Medal of Honor: MP probleem 'connection interrupted'

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315883

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gisteren Medal of Honor gekocht, Maar heb nu een probleem.
Ik kan namelijk niet online, ik krijg direct deze melding: connection interrupted; The EA servers are not currently available.

Ik lees verder op internet dat mensen dit hadden met de beta, maar ik heb de volledige.
Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-07 08:24
Even kijken in de EA-fora?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthewhay
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 22:24
ook een paar keer gehad, heb het toen gewoon nog een keer geprobeerd en toen deed die het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik lees heel veel dezelfde berichten van spelers met verschillende systemen. Het lijkt dus een EA probleem te zijn. Ik ben bang dat je geduld zult moeten hebben tot EA hun servers gestabiliseerd hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 16-10-2010 22:55 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Omdat het een probleem/vraag betreft een tikje richting Spielerij - Problemen & Vragen en de titel iets uitgebreid.

Op GoT verwachten we wel enige eigen inzet. Als je bijvoorbeeld gaat [google=medal of honor connection interrupted] kom je diverse sites tegen, waaronder het forum van EA waar diverse (recente) topics staan met betrekking tot het probleem. Daar kun je inderdaad uit opmaken dat het probleem (in het geval van de consoleversie) waarschijnlijk aan de kant van EA ligt.

Ook iets meer info is wel gewenst, in dit geval had je in je startpost aan kunnen geven welk platform het betreft. Als je dit soort info direct geeft hoeven mensen er niet naar te raden of te vragen en kun je ook beter geholpen worden :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Nakebod

Nope.

En als het niet aan EA ligt, ben nu bezig iemand te helpen die ook dit probleem heeft.
Ik kan gewoon inloggen, hij niet.

Nu heeft hij in het verleden wel eens een wat minder legale versies van een EA spel gehad, waar een aantal servers in de Windows hosts file werden geblokeerd.

C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
Als daar iets met EA in staat kan het al voor problemen zorgen.

Nu de EA servers uit de hostfile zijn werkt alles zoals het moet.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1