenissen met het gezicht van Dr.Mcay van stargate atlantis zijn louter toeval haha oowja ik werk voor de caldari
ben een hele poos geleden een beetje gestopt met eve en dacht het wordt weer eens tijd om de draad hier op te pakken,laaste keer dat ik uitlogde had ik nog een Dominix,Drake en Stealthbomber(kestral body geloof ik) in de garage staan en was ik bezig met het behalen van mn Dominix certificates maarja hevig tijdsgebrek door mn nieuwe baan enzo en dan de vriendin er nog bij..pfff maar het is weer wat rustiger op het werk en heb wat meer tijd gekregen dus dacht even de draad weer op proberen te pakken..
zal wel niks meer over zijn vd corp waar ik toen inzat,waren allemaal nieuwe spelers onder lijding (ja met een lange ei haha) van een wat oudere spelers en toen ik stopte stond de corp op het punt van muiten,de corp hangar was namelijk al geplunderd en de bounties waren al geplaatst haha
doordat ik in die corp zat ben ik een beetje noobie gebleven en voornamelijk solo gespeeld en amper aan pvp gedaan,wat mij wel het leukste leek..nu nog maar wat beginners vraagjes:
-droneboats lijken mij het lekkerst spelen..en al een klein beetje ervaring ermee opgedaan maar zijn deze ook geschikt voor pvp?gebruik het liefst de wat snellere drone's zoals de warrior
-is er veel veranderd ten opzichte van een jaartje terug?bedoel ik niet alle patchnotes enzo maar in grote lijnen zeg maar de highlights (goonswarm still raging around?)
maarja verder kijk ik het wel weer ff aan enzo,mijn char name is : Howlingmad en alle gelijkenissen met het gezicht van Dr.Mcay van stargate atlantis zijn louter toeval haha oowja ik werk voor de caldari
GoonSwarm is nog wel around ja, maar voor hoelang
Verwijderd
Aah, binnen een maand zit ik in nulsec, alliance onderhandelingen bijna afgelopen.
Zal eens tijd worden, ben gisteren twee T2 frigs aan gate guns kwijtgeraakt
De eerste omdat ik te sloom was met weg warpen, de big guns waren weg en dood was mijn ecm boot. Vervolgens een Crow gepakt en ik jump naar de target, target hem, wacht een paar seconden en begin te tacklen. Helaas waren de andere blijkbaar wat sloom met targetten, want ik was dus de eerste die aanviel en werd door de gate guns gefocused. Twee schoten en weg Crow
En dat terwijl er drie drakes al voor mij naar het target gewarpt waren.
Nee, ik kijk echt uit naar nulsec, geen bullshit met Global Criminal Counters meer
Zal eens tijd worden, ben gisteren twee T2 frigs aan gate guns kwijtgeraakt

Nee, ik kijk echt uit naar nulsec, geen bullshit met Global Criminal Counters meer

Elk moment kunnen die gateguns zowiezo naar jouw crow switchen.
Drones zijn prima wapens zolang het niet op echt fleet snipen aan komt (op 150km afstand). Maar drones en drone boats worden veel gebruikt in pvp.
En op dit moment zit goonswarm nog lekker in delve, net weer een aanval van AAA + pets + sys-k gestart tegen goons. Echter providence holders hebben tegelijkertijd wat unclaimed systems naast AAA gepakt, wat AAA blijkbaar toch niet wilde, en daar wordt nu ook flink gevochten (gisteren gepiekt op iets van 800 man in local), dus dat zal het wat makkelijker voor goons maken. Zal nog wel redelijke tijd duren voor duidelijk wordt hoe dit eindigt.
Wat duidelijker is is dat Pandemic legion fountain aan het verliezen is.
Waar ga jij dan naar toe omega? En als renter of ally?
Drones zijn prima wapens zolang het niet op echt fleet snipen aan komt (op 150km afstand). Maar drones en drone boats worden veel gebruikt in pvp.
En op dit moment zit goonswarm nog lekker in delve, net weer een aanval van AAA + pets + sys-k gestart tegen goons. Echter providence holders hebben tegelijkertijd wat unclaimed systems naast AAA gepakt, wat AAA blijkbaar toch niet wilde, en daar wordt nu ook flink gevochten (gisteren gepiekt op iets van 800 man in local), dus dat zal het wat makkelijker voor goons maken. Zal nog wel redelijke tijd duren voor duidelijk wordt hoe dit eindigt.
Wat duidelijker is is dat Pandemic legion fountain aan het verliezen is.
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 11-01-2010 10:30 ]
PL heeft het al opgegeven in Fountain, we krijgen nog amper verzet van die gasten..... momenteel nemen we hun oude sov 4 constellation over 
En, aangezien de NC nog altijd lekker wordt bezig gehouden in het noorden ........... lach me overigens wel kapot als AAA dadelijk 49- in handen krijt
En, aangezien de NC nog altijd lekker wordt bezig gehouden in het noorden ........... lach me overigens wel kapot als AAA dadelijk 49- in handen krijt
[ Voor 35% gewijzigd door De_Bastaard op 11-01-2010 11:00 ]
Het verlies van 49- is zeer onwaarschijnlijk. De aanvallers moeten 4 keer achter elkaar een vloot van 500+ om 04:00 's nachts Europese tijd optrommelen om het in te nemen. Afgelopen weekend lukte dat een nacht en de nacht daarna was er niet de helft van dat aanwezig.
Tot de reinforce timers meer variabel gaan worden zal je tegen een vijand in een andere tijdzone niet veel kunnen doen tenzij je de stations kado krijgt zoals in Fountain.
