Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 16:55
Ok, nu ga ik een heeeele domme vraag stellen, maar waar vind ik de MP? Ik zie alleen Campaign en Tier 1.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nou, ik heb de game niet maar ik geloof dat je gewoon 2 shortcuts hebt, 1 voor SP en 1 voor MP... dus ff zoeken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:53
Chilly_Willy schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:16:
Ok, nu ga ik een heeeele domme vraag stellen, maar waar vind ik de MP? Ik zie alleen Campaign en Tier 1.
Er is een speciale snelkoppeling gemaakt voor de multiplayer ;) Als je Windows 7 hebt kan je deze terugvinden bij Ontspanning.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
Lomp, ik heb gewoon EA Download Manager en daar staat alleen 1 Medal of Honor in met "ready to play" en dan krijg je de SP.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Ik heb hem gisteren gekocht en ben opzich tevreden met de MP op mijn PS3. Helaas weer 720P maar hier ben ik al aan gewend op de PS3, had liever 1080P gezien. Even een vraag over de MP op de PS3. Ik kan voor € 9,99 extra content aanschaffen maar zou niet weten wat dit toevoegd? Iemand een idee, is dit ook zo op de XBOX360? En waar ik zelf erg van baal is de Voice Activation.. Dit heb je in COD MW2 ook maar in BFBC 2 weer niet.. Ik bedoel hiermee: als je headset gebruikt en praat met een vriend dan activeert je stem pas als je gaat praten! Mooi oplossing zou je denken maar werkt voor geen meter.. In BFBC 2 heb je dit niet en kan je gewoon altijd door praten met je vrienden. Erg slecht van DICE, had dit niet verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
bram1984 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:55:
[...]
Eerlijk gezegd is Dice voor mij juist de reden om deze niet te halen. Hetzelfde heb ik met BC2.
Met BC2 heb ik geen problemen. Persoonlijk vind ik dat juist een erg geslaagde game (MP), maar goed dat is persoonlijk. Door het feit dat DICE ook de MP van MoH heeft gemaakt, had ik toch wel wat meer verwacht van de Mp van MoH.

In het topic van BC2 lees ik regelmatig iets chokepoints in bepaalde maps. Naar mijn mening is dat in MoH nog veel erger. Ook de maps vond ik aan de krappe kant (komt misschien omdat ik BC2 gewend ben)
ChrisAB schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:32:
Ik heb hem gisteren gekocht en ben opzich tevreden met de MP op mijn PS3. Helaas weer 720P maar hier ben ik al aan gewend op de PS3, had liever 1080P gezien. Even een vraag over de MP op de PS3. Ik kan voor € 9,99 extra content aanschaffen maar zou niet weten wat dit toevoegd? Iemand een idee?
Ik had bij het spel een Voucher met redeem code, waarme je deze extra content kunt activeren. Ik heb het idee dat dit hetzelfde is als de VIP code van BC2, dus voor toekomstige extra content. De mensen die deze voucher niet hebben (bijv. 2e hands gekocht spel), moeten deze redeem code kopen voor een bedrag van €9,99.

[ Voor 35% gewijzigd door Jackal131 op 14-10-2010 11:37 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 11:02
Heb nog steeds geen verzendbevestiging van Mediaoffer voor de PC versie :-(
Ik heb zelf de Single Player al uitgespeeld via een wat minder legale manier, vond het echter zwaar tegenvallen. De AI... de graphics... not up to standards om het zo maar te zeggen.
Hoop dat de MP beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik ben nog steeds in twijfel kopen of niet (voor de PS3). B:BC2 is voor mij de standaard, en ik ben toch bang dat dit tegen gaat vallen als ik veel verhalen zo lees.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Dutchy007 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:56:
Heb nog steeds geen verzendbevestiging van Mediaoffer voor de PC versie :-(
Ik heb zelf de Single Player al uitgespeeld via een wat minder legale manier, vond het echter zwaar tegenvallen. De AI... de graphics... not up to standards om het zo maar te zeggen.
Hoop dat de MP beter is.
mijn PS3 versie is zojuist verzonden als ik de email mag geloven O-) !

Dat wordt morgen middag een uurtje knallen en zaterdag verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Dit is niet heel nuttige informatie.

[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 14-10-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Heb de limited edition gekocht voor 59e. scheelde 10e met de normale, maar heb nu wel toegangscode tot BF3 beta :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
Ik vond de SP er niet echt mooi uitzien, leek wel of het nog niet af was. Verder is de performance om te huilen, bij elke read van de harddisk stotterde het op mijn scherm, dat heb ik niet met de MP versie, of met MW2 of BC2 of welke game dan ook gehad. Als hij niet laad is de framerate wel redelijk.

Ook kwam ik een bug tegen. En het level waar je de airfield moet beschermen van de trucks en tanks met oa hellfire missiles moet je dat in 1 keer lukken. Lukt je dat niet dan werken de hellfire missiles niet bij als weer op het checkpoint komt en moet je het hele level opnieuw spelen.

Verder is de SP gewoon veels te simpel, ik had al gelezen dat het simpel was, dus speel hem op hard, maar zelfs dan is het veels te makkelijk. Ik speel nu maar pistols only en pak alleen een rifle voor lange afstand kils. AI is ook niet echt best.

En dan de MP, bijna niets veranderd tov de Open Beta, maar dit vond ik al erg goed en deze dus ook. Maps zijn soms kleiner dan MW2 (Rush uitgezonderd natuurlijk). Maar het speelt lekker snel en geeft genoeg plezier. Ook dat je kan kiezen tussen een offensie of een defensive killstreak is wel mooi gedaan en ook dat je daarmee je team kan helpen. Uiteraard zijn ook in deze game snipers, maar omdat de afstanden niet heel groot zijn en je met smoke voor wat cover kan zorgen is het best goed te doen. Ik irriteer me er iig niet aan.

SP heeft weinig replay waarde, maar de MP maakt een hoop goed en daar kan je je uren mee vermaken.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Chilly_Willy schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:59:
En dan de MP, bijna niets veranderd tov de Open Beta,
Tuurlijk is er niks veranderd, die game werd waarschijnlijk allang geperst (of was dat al) toen de open beta begon ;) Het ging om stresstest voor de servers en een stukje aandacht om te laten zien dat t nu beter is dan de brakke closed beta.
maar dit vond ik al erg goed en deze dus ook. Maps zijn wel kleine, soms zelfs kleiner dan MW2 (Rush uitgezonderd natuurlijk). Maar het speelt lekker snel en geeft genoeg plezier. Ook dat je kan kiezen tussen een offensie of een defensive killstreak is wel mooi gedaan en ook dat je daarmee je team kan helpen. Uiteraard zijn ook in deze game snipers, maar omdat de afstanden niet heel groot zijn en je met smoke voor wat cover kan zorgen is het best goed te doen. Ik irriteer me er iig niet aan.
Dat klinkt goed opzich :) Ik wacht nog even tot de prijs ietsje gezakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Laatst online: 16-08 23:12
"Ik had bij het spel een Voucher met redeem code, waarme je deze extra content kunt activeren. Ik heb het idee dat dit hetzelfde is als de VIP code van BC2, dus voor toekomstige extra content. De mensen die deze voucher niet hebben (bijv. 2e hands gekocht spel), moeten deze redeem code kopen voor een bedrag van €9,99."

Dan ben ik even lekker genaaid door de FRS want heb deze Redeem code er helemaal niet bij zitten, tenminste niet zo'n voucher? Is dit een los blad? Ik heb het boekje en 2 reclame blaadjes van Crysis en Battlefield Vietnam ofzo. En wat krijg jij extra als je deze code heb ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ChrisAB schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:48:
"Ik had bij het spel een Voucher met redeem code, waarme je deze extra content kunt activeren. Ik heb het idee dat dit hetzelfde is als de VIP code van BC2, dus voor toekomstige extra content. De mensen die deze voucher niet hebben (bijv. 2e hands gekocht spel), moeten deze redeem code kopen voor een bedrag van €9,99."

Dan ben ik even lekker genaaid door de FRS want heb deze Redeem code er helemaal niet bij zitten, tenminste niet zo'n voucher? Is dit een los blad? Ik heb het boekje en 2 reclame blaadjes van Crysis en Battlefield Vietnam ofzo. En wat krijg jij extra als je deze code heb ingevoerd?
Tip: Quote knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb ook de voucher met de code, maar volgens mij krijg je die alleen als je de Limited Edition of Tier 1 hebt gekocht. Overigens vraag ik me wel af hoe ik daarna een uitnodiging krijg voor BF3 :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Royz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:02:
Ik heb ook de voucher met de code, maar volgens mij krijg je die alleen als je de Limited Edition of Tier 1 hebt gekocht. Overigens vraag ik me wel af hoe ik daarna een uitnodiging krijg voor BF3 :)
Op de PC kreeg ik de melding dat m'n Limited Edition license aan m'n EA account was toegevoegd, dus aan de hand daarvan zullen ze je waarschijnlijk via het mail adres van je account een beta key sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 20-09 14:00
ChrisAB schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:48:

Kijk nog eens naar het blaadje wat jij ziet als reclame voor Battlefield Vietnam ;)
Als het goed is staat op dat blaadje namelijk de redeem code!

Heb volgens mij nog niets gekregen (of het zou een bepaald wapen moeten zijn). Ik denk dat er gratis DLC komt net als bij BC2 en dat het automatisch geactiveerd wordt als je de redeemcode hebt ingevoerd.
Ik heb de "gewone" versie gehaald en daar zat de voucher ook in.
Ik denk BF 3 dan in de Store staat en dat je het dan al dan niet gratis kunt downloaden. Volgens mij heeft DICE hiervoor dezelfde systematiek gebruikt als bij BC2.

[ Voor 48% gewijzigd door Jackal131 op 14-10-2010 14:35 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram vraagje; Ben jij aan het solliciteren voor een admin of mod functie hier?

Ik kom je in heel veel topics tegen maar negen van de tien keer heb je het alleen maar over spellingsfouten van andere hier. of je geeft tips.
geen trol of flame ofzo maar het viel me gewoon op.

okay on-topic weer.

SP loop je makelijk doorheen ook op verteran. Wel leuk om te doen.
MP veel afwisseling van maps leuk kan niet ander zeggen.

Alleen een minpuntje, hier al eerder vertel zag ik maar idd de chat is beperkt met vrienden,niet in lobby/party met elkaar kunnen praten alleen ingame. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:45:
[...]

Bram vraagje; Ben jij aan het solliciteren voor een admin of mod functie hier?

Ik kom je in heel veel topics tegen maar negen van de tien keer heb je het alleen maar over spellingsfouten van andere hier. of je geeft tips.
geen trol of flame ofzo maar het viel me gewoon op.

okay on-topic weer.

SP loop je makelijk doorheen ook op verteran. Wel leuk om te doen.
MP veel afwisseling van maps leuk kan niet ander zeggen.

Alleen een minpuntje, hier al eerder vertel zag ik maar idd de chat is beperkt met vrienden,niet in lobby/party met elkaar kunnen praten alleen ingame. Beetje jammer.
Dat ligt er helemaal aan wat het shuift. :+

Wat heeft de quote van Royz daar mee te maken overigens? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
Ook al heb ik redelijk wat negatieve meningen gegeven, ga ik er straks toch maar even om. Toch wel erg benieuwd. Ik heb nog een dvd/cd bon liggen, dus toch weer 12,50 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hoe zit het trouwens met kogelwonden enzo? Zijn deze zichtbaar? Blijven de poppetjes ook liggen? En reageren liggende poppetjes bijvoorbeeld ook op explosies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
bram1984 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:41:
Hoe zit het trouwens met kogelwonden enzo? Zijn deze zichtbaar? Blijven de poppetjes ook liggen? En reageren liggende poppetjes bijvoorbeeld ook op explosies?
In MP, nooit (op alles). Veel te veel impact op de server performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik bedoelde meer SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:50
Zojuist de game ook maar gekocht voor €18,- Kan ik me geen bult voor vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mechanic
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 10:11
Kurvers schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:23:
Zojuist de game ook maar gekocht voor €18,- Kan ik me geen bult voor vallen...
Waar kost ie 18 euro? (bij directgamekeys kom ik op 25 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Even snel de LE bestellen voor de PS3 kan ook niet eens zeg (tenminste voor een fatsoenlijk prijs). Bij de Pricewatch is de goedkoopste €57,- incl verzendkosten maar de release datum klopt sowieso niet en de leverdatum gaat echt nergens over. Van waar hebben jullie het besteld ?

[ Voor 7% gewijzigd door Aslanboy1905 op 14-10-2010 16:59 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Net de singleplayer uitgespeeld in zo'n 5 a 6 uur, vergelijkbaar met CoD. Ik vond hem wel lekker intens, vet om te spelen. Nu door met de multiplayer :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:50
The Mechanic schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:33:
[...]

Waar kost ie 18 euro? (bij directgamekeys kom ik op 25 euro)
hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:44
Wat een verschrikkelijk bagger spel, de engine waar het op draait vind ik helemaal nix :(. Het ziet er niet uit !!!

Het lijkt wel een game van 5 jaar geleden. Ik hou het nog geen 15 minuten vol met dit spel zo slecht is het.

Zowel in de SP en in MP.

MW2 is qua gameplay en graphics 1000x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 22:51

kronolith

[EDIT]

RoaDHouse schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:17:
Wat een verschrikkelijk bagger spel, de engine waar het op draait vind ik helemaal nix :(. Het ziet er niet uit !!!

Het lijkt wel een game van 5 jaar geleden. Ik hou het nog geen 15 minuten vol met dit spel zo slecht is het.

Zowel in de SP en in MP.

Uhhh, ik vind het qua graphics wel meevallen, ik vond juist mw2 niet bijster goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Zowel in de SP en in MP.

Haha wat een reactie. Hij is in ieder geval duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Zit er nou echt absoluut geen recoil in? Dus je kan voluit schieten met een AK en nog gaat alles goed?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 01:28
Speelt RoaDHouse niet gewoon mohaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 22:51

kronolith

[EDIT]

Vrijdag schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:30:
Zit er nou echt absoluut geen recoil in? Dus je kan voluit schieten met een AK en nog gaat alles goed?
ja..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik in SP de Vsync wel uitzetten, maar gebeurd er vervolgens niets. Blijft gewoon gecapt op 60fps.
Zooo irritant.
Vindt het verder best wel een oke spel. SP dan.
Wat ze bv niet van COD hebben geleerd is dat je mouse sens. met aim down sight, naar benenden moet. Nu speelt het ietwat zenuwachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 07:21
Helemaal met Roadhouse eens. Wat een baggerspel.
Ruime tijd terug al op preorder gezet, vandaag gekregen en direct begonnen.
De single player is dan nog wel leuk om te spelen, maar voor het gevoel tergend traag.

En dan komen we bij de multiplayer. Gewoon een Battlefield-kloon. Speelt voor geen meter. Zit helemaal geen gevoel in de game om het intuïtief te spelen. Ben er nu alweer klaar mee.

PS3 Gamertag: ExcessiveBlur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Sorry dat ik zo reageer, maar ik heb geld uitgegeven voor een spel dat zo bij de MILO in de bak hoort voor 5 Euro.

Eigenlijk voel ik mij bedrogen door de uitgever, denken die nou echt dat ze een goed spel hebben afgeleverd ?

Ik ben zo pissig dat ik niet eens het geduld kan opbrengen om hier neer te zetten wat er allemaal zo slecht is.

( VOOR DEGENE DIE HET SPEL WIL KOPEN , probeer het eerst bij iemand anders !!!!!!!!!!!! ) vooral als je MW2 een mooi spel vind kan je beter wachten op BLACK-OPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 06:13

v8power67

Psn: Mausosaurus

RoaDHouse schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:04:
Sorry dat ik zo reageer, maar ik heb geld uitgegeven voor een spel dat zo bij de MILO in de bak hoort voor 5 Euro.

Eigenlijk voel ik mij bedrogen door de uitgever, denken die nou echt dat ze een goed spel hebben afgeleverd ?

Ik ben zo pissig dat ik niet eens het geduld kan opbrengen om hier neer te zetten wat er allemaal zo slecht is.

( VOOR DEGENE DIE HET SPEL WIL KOPEN , probeer het eerst bij iemand anders !!!!!!!!!!!! ) vooral als je MW2 een mooi spel vind kan je beter wachten op BLACK-OPS.
meld dan even waarop je speelt?? 8)7
als jij op een pc uit 1940 speelt mja kun je niet klagen, of heb je uber pc.
xbox 360 ps3 ??
heb hem zelf al uitgespeeld op xbox 360(maandag al :P) maar vond de graphics best aardig.
tuurlijk is het nie mooiste game ooit. maar wel netter dan mw2 imo.
singelplayer vond ik kort maar wel krachtig :9

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Sorry, even heel lomp, maar dit moet ik kwijt:

Iedereen die claimed dat MW2 mooier is dan MoH moet een bril kopen. Modern Warfare 2 is gemaakt met een zwaar opgesmukte Quake 3 Arena engine, en nagenoeg de hele spelwereld bestaat uit vermomde dozen. Medal of Honor singleplayer is gebaseerd op de Unreal 3 engine, een stukje moderner. Als je voor de lol eens op muren, stenen, vloeren, hekken of eigenlijk de hele spelwereld let, dan zie je al snel dat het iets realistischer is vormgegeven dan simpelweg dozen. Om nog even niets te zeggen over textures, belichting en effecten.

Ja, je kunt als mening hebben dat MW2 er mooier uit ziet, omdat het meer jou smaak graphics is, maar MoH singleplayer is gewoon mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
bij MP beta zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Propane schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:25:

Iedereen die claimed dat MW2 mooier is dan MoH moet een bril kopen. Modern Warfare 2 is gemaakt met een zwaar opgesmukte Quake 3 Arena engine, en nagenoeg de hele spelwereld bestaat uit vermomde dozen. Medal of Honor singleplayer is gebaseerd op de Unreal 3 engine, een stukje moderner. Als je voor de lol eens op muren, stenen, vloeren, hekken of eigenlijk de hele spelwereld let, dan zie je al snel dat het iets realistischer is vormgegeven dan simpelweg dozen. Om nog even niets te zeggen over textures, belichting en effecten.

Ja, je kunt als mening hebben dat MW2 er mooier uit ziet, omdat het meer jou smaak graphics is, maar MoH singleplayer is gewoon mooier.
Hoe mooi iets is, blijft gewoon altijd een mening. Daarom loopt ook niet iedereen weg met een blonde slanke meid, maar blijven die dikke negerinnen niet heel hun leven vrijgezel. Je kunt zeggen dat er meer detail in zit, maar dan wil dat nog niet zeggen dat het mooier is ;)

Wel moet ik toegeven dat de eerste 2 singleplayer levels een stuk minder mooi zijn dan de latere levels. Daar zit meer detail in. En de mp-levels zitten zoiezo voller met details. 90% van de huizen waar je in het begin doorheen loopt zijn gewoon leeg. Dat is wel erg jammer. Bovendien was ik een paar plekken tegengekomen, waar ze vergeten waren een muur neer te zetten zodat je door het level heen kon kijken.

Gebruik van een Unreal 3 engine is nog niet een zekerheid dat het er beter uitziet. Er zijn meer mogelijkheden om het er goed uit te laten zien, maar dan moet je ze wel gebruiken. Zo zit er in UT3 een mogelijkheid om een texture diepte te geven zonder dat je een echt 3d model gebruikt. Dat je bijvoorbeeld een gemetselde muur netjes voegstrips geeft. Maar dat zie je vrijwel nergens terugkomen.

Wat dat betreft zie je in MW2 wel veel meer details in de levels zitten. Je hebt het idee dat je echt terecht komt in een gebied waar geleefd wordt. Ook heb ik het idee dat ze daar veel gedetailleerdere textures gebruiken, ondanks de oudere engine.

Dus om samen te vatten. Een game is niet perse gebonden aan de engine om het er mooier uit te laten zien, de leveldesigners en modelers moeten de functionaliteiten die ze tot hun beschikking hebben wel gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 14-10-2010 18:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Moet je eens kijken als het spel begint, er lopen een aantal schapen voorbij die hebben allemaal dezelfde print 8)7 of het moet een 10-ling zijn.

En dan maar te zwijgen over de wapens dat gaat helemaal nergens over. Maakt niet uit welk wapen je hebt het heeft allemaal hetzelfde gevoel. ( heeft de feel van SOF 2 van 100 jaar terug )

Dan loopt het ook nog eens rete-traag.

Maar goed dat is mijn mening, het krijgt van mij de "anti-climax" prijs van het jaar.

[ Voor 5% gewijzigd door RoaDHouse op 14-10-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vrijdag schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:30:
Het spijt me zeer, iedereen klaagt hierover maar het slaat nergens op.

Er is weinig recoil, maar de accuracy wordt wel degelijk minder naarmate je langer schiet (vergelijkbaar met CSS, wat ik juist een heel sterk punt vind van dit spel).

De engine vind ik vele malen mooier dan die van CoD 6. Ik ben een echte graphics hoer, en ik kan je wel vertellen dat MoH (en BF:BC2 etc.) er stukken beter uit zien dan MW2. Ik vind de sfeer in MoH veel opener, mooie textures, effecten, geluid, vanalles. MW2 vind ik niet mooi, dat spel gebruikt verschrikkelijke textures die totaal niet gedetailleerd zijn.

Ik ben een echte graphics hoer en het eerste waar ik in spellen naar kijk zijn de graphics, en daar reken ik ze ook vaak op af. Het spijt me zeer maar ik ben het eens Propane, ik denk dat je je ogen moet laten checken als je denkt dat MW2 mooier is. Misschien vind je de sfeer in MW2 wel beter, maar de modellen, textures, effecten, schaduwen, ga zo maar door zijn echt beduidend beter in MoH.

[ Voor 55% gewijzigd door Thomas op 14-10-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voel me ineens zo'n noob met dit spel.
Mission failed met die artillery barrage met laser. Snap er niks van.
Kan die ene wagen met mijn laser niet raken.
Voelt wel erg cheap!
Die nachtmissie was nog aardig qua grafisch.
Overdag is echt een drama, god wat slecht.

Haat, werkelijk, haat het wanneer een SP missie niet lukt en het is niet duidelijk wat ik moet doen!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik loop nu vast in de SP.
Ben nu na die crash met de chinoek zo'n grot in gedoken samen met een ander.
Om een gegeven moment erg donker, dus nightvision aan, Flashes van die slechterikken. Knal ze allemaal kapot, gaat die mede speler naast zo'n box zitten en ik moet daar heen, dus daar heen.... spel gaat nooit meer verder.....
Iemand hier een oplossing voor?

EDIT:
nvm, had al gasten dood geschoten welke nog niet dood mochten....
slecht in elkaar gezet dit spel...

[ Voor 13% gewijzigd door HellStorm666 op 14-10-2010 19:56 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik denk dat vooral PC spelers klagen over de recoil. Ik zelf speel ook op de pc en erger me hier echt kapot aan. Een AK-47 voelt aan als een ... tja klapperpistooltje. Terwijl dit wapen bekend staat om zijn enorme terugslag en kracht. Voordat je iemand dood hebt moet je overigens een heel magazijn leeg knallen. Kijk, van mij hoeft het echt niet allemaal super realistisch over te komen, maar dit gaat gewoon te ver naar mijn mening.

Als je de snelheid / soepelheid van MW2 of BC2 (wat qua controls ook niet super is op de pc) gewend bent voelt dit spel gewoon goedkoop aan.

Sorry maar wat een kutspel.. (afgezien van de graphics want die zien er gewoon top uit. In de multiplayer dan!)

[ Voor 32% gewijzigd door Ruffzz op 14-10-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ja, beauty is in the eye of the beholder, maar hier posten dat het een game lijkt met graphics van 5 jaar terug.... Die mensen moeten een bril aanschaffen :P. Wat betreft die normal maps die je bedoelde:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4107/5081766446_e84d480099_z.jpg

Die structuur op de muur links zit niet in het model :P. Die techniek zit gewoon door het hele spel verwerkt. Hoe dan ook, ik wil alleen even duidelijk maken dat er hier ook mensen posten die duidelijk een bril nodig hebben of gewoon het spel aan het afkraken zijn om het afkraken.

Bijvoorbeeld:
RoaDHouse schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:06:
Moet je eens kijken als het spel begint, er lopen een aantal schapen voorbij die hebben allemaal dezelfde print 8)7 of het moet een 10-ling zijn.
Deze speler heeft blijkbaar nog nooit een shooter gespeeld. Anders was hem wel eens vaker opgevallen dat er wel erg veel dezelfde textures voor tegenstanders, NPC's of dieren worden gebruikt... Het MW2 wat er volgens hem bijvoorbeeld 1000x beter uitziet heeft ook maar 1 texture voor de attack dogs... Misschien een handvol voor de verschillende vijanden van een bepaald type.

Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut geen Crysis. Maar het is sneu om het spel af te kraken op punten die nu eenmaal eigen zijn aan nagenoeg elk spel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
Minder klagen en meer spelen :)
Je hebt immers de (open) beta's kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omgevingen zijn gewoon erg kaal, zeker vergelijken met mw2, welke trouwens te kleurrijk is. Dan komt er nog bij dat moh een JAAR later uitkomt.
Jongens, vergeleken met moh airborne ziet het er niet veel beter uit, afgezien van gezichten. Maar deze zijn weer zo statisch....
Wat vinden jullie van het geluid dan?
Gunsounds zijn veel te zwak, explosies zijn wel goed, maar 5.1 is waardeloos. Heb zelf een G35 en het geluid valt erg tegen. Geen sound occlusion en de stemmen komen overal vandaan. Net als bfbc2 trouwens, maar die had verder wel een goede sound.

En natuurlijk vergelijk je dit spel met cod en bf.
Moh aa is de vader van deze spellen en was het ijkpunt voor de rest.
Helaas met airborne en deze doen ze er niet meer toe.
Jammer maar helaas, had er meer van verwacht.
Ben bang als straks cod bo uitkomt, geen hond moh meer speelt.

Just my 3 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Is dat nou te vertrouwen dan? Niet dat EA over een week ineens die keys blokkeert vanwege grijze import... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het toch wel vaag in die multiplayer. Soms gaat het heel goed, maar soms ook verschrikkelijk. Er zijn zo veel plekken waar snipers lekker kunnen campen, ik wordt er gek van, ik heb geen idee waar die kogels vandaan komen :S. Pas als je een echte scope op je assault rifle hebt zitten kan je ze enigzins spotten :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Thomasthomas schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:25:
[...]

Het spijt me zeer, iedereen klaagt hierover maar het slaat nergens op.

Er is weinig recoil, maar de accuracy wordt wel degelijk minder naarmate je langer schiet (vergelijkbaar met CSS, wat ik juist een heel sterk punt vind van dit spel).
Wat Rufzz ook zegt.
Het hoeft van mij niet super realistisch maar ik speel tot nu toe graag BFBC2 en voor mijn gevoel is het "realistischer" als je beter een paar keer snel de trekker overhaald ipv de trekker ingedrukt houden.

Zit nog steeds te twijfelen om het spel aan te schaffen (voor de Xbox) en dan vind ik dit soort details wel belangrijk om te weten :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
ben nu de singleplayer aan het doen, en meot zeggen vind het allemaal wel meevallen, het oogt allemaal een tikkeltje realistischer, wanneer je iemand raakt zie je de vijand dus meer echt geraakt wordena lsof het meer impact heeft. Maar het mist vooral denk ik de whoa factor van modern warfare waar je constant grootste dingen zag gebeuren zoals een atoombom dat ontplofde in de lucht etc. Het is duidelijk dat deze game een realistischere setting probeert neer te zetten wat niet iedereen ligt. Verder speelt de game erg vergelijkbaar maar mist wel mijn grootste hekel punt van de COD serie en dat is de invisible tripwire gebeuren. Eindelijke weer eens een shooter waarin niet de vijand oneindig veel soldaten heeft totdat je toevallig een metertje verder staat en de stroom soldaten ophoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het klopt wel redelijk dat je soms gewoon je hele magazijn moet leegknallen, en soms zijn een paar kogels genoeg. Ik vind het wel een leuke multiplayer, maar toch zitten er rare dingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=34852928,noline] Verder speelt de game erg vergelijkbaar maar mist wel mijn grootste hekel punt van de COD serie en dat is de invisible tripwire gebeuren. Eindelijke weer eens een shooter waarin niet de vijand oneindig veel soldaten heeft totdat je toevallig een metertje verder staat en de stroom soldaten ophoud.
Ik ben nu zo'n anderhalf uur bezig met de singleplayer en die zit juist helemaal vol met dat zogenoemde "tripwire" gebeuren - het scripted gedoe waar men aan refereert. Maargoed, zo'n systeem is natuurlijk wel verdomde handig voor een shooter in deze stijl. Ik heb zelfs al een paar keer gehad dat er iets mis ging in het "script" waardoor het spel niet of pas na 10 rondjes gelopen te hebben verder ging.

Verder vind ik het tot nu toe zeker vermakelijk, alhoewel het wel een heel hoog "been there, done that" gehalte heeft - veel dingen komen bijna letterlijk uit andere shooters. Maargoed, omdat je zoiets toch maar één keer doet maakt dat niet zoveel uit, het speelt verder wel lekker weg.

Wel heb ik naast de bug waarin het script niet verder gaat een paar andere bugjes gezien; mannetjes die geraakt worden maar niet doodgaan, een sniperrifle die pas na 100 keer klikken wilde vuren, stukken terrein waar je ineens een meter omhoog vliegt, stukken terrein waar je niet langs kan (ook al is er zat ruimte) en eenmaal een statiefgun die eeuwig door bleef schieten nadat ik de schutter had omgelegd.

Maargoed, ik vermaak me er alsnog prima mee. De graphics zijn ook prima m.i. dus daar snap ik het commentaar niet helemaal op. Wel heb ik (op de pc) redelijk last van screen tearing maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Propane schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:58:
Ja, beauty is in the eye of the beholder, maar hier posten dat het een game lijkt met graphics van 5 jaar terug.... Die mensen moeten een bril aanschaffen :P. Wat betreft die normal maps die je bedoelde:

[afbeelding]

Die structuur op de muur links zit niet in het model :P. Die techniek zit gewoon door het hele spel verwerkt. Hoe dan ook, ik wil alleen even duidelijk maken dat er hier ook mensen posten die duidelijk een bril nodig hebben of gewoon het spel aan het afkraken zijn om het afkraken.

Bijvoorbeeld:

[...]
Deze speler heeft blijkbaar nog nooit een shooter gespeeld. Anders was hem wel eens vaker opgevallen dat er wel erg veel dezelfde textures voor tegenstanders, NPC's of dieren worden gebruikt... Het MW2 wat er volgens hem bijvoorbeeld 1000x beter uitziet heeft ook maar 1 texture voor de attack dogs... Misschien een handvol voor de verschillende vijanden van een bepaald type.

Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut geen Crysis. Maar het is sneu om het spel af te kraken op punten die nu eenmaal eigen zijn aan nagenoeg elk spel ;).
Ik gok dat je op de PC speelt? Op de 360 zien de textures er veel fletser uit en gebruiken ze geen normal maps.

Btw, ik weet trouwens niet waarom, maar ze gebruiken helemaal geen Unreal engine. Anders zou je het logo moeten zien. Het is de frostbyte engine en die is helemaal anders.

Ik moet zeggen dat er inderdaad momenten zijn waarop het heel erg mooi eruit ziet, maar sommige stukken zijn ook gewoon een stuk minder mooi. Al heb ik het idee dat er dus een behoorlijk verschil zit tussen de console versies en de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ook ik speel al enige uurtje MoH en buiten dat ik de besturing wat wobbelig vindt aanvoelen, moet ik zeggen dat ik tot nu toe wel mezelf vermaak ermee. Ik vind de besturing hetzelfde aanvoelen als BC2 en eerlijk is eerlijk, daar ga ik me op een gegeven ogenblik aan ergeren.

Game ziet er ok uit...kan niet wachten om verder te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Eerste patch over een paar uur beschikbaar. [PC]

A PC patch for Medal of Honor's multiplayer is coming today at around 1:30 PST. Check out the fix list below:

- Fixed a potential crash when using DirectX9 and switching kits/weapons
- When connecting with a non-PunkBuster client to a PunkBuster server, the game would get stuck in “Joining Game…” This has been fixed
- Server browser would sometimes remain blank for 60+ seconds after a full refresh. It should now begin displaying results immediately, under any circumstances
- Server browser supports multiple game servers running on the same host IP
- Server browser bugfixes for “Quick Refresh” operation
- Server browser is less prone to shuffling the order of entries
- Ping reporting in the server browser is more accurate (in a few cases ping values would get assigned to the wrong server)
- Full refresh no longer tracks the first server that arrives in the list
- When trying to join a full server, an error message is now displayed informing the user that the server is full
- Imported anti-cheat functionality

The update is only for changes to the multiplayer component of Medal of Honor. No single-player changes have been included. In order to update the game, you will need to quit Medal of Honor and load the game again. At that point the auto updater will download the update and apply it for you.

Steam users will need to update via Steam in the usual way.

Jammer dat er geen gameplay fixes zijn maar dat kan ik wel begrijpen aangezien het spel nog maar net uit
is.

[ Voor 26% gewijzigd door Ruffzz op 14-10-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 14:35
Patchen kan EA dus wel, nu hopen dat ze dit doorzetten naar Fifa.

Spel is overigens niet mijn pakkie-an, CoD gewend.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:30:
Moh aa is de vader van deze spellen en was het ijkpunt voor de rest.
Ik speel MOHAA nog dagelijks en dan vooral stalingrad sniper only met een stel veteranen die het spel al 8 jaar spelen.... net als mij. En als ik eerlijk ben ... heb ik hier nog meer plezier in dan met BC2, MW2 en MOH2010.
Hoe simpel het spel er ook uit ziet de multiplayer van dit spel is zo briljant, alles klopt gewoon. Al die nieuwe shooters en er is er niet een waar ik zo veel plezier mee kan hebben dan MOHAA.... nostalgie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
hmmm heb beetje PB problemen.
word er elke keer uitgegooid en verder geen melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vind de graphics toch beetje tegenvallen op de pc, qua game play iets soepeler dan BC2 maar niet zo snel als mw2. Het speelt opzich wel leuk en denk dat ik me er wel mee zal vermaken maar het is niet iets verassends. Heb ook de hele tijd een lijn door mn beeld heen lopen van beneden naar boven. Frames zijn gewoon 60p/s. Ik had het in het intro filmpje ook al, heb de video instellingen gedaan dmv "evaluate hardware". Is dat nou iets met textures? Setup is een ati 5770 icm q9550 en 4gb.

[ Voor 28% gewijzigd door LosGieros op 14-10-2010 22:54 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:06
Propane schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:25:

Ben het niet met je eens. De wapens zijn in MoH wel gedetailleerder dan in MW2 maar ik vond de omgeving in MoH vaak erg simpel weergegeven. Soms stond je tussen een paar stenen hutten met een houten deur. Dat was het
De scenes van MW2 waren altijd groots en veel detail van de omgeving. Of MoH nu technisch gezien grafisch beter had moeten zijn, ik vond dat niet uit de verf komen.

Ik heb beide games op de xbox360 met HD scherm gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Artwido schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:50:
[...]

Ben het niet met je eens. De wapens zijn in MoH wel gedetailleerder dan in MW2 maar ik vond de omgeving in MoH vaak erg simpel weergegeven. Soms stond je tussen een paar stenen hutten met een houten deur. Dat was het
De scenes van MW2 waren altijd groots en veel detail van de omgeving. Of MoH nu technisch gezien grafisch beter had moeten zijn, ik vond dat niet uit de verf komen.

Ik heb beide games op de xbox360 met HD scherm gespeeld.
Het spel wordt op 720p of minder gerenderd op een x360 dus aan een HD scherm heb je weinig. Daarbij vind ik het een beetje maf dat je zegt dat tussen 2 schuurtjes staan te min voor je is. Verwacht jij dat in Afganistan in the middle of nowhere de boel vol wordt gedonderd met bakken sinaasappels e.d.? Ik niet. Maarja, ik heb MoH om weer eens een leuke nieuwe shooter te hebben voor m'n PC, ik denk dat Black Ops toch veel meer gespeeld gaat worden (op x360).

Ik hoop verder dat Crysis 2 nog wat vernieuwing komt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
All jezus, wat is die missie met die helikopters onhaalbaar. Kut rpg's in dat gebouw de hele tijd, kan ze niet dood krijgen en ik wordt elke keer daar neergeschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:59:
[...]

Ik ben nu zo'n anderhalf uur bezig met de singleplayer en die zit juist helemaal vol met dat zogenoemde "tripwire" gebeuren - het scripted gedoe waar men aan refereert. Maargoed, zo'n systeem is natuurlijk wel verdomde handig voor een shooter in deze stijl. Ik heb zelfs al een paar keer gehad dat er iets mis ging in het "script" waardoor het spel niet of pas na 10 rondjes gelopen te hebben verder ging.

Verder vind ik het tot nu toe zeker vermakelijk, alhoewel het wel een heel hoog "been there, done that" gehalte heeft - veel dingen komen bijna letterlijk uit andere shooters. Maargoed, omdat je zoiets toch maar één keer doet maakt dat niet zoveel uit, het speelt verder wel lekker weg.

Wel heb ik naast de bug waarin het script niet verder gaat een paar andere bugjes gezien; mannetjes die geraakt worden maar niet doodgaan, een sniperrifle die pas na 100 keer klikken wilde vuren, stukken terrein waar je ineens een meter omhoog vliegt, stukken terrein waar je niet langs kan (ook al is er zat ruimte) en eenmaal een statiefgun die eeuwig door bleef schieten nadat ik de schutter had omgelegd.

Maargoed, ik vermaak me er alsnog prima mee. De graphics zijn ook prima m.i. dus daar snap ik het commentaar niet helemaal op. Wel heb ik (op de pc) redelijk last van screen tearing maargoed.
De scenes zijn wel scripted maar als je stil blijft staan op 1 plek blijven ze niet oneindig op je afstormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvg103
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 01:50
Ik heb deze game ook aangechaft. de single player (unreal3 engine) is grafisch minder mooi dan de multiplayer (frostbite engine). het is een domme keuze om twee engines te gebruiken. het verschil is te groot. twee verschillende makers is geen succes. ik heb deze game voor de pc. ik vind de singleplayer wel leuk. de multiplayer vind ik tegenvallen en vaak frustrerend. weinig wapens. weinig attachments. weinig maps. weinig modes. snipers te overpowered (1 shot, 1 kill). snipers killen je op 50 km afstand, zonder dat je er iets aan kan doen. gewone wapens schieten als waterpistolen (magazijn leeg schieten voor een kill). granaten/raketten doen weinig damage. respawn is bijna altijd op dezelfde plek. ik word 6 keer achter elkaar gekilled door een spawnkiller. dit is binnen 20 seconden. je hebt niet eens de kans om dekking te zoeken. de mappen zijn te lineair uitgedacht. soms kun je maar langs 2 wegen lopen en word je meteen gekilled door een camper (altijd kansloos dus). geen prone mogelijkheid. je kunt niet rushen en strafen tegelijk.

voor mijn gevoel is de multiplayer niet afgewerkt. de singleplayer voelt volledig aan. grafisch valt het zeker tegen. vooral als je van tevoren de trailers en screenshots gezien hebt. verder kan ik weinig goeds benoemen over deze game. ik speel alles op max met een goede framerate. wel heb ik last van grafische bugs (flikkeringen en soms valt er een texture weg).

menigen zijn verschillend. ieder zn eigen voorkeur. wat ik vind hoeft een ander niet te vinden. als je een cod fan bent, zal deze game je niet gaan bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Thomasthomas schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:00:
[...]

Het spel wordt op 720p of minder gerenderd op een x360 dus aan een HD scherm heb je weinig. Daarbij vind ik het een beetje maf dat je zegt dat tussen 2 schuurtjes staan te min voor je is. Verwacht jij dat in Afganistan in the middle of nowhere de boel vol wordt gedonderd met bakken sinaasappels e.d.? Ik niet. Maarja, ik heb MoH om weer eens een leuke nieuwe shooter te hebben voor m'n PC, ik denk dat Black Ops toch veel meer gespeeld gaat worden (op x360).

Het spel word 1080i gerenderd en wat dan nog, op een HDtv kun je ook 720p kijken hoor daar heb je geen aparte tv voor nodig. :o
Van een topgame verwacht ik id meer dan scenes waar je niet meer dan een gebouwtje en een paar rotsen ziet. Sommige scenes komen wel heel simpel over. Maar het is wat je zelf zegt... een leuke shooter meer is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:14:
[...]

De scenes zijn wel scripted maar als je stil blijft staan op 1 plek blijven ze niet oneindig op je afstormen.
Ah, nu je het zegt herinner ik me dat van CoD4 nog een beetje, in MW2 was het volgens mij altijd wel een vast aantal - maar 't kan ook zijn dat ik geluk heb gehad bij m'n playthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Artwido schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:29:
[...]

Van een topgame verwacht ik id meer dan scenes waar je niet meer dan een gebouwtje en een paar rotsen ziet. Sommige scenes komen wel heel simpel over.
Ze hebben het spel met realisme als uitgangspunt gemaakt als ik het goed heb, dan kun je ergens in de bergen van Afghanistan moeilijk allemaal vette shit gaan neerplompen, want dat is daar gewoon niet. Ik vind het opzich vrij logisch dat de omgevingen karig zijn.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand potje spelen? Mijn nick is Vorenii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:06:
[...]

Btw, ik weet trouwens niet waarom, maar ze gebruiken helemaal geen Unreal engine. Anders zou je het logo moeten zien. Het is de frostbyte engine en die is helemaal anders.
De singleplayer is gewoon de Unreal Engine (zij het natuurlijk aangepast door EALA). Dat er niet tijdens de filmpjes voor het hoofdmenu groot een Unreal logo in beeld staat doet daar niets aan af ;). Ontwikkelaars hebben het zelf aangegeven, het spel staat op de Unreal Engine game list op Wikipedia en hij maakt dezelfde config files aan als Medal of Honor Airborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Thomasthomas schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:00:
[...]

Hoe ie gerenderd wordt doet niet af aan het feit dat er gewoon weinig om je heen staat. Ik heb inderdaad vaak zat zitten wachten bij een deur en als je dan om je heen kijk dan is het wel erg kaal. Ik bedoel, er hebben wel mensen gewoond, maar daar is nu helemaal niets van terug te vinden. Hogere resolutie betekend alleen dat je textures meer detail hebben, maar niet dat er ineens meer objecten in beeld komen te staan. Vooral de eerste 2 levels zijn erg mager wat dat betreft.

Over die Unreal 3 engine voor SP en Frostbyte voor MP, dat was ik inderdaad even vergeten en doordat ik geen filmpje zat, begon ik foute conclusies te trekken. Mijn excuses.
Wat ik echter niet begrijp is dat ze in de multiplayer zoveel objecten overal hebben neergezet die je in de SP niet terug ziet. Nou heeft dat weinig te maken met te weinig tijd want het is gewoon een kwestie van je level volkwakken met dat soort objecten als ze eenmaal gemaakt zijn. Zo lang duurt het importeren nou ook weer niet als ie eenmaal gemaakt is. Ik denk niet dat die Frostbyte engine zo anders werkt dan de Unreal engine.

Maar goed, de ervaring op zich was wel prima dus de kritiek op de graphics is deels terecht. Zeker aan het einde maakte het me weinig uit. Ik vond het gewoon te vet. Die supportvoertuigen en de gesprekken daarmee zijn gewoonweg awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ben nog bezig met de singleplayer, maar heb 1 puntje wat ik vervelend vind. Het is soms onduidelijk wat de opdracht is of waar je heen moet.

Verder ben ik nu bezig met die rangers mission dat je die LZ moet securen. Dus in dat huisje waar je aangevallen wordt. Ik kom hier niet voorbij. RPG's blazen de muren weg en die AI blijft roepen dat ik in het huis moet blijven, maar daar wordt ik gewoon telkens verrot geschoten.

Any clues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 02:26:
[...]

Hoe ie gerenderd wordt doet niet af aan het feit dat er gewoon weinig om je heen staat. Ik heb inderdaad vaak zat zitten wachten bij een deur en als je dan om je heen kijk dan is het wel erg kaal. Ik bedoel, er hebben wel mensen gewoond, maar daar is nu helemaal niets van terug te vinden. Hogere resolutie betekend alleen dat je textures meer detail hebben, maar niet dat er ineens meer objecten in beeld komen te staan. Vooral de eerste 2 levels zijn erg mager wat dat betreft.

Over die Unreal 3 engine voor SP en Frostbyte voor MP, dat was ik inderdaad even vergeten en doordat ik geen filmpje zat, begon ik foute conclusies te trekken. Mijn excuses.
Wat ik echter niet begrijp is dat ze in de multiplayer zoveel objecten overal hebben neergezet die je in de SP niet terug ziet. Nou heeft dat weinig te maken met te weinig tijd want het is gewoon een kwestie van je level volkwakken met dat soort objecten als ze eenmaal gemaakt zijn. Zo lang duurt het importeren nou ook weer niet als ie eenmaal gemaakt is. Ik denk niet dat die Frostbyte engine zo anders werkt dan de Unreal engine.

Maar goed, de ervaring op zich was wel prima dus de kritiek op de graphics is deels terecht. Zeker aan het einde maakte het me weinig uit. Ik vond het gewoon te vet. Die supportvoertuigen en de gesprekken daarmee zijn gewoonweg awesome!
Het is oorlog, de mensen hebben al hun spullen meegenomen en zijn hem gepeerd... Zoveel zal men ook weer niet hebben in de meeste plekken in Afghanistan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 20-09 20:03
Kaap schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:44:
Ben nog bezig met de singleplayer, maar heb 1 puntje wat ik vervelend vind. Het is soms onduidelijk wat de opdracht is of waar je heen moet.

Verder ben ik nu bezig met die rangers mission dat je die LZ moet securen. Dus in dat huisje waar je aangevallen wordt. Ik kom hier niet voorbij. RPG's blazen de muren weg en die AI blijft roepen dat ik in het huis moet blijven, maar daar wordt ik gewoon telkens verrot geschoten.

Any clues?
Tot het laatste muurtje wat overeind staat dekking blijven zoeken daarachter, en pas op het laatste moment naar buiten en dan vooral naar links want daar wordt je op het eind flink geflankt. Die hadji's daar afschieten en dan is de redding snel nabij ;) Dit is trouwens by far het lastigste stukje uit de sp campain.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 15-10-2010 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

half uurtje singeplayer gedaan (360). En het is leuk. Maar het voelt minder 'af' dan COD. Maar misschien ben ik gehersenspoeld door COD ;)

En het level design ... het doet me zo denken aan MOH Airborne ... apart gewoon. Maar wel vette game, lekker knallen :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Ik vind het tot nu een geweldig spel hoor :) SP is leuk, en door goed te luisteren naar je teammates hoor je echt wel wat je moet doen (Of je moet geen engels zoals 'up the stairs!' begrijpen natuurlijk) Speel het op hard vanwege de korte duur, en door het grotendeels ontbreken van de hud vind ik het wel lekker spelen :)

Anyways dat continue vergelijk met mw2 mag wel ophouden hoor...

MP ga ik vanavond mee beginnen (heb het vanmorgen even een paar seconden gespeeld maar toen ik 3 keer een kogel door mn kop had moest ik naar mn werk :+)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sj44k13 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:53:
[...]

Het is oorlog, de mensen hebben al hun spullen meegenomen en zijn hem gepeerd... Zoveel zal men ook weer niet hebben in de meeste plekken in Afghanistan
Vriend van me die in Afghanistan heeft gezeten had ook wel eens verteld dat je echt veel van die spookdorpjes tegenkomt. Daar zit vaak niemand meer, op een enkele hadji na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

Wat een verschrikkelijk bagger spel, de engine waar het op draait vind ik helemaal nix :(.
Het zijn twee verschillende engines, eentje voor SP en eentje voor MP. Heb je het spel al opgestart? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik ben nu met een helikopter level bezig maar daar is niet doorheen te komen. :P
Iedere keer als ik denk dat ik alles platgeschoten heb komt er toch nog even een taliban uit een grot die mij met een rgp neerhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

Ruffzz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:52:
Ik denk dat vooral PC spelers klagen over de recoil. Ik zelf speel ook op de pc en erger me hier echt kapot aan. Een AK-47 voelt aan als een ... tja klapperpistooltje. Terwijl dit wapen bekend staat om zijn enorme terugslag en kracht. Voordat je iemand dood hebt moet je overigens een heel magazijn leeg knallen. Kijk, van mij hoeft het echt niet allemaal super realistisch over te komen, maar dit gaat gewoon te ver naar mijn mening.
Toevallig vorige maand nog mee geschoten :P De terugslag valt reuze mee. Je moet gewoon een stevige schouder hebben. Een willekeurig 2e WO wapen slaat sterker terug. Veel nieuwere wapens waarmee ze in deze game schieten hebben sowieso vrij weinig terugslag in het echt.

Uiteraard mits je niet als Rambo schiet. Wel twee handjes aan het wapen houden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:55:
Ik vind het toch wel vaag in die multiplayer. Soms gaat het heel goed, maar soms ook verschrikkelijk. Er zijn zo veel plekken waar snipers lekker kunnen campen, ik wordt er gek van, ik heb geen idee waar die kogels vandaan komen :S. Pas als je een echte scope op je assault rifle hebt zitten kan je ze enigzins spotten :S.
Misschien is het juist de bedoeling dat je niet weet waar het vandaan komt.
Dat maakt het wat meer realistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Artwido schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:21:
Ik ben nu met een helikopter level bezig maar daar is niet doorheen te komen. :P
Iedere keer als ik denk dat ik alles platgeschoten heb komt er toch nog even een taliban uit een grot die mij met een rgp neerhaalt.
Same here ja -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik vind het een vrji lastig spel zeg op MP. Overal snipers etc moet even wennen, maar zou leuk kunnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Hallo.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Elke keer als ik een server join kan ik heel even lopen / schieten, en daarna krijg ik deze vreselijk irritante error:
Connection Interrupted - The EA servers are not currently available.
Please try again later.

Heb deze porten geforward zoals op EA.com forums stond:
80, 443, 9946, 12000-16000, 17502, 42100

Maar dat heeft niet geholpen..
Iemand hier een opossing voor?

Speel het op de PC.
(Nickname = clockwiZe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Medal Of Honor: Frontline Trailer (PS3 Exclusive)
YouTube: Medal of Honor: Frontline PS3 Trailer

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
Het grootste minpunt vind ik nog wel dat je maar een party met 4 personen kan maken, en dat men dan nog in verschillende teams kan gaan zitten.

Verder geen team chat in lobby, alleen maar tijdens het spel zelf.

Geen eigen private games maken.

Pluspunt is trouwens wel dat je kan kiezen dat je alleen je vrienden hoort over de headset.

Online speel ik voornamelijk voor de lol met wat vrienden, dus bovenstaande is toch wel essentieel.
Het spel lijkt nu een beetje gericht op "lone wolvers".

Als ik het speel heb ik toch een beetje een "net niet" gevoel.
Het is op sommige moment best gaaf, maar te vaak heb ik van die kleine dingen waar ik mij aan erger.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik hoorde een vriend van me hier ook al over. Maar ik begreep niet wat hij nou bedoelde. MOH:Frontline is een remake welke nu gratis op PS3 komt als je de laatste MOH hebt gekocht? Of zit hij op de disc zelf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Sj44k13 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:53:
[...]

Dus ook de wastafel, aanrecht, kastjes of wc? Ik weet niet of ze dat allemaal daar hebben (zal wel primitieve versie zijn), maar helemaal leeg zullen ze nooit zijn imo.
Tuurlijk, wat huisjes zullen wel leeg zijn, maar nooit zo leeg als nu.

Anyways, waar ik mij meer over verbaasde is dat de AI soms bij stukken meteen doorrent als jij denkt dat er nog wat mensen kunnen zitten. Dat ze snel een straat oversteken omdat zij weten dat daar niemand zit. Op zich niet erg, want dan weet je dat je even rust kunt nemen. Maar ik zou het wel vet vinden als ze dan toch nog wat voorzichtiger zouden zijn.

Nouja, ik zal wel weer teveel realisme willen :+

Online zijn er trouwens nog erg veel mensen die als kip zonder kop naar de tegenstander rennen zonder zich te beseffen in wat voor gametype ze zitten of wat voor lijken er allemaal wel niet liggen. Ik snap sommigen echt niet. Dan zie je 2 man neer worden geschoten en 1 sec daarna loopt iemand daar nog vrolijk heen (terwijl je zeker weet dat hij dat gezien heeft). Dat kost vaak een hoop tickets en daardoor win je soms niet. Verder zijn die objective-raid modussen vaak echt zo lastig omdat je binnen notime afgeschoten wordt. Haal daar vaak wel de meeste kills maar ook veel teveel deaths. 22/20 zie ik daar bv best vaak :|

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 15-10-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Kaap schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:25:
[...]

Ik hoorde een vriend van me hier ook al over. Maar ik begreep niet wat hij nou bedoelde. MOH:Frontline is een remake welke nu gratis op PS3 komt als je de laatste MOH hebt gekocht? Of zit hij op de disc zelf :?
Als ik MOH in mijn ps3 doe, komt er onder het spel zelf een 2e blu raytje te staan met daarop MOH Frontlines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Zo snel je vraag alweer herhalen is niet nodig. Eventueel kun je ook een topic aanmaken in Spielerij - Problemen & Vragen.

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 15-10-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Martinspire schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:28:
Online zijn er trouwens nog erg veel mensen die als kip zonder kop naar de tegenstander rennen zonder zich te beseffen in wat voor gametype ze zitten of wat voor lijken er allemaal wel niet liggen. Ik snap sommigen echt niet. Dan zie je 2 man neer worden geschoten en 1 sec daarna loopt iemand daar nog vrolijk heen (terwijl je zeker weet dat hij dat gezien heeft). Dat kost vaak een hoop tickets en daardoor win je soms niet. Verder zijn die objective-raid modussen vaak echt zo lastig omdat je binnen notime afgeschoten wordt. Haal daar vaak wel de meeste kills maar ook veel teveel deaths. 22/20 zie ik daar bv best vaak :|
Ob-raid is idd lastig om een mooie kd ratio te houden vind dit echter wel een van de meer uitdagende modusen juist hierdoor helemaal als het team een beetje lekker mee wil werken.

en als eenmaal de charge geplant is is het een questie van blijven knallen op het ding en een ieder die wil disarmen afknallen. wat dan wel weer erg leuk is voor je kd ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
leech1984 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:28:
[...]

Als ik MOH in mijn ps3 doe, komt er onder het spel zelf een 2e blu raytje te staan met daarop MOH Frontlines.
Oh, nog niet gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Volgens mij is het alleen voor de mensen die de Limited Edition hebben gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Striptease schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:02:
Volgens mij is het alleen voor de mensen die de Limited Edition hebben gekocht..
Ik heb inderdaad de Tier 1 edition.

Maar volgens mij was dat voor extra wapens en de Beta toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de singleplayer is er ook een optie Tier-1.
Ik kan die optie niet openen:(
Wat houd die Tier-1 optie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Zo zo...

Tijdje gespeeld nu, en ik moet zeggen, het spel is aardig.
Ik kan kort zijn over de SP, die boeit mij echt totaal niet. Ik heb nu de 1e missie uitgespeeld dat ik die ene man moest redden en met een truck wegrijd. Leuk, maar ik vind het helemaal niks, lijkt veel te veel op andere shooters en het is zo 'dood'. Schiet 3 mannetjes, naar volgende stukje, schiet weer 3 mannetjes etc. etc. Om maar even te vergelijken met COD, daar vond ik de SP ook geen fuck aan, evenals BF etc.

Multiplayer is dan wel weer beter. Frostbite engine werkt erg lekker en wapens voelen goed aan. Soms wel enige lag maar niet zo erg. Ik vind de snelheid erg lekker en vind het overall toch wel beter als COD. 1 potje was echt machtig, 35/3, ik zat op een mega sneaky plekje, ik schoot er denk 10 neer en toen kon het beginnen. Artillery, Triple Kill, Rocket strike verdiend. RS afgeschoten, Triple Kill, Missle verdiend, etc. Dat was lekker genieten, ik vind die artillery niet overpowered zoals COD maar helemaal perfect. Is ook stukje moeilijker om die dingen te halen, behalve als je kuddedieren als tegenstander heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Martinspire schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:28:
[...]

Anyways, waar ik mij meer over verbaasde is dat de AI soms bij stukken meteen doorrent als jij denkt dat er nog wat mensen kunnen zitten. Dat ze snel een straat oversteken omdat zij weten dat daar niemand zit. Op zich niet erg, want dan weet je dat je even rust kunt nemen. Maar ik zou het wel vet vinden als ze dan toch nog wat voorzichtiger zouden zijn.
Da's inderdaad wel jammer, maar nog eerder zie je bij het door de kop schieten van het laatste mannetje meteen 'Checkpoint' in beeld - dan weet je ook dat er even een rustpauze is...

Maar dat is bij zoveel spelletjes tegenwoordig, vaak hoor je het ook aan de muziek (L4D etc goed voorbeeld van :P)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste