Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja snipen kan echt zo gay zijn, zeker omdat je er ook nog voor beloond wordt met allerlei mortar strikes en dergelijken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/qmXf3.jpg

Yeah

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dutchy007 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:29:
"Betreft: Uw bestelling voor Medal of Honor: Tier 1 Edition

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij tot onze verbazing het bericht gekregen dat wij de Tier 1 Edition van Medal of Honor niet meer zullen ontvangen. Helaas kunnen wij hier niets meer aan doen en zijn wij niet in staat dit product op een andere manier te ontvangen."

Betekend dit dat de shop in kwestie de Tier1 niet krijgt? Of word zoiezo de Tier1 niet uitgeleverd?
Misschien kan je even de winkel erbij vermelden svp

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Dat gaat automatisch en je hoeft er niks aan te doen als het goed is.
Steam houd de games automatisch up to date.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam doet het echter niet. Maar ik denk dat het gewoon een foutje is want wie gaat er nou patchen met nog 1 dag beta te gaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke dat spel ga ik dus mooi niet kopen, nu iedereen de mappen kent zijn ook alle leuke sniperplekjes en glitchplekjes gevonden waardoor er geen zak meer aan is.

Ze hebben de snipers trouwens nog net geen red dot gegeven, dan was het echt net instagib. Nu lijkt het er alleen maar gigantisch op.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 07-10-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

steffeh schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:56:
[...]

BF3 bèta.. weet niet hoe makkelijk het wordt om die te bemachtigen, maar zal niet zo 1 2 3 zijn.
Tjahh.... Zien we dan wel weer... Als je daarom bij iedere "leuke" release 10-15 euro meer moet betalen verdienen ze makkelijk... Heb al eerder BETA key invites gekregen dus zie het van zelf wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:26:
Oke dat spel ga ik dus mooi niet kopen, nu iedereen de mappen kent zijn ook alle leuke sniperplekjes en glitchplekjes gevonden waardoor er geen zak meer aan is.
Lol, er zitten slechts twee mappen in deze open beta... Er zullen nog wel wat meer mappen in het complete spel zitten denk je niet? :P Volgens je eigen logica kun je dus trouwens geen enkel spel kopen, want na verloop van tijd kennen de spelers toch alle plekjes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Wat voor soort PC heb je nodig om MoH een beetje soepel te spelen?
De beta wilde niet werken dus kan het zelf niet testen maar het zou wel mooi zijn als ik hem op mijn laptop een beetje redelijk kan draaien, speel shooters toch liever op de PC dan op de xbox.

Specs: T6600, GTS 160, 4GB RAM

Native reso is 1680x1050 dus dat zal waarschijnlijk wel een beetje omlaag moeten ;w

Iemand met een vergelijkbaar systeem die me kan vertellen hoe het draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12

ErA

Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:26:

Ze hebben de snipers trouwens nog net geen red dot gegeven, dan was het echt net instagib. Nu lijkt het er alleen maar gigantisch op.
Huh? Waarom ben jij ineens 180 graden omgedraaid?

Ik heb overigens nog steeds een glitchplek die vrij onbekend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Propane schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:57:
[...]
Lol, er zitten slechts twee mappen in deze open beta... Er zullen nog wel wat meer mappen in het complete spel zitten denk je niet? :P Volgens je eigen logica kun je dus trouwens geen enkel spel kopen, want na verloop van tijd kennen de spelers toch alle plekjes wel.
Punt is dat je hier met een enkele sniperkogel al dood bent terwijl je als rifleman zeker een stuk of 4 terug moet schieten wil je iemand dood krijgen. Daardoor hebben snipers een enorm voordeel door gewoon lekker te campen en vervolgens met mortieren te smijten. Eerste twee dagen geen last van gehad maar het begint nu wel heel erg te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:09:
[...]

Punt is dat je hier met een enkele sniperkogel al dood bent terwijl je als rifleman zeker een stuk of 4 terug moet schieten wil je iemand dood krijgen. Daardoor hebben snipers een enorm voordeel door gewoon lekker te campen en vervolgens met mortieren te smijten. Eerste twee dagen geen last van gehad maar het begint nu wel heel erg te worden.
En als de beta nog twee dagen langer door was gegaan zie je weer mensen de snipers aftroeven, who knows :P. Ik zou het nog niet afschrijven aan de hand van wat je in deze twee mappen hebt gezien (de closed beta had twee andere mappen mocht je die niet gespeeld hebben, veel minder gesnipe).

Het blijft toch altijd een probleem met games, de één wil dit en de ander dat. Als ze de sniper minder sterk hadden gemaakt waren er weer hele topics vol met vragen waarom de sniper zo zwak is :P. Of als ze de sniper minder support actions hadden gegeven was dat weer een reden om het niet te kopen voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:37
Zonet even gespeeld dat soort van punten veroveren. Maar heb echt 10 potjes achter elkaar gewonnen. De vijand nam niet de moeite om die punten in te nemen. Dus was het potje ook steeds na 5 a 6 minuten afgelopen. En de tegenstanders lette niet of ze geflanked werden en ook niet nadat ze elk potje via hun flank werden aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Dat is het probleem van het map design bij huppeldepup Mountains bijvoorbeeld: als je team niet samenwerkt of gewoon TDM denkt te spelen, dan kan je het vergeten als aanvallend team. Je word dan constant benadeeld door het verdedigend team zijn betere positie en de chokepoints waar je door MOET.

En bij huppeldepup Base kan je van de ene kant van de map naar de ander schieten en nog mooi campen ook. Zelfs met een midrange wapen dankzij het gebrek aan recoil.

deze game gaat volgens mij zeer snel vervelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 08-10-2010 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

het spel is geinig, maar niet bijzonder. De speleranimaties zijn erg houterig, en de animaties van wapens nog erger..

Mapdesign van de twee beta maps is echt belabberd, op beide kan gewoon gigantisch makkelijk worden gecamped.

Kopen ga ik hem niet, maar als ik hem ooit voor 5 euro kan kopen uit de grabbelbak bij een willekeurige gamewinkel doe ik dat wel.

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 08-10-2010 08:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:47
Striptease schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:37:
[...]

Misschien kan je even de winkel erbij vermelden svp
Mediaoffer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ik ben echt helemaal verliefd op de game.

Snipers mogen minder sterk van mij, omdat ik zelf die klasse niet gebruik.

Ik speel Rifleman + Acog en dat is toch wel een zeer dodelijke combinatie.

Gisteren 2 games achter elkaar de cruismissile gehaald :-) Mijn scorechain ging echt debiel goed.

Die chokepoints vind ik fantastisch. Dit zorgt dat het tactisch gespeeld moet worden.

En for the record: 1 tactische (rifleman) in een team maakt al het verschil. Ook al heb ik maar 1 smoke nade per minuut, ik weet inmiddels precies waar ik ze moet gooien, en waar ik dan moet gaan staan. Het maakt zo veel verschil :).

Jup, net als in BC2 is er weer niets dat mij ervan weerhoudt deze heerlijke game te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 16:08

beany

Meeheheheheh

ErA schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:02:
Snipers mogen minder sterk van mij, omdat ik zelf die klasse niet gebruik.
Vreemde beredenering... Ik heb het vermoeden dat iemand die klasse wel gebruikt het niet met je eens zal zijn :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Inderdaad. Alle wapens behalve de ACR mogen uit MW2, omdat ik die toch allemaal niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

beany schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:19:
[...]

Vreemde beredenering... Ik heb het vermoeden dat iemand die klasse wel gebruikt het niet met je eens zal zijn :P
Ik bedoelde:

Het maakt mij niets uit of de sniper minder sterk wordt.

Ik heb er nu geen problemen mee en als ze minder sterk worden helemaal niet meer.

Het mag dudielijk zijn dat ik geen hoge hoed op heb van snipers, ik vind ze eigenlijk compleet nutteloos maar dat terzijde.

Rifleman + Special forces is wat je nodig hebt in objective mode. (edit) vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 21:45
Heb tot level 5 of 6 rifleman gespeeld en sommige potjes zijn echt gruwelijk iritant wanneer je team bomvol snipers zit als je offensive moet spelen, zelfs defens kan iri zijn met half gare snipers ertussen.
Offensive en defense met zo'n full auto machine gun en gaaaaaaaaan paar smokes erbij en je zit helemaal prima.

Maar ik vind het jammer dat je zelfs met zo'n machine gun moeilijk een paar man kan neerleggen achter elkaar, als je 2 tegenstanders tegelijk ziet en ze zien jou niet duurt het te lang om nr 2 vaak nog neer te leggen.
Verder heb ik het gevoel alsof ik met een playdoh mannetje speel, reloaden gaat behoorlijk vlot maar de rest voel erg stroperig. Je kan springen maar geen idee waarom, het heeft amper functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wel springen, maar niet prone kunnen. Dat vind ik ook zoiets raars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ok even een huishoudelijk mededeling:

Wie gaat er allemaal MoH kopen?
Gaat er iemand een server bestellen?
Is er een GoT Mumble/Teamspeak/Ventrillo die we kunnen gebruiken?
Gaat er iemand een mooie TS maken?

Ik ga graag (net als in het begin met Bc2/Mw2 etc) spelen met mede Gotters. Lekker pwnen in een server zonder clantags te gebruiken (dat was echt geweldig in MW2. 6 Gotters samen zonder tags, dus we leken gewoon randoms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:59
ErA schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:43:
[...]
Het mag dudielijk zijn dat ik geen hoge hoed op heb van snipers, ik vind ze eigenlijk compleet nutteloos maar dat terzijde.

Rifleman + Special forces is wat je nodig hebt in objective mode. (edit) vind ik
Dat is absoluut niet waar. Zeker als defending partij zijn snipers meer dan nuttig. Ook als aanvallende partij voor rugdekking, maar niet te veel natuurlijk. Wel ben ik met je eens dat ze wat overpowered zijn. 1 shot is een kill, zelfs ik leek opeens goed, wat ik niet ben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

hmm, de entry in steam is van Medal of Honour veranderd in Medal of Honour Single Player? waar is mn mp? :P

[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 08-10-2010 10:36 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BaRF schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:35:
hmm, de entry in steam is van Medal of Honour veranderd in Medal of Honour Single Player? waar is mn mp? :P
En als je die -U- uit Honor weg haalt? :P

@ ErA:
Zoals ik al eerder aangaf, laat ik mijn besluit volledig van de SP afhangen. MP wordt sowieso weer CoD voor mij. De SP filmpjes vind ik sowieso erg vet, dus hopelijk is deze een beetje lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:19
bram1984 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:40:
[...]

En als je die -U- uit Honor weg haalt? :P

@ ErA:
Zoals ik al eerder aangaf, laat ik mijn besluit volledig van de SP afhangen. MP wordt sowieso weer CoD voor mij. De SP filmpjes vind ik sowieso erg vet, dus hopelijk is deze een beetje lang.
Ik kan je verzekeren dat de SP suuuuuper vet is : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Als ik dit filmpje zie, dan ben ik eigenlijk gelijk genezen van MoH. Op dergelijke gameplay zit ik echt niet te wachten! Is die map ook maar zo klein trouwens?

Misschien moet ik toch maar bij BC2 blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
steffeh schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:45:
[...]

Ik kan je verzekeren dat de SP suuuuuper vet is : )
Vertel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Laatst online: 30-05 23:54
Dynamix schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:49:
[...]

Als ik dit filmpje zie, dan ben ik eigenlijk gelijk genezen van MoH. Op dergelijke gameplay zit ik echt niet te wachten! Is die map ook maar zo klein trouwens?

Precies. Hij campt als het ware ook. Alleen is op 2 punten waar tussen hij steeds loopt. Niet het type gameplay wat ik graag zie, maar goed (to each his own). Map is veel groter btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jmeerman schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:13:
[...]

Precies. Hij campt als het ware ook. Alleen is op 2 punten waar tussen hij steeds loopt. Niet het type gameplay wat ik graag zie, maar goed (to each his own). Map is veel groter btw.
Wat moet hij anders doen? Als een idioot er op af rennen?? Gaat toch prima zo? Die 2 punten zijn ook de enige punten waar ze vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

als het andere team samen had gespeeld was hij al lang neer gemaaid... niet naief zomaar ergens langs rennen maar rond je kijken en dan hadden ze hem al gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Dynamix schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:49:
[...]

Wat je daar ziet is een aanvallend team dat gewoon ruk is (ongeveer 0x smokes gebruiken, lol). Daarnaast is dat net een beta map die naar mijn idee een tikje one sided is voor de verdedigers. Ze kunnen wat te snel bij de heuvel rechts van de heli komen, waar die kerel dus ook telkens bij op gaat om even snel te checken. Dit is trouwens enkel het eerste checkpoint van de 5. De map is ook letterlijk nog eens ongeveer 5-6x van wat je hier ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Laatst online: 30-05 23:54
bram1984 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:37:
[...]

Wat moet hij anders doen? Als een idioot er op af rennen?? Gaat toch prima zo? Die 2 punten zijn ook de enige punten waar ze vandaan komen.
Er bestaat ook nog een middenweg tussen campen en kamikazi rennend naar voren. Maar goed de eeuwige discussie over campen wil ik niet aanwakkeren. Ik geef alleen aan dat het in mijn beleving goedkoop scoren is om steeds tussen die 2 punten te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jmeerman schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:51:
[...]

Er bestaat ook nog een middenweg tussen campen en kamikazi rennend naar voren. Maar goed de eeuwige discussie over campen wil ik niet aanwakkeren. Ik geef alleen aan dat het in mijn beleving goedkoop scoren is om steeds tussen die 2 punten te switchen.
Boeiend. De opdracht is: verdedig de helikopter. De tegenstander komt vanuit 2 plekken, steeds maar weer. Hij rijgt de kills zonder enige moeite aan elkaar, en vervult ook nog eens de objective. Dan is je speelstijl toch prima. Het komt door de tegenstanders dat hij goedkoop kan scoren. Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het komt door de slecht gebalanceerde map. En Kunar Base is niet beter: veel gangen van de ene kant van de map naar de ander zonder iets tussen = campheaven.

Dat het een beta is maakt ook geen zak meer uit: het spel was al naar de fabrikant toen de open beta begon. De problemen die nu gevonden zijn mag je héél hard hopen dat ze gefixed worden met een grote patch over een maand maar de kans is groot dat men tegen de release van CoD:BO de moeite niet meer doet en aan DLC begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Propane schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:47:
[...]
Wat je daar ziet is een aanvallend team dat gewoon ruk is (ongeveer 0x smokes gebruiken, lol). Daarnaast is dat net een beta map die naar mijn idee een tikje one sided is voor de verdedigers. Ze kunnen wat te snel bij de heuvel rechts van de heli komen, waar die kerel dus ook telkens bij op gaat om even snel te checken. Dit is trouwens enkel het eerste checkpoint van de 5. De map is ook letterlijk nog eens ongeveer 5-6x van wat je hier ziet.
Thanks, dat geeft een betere indruk. Ik heb de beta niet gespeeld namelijk (alleen de PS3 beta).

Ik ben het overigens eens met de reacties dat de tegenpartij die gast gewoon zijn gang laat gaan. Ik had hem allang opgezocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 20-09 16:08

beany

Meeheheheheh

bram1984 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:59:
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?
Precies, daarom prop ik ook altijd een tube-granaat bij mijn tegenstanders in hun achterwerkje...

Iedereen heeft altijd makkelijk commentaar, maar zelf spelen ze meestal ook niet echt brilliant.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Phuncz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:23:
Het komt door de slecht gebalanceerde map. En Kunar Base is niet beter: veel gangen van de ene kant van de map naar de ander zonder iets tussen = campheaven.
Op Kunar Base is er maar één 'gang' van de ene naar de andere kant die een vrije line of sight heeft, en dat is die aan de kant van Charlie. De rest heeft cover, loopt via 'bunkers' of is gewoon niet recht toe recht aan (knik in het pad). Daarnaast zul je veel potjes verliezen als je daar gaat zitten campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de online gameplay van MOH heel erg zou verbeteren met de volgende simpele patch: maximaal 2 snipers per team. Dan wordt het aanvallende team meer tot aanvallen gedwongen en het verdedigende team moet dan wat minder statisch verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Medal of honor limited edition voor de xbox is al beschikbaar (warez)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

En Warez worden hier niet besproken dus houd er maar snel over op :>

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Toch handig als je alvast de SP wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
*kuch* Het algemeen beleid #verbodencopyright

Weet niet of het al voorbij was gekomen, maar het programma "de wereld draait door" heeft ook aandacht aan het spel gegeven: http://www.gamersnet.nl/n...dacht_aan_medal_of_honor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Was inderdaad al voorbij gekomen. Ik vond het maar een lachwekkende bedoening. Ze deden echt alsof dit de eerste oorlogs shooter ooit is. Zogenaamde "schokkende" beelden laten zien, waar echt geen reet op te zien was. Laat dan die snipermissie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb de beta gisteravond nog even kunnen spelen, zodra je de singleshot sniper hebt, wordt het wel erg gemakkelijk met bijna 1 shot 1 kill. Ik had als beginner het geluk dat er iemand naast me doodging met zo'n sniper, resulteerde binnen 4 min in k/d van 16/0, moest zelfs ammo gaan halen. Dat lijkt leuk, maar ik voorzie net als Stacheldraht potjes waar 90% sniper is. NB: ik sniper zo goed als niet in MW2, heb ik het geduld niet voor. Maar hier had ik al snel door dat in je eentje rushen zinloos is.

Vind het ook veel moeilijker om tegenstanders te spotten, in tegenstelling tot mw2 waar ik aan 10 ms genoeg heb om een tegenstander te zien (bij wijze van dan he).

Het respawnen als aanvaller is ook niet heel geslaagd, ben vaak genoeg gespawned naast een rusher van ons team die ergens helemaal in het open liep. Als defender ben ik ook al een keer naast een aanvaller gespawned en toen kwamen er nog eens 2 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:27
Grappig dat ze het altijd hebben over piraterij op de PC, maar de X360 versie is vaker veel sneller uitgelekt...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kuhr89 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:34:
Grappig dat ze het altijd hebben over piraterij op de PC, maar de X360 versie is vaker veel sneller uitgelekt...
Klopt wel, alleen kun je met de 360 versie wat moeilijker online spelen volgens mij, en daar gaat het toch om in de meeste games. Daarnaast zijn de verkopen op de 360 natuulijk ook "of the charts" in vergelijking met de PC, en wordt daar ook minder op gecheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Ik heb bij die demo al een flink aantal keer gehad dat zo'n bottleneck punt echt compleet gep0wnd wordt door snipers, maar het gevoel dat je krijg als je via 1 of andere omweg toch een paar om kunt brengen is dan ook wel echt geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer inloggen op de EA severs :| Beta zou toch tot morgenochtend duren?

Waar kopen jullie het spel? Ik wil graag de L.E. en bij de free record shop was die even duur als de normale versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De BETA is sinds 9.00 uur vanmorgen beeindigd (zover ik het weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:12
Launch was toch 12 in usa 14 in Eu ?

uhmzz zie nu op steam 10 - 10 - 10 staan

[ Voor 38% gewijzigd door MaFFia op 08-10-2010 21:52 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Hij is al uitgelekt voor de XBOX360... Van het weekend voor de pc dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
Op de website van www.medalofhonor.com staat dat hij pas de 12de uit komt in USA/UK. De rest van de landen komt hij tussen 13 en 15de uit. Maar op Steam staat unlock 1 day 23hour.....

Heeft Steam nu eindelijk eens het voordeel? Of is dit een fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Er staat inderdaad "Available 10 October" op steampowered.com, dus wie weet is Steam inderdaad eens in het voordeel. Zou wel lekker zijn, dat komt neer op zondagavond 19:00 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:50

Stewie!

Keen must die!

Dat is geen goede releasetijd. Hooguit voor single player ;) Volgens de planning is de multiplayer dan nog niet online.

[ Voor 22% gewijzigd door Stewie! op 08-10-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ChrisAB schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:44:
Leuk voor single player ;) Online is je Xbox snel gebanned :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethrellik
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:17
Eindconclusie van het spelen van de Beta: (mijn mening)

De Multiplayer heeft de controlls en de snelheid van COD, enkel heb ik nog steeds het idee dat ik bad company 2 speelde. Het mag dan wel van dezelfde makers zijn, maar de minpunten waarop ik me helemaal aan ergerde waren de spawns en spawntrappen.
Wapens had ik liever 1 hit kill gezien of aka hardcore mode.
En tja een beta wil niet altijd zeggen dat ze het spel nog even voor release opeens veel beter kunnen maken.
(MAG anyone?)
Ik ga hem in ieder geval niet halen,COD: BO ook niet... Uncharted 3 word mijn parel voor komende jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Hoe zit het met de MP, wanneer zou deze online moeten komen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Propane schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 22:24:
Er staat inderdaad "Available 10 October" op steampowered.com, dus wie weet is Steam inderdaad eens in het voordeel. Zou wel lekker zijn, dat komt neer op zondagavond 19:00 ongeveer.
Waar zie je dit? Ik keek net op de steam website en zie het volgende :

Available: 15 October 2010

This game will unlock in approximately 6 days and 9 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Ruffzz schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:13:
[...]

Waar zie je dit? Ik keek net op de steam website en zie het volgende :

Available: 15 October 2010

This game will unlock in approximately 6 days and 9 hours
en gister avond stond het nog op 10 oktober. kijk ik nu staat het op 15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
B-BRAIN schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:32:
[...]

en gister avond stond het nog op 10 oktober. kijk ik nu staat het op 15 oktober.
Inderdaad, gisteren toen ik dat typte stond het nog op 10 oktober :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
Tja, Steam heeft het weer eens veranderd. Eerst 10 nu 15 oktober.... :X
Vind het platform opzich wel fijn, maar nu worden we weer benadeeld. Als het zo door gaat, ga ik gewoon weer in de winkel kopen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door da_PSI op 09-10-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pali
  • Laatst online: 24-03 17:11
Hey mensen, even een vraag.
Ik heb gezien dat MoH in de engelse Steam Store te koop staat voor 30 Pond. Dat is ongeveer €35.
Is het mogelijk dat ik een engelse vriend mij het spel laat giften? Betaald hij dan gewoon 30 pond, of de €50 die er hier voor gevraagd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Pali schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:17:
Hey mensen, even een vraag.
Ik heb gezien dat MoH in de engelse Steam Store te koop staat voor 30 Pond. Dat is ongeveer €35.
Is het mogelijk dat ik een engelse vriend mij het spel laat giften? Betaald hij dan gewoon 30 pond, of de €50 die er hier voor gevraagd word?
Volgens mij kan dat.. Hij betaalt dan gewoon de Engelse prijs (30 pond), en geeft de game aan jou als gift..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Ben net begonnen met de single player (xbox). Tot zover supervet ! >:)

[ Voor 33% gewijzigd door Ruffzz op 10-10-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

da_PSI schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:56:
Tja, Steam heeft het weer eens veranderd. Eerst 10 nu 15 oktober.... :X
Vind het platform opzich wel fijn, maar nu worden we weer benadeeld. Als het zo door gaat, ga ik gewoon weer in de winkel kopen 8)7
Je zal 1 dag later dan de rest kunnen spelen plus het tijdverschil Amsterdam -> Seattle, dus praktisch twee dagen later.
Daarentegen is Steam wel een erg fijn platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Laatst online: 16-09 07:12
Ik heb net de singleplayer uitgespeeld op de xbox360 en het was best wel vet! Toch ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb, ik was er namelijk in 4.5 uur doorheen. En aangezien ik de multiplayer niks vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

4,5 uur? Damn. Ik ben ook iemand die het koopt vanwege de single player maar CoD MW1 en MW2 ben je al vrij snel doorheen. Korter moet het echt niet worden. Ik vind zo'n 10-12 uur gemiddeld prima, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
yeehaw schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:20:
Ik heb net de singleplayer uitgespeeld op de xbox360 en het was best wel vet! Toch ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb, ik was er namelijk in 4.5 uur doorheen. En aangezien ik de multiplayer niks vindt..
Haha, als dit echt zo is, dan is deze game echt een lachertje eerste klas. Helemaal wetende dat de SP en de MP door verschillende studio's gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Laatst online: 16-09 07:12
Nou, ik heb rustig aan gedaan en was nog een aantal keer flink pinned down. Verder ook nog 10-15 keer doodgegaan ofzo. Speelde Btw op medium, maar had het achteraf ook wel op hard kunnen spelen, misschien had ik er dan nog wat extra uurtjes uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:38:
4,5 uur? Damn. Ik ben ook iemand die het koopt vanwege de single player maar CoD MW1 en MW2 ben je al vrij snel doorheen. Korter moet het echt niet worden. Ik vind zo'n 10-12 uur gemiddeld prima, niet minder.
games met een SP van 10-12 uur zijn tegenwoordig ver te zoeken hoor (zeker shooters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ruffzz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:24:
Ben net begonnen met de single player (xbox). Tot zover supervet ! >:)
Leuk om te weten, :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh.. laatste tijd vooral negatieve berichten, zowel SP als MP. Interesse daalt weer..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Laatste tijd? Over de open beta heb ik bijna alleen maar positieve berichten gehoord :) Iemand overigens enig idee hoeveel maps er in de MP gaan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Cartman! schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:10:
Laatste tijd? Over de open beta heb ik bijna alleen maar positieve berichten gehoord :) Iemand overigens enig idee hoeveel maps er in de MP gaan zitten?
Dan heb je niet op Tweakers gekeken zeker? Ik geloof dat er 2 man positief waren, voor de rest was het alleen maar gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind de multiplayer eigenlijk niet eens zo heel slecht. Dat sneeuw level uit de beta is verschrikkelijk en er zijn misschien net iets te veel snipers, maar in dit spel kill je elkaar tenminste voornamelijk met kogels, in MW2 wordt je constant met een noobtube/killstreak/knife gekilled.

Misschien koop ik het :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik vraag me nog steeds af of er splitscreen aanwezig is. Campaign of side-missies (in splitscreen) maakt me niet zo heel veel uit, als het maar met zijn tweeën kan :P. Google kon ook geen definitief antwoord geven.

Edit: Nog wat meer rondgekeken op internet en het ziet ernaar uit dat er geen splitscreen inzit :(.

[ Voor 19% gewijzigd door Jerry op 10-10-2010 21:23 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:19:
[...]

Dan heb je niet op Tweakers gekeken zeker? Ik geloof dat er 2 man positief waren, voor de rest was het alleen maar gezeik.
Hier in het topic vond ik het toch wel aardig positief eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik denk dat het als consolegame wel deftig zal zijn, het zal een aantal problemen van de PC versie oplossen. Maar voor de PC wereld zijn er meer eisen en daar gaat het niet lang overleven als de volgende CoD wél een succes is. Ze gaan allebei veel verkopen maar op lange termijn... Nu ja, dat boeien de aandeelhouders toch allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel zeer of ik MOH wel ga aanschaffen want wat ik gezien heb lijkt mij niet spannender
dan BF BC2 die ik best wel goed vond.
Meer mensen met deze gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sommigen willen alleen maar negatief zijn, niets van aantrekken ;)

In beter nieuws: over 2 uur launcht de game down under!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:28

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Stewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:19:

Hoog tijd voor een nieuw topic met uitgebreide TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:30:
Ik twijfel zeer of ik MOH wel ga aanschaffen want wat ik gezien heb lijkt mij niet spannender dan BF BC2 die ik best wel goed vond. Meer mensen met deze gedachte?
De MP boeit me niet veel na de open beta, ik had liever de SP alleen gekocht en gespeeld maar dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:20
ChrisAB schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:44:
Gisteren gedownload en een paar levels gespeeld.
Gameplay is ok. Maar grafisch niet zo mooi als Call of duty modern warfare 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Wanneer denken jullie dat die in de winkels ligt? Is er release ergens 's nachts of waar kan ik dat vinden? Zo niet dan verwacht ik hem eigenlijk toch wel met een beetje geluk woensdag of donderdag in de MediaMarkt of ergens anders.. Ben benieuwd en kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

kreeg net een tweet van MM: Medal of Honor staat gepland op €55,- bij de release. (xbox of PS3)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Artwido schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:14:
[...]

Gisteren gedownload en een paar levels gespeeld.
Gameplay is ok. Maar grafisch niet zo mooi als Call of duty modern warfare 2
Sorry hoor, grafisch niet zo mooi als MW2? MoH gaat dik over MW2 heen wat betreft grafisch niveau, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
steffeh schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:38:
[...]

Sorry hoor, grafisch niet zo mooi als MW2? MoH gaat dik over MW2 heen wat betreft grafisch niveau, maar dat terzijde.
Hopelijk baseer je dat niet op de filmpjes, want die hebben nog niet enorm overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 17:08

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net tevergeefs 4 winkels langsgelopen in Roosendaal :). Wel jammer, aangezien ik morgen avond en woensdagavond toch amper tijd heb om te gamen. Dus dan zal het gewoon donderdag worden denk ik. Ben wel benieuwd. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 23:20
Dat er zo kort voor de release nog geen reviews zijn is vaak geen goed teken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
mobygo76 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:22:
Dat er zo kort voor de release nog geen reviews zijn is vaak geen goed teken......
Hoezo? MW2 reviews zag je ook pas op de dag van release tevoorschijn komen. Als de makers geen reviewcodes verschaffen van tevoren, dan houdt het al snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

mobygo76 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:22:
Er is geen MP review mogelijkheid geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
bram1984 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

Hopelijk baseer je dat niet op de filmpjes, want die hebben nog niet enorm overtuigd.
Niet op de filmpjes nee, al wel de SP gespeeld ( nee, niet een leaked versie..) en die vond ik er beter uitzien dan MW2. Maar het gaat mij in eerste instantie toch om de gameplay, maar ik vind persoonlijk de graphics van MoH mooier dan die van MW2.

Review code`s zijn vorige week verstuurd, geldt een embargo tot 12 oktober..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Cool, morgen genoeg te lezen dus.

Wat zijn grafisch de grootste verschillen met MW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Stewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:19:

Ookal ben ik het met je eens dat je van Trolls niet veel moet aantrekken, toch zijn er zeker wel negatieve reacties geweest met enige onderbouwing. Alleen positieve reacties lezen is natuurlijk ook niet de bedoeling.

En sorry, maar jouw mening kan natuurlijk ook lichtelijk 'biased' zijn, als medewerker van een EA 'trusted partner' heb jij er natuurlijk baat bij dat het spel goed verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hier alvast wat PS3 single player footage.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_XRyQfSCaU8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 23:20
Halo Reach reviews zag je ook al dik voor de release, maar ik wacht het even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:02
Ben de game nu aan het spelen (PC) . Tweede missie en tot nu toe erg leuk!

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 11-10-2010 15:09 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste