Kan iemand vertellen of er een split screen optie in ziet?
(Local)
(Local)
Is die voor de pc ook al geleakt dan? Of kom jij op een andere manier aan het spel?vinom schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:08:
Ben de game nu aan het spelen (PC) . Tweede missie en tot nu toe erg leuk!
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Uhm, welke game heb jij gekeken?Artwido schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:14:
[...]
Gisteren gedownload en een paar levels gespeeld.
Gameplay is ok. Maar grafisch niet zo mooi als Call of duty modern warfare 2
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dan is het helemaal triest, van de SP werd meer verwacht.. Aangezien de MP ook een aanfluiting is.Sagaris schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:20:
Ok, net de SP uitgespeeld. Ik denk niet dat ik er meer dan 5 uur over gedaan heb. Dat was me wel erg kort. Heb nou ook niet het idee dat ik iets accomplished heb. =/ Zeer teleurstellend, deze wordt dan ook niet gekocht. De MP mag dan wel prioriteit hebben, maar meer tijd in de SP steken mag ook wel.
Je hebt hem dan ook niet gekocht maar illegaal gedownload en geinstalleerd.Sagaris schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:20:
Ok, net de SP uitgespeeld. [..] deze wordt dan ook niet gekocht.
[ Voor 53% gewijzigd door Phuncz op 11-10-2010 17:37 ]
Gelukkig voor hem nietStewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:28:
[...]
Je hebt hem dan ook niet gekocht maar illegaal gedownload en geinstalleerd.
Ja want het spel was zó stom dat hij het helemaal heeft uitgespeeld ...
MW2 heeft een beetje meer: spec ops!Phuncz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:36:
Maar 5u gameplay voor SP lijkt me vrij standaard tegenwoordig. COD:MW2 boodt ook niet meer en zowat elke shooter de laatste 2 jaar mikt op dat tijdsbestek. Spijtig maar zo is het.
Spijtig, net van de SP had ik high hopes. Hoe wil je in 5 uur nu een realistische weergave van de oorlog voor elkaar krijgen? Developers maken zich er steeds makkelijker vanaf.Sagaris schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:20:
Ok, net de SP uitgespeeld. Ik denk niet dat ik er meer dan 5 uur over gedaan heb. Dat was me wel erg kort. Heb nou ook niet het idee dat ik iets accomplished heb. =/ Zeer teleurstellend, deze wordt dan ook niet gekocht. De MP mag dan wel prioriteit hebben, maar meer tijd in de SP steken mag ook wel.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik had deze in 4.5 uur uit, en ik speel spellen altijd rustig. Met MW2 ben ik toch 8/9 uur bezig geweest. Dus dat scheelt behoorlijk. Ik vondt deze heel vet, maar had echt iets van waar de neuk is de rest?Phuncz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:36:
Ik heb na het eten van een Big Mac ook weinig zin om te betalen, daarom betaal je op voorhand
Maar 5u gameplay voor SP lijkt me vrij standaard tegenwoordig. COD:MW2 boodt ook niet meer en zowat elke shooter de laatste 2 jaar mikt op dat tijdsbestek. Spijtig maar zo is het.
Idd, erg lame... wees dan een vent en speel de game 15 minuten en uninstall het daarna als het je niet aanstaan. Ik koop de game als er genoeg MP maps inzitten en dat kan ik nog niet echt terugvindenStewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:05:
[...]
Hij vindt de game te kort, lezen.Stewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:05:
[...]
Zou ik ook doen als dat op de PS3 kon. Als ik 'm goed vindt, koop ik 'm wel.Stewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:28:
[...]
Je hebt hem dan ook niet gekocht maar illegaal gedownload en geinstalleerd.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
No worries, daar mag je binnenkort voor dokken met DLC vermoed ik. Het zou me niet verwonderen als het ook bij CoD:BO gedaan wordt: veel minder maps en sneller ze via DLC aanbieden om geld te stampen uit de eerlijke kopers.Cartman! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:46:
[...]
Idd, erg lame... wees dan een vent en speel de game 15 minuten en uninstall het daarna als het je niet aanstaan. Ik koop de game als er genoeg MP maps inzitten en dat kan ik nog niet echt terugvinden
Stewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:05:
Misschien speelde hij door in de hoop nog missies of momenten tegen te komen die de SP het waard maken? Wat uiteindelijk niet gebeurde => teleurgesteld.Cartman! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:55:
Wat een onzin, als je 4,5 uur de moeite neemt om een game te spelen dan vind je het dus zo slecht nog niet. Je kijkt toch ook geen film van 2 uur als blijkt dat Bumba de hoofdrolspeler is? Je vond het product dusdanig goed dat je zolang bent doorgegaan, teleurstellend.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Hij vond m te kort, niet te slecht om te spelen....Cartman! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:55:
Wat een onzin, als je 4,5 uur de moeite neemt om een game te spelen dan vind je het dus zo slecht nog niet. Je kijkt toch ook geen film van 2 uur als blijkt dat Bumba de hoofdrolspeler is? Je vond het product dusdanig goed dat je zolang bent doorgegaan, teleurstellend.
Coïtus ergo sum
[ Voor 4% gewijzigd door yeehaw op 12-10-2010 08:00 ]
Nogmaals: lezen!Cartman! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:55:
Spec ops is prima in je eentje te spelen, dus dat is onzin.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:57:
[...]
spec ops valt toch meer onder multiplayer.
Op 2 missies na.bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:06:
[...]
Spec ops is prima in je eentje te spelen, dus dat is onzin.
PSN: Leech1984
Jij ook, 4,5 uur is geen testje om te kijken of je t leuk vind, dat is gewoon doorgaan tot het einde.
[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 12-10-2010 09:57 ]
Hij zegt nergens dat hij de game slecht vindt!! Hij is teleurgesteld dat de SP zo ontzettend kort is. Hij is doorgegaan tot het einde, omdat hij er vanuit ging dat de game langer zou duren. Daar maak ik uit op dat hij de game zelf wel leuk vond, maar alleen veel tekort.Ok, net de SP uitgespeeld. Ik denk niet dat ik er meer dan 5 uur over gedaan heb. Dat was me wel erg kort. Heb nou ook niet het idee dat ik iets accomplished heb. =/ Zeer teleurstellend, deze wordt dan ook niet gekocht. De MP mag dan wel prioriteit hebben, maar meer tijd in de SP steken mag ook wel.
Hier nog even op inhakend: als je niet weet dat de game slechts 4,5/5 uur duurt, dan kan je moeilijk weten dat je doorgaat tot het einde hè? Het is gewoon een aanfluiting, 5 uur gameplay. En dan van tevoren heel interessant verkondigen dat SP en MP door verschillende studio's gemaakt worden. Dan vraag ik me toch af wat de ontwikkelaars al die tijd hebben zitten doen.Cartman! schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:55:
[...]
Jij ook, 4,5 uur is geen testje om te kijken of je t leuk vind, dat is gewoon doorgaan tot het einde.
offtopic:
Misschien moet dit afgesplitst worden naar n topic over piraterij
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Deze game gaat dan ook meer en meer lijken op het snel "incashen" van het merknaam Medal of Honor. Ik speel nu nog steeds Medal of Honor Allied Assault online (ruim 10 jaar geleden!!) en dit vind ik tot op heden nog steeds de beste Medal of Honor game.bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
Hier nog even op inhakend: als je niet weet dat de game slechts 4,5/5 uur duurt, dan kan je moeilijk weten dat je doorgaat tot het einde hè? Het is gewoon een aanfluiting, 5 uur gameplay. En dan van tevoren heel interessant verkondigen dat SP en MP door verschillende studio's gemaakt worden. Dan vraag ik me toch af wat de ontwikkelaars al die tijd hebben zitten doen.
[ Voor 6% gewijzigd door jmeerman op 12-10-2010 10:13 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Cartman! op 12-10-2010 10:15 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Haha wat een moraalridder ben je dan. Illegaal downloaden en 15 minuten SP spelen, en dan weer stoppen zodat je heel heilig het origineel kan gaan kopen. Je kan dan niet zeggen dat je geen discipline hebt, chapeau.Cartman! schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:15:
bram1984, volgens mij wil je me niet begrijpen. Als iemand een hele game gaat uitspelen en daarna pas beslissen of je het wilt kopen dan ben je imo verkeerd bezig. Je kunt evt. de game 15 minuten spelen en dan weet je heus wel of je t vet genoeg vind. Das t zelfde als eerst een film downloaden en helemaal kijken en daarna denken "hey, laat ik deze film nog eens kijken maar dan vanaf een gekochte dvd", dat gebeurt in de praktijk gewoon zeer weinig, je hebt de film/game immers al gezien/gespeeld en dan besteed je je geld liever anders.
Daarmee geef je dus explicitiet aan dat ik dus gelijk heb, het gaat niet om het hebben van een preview maar om het spelen van je gratis game. Bedankt voor de bevestigingbram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:46:
[...]
Haha wat een moraalridder ben je dan. Illegaal downloaden en 15 minuten SP spelen, en dan weer stoppen zodat je heel heilig het origineel kan gaan kopen. Je kan dan niet zeggen dat je geen discipline hebt, chapeau.
Maar als je voor de MP geen origineel nodig had dan had je dat ook niet gedaan, reken maarNatuurlijk speel je de game door, je hebt 'm toch al? Kopen kan daarna als de MP goed is.
[ Voor 26% gewijzigd door ApOE op 12-10-2010 11:01 ]
Als je door de game heen rent misschien. Ik heb gewoon laid back gespeeld, en kwam tot een uurtje of 10.Propane schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:43:
Ik snap niet waarom er zoveel mensen vallen over de singleplayer duur... Call of Duty heeft al jaren geen singleplayer van meer dan 7 uur op Veteran (aka circa 5-6 uur op medium), en toch zijn mensen er vaak nog lyrisch over. Zolang de gameplay goed is zie ik het probleem niet. Dit is ook geen game uit het genre shooter, maar een Hollywood shooter zoals Call of Duty dat introduceerde.
Waarschijnlijk niet nee. Ik ben in ieder geval niet zo'n schijnheil om dit te gaan ontkennen. Mijn films en muziek komen ook grootendeels van Torrent sites, prima.Cartman! schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:00:
[...]
Daarmee geef je dus explicitiet aan dat ik dus gelijk heb, het gaat niet om het hebben van een preview maar om het spelen van je gratis game. Bedankt voor de bevestiging
[...]
Maar als je voor de MP geen origineel nodig had dan had je dat ook niet gedaan, reken maar
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2010 13:52 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Neem anders een printje mee van deze pagina?uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:51:
Ik wil hem hebbenIk ga morgen weer langs alle winkels..
Testing, one, two ...
Zul je wel even een Nederlandse vlag erbij moeten photoshoppenhardware-lover schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:59:
[...]
Neem anders een printje mee van deze pagina?
Het gaat om available now en 12 octoberjmeerman schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:01:
[...]
Zul je wel even een Nederlandse vlag erbij moeten photoshoppen
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Precies, en ze doen zichzelf weer te kort nu er al een werkende usenet PC release verschenen is.
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 12-10-2010 16:20 ]
Testing, one, two ...
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oei, inderdaad.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
En ik quote hier mijzelf maar eensunfor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:39:
[...]
Hoezo, ik kan niet wachten op reviews van deze game.
Ik zal smullen als de vijfjes en zesjes voorbij rollen.
< dit stukje webruimte is te huur >
De cijfers voor sound/graphic en presentation boeit toch nauwelijks. Iedereen wist dat die wel ok zou zijn en tellen niet zo zwaar mee als gameplay. Gameplay krijgt een zes en de argumenten die ze ervoor geven vind ik in mijn optiek deels gerechtvaardigd. Ik weet nu zeker dat ik hem niet ga halen, ook gebasseerd op andere reviews en beta's gespeeld.aex351 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:31:
Spellen worden naar mijn mening vaak niet objectief beoordeeld. IGN geeft ze een 6 als totaal. Maar wanneer je de cijfers erboven optelt dan zou het gemiddelde een 7,1 zijn. De presentatie wordt met een 7 beoordeeld. Maar dat cijfer past totaal niet bij de onderbouwing: spel bevat behoorlijk wat bugs en bepaalde standaard control elementen zitten er niet in. Dan zou je naar mijn mening de presentatie met een onvoldoende moeten beoordelen. Hetzelfde geldt voor de overige beoordelingen.
Waarschijnlijk bij een te lage beoordeling zullen de uitgevers spellen niet meer naar zo'n reviewer opsturen of andere rechten ontzeggen.
Yo.
Staat er ook als reactie bij. ze slikten dezelfde argumenten bij MW2 wel en bij dit spel niet.... lekker onpartijdig.aex351 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:31:
Spellen worden naar mijn mening vaak niet objectief beoordeeld. IGN geeft ze een 6 als totaal. Maar wanneer je de cijfers erboven optelt dan zou het gemiddelde een 7,1 zijn. De presentatie wordt met een 7 beoordeeld. Maar dat cijfer past totaal niet bij de onderbouwing: spel bevat behoorlijk wat bugs en bepaalde standaard control elementen zitten er niet in. Dan zou je naar mijn mening de presentatie met een onvoldoende moeten beoordelen. Hetzelfde geldt voor de overige beoordelingen.
Waarschijnlijk bij een te lage beoordeling zullen de uitgevers spellen niet meer naar zo'n reviewer opsturen of andere rechten ontzeggen.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
[ Voor 25% gewijzigd door MaFFia op 12-10-2010 20:32 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Ruffzz op 12-10-2010 20:43 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
niet dat MW2 er heel veel had in het begint,MaFFia schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:15:
Echt omg maar 8 maps ?
Waarvan we er nu 4 in de beta's hebben gehad
Ik vond dat wel de grootste faal van bc2
Dice heeft zelf aangegeven dat MoH met MW2 moest concureren.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:06:
8 maps is toch niet echt weinig ofzo?
wel jammer dat niet alle modus werken
[ Voor 29% gewijzigd door unfor op 12-10-2010 21:23 ]
Zet een team van 5-10 man op een DLC voor een goede week of twee en je hebt een leuke add-on voor MP...unfor schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:20:
[...]
Dice heeft zelf aangegeven dat MoH met MW2 moest concureren.
MW2 had standaard 16 maps, met DLC 26.
Voor MoH hoef je geen "echte" DLC te verwachten.
Ten eerste gaat dit spel niet genoeg verkopen om het maken van DLC de moeite waard te maken.
En als er al wel DLC komt, dan is dat net zoals BC2. Andere modi op ouwe maps.
Heb jij ervaring met Dice? Anders wist je wel beterPat-Juh schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:26:
[...]
Zet een team van 5-10 man op een DLC voor een goede week of twee en je hebt een leuke add-on voor MP...
Een hoop Textures en wapens hebben ze al van de singleplayer en de settings ook..
volledig mee eensMaFFia schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:37:
Het kan aan mij leggen , maar de hoeveelheid bepaald voor mij hoelang ik de game speel .
Als ik alle maps ken dan is voor mij snel de fun eraf .
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
sterker nog , ik ken geen andere game die meer maps had , zowel standaard als na de map packs =)Sn0wblind schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:17:
[...]
niet dat MW2 er heel veel had in het begint,
10 maps dacht ik zo uit me hoofd
Daar heb je inderdaad een goed punt. 8 is misschien toch niet zo weinigMaFFia schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:56:
[...]
sterker nog , ik ken geen andere game die meer maps had , zowel standaard als na de map packs =)
Lool, IGN is de meest debiele reviewwebsite op het web
Je leest er over heen, maar het waren er 16 in mw2.Thomasthomas schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:10:
[...]
Daar heb je inderdaad een goed punt. 8 is misschien toch niet zo weinig.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2010 23:12 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
3 uur lol in totaal kan ik je vertellen, MP niet meegerekend.VonFoX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:19:
Die reviews boeien mij dus echt niets. Ik weet gewoon dat deze game vet gaat worden, hij staat al weken in de pre-order, en ik weet zeker dat ik er lol mee ga hebben.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq