Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Kan iemand vertellen of er een split screen optie in ziet?
(Local)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
vinom schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:08:
Ben de game nu aan het spelen (PC) . Tweede missie en tot nu toe erg leuk!
Is die voor de pc ook al geleakt dan? Of kom jij op een andere manier aan het spel?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:14
Geleakt inderdaad, maar nog zonder werkend snoepje. Hij is op een andere manier werkend te krijgen die niet voor iedereen werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 21:38
Dit kan nog wel eens een vette game 1e klas worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 13:05

Theck88

If it's hard just KISS!

Hmm, de single-player missie ziet er wel leuk uit! Zit echt naar de nieuw MoH uit te kijken.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Artwido schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:14:
[...]

Gisteren gedownload en een paar levels gespeeld.
Gameplay is ok. Maar grafisch niet zo mooi als Call of duty modern warfare 2
Uhm, welke game heb jij gekeken?

Wapenmodels in COD zijn echt treurig(vooral de ironsights, kijk maar s naar de PP2000), belichting in MOH is VEEL beter en ook de omgevingen zijn erg mooi gemaakt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ok, net de SP uitgespeeld. Ik denk niet dat ik er meer dan 5 uur over gedaan heb. Dat was me wel erg kort. Heb nou ook niet het idee dat ik iets accomplished heb. =/ Zeer teleurstellend, deze wordt dan ook niet gekocht. De MP mag dan wel prioriteit hebben, maar meer tijd in de SP steken mag ook wel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Sagaris schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:20:
Ok, net de SP uitgespeeld. Ik denk niet dat ik er meer dan 5 uur over gedaan heb. Dat was me wel erg kort. Heb nou ook niet het idee dat ik iets accomplished heb. =/ Zeer teleurstellend, deze wordt dan ook niet gekocht. De MP mag dan wel prioriteit hebben, maar meer tijd in de SP steken mag ook wel. :|
Dan is het helemaal triest, van de SP werd meer verwacht.. Aangezien de MP ook een aanfluiting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

Ok, net de SP uitgespeeld. [..] deze wordt dan ook niet gekocht.
Je hebt hem dan ook niet gekocht maar illegaal gedownload en geinstalleerd. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb na het eten van een Big Mac ook weinig zin om te betalen, daarom betaal je op voorhand :)

Maar 5u gameplay voor SP lijkt me vrij standaard tegenwoordig. COD:MW2 boodt ook niet meer en zowat elke shooter de laatste 2 jaar mikt op dat tijdsbestek. Spijtig maar zo is het.

[ Voor 53% gewijzigd door Phuncz op 11-10-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Stewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:28:
[...]
Gelukkig voor hem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ja want het spel was zó stom dat hij het helemaal heeft uitgespeeld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Agh jah... Killzone was ook maar een uurtje of 5-6 op de gemiddelde moeilijkheidsgraad... Daar klaagde ook niemand over.

Als je lange gameplay wilt koop je een RPG ofzoiets dergelijks, Pokémon bv! Vang ze maar eens alle 450 ofzo?

Ik zal me wel vermaken met MoH gezien de clips die er de ronde doen over zowel de SP als MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 21:45
Phuncz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:36:
Maar 5u gameplay voor SP lijkt me vrij standaard tegenwoordig. COD:MW2 boodt ook niet meer en zowat elke shooter de laatste 2 jaar mikt op dat tijdsbestek. Spijtig maar zo is het.
MW2 heeft een beetje meer: spec ops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Spijtig, net van de SP had ik high hopes. Hoe wil je in 5 uur nu een realistische weergave van de oorlog voor elkaar krijgen? Developers maken zich er steeds makkelijker vanaf.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:05

v8power67

Psn: Mausosaurus

heb vandaag de singleplayer uitgespeeld. weliswaar op easy, maar dan wel zonder autoaim aan ;)
dikke game, graphics op de 360 dik in orde. geluid een topper, en de missies goed gedaan en leuk om te doen. multiplayer kan ik nie testen( iets met niet stealth enz ;) ) maar vind singleplayer wel veelste kort.
jammer maar waar. nu maar eens multiplayer testen en als het wat is maybe aankopen maar kleine kans.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:12
Phuncz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:36:
Ik heb na het eten van een Big Mac ook weinig zin om te betalen, daarom betaal je op voorhand :)

Ik had deze in 4.5 uur uit, en ik speel spellen altijd rustig. Met MW2 ben ik toch 8/9 uur bezig geweest. Dus dat scheelt behoorlijk. Ik vondt deze heel vet, maar had echt iets van waar de neuk is de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Stewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:05:
[...]

Idd, erg lame... wees dan een vent en speel de game 15 minuten en uninstall het daarna als het je niet aanstaan. Ik koop de game als er genoeg MP maps inzitten en dat kan ik nog niet echt terugvinden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Hij vindt de game te kort, lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Stewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:28:
[...]
Zou ik ook doen als dat op de PS3 kon. Als ik 'm goed vindt, koop ik 'm wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wat een onzin, als je 4,5 uur de moeite neemt om een game te spelen dan vind je het dus zo slecht nog niet. Je kijkt toch ook geen film van 2 uur als blijkt dat Bumba de hoofdrolspeler is? Je vond het product dusdanig goed dat je zolang bent doorgegaan, teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Als het goed is ligt ie vanaf vandaag (de 12e) in de winkels in de states toch? Dus dan kunnen we al snel de eerste reviews verwachten.

En a s. do in NL in de winkels toch?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Cartman! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:46:
[...]

Idd, erg lame... wees dan een vent en speel de game 15 minuten en uninstall het daarna als het je niet aanstaan. Ik koop de game als er genoeg MP maps inzitten en dat kan ik nog niet echt terugvinden :{
No worries, daar mag je binnenkort voor dokken met DLC vermoed ik. Het zou me niet verwonderen als het ook bij CoD:BO gedaan wordt: veel minder maps en sneller ze via DLC aanbieden om geld te stampen uit de eerlijke kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Cartman! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:55:
Wat een onzin, als je 4,5 uur de moeite neemt om een game te spelen dan vind je het dus zo slecht nog niet. Je kijkt toch ook geen film van 2 uur als blijkt dat Bumba de hoofdrolspeler is? Je vond het product dusdanig goed dat je zolang bent doorgegaan, teleurstellend.
Misschien speelde hij door in de hoop nog missies of momenten tegen te komen die de SP het waard maken? Wat uiteindelijk niet gebeurde => teleurgesteld.

Ten tweede, 4,5 uur voor een game is gewoon niet veel. Alleen Portal kan daar mee weg komen, andere AAA titels (bijv. Kane and Lynch 2) worden er ook voor afgebrand. Bad Company 2 had gewoon 10 uur aan SP hoor.

Ten Derde, een teleurstellende SP kan je totaal niet vergelijken met een slechte film. Ik weet zeker dat de gunplay en de spectacles goed zijn in dit spel (uit ervaring met de MP Beta), dus je zal hoogstens moeten wennen aan de controls. Daarna ligt het gewoon aan de ontwikkelaars en designers wat ze bieden kwa SP, als dat mager is, is dat jammer.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Hij vond m te kort, niet te slecht om te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 19-09 16:55
Iemand hier die de PC game via de EA Store gepre-ordered had? Mijn status van de bestelling staat nu al meer dan een maand op "Bestelling ingediend".

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:09:
[...]

MW2 heeft een beetje meer: spec ops!
spec ops valt toch meer onder multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:12
Kijk, mij interesseert het helemaal niks wat jullie ervan vinden dat ik een spel eerst download voordat ik het koop, mits het een goed spel is. Dus discussieer vooral verder :+ :w

[ Voor 4% gewijzigd door yeehaw op 12-10-2010 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Je gaat ineens begrijpen waar spellenmakers over zeuren... in de praktijk zal iemand een spel bijna nooit meer kopen voor SP want 'heb t toch al uitgespeeld, zonde het nog te kopen' maar jullie zijn vast al die uitzonderingen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Deze game gaat blindelings gekocht worden door veel ouders voor hun kinderen in de decembermaand en bij de release, daar moet je je geen zorgen om maken. MW2 heeft ook serieus goed verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nogmaals: lezen! :X
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:57:
[...]

spec ops valt toch meer onder multiplayer.
Spec ops is prima in je eentje te spelen, dus dat is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:06:

[...]

Spec ops is prima in je eentje te spelen, dus dat is onzin.
Op 2 missies na.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jij ook, 4,5 uur is geen testje om te kijken of je t leuk vind, dat is gewoon doorgaan tot het einde.

offtopic:
Misschien moet dit afgesplitst worden naar n topic over piraterij

[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 12-10-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Speciaal voor jou:
Ok, net de SP uitgespeeld. Ik denk niet dat ik er meer dan 5 uur over gedaan heb. Dat was me wel erg kort. Heb nou ook niet het idee dat ik iets accomplished heb. =/ Zeer teleurstellend, deze wordt dan ook niet gekocht. De MP mag dan wel prioriteit hebben, maar meer tijd in de SP steken mag ook wel.
Hij zegt nergens dat hij de game slecht vindt!! Hij is teleurgesteld dat de SP zo ontzettend kort is. Hij is doorgegaan tot het einde, omdat hij er vanuit ging dat de game langer zou duren. Daar maak ik uit op dat hij de game zelf wel leuk vond, maar alleen veel tekort.

Hierna geef ik het echt op hoor.

Overigens moet ik wel even kwijt dat ik vind dat er op Tweakers soms erg schijnheilig wordt gedaan over piraterij. Alsof iedereen hier braaf al z'n films en muziek origineel thuis heeft staan. :)

CoD wordt ook 7 van de 10 keer origineel gekocht, puur omdat je anders het risico loopt verbannen te worden met de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Cartman! schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:55:
[...]

Jij ook, 4,5 uur is geen testje om te kijken of je t leuk vind, dat is gewoon doorgaan tot het einde.

offtopic:
Misschien moet dit afgesplitst worden naar n topic over piraterij
Hier nog even op inhakend: als je niet weet dat de game slechts 4,5/5 uur duurt, dan kan je moeilijk weten dat je doorgaat tot het einde hè? Het is gewoon een aanfluiting, 5 uur gameplay. En dan van tevoren heel interessant verkondigen dat SP en MP door verschillende studio's gemaakt worden. Dan vraag ik me toch af wat de ontwikkelaars al die tijd hebben zitten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Vraag me eigen af of je via de minder legale manier alvast kan pre-loaden .
Game heb ik vanaf dag 1 besteld bij steam , maar die gaan pas vrijdag up , en dan zal het wel lekker snel(uch uch) gaan en hoop ik dat een beetje te omzeilen .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:05:
[...]

Hier nog even op inhakend: als je niet weet dat de game slechts 4,5/5 uur duurt, dan kan je moeilijk weten dat je doorgaat tot het einde hè? Het is gewoon een aanfluiting, 5 uur gameplay. En dan van tevoren heel interessant verkondigen dat SP en MP door verschillende studio's gemaakt worden. Dan vraag ik me toch af wat de ontwikkelaars al die tijd hebben zitten doen.
Deze game gaat dan ook meer en meer lijken op het snel "incashen" van het merknaam Medal of Honor. Ik speel nu nog steeds Medal of Honor Allied Assault online (ruim 10 jaar geleden!!) en dit vind ik tot op heden nog steeds de beste Medal of Honor game.

Heb tevens ook de Medal of Honor beta gespeeld, en deze kon mij totaal niet bekoren. Mijn goede hoop dat deze game "het" was, is hiermee, samen met alle andere bevindingen, gedaald naar een dieptepunt.

[ Voor 6% gewijzigd door jmeerman op 12-10-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
bram1984, volgens mij wil je me niet begrijpen. Als iemand een hele game gaat uitspelen en daarna pas beslissen of je het wilt kopen dan ben je imo verkeerd bezig. Je kunt evt. de game 15 minuten spelen en dan weet je heus wel of je t vet genoeg vind. Das t zelfde als eerst een film downloaden en helemaal kijken en daarna denken "hey, laat ik deze film nog eens kijken maar dan vanaf een gekochte dvd", dat gebeurt in de praktijk gewoon zeer weinig, je hebt de film/game immers al gezien/gespeeld en dan besteed je je geld liever anders.

Overigens vind ik persoonlijk 4,5/5 uur helemaal niet zo kort voor een SP, er zit nog een uitgebreide MP bij waar je meer dan genoeg uurtjes aan kunt besteden. Of dat nu door 2 studio's gemaakt is doet er niet toe imo want het gaat om het totaalproduct.

En ja, elke game die ik speel koop ik origineel. En nee, zoveel games koop ik niet omdat het anders te duur zou zijn. M'n vorige 2 games zijn Crysis en Bad Company 2, Crysis heb ik gespeeld vanaf de multiplayer beta in 2008 tot april dit jaar en Bad Company 2 van april t/m nu. MoH ga ik kopen als uit reviews blijkt dat er genoeg MP maps zijn.

offtopic:
dubbelposten is niet nodig zo vlak na elkaar, daar hebben we n edit-knop voor

[ Voor 7% gewijzigd door Cartman! op 12-10-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
heb zelf gister de andere versie even geprobeert (heb het orgineel al in mn steam staan :))
Vind de singleplayer er so far goed uit zien voor de 10 min die ik het gespeeld heb :)

Mutiplayer beviel me erg goed in de beta op de recoil dingen na, maar die kunnen ze makkelijk instellen.

Ben er ook erg blij mee dat dit alles behalve de zoveelste COD is waar in je eentje spelen beloond word.
Eindelijk weer een team play game waar het niet loont om als een rambo door het spel heen te sprinten met je imba perks en lame knife kill specs and what not.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Het viel me in de beta wel op inderdaad dat teamplay je wel echt laat winnen, door in je eentje te rushen kom je er niet echt lijkt het en dat is top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

precies Teamplay spelen is juist leuker dan "free for all" zeg maar... Daarom gaat mijn voorkeur/keuze ook naar MoH uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik snap niet waarom er zoveel mensen vallen over de singleplayer duur... Call of Duty heeft al jaren geen singleplayer van meer dan 7 uur op Veteran (aka circa 5-6 uur op medium), en toch zijn mensen er vaak nog lyrisch over. Zolang de gameplay goed is zie ik het probleem niet. Dit is ook geen game uit het genre shooter, maar een Hollywood shooter zoals Call of Duty dat introduceerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Cartman! schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:15:
bram1984, volgens mij wil je me niet begrijpen. Als iemand een hele game gaat uitspelen en daarna pas beslissen of je het wilt kopen dan ben je imo verkeerd bezig. Je kunt evt. de game 15 minuten spelen en dan weet je heus wel of je t vet genoeg vind. Das t zelfde als eerst een film downloaden en helemaal kijken en daarna denken "hey, laat ik deze film nog eens kijken maar dan vanaf een gekochte dvd", dat gebeurt in de praktijk gewoon zeer weinig, je hebt de film/game immers al gezien/gespeeld en dan besteed je je geld liever anders.
Haha wat een moraalridder ben je dan. Illegaal downloaden en 15 minuten SP spelen, en dan weer stoppen zodat je heel heilig het origineel kan gaan kopen. Je kan dan niet zeggen dat je geen discipline hebt, chapeau.

Natuurlijk speel je de game door, je hebt 'm toch al? Kopen kan daarna als de MP goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:46:
[...]

Haha wat een moraalridder ben je dan. Illegaal downloaden en 15 minuten SP spelen, en dan weer stoppen zodat je heel heilig het origineel kan gaan kopen. Je kan dan niet zeggen dat je geen discipline hebt, chapeau.
Daarmee geef je dus explicitiet aan dat ik dus gelijk heb, het gaat niet om het hebben van een preview maar om het spelen van je gratis game. Bedankt voor de bevestiging :)
Natuurlijk speel je de game door, je hebt 'm toch al? Kopen kan daarna als de MP goed is.
Maar als je voor de MP geen origineel nodig had dan had je dat ook niet gedaan, reken maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Denk ook dat het niveau van de speler bepalend is.
Ook krijg ik de indruk dat velen 4 a 5uur achter elkaar spelen en zo dus rap door de single player heen zijn.
Ik speel meestal 30min of één missie per keer in single player games (BFBC2) en dan vermaak ik me prima.

Edit: lees vandaag trouwens pas voor het eerst over deze game :X
BFBC2 ben ik een beetje zat en ben zeker van plan om Blackops te kopen, ben bang dat 3 shooters een beetje overkill is :)

[ Voor 26% gewijzigd door ApOE op 12-10-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Propane schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:43:
Ik snap niet waarom er zoveel mensen vallen over de singleplayer duur... Call of Duty heeft al jaren geen singleplayer van meer dan 7 uur op Veteran (aka circa 5-6 uur op medium), en toch zijn mensen er vaak nog lyrisch over. Zolang de gameplay goed is zie ik het probleem niet. Dit is ook geen game uit het genre shooter, maar een Hollywood shooter zoals Call of Duty dat introduceerde.
Als je door de game heen rent misschien. Ik heb gewoon laid back gespeeld, en kwam tot een uurtje of 10.
Cartman! schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:00:
[...]

Daarmee geef je dus explicitiet aan dat ik dus gelijk heb, het gaat niet om het hebben van een preview maar om het spelen van je gratis game. Bedankt voor de bevestiging :)

[...]

Maar als je voor de MP geen origineel nodig had dan had je dat ook niet gedaan, reken maar :)
Waarschijnlijk niet nee. Ik ben in ieder geval niet zo'n schijnheil om dit te gaan ontkennen. Mijn films en muziek komen ook grootendeels van Torrent sites, prima. :)

Het gaat er hier om dat mensen de game al eerder willen hebben zodat ze de SP kunnen spelen, MP is sowieso nog niet eens online. Hoe makkelijk wil je het hebben? Volkomen begrijpelijk dat mensen dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 23:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
nette scores in ieder geval :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Toch vreemd. Ik zie weinig écht enthousiaste conclusies, en hier een daar de nodige kritische noten staan, maar dit is in de cijfers helemaal niet terug te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Omdat in de cijfers waarschijnlijk de multiplayer ervaring heel anders was. En omdat ze de singleplayer hebben kunnen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Och een goede DLC met 4-5 missies extra voor een tientje zou de game met nog een uur of 2 kunnen verlengen bijvoorbeeld... Lijkt mij geen verkeerd plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
zolang het maar geen 15 euro voor gercycelde maps zijn vind ik alles prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Heb hem net in mijn handen gehad, kreeg hem net niet mee op het laatste moment :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
nare boetes staan daar tegenwoordig op ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ja maar wist zij veel achter de balie ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik wil hem hebben :( Ik ga morgen weer langs alle winkels..

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2010 13:52 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:51:
Ik wil hem hebben :( Ik ga morgen weer langs alle winkels..
Neem anders een printje mee van deze pagina?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
Zul je wel even een Nederlandse vlag erbij moeten photoshoppen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Is het nou 14 of 15 oktober? Als het 14 is zou die dan morgenavond al in de MM liggen.. Meestal wel! Ik had Fifa ook 1,5 dag van tevoren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

jmeerman schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:01:
[...]

Zul je wel even een Nederlandse vlag erbij moeten photoshoppen 8)
Het gaat om available now en 12 october :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Waarom staat Duitsland, België en de UK er wel bij maar NL niet? Heck. Zowat alles in de EU staat erbij behalve NL?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

bij steam staat nu weer de 14e :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Royz schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:06:
[...]

Het gaat om available now en 12 october :P
Precies, en ze doen zichzelf weer te kort nu er al een werkende usenet PC release verschenen is.

@hieronder, WERKEND.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 12-10-2010 16:20 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:08
Nouja, Werkend zou ik niet zeggen ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Deze discussie komt ondertussen bij elke game release terug. Dit is geen keuze van EA, dit is logistiek in de entertainment sector. Releases staan altijd op een donderdag geplanned. In de VS is dit dinsdag, in APAC maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Review op Gametrailers.com. Cijfer 8.1 (allemaal lage 8'en + een 6,5 voor story) . Dat is best laag in vergelijking met andere recente reviews :X

http://www.gametrailers.com/video/review-medal-of/705962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:35

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Oei, maar 8 maps totaal en niet alle modes werken op alle maps, das wel mager :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Oei, inderdaad.

Maar ik denk wel dat ik de game over een paar dagen in huis heb.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck. Deze game gaat floppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Loool IGN geeft ze gewoon een keiharde 6 :D.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
unfor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:39:
[...]

Hoezo, ik kan niet wachten op reviews van deze game.
Ik zal smullen als de vijfjes en zesjes voorbij rollen.
En ik quote hier mijzelf maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:04

aex351

I am the one

Spellen worden naar mijn mening vaak niet objectief beoordeeld. IGN geeft ze een 6 als totaal. Maar wanneer je de cijfers erboven optelt dan zou het gemiddelde een 7,1 zijn. De presentatie wordt met een 7 beoordeeld. Maar dat cijfer past totaal niet bij de onderbouwing: spel bevat behoorlijk wat bugs en bepaalde standaard control elementen zitten er niet in. Dan zou je naar mijn mening de presentatie met een onvoldoende moeten beoordelen. Hetzelfde geldt voor de overige beoordelingen.

Waarschijnlijk bij een te lage beoordeling zullen de uitgevers spellen niet meer naar zo'n reviewer opsturen of andere rechten ontzeggen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
aex351 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:31:
Spellen worden naar mijn mening vaak niet objectief beoordeeld. IGN geeft ze een 6 als totaal. Maar wanneer je de cijfers erboven optelt dan zou het gemiddelde een 7,1 zijn. De presentatie wordt met een 7 beoordeeld. Maar dat cijfer past totaal niet bij de onderbouwing: spel bevat behoorlijk wat bugs en bepaalde standaard control elementen zitten er niet in. Dan zou je naar mijn mening de presentatie met een onvoldoende moeten beoordelen. Hetzelfde geldt voor de overige beoordelingen.

Waarschijnlijk bij een te lage beoordeling zullen de uitgevers spellen niet meer naar zo'n reviewer opsturen of andere rechten ontzeggen.
De cijfers voor sound/graphic en presentation boeit toch nauwelijks. Iedereen wist dat die wel ok zou zijn en tellen niet zo zwaar mee als gameplay. Gameplay krijgt een zes en de argumenten die ze ervoor geven vind ik in mijn optiek deels gerechtvaardigd. Ik weet nu zeker dat ik hem niet ga halen, ook gebasseerd op andere reviews en beta's gespeeld.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Metacritic: 74/100
Had toch wel wat hoger verwacht. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Net als Mafia 2 wachten tot ie platinum wordt. Hier ga ik geen € 50,- aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Die reviews boeien mij dus echt niets. Ik weet gewoon dat deze game vet gaat worden, hij staat al weken in de pre-order, en ik weet zeker dat ik er lol mee ga hebben.

:)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

aex351 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:31:

Staat er ook als reactie bij. ze slikten dezelfde argumenten bij MW2 wel en bij dit spel niet.... lekker onpartijdig.
Ik ga hem gewoon proberen, lijkt me een leuke game, kijk ik zelf wel wat ik ervan vind;)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Echt omg maar 8 maps ?
Waarvan we er nu 4 in de beta's hebben gehad :S
Ik vond dat wel de grootste faal van bc2 :(

[ Voor 25% gewijzigd door MaFFia op 12-10-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Damn 8 maps... even de online modes checken. Er moet wel variatie in zitten hoor pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
edit

[ Voor 97% gewijzigd door Ruffzz op 12-10-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Ik vind een 7-7.5 een verwachtbare score voor deze game. Het is uiteindelijk een functionele game, de gunplay is goed, en grafisch opzich ook. Maar brengt het iets nieuws naar de overvolle markt van military shooters? Nee, ik moet daar nog bewijs van zien...

Gametrailers zn review was trouwens opvallend. Veel kritiek maar een hoog eindcijfer.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 maps is toch niet echt weinig ofzo?

wel jammer dat niet alle modus werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
MaFFia schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:15:
Echt omg maar 8 maps ?
Waarvan we er nu 4 in de beta's hebben gehad :S
Ik vond dat wel de grootste faal van bc2 :(
niet dat MW2 er heel veel had in het begint,

10 maps dacht ik zo uit me hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:06:
8 maps is toch niet echt weinig ofzo?

wel jammer dat niet alle modus werken
Dice heeft zelf aangegeven dat MoH met MW2 moest concureren.
MW2 had standaard 16 maps, met DLC 26.
Voor MoH hoef je geen "echte" DLC te verwachten.
Ten eerste gaat dit spel niet genoeg verkopen om het maken van DLC de moeite waard te maken.
En als er al wel DLC komt, dan is dat net zoals BC2. Andere modi op ouwe maps.

[ Voor 29% gewijzigd door unfor op 12-10-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

unfor schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:20:
[...]

Dice heeft zelf aangegeven dat MoH met MW2 moest concureren.
MW2 had standaard 16 maps, met DLC 26.
Voor MoH hoef je geen "echte" DLC te verwachten.
Ten eerste gaat dit spel niet genoeg verkopen om het maken van DLC de moeite waard te maken.
En als er al wel DLC komt, dan is dat net zoals BC2. Andere modi op ouwe maps.
Zet een team van 5-10 man op een DLC voor een goede week of twee en je hebt een leuke add-on voor MP...

Een hoop Textures en wapens hebben ze al van de singleplayer en de settings ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

8 maps vind ik nou ook niet bepaald veel. Ik zit nu te twijfelen of ik het wel zal kopen :S..

Nouja cijfers zeggen niks, Alan Wake kreeg een laag cijfer terwijl het (heb het zelf niet maar wel aardig wat gespeeld bij een vriend) een erg leuke game is, FUEL kreeg een 6 terwijl ik me er uren mee heb vermaakt, ga zo maar door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Pat-Juh schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:26:
[...]

Zet een team van 5-10 man op een DLC voor een goede week of twee en je hebt een leuke add-on voor MP...

Een hoop Textures en wapens hebben ze al van de singleplayer en de settings ook..
Heb jij ervaring met Dice? Anders wist je wel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Het kan aan mij leggen , maar de hoeveelheid bepaald voor mij hoelang ik de game speel .
Als ik alle maps ken dan is voor mij snel de fun eraf .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

MaFFia schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:37:
Het kan aan mij leggen , maar de hoeveelheid bepaald voor mij hoelang ik de game speel .
Als ik alle maps ken dan is voor mij snel de fun eraf .
volledig mee eens _/-\o_

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de review van IGN. Verhaallijn ontbreekt grotendeels in SP. Hierdoor lijkt het allemaal wat onsamenhangend. Dit ondanks het feit dat alle personen aan het einde weer bij elkaar komen.

Bugs ben ik in de xbox versie een aantal keren tegen gekomen. Met kleine bugs als het niet kunnen locken van een laser, waardoor de missie failed. Maar ook een keer was de rest van de map verdwenen en viel ik buiten het gebouw opeens het level uit. Ik heb uiteindelijk de missie moeten restarten om dit te fixen.

Daarnaast is zoals genoemd de SP aan de korte kant te noemen. Daar er verder geen unlocks (BF2BC) of andere opties (ala MW2) is ook de herspeelbaarheid van de SP klein.

Conclusie: SP was wel vermakelijk maar niet echt meeslepend.

De MP open beta kon me persoonlijk ook niet zo overtuigen. Maar wellicht dat andere mensen het wel leuk vonden.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Hmm ik moet zeggen dat ik wel schrik van de reviews... ik wilde hem meteen bestellen, maar nu wacht ik toch maar ff,.geld kan je maar 1x uitgeven ;)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Sn0wblind schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:17:
[...]

niet dat MW2 er heel veel had in het begint,

10 maps dacht ik zo uit me hoofd
sterker nog , ik ken geen andere game die meer maps had , zowel standaard als na de map packs =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

MaFFia schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:56:
[...]

sterker nog , ik ken geen andere game die meer maps had , zowel standaard als na de map packs =)
Daar heb je inderdaad een goed punt. 8 is misschien toch niet zo weinig :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Striptease schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:17:
Loool IGN geeft ze gewoon een keiharde 6 :D.
Lool, IGN is de meest debiele reviewwebsite op het web ;)
Als IGN ergens iets over zegt, is het meestal fout. Bijv dat mandatory scripted sequence, goh, wat raar dat ze dat bij COD niet opvalt, of bij Bad Company 2. Iedere game heeft scripted sequences met specifieke dingen die je moet doen. En stability en performance issues op consoles zal me ook worst wezen.

Support actions lack the oomph of Modern Warfare's killstreaks,
Lees: Je kunt niet gaan campen en wachten op die mega overpowered AC130

Dit is een console review als je leest hoeveel aandacht ze schenken aan het feit dan de consoles gewoon geen frames kunnen produceren, oftewel, niet relevant voor PC gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Laatst online: 08-08 21:29
Na het spelen van de beta had ik al een vermoeden dat het een shitgame ging worden.

Op Gamekings.tv hadden ze het over een diepe documetaire i.p.v. een hollywood knaller.
Het spel oogt saai en als ik een paar peetjes wil omvermaaien ga ik wel online.

Ja de (guerilla) - oorlog in Afhanistan is niet zo spectaculair als in Irak.

De saaiheid van de missie's en de duur ervan heeft mij een beetje het Maffia 2 gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Thomasthomas schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:10:
[...]

Daar heb je inderdaad een goed punt. 8 is misschien toch niet zo weinig :X .
Je leest er over heen, maar het waren er 16 in mw2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dit zijn dezelfde sites die MW2 een 10 (edit: oja, sommige gaven het een 9.5...) geven, dus daar hecht ik niet zo heel veel waarde aan :).

De SP van MW2 is zeker goed, maar ook kort en vol scripted events. De MP van MW2 heeft ook gewoon major flaws, maar dat was blijkbaar toen even over het hoofd gezien :z

Morgen is MoH van mij! En mensen die het willen spelen online (xbox), voeg me maar toe. :)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2010 23:12 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Morgen is het spel van jou? Leg uit, waar wil jij deze gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
VonFoX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:19:
Die reviews boeien mij dus echt niets. Ik weet gewoon dat deze game vet gaat worden, hij staat al weken in de pre-order, en ik weet zeker dat ik er lol mee ga hebben.

:)
3 uur lol in totaal kan ik je vertellen, MP niet meegerekend.

SP was zeeeeer teleurstellend, net als je begint te denken dat het spel op gang komt is het afgelopen :/
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste