| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ja. 3 uur of net iets meer, 1x dood gegaan waar ik overigens nogal m'n best voor moest doen op normal.Verderf schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 01:00:
[...]
en dat weet je omdat je hem zelf in 3 uur hebt uitgespeeld ofzo? ik ga zelf relatief snel door shooters heen maar ik ben toch al een uur of 4 bezig atm.
Vind het een erg slecht spel, voor de tijd die ze gekregen hebben om het te ontwikkelen. Geen verhaal, niks, geen personagebinding, geen duidelijke objectives en de gevechten stellen ook weinig voor. Veelal veel granaten gooien en beetje wachten tot een AI z'n hoofd achter z'n "cover" vandaan haalt. AI is ook erg zwak. Had er meer van verwacht om eerlijk te zijn.
met deze MoH zal het wel gedeeltelijk hetzelfde zijn als mw2 vs bc2, de fans vinden het een geweldige game, de andere zullen het compleet niks vinden.
Ik zelf kan iig niet wachten tot de multiplayer, mw2 word tegenwoordig kapot gemaakt door cheaters waar zowel activision als IW geen hol om geeft en bc2 heeft zn charme ook wel weer een beetje gehad.
Mocht blackops echt zo geweldig worden zoals zoveel mensen beweren dan overweeg ik die game misschien nog maar eigenlijk wil ik mijn geld niet meer geven aan een bedrijf wat zijn pc gamers gewoon keihard in de kou laat staan, en dan heb ik het nog niet eens over hun bullshit DLC packs van 15 euro p/s.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik hecht me nooit vast aan een game. BC2 vond ik nog wel goed te doen als game, veel variatie en een leuke verhaallijn, MOH was voorheen echt geweldig qua singleplayer. Deze game laat op zoveel vlakken dingen liggen waardoor je toch gaat denken dat ze het spel onafgemaakt de winkels in hebben gejaagd om Black Ops voor te zijn, zodat ze op deze manier nog enigszins wat verkopen.Verderf schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 01:19:
ach, 't zal ook allemaal wel, wat me in ieder geval duidelijk is dat mensen die mw2 en black ops helemaal de hemel in prijzen en bc2 niks aan vinden deze game gewoon met rust moeten laten, moh is gewoon geen cod en daar ben ik in ieder geval heel blij mee.
met deze MoH zal het wel gedeeltelijk hetzelfde zijn als mw2 vs bc2, de fans vinden het een geweldige game, de andere zullen het compleet niks vinden.
Ik zelf kan iig niet wachten tot de multiplayer, mw2 word tegenwoordig kapot gemaakt door cheaters waar zowel activision als IW geen hol om geeft en bc2 heeft zn charme ook wel weer een beetje gehad.
Mocht blackops echt zo geweldig worden zoals zoveel mensen beweren dan overweeg ik die game misschien nog maar eigenlijk wil ik mijn geld niet meer geven aan een bedrijf wat zijn pc gamers gewoon keihard in de kou laat staan, en dan heb ik het nog niet eens over hun bullshit DLC packs van 15 euro p/s.
Opvallend was bij de Open Beta dat de campers juist met Mortar en Rocket Strikes gooiden, de "rennende helden" zelden. Niet dat ik me bij één van beide type spelers wil klasseren trouwens.Jeroenneman schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:13:
Support actions lack the oomph of Modern Warfare's killstreaks,
Lees: Je kunt niet gaan campen en wachten op die mega overpowered AC130
Eigenlijk dus hetzelfde als wat ik vond van de sp van MW2YoghurtO_o schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 01:07:
[...]
Ja. 3 uur of net iets meer, 1x dood gegaan waar ik overigens nogal m'n best voor moest doen op normal.
Vind het een erg slecht spel, voor de tijd die ze gekregen hebben om het te ontwikkelen. Geen verhaal, niks, geen personagebinding, geen duidelijke objectives en de gevechten stellen ook weinig voor. Veelal veel granaten gooien en beetje wachten tot een AI z'n hoofd achter z'n "cover" vandaan haalt. AI is ook erg zwak. Had er meer van verwacht om eerlijk te zijn.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Waarschijnlijk ben ik heel erg slecht, of jij gigantisch goed, maar ik vind de SP van MW2 toch vrij pittig op de hogere moeilijkheidsgraden. Als je je kop om de hoek steekt, zit er al een kogel in.Vrijdag schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:13:
[...]
Eigenlijk dus hetzelfde als wat ik vond van de sp van MW2
Laatst de missie in de Favela op veteran gedaan, en dat is gewoon niet leuk meer.
volgens mij is veteran dan ook gewoon hetzelfde als normal alleen hebben ze de ai een wallhackl gegevenbram1984 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:48:
[...]
Waarschijnlijk ben ik heel erg slecht, of jij gigantisch goed, maar ik vind de SP van MW2 toch vrij pittig op de hogere moeilijkheidsgraden. Als je je kop om de hoek steekt, zit er al een kogel in.
Laatst de missie in de Favela op veteran gedaan, en dat is gewoon niet leuk meer.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Maar ik bedoelde eigenlijk meer de feeling die ik had bij de sp van MW2. Het ging voor mijn gevoel namelijk van hot naar her en in MW1 had ik nog een beetje een "band" met de protagonisten, in MW2 interesseerde het me eigenlijk geen zier.
Afgaande op wat Yoghurt zegt dus redelijk hetzelfde verhaal met MoH.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ga zo op zoek jaChrisAB schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:06:
Iemand het spel al gespot in de winkels toevallig? Of gaan er vandaag mensen op zoek? Als Tweakers dit liever niet in dit forum heeft dan zie ik graag links van mensen waar hier wel over gepraat wordt
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Bij MOH dacht EA en Dice hetzelfde te kunnen doen als bij BFBC2, maar dat loopt nu dus uit op een epic fail. Bij BFBC2 hadden ze nog de userbase van BF2 achter zich. Mensen die hoopte op een soort van een vervolg. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
< dit stukje webruimte is te huur >
Overigens kan je met één van de best verkopende games van EA niet bepaald spreken over een epic fail
En de speleraantallen spreken dat ook tegen. Enfin
Je rijd anders wel op een ATV.xeple schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:58:
Opzich vond ik de SP niet slecht, het is vrij opbouwend waar je bij MW2 direct in de heftige actie word gedropped. Het verhaal is niet waanzinnig te noemen, en verwacht ook niet de diversiteit die MW2 met zich mee bracht (het klimmen op een berg, het rijden op een sneeuwscooter enz..) maar er zijn genoeg dingen binnen MOH die het echt wel divers maken. Ik heb me wel 5 uur kunnen vermaken met SP van MOH. Maar het was niet de achtbaan die MW2 heet.
Het enige verschil tussen de 'pop-up from cover' gameplay van MoH en MW2 is dat ze in MW2 op Veteran inderdaad de AI een wallhack geven en een rugzak vol nades. Dat is al zo sinds Call of Duty 2 op z'n minstbram1984 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:48:
[...]
Waarschijnlijk ben ik heel erg slecht, of jij gigantisch goed, maar ik vind de SP van MW2 toch vrij pittig op de hogere moeilijkheidsgraden. Als je je kop om de hoek steekt, zit er al een kogel in.
Anyway, die cijfers zullen me een zorg zijn, ik heb zin om te spelen, kom op Steam
MM, E-Plaza, Bart Smit.. niemand durfde nog en wachten op een telefoontje of het al mag. MM gaat voor 49 verkopen overigens, Bart Smit 59ChrisAB schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:23:
@ Royz, laat even weten of het gelukt is en welke winkels etc
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heerlijk, die DICE bril van jou.Stewie! schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:09:
DICE heeft dedicated teams voor de PC. Je noemt het een port omdat de engine multi platform is? Er zijn best veel verschillen tussen de console en PC versie, zie alleen al de support die DICE geeft aan het PC platform, de updates voor servers, client, de PC specifieke aanpassingen.
Overigens kan je met één van de best verkopende games van EA niet bepaald spreken over een epic fail
En de speleraantallen spreken dat ook tegen. Enfin
Verwijderd
Lekker knallen dus, al met al ziet er goed uit, besturing is wat slomer/trager als mw2, maar dat mag de pret niet drukken.
heb je nu al een aim-bot?HamburgerHenk schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:08:
Hmmz mijn muis loopt te etterenBlijft maar rondjes gaan
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Gebeurd wel vaker met gamezzzHamburgerHenk schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:08:
Hmmz mijn muis loopt te etterenBlijft maar rondjes gaan
Iets met andere usb's ports te maken?
Rapapa...

Pre order me hol
En nee, das natuurlijk geen serial code, maar de barcode.
[ Voor 24% gewijzigd door ErA op 13-10-2010 15:16 ]
Hij zit in capelle aan den IJssel, Rhijnspoor 275. Vlak voor de McDonalds rechts af.ChrisAB schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:25:
@ ErA, waar zit precies deze Hollywood Factory? Rotterdam? Bedankt voor de bon!
btw: "Bedankt voor de bon!" ? je gaat toch geen rare fratsen uithalen
Lagen ze trouwens voor de PS3 ook in de schappen ?
Xbox, PC, PS3ChrisAB schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:35:
Nee hoor haha! Maar met deze bon kan ik wel naar de MM zodat hun groen licht krijgen van het hoofdkantoor om hem te verkopen![]()
Lagen ze trouwens voor de PS3 ook in de schappen ?
Ze verkochten ze allemaal.
Hij vertelde dat vorige keer met Halo Reach de launch ook een drama was en hij dus gewoon verkoopt als ie binnen krijgt.
Daarnaast heeft hij geen handtekening gezet ergens onder.
Voor mij was het ideaal, ik werk in capelle aan den ijssel en heb net in 10 minuutjes deze game kunnen halen
Mijn volgende vraag is meteen:
Ik ben op zoek naar een aantal MoH "Maatjes" voor op de pc. Bij voorkeur met Teamspeak of mumble.
[ Voor 9% gewijzigd door ErA op 13-10-2010 15:38 ]
Mafia 2 was ook een prima game? Het is geen shitgame, het is gewoon een game die sommige wel leuk, en andere niet leuk vinden. Sommige mensen houden nu eenmaal niet van de over the top, hollywood, voor akimbonoobs gemaakte spelletjes genaamd MW2.Compi_56 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:44:
Na het spelen van de beta had ik al een vermoeden dat het een shitgame ging worden.
Op Gamekings.tv hadden ze het over een diepe documetaire i.p.v. een hollywood knaller.
Het spel oogt saai en als ik een paar peetjes wil omvermaaien ga ik wel online.
Ja de (guerilla) - oorlog in Afhanistan is niet zo spectaculair als in Irak.
De saaiheid van de missie's en de duur ervan heeft mij een beetje het Maffia 2 gevoel.
(De oude cods waren zoveel beter)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Heb alleen nog geen bericht gehad (heb hem gepre-ordered).
EDIT: Zojuist ze gebeld, hij is in de verkoop gegaan. Ik kreeg op dat moment ook het smsje binnen.
[ Voor 31% gewijzigd door leech1984 op 13-10-2010 16:14 ]
PSN: Leech1984
Verwijderd
Je mag mij wel toevoegen vind het zelf ook leuker om met andere te spelen, voeg me anders even toe op steam: bl44tjeErA schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:37:
[...]
Mijn volgende vraag is meteen:
Ik ben op zoek naar een aantal MoH "Maatjes" voor op de pc. Bij voorkeur met Teamspeak of mumble.
Heb ook een TS3 server voor de communicatie.
Zou fijn zijn als je zou vermelden waar een dergelijke scherpe prijs zijn veel mensen in geïnteresseerd.Ruffzz schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:21:
Heb vanmiddag voor 25 euro een key online gekocht en kan al online
Mumble én Teamspeak 3, maar nog geen MoH helaasErA schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:37:
Of je liegt of je hebt 'n ander trucje toegepastRuffzz schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:21:
Heb vanmiddag voor 25 euro een key online gekocht en kan al online
Ik kan ook een key voor 25 krijgen, maar zelfs daarmee kan ik 'm pas morgen downloaden (EA download)...
Dus licht ons idd maar even in
Ik heb hem gedownload via een omweg (je snapt wel wat ik bedoel) en vervolgens een key gekocht. Daarmee installeren, je gekochte key invoeren, kiezen voor online key registratie en spelen maar.Kurvers schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:37:
[...]
Of je liegt of je hebt 'n ander trucje toegepast
Ik kan ook een key voor 25 krijgen, maar zelfs daarmee kan ik 'm pas morgen downloaden (EA download)...
Dus licht ons idd maar even in
[ Voor 22% gewijzigd door Ruffzz op 13-10-2010 17:55 ]
AlstublieftErA schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:28:
[...]
Zou fijn zijn als je zou vermelden waar een dergelijke scherpe prijs zijn veel mensen in geïnteresseerd.
Heb 'm inmiddels ook al voor nog geen 20euro gespot
We hebben het dus over een kloon van een omweg neem ik aan... kan je vervolgens dan toch nog (bv na 'n jaar) de game downloaden via EA ofzo?Ruffzz schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:51:
[...]
Ik heb hem gedownload via een omweg (je snapt wel wat ik bedoel) en vervolgens een key gekocht. Daarmee installeren, je gekochte key invoeren, kiezen voor online key registratie en spelen maar.
Ja. Ik kan geen reden bedenken waarom niet.Kurvers schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:07:
[...]
We hebben het dus over een kloon van een omweg neem ik aan... kan je vervolgens dan toch nog (bv na 'n jaar) de game downloaden via EA ofzo?
Kan er iemand zo vriendelijk zijn om zijn MP/pb map te rarren en te uploaden, dat moet namelijk het probleem oplossen.
alvast bedankt,.
[Edit]
Problems fixed. Een herinstallatie heeft geholpen (denk ik)
[ Voor 16% gewijzigd door ErA op 13-10-2010 19:10 ]
Hij is ook pas morgen speelbaarVerwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:11:
Had MOH bij Steam gepreordered maar kan 'm nog niet spelen
Mijn ps3 controller via de usb was het dus jah -_-LosGieros schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:13:
[...]
Gebeurd wel vaker met gamezzz
Iets met andere usb's ports te maken?
Verwijderd
Zeer slecht.
Ik neem aan dat je in nvidia configuratie scherm de anisotropic filter, en de antialiasinghebt aangepast.
Als je dit naar eigen wens hebt veranderd, dan krijg je zo'n wit geweer zonder textures.
Maar als je dit weer terug zet naar toepassing gestuurd, is alles gewoon goed.
Ik moet zeggen dat ik wel teleurgesteld ben over de graphics in de singlplayer.
Met de multiplayer kan je dit wel in het menu van het spel aanpassen, en dan heb je wel veel betere graphics.
Maar dat geld alleen voor multiplayer.
Singleplayer daar heb je weinig configuratie in,daardoor heb je erg slechte graphics.
Maar er wordt ook voor de singleplayer een andere engine gebruikt dan de multiplayer.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 23:49 ]
Verwijderd
word weer hele nacht frustie de meldingen steam servers overloaded voorbij zien komen terwijl ik het op 14 mb/s kan downloaden..
had dan wel een retail kunnen halen maar steam is juist weer makkelijker, geen cd's en kan op meerdere plaatsen gewoon gamen zonder alles mee te slepen.
@ De_Hollander: Had met jou naam wel beter Nederlands verwacht tbh.
[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 13-10-2010 20:44 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het is van een ander forum maar probeer dit eens (heb deze truc al vaker voorbij zien komen, zelf nooit geprobeerd):Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:35:
leuk dat steam maar moet nog wachten tot 00:00 vanavond voordat je uberhaupt kan downloaden, wtf steam doe eens weer pre loaden, heb dat maar een keer gezien en dat was met HL2 destijds.
word weer hele nacht frustie de meldingen steam servers overloaded voorbij zien komen terwijl ik het op 14 mb/s kan downloaden..
had dan wel een retail kunnen halen maar steam is juist weer makkelijker, geen cd's en kan op meerdere plaatsen gewoon gamen zonder alles mee te slepen.
the basic link would be: steam://install/APP-ID
the app-id is shown into the URL of your Game/app/tool/video/whatever...
just fill in the app-number into the basic link: steam://install/APP-Numbe-or-ID
and now you can preload or just install games, tools, whatever per your browser, instead to waiting in your client...
Verwijderd
valt mee maar 5.4 gb voor de single player. hoop dat multi er ook bij zit.
en hoppa binnen, nu kijken of nu al kan spelen of pas 00:00 als hij released word:)
edit: wel gedownload maar nog niet speelbaar, denk pas vanacht als hij unlocked word. maar goed scheelt dat ik heb nu al binnen heb en niet met de massa hoef te downloaden
had ook SP download, maar ja MW2 is ook een download en 2 aparte opstarts voor single en multi.
anders vanacht eerst de SP en dan nog de multiplayer downloaden. verzacht de pijn toch wat:)
[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 21:01 ]
E: Het gaat hier alleen om de Single Player bij mij. Iemand een idee hoe je ook de MP kan downloaden? Of is deze al inbegrepen?
[ Voor 20% gewijzigd door Thomas op 13-10-2010 21:00 ]
Wil graag van de optie gebruik maken maar ... you know
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
multi player is 2.2 gb.
dus
voor multi player (5.4 GB)
steam://install/47830
voor single player (2.2 GB)
steam://install/47790
ban lijkt me sterk want je download alleen de game die je al gekocht hebt.
spelen kan nog niet want hij word pas 00:00 unlocked
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 21:06 ]
Verwijderd
wat is er dan niet goed aan?Tsurany schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:43:
Dat is raar want de beta kon je juist wel weer preloaden.
@ De_Hollander: Had met jou naam wel beter Nederlands verwacht tbh.
Nee, je kan als het spel gedownload is het nog niet daadwerkelijk spelen..MaFFia schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:02:
Kan dit niet voor een ban zorgen ?
Wil graag van de optie gebruik maken maar ... you know
Ik heb hem gewoon bij de free record shop al mee gekregen en al gespeeld, MPVerwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:03:
ban lijkt me sterk want je download alleen de game die je al gekocht hebt.
spelen kan nog niet want hij word pas 00:00 unlocked
Dat was alleen voor de steam versies m8roedie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:13:
[...]
Ik heb hem gewoon bij de free record shop al mee gekregen en al gespeeld, MP
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
leuk man, veel plezier. ik heb liever een cd loze versie. elke keer die cd erin om te spelen is zo 2004..roedie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:13:
[...]
Ik heb hem gewoon bij de free record shop al mee gekregen en al gespeeld, MP
Eerst maar eens de toetsweek doorkomen en dan ga ik dit spel zeker even uitspelen!
Things are cheaper for a reason
Verwijderd
hoef je met de install dvd ook niet.Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:15:
[...]
leuk man, veel plezier. ik heb liever een cd loze versie. elke keer die cd erin om te spelen is zo 2004..
je kan kiezen voor dvd check of online check.
En voor online check hoef je geen dvd in je speler te hebben.
Verwijderd
Hoeft ook niet hoor.Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:15:
[...]
leuk man, veel plezier. ik heb liever een cd loze versie. elke keer die cd erin om te spelen is zo 2004..
Key lezen in het doosje, invullen en downloaden maar! (op Steam dan hé
Verwijderd
De campaign steekt wel aardig goed in elkaar; pacing is goed, missies zijn gevarieerd, en het word allemaal wel leuk cinematisch gebracht. Downsides zijn gare AI, korte duur etc..
Multiplayer is niet zo'n volledig pakket als een CoD of een Battlefield. Weinig maps en game modi bijvoorbeeld.. Maar de gameplaybeelden zien er wel redelijk goed uit, Je hebt een aantal classes waar je wat kleine aanpassingen aan kan brengen enzo, maar veel ruimte voor verandering is er niet echt. Je hebt ook een aantal killstreaks, mortier strikes enzo.
Grafisch heeft het z'n momenten, maar er zijn ook stukken die er dan opeens stukken minder uitzien.
Al met al wel een aardige shooter dus, maar echt alles in deze game is been there, done that. Ze komen een beetje laat hiermee.. Had dit uitgebracht in 2008 of misschien begin 2009 en dan nu bezig geweest met een vervolg zou stukken beter uitgepakt hebben, denk ik.
Verwijderd
ach ja, dan moet je nog het doosje een plekje geven in een kast:PVerwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:22:
[...]
Hoeft ook niet hoor.
Key lezen in het doosje, invullen en downloaden maar! (op Steam dan hé)
Ik heb een server opgezocht waar enkel de beta maps in de roulering zaten. Dit klinkt heel duf, maar zolang je nog een level 1 bent met iron sight, is het fijn de maps in ieder geval goed te kennen om zo de unlocks bij elkaar te halen.
En na een uur was het dan ook eindelijk raak
Wat een klapper maakt dat ding zeg, fantastisch.
Ik heb deze game gekocht omdat ik de MP gameplay goed vind. De singeplayer speel ik niet en had er niet bij gehoeven van mij.
Dit is na BFBC2 wel de laatste kans voor DICE om nu eens fatsoenlijk mappen packs uit te brengen etc. ( persoonlijk dat is)
Ik hoop dat ze het doen, want de mappen die er nu bij zitten blijven maar zo lang leuk.
(alhoewel ik de dikste fun heb met de beta maps

Morgen eindelijk zelf spelen
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wat is er wel goed aan, kun je beter vragen. Misschien even op hoofdletters, spaties, komma's en niet elke zin op een nieuwe regel, letten. En graphics.
Verwijderd
unreal engine ondersteund geen antialiasing, waardoor dat je nogal wat kartelrandjes krijgt aan de randen van iedere opject.Reiniertjuhhh schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:21:
Ik heb het net een uurtje gespeeld, maar ik ben zeer onder de indruk van de graphics. Ik kan me niet direct het verschil tegen MW2 zetten maar hoe iemand uit elkaar knalt door het vangen van een shotgunkogel is vrij indrukwekkend.
Eerst maar eens de toetsweek doorkomen en dan ga ik dit spel zeker even uitspelen!
Ik vindt deze singleplayer daarom ook erg slecht van grafics.
CODmw2 vindt ik beter van grafics.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 23:44 ]
Morgen ff de multiplayer proberen kijken of die beter is. sowieso wel raar dat de singleplayer en multiplayer op verschillende engines zijn gebouwd.
Authentically Digital
Verwijderd
Ja je hebt altijd mensen die klagen moeten.bram1984 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:10:
[...]
Wat is er wel goed aan, kun je beter vragen. Misschien even op hoofdletters, spaties, komma's en niet elke zin op een nieuwe regel, letten. En graphics.
Het is geen proefwerk Nederlands hier.
Graphics is trouwens geen NL, maar Engels
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 23:56 ]
Maar wel het correcte woord in dit geval. Grafics is namelijk ook geen Nederlands woordVerwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:47:
Graphics is trouwens geen NL, maar Engels
And I'm the only one and I walk alone.

[ Voor 4% gewijzigd door aKra op 14-10-2010 00:10 ]
Intentionally left blank.
Verwijderd
steam herstarten, nu decrypting files hier.aKra schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:09:
Nou, het is "middernacht", in de Store staat er niet meer dat je hoeft te wachten maar in de Library staat gewoon braaf dat hij nog niet available is (coming soon)...
Edit:
Na wat spelen, paar indrukken;
- Heerlijk geluid
- Grafisch erg netjes, ik weet niet hoe anderen dit slecht kunnen noemen, maar die zullen Crysis dan hooguit aardig vinden ofzo... (AA kan trouwens gewoon aan in de Video Options, scroll voor de lol naar beneden)
- Wapens voelen lekker aan en klinken erg nice
- Performance tot dusver niet slecht, bij sommige vergezichten een dipje (einde Bagram level bijv.)
Nog niet echt minpunten gevonden om eerlijk te zijn, en dat probeer ik vaak wel bij de eerste indruk van een game
[ Voor 69% gewijzigd door Propane op 14-10-2010 02:35 ]
Precies om 0:00 was hij te downloaden, yeeh!Chilly_Willy schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:53:
Iemand hier die de PC game via de EA Store gepre-ordered had? Mijn status van de bestelling staat nu al meer dan een maand op "Bestelling ingediend".

[ Voor 11% gewijzigd door Chilly_Willy op 14-10-2010 07:45 ]
Coïtus ergo sum
Eerlijk gezegd heb ik wel een beetje spijt van deze aanschaf.
De singleplayer is trouwens wel leuk, maar ook niet meer dan dat.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb echt zin om te spelen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Tja het ziet er allemaal gelikt uit, maar de speel ervaring is echt niets bijzonders. Nogal saai, weinig maps en met weapon customizations ben je zo klaar. Ik speel MW2 en BC2 met erg veel plezier, maar kan me niet echt vinden in MOH helaas. Misschien had ik er meer van verwacht maar ik heb spijt van mijn aankoop.Royz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:50:
Nog meer ervaringen met MP?
Het voelt gewoon niet lekker aan. Ik stoor me nog het meest aan de recoil. Tot zover mijn mening
Ik geef een 7,5 voor de single player, en een 6,5 voor de multiplayer.
[ Voor 21% gewijzigd door Ruffzz op 14-10-2010 10:41 ]
Are you sure?Ruffzz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:30:
[...]
Tja het ziet er allemaal gelikt uit, maar de speel ervaring is echt niets bijzonders. Nogal saai, weinig maps en met weapon customizations ben je zo klaar. Ik speel MW2 en BC2 met erg veel plezier, maar kan me niet echt vinden in MOH helaas. Misschien had ik er meer van verwacht maar ik heb spijt van mijn aankoop.
Het voelt gewoon niet lekker aan. Ik stoor me nog het meest aan de recoil. Tot zover mijn mening
Ik geef een 7,5 voor de single player, en een 6,5 voor de multiplayer.
De MP is toch wel door Dice gemaakt en deze jongens hebben met o.a. Battlefield toch wel bewezen een leuke MP ervaring neer te kunnen zetten.
IK ga hem ondanks al deze negatieve geluiden toch maar aanschaffen.
Eerlijk gezegd is Dice voor mij juist de reden om deze niet te halen. Hetzelfde heb ik met BC2.Mazdok schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:50:
[...]
Are you sure?
De MP is toch wel door Dice gemaakt en deze jongens hebben met o.a. Battlefield toch wel bewezen een leuke MP ervaring neer te kunnen zetten.
IK ga hem ondanks al deze negatieve geluiden toch maar aanschaffen.