Mijn vriend en ik spelen het wel samen hoor :d , twee PS3's (heb MoH ook op pc) en twee tv's naast elkaar en knallen maar. Kan hartstikke romantisch zijnStriptease schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:51:
Speel jij MoH ook met je vriendin dan ?
toxicTrojan Zal ik morgen even adden
Verder anderen tof jullie in de lijst te hebben
Ben nu bezig met de laatste class op 15 te krijgen de sniper en helaas ontkom je er niet aan dat je dan moet campen . Ik ben nu voor het eerst op een avond alleen maar met combat mission bezig , damn het is ook voor het eerst dat ik geen min skillpunten heb .
Vaak met raid ben ik degene die naar voren charged om mezelf te geven maar wel dan 2 smokes en wat ruimte heb gemaakt voor de volgende achter mij om te planten .En altijd ben ik dan het bokkie die zen punten weer kwijt is
Kijk je heb campen en defenden .. ik heb al eens met era gespeeld en ik weet dat hij defend , scores als 40-0 haal je niet als je charged period . Maar als ik zijn gemidd kijkt op screen van 3-1 is dat makkelijk te doen zonder te campen en dus een uitspraak zoals K/d ratio = camper is dikke onzin .
Zo had ik het in Codmw ook altijd gedaan en ik kan je verzekeren goeie K/D ratio is echt niet altijd camp en moet ik gewoon era gelijk geven ...
YouTube: Kanaal van elfirx
Und kwam dit op Moh Forum tegen ( had hem nog niet gezien hier )
http://video.thatvideogameblog.com/2010/10/19/208625/
Verder anderen tof jullie in de lijst te hebben
Vaak met raid ben ik degene die naar voren charged om mezelf te geven maar wel dan 2 smokes en wat ruimte heb gemaakt voor de volgende achter mij om te planten .En altijd ben ik dan het bokkie die zen punten weer kwijt is
Kijk je heb campen en defenden .. ik heb al eens met era gespeeld en ik weet dat hij defend , scores als 40-0 haal je niet als je charged period . Maar als ik zijn gemidd kijkt op screen van 3-1 is dat makkelijk te doen zonder te campen en dus een uitspraak zoals K/d ratio = camper is dikke onzin .
Zo had ik het in Codmw ook altijd gedaan en ik kan je verzekeren goeie K/D ratio is echt niet altijd camp en moet ik gewoon era gelijk geven ...
YouTube: Kanaal van elfirx
Und kwam dit op Moh Forum tegen ( had hem nog niet gezien hier )
http://video.thatvideogameblog.com/2010/10/19/208625/
[ Voor 7% gewijzigd door MaFFia op 19-10-2010 22:59 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
dat is zeker niet kort door de bocht. het is een FEIT, iemand die altijd rushed gaat zeker te weten vaak dood. die heeft NOOIT een k/d ratio van 30-0 ofzoiets. 0 keer dood is ALLEEN MOGELIJK door te CAMPEN. dat het bloed onder jou nagels uitkomt, komt niet door mij maar door je eigen emotie. dat een persoon wel/niet beter is, is zeker niet van belang. daar heb ik het namelijk niet over gehad. dat jij dus dingen gaat interpreteren is niet mijn probleem.ErA schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:24:
[...]
Met dergelijke uitspraken haal je echt het bloed onder mijn nagels vandaag.
Iemand met een geweldige K/D is niet altijd een camper. Het kan ook gewoon zijn dat deze persoon vele malen beter is dan jij. Of gewoon veel slimmer speelt.
Zo kort door de bocht om anders te beweren..
Het is bullshit om te zeggen dat je alleen een goede KD/R kan hebben als je camped. Als ik tactisch speel, veel aanval en soms terug trek als ik weet dat ik het niet red kan ik ook wel goede score hebben, dan is het best te doen om bijv: 5 om 1 te staan, dus 30-6 oid.
klopt helemaal.DefLite schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:35:
Het is bullshit om te zeggen dat je alleen een goede KD/R kan hebben als je camped. Als ik tactisch speel, veel aanval en soms terug trek als ik weet dat ik het niet red kan ik ook wel goede score hebben, dan is het best te doen om bijv: 5 om 1 te staan, dus 30-6 oid.
ik haalde net in mw2 30-7
en ja ik ben een rusher,
nee, je maakt mij niet wijs dat je maar 0 of 1 keer dood gaat met rushen of tactisch spelen. aan de reactie van jullie kan ik voelen dat jullie campen. het maakt mij niets uit hoe je speelt. ieder speelt de game op zn eigen manier.
ook dat heeft er weer niets mee te maken. het is alleen een richtlijn wat je als rusher zou kunnen halen. iemand met respect behandelen is voor jou erg moeilijk, aangezien je graag van sarcasme houd
[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 20-10-2010 00:29 ]
Gaat het hier een soort Flamelux worden ofzo? Hij heeft gewoon een punt, als je rushed of zelfs gewoon tactisch speelt en af en toe even terugtrekt enzo hou je niet de 0 deaths. Ja, je kan dan wel een aardige k/d ratio halen, maar niet een score als 40-0 ofzo. Daarvoor zul je je toch zeer waarschijnlijk beperken tot een bewegingsoppervlakte van een paar vierkante meter. In Shahikot zal je bijv. als Defender op de plekjes zitten waar je de aanvallers makkelijk ziet aankomen, je aardig cover hebt en waar de snipers van de aanvallers je niet of nauwelijks kunnen zien. Anders ga je gewoon gegarandeerd dood.
Dat is nou eenmaal de opbouw van de meeste maps in MoH, omdat ze zijn gebaseerd op vrij compacte chokepoints. Of het dan gelijk campen is moet iedereen voor zichzelf maar uitmaken, een lange tijd als admin op een CS:S heeft me wel geleerd dat toch weer iedereen een andere definitie van campen heeft.
[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 20-10-2010 00:28 ]
Sommige mensen hebben genetisch een ontzettend goede reactiesnelheid.
Iemand die altijd goede scores haalt, kan best eens een hele goede ronde hebben voor zijn doen.
Ik ben in m`n CS:S tijd ook wel eens niet cheaters tegengekomen, die echt heel erg goed waren.
Jullie mogen mij ook wel adden.....ik heb alleen net F1 2010 binnen gekregen ( daar gaat ook wel wat tijd in zitten
).
En ik ben ook niet zo snel meer als in m`n jonge jaren ( ben ook al wat verder in de 30 ).....ik heb ook al bijna 2 jaar niet meer online gespeeld....heel erg serieus ben ik ook niet....behalve in het op een suïcidale manier doelen te halen.
Mijn nic. is WillemVanAchter.
Iemand die altijd goede scores haalt, kan best eens een hele goede ronde hebben voor zijn doen.
Ik ben in m`n CS:S tijd ook wel eens niet cheaters tegengekomen, die echt heel erg goed waren.
Jullie mogen mij ook wel adden.....ik heb alleen net F1 2010 binnen gekregen ( daar gaat ook wel wat tijd in zitten
En ik ben ook niet zo snel meer als in m`n jonge jaren ( ben ook al wat verder in de 30 ).....ik heb ook al bijna 2 jaar niet meer online gespeeld....heel erg serieus ben ik ook niet....behalve in het op een suïcidale manier doelen te halen.