Tot de reinforce timers meer variabel gaan worden zal je tegen een vijand in een andere tijdzone niet veel kunnen doen tenzij je de stations kado krijgt zoals in Fountain.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Verwijderd
ooow dankjewel voor de info..wil me er nu toch echt eens op gaan richten op dat pvpen in eve maar neem aan dat ik dan het beste een pvp georienteerde corp kan opzoeken?het liefst met mensen die wat ervaring hebben en een rookie pilot onder de vleugels willen nemen (kwa tactieken niet kwa geld of schepen)furby-killer schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:29:
en dat fleet snipen? doe je dat met stealthbombers? daar heb ik er namelijk ook 1 van..heb alleen nog niet meer ermee kunnen doen dan raketje schieten-->en dan deelnemen aan het hide en seek spelletje,niet zo dat je toen die tijd mensen kon 1 or 4 shotten ofzo ..zijn de stealthbombers nog steeds vrij crappy?of hebben ze al een boost gekregen want toen ik het nog speelde leek het me enorm vet maar eenmaal in de pratijk ging toch iedereen voor een battlecruiser of battleship..heb een manticore trouwens..
maar wil me voornamelijk op mn Dominix gaan richten...my precious
vanmiddag maar even mn acount activeren en betalen en vervolgens zal ik wel aardig wat patches moeten binnen halen hehe
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 12:46 ]
Verwijderd
Kan ik nog niet zeggen. We hebben drie opties openstaan die ons willen hebben (als ally). Deze week is de vote in de corp.furby-killer schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:29:
Grappig genoeg zijn er twee hostile met de russians en één friendly

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 12:51 ]
Maar wat gebeurt er nou concreet in 0.0?
Ik snap er de ballen van namelijk, hoor alleen maar dat mensen er ruimte claimen, ja leuk wat moet je er mee?
offtopic, @omega supreme, jouw plaatje toevallig duo van gundam wing? Moet die serie echt weer es gaan kijken
Ik snap er de ballen van namelijk, hoor alleen maar dat mensen er ruimte claimen, ja leuk wat moet je er mee?
offtopic, @omega supreme, jouw plaatje toevallig duo van gundam wing? Moet die serie echt weer es gaan kijken
In 0.0 kan je space 'claimen' en tegenwoordig ook upgraden met bepaalde modules. Hierdoor krijg je dus meer anomalies/betere rats en eventueel ook betere ore types..
Het is puur een stukje resource claimen (ore, npc's, moons) en een uitvalbasis voor pvp ops etc.
Het is puur een stukje resource claimen (ore, npc's, moons) en een uitvalbasis voor pvp ops etc.
Ah bedankt voor de info, het gaat dus gewoon puur om de inkomstenbronnen die daar beter zijn?
Dan natuurlijk voor de PvP fans weer iets om voor te vechten.
Maar wel iets waar ik als beginner uit de buurt wil blijven, zeker omdat al mijn skills bedoeld zijn om te minen, heb qua vecht-skills alleen drones, frigate gunnery en turrets enigzins gelevelled.
Dan natuurlijk voor de PvP fans weer iets om voor te vechten.
Maar wel iets waar ik als beginner uit de buurt wil blijven, zeker omdat al mijn skills bedoeld zijn om te minen, heb qua vecht-skills alleen drones, frigate gunnery en turrets enigzins gelevelled.
Iemand nog een nieuwe EVE background nodig? Iemand van Goonswarm genaamd "Kovad" is erg goed bezig:
http://oeg-home.ru/blog/
http://oeg-home.ru/blog/
-- == Alta Alatis Patent == --
Fleetsnipers zijn eigenlijk altijd battleships/hacs. En nooit missileboats btw. BS hebben een effectieve range van tot 200km and hacs mogen werkelijk niet onder de 100km zitten. Omdat guns instadmg zijn, maakt de afstand niet veel uit. Maar zijn ze wel tijdelijk veilig voor vijandelijk ecm/tackle. Ikzelf vlieg meestal drake in dat soort fleets: je bent de eerste die inwarpt: drakes zijn goed vervangbaar en kunnen een boel dmg hebben, in tegenstelling tot een snipehac fleet. Dat zijn relatief glass cannons.
Stealthbombers presteren heel goed als je er meer dan een handvol van hebt. Laatst hebben we met z'n 5en nog flink wat NC posreps kunnen irriteren. Maar solar wing is echt kampioen in het decimeren van enemy bs fleets. Ik heb behoorlijk veel respect gekregen voor hun bomberfleet.
Nullsec is door spelers geclaimed terrein. Je kan er makkelijker poses bij manen plaatsen, je hebt er eigen stations. Ook kan je er capital ships gebruiken. In plaats van veldspar met 80-90 isk/m3 heb je bijvoorbeeld arkonor met 400 isk/m3. IJsmijnen levert ook veel meer op. En in plaats van een paar frigjes en heel soms een cruiser, zijn de rats in serieus nullsec een mix van bs, cruisers en frigs. Met daartussen soms wat geavanceerdere soorten die iets meer bounty opbrengen. En (heb je ook in highsec, maar dan zit er 10.000 units trit in) je hebt haulerspawns. Dan ben je in een keer 3 mil trit rijker. Of meer
. En natuurlijk zitten hier en daar officer spawns. Deze droppen soms heel goede loot.
Een ander punt van nullsec: Er kan geen t2 item worden gemaakt zonder de materialen uit nullsec. Alle t2 schepen hebben items die promethium, disprosium of (bijvoorbeeld zealots) technetium nodig hebben. Ik noem technetium even apart omdat dat om dit moment de duurste is. In atlas space zijn alle maanmaterialen wel te vinden behalve technetium. En geminate is vrij goed voorzien van tech moons. Een techmoon harvesten levert ongeveer 3,5 miljard isk/maand op. Enige wat je moet doen is elke drie vier weken pos fuelen en zo nu en dan je silos legen...
Stealthbombers presteren heel goed als je er meer dan een handvol van hebt. Laatst hebben we met z'n 5en nog flink wat NC posreps kunnen irriteren. Maar solar wing is echt kampioen in het decimeren van enemy bs fleets. Ik heb behoorlijk veel respect gekregen voor hun bomberfleet.
Nullsec is door spelers geclaimed terrein. Je kan er makkelijker poses bij manen plaatsen, je hebt er eigen stations. Ook kan je er capital ships gebruiken. In plaats van veldspar met 80-90 isk/m3 heb je bijvoorbeeld arkonor met 400 isk/m3. IJsmijnen levert ook veel meer op. En in plaats van een paar frigjes en heel soms een cruiser, zijn de rats in serieus nullsec een mix van bs, cruisers en frigs. Met daartussen soms wat geavanceerdere soorten die iets meer bounty opbrengen. En (heb je ook in highsec, maar dan zit er 10.000 units trit in) je hebt haulerspawns. Dan ben je in een keer 3 mil trit rijker. Of meer
Een ander punt van nullsec: Er kan geen t2 item worden gemaakt zonder de materialen uit nullsec. Alle t2 schepen hebben items die promethium, disprosium of (bijvoorbeeld zealots) technetium nodig hebben. Ik noem technetium even apart omdat dat om dit moment de duurste is. In atlas space zijn alle maanmaterialen wel te vinden behalve technetium. En geminate is vrij goed voorzien van tech moons. Een techmoon harvesten levert ongeveer 3,5 miljard isk/maand op. Enige wat je moet doen is elke drie vier weken pos fuelen en zo nu en dan je silos legen...
[ Voor 44% gewijzigd door wheez50 op 11-01-2010 18:49 ]
Weet je meteen waarom Atlas in geminate zit
weet je ook meteen waarom je zo ongeveer insmother en detorid aan het verhuren zijn aan renters ;-)
ben benieuwd wat hun nieuwe rent systeem is, deal die mijn alliance nog heeft is opzich wel te doen, 275m per system, alles mag je doen behalve refineries plaatsen, dat moet bij hun in de outposts.
zeker kijkende dat je bij bijv The Iniative, betalen moest voor sov, pos, etc, etc, is de "Atlas" deal stukken beter (naar mijn mening)
Moet je betalen als je SOV wilt of moet je verplicht sov hebben waarvoor je moet betalen? Die 275M is per hoeveel tijd? En wat voor een systeem? (Ik neem aan niet een station system met JB connections, -1 truesec en 20 belts).
Verwijderd
offtopic: Ja, ik heb deze op DVD.opblaashaas schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:24:
Ontopic: Alliance is gekozen, zodra de move complete is zal ik wel updaten hier voor de startpost.
Zit erover te denken gewoon alle schepen te verkopen en terplekke in te kopen en alleen defittings per jumpfreighter mee te nemen. Scheelt een hoop reizen.
@ Furby;
275m per system per maand afaik. En ik neem aan gewoon betalen voor het systeem of je nou sov neemt of niet. Systeem is redelijk goed. Wel klein aantal belts maar goede rats (triple 1,7 mil spawns komen voor) en met upgrades veel anomalies natuurlijk. Geen Station system idd en JB netwerk gebruik is er HELAAS niet
Moeten we toch maar eens wat voor regelen Dutch
275m per system per maand afaik. En ik neem aan gewoon betalen voor het systeem of je nou sov neemt of niet. Systeem is redelijk goed. Wel klein aantal belts maar goede rats (triple 1,7 mil spawns komen voor) en met upgrades veel anomalies natuurlijk. Geen Station system idd en JB netwerk gebruik is er HELAAS niet
Moeten we toch maar eens wat voor regelen Dutch
JB, kan je wel krijgen weet ik toevallig van atlas prelate, voor corps de in Green Alliance zitten (ofja, soon (tm)
275M/month idd sov erbij geeft je +- 84M/month daarbij (concord) (dit is volgens oude atlas regeling trouwens, geen id wat atlas voor nieuwe renters gaat doen, corps die een alliance zoeken kunnen natuurlijk, bijv ons joinen (we zijn altijd opzoek naar meer corps/members....)
onze sec status is -0.76, andere is -0.77
http://evemaps.dotlan.net/system/RZ-TI6
http://evemaps.dotlan.net/system/FX4L-2
enige nadeel voor ons is dat het 12jumps is naar een refinery, maar ach, een carrier/JF kan dat wel oplossen ansich
en betreffende geen station system, dat weet k niet zo 1 2 3, volgens mij in het "noorden" van insmother, zit HTA, deze zijn ook renters afaik van atlas, maar hebben wel N7-BiY (station system), geen refinery hier tho
275M/month idd sov erbij geeft je +- 84M/month daarbij (concord) (dit is volgens oude atlas regeling trouwens, geen id wat atlas voor nieuwe renters gaat doen, corps die een alliance zoeken kunnen natuurlijk, bijv ons joinen (we zijn altijd opzoek naar meer corps/members....)
onze sec status is -0.76, andere is -0.77
http://evemaps.dotlan.net/system/RZ-TI6
http://evemaps.dotlan.net/system/FX4L-2
enige nadeel voor ons is dat het 12jumps is naar een refinery, maar ach, een carrier/JF kan dat wel oplossen ansich
en betreffende geen station system, dat weet k niet zo 1 2 3, volgens mij in het "noorden" van insmother, zit HTA, deze zijn ook renters afaik van atlas, maar hebben wel N7-BiY (station system), geen refinery hier tho
[ Voor 41% gewijzigd door Dutch2007 op 12-01-2010 12:03 ]
Verwijderd
heeej bedankt voor de reactiewheez50 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:41:
Fleetsnipers zijn eigenlijk altijd battleships/hacs. En nooit missileboats btw. BS hebben een effectieve range van tot 200km and hacs mogen werkelijk niet onder de 100km zitten. Omdat guns instadmg zijn, maakt de afstand niet veel uit. Maar zijn ze wel tijdelijk veilig voor vijandelijk ecm/tackle. Ikzelf vlieg meestal drake in dat soort fleets: je bent de eerste die inwarpt: drakes zijn goed vervangbaar en kunnen een boel dmg hebben, in tegenstelling tot een snipehac fleet. Dat zijn relatief glass cannons.
Nullsec is door spelers geclaimed terrein. Je kan er makkelijker poses bij manen plaatsen, je hebt er eigen stations. Ook kan je er capital ships gebruiken. In plaats van veldspar met 80-90 isk/m3 heb je bijvoorbeeld arkonor met 400 isk/m3. IJsmijnen levert ook veel meer op. En in plaats van een paar frigjes en heel soms een cruiser, zijn de rats in serieus nullsec een mix van bs, cruisers en frigs. Met daartussen soms wat geavanceerdere soorten die iets meer bounty opbrengen. En (heb je ook in highsec, maar dan zit er 10.000 units trit in) je hebt haulerspawns. Dan ben je in een keer 3 mil trit rijker. Of meer. En natuurlijk zitten hier en daar officer spawns. Deze droppen soms heel goede loot.
ook nog een leuk meevallertje-->schijnbaar was ik voordat ik stopte een poos geleden bezig met het leren van drone interfacing(geloof ik,die skill waarbij je op ieder lvl een xtra drone kan besturen) en die stond op lvl 4..ik dacht nou dat gaat wel weer ff duren naar 5 toe maar wat bleek?? had m op 2 dagen na al bijna op de lvl 5 zitten haha
mn Dominix lag er ook nog vredig bij en nog eventjes en dan kan ik mn drone specialisation erop gooien en nieuwe drones gebruiken..laat mn Dominix nog ff lekker in de garage staan en gebruik op het moment mn drake voor vanalles en nog wat..wil eerst alle skills een beetje leren voor mn dominix anders is het zonde om er gevaarlijk gebied mee in te gaan,kan hem kwa geld natuurlijk wel vervangen (fly what u can replace) maar zonde om hem met de skills een beetje aan de lage kant aan gort te laten schieten..moet ook weer een nieuwe clone hebben..iemand tips hoe je kan zien waar die allemaal te koop zijn?misschien mis ik wat aangezien ik van station naar station vlieg (nee niet met de slome drake,heb een opgevoerd minmatar frigatje) en dan kijk ik ff voor een nieuwe kloon..maar zou zonde zijn om te sneuvelen en skills te verliezen
clones zijn ansich het zelfde in elke station met de cloning facility... alleen max SP, maar dit ligt aan het niveau van je clone...
Verwijderd
ok thx voor de reply en kan je voordat je erheen vliegt ook zien of de station een cloning facility heeft?en zoja hoe doe je dat dan?
sorry voor de nooby vragen maar het is weer lang geleden dat ik aan eve deed en ben nooit behoorlijk opgeleid door een corp of iets anders en heb alles een beetje zelf uit moeten zoeken toen..best een stijle leercurve maar de aanhouder wint..
sorry voor de nooby vragen maar het is weer lang geleden dat ik aan eve deed en ben nooit behoorlijk opgeleid door een corp of iets anders en heb alles een beetje zelf uit moeten zoeken toen..best een stijle leercurve maar de aanhouder wint..
kan je o.a. volgens mij zien op evemaps.dotlan.net
Verwijderd
Of ingame bij people and places.
Doe een search op een systeem/region en kijk dan in de info naar de stations in dat systeem.
Klik dan op de station info en dan krijg je een lijst met de diensten die het station heeft.
Doe een search op een systeem/region en kijk dan in de info naar de stations in dat systeem.
Klik dan op de station info en dan krijg je een lijst met de diensten die het station heeft.
Nog niet hier gezien, maar ons favo MMO'tje is verkozen door mmorg.com als 2009 game of the year.
http://www.mmorpg.com/gam...me/14/feature/3908/page/1
http://www.mmorpg.com/gam...me/14/feature/3908/page/1
Verwijderd
ooow bedankt voor de reacties..ga dr wat mee doen hehe
tja soms zie je in eve door de ehh spreekwoordelijke bomen het bos niet meer..althans ik niet haha
maar dat maakt het wel leuk vind ik..andere mmo's worden gewoon zo makkelijk gemaakt als een paar mensen het niet snappen om het toegankelijk te maken voor iedereen,ben blij dat eve gewoon eve blijft..zal met die star trek mmo ook wel zo zijn maar dat trekt mij niet zo
tja soms zie je in eve door de ehh spreekwoordelijke bomen het bos niet meer..althans ik niet haha
maar dat maakt het wel leuk vind ik..andere mmo's worden gewoon zo makkelijk gemaakt als een paar mensen het niet snappen om het toegankelijk te maken voor iedereen,ben blij dat eve gewoon eve blijft..zal met die star trek mmo ook wel zo zijn maar dat trekt mij niet zo
Qua cloning is er een corp die je kunt joinen, kun je in +- 30% van de stations terecht.
Na 4 dagen moet je er weer uit, dus je hebt even om te jumpen etc.
Zelf van de week gebruik van gemaakt en uiterst tevreden, scheelt een hoop missie geneuzel
Vervelende is dat ik de naam niet meer weet
Volgens mij iets met "Estrel"
Zelf van de week gebruik van gemaakt en uiterst tevreden, scheelt een hoop missie geneuzel
Vervelende is dat ik de naam niet meer weet
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Hmm. Ik denk erover om m'n account(s) weer even te reactiveren. Helaas, 1 probleempje.
Toen ik voor het laatst speelde was ik druk bezig AAA en Goons af te knallen voor roadk1ll. Toen ik voor het laatst inlogde (1 account had nog wat dagen sub tegoed) bleek dat "wildly inappropriorate"geminate bezet hield. Helaas heb ik al m'n chars en spullen nog in Geminate zitten en 2 van m'n chars hebben geen jumpclone naar Empire... Hoe ga ik dat aanpakken?
Het blijkt dat veel RK members naar Atlas over zijn gegaan. Dat lijkt mij persoonlijk ook wel wat, maar heb geen idee waar Atlas op dit moment mee bezig is of met wie ze blue/red zijn. Iemand?
Toen ik voor het laatst speelde was ik druk bezig AAA en Goons af te knallen voor roadk1ll. Toen ik voor het laatst inlogde (1 account had nog wat dagen sub tegoed) bleek dat "wildly inappropriorate"geminate bezet hield. Helaas heb ik al m'n chars en spullen nog in Geminate zitten en 2 van m'n chars hebben geen jumpclone naar Empire... Hoe ga ik dat aanpakken?
Het blijkt dat veel RK members naar Atlas over zijn gegaan. Dat lijkt mij persoonlijk ook wel wat, maar heb geen idee waar Atlas op dit moment mee bezig is of met wie ze blue/red zijn. Iemand?
Atlas zit voor een groot deel nu in Geminate
Lucky you
Verder is Atlas volgens mij nu blue met AAA, Triumvirate, CO2 en wat kleinere alliances.
Verder is Atlas volgens mij nu blue met AAA, Triumvirate, CO2 en wat kleinere alliances.
Atlas zal niet in geminate blijven - grote kans dat je dan bij solar of ad astra moet gaan bedelen. Ad Astra zijn aardige gasten. Solar is rusky. Op dit moment heeft atlas nog toegang tot solar stations in gem.
Check je employment history even. Dan weet je het wel.raymondw schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:42:
Qua cloning is er een corp die je kunt joinen, kun je in +- 30% van de stations terecht.
Vervelende is dat ik de naam niet meer weetVolgens mij iets met "Estrel"
Wa Doede Nou
LOL!furby-killer schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:28:
Atlas is nu bezig met een invasie van geminate
Blauw met AAA en Tri. Onze vroegere vijanden, wie had dat ooit verwacht.
Maar wat is de reden voor de invasie?
Weet niet precies wat er daar allemaal gebeurd, maar volgens mij is er niet echt een reden. Tri begon er geloof ik mee, de andere volgden. Tuurlijk een gedeelte is dat sinds dominion NC veruit de beste moons hebben, maar goede kans dat voor invasie compleet is dat weer voorbij is, dus hoewel dat meespeelt is dat volgens mij niet de enige reden.
Wel leuk om te zien dat er voorspeld werd dat door dominion er geen wars meer zouden zijn doordat iedereen space zou upgraden, en tegelijkertijd is er niet vaak meer gevochten dan nu.
Wel leuk om te zien dat er voorspeld werd dat door dominion er geen wars meer zouden zijn doordat iedereen space zou upgraden, en tegelijkertijd is er niet vaak meer gevochten dan nu.
Geminate heeft technetium moons, veel isk voor o.a. zealots te maken
Omdat het niet logisch is om miljarden aan een oorlog te spenderen voor moons die zeer waarschijnlijk geen drol meer waard zijn zodra ze zijn overgenomen door nerfs. Omdat TRI al begonnen was voordat technetium zoveel waard was?
Heeft iemand toevallig nog een capital sensor cluster bpo te koop van me100 of hoger? Ik mis er nog 1 voor mijn capital industrial projecten. Liefst wel on the cheap
Is er een reden nodig? we spelen het 0.0 spelletje niet om met zijn allen rustig te kunnen minen/ratten want dan hadden we elkaar allemaal kunnen nappen en onze gang kunnen gaan.
Het is voor een alliance zelfs een MUST om een war gaande te houden, anders verlies je pvpers die actie willen en de rest word lui, dus dan gaat de sterkte van je alliance achteruit.
Het is voor een alliance zelfs een MUST om een war gaande te houden, anders verlies je pvpers die actie willen en de rest word lui, dus dan gaat de sterkte van je alliance achteruit.
Het zit allemaal aan elkaar gekoppeld. Zonder PVP is er een dramatische afname aan behoefte aan modules en schepen en ligt de economie ook op zijn gat. Met PVP heb je grondstoffen nodig om schepen en modules te maken en om die te maken heb je mogelijk nullsec nodig waardoor je weer PVP-ers nodig hebt om de ruimte te veroveren en/of bewaken. Dat is net het mooie van EVE. Het is een echte economie. Welliswaar gebaseerd op oorlogszucht, maar toch.
Als er dingen kapot gaan is het altijd goed voor de (eve)economie.
Verwijderd
Zit wel een kern van waarheid in. Wanneer ik niet veel kan doen met mijn pvp alt, verveel ik me vrij snel. Je stompt af en binnen no-time zit je weer te minen en te niksen. Leuke fittings in elkaar zetten kost ook geld en dat ben je weer snel verder met PVE om toch wat actie te krijgen, met de ludieke carebear opmerking hier en daar...
Binnenkort maar weer een goeie roaming op organiseren en kijken wat we tegen komen. Zijn wij eerder afgeknald, so be it, maar als je een beetje geluk hebt is een target snel gevonden en kun je er op los.
Binnenkort maar weer een goeie roaming op organiseren en kijken wat we tegen komen. Zijn wij eerder afgeknald, so be it, maar als je een beetje geluk hebt is een target snel gevonden en kun je er op los.
Verwijderd
It's all connected, all the warsfurby-killer schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:51:
Omdat het niet logisch is om miljarden aan een oorlog te spenderen voor moons die zeer waarschijnlijk geen drol meer waard zijn zodra ze zijn overgenomen door nerfs. Omdat TRI al begonnen was voordat technetium zoveel waard was?
Om iets duidelijker te maken, vergelijk blues, vergelijk wie er waar vecht en wie er het meeste profijt mee gehad heeft op dit moment dat iedere powerbloc bezig is gehouden zodat ze elkaar niet helpen blobben.
Verwijderd
Verkoop je spul en podjump naar empire? Heb je gelijk startkapitaal.ZenTex schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:51:
Hmm. Ik denk erover om m'n account(s) weer even te reactiveren. Helaas, 1 probleempje.
Of je moet een lokale club joinen
En wat wij (atlas) aan het doen zijn, pfff, geen idee, maar het is wel leuk
Verwijderd
mmmm eventjes goed ingelezen enzo en wat zitten googlen maar iemand enig idee wat voor een fitting je het best kan gebruiken voor een Dominix om een beetje lekker te kunnen pvpen?
was eerst zo dat je met Ogre2's en wat med/light drones op stap ging en je voor de rest alles aan de drones overliet terwijl je de vijand leegzoog (nosinix dacht ik dat het heette) maar dat schijnt helemaal generfed te zijn?kon als ik op fitting zocht alleen maar posts van 2007-2008 vinden,iemand nog een leuke en recente fitting voor een PVP domi?
gisteren kwam ik per ongeluk met mn domi in een hinderlaag in een 0,4 (dacht ik ) systeem maar het waren alleen frigs
schrok ze gelukkig af met mn warrior 2's maar dacht ff dat ik mn schatje kwijt was haha
ga me ook maar eens orienteren naar een leuke pvp corp,alleen pvpen is niet zo leuke hehe
was eerst zo dat je met Ogre2's en wat med/light drones op stap ging en je voor de rest alles aan de drones overliet terwijl je de vijand leegzoog (nosinix dacht ik dat het heette) maar dat schijnt helemaal generfed te zijn?kon als ik op fitting zocht alleen maar posts van 2007-2008 vinden,iemand nog een leuke en recente fitting voor een PVP domi?
gisteren kwam ik per ongeluk met mn domi in een hinderlaag in een 0,4 (dacht ik ) systeem maar het waren alleen frigs
ga me ook maar eens orienteren naar een leuke pvp corp,alleen pvpen is niet zo leuke hehe
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 14:09 ]
Verwijderd
Heb je wel mazzel gehad vivaladen. De meeste frigatefleets met ervaren spelers hadden je domi gepoint, hadden je drones 1 voor 1 neergehaald en daarna je domi geprobeerd kapot te krijgen. Ik weet niet hoe zwaar je tankskills zijn, maar iemand met weinig tank zal vrij snel neer gaan is mijn ervaring. Ga anders eerst een poosje met een frigate op pad en leer the lay of the land eerst weer eens terug herkennen en de omgeving een klein beetje spotten. Op die manier als je in een hinderlaag loopt is het minder erg als je een bootje kwijtraakt in plaats van je domi die redelijk wat kleingeld kost kwijt te raken.
Vanavond maar een beetje ratten in low sec denk ik. Heb een paar dead end systems op het ook waar eigenlijk alleen maar miners komen, dus redelijk aantrekkelijk om ratjes af te knallen met mijn Blarpy.
Vanavond maar een beetje ratten in low sec denk ik. Heb een paar dead end systems op het ook waar eigenlijk alleen maar miners komen, dus redelijk aantrekkelijk om ratjes af te knallen met mijn Blarpy.
Verwijderd
ahh dankje Schpijker 
heb ook nog een kant en klaar gefitte Drake in mn Schuur staan,en kwa skills ben ik nog druk aan het lvlen voor de Domi maar wil eerst ff een leuke pvp fitting weten zodat ik efficient er naartoe kan leren
heb daarnaast nog een Myrmidon en een Vexor (als ik de naam goed heb haha zijn gallente cruiser en battlecruiser met een aardige drone bay toch?) en een Frigate die ik opgevoerd heb dat ie gewoon supersnel is
kan ik als ik wat kleins moet hebben door gevaarlijk gebied heen (en gatecamps) omdat ie gewoon rete snel is en nog een manticore dus heb nog wel redelijk wat bootjes in de schuur,haha zelfs evemon stond gewoon nog op mn pc 
en ja heb echt allejezus veel geluk gehad haha was gelukkig dicht bij een gate en ging bijna jumpen,had mn drones al afgeschreven onder het mom van (liever de drones dan de droneboat haha) en toen braken ze de aanval af en heb ik nog heel stoer alle 5 de warriors erachteraan gestuurd en er 1 gemolt,drones weer terug geroepen en nog voor ze omkeerde zat ik veilig haha
p.s. geld is geloof ik niet helemaal een probleem weet niet hoe de economie nu is maar heb nog zo'n 700 miljoen isk dus daar kom ik wel een eindje mee denk ik haha
maarja frigatje vliegen heb ik idd al heel lang niet meer gedaan,ben toen ik battlecruisers kon vliegen eigelijk alleen maar battlecruiser blijven vliegen maar is natuurlijk leuker met meer mensen enzo maar wil eerst ff voor ik mn Domi op het spel zet de juiste skills maxen
heb ook nog een kant en klaar gefitte Drake in mn Schuur staan,en kwa skills ben ik nog druk aan het lvlen voor de Domi maar wil eerst ff een leuke pvp fitting weten zodat ik efficient er naartoe kan leren
heb daarnaast nog een Myrmidon en een Vexor (als ik de naam goed heb haha zijn gallente cruiser en battlecruiser met een aardige drone bay toch?) en een Frigate die ik opgevoerd heb dat ie gewoon supersnel is
en ja heb echt allejezus veel geluk gehad haha was gelukkig dicht bij een gate en ging bijna jumpen,had mn drones al afgeschreven onder het mom van (liever de drones dan de droneboat haha) en toen braken ze de aanval af en heb ik nog heel stoer alle 5 de warriors erachteraan gestuurd en er 1 gemolt,drones weer terug geroepen en nog voor ze omkeerde zat ik veilig haha
p.s. geld is geloof ik niet helemaal een probleem weet niet hoe de economie nu is maar heb nog zo'n 700 miljoen isk dus daar kom ik wel een eindje mee denk ik haha
maarja frigatje vliegen heb ik idd al heel lang niet meer gedaan,ben toen ik battlecruisers kon vliegen eigelijk alleen maar battlecruiser blijven vliegen maar is natuurlijk leuker met meer mensen enzo maar wil eerst ff voor ik mn Domi op het spel zet de juiste skills maxen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 14:49 ]
Verwijderd
Drake's zijn leuke bootjes als je in een vloot zit en als extra DPS boot mee vliegt, ook fijn als bait boot.
De myrm en vexor zijn idd leuke boten om door 0sec heen te gaan. We hebben vaak een zooi frigates mee als we gaan roamen. Een paar e-war frigs, dpsboten en speedtanked tacklers en je hebt zo een aantal boten neer. Ben redelijk benieuwd wat we gaan verwachten bij de volgende roam.
Op je financiele positie hoef je je geen zorgen te maken nee
700 mil is 1400% van wat ik nog over heb. Druk inkopen gedaan T3 en een BS *ROKH!!!* en de bijbehorende fitting maakt toch een leuk bedrag wat ineens op gaat
.
De myrm en vexor zijn idd leuke boten om door 0sec heen te gaan. We hebben vaak een zooi frigates mee als we gaan roamen. Een paar e-war frigs, dpsboten en speedtanked tacklers en je hebt zo een aantal boten neer. Ben redelijk benieuwd wat we gaan verwachten bij de volgende roam.
Op je financiele positie hoef je je geen zorgen te maken nee
700 mil en pvp in BS schiet niet echt op hoor.
je bent vrij snel 100m lichter (als je ook rigs hebt dan) per BS die je kwijt raakt...
je bent vrij snel 100m lichter (als je ook rigs hebt dan) per BS die je kwijt raakt...
Verwijderd
ehhh ja dat gaat het sneller op dan je lief is haha 
Rokh is zeker een mooi bootje
ben aan het twijfelen alleen ..mezelf specialiseren in Missiles of in guns 
ben zelf trouwens caldari maar kwam er een beetje achter dat ik toch wel de Vexor-->Myrmidon & Dominix wilde hebben haha maareh T3 is mooi spul
toen ik stopte was T2 er al wel 
was een patch terug toch ingevoerd die T3 bootjes?ik ben blij dat ik weer terug ben
heb alleen niet zo'n handige plek uitgezocht om uit te loggen toen ik ermee gestopt was -->Jita das me toch een partij druk geworden,nou eerst was het ook al druk natuurlijk ,maar schrok me kapot toen ik ff buiten ging kijken haha
Rokh is zeker een mooi bootje
ben zelf trouwens caldari maar kwam er een beetje achter dat ik toch wel de Vexor-->Myrmidon & Dominix wilde hebben haha maareh T3 is mooi spul
was een patch terug toch ingevoerd die T3 bootjes?ik ben blij dat ik weer terug ben
Verwijderd
mmm wat raad je me aan dan ? cruisertje of frigate pakken?Wabs schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:11:
700 mil en pvp in BS schiet niet echt op hoor.
net zoals schpijker mij al adviseerde? ben nog nieuw in de pvp scene en wil er een beginnetje aan gaan maken maar ook weer niet solo beetje bescherming van een corp is altijd fijn
ben voorheen alleen maar binnen de grenzen van het pve gebleven en de enige gevaarlijke momentjes waren als ik door de 0,4 bottleneck heen moest haha
kan iemand me mischien een eind op weg sturen?in iedergeval de goede richting op?
thx
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 15:21 ]
Verwijderd
Ik zeg zelf eerst met een frigje rond vliegen. Het voordeel is dat je snel weg kunt zijn en de omgeving een beetje kunt verkennen. Zo leer je ook de reguliere bewoners kennen en je kan herkennen wanneer er mensen aanwezig zijn die wellicht wat willen ganken.
T3 is idd mooi spul, ben ook erg trots op mijn bootjes en zal aan het eind van dit jaar wel een respectabele privévloot hebben
T3 is idd mooi spul, ben ook erg trots op mijn bootjes en zal aan het eind van dit jaar wel een respectabele privévloot hebben
ja, niet beginnen in BS pvp, dat werkt sowieso niet echt, solo pvp in een BS, je bent binnen no time de lul door een blob.
Inty solo pvp is het meest gezien denk ik. Recons werkt ook goed maar is duur. voordeel is wel dat je veeeeeel makkelijker weg kan komen (cloaked warpen enzo).
als je gewoon wat wil leren is een frigate of een cruiser een prima start. gank thorax ofzo kan je flink wat pijn mee uitdelen en verzekerd ook niet echt duur. (ja de fitting.... maby 15m ofzo...) als dat een beetje lukt stapje hoger naar voorjou dan de brutix/myrm of als je caldari doet (staat hier boven dus volg het niet helemaa) de ferox of drake. die zijn ook prima te vliegen en niet duur om te verliezen.
BS is zo duur omdat je rigs zo prijzig zijn, + het probleem dat een lock krijgen lang duurt dus je target warpt weg voordat je em vast hebt.
thorax ofzo lijkt me een beter begin iig.
+ JOIN EEN PVP CORP! zonder tips en trucs ga je het namelijk niet heel snel leren.... ga mee met wat gangs en let op hoe de FC rond vliegt, kan je voor solo pvp toch veel van leren. vooral kleine gangs is wel een aanrader (3-6 man is altijd wle leuk).
zelf ben ik een recon en BC fanaat (pilgrim is super! en hurricane is ook echt top imo!).
Inty solo pvp is het meest gezien denk ik. Recons werkt ook goed maar is duur. voordeel is wel dat je veeeeeel makkelijker weg kan komen (cloaked warpen enzo).
als je gewoon wat wil leren is een frigate of een cruiser een prima start. gank thorax ofzo kan je flink wat pijn mee uitdelen en verzekerd ook niet echt duur. (ja de fitting.... maby 15m ofzo...) als dat een beetje lukt stapje hoger naar voorjou dan de brutix/myrm of als je caldari doet (staat hier boven dus volg het niet helemaa) de ferox of drake. die zijn ook prima te vliegen en niet duur om te verliezen.
BS is zo duur omdat je rigs zo prijzig zijn, + het probleem dat een lock krijgen lang duurt dus je target warpt weg voordat je em vast hebt.
thorax ofzo lijkt me een beter begin iig.
+ JOIN EEN PVP CORP! zonder tips en trucs ga je het namelijk niet heel snel leren.... ga mee met wat gangs en let op hoe de FC rond vliegt, kan je voor solo pvp toch veel van leren. vooral kleine gangs is wel een aanrader (3-6 man is altijd wle leuk).
zelf ben ik een recon en BC fanaat (pilgrim is super! en hurricane is ook echt top imo!).
Verwijderd
oooow bedankt allemaal voor de reply;s daar kan ik wat mee 
ik ben zelf idd caldari maar werd na een poosje helemaal myrm,domi geil en heb daarvoor ook de skills geleerd en bootjes gekocht
heb dus zowel de frigate skill van gallente en caladri op 5 staan en mn minmatar frigate skill wat lager want die had ik alleen nodig om met mn opgevoerde executioner door gatecamps heen te vliegen,vecht ik niet mee ofzo 
ga ook zeker opzoek naar een leuke pvp corp waar ik maximaal kan oefenen en vooral leren!
dacht eerst een beetje dat het zo was van "hoe groter hoe beter" maar heb me daarin behoorlijk vergist met een groepje kleine bootjes kan je ook zieke dingen doen hoorde ik al
mn stealthbomber skills zijn helaas matig maar zitten wel wat skills bij die je ook voor een specops/recon boot kan gebruiken dus heb een ehhh brede basis zeg maar haha
ik ben zelf idd caldari maar werd na een poosje helemaal myrm,domi geil en heb daarvoor ook de skills geleerd en bootjes gekocht
ga ook zeker opzoek naar een leuke pvp corp waar ik maximaal kan oefenen en vooral leren!
dacht eerst een beetje dat het zo was van "hoe groter hoe beter" maar heb me daarin behoorlijk vergist met een groepje kleine bootjes kan je ook zieke dingen doen hoorde ik al
mn stealthbomber skills zijn helaas matig maar zitten wel wat skills bij die je ook voor een specops/recon boot kan gebruiken dus heb een ehhh brede basis zeg maar haha
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 16:17 ]
Ik heb de knoop doorgehakt. Na 2 trail accounts heb ik besloten om een time card te kopen en mijn eerste trail account te gaan activeren. Ik vraag me alleen af of er hier mensen ervaring hebben met het online bestellen van time cards (liefst met ideal) die dan direct per mail opgestuurd worden.
Ik hoop dat Eve een beetje te combineren blijft met mijn werk, studie en vriendin.
Ik hoop dat Eve een beetje te combineren blijft met mijn werk, studie en vriendin.
http://www.shatteredcrystal.com/code.php/~33736-IEG dat is die k aanraad, (dat me referal link)
die bellen je 1x, ter verificatie cc fraude e.d. daarna heb je het binnen in je mail binnen 5-10minuten
die bellen je 1x, ter verificatie cc fraude e.d. daarna heb je het binnen in je mail binnen 5-10minuten
Verwijderd
ik heb ervaring met http://www.shatteredcrystal.com/index.php/eve_online.
Geen ideal wel paypal, cc of wallie.
De eerste keer dat je besteld bellen ze je op om te controleren of jij wel degene bent die de bestelling doet. (ze vragen je om straatnamen enz bij jouw in de buurt)
Dit is eenmalig en zodra ze weten dat alles klopt krijg je direct de codes in je mail.
De keren daarna druk je op bestellen en 30 sec later krijg je een mail met de tijd codes.
het werkt goed,snel en is goedkoop. (24 euro)
edit:
lol te laat geen referal link wel de zelfde info
Geen ideal wel paypal, cc of wallie.
De eerste keer dat je besteld bellen ze je op om te controleren of jij wel degene bent die de bestelling doet. (ze vragen je om straatnamen enz bij jouw in de buurt)
Dit is eenmalig en zodra ze weten dat alles klopt krijg je direct de codes in je mail.
De keren daarna druk je op bestellen en 30 sec later krijg je een mail met de tijd codes.
het werkt goed,snel en is goedkoop. (24 euro)
edit:
lol te laat geen referal link wel de zelfde info
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 22:25 ]
Verwijderd
Ik ook niet
Voor paypal heb je geen cc nodig duurt alleen wel 2 weken voordat je geld van de bank op pp staat.
Je kan het trouwens ook debit laten doen, dus direct van de bank af laten schrijven is alleen wel een paar euro duurder.
Maar dan hoef je niet elke 2 maanden zelf een gtc te halen.
Voor paypal heb je geen cc nodig duurt alleen wel 2 weken voordat je geld van de bank op pp staat.

Je kan het trouwens ook debit laten doen, dus direct van de bank af laten schrijven is alleen wel een paar euro duurder.
Maar dan hoef je niet elke 2 maanden zelf een gtc te halen.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 22:37 ]
www.gamecardwinkel.nl, niet heel goedkoop, wel betrouwbaar en snel.
Pff, alweer een wardec aan ons broekje. Waarom moeten ze toch allemaal die vredige minertjes / missie runners hebben.
Dan zijn we maar carebears, we hebben het naar ons zin en met die wardec moeten we weer oppassen. Ja, ik weet dat het part of the game is, maar we krijgen er best wel veel aan ons broekje de laatste tijd.
Pff, alweer een wardec aan ons broekje. Waarom moeten ze toch allemaal die vredige minertjes / missie runners hebben.
Dan zijn we maar carebears, we hebben het naar ons zin en met die wardec moeten we weer oppassen. Ja, ik weet dat het part of the game is, maar we krijgen er best wel veel aan ons broekje de laatste tijd.
Wa Doede Nou
dat gezeik met gtc's snap ik niet echt, behalve als je met isk je game wilt betalen...
ik gebruik gewoon automatische afschrijving van CC door CCP (eveonline site) 71e per half jaar. best goedkoop dus ook wel.
ik gebruik gewoon automatische afschrijving van CC door CCP (eveonline site) 71e per half jaar. best goedkoop dus ook wel.
Verwijderd
War-dec's zijn juist grappig als je ze belaagd met niets anders dan frigates. Daar is een oorlog prima mee te winnen en ziet er duur uit als ze een BS verliezen en jullie bijvoorbeeld misschien 10/15 frigs. Is het geen idee om wat vrienden te hebben in de omgeving die je kunt vragen om te helpen door een wardec op hun te laten doen, of een merccorp in te huren ervoor?-ko- schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 03:57:
www.gamecardwinkel.nl, niet heel goedkoop, wel betrouwbaar en snel.
Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit gebeld door EveTimeCode of door ShatteredCrystal bij de eerste aankoop van een GTC 
Bij ShatteredCrystal kon je eerst nog wel met Wallie betalen, maar toen ik dat laatst nog eens wilde doen vond ik die betaalmethode niet meer

Heb toen maar een gtc gekocht bij gamecards.nu ofzoiets. Denk dat ik misschien ook maar eens moet gaan kijken naar een andere manier, 71e voor een half jaar is opzich niet veel. Voordeel is op de manier van GTC's wel, dat je eens een keer een break kan pakken zonder te moeten betalen.
@ Wardec hierboven, hoe groot is jullie corp ? Misschien is het een idee om ergens iets te renten?
Bij ShatteredCrystal kon je eerst nog wel met Wallie betalen, maar toen ik dat laatst nog eens wilde doen vond ik die betaalmethode niet meer
Heb toen maar een gtc gekocht bij gamecards.nu ofzoiets. Denk dat ik misschien ook maar eens moet gaan kijken naar een andere manier, 71e voor een half jaar is opzich niet veel. Voordeel is op de manier van GTC's wel, dat je eens een keer een break kan pakken zonder te moeten betalen.
@ Wardec hierboven, hoe groot is jullie corp ? Misschien is het een idee om ergens iets te renten?
Dit topic is gesloten.