[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 18: Dominion Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.153 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Wabs schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:07:
[...]

omdat het ook mogelijk is om data te uploaden die niet klopt. niet dat dit veel zou gebeuren, maar het is niet nuttig. + ik vind niet real time niet handig bij markt prijzen. Kijk maar bij technetium ofzo. prijzen dienu op eve-central staan kloppen al lang niet meer met de actuele prijzen dus heb je er niet heel veel aan. :X
dus.. je dropt een alt in ibjv jita, en amrr, renyes, etc, etc, en je export de data van de goodies die je nodig hebt/maakt... via de market uploader van eve-central upload ie ze, en staan ze in de lijst ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat het ook mogelijk is om data te uploaden die niet klopt. niet dat dit veel zou gebeuren
Ik wist niet dat dat mogelijk was dat is inderdaad wel een minpunt.

Technetium word niet verkocht waar ik nu ben volgens eve central was de prijs gisteren tussen de 50000 en 60000 in jita.

Ik zeg ook niet dat eve central het beste is en presies, maar voor de meeste prijzen die ik check (veldspar/hulk/raven/bpo's) kloppen de prijzen wel en ik hoef niet naar elke region om de prijs te checken.

Ik ben het er mee eens dat je niet blind op eve central moet vertrouwen, maar om een schatting te maken voor hoeveel je iets kan kopen/verkopen en waar je de beste prijs hebt vind ik het een handige site.

Daarom had ik eve meep wel een leuk programma gevonden helaas is het erg buggy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
MEEP is een prima applicatie, de API ligt er helaas uit, misschien veroorzaakt dat fouten (werkt hier uitstekend op 7). Overigens zijn de prijzen niet alleen van eve-central af te halen, en kun je ook gewoon een export gebruiken van de client zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

rapture

Zelfs daar netwerken?

Wabs schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:22:
imo is een class 1 en class 2 WH niet de moeite... begint lucratief te worden bij clss 3 (solo, of met 2 man) class 4 (in groepjes van 2-4 mensen) class 5 met 5+ RR BS, class 6 met 8+ RR BS

class 2 vind ik risico tov winst te klein (veel HS uitgangen in C2 wormholes, dus kans dat je gescand wordt is veel groter).
Met een pos in C4 en een static hole naar C2 had ik weinig keuze. De C4 is al leeggehaald.
Dutch2007 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:29:
dus.. je dropt een alt in ibjv jita, en amrr, renyes, etc, etc, en je export de data van de goodies die je nodig hebt/maakt... via de market uploader van eve-central upload ie ze, en staan ze in de lijst ;-)
De concurrentie kijkt mee, dan toch maar iets met een database programmeren om de marges te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Het feit dat je de mining lasers non-stop kan laten cyclen op goede roids zorgt ervoor dat je bv tienvoud van veldspar-isk aan het maken bent, de corp vraagt 50% tax om de kosten te dekken zodat je nog altijd op bv vijfvoud of een ander lucratieve voordeelpositie zit.
Hoeveel verdien je in high sec veldspar minen? In 0.0 verdienen onze miners nu iets van 30m per uur (corp haalt nagenoeg niks vanaf, koopt wel alle mineralen op meestal), eerst was dat 10M voordat we ABC ores hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 00:03
high sec doe ik zo'n 7 mil/uur unboosted. In nullsec / arkonor zou dit keer 4,5 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik ben geen miner voor exacte details.

Maar het ziet bij een solo Hulk pilot in een npc corp niet echt gezond eruit. De hulk docken en met een iteron de can binnen slepen. Hopen dat niemand ermee gaat lopen. De markt kennen en weten waar je het spul tegen een goede prijs kwijt kan. Rondvliegen en sell orders kosten ook tijd. Hij kan wel een weekend plat minen om 40m ofzoiets te krijgen.

Als ik de ore chart kan geloven, dan is crokite 5,7x veldspar isk per m³. Haulen, can flippen, verkoop,... uitsluiten drijft de isk per uur op en je komt de tax tegen.
Wabs schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:22:
must is een wormhole is elke minuut of 2 op de directional scan drukken om probes te spotten.... zonder dat gaat het je veel geld kosten.
Je hebt ook zoiets als ratten met honderden reds in local. Alleen een roaming bomber gang keek in de belts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:45

JJJ

-SafaN- schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:42:
[...]

Ik vrees ervoor. Alle 0.0 fleets gebruiken voice comms. Er gaat veel te veel tijd verloren met uittypen.

Wat is precies het probleem? is het een technical issue?
Het probleem is dat ik irl slechthorend ben en daarom niet kan verstaan wat mensen zeggen... er is dus niet echt omheen te werken helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
type_o schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:21:
[...]

Dit is zeker wat mij bevalt aan EVE tov andere MMO's. Het feit dat je niet uren per week hoeft te spelen om verder te komen. Alleen je inkomsten moet je voor werken. Hiervoor is AFK mining natuurlijk fijn :)
datacore :P je hoeft niet eens zoveel online te zijn als je eenmaal die R&D agent aan het werk heb gezet :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
JJJ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:21:
[...]

Het probleem is dat ik irl slechthorend ben en daarom niet kan verstaan wat mensen zeggen... er is dus niet echt omheen te werken helaas..
ik ook :) 50% doof maar hoorapparaten helpen goed geen last mee al doe ik geen pvp battles maar er wordt flink wat afgelult in DFPC met mining OPs en missies :P

[ Voor 3% gewijzigd door tntkiller op 18-12-2009 21:02 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Meestal als het nodig is wordt er wel gerelayed in chat bij de grotere fleets bij ons, maar vooral bij small gangs wordt het meeste op TS geregeld.

Ook leuk, een orca werd op een outpost door een neutral rifter aangevallen. Om 1 of andere reden had hij geen drones, dus toen moesten andere hem maar helpen:
http://www.paxton-federat...=kill_detail&kll_id=50104

Ook eerste 'aanval' op sov door UK die wat 2 sov blockers onlinede (daag 500M). Toen ik inlogde waren ze er al een tijdje, en er waren nog andere reds (SOT met een flinke gang, maar was nou niet duidelijk of dat SOT was uit fountain of een andere). Uiteindelijk werd begin gemaakt met ze neer te halen door stealthbombers, later kwamen er ook andere schepen. Maar was wel erg mooi. Jammer genoeg dat je eigenlijk bewegende beelden moet hebben, die zijn gemaakt, maar totdat die online staan:
http://img39.imageshack.us/i/20091218205038.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Als ik in zo'n corp zit dan zou het wel nodig zijn voor mij :) Mijn vraag is dus of er ruimte voor geboden wordt in de corp, indien ja, dan kunnen ze wel een aanmelding van mij verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

tntkiller schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:02:
[...]

ik ook :) 50% doof maar hoorapparaten helpen goed geen last mee al doe ik geen pvp battles maar er wordt flink wat afgelult in DFPC met mining OPs en missies :P
:w Coolzero

Nou, tweede account is aangemaakt. Ik ben officieel hooked. Niet gedacht dat er ooit een game me zo bij mn ballen kon grijpen als EVE. Binnekort even pleskjes kopen bij gamecard.nu, voorlopig staat hij toch learning skills te beuken. :+

O ja, vanmiddag mn Zephyr geredeemed. Mooi bootje, wilde hem eens buiten bekijken. Vloog ik Rens 8 uit, schoot een of andere klootzak me uit mn boot, dag Zephyr. }:|

Gelukkig nu een tweede accountje. Hopen dat hij nog recht heeft op een Zephyr wanneer ik 'm payed maak.

[ Voor 20% gewijzigd door -ko- op 19-12-2009 02:19 ]

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
Inmiddels heb ik ook mijn trial account geupgrade naar een betaalde. Het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik de tijd gevonden om dit actief te gaan spelen.

Inmiddels staan de laatste 2 learning skills aan voor level 4 zodat deze even een tijdje in de ijskast gaan, maar dan...... Ik ben wel even het spoor bijster waar ik nu naartoe wil. Hoe leuk het ook klinkt om voor de grootste boot te gaan, denk ik dat dit doel me veel te snel gaat opbreken (qua tijd en saaiheid om er te komen) dan dat ik er plezier aan heb.

Sowieso ben ik ook eerder een teamplayer dan een einzelganger. Hierom wil ik dan ook een actieve Corp in. Als iemand hier nog goede suggesties heeft voor een nederlandse corp, of in ieder geval een corp waar veel nederlanders in zitten zou ik dat op prijs stellen. Het doel van de corp maakt me nu nog niet zoveel uit aangezien ik nog te vroeg in het spel zit en ik dus alle kanten moet bekijken voordat ik een keuze maak.

Verder zit ik met learning skills. Op het moment groei ik vanzelf en als ik dingen zie die ik wil hebben ga ik ervoor trainen. In de tussentijd staan mijn learning skills aan waardoor ik deze dus bijna allemaal op level 4 heb. Echter, wat is hier de beste tactiek voor. Wat is een juist pad. Geen idee. Na het lezen van vele topics en suggesties ben ik er dan ook niet uit. Zoals omschreven hierboven weet ik nog niet welke kant ik op wil, maar wil ik dat bepalen aan de hand van veel proberen. Wat is dan de juiste tactiek om je skills te trainen?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
rapture schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:32:
Ik ben geen miner voor exacte details.

Maar het ziet bij een solo Hulk pilot in een npc corp niet echt gezond eruit. De hulk docken en met een iteron de can binnen slepen. Hopen dat niemand ermee gaat lopen. De markt kennen en weten waar je het spul tegen een goede prijs kwijt kan. Rondvliegen en sell orders kosten ook tijd. Hij kan wel een weekend plat minen om 40m ofzoiets te krijgen.

Als ik de ore chart kan geloven, dan is crokite 5,7x veldspar isk per m³. Haulen, can flippen, verkoop,... uitsluiten drijft de isk per uur op en je komt de tax tegen.
[...]
Je hebt ook zoiets als ratten met honderden reds in local. Alleen een roaming bomber gang keek in de belts.
40 mln in een weekendje is niet zoveel, dat doe ik een een paar uurtjes al met minen in high sec. Het irritante aan high sec alleen is dat de belts (roids) vaak wat klein zijn, dus je moet voortdurend controleren met een roid scanner om niet een cycle weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Kan iemand mij een trial(buddy) invite sturen om voor Eve online. Ik heb de OP gelezen en het ziet er wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
Argos schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:15:
Kan iemand mij een trial(buddy) invite sturen om voor Eve online. Ik heb de OP gelezen en het ziet er wel leuk uit.
Verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
Bedankt! _/-\o_
Ik ben al bijna klaar met downloaden en dan vlieg ik rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Argos schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:15:
done

*edit*

ah te late zie k*

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch2007 op 19-12-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Altijd interessant, zeker als je geen zin hebt om met freighters rond te vliegen:

http://spreadsheets.googl...y=pL2_VjnQWzosfedBpxtV9Wg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 17:14
Mja, 40k m3 <> 800+ k m3, niet echt een vergelijk :P En die 40k m3 kost net zoveel als een freighter door de T2 rigs.

Ik mis wel de orca in het rijtje, dat is pas een stap tussen freighter en industrial / transport. JF zit er ook tussen in, maar die zijn schreeuwend duur :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Verschil zit 'm natuurlijk in de snelheid en tja, T2 rigs zijn zelden realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hij kan med rigs hebben he, nog steeds duur maar stuk goedkoper dan freighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De wijziging op de wijzigingen in de capital ships worden in Dominion 1.1 weer gewijzigd naar iets dat minder idioot is. CCP Nozh zit hopelijk weer borden te wassen in de kantine in plaats zich met balanceren bezig te houden.
Hello, everyone. We’ve made a few changes that we would like to give you a heads up about and get your feedback on. We will attempt to be as active in this thread as we can and reply to your feedback / answer questions. So, here is a short list of the important bits which will change from what is currently on TQ and appear on SiSi very soon:

Structure Signature Radius

Most importantly, we’ve changed the signature radius on all Control Towers and POS structures. You will find that all of these numbers have been increased to a minimum signature radius of 2000 so that all capital weapons are capable of doing full damage to their intended targets.

State Module Changes

We have added a mass multiplier to Siege Modules, Triage Modules and Industrial Cores. When these modules are activated, the mass of your ship increases exponentially, making it much harder for other ships to move or bump.

The Triage module has had its duration and fuel consumption reduced by half.

Dreads

Dreadnaughts will receive their own signature radius bump that puts them in the same range as other capital ships. We’ve also straightened up one other issue by returning the Naglfar to its primarily turret based bonuses.

Naglfar: Launcher RoF bonus removed and Turret RoF bonus (5%) added.

XL Turrets

XL turrets have been adjusted slightly to ensure their damage is balanced and to give the short range weapons a bit more range.

Dual 1000mm Railgun: Damage mod to 5.8
Quad 3500mm Siege Artillery: Damage mod to 12.75

Ion Siege Blaster Cannon: Optimal 30 / Falloff 15
Dual Giga Pulse Laser: Optimal 37.5 / Falloff 10
6x 2500mm Repeating Artillery: Optimal 25

Citadel Torps / Cruise

We’ve changed several things here in order to balance these weapons with their turret counterparts and ensure they are doing the damage they are supposed to.

Citadel Torps: Velocity 1750; Explosion Radius 2000; Launcher RoF 34s
Citadel Cruise: Velocity 4250; Explosion Radius 1750
Compact Torps: Damage 3000; Explosion Radius 1750

We are also adding faction Citadel Cruise Missiles as well. They will receive the same 10% damage bonus that the current faction citadel torpedoes receive.

Motherships --> Supercarriers

After careful consideration and further balancing, we will be reintroducing Supercarriers for Dominion 1.1. This will include:

• Fighter Bombers
• Hit Point boost
• Jump Range increase
• Removal of Triage usage
• Removal of Jump Clone usage

A special comment on the Hel – we realize that among these ships, the Hel’s bonus to repair might be seen as a bit ‘meh’. The other school of thought is that considering how useful remote repair is, especially when it comes to carrier combat, perhaps the Hel’s bonus is not so bad. So, what would you like to see here? Would an additional boost to the current RR bonus be welcomed? Ponies?

Titans

A couple changes here to ensure all the titans are doing similar levels of damage, which they currently are not.

Ragnarok: Damage bonus to turrets to 125%
Leviathan: RoF bonus remove;, Damage bonus to 125%

All of this will be going to SiSi in the next couple days. While future iteration on capitals is still possible, all of the above is what we consider to be updates and fixes to current issues. We look forward to your constructive and always enthusiastic feedback.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Met de corp een leuke bezigheid gevonden. Zien hoe ver we met frigs komen. Lvl 2 ging met 4 frigs al heel easy. Wel spannend als je een full hit krijgt. Staat je shield meteen op de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faquarl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07 13:10
Wat al tijdens het testen werd aangegeven op sisi, gaan ze nu eindelijk doorvoeren, goed om te zien dat het toch word gehoord, word na een tijdje toch altijd weer een beetje hopeloos van ccp. En yey voor de ragnarok dmg boost :D

jammer dat er geen fixes worden beschreven tov de serverlag. hoop dat daar nog wel vooruitgang op komt, is hard nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:50
Heren,

Ik ben op zoek naar een nieuwe corp.
Toch besloten dat mijn toon de moeite waard is om mee door te gaan.
Momenteel zit ik in Syndicate en ben op zoek naar een corp die in een redelijk gevestigde alliance zit.
Ik ben allround gespect.
Zo kan ik ondermeer de volgende schepen vliegen:
http://eve-sheet.com/skills/Den_enjen/ships

Ik wil me bezig houden met de volgende dingen:
Minen, ratten, PVP, hauling en eventueel missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht mijn 3 accounts zijn verbannen van CCP.
de beveiliging van CCP is zo lek als een mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:14:
Zucht mijn 3 accounts zijn verbannen van CCP.
de beveiliging van CCP is zo lek als een mandje.
die beveiliging valt wel mee, als je accounts zijn verbannen dan hebben er 3 personen naar gekeken.... wordt niet zo maar gedaan.

toevallig iskies gekocht op het internet? dan ben je behoorlijk het bokkie en kan je je accounts vaarwel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
CCP banned niet voor isk kopen. Alleen als je bijvoorbeeld je account shared met iemand anders en die is ermee vandoor gegaan dan banned CCP gewoon de handel en laten ze het daarbij. Maar als de account database was gehacked waren ze er wel met wat belangrijkers dan jouw account mee vandoor gegaan.

Dennis, aangezien elke corp waar je aankomt het zal vragen, hoe kom je aan maar 2 pvp kills als je pvp wilt doen? (Kan je wel doorverwijzen naar ons recruitment channel, maar kan je verzekeren dat er dan exact dezelfde vraag wordt gesteld :P)

Vanmiddag wel grappig. In providence kan je altijd docken tenzij je red bent. Echter gaan docking rechten per corp standing, en telt alliance standing niet mee. Dus kunnen we lang niet alle reds docking rechten ontnemen. Nu was er een stabber bij een station van ons en wij waren daar met paar pvp schepen, dus hij dockte meteen om ons te ontlopen. Hij undocked weer omdat het toch gallente outpost met instaredock mogelijkheden is, echter hij was wel ineens verbaasd toen hij docking request denied te horen kreeg toen hij probeerde te redocken omdat een director zijn standing verandert had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chemokar schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:54:
[...]

die beveiliging valt wel mee, als je accounts zijn verbannen dan hebben er 3 personen naar gekeken.... wordt niet zo maar gedaan.

toevallig iskies gekocht op het internet? dan ben je behoorlijk het bokkie en kan je je accounts vaarwel zeggen.
nee ik koop geen ISK of items.
Ik had een colega op bezoek die ook EVE speelt, we hadden een schip met elkaar geruild omdat ik die van hem wel wilde hebben en hij die van mij, zo gezegd zo gedaan.
Later die avond kreeg ik een mail dat hij hem had verloren en dat hij de boot die hij mij gegeven heeft terugwilde
Ik heb nee gezegd van gegeven is gegeven lijkt mij.
Zodoende heeft hij een petitie aangemaakt dat zijn account gehackt is.
zijn account stond op hetzelfde IP als die van mij omdat het op het werk is geruild.

Dus ben ik verbannen voor hacking
gewoon alle 3 de accounts.

Maar ik kom er net achter dat mijn hele corporatie is verbannen terwijl die er niks mee te maken hebben.
Gewoon echt slecht dit.

Morgen spreek ik hem en mocht hij dit niet recht trekken ontsla ik hem.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
furby-killer schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:44:
CCP banned niet voor isk kopen. ....
gelukkig doen ze dit de laatste tijd wel. hebben ze het op het fanfest over gehad, het gaat niet met tientallen tegelijk maar ze pakken een isk seller en halen dan de gebruikers er tussen uit. Ik geloof dat ze je niet direct bannen, maar er moet niet veel meer gebeuren daarna.
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:47:
[...]

nee ik koop geen ISK of items.
Ik had een colega op bezoek die ook EVE speelt, we hadden een schip met elkaar geruild omdat ik die van hem wel wilde hebben en hij die van mij, zo gezegd zo gedaan.
Later die avond kreeg ik een mail dat hij hem had verloren en dat hij de boot die hij mij gegeven heeft terugwilde
Ik heb nee gezegd van gegeven is gegeven lijkt mij.
Zodoende heeft hij een petitie aangemaakt dat zijn account gehackt is.
zijn account stond op hetzelfde IP als die van mij omdat het op het werk is geruild.

Dus ben ik verbannen voor hacking
gewoon alle 3 de accounts.

Maar ik kom er net achter dat mijn hele corporatie is verbannen terwijl die er niks mee te maken hebben.
Gewoon echt slecht dit.

Morgen spreek ik hem en mocht hij dit niet recht trekken ontsla ik hem.
dan zou ik een mail sturen naar ccp (petition via de website) met de uitleg dat je hem in RL kent (wellicht zijn volledige naam meegeven) en dat je e.a. had geruild. Hij heeft dan misbruik gemaakt van het systeem en zal daar zeker wel bericht over krijgen. Nadeel, het duurt alleen even voordat het is geaccepteerd.

ik zou hem er zoieso uitgooien, ongeacht of hij het nu rechttrekt of niet. Enig overleg kan geen kwaad voordat je een petition indiend

[ Voor 13% gewijzigd door chemokar op 21-12-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chemokar schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:17:
[...]

gelukkig doen ze dit de laatste tijd wel. hebben ze het op het fanfest over gehad, het gaat niet met tientallen tegelijk maar ze pakken een isk seller en halen dan de gebruikers er tussen uit. Ik geloof dat ze je niet direct bannen, maar er moet niet veel meer gebeuren daarna.

[...]

dan zou ik een mail sturen naar ccp (petition via de website) met de uitleg dat je hem in RL kent (wellicht zijn volledige naam meegeven) en dat je e.a. had geruild. Hij heeft dan misbruik gemaakt van het systeem en zal daar zeker wel bericht over krijgen. Nadeel, het duurt alleen even voordat het is geaccepteerd.

ik zou hem er zoieso uitgooien, ongeacht of hij het nu rechttrekt of niet. Enig overleg kan geen kwaad voordat je een petition indiend
Ik heb een petitie gestuurd, alleen is de vraag of ze uberhaupt wel reageren op een gebande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Doen ze wel, echter je hebt pech dat het waarschijnlijk een tijd duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik kan EVE niet meer spelen. Uninstall. Spel opnieuw gedownload en geinstalleerd. Ik zie bij het opstarten wel het EVE Dominion-scherm maar daarna krijg ik een foutmelding. Andere keer krijg ik na Dominion gewoon een zwart scherm.

update: repair.exe laten lopen. Enkele fails ontdekt. Downloaden en replacen gaat lang duren zo te zien.

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 21-12-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is best kinderachtig van die collega. Echter kunnen ze zien dat je een uitwisseling met 2 schepen hebt gedaan. Als je al een account zou hacken, zie ik de noodzaak niet in het wisselen van 2 schepen. Dan haal je alles toch eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
tntkiller schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:02:
[...]

ik vroeg het (surprise surprise) omdat ik zelf slechthorend ben.

Indien er strenge battlecoms zijn dan is het best te doen. Als je tussen de chatter de commands niet kunt volgen, tjah dan moet de fc maar betere discipline invoeren.

Meeste is toch 'warp to next gate' 'hold on next gate' etc.

Je kan je ook specializeren in scouten; die moeten erg weinig commands volgen, en mogen hard roepen als er iets gebeurt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Maargoed, er zijn dus niet echt pvp corps bekend waarbij voicecomm commandos worden doorgegeven naar de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voornamelijk worden alle commando's via onze teamspeak server doorgegeven. Je hoeft niet te praten, zolang er maar geluisterd wordt tijdens OPs. Je zou Starwinders eens kunnen proberen. Nederlandse Pirate corp. Spreek de CEO eens aan en kijk of hij interesse heeft zou ik zeggen :). Wiccan999 is verder een relaxte gozer, dus denk dat er wel wat te bespreken valt tbh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:42:
Het is best kinderachtig van die collega. Echter kunnen ze zien dat je een uitwisseling met 2 schepen hebt gedaan. Als je al een account zou hacken, zie ik de noodzaak niet in het wisselen van 2 schepen. Dan haal je alles toch eruit?
Zijn account is nu ook verbannen omdat hij zijn verhaal neerlegde wat hij gedaan heeft richting mij (ik stond erbij toen hij het verstuurde)
Zij hebben hem verbannen voor het verdoen van hun tijd.
Ik zal zometeen wel screenshots posten als dat mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:47:
[...]

Zijn account is nu ook verbannen omdat hij zijn verhaal neerlegde wat hij gedaan heeft richting mij (ik stond erbij toen hij het verstuurde)
Zij hebben hem verbannen voor het verdoen van hun tijd.
Ik zal zometeen wel screenshots posten als dat mag.
Klinkt als "karma".

Klinkt alsof je account weer vrij is iig :) Gratz!

Klinkt misschien als een wild idee, maar waarom houden we niet als tweakers onder elkaar een keer een PVP OP in 0.0? Alle tweakers verzamelen voor een gezellig middagje bootjes poppen en aan het eind wellicht nog elkaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:50
furby-killer schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:44:

Dennis, aangezien elke corp waar je aankomt het zal vragen, hoe kom je aan maar 2 pvp kills als je pvp wilt doen? (Kan je wel doorverwijzen naar ons recruitment channel, maar kan je verzekeren dat er dan exact dezelfde vraag wordt gesteld :P)
Ik vermoed dat jij op battleclinic hebt gekeken ;)
Helaas klopt dit niet, anders had ik mijn sec status natuurlijk nooit naar -10 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:50:
[...]

Klinkt als "karma".

Klinkt alsof je account weer vrij is iig :) Gratz!

Klinkt misschien als een wild idee, maar waarom houden we niet als tweakers onder elkaar een keer een PVP OP in 0.0? Alle tweakers verzamelen voor een gezellig middagje bootjes poppen en aan het eind wellicht nog elkaar? :P
lijkt me leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 23:40
Je account werkt dus weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
onder het motto je moet soms je camps leuk maken..

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2546/4205987451_38fe5061b1_b.jpg

we noemen het de mickey bubble :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet.
wat ik ook heb gezien is dat de GM de corpwallet heeft leeg getrokken en als ik op zijn GM nummer google blijkt hij er een handje van te hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

JJJ schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:35:
Maargoed, er zijn dus niet echt pvp corps bekend waarbij voicecomm commandos worden doorgegeven naar de chat?
Op de Goons na zie je geen commando's in een chat channel. Op een "subtiele" wijze laten ze weten dat ze een actieve spion hebben. De knalrode Goons typen gewoon wat jouw fc aan het commanderen is in local channel.

Is een 5 euro microfoon uit de Mediamarkt teveel gevraagd? Het geeft al een idee van hoe toegewijd een speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ja, bijzonder toegewijd.

Ik ken het, hoor zelf ook niet zo heel goed, en dan al die verschillende Engelse accenten... De fleets waarin ik heb mee gedaan (hardcore carebear/industrialist :P Mijn enige kills vermeldingen op killboard zijn terugschieten terwijl ik eraan ga, waarna de vijand (half uur later en 10 systemen verder) alsnog neer gaat :P ) werd wel altijd in fleet-chat getypt wat er gezegd werd op vent.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
rapture jij zat ook in ed/irc zeker? heb dat met de goons ook meegemaakt.

Gisteren 70 jumps gevlogen voor een carrier kill. Beetje overdreven maar toch fun :p

http://ragealliance.eve-k...ill_detail&kll_id=5249533

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
rapture schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:30:
[...]
Op de Goons na zie je geen commando's in een chat channel. Op een "subtiele" wijze laten ze weten dat ze een actieve spion hebben. De knalrode Goons typen gewoon wat jouw fc aan het commanderen is in local channel.

Is een 5 euro microfoon uit de Mediamarkt teveel gevraagd? Het geeft al een idee van hoe toegewijd een speler is.
Nee iemand die het teveel moeite vindt te lezen waar hij op reageert is erg toegewijd |:(

Zowiezo hoor je te weten dat een microfoon in ieder geval niet het probleem is, voor fleets heb je echt geen microfoon nodig. En het is ook onzin dat je geen commando's in chat channels ziet, in de meeste grotere fleets waarin ik heb gezeten werden commando's naar chat gerelayed. Maar het blijft zo dat bij kleinere fleets en roaming gangs enzo het meestal niet gebeurd. Als ik jou was zou ik gewoon de eve online recruitment forums proberen en het erbij zetten, krijg je vanzelf wel reactie en kan je wat info over die zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Zou iemand mij een invite kunnen sturen zodat ik 3 weken kan proberen :) Lijkt me een erg gaaf spel en weer eens totaal wat anders dan alle pijl&^boog MMORPG's

Over DM *

Mijn dank is groot :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bobmeister op 23-12-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:08:
[...]

nog niet.
wat ik ook heb gezien is dat de GM de corpwallet heeft leeg getrokken en als ik op zijn GM nummer google blijkt hij er een handje van te hebben.
Petitie aankaarten via de site en via de game zelf. Dit mag niet gebeuren. Dat is machtsmisbruik en dat wordt niet even goed getollereerd. Des te meer reden een klacht in te dienen. Hij gebruikt het voor zijn eigen portemonee?

Zondag weer een crazy op organiseren. De vorige keer hebben we een race van can naar can met bookmarks gevuld gedaan. Degene die heeft gewonnen heeft een cruiser gekregen. Volgende keer in plaats van met shuttles gaan we het eens proberen met noobships of met t1 frigs. Eens zien hoeveel mensen gescrammed en gewebbed worden tijdens de race zelf :P. Iemand nog leuke ideeen om te verwerken hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hij gebruikt het voor zijn eigen portemonee?
Lol tuurlijk niet, GM mag niks naar eigen portemonee overhevelen (van zijn normale player account). Als hij dat zou willen kan hij ook gewoon meer isk spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
spijker is dit in 0.0? Zou wel leuke taferelen opleveren als dit in vale is of waar IT en goons momenteel aan het vechten zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
-SafaN- schreef op woensdag 23 december 2009 @ 08:07:
rapture jij zat ook in ed/irc zeker? heb dat met de goons ook meegemaakt.

Gisteren 70 jumps gevlogen voor een carrier kill. Beetje overdreven maar toch fun :p

http://ragealliance.eve-k...ill_detail&kll_id=5249533
nope net zoals mij in [EXE] in delve war mkII/III

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SafaN- schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:03:
spijker is dit in 0.0? Zou wel leuke taferelen opleveren als dit in vale is of waar IT en goons momenteel aan het vechten zijn :p
Nou als ik dat zou doen zou het geen succes opleveren ;). We hebben redelijk wat pilootjes die in high sec willen blijven omdat het anders hun schip kan kosten ;). We doen ons best om de mensen goed op te leiden als PVP piloten, echter hebben de meesten de angst nog een boot kwijt te raken. Natuurlijk blijft het bitter een boot kwijt te raken, maar het zijn maar pixels natuurlijk ;).

Besides, een goed gevecht met een ervaren piloot is altijd goed om mee te maken.

Het is dus voornamelijk high sec werk. Heb je wellicht ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Awsom schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:16:
Zou iemand mij een invite kunnen sturen zodat ik 3 weken kan proberen :) Lijkt me een erg gaaf spel en weer eens totaal wat anders dan alle pijl&^boog MMORPG's

Over DM *

Mijn dank is groot :)
verstuurd :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

furby-killer schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:07:
Zowiezo hoor je te weten dat een microfoon in ieder geval niet het probleem is, voor fleets heb je echt geen microfoon nodig. En het is ook onzin dat je geen commando's in chat channels ziet, in de meeste grotere fleets waarin ik heb gezeten werden commando's naar chat gerelayed. Maar het blijft zo dat bij kleinere fleets en roaming gangs enzo het meestal niet gebeurd. Als ik jou was zou ik gewoon de eve online recruitment forums proberen en het erbij zetten, krijg je vanzelf wel reactie en kan je wat info over die zoeken.
Voordat je in een fleet geraakt, moet je al aan de eisen van een pvp corp en de alliantie voldoen. Voicecom is meestal zo'n eis.

Al vraagt de grote fleet niet naar een micro (dermate strenge battlecom dat je geen scouts hoort, die praten in een aparte channel tegen de fc), dan vraagt de corp, alliantie, roaming gang,... wel naar een micro. Tijdens het opbouwen van een roaming gang kan een fc (van je eigen corp) nog wat uitleg geven en vragen beantwoorden. Als iedereen in een andere belt kijkt of er een target is, dan wil je het ook kunnen rapporteren voordat de target ervan door gaat.

Tijdens het ratten kan je eventjes de intel channel uit het oog verliezen of alt-tab. In corp of alliantie voicecom roept iemand dat er hostiles op komst is, dock up. De routine om eerst vent/TS aan te zetten voordat je in EVE inlogt.

Iets roepen heeft eenmaal minder vertraging dan het typen en je maakt de semi-afk spelers wakker. Tegen dat iets getypt is, is de oude DD al afgegaan, is de warp-in niet meer geschikt (je wilt niet aankomen op het moment dat een vloot aan het uitwarpen is) en je hangt als een straggler achter een vloot/gang. Tja, het blijft een verschil zoals het lage latency geheugen versus harde schijven met lange access time. Geen voicecom is hetzelfde als "laten we lekker op de harde schijf swappen". Het "werkt" toch, maar wat is je definitie van "werken"?
JJJ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:21:
Het probleem is dat ik irl slechthorend ben en daarom niet kan verstaan wat mensen zeggen... er is dus niet echt omheen te werken helaas.
Ik vrees dat je buiten de gangs en fleets blijft.

De POS bashing fleets zagen in de youtube awesomeness filmpjes kwijl eruit, maar paar maanden dagelijkse portie pos bashing en strikt in een vaste routine vliegen met 99% van de tijd wachten en 1% pew pew is niet meer zo leuk. POS bashing is nu afgeschaft en ik ben na einde Delve War II uit 0.0 gestapt zodat ik de nieuwe fleets nog niet meegemaakt heb.

Dan mis je voornamelijk de roaming gangs en deze leveren afhankelijk van de fc veel plezier en avonturen op (zonder dat het een job wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
nieuwe 0.0 is niet zo interessant hoor. Als het om sov gaat geldt de regel, de partij die als eerste een system kan toegooien wint. Laatste keer zaten we 6 uur voordat de timer afliep al met 300 te campen, is opgelopen tot 600 tegen het moment supreme. Aangezien in zo'n camp jumpen minuten duurt voor je grid geloaded is, doet niemand dit. Resultaat, 6 uur camp, en een paar covops killed.

JJJ Heb je het eigelijk al geprobeerd? Zoals ik zei ik ben ook slechthorend en ik kan de normale commands volgen. Je moet alleen naar de fc luisteren en die zijn stem leer je snel kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het is in grote fleets nou ook weer niet zo dat er tien verschillende mensen praten op TS. Meestal spreekt alleen de FC en als het nodig mocht zijn dan praat er ook iemand anders.

Bij ons worden bijna nooit orders naar chat gerelayed, dan blijf je namelijk bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hoe blijf je dan bezig? Wij hebben in grote fleets gewoon iemand die verantwoordelijk is voor relayen naar chat. En ook in meeste andere groepen waar ik bij ben geweest was dat de situatie, dan kan ook iemand die iets niet verstond of gemist heeft gewoon chat bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoe blijf je dan bezig? Doordat iedereen maar blijft vragen wat de orders nog eens waren, etc. Als je een paar verschillende groepjes in je fleet hebt wordt dat een dikke puinhoop in #fleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Uhm, dat is dus precies wat je oplost door te relayen naar chat. Iedereen kan naar boven scrollen, niemand kan tijdreizen om nog een keer te horen wat er op TS werd gezegd. Als je relayed naar chat heb je dat probleem dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Er wordt gerelayed naar chat, maar alleen als iemand daar om vraagt. Ook dan nog krijg je vaak antwoord via TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
Zo me trail gaat goed nog 16 dagen te gaan en al die Career Agent quests complete. Ik moet zeggen dat het tot nu toe best een leuk is. Al is het nu nog een signleplayer game voor mij. Ik zie wel andere spelers, maar heb nog weinig met ze te maken. Hopelijk komt dat nog ik ben nog niet zo thuis in corporations en aliances.

Ik loop tegen wat beperkingen aan wat met een trial account niet kan. Dus ik zit te dubben of ik mijn trial upgrade naar een volledig account. Kan ik de skill achterstand die ik heb tot de spelers die dit al jaren doen ooit inlopen en heeft dat invloed op het spel plezier? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Argos schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:34:
Zo me trail gaat goed nog 16 dagen te gaan en al die Career Agent quests complete. Ik moet zeggen dat het tot nu toe best een leuk is. Al is het nu nog een signleplayer game voor mij. Ik zie wel andere spelers, maar heb nog weinig met ze te maken. Hopelijk komt dat nog ik ben nog niet zo thuis in corporations en aliances.

Ik loop tegen wat beperkingen aan wat met een trial account niet kan. Dus ik zit te dubben of ik mijn trial upgrade naar een volledig account. Kan ik de skill achterstand die ik heb tot de spelers die dit al jaren doen ooit inlopen en heeft dat invloed op het spel plezier? :?
ach het is maar hoe je het bekijkt...iemand met veel training skills/tijd kan meer vliegen enzo maar basis is toch dat elke skill maar tot 5 kan....en een team met laagskillpunten kan als ze samen werken iemand met zeer veel punten toch verslaan, dus over dat inhalen moet je niet aan denken werk aan je eigen doel en dan maakt het weinig uit, ik denk er niet eens aan en ik heb maar 12 mill skillpoints.

Iseci

• Faquarl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07 13:10
Ik zou toch echt voicecomms installeren als je voor 0.0 gaat. Meeste corps in een beetje quality alliance hebben het zelfs als een vereiste. Targetcalling word gedaan via ts, en het wisselt meestal te snel voor chat vooral als de client laggy is. gewoon een must als je effectief wilt zijn en niet je schip wilt verliezen op onbenullige wijze.

nieuwe sov-systeem vind ik maar saai trouwens, met de huidige serverstatus is het alleen maar meer een blobbing promoter geworden en ik zie echt niet meer alliances in 0.0 ofzo, swing-n-miss by ccp.

@argos
je kan niet echt inlopen op mensen die al jaren spelen, maar je kan maar tot lvl 5 met skills dus je kan zelf ergens best goed in worden binnen redelijke tijd (paar maanden). de oudere chars/spelers hebben alleen meerdere schepen/dingen waar ze goed in zijn. als ik jou was zou ik redelijk snel een corp joinen, die kunnen je goed opweg helpen, tips geven etc.

• tntkiller
voor degene met een trail...

eve nu op steam voor 5€

http://store.steampowered.com/app/8500/

als het goed is werkt het met je buddy code(deed het de laaste keer wel voor mij voor mijn 2de account)

dan heb je je trail dagen(14 of 21 dagen) + 30 dagen (en voor degene die zo arrdig is geweest je een buddy code te sturen ook 30 dagen gratis erbij)

wil je een code vraag hem even aan hier in dit topic :P

en dan weer het nieuws van de dag....gisteren weer een wardec gekregen altijd leuk als mining/beginners helper corp.. we hebben wel een pvp corp opgezet om een beetje weerstand te geven naar dit soort onzin(wardec gekregen van een 2 mans corp) dus als er nog mensen zijn die het leuk vinden om te pvp en wardeccers te jagen kom erbij :P

Iseci

• Sissors
  • Niet online
Tja dat zal je jammer genoeg altijd houden in eve, voornamelijk omdat hun hun pve activiteiten gewoon op alts doen. Tegen ze vechten zal ook niet echt helpen, het zo saai maken dat ze kappen na een week is het enige dat werkt.

Verwijderd

tntkiller schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:24:

eve nu op steam voor 5€

als het goed is werkt het met je buddy code(deed het de laaste keer wel voor mij voor mijn 2de account)

dan heb je je trail dagen(14 of 21 dagen) + 30 dagen (en voor degene die zo arrdig is geweest je een buddy code te sturen ook 30 dagen gratis erbij)

wil je een code vraag hem even aan hier in dit topic :P

en dan weer het nieuws van de dag....gisteren weer een wardec gekregen altijd leuk als mining/beginners helper corp.. we hebben wel een pvp corp opgezet om een beetje weerstand te geven naar dit soort onzin(wardec gekregen van een 2 mans corp) dus als er nog mensen zijn die het leuk vinden om te pvp en wardeccers te jagen kom erbij :P
Ach, die wardec die wij van een 1 mans corps kregen was ook maar onzin. Was een laffe station hugger. Toen we hem begonnen te negeren en als hij kwam docken en clone jumpen naar een clone tig jumps verderop was de lol voor hem er gauw af. Het 'probleem' met die Hig Sec wardeccers in 1 mans corps is dat ze altijd wel hulp hebben die ze remote reppen en die niet in het corps zitten. Val je die lui vervolgens aan (waar je recht toe hebt) kan jij niet meer docken en hij dockt vrolijk als hij dreigt dood te gaan.

Ik zie wat verbeterings mogelijkheden voor EVE hier ;)

Overigens bood hij ons vrede aan voor een bedrag aan ISK en hebben we hem toen hard uitgelachen. Een week later trok hij de wardec onvoorwaardelijk in.

Vervolgens hebben wij in 1 roam in lowsec meer schade gedaan en modules geloot dan hij in drie weken aan schade had gedaan aan ons. (waarom denk je dat we hem uitgelachen hebben ;) )

• JJJ

JJJ

-SafaN- schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:00:
JJJ Heb je het eigelijk al geprobeerd? Zoals ik zei ik ben ook slechthorend en ik kan de normale commands volgen. Je moet alleen naar de fc luisteren en die zijn stem leer je snel kennen :)
In de vorige corp heb ik wat ops gedaan, dat ging ook via voicecomms. Dat was toen wel met een vrij onervaren FC dus misschien dat die minder geschikt was (veel ruis op 't kanaal, ook van anderen die praten). Het ging toen niet erg goed iig.

Als het alleen de FC is die praat dan is het nog wel te doen, moet ik alleen een corp vinden die geen interviews via TS wil doen :)

• Sissors
  • Niet online
Dat doen wij in ieder geval niet, en meeste andere ook niet. Ondertussen zijn wij de overstap aan het maken naar TS3, wat de geluidskwaliteit wel ten goede komt.

• Sgreehder
Ja hoor, laat maar weten wat de partijen zijn.

• De_Bastaard
Zou die aanbieding van EVE @ Steam een een-dag aanbieding zijn?

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Knip
Ja wordt leuk. We mogen gaan schieten als het net kerstmis is. :')

Wordt dus een stil weekje voor hem. In zijn Corp description staat ook doodleuk dat het ons 200M kost om van hem af te komen. Geloof dat onze CEO 200M aan hem wilde vragen om onze zustercorp van zijn nek af te krijgen + alle backup die we erbij gaan vragen.

Wa Doede Nou

• tntkiller
De_Bastaard schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:09:
Zou die aanbieding van EVE @ Steam een een-dag aanbieding zijn?
meestal wel althans niet erg lang dus wees er snel bij...5 euro is niks natuurlijk.

Iseci

• Argos

eve nu op steam voor 5€

<knip>
Het werkt :)

Ik kan nu voor 5 euro dus doorspelen tot 8 februari.

En Copy Catz gefeliciteerd je hbet nu dus 30 dagen erbij.

Dus als ik nu mijn broer een trial geef en daarna voor 5euro het spel cadeau doe kan ik nog eens 30 dagen voor 5 euro kopen. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Argos op 24-12-2009 18:00 ]

• tntkiller
Sgreehder schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:35:
[...]

Ja hoor, laat maar weten wat de partijen zijn.
Minmatar Mining Division Declares War Against Dutch Federation Player Corp
From: CONCORD
Sent: 2009.12.23 23:07

Minmatar Mining Division has declared war on Dutch Federation Player Corp.
Within 24 hours fighting can legally occur between those involved.

ook leuk uit zijn corp bio
Want to stop a wardec?

For corporations:
End it in the first week will cost you 200 million.
The fee will be raised by 50 million per week.

For an alliance:
End it in the first week will cost you 250 million.
The fee will be raised by 100 million per week.

We will never wardec the corp/alliance again after being paid

Iseci

• De_Bastaard
tntkiller schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:33:
[...]

meestal wel althans niet erg lang dus wees er snel bij...5 euro is niks natuurlijk.
Ik weet het, maar ik heb net een paypal account aangemaakt maar het activeren duurt dus nogal even :(

• Bobmeister
De_Bastaard schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:23:
[...]

Ik weet het, maar ik heb net een paypal account aangemaakt maar het activeren duurt dus nogal even :(
Betaal dan ook met ideal :P Stukken sneller :)

Net hem ook gekocht voor €5,- :) Je moet je trial wel upgraden met je steam-cdkey. Dit doe je door rechtermuisknop - eigenschappen (op eve) - ga naar de website (onderaan) - en dan zie je in de url-balk je cd-key staan. Deze vul je op je account pagina in als subscription en je hebt er 30 dagen bij ;) :>

[ Voor 35% gewijzigd door Bobmeister op 24-12-2009 22:12 ]

• De_Bastaard
Maar dan moet ik wel vandaag nog die key kunnen kopen op Steam. Aangezien mijn paypal het nog niet doet gaat dat vandaag niet gebeuren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
tntkiller schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:29:
[...]

Minmatar Mining Division Declares War Against Dutch Federation Player Corp
From: CONCORD
Sent: 2009.12.23 23:07

Minmatar Mining Division has declared war on Dutch Federation Player Corp.
Within 24 hours fighting can legally occur between those involved.

ook leuk uit zijn corp bio

[...]
we hebben bijde chars gevonden van die corp

maakoe kapot en torin valric

http://eve-tka.org/kb/?a=pilot_detail&plt_id=3147

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Mag ik vragen welke skills ik het beste als eerste kan trainen? En een handelaar zijn met toch een slagkrachtig schip lijkt me wel gaaf :) (Of later 2 schepen :p , eerst een fortuin verdienen )

Heb gisteren maar wat aangeklikt (shield, repairing and such) omdat ik er nu toch niet op kan :$

Wat ik tot nu toe heb begrepen, is dat ik eerst de learning skills in de SP moet leren tot lvl 4 . En daarna skills die van mij een gigantisch slagschip kunnen maken en waar ik ook handelaartje mee kan spelen en missies mee kan doen. :) Als iemand mij daar een beetje mee op weg zou helpen zou gaaf zijn! Xixili ik heb je een EVE-mail gestuurd om te vragen of je mij ook een schip kunt doen d:)b

[ Voor 56% gewijzigd door Bobmeister op 25-12-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:02
Awsom schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:13:
Mag ik vragen welke skills ik het beste als eerste kan trainen? En een handelaar zijn met toch een slagkrachtig schip lijkt me wel gaaf :) (Of later 2 schepen :p , eerst een fortuin verdienen )

Heb gisteren maar wat aangeklikt (shield, repairing and such) omdat ik er nu toch niet op kan :$

Wat ik tot nu toe heb begrepen, is dat ik eerst de learning skills in de SP moet leren tot lvl 4 . En daarna skills die van mij een gigantisch slagschip kunnen maken en waar ik ook handelaartje mee kan spelen en missies mee kan doen. :) Als iemand mij daar een beetje mee op weg zou helpen zou gaaf zijn! Xixili ik heb je een EVE-mail gestuurd om te vragen of je mij ook een schip kunt doen d:)b
Xixili sponsort je een cruiser, dus zoek eens op cruiser mission setups voor een fit om te kunnen beginnen met lvl1 missies. Vervolgens kun je kijken welke skills je nodig hebt om dit te kunnen fitten. Train die allemaal naar lvl4 zou ik zeggen. Vervolgens zul je ook wat fitting skills nodig hebben om alles te kunnen fitten (ivm CPU en Powergrid gebruik). In de Aanvullende Beginnersgids uit de startpost kun je wel vinden welke dat zijn.

Ik zou als je wil gaan traden toch eerst wat lvl1 en lvl2 missies gaan runnen (of eventueel gaan minen) om wat startkapitaal bij elkaar te krijgen. Als je daarna wil gaan traden ga je gewoon alle skills leren die daarbij horen. Dus skills die de range van je orders vergroten, skills die het mogelijk maken om meer orders tegelijk open te hebben, en skills die de transaction costs en taxes verminderen. Deze kun je allemaal vinden onder de Trade Skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Sleepie schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:52:
[...]

Xixili sponsort je een cruiser, dus zoek eens op cruiser mission setups voor een fit om te kunnen beginnen met lvl1 missies. Vervolgens kun je kijken welke skills je nodig hebt om dit te kunnen fitten. Train die allemaal naar lvl4 zou ik zeggen. Vervolgens zul je ook wat fitting skills nodig hebben om alles te kunnen fitten (ivm CPU en Powergrid gebruik). In de Aanvullende Beginnersgids uit de startpost kun je wel vinden welke dat zijn.

Ik zou als je wil gaan traden toch eerst wat lvl1 en lvl2 missies gaan runnen (of eventueel gaan minen) om wat startkapitaal bij elkaar te krijgen. Als je daarna wil gaan traden ga je gewoon alle skills leren die daarbij horen. Dus skills die de range van je orders vergroten, skills die het mogelijk maken om meer orders tegelijk open te hebben, en skills die de transaction costs en taxes verminderen. Deze kun je allemaal vinden onder de Trade Skills :)
Ok top :) . Nu krijg ik EVE niet meer gestart (64bit vista home premium). Ben nu wat fixes aan het proberen. Als ik hem start krijg ik meteen een zwart scherm (wel muis).

Als ik dit rookie ship en nog die je gratis krijgt van CCP verkoopt heb ik ook al wel aardig wat geld denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Rookie schip verkopen gaat niet, de civillian miner en de trit kun je nog wel kwijt, de andere 2 (gun en schip zelf) niet.

Als je de starter missies doorloopt (heb ik pre-Dominion voor het laatst gedaan, zit nu schijnbaar een missie bij waar je een van je schepen verliest) heb je als ik me niet vergis een miljoen ISK, 1 of 2 cruisers en nog een BPC of zo.

Echt veel is het niet (een battleship kost tussen de 50 en 100 miljoen, zonder fitting) maar zeker leuk om mee te beginnen.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Awsom schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 13:21:
[...]

Ok top :) . Nu krijg ik EVE niet meer gestart (64bit vista home premium). Ben nu wat fixes aan het proberen. Als ik hem start krijg ik meteen een zwart scherm (wel muis).

Als ik dit rookie ship en nog die je gratis krijgt van CCP verkoopt heb ik ook al wel aardig wat geld denk ik ?
dxwebsetup gedraait? eve gebruik dx9 met dx9 extensions willen wel uns niet 100% installed worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Dutch2007 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:17:
[...]

dxwebsetup gedraait? eve gebruik dx9 met dx9 extensions willen wel uns niet 100% installed worden...
Die zegt dat ik al een nieuwe versie van dx heb. (dx10 ;) )

Ben hem nu via steam aan het binnenhalen, kijken of het wat uitmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Awsom schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 21:40:
[...]

Die zegt dat ik al een nieuwe versie van dx heb. (dx10 ;) )

Ben hem nu via steam aan het binnenhalen, kijken of het wat uitmaakt ;)
nah je ehbt nml on-default al dx10/11 op vista/windows 7

betekend niet dat je de d3d9_30.dll e.d. files ook in je system32 map hebt staan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Laatst online: 20:26
Dat klopt inderdaad, als het goed is staat de benodigde directx setup in de eve map zelf, je zou kunnen proberen deze nog een keer te runnen.

(staat overigens in ./Eve/bin/DirectX/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
FouT schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:22:
Dat klopt inderdaad, als het goed is staat de benodigde directx setup in de eve map zelf, je zou kunnen proberen deze nog een keer te runnen.

(staat overigens in ./Eve/bin/DirectX/ )
Ook dat werkt niet :( Hij checkt dan alleen of er wat te updaten valt en dat valt er niet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Hmm, na even gechecked te hebben lijkt die dxsetup idd wat weinig te bevatten.

Probeer deze eens te downloaden en draaien KLIK

Eventueel hierna nog een keer de dxsetup die bij EVE gelevered word draaien btw.

Ik heb zelf dit probleem ook gehad op win7 x64, alleen ben ik niet meer zeker hoe ik het heb opgelost :P

[ Voor 16% gewijzigd door FouT op 25-12-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
iemand die dominion 1.1. al getest op sisi?

qua dxwebsetup kan je volgens mij

http://www.microsoft.com/...6652CD92A3&displaylang=en deze beter pakken

[ Voor 66% gewijzigd door Dutch2007 op 25-12-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Dutch2007 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:40:
iemand die dominion 1.1. al getest op sisi?

qua dxwebsetup kan je volgens mij

http://www.microsoft.com/...6652CD92A3&displaylang=en deze beter pakken
Die heb ik ook eerst geprobeerd natuurlijk, bij mij gaf de websetup aan dat er niets te updaten viel, ik weet enkel niet meer zeker of ik het heb opgelost door de redist versie te gebruiken of de DirectX SDK te misbruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Tomorrow I shall try. Merry x-mas en slaap lekker :p

Wel gaaf spel trouwens, zal nog vwel moeten ontdekken maar ik kijk er naar uit :)

Mogge.
FouT schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 00:00:
[...]

Die heb ik ook eerst geprobeerd natuurlijk, bij mij gaf de websetup aan dat er niets te updaten viel, ik weet enkel niet meer zeker of ik het heb opgelost door de redist versie te gebruiken of de DirectX SDK te misbruiken :P
Die redist werkte niet. Ben nu de SDK aan het downloaden. Moet ik die gewoon installeren?

Ook dat installeren heeft niet geholpen :(

[ Voor 65% gewijzigd door Bobmeister op 26-12-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:58
He bassie,
Heb dus gister via steam voor 5 euro EVE gekocht.
Kreeg ik tijdens het activeren de melding dat mijn account niet het goede type was (het was trial).
En dat het dus niet ging, andere trial acc geprobeert, lukte ook niet.
2x een nieuwe geprobeerd te maken en uiteindelijk kreeg ik de melding dat de key al geactiveerd was...
Dus maar even tot vanochtend gewacht om te kijken of een van die accounts geactiveerd was maar nee.
Meteen support aangevraagd bij CCP opdat ze kunnen kijken wat er gebeurt is :(
Weet iemand hoe lang het kan gaan duren? Wil nu wel erg graag spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Met die 5 euro koop je een hele nieuwe account. Je kan er volgens mij geen trail mee upgraden naar een full account. Correct me if I am wrong...

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
HikariMisako schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:09:
He bassie,
Heb dus gister via steam voor 5 euro EVE gekocht.
Kreeg ik tijdens het activeren de melding dat mijn account niet het goede type was (het was trial).
En dat het dus niet ging, andere trial acc geprobeert, lukte ook niet.
2x een nieuwe geprobeerd te maken en uiteindelijk kreeg ik de melding dat de key al geactiveerd was...
Dus maar even tot vanochtend gewacht om te kijken of een van die accounts geactiveerd was maar nee.
Meteen support aangevraagd bij CCP opdat ze kunnen kijken wat er gebeurt is :(
Weet iemand hoe lang het kan gaan duren? Wil nu wel erg graag spelen :)
Je moet dan rechtermuisknop op EVE (in steam), en dan naar de eve website (zit zon knop). Dan kun je kiezen of je al een account hebt of niet. Maar bovenin de adres balk zie je ook een KEYcode staan. Deze voer je in als subscription bij je trial account en het doet het :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:58
Awsom schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:44:
[...]

Je moet dan rechtermuisknop op EVE (in steam), en dan naar de eve website (zit zon knop). Dan kun je kiezen of je al een account hebt of niet. Maar bovenin de adres balk zie je ook een KEYcode staan. Deze voer je in als subscription bij je trial account en het doet het :) :D
Probeer ik dat krijg ik deze error:
ERROR EVE Time Code error, please try again. Contact customer support if problem persists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
HikariMisako schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:04:
[...]

Probeer ik dat krijg ik deze error:
ERROR EVE Time Code error, please try again. Contact customer support if problem persists.
ja als je eerst dingen niet goed zit te doen en dan al de melding heb dat het niet goed is gegaan dan zal dit ook niet helpen nee

bij de vorige aanbieding heb ik hetzelfde gedaan als boven beschreven is en heb mijn 21 dagen trail gewoon geactiveerd.

maar goed het is niet goed aangegeven hoe je het moet doen dat is waar ik heb ook even moeten zoeken.

het wordt trouwen ook uitgelegd op de eve site
Purchasing EVE Online through Steam
What is Steam and how does it work in relations to EVE?

Steam is a gaming network that offers an alternative way to purchase new EVE Online accounts. At the Steam website, you can get an EVE Online account along with 21 days of free trial.

What you need to do to activate your EVE account through Steam is to open your Steam client, right click on EVE under "My Games" and select "properties". You will see a option there to visit the EVE Online Account website. Select the option and you will be directed to a section of our website to start your sign up process.

Steam only offers the initial purchase of EVE accounts at the moment, not the subscription payments which follow if you want to keep on playing after the initial 30 day subscription period.

Please note that using Steam is only an alternative way to buy/register EVE Online accounts and is in no way required to buy the game or keep playing your current accounts.
http://support.eve-online.com/Pages/KB/Article.aspx?id=429

[ Voor 47% gewijzigd door tntkiller op 26-12-2009 17:04 ]

Iseci

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.