Trouwens, leuk hoor dat spawn in front, heb ik alleen weinig aan als ik 9 van de 10x bij een sniper op 2 kilometer afstand spawn....
Er staat niet voor niks " voor zo ver dat kan " tussenhaakjes.IStealYourGun schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:39:
[...]
Realistisch??? Ik meen me ooit een artikel te hebben gelezen over de psychische gevolgen i.v.m oorlogsvoering bij soldaten. Een geval was er een ranger die bij de inval in Irak, het exacte cijfer weet ik niet meer, maar hij had op een week tijd maximum 6 vijanden kunnen doden en werd als "super soldaat" omschreven door zijn collega's. Hoeveel een special ops er moet killen voor die status is mij een raadsel, maar als ranger heb ik in dat spel toch wel tientallen vijanden op minder dan 2 dagen gedood. Ook die apache die een RPG overleefd lijkt me vrij uniek. Kwa geluid zit het super maar daar houd het realisme op in mijn ogen.
Als ze het echt doen, zit je uren als een schijtluis achter 1 en dezelfde rots en schiet je af en toe maar wat op een punt(en) waarvan geschoten werd......wie zit daar nou op te wachten.....HAHAHAHAHA.
Dat klopt.....het zijn de wapens van de speciale eenheden.Ruffzz schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:49:
Weinig wapens trouwens ...

.......waar je standaard barrel zit.Dersan schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:57:
Ik heb hier net die muzzle brake geunlocked, mare ehhh, waar kan ik die selecteren?
Zo, MoH voor pc uitgespeeld. Vond het een erg leuke singleplayer, wel kort. Heeft iemand anders het idee dat de gezichten nogal raar waren in SP? Kan ook aan mijn scherm liggen, is nl een 4:3 scherm, maar die zagen er erg onnatuurlijk uit.
Ik kom niet verder in de singleplayer. Als je een grot moet doorzoeken naar de SEALS blijft Patterson op een gegeven moment staan bij een krat en loopt niet verder/ of achter mij aan.
Ik kan dan wel bij het einde van de grot komen, maar kom er niet uit vanwege zeg maar een onzichtbare muur.
Ook alternatieve wegen uit de grot heb ik niet kunnen vinden.
De rest van de grot is dan ook leeg, geen tegenstanders te bekennen.
Iemand een tip?
Ik kan dan wel bij het einde van de grot komen, maar kom er niet uit vanwege zeg maar een onzichtbare muur.
Iemand een tip?
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Wel, dat is het hem nou, er zijn een dozijn games die stuk realistischer aanvoelen, dan deze game. Zeker de SP lijk me op dat vlak een zware FAILnazuzed schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:47:
[...]
Er staat niet voor niks " voor zo ver dat kan " tussenhaakjes.
Multiplayer is dan weer iets beter, maar super slecht gebalanceerd. Snipers, shotguns, hoe modern dan ook hebben een zekere recoil die je in deze game niet hebt. Als terrorisme speel je sowieso al met wat oudere (doch nog steeds goede) wapes zoals een ak-47. Wat niet wegneemt dat het fun kan zijn, alleen is het verre van realistisch en über arcade achtig.
Ik heb echt het gevoel dat ze deze game gewoon af wouden hebben voor de kerstperiode en voor Call of Duty: Black Ops. Wantalle elementen zijn er wel, alleen hebben ze het niet goed afgesteld. De bugs zijn ook bugs van het eerste uur dat zelfs een leek-tester zou kunnen detecteren. Hoe dat zo een game zo een hoge score haalt vind ik best vreemd en jammer, want het waren de goede reviews die me overtuigd hadden.
Level herstarten en hopen dat dan wekt, zitten vol van dat soort bugs.GeeBee schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:05:
Ik kom niet verder in de singleplayer. Als je een grot moet doorzoeken naar de SEALS blijft Patterson op een gegeven moment staan bij een krat en loopt niet verder/ of achter mij aan.
Iemand een tip?
Sommige beweren zelfs dat je de PC moet herstarten, maar voor mij was dat overkill. (en dus niet nodig)
[ Voor 24% gewijzigd door IStealYourGun op 18-10-2010 10:25 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
@IStealYourGun,
Die conclusie van dat het afgeraffeld is i.v.m.. Black Ops kan wel eens kloppen.
Ik heb de SP nog niet gespeeld en daar heb ik dus geen mening over.
Ze zullen ergens concessies moeten doen om het in balans te houden en dan krijg of te veel recoil aan wapens die het niet hebben, of juist minder aan wapens die het wel veel hebben.....dus die mening dat het slecht uitgebalanceerd is, deel ik dan ook niet met je.....ik denk dat er pas echt kritiek was geweest, als de ene kant veel sterker was als de andere.
Die conclusie van dat het afgeraffeld is i.v.m.. Black Ops kan wel eens kloppen.
Ik heb de SP nog niet gespeeld en daar heb ik dus geen mening over.
Ze zullen ergens concessies moeten doen om het in balans te houden en dan krijg of te veel recoil aan wapens die het niet hebben, of juist minder aan wapens die het wel veel hebben.....dus die mening dat het slecht uitgebalanceerd is, deel ik dan ook niet met je.....ik denk dat er pas echt kritiek was geweest, als de ene kant veel sterker was als de andere.
Ja dat heb ik ook gehad. zoals al gezegd het level vanaf de checkpoint opnieuw spelen.GeeBee schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:05:
Iemand een tip?
Racistisch nog wel.IStealYourGun schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:06:
[...]
Wel, dat is het hem nou, er zijn een dozijn games die stuk racistischer aanvoelen, dan deze game. Zeker de SP lijk me op dat vlak een zware FAIL
Pfff, wilde deze game graag hebben, wilde wel eens iets anders proberen dan CoD. Ik heb de singleplayer nog niet gespeeld, maar de Multiplayer alweer een paar uurtjes. De gameplay voelt soortgelijk aan als die van MAG. CoD geeft mij adrenaline, omdat het snel en vol met actie is. Medal of Honor en MAG zijn traag (wel vol met actie), ik begrijp niet waarom ze kiezen voor zo'n gameplay. Er wordt gesuggereerd dat dit realistisch is, maar ik kan in real-life toch zeker sneller reageren, daar kan ik bijvoorbeeld tijdens het rennen wel naar links en rechts. Om te winnen met multiplay moet ik achter een rots wachten tot de tegen partij wel het lef heeft om achter zijn rots weg te rennen of toevallig naast mij spawned. De levels opzich zijn mooi en het geluid is goed. Vooral de rook en het stof dat wordt gegenereerd als kogels de muren raken lijkt mooi. Ik blijf wel doorspelen tot Black-Ops uitkomt, daarna in de kast. Ik hoop dat dit soort gameplay langzaam uitsterft. Ik zou zeggen neem een voorbeeld aan Counter-strike en CoD, die hebben al jaren een goede gameplay.
Mooi verwoord en ik ben het 100% met je eens. In het begin had ik ook zoiets van behoorlijke ka uu tee game. Toch doorgespeeld en ik wordt steeds ietsje beter. Vaak ook nog een negatieve k/d ratio, maar dat boeit me niet zo veel. Speel nu voornamelijk Combat Mission en dat is zeer vermakelijk vooral als je teamleden goed samenwerken. Tevens op de xbox360 grafisch zeer goed moet ik zeggen. Team Deathmatch zit idd vol met snipers, maar op een gegeven moment weet je de sniperplekjes wel en vind je de counter sniperplekken ook wel. TDM speel ik af en toe, maar combat mission is echt verslavend. Ook leuk dat je daarbij in een BTR/Tank kunt rijden en de hele omgeving overhoop kunt knallen.nazuzed schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:34:
[...]
Het probleem met een game zoals deze is, dat niet iedereen snapt, dat ze `m realistisch hebben gemaakt ( voor zo ver dat kan ). Wat je dan krijgt, is dat een groot deel niet snapt hoe je moet spelen......
Veel gehoorde klachten.....
1. Er zitten zoveel snipers......oplossing : blijf in dekking lopen, verplaats je snel, sprint dus van cover-plek naar cover-plek, geef je teamleden suppressing fire, zodat deze op kunnen rukken en gebruik vooral je rookgranaten op de kleine open stukjes. Dat betekend dus, dat wanneer je het aanvallende team bent, dat er niet meer als 4 snipers in je team zouden moeten zitten op een volle server, deze zouden ook mee moeten oprukken en niet blijven hangen.
2. Maps zijn te klein.......oplossing : je kunt nadat je dood bent gegaan, op veel verschillende manieren, naar de plek lopen waar je naar toe wilt.....je kan binnendoor, omhoog, via het ene gebouw of het andere, enzv.....dus ook hier geldt, denk na.
3. De wapens hebben weinig recoil.......dat hebben moderne wapens nou eenmaal.....oplossing : ga een WII shooter spelen, maar nee, daar zijn we ook op uitgekeken ( mensen hebben nou eenmaal al zoveel games gespeeld en zijn behoorlijk verwend geraakt).
4. Het nodigt uit tot campen......het punten-systeem is juist zo gemaakt, dat je voor kills en ondersteunende acties punten krijgt en dus worden de aanvallers toch enig sinds gecompenseerd voor hun acties. Het is normaal in een echte oorlog, dat de aanvallende partij 2 x zoveel doden heeft en bij urban warfare loopt dit zelfs op tot 10 x ! . Lui die alleen maar zitten te campen en zich druk maken over hun k/d ratio, spelen vaak alleen maar om hun ego te boosten.....het wordt pas leuk als je in een server zit, waar de teams bezig zijn om de doelen te halen......probleem is dan alleen, niet iedereen kan snel inzichtelijk handelen en dat zul je het moeten leren of je komt er achter, dat je dat niet kunt.....het is dus niet een game voor de massa en dus zul je veel horen zeggen.....wat een kut game.....ipv. dat ze gewoon zeggen, het is niet mijn soort game.
Ik ken een aantal mensen, die helemaal weg zijn van GTA, ik heb de game hier en heb `m +/- 25 uur gespeeld, het is niet mijn soort game. Fallout 3 hetzelfde verhaal, 2 vrienden van me vinden het de beste game ooit die ze gespeeld hebben, ik heb de game een kans gegeven en `m 25/30 uur gespeeld......ik vindt `m aardig en niet meer dan dat. En zo kan ik nog wel even doorgaan ( discussies over voetbal spellen, race sims, enzv........conclusie is dan gewoon, smaken verschillen).
5. Er zitten zoveel cheaters, je wordt met 1 shot al gekilled.......duh, als je in je hoofd geschoten wordt, dan ben je idd met 1 schot dood !.....en door de lag, denk je soms nog weg te kunnen duiken, maar was je toch net te laat !.....en natuurlijk kom je af en toe mensen tegen, die heel erg goed en snel zijn ( als je niet tegen je verlies kunt, komt dat hard aan, want dan krijgt je ego een flinke deuk ( en dat soort mensen moeten door een minderwaardigheidscomplex, hun ego voortdurend boosten en kunnen niet uitstaan, dat ze ge`ownd worden )).....tuurlijk zullen die overal ranten, dat het een kutgame is vol met cheaters......en nee, ik ben niet iemand die steeds bovenaan staat, ik sta vaak nog met een negatief k/d, ik vind het ook veel leuker om de doelen proberen te halen en als dat m`n k/d verneukt, dat zal dan wel.![]()
Conclusie is dan ook, je zult de game moeten proberen en kijken of het je smaak is.
Hou je niet van MP, dan vind ik een bedrag van 30 E al te veel voor een SP van maar 4/5 uur.....
Bij IGN zag ik dat de bezoekers ( 123 ) gemiddeld een 7,3 geven......daarbij zitten er dus ook genoeg, die de game een behoorlijk slecht cijfer geven en dus gaat het gemiddelde van de mensen die de game wel goed vonden ( en dus een aardig cijfer geven ) flink naar beneden.
Het is gewoon een lastige keuze......of je vindt er niks aan en koopt een kat in de zak of de game ligt je wel..... en dus zou ik er niet meer als 30/35 E aan uitgeven, mits je geïnteresseerd bent in de MP.
XBL: MRE Inc
Dit weekend een MOH PS3 lannetje gehouden en de hele dag het spel online gespeeld. Wat een gewelidige game is het. Het is rechtvaardig en moeilijk door sommige one shot one kill wapens. Je MOET cover gebruiken om je enigzins veilig te kunnen manouvreren door het level. Heerlijk spel en zeer bevredigend om te spelen. grafisch ziet de multiplayer er indrukwekkend uit, zoals reeds geschreven komen de particels bij raketinslagen en kogels op muren ed erg goed over. Toch jammer dat je met een raket geen gevels eruit kan schieten maar ik denk dat je daar gewoon battlefield BC2 voor moet gaan spelen.
Ik heb de singleplayer nog helemaal niet gespeeld maar alleen al de multi maakt een aanschaf zeer gerechtvaardigd.
Ik heb de singleplayer nog helemaal niet gespeeld maar alleen al de multi maakt een aanschaf zeer gerechtvaardigd.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
gameplay is goed hoor... maar jij wilt gewoon een ander soort shooter... Zelf ben ik dat "hoge tempo" van CoD beu... soms gewoon even tactisch denken is leuk en houdt de variatie erin. Het samenwerken met smoke grenades is ook beter... Zeker bij maps als Shahikot mountains bv... als je met 2 andere riflemen een goed pad legt aan smoke kan je zo die "OPFOR" flanken en afmaken.
Verwijderd
Medal of Honor Tier 1 Edition [PS3]
Het is momenteel onbekend wanneer wij weer voorraad verwachten van dit product
altijd leuk als je zo lang moet wachten op een game. ik denk er toch over om de normale maar te gaan kopen en mijn tier 1 bestelling te annuleren
Het is momenteel onbekend wanneer wij weer voorraad verwachten van dit product
altijd leuk als je zo lang moet wachten op een game. ik denk er toch over om de normale maar te gaan kopen en mijn tier 1 bestelling te annuleren
Wellicht zoek ik gewoon een andere shooter idd. Maar tactisch denken kun je ook waneer de controls van je 'militair' niet zo traag aanvoelen, tis net alsof ik een heleboel alcohol op heb tijdens het gamenPat-Juh schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:41:
gameplay is goed hoor... maar jij wilt gewoon een ander soort shooter... Zelf ben ik dat "hoge tempo" van CoD beu... soms gewoon even tactisch denken is leuk en houdt de variatie erin. Het samenwerken met smoke grenades is ook beter... Zeker bij maps als Shahikot mountains bv... als je met 2 andere riflemen een goed pad legt aan smoke kan je zo die "OPFOR" flanken en afmaken.
Zit er erg over te twijfelen dit spel aan te schaffen maar ik ben erg benieuwd of er nou wel of geen bullet drop in het spel zit. Weet iemand hiervan? het gaat me om de pc versie 
ik houd zelf totaal niet van de cod gameplay ben meer van de Battlefield2. Dus MoH spreekt mij wel aan na zo de reacties in dit topic gelezen te hebben.
ik houd zelf totaal niet van de cod gameplay ben meer van de Battlefield2. Dus MoH spreekt mij wel aan na zo de reacties in dit topic gelezen te hebben.
na 5.5uurtjes de singleplayer uitgespeeld te hebben op hard, heb ik het spel maar teruggebracht naar de winkel... wat een flop!
Ik wandelde er zo doorheen en de multiplayer kon mij totaal niet pakken.
Harrald, er zit geen bullet drop in.harrald schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:34:
Zit er erg over te twijfelen dit spel aan te schaffen maar ik ben erg benieuwd of er nou wel of geen bullet drop in het spel zit. Weet iemand hiervan? het gaat me om de pc versie
Maar uh, dat is nogal logisch. De "afstanden" waar over geschoten wordt zijn ongeveer 50~100 meter. In het echt leven zou een kogel maximaal 1 centimeter dalen op zo een afstand.
Maar goed. Ik kan je een ding vertellen. Noch BF noch BFBC2 en noch CoD lijken op deze game. En dit is ook de fout die iedereen maakt.
De enige game waarmee MoH vergeleken kan worden is CSS. En zelfs die vergelijking is ver weg.
[ Voor 14% gewijzigd door ErA op 18-10-2010 14:33 ]
Misschien ben je er iets te bevooroordeeld ingegaan? Tegenwoordig is 5,5 uur voor een singleplayer helemaal geen probleem meer (althans als je game halo Reach heet). Maargoed ieder zijn mening natuurlijk, dat je de SP toch nog 5,5 uur hebt volgehouden betekend dat je je er toch mee hebt vermaakt? Zonde dat je de MP niet leuk vind maar gelukkig zijn er toch een hoop mensen die het geweldig vinden. Mag ik vragen welk type multiplayer je wel leuk vind?stef-o schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:15:
na 5.5uurtjes de singleplayer uitgespeeld te hebben op hard, heb ik het spel maar teruggebracht naar de winkel... wat een flop!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Jammer dat de SP aan de korte kant is.. echt jammer dat tegenwoordig de games zo kort zijn..
Duke Nukem Forever beloofd een SP te hebben van 3x de tijd die MW2 heeft. Zou eindelijk weer een keer leuk zijn! ( mag ook wel na 12 jaar
)
Ook de manier waarop de game eindigd is niet super te noemen, het niet op zijn amerikaans dat het met een goed einde eindigd maar ik had toen pas echt het idee dat het was begonnen. Ik dacht, nu komt nog meer actie!
Wat ook wel jammer is, is dat er geen straatgevechten zijn in grotere steden, ipv berg dorpjes.
Duke Nukem Forever beloofd een SP te hebben van 3x de tijd die MW2 heeft. Zou eindelijk weer een keer leuk zijn! ( mag ook wel na 12 jaar
Ook de manier waarop de game eindigd is niet super te noemen, het niet op zijn amerikaans dat het met een goed einde eindigd maar ik had toen pas echt het idee dat het was begonnen. Ik dacht, nu komt nog meer actie!
Wat ook wel jammer is, is dat er geen straatgevechten zijn in grotere steden, ipv berg dorpjes.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Hmm dat is jammer. Helemaal omdat de css gameplay mij niet echt bevalt. Kwam er naar mijn mening meer op aan hoe goed iemand een map uit zijn hoofd kon.ErA schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:32:
[...]
Harrald, er zit geen bullet drop in.
Maar uh, dat is nogal logisch. De "afstanden" waar over geschoten wordt zijn ongeveer 50~100 meter. In het echt leven zou een kogel maximaal 1 centimeter dalen op zo een afstand.
Maar goed. Ik kan je een ding vertellen. Noch BF noch BFBC2 en noch CoD lijken op deze game. En dit is ook de fout die iedereen maakt.
De enige game waarmee MoH vergeleken kan worden is CSS. En zelfs die vergelijking is ver weg.
Maar ik ga nog even verder twijfelen dan
Bingo, je slaat precies de spijker op zijn kop.harrald schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:57:
[...]
Hmm dat is jammer. Helemaal omdat de css gameplay mij niet echt bevalt. Kwam er naar mijn mening meer op aan hoe goed iemand een map uit zijn hoofd kon.
Maar ik ga nog even verder twijfelen dan
In MoH gaat het er om hoe goed je een map kent.
Neem Shahikot Mountains.
Ik haal ieder potje op defence killstreak 6 of 7. En meestal een K/D ratio van rond en nabij de 15~. Niet met een sniper rifle, nee gewoon met de assault rifle.
Ook niet omdat ik goddelijke aim heb ofzo, want die is niet beter dan gemiddeld.
Nope, ik ken de map gewoon perfect. Ik weet precies waar ik moet defenden om de aanvallers een complete hel te laten doorgaan.
Daarom geniet ik er zo van. Ik ben iemand die ieder plekje op een map wil leren kennen. Ik zoek plekken op die andere niet opzoeken, en heb daardoor een groot voordeel. etc etc.
Nou, voor mij wel hoor. Ik vind dat echt veel te kort. Daarom heb ik onlangs ook geweldig genoten van Arkham Asylum en Half-Life 2.swopdark schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:39:
[...]
Misschien ben je er iets te bevooroordeeld ingegaan? Tegenwoordig is 5,5 uur voor een singleplayer helemaal geen probleem meer (althans als je game halo Reach heet). Maargoed ieder zijn mening natuurlijk, dat je de SP toch nog 5,5 uur hebt volgehouden betekend dat je je er toch mee hebt vermaakt? Zonde dat je de MP niet leuk vind maar gelukkig zijn er toch een hoop mensen die het geweldig vinden. Mag ik vragen welk type multiplayer je wel leuk vind?
Tier 1 rekruteringeisen :
- Je bent net naar een cover-plekje gerend en steekt 1 sec. later je kop al boven de rots / het muurtje uit.......ongeschikt !
- Je wordt voortdurend neergeschoten door snipers......ongeschikt !
- Je zit achter een cover-plekje en besluit uitgebreid met je kop over de rand te gaan kijken totdat je wordt neergeknald.......ongeschikt !
- Je bent de aanvallende partij, je team heeft al 3/4 snipers en je kiest voor een sniper class.......ongeschikt !
- Een team-maatje gooit een rookgranaat, loopt meteen daarna met een aantal naar voren en jij blijft zitten......ongeschikt !
- Je bent sniper, zit in het aanvallende team, je team-maatjes lopen 200m vooruit ( om het volgende doel te halen ) en jij blijft achter je rotsje zitten......ongeschikt !
- Je hebt rookgranaten bij je, maar je bent je militaire training alweer vergeten en weet niet meer hoe je ze gebruiken moet......ongeschikt !
- Je probeert steeds op dezelfde manier naar een bepaalt punt te lopen......ongeschikt !
- Je komt steeds op het verkeerde moment uit je dekking ( je hebt dus een zeer gebrekkige timing ) .....ongeschikt !
- Je bent de aanvallende partij, blijft zitten en probeert niet je doel te halen, omdat je bang bent om dood geschoten te worden......ongeschikt !
- Je kan geen 2 dingen te gelijk doen, het lukt je dus niet om split second beslissingen te nemen en te schieten......ongeschikt !
- Je hebt totaal geen tactisch inzicht......ongeschikt !
- Er is geen rookgranaat gegooid, toch proberen je team-maatjes het volgende cover-plekje te halen, je besluit om kogels te sparen en hoopt dat ze het halen......waarom zou je ze coveren door te vuren, een vol magazijn heeft meer waarde dan een levend team-maatje......ongeschikt !
Het moge duidelijk wezen, om een Tier 1 soldaat te zijn moet je duidelijk over meer capaciteiten beschikken dan de gewone soldaten.....they`re definitely a rare bunch, and only a selected few are capable for special operations.....it`s all about achieving allot, with only a few !
De MP game is dan ook wel degelijk vernieuwend.....niet kwa wapens of omgevingen die kapot gaan.....maar meer hoe je als een een kleine eenheid, door tactisch goed te spelen, je doelen kan bereiken.....net zoals de echte Special Ops opereren en daarin zit `m dan ook het realisme.....en dat is goed uitgewerkt in de MP....dat niet iedereen hiervoor geschikt is, verbaasd me dan ook eigenlijk niet.....hoevelen zijn er eigenlijk geschikt om F1 coureur te zijn of F16 piloot te worden ? .......weingen......en dat is met elite soldaten niet anders !
- Je bent net naar een cover-plekje gerend en steekt 1 sec. later je kop al boven de rots / het muurtje uit.......ongeschikt !
- Je zit achter een cover-plekje en besluit uitgebreid met je kop over de rand te gaan kijken totdat je wordt neergeknald.......ongeschikt !
- Je bent de aanvallende partij, je team heeft al 3/4 snipers en je kiest voor een sniper class.......ongeschikt !
- Een team-maatje gooit een rookgranaat, loopt meteen daarna met een aantal naar voren en jij blijft zitten......ongeschikt !
- Je bent sniper, zit in het aanvallende team, je team-maatjes lopen 200m vooruit ( om het volgende doel te halen ) en jij blijft achter je rotsje zitten......ongeschikt !
- Je hebt rookgranaten bij je, maar je bent je militaire training alweer vergeten en weet niet meer hoe je ze gebruiken moet......ongeschikt !
- Je probeert steeds op dezelfde manier naar een bepaalt punt te lopen......ongeschikt !
- Je komt steeds op het verkeerde moment uit je dekking ( je hebt dus een zeer gebrekkige timing ) .....ongeschikt !
- Je bent de aanvallende partij, blijft zitten en probeert niet je doel te halen, omdat je bang bent om dood geschoten te worden......ongeschikt !
- Je kan geen 2 dingen te gelijk doen, het lukt je dus niet om split second beslissingen te nemen en te schieten......ongeschikt !
- Er is geen rookgranaat gegooid, toch proberen je team-maatjes het volgende cover-plekje te halen, je besluit om kogels te sparen en hoopt dat ze het halen......waarom zou je ze coveren door te vuren, een vol magazijn heeft meer waarde dan een levend team-maatje......ongeschikt !
Het moge duidelijk wezen, om een Tier 1 soldaat te zijn moet je duidelijk over meer capaciteiten beschikken dan de gewone soldaten.....they`re definitely a rare bunch, and only a selected few are capable for special operations.....it`s all about achieving allot, with only a few !
De MP game is dan ook wel degelijk vernieuwend.....niet kwa wapens of omgevingen die kapot gaan.....maar meer hoe je als een een kleine eenheid, door tactisch goed te spelen, je doelen kan bereiken.....net zoals de echte Special Ops opereren en daarin zit `m dan ook het realisme.....en dat is goed uitgewerkt in de MP....dat niet iedereen hiervoor geschikt is, verbaasd me dan ook eigenlijk niet.....hoevelen zijn er eigenlijk geschikt om F1 coureur te zijn of F16 piloot te worden ? .......weingen......en dat is met elite soldaten niet anders !
Het is een computerspelletje.nazuzed schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:29:
Tier 1 rekruteringeisen :

Als jij me nou ook nog eens verteld dat je op de PC speelt, hoe je nick is en dat je TS3/Mumble tot je beschikking hebt, vind ik je helemaal geweldig.nazuzed schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:29:
Een man naar mijn hart.
Dat zie je verkeerd.....jij bestuurd echte Amerikaanse soldaten, in realtime, als je aan het spelen bent.
Of leg iemand de keuze voor of hij zo wilt spelen of met de sniper class geregeld scores wilt halen van 40+ - 0.nazuzed schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:29:
Heel verhaal...
Vandaar dat veel mensen sniper spelen...
Had nog nooit sniper gespeeld, andere 2 classes al op level 8, en ging met sniper in 1 ronde van level 0 naar 4 oid...
Meteen alle killstreaks ook gehaald.
Het zou beter wezen als er een cap kwam op de hoeveelheid snipers......4 bij een volle server is meer dan genoeg.Dersan schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:43:
[...]
Of leg iemand de keuze voor of hij zo wilt spelen of met de sniper class geregeld scores wilt halen van 40+ - 0.
Had nog nooit sniper gespeeld, andere 2 classes al op level 8, en ging met sniper in 1 ronde van level 0 naar 4 oid...
En dan bekijk je het weer vanuit het persoonlijke score perspectief. Terwijl jij dus lekker zit te snipen en je support actions rondsmijt, zijn waarschijnlijk 2 van de 3 sectors van de tegenstander/is de charge geplant bij de roadblock/wordt je team aan de andere kant van de map in de pan gehakt waardoor je als nog op totale score verliestDersan schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:43:
[...]
Of leg iemand de keuze voor of hij zo wilt spelen of met de sniper class geregeld scores wilt halen van 40+ - 0.
Ik zat vanmiddag wel een lekker potje te snipen tijdens een rondje Combat Mission. Als aanvallend team hadden we 0 snipers, dus ben ik even gaan snipen. Als je dan je aanvallende teammates zo ondersteund zie je gelijk hoe mooi een potje kan zijn. Terwijl de tegenstanders op m'n teammates schoten zag ik dus waar ze zaten, knalde hun kop er af, en na een minuutje of 2 kregen ze de zwaardere artillery op hun kop terwijl m'n teammates de heuvel hadden ingenomen.
Verwijderd
het zou beter zijn als mensen niet rondrennen zoals in cod en gewoon tactisch spelen zoals wordt verwacht van zenazuzed schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:49:
[...]
Het zou beter wezen als er een cap kwam op de hoeveelheid snipers......4 bij een volle server is meer dan genoeg.
heeft iemand eigenlijk al de tier 1 editie? en waar hebben jullie die dan vandaan
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 16:04 ]
Ik speel idd. op PC.....ErA schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:39:
[...]
Als jij me nou ook nog eens verteld dat je op de PC speelt, hoe je nick is en dat je TS3/Mumble tot je beschikking hebt, vind ik je helemaal geweldig.
Een man naar mijn hart.
Dan moet ik eerst een andere headset halen en ik speel nou ook weer niet heel erg serieus.....dat zal de leeftijd wel wezen.....ik ga ook meestal vaak dood, omdat ik voorop ga in de strijd......ik kan er nml. slecht tegen, als ze met 3/4 man blijven hangen of met z`n 7/8 dezelfde kant langs gaan.....
Mijn nick op dit moment is WillemVanAchter.

Dan zul je toch even moeten wachten totdat ik een andere headset gehaald heb en net als met het schieten, ben ik niet meer zo snel als in m`n jonge jaren met dat soort dingen.
.....ik ben iemand die je er wel bij kan hebben, als je van rushen houdt.....ik offer me vaak wel op voor het grotere doel.
Je moet juist wel pressen als je de aanvallende partij bent en dan ga je maar wat vaker dood......das niet zo erg.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:03:
[...]
het zou beter zijn als mensen niet rondrennen zoals in cod en gewoon tactisch spelen zoals wordt verwacht van ze
heeft iemand eigenlijk al de tier 1 editie? en waar hebben jullie die dan vandaan
Het halen van de doelen is veel leuker dan je erg druk te maken om je k/d.
Als je verdedigd, dan moet je juist vaak wel campen.
Verwijderd
jawel maar als aanvaller moet je niet op de "cod-manier" rondrennennazuzed schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:07:
[...]
Je moet juist wel pressen als je de aanvallende partij bent en dan ga je maar wat vaker dood......das niet zo erg.
Het halen van de doelen is veel leuker dan je erg druk te maken om je k/d.
Als je verdedigd, dan moet je juist vaak wel campen.
Ik wist dat SP kort was, maar ik stond letterlijk met mijn bek open toen ik de aftiteling zag. Dit spel is enorm kort!!! Ik baal er echt enorm van
misschien wel, maar mw2 op veteran heeft me toch echt wat speel uurtjes bezorgd. Ik had echt het gevoel dat ik op easy aan het spelen was. Ben maar 1 of 2 missies tegen gekomen die een uitdaging waren.swopdark schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:39:
[...]
Misschien ben je er iets te bevooroordeeld ingegaan? Tegenwoordig is 5,5 uur voor een singleplayer helemaal geen probleem meer (althans als je game halo Reach heet). Maargoed ieder zijn mening natuurlijk, dat je de SP toch nog 5,5 uur hebt volgehouden betekend dat je je er toch mee hebt vermaakt? Zonde dat je de MP niet leuk vind maar gelukkig zijn er toch een hoop mensen die het geweldig vinden. Mag ik vragen welk type multiplayer je wel leuk vind?
Wat MP betreft trekt mw2 me meer qua speelstijl. Wilde het wel serieus een kans geven, maar na 3uurtjes MP had ik nog steeds niet het gevoel dat ik het spel een kans wilde geven.
Dat klopt, tactisch naar voren gaan idd......alleen.....te voorzichtig zijn en je komt ook niet verder,.....zoals SWAT teams te werk gaan wanneer ze een huis binnenvallen......agressief, snel vooruit pushen, snel van dekking naar dekking en je moet een gedeelte coveren.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:10:
[...]
jawel maar als aanvaller moet je niet op de "cod-manier" rondrennen
Verwijderd
net maar even de limited besteld (was wel op voorraad) en de tier 1 geannuleerd, met een beetje geluk morgen in huis.
Oei, ik vind 'm echt slecht. Ik had 'm heel graag goed en leuk willen vinden, maar het lukt me niet. Heb zowel BC2 als MW2 met veel plezier gespeeld, maar dit slaat IMHO de plank behoorlijk mis.
Het voelt gewoon als BC2 met een wat hogere pace en smallere maps met meer chokepoints. En dan campfest zonder killcam. Goed, het zal mijn cup of tea wel niet zijn. Alle respect voor degenen die 'm wel leuk vinden, kan ik me ook voorstellen hoor.
Het voelt gewoon als BC2 met een wat hogere pace en smallere maps met meer chokepoints. En dan campfest zonder killcam. Goed, het zal mijn cup of tea wel niet zijn. Alle respect voor degenen die 'm wel leuk vinden, kan ik me ook voorstellen hoor.
Verwijderd
Nou eigenlijk komt de kogel dan eigenlijk boven het punt waar je richt uit. met een m16 +- 10 cm. Dit is mits ingeschoten op 300 meter, wat het geval is bij bijna alle legers die vuurwapens gebruiken. omdat 300 meter de gemmidelde gevechts afstand is. op 200 meter komt de kogel 14 cm boven het richtpunt aan. op 300 meter is het richtpunt trefpunt en op 350 meter komt je kogel alweer 17 cm onder het richtpunt.ErA schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:32:
[...]
Harrald, er zit geen bullet drop in.
Dit hangt natuurlijk ook allemaal af op welke stand je de richtmiddelen zet en natuurlijk kaliber kogel.
Als je er meer over wilt weten google kogelbanen.
Dit is dus de kogelbaan van een standaard wapen bij defensie.
http://www.schietteamkl.nl/paginas/kogelbanen.htm
(allemaal even ter zij informatie)
Ik had precies hetzelfde!Yzord schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:20:
Ik wist dat SP kort was, maar ik stond letterlijk met mijn bek open toen ik de aftiteling zag. Dit spel is enorm kort!!! Ik baal er echt enorm van
Ik dacht dat het nog maar net begonnen was.. Heel de game nog net opgestart was...
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ach om van MP nog maar te zwijgen. Na 3 dagen spelen hou ik het ermee voor gezien. Er is maar een woord voor MP en dat is Sniperheaven. Je kan nog geen poot uitsteken of er schiet al een bullet door je strot. Respawn en poef, weer eentje. Je ziet niemand lopen, want iedereen is aan het snipen. Nou lekker tof zeg, heel erg realistischKuhr89 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:55:
[...]
Ik had precies hetzelfde!
Ik dacht dat het nog maar net begonnen was.. Heel de game nog net opgestart was...

Nee, spel gaat de verkoop in...ik ben normaal snel tevreden, maar met deze SP en dan ook nog zo'n waardeloze MP is dit spel totaal zijn geld niet waard.
Wacht nog ff met verkopen joh, binnenkort zullen er wel server scripts zijn die dit zullen verhelpen..
Verwijderd
Maja op de PS3 hebben we geen script's
Sniperheaven waar heb ik dat meer gehoord oja Battlefield bad company, geen idee of het nog zo is maar
daarom heb ik die game na 2 maanden verkocht, tja MoH zal het 3 weken redden.
Sniperheaven waar heb ik dat meer gehoord oja Battlefield bad company, geen idee of het nog zo is maar
Vind het in BC2 meevallen, maar daar kun je ze ook eerder spotten en evt zien in de killcam. Hier dus niet..Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:32:
Maja op de PS3 hebben we geen script's
Sniper zal wel een populaire/makkelijke/veilige "class" zijn.
Game heeft gewoon even wat tijd nodig, in het begin van BC2 was ook niet alles gelijk oke(nu nog niet, maar wel stukken beter)
Ik weet niet waar je speelt, maar dat ervaar ik absoluut niet. Ik speel vooral de maps die zich op die markt af speelt of in stadjes, en heb echt geen last van snipers. Ja, af en toe wordt je er door neer geschoten, maar absoluut niet meer dan door andere classes.Yzord schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:59:
[...]
Ach om van MP nog maar te zwijgen. Na 3 dagen spelen hou ik het ermee voor gezien. Er is maar een woord voor MP en dat is Sniperheaven. Je kan nog geen poot uitsteken of er schiet al een bullet door je strot. Respawn en poef, weer eentje. Je ziet niemand lopen, want iedereen is aan het snipen. Nou lekker tof zeg, heel erg realistisch![]()
Nee, spel gaat de verkoop in...ik ben normaal snel tevreden, maar met deze SP en dan ook nog zo'n waardeloze MP is dit spel totaal zijn geld niet waard.
Verwijderd
een killcam in battlefield bc2 ? is deze er later in gekomen dan want ik kan me die niet herinneren.
Daarnet ook, Kom ik per ongeluk met mijn sniper achter de spwanplek van de vijand omdat de objective was opgeschoven ( dacht ook eens ff mee spelen om de g3 te halen)
Dus ik kon iedereen neerknallen in hun rug, zonder dat ze ook maar door hebben dat ik achter ze stond.
Ik was overigens niet eens de enigste want we waren met 3 snipers.
Kortom ook ik heb de game eindelijk door met een KD van 35/1 goed he????
Oja de objective hebben we natuurlijk verloren en uiteindelijk zakte ik -30 punten...... maja dat maakt mij niets uit want ik heb het door en ben de grootste noob on earth.
Dus uiteindelijk is het toch weer de gamer zelf die de boel verneukt, en ga nou niet zeggen dat sniperen leuk is met 1 shot 1 kill en zonder bulletdrop want dan ben je echt te slecht om op een normale manier de objective te spelen, echt 90% van alle snipers spelen laf...
Daarnet ook, Kom ik per ongeluk met mijn sniper achter de spwanplek van de vijand omdat de objective was opgeschoven ( dacht ook eens ff mee spelen om de g3 te halen)
Dus ik kon iedereen neerknallen in hun rug, zonder dat ze ook maar door hebben dat ik achter ze stond.
Ik was overigens niet eens de enigste want we waren met 3 snipers.
Kortom ook ik heb de game eindelijk door met een KD van 35/1 goed he????
Oja de objective hebben we natuurlijk verloren en uiteindelijk zakte ik -30 punten...... maja dat maakt mij niets uit want ik heb het door en ben de grootste noob on earth.
Dus uiteindelijk is het toch weer de gamer zelf die de boel verneukt, en ga nou niet zeggen dat sniperen leuk is met 1 shot 1 kill en zonder bulletdrop want dan ben je echt te slecht om op een normale manier de objective te spelen, echt 90% van alle snipers spelen laf...
Inderdaad, zonet ook potjes gespeeld waarbij bijna niemand stil zatJanW schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:13:
[...]
Ik weet niet waar je speelt, maar dat ervaar ik absoluut niet. Ik speel vooral de maps die zich op die markt af speelt of in stadjes, en heb echt geen last van snipers. Ja, af en toe wordt je er door neer geschoten, maar absoluut niet meer dan door andere classes.
Ik vind de multiplayer wel lekker, het enige wat me af en toe de keel uitkomt zijn die 'same time' kills, ofwel dat je dus een tegenstander neerknalt maar hij jou ook nog doodschiet. Wordt helemaal vervelend als je net een kerel een mes in z'n kop steekt en dat er dan vrolijk in beeld komt dat hij jou daarna nog even heeft neergeschoten...
In de SP ben ik nu met die Apaches bezig. Je vliegt over de bergen en je moet bepaalde doelen uitschakelen, maar ik blijf elke keer hangen bij een moment dat de piloot zegt dat de ander Apache geen wapen heeft en dan is het mission failed. Ik schiet alles aan gort, maar toch krijg ik steeds mission failed.
Medal of Honor staat te downloaden in EA download manager. Beginnen met de SP of toch maar meteen in de MP duiken?
Vanmiddag begonnen met de SP op Hard en ik heb het gevoel dat de credits elk moment over m'n scherm gaan rollen.. alles wat ik tot nu toe lees op internet qua missies heb ik al gehad dus het kan niet lang meer duren.
Zelf vind ik het spel niet echt lastig. Op Hard heb ik vaker nog momentjes gehad dat ik rustig staand in the open m'n headshotjes kon maken met de o zo makkelijke scope.
Wat ik ook zwak vind aan de stealth missies is dat ik gewoon met lawaai langs die gasten kan rennen zonder dat er ook maar wat gebeurd, zolang ik maar orders opvolg...
Ook zitten er hier en daar wat bugs in; Zo loopt de ondertiteling niet altijd synchroon en de mond bewegingen lijken ook maar wat random bewegingen te zijn.
MP vind ik niet zo heel veel aan. Voelt een beetje als een clone van BFBC2 en idd, sniperheaven (wat overigens appeltje eitje is).
Zelf vind ik het spel niet echt lastig. Op Hard heb ik vaker nog momentjes gehad dat ik rustig staand in the open m'n headshotjes kon maken met de o zo makkelijke scope.
Wat ik ook zwak vind aan de stealth missies is dat ik gewoon met lawaai langs die gasten kan rennen zonder dat er ook maar wat gebeurd, zolang ik maar orders opvolg...
Ook zitten er hier en daar wat bugs in; Zo loopt de ondertiteling niet altijd synchroon en de mond bewegingen lijken ook maar wat random bewegingen te zijn.
MP vind ik niet zo heel veel aan. Voelt een beetje als een clone van BFBC2 en idd, sniperheaven (wat overigens appeltje eitje is).
Gebruik je hellfires (standaardknop = 4)McWolf82 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:22:
In de SP ben ik nu met die Apaches bezig. Je vliegt over de bergen en je moet bepaalde doelen uitschakelen, maar ik blijf elke keer hangen bij een moment dat de piloot zegt dat de ander Apache geen wapen heeft en dan is het mission failed. Ik schiet alles aan gort, maar toch krijg ik steeds mission failed.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Net met de eerste campaign bezig en op een bepaald moment werkt geen enkel wapen meer.
Valt mij op dat bij de granaat een rode 0 staat en dat bij de kogels van beide guns een rood kruisje staat.
Herstart van het savepoint helpt niet en ook de xbox uit/aan helpt niet.
Is dit een bug ofzo?
Speel op de 360.
Valt mij op dat bij de granaat een rode 0 staat en dat bij de kogels van beide guns een rood kruisje staat.
Is dit een bug ofzo?
Speel op de 360.
Er zijn momenten in het spel dat de game je iets wil vertellen. Of je stealthy bezig moet zijn.. Dan is het dus niet mogelijk om te schieten, meestal gaat dit in no time weer over:D
Henkje.doc schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:52:
Net met de eerste campaign bezig en op een bepaald moment werkt geen enkel wapen meer.
Is dit een bug ofzo?
Speel op de 360.
Net de SP uitgespeeld, day 2 van de SP is echt TOP. Er zaten wel de nodige bugs in waardoor je genoodzaakt bent het hele level opnieuw te spelen en te zorgen dat je niet dood gaat op dat (bug) punt.
MP is weer verfrissend anders dan wat we gewend zijn van de laatste COD's.
Coïtus ergo sum
vandaag voor eerst online gespeeld op xbox, en ik zuig blijkbaar zo erg erin dat ik er alweer klaar mee ben.
haal nooit kill streaks, en hoogst kd ratio gehaald is 9/10 rest was allemaa erger.
vind het er grafische ook slecht uitzien, vergeleken met singleplayer. al met al, blij dat ik de game niet gekocht heb
black ops mag dan wel 10x minder realistische zijn, maar plezier zal het wel meer geven hoop ik. btw MOH singleplayer vind ik wel baas, erg kort maar wel kicken. al bezig met 2e playthrough.
haal nooit kill streaks, en hoogst kd ratio gehaald is 9/10 rest was allemaa erger.
vind het er grafische ook slecht uitzien, vergeleken met singleplayer. al met al, blij dat ik de game niet gekocht heb
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Laat me raden.. De Hellfires..Chilly_Willy schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:15:
Net de SP uitgespeeld, day 2 van de SP is echt TOP. Er zaten wel de nodige bugs in waardoor je genoodzaakt bent het hele level opnieuw te spelen en te zorgen dat je niet dood gaat op dat (bug) punt.
Ikzelf keek al maanden uit naar het spel en had hem al 3 maanden via Steam in pre-order staan.. Na de eerste missie gespeeld te hebben, was ik bang dat ik teveel verwacht had.. Toen ik missie 2 tot 3 maal opnieuw moest overdoen door een tweetal bugs, was ik zwaar teleurgesteld.. Echter tijdens de derde missie werd ik weer erg optimistisch en vanaf dat punt vond ik het dus een echte gave game.. Helaas was het sneller afgelopen dan ik had gehoopt.. Het verhaal heeft namelijk wel wat meer potentie als je het mij vraagt!
Wat betreft de MP.. Geweldig op de pc.. Heerlijke shooter waarbij je iets meer op je hoede moet zijn dan bij bv een MW2.. Wat minder run and spray..
Ga ik vanavond even naar kijken. Misschien idd wat gemist. Heb nog even gekeken op youtube om aan te geven op welk het precies misgaat:Cornelison schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:55:
Er zijn momenten in het spel dat de game je iets wil vertellen. Of je stealthy bezig moet zijn.. Dan is het dus niet mogelijk om te schieten, meestal gaat dit in no time weer over:D
[...]
link vanaf 6:14.
en daar lijkt er gewoon te worden doorgeschoten. Dat hele stuk heb ik dus niet de beschikking over mijn wapens. Het filmpje is wel van de pc versie, misschien een verschil?
Nou, 1 ding heb ik inmiddels goed onder de knie en dat is Shahikot Mountains defence

Ik denk dat ik binnenkort maar eens een"trainings" filmpje ga maken, ik had namelijk verteld aan een buddy waar die moest gaan staan, en hij ging ook op een dikke rampage op shahikot.
Ik vind de game verder echt super, en ondanks de lage mapcount kan ik er zeker nog veel dagen plezier van hebben.
Toch hoop ik wel op korte termijn een uitbreiding te zien in het aantal mappen, al is het maar alleen op de manier zoals bij Bc2.
Sector control heeft echt meer mappen nodig
Ik bedoel natuurlijk objective mode.

Ik denk dat ik binnenkort maar eens een"trainings" filmpje ga maken, ik had namelijk verteld aan een buddy waar die moest gaan staan, en hij ging ook op een dikke rampage op shahikot.
Ik vind de game verder echt super, en ondanks de lage mapcount kan ik er zeker nog veel dagen plezier van hebben.
Toch hoop ik wel op korte termijn een uitbreiding te zien in het aantal mappen, al is het maar alleen op de manier zoals bij Bc2.
Sector control heeft echt meer mappen nodig
Ik bedoel natuurlijk objective mode.
[ Voor 3% gewijzigd door ErA op 19-10-2010 09:32 ]
Ik heb het nu net SP uitgespeeld en ik dacht dat "we" naar de tijd van 'nu' gingen omdat ik meen te herinneren "4 months ago" zag, maar kan aan mij liggen natuurlijkKuhr89 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:55:
[...]
Ik had precies hetzelfde!
Ik moest even lachen bij de aftiteling "Unreal Engine" met wat jaartjes achter de rug (goede muziek dat zeker!).
Nee ik hou het bij: cod2, cod4 en cod5 en Crysis Wars. Ook al in de engine van COD ook erg oud.
(Mijn mening;BFBC2 equal.)
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Nou sorry to break your dream , maar zo bijzonder is dat niet .ErA schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:17:
Nou, 1 ding heb ik inmiddels goed onder de knie en dat is Shahikot Mountains defence![]()
Echt als sniper haal je de ene na de andere miss .
Probeer het eens als Rifle of spec ops en dan mag je van mij een uch uch trainings filmpje maken .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Dit was als riflemanMaFFia schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:07:
[...]
Nou sorry to break your dream , maar zo bijzonder is dat niet .
Echt als sniper haal je de ene na de andere miss .
Probeer het eens als Rifle of spec ops en dan mag je van mij een uch uch trainings filmpje maken .
Ik heb nog geen seconde als sniper of spec ops gespeeld
En je hoeft niet zo te uch uchen als ik zeg trainingsfilmpje. Ik verbaas me erover hoe onverstandig sommige mensen spelen, zowel aanvallend als verdedigend.

[ Voor 13% gewijzigd door ErA op 19-10-2010 10:10 ]
Dan heb je het leuk gedaan , maar zeker niet onmogelijkErA schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:08:
[...]
Dit was als rifleman
En je hoeft niet zo te uch uchen als ik zeg trainingsfilmpje. Ik verbaas me erover hoe onverstandig sommige mensen spelen, zowel aanvallend als verdedigend.
Maar ging mij meer om het trainings filmpje ... net of je ze wat kan leren... mensen zullen toch echt moeten leren aimen ... enige wat je mij inziens kan leren is camping spots
Ik moet nog steeds alle attack supports gebruiken... Kom steeds tot rond de 500 punten en daarna ga ik vaak op een lullige manier dood of is het potje afgelopen. 
Wat ik wel leuk vind is dat je toch veel punten krijgt als je echt voor de objectives gaat. Gisteren een potje gehad waarin ik ruim 1000 punten had met een kd/ratio van 17/9 ofzo, en een sniper in mijn team had 44/1 en hij had een schamele 600 puntjes.
Speel ook eigenlijk alleen met rifleman en dan inderdaad combat mission. Als aanvaller zijnde is de klasse rifleman in mijn ogen het meest nuttig, ondersteund door een drietal snipers. De voordelen voor een special ops klasse als aanvaller zijnde, zie ik niet echt. Met name het gebruik aan smoke grenades doen die klasse de das om.
Wat ik wel leuk vind is dat je toch veel punten krijgt als je echt voor de objectives gaat. Gisteren een potje gehad waarin ik ruim 1000 punten had met een kd/ratio van 17/9 ofzo, en een sniper in mijn team had 44/1 en hij had een schamele 600 puntjes.
Speel ook eigenlijk alleen met rifleman en dan inderdaad combat mission. Als aanvaller zijnde is de klasse rifleman in mijn ogen het meest nuttig, ondersteund door een drietal snipers. De voordelen voor een special ops klasse als aanvaller zijnde, zie ik niet echt. Met name het gebruik aan smoke grenades doen die klasse de das om.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hoe maken jullie die screens? Want als ik prntscrn gebruik en in bv paint plak, krijgik een blank scherm te zien...
Fraps ( www.fraps.com )ItaloMike schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:24:
Hoe maken jullie die screens? Want als ik prntscrn gebruik en in bv paint plak, krijgik een blank scherm te zien...
WEgame ( www.wegame.com )
Xfire ( www.xfire.com )
Alle 3 hebben de mogelijkheid tot het maken van screenshots en het opnemen van beelden. Fraps kan dit in de beste resolutie maar is een betaald programma.
Mijn tip zou het volgende zijn:uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:20:
Ik moet nog steeds alle attack supports gebruiken... Kom steeds tot rond de 500 punten en daarna ga ik vaak op een lullige manier dood of is het potje afgelopen.
Score chain 1: UAV (defensive)
Score chain 2: Match Ammo (defensive)
Score chain 3: Missile attack (offensive)
Score chain 4:AP Bullets (defensive)
Score chain 5: Strafing run (offensive)
Score chain 6: Sabot rounds (defensive)
Score chain 7: Cruise missiles (offensive)
Dit is hoe ik de score chains gebruik. Wanneer je alle bullet upgrades hebt ben je namelijk echt een unstoppable monster (als rifleman en special ops het meest merkbaar).
Het aantal kills dat je moet maken om evenveel punten te halen als met de defensive optie ligt bijna op 4~6 bij score chain 4 en hoger.
Tenzij je aan het spawn rapen bent, zitten ze niet altijd zo netjes bij elkaar.
En ja, smoke grenade is alles. Ik vind dit echt de eerste game waar smoke goed is uitgwerkt, met BC2 op een goede 2e plek.
[ Voor 5% gewijzigd door ErA op 19-10-2010 10:33 ]
Heb ik soms bij Dx10 games, geen idee.ItaloMike schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:24:
XFire kan inderdaad helpen als je het goed insteld op dx9/dx10 bij sommigen spellen.
(Scroll-lock knop X)
Word het spel al ondersteund in XFire?
[ Voor 38% gewijzigd door XRayXI op 19-10-2010 10:35 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Xfire heb ik al jaren, maar geen idee hoe je er screens mee maakt.. Ga ik vanavond maar eens proberen. Thanks iig!
Iemand overigens al enig idee of er binnekort al nieuwe maps of wapens gaan komen? Zit namelijk al erg snel aan je max wat betreft wapens..
Iemand overigens al enig idee of er binnekort al nieuwe maps of wapens gaan komen? Zit namelijk al erg snel aan je max wat betreft wapens..
[ Voor 38% gewijzigd door ItaloMike op 19-10-2010 11:07 ]
Waarom ze de Unreal Engine 3 voor de SP hebbe gebruikt ipv Frostbite vind ik echt heel erg raar. De SP ziet er (in ieder geval de eerste 2 levels, die heb ik gespeeld) echt best bagger uit..
Moet dat niet Eradicator zijn??ErA schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:08:
[...]
Dit was als rifleman
[afbeelding]
Mag ik BrEeZaH zeggen? Ja? BrEeZaH.
Nah, het is echt ErAdiCToR zonder 2e a.bram1984 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:05:
[...]
Moet dat niet Eradicator zijn??
Mag ik BrEeZaH zeggen? Ja? BrEeZaH.![]()
Ik heb die nick echt al heeeel lang 11 jaar ofzo.
Als het kan, gebruik ik de nick "ErA" maar MoH vereist minimaal 4 tekens, dus dat is jammer.
Een spelfoutje, geef toe.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 19-10-2010 13:36 ]
Dat vond ik dus ook, maar gelukkig maakte de opvolgende missies alles weer goed voor mij!Thomasthomas schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:02:
Waarom ze de Unreal Engine 3 voor de SP hebbe gebruikt ipv Frostbite vind ik echt heel erg raar. De SP ziet er (in ieder geval de eerste 2 levels, die heb ik gespeeld) echt best bagger uit..
En inderdaad, zoals ik al verwachtte liet de laatste missie niet meer lang op zich duren. Ik heb zojuist in net iets meer dan 4 uur Medal of Honor uitgespeeld op Hard en ben slechts een keer of 5-6 dood gegaan en heb alle tussenfilmpjes bekeken... extreem kort als je het mij vraagt.
De laatste 3 missies vond ik het meest aangrijpende (emotioneel), de helicopter missie en die missie waar je bommetjes mag droppen het vetst
Ik vind het niveau best makkelijk, zelfs op Hard en er zaten ook nog vrij veel bugs in vond ik. (AI die vasthangt, ondertiteling die niet synchroon loopt etc)
Van het verhaal heb ik niet al te veel begrepen, behalve het einde dan,
Overigens, staat ook ergens online op welke echte verhalen de missies zijn gebaseerd ?
De laatste 3 missies vond ik het meest aangrijpende (emotioneel), de helicopter missie en die missie waar je bommetjes mag droppen het vetst
Ik vind het niveau best makkelijk, zelfs op Hard en er zaten ook nog vrij veel bugs in vond ik. (AI die vasthangt, ondertiteling die niet synchroon loopt etc)
Van het verhaal heb ik niet al te veel begrepen, behalve het einde dan,
spoiler:
dat je je achtergelaten kameraden moet gaan redden. Wat ik me nu wel afvraag, is Rabbit nu toch nog gestorven ? Zo ja, dan was de heli toch nog net te laat...
Overigens, staat ook ergens online op welke echte verhalen de missies zijn gebaseerd ?
[ Voor 8% gewijzigd door Freekers op 19-10-2010 15:13 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Dus eigenlijk wat jij doet als defender, je plekkie opzoeken en daar de hele game blijven zitten en kills maken? Is toch hetzelfde als sniper zonder M24 oid..ErA schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:17:
ik had namelijk verteld aan een buddy waar die moest gaan staan, en hij ging ook op een dikke rampage op shahikot.
De missie met die gecrashde heli op die berg(waar je in de heli nog even met het boordkannon aan het schieten bent) is volgens mij echt. Ik heb, lang voordat MOH uit kwam(volgens mij zelfs voordat het bekend was dat deze MOH er zou komen) een keer een documentaire op tv gezien over die missie. Of het echt dezelfde missie is weet ik niet, maar ik moest gelijk aan die docu denken.Freekers schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:12:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Freekers schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:12:
Van het verhaal heb ik niet al te veel begrepen, behalve het einde dan,spoiler:dat je je achtergelaten kameraden moet gaan redden. Wat ik me nu wel afvraag, is Rabbit nu toch nog gestorven ? Zo ja, dan was de heli toch nog net te laat...
spoiler:
Steendood, op het einde zie je iemand achteraan links in de helikopter zijn konijnenpootje vasthouden.
Kan ergens wel snappen vanwaar de verwarring, omdat je in het hele verhaal misschien maar 3 seconden ziet dat hij een konijnenpoot heeft en vandaar dus de naam: rabbit
Ik zeg u: de schuld van de Walen!
Kan ergens wel snappen vanwaar de verwarring, omdat je in het hele verhaal misschien maar 3 seconden ziet dat hij een konijnenpoot heeft en vandaar dus de naam: rabbit
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
IStealYourGun schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:24:
[...]
spoiler:Steendood, op het einde zie je iemand achteraan links in de helikopter zijn konijnenpootje vasthouden.
spoiler:
Aah, dat hield hij dus vast ! Kon al niet goed zien wat het precies was...
<nvm, al opgelost terwijl ik deze post typte>Freekers schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:12:
Van het verhaal heb ik niet al te veel begrepen, behalve het einde dan,spoiler:dat je je achtergelaten kameraden moet gaan redden. Wat ik me nu wel afvraag, is Rabbit nu toch nog gestorven ? Zo ja, dan was de heli toch nog net te laat...
Ik meende trouwens dat de missies niet zo zeer gebaseerd zijn op echte missies, maar dat enkel de manieren van handelen zoals beschreven door de echte "Tier 1 operators" zijn toegepast in de missies. Wat ik trouwens wel erg geslaagd vond
[ Voor 14% gewijzigd door Propane op 19-10-2010 16:27 ]
dat gezeur over een te korte SP
Als ik met mn vriendin naar de bios ga dan betaal ik 20 euro voor twee kaartjes, film 1.5 / 2 uur. Twee films van 2 uur zit je op 4 uur voor 40 euro (EX popcorn
) nu heb je dus 5 uur (ofzo) gameplezier in de SP en dan ook nog de MP er bij
Echt geniaal hoe je goed moet luisteren naar je teammates om te horen wat je moet doen
Echt geniaal hoe je goed moet luisteren naar je teammates om te horen wat je moet doen
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Wat een vergelijking.BaRF schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:31:
dat gezeur over een te korte SPAls ik met mn vriendin naar de bios ga dan betaal ik 20 euro voor twee kaartjes, film 1.5 / 2 uur. Twee films van 2 uur zit je op 4 uur voor 40 euro (EX popcorn
) nu heb je dus 5 uur (ofzo) gameplezier in de SP en dan ook nog de MP er bij
![]()

Dat er nu standaard 5 uur gedaan wordt over elke SP game, wil nog niet zeggen dat het een goede ontwikkeling is. Steeds meer mensen blijken hier toch goedkeurend over te zijn, aangezien ze zeggen, ja maar er is nog MP. Het is jammer dat in de meeste spellen de SP en MP kwalitatief niet met elkaar kunnen concurreren. Of het is de SP wat de overhand neemt, of de MP.
plús dat je bij de bios met je vriendin zit, en MoH kan je lekker alleen spelen
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Speel jij MoH ook met je vriendin dan ?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik zou zeggen, pak een M24 en kijk maar eens wat er gebeurd.WoRReLbier schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:05:
[...]
Dus eigenlijk wat jij doet als defender, je plekkie opzoeken en daar de hele game blijven zitten en kills maken? Is toch hetzelfde als sniper zonder M24 oid..
Met een sniper rifle sta je kansloos als er 6 gasten gekilled moeten worden in minder dan 10 seconden.
Als iemand rushed, en jij mist dan heeft deze persoon alle tijd om in dekking te komen en zo het voordeel te bemachtigen.
Daarnaast is de Sniper rifle in deze game niet echt goed geschikt voor run en gun.
En als iets nodig is om goed te verdedigen is het wel run en gun.
Campen, ofwel statisch achter een rots blok blijven zitten met je crosshair op 1 plek levert 2 dingen op:
1: Weinig kills
2: Je wordt binnen no time gekilled door een counter camper.
Dus nee, echt niet, defenden als rifleman is niets als sniper.
+1BaRF schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:48:
[...]
plús dat je bij de bios met je vriendin zit, en MoH kan je lekker alleen spelen

Ben ik deels wel met je eens , maar dan nog is het campen als je zulke scores wilt halen .ErA schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:45:
[...]
Ik zou zeggen, pak een M24 en kijk maar eens wat er gebeurd.
Met een sniper rifle sta je kansloos als er 6 gasten gekilled moeten worden in minder dan 10 seconden.
Als iemand rushed, en jij mist dan heeft deze persoon alle tijd om in dekking te komen en zo het voordeel te bemachtigen.
Daarnaast is de Sniper rifle in deze game niet echt goed geschikt voor run en gun.
En als iets nodig is om goed te verdedigen is het wel run en gun.
Campen, ofwel statisch achter een rots blok blijven zitten met je crosshair op 1 plek levert 2 dingen op:
1: Weinig kills
2: Je wordt binnen no time gekilled door een counter camper.
Dus nee, echt niet, defenden als rifleman is niets als sniper.
Natuurlijk kan je het tactical defending noemen , maar ook daar is weer verschil mee .
Ik en men maatjes online vinden het een kunst als we een tactical game spelen om alsnog de enemy zover naar achteren te drukken zodat wij aan het aanvallen zijn .
Ookal zijn zulke scores hoe je het ook doet niet slecht te noemen , probeer dit soort geintjes maar eens uit op een TDM of Sector waar de enemys gewoon in je rug zitten ineens .
En natuurlijk is dat ook wel eens mogelijk
[ Voor 3% gewijzigd door MaFFia op 19-10-2010 20:22 ]
Als ik de enemy nog verder naar achter zou drukken, dan zou ik aan het spawnrapen zijn......MaFFia schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:13:
[...]
Ben ik deels wel met je eens , maar dan nog is het campen als je zulke scores wilt halen .
Natuurlijk kan je het tactical defending noemen , maar ook daar is weer verschil mee .
Ik en men maatjes online vinden het een kunst als we een tactical game spelen om alsnog de enemy zover naar achteren te drukken zodat wij aan het aanvallen zijn .
Ookal zijn zulke scores hoe je het ook doet niet slecht te noemen , probeer dit soort geintjes maar eens uit op een TDM of Sector waar de enemys gewoon in je rug zitten ineens .
En natuurlijk is dat ook wel eens mogelijkmaar imho 1000x moeilijker als heel combat mission
Daarnaast lenen ook sector control en tdm zich uitstekend voor dezelfde tactiek.
In ander nieuws: Ik speel graag met een clan mee met TS enzo, hoe heet jullie clan?
Wij zijn niet echt een clan en zullen we ook nooit worden , je kan ons eerder zien als een stel oude 30 plussersErA schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:29:
[...]
Als ik de enemy nog verder naar achter zou drukken, dan zou ik aan het spawnrapen zijn......
Daarnaast lenen ook sector control en tdm zich uitstekend voor dezelfde tactiek.
In ander nieuws: Ik speel graag met een clan mee met TS enzo, hoe heet jullie clan?
VB is de naam als in Virtual brothers
Over dat spawnrapen ben ik het niet helemaal mee eens , aangezien een speler altijd de keuze zelf heeft waar hij wilt spawnen , maar ik begrijp wat je probeerd te zeggen .
Nogmaals ookal haal ik zelf nu ook die scores , ben ik er toch niet zeker van dat dat 100 % zonder camp zou lukken , want als je bv in die 40 scores om de 5 kills zou moven van plek en geen sniper weet jouw te vinden zou dat weer eerder wat over hun vertellen dan over onze playing style .
Vraag me wel af in welke maten ze de sniper class gaan aanpakken
[ Voor 3% gewijzigd door MaFFia op 19-10-2010 20:42 ]
Iemand zin om te spelen
? En hoe voeg je vrienden toe?
Heb overigens net een potje gedaan 4vs4. Dat is een stuk leuker, je wordt niet van alle kanten bekogeld (met kogels
) en je kan veel tactischer spelen.
Heb overigens net een potje gedaan 4vs4. Dat is een stuk leuker, je wordt niet van alle kanten bekogeld (met kogels

Je kan me altijd adden MaFFia is de naam
iemand met geweldige k/d ratio is een camper. kan gewoon niet anders. ik hou niet zo van dat camp gebeuren. wachten tot er iemand voorbij komt lopen heeft niks met skill te maken. ik ben meer een cod fan. ik heb moh ook. voor mij is de game totaal niet af. van alles veels te weinig (attachments, wapens, maps, modes, korte single player),het lijkt erop dat ze hem gewoon afgesloten hebben om te releasen voor cod bo. na de release van cod bo zal moh niet meer verkopen. waarschijnlijk is daarom de vroege release.
Met dergelijke uitspraken haal je echt het bloed onder mijn nagels vandaag.pvg103 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:19:
iemand met geweldige k/d ratio is een camper. kan gewoon niet anders. ik hou niet zo van dat camp gebeuren. wachten tot er iemand voorbij komt lopen heeft niks met skill te maken.
Iemand met een geweldige K/D is niet altijd een camper. Het kan ook gewoon zijn dat deze persoon vele malen beter is dan jij. Of gewoon veel slimmer speelt.
Zo kort door de bocht om anders te beweren..