Mijn nic. is WillemVanAchter.
[ Voor 3% gewijzigd door nazuzed op 20-10-2010 00:27 ]
bedankt voor de toelichting propane. wat jij aangeeft is precies wat ik bedoel met betrekking tot de k/d ratio. ik weet van te voren dat de meeste ''campers'' niet blij zijn met mijn geplaatse opmerking. zoals ik al eerder aangaf, maakt het me niets uit hoe iemand zn spel speelt. als je campt, dan moet je gewoon durven zeggen dat je een camper bent. meestal schieten ze dan in de verdediging. eerlijkheid voor alles
Ik heb een aantal reacties een ander plekje gegeven. Gelieve het vriendelijk, nuttig en ontopic te houden
.
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Ik weet niet maar ik vindt de nieuwe MoH maar een waardeloos spel, slechtste spel van 2010 IMO. Het enige wat ik leuk vindt is het verhaal en de rollen die je moet vervullen alleen het probleem hierbij is dat het verhaal van SP zo verdomde kort is. Ik heb het in een paar uurtjes uitgespeeld.
Om te beginnen met singleplayer.
* Ik kan geen enkel verschil ontdekken tussen easy en hard. Alleen dat in hard de vijanden iets moeilijker neer gaan. Maar zowel in easy als hard, headshot = headshot en neer = neer.
* In de eerste paar maps hoef je niks te doen behalve met je team meelopen. Je team doet al het werk voor je.
* In hard vindt ik het grappig om te zien dat een AQ met niks anders dan een kleedje aan het voor elkaar krijgt om 5 kogels in de borst te krijgen maar dan toch te leven en terug te schieten.
* Jou ammo is beperkt maar je teamm8's hebben blijkbaar toegang tot onbeperkte hoeveelheden.
* Stealth missies zijn onzin. Je kan langskomen met een fanfare of een kudde olifanten, zolang je maar de timing en route volgt zien of horen de NPC's je niet.
* Alles is zo dom gescript. De AI (als men kan spreken van AI) van alle NPC's is zo achterlijk zeg maar niveau van Wolfenstein 3D.
* Om ervoor te zorgen dat je niet te ver voorloop op je team hebben ze de domste trukjes gebruikt. Een boomstronk een muurtje, etc. Je loopt voor op je team, boomstronk kun je niet over springen, komen NPC's met een bepaalde sequence en na die sequence kun je ineens wel over de boomstronk springen.
* De scripts van de animatie sequences zijn zeer slecht.
* Vijanden spawnen zichtbaar uit het niets. Ik heb al een paar keer gehad dat een vijand voor me spawnt of ik een kamer clear eruit loop om van achter beschoten te worden omdat daar een vijand spawnt.
* Verhaal is zeer kort en makkelijk uit te spelen zelfs op hard.
Multiplayer:
* Beperkt aantal maps
* De maps die er zijn hebben allemaal wel een sweetspot, als je daar staat dan loopt je teller zo op.
* De maps zijn niet goed doordacht en soms zelfs net iets te klein.
* Het enige wat ik leuk vindt aan de maps is het feit dat je niet zo makkelijk kan campen tenzij je echt goed weet waar je moet campen en waar je op moet letten.
* Ik zie verder niks wat dit spel anders maakt dan andere in de genre. Als ik het speel dan heb ik nogal vaak het "been there done that but this time in afghanistan" gevoel.
Om te beginnen met singleplayer.
* Ik kan geen enkel verschil ontdekken tussen easy en hard. Alleen dat in hard de vijanden iets moeilijker neer gaan. Maar zowel in easy als hard, headshot = headshot en neer = neer.
* In de eerste paar maps hoef je niks te doen behalve met je team meelopen. Je team doet al het werk voor je.
* In hard vindt ik het grappig om te zien dat een AQ met niks anders dan een kleedje aan het voor elkaar krijgt om 5 kogels in de borst te krijgen maar dan toch te leven en terug te schieten.
* Jou ammo is beperkt maar je teamm8's hebben blijkbaar toegang tot onbeperkte hoeveelheden.
* Stealth missies zijn onzin. Je kan langskomen met een fanfare of een kudde olifanten, zolang je maar de timing en route volgt zien of horen de NPC's je niet.
* Alles is zo dom gescript. De AI (als men kan spreken van AI) van alle NPC's is zo achterlijk zeg maar niveau van Wolfenstein 3D.
* Om ervoor te zorgen dat je niet te ver voorloop op je team hebben ze de domste trukjes gebruikt. Een boomstronk een muurtje, etc. Je loopt voor op je team, boomstronk kun je niet over springen, komen NPC's met een bepaalde sequence en na die sequence kun je ineens wel over de boomstronk springen.
* De scripts van de animatie sequences zijn zeer slecht.
* Vijanden spawnen zichtbaar uit het niets. Ik heb al een paar keer gehad dat een vijand voor me spawnt of ik een kamer clear eruit loop om van achter beschoten te worden omdat daar een vijand spawnt.
* Verhaal is zeer kort en makkelijk uit te spelen zelfs op hard.
Multiplayer:
* Beperkt aantal maps
* De maps die er zijn hebben allemaal wel een sweetspot, als je daar staat dan loopt je teller zo op.
* De maps zijn niet goed doordacht en soms zelfs net iets te klein.
* Het enige wat ik leuk vindt aan de maps is het feit dat je niet zo makkelijk kan campen tenzij je echt goed weet waar je moet campen en waar je op moet letten.
* Ik zie verder niks wat dit spel anders maakt dan andere in de genre. Als ik het speel dan heb ik nogal vaak het "been there done that but this time in afghanistan" gevoel.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 02:39 ]
Als je geen ammo meer hebt (of weinig) kun je gewoon om nieuwe ammo vragen bij een teammate...Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 02:20:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En dan loop je opeens rond met 3x zo veel ammo als waarmee je begonnen bentJackal131 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:20:
[...]
Als je geen ammo meer hebt (of weinig) kun je gewoon om nieuwe ammo vragen bij een teammate...
Tijd voor een tip: (multiplayer)
Wist je dat een gevallen kameraad nieuwe ammunitie bevat voor jouzelf?
Wanneer een teammate sneuvelt moet je over zijn dode lichaam heen lopen. Op het moment dat de wapenwissel melding in beeld staat hoor je gerinkel alsof je bij een ammunitie kit staat.
Tenminste 1 granaat en 1 secondary item(40mm/rocket/c4) worden aangevuld (dit is mijn ervaring iig)
Wist je dat een gevallen kameraad nieuwe ammunitie bevat voor jouzelf?
Wanneer een teammate sneuvelt moet je over zijn dode lichaam heen lopen. Op het moment dat de wapenwissel melding in beeld staat hoor je gerinkel alsof je bij een ammunitie kit staat.
Tenminste 1 granaat en 1 secondary item(40mm/rocket/c4) worden aangevuld (dit is mijn ervaring iig)
I kben trouwens best benieuwd met welke kits iedereen speelt?
Ikzelf ben Rifleman:
M16A4 (zowel als coalition als opfor)
Combat scope (Objective mode) - RDS (alle andere game modes)
Standaard loop
Extra ammunitie ( soms ben je defence en is het refill punt op een gevaarlijke plek neergezet. Met extra ammo kan je toch zeker 15 kills maken voordat je hoeft te herladen. Ik gebruik dan 1 smoke grenade om de herlaad plaats te coveren)
Ikzelf ben Rifleman:
M16A4 (zowel als coalition als opfor)
Combat scope (Objective mode) - RDS (alle andere game modes)
Standaard loop
Extra ammunitie ( soms ben je defence en is het refill punt op een gevaarlijke plek neergezet. Met extra ammo kan je toch zeker 15 kills maken voordat je hoeft te herladen. Ik gebruik dan 1 smoke grenade om de herlaad plaats te coveren)
Heb een aantal vragen die me niet duidelijk zijn: soms zie ik met mortier/raketvizier netjes een lock met + maar soms niet - ligt dat aan je level of bepaalde dubbelklik?
Skill level: zelfs in goede potjes krijg je een vette - score? Huh?
Krijg je soms een kevlar of bullet-icoontje rechtsonder, moet je dat via een toets (lees 5/6) activeren, hoe kom je er aan?
Zie in capture/domination bij eindscherm soms 1800 staan bij team terwijl je verliest, bugje of snap ik iets verkeerd?
Skill level: zelfs in goede potjes krijg je een vette - score? Huh?
Krijg je soms een kevlar of bullet-icoontje rechtsonder, moet je dat via een toets (lees 5/6) activeren, hoe kom je er aan?
Zie in capture/domination bij eindscherm soms 1800 staan bij team terwijl je verliest, bugje of snap ik iets verkeerd?
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Het is niet mogelijk om overal de offensive score chains te droppen. Het ligt heel erg aan het terrein. Als je lang speelt weet je uiteindelijk waar je wel of niet de score chains kan droppen.tweaktubbie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:50:
Heb een aantal vragen die me niet duidelijk zijn: soms zie ik met mortier/raketvizier netjes een lock met + maar soms niet - ligt dat aan je level of bepaalde dubbelklik?
Shakiot mountains, als opfor bij het chopper wrak is bijvoorbeeld heel vervelend. Je kan maar op een aantal plekken de scorechains droppen.
Het is me nog niet helemaal duidelijk: Gisteren had ik een score van 16-1, en we wonnen ook nog eens als defenders, toch kreeg ik -8 om mijn oren.Skill level: zelfs in goede potjes krijg je een vette - score? Huh?
Daarna had ik een score van 12-9, en wonnnen we ook, en kreeg ik gewoon netjes +10.
Dat icoontje komt als iemand een defensive score chain gebruikt:Krijg je soms een kevlar of bullet-icoontje rechtsonder, moet je dat via een toets (lees 5/6) activeren, hoe kom je er aan?
Match ammo
Flak Vest
FMJ
AP Bullets
En die laatste
nog niet meegemaakt, klinkt aardig vreemd.Zie in capture/domination bij eindscherm soms 1800 staan bij team terwijl je verliest, bugje of snap ik iets verkeerd?
FYI:
http://www.medalofhonor.com/en_GB/stats/leaderboard
Leaderboard zijn active, en online stats dus ook. Ik hoop dat er meer stats beschikbaar zijn.
Ik vind die grafiek onderaan waar je kan zien welke "killstreak" iemand inzet wel leuk. 50% van mijn offensive killstreaks bestaat uit missile attack (komt omdat ik de rest allemaal defensive doe
)
Edit: Link naar de nieuwe DLC beschikbaar vanaf 2 november
YouTube: Medal of Honor Clean Sweep Map Pack Trailer HD
Leaderboard zijn active, en online stats dus ook. Ik hoop dat er meer stats beschikbaar zijn.
Ik vind die grafiek onderaan waar je kan zien welke "killstreak" iemand inzet wel leuk. 50% van mijn offensive killstreaks bestaat uit missile attack (komt omdat ik de rest allemaal defensive doe
[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 20-10-2010 22:19 . Reden: leaderboard-link van gemaakt, ipv jouw persoonlijke link ;) ]
Pfff deze waardeloze bug heb ik ook. Lees dat velen er door geplaagd worden. Hebben ze geen Q&A bij EA of zoOok kwam ik een bug tegen. En het level waar je de airfield moet beschermen van de trucks en tanks met oa hellfire missiles moet je dat in 1 keer lukken. Lukt je dat niet dan werken de hellfire missiles niet bij als weer op het checkpoint komt en moet je het hele level opnieuw spelen.
Anyway: Spel---boog---->kast.
Probeer het wel weer na de eerste drie patches ofzo.
PS: Speel al 20jr FPS, ben desondanks niet heel goed, maar zelfs op de allerhoogste difficulty is de SP BELACHELIJK simpel. AI is ook zeer matig. En het hele spel voelt echt extreem scripted aan.
De sfeer is dan wel weer mooi neergezet.:)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Komt het bij jullie ook zo belachelijk vaak voor dat je elkaar dood schiet? Hiermee bedoel ik dat je een vijand overhoop schiet maar dat hij jou dan ook killt (met kogels). Bloedirritant!
Gebeurd mij ook heel vaak inderdaad. Maar goed, ik kan er niet echt mee zitten. Liever dat we elkaar dood schieten, dan hij alleen mij, toch?Thomasthomas schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:44:
Komt het bij jullie ook zo belachelijk vaak voor dat je elkaar dood schiet? Hiermee bedoel ik dat je een vijand overhoop schiet maar dat hij jou dan ook killt (met kogels). Bloedirritant!
Of alleen hem/haar! Ik vind het gewoon heel raar dat het uberhaupt mogelijk is. Ik heb dit misschien 1 of 2 keer gehad in de ruim 250 uur dat ik MW2 heb gespeeld..ErA schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:45:
[...]
Gebeurd mij ook heel vaak inderdaad. Maar goed, ik kan er niet echt mee zitten. Liever dat we elkaar dood schieten, dan hij alleen mij, toch?
Crisis, wat een enorme KD heb jij, ik dacht eerst dat is een snipertje maar je bent nog sniper level 1, als het goed werktErA schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:13:
FYI:
http://www.medalofhonor.c...ame=ErAdiCToR&platform=pc
Ik vind die grafiek onderaan waar je kan zien welke "killstreak" iemand inzet wel leuk. 50% van mijn offensive killstreaks bestaat uit missile attack (komt omdat ik de rest allemaal defensive doe)
Het is net als in Bad Company 2. Daar heb ik het maximale level bereikt, na 350 uur game times. En ik heb nog steeds het 1e medic wapen niet unlockt.Dersan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:42:
[...]
Crisis, wat een enorme KD heb jij, ik dacht eerst dat is een snipertje maar je bent nog sniper level 1, als het goed werkt. Wel netjes dan als rifleman

http://www.medalofhonor.c...me=ThomasMice&platform=pc
Ik val in het niet bij ErA :' (.
E: Maar er is natuurlijk altijd ruimte om te groeien
Ik val in het niet bij ErA :' (.
E: Maar er is natuurlijk altijd ruimte om te groeien
[ Voor 19% gewijzigd door Thomas op 20-10-2010 12:36 ]
Wat een bullshit. Wat jij en veel mensen 'rushen' noemen, is in werkelijkheid gewoon tegen beter weten in dom al schietend naar voren rennen en kijken hoe ver je komt. De japanners noemden dat kamikaze, en ik denk dat dat woord de lading dan ook beter dekt.pvg103 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:29:
[...]
dat is zeker niet kort door de bocht. het is een FEIT, iemand die altijd rushed gaat zeker te weten vaak dood. die heeft NOOIT een k/d ratio van 30-0 ofzoiets. 0 keer dood is ALLEEN MOGELIJK door te CAMPEN. dat het bloed onder jou nagels uitkomt, komt niet door mij maar door je eigen emotie. dat een persoon wel/niet beter is, is zeker niet van belang. daar heb ik het namelijk niet over gehad. dat jij dus dingen gaat interpreteren is niet mijn probleem.
Je hebt bepaalde beheersingsniveaus in taktiek, en de kamikaze methode is een goede om gewend te raken met een spel, en te leren hoe je snel moet reageren op verschillende situaties.
Daarna komt het vinden van strategisch sterke plekken waar je de hele map kan blijven zitten en kills maken, het zogenaamde campen. Ik snap dat mensen gefrustreerd hierdoor raken, maar in mijn ogen zijn dit slimmere spelers dan de kamikaze piloten zoals eerder beschreven.
Pas daarna kom je op een niveau waar je merkt dat zelfs vaste campspots niet helemaal lekker werken, omdat mensen uiteindelijk een goede manier zullen vinden om je er uit te knallen.
De uiteindelijke oplossing is om jezelf een gecontroleerde stijl aan te meten, waarbij behoedzaamheid afwisselt met snel en adequaat handelen. Daarbij verplaats je je over het algemeen van dekking naar dekking door de map, waarbij men dus niet vooraf weet waar je te vinden bent. Op deze manier kan je een sector van de map compleet schoon sweepen en daarbij bergen kills maken zonder daarbij zelf dood te gaan.
In mijn optiek is de laatste beschrijving de slimste speler. Over het algemeen halen deze spelers nog een veel betere k/d ratio dan campers, en irriteren de 'rushers' zich helemaal groen en geel aan deze spelers. Wat erg mooi is om te zien, omdat deze 'rushers' dan net als een stel zwaargelovigen, hun gedachtengoed willen opleggen aan anderen door te stellen dat iedereen als een 'rusher' moet spelen omdat.... ja... waarom eigenlijk
Ik heb even een vraagje, ofja paar vragen:
- Hoe zit het server systeem in elkaar. Zijn er servers te huren door clans, zo ja wordt dit al veel gedaan en zijn deze servers met modtools te beheren. Hiermee bedoel ik kick en ban rechten van de server (niet unlimited health etc die onzin)
- Verder vroeg ik me af hoe de game veranderd is sinds die paar dagen open beta. Heb het toen gespeeld en het ging opvallend goed, nja ik pakte het heel snel op en wist zeer hoge scores te halen. Vond de game dan ook vrij makkelijk.
- Als laatste vroeg ik me af of het spawnsysteem (bijvoorbeeld die close combat map in open beta) al is veranderd. De meeste deaths die ik daar om mijn oren kreeg waren deaths van achter omdat wij als team mooi een paar vlaggen hadden gepakt en er dan toch enemys achter mij spawnde recht naast de door ons gecapturde vlag. Is dit beter geworden?
Verder wil ik even ingaan op het camp verhaal. Veel mensen (voornamelijk rushers aka kamikaze mensen) vinden het campen als iemand een vlag (of iets anders) verdedigt op 1 plek. Dit is in mijn ogen nog altijd defenden en niet campen. Het is namelijk de taak van de objective om dan die vlag of iets anders te verdedigen. Verder ben je zelf vrij dom als je als rusher gaat klagen over mensen die altijd op 1 plek campen. Simpelweg omdat iedere plek wel een zwakke plek heeft en als 1 persoon altijd op die plek staat het dus easy kills voor jou moet opleveren.
Zoals de persoon boven mij aangeeft en wat ik natuurlijk zelf doe. Is het slimste om gedeelte voor gedeelte een gebied te clearen. Hierbij maak je gebruik van strategische plekken en logisch denkvermogen (waar kan die speler zitten als hij daar en daar spawnd). Hiermee kan het soms zijn dat je even op een plek stil zit, maar dit gebeurd dan ook alleen als je zeker weet dat er niemand in je rug is en er mensen aan komen op de plek.
- Hoe zit het server systeem in elkaar. Zijn er servers te huren door clans, zo ja wordt dit al veel gedaan en zijn deze servers met modtools te beheren. Hiermee bedoel ik kick en ban rechten van de server (niet unlimited health etc die onzin)
- Verder vroeg ik me af hoe de game veranderd is sinds die paar dagen open beta. Heb het toen gespeeld en het ging opvallend goed, nja ik pakte het heel snel op en wist zeer hoge scores te halen. Vond de game dan ook vrij makkelijk.
- Als laatste vroeg ik me af of het spawnsysteem (bijvoorbeeld die close combat map in open beta) al is veranderd. De meeste deaths die ik daar om mijn oren kreeg waren deaths van achter omdat wij als team mooi een paar vlaggen hadden gepakt en er dan toch enemys achter mij spawnde recht naast de door ons gecapturde vlag. Is dit beter geworden?
Verder wil ik even ingaan op het camp verhaal. Veel mensen (voornamelijk rushers aka kamikaze mensen) vinden het campen als iemand een vlag (of iets anders) verdedigt op 1 plek. Dit is in mijn ogen nog altijd defenden en niet campen. Het is namelijk de taak van de objective om dan die vlag of iets anders te verdedigen. Verder ben je zelf vrij dom als je als rusher gaat klagen over mensen die altijd op 1 plek campen. Simpelweg omdat iedere plek wel een zwakke plek heeft en als 1 persoon altijd op die plek staat het dus easy kills voor jou moet opleveren.
Zoals de persoon boven mij aangeeft en wat ik natuurlijk zelf doe. Is het slimste om gedeelte voor gedeelte een gebied te clearen. Hierbij maak je gebruik van strategische plekken en logisch denkvermogen (waar kan die speler zitten als hij daar en daar spawnd). Hiermee kan het soms zijn dat je even op een plek stil zit, maar dit gebeurd dan ook alleen als je zeker weet dat er niemand in je rug is en er mensen aan komen op de plek.
@Hogader,
Ik ben al een server tegen gekomen waarbij de support acties uitgeschakeld waren.
Er zijn genoeg clan servers, die kun je idd. gewoon huren.
De game is hetzelfde als met de open beta, maar spelers kennen de maps beter, weten inmiddels dat dit geen COD is en dus is niveau wel hoger geworden.
Spanwsysteem is nog steeds hetzelfde en af en toe dus chaotisch.
Ik ben al een server tegen gekomen waarbij de support acties uitgeschakeld waren.
Er zijn genoeg clan servers, die kun je idd. gewoon huren.
De game is hetzelfde als met de open beta, maar spelers kennen de maps beter, weten inmiddels dat dit geen COD is en dus is niveau wel hoger geworden.
Spanwsysteem is nog steeds hetzelfde en af en toe dus chaotisch.
Era is gewoon een goede camper, bleek ook uit zijn filmpjes van bc2.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Die killstreak rewards zijn soms wel een beetje idioot hoor
. Zonet op helmand city waren we als attacker bij de 3e basis, ik had net een strafing run verdiend. Prima, ik hop uit mn tank, mik hem op die basis. Boem, multiple kills, F16's. Even wachten tot iedereen gerespawned is, boem, f16 erop en weer multiple kills en meteen door voor de cruise missle. Weer even wachten tot iedereen gerespawned is en hoppa weer cruise missle erop en weer multiple kills....Denk dat ik in 25 seconden iets van 27 kills had....
Misschien dat ik dat ergens gemist heb in dit topic, maar hoe zit dat eigenlijk met die support actions? Zoals die uav, rocket, mortar strike etc. Ik snap niet wanneer en waarom je die krijgt
Is daar een mooi overzichtje van te vinden?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Die statspage is wel karig vergeleken met BC2, bij BC2 zijn de stats met achievements, insignes en pins de reden geweest om het nog steeds te spelen. Hadden ze best wat meer kunnen uitwerken imo.
Het spijt me zeer, maar rushen wordt door de meeste mensen toch wel anders geïnterpreteerd dan hoe jij het uitlegt. Het is meer snel op een bepaald punt komen zodat je vanuit daar makkelijk de vijand kan verslaan. Spellen waarin veel gerushed wordt zijn over het algemeen wat sneller en leuker dan wanneer je alleen maar met je rifle van camping spot naar camping spot loopt(wat jij dus in feite bedoeld).tss68nl schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:18:
[...]
Wat een bullshit. Wat jij en veel mensen 'rushen' noemen, is in werkelijkheid gewoon tegen beter weten in dom al schietend naar voren rennen en kijken hoe ver je komt. De japanners noemden dat kamikaze, en ik denk dat dat woord de lading dan ook beter dekt.
Je hebt bepaalde beheersingsniveaus in taktiek, en de kamikaze methode is een goede om gewend te raken met een spel, en te leren hoe je snel moet reageren op verschillende situaties.
Daarna komt het vinden van strategisch sterke plekken waar je de hele map kan blijven zitten en kills maken, het zogenaamde campen. Ik snap dat mensen gefrustreerd hierdoor raken, maar in mijn ogen zijn dit slimmere spelers dan de kamikaze piloten zoals eerder beschreven.
Pas daarna kom je op een niveau waar je merkt dat zelfs vaste campspots niet helemaal lekker werken, omdat mensen uiteindelijk een goede manier zullen vinden om je er uit te knallen.
De uiteindelijke oplossing is om jezelf een gecontroleerde stijl aan te meten, waarbij behoedzaamheid afwisselt met snel en adequaat handelen. Daarbij verplaats je je over het algemeen van dekking naar dekking door de map, waarbij men dus niet vooraf weet waar je te vinden bent. Op deze manier kan je een sector van de map compleet schoon sweepen en daarbij bergen kills maken zonder daarbij zelf dood te gaan.
In mijn optiek is de laatste beschrijving de slimste speler. Over het algemeen halen deze spelers nog een veel betere k/d ratio dan campers, en irriteren de 'rushers' zich helemaal groen en geel aan deze spelers. Wat erg mooi is om te zien, omdat deze 'rushers' dan net als een stel zwaargelovigen, hun gedachtengoed willen opleggen aan anderen door te stellen dat iedereen als een 'rusher' moet spelen omdat.... ja... waarom eigenlijk
Het initiatief om elkaar aan te vallen moet niet alleen van de vijand komen; jij moet ook een keer het hoekje om en het risico lopen om afgeknald te worden. Als je leuk wil spelen en je zit ergens en er komt maar geen vijand, dan ga je zelf een stuk rennen, en wordt je mooi neergeschoten door een sniper. Nouja volgens jou tactiek moet je dan lekker blijven zitten, en maar wachten tot de vijand het initiatief neemt. Leuk hoor! Als iedereen dat doet dan komt er nooit wat van, kan je net zo goed een ander spel gaan doen.
In shooters speel ik wanneer de map het toelaat altijd sniper en zit altijd op bepaalde plekken die in ieder geval niet in het heetst van de strijd zijn. Ik haal er plezier uit om van zover mogelijk een 3de oogkas te creëren bij iemand. Of om van heel ver weg een objective af te dekken. En dat tegenstanders weten dat er een sniper is, maar ze me niet vinden op dat moment en als ze me wel vinden om in alle stilte er vandoor te gaan, op naar de volgende plek. Daar haal ik nou voldoening uit.
K/D ratio of een map verliezen vind ik gewoon niet belangrijk. Ik speel ook helemaal niet voor de score, sterker nog, ik ben maar een average player. Als mensen mij dan een camper vinden..... Ik speel voor mijn plezier en dus doe ik dat op de manier waarop ik dat eruit krijg. Dat een ander daar problemen mee heeft, pech voor diegene.
K/D ratio of een map verliezen vind ik gewoon niet belangrijk. Ik speel ook helemaal niet voor de score, sterker nog, ik ben maar een average player. Als mensen mij dan een camper vinden..... Ik speel voor mijn plezier en dus doe ik dat op de manier waarop ik dat eruit krijg. Dat een ander daar problemen mee heeft, pech voor diegene.
Het is maar een spelletje jongens
.
Ik wordt alleen gek van die Punkbuster terreur... kan nou helemaal niet meer online, pfff.
Oja, als iemand zijn MoH voor de PS3 kwijt wil...
.
Ik wordt alleen gek van die Punkbuster terreur... kan nou helemaal niet meer online, pfff.
Oja, als iemand zijn MoH voor de PS3 kwijt wil...

[ Voor 18% gewijzigd door zoenvisje op 20-10-2010 15:35 ]
Je kan het toch niet doorverkopen omdat je de online pass maar 1 keer kan gebruiken of heeft moh dat niet ?zoenvisje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:32:
Het is maar een spelletje jongens.
Oja, als iemand zijn MoH voor de PS3 kwijt wil....
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Weet ik eigenlijk niet? Meestal kan je PS3 spellen wel doorverkopen.
Verwijderd
Ja dat is het ding waar ik over klaag.... Jij kan maar x aantal rounds dragen maar je teamm8's hebben blijkbaar onbeperkt hoeveelheden. Als je ammo op is kun je gewoon door blijven vragen.Jackal131 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:20:
[...]
Als je geen ammo meer hebt (of weinig) kun je gewoon om nieuwe ammo vragen bij een teammate...
Je kan in de in-gamestore een nieuwe code kopen voor €9,99 dacht ikStriptease schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:54:
[...]
Je kan het toch niet doorverkopen omdat je de online pass maar 1 keer kan gebruiken of heeft moh dat niet ?
Psn: Rvdt86
Dat klopt, ze willen het doorverkopen ontmoedigen. Met andere woorden: ze zien een mogelijkheid om meer geld te verdienen. Ik vind het ten iedere geval zeer klantonvriendelijk.Striptease schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:54:
[...]
Je kan het toch niet doorverkopen omdat je de online pass maar 1 keer kan gebruiken of heeft moh dat niet ?
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
ik heb een vraag....
ik heb medal of honor gekocht en hij blijft hangen bij het connecten, ik weet niet waar het aan ligt.
single player doet het wel, maar als ik multiplayer aanklik (op de ps3) blijft hij steeds hangen ik kan dus niet online en dat is shit. daar heb ik het spel namelijk voor gekocht. kunnen jullie mij misschien helpen?
ik heb medal of honor gekocht en hij blijft hangen bij het connecten, ik weet niet waar het aan ligt.
single player doet het wel, maar als ik multiplayer aanklik (op de ps3) blijft hij steeds hangen ik kan dus niet online en dat is shit. daar heb ik het spel namelijk voor gekocht. kunnen jullie mij misschien helpen?
Grrrr ik heb echt te vaak dat ik in een team zit dat veeel slechter is dan de tegenpartij. Dus misschien de 1e 3 personen een positieve KD, terwijl bij de tegenpartij dit er 8 zijn, waarbij de eerste paar rond de 40 kills 1 death hebben
. Zou iets van team balance moeten komen, zodat het een beetje eerlijker is.
Ik zie die figuren ook wel eens... 40/50/60 kills en 1 death. Ik vraag me af hoe ze dat doen. Tijdens een match kom ik toch op zo'n beetje alle plekken van een map, maar die figuren kom ik niet tegen. Hebben ze een cheat of zo ???Sj44k13 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:13:
Grrrr ik heb echt te vaak dat ik in een team zit dat veeel slechter is dan de tegenpartij. Dus misschien de 1e 3 personen een positieve KD, terwijl bij de tegenpartij dit er 8 zijn, waarbij de eerste paar rond de 40 kills 1 death hebben. Zou iets van team balance moeten komen, zodat het een beetje eerlijker is.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Zou je zeggen ja. Dit is trouwens mijn profile
Heel langzaam klimt mijn KD omhoog, had eerst 150 verschil...
http://www.medalofhonor.c...rname=Sj44k13&platform=pc
http://www.medalofhonor.c...rname=Sj44k13&platform=pc
Ik ben ook echt fucking trots op mijn 2 zwagertjes:
IK R I N IK O V
IK A S H M 1I R
gewoon nr 14 en 20 van de wereld wauw
IK R I N IK O V
IK A S H M 1I R
gewoon nr 14 en 20 van de wereld wauw
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik vind het absurd dat de teams ook niet heringedeeld worden na een potje. Als ik bij wat slechtere spelers zit en het vijandige team wordt afgeslacht, wel ik nog wel eens de vijanden een handje helpen, maar als ik tegen mensen met een skill tegen de 3000 moet maken mijn team en ik weinig kans..
Wat zit je lekker snel op de kastThomasthomas schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:15:
[...]
Het spijt me zeer, maar rushen wordt door de meeste mensen toch wel anders geïnterpreteerd dan hoe jij het uitlegt. Het is meer snel op een bepaald punt komen zodat je vanuit daar makkelijk de vijand kan verslaan. Spellen waarin veel gerushed wordt zijn over het algemeen wat sneller en leuker dan wanneer je alleen maar met je rifle van camping spot naar camping spot loopt(wat jij dus in feite bedoeld).
Het initiatief om elkaar aan te vallen moet niet alleen van de vijand komen; jij moet ook een keer het hoekje om en het risico lopen om afgeknald te worden. Als je leuk wil spelen en je zit ergens en er komt maar geen vijand, dan ga je zelf een stuk rennen, en wordt je mooi neergeschoten door een sniper. Nouja volgens jou tactiek moet je dan lekker blijven zitten, en maar wachten tot de vijand het initiatief neemt. Leuk hoor! Als iedereen dat doet dan komt er nooit wat van, kan je net zo goed een ander spel gaan doen.
Het is uiteraard de bedoeling dat je de map-objectives haalt. Maar ik waardeer de spelers die dat met enig verstand doen. Initiatief nemen hoort er juist bij, en vaak zal je juist als een gek moeten rennen om bijvoorbeeld een choke-point op tijd te bereiken. Maar je hoeft een speler niet te verplichten om vervolgens als een malloot door te rennen, of uit dekking te komen. Zolang er tegenstanders blijven komen, en dus een veilige doorgang belemmeren, blijf ik (en menig verstandig speler), lekker nog even hangen.

en weer connection problemen.. man man wat heeft EA die servers verkloot.
kan niet eens een game inkomen
run als administrator, ports etc allemaal geopend..
krijg het gewoon niet gefixed
kan niet eens een game inkomen
run als administrator, ports etc allemaal geopend..
krijg het gewoon niet gefixed
super stats site gevonden:
http://www.gametracker.com/games/moh/stats/ErAdiCToR/
Let op links boven moet staan: "Search By" Moh Player Name
Resulteert in de leuke:

&

Nieuwe patch komt eraan:
http://www.medalofhonor.com/blog/2010/10/pc-patch-2
http://www.gametracker.com/games/moh/stats/ErAdiCToR/
Let op links boven moet staan: "Search By" Moh Player Name
Resulteert in de leuke:

&

Nieuwe patch komt eraan:
http://www.medalofhonor.com/blog/2010/10/pc-patch-2
A second PC patch is on the way for Medal of Honor's multiplayer. We have been working on the feedback from the forums that you posted during the PC beta. We are listening to your major concerns and are pleased to show you the change/fix list.
GENERAL
• Fixed the scenario when joining a friend on a password protected server caused a hang
• Ribbons and medals appear on unranked servers
• Jumping and shooting at the same time now affects the ability to be accurate with the weapons
• Added aiming spot in binoculars in hardcore mode
• Holding your breath and moving forward no longer takes you out of scope
• Modifications in weapon behaviour *see weapon tweaks below
• Increased the points needed to win a Domination/TDM game
-- Increased TDM score from 1200 to 1400 points
-- Increased Sector Control score from 1800 to 2600 points
• Decreased accuracy while shooting from the hip
• Cut points from score chain rewards in half
• Addressed the sniper rifle damage to bring the sniper rifle more in line with the other kits
• Increased the amount of recoil and spread *see weapon tweaks below
• Changed immortal time to 1.9 from 1.6 seconds after spawn to prevent the scenario of spawning in the open only to be shot on spawn in
WEAPONS
• Assault Rifles
-- Increased recoil
-- Deviation
--- Increased deviation when not zooming
--- Deviation bug fixed (increased while shooting)
-- Lowered close range damage
-- Jumping deviation increased
• Carbines
-- Increased recoil
-- Deviation
--- Increased deviation when not zooming
--- Deviation increses faster than assault rifles
--- Deviation bug fixed (increased while shooting)
-- Jumping deviation increased
• Sniper rifles
-- Headshot does the most damage
-- Less damage from bolt action
--- 2 shots to kill on body from long range
--- 1 shot on body from short range
---- Normal: 8m
---- Ammo 2: 10m
---- Range: 9.6m
-- Increased recoil on semi-automatic
• Soldier
-- Damage by hit point
--- Head
---- Headshots as before
--- Body
---- Body shots as before
--- Arms and legs
---- 20% less damage
[ Voor 9% gewijzigd door ErA op 20-10-2010 21:27 ]
Verwijderd
Dat vind ik een nuttige patch.
Vooral de 2 shot kill voor snipers bij een shot op het lichaam
Verwijderd
vandaag limited edition binnen gekregen, meteen even gespeeld. had eigenlijk niet de limited hoeven nemen want ik speel vooral sniper (met gunclub m24). nog niet veel gespeeld maar tot nu toe een goede game.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 21:46 ]
Zeker nuttige patch, die sniper was veels te overpowered!Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:45:
Dat vind ik een nuttige patch.
Net kwam ik in een NL server terecht en had Eradictor toevallig tegen me.. Nou echt leuk is het dan niet moet ik zeggen.. Die kerel heeft de ene killstreak na de andere..
Naja.. Hier mijn stats.. Zoals je kunt zien (na op de banner geklikt te hebben), speel ik veel met de MP7.. Dus voor mij was de Limited Edition geen slechte keus..

Naja.. Hier mijn stats.. Zoals je kunt zien (na op de banner geklikt te hebben), speel ik veel met de MP7.. Dus voor mij was de Limited Edition geen slechte keus..

[ Voor 3% gewijzigd door ItaloMike op 20-10-2010 22:12 ]
Moet zeggen dat ik met een hoop veranderingen blij ben .
Waren wat leuke potjes era, maar moet zeggen na een 2de avond dezelfde gametype weer , met de zelfde mappen word het toch wel boring =(
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een mixed s4erver waar je dan helaas sneller slechtere scores krijg.
Dus mag je morgen weer gamen weet je me te vinden
Waren wat leuke potjes era, maar moet zeggen na een 2de avond dezelfde gametype weer , met de zelfde mappen word het toch wel boring =(
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een mixed s4erver waar je dan helaas sneller slechtere scores krijg.
Ja was zeker leukMaFFia schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:19:
Moet zeggen dat ik met een hoop veranderingen blij ben .

Ik ben heel erg blij dat ze iets aan de score chains gaan doen.
De defensive score chains leveren veel te veel punten op. De offensive ook als je veel kills maakt.
Door deze verandering is de internval tussen de score chains vele malen groter.
Het nadeel is dat de cruise missile ook veel exclusiever gaat worden. Ik denk dan ook dat je minimaal een 30 kill streak nodig hebt voor de cruise missile. Misschien wel meer.....
Verwijderd
Over het hele rushen vs. campen ruzietje, even mijn 5 euro centen.
Ik vindt wel dat de maps van MoH juist op dit punt goed doordacht zijn. Je moet precies weten wanneer en waar je moet campen en ook precies weten wanneer en waar je moet rushen. Als je maar achter een rots blijft hangen en met je crosshair op een punt focused dan zal iemand je op een gegeven momment flanken en neer knallen. Aan de andere zeide als je als een malloot vooruit rushed aan het begin van de round dan is er een grote kans dat je 1 misschien 2 spelers fraged maar daarna is het ook afgelopen.
Er is wel een probleem dat er een paar sweetspots zijn op de map. Als je deze kent en je gaat van sweetspot naar sweetspot dan loopt de teller nogal snel op. Het is neit echt campen in de traditionele zin (dus blijven staan op een plaats) maar het is wel campen als in, in een hoekje blijven wachten tot iemand langs komt en dan maken dat je weg komt naar een ander hoekje. Als je te lang ergens blijft wachten dan is het ook zo afgelopen.
Dat is denk ik ook het enige wat positief is aan MP. De maps zijn zo verdomde goed doordacht.
Voor mensen die zeggen: "Het is een teamspel en je moet als team samenwerken". Ja inderdaad dat klopt. Alleen het probleem is dat als je in een public game zit, je niet weet met wie je speelt, het moeilijk is om een team strategie neer te zetten en dus moeilijk om als team te opereren.
Ik vindt wel dat de maps van MoH juist op dit punt goed doordacht zijn. Je moet precies weten wanneer en waar je moet campen en ook precies weten wanneer en waar je moet rushen. Als je maar achter een rots blijft hangen en met je crosshair op een punt focused dan zal iemand je op een gegeven momment flanken en neer knallen. Aan de andere zeide als je als een malloot vooruit rushed aan het begin van de round dan is er een grote kans dat je 1 misschien 2 spelers fraged maar daarna is het ook afgelopen.
Er is wel een probleem dat er een paar sweetspots zijn op de map. Als je deze kent en je gaat van sweetspot naar sweetspot dan loopt de teller nogal snel op. Het is neit echt campen in de traditionele zin (dus blijven staan op een plaats) maar het is wel campen als in, in een hoekje blijven wachten tot iemand langs komt en dan maken dat je weg komt naar een ander hoekje. Als je te lang ergens blijft wachten dan is het ook zo afgelopen.
Dat is denk ik ook het enige wat positief is aan MP. De maps zijn zo verdomde goed doordacht.
Voor mensen die zeggen: "Het is een teamspel en je moet als team samenwerken". Ja inderdaad dat klopt. Alleen het probleem is dat als je in een public game zit, je niet weet met wie je speelt, het moeilijk is om een team strategie neer te zetten en dus moeilijk om als team te opereren.
Defensive zijn vaak het ergste vind ik .. dan gaat het makkelijker en snellerErA schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:24:
[...]
Ja was zeker leukLekker steamrollen. We hadden allebei een paar mooie games er tussen zitten. En een paar minder mooie
![]()
Ik ben heel erg blij dat ze iets aan de score chains gaan doen.
De defensive score chains leveren veel te veel punten op. De offensive ook als je veel kills maakt.
Door deze verandering is de internval tussen de score chains vele malen groter.
Het nadeel is dat de cruise missile ook veel exclusiever gaat worden. Ik denk dan ook dat je minimaal een 30 kill streak nodig hebt voor de cruise missile. Misschien wel meer.....
Ik heb altijd wat opstart probleempjes als ik van werk komt
Wat ook trouwens erg eri is , dat als je op een map komt die al 3/4 bezig is kan je toch nog een massive aantal punten verliezen en ben je eigenlijk alleen maar bezig met het herstellen ervan de hele avond .
Ookal kan je niet echt op skillpoints spelen , toch is het leuk als je dat nummertje alleen maar omhoog ziet gaan . Mijn mening , punt verlies of winst in halve potjes niet mogelijk , rage quit is wel puntverlies .
Dat vind ik dus het enige (wel grote) nadeel.. Geen mogelijkheid om ingame te praten.. Dit haalt het team gevoel een heel stuk naar beneden.. En chat kijkt niemand naar + kost teveel tijd..Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:56:

Wat betreft het gaan van sweetspot naar sweetspot.. Ook dit is zo gemaakt dat je altijd wel een stukje 'in the open' moet lopen/rennen.. En juist hier wordt je geregeld gespot en neergehaald..
Verwijderd
Ja je hebt wel gelijk maar jah wat doe je er tegen, dat is gewoon het karakter van een public game. Ik weet eigenlijk niet waarom ze ervoor hebben gekozen om voice comm weg te laten, is tegenwoordig toch een van de vereiste. Maar ik kan er wel een beetje begrip voor opbrengen. Als ik kijk naar MW2 waar je ook een random matchmaking hebt en je automatische wordt gematched met franse, duitsers, engelse, etc. heeft een voice comm niet echt veel nut. Het is meer een bron van irritatie als 2 buddies in het pools tegen elkaar gaan lulle over comm. Of als een duitser (zoals ale duitsers) denkt dat iedereen op het net duits spreekt en tegen zichzelf gata lulle in het duits. Niet te spreken over fransen die maar een beetje verbaasd in het frans door blijven ouwehoeren en afvragen waarom niemand reageert.ItaloMike schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:06:
[...]
Dat vind ik dus het enige (wel grote) nadeel.. Geen mogelijkheid om ingame te praten.. Dit haalt het team gevoel een heel stuk naar beneden.. En chat kijkt niemand naar + kost teveel tijd..![]()
Wat betreft het gaan van sweetspot naar sweetspot.. Ook dit is zo gemaakt dat je altijd wel een stukje 'in the open' moet lopen/rennen.. En juist hier wordt je geregeld gespot en neergehaald..
Aan het andere eind, clanmatches is het een must maar ik denk dat ze rekenen op TS3 en Mumble, die twee zijn ook de voorkeur van meeste clans. Bijna niemand gebruikt ingame comms.
En dan nog eens zout op de wonden, consoles hebben wel voice. Ik denk dat ze ervoor hebben gekozen om de voice systemen van de consoles te gebruiken (die zitten immers al in de SDK) en voor PC gewoon te lui waren om zelf een comm te implementeren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 00:09 ]
Ik denk eerder dat het op de consoles wel is omdat die geen andere keus hebben.
Verwijderd
Dat zeg ik..zoenvisje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:20:
Ik denk eerder dat het op de consoles wel is omdat die geen andere keus hebben.
Ik zal niet iedereen herhalen door te zeggen dat het spel zwaar tegenvalt...(hmm stiekem toch gedaan..)
Maar ik zou wel graag de SP uit willen spelen. Dit lukt alleen niet omdat het spel elke keer vast loopt bij het filmpje voor de nieuwe missie "belly of de beast" als ik me niet vergis.
Mijn hele PS3 moet dan via de knop aan en uit worden gezet om opnieuw te beginnen. Heb het nu al 4 keer geprobeerd en elke keer geen succes.
Het gebeurd bij het filmpje dat je in de helicopter zit met je crew en er dan uitspringt op de grond. zodra iedereen "go go go" roept hangt mn hele systeem.
Hebben meer mensen hier last van of zijn er mensen met een oplossing? (behalve het spel het raam uitgooien)
Maar ik zou wel graag de SP uit willen spelen. Dit lukt alleen niet omdat het spel elke keer vast loopt bij het filmpje voor de nieuwe missie "belly of de beast" als ik me niet vergis.
Mijn hele PS3 moet dan via de knop aan en uit worden gezet om opnieuw te beginnen. Heb het nu al 4 keer geprobeerd en elke keer geen succes.
Het gebeurd bij het filmpje dat je in de helicopter zit met je crew en er dan uitspringt op de grond. zodra iedereen "go go go" roept hangt mn hele systeem.
Hebben meer mensen hier last van of zijn er mensen met een oplossing? (behalve het spel het raam uitgooien)
ato
Gister de "singleplayer" in één middag uitgespeeld op hard. Moet zeggen dat ik de singleplayer erg pakkend vond. De hele opzet was weer eens wat anders dan de "fictie" in MW2. Ook het geluid op een Home Cinema is erg indrukwekkend. Dit had ik niet bij MW2. Ik speel niet vaak een game een complete middag lang, maar dit was er zeker één van.
Natuurlijk zijn er ook wat minpuntjes zoals de graphics in sommige levels. Als je op een rots inzoomd dan zie je echt lelijke vlakken in plaats van relief. Ook het niveau op hard had van mij zeker hoger mogen liggen.
Singleplayer was in mijn opzicht niet te lang. Was deze langer geweest dan was het spel waarschijnlijk langdradig geworden. Nu had ik dat gevoel zeker niet.
Al met al, singeplayer is in mijn optiek een aanrader. Heb ook geen last van vastlopers of bugs gehad. Multiplayer... dat is weer een verhaal appart. Dat kan mij niet pakken.
Natuurlijk zijn er ook wat minpuntjes zoals de graphics in sommige levels. Als je op een rots inzoomd dan zie je echt lelijke vlakken in plaats van relief. Ook het niveau op hard had van mij zeker hoger mogen liggen.
Singleplayer was in mijn opzicht niet te lang. Was deze langer geweest dan was het spel waarschijnlijk langdradig geworden. Nu had ik dat gevoel zeker niet.
Al met al, singeplayer is in mijn optiek een aanrader. Heb ook geen last van vastlopers of bugs gehad. Multiplayer... dat is weer een verhaal appart. Dat kan mij niet pakken.
Bij MW2 is het zwaar irritant als mensen gaan praten. Zo werd ik voor een 'fucking camper' uitgemaakt toen iemand langs mij liep (zat er 2 secItaloMike schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:06:
[...]
Dat vind ik dus het enige (wel grote) nadeel.. Geen mogelijkheid om ingame te praten.. Dit haalt het team gevoel een heel stuk naar beneden.. En chat kijkt niemand naar + kost teveel tijd..![]()
Ik bedoel op de pc kan je andere programma´s installeren om alsnog met elkaar te kunnen ouwehoeren, op de PS3 moet je het doen met wat je krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:34:
[...]
Dat zeg ik..Bij de consoles is het al ingebakken maar bij PC waren ze te lui. Of wil je zeggen dat ze het op console wel erbij moeten doen want ze kunnen het niet uitschakellen.
Tweede patch staat nu ook officieel als nieuwsbericht hier op tweakers aangekondigd..
nieuws: Tweede Medal of Honor-patch in aantocht
nieuws: Tweede Medal of Honor-patch in aantocht
Zit er toevallig een bug in de SP ofzoiets?
Ik ben ermee bezig, maar als je bij level 5 de soldaat achter de DSHK moet killen lukt het gewoon niet, of ik nou 5 of 2000 kogels op schiet, hij gaat gewoon niet dood?
YouTube: Medal of Honor 2010 - Walkthrough/Gameplay Mission 5 Part 1/2 vanaf 12.00 dus..
Heeft iemand een tip, want ik kom echt niet verder?
Ik ben ermee bezig, maar als je bij level 5 de soldaat achter de DSHK moet killen lukt het gewoon niet, of ik nou 5 of 2000 kogels op schiet, hij gaat gewoon niet dood?
YouTube: Medal of Honor 2010 - Walkthrough/Gameplay Mission 5 Part 1/2 vanaf 12.00 dus..

Deze missie zit ook in een van de trailers, en dat nest wordt later gemarkeerd met een rookbom, en dan plat gebombardeerd. Ik zou zeggen, ruk eens wat verder op.
Dat heb ik ook al geprobeerd, of ik nou voor 'm sta met een shotgun en mn LMG of ver weg ben, er gebeurd gewoon niets.
mhh zit nog steeds te twijfelen of ik deze ga halen.
Oke.
[ Voor 42% gewijzigd door J0ey op 21-10-2010 15:58 ]
De missie opnieuw starten. NIET doodgaan, dan lukt het.J0ey schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:43:
Zit er toevallig een bug in de SP ofzoiets?
Ik ben ermee bezig, maar als je bij level 5 de soldaat achter de DSHK moet killen lukt het gewoon niet, of ik nou 5 of 2000 kogels op schiet, hij gaat gewoon niet dood?![]()
Deze bug komt in meerdere missies voor. Dus loop je weer tegen zoiets aan, missie herstarten en NIET doodgaan.
Dat was het inderdaad.. Erg vreemd eerlijk gezegd, maar bedankt, ik kan weer verder!beany schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:59:
[...]
De missie opnieuw starten. NIET doodgaan, dan lukt het.
Deze bug komt in meerdere missies voor. Dus loop je weer tegen zoiets aan, missie herstarten en NIET doodgaan.
Hoe zichtbaar ben je eigenlijk met een laser sight in multiplayer? Ik heb er nog niemand echt mee zien rondlopen: is dat omdat het echt teveel opvalt of juist niet?
Zijn er instalatie problemen bekend met deze game?
Krijg hem zelf met geen mogelijkheid geinstalleerd.
Als ik de DVD (origineel natuurlijk) in de speler stop krijg ik netjes de keuze voor autorun
en vervolgens kan ik voor instal kiezen en daarna geef ik mijn code in, vervolgens krijg ik heel kort een dos scherm te zien en dan mijn bureaublad en daar blijft het bij.
Heb al contact gehad met EA maar die komen er ook niet uit, aan de DVD ligt het ook niet want op een andere pc lukt het wel. Dam krijg ik tenminste na het invullen van de code een scherm waar ik de voorwaarden kan accepteren.
Iemand een idee aub?
Als ik de DVD (origineel natuurlijk) in de speler stop krijg ik netjes de keuze voor autorun
en vervolgens kan ik voor instal kiezen en daarna geef ik mijn code in, vervolgens krijg ik heel kort een dos scherm te zien en dan mijn bureaublad en daar blijft het bij.
Heb al contact gehad met EA maar die komen er ook niet uit, aan de DVD ligt het ook niet want op een andere pc lukt het wel. Dam krijg ik tenminste na het invullen van de code een scherm waar ik de voorwaarden kan accepteren.
Iemand een idee aub?
Geen idee welk OS je hebt, maar als het Vista of Windows 7 is kan je proberen de setup te starten met administrator rechten(rechtermuisklik op de executable en dan 'run as administrator' kiezen).Scavy schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:04:
Zijn er instalatie problemen bekend met deze game?
Iemand een idee aub?
Heb inderdaad windows 7 (64bit) heb dat helaas al geprobeerd.
Ook geprobeerd om de gehele inhoud van de dvd naar de pc te kopieëren en vervolgens vanuit daar als administrator uit te voeren. Ook al compatiblemode geprobeerd (windows xp sp3).
Al deze dingen hebben niets opgeleverd.
Ook geprobeerd om de gehele inhoud van de dvd naar de pc te kopieëren en vervolgens vanuit daar als administrator uit te voeren. Ook al compatiblemode geprobeerd (windows xp sp3).
Al deze dingen hebben niets opgeleverd.
Het spel is best vermakelijk op de PS3 moet ik zeggen de vijand is echt moeilijk te spotten wellicht door de goede camouflage van de ventjes in de game. Let wel speel alleen hardcore mode dus zonder de standaard Radar die radar verpest het spel toch wel erg in de normale modus vond ik persoonlijk daar zijn de maps gewoon te beperkt voor.
Met 10 puntjes per kill duurt het unlocken wel extreem lang moet ik zeggen en er zijn ook al niet heel veel wapens beschikbaar beetje jammer maar goed.
Met 10 puntjes per kill duurt het unlocken wel extreem lang moet ik zeggen en er zijn ook al niet heel veel wapens beschikbaar beetje jammer maar goed.
[ Voor 56% gewijzigd door JT888 op 21-10-2010 19:06 ]
Op de PC moet je effects op low zetten, zijn de vijanden een stuk makkelijker te spotten. Overigens vind ik rifleman echt een heerlijke klasse. Ik beat nu gewoon snipers op aardige afstand.
Ik gebruik uitsluitend de F2000 met open tip, combat scope en ongeveer 75% van de tijd silencer (als je dicht bij de enemies zit wordt je veel minder snel opgemerkt).
Ik gebruik uitsluitend de F2000 met open tip, combat scope en ongeveer 75% van de tijd silencer (als je dicht bij de enemies zit wordt je veel minder snel opgemerkt).
Jeej, net alle attack supports gehaald
Wel met een speelwijze die totaal niet bij me past, namelijk (in combat mission, als attacker op het level met die opgedroogde rivier) met de sniper met high power scope en nog eens die laser dinges erbij, en dan zeer zielig aan het campen
Met de rifleman klasse ben ik toch erg geneigd om lekker aanvallend te spelen en een 'death' meer of minder vind ik niet erg, zolang we het potje maar winnen.
Dus ik kwam maar telkens tot maximaal 500 punten met de rifleman klasse, dus nu maar op deze manier de achievement gehaald. Vanaf nu zal ik de sniper klasse ook niet meer aanraken gok ik
Rifleman is toch echt wel een toffe klasse met de smoke grenade.
Edit: Oja, nu mag die patch wel snel komen om de support chains en de snipers aan te passen
Nu nog de SP op tier1 mode spelen.

Wel met een speelwijze die totaal niet bij me past, namelijk (in combat mission, als attacker op het level met die opgedroogde rivier) met de sniper met high power scope en nog eens die laser dinges erbij, en dan zeer zielig aan het campen

Edit: Oja, nu mag die patch wel snel komen om de support chains en de snipers aan te passen
Nu nog de SP op tier1 mode spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2010 20:26 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Enigste probleem wat ik heb met de MP heb is PB, heb momenteel een ticket lopen bij evenbalance om uit te zoeken hoe ik het kan oplossen. Mijn probleem is dat ik steeds na een paar minuten avn de server wordt gekicked.
Maar MoH heeft hetzelfde probleem als alle Modern warfare shooters teveel explosies. Hoewel het minder is dan in MW1 of 2.
Maar MoH heeft hetzelfde probleem als alle Modern warfare shooters teveel explosies. Hoewel het minder is dan in MW1 of 2.
Oke, over de SP kan ik kort zijn, doen zij ook. Ik koop games ook voor de singeplayer, en na die cutscene in de Chinook stond ik met open mond naar het scherm te staren: 'is dit 't?'. Bummer, maar evengoed een prima SP'tje.
Multiplayer dan!
Ik was vroeger verslaafd aan MoH:AA, en dat is ook de reden dat ik het spel heb gekocht. Wat de MP betreft ben ik niet teleurgesteld, slechts enkele kleine dingetjes die ik graag had gezien maar die er niet inzitten (Kabul City Ruins free for all lijkt me echt geniaal, helaas bestaat deze modus niet). De Multiplaymodi die er wel zijn zijn echter meer dan prima. Ik ben vooral fan van Team Assault, hierin krijg je echt het gevoel alsof je een oorlog aan het voeren bent. Op een of andere manier doet Kunar Base me denken aan Stalingrad (MoH:AA), top toch! Ook de airstrikes zijn niet zo opzichtig als in COD:MW2, dit geldt eigenlijk voor de gehele game. Vind de MP dan ook het goede gevoel geven, smooth en fluent, net als het origineel.
Multiplayer dan!
Ok, nu mag het stoppen hoor.
Ik was zonet defender in die map met die opgedroogde river, blabla city. Zitten ze natuurlijk als attacker weer te snipen vanaf 3 kilomter afstand met hun laserblaster, wij waren de 3e basis aan het verdedigen. Maargoed, die gast van de tegenpartij haalt daar dus zijn cruise missle, maar in plaats van dat hij hem meteen erop gooit laat hij zichzelf eerst dood gaan, zodat zn streaks worden gereset maar hij wel die missle houdt .Dus hij dat ding erop gegooid, had direct ook weer F16's en binnen 30 seconden NOG een cruise missle, waarna alles zich weer herhaalde....
K U T game
Ik was zonet defender in die map met die opgedroogde river, blabla city. Zitten ze natuurlijk als attacker weer te snipen vanaf 3 kilomter afstand met hun laserblaster, wij waren de 3e basis aan het verdedigen. Maargoed, die gast van de tegenpartij haalt daar dus zijn cruise missle, maar in plaats van dat hij hem meteen erop gooit laat hij zichzelf eerst dood gaan, zodat zn streaks worden gereset maar hij wel die missle houdt .Dus hij dat ding erop gegooid, had direct ook weer F16's en binnen 30 seconden NOG een cruise missle, waarna alles zich weer herhaalde....
K U T game
Is het normaal dat je cutscene filmpjes blijven hangen? Als ik in het filmpje uit een chinook stap loopt ie vast... kom dus niet verder (PS3)
Voor mensen herkenbaar? Zijn er oplossingen?
Voor mensen herkenbaar? Zijn er oplossingen?
ato
Gisteren nog eens even multiplayer geprobeerd voor het eerst. Singleplayer was me al een beetje tegengevallen. Maps zijn soms zo erg klein. Ik werd opeens geraakt maar ging niet dood. Krijg je van die blood splatters op je beeld. Toen ik dat zag heb ik het spel uitgezet. Alsof 1 of andere idioot een paar spetters verf op je gooit. Wat lelijk zeg.
Spel wordt vanavond opgehaald door een koper, ik had online pass nog niet geactiveerd dus hoop dat diegene er wel blij mee zal zijn.
* JeroenNietDoen is back to BC2
Spel wordt vanavond opgehaald door een koper, ik had online pass nog niet geactiveerd dus hoop dat diegene er wel blij mee zal zijn.
* JeroenNietDoen is back to BC2
Haha kan dit serieus? Dat is wel heel lame zeg. Daar hebben ze lekker over nagedacht.Dersan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:43:
K U T game

Of gewoon heel slim nagedacht van die ander?Dersan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:43:
K U T game
Dice games zijn nooit gelijk goed, als je dit aankaart op de forums gebeurt er vast wel iets mee!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Hmz, nu tier1 aan het spelen, maar das toch wel wat lastiger dan de normale sp op hard
Zeker omdat je geen checkpoints hebt 
Edit: tier1 doe ik wel als ik veel geduld heb
Edit: tier1 doe ik wel als ik veel geduld heb
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-10-2010 11:32 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit zou natuurlijk nooit mogen kunnen. Gewoon een exploit, aangezien de makers het zo niet bedoeld hebben, lijkt me. De balans in MW2 is ook vaak zoek, als je ziet dat kills gemaakt door je killstreak meetellen voor de volgende killstreak. Maar als je tussendoor doodgaat, tellen ze gewoon niet meer mee.Jeroenneman schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:28:
[...]
Of gewoon heel slim nagedacht van die ander?
Dice games zijn nooit gelijk goed, als je dit aankaart op de forums gebeurt er vast wel iets mee!
Daarom is het ook fijn dat ze in BO helemaal niet meer meetellen.
Gister een paar heerlijke potjes gespeeld.
Met z'n vieren lekker achterin hangen en de aanvallers/verdedigers van ons team dekking geven.
Aantal keer cruisemissle gehaald! Erg vet.
Ik heb trouwens gister ook wat opgemerkt:
Op een gegeven moment ging ik dood, mijn streak eindigde en had verder geen support actions meer.
Ik spawn met 0 punten, ik schiet er eentje dood en ik had ineens 113 support punten.
En dat gebeurde nog een paar keer (random leek het).
Iemand een idee?
Met z'n vieren lekker achterin hangen en de aanvallers/verdedigers van ons team dekking geven.
Aantal keer cruisemissle gehaald! Erg vet.
Ik heb trouwens gister ook wat opgemerkt:
Op een gegeven moment ging ik dood, mijn streak eindigde en had verder geen support actions meer.
Ik spawn met 0 punten, ik schiet er eentje dood en ik had ineens 113 support punten.
En dat gebeurde nog een paar keer (random leek het).
Iemand een idee?
PSN: Leech1984
Ok, ik moet toegeven, het valt me uiteindelijk wel mee. Vond er in eerste instantie (over de mulitplayer heb ik het) helemaal niks aan, maar nu vind ik 'm wel okay. De tactische modes zuigen heel hard vanwege de overmaat aan chokepoints en campers/snipers. TDM is echter goed te doen, ondanks een zuigend spawnsysteem en spawntrapping e.d. En toch is het leuk.
Wat er mis is met de multiplayer:
- te kleine maps
- te veel chokepoints
- geen killcam
- teveel snipers/campers, met name bij de tactische modes
- spawntrapping
- spawnen in de line of sight van een vijand
- etc
De 'feel' van de multiplayer is echter wel lekker. Ik heb dus al een paar uur met redelijk veel plezier gespeeld. Ik denk wel dat ik 'm veel eerder zat ben dan BC2 en MW2, maar zo slecht als ik 'm eerst vond is 'ie eigenlijk niet.
Wat er mis is met de multiplayer:
- te kleine maps
- te veel chokepoints
- geen killcam
- teveel snipers/campers, met name bij de tactische modes
- spawntrapping
- spawnen in de line of sight van een vijand
- etc
De 'feel' van de multiplayer is echter wel lekker. Ik heb dus al een paar uur met redelijk veel plezier gespeeld. Ik denk wel dat ik 'm veel eerder zat ben dan BC2 en MW2, maar zo slecht als ik 'm eerst vond is 'ie eigenlijk niet.
Soms zie ik wel iemand met een lasersight, maar dat valt echt niet opNeverwinterx schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:37:
Hoe zichtbaar ben je eigenlijk met een laser sight in multiplayer? Ik heb er nog niemand echt mee zien rondlopen: is dat omdat het echt teveel opvalt of juist niet?
E: Die combat mission met de opgedroogde rivier is wel echt het ergste van het ergste. Vooral als verdediger is de kans zeer gering dat je wint. Soms zit letterlijk het hele vijandelijke team te snipen, en op een gegeven moment (bij het 2e verdedigingspunt) pinnen ze je lekker op die spawn daar. Soms ga ik daar gewoon 5 keer achter elkaar dood, aangezien een mortar strike al genoeg is om het hele team in een keer te killen. Dit herhaalt zich dan bij elke base die daarna komt. Het is als aanvaller zo makkelijk om ons te killen, meestal zit je daar in een hutje/achter een steen en je steekt je hoofd naar boven *BAM* kogel door je kop. Iedere aanvaller haalt wel een killstreak, en die pleuren ze lekker op de spawn zodat je gelijk dood gaat en zij weer een betere killstreak hebben. Ondoordacht, die map.
[ Voor 52% gewijzigd door Thomas op 22-10-2010 12:34 ]
Gisteravond toch een paar heerlijke potjes Sector Control kunnen spelen op de Airport map. Zat op een server waar de radar uitgeschakeld stond, en als je geraakt werd herstelde je health niet.. Hierdoor wordt het geheel toch wat lastiger, maar ik merkte dat ik toch gelijk een stuk tactischer ging spelen.
Heb er een paar uurtjes heerlijk weg kunnen schieten. Speel op het moment voornamelijk met de Riflemen, vind het een heerlijke klasse, lekker met m'n laser scope en open tip ammo los gaan.
Het probleem van de vele snipers is wel grotendeels omheen te komen met een paar goed geplaatste smoke grenades en dan flanken, maar zelfs dat viel mee op de server.
Ben nog wel af en toe compleet kansloos, maar het wordt steeds beter (eerste shooter die ik online speel). K/D ratio is nog wel om te huilen
Maar vind het een prima spelletje voor de avonduurtjes.
Heb er een paar uurtjes heerlijk weg kunnen schieten. Speel op het moment voornamelijk met de Riflemen, vind het een heerlijke klasse, lekker met m'n laser scope en open tip ammo los gaan.
Het probleem van de vele snipers is wel grotendeels omheen te komen met een paar goed geplaatste smoke grenades en dan flanken, maar zelfs dat viel mee op de server.
Ben nog wel af en toe compleet kansloos, maar het wordt steeds beter (eerste shooter die ik online speel). K/D ratio is nog wel om te huilen
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
YAY! M'n eerste Cruise missile gehaalt, zonder echt te campen! Had helaas nog maar iets van 10 sec om te spelen (sector control, bijna gewonnen) dus heb in mijn haast die andere ingedrukt
. Wel een hele opgave (en veel geluk) om met een F2000 zonder echt te campen zo'n streak te halen..
Wat een poep, op m'n laptop kan ik niet online spelen door Punkbuster terreur en op m'n pc installeert de game niet eens doordat AVG het ziet als een virus.

Ik denk dat je hardcore speelde!Draven schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:57:
Gisteravond toch een paar heerlijke potjes Sector Control kunnen spelen op de Airport map. Zat op een server waar de radar uitgeschakeld stond, en als je geraakt werd herstelde je health niet.. Hierdoor wordt het geheel toch wat lastiger, maar ik merkte dat ik toch gelijk een stuk tactischer ging spelen.
Ben nog wel af en toe compleet kansloos, maar het wordt steeds beter (eerste shooter die ik online speel). K/D ratio is nog wel om te huilenMaar vind het een prima spelletje voor de avonduurtjes.
Inderdaad wordt het dan heel tactisch! Ook omdat je health niet terugkomt!
PSN: Leech1984
Verwijderd
Die blood platters heb ik geen problemen mee en afhankelijk of je op een normal of hardcore server speelt gaan ze weer weg of niet.
Op sommige maps heb je inderdaad dat de spawns gewoonweg raar zijn. Ik spawnde van morgen nog bij de tegenstander (Team Assault) ik had zoiets van o shit zeker omdat ik sniper was gegaan om die iets te levelen speel normaal Special ops.
Heel eerlijk gezegd vindt ik hem nog steeds niet zo goed als MOH:AA maar ja behalve de eerste CoD is er nog geen game geweest die zo goed was.
Op sommige maps heb je inderdaad dat de spawns gewoonweg raar zijn. Ik spawnde van morgen nog bij de tegenstander (Team Assault) ik had zoiets van o shit zeker omdat ik sniper was gegaan om die iets te levelen speel normaal Special ops.
Heel eerlijk gezegd vindt ik hem nog steeds niet zo goed als MOH:AA maar ja behalve de eerste CoD is er nog geen game geweest die zo goed was.