SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Yeah
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Misschien kan je even de winkel erbij vermelden svpDutchy007 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:29:
"Betreft: Uw bestelling voor Medal of Honor: Tier 1 Edition
Geachte heer/mevrouw,
Helaas hebben wij tot onze verbazing het bericht gekregen dat wij de Tier 1 Edition van Medal of Honor niet meer zullen ontvangen. Helaas kunnen wij hier niets meer aan doen en zijn wij niet in staat dit product op een andere manier te ontvangen."
Betekend dit dat de shop in kwestie de Tier1 niet krijgt? Of word zoiezo de Tier1 niet uitgeleverd?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Steam houd de games automatisch up to date.
hehe gek onnie
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ze hebben de snipers trouwens nog net geen red dot gegeven, dan was het echt net instagib. Nu lijkt het er alleen maar gigantisch op.
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 07-10-2010 21:37 ]
Tjahh.... Zien we dan wel weer... Als je daarom bij iedere "leuke" release 10-15 euro meer moet betalen verdienen ze makkelijk... Heb al eerder BETA key invites gekregen dus zie het van zelf wel..steffeh schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:56:
[...]
BF3 bèta.. weet niet hoe makkelijk het wordt om die te bemachtigen, maar zal niet zo 1 2 3 zijn.
Lol, er zitten slechts twee mappen in deze open beta... Er zullen nog wel wat meer mappen in het complete spel zitten denk je niet?Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:26:
Oke dat spel ga ik dus mooi niet kopen, nu iedereen de mappen kent zijn ook alle leuke sniperplekjes en glitchplekjes gevonden waardoor er geen zak meer aan is.
De beta wilde niet werken dus kan het zelf niet testen maar het zou wel mooi zijn als ik hem op mijn laptop een beetje redelijk kan draaien, speel shooters toch liever op de PC dan op de xbox.
Specs: T6600, GTS 160, 4GB RAM
Native reso is 1680x1050 dus dat zal waarschijnlijk wel een beetje omlaag moeten

Iemand met een vergelijkbaar systeem die me kan vertellen hoe het draait?
Huh? Waarom ben jij ineens 180 graden omgedraaid?Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:26:
Oke dat spel ga ik dus mooi niet kopen, nu iedereen de mappen kent zijn ook alle leuke sniperplekjes en glitchplekjes gevonden waardoor er geen zak meer aan is.
Ze hebben de snipers trouwens nog net geen red dot gegeven, dan was het echt net instagib. Nu lijkt het er alleen maar gigantisch op.
Ik heb overigens nog steeds een glitchplek die vrij onbekend is
Punt is dat je hier met een enkele sniperkogel al dood bent terwijl je als rifleman zeker een stuk of 4 terug moet schieten wil je iemand dood krijgen. Daardoor hebben snipers een enorm voordeel door gewoon lekker te campen en vervolgens met mortieren te smijten. Eerste twee dagen geen last van gehad maar het begint nu wel heel erg te worden.Propane schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:57:
[...]
Lol, er zitten slechts twee mappen in deze open beta... Er zullen nog wel wat meer mappen in het complete spel zitten denk je niet?Volgens je eigen logica kun je dus trouwens geen enkel spel kopen, want na verloop van tijd kennen de spelers toch alle plekjes wel.
En als de beta nog twee dagen langer door was gegaan zie je weer mensen de snipers aftroeven, who knowsTsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:09:
[...]
Punt is dat je hier met een enkele sniperkogel al dood bent terwijl je als rifleman zeker een stuk of 4 terug moet schieten wil je iemand dood krijgen. Daardoor hebben snipers een enorm voordeel door gewoon lekker te campen en vervolgens met mortieren te smijten. Eerste twee dagen geen last van gehad maar het begint nu wel heel erg te worden.
Het blijft toch altijd een probleem met games, de één wil dit en de ander dat. Als ze de sniper minder sterk hadden gemaakt waren er weer hele topics vol met vragen waarom de sniper zo zwak is
En bij huppeldepup Base kan je van de ene kant van de map naar de ander schieten en nog mooi campen ook. Zelfs met een midrange wapen dankzij het gebrek aan recoil.
deze game gaat volgens mij zeer snel vervelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 08-10-2010 07:17 ]
Mapdesign van de twee beta maps is echt belabberd, op beide kan gewoon gigantisch makkelijk worden gecamped.
Kopen ga ik hem niet, maar als ik hem ooit voor 5 euro kan kopen uit de grabbelbak bij een willekeurige gamewinkel doe ik dat wel.
[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 08-10-2010 08:22 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
MediaofferStriptease schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:37:
[...]
Misschien kan je even de winkel erbij vermelden svp
Snipers mogen minder sterk van mij, omdat ik zelf die klasse niet gebruik.
Ik speel Rifleman + Acog en dat is toch wel een zeer dodelijke combinatie.
Gisteren 2 games achter elkaar de cruismissile gehaald :-) Mijn scorechain ging echt debiel goed.
Die chokepoints vind ik fantastisch. Dit zorgt dat het tactisch gespeeld moet worden.
En for the record: 1 tactische (rifleman) in een team maakt al het verschil. Ook al heb ik maar 1 smoke nade per minuut, ik weet inmiddels precies waar ik ze moet gooien, en waar ik dan moet gaan staan. Het maakt zo veel verschil
Jup, net als in BC2 is er weer niets dat mij ervan weerhoudt deze heerlijke game te kopen.
Vreemde beredenering... Ik heb het vermoeden dat iemand die klasse wel gebruikt het niet met je eens zal zijnErA schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:02:
Snipers mogen minder sterk van mij, omdat ik zelf die klasse niet gebruik.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik bedoelde:beany schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:19:
[...]
Vreemde beredenering... Ik heb het vermoeden dat iemand die klasse wel gebruikt het niet met je eens zal zijn
Het maakt mij niets uit of de sniper minder sterk wordt.
Ik heb er nu geen problemen mee en als ze minder sterk worden helemaal niet meer.
Het mag dudielijk zijn dat ik geen hoge hoed op heb van snipers, ik vind ze eigenlijk compleet nutteloos maar dat terzijde.
Rifleman + Special forces is wat je nodig hebt in objective mode. (edit) vind ik
Offensive en defense met zo'n full auto machine gun en gaaaaaaaaan paar smokes erbij en je zit helemaal prima.
Maar ik vind het jammer dat je zelfs met zo'n machine gun moeilijk een paar man kan neerleggen achter elkaar, als je 2 tegenstanders tegelijk ziet en ze zien jou niet duurt het te lang om nr 2 vaak nog neer te leggen.
Verder heb ik het gevoel alsof ik met een playdoh mannetje speel, reloaden gaat behoorlijk vlot maar de rest voel erg stroperig. Je kan springen maar geen idee waarom, het heeft amper functie.
Wie gaat er allemaal MoH kopen?
Gaat er iemand een server bestellen?
Is er een GoT Mumble/Teamspeak/Ventrillo die we kunnen gebruiken?
Gaat er iemand een mooie TS maken?
Ik ga graag (net als in het begin met Bc2/Mw2 etc) spelen met mede Gotters. Lekker pwnen in een server zonder clantags te gebruiken (dat was echt geweldig in MW2. 6 Gotters samen zonder tags, dus we leken gewoon randoms)
Dat is absoluut niet waar. Zeker als defending partij zijn snipers meer dan nuttig. Ook als aanvallende partij voor rugdekking, maar niet te veel natuurlijk. Wel ben ik met je eens dat ze wat overpowered zijn. 1 shot is een kill, zelfs ik leek opeens goed, wat ik niet benErA schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:43:
[...]
Het mag dudielijk zijn dat ik geen hoge hoed op heb van snipers, ik vind ze eigenlijk compleet nutteloos maar dat terzijde.
Rifleman + Special forces is wat je nodig hebt in objective mode. (edit) vind ik
[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 08-10-2010 10:36 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
En als je die -U- uit Honor weg haalt?BaRF schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:35:
hmm, de entry in steam is van Medal of Honour veranderd in Medal of Honour Single Player? waar is mn mp?
@ ErA:
Zoals ik al eerder aangaf, laat ik mijn besluit volledig van de SP afhangen. MP wordt sowieso weer CoD voor mij. De SP filmpjes vind ik sowieso erg vet, dus hopelijk is deze een beetje lang.
Ik kan je verzekeren dat de SP suuuuuper vet is : )bram1984 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:40:
[...]
En als je die -U- uit Honor weg haalt?![]()
@ ErA:
Zoals ik al eerder aangaf, laat ik mijn besluit volledig van de SP afhangen. MP wordt sowieso weer CoD voor mij. De SP filmpjes vind ik sowieso erg vet, dus hopelijk is deze een beetje lang.
Als ik dit filmpje zie, dan ben ik eigenlijk gelijk genezen van MoH. Op dergelijke gameplay zit ik echt niet te wachten! Is die map ook maar zo klein trouwens?
Misschien moet ik toch maar bij BC2 blijven...
Vertel..steffeh schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:45:
[...]
Ik kan je verzekeren dat de SP suuuuuper vet is : )
Precies. Hij campt als het ware ook. Alleen is op 2 punten waar tussen hij steeds loopt. Niet het type gameplay wat ik graag zie, maar goed (to each his own). Map is veel groter btw.Dynamix schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:49:
[...]
Als ik dit filmpje zie, dan ben ik eigenlijk gelijk genezen van MoH. Op dergelijke gameplay zit ik echt niet te wachten! Is die map ook maar zo klein trouwens?
Wat moet hij anders doen? Als een idioot er op af rennen?? Gaat toch prima zo? Die 2 punten zijn ook de enige punten waar ze vandaan komen.jmeerman schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:13:
[...]
Precies. Hij campt als het ware ook. Alleen is op 2 punten waar tussen hij steeds loopt. Niet het type gameplay wat ik graag zie, maar goed (to each his own). Map is veel groter btw.
Wat je daar ziet is een aanvallend team dat gewoon ruk is (ongeveer 0x smokes gebruiken, lol). Daarnaast is dat net een beta map die naar mijn idee een tikje one sided is voor de verdedigers. Ze kunnen wat te snel bij de heuvel rechts van de heli komen, waar die kerel dus ook telkens bij op gaat om even snel te checken. Dit is trouwens enkel het eerste checkpoint van de 5. De map is ook letterlijk nog eens ongeveer 5-6x van wat je hier ziet.Dynamix schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:49:
[...]
Er bestaat ook nog een middenweg tussen campen en kamikazi rennend naar voren. Maar goed de eeuwige discussie over campen wil ik niet aanwakkeren. Ik geef alleen aan dat het in mijn beleving goedkoop scoren is om steeds tussen die 2 punten te switchen.bram1984 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:37:
[...]
Wat moet hij anders doen? Als een idioot er op af rennen?? Gaat toch prima zo? Die 2 punten zijn ook de enige punten waar ze vandaan komen.
Boeiend. De opdracht is: verdedig de helikopter. De tegenstander komt vanuit 2 plekken, steeds maar weer. Hij rijgt de kills zonder enige moeite aan elkaar, en vervult ook nog eens de objective. Dan is je speelstijl toch prima. Het komt door de tegenstanders dat hij goedkoop kan scoren. Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?jmeerman schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:51:
[...]
Er bestaat ook nog een middenweg tussen campen en kamikazi rennend naar voren. Maar goed de eeuwige discussie over campen wil ik niet aanwakkeren. Ik geef alleen aan dat het in mijn beleving goedkoop scoren is om steeds tussen die 2 punten te switchen.
Dat het een beta is maakt ook geen zak meer uit: het spel was al naar de fabrikant toen de open beta begon. De problemen die nu gevonden zijn mag je héél hard hopen dat ze gefixed worden met een grote patch over een maand maar de kans is groot dat men tegen de release van CoD:BO de moeite niet meer doet en aan DLC begint.
Thanks, dat geeft een betere indruk. Ik heb de beta niet gespeeld namelijk (alleen de PS3 beta).Propane schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:47:
[...]
Wat je daar ziet is een aanvallend team dat gewoon ruk is (ongeveer 0x smokes gebruiken, lol). Daarnaast is dat net een beta map die naar mijn idee een tikje one sided is voor de verdedigers. Ze kunnen wat te snel bij de heuvel rechts van de heli komen, waar die kerel dus ook telkens bij op gaat om even snel te checken. Dit is trouwens enkel het eerste checkpoint van de 5. De map is ook letterlijk nog eens ongeveer 5-6x van wat je hier ziet.
Ik ben het overigens eens met de reacties dat de tegenpartij die gast gewoon zijn gang laat gaan. Ik had hem allang opgezocht!
Precies, daarom prop ik ook altijd een tube-granaat bij mijn tegenstanders in hun achterwerkje...bram1984 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:59:
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?
Iedereen heeft altijd makkelijk commentaar, maar zelf spelen ze meestal ook niet echt brilliant.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Op Kunar Base is er maar één 'gang' van de ene naar de andere kant die een vrije line of sight heeft, en dat is die aan de kant van Charlie. De rest heeft cover, loopt via 'bunkers' of is gewoon niet recht toe recht aan (knik in het pad). Daarnaast zul je veel potjes verliezen als je daar gaat zitten campen.Phuncz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:23:
Het komt door de slecht gebalanceerde map. En Kunar Base is niet beter: veel gangen van de ene kant van de map naar de ander zonder iets tussen = campheaven.
Verwijderd
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Weet niet of het al voorbij was gekomen, maar het programma "de wereld draait door" heeft ook aandacht aan het spel gegeven: http://www.gamersnet.nl/n...dacht_aan_medal_of_honor/
Vind het ook veel moeilijker om tegenstanders te spotten, in tegenstelling tot mw2 waar ik aan 10 ms genoeg heb om een tegenstander te zien (bij wijze van dan he).
Het respawnen als aanvaller is ook niet heel geslaagd, ben vaak genoeg gespawned naast een rusher van ons team die ergens helemaal in het open liep. Als defender ben ik ook al een keer naast een aanvaller gespawned en toen kwamen er nog eens 2 erbij.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Klopt wel, alleen kun je met de 360 versie wat moeilijker online spelen volgens mij, en daar gaat het toch om in de meeste games. Daarnaast zijn de verkopen op de 360 natuulijk ook "of the charts" in vergelijking met de PC, en wordt daar ook minder op gecheat.Kuhr89 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:34:
Grappig dat ze het altijd hebben over piraterij op de PC, maar de X360 versie is vaker veel sneller uitgelekt...
Verwijderd
Waar kopen jullie het spel? Ik wil graag de L.E. en bij de free record shop was die even duur als de normale versie
uhmzz zie nu op steam 10 - 10 - 10 staan
[ Voor 38% gewijzigd door MaFFia op 08-10-2010 21:52 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Heeft Steam nu eindelijk eens het voordeel? Of is dit een fout?
[ Voor 22% gewijzigd door Stewie! op 08-10-2010 22:41 ]
Leuk voor single playerChrisAB schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:44:
Hij is al uitgelekt voor de XBOX360... Van het weekend voor de pc dus
De Multiplayer heeft de controlls en de snelheid van COD, enkel heb ik nog steeds het idee dat ik bad company 2 speelde. Het mag dan wel van dezelfde makers zijn, maar de minpunten waarop ik me helemaal aan ergerde waren de spawns en spawntrappen.
Wapens had ik liever 1 hit kill gezien of aka hardcore mode.
En tja een beta wil niet altijd zeggen dat ze het spel nog even voor release opeens veel beter kunnen maken.
(MAG anyone?)
Ik ga hem in ieder geval niet halen,COD: BO ook niet... Uncharted 3 word mijn parel voor komende jaar.
Waar zie je dit? Ik keek net op de steam website en zie het volgende :Propane schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 22:24:
Er staat inderdaad "Available 10 October" op steampowered.com, dus wie weet is Steam inderdaad eens in het voordeel. Zou wel lekker zijn, dat komt neer op zondagavond 19:00 ongeveer.
Available: 15 October 2010
This game will unlock in approximately 6 days and 9 hours
en gister avond stond het nog op 10 oktober. kijk ik nu staat het op 15 oktober.Ruffzz schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:13:
[...]
Waar zie je dit? Ik keek net op de steam website en zie het volgende :
Available: 15 October 2010
This game will unlock in approximately 6 days and 9 hours
Inderdaad, gisteren toen ik dat typte stond het nog op 10 oktoberB-BRAIN schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:32:
[...]
en gister avond stond het nog op 10 oktober. kijk ik nu staat het op 15 oktober.

Vind het platform opzich wel fijn, maar nu worden we weer benadeeld. Als het zo door gaat, ga ik gewoon weer in de winkel kopen

[ Voor 7% gewijzigd door da_PSI op 09-10-2010 11:57 ]
Ik heb gezien dat MoH in de engelse Steam Store te koop staat voor 30 Pond. Dat is ongeveer €35.
Is het mogelijk dat ik een engelse vriend mij het spel laat giften? Betaald hij dan gewoon 30 pond, of de €50 die er hier voor gevraagd word?
Volgens mij kan dat.. Hij betaalt dan gewoon de Engelse prijs (30 pond), en geeft de game aan jou als gift..Pali schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:17:
Hey mensen, even een vraag.
Ik heb gezien dat MoH in de engelse Steam Store te koop staat voor 30 Pond. Dat is ongeveer €35.
Is het mogelijk dat ik een engelse vriend mij het spel laat giften? Betaald hij dan gewoon 30 pond, of de €50 die er hier voor gevraagd word?
[ Voor 33% gewijzigd door Ruffzz op 10-10-2010 15:26 ]
Je zal 1 dag later dan de rest kunnen spelen plus het tijdverschil Amsterdam -> Seattle, dus praktisch twee dagen later.da_PSI schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:56:
Tja, Steam heeft het weer eens veranderd. Eerst 10 nu 15 oktober....![]()
Vind het platform opzich wel fijn, maar nu worden we weer benadeeld. Als het zo door gaat, ga ik gewoon weer in de winkel kopen
Daarentegen is Steam wel een erg fijn platform.
Haha, als dit echt zo is, dan is deze game echt een lachertje eerste klas. Helemaal wetende dat de SP en de MP door verschillende studio's gemaakt zijn.yeehaw schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:20:
Ik heb net de singleplayer uitgespeeld op de xbox360 en het was best wel vet! Toch ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb, ik was er namelijk in 4.5 uur doorheen. En aangezien ik de multiplayer niks vindt..
Verwijderd
games met een SP van 10-12 uur zijn tegenwoordig ver te zoeken hoor (zeker shooters)Tom schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:38:
4,5 uur? Damn. Ik ben ook iemand die het koopt vanwege de single player maar CoD MW1 en MW2 ben je al vrij snel doorheen. Korter moet het echt niet worden. Ik vind zo'n 10-12 uur gemiddeld prima, niet minder.
Leuk om te weten,Ruffzz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:24:
Ben net begonnen met de single player (xbox). Tot zover supervet !

Dan heb je niet op Tweakers gekeken zeker? Ik geloof dat er 2 man positief waren, voor de rest was het alleen maar gezeik.Cartman! schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:10:
Laatste tijd? Over de open beta heb ik bijna alleen maar positieve berichten gehoordIemand overigens enig idee hoeveel maps er in de MP gaan zitten?
Misschien koop ik het
Edit: Nog wat meer rondgekeken op internet en het ziet ernaar uit dat er geen splitscreen inzit
[ Voor 19% gewijzigd door Jerry op 10-10-2010 21:23 ]
Hier in het topic vond ik het toch wel aardig positief eigenlijkbram1984 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:19:
[...]
Dan heb je niet op Tweakers gekeken zeker? Ik geloof dat er 2 man positief waren, voor de rest was het alleen maar gezeik.
Verwijderd
dan BF BC2 die ik best wel goed vond.
Meer mensen met deze gedachte?
In beter nieuws: over 2 uur launcht de game down under!
Hoog tijd voor een nieuw topic met uitgebreide TSStewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:19:
Sommigen willen alleen maar negatief zijn, niets van aantrekken
De MP boeit me niet veel na de open beta, ik had liever de SP alleen gekocht en gespeeld maar dat is niet mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:30:
Ik twijfel zeer of ik MOH wel ga aanschaffen want wat ik gezien heb lijkt mij niet spannender dan BF BC2 die ik best wel goed vond. Meer mensen met deze gedachte?
Gisteren gedownload en een paar levels gespeeld.ChrisAB schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:44:
Hij is al uitgelekt voor de XBOX360... Van het weekend voor de pc dus
Gameplay is ok. Maar grafisch niet zo mooi als Call of duty modern warfare 2
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Sorry hoor, grafisch niet zo mooi als MW2? MoH gaat dik over MW2 heen wat betreft grafisch niveau, maar dat terzijde.Artwido schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:14:
[...]
Gisteren gedownload en een paar levels gespeeld.
Gameplay is ok. Maar grafisch niet zo mooi als Call of duty modern warfare 2
Hopelijk baseer je dat niet op de filmpjes, want die hebben nog niet enorm overtuigd.steffeh schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:38:
[...]
Sorry hoor, grafisch niet zo mooi als MW2? MoH gaat dik over MW2 heen wat betreft grafisch niveau, maar dat terzijde.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hoezo? MW2 reviews zag je ook pas op de dag van release tevoorschijn komen. Als de makers geen reviewcodes verschaffen van tevoren, dan houdt het al snel op.mobygo76 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:22:
Dat er zo kort voor de release nog geen reviews zijn is vaak geen goed teken......
Er is geen MP review mogelijkheid geweest.mobygo76 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:22:
Dat er zo kort voor de release nog geen reviews zijn is vaak geen goed teken......
Niet op de filmpjes nee, al wel de SP gespeeld ( nee, niet een leaked versie..) en die vond ik er beter uitzien dan MW2. Maar het gaat mij in eerste instantie toch om de gameplay, maar ik vind persoonlijk de graphics van MoH mooier dan die van MW2.bram1984 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:43:
[...]
Hopelijk baseer je dat niet op de filmpjes, want die hebben nog niet enorm overtuigd.
Review code`s zijn vorige week verstuurd, geldt een embargo tot 12 oktober..
Wat zijn grafisch de grootste verschillen met MW2?
Ookal ben ik het met je eens dat je van Trolls niet veel moet aantrekken, toch zijn er zeker wel negatieve reacties geweest met enige onderbouwing. Alleen positieve reacties lezen is natuurlijk ook niet de bedoeling.Stewie! schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:19:
Sommigen willen alleen maar negatief zijn, niets van aantrekken
En sorry, maar jouw mening kan natuurlijk ook lichtelijk 'biased' zijn, als medewerker van een EA 'trusted partner' heb jij er natuurlijk baat bij dat het spel goed verkoopt.
[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 11-10-2010 15:09 ]