Ik heb geen leuke ondertitel.
Dit is er nog niet, maar staat wel ergens op de wishlist van de forumcoordinator zeef (profiel), ik heb alleen geen idee of, en zo ja, wanneer, het gebouwd gaat/zal worden
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Je bent niet de enige met het idee:
[BC3] Topic beoordelen voor effectievere search?
[idee] Iedereen laten modereren als op frontpage
Moderator punten voor GOT.
[FeatureRQ]Modrechten voor groot topic
Reacties in forum modereren door alle members
[feat] frontpage moderatie optie voor het forum?
FP-achtig moderatie systeem GoT

In alleen het laatste deel (van vorig jaar) werd het niet direct weggehoond. Dat men er nu toch mee bezig is, verbaast me toch wel een beetje omdat het niet echt onomstreden is.
[BC3] Topic beoordelen voor effectievere search?
[idee] Iedereen laten modereren als op frontpage
Moderator punten voor GOT.
[FeatureRQ]Modrechten voor groot topic
Reacties in forum modereren door alle members
[feat] frontpage moderatie optie voor het forum?
FP-achtig moderatie systeem GoT
In alleen het laatste deel (van vorig jaar) werd het niet direct weggehoond. Dat men er nu toch mee bezig is, verbaast me toch wel een beetje omdat het niet echt onomstreden is.
[ Voor 37% gewijzigd door Mad Marty op 03-12-2009 11:19 ]
Rail Away!
Ik las ook in die topics suggesties als:
Laat alleen mensen met een x aantal karma modereren, om ´vriendjespolitiek´ tegen te gaan
Laat de topicstarter een zwaardere stem krijgen in zijn topic
Het hele topic in het algemeen beoordelen
Dit spreekt me allemaal wel aan, maar het zal wel veel werk worden. Mss kunnen ze net als met het nieuws een modbot maken?
Laat alleen mensen met een x aantal karma modereren, om ´vriendjespolitiek´ tegen te gaan
Laat de topicstarter een zwaardere stem krijgen in zijn topic
Het hele topic in het algemeen beoordelen
Dit spreekt me allemaal wel aan, maar het zal wel veel werk worden. Mss kunnen ze net als met het nieuws een modbot maken?
Iets als een ModBot lijkt me zeer ongeschikt voor het forum. Zelfs op de FP is het niet altijd even briljant. Modereren blijft toch maatwerk wat je door mensen moet laten doen.
Ja, maar misschien is het mogelijk om kudo's te geven, alleen een plus of een min. Niets meer niets minder, niemand (althans gewone users) hoeven die kudo's te kunnen zien, maar misschien kan het intern gebruikt worden om escalerende topics, spam etc. sneller te detecteren (anders dan door een TR, want dat is soms weer net *teveel* moeite).
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
En dat je dan kan filteren op reacties bedoel je?
Dat lijkt me idd een goed idee. En sowieso het hele topic kunnen beoordelen op informatief en nutteloos.
Dat lijkt me idd een goed idee. En sowieso het hele topic kunnen beoordelen op informatief en nutteloos.
Hm... een filter lijkt me dan weer helemaal niks, dan krijg je van die halve discussies omdat er reacties missen. Werkt imo niet echt voor een forum.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Meestal is het zo dat een nuttige reactie de post met daarin de vraag quote, mocht dit niet het geval zijn dan klik je gewoon op Geplaatst op donderdag 03 december 2009 13:02 en wordt je naar dezelfde post in de volledige discussie geleidt en kan je door/teruglezen waar het over ging
Ik zou het juist wel minder doen: alleen maar plusjes kunnen uitdelen, en eventueel een labeltje eraan zoals 'oplossing', 'informatief', 'interessant' oid.Matis schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:13:
Ja, maar misschien is het mogelijk om kudo's te geven, alleen een plus of een min. Niets meer niets minder
Intentionally left blank
Lijkt me wel een goed idee. Zo iets als op Youtube moet ik me er dus bij voorstellen?
Goeie reacties zie je daar, de andere zijn ingeklapt. Misschien niet het beste voorbeeld maar het idee lijkt me hetzelfde
Maar zou wel een fijn systeem zijn.
Goeie reacties zie je daar, de andere zijn ingeklapt. Misschien niet het beste voorbeeld maar het idee lijkt me hetzelfde
Maar zou wel een fijn systeem zijn.
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Eigenlijk is dat idd een betere oplossing, op die manier elimineer je de slechte (of neutrale) posts automatisch door alleen de betere eruit te vissen.crisp schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:19:
Ik zou het juist wel minder doen: alleen maar plusjes kunnen uitdelen, en eventueel een labeltje eraan zoals 'oplossing', 'informatief', 'interessant' oid.
Dat *taggen* van een post moet wel optioneel blijven imo, anders kan het voor eenieder weer net een stap te veel zijn
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
dat is het toch ook op de FP?
Pagina: 1