De topic titel is misschien wat cru, maar ik bedoel hiermee of het mogelijk is om in het forum dezelfde mogelijkheid tot modereren te hebben als we als bezoekers van tweakers.net hebben bij het modereren van de reacties op het nieuws.
Dit zou een hoop werk schelen voor de moderators van het forum omdat onzinnige reacties bijvoorbeeld 0 punten of lager krijgen en dus niet weergegeven hoeven te worden.
Ik vind het vaak erg vervelend als een interessant topic bedolven gaat onder 30 pagina's van zinloze replies en slechts enkele pagina's met nuttige informatie. Je bent dan lang aan het scannen voordat je alle nuttige informatie eruit gefilterd hebt.
Is dit wenselijk?
Is dit mogelijk?
Is het mogelijk om een pilot te doen om het effect te testen?
Een poll houden misschien?
Dit zou een hoop werk schelen voor de moderators van het forum omdat onzinnige reacties bijvoorbeeld 0 punten of lager krijgen en dus niet weergegeven hoeven te worden.
Ik vind het vaak erg vervelend als een interessant topic bedolven gaat onder 30 pagina's van zinloze replies en slechts enkele pagina's met nuttige informatie. Je bent dan lang aan het scannen voordat je alle nuttige informatie eruit gefilterd hebt.
Is dit wenselijk?
Is dit mogelijk?
Is het mogelijk om een pilot te doen om het effect te testen?
Een poll houden misschien?