Stewie! schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:11:
[...]
Dat valt wel mee

Een speler met hoge latency heeft wel invloed, maar geen dramatische invloed. Ik heb alle stats van spelers, latencies, server logs. Geloof me, een Europese speler merkt echt niets hiervan.
Je kan zelfs zonder problemen in de VS spelen (oost kust) vanuit Europa en andersom. Latency is dan 80 tot 120 ms. Helaas zijn hier ook weer slechte ISPs, waardoor de latency bij spelers met brakke ISP altijd hoger ligt, zelfs binnen Europa.
Weet niet goed wat ik hierop moet antwoorden. Het is duidelijk dat jij niet bepaald op een hoog niveau shooters speelt hoewel je wel aangaf dat je er velen hebt gespeeld. Als je op high niveau speelt in een willekeurige shooter, dan ga je dus echt niet een wedstrijd spelen op een oost-Amerikaanse server vanuit Europa, en dus ook niet van Australië op een Japanse server. Als een speler van dit soort kaliber met jaren ervaring merk je vrijwel meteen dat de bullet reg gewoon zwaar zuigt. Niet alleen volgt de hitbox letterlijk achter de playermodels (in verschillende games dus ook te zien met various console commands en wat magic), maar je ziet spelers ook eerder rondom hoeken etc.
Ik ben het er mee eens dat het om een zeer klein verschil gaat in de meeste gevallen, maar als je een bepaald niveau bereikt dan weet je simpelweg wanneer je tegenstander dood had moeten zijn, en je gaat niet van Europa -> US competitie spelen, noch van Australië -> Japan en ik denk dat dit hetgeen is dat Wizz15 bedoelde evenals ik met mijn post.
Ja, voor wat uurtjes fun voor de casual gamer is het geen probleem om vanuit Nederland op een oost-kust server te spelen in de VS en daar wat te knallen, maar het gaat toch wel wat dieper dan wat jij allemaal wel niet uitgevogeld schijnt te hebben.
Deze logs die je hebt ga ik niet eens op in want dat is een waardeloos punt. Je kunt nooit raw traffic data vergelijken met wat je 1st hand ervaart op een server.
Ontopic,
Ik kan toch wel van deze beta genieten moet ik zeggen. Ik vindt de UI en het menu dan wel interessant.
Enige minpunt is inderdaad de HUD transparantie op sneeuw (die je trouwens kunt aanpassen met een mooie slider in het settings-menu voor degene die het nog niet wisten). Kleiner minpunt zou inderdaad kunnen zijn de geluiden. Ze zijn een beetje te.
Heb nog geen keuze gemaakt, BO of MoH... BO heeft leuke nieuwe features maar hoewel MoH deze niet heeft, wordt ik gewoon helemaal excited van de gameplay in MoH op het moment, het is echt een oorlog gevoel, allemaal ontploffingen zowel live als in de background, en o-wee als er een kogel naast je hoofd vliegt, je zult het horen! Ja ik vindt de gameplay toch echt lekker.
[
Voor 23% gewijzigd door
Verwijderd op 05-10-2010 00:31
]