Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Pat-Juh schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:44:
[...]

1. Idd iets weinig ja,
2. Is niet anders bij KillZone2 of CoD hoor...
3. Je hebt nu 2 "demo" maps gespeeld... Als je de Kandahar market filmpjes ziet is dit compleet anders dan deze 2 maps!
4. Deze opmerking is ook belachelijk... Is kwestie van smaak!
5. Doe je dat toch? MoH moest blijkbaar meegaan in de hype... Keuze vd ontwikkelaars,
6. Slechts een BETA! Wellicht dat het in de fullgame versie wel ingebakken zit? Misschien moeten er nog wat "tweaks" gedaan worden ofzoiets? En anders vroeger klaagde niemand dat er iets niet kapot kon...
Houd aub op met het naar voren halen dat dit een beta zou zijn.
Dit is de vrijwel de final. Iedereen die gelooft dat er nog iets groots als destruction gaat komen is naief.
Ik heb overigens 4 maps gespeeld, de vorige "beta" waren 2 andere maps.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 04-10-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Pat-Juh schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:44:
[...]

1. Idd iets weinig ja,
2. Is niet anders bij KillZone2 of CoD hoor...
3. Je hebt nu 2 "demo" maps gespeeld... Als je de Kandahar market filmpjes ziet is dit compleet anders dan deze 2 maps!
4. Deze opmerking is ook belachelijk... Is kwestie van smaak!
5. Doe je dat toch? MoH moest blijkbaar meegaan in de hype... Keuze vd ontwikkelaars,
6. Slechts een BETA! Wellicht dat het in de fullgame versie wel ingebakken zit? Misschien moeten er nog wat "tweaks" gedaan worden ofzoiets? En anders vroeger klaagde niemand dat er iets niet kapot kon...
Nee, de HUD is echt slecht. Probeer maar s naar lichblauwe getallen te kijken op de witte sneeuw. Dat lukt dus echt niet.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik ga het niet kopen.

De effecten zijn leuk, maar de gameplay is k**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:10
Ben ik nou te vastgeroest aan de CoD gamestyle?

Want ik vond de besturing erug matig. (zoals eerder vermeld het straffen naar links/rechts gaat gewoon bout als je ook de W toets ingedrukt houd)
Het lijkt soms ook dat je overal blijft haken aan iets en daardoor niet snel over de map kan bewegen.

Hud was niet leesbaar voor mij alsof je het eerst moet ontcijferen.
En de graphics vond ik ook redelijk matig.

Zucht.. Na de steengoede CoD4 en MW2 fail was eigenlijk weer toe aan iets nieuws, blijkbaar ben ik daar nog niet klaar voor. Toch maar Black Ops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik irriteer me er enorm aan dat ik na 1 of 2 schoten dood ben, even tijd om nog te coveren is er vrijwel nooit. Het is echt spawnfest in deze game :{ Het ziet er allemaal prima uit verder maar ik blijf het BC1.5 vinden momenteel, het voelt gewoon geforceerd anders aan omdat het anders teveel op BC2 zou lijken. Ze hadden beter gewoon een dikke expansion voor BC2 kunnen maken met deze maps imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hetgeen waar ik al bang voor was, wordt helaas bevestigd: de belabberde besturing, bekend uit BC.

Toch jammer, hoewel ik het wel al vermoedde na het zien van wat filmpjes.

Het compleet debiele geschommel van je wapens is ook weer aanwezig.

Ik ben zeer benieuwd naar de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hmm... niet veel veranderd sinds de closed beta:

- Nog steeds glitches in mappen. Onzichtbare muren, objecten die je terug bouncen en de overal feeling dat je maar moeizaam met objecten mag interacteren.

- Kan misschien aan de servers waarop ik speelde liggen, maar spelers liepen niet erg in sync met elkaar. Erg vaak dat je iemand neerschiet en daarna zelf gefragged wordt door dezelfde persoon en ook dat je gefragged wordt terwijl je de hoek allang al om bent. Leek wel P2P zoals MW2 ipv dedicated servers :<

- Nog steeds geen gevoel van recoil (zouden ze toch veranderen?), wat de game in combinatie van het weinig kogels nodig hebben voor een frag nou niet echt uitdagend maakt.

- Hoewel de game in principe best soepel speelt (dichterbij CoD dan bij BC2 qua gevoel), komt het toch stroef over. Dit door de glitches in de mappen en dat er gewoon geen mooie vloeiende animaties inzitten en alles als een soort BC2 mod in een nog erg vroege fase zit uitziet.

- Weinig wapens. Elke class heeft er 2, die elk nog een eigen faction versie heeft, dus 12 in totaal. Misschien komen er meer in de retail versie, maar ga er eigenlijk niet meer van uit (in BC2 open beta stonden alle wapens er al tussen bijvoorbeeld en ook in MoH zijn sommige unlocks niet beschikbaar omdat je er 100000000 punten voor nodig hebt, maar staan ze er al wel tussen). Wel wat meer weapon mods dan in BC2 (die dan wel meer 'perk' achtige dingen had).

- Belabberd spawn systeem in die domination modus.

Conclusie: met een beetje meer werk zou het best een goede game kunnen zijn, maar nu komt het een beetje als haastwerk over.

Meer vertrouwen in de singleplayer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 04-10-2010 22:29 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
quote: Shockington
So I just got done playing the MoH beta for an hour or so and I want to compare it to BC2.

Map size - BC2 maps are vastly larger in every amount of scale thinkable. If you thought the choke points in Port Valdez are bad.....wait until you play the Chinook heli map. It's so small it's atrocious. To put it simply, imagine the first base in Port Valdez maybe 2 bases, from spawn to spawn, that is the ENTIRE map in MoH. Now imagine that every road has vertical cliffs that force you into a death zone of super death. That's MoH's Chinook map.

Game Types - MoH's game types are pretty much the same as in BC2. The differences is the "conquest" style in MoH counts up to 1800 points, and the "rush" style is a combination of planting bombs and capturing points. I would have to give it to MoH in this regard as it adds slightly more depth to the games.

Weapons and Damage - 5 shots to anywhere on the body kill you in MoH.....period. Headshots kill in one or maximum two shots with the pistol at range. It's more hardcore than BC2 health and damage wise. The weapons have incredibly small amounts of recoil. Firing full auto is the way to go in 95% of the situations. As far as explosives, they do pretty much nothing unless you decide to dance on a grenade. Ont he other hand the mortar strike and rocket strike are absolutely devastating, since your team is usually grouped because there is only one or two paths to take to the objective.

Hitreg - MoH's hitreg is like day and night compared to BC2. Shots register as they should, and there's not alot of hitbox deviation from the models. The only thing I noticed was that I was getting pre-fired on all the time. I'm not sure why that was happening, but there are already a bunch of hackers on the beta. The 3rd server I went in had players that were blatantly hacking.

Visibilty - So I'm going to compare it to Laguna Presa since, in my opinion, it has the highest chance to being lamed because you simply cannot see your target. Imagine Laguna Presa as a snow map, now imagine that everything looks the same.....now imagine the players look like snow covered trees with guns. Then imagine there's constant snow storms that screw up your view. That's pretty much how hard it is to see people in MoH. At any range over 20m, you might as well just fire randomly at objects that might be people. Iron sights are useless, you can't see anything. Red dot is useless you still can't see anything. I haven't unlocked the scope but I can assume it will allow you to see people and make you a God of death, because you'll have a MASSIVE advantage.

I complain about BC2 a lot, but if this is supposed to be a game that's going to be released next week, I will stick with BC2.
http://forums.electronica...oh-beta.html#post18589403

Post waar ik het volledig mee eens ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een kut performance in het menu zeg, traag en haperig, zeker met laden van de menu items na de scorelijst. Het spel zelf doet het verder prima en ik vermaak me er prima mee. Map is goed gedaan, je ziet de tegenstander niet snel dus de camouflage doet z'n werk. Rushen zit er niet snel in, je moet echt op objectives afgaan. Qua feeling doet het niet onder voor BC2, heb het idee dat ik een wat meer hardcore versie van BC2 speel en dat vind ik wel positief. Nu heb je tenminste het idee dat schoten ook echt damage doen.

Verder die quote hierboven, jezus wat een kansloze noob moet dat zijn. Verder dan 20 meter kan je niemand zien? Open your fucking eyes. Hij denkt dat een scope iemand een god of death maakt? Ga eens die scope unlocken dan, als je die nog niet hebt dan heb je vast amper gespeeld. Daarmee zie je dat een scope niet heel veel verschil maakt, enkel wat zoom. En daarnaast, klagen over maps die klein zijn en waar je niet veel ziet in een beta die maar twee mappen heeft? Nou nou...

En Unfor, doe eens niet zo failtrain.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zat te twijfelen tussen deze game, en de nieuwe CoD. Gaat denk ik toch de nieuwe CoD worden. Deze lijkt mij toch iets te veel op het BC2 wat ik al in mijn bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hebben jullie het nou over de open beta? Want ik krijg de hele tijd de melding dat EA's servers down zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:35:
Hebben jullie het nou over de open beta? Want ik krijg de hele tijd de melding dat EA's servers down zijn ofzo.
Same here. moet je iets van ports forwarden oid? ik zie namelijk op het betaforum hier niets over staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Laatst online: 13-07-2024
Dat was even lekker een paar uurtjes rushen in Kunar Base.....gewoon super, dat die noobtubes en granaten niet zo krachtig meer zijn......het duurde even voor de online-spelers doorhadden dat het een goede rush-game is.......maar daarna ging het helemaal los......ik heb me erg vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:11:
[...]

Dat valt wel mee ;)
Een speler met hoge latency heeft wel invloed, maar geen dramatische invloed. Ik heb alle stats van spelers, latencies, server logs. Geloof me, een Europese speler merkt echt niets hiervan.

Je kan zelfs zonder problemen in de VS spelen (oost kust) vanuit Europa en andersom. Latency is dan 80 tot 120 ms. Helaas zijn hier ook weer slechte ISPs, waardoor de latency bij spelers met brakke ISP altijd hoger ligt, zelfs binnen Europa.
Weet niet goed wat ik hierop moet antwoorden. Het is duidelijk dat jij niet bepaald op een hoog niveau shooters speelt hoewel je wel aangaf dat je er velen hebt gespeeld. Als je op high niveau speelt in een willekeurige shooter, dan ga je dus echt niet een wedstrijd spelen op een oost-Amerikaanse server vanuit Europa, en dus ook niet van Australië op een Japanse server. Als een speler van dit soort kaliber met jaren ervaring merk je vrijwel meteen dat de bullet reg gewoon zwaar zuigt. Niet alleen volgt de hitbox letterlijk achter de playermodels (in verschillende games dus ook te zien met various console commands en wat magic), maar je ziet spelers ook eerder rondom hoeken etc.

Ik ben het er mee eens dat het om een zeer klein verschil gaat in de meeste gevallen, maar als je een bepaald niveau bereikt dan weet je simpelweg wanneer je tegenstander dood had moeten zijn, en je gaat niet van Europa -> US competitie spelen, noch van Australië -> Japan en ik denk dat dit hetgeen is dat Wizz15 bedoelde evenals ik met mijn post.

Ja, voor wat uurtjes fun voor de casual gamer is het geen probleem om vanuit Nederland op een oost-kust server te spelen in de VS en daar wat te knallen, maar het gaat toch wel wat dieper dan wat jij allemaal wel niet uitgevogeld schijnt te hebben.

Deze logs die je hebt ga ik niet eens op in want dat is een waardeloos punt. Je kunt nooit raw traffic data vergelijken met wat je 1st hand ervaart op een server.

Ontopic,
Ik kan toch wel van deze beta genieten moet ik zeggen. Ik vindt de UI en het menu dan wel interessant.
Enige minpunt is inderdaad de HUD transparantie op sneeuw (die je trouwens kunt aanpassen met een mooie slider in het settings-menu voor degene die het nog niet wisten). Kleiner minpunt zou inderdaad kunnen zijn de geluiden. Ze zijn een beetje te.

Heb nog geen keuze gemaakt, BO of MoH... BO heeft leuke nieuwe features maar hoewel MoH deze niet heeft, wordt ik gewoon helemaal excited van de gameplay in MoH op het moment, het is echt een oorlog gevoel, allemaal ontploffingen zowel live als in de background, en o-wee als er een kogel naast je hoofd vliegt, je zult het horen! Ja ik vindt de gameplay toch echt lekker.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:21

codex

Geen OpenAI agent :)

Heb het even geïnstalleerd om te kijken wat het is, niet meer dan een zwakke BC2 kopie. Gauw er weer af gegooid, weten we dat ook weer. Pluspuntje is toch wel het geluid, net als bij BC2. Minpuntje is trage gameplay en in mijn ogen slechte graphics waar het om de models zelf gaat. De omgeving ziet er wel weer goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

net een half uur geprobeerd, nul connectivity. T.T
Moet je nog wat aanpassen ofzo om te kunnen spelen? Hopelijk zal er morgen wel een mogelijkheid zijn om te kijken of dit nog wat is maar voor wat ik lees:
1. laggy
2. recoil = praktisch zero
3. explosieven zijn knalerwten qua kracht

Denk ik dat ik deze maar oversla en wacht op black ops... en in de tussentijd een echt goed spel speel, zoals cod4... :X

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 13:55

ErA

Ik bof toch altijd maar :)

De game draait hier perfect. Geen connection issues at all. Perfect stabiele verbinding en optimale performance.

Perfect hit registratie, heerlijke smooth graphics.

Fantastisch geluid en goede gameplay.

Minpunten:

- Mafkezen die MoH vergelijken met een Battlefield game. Hoe dom kun je zijn? Het lijkt er in de verste verte niet op....
- Snipen is nog iets te makkelijk

+ al he andere

Ik ga deze (en overigens alle andere shooters dit jaar) gewoon lekker kopen. Al heb ik er maar 40 uur game plezier van, een euro per uur is niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 01:18:
- Mafkezen die MoH vergelijken met een Battlefield game. Hoe dom kun je zijn? Het lijkt er in de verste verte niet op....
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
- Een AK47 heeft idd. een behoorlijke recoil, de Amerikaanse wapens daarentegen nauwelijks.......of ze moeten de Amerikaanse wapens onrealistische recoil geven of die van de Taliban, anders is het evenwicht volledig zoek.

- Niks gemerkt dat het echt laggy was......COD2, MW1 ( MW2 al niet eens gespeeld ), dat is pas onspeelbaar met een goede verbinding......daar klopte helemaal niks door de lag-correctie......tegen mensen met een bepaalde ping was je altijd kansloos.....dat was echt een joke.

- MOH is helemaal niet een traag spel.....dat ligt `m dan echt aan jullie speelstijl.

- Er is bewust voor gekozen om de explosieven minder krachtig te maken......en ik sta echt te juichen......geen NADE SPAWNFEST meer en ook geen noobs die alleen maar kills met hun tubes kunnen halen.

- Het zal niet iedereen aanspreken.......maar juist de COD2 spelers, die afhaakten bij MW1 wel weer......smaken verschillen......je zult dan ook mensen hebben, die liever COD doen en er zullen zijn die deze speelstijl leuker vinden.

- Dit is dan ook idd. meer een skillgame......en dus niet kills halen door een slechte verbinding, lucky nades en tubes......niet iedereen zal dat voldoende hebben en er nu dus achter komen, dat ze toch niet zo goed zijn als ze wel dachten.

Ik raad mensen dan ook aan om deze game de tijd te geven, je niet te laten leiden door de negatieve posts en gewoon zelf te kijken welke game het beste bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou...Me like this game :D
Weinig last van lag...Geen tube helden te bekennen ;)
Spawnrapers ben ik nog niet tegengekomen (Alleen daarom al een beter te spelen spel dan MW2).
Voor mij een 100% buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
[b][message=34797208,noline]
En Unfor, doe eens niet zo failtrain.
Je kunt het beter proberen op 4chan, want op GoT kom je echt niet ver in een discussie met termen als noobs en failtrain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het persoonlijk niet echt veel aan. heb het 30 minuten gespeeld en toen had ik het wel weer gezien. Saaie kaarten, Saaie wapens, Saaie gameplay. Ach ja, de laatste shooter waarmee ik me heb vermaakt was dan ook wel heel lang geleden. Tegenwoordig kunnen ze me allemaal heel moeilijk boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 02:37:
[...]

Je kunt het beter proberen op 4chan, want op GoT kom je echt niet ver in een discussie met termen als noobs en failtrain.
Oh moet ik dan m'n argumenten maar van internet gaan copy pasten, kom ik dan wel net zo ver als jij?
ErA schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 01:18:
Seriously? Het zijn beide online shooters met min of meer dezelfde gameplay en wapens. Genoeg mensen die zich afvragen of ze dit spel naast BC2 gaan spelen of ipv BC2 gaan spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Hmm, ik vind deze game qua actie zelf veel lekkerder dan BC2. Speltempo ligt veel hoger, red dot sight en combat sight zijn duidelijk beter dan de sights in BC2 (ugh, die lelijk 4X sight is er gelukkig niet), grafisch trek je deze veel makkelijker dan BC2.

Mn enige minpunt tot nu is het gemak waarmee je sniper kunt gebruiken als shotgun en de lelijke HUD, volgens mij verandert de opacity daar niet veel aan/

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 02:25:
Nou...Me like this game :D
Weinig last van lag...Geen tube helden te bekennen ;)
Spawnrapers ben ik nog niet tegengekomen (Alleen daarom al een beter te spelen spel dan MW2).
Voor mij een 100% buy.
Geen lag? ik heb het gister toch anders ervaren, dat je mensen raakt waarbij het bloed eruitspat met een sniper op 5m afstand en dan niet eens een hitmarker.... Ik weet dat dit een combo is tussen de crappy hitmarker systeem (zelfde als BC2) en lag maar dat vind ik echt niet kunnen....

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:48
Right, hackers.. lag vast aan de verbinding, dat er vertraging o.i.d. was. Ik kan me nu al voorstellen wat voor type dat is; hij krijgt 3 headshots achter elkaar terwijl die half om de muur komt en roept 'OMGWTFHAX!'.

Over de grote van de map ben ik het ook niet eens. Het is toch een andere game dan BC2? Oké, weliswaar draait het op dezelfde engine, maar het is een ander type spel dan BC2. Dus dan zijn de maps toch niet automatisch even groot als die van BC2? Dat hij als een kip zonder kop de zogenaamde 'death zone' van hem inrent, tsja.. dan doet 'ie dat toch echt zelf. Want je kan namelijk echt wel flanken, ik ben al een paar keer achter de tegenstanders gekomen op Kunar Base.

De HUD is wel redelijk brak ja, maar daar gaan ze vast nog wel iets aan doen met een patch of zo. Daarnaast speelt het spel gewoon heel lekker weg en ik heb verscheidene opmerkingen gehoord van 'wow, is dit frostbite?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soulfightah schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:13:
[...]

Geen lag? ik heb het gister toch anders ervaren, dat je mensen raakt waarbij het bloed eruitspat met een sniper op 5m afstand en dan niet eens een hitmarker.... Ik weet dat dit een combo is tussen de crappy hitmarker systeem (zelfde als BC2) en lag maar dat vind ik echt niet kunnen....
Ik heb zelf ook geen lag meegemaakt en geen problemen met hitdetectie, in tegenstelling tot BC2 was een raak schot hier ook echt raak. Als jij er wel problemen mee hebt dan denk ik dat het voornamelijk door lag komt en niet door een crappy hitdetectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Heb het spel gister ook ff gedaan en ik vond er (net als bfbc) zeer weinig aan.

(note: dit is dus MIJN mening)

De besturing is slecht, de maps te klein en het aantal 'paden' om bij een objective te komen is 1 hooguit 2 (dus irritante campers).

De geluidseffecten zijn daarintegen wel echt geweldig :)

Mischien dat ik hem koop als ie voor €5 in de budgetbak ligt maar voorlopig niet....
(of er moet een hele goeie patch komen ofc :p)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Tsurany schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:29:
[...]

Seriously? Het zijn beide online shooters met min of meer dezelfde gameplay en wapens. Genoeg mensen die zich afvragen of ze dit spel naast BC2 gaan spelen of ipv BC2 gaan spelen.
Ik vind de gameplay van MoH het meest overeenkomen met CS. Als ik kijk naar hoe ik moet spelen om te winnen, dan komt dat overeen met hoe ik speel als ik CSS speel.

Waarom géén battlefield?

- Geen grote maps
- Geen voertuigen

En voor mij is het perfect.

Het enige wat mij zorgen baart, is of er genoeg maps bij komen. Een game als dit heeft minimaal 10 maps per gametype nodig om aantrekkelijk te blijven.

In ieder geval kan ik het volgende zeggen:

Hou je van online shooters? Had je geen verwachtingen vooraf? Koop dan deze game!

Heel veel mesnen hebben allerlei verwachtingen opgewekt bij zichzelf, en die worden nu teleurgesteld.

Ik heb gisteren de Beta gedownload zonder ook maar een videotje te bekijken en was echt verrast.

[ Voor 18% gewijzigd door ErA op 05-10-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grote maps komen volgens mij nog, althans grotere dan dit. Voertuigen heb je inderdaad wel een goed punt.
Ik had zelf ook geen verwachtingen vooraf, was aangenaam verrast zondag toen ik zag dat er een public beta kwam en ik was nog aangenamer verrast toen bleek dat deze beta goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar in de eerste beta zat wel een voertuig, een bradley die je zelf kon besturen en mee knallen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Tsurany schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:04:
Grote maps komen volgens mij nog, althans grotere dan dit. Voertuigen heb je inderdaad wel een goed punt.
Ik had zelf ook geen verwachtingen vooraf, was aangenaam verrast zondag toen ik zag dat er een public beta kwam en ik was nog aangenamer verrast toen bleek dat deze beta goed was.
Ik ben al lang blij verrast dat je enigzins enthousiast wordt van deze game tsurany. Ik ken jou game style van BC2, hij komt goed overeen met die van mij (veel kunnen neerschieten etc etc) en dat past heerlijk in deze game.

Er is weinig ruimte voor fouten, en je moet echt goed "scannen" met je crosshair voordat je verder een hoek omgaat.

En het best vind ik dat in tegenstelling tot Bc2, ik deze game WEL een toekomst zie hebben op bijvoorbeeld clanbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 22:32
oeh oeh... Ik was het helemaal vergeten dat ik dit topic had aangemaakt... als iemand het wilt opleuken... DM me aub. Heb namelijk te druk met school en me vriendin. Mijn excuses :D en blijkt dat mijn mede-auteur ook niet veel aan heeft gedaan O-)

[ Voor 14% gewijzigd door FireBladeX op 05-10-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErA schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:29:
[...]
Ik ben al lang blij verrast dat je enigzins enthousiast wordt van deze game tsurany. Ik ken jou game style van BC2, hij komt goed overeen met die van mij (veel kunnen neerschieten etc etc) en dat past heerlijk in deze game.
Veel neerschieten is in dit spel idd noodzakelijk, anders red je het snel al niet meer. Objectives innemen is nu gewoon flinke combat, niet meer sneaky omlopen en voila, MCOM armed and distroyed.
Er is weinig ruimte voor fouten, en je moet echt goed "scannen" met je crosshair voordat je verder een hoek omgaat.
Dat zeker, een goed verscholen iemand kan zo enorm veel damage doen aangezien er ook geen kill cam in zit, stuk realistischer.
En het best vind ik dat in tegenstelling tot Bc2, ik deze game WEL een toekomst zie hebben op bijvoorbeeld clanbase.
Dat zie ik in BC2 ook wel maar hier ook zeker inderdaad.

Overigens, wat ik een super punt vind, het spawnen bij je teammates als je offensief bezig bent. Hierdoor is het meer en meer een langzaam optrekkend front die door iedereen veroverd wordt en is het niet zo dat slechts een klein groepje mensen die omsneaked voor overwinning zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 00:16:
[...]

Weet niet goed wat ik hierop moet antwoorden. Het is duidelijk dat jij niet bepaald op een hoog niveau shooters speelt hoewel je wel aangaf dat je er velen hebt gespeeld. Als je op high niveau speelt in een willekeurige shooter, dan ga je dus echt niet een wedstrijd spelen op een oost-Amerikaanse server vanuit Europa, en dus ook niet van Australië op een Japanse server. Als een speler van dit soort kaliber met jaren ervaring merk je vrijwel meteen dat de bullet reg gewoon zwaar zuigt. Niet alleen volgt de hitbox letterlijk achter de playermodels (in verschillende games dus ook te zien met various console commands en wat magic), maar je ziet spelers ook eerder rondom hoeken etc.

Ik ben het er mee eens dat het om een zeer klein verschil gaat in de meeste gevallen, maar als je een bepaald niveau bereikt dan weet je simpelweg wanneer je tegenstander dood had moeten zijn, en je gaat niet van Europa -> US competitie spelen, noch van Australië -> Japan en ik denk dat dit hetgeen is dat Wizz15 bedoelde evenals ik met mijn post.

Ja, voor wat uurtjes fun voor de casual gamer is het geen probleem om vanuit Nederland op een oost-kust server te spelen in de VS en daar wat te knallen, maar het gaat toch wel wat dieper dan wat jij allemaal wel niet uitgevogeld schijnt te hebben.
We praten over de console, ik denk dat latency daar het laatste punt is waar je je zorgen over moet maken als je zo'n "pro" gamer bent.
Deze logs die je hebt ga ik niet eens op in want dat is een waardeloos punt. Je kunt nooit raw traffic data vergelijken met wat je 1st hand ervaart op een server.
Dat is zo'n dooddoener. Je kan het dus niet meten, maar het is een "gevoel"? Het zijn machines, geen vrouwen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ook bij Medal of Honour scheelt het bij mij enorm als je renderahead setting veranderd in de settings.ini. Heb van 2 naar 1 gezet en nu draait ie net zo vloeiend als COD, met alles op high behalve HBAO en AA op 2x. Voor de verandering van de setting deed hij het een stuk slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:35
Sj44k13 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:40:
Ook bij Medal of Honour scheelt het bij mij enorm als je renderahead setting veranderd in de settings.ini. Heb van 2 naar 1 gezet en nu draait ie net zo vloeiend als COD, met alles op high behalve HBAO en AA op 2x. Voor de verandering van de setting deed hij het een stuk slechter
Zie je dan enig verschil in de graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik niet, weet ook niet precies waarop ik moet letten, maar ik kan hem nu dus op high vloeiend spelen en anders moet ik effects en shadows op medium doen en anistrophic omlaag. Dus dit is voor mij wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Vraag me af of die dan ook voor BC2 werkt, aangezien het dezelfde engine is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is het aantal frames die hij alvast vooruit moet renderen, dat zal je qua grafische kwaliteit niet merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Argh, ik heb weer het probleem/bug dat ik geen controle heb over het menu... alsof er constant de Down key word ingedrukt, dus in elk menu kan ik niks klikken. Ik had dit ook al in Dead Space, maar ik ben vergeten hoe ik dat had opgelost. Iets met joypad.txt, want volgens mij heeft het te maken met een racestuur hebben ingeplugd. Hoewel mijn Momo nu uit staat en ik een reinstall heb gedaan. Vervelend :(

Overigens, ik heb wel kunnen inloggen, en er stond dat ik early acces voor een M24 had? Heeft iedereen dat of hoe krijg je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Als je aangemeld bent bij EA Gunclub oid. Ik kreeg die melding ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:05:
Vraag me af of die dan ook voor BC2 werkt, aangezien het dezelfde engine is.
Ja, daar werkt het ook. Had hem daar op 0 staan, maar nu uitgevonden dat 1 voor mij het beste is. Kan ik BF ook gelijk mooier spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dat puur als je eerdere games al hebt gespeeld zoals BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
ES335 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:51:
Argh, ik heb weer het probleem/bug dat ik geen controle heb over het menu... alsof er constant de Down key word ingedrukt, dus in elk menu kan ik niks klikken. Ik had dit ook al in Dead Space, maar ik ben vergeten hoe ik dat had opgelost. Iets met joypad.txt, want volgens mij heeft het te maken met een racestuur hebben ingeplugd. Hoewel mijn Momo nu uit staat en ik een reinstall heb gedaan. Vervelend :(
Om maar even mezelf te quoten, maar ik heb het kunnen oplossen. Probleem was inderdaad het stuur, ik kon namelijk controls instellen door het stuur de draaien ( naar links was dan axis 0 ) terwijl het stuur uit stond, en blijkbaar werkt het stuur wel zolang de USB connectie er nog is. Dus even unpluggen en het was gefixed.

Ik heb het net 30 minuten gespeeld, moet zeggen dat het aan mijn verwachten voldeed. En mijn verwachtingen waren zeer laag. Het speelde precies weg zoals ik dacht dat het zou doen na aanleiding van het lezen van verschillende previews en user reviews van closed beta spelers.

De controls zijn erg stug, lopen loopt niet echt lekker, dat komt mede doordat je alleen kan sprinten in één richting, zoals in BC2. Het voelt allemaal zeer statisch en langzaam. En dat maakt het ook niet uitdagend, je voelt niet alsof je slim ergens langs kan rushen, opeens snel kan omdraaien of wat dan ook. Dit ligt ook deels aan de map design, die op het eerste oog niet goed doordacht is. De besneeuwde map heeft veel oneerlijke sniperposities en chokepoints, en door het missen van een killcam kunnen snipers daarom ongestoord tientallen kills maken. En de langzame(re) gameplay hoeft niet per sé slecht te zijn, want Americas Army was ook redelijk 'langzaam' maar het is allemaal beter gebalanceerd qua snelheid. Eerlijk gezegd voelt het meer als een BC2 mod dan een nieuw spel, maar het doet zelfs onder voor BC2. En voor een game dat geen voertuigen bevat is dat eigenlijk heel jammer.

Het schiet wel lekker weg, wapens voelen lekker aan om mee te schieten maar dit word verpest door een sniper-assault ratio van 10:1 , sniper rifles zijn simpelweg te overpowered. Je kan iedereen zo makkelijk one-shotten dat je niet eens meer blij voelt als je een kill maakt. Weapon customization is opzich prima, maar weer niet iets vernieuwends, meer een verplichte standaard tegenwoordig. Daar komt nog bij dat ze de trend van punten voor een kill in je beeld tonen, zoals we dat kennen uit Modern Warfare en Bad Company. Ik had liever iets anders gezien, want zo lijkt het nog meer op hetzelfde. Killstreak awards zoals Rocket Strike of Mortar Strike voelen een beetje misplaatst in dit spel, alsof ze niet willen onderdoen voor MW2.

Ik ga nog even verder spelen in de hoop dat er toch nog iets leuks aan te ontdekken valt. ;w

[ Voor 54% gewijzigd door ES335 op 05-10-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
ErA schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:37:
[...]

Ik vind de gameplay van MoH het meest overeenkomen met CS. Als ik kijk naar hoe ik moet spelen om te winnen, dan komt dat overeen met hoe ik speel als ik CSS speel.

Waarom géén battlefield?

- Geen grote maps
- Geen voertuigen

En voor mij is het perfect.

Het enige wat mij zorgen baart, is of er genoeg maps bij komen. Een game als dit heeft minimaal 10 maps per gametype nodig om aantrekkelijk te blijven.

In ieder geval kan ik het volgende zeggen:

Hou je van online shooters? Had je geen verwachtingen vooraf? Koop dan deze game!

Heel veel mesnen hebben allerlei verwachtingen opgewekt bij zichzelf, en die worden nu teleurgesteld.

Ik heb gisteren de Beta gedownload zonder ook maar een videotje te bekijken en was echt verrast.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.....ik heb ook veel CSS gespeeld vroeger.......en dan vooral op maps waar campen en snipers verboden waren......je krijgt dan hele snelle gameplay ( dat snel doodgaan heeft een functie......het spel wordt minder statisch ), waarin beide teams aan het rushen zijn ( snel als groep achter elkaar aan chasen ), vooral Kunar Base leent zich hier uitstekend voor......wanneer je in een team zit, die hier goed in is, kan dat erg leuk wezen, zit je dat niet, dan wordt je nog wel eens onder de voet gelopen ( dan moet je wat meer campen )......het is dan in MOH niet meer zo, dat je ten alle tijde, maar op een bepaalde plek kunt blijven zitten, op een bepaalde punt kunt richten en steeds iedereen die voor je vizier komt kunt wacken ( daar heb je ook geen skill voor nodig )......chasen, in split seconds beslissingen nemen ( duik ik weg en waar naar toe, hoe lang blijf ik zitten, ga ik naar boven, beneden, links of rechts, wanneer je iemand ziet.....en vooral, waar verwacht je iemand ! )......en soms moet je wel campen, al is het maar voor kort ( dat moet je ook zien en aan kunnen voelen )

.......wat doe je als je weinig skill hebt ?......juist......je gaat op een vast plekje zitten en richt je op bepaalde punten ( je moet dat bij MOH wel doen, wanneer je in een team zit wat overlopen wordt of aan het defenden bent ! )......en anders moet je gaan pressen en rushen ( en dat vraagt skill ! )......de COD spelers, die alleen kills kunnen halen met tubes en door op vaste plekjes te gaan zitten, zullen het in Kunar Base moeilijk hebben ( ook wel Shahikot Mountains wanneer er een goed team tegenover hun staat )......

......dus nogmaals.....een gedeelte v/d mensen zal dit wel een leuke game vinden, juist doordat ze hiervoor skill moet hebben en een ander gedeelte niet......ze hebben er idd. voor gezorgd, dat deze game meer gebalanceerd is, waardoor stil in een hoekje gaan zitten niet altijd loont, je meer tactisch moet gaan nadenken en de timing van je acties erg belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Meer mensen last dat het spel nadat een potje is afgelopen er spontaan uit valt zonder melding? (op je desktop) had hetzelfde met Battlefield Bad Company 2, maar dat is gepatched denk ik? :/

Ik heb Windows 7 64bit, mocht dat uitmaken.

Specs: Intel Core i7 930 - Gigabyte GTX460 1GB - 6 GB 1333 Kingston - Asus P6T SE.

Nog maar even dan, ik vind het spel wel leuk maar ik wil niet dat dit ook in de echte versie zit en pas na 5 maanden gepatched wordt zoals bij BFBC2.. :)

[ Voor 34% gewijzigd door J0ey op 05-10-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
nazuzed schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:41:
[...]

.......wat doe je als je weinig skill hebt ?......juist......je gaat op een vast plekje zitten en richt je op bepaalde punten ( je moet dat bij MOH wel doen, wanneer je in een team zit wat overlopen wordt of aan het defenden bent ! )......en anders moet je gaan pressen en rushen ( en dat vraagt skill ! )......de COD spelers, die alleen kills kunnen halen met tubes en door op vaste plekjes te gaan zitten, zullen het in Kunar Base moeilijk hebben ( ook wel Shahikot Mountains wanneer er een goed team tegenover hun staat )......

......dus nogmaals.....een gedeelte v/d mensen zal dit wel een leuke game vinden, juist doordat ze hiervoor skill moet hebben en een ander gedeelte niet......ze hebben er idd. voor gezorgd, dat deze game meer gebalanceerd is, waardoor stil in een hoekje gaan zitten niet altijd loont, je meer tactisch moet gaan nadenken en de timing van je acties erg belangrijk zijn.
Wat een onzin, eerlijk gezegd vind ik COD veel tactischer dan MoH. Positie is net zo belangrijk in COD, des te meer omdat je net zo makkelijk door een muur kan worden neergeschoten. Daarnaast heb je meer vrijheid in beweging, de omgeving binnen én buiten biedt veel meer interactie, plus de mogelijkheid om te kunnen pronen helpt ook wat. Bij MoH ervaar ik juist het tegenovergestelde, de maps nodigen juist uit om te gaan campen, en omdat je toch iedereen kan one-shotten maakt het niet eens zoveel uit waar je gaat zitten. Er was absoluut niks tactisch aan, en ik stond wel gewoon bovenaan met kills zonder enige moeite, zonder enig denkwerk.

Het zou trouwens helpen als je zinnen begint met een hoofdletter en eindigt met één punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
ES335 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:23:
[...]

Wat een onzin, eerlijk gezegd vind ik COD veel tactischer dan MoH. Positie is net zo belangrijk in COD, des te meer omdat je net zo makkelijk door een muur kan worden neergeschoten. Daarnaast heb je meer vrijheid in beweging, de omgeving binnen én buiten biedt veel meer interactie, plus de mogelijkheid om te kunnen pronen helpt ook wat. Bij MoH ervaar ik juist het tegenovergestelde, de maps nodigen juist uit om te gaan campen, en omdat je toch iedereen kan one-shotten maakt het niet eens zoveel uit waar je gaat zitten. Er was absoluut niks tactisch aan, en ik stond wel gewoon bovenaan met kills zonder enige moeite, zonder enig denkwerk.

Het zou trouwens helpen als je zinnen begint met een hoofdletter en eindigt met één punt.
In het begin werd er idd. op de COD manier gespeeld......later werd er steeds anders gespeeld....

Nades naar bepaalde punten gooien en je vizier op bepaalde punten gericht houden, is echt niet tactisch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
De COD manier zou zijn noobtuben en G18 rennen, zie ik niet in MOHA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sj44k13 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:46:
Tuben zal gelukkig veel minder te zien zijn in BO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ok, ik ga het hier vragen omdat op een ander forum get niveau te laag is voor deze vraag,

Wanneer je een game beoordeelt is 1 ding maar belangrijk:

Vind je het vervelend om te spelen?

Dus:
Het spel is gratis, je hebt nog nooit iets anders gespeeld, je hebt alle tijd van de wereld. Vind je het dan vervelend om dit spel te spelen, en ga je dus liever NIETS doen.

Als het antwoord op die vraag: "JA, ik ga liever NIETS doen is" dan zeg ik: "ok, MoH is niets voor jou".

Als je antwoord Nee is, en je blijft toch spelen, dan is er blijkbaar iets wat je leukt vind.

Een antwoord als: Ik doe liever iets anders, ik vind het te duur, of ik kan mijn tijd wel beter besteden, zijn irrelevant en relatief.

Ik doel met deze post op:
mensen die vergelijk gaan trekken tussen deze game en CoD/BC etc etc. (appels en de welbekende peren)
mensen die claimen dat het "te duur" is (ik ben een miljonair, niets is te duur)

[ Voor 13% gewijzigd door ErA op 05-10-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat nou appels en peren? Het is een "realistische" shooter (geen sci-fi etc.) en komt nagenoeg tegelijk uit met Black Ops. Er zit een SP en een MP in. Waarom zijn dit appels en peren?

Daarnaast verzorgt DICE de MP. Wie, DICE? Ja, DICE. Die lui die ook verantwoordelijk zijn voor BC. Natuurlijk gaat men deze dan met elkaar vergelijken, aangezien het hetzelfde genre is, gemaakt door dezelfde maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

bram1984 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:17:
Wat nou appels en peren? Het is een "realistische" shooter (geen sci-fi etc.) en komt nagenoeg tegelijk uit met Black Ops. Er zit een SP en een MP in. Waarom zijn dit appels en peren?

Daarnaast verzorgt DICE de MP. Wie, DICE? Ja, DICE. Die lui die ook verantwoordelijk zijn voor BC. Natuurlijk gaat men deze dan met elkaar vergelijken, aangezien het hetzelfde genre is, gemaakt door dezelfde maker.
Jij snapt het concept niet van objectieve menings vorming.

Maar goed, geef eens antwoord op de vraag die ik stelde in de situatie zoals ik hem beschreef.

Ga je NIETS doen, of ga je MoH doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ErA schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:09:
Dus:
Het spel is gratis, je hebt nog nooit iets anders gespeeld, je hebt alle tijd van de wereld. Vind je het dan vervelend om dit spel te spelen, en ga je dus liever NIETS doen.
Dit is overigens de meest onzinnige vraag die ik ooit gelezen heb. Alsof iemand (een gamer) zich überhaupt kan voorstellen hoe het is om anno 2010 een shooter te spelen, daarvoor nog nooit iets anders gespeeld te hebben, en alle tijd van de wereld te hebben (hoewel ik me dat laatste wel voor kan stellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

bram1984 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:21:
[...]

Dit is overigens de meest onzinnige vraag die ik ooit gelezen heb. Alsof iemand (een gamer) zich überhaupt kan voorstellen hoe het is om anno 2010 een shooter te spelen, daarvoor nog nooit iets anders gespeeld te hebben, en alle tijd van de wereld te hebben (hoewel ik me dat laatste wel voor kan stellen).
Onzinnig of niet, geef nou maar gewoon antwoord :)

Dan toon ik aan dat de vraag niet onzinnig is

[ Voor 4% gewijzigd door ErA op 05-10-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Men doet toch liever van alles dan niets?

Ik zou liever pac,man spelen dan niks doen?

[ Voor 36% gewijzigd door Royz op 05-10-2010 17:29 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 16:31
Zijn de servers ondertussen alweer online? Ik krijg als ik het spel opstart een melding met "login failed" en vervolgens kan ik retry doen en dan blijft dat ding maar connecten :S

Terwijl, gisteren, het wel werkte maar wel heel erg brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ErA schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:25:
[...]

Onzinnig of niet, geef nou maar gewoon antwoord :)

Dan toon ik aan dat de vraag niet onzinnig is
Nee, ik vind de vraag daarvoor te onzinnig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Taenadar schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:33:
Zijn de servers ondertussen alweer online? Ik krijg als ik het spel opstart een melding met "login failed" en vervolgens kan ik retry doen en dan blijft dat ding maar connecten :S

Terwijl, gisteren, het wel werkte maar wel heel erg brak.
Gister, later op de avond was het ook een ellende om servers ervoor te krijgen in de server list......maar 1 keer ingelogd was het goed en kon je maar doorspelen. Ik krijg de lijst er nu ook niet voor, maar via recent lukt het me wel en kom ik gewoon in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
Nou, het equivalent van de 'predator missile' in dit spel moeten ze echt aan werken. Veel te laggy om te kunnen richten, en je krijgt deze pas na 10 kills ofzoiets? Ik vind de killstreak rewards in dit spel toch al vreemd, je kan eerst een mortar strike halen, daarna een rocket strike, daarna ( zonder dood te gaan ) weer een mortar strike halen en dan een predator missile die veel zwakker is.

Sniper op Kuban of hoe het ook heet is toch erg sterk, voor zo een kleine map.. gewoon op een dak zitten, 5 kills maken dan mortar op hun spawn, dan rocket strike. Die rocket strike is ook wel sterk, had er 5 kills mee gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ES335 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:49:
Nou, het equivalent van de 'predator missile' in dit spel moeten ze echt aan werken. Veel te laggy om te kunnen richten, en je krijgt deze pas na 10 kills ofzoiets? Ik vind de killstreak rewards in dit spel toch al vreemd, je kan eerst een mortar strike halen, daarna een rocket strike, daarna ( zonder dood te gaan ) weer een mortar strike halen en dan een predator missile die veel zwakker is.

Sniper op Kuban of hoe het ook heet is toch erg sterk, voor zo een kleine map.. gewoon op een dak zitten, 5 kills maken dan mortar op hun spawn, dan rocket strike. Die rocket strike is ook wel sterk, had er 5 kills mee gehaald :D
Inderdaad, ik blijf het een raar systeem vinden. Laggy is het bij mij niet, maar heb wel vaak dat áls ik dan wil richten, ik doodgeschoten word :+ Verder dan rocketstrike ben ik nooit gekomen, maar ik speel (nu) alleen op Kunar Base.
Die andere map dat je eerst een heli moet capturen vind ik ronduit irritant, maar dat zal wel aan mij liggen hehe. Het vervelendst vind ik nog wel dat je geen killcam hebt en je dus niet echt weet waar de snipers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

ErA schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:09:
Ok, ik ga het hier vragen omdat op een ander forum get niveau te laag is voor deze vraag,

Wanneer je een game beoordeelt is 1 ding maar belangrijk:

Vind je het vervelend om te spelen?

Dus:

Als het antwoord op die vraag: "JA, ik ga liever NIETS doen is" dan zeg ik: "ok, MoH is niets voor jou".

Als je antwoord Nee is, en je blijft toch spelen, dan is er blijkbaar iets wat je leukt vind.

Een antwoord als: Ik doe liever iets anders, ik vind het te duur, of ik kan mijn tijd wel beter besteden, zijn irrelevant en relatief.
Ja, ik vind er weinig aan, nee het is niet vervelend om te spelen, en nee ik ga niet NIETS doen.
Ik ga iets anders doen.

Dat het mij niet boeit wil niet zeggen dat het vervelend om te spelen is.
Mij boeit het niet omdat de speelstijl niet mijn ding is, ik ben CoD gewend en dat vindt ik makkelijker spelen.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

De servers bij steam zijn bij mij nog steeds onbereikbaar? Wel een beetje failbeta zo, ik kan de game uberhaupt niet eens spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Het is geen "failbeta" op een aantal disconnects na gister.
speel nu gewoon rustig een tijdje weg.

Anders moet je de Beta even downen van http://www.medalofhonor.com/pcopenbeta
Heb dat zelf direct gedaan en kon aan de slag.

Een mede Tiger had ook dat hij het spel niet kon starten via steam, dus zal er enigzins iets mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Ik vind deze game veel lijken op cod. Kleine levels te arcade achtig maar wel vette close combat BBC 2 blijft toch een beter opties voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA.. :F wat een hoop gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vind het wel leuk, ben Special OPS, lvl 6 Commander

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... heb het 5 minuten gespeeld op de pc.
En ik meestal speel ik een spel meestal langer om het te proberen, maar vind dit echt helemaal niks.
Anderen zullen het wel een leuk spel vinden aangezien de servers behoorlijk vol zaten, maar dit spel laat ik mooi aan me voorbij gaan.

Ga weer fijn verder met m'n BC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
ben wel benieuwd naar de single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Nu in de DWDD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 17:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik vind er eigenlijk niets aan.
Ofwel ligt het aan mijn internet, maar soms klopt er echt iets niet.
Ik deed een meelee kill, kreeg hitmarker, en ging dood.
Ik deed een HEEL magazijn van die sniper leeg, allemaal hitmarkers op dezelfde persoon, die dude pakt zijn pistool en maakt mij af.

Ook speel je de hele tijd op hardcore ?

Het ontbreken van killcams maakt het ook vreselijk eenvoudig voor campers, ik heb het gevoel dat dat het enige is dat er gebeurt in het hele spel.

Back to MW2 !
(En nee, niet omdat het veel simpeler is, gewoon omdat ik veel dingen vreselijk vind aan dit spel.)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:11

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Mavamaarten schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:50:
Ik vind er eigenlijk niets aan.
Ofwel ligt het aan mijn internet, maar soms klopt er echt iets niet.
Ik deed een meelee kill, kreeg hitmarker, en ging dood.
Ik deed een HEEL magazijn van die sniper leeg, allemaal hitmarkers op dezelfde persoon, die dude pakt zijn pistool en maakt mij af.
Waarschijnlijk zat je op een bagger server of is er inderdaad iets mis met je internet verbinding, want dat soort fratsen zie je voornamelijk als je lagged. Nog maar één keer gehad, op een server die in Boston stond ofzo :P.

Ik vind het tot dusver erg lekker spelen, af en toe een beetje naar als je wordt neergeschoten en je weet niet vanaf waar, maar dat hoort erbij. Iets wat me nog wel opvalt is dat de shotgun van de Taliban nogal wat beter is dan die van de Amerikanen. Knal ze letterlijk met bosjes neer met dat ding. Aan de ene kant heel lekker natuurlijk, maar wel verrot als je dan van plan bent hetzelfde te doen met de andere shotty en je hebt opeens 3 schoten nodig voor bepaalde kills.

Verder snappen sommige mensen nog niet dat je bij die bottlenecks als aanvallend team gewoon hard moet pushen en dan maar een paar keer dood gaan. Het aanvallende team spawned vrijwel direct weer, verdedigend team heeft elke keer 5 seconden nodig om te respawnen. Dus ook al ga je dood bij een push, als je 1 of 2 vijanden mee neemt heeft je team direct een voordeel waar je zelf 2 seconden later ook baat bij hebt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Als ik in de beta een match wil joinen crasht hij na het loading screen terug naar m'n bureaublad.
En anders krijg ik de foutmelding van Connection interrupted the servers from EA are not responding ofzo iets.
Ik heb al die DX van auto naar 9 veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:39:
Nou... heb het 5 minuten gespeeld op de pc.
En ik meestal speel ik een spel meestal langer om het te proberen, maar vind dit echt helemaal niks.
Anderen zullen het wel een leuk spel vinden aangezien de servers behoorlijk vol zaten, maar dit spel laat ik mooi aan me voorbij gaan.

Ga weer fijn verder met m'n BC2
Dan heb je dus niet lang genoeg gespeeld om het spel uberhaupt door te hebben/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jeroenneman schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:13:
[...]

Dan heb je dus niet lang genoeg gespeeld om het spel uberhaupt door te hebben/
Mwah ik weet meestal binnen 10 minuten ook al of ik een game ga trekken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
J0ey schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:10:
Meer mensen last dat het spel nadat een potje is afgelopen er spontaan uit valt zonder melding? (op je desktop) had hetzelfde met Battlefield Bad Company 2, maar dat is gepatched denk ik? :/

Ik heb Windows 7 64bit, mocht dat uitmaken.

Specs: Intel Core i7 930 - Gigabyte GTX460 1GB - 6 GB 1333 Kingston - Asus P6T SE.
Nog maar even dan, ik vind het spel wel leuk maar ik wil niet dat dit ook in de echte versie zit en pas na 5 maanden gepatched wordt zoals bij BFBC2.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Damn, teamchat werkt echt bagger.

chat is binnen 2 seconden weer verdwenen, er is blijkbaar alleen teamchat en door de lekker hud kleuren valt de teskt ook nog s niet op. Zit je dan met een team op offensive dat alleen maar campt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Jeroenneman schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:17:
Damn, teamchat werkt echt bagger.

chat is binnen 2 seconden weer verdwenen, er is blijkbaar alleen teamchat en door de lekker hud kleuren valt de teskt ook nog s niet op. Zit je dan met een team op offensive dat alleen maar campt...
Jup, de bèta is dan ook voor hun om bepaalde bugs te vinden en uit de final game te kunnen halen. Zo hebben ze de explosie-tijd van granaten al aangepast wat ze iets beter bruikbaar maken. Overigens kwam ik vandaag wel een specifieke bug tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/MoHMPGame2010-10-0519-54-27-33570.jpg

Edit: Door dat plasje water kon ik dus heenkijken en de vijand aan de andere kant van het heuveltje zien...

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 05-10-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Echt een leuke game , maar de hoeveelheid campers is bizar aan het worden =(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je iemand reporten? Ben zojuist een teleporthacker tegengekomen. Hij kwam overal vandaan en stond gewoon naast je in de spawn, en als je eruit kwam was het *plop* en hij stond er weer.
Doe je toch iets fout als ontwikkelaar lijkt me, als het al na 1 dag kan. Tuurlijk, hacks zijn er altijd en zullen ook wel blijven, maar zó snel?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Hij beta test heel grondig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hackers hoef je niet veel mee te doen, als de beta voorbij is is de game toch waardeloos. Als het een beetje meezit fixen ze punkbuster wat beter.
Verder kan ik nog steeds niets zien aangezien ik alleen connection failure zie.... ;(
Ik probeer nu wel even een andere versie dan steam zoals voorgesteld maar kan me niet echt voorstellen dat het daaraan zal liggen.

[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-10-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:59:
Doe je toch iets fout als ontwikkelaar lijkt me, als het al na 1 dag kan. Tuurlijk, hacks zijn er altijd en zullen ook wel blijven, maar zó snel?
Zelfde engine als BC2, waarvoor ook al tijdens de beta een behoorlijk uitgebreide hack was ontwikkeld. En je vergeet nog even dat ze ook een maand closed beta de tijd hebben gehad om alvast wat hacks te maken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:36
Het is wellicht al eerder voorbij gekomen, maar ik lijk niet in staat om te strafen terwijl ik ren. is hier een truukje voor , of moet il wellicht iets aanpassen in de controls? het staat allemaal volgens mij goed, maar zodra ik de shift ingedrukt houdt om te rennen en ik gebruik pijl links of rechts, blijft ie gewoon recht door lopen... Erg irritant :(

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:08:
[...]
Zelfde engine als BC2, waarvoor ook al tijdens de beta een behoorlijk uitgebreide hack was ontwikkeld. En je vergeet nog even dat ze ook een maand closed beta de tijd hebben gehad om alvast wat hacks te maken ;).
Even een noob vraagje hoor:
Dat betekent dus dat je de hacks van BC2 in MOH kan gebruiken? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Visgek24 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:21:
Het is wellicht al eerder voorbij gekomen, maar ik lijk niet in staat om te strafen terwijl ik ren. is hier een truukje voor , of moet il wellicht iets aanpassen in de controls? het staat allemaal volgens mij goed, maar zodra ik de shift ingedrukt houdt om te rennen en ik gebruik pijl links of rechts, blijft ie gewoon recht door lopen... Erg irritant :(
Op zich vrij logisch.

Probeer jij maar eens in het echt tijdens het printen ineens zijwaarts te gaan lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:29:
[...]

Even een noob vraagje hoor:
Dat betekent dus dat je de hacks van BC2 in MOH kan gebruiken? :/
In sommige gevallen misschien wel, als het fundamentele dingen zijn. Maar het zal waarschijnlijk hoe dan ook minder werk zijn om hacks voor het spel te maken, aangezien de werking van de game engine al gekend is. Maar Punkbuster is wel een relatief effectief anti cheat systeem, dus ik denk niet dat je je al te druk hoeft te maken over cheats en cheaters. Ik ben er eerlijk gezegd in BC2 nog nooit eentje tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:42:
[...]
In sommige gevallen misschien wel, als het fundamentele dingen zijn. Maar het zal waarschijnlijk hoe dan ook minder werk zijn om hacks voor het spel te maken, aangezien de werking van de game engine al gekend is. Maar Punkbuster is wel een relatief effectief anti cheat systeem, dus ik denk niet dat je je al te druk hoeft te maken over cheats en cheaters. Ik ben er eerlijk gezegd in BC2 nog nooit eentje tegen gekomen.
Ja ik ben wel wat gewend qua cheaters in een lang verleden (combat arms, zo lek als een mandje) ;)
Met MW2 vond ik het wel meevallen eigenlijk.
Anyway, ik vind het nog steeds bloedirritant dat er geen killcam is. Het zal wel aan mij liggen, maar bij die sneeuwmissie word ik constant uit alle mogelijk hoeken gesniperd en ik heb geen idee waar het vandaan komt. Nou kan ik zelf ook wel gaan sniperen, maar een M24 tegen een M21 met reddotsight schiet ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Nou je kan veel zeggen. Ik zit net in een team, en ik heb zojuist meer teamplay meegemaakt dan in 300!! uur BC2. Netjes 6 assault in het team, allemaal perfect smoke nades. En in 7 minuut 14 hadden we alle punten veroverd.

JA, de vijand was niet overdreven sterk, toch waren er 3 personen met een skill van 2000+ en de rest tussen de 1000 en 1500.

Maar zo'n faceroll kan alleen als het team, misschien onbedoeld. samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
ErA schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 02:24:
Nou je kan veel zeggen. Ik zit net in een team, en ik heb zojuist meer teamplay meegemaakt dan in 300!! uur BC2. Netjes 6 assault in het team, allemaal perfect smoke nades. En in 7 minuut 14 hadden we alle punten veroverd.

JA, de vijand was niet overdreven sterk, toch waren er 3 personen met een skill van 2000+ en de rest tussen de 1000 en 1500.

Maar zo'n faceroll kan alleen als het team, misschien onbedoeld. samenwerkt.
En dat is nou exact wat het leuk maakt......vandaag ook genoeg gezien......helaas meestal bij de tegenpartij. :)

Toch heb ik me voor de 2e dag op rij prima vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is erg leuk om te zien dat smoke nades inderdaad prima werken, erg effectief en daarom gewoon nuttig om te gebruiken. Denk dat het zonder smoke nades enorm veel lastiger is om een map te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik vind dit de grootste tegenvaller van dit jaar.... De MP trekt op een of andere manier gewoon totaal niet. Ik was echt super gehyped, maar na het spelen van de beta laat ik deze toch liggen. Jammer...Heel jammer :/

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:46:
campen is ook de cod manier en dat was er ook in moh

ik zit nog te denken om mijn pre-order af te zeggen, veel te veel negatieve reacties hier.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:51

kronolith

[EDIT]

Net een paar heerlijke potjes gehad. Zoals hierboven ook al een keer gezegd: dit spel gaat denk ik groot worden in clanbase verband.

Ik zat namelijk samen met een vriend in dezelfde server en via ventrilo praatten we met elkaar. Wij speelden dus met z'n 2en samen en toen ging het al vreselijk goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien zelf spelen en daarop baseren ipv op reacties van anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:26:
[...]

campen is ook de cod manier en dat was er ook in moh

ik zit nog te denken om mijn pre-order af te zeggen, veel te veel negatieve reacties hier.
En bij Battlefield wordt niet gecamped? Ik erger me daar altijd dood aan de snipers die je op kilometers afstand neerschieten. Soms ben ik attacker bij rush en zit mijn hele team non stop te sniperen, zonder ook maar enige moeite te doen om een objective neer te halen. Ben je dus altijd in je eentje of met te weinig mensen in de aanval, waardoor het hopeloos is... Campen is dus niet alleen voor cod. Trouwens raar om een pre-order af te zeggen wegens reacties van anderen en niet uit eigen ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nah, wat een reacties lees ik hier zeg. :) Speel op de xbox dus heb geen mogelijkheid voor een beta of demo of wat dan ook, maar ik ga hem wel gewoon lekker halen. Volgens mij is de SP al leuk genoeg om te spelen en als de MP dan ook een beetje meevalt, waar ik wel vanuit ga, want na de teleurstelling die CoD: MW2 heeft heb ik niet zo'n hoge verwachtingen meer van MP games. :P

Edit: @ hieronder. Dat bedoel ik ook niet te zeggen. Ik bedoel gewoon dat ik weinig filmpjes meer kijk en weinig lees met betrekking tot nieuwe multiplayer games, waardoor mijn verwachtingen gewoon niet zo hoog meer zijn. Vind het erg jammer als ik weer toeleef naar een game en dat mijn verwachtingen gewoon veel te hoog zijn. Zonde van de 50 euro die ik er aan uitgeef.

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-10-2010 10:48 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, want waarom zouden andere bedrijven wel goede spellen uitbrengen als een uitgever het verneukt met een spel? 8)7

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste