Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Gister eventjes de beta kunnen spelen. Ik had per ongeluk de oude beta gedownload, maar die geeft dus alleen een "connecting" mededeling 8)7
Maar goed, ik kon dus beginnen en mijn eerste map was die met de helicopter.
Ik moest verdedigen en zat helaas in een server met een sterke tegenstander en een slecht eigen team. We werden met verdedigen helemaal onder de voet gelopen en met de aanval zijn we niet verder gekomen dan pak em beet 100 meter.
Wat me daar meteen door opviel was het feit dat de game maar weinig routes kent. Hierdoor zie je al snel de tegenstander beginnen te campen en kom je er niet doorheen. Aangezien ik al lang niet op de pc heb gespeeld, was het voor mij zoiezo wel wennen. Ik kwam uiteindelijk wel als beste van mijn team naar voren, maar dat was ook wel logisch aangezien zij keihard afgeslacht werden. Zoals je merkt, mijn team was dus slecht en daardoor kon ik er niet echt lekker inkomen.
Aangezien het niet beter leek te gaan en de tegenstanders niet anders deden dan campen (op zich ook wel logisch op zo'n aanval/verdedigingsmap), ben ik de server uit gegaan en heb de andere map even gespeeld.

Dit ging al een stuk beter, maar ik vond deze (net als de vorige) wel wat klein. De vergelijking met de mapgrootte uit BC2 klopt inderdaad, maar ik had het niet zo klein verwacht. Je kunt nog net geen granaat naar de overkant van de map gooien, maar het scheelt niet veel.
Normaal gesproken hou ik wel van wat close-combat, maar ik had moeite met het counteren van de tegenstander, die uiteraard al wat uurtjes erin had zitten.
Na een paar potjes uiteindelijk toch weer bovenaan ons team gekomen, maar toch nog teveel dood gegaan.

Het feit dat je snel dood bent vind ik niet erg, maar je ziet ze vaak niet zitten omdat ze weer zitten te campen. Ik werd dan ook het meest neergeschoten met de rifles en dat is toch wel jammer.

Het zal echter op de 360 een stuk anders gaan, omdat die mensen gewoon heel anders spelen. Minder vastgeroest in oude gewoontes, zeg maar.

Ik merk wel dat je het echt moet treffen met je team (als je een random server joined), anders zul je al snel verliezen. De game is lastig, maar niet te lastig. Het schieten gaat best lekker, ook vanuit de heup 8)

Ik vind de mappen alleen wat te compact en het zoeken van campplekjes is nog iets te makkelijk.
Ik denk niet dat ik deze ga pre-orderen en wacht eerst wat meer gameplayfilmpjes af en wat reviews. Ik zal me er gerust mee vermaken, maar neig nu toch wat meer richting Black Ops.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:47:
Ik moest verdedigen en zat helaas in een server met een sterke tegenstander en een slecht eigen team. We werden met verdedigen helemaal onder de voet gelopen en met de aanval zijn we niet verder gekomen dan pak em beet 100 meter.
Wat me daar meteen door opviel was het feit dat de game maar weinig routes kent. Hierdoor zie je al snel de tegenstander beginnen te campen en kom je er niet doorheen.
Dat is wat de tegenstander ook moet doen, ingraven en campen. Het goed gebruiken van smoke granades helpt enorm veel om er toch doorheen te komen, dan kan je een hele run naar nieuwe cover dekken door een rook gordijn.
Het feit dat je snel dood bent vind ik niet erg, maar je ziet ze vaak niet zitten omdat ze weer zitten te campen. Ik werd dan ook het meest neergeschoten met de rifles en dat is toch wel jammer.
Moet zeggen dat ik ze amper zie campen, en campen hoort gewoon bij dit spel. Dit is geen spray en pray spel, je moet een stuk taktischer te werk gaan, daar hoort verdedigen ook bij wat veel mensen campen noemen. Als je een plek kan verdedigen door je op het dak te verschansen dan is dat enkel slim. Het is niet zo dat die 'campers' onkwetsbaar zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:22
Nog meer mensen gisteren DWDD (de wereld draait door) gezien? Hierin werd gedaan alsof dit de grootste release van dit jaar is en dat duizenden gamers voor de winkels gaan liggen om hun exemplaar te krijgen. Ik volg de industrie wel een beetje en dit wordt toch gezien als een redelijke game die overal tussen de 8 en 9 gaat scoren (wat tegenwoordig dus GEEN TOPPER betekend). Het wordt geen MW2 killer en de voorspellingen zeggen dat black ops ook veel meer zal gaan verkopen. Dit is toch geen GTA IV release ofzo?

Ik wil dit spel niet bashen, maar ben ik niet goed op de hoogte of is de redactie van DWDD gewoon niet zo goed op de hoogte? Er zat ook een gamejournalist en iemand die games en gamersgedrag bestudeerde en die deden gewoon vrolijk aan de hype mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze willen een leuk programma hebben en dat krijg je enkel door lyrisch te doen over iets, als het geen hit zoals GTA 4 wordt waarbij mensen voor openingstijd voor de winkel staan (zoals ik destijds :P) is het gewoon niet interessant om over te praten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Nou gisteravond ook even getest (geen conn probs :) en ik vind het echt helemaal super! Ben MW2 speler en speel ook een beetje BC2 maar MoH vind ik tot nu toe al een veel leukere sfeer hebben dan bc2, weet niet waarom. Ook grappig is dat ik bij BC2 tot nu toe erg matig presteer, wordt echt continu van afstand door mn kop geknald, maar met MoH stond ik gisteren toch wel steeds in de top 3 :) Uiteraard niet echt te vergelijken met MW2, vind het beide leuk om te doen. Ik heb bij MoH wel een veel realistischer gevoel, maar dat is niet ten nadele van het plezier! (het schieten op zich voelt gewoon goed) - Ben in elk geval blij met mn pre-order :+

even ot maar hoe komt het dat er zoveel mensen zijn die het woorddeel GRE niet kunnen typen? Ik wordt helemaal irritant van dat gehypte 'nades' :| - zijn dat dezelfde lui die ook 'euri' zeggen ofzo?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dezelfde lui die 'conn probs' zeggen in plaats van 'connection problems' of die 'mn' zeggen in plaats van 'm'n'. Of die 'ot' zeggen in plaats van 'off-topic'. Dus ga bij jezelf eens na waarom je dat doet want zelf merk je het waarschijnlijk niet eens.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vind het campen wel meevallen, en als je die map een paar keer hebt gespeeld weet je ook precies waar ze zitten

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 14:36
@PearlPumpkin

Op zich een vrij nutteloze reactie. het feit dat dat in RL mischien niet kan, heeft niets te maken met de game. gezien het feit dat dat in 99% van de shooters die ik gespeeld heb wèl kan, is het erg apart dat dat nu opeens niet meer mogelijk is.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Nou ik heb het gister ook een kleine 2 uur kunnen uitproberen. Geen lag of connection problems.

Ik ben zelf meer een Battlefield speler, dus ben ik tegenwoordig meer bezig met BC2 voordat ik dit spel speelde. Maar ik heb ook tientallen uren MW2 achter de rug.

Dit spel is een soort gulden middenweg. Bij MW2 heb je dat je eigenlijk rondjes rent tot je je vijand tegen komt, en zowel bij BC2 als bij MoH heb je juist een duidelijk front. Dat vind ik positief. Wel zijn de maps klein en zijn er weinig pathways om langs te gaan. Maar heel negatief ben ik daar niet over, het vereist wel een andere speelstijl.

Maar waar is de recoil en de kick gebleven? Mijn god wat een verschil met MW2 en BC2, dat vereist ook wat gewenning.

Controles zijn wat traag maar wel nauwkeurig, past wel bij de kleine maps.

Over het algemeen ben ik niet zo negatief als ik dacht. Wie weet ga ik hem halen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Tsurany schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:55:
Dezelfde lui die 'conn probs' zeggen in plaats van 'connection problems' of die 'mn' zeggen in plaats van 'm'n'. Of die 'ot' zeggen in plaats van 'off-topic'. Dus ga bij jezelf eens na waarom je dat doet want zelf merk je het waarschijnlijk niet eens.
touché, maar afkortingen zijn over het algemeen toch aan de achterkant toegepast (conn ipv connection) of in lettergrepen zoals ot (en dan niet zeuren over de ontbrekende puntjes :P) maar ik snap het voorste gedeelte weglaten niet zo zoals bij grenades...

anyways, ik vind het een leuk spel tot nu toe :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 13:55

ErA

Er is alleen eén groot nadeel wat games tegenwoordig hebben wat ze zoveel minder geschikt maakt voor clanbase etc. En dat is het tunen van de dedicated servers.

Vroeger waren er voor elke game tournament mods die pauzeren e.d mogelijk maakte. Tegenwoordig kan er niet veel meer gemod worden EN de developers schrijven de games niet meer voor de "pro's" . Dus zaken als : "allemaal klikken om te starten" zit er niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nu eindelijk na een fix en andere install dan die van steam kunnen spelen. Als je geen inlogscherm ziet:
C:\windows\system32\drivers\etc\ en dan open je 'hosts'
Verander het via notepad van:

127.0.0.1 gosredirector.ea.com
127.0.0.1 blazeserver.blazeemu.org
127.0.0.1 gosgvaprod-qos01.ea.com
127.0.0.1 gosiadprod-qos01.ea.com
127.0.0.1 gossjcprod-qos01.ea.com
127.0.0.1 demangler.ea.com
127.0.0.1 vmp.tools.gos.ea.com

naar:
#127.0.0.1 gosredirector.ea.com
#127.0.0.1 blazeserver.blazeemu.org
#127.0.0.1 gosgvaprod-qos01.ea.com
#127.0.0.1 gosiadprod-qos01.ea.com
#127.0.0.1 gossjcprod-qos01.ea.com
#127.0.0.1 demangler.ea.com
#127.0.0.1 vmp.tools.gos.ea.com

Hiermee kreeg ik wel een inlogscherm en kon ik spelen!
windows 7 32bit
8800gt

Over het spel:
mjah laggy as hell, snipers met red dot????? granaten doen het vooral goed als stungrenades, voor de rest word het pas leuk/speelbaar als je de betere wapens en unlocks hebt + normale servers met goede latency en niet zo ontiegelijk veel lag.
De maps zijn wel leuker dan mw2 vind ik, vooral door de hoogte verschillen maar helaas zit er te weinig mogelijkheid in voor 'behind enemy lines' acties waar ik vooral veel van hou... een aantal keer wel leuke meleekills kunnen maken, vooral in de chinook missie in het begin waar je bovenin onder dat net om die rotsen heen kan lopen :P drie man achter elkaar met me bijltje afgehakt.Wat dat betreft is dat een van de beter uitgewerkte punten, melee only lijkt me dan wel erg leuk :)

Verder is de muis in mijn ogen wat traag, stroperig qua richten, wellicht komt dat door mijn iets underpowerde pc en wat hoog afgestelde gamesettings. Toch loopt het spel wel op ong 3-40 fps stabiel, behalve bij rook. Is toch echt tijd voor een nieuwe vidkaart...

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-10-2010 13:37 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Net heb ik t weer n kans gegeven (gratis eh...) en ik heb me net enorm vermaakt. De Kunar Base vind ik best wel vet en ik had, in tegenstelling tot BC2, echt spanning in m'n lijf zitten, geweldig! De koopkans wil ik toch wel weer verhogen naar 80% ;) Voor de 35 euro waar ik hem voor zie staan vind ik het een zeer nette prijs.

zijn er nog ergens stats te vinden al? Ik ben wel benieuwd naar wat voor pins en dingen er allemaal te behalen zijn. Vind ik bij BC2 namelijk echt een toevoeging om de game te blijven spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Cartman! op 06-10-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Zo jammer dat wij (console gamers) geen kans hebben om dit van te voren te spelen :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Visgek24 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:27:
@PearlPumpkin

Op zich een vrij nutteloze reactie. het feit dat dat in RL mischien niet kan, heeft niets te maken met de game. gezien het feit dat dat in 99% van de shooters die ik gespeeld heb wèl kan, is het erg apart dat dat nu opeens niet meer mogelijk is.
Je vraagt zelf of je iets fout had ingesteld. Mijn antwoord was dat het vrij logisch was gezien het feit dat het in het echt ook niet echt goed zal lukken.
In feite geef ik dus gewoon antwoord op je vraag.... Nee je hebt niks verkeerd ingesteld.

Wat was er dan zo nutteloos aan mijn reactie. Gezien het feit dat gamemakers telkens meer realisme in hun spel willen gooien. Maw dit heeft wel degelijk te maken met de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wtf.... net in Kunar Base, hadden we blijkbaar maar 1 spawnpunt en 6 enemies eromheen om te spawnkillen, raar dat DICE daar niet over nagedacht heeft zeg :{ Meteen gequit want je redt t echt niet meer, iedereen staat voor je in de weg en je wordt direct kapot gemaaid. Kleine bummer dus in gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:02:
[...]

En bij Battlefield wordt niet gecamped? Ik erger me daar altijd dood aan de snipers die je op kilometers afstand neerschieten. Soms ben ik attacker bij rush en zit mijn hele team non stop te sniperen, zonder ook maar enige moeite te doen om een objective neer te halen. Ben je dus altijd in je eentje of met te weinig mensen in de aanval, waardoor het hopeloos is... Campen is dus niet alleen voor cod. Trouwens raar om een pre-order af te zeggen wegens reacties van anderen en niet uit eigen ervaringen.
ik heb het toch niet over battlefield , in bf zitten ook campers maar 50% van cod is campers. en jij vind het raar maar ik lees ook PU etc voor adviezen over games, bfbc2 vond ik al niet zo geweldig (mp) dus ik wil niet weer een game kopen die ik na 2 maanden verkoop. en ik zit er over te denken is toch iets anders dan ik ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de PU leest over adviezen voor games kan je het beste Call of Duty spelen, ongeveer hetzelfde niveau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Het geheel spreekt me veel meer aan dan BC2, geen vehicles, lekker snelle gameplay en wat kleinschaliger. Ook niet dat eeuwige rondjes lopen zoals in COD altijd het geval is. Wat me tegen staat is het missen van een killcam. Campen word zo erg makkelijk, dat heb ik gister zelf wel gemerkt toen ik op een of andere uberspot zat en zo iedereen die door een bepaalde opening kwam neer kon snipen (36/10 kd is vrij hoog voor mijn doen :+ ). Ook lijkt alles vrij centraal te gaan, weinig mogelijkheden om over de flank te komen. Daarnaast spreekt die andere game mode (soort van Conquest) me totaal niet aan, al is die map wel een stuk leuker om te spelen. Ik twijfel nog hard eigenlijk, maar heb zo'n zin in een lekkere online shooter waar ik weer eens wat uren in kan gaan steken na de eerste MW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Campen is in het begin makkelijk zolang mensen de mappen nog amper kennen en nog niet allemaal hebben ontdekt hoe effectief een smoke granaat is. Door flink wat smokes te gooien kan je de snipers omzeilen en voor hun neus staan voor ze je door hebben. Ik vind het sniperen helemaal niet zo erg en ik vind het juist leuk dat mensen amper te zien zijn en je geen kill cam hebt, daardoor ligt het tempo wat lager en moet je tactischer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Worden jullie ook met regelmaat gekicked van servers? Ik snap er werkelijk niks van :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het alsjeblieft niet hebben over campers. Iedereen heeft zijn eigen speelstijl, leer er mee leven er is toch niks aan te doen (PUNT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dit gezegd te hebben. Qua gameplay vind ik hem behoorlijk lijken op BC2 waar ik jammer genoeg nogsteeds van baal is dat je niet de mogelijkheid hebt om schuin te rennen. Het is ten nadele van de gameplay vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Cartman! schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:45:
Wtf.... net in Kunar Base, hadden we blijkbaar maar 1 spawnpunt en 6 enemies eromheen om te spawnkillen, raar dat DICE daar niet over nagedacht heeft zeg :{ Meteen gequit want je redt t echt niet meer, iedereen staat voor je in de weg en je wordt direct kapot gemaaid. Kleine bummer dus in gameplay.
Was dat toevallig op een amsterdam server? Daar had ik het eerder vanmiddag ook. Andere server gechecked en daar had ik er geen last van. Ook in de 8 uur spelen daarvoor nog geen last van gehad. Wel apart inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:56:
Na dit gezegd te hebben. Qua gameplay vind ik hem behoorlijk lijken op BC2 waar ik jammer genoeg nogsteeds van baal is dat je niet de mogelijkheid hebt om schuin te rennen. Het is ten nadele van de gameplay vind ik
Precies, net als het niet hebben van de mogelijkheid om te vliegen en andere niet menselijke dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Tsurany, je bent weer lekker aan het zeiken zoals bij BC2 in het topic, jammer. edit: het valt nog aardig mee, ik corrigeer mezelf... alleen je laatste 2 reacties zijn lomp.

Propane: volgens mij amsterdam-server ja, dat zijn ook de servers waar ik steeds gekicked wordt op een of andere manier :{

[ Voor 18% gewijzigd door Cartman! op 06-10-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartman! schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:17:
Tsurany, je bent weer lekker aan het zeiken zoals bij BC2 in het topic, jammer. edit: het valt nog aardig mee, ik corrigeer mezelf... alleen je laatste 2 reacties zijn lomp.
Ik snap het probleem niet zo, dit spel is neergezet als meer realistische shooter qua gameplay waar de nadruk op tactiek ligt. Dan moet je niet verwachten dat je schuin kan sprinten aangezien dat gewoon echt onmogelijk is voor de meeste mensen. Dan moet je niet op campers gaan zeuren maar de middelen die aanwezig zijn gebruiken om er vanaf te komen. Een mooie smoke nade en voila, problem solved.
Tenzij je op andere lompe reacties doelt die ik niet zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik heb een aantal uur gespeeld, en vind het een erg matige game. Het mist een stukje actie, een stukje spanning. Het mag dan nog zo realistisch zijn, maar als ze dit niet verbeteren wordt deze game over een jaar nauwelijks meer gespeeld. Wat ik ook erg slecht vind is dat je tijdens het wachten om weer te spawnen, je een blauw scherm te zien krijgt. Allereerst zie je niks van de game tijdens die deploytijd, en daarnaast zie je niet wie er praat via de chat e.d. Het zijn kleine dingen, maar nu al erg onhandig. Ik ben gewoon niet verrast door de beta, de game voegt niets nieuws toe, we kennen alles al, alleen ziet het er wat gelikter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Odysseus253 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:25:
Ik heb een aantal uur gespeeld, en vind het een erg matige game. Het mist een stukje actie, een stukje spanning. Het mag dan nog zo realistisch zijn, maar als ze dit niet verbeteren wordt deze game over een jaar nauwelijks meer gespeeld. Wat ik ook erg slecht vind is dat je tijdens het wachten om weer te spawnen, je een blauw scherm te zien krijgt. Allereerst zie je niks van de game tijdens die deploytijd, en daarnaast zie je niet wie er praat via de chat e.d. Het zijn kleine dingen, maar nu al erg onhandig. Ik ben gewoon niet verrast door de beta, de game voegt niets nieuws toe, we kennen alles al, alleen ziet het er wat gelikter uit.
Mee eens, het mist een beetje de x-factor (ja, cliché) dat een spel leuk maakt om achter elkaar te blijven spelen. De leercurve is ook onzettend laag, dat is opzich wel jammer want ik kwam na 30 minuten van spelen al op scores met een k/d ratio van rond de 3 ... en daarmee wijs ik naar het feit dat wapens niet veel van elkaar verschillen. In veel spellen moet je een beetje leren hoe wapens aanvoelen, hoeveel recoil etc. dat mist hier gewoon. In MW2 was ik de eerste paar weken ontzettend slecht, daar moest je echt een beetje de wapens kennen (m.u.v. tuben :+ ). Inderdaad wat Odysseus zegt, we hebben letterlijk alles wat in dit spel is al eens eerder gezien, wat opzich niet eens het probleem is, maar doe het dan ook echt goed en dat is wat ze hier verprutsen. Ik vind het eerlijk gezegd een goedkope manier om op het succes proberen mee te varen van shooters als MW2 en BC2.

[ Voor 3% gewijzigd door ES335 op 06-10-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Tsurany heeft wel een beetje gelijk hoor, PU is nou niet van het niveau "volwassen" laten we maar zeggen...

Maar idd, laat iedereen in zijn/haar waarde, dat is wel belangrijk. Iedereen mag er van vinden wat hij wil...

Ik vind het persoonlijk wel een mooi spel, maar idd het voegt niet veel nieuws toe, ik ga het zeker wel spelen maar voor hoelang weet ik niet. Ben nog steeds erg dedicated met BC2 namelijk...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Donnie schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:56:
Ben nog steeds erg dedicated met BC2 namelijk...
Ik niet zo meer, op 1 insigne na (moet nog 40 vehicles destroyen) heb ik alles gehaald en daarmee heb ik t wel gezien eigenlijk. Ben zeker toe aan iets nieuws. Hopelijk komt er van Black Ops ook nog n demo oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Cartman! schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:50:
Worden jullie ook met regelmaat gekicked van servers? Ik snap er werkelijk niks van :{
True heb hetzelfde. Gewoon bam terug naar de windows desktop. Draai XP.

Voor de rest speelt het redelijk lekker weg voor een beta, soms nog dikke laggende tegenstanders. Maar ja het is en blijft beta. De combo tussen BC2 en MoW is wat mij betreft geslaagd. Wat grotere maps en meer flank mogelijkheden had van mij wel gemogen.

Ik mis tijdens de countdown na het doodgaan, de mogelijkheid om de stand te bekijken. Sniper is ihmo redelijk overbodig in de beta levels. De rifles doen het met red dot net zo goed. Scope heb ik dan ook nog niet unlocked, misschien dat ik dan van gedachten verander. Levels zijn eigenlijk te klein in de beta om te zeggen ik ga eens sniperen, dat is weer een beter te doen in BC2 bijvoorbeeld.

[ Voor 27% gewijzigd door Gizzy op 06-10-2010 16:06 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Innovatief?
X-Factor?

Kom op nou, alsof er ook maar iets ECHTS innovatief is neergezet de laatste jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
ErA schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:04:
Innovatief?
X-Factor?

Kom op nou, alsof er ook maar iets ECHTS innovatief is neergezet de laatste jaren?
Little Big planet, vond ik wel vernieuwend, maar gewoon niet mijn ding.

Qua shooters idd niet echt nee. Niet dat ik nou echt een kenner ben oid. Maar dat zijn 2 cents.

[ Voor 8% gewijzigd door Gizzy op 06-10-2010 16:07 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik blijf het zeggen het is geen beta maar een demo.
De game gaat op zeer korte termijn gold, dus als je werkelijk verwacht dat er nog iets gaat veranderen heb je het goed mis.
De BC2 beta was ook vrijwel hetzelfde als de final, inclusief bugs.

Correctie, als de game over acht dagen al live gaat, dan IS hij al gold en shipped.

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 06-10-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ErA schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:04:
Innovatief?
X-Factor?

Betaalt EA jou ofzo?

Als je een moderne oorlogs shooter neer gaat zetten, anno 2010, dan mag je toch wel iets verwachten qua onderscheid t.o.v. games als CoD?

Als ik de gemiddelde reacties her en der lees, dan kom ik tot de conclusie dat dit totaal niet het geval is. Ik lees over slechte mapindelingen, slechte spawnsystemen, een kut-HUD, slecht te bedienen killstreaks.

Allerlei dingen die je 8 dagen voor de release niet meer recht zal kunnen breien, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Het is idd geen beta nee, het is puur en alleen een stresstest die we uitvoeren met zn allen zodat ze de servers kunnen tunen!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:12
unfor schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:17:
Ik blijf het zeggen het is geen beta maar een demo.
De game gaat op zeer korte termijn gold, dus als je werkelijk verwacht dat er nog iets gaat veranderen heb je het goed mis.
De BC2 beta was ook vrijwel hetzelfde als de final, inclusief bugs.
Er staat ook op de website van MOH dat deze beta alleen bedoeld is om de serverload te testen.

http://www.medalofhonor.com/en_GB/pcopenbeta

Zie onderaan bij FAQ; Why are we offering this Open Beta?

Edit: Net te laat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Dat snap ik, echter zijn er honderden tot duizenden voor mij die constant blijven roepen dat het een beta is, en dat bugs daar bij horen.
Overigens, in de groep waar ik mee speel, is er helemaal niemand die ook maar iets positiefs over de game kan zeggen.

[ Voor 30% gewijzigd door unfor op 06-10-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:41
Misschien dat ik dit spel eens een keer voor de X360 koop als ie wat is afgeprijsd, vind het spel niet de volle mep waard.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Gizzy schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:03:
[...]

True heb hetzelfde. Gewoon bam terug naar de windows desktop. Draai XP.
Met kicked bedoel ik uit de match gegooid worden met de melding "You are kicked from server" Alleen op AMS servers... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Conscience NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:28:
Misschien dat ik dit spel eens een keer voor de X360 koop als ie wat is afgeprijsd, vind het spel niet de volle mep waard.
Ik ga even afwachten of de SP goed is. Ik vind die filmpjes erg tof, en als deze goed is én rond de 15 uur ligt (van dat laatste ga ik niet uit), dan ga ik 'm wel halen voor de SP.

MP ga ik lekker BO voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

bram1984 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:18:
[...]

Betaalt EA jou ofzo?

Als je een moderne oorlogs shooter neer gaat zetten, anno 2010, dan mag je toch wel iets verwachten qua onderscheid t.o.v. games als CoD?

Als ik de gemiddelde reacties her en der lees, dan kom ik tot de conclusie dat dit totaal niet het geval is. Ik lees over slechte mapindelingen, slechte spawnsystemen, een kut-HUD, slecht te bedienen killstreaks.

Allerlei dingen die je 8 dagen voor de release niet meer recht zal kunnen breien, denk ik.
Voor mij persoonlijk is het vrij simpel:

Er is NIETS wat mij ervan weerhoudt ieder potje opnieuw een goed resultaat neer te zetten. Ik eindig ieder objective potje als eerste en ieder conquest potje in de top 5. Dat maakt het voor MIJ leuk.

Dit is geen "ik ben teh bomb" reply, dit is de reden waarom ik zo positief ben. Er is gewoon niets waar ik ontevreden over ben ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:04

aex351

I am the one

Tsurany schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:06:
[...]
Precies, net als het niet hebben van de mogelijkheid om te vliegen en andere niet menselijke dingen te doen.
Je kan best rennen en naar links of rechts kijken. In dit spel en ook in BFBC2 is dat niet mogelijk. Dat is wat hij zegt. In de PC wereld vertaald dat zich naar schuin sprinten. Maar goed dit spel is dus geen succes. Precies wat ik al verwachte. Ook de officiele forum staat vol met klachten

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Op de man spelen is nergens voor nodig en dat wil ik dus ook niet zien op tweakers.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 06-10-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
aex351 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:44:
[...]

Je kan best rennen en naar links of rechts kijken. In dit spel en ook in BFBC2 is dat niet mogelijk. Dat is wat hij zegt. In de PC wereld vertaald dat zich naar schuin sprinten. Maar goed dit spel is dus geen succes. Precies wat ik al verwachte. Ook de officiele forum staat vol met klachten
Onderbouwing kom ik weinig tegen van sommige zeg. "Dit spel is geen succes dus." Hoe kom je tot die conclusie?

[ Voor 65% gewijzigd door JanW op 06-10-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:26:
[...]

campen is ook de cod manier en dat was er ook in moh

ik zit nog te denken om mijn pre-order af te zeggen, veel te veel negatieve reacties hier.
Je hebt zo te lezen, waarschijnlijk een 2/3 kans dat het een miskoop wordt en een 1/3 kans dat het 1 van je betere aankopen wordt.

Lastig hè ? _O-

Ik denk dat de conclusie, dat deze game over een jaar niet meer gespeeld wordt, veel te voorbarig is.
Ik zie eerder dat er nog een behoorlijke diehard groep overblijft, die het wel veel langer zal blijven spelen ( maar de tijd zal het leren ).

Het is dan ook duidelijk niet een online game voor de massa, die conclusie mogen we wel trekken.

OK, de game is niet perfect, maar dat had ik ook niet verwacht en dus voldoet hij wel aan mijn verwachting.

Dit is dan ook een game die je even moet spelen en waarvan je pas na een tijdje spelen weet of deze gameplay je aanspreekt of niet ( tenzij je al veel ervaring hebt met verschillende soorten online shooters en duidelijk weet wat je wel en niet leuk vindt, dan weet je het waarschijnlijk wel wat sneller ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ErA schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:37:
[...]

Voor mij persoonlijk is het vrij simpel:

Er is NIETS wat mij ervan weerhoudt ieder potje opnieuw een goed resultaat neer te zetten. Ik eindig ieder objective potje als eerste en ieder conquest potje in de top 5. Dat maakt het voor MIJ leuk.

Dit is geen "ik ben teh bomb" reply, dit is de reden waarom ik zo positief ben. Er is gewoon niets waar ik ontevreden over ben ok?
Dan kun je toch net zo goed Tetris gaan spelen, of niet? Daar kun je ook goede scores neerzetten, waarvan niemand jou weerhoudt. Beetje een non-argument, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Hallo,
Ik ben de beta van MOH nu al een tijdje aan het spelen en moet zeggen dat ik het echt een vooruitgang vind vergeleken met de vorige beta :) Alleen nu heb ik een vraag of het mensen ook is gelukt om de beta met een controller te spelen op de PC ? Ik wil graag mijn PS3 aansluiten op mijn PC en dan de beta spelen. Is dit mogelijk denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ChrisAB schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:01:
Hallo,
Ik ben de beta van MOH nu al een tijdje aan het spelen en moet zeggen dat ik het echt een vooruitgang vind vergeleken met de vorige beta :) Alleen nu heb ik een vraag of het mensen ook is gelukt om de beta met een controller te spelen op de PC ? Ik wil graag mijn PS3 aansluiten op mijn PC en dan de beta spelen. Is dit mogelijk denken jullie ?
Bedoel je niet dat je je PS3 controller op de PC aan wilt sluiten?

Mag ik vragen waarom je in godsnaam een shooter online op de PC met een controller wilt gaan spelen? Wil je stijf onderaan eindigen, iedere keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Ja ik wil een PS3 controller aansluiten. En nee ik vraag niet of ik stijf onderaan wil eindigen maar hoe ik het werkend kan krijgen. Met een controller speelt sowieso beter en daarom wil het proberen. Ieder zijn ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ChrisAB schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:09:
Ja ik wil een PS3 controller aansluiten. En nee ik vraag niet of ik stijf onderaan wil eindigen maar hoe ik het werkend kan krijgen. Met een controller speelt sowieso beter en daarom wil het proberen. Ieder zijn ding!
Wellicht dat je het prettiger vindt spelen, maar ik kan je nu al vertellen dat je van alle kanten afgeschoten gaat worden. De muis is veel sneller en preciezer.

Eerste hit op Google trouwens: http://news.filefront.com...a-ps3-controller-on-a-pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ChrisAB schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:09:
euhhh controller op de pc en dan shooter. volgens mij mis ik iets hier.

tobo en muis is de answer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
B-BRAIN schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:18:
[...]

euhhh controller op de pc en dan shooter. volgens mij mis ik iets hier.

tobo en muis is de answer :)
Inderdaad. Ik ben al lang blij dat ik met een muis op de PS3 kan spelen, in plaats van dat onding. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
:+

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/hVu5o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://img2.moonbuggy.org/imgstore/all-aboard-the-fail-train.jpg
Seriously, hoe kan iemand ooit die foutmelding ingetypt hebben denkende dat het een goed idee was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik mis nu wel een beetje de killcam, na ongeveer 7 keer door Hellmarch ofzo te worden neergeknald met een M24 in mijn basis....

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Wat vinden jullie nou juist zo goed aan de game ....

1. Geluid
2. Nog steeds "goed" mee kunnen doen ookal kill je niets .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wat een negatief gebral hier. Je hebt 2 maps gespeeld. Bij andere spellen wordt je zeker nooit meteen afgeschoten. Bij cod heb ik vaak zat dat ik binnen een paar sec na spawnen wordt geschoten. Denk trouwens dat op forum vooral de negatieve reacties worden geplaatst en dat mensen met een positieve spel ervaring dit minder gauw doen. Het is altijd makkelijker om iets af te kraken niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

eerste cheaters ook al gespot

etterbak en ur4gotten :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
En hoe word er gecheat dan? Gewoon Punkbuster aanzetten en niks aan de hand :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
Sj44k13 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:42:
Wat een negatief gebral hier. Je hebt 2 maps gespeeld. Bij andere spellen wordt je zeker nooit meteen afgeschoten. Bij cod heb ik vaak zat dat ik binnen een paar sec na spawnen wordt geschoten. Denk trouwens dat op forum vooral de negatieve reacties worden geplaatst en dat mensen met een positieve spel ervaring dit minder gauw doen. Het is altijd makkelijker om iets af te kraken niet?
We hebben misschien maar 2 maps kunnen spelen, maar je weet wel hoe het spel aanvoelt en wat het tempo is en of je het door wilt blijven spelen. Ik ben er niet eens zo heel slecht in, ik haal meestal een k/d ratio van rond de 2, maar ik vind er geen zak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdeathrip
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 11:56
Ik vind de demo leuk, gameplay is langzaam(kwa lopen) maar toch voelt het lekker om een potje te schieten.
Ook is het lekker snel kwa totaal spel

*edit voor mr hoite.

[ Voor 18% gewijzigd door darkdeathrip op 07-10-2010 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

darkdeathrip schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 02:29:
Ik vind de demo leuk, gameplay is langzaam maar toch voelt het lekker om een potje te schieten.
Ook is het lekker snel
Langzaam != Snel

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

2 avondjes de beta gespeeld, en het was op zich tof. Controls zijn straks zoals je 't mag verwachten, 't voelt vertrouwd aan. Toch is 't blijkbaar iets anders, want ik kwam tot de ontdekking dat in tegenstelling tot CoD6, ik hier wel wat aan sniper rifles heb. Ik kan daar totaal niet mee overweg in CoD, maar ik ben ze hier gaan gebruiken tegen een team van duidelijk beta veterans, allemaal met sniper rifles, en aangezien ik met m'n assault rifle geen kills maakte probeerde ik de sniper class maar eens, en dat ging toen iets beter. Volgende potje zelfs gewonnen. Maar dat sneeuwlevel is dan ook gemaakt om te snipen :D.
Ik heb zo 't idee dat er te weinig wapens zijn.. Ik heb ze voor 2 avondjes niet gemist, maar ik weet niet zeker of dat op de lange termijn ook leuk blijft? Alhoewel, ik switch in CoD ook nauwelijks van wapen.

Er kunnen wel wat dingetjes verbeterd worden, ik zal die surbvey dan ook maar 'ns opzoeken.
Zo zat ik bv in de attacking team in dat sneeuwlevel, en ik loop ergens op een heuvel achter een rots, kijk door m'n scope, en ik zie daar de tegenstanders spawnen.. En ze bleven daar spawnen, 1 voor 1. Todat we naar de volgende objective gingen. Lijkt me niet bepaald leuk voor de defending team, zeker niet als daar een veel betere sniper met een beter sniper rifle gaat lopen campen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisAB schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:01:
En hoe word er gecheat dan? Gewoon Punkbuster aanzetten en niks aan de hand :
Inderdaad, het is nog nooit voorgekomen dat een nieuwe hack langer dan 10 seconden ongedetecteerd bleef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:48
Gister de singleplayer gespeeld, de volledige versie. Man man man, één en al actie. Echt super vet. Éen van de beste, zo niet de beste singleplayer sinds tijden wat mij betreft. Vind de beta zelf ook lekker weg spelen, heb nog wat bugs doorgegeven aan EA en die zouden het weer doorgeven. Tot nu toe vind ik de beta heerlijk weg spelen.

Ik kan niet wachten tot volgende week _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 07:26:
[...]

Inderdaad, het is nog nooit voorgekomen dat een nieuwe hack langer dan 10 seconden ongedetecteerd bleef!
ik weet zeker dat er nu reacties komen die gaan zeggen: natuurlijk is dat wel voorgekomen, ben je dom ofso (van die soort). sarcasme + internet gaat niet zo goed samen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:46
Dinsdag eens even de open beta gedownload. Geheel om te kijken of het spel een beetje lekker wegspeelt.

Na zon 3 uur ofzo gespeeld te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat het spel erg lekker wegspeelt. Her en der een aantal dingen die me irriteren, maar het heeft een battlefield gevoel.

Veel de map Kunar Base ofzoiets gespeeld en het is een leuke map, wat me wel tegenvalt aan die mode is dat ik regelmatig gebackraped wordt door mensen die 2s na mij op dezelfde plek spawnen. Ronduit irritant, aangezien je het niet verwacht en er niks aan kan doen. Desondanks toch flink wat leuke potjes kunnen spelen. K/D boven de 2 dus gaat lekker en dat al gelijk vanaf het begin.

Wat mij ontzettend aanspreekt is dat de nade/tube/rocket launcher een erg mooie kill radius hebben. Ze zijn dus minder krachtig wat de nadruk meer op schieten en echt aimen legt. Toch is een goedgeplaatste nade/tube of rocket nog steeds genoeg voor een kill/

[ Voor 16% gewijzigd door Hogader op 07-10-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb de open beta nu 3 dagen intensief gespeeld, na bijna 170u gametime aan MW2 besteed te hebben leek me dit misschien een goede opvolger. Maar er storen me een paar dingen aan die niet meer gaan veranderd worden en dus voor mij de MP frustrerend maken. De maps die getoond worden in de beta hebben teveel campgebieden en door de "3 kogels is genoeg" gameplay wordt er nogal veel gecampt. Het gaat er bij dit spel ook iets teveel om "shoot the pixel". Ik draai dan al op 1920x1080 op een groot scherm maar aangezien recoil niet echt een feit is bij deze game kan je gewoon met elk geweer snipen.

Voor mij is de MP van MoH niet mijn ding, hopelijk is COD:BO beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Hier ook de beta 3 dagen lang gespeeld, en ik moet zeggen het bevalt me wel.. Het is misschien niet echt orgineel allemaal, maar het loopt en speelt wel goed, ziet er mooi uit, en klinkt vet.. Eindelijk gaan mensen ook weer gewoon neer als je ze raakt (in tegenstelling tot BF:BC2), plus dat de online met dedicated servers ook wel redelijk goed in elkaar zit (in tegenstelling tot CoD:MW2)..

Wat betreft de gameplay.. Er zit dus weinig recoil in de wapens, en je bent vrij snel dood, maar daardoor speelt het wel lekker snel als een arcade DM game, en dat bevalt me dus wel als oldskool PC FPS gamer die opgegroeid is met arcade shooters als Quake en Unreal etc.. De Sector Control map in de beta is voor het lekker snelle knalwerk waar je opzich niet zoveel last hebt van teamgenoten die het spel niet helemaal snappen, campers geen probleem.. De Missions map is echter een ander verhaal.. Het verdedigen gaat nog wel met mensen die het niet snappen, maar als je in het aanvallende team zit en de meesten in je team gaan zitten snipen dan kan je net zo goed ophouden, want dan kom je niet eens voorbij de 1e objective, en is de lol er dus snel af.. Heb je echter een paar teamgenoten die goed meewerken, veel smoke gebruiken en rushen, dan kan je die map winnen.. K/D ratio gaat dan wel gigantisch naar beneden, maar daar gaat het sowieso niet echt om in die gamemode.. Jammer dus dat de meesten die gamemode nog niet doorhebben, vooral als aanvallend team, maar dat komt hopelijk nog wel als de full-game wat langer uit is..

Conclusie, game zit goed in elkaar, geen irritante dingen zoals in BF:BC2 en CoD:MW2 die de pret voor mij persoonlijk bederfen (vage netcode/hitdetectie, geen dedicated servers etc).. Ik heb de LE versie dus al besteld via Steam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Haha, dan heb je duidelijk nooit HC zitten spelen in CoD, dan was je dat wel gewend :D.
Ben 't niet eens wat betreft de recoil, van veraf maak ik weinig kills met de assault rifle, sniper rifle gaat dan makkelijker, en da's voor iemand die sniper rifles niet gewend is, ik gebruik ze in CoD nooit.
En specifiek in de beta; dat sneeuwlevel is gemaakt om te snipen. In het andere level kan je ook snipen, maar je kan ook lekker rondrennen met andere guns.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Sméagol schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:19:
En specifiek in de beta; dat sneeuwlevel is gemaakt om te snipen.
Als verdedigend team ja.. Als je als aanvallend team teveel snipers hebt wordt winnen wel heel erg lastig.. Je kan als aanvallend team beter veel riflemen hebben die blijven rushen met gebruik van veel rook, het front steeds naar voren blijven verleggen.. Probleem is alleen dat teveel mensen kennelijk alleen om hun eigen K/D ratio geven, of gewoon de bedoeling van die map niet helmaal snappen en lekker achterin blijven hangen als sniper.. Ja, dan kan je dus net zo goed ophouden, kom je niet eens voorbij de 1e objective..

Die missions gamemode speel ik dus alleen als ik met een aantal vrienden samenspeel, want anders komt er toch niks van terecht.. In m'n eentje is de Sector Control map dan veel meer fun, want daar hebben snipen en campen sowieso veel minder nut en ben je veel minder afhankelijk van de rest van je team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat ik jammer vind aan de meeste mp games is inderdaad dat veel gamers die een team objectives mode spelen voornamelijk aan hun eigen k/d ratio denken. Is met name ook goed te merken in Bad Company 2 waarin je als aanvallend team vaak 5 snipers op een bergje hebt zitten terwijl er 3 man gezamenlijk de bom proberen te 'armen'.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

uchiha tijntje schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:18:
Wat ik jammer vind aan de meeste mp games is inderdaad dat veel gamers die een team objectives mode spelen voornamelijk aan hun eigen k/d ratio denken. Is met name ook goed te merken in Bad Company 2 waarin je als aanvallend team vaak 5 snipers op een bergje hebt zitten terwijl er 3 man gezamenlijk de bom proberen te 'armen'.
Over het algemeen is het prettig als je 2 snipers als spotters/backup hebt, een medic en een paar assault classes.

Ik volg trouwens niet helemaal meer wat het nou met MoH is.. Is het spel nou uit, of nog niet :S? De TS moet ook nodig worden vernieuwd..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gister en eergister wat potjes gedaan en ik moet zeggen dat ik dit best wel een tof spel vind tot nu toe. Ik mocht meteen beginnen met een m24 (geen idee waarom) maar dat maakt niet uit want dat apparaat is 1 shot kill en dat is altijd leuk. Ik vind die capture the flag mode maar beetje so so. Of het is die map. Maar het is niet zo episch als dat chinook level. Als je goed defend komen ze niet eens voorbij de chinook en als je goed aanvalt komen is er ook wel goed door te komen. Het leuke hier is dat je als sniper heel goed gewoon kan aanvallen en jezelf niet gimped op close range. En 1 shot kills is win. En standaard geen kill cam is de beste uitvinding allertijden. serieus. Zo'n grafhekel aan killcams dat ik erg blij dat het er niet in zit.

In closed beta vond ik dat capture point, blow stuff op level wel tof, maar die met die chinook is veel toffer. En jammer dat nu niet gewoon good old TDM is.

Ik hoop alleen dat er in de retail meer levels of meer wapens komen. Ik bedoel, van een m4a1 carbine naar een shotgun en thats it. Niet echt een hoop progressie. Zelfde van een m16 naar een LMG. uhm, ok, dus accuracy en range inleveren voor SPRAAAAAAAAAAAAAAY. liever niet.

Het is dat ik deze game al gepreorderd heb voor de single player, anders had ik reviews afgewacht van het progressie systeem.

Voor nu, gevoel van realisme is voor mij erg aanwezig en point capture levels zijn de bomb. Plus iemands been er afschieten met een m24 maakt em "dood" en zo hoort het ook. Later vandaag maar is checken of er wat te unlocken valt met de support en soldier. Voor nu sniper all the way :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:22:
[...]

Over het algemeen is het prettig als je 2 snipers als spotters/backup hebt, een medic en een paar assault classes.
Ben ik het volledig mee eens. :) Maar dan is de balans ook goed, verschillende klassen voor verschillende taken. Maar het moet niet meer dan de helft van je team zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 11:02
"Betreft: Uw bestelling voor Medal of Honor: Tier 1 Edition

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij tot onze verbazing het bericht gekregen dat wij de Tier 1 Edition van Medal of Honor niet meer zullen ontvangen. Helaas kunnen wij hier niets meer aan doen en zijn wij niet in staat dit product op een andere manier te ontvangen."

Betekend dit dat de shop in kwestie de Tier1 niet krijgt? Of word zoiezo de Tier1 niet uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

uchiha tijntje schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:28:
[...]

Ben ik het volledig mee eens. :) Maar dan is de balans ook goed, verschillende klassen voor verschillende taken. Maar het moet niet meer dan de helft van je team zijn. :P
Nou moet ik zeggen dat je dan wel fatsoenlijke recons moet hebben, anders is de balans nogsteeds ruk :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 19-09 16:55
Nog even een tip voor mensen die in de Open Beta of de Final release (werkt ook voor BC2) van het lelijke Bloom effect af willen.

Vind je settings.ini in C:\Users\USERNAME\Documents\EA Games\Medal of Honor MP Open Beta

Verander bloom=high in bloom=low.

Je gaat van dit:
Afbeeldingslocatie: http://img512.imageshack.us/img512/4159/mohmpgame20101004230914.jpg

naar dit:
Afbeeldingslocatie: http://img820.imageshack.us/img820/9487/mohmpgame20101004232805.jpg

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Als je dat ziet vraag je je gelijk af waarom iemand uberhaupt de instellingen op plaatje 1 zou willen :o Ik ga het vanavond meteen instellen.

Tot hoe laat is die beta eigenlijk nog te spelen? Nederlandse tijd dan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

dat "bloom" effect hoort juist in de snow maps thuis vind ik maar goed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Net nog even een potje in de Shihohohohihuihoihikebab Mountains gedaan als verdediger... Het is echt te makkelijk. De Taliban hebben daar aan alle kanten de beste uitgangspunten, ook die heuvelzijde links van US spawn is zo makkelijk om snel op te komen als Taliban. Een ware slachtpartij in de eerste 5 minuten, ik in m'n uppie stond al 24/2. Ze hadden zo'n punt beter als middelste objective kunnen doen, dan kan je als aanvaller nog positief terugkijken op je twee eerdere veroveringen :P. Nu is het ronduit deprimerend om aanvaller te zijn daar.

Toegegeven, als verdediger voel je je daar wel de bom. Paar kills, mortiertje op het chokepoint, weer een paar kills, rocket strike in dezelfde richting etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Propane schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:35:
Net nog even een potje in de Shihohohohihuihoihikebab Mountains gedaan als verdediger... Het is echt te makkelijk. De Taliban hebben daar aan alle kanten de beste uitgangspunten, ook die heuvelzijde links van US spawn is zo makkelijk om snel op te komen als Taliban. Een ware slachtpartij in de eerste 5 minuten, ik in m'n uppie stond al 24/2. Ze hadden zo'n punt beter als middelste objective kunnen doen, dan kan je als aanvaller nog positief terugkijken op je twee eerdere veroveringen :P. Nu is het ronduit deprimerend om aanvaller te zijn daar.

Toegegeven, als verdediger voel je je daar wel de bom. Paar kills, mortiertje op het chokepoint, weer een paar kills, rocket strike in dezelfde richting etc etc.
In hoeverre zijn die chokepoints ook echte chokepoints. Enige vergelijkingen met bijvoorbeeld maps uit BC2 of MW1 / MW2 zijn welkom. Ik heb geen gamepc, dus ik wacht op de 360 versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chokepoints als in je moet er doorheen anders kom je nergens en omlopen is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Dutchy007 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:29:
"Betreft: Uw bestelling voor Medal of Honor: Tier 1 Edition

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij tot onze verbazing het bericht gekregen dat wij de Tier 1 Edition van Medal of Honor niet meer zullen ontvangen. Helaas kunnen wij hier niets meer aan doen en zijn wij niet in staat dit product op een andere manier te ontvangen."

Betekend dit dat de shop in kwestie de Tier1 niet krijgt? Of word zoiezo de Tier1 niet uitgeleverd?
Ik ga er vooralsnog vanuit dat het alleen Mediaoffer (toch?) is. Heb eenzelfde mail gehad van ze, en de bestelling dus maar geannuleerd. Nu zoekende naar een andere leverancier... Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

het zijn echte chokepoints, geen mogelijkheid om ergens anders langs te gaan. Je kan met 2 man eigenlijk de hele map controleren als defender (mits je tegenstander te dom is om smokenades te gebruiken)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
  • Laatst online: 21:29
Heb gisteren de open beta gedownload maar loop nu al vast met een probleem.

Als ik gewoon in het menu kom is er allemaal niks aan de hand totdat ik in een server in het level kom. Dan krijgt ik door de lucht allemaal rare strepen met verschillende kleuren. Het lijkt net alsof er een grote discobol aan het dak hangt en er ligt op komt. Nu heb ik er een screen shot van proberen te maken maar daar word je niet echt vrolijk van.

Nu is de vraag weten mensen hier toevallig nog een oplossing voor? Ik al veel zitten zoeken maar ben niet tegengekomen wat nu het probleem is.

Ik heb ook de 3DMark test gedaan en daar kon ik niks raars vinden op het beeld.

Verder heb ik alle instelling nog op low gezet maar dit maakte helemaal niks uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/07/1286444743-210.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

De beta eindigt dus vandaag? Nog ff snel downloaden dan, heb MoH al wel enkele uren gespeeld @ een vriend.

Wanneer komt het spel nou uit dan?

@ Hierboven, welke GPU? Want dit zijn beduidend graphical artifacts :S.

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
Er zit een NVIDIA GeForce 8800 GT in. Het rare is dat ik nog geen enkel spel dit tegen ben gekomen.

Wat vooral raar is als je op een stuk bent dat je niet meer verder kan lopen in het level en dus naar een stuk kijkt waar je niet heen kan heb ik er helemaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Geforce 8800GT... Hmm, dat doet een belletje rinkelen.

Het doodgaan van GeForce 8000 serie kaarten

Stress hem eens met Furmark.
http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb gisteren de beta gedownload en het bevalt me wel. Ik speelde voorheen veel mw2 op mijn x360 maar PC shooters zijn toch wat meer, en ik ben ook stukken beter met de muis dan met zo'n gamepad. Het is een gebalanceerd spel, die streaks zijn niet overpowerd, noobtube is niet overpowered, het richt erg fijn vind ik, speelt over het algemeen goed, en het draait fantastisch op m'n i7 860 + HD5850.

E: Wat ik ook erg goed vind is het geluid.

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 07-10-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
Zo goedemorgen :) Ik ben ook weer wakker. Was even vergeten om te kijken voor drivers voor de kaart. Deze geïnstalleerd en nu doet hij het wel zoals het hoort :)

Evengoed bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ter informatie voor iedereen:

De Beta kan gespeeld worden tot morgen ochtend 09:00. Dan gaat de stekker er helaas uit voor een weekje :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

TimS81 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:01:
[...]

Ik ga er vooralsnog vanuit dat het alleen Mediaoffer (toch?) is. Heb eenzelfde mail gehad van ze, en de bestelling dus maar geannuleerd. Nu zoekende naar een andere leverancier... Iemand nog tips?
Tja ook de mail gehad. Heb al geïnformeerd bij consoleshop.nl, maar nog geen reactie. Net als nog geen reactie van EA, want volgens Mediaoffer worden er slechts enkele tientallen exemplaren Tier 1 voor de PC in NL uitgeleverd. Voor alsnog laat ik de order staan, anders bestel ik wel een Limited Edition bij Play.com voor 38€. Enige nadeel is de lange levertijd daar. (En bij Direct2Drive verdwijnt MOH zodra je van UK Pound naar Euro gaat :S)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

thunder8 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:23:
[...]

Tja ook de mail gehad. Heb al geïnformeerd bij consoleshop.nl, maar nog geen reactie. Net als nog geen reactie van EA, want volgens Mediaoffer worden er slechts enkele tientallen exemplaren Tier 1 voor de PC in NL uitgeleverd. Voor alsnog laat ik de order staan, anders bestel ik wel een Limited Edition bij Play.com voor 38€. Enige nadeel is de lange levertijd daar. (En bij Direct2Drive verdwijnt MOH zodra je van UK Pound naar Euro gaat :S)
Heb de standaard versie voor de Ps3 bij MediaOffer besteld... die twee shotguns speel je wel vrij... en met AdDiscount koste de PS3 maar 44euro (inc verzenden) binnen Nederland was het overal ruim 10tje duurder ex verzenden.

Voor het verschil tussen de normale versie en de Tier1 versie krijg ik heus wel MoH:F HD te pakke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:48
Pat-Juh schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:36:
[...]

Heb de standaard versie voor de Ps3 bij MediaOffer besteld... die twee shotguns speel je wel vrij... en met AdDiscount koste de PS3 maar 44euro (inc verzenden) binnen Nederland was het overal ruim 10tje duurder ex verzenden.

Voor het verschil tussen de normale versie en de Tier1 versie krijg ik heus wel MoH:F HD te pakke :)
BF3 bèta.. weet niet hoe makkelijk het wordt om die te bemachtigen, maar zal niet zo 1 2 3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg ik leuk de melding dat er een update is, hoe download je die in de steam versie?

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste