Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Topicstarter
Een jaar lang Zoom (tijdschrift, voor hen die het niet kennen) en een Redged RTT-423 + RT-1 Balhoofd (met quick release) voor 42,95 euro. Inclusief een bijbehorende draagtas en vijf jaar garantie. Daar kun je eigenlijk niet omheen. Het statief kost normaal gesproken 140 euro en lijkt me vele malen beter dan het Calumetstatief dat ik ooit bij m'n Chip Foto Video-abonnementje kreeg. En dan krijg je er ook nog eens vier Zoom.nl DVD's bij, verspreid over het jaar. :Y)

http://zoom.nl/abonnee.php (<-inmiddels is er een andere aanbieding)

Edit 3 december 2009:

Let op dit topic is op 3 december 2009 ontstaan op basis van reacties uit andere topics. Bij het samenvoegen wordt gekeken naar de datum van de post en het kan dus zijn dat de discussie soms een beetje vreemd loopt. Hier is helaas niks aan te veranderen.

Dit topic kan gebruikt worden om verder te discussieren over bovenstaande statief/zoom aanbieding.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 13:10 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Positron schreef op maandag 21 september 2009 @ 00:45:
Een jaar lang Zoom (tijdschrift, voor hen die het niet kennen) en een Redged RTT-423 + RT-1 Balhoofd (met quick release) voor 42,95 euro. Inclusief een bijbehorende draagtas en vijf jaar garantie. Daar kun je eigenlijk niet omheen. Het statief kost normaal gesproken 140 euro en lijkt me vele malen beter dan het Calumetstatief dat ik ooit bij m'n Chip Foto Video-abonnementje kreeg. En dan krijg je er ook nog eens vier Zoom.nl DVD's bij, verspreid over het jaar. :Y)

http://zoom.nl/abonnee.php
Nice! Heb me meteen aangemeld als abonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-02 20:05

Prozac[NL]

zucht.......

Ja dat heb ik dus ook maar gedaan, is leuk blad en statief kan ik wel gebruiken en zag er wel ok uit zo.
Abbo is na jaar opzegbaar dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik denk dat we een hoop posts krijgen met "ik heb me ook aangemeld", want ik heb me ook aangemeld :+

Had eerst een Manfrotto 055XDB + RC804RC2, maar dit beviel me totaal niet i.v.m. het gewicht wat ik telkens mee moest sleuren dus toen maar weer verkocht.
Nu dit statief ook een draagtas heeft en ook laag bij de grond kan door de deelbare middenzuil lijkt mij dit toch wel een fijn statief voor die paar keer per jaar.

Vind het zelf een beetje zonde om een 140euro uit te geven en vervolgens het niet te gebruiken, nu zal het gebruik niet meer zijn maar het gevoel wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 07:20

elmoxx

xx xx xx

Waar kun je op de site lezen dat dat RT-1 balhoofd met quickrelease meegeleverd wordt?

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

elmoxx schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:45:
[...]

Waar kun je op de site lezen dat dat RT-1 balhoofd met quickrelease meegeleverd wordt?
Zie de reactie van Redged zelf..
http://zoom.nl/forum/view...=0&postorder=asc&start=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:38

Vis

Ik kon die aanbieding dus ook niet laten liggen, en heb me ook geabboneerd! :)
Normaal gesproken kocht ik Zoom gewoon los in de winkel.. maar met dit statief erbij was de keus na 10 sec. gemaakt.

Hoop dat ze over de grote hoeveelheid vraag kunnen beschikken...!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoom abonnement: Check.

Voor 40 euro koop ik nog niet eens een fatsoenlijk ding op marktplaats. Voor die paar keer per jaar dat ik een statief mis, lijkt me dit wel een aardige deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:18
Ja, dat is wel een erg goede aanbieding, meteen maar geabonneerd :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:58
Ook maar abonement op Zoom! genomen, echter wel als ik het statief krijg, anders maar niet.
Ik vrees namelijk dat deze actie niet lang gaat duren...

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvanmegen schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:31:
Ook maar abonement op Zoom! genomen, echter wel als ik het statief krijg, anders maar niet.
Ik vrees namelijk dat deze actie niet lang gaat duren...
Dat zou best eens kunnen. Ik heb net i.i.g. een bevestiging van mijn abonnement ontvangen waarin ze aangeven, dat ik mijn welkomstgeschenk ongeveer 4 weken na ontvangst betaling zal ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:35:
[...]

Dat zou best eens kunnen. Ik heb net i.i.g. een bevestiging van mijn abonnement ontvangen waarin ze aangeven, dat ik mijn welkomstgeschenk ongeveer 4 weken na ontvangst betaling zal ontvangen.
Same here.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 12-09 09:46
Misschien iemand die iets kan vertellen over de kwaliteit van het statief? Kom daar nog niet zo uit daar er niet veel info over te vinden lijkt met onze vriend google?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 15:09 . Reden: typo... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
De specs :

gewicht: 1515 gram inclusief kop
maximale hoogte: 156 cm
minimale hoogte: 25 cm
minimale werkhoogte: 1 cm
ingeschoven lengte: 60 cm
draagvermogen statief: 4,5 Kg
draagvermogen kop: 6.0 Kg

Er zit ook een balhoofd bij!!! (Het betreft een RTT-423 +RT-1 Balhoofd (met quick release) )

Edit: specsheet (kan alleen het statief RTT-423 er niet op vinden...)

Heb zelf ook ff geabonneerd, voor dat geld een koopje.
Heb wel al een groot carbon statief met Manfrotto 468MGRC0 hydro (was een aanbieding bij konijn voor 89,- heel lang geleden (was achteraf denk een typefout, maar toen wist ik niet dat hij normaal veel duurder was)
Maar een extra statief voor flitser of om ff mee te nemen is wel handig.

[ Voor 10% gewijzigd door Lennart_1337 op 21-09-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:58:
(kan alleen het statief RTT-423 er niet op vinden...)
In het forumbericht van de zoom.nl redactie zeggen ze dat dit statief speciaal voor hen wordt gemaakt. Daarom vind je het waarschijnlijk niet terug in de Redged documentatie.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 18:59 . Reden: typo's meer typo's.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Laatst online: 22:11
Ik heb ook net een abbo besteld! Nu hopen dat de voorraad genoeg is...want de aanbieding is geldig zolang de voorraad strekt...ik neem aan dat ik ook niet aan het abbo vast zit als het statief niet meer voorradig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Haha iedereen aan de RTT-423! :D

Of aan de Zoom... maar dat blad is altijd leuk om te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:35:
[...]

Heb jij niet via automatische incasso betaald?
Ik wel namelijk, maar ik heb alleen een bevestig-mailtje met een link gehad en verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Xcalibur schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:04:
[...]

Ik wel namelijk, maar ik heb alleen een bevestig-mailtje met een link gehad en verder niks.
Ik heb gisteren het abbo aangevraagd, en die link ook gekregen.. En vandaag ook het mailtje dat het geschenk over 4 weken komt.. Via automatische incasso betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Oh, gisteren al :)
Ik vanochtend, dus dan wacht ik dat mailtje nog maar geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Iemand een idee of die zoom actie ook voor Belgen geldig is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

mooi dat deze aanbieding langs is gekomen.
heerlijk zo'n topic.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Net ook maar besteld :) nu maar hopen dat het er nog is ;)... hulde aan de poster van deze aanbieding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

* Murphy is ook lid geworden :P
psychodweep schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:21:
Iemand een idee of die zoom actie ook voor Belgen geldig is ?
Bij de betalingsopties stond wel dit:
Ik ontvang graag een acceptgirokaart (Belgie: overschrijvingsformulier). Meerkosten in Nederland: € 2,50 administratiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08 18:09
Murphy schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:08:
* Murphy is ook lid geworden :P

[...]

Bij de betalingsopties stond wel dit:

[...]
Zou toch even opletten, onder het aanmeldformulier in de kleine grijze lettertjes staat:
Abonnees niet woonachtig in Nederland kunnen alleen gebruik maken van het kortingtarief.

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Eh, er staat bij Op=Op, gezien de massale reacties op diverse fora en de gedachtegang achter dergelijke praktijken ('welkomstcadeaus' bij tijdschriften) schat ik dat er veel mensen naast grijpen. Ben je dan nog verplicht het abonnement af te nemen?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze het wagen om me zo´n LowePro tas op te sturen dan ga ik procederen. Aan de schandpaal! >:)

Maar au serieux: Ik denk dat het wel los loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Neem aan van niet, want er staat: aanbieding geldt zolang de voorraad strekt, en iedereen heeft gebruik gemaakt van de 'aanbieding' (het abbo + cadeau)...zodra 1 van de 2 op is bestaat de aanbieding niet meer..dus kunnen ze naar mijn mening niet verplichten om alsnog 1 van de 2 te laten nemen (in dit geval het abbo)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Topicstarter
Een user genaamd "Redged" op http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?p=777506 zegt het volgende:
Er zijn er ruim voldoende beschikbaar, dus niemand hoeft zich zorgen te maken.
Wel kan het zijn als het echt een mega succes wordt dat de levertijd iets uit zal lopen, maar ik beloof jullie er alles aan te doen om dat te voorkomen.
Ik ga er vanuit dat deze user namens Redged NL spreekt of iets dergelijks. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Hopelijk krijgt iedereen z'n statief, want een "mega succes" is het wellicht. ;)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zoom zal wel waarschijnlijk uitgeroepen worden tot 'fotoblad van het jaar' ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:22

Rudedadude

Maybe we were born to run

Mooi, kan ik er toch nog even een nachtje over slapen...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Check, Ik moest Computer!Totaal toch opzeggen. Was al van plan om een of ander fotografieblad er voor in de plaats te doen. En een statief had ik op zich ook wel nodig, 3 vliegen in een klap! Hulde aan de poster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Tja bij photo digitaal kun je voor 52,50 een abbo krijgen met camulet statief. Al ben ik niet echt into the statieven en heb ik geen idee wat beter is. Ben nog in dubio welke het wordt. Denk dat photo digitaal beter is. Zoom erg basic

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ook maar besteld vanmiddag.

Was al lang op zoek naar een 'goed' statief met balhoofd, dus zo'n aanbieding laat ik niet voorbij schieten :)
Ach. naast een Velba van 40 euro kan het nooit tegenvallen.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcalibur schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:04:
[...]

Nee. Acceptgiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Isniedood schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 01:14:
Tja bij photo digitaal kun je voor 52,50 een abbo krijgen met camulet statief. Al ben ik niet echt into the statieven en heb ik geen idee wat beter is. Ben nog in dubio welke het wordt. Denk dat photo digitaal beter is. Zoom erg basic
Misschien handig om te vermelden:
Ik heb een abbo genomen op de Photo Digital omdat ik dat een leuker blad vond dan Zoom. Dit is echter 2 11/2 maand geleden maar heb het statief nog niet ontvangen... :|

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 12-09 09:46
hoe zit het met het kwaliteitsverschil tussen het camulet statief en deze aanbieding? Heb die eerste bij een abbo photo digitaal gekregen en is eigenlijk prima, maar als deze een stuk beter / degelijker is....

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:47:
Eh, er staat bij Op=Op, gezien de massale reacties op diverse fora en de gedachtegang achter dergelijke praktijken ('welkomstcadeaus' bij tijdschriften) schat ik dat er veel mensen naast grijpen. Ben je dan nog verplicht het abonnement af te nemen?
Ik heb zelf bij een uitgeverij van tijdschriften met ook dit soort acties gewerkt als klantenservice medewerker en dan kon je het abonnement nog opzeggen en betaalde je alleen voor het geleverde nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ook hier maar een abbo op Zoom genomen met een statief.
Meteen telefonisch ook een abbo+statief cadeau gedaan aan mn broer :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
Misschien wel te ver offtopic, maar hebben jullie nog een andere bevestiging gekregen buiten de controle mail/code om, als je betaling via de automatische incasso laat verlopen? Gisteravond alleen dat mailtje gekregen en tot op heden verder niets...Even achter aan gaan of klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
anthonycd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:14:
Gisteravond alleen dat mailtje gekregen en tot op heden verder niets...Even achter aan gaan of klopt dit?
Same here. Ga er naief gewoon vanuit dat het gewoon allemaal goed gaat komen en dat het statief hier komt ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:33:
[...]

Misschien handig om te vermelden:
Ik heb een abbo genomen op de Photo Digital omdat ik dat een leuker blad vond dan Zoom. Dit is echter 2 11/2 maand geleden maar heb het statief nog niet ontvangen... :|
Ik heb hetzelfde gedaan van de zomer. Ik dacht ook niets meer te horen. Ik heb ze gemailed en ze vertelden dat het iets langer kon gaan duren. Uiteindelijk heb ik het statief 1 week geleden ontvangen.
Een prachtding, ben er echt heel erg blij mee. Hij is gelijk meegegaan op een weekje naar Berlijn. Ziet er erg goed uit en werkt perfect. Verder vind ik het blad veel mooier en beter dan Zoom (die ik ook regelmatig los erbij koop).. Bij KE trouwens een statieftas gekocht van een tientje, daar past hij perfect in.

De jouwe komt zeker ook nog, mail ze anders ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Yellowneck schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:47:
Ze kunnen toch tellen? Wanneer ze bijv maar 1000 statieven hebben, dan is het na 1000 aanmeldingen schluss. Enfin.. ook besteld natuurlijk en als het niet bevalt, klaag ik heel Tweakers.net aan.. :( ;)

_██_
(ಠ_ృ)

• Xcalibur
anthonycd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:14:
Misschien wel te ver offtopic, maar hebben jullie nog een andere bevestiging gekregen buiten de controle mail/code om, als je betaling via de automatische incasso laat verlopen? Gisteravond alleen dat mailtje gekregen en tot op heden verder niets...Even achter aan gaan of klopt dit?
Ik krijg net een mailtje binnen :)
Wij heten u hierbij van harte welkom als abonnee van Zoom.nl.

Omstreeks 30 oktober 2009 kunt u het eerste nummer in de bus verwachten, dit is editie 200909.
Indien u gekozen heeft voor een welkomstgeschenk bij uw abonnement, ontvangt u deze uiterlijk 4 weken na ontvangst van uw betaling. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

• anthonycd
Xcalibur schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:15:
[...]

Ik krijg net een mailtje binnen :)

[...]
Hier idem... wilde het ook net even laten weten ;)

• Lennart_1337
  • Laatst online: 09-09 14:56
anthonycd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:04:
[...]

Hier idem... wilde het ook net even laten weten ;)
Ik had even opgebeld om ff te vragen hoe het ervoor stond, toen hebben ze gelijk voor iedereen de bevestiging gestuurd ;)
Er werd mij verzekerert dat iedereen die zo'n mail kreeg verzekert was van een statief :)

[ Voor 13% gewijzigd door Lennart_1337 op 24-09-2009 19:04 ]

• gelukkie
Nice, ik heb ook een mail waarin ik verwelkomt word als abonnee en dat ik eind oktober eerste nummer ga ontvangen. Nu nog wachten op de acceptgiro en dan als het goed is ong. 4 weken :P Ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:40

Milo.

klik

Vraagje, hij hoort hier vast niet thuis maar ik zou zo 1 2 3 niet weten waar wel.
Is er bij diegene die een Zoom abbo hebben afgesloten om de actie het geld al afgeschreven? Bij automatische incasso wel te verstaan.
Omdat ik erbij wilde horen (grap dus) heb ik ook maar een Zoom abbo genomen en eveneens een mail gehad met een welkomswoordje erin maar tot op heden is er nog niets afgeschreven.
Ga morgen sowieso even bellen maar vroeg me af of ik de enige ben.

(heb ook al ingelogt en nogmaals aangegeven dat het per automatische incasso kan)

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_V_D_L
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

J_V_D_L

Mag ook zonder lage streepjes.

Milo. schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:15:
Vraagje, hij hoort hier vast niet thuis maar ik zou zo 1 2 3 niet weten waar wel.
Is er bij diegene die een Zoom abbo hebben afgesloten om de actie het geld al afgeschreven? Bij automatische incasso wel te verstaan.
Omdat ik erbij wilde horen (grap dus ??? :9 ) heb ik ook maar een Zoom abbo genomen en eveneens een mail gehad met een welkomswoordje erin maar tot op heden is er nog niets afgeschreven.
Ga morgen sowieso even bellen maar vroeg me af of ik de enige ben.

(heb ook al ingelogt en nogmaals aangegeven dat het per automatische incasso kan)
same here. Duurt gewoon even denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
J_V_D_L schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:40:
[...]

same here. Duurt gewoon even denk ik :p
Hier ook nog niet gekregen behalve de 2 mailtjes : 1 automatische mail en 1 van IDG met je account gegevens. Zag wel toen ik op de site inlogde dat hij niet op automatische incasso stond maar op acceptgiro, terwijl ik automatische incasso tijdens het bestellen heb gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:52

The Executer

Lekker belangrijk!

anthonycd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:23:
[...]

Hier ook nog niet gekregen behalve de 2 mailtjes : 1 automatische mail en 1 van IDG met je account gegevens. Zag wel toen ik op de site inlogde dat hij niet op automatische incasso stond maar op acceptgiro, terwijl ik automatische incasso tijdens het bestellen heb gekozen...
Hier ook op acceptgiro... Gelijk maar veranderd naar automatische incasso

Edit: Blijkt dat hij automatisch terugspringt naar acceptgiro :S...

[ Voor 6% gewijzigd door The Executer op 06-10-2009 08:51 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betreft het Zoom abbo: Ze hebben 1 keer per maand een facturatie ronde. Rond 15 sept. en rond 15 okt. weer. Dan zullen ze automatische incasso uitvoeren en de acceptgiro's versturen.
ff geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]

Prozac[NL]

zucht.......

Had ook al gemailed met IDG, en idd 15 oktober auto incasso en dan binnen 2 weken het statief in huis, althans dat is de belofte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Vreemd. Ik heb gisteren en vandaag via zoom.nl en dan ook via FF en IE het formulier ingevuld, maar ik krijg gewoon geen auto-mail binnen.
En, ja. Ik heb gekeken in de spambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodweep schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:42:
[...]

Jammer dat het niet beschikbaar is voor Belgen :(.
Daar moet toch wel een oplossing voor te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Iemand zijn/haar zoom.nl statief al binnen? Ik zit er nu toch echt wel op te wachten aangezien in mijn oude el cheapo Hama heb omgebouwd tot portable papegaaienzitstok :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Murphy schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:37:
Iemand zijn/haar zoom.nl statief al binnen? Ik zit er nu toch echt wel op te wachten aangezien in mijn oude el cheapo Hama heb omgebouwd tot portable papegaaienzitstok :+
Op het initiële bevestigingsmailtje na verder niéts meer gehoord. Geen blad, geen statief, geen mail, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
  • Laatst online: 01-08 09:28
Als het goed is is het bedrag van het abbo rond de 15e afgeschreven (4 dagen geleden dus) . Vanaf dan gaan die 4 weken levertijd tellen. De telefoniste vertelde me dat ik het cadeautje ongeveer 2 weken na afschrijving kan verwachten. In de mails stond bij mij overigens ook dat eind oktober het eerste blad zou binnenkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door -j-k- op 19-10-2009 09:51 ]

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]

Prozac[NL]

zucht.......

-j-k- schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:47:
Als het goed is is het bedrag van het abbo rond de 15e afgeschreven (4 dagen geleden dus) . Vanaf dan gaan die 4 weken levertijd tellen. De telefoniste vertelde me dat ik het cadeautje ongeveer 2 weken na afschrijving kan verwachten. In de mails stond bij mij overigens ook dat eind oktober het eerste blad zou binnenkomen.
Helpdesk van IDG is wel consequent in de beantwoording. Ik kreeg via mail hetzelfde antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou me niets verbazen als de statieven niet uitgeleverd worden.
Een tijd terug was er ook een vergelijkbare actie waarbij er heel veel klachten op het net te vinden waren van mensen die geen statief hebben gekregen. Een op=op verhaaltje waarbij je je natuurlijk afvraagt of er wel uberhaupt 1 persoon is geweest die het statief wel heeft ontvangen.
Vervolgens zit je wel aan het abonnement vast. En of je daar nou zo gelukkig van wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:15:
Het zou me niets verbazen als de statieven niet uitgeleverd worden.
Een tijd terug was er ook een vergelijkbare actie waarbij er heel veel klachten op het net te vinden waren van mensen die geen statief hebben gekregen. Een op=op verhaaltje waarbij je je natuurlijk afvraagt of er wel uberhaupt 1 persoon is geweest die het statief wel heeft ontvangen.
Vervolgens zit je wel aan het abonnement vast. En of je daar nou zo gelukkig van wordt :)
Ik heb vrijdag de factuur (geen acceptgiro?) ontvangen en het statief staat er op vermeld. Hij gaat vrijdag met de betaalronde mee en dan zie ik het vanzelf wel verschijnen. Als er geen statief komt eis ik gewoon ontbinding van de overeenkomst. Hoe we dat dan gaan doen met het oktober-nummer, zien we dan wel weer. Desnoods houden ze het bedrag van een los exemplaar dan maar in op het terug te betalen abonnementsgeld.

Edit:

Het statief wordt nu nog steeds aangeboden op zoom.nl als welkomstgeschenk. Ik ga er dus nog steeds gewoon vanuit dat het nog niet "op" was toen ik het (een maand geleden ofzo) bestelde.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
  • Laatst online: 01-08 09:28
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk :) . Eerder in dit topic werd al een link geplaatst met een reactie van de leverancier van de statieven waarin ze verzekerden dat iedereen een statief geleverd kreeg.
Hier en hier

[ Voor 41% gewijzigd door -j-k- op 19-10-2009 10:47 . Reden: linkjes erbij ]

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Komt allemaal wel goed heb ik het idee... Bij mij is het 4 dagen geleden ook afgeschreven van de bank. Kan niet wachten tot ik het statief mag ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Vis schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:45:
Komt allemaal wel goed heb ik het idee... Bij mij is het 4 dagen geleden ook afgeschreven van de bank. Kan niet wachten tot ik het statief mag ontvangen :)
Idem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_V_D_L
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

J_V_D_L

Mag ook zonder lage streepjes.

Rustig mensen, ik denk dat het allemaal wel goed komt :)
Bedrag is afgeschreven, eind oktober verwacht ik het blad + statief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
J_V_D_L schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:01:
Rustig mensen, ik denk dat het allemaal wel goed komt :)
Bedrag is afgeschreven, eind oktober verwacht ik het blad + statief.
Zag zojuist deze aanbieding staan. Aangezien ik nog geen statief heb, leek mij dat het geen miskoop kon zijn. Dus abbonement genomen, nu maar afwachten. Het zal wel minimaal een maandje duren neem ik aan.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

The Flying Dutchman schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:07:
[...]

Zag zojuist deze aanbieding staan. Aangezien ik nog geen statief heb, leek mij dat het geen miskoop kon zijn. Dus abbonement genomen, nu maar afwachten. Het zal wel minimaal een maandje duren neem ik aan.
Ja, volgende maand de 15e is er weer een incasso ronde en 2-4 weken daarna kun je het statief verwachten. Het blad zal je ook eind volgende maand kunnen krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het inmiddels ook afgeschreven.
En dus wacht ik ook met spanning.

Ik ben trouwens goed bezig de laatste tijd:
3 weken geleden lid geworden van Zoom + statief
Vorige week Canon 500D met kitlens, UV-filter en 8Gb extreme III gekocht

Zojuist een zonnenkap (€ 2,50) voor de kitlens besteld.
En net ook nog een Phottix grip met 2 extra accus besteld (€ 47,- all in)

Binnenkort ook maar eens op zoek naar een tas.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:41:
Bij mij is het inmiddels ook afgeschreven.
En dus wacht ik ook met spanning.

Ik ben trouwens goed bezig de laatste tijd:
3 weken geleden lid geworden van Zoom + statief
Vorige week Canon 500D met kitlens, UV-filter en 8Gb extreme III gekocht

Zojuist een zonnenkap (€ 2,50) voor de kitlens besteld.
En net ook nog een Phottix grip met 2 extra accus besteld (€ 47,- all in)

Binnenkort ook maar eens op zoek naar een tas.

:o
Ja, in het begin gaat het hard (bij mij ook). Maar wacht maar tot je wat meer objectieven zou willen hebben..... Die prijzen zijn soms toch wel even slikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murphy schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:37:
Ik moet nog steeds de acceptgiro thuis krijgen en ik heb hem een maandje geleden besteld ongeveer. Ik heb ze daarna nog een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de acceptgiro kon verwachten en toen kreeg ik terug dat het halverwege de maand oktober zou zijn. Dus ik wacht deze week nog af en anders zal ik weer een mail sturen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:27:
[...]

Ik moet nog steeds de acceptgiro thuis krijgen en ik heb hem een maandje geleden besteld ongeveer. Ik heb ze daarna nog een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de acceptgiro kon verwachten en toen kreeg ik terug dat het halverwege de maand oktober zou zijn. Dus ik wacht deze week nog af en anders zal ik weer een mail sturen. ;)
Controleer je post dan maar eens goed. Volgens mij zijn alle fakturen (je krijgt geen accetgiro) vorige week verzonden. Die van mij was in ieder geval vrijdag afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:22:
[...]

Controleer je post dan maar eens goed. Volgens mij zijn alle fakturen (je krijgt geen accetgiro) vorige week verzonden. Die van mij was in ieder geval vrijdag afgeleverd.
Ik heb hem echt niet gehad ;)

Ik zal ze direct nogmaals een email sturen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Is het misschien een idee om dat gedoe over dat statief in een apart draadje te doen? Het topic wordt er nu wel erg door gedomineerd...

On topic: Ik zie dat de Nikon D300s al behoorlijk in prijs aan het dalen is: bij Foka al 1368 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:28:
[...]Ik heb hem echt niet gehad ;)

Ik zal ze direct nogmaals een email sturen voor de zekerheid.
Ik zou ze als ik jou was even bellen (als dat een optie is) op 023-5461133, veel sneller en zeer behulpzaam.
Heb ik ook gedaan omdat het niet goed leek tegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:18:
[...]
Ik zou ze als ik jou was even bellen (als dat een optie is) op 023-5461133, veel sneller en zeer behulpzaam.
Thanks, goed idee. Was alsnog vergeten de email te sturen, mja dat krijg je als je op je werk zit he O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:18:
[...]
Blijkbaar is er iets mis gegaan bij de post oid want de factuur was inderdaad wel al verstuurd.
Ik heb ze net gebeld en ze hebben de factuur even per email opgestuurd.

Prima opgelost dus :)

Nu maar betalen en hopen dat ik het statief binnen 4 weken thuis heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:41:
[...]

Blijkbaar is er iets mis gegaan bij de post oid want de factuur was inderdaad wel al verstuurd.
Ik heb ze net gebeld en ze hebben de factuur even per email opgestuurd.

Prima opgelost dus :)

Nu maar betalen en hopen dat ik het statief binnen 4 weken thuis heb O-)
Factuurtje staat ook online. Moet je inloggen met de gegevens die je bij je bevestigingsmail hebt ontvangen.
srry was OT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Krijg net het Zoom-blad en een bijbehorende DVD binnen. Statief zal dan ook nog wel komen. Wilde vanmorgen nog mailen of m'n bestelling wel door was gekomen aangezien er verder erg weinig info van hun kant kwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Brad Pitt schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:12:
Krijg net het Zoom-blad en een bijbehorende DVD binnen. Statief zal dan ook nog wel komen. Wilde vanmorgen nog mailen of m'n bestelling wel door was gekomen aangezien er verder erg weinig info van hun kant kwam ;)
Ik zie hier de aanbieding niet van in :?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

Brad Pitt schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:12:
Ik had anders wel een mail ontvangen dat het blad vandaag zou komen... voor de rest laat ik me verrassen :)

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Deathchant schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:54:
[...]

Ik zie hier de aanbieding niet van in :?
De aanbieding is er nog steeds anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13
Offtopic: Wat een slechte dvd dit maal zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Neefdave schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:21:
Offtopic: Wat een slechte dvd dit maal zeg.
Ging mij dan ook puur om het statief. Zal me benieuwen of ik langer dan 10 minuten per blad er in ga lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 12-09 14:10
Brad Pitt schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:24:
[...]

Ging mij dan ook puur om het statief. Zal me benieuwen of ik langer dan 10 minuten per blad er in ga lezen.
Same here..

Beetje foto's bekijken, EXIF's en tips die erbij staan en dat was het dan ook wel.. 10-20 min. per keer zal het bij blijven.. Leuk meegenomen bij het statief :), maar die moet maar eens een keer binnen komen zeg..

Ik zag net dat je het statief nu ook als huidige abonnee goedkoop kunt krijgen: link

[ Voor 13% gewijzigd door RobbieB op 28-10-2009 19:22 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ath92
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-05 10:34
Overigens staat in het blad zelf een paginagrote advertentie met daarin een redged RTT243 statief voor 79 euro, terwijl zoom.nl adverteert met een normale prijs van 140 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photofreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-03 01:02
ath92 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:07:
Overigens staat in het blad zelf een paginagrote advertentie met daarin een redged RTT243 statief voor 79 euro, terwijl zoom.nl adverteert met een normale prijs van 140 euro...
de normale prijs is gewoon de adviesprijs doen bijna alle winkels van ***,- nu voor ***,- dus gewoon zeggen dat de adviesprijs normaal is en daar dan gewoon een paar tientjes onder gaan zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

Je krijgt het toch, ik zie eht echte probleem niet.
Je krijgt een goed statief voor een hele scherpe prijs en 8x per jaar een tijdschrift met 4x een dvd erbij....

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Ik kreeg het blad vandaag binnen, ben benieuwd wanneer ik het statief krijg. "Eind oktober" begint nu wel krap te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
Volgens mij is die 79 euro de prijs van het statief, zonder balhoofd en tas, maar ik kan me vergissen natuurlijk :)

Moet ook zeggen dat ik 't blad echt heel niet interessant vond, denk dat ik een adres wijziging ga doorgeven naar een vriend, of misschien mijn vader, die hebben er dan meer lol aan dan ik denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Xcalibur schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:19:
Ik kreeg het blad vandaag binnen, ben benieuwd wanneer ik het statief krijg. "Eind oktober" begint nu wel krap te worden :P
De eerste zijn begin oktober al geleverd: http://www.eosdigitaal.nl...topic.php?p=792552#792552

Ook foto's en positieve ervaringen :)
Levertijd schijnt 2-3 weken te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Gutteguttegut op 30-10-2009 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ath92 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:07:
Statief kost €80. balhoofd is €60. Totaalprijs dus €140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 16:08
Over dat statief bij het blad zoom. Is deze gelijk te gebruiken of moet hier nog iets bij gekocht worden om te gebruiken op een camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

ProudElm schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:28:
Over dat statief bij het blad zoom. Is deze gelijk te gebruiken of moet hier nog iets bij gekocht worden om te gebruiken op een camera?
Put and Play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
thanx.. Ga dan vanmiddag ff kijken in de winkel of het blad wat is..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

ProudElm schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:32:
Ik wil je feestje niet verpesten, maar "in de winkel kijken of het blad wat is? "

Volgens mij loopt deze aanbieding niet meer, ik heb deze week mijn eerste editie op de deurmat gekregen, en daar stond alweer een ander cadeau bij aankoop van een abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
uhm.. de website heeft de aanbieding nog wel staan.. Dus dat zou vreemd zijn, of de website loopt achter, kan natuurlijk ook.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

ProudElm schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:32:
Hmm, ik heb het blad ook net binnen gekregen en als ze al beginnen met uitspraken zoals "IS helpt bewegingen te bevriezen" dan heb ik zo mijn twijfels over de kwaliteit.....

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProudElm schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:28:
Je moet wel een camera hebben, heb je deze al kun je zo plaatjes gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:50:
[...]

Je moet wel een camera hebben, heb je deze al kun je zo plaatjes gaan schieten.
Ja, das logisch..;) Die al wel, dus dat komt dan wel goed.. Maar, genoeg off-topc..Sorry
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste