Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 13:55

ErA

Zo, mijn eerste 1000 online kills zitten er weer op.
Inmiddels ook al weer 4 cruismissiles afgevuurd, dus het gaat zeker lekker.

Heb tot nog toe alleen de rifleman gespeeld, en ben nu bijna op lekker 15. Ik ben ervan overtuigd dat op dat moment mijn MP ervaring compleet gaat veranderen.

Ik kan dan namelijk twee smoke grenades gooien.

Veelal is een stuk wat je moet overbruggen te groot voor 1 smoke grenade, en precies groot genoeg voor 2.

Ik ben nog steeds op zoek naar Teamspeak / Ventrillo buddies die samen met mij willen spelen. We spelen dan wel zonder GoT tag, omdat ervaring leert dat wanneer meerdere van 1 clan een game ownen, het andere team leaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik krijg bij joinen een error dat ik punkbuster geinstalleerd moet hebben, terwijl ik dit gewoon heb gedaan, iemand toevallig daar een oplossing voor?

[ Voor 16% gewijzigd door Cobiwan op 15-10-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Sj44k13 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:21:
Ik krijg bij joinen een error dat ik punkbuster geinstalleerd moet hebben, terwijl ik dit gewoon heb gedaan, iemand toevallig daar een oplossing voor?
Jup:

Opnieuw installeren.

Zorg dat op het moment dat de punkbuster installtie wordt geprompt je NIET op test drukt. MAar gewoon DIRECT op install punkbuser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ErA schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:48:
Zo, mijn eerste 1000 online kills zitten er weer op.
Inmiddels ook al weer 4 cruismissiles afgevuurd, dus het gaat zeker lekker.
1000???? Heb je niks anders gedaan ofzo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
bram1984 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

1000???? Heb je niks anders gedaan ofzo? :o
In 4 uur spelen zat ik op 210+ kills. Als je een dag doorknalt ben je zo op de 1000 kills.
Gister zaten er al spelers met +1 dag aan game tijd. Zij hadden dan ook 2 lvl 15 ventjes en waren alweer halverwege hun 3e ventje.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Is er al een topic met tweakers voor de PC?
Dat we nicknames in kunnen zetten zodat we ze als friends toe kunnen voegen.
Is wel lache als we met stel tweakers kunnen gamen :)

Mijnes is iig:
clantag: [GoT]
nickname: clockwize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:24

Pubbert

random gestoord

Wij willen op een grote LAN Medal of Honor toestaan, we gooien niet het hele internet open, maar willen wel de bepaalde Medal of Honor poorten open zetten, weet iemand welke dit zijn?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Thund3r schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:08:
Wij willen op een grote LAN Medal of Honor toestaan, we gooien niet het hele internet open, maar willen wel de bepaalde Medal of Honor poorten open zetten, weet iemand welke dit zijn?
80, 443, 9946, 12000-16000, 17502, 42100
zijn de poorten voor de multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
ErA schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:22:
[...]

Jup:

Opnieuw installeren.

Zorg dat op het moment dat de punkbuster installtie wordt geprompt je NIET op test drukt. MAar gewoon DIRECT op install punkbuser.
Heb al iets anders gevonden. Heb de Pb bestanden ergens gedownload en handmatig in de mappen geplaatst en nu werkt ie.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/15/3105359.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Tier-1 zijn de missies die je al gespeeld hebt; maar dan extra moeilijk oid. Heb geen zin het boekje te pakken
:P

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:24

Pubbert

random gestoord

clockw1ze schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

80, 443, 9946, 12000-16000, 17502, 42100
zijn de poorten voor de multiplayer :)
Hmm werkt nog niet hier, wireshark ff open gehad en die geeft me ook nog niet echt duidelijkheid.

Zijn die laatste 4 poorten udp of tcp?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:50
Ruffzz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:27:
[...]

Ik speel MOHAA nog dagelijks en dan vooral stalingrad sniper only met een stel veteranen die het spel al 8 jaar spelen.... net als mij. En als ik eerlijk ben ... heb ik hier nog meer plezier in dan met BC2, MW2 en MOH2010.
Hoe simpel het spel er ook uit ziet de multiplayer van dit spel is zo briljant, alles klopt gewoon. Al die nieuwe shooters en er is er niet een waar ik zo veel plezier mee kan hebben dan MOHAA.... nostalgie :D
Speel het ook nog wel is. Vroeger ook op clanbase. Probleem met MOHAA is is dat het doodgehackt is. Een nieuw DMW account aanmaken wil btw ook niet:S. Of je pw opvragen..

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
VonFoX schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:25:
Tier-1 zijn de missies die je al gespeeld hebt; maar dan extra moeilijk oid. Heb geen zin het boekje te pakken
:P
Volgens mij is de Tier1 missies zo snel mogelijk een missie uit spelen zonder dood te gaan. Zijn ook leaderbords bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de retail versie op steam moet activeren? Serial code en de code erboven werken allebei niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik ben ze wel dankbaar dat ze bij de Limited Edition pre-order de MP7 als early unlock hebben gedaan. Ben helemaal verknocht aan dat ding nu :P. Trouwens, wel leuk ook dat je bij de server list filters ook kunt filteren op region... Antarctica....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Eerste aimbot

Garmzir Town is een buggy map ook .
Zelfde als in de open beta waar je door het water door de grond kon kijken , heb je nu bij Garmzir plekken waar je naar lagere plekken op de map , door de grond heen kan kijken .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

Propane schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:44:
Trouwens, wel leuk ook dat je bij de server list filters ook kunt filteren op region... Antarctica....
Die regio wordt vaker gebruikt door DICE om de testservers in te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
ErA schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:48:
Ik ben nog steeds op zoek naar Teamspeak / Ventrillo buddies die samen met mij willen spelen. We spelen dan wel zonder GoT tag, omdat ervaring leert dat wanneer meerdere van 1 clan een game ownen, het andere team leaved.
Zag jouw nog wel vanmorgen als het goed is .. met GoT tag =)
Omg wat zitten die maps bagger in elkaar zeg , elke map waar hoogte verschil is , is er ook een wallhack :(

[ Voor 13% gewijzigd door MaFFia op 15-10-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
Zo ik zie toch ook veel slechte verhalen hier... terwijl ik eindelijk weer een keer het gevoel had een goede game gespeeld te hebben met de open beta, echter wacht ik zelf nog even af en wacht ik nog even af wat Black ops gaat doen.

Maar mochten er mensen zijn die de game al echt volledig hebben afgeschreven en de pc-versie van de game tot de stoffige kast verbannen hebben, mogen mij een dm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Sinny schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:57:
Zo ik zie toch ook veel slechte verhalen hier... terwijl ik eindelijk weer een keer het gevoel had een goede game gespeeld te hebben met de open beta, echter wacht ik zelf nog even af en wacht ik nog even af wat Black ops gaat doen.

Maar mochten er mensen zijn die de game al echt volledig hebben afgeschreven en de pc-versie van de game tot de stoffige kast verbannen hebben, mogen mij een dm sturen.
Als je open beta leuk vond, waarom koop je dan niet gewoon? Gaat om wat jij vindt, niet anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het soms zo vervelend dat in de multiplayer snipers van alle kanten schieten, en je soms duidelijk iemand hit maar er geen hit wordt geregistreed. Bloedirritant. Andere mensen ook last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ben net klaar met de single player, heeft me 4 uurtjes gekost.

Man wat is het traag zeg, het lopen gaat langzaam en als je dan sprint ga je op de normale loopsnelheid bij andere spellen. Zo goed als geen verhaal.

Teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heeft iemand meer die op de xbox speelt last van 'hick-ups'? Ik weet niet wat ik er van moet denken, of het lag is of dat de xbox het gewoon niet goed aan kan?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
Sj44k13 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:10:
[...]

Als je open beta leuk vond, waarom koop je dan niet gewoon? Gaat om wat jij vindt, niet anderen.
Omdat ik het zonde vind om veel geld te spenderen aan een game die ik misschien 1 maand speel en dan uiteindelijk toch overstap naar COD omdat dat 3x fijner speelt en iedereen daar naar toe overstapt. Ik kijk het daarom eerst even een weekje aan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Is er een manier om de intro filmpjes in de multiplayer uit te zetten? Voor de singleplayer kan je gewoon die intro file renamen, maar als ik dat met de multiplayer intro files doe dan start het spel niet correct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:28
Jammer dat alle gamemodes door elkaar heen lopen op servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Ondanks dat er veel slechte verhalen zijn vind ik het spel wel heerlijk spelen. :P
[GoT] clockwize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Grafisch vind ik de SP wel goed ,maar er zitten te veel dingetjes in het spel die niet helemaal kloppen.

Een gemiste kans IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb nu een aantal goede servers (zoals i3D servers , servers met AMS of GER ervoor, weinig lag) gefavorite, en ik speel nu echt heerlijk. Ben al een hele tijd geen snipende campers tegengekomen, en ik heb de F2000 die echt fantastique is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Is er een mogelijkheid om in de beginpost nicknames neer te zetten voor de verschillende tweakers onder ons?
Per console. Kunnen we elkaar toevoegen in friendslist is wel leuk denk aangezien ik verder niemand kent die het speelt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 20-09 16:08

beany

Meeheheheheh

Zo... spel nu ook gespeeld.

De singleplayer is verschrikkelijk. Speelt gewoon niet lekker. Loopt niet soepel, grafisch vind ik het niet mooi en ik kan nergens een verhaal ontdekken(al kan je je afvragen of er in een oorlog altijd wel een verhaal is, maar goed).

De Multiplayer ben ik wat positiever over. Ik ben verpest door CoD, maar het speelt wel aardig moet ik zeggen. Betere grafische engine, al heb ik het idee dat het schieten wel wat 'simpel' is. Amper recoil, granaat werpers lijken wel sniper rifles zo zuiver zijn ze.

Maar ik geef de MP een kans... komende dagen nog wat spelen :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
beany schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:25:
, granaat werpers lijken wel sniper rifles zo zuiver zijn ze.
Vind dat wel meevallen, BC2 wel eens gespeeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Het verhaal ongaat me echt totaal ... (van de SP).

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

beany schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:25:
granaat werpers lijken wel sniper rifles zo zuiver zijn ze.
De 40MM GL heeft in dit spel de snelste drop van alle spellen die ik ken.

Hierdoor is lange afstand schieten echt weggelegd voor de veteranen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
is er ook al iets voor de g tobo's van logitech voor het lcd schermpje ?

in bfbc2 kon je mooi wat info zien op het schermpje.

moet wel zeggen dat het geluid wel lekker is in moh

[ Voor 17% gewijzigd door B-BRAIN op 16-10-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Mp skillpoints zijn ook zo goed ....
Map die je op open beta kon spelen , totaan de laatste point heb ik alles gecapped wel met een negative k/d en wat zien mijn ogen ... minus 44 .

Hoe langer ik het spel speel hoe meer ik ervan gaat balen dat ik hem gekocht heb .En dat zou toch voor het eerst met een game zijn .

Ergste vind ik nog wel dat de hoeveelheid exploid users met de seconde erger worden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 14:36
Hallo allemaal :) heb de game nu 2 dagen in bezit ,en hier mijn bevindingen.. dit is mijn mening :)

Singleplayer :

Een woord geweldig. heb 'm nog niet uitgespeeld, maar ik speel op hard en neem de tijd om alles te bekijken. wat een geweld soms, en de inslagen van bommen zijn dankzij mijn subwoofer echt te voelen. het speelt heerlijk vloeiend en de gevechten spelen heerlijk weg. de wapens klinken allemaal erg tof, en ook is er veel aandacht besteed aan de verschillende wapengeluiden buiten/binnen. alle opties zijn hier aanwezig , prone, lean etc. werkt allemaal perfect. de framerate is ook erg goed (zolang v-sync uit staat, met v-sync aan krijg ik een soort van irritante lag in mijn muis).

Multiplayer :

Dit is de keerzijde van de medaille helaas. de game mist alles wat de singleplayer wel heeft, en meer. het is duidelijk dat er 2 verschillende teams aan het werk zijn geweest. alles voelt anders in multiplayer, zo kan je niet strafen terwijl je rent, geen gebruik maken van lean, en ook niet prone. de wapens voelen raar aan, hebben vaak geen terugslag en het leveldesign laat vaak te wensen over. ook is de framerate beduidend lager, vreemd genoeg. qua geluid is het dan wel weer prima in orde. de stabiliteit van de servers is goed te noemen, zelden een disconnect gehad, maar de multiplayer kan mij (in tegenstelling tot een hoop andere shooters waar ik geen namen van ga noemen) totaal niet boeien. er zijn weinig opties tot het customizen van je karakter, en als je prive wilt spelen met een vriend of vrienden zul je al snel een server moeten huren, omdat daar standaard al geen optie voor aanwezig is, tenzij je met vreemden erbij wilt spelen.

Mijn eindoordeel :

Multiplayer :

Graphics : 7.5/10
Gameplay : 5.0 / 10
Replay value : 5.0/ 10
Geluid : 8.5/10

Singleplayer :

Graphics : 8.5 / 10
Gameplay : 8.5 / 10
Replay value : 6.0 / 10 (Tis single player, de volgende keer zal toch hetzelfde zijn).
Geluid : 9.0 / 10 (meer voice acting etc i.t.t multiplayer).

Nogmaals, dit is mijn mening, voel je vooral niet aangevallen als je het wèl een toffe game vind. dat is alleen maar mooi mee genomen, want smaken verschillen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59
In de SP: Als je je doel nog niet bereikt hebt maar eerst tegenstanders wil neerknallen dan blijven die tegenstanders iedere keer eindeloos komen. Ook nog eens van en naar precies dezelfde plek. Dat is een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Wanneer je denkt dat het niet erger kan ... 0:41 seconde gametype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:38:
Heeft iemand meer die op de xbox speelt last van 'hick-ups'? Ik weet niet wat ik er van moet denken, of het lag is of dat de xbox het gewoon niet goed aan kan?
In de SP meer dan nodig zou moeten zijn iig. Regelmatig framerates die dik onder de 10 zakken. Beetje slordig.

Net SP uitgespeeld. Leuke game, al heb ik van het verhaal bar weinig meegekregen :p
Wel veeeeeeeel te kort. Ik vond CoD:MW2 al kort, maar daar was ik op veteran toch nog een uurtje of 10 mee bezig. Hier was ik op hard in net 5 uur doorheen :/

Wat wel opviel, de 1e paar levels zijn echt vele malen minder mooi dan de latere levels, beetje jammer.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man wat een ongebalanceerde schijt game is de multiplayer.

na 5 uur spelen kan ik me nog alleen maar dood ergeren.
wapens zijn scheef, pistols veel te sterk.
kan soms met open tip op point blank hele clips legen en dan word je door een pistol kogel neer gehaald.
tanks zijn nep in de mulitplayer aangezien nooit iemand denkt van he laat ik die rpg is gebruiken op tanks i.p.v infanrty.

tevens in de single zit ik vast, ga door deuren heen na uur spelen en kom dan in een half gerendered leven als of je no clip heb aan staan en ga ik alleen maar dood.

ik knal hem in de hoek voordat ik hem echt helemaal uit ga kotsen.
voor nu ga ik weer bad company 2 spelen, is ook niet alles maar speelt toch lekkerder dat deze game.
echt niet mijn 50 eurootjes waar geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
vind wel dat de maps beetje klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie Medal of Honor: MP probleem 'connection interrupted'.

[ Voor 70% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

MaFFia schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:00:
Ergste vind ik nog wel dat de hoeveelheid exploid users met de seconde erger worden :S
Waar doel je hiermee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:04

aex351

I am the one

Voor de oude MOH fans is het jammer dat Dice en EA zo'n flop naar buiten hebben durven brengen. En dan moesten ze ook nog een wortel gebruiken (BF3 beta ticket) om BF3 fans te strikken. Je zou denken dat ze na BFBC2 wel geleerd zouden hebben dat gebruikers dit niet accepteren, maar proberen het nu met MOH weer opnieuw. Hoop dat ze BF3 niet op deze manier verpesten.

Waar blijven spellen als CS, die na 10 jaar nog steeds met veel plezier gespeeld worden. Nu zal EA natuurlijk concluderen dat een vervolg van MOH niet meer mogelijk is, omdat het spel ineens niet meer zo populair is. Hoop dat die nieuwe COD echt super wordt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Net uitgespeeld. Zoals al geopperd, erg kort. Je hebt ook door de kleine mappen maar weinig bewegingsvrijheid.
Het enige wat ik zeer goed vond van dit spel was het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
aex351 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:38:
Voor de oude MOH fans is het jammer dat Dice en EA zo'n flop naar buiten hebben durven brengen. En dan moesten ze ook nog een wortel gebruiken (BF3 beta ticket) om BF3 fans te strikken. Je zou denken dat ze na BFBC2 wel geleerd zouden hebben dat gebruikers dit niet accepteren, maar proberen het nu met MOH weer opnieuw. Hoop dat ze BF3 niet op deze manier verpesten.

Waar blijven spellen als CS, die na 10 jaar nog steeds met veel plezier gespeeld worden. Nu zal EA natuurlijk concluderen dat een vervolg van MOH niet meer mogelijk is, omdat het spel ineens niet meer zo populair is. Hoop dat die nieuwe COD echt super wordt.
Er zijn ook mensen die het niet accepteren, die kopen het spel gewoon niet ;) Ik had eerlijk gezegd de punten die veel mensen aanhalen al verwacht, daarom laat ik hem nog even links liggen zolang er nog geen patches en fixes zijn.

Na BC2 weet ik dat de support soms op zich laat wachten bij Dice en dat de servers van EA niet alles zijn. Zolang er geen fixes voor BC2 komen gaat er nog even geen geld van mij naar Dice en EA ;) Ik had MoH in eerste instantie willen kopen voor de singleplayer (aangezien ik de oude MoH games altijd leuk vond). Toen ik echter reacties hoorde over de korte duur en de bugs besloot ik om te wachten tot de prijs zou dalen.

Jammer want ik had er wel naar uitgekeken, voordat ik de gameplay van de multiplayer zag :( Overigens denk ik dat de negativiteit meer te danken is aan EA en niet zo zeer Dice, zij moeten gewoon doen wat EA zegt natuurlijk ;)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ik kan toch echt niets anders dan zeggen dat ik heerlijk aan het genieten ben van de game.

Hij is mij dan ook wel een beetje op het lijf geschreven. Je moet ten alle tijden voorzichtig te werk gaan, en de hele omgeving scannen voordat je verder gaat.

De teamplay die ik gezien heb is echt goed. Ik heb regelmatig in een team gezeten met iemand die precies als mij vol in de aanval gaat, met veel smoke grenades. Heerlijk is dat.

Als je eenmaal level15 rifleman bent en 2 smoke grenades hebt, dan ben je echt de meest waardevolle toevoeging aan je team.

Ik blijf de kriebels krijgen als ik wordt neergehaald door een sniper. Aan de andere kant is het zo, dat als de sniper niet 1 hit 1 kill is , ze kansloos zijn.

Anyways, WIE wil met mij samen op Teamspeak te keer gaan <3 ik zoek een partner in crime. Ik beloof veel wins :D

en voeg deze alvast toe aan je favorieten: http://www.mohstats.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Wat een ontzettend slecht spel. BC was al niet helemaal fijn, maar dit slaat echt alles. Spawnkill hier, spawnkill daar. Health van niks. Het ziet er allemaal supermooi en straks uit, maar een gameplay die totaal ruk is. Ongelooflijk dat EA en DICE met al die ervaring steeds weer dezelfde rukproducten opleveren. Je zou toch verwachten dat zoiets al de interface van de server browser wel eens een keertje uitgedacht zou zijn ... nee hoor, gewoon weer van die beginnersfouten als je favo map niet vasthouden, terwijl ik toch echt save. Man o man, 3 dagen oud en ik kijk alweer uit naar black ops of battlefield Vietnam.

EA ga je schamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
ErA schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:27:
[...]

Waar doel je hiermee op?
YouTube: medal of honor PC BETA 'see thru floor GLITCH'

En zo is het bij elke map mogelijk waar hoogte verschil is . :'(

btw for those who care O+
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/3220676.page

[ Voor 11% gewijzigd door MaFFia op 16-10-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
MaFFia schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:22:
[...]

YouTube: medal of honor PC BETA 'see thru floor GLITCH'

En zo is het bij elke map mogelijk waar hoogte verschil is . :'(
lol @ laatste seconde. Boemm.! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ErA schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:09:
Ik kan toch echt niets anders dan zeggen dat ik heerlijk aan het genieten ben van de game.

Hij is mij dan ook wel een beetje op het lijf geschreven. Je moet ten alle tijden voorzichtig te werk gaan, en de hele omgeving scannen voordat je verder gaat.

De teamplay die ik gezien heb is echt goed. Ik heb regelmatig in een team gezeten met iemand die precies als mij vol in de aanval gaat, met veel smoke grenades. Heerlijk is dat.

Als je eenmaal level15 rifleman bent en 2 smoke grenades hebt, dan ben je echt de meest waardevolle toevoeging aan je team.

Ik blijf de kriebels krijgen als ik wordt neergehaald door een sniper. Aan de andere kant is het zo, dat als de sniper niet 1 hit 1 kill is , ze kansloos zijn.

Anyways, WIE wil met mij samen op Teamspeak te keer gaan <3 ik zoek een partner in crime. Ik beloof veel wins :D

en voeg deze alvast toe aan je favorieten: http://www.mohstats.com/
Haha hij is nog steeds mister positivo himself. :*)

Wat een contrast met andere Tweakers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Wel deze game suckt. Toch op PC, als je Hard speelt.

Om te beginnen is hard = easy (voor mij toch) en een andere goede reden is dat het dan plots vol met bugs zitten.

Eerst als ranger waar je supresing fire moet geven, maar door een of andere idiote bug dat niet werkt en je dus héél de missie opnieuw mag beginnen, inclusief filmpje dat je niet kan skipen.

Dan die helikopter waar je die mortiergranaten uit moet schakelen, alleen vergeten ze je te vertellen dat je daarvoor het wapen onder toets 4 moet gebruiken. >_<

En nu bij het dorp waar je rpg kerels moet uitschakelen. Je bombardeert er letterlijk alles plat en vertrekt dan samen in de heuvels om daar dan in het midden van de lucht gewoon te stoppen en niets te doen. Je kan je wapens nog gebruiken, je "vliegt" nog alleen sta je stil, niet meer niets minder.

Jammer dat je in België geen (PC) games kan terugbrengen, of toch niet bij mijn weet.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier op de PS3 een EPIC failure.
Voordeel: mooige grapics super geluid leuke objectives'
Nadeel: Connectie, max 4 spelers, geen voice in partys, geen private party dus geen clanwar's
Enorm veel lag ingame, sniperen met Pistool? schotgun met een enorme range hitboxen die niet kloppen
Maar bovenal: deze game is sniper heaven.. objectives? waarom als iedereen op afstand ligt te loeren.

Graphics 8.5
Sound 9
Objectives 8
Gameplay 8
Bugs 8
Snipers 10
Campers 10
Lone wolf 10

maw een leuke game als je niet van teamplay houd, je niet in een clan speelt en vooral niet te veel wilt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind de multiplayer soms fantastisch, maar soms ook echt verschrikkelijk. Een paar punten van kritiek:

1) Op de PC staat bij mij geen ping bij de servers/spelers. Erg rot als je een lag loze server wil vinden.
2) Lag is irritant. Er is een vervelende soort lag die ik ook tegenkom op de x360 met MW2. Zegmaar datat hij soms extreem erg tegensputtert of je schiet op iemand en je krijgt geen hitmarker/wordt gekilled terwijl je al LANG het hoekje om bent.
3) Zoals velen al zeggen, soms heb ik aan 2 F2000 open pin kogels genoeg om iemand te killen, en soms schiet ik een heel magazijn in iemands hoofd en wordt ik vervolgens gekild door een paar schoten uit z'n pistooltje. Vreselijk gewoon.
4) Vijanden zijn als je de graphics op z'n hoogst hebt op veel maps heel slecht te zien. Ze worden veel te goed gecamoufleerd, dus ik ben gedwongen om een aantal settings helemaal naar low te doen (terwijl ik mooie graphics juist zo leuk aan dit spel vond).
5) Snipers zijn overpowered en veel te veel gebruikt.

Zo. De SP vind ik eigenlijk wel leuk, alleen is het veel te makkelijk als je het mij vraagt. Ik speel nu op hard en het lijkt net als of ik een spel op het makkelijkste niveau aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ik blijf het toch wel grappig vinden dat ik er zo anders tegen aan kijk als anderen.

Dit is de 1e game die er voor zorgt dat ik iets anders doe dan fraggen. Omdat ik die attacking side WIL winnen en omdat het ook KAN.

Teamplay is belangrijk, maar 1 persoon kan ook veel verschil maken.

Ik zou zo graag 1 van jullie, die het niet leuk vinden, mee willen nemen in een paar potjes met mij.

Ik ben geen godsgezant, maar met een gem kd van 3.0 doe ik het best aardig. En trust me, winning = fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
ErA schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:31:
Ik blijf het toch wel grappig vinden dat ik er zo anders tegen aan kijk als anderen.

Dit is de 1e game die er voor zorgt dat ik iets anders doe dan fraggen. Omdat ik die attacking side WIL winnen en omdat het ook KAN.

Ik zou zo graag 1 van jullie, die het niet leuk vinden, mee willen nemen in een paar potjes met mij.

Ik ben geen godsgezant, maar met een gem kd van 3.0 doe ik het best aardig. En trust me, winning = fun!
Zoals ik al eerder zei heb ik al eerder met je gespeeld , maar winning is voor mij echt geen pre tot fun .
Als het zo simpel zou zijn om een spel fun te maken , mhzzz dan ja dan moet je snel tevreden zijn ook .
No offence m8
Ik ben niet zo snel bitching enzo ... hell zelfs over mw2 hoor je mij niet met iwnet , maar dit is toch andere koek . Ik kan maar niet over die vervelende bugs , glitches en errors heen kijken die er met de beta ookal waren . Ze hebben echt bar weinig gedaan na de beta , het enige lijkt de nades :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56

Ik vind het spel ook wel leuk. In tegenstelling tot een hoop vind ik de singleplayer leuk. Het voelt veel authentieker dan de singleplayer van modern warfare. Daar ben je meer zo'n badass super special agent die al bad guys neerknallend wat gaat sightseeën (bonuspunten in scrabble? :p) over de hele wereld. In de eerste modern warfare was de singleplayer nog een intense rush, maar in de 2 was de singleplayer een teleurstelling. Hier heb je echt het gevoel dat je in een echte oorlog bent in Afghanistan. De effecten (dat stof en die hevige glare in de "woestijn" gebieden) en de geluiden (die lijken mij het beste van wat ik tot nu toe heb gehoord in shooters) dragen daar zeer toe bij. Alleen het gedoe met de quads van wolfpack doet daar afbreuk aan: ik heb sterk mijn twijfels of ze dat gebruikten in het begin van de oorlog :p, tenzij iemand toevallig er weet van heeft dat dat echt werd gebruikt?

Multiplayer is tot nu toe leuk en een heel andere ervaring dan modern warfare. Ik suck er voorlopig in, maar ik word langzaam aan beter. Alleen snipers lijken inderdaad wel laser rifles, maar in bijna alle shooters zijn snipers pure bullshit. In modern warfare heb je die quickscoping onzin, alsof je zoiets kan met een sniper rifle. In CSS heb je de AWP die ronduit belachelijk is en gelukkig geband wordt op de zichzelf respecterende servers. Als ze nu eens zouden leren van hun fouten. Als ik ooit een shooter zou maken, dan zouden sniper rifles enorm traag zijn om boven te halen, enorm tragen om te reloaden en traag qua firing rate en het beeld zou enorm wiebelen zodat je het 2 minuten moet stil houden al liggend voor je uberhaupt iets kan raken (of het gewoon niet in het spel stoppen). Wat waarschijnlijk economisch niet aantrekkelijk is voor de game in het algemeen, aangezien de zielepoten hun sniper rifle dan zouden missen. En een killcam zouden ze er ook dringend in mogen stoppen: dat maakt de leercurve wat minder steil. Opnieuw als ik een game zou maken dan zou er bij mij een killcam in zitten waar de hitboxes vaag zichtbaar zijn (of zou je trouwens in principe via raytracing niet kunnen zorgen voor veel exactere hit-berekening?) in slowmotion waarin je de baan van kogels van jou en je doder kunt zien in 2 verschillende kleuren. Dat zou een hoop onzin, onduidelijkheden en gediscussieer vermijden en het zou leerrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Speel je op de PC, PS3 of X360? Ik wil ook wel een potje spelen. Mijn k/d overall is nu volgens mij net boven de 1 ( :+ ) maar ik begin het nu door te krijgen en het stijgt in rap tempo.

E: Een spelerlijst zou leuk zijn in de topic start. Ik heet Thomasmice, zal [GoT] als clantag gaan gebruiken.. :D.

[ Voor 6% gewijzigd door Thomas op 16-10-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk, als ik de SP speel en tegelijk muziek luister met Winamp, freezed mijn geluid, of mijn volledige pc.
Kicken, erg goed geprogrammeerd.
Wat een teleurstelling dit spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:52:
Ook leuk, als ik de SP speel en tegelijk muziek luister met Winamp, freezed mijn geluid, of mijn volledige pc.
terecht >:) het enige goede van het spel is de audio en die overrun jij met muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Laatst online: 13-07-2024
bram1984 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:54:
[...]

Haha hij is nog steeds mister positivo himself. :*)

Wat een contrast met andere Tweakers hier.
Ik vermaak ook nog steeds prima met de MP......

Ik denk dat ze beter een game kunnen maken waarin je game developers kapot moet knallen en klaag-balies als objective in moet nemen . _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met mijn KD is net boven de 1 maar nu heb ik het door en gaat het beter.
Mijn KD gaat prima zeker als ik gewoon loopt te campen dan haal ik 20 op1, maar dan schaam ik me dood.
Kijk ik snap best dat moderne oorlogvoering gewoon hardcore campen is en je zekers niet als een dwaas moet rondrennen, er kan toch wel een ballans te vinden zijn zodat iedereen happy is.
Ballans in de vorm van maximaal x personen met een scope ( voorbeeld Day of defeat en counterstrike )

Ik wil er wel aan toevoegen dat er een verschil is tussen campen en verdedigend opstellen, diegene die enkel in de deuropening blijft liggen en daar steeds maar weer hetzelfde kunsje uithaal vind ik harcore campen.
Als jij als sniper een goede spot vind en daarvandaan een gebied afscherm vind ik geen probleem zolang het spel in ballans blijft met maximaal x snipers.
Het van dekking naar dekking sluipen om op die manier ongezien kills te halen vind ik een normale manier van gamen.

Maja das mijn mening en een dergelijke game heb ik nog niet gevonden... naja kz2?? straks kz3
hopelijk kan Crysis2 hierin verandering brengen want van Black ops verwacht ik hetzelfde tafreel als Modern Warefare waar je als een achterlijke rond rent met een quickscope die als langeafstands schotgun wordt gebruikt.
Ook de manier van Hosten is in MWF gewoonweg belachelijk te noemen want iemand met een 14k4 modem kan nog een game hosten met alle gevolgen van dien, maja ik raak nu oftopic en heb zelf het gevoel dat geen enkele schooter goed genoeg voor me is :-(

Van mijn mogen ze counterstrike opnieuw voor de PS3 uitbrengen, maja dan zal ik daar wel weer wat over te zeuren hebben :-)

groetjes Zeurpietje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:20:
Wat bedoel je met mijn KD is net boven de 1 maar nu heb ik het door en gaat het beter.
Mijn KD gaat prima zeker als ik gewoon loopt te campen dan haal ik 20 op1, maar dan schaam ik me dood.
Kijk ik snap best dat moderne oorlogvoering gewoon hardcore campen is en je zekers niet als een dwaas moet rondrennen, er kan toch wel een ballans te vinden zijn zodat iedereen happy is.
Ballans in de vorm van maximaal x personen met een scope ( voorbeeld Day of defeat en counterstrike )
Het spel speelt heel anders dan shooters die ik gewend ben, nu heb ik door hoe ik moet spelen. Ik weet nu op elke map plekken waar snipers zitten, en check die voordat ik ga rennen. In de meeste game modes/maps zoek ik gewoon ergens cover, blijf vanaf daar even zitten om wat kills te halen (en dit is overigens nooit achter een deur of om een hoekje, meestal zit ik gewoon ergens achter een container o.i.d.) en ren dan verder.

In CSS zat ik altijd in servers met een AWP ban of waar ze aan de hand van het aantal spelers gelimit waren, maar doordat er dan bijv in elk team 1 iemand zat met een AWP schakelde ze elkaar wel uit. Ik zou het hier niet meer dan logisch vinden dat die 1 shot kill snipers ook gewoon worden gelimit, soms zit het halve team met zo'n ding en dan heb je op een aantal maps gegarandeerd verloren.

E: Overigens als Valve een nieuwe Counter Strike gaat uitbrengen wordt dat gegarandeerd de beste shooter die er op dat moment te krijgen valt, en dan al helemaal als het ook nog eens voor de PS3 en X360 uitkomt, en als je er nog een schepje bovenop wil doen moet je er voor zorgen dat je ook custom maps kan maken/porten naar/voor een console. Counter Strike zie ik als de beste shooter die er is, alles klopt daar gewoon.

[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 16-10-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

Thomasthomas schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:28:
[...]
E: Overigens als Valve een nieuwe Counter Strike gaat uitbrengen wordt dat gegarandeerd de beste shooter die er op dat moment te krijgen valt, en dan al helemaal als het ook nog eens voor de PS3 en X360 uitkomt, en als je er nog een schepje bovenop wil doen moet je er voor zorgen dat je ook custom maps kan maken/porten naar/voor een console. Counter Strike zie ik als de beste shooter die er is, alles klopt daar gewoon.
Toen Valve CS:S uitbracht was er opstand, geruzie, gehuil. Ja de "echte gamer" speelt alleen CS 1.6. Of SoF 1.0. Of CoD2 1.1. :O Mijn punt is: bij elke verandering moet men wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:11:
[...]

terecht >:) het enige goede van het spel is de audio en die overrun jij met muziek.
Als je hoorde wat voor hemelse klanken ik op mijn pc draai, snapte je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:20:

Het probleem met hedendaagse games is dat ze de KD ratio ook vermelden. Vroeger werd niets opgeslagen, en daardoor maakte het niet of je een keer strontlazarus uit de kroeg kwam en je volledig liet af slachten. Nu bedenk je je twee keer, omdat anders je precious kd ratio naar de maan gaat.
Eigenlijk verprutsen de statistieken je lol, maar ja, dat is met veel dingen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Echt ongelooflijk hoe bagger het gaat als je team een en al sniper is.... Ik kom het echt helaas in elk spel tegen.. Mensen die objectives gaan spelen en dan lekker voor hun kill death ratio gaan spelen. Echt zo ongelooflijk fucking irritant wordt dat... En met name in Medal of Honor krijg je het gewoon amper voor elkaar om in je uppie iets te armen...

Maar de leuke potjes zijn dan ook wel echt leuk ;p

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-10-2010 21:55 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Ik zou gewoon servers opzoeken met max 16 players ofzo..
Vind de mappen voor 24 wat te klein IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Stewie! schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:38:
[...]

Toen Valve CS:S uitbracht was er opstand, geruzie, gehuil. Ja de "echte gamer" speelt alleen CS 1.6. Of SoF 1.0. Of CoD2 1.1. :O Mijn punt is: bij elke verandering moet men wennen.
Zeker waar, dat had ik vooral bij de overgang van CS naar CoD.

Maar als het op CS aankomt, zweer ik bij de pre-Source versies. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Maat van mij is helemaal lyrisch over het spel op de PS3 wel te verstaan dus morgen maar even checken daar.
Heb er overigens weinig hoop in dat ik van mening zal veranderen na de Beta op de PC gespeeld te hebben maar we zullen zien 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Duurt wel erg lang voor de MP review van tweakers.net, of niet ?

[ Voor 15% gewijzigd door Aslanboy1905 op 17-10-2010 00:16 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben als clan met ruim 10 man deze game aangeschaft, zit er totaal maar dan ook 0,0% clan support in de game, waarom kun je er dan wel een clantag in aanmaken terwijl je niet eens een private game kan opstarten?

Bijna iedereen is zwaar gefrustreerd over deze game die overbevolkt wordt door snipers... snipers en objectives? das een no go.
Niet alleen heeft Dice een pruts spel afgeleverd waarin de sniper je met 1 schot kan killen ( maakt niet uit waar je geraakt wordt) maar de balans ik echt totaal zoek.
Dus na het prutswerkt van Dice ook ff een grote pluim voor dat stelletje dat enkel met een scoop achter blijft hangen voor killstreaks.

Mijn schijfje staat inmiddels op markplaats, en dat al na 2 dagen.
geloof me dat dit het einde betekend voor de MoH reeks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 00:46:
Hebben als clan met ruim 10 man deze game aangeschaft, zit er totaal maar dan ook 0,0% clan support in de game, waarom kun je er dan wel een clantag in aanmaken terwijl je niet eens een private game kan opstarten?

Bijna iedereen is zwaar gefrustreerd over deze game die overbevolkt wordt door snipers... snipers en objectives? das een no go.
Niet alleen heeft Dice een pruts spel afgeleverd waarin de sniper je met 1 schot kan killen ( maakt niet uit waar je geraakt wordt) maar de balans ik echt totaal zoek.
Dus na het prutswerkt van Dice ook ff een grote pluim voor dat stelletje dat enkel met een scoop achter blijft hangen voor killstreaks.

Mijn schijfje staat inmiddels op markplaats, en dat al na 2 dagen.
geloof me dat dit het einde betekend voor de MoH reeks..
Ik geloof je niet ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:44
Je kan het ook "Medal of Crap" kunnen noemen.

Het meest erge vind ik dat ze je voor dom verkopen. In mijn ogen is dit gewoon oplichting.

( ik ben opeens heel voorzichtig om Black Ops gelijk te kopen ) Ik wacht eerst wel effe af :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ik heb het spel nu 1 dag en moet zeggen dat ik best vet vind.
De laatste tijd speel ik weinig MW2 meer, cheaters etc.
Maar dit schieten bevalt me wel, eindelijk een game waar de sniper tot zijn recht komt.
Na een avondje spelen zit ik nu op level 10 met sniper, lekker campen en schieten haha.
Het speelt iig beter dan BFBC2.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:04

aex351

I am the one

Neverwinterx schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:57:
[...]
Multiplayer is tot nu toe leuk en een heel andere ervaring dan modern warfare. Ik suck er voorlopig in, maar ik word langzaam aan beter. Alleen snipers lijken inderdaad wel laser rifles, maar in bijna alle shooters zijn snipers pure bullshit. In modern warfare heb je die quickscoping onzin, alsof je zoiets kan met een sniper rifle. In CSS heb je de AWP die ronduit belachelijk is en gelukkig geband wordt op de zichzelf respecterende servers. Als ze nu eens zouden leren van hun fouten.
Helemaal niets mis met de awp of soortgelijke wapens in andere spellen. Het vereist skill om het te gebruiken en ook om het te kunnen counteren. Maar ik kan begrijpen begrijpen dat mensen met minder skill, noobs, het vervelend vinden om continue dood te gaan. Kortom, je moet niet als een blinde gaan rondrennen. Het enige argument om de AWP uit te schakelen is voor meer close combat of langere gevechten. De reden die jij nu oppert gaat niet over close combat, maar over een grotere kans om weg te kunnen komen en om HP te rechargen of medic packs te pakken afhankelijk van het spel.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Medal of Honor

An honest review from a Ret. Spec Ops soldier.

After having played in the betas I knew exactly what to expect when the game released. MW2 and BFBC2 fan boys complaining that this game doesn't measure up to either of those two games. So here is the honest review that you all really want.

First, you will not be impressed by the singleplayer aspect of this game, as the story is rather weak on length but having served in Spec Ops myself I can attest that this game is highly accurate. The gun sounds that many people are complaining that don't sound right, well sorry folks, that's what those weapons DO sound like. The little "pings" in the sound of the cyclic rate of the AK-47, it's there. It is truly amazing to hear the sounds of weapons that you've heard in real life echoing through your headphones...ahhhhh.

So, if you were expecting a long singleplayer experience, go buy Fallout New Vegas. This game is all about Multiplayer. To truly enjoy this experience you MUST know real military tactics if you want to succeed. I think the learning curve for this multiplayer game is a little higher than most.

If you aren't the type of gamer that likes to communicate with his team you might get very frustrated at losing matches a lot. This game forces you to use the abilities and tactics of your ENTIRE team. Which can make multiplayer difficult for those that just like to "run and gun" like MW2. THis time you have to aim. And you also have to know the quirks of your chosen weapon. They don't all shoot the same, and much like real life, many of the guns can be more efficiently used without sights, scopes, and attachments. It's learning these nuances quickly that will give you the upperhand in combat.

This game is bar none the most accurate depiction of close quarters fighting ever. As many of you first-person shooter fans don't understand, this game is not for the young unlearned gamer...especially on the PC. It isn't for the pray and spray types, as in real combat, which for the record I have seen my fair share of bullets, 90% of all engagements take place within 100 meter distance. So, if you're complaining that the maps are too small and linear its because you weren't smart enough to know how to guide your team to figure out how to beat those campers at choke points. Tactics people. You will have a wonderful experience with this game if you are former military, or if you honestly appreciate tthe accuracy portrayed in this game. Now go out and get a copy, so I can destroy you.

http://rr.pc.ign.com/rrview/pc/medal_of_honor/037294/129758/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu in het Nederlands........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik denk wel dat het duidelijk is hoor ?
:*)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Striptease schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:07:
Ik denk wel dat het duidelijk is hoor ?

[...]

:*)
Deze man (Spec Ops soldier) vind het spel goed omdat het volgens hem de werkelijkheid benaderd.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het daarom perse een goed of leuk spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Bah, zit ik in single player in een respawn loop. En in MP is dat respawnen ook niet om naar huis te schrijven. Ik ben het er mee eens dat het een heel andere MP is dan MW2, want hier moet je secuur te werk gaan ipv rennen en schieten.

Ik vind het een leuke game, maar ik vrees dat het nu al vol zit met cheaters...killcam zou ook wel nice zijn om te zien hoe ik ben gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Lijkt de game ( in MP ) niet erg veel op BC2 ?
Van wat ik heb kunnen zien op youtube zie ik dat veel elementen gelijk zijn. Is het wel echt een toevoeging, of een aangename aanwinst om van een nog huidige BC2 speler ( ik :) ) over te gaan op MoH ?

Gewoon subjectief advies gevraagd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Lekker bc2 blijven, persoonlijk vind ik MoH een grote flop... maar dat is natuurlijk mijn mening!

[ Voor 32% gewijzigd door Donnie op 17-10-2010 15:39 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
Wat ik vooral lastig vind, zijn de 2 verschillende engines die gebruikt zijn voor SP en MP.

De SP vind ik best speelbaar, maar MP is een heel ander verhaal.
Je kunt niet op dezelfde manier bewegen zoals je in de SP doet.

De singelplayer vind ik ook best wel leuk tot nu toe, ook al krijg ik niet heel veel van het verhaal mee.
Maar datzelfde had ik ook bij MW2.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou vanmiddag ook maar met de SP begonnen. Kom ik tijdens de eerste missie al een probleempje tegen.

Laatste stukje waar je een aantal gebouwtjes moet ontruimen: vlak voor een "breach and clear" sukje staat een stel banden opgestapeld, staat een van m'n teammaten tegen dat stapeltje aan te rennen, waardoor de game niet verder gaat... als dit een voorbode is voor de rest van 't spel wordt 't nog leuk.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 14:36
Dit is soms op te lossen door even een kogeltje op je teammate te schieten. soms komen ze dan weer ff los. wat ook nog wel eens wil werken is gewoon verder spelen, dan komtie vanzelf weer naar je toe :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Visgek24 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:59:
Dit is soms op te lossen door even een kogeltje op je teammate te schieten.
I.d.d daar kwam ik ook achter, probeerde eerst de banden, maar dat wilde niet...
Ik vind het niet heel erg zoiets, maar als direct al in de eerste de beste missie is...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
In ben nu in de SP op het stuk dat ik gasten met een Apache helikopter moet uitschakelen. Gasten zitten vlak bij een grot en gebruiken een mortier. Het spel geeft aan dat ik op het cijfer 4 moet drukken om 'Hellfire' te activeren. Dat lukt.
Wat later moet ik weer gasten met een mortier uitschakelen, wederom met Hellfire. Met machinegeweer kun je wel de Afghaanse strijders doden, maar niet de mortier kapot maken, dat moet met Hellfire.
Probleem is dat als ik bij dat stuk op het cijfer 4 druk ik de melding 'screen limit' op het scherm krijg.
Dat is gewoon van het spel zelf, dus geen foutmelding, maar ik heb geen flauw idee wat ik daar moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Er is toch gewoon dezelfde engine voor SP en MP gebruikt? Nouja SP is imo een stuk lelijker, en ik vind het vervelender bewegen....

Ik vind het spel wel de moeite waard maar het is niet voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
Thomasthomas schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:04:
Er is toch gewoon dezelfde engine voor SP en MP gebruikt? Nouja SP is imo een stuk lelijker, en ik vind het vervelender bewegen....

Ik vind het spel wel de moeite waard maar het is niet voor iedereen.
SP maakt gebruik van de Unreal 3 engine en MP van dezelfde engine waar ook Bad Company 2 gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Artwido schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:48:
[...]

Deze man (Spec Ops soldier) vind het spel goed omdat het volgens hem de werkelijkheid benaderd.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het daarom perse een goed of leuk spel is.
Het probleem met een game zoals deze is, dat niet iedereen snapt, dat ze `m realistisch hebben gemaakt ( voor zo ver dat kan ). Wat je dan krijgt, is dat een groot deel niet snapt hoe je moet spelen......

Veel gehoorde klachten.....

1. Er zitten zoveel snipers......oplossing : blijf in dekking lopen, verplaats je snel, sprint dus van cover-plek naar cover-plek, geef je teamleden suppressing fire, zodat deze op kunnen rukken en gebruik vooral je rookgranaten op de kleine open stukjes. Dat betekend dus, dat wanneer je het aanvallende team bent, dat er niet meer als 4 snipers in je team zouden moeten zitten op een volle server, deze zouden ook mee moeten oprukken en niet blijven hangen.

2. Maps zijn te klein.......oplossing : je kunt nadat je dood bent gegaan, op veel verschillende manieren, naar de plek lopen waar je naar toe wilt.....je kan binnendoor, omhoog, via het ene gebouw of het andere, enzv.....dus ook hier geldt, denk na.

3. De wapens hebben weinig recoil.......dat hebben moderne wapens nou eenmaal.....oplossing : ga een WII shooter spelen, maar nee, daar zijn we ook op uitgekeken ( mensen hebben nou eenmaal al zoveel games gespeeld en zijn behoorlijk verwend geraakt ;) ).

4. Het nodigt uit tot campen......het punten-systeem is juist zo gemaakt, dat je voor kills en ondersteunende acties punten krijgt en dus worden de aanvallers toch enig sinds gecompenseerd voor hun acties. Het is normaal in een echte oorlog, dat de aanvallende partij 2 x zoveel doden heeft en bij urban warfare loopt dit zelfs op tot 10 x ! . Lui die alleen maar zitten te campen en zich druk maken over hun k/d ratio, spelen vaak alleen maar om hun ego te boosten.....het wordt pas leuk als je in een server zit, waar de teams bezig zijn om de doelen te halen......probleem is dan alleen, niet iedereen kan snel inzichtelijk handelen en dat zul je het moeten leren of je komt er achter, dat je dat niet kunt.....het is dus niet een game voor de massa en dus zul je veel horen zeggen.....wat een kut game.....ipv. dat ze gewoon zeggen, het is niet mijn soort game.
Ik ken een aantal mensen, die helemaal weg zijn van GTA, ik heb de game hier en heb `m +/- 25 uur gespeeld, het is niet mijn soort game. Fallout 3 hetzelfde verhaal, 2 vrienden van me vinden het de beste game ooit die ze gespeeld hebben, ik heb de game een kans gegeven en `m 25/30 uur gespeeld......ik vindt `m aardig en niet meer dan dat. En zo kan ik nog wel even doorgaan ( discussies over voetbal spellen, race sims, enzv........conclusie is dan gewoon, smaken verschillen).

5. Er zitten zoveel cheaters, je wordt met 1 shot al gekilled.......duh, als je in je hoofd geschoten wordt, dan ben je idd met 1 schot dood !.....en door de lag, denk je soms nog weg te kunnen duiken, maar was je toch net te laat !.....en natuurlijk kom je af en toe mensen tegen, die heel erg goed en snel zijn ( als je niet tegen je verlies kunt, komt dat hard aan, want dan krijgt je ego een flinke deuk ( en dat soort mensen moeten door een minderwaardigheidscomplex, hun ego voortdurend boosten en kunnen niet uitstaan, dat ze ge`ownd worden )).....tuurlijk zullen die overal ranten, dat het een kutgame is vol met cheaters......en nee, ik ben niet iemand die steeds bovenaan staat, ik sta vaak nog met een negatief k/d, ik vind het ook veel leuker om de doelen proberen te halen en als dat m`n k/d verneukt, dat zal dan wel. :)

Conclusie is dan ook, je zult de game moeten proberen en kijken of het je smaak is.
Hou je niet van MP, dan vind ik een bedrag van 30 E al te veel voor een SP van maar 4/5 uur.....

Bij IGN zag ik dat de bezoekers ( 123 ) gemiddeld een 7,3 geven......daarbij zitten er dus ook genoeg, die de game een behoorlijk slecht cijfer geven en dus gaat het gemiddelde van de mensen die de game wel goed vonden ( en dus een aardig cijfer geven ) flink naar beneden.

Het is gewoon een lastige keuze......of je vindt er niks aan en koopt een kat in de zak of de game ligt je wel..... en dus zou ik er niet meer als 30/35 E aan uitgeven, mits je geïnteresseerd bent in de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

McWolf82 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:48:
In ben nu in de SP op het stuk dat ik gasten met een Apache helikopter moet uitschakelen. Gasten zitten vlak bij een grot en gebruiken een mortier. Het spel geeft aan dat ik op het cijfer 4 moet drukken om 'Hellfire' te activeren. Dat lukt.
Wat later moet ik weer gasten met een mortier uitschakelen, wederom met Hellfire. Met machinegeweer kun je wel de Afghaanse strijders doden, maar niet de mortier kapot maken, dat moet met Hellfire.
Probleem is dat als ik bij dat stuk op het cijfer 4 druk ik de melding 'screen limit' op het scherm krijg.
Dat is gewoon van het spel zelf, dus geen foutmelding, maar ik heb geen flauw idee wat ik daar moet doen.
Er zit ergens anders nog een mortier, die moet je eerst uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
nazuzed schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:34:
[...]

Veel gehoorde klachten.....

1. Er zitten zoveel snipers......oplossing : blijf in dekking lopen, verplaats je snel, sprint dus van cover-plek naar cover-plek, geef je teamleden suppressing fire, zodat deze op kunnen rukken en gebruik vooral je rookgranaten op de kleine open stukjes. Dat betekend dus, dat wanneer je het aanvallende team bent, dat er niet meer als 4 snipers in je team zouden moeten zitten op een volle server, deze zouden ook mee moeten oprukken en niet blijven hangen.
Het probleem met die snipers is ook die bij komende mortars ed( ja de andere classes hebben dit ook)
Je ziet ze amper en geen killcam.. Perfect voor die lui.
Heb je eenmaal mortars, en ze vanaf hun campplek precies zien waar ze deze moeten plaatsen.. 2,3 of 4 kills met een mortar en je hebt weer beschikking over een volgende...enz enz..

Ik heb ook wel leuke games gehad met combat mission.. Vooral die Airfield is leuk te doen met 2 teams die niet veel gebruik maken van de sniper"class"

Ik kijk iig uit naar servers waar geen snipers meer worden toegelaten of gelimiteerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:50
WoRReLbier schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:32:
[...]

Het probleem met die snipers is ook die bij komende mortars ed( ja de andere classes hebben dit ook)
Je ziet ze amper en geen killcam.. Perfect voor die lui.
Heb je eenmaal mortars, en ze vanaf hun campplek precies zien waar ze deze moeten plaatsen.. 2,3 of 4 kills met een mortar en je hebt weer beschikking over een volgende...enz enz..

Ik heb ook wel leuke games gehad met combat mission.. Vooral die Airfield is leuk te doen met 2 teams die niet veel gebruik maken van de sniper"class"

Ik kijk iig uit naar servers waar geen snipers meer worden toegelaten of gelimiteerd..
Ik kwam zonet niet eens meer als defender uit mijn spawnplek op het 3e gedeelte van combat mission (grote hangar komen de attackers uit, defenders spawnen achter vliegtuigen.......

Allemaal baserapen maar defenden ho maar.

Owja, zonet met combat mission op die "groene" map. Sniper van de attackers, KD 55:0.....nadat we weer op die map zaten na een tijdje, KD aan het einde: 49:0. Geen idee waar hij zat...

[ Voor 9% gewijzigd door Dersan op 17-10-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is de field of view op de PC aan te passen ?

Zoals de FOV nu is vind ik het alsof ik door een klein gaatje van 5x5cm aan het spelen ben. Dit is iets waar wel meer spellen met deze engine last van hebben maar bij dit spel vind ik het wel heel erg. Zoals het nu is zie ik te weinig en vind ik het ook totaal niet lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Het enige waar ik me een beetje aan stoor is dat je niet kan liggen in de MP en dat je niet weg kan gaan tussen potjes door maar alleen als je in een game bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
@ Pilatus De FOV is wel aan te passen toch? Voor MP, die draait op Frostbite. En bij BC2 kon ik deze gewoon aan passen in de settings .ini file

@Dersan hier nog zo'n voorbeeld waar je amper uit je spawnplek komt.
YouTube: Medal of Honor: AK74U 38 Kill Spawn Trap (Clip)

Vind het spel best leuk op z'n tijd, maar heb nu meer negatieve dingen ervaren dan positief helaas. Dit spel vervangt BC2 iig niet voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

nazuzed schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:34:
[...]

Het probleem met een game zoals deze is, dat niet iedereen snapt, dat ze `m realistisch hebben gemaakt ( voor zo ver dat kan ). Wat je dan krijgt, is dat een groot deel niet snapt hoe je moet spelen......
Realistisch??? Ik meen me ooit een artikel te hebben gelezen over de psychische gevolgen i.v.m oorlogsvoering bij soldaten. Een geval was er een ranger die bij de inval in Irak, het exacte cijfer weet ik niet meer, maar hij had op een week tijd maximum 6 vijanden kunnen doden en werd als "super soldaat" omschreven door zijn collega's. Hoeveel een special ops er moet killen voor die status is mij een raadsel, maar als ranger heb ik in dat spel toch wel tientallen vijanden op minder dan 2 dagen gedood. Ook die apache die een RPG overleefd lijkt me vrij uniek. Kwa geluid zit het super maar daar houd het realisme op in mijn ogen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
PilatuS schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:08:
Is de field of view op de PC aan te passen ?

Zoals de FOV nu is vind ik het alsof ik door een klein gaatje van 5x5cm aan het spelen ben. Dit is iets waar wel meer spellen met deze engine last van hebben maar bij dit spel vind ik het wel heel erg. Zoals het nu is zie ik te weinig en vind ik het ook totaal niet lekker spelen.
in je documenten staat een map met de ini erin ... daar kan je de fov van 55 naar meen 80 of 120 max aanpassen . :)

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste