Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Om 9u ging t prima maar nu is t geen spelen meer, ik krijg geen enkel potje afgespeeld door de disconnects :( Ik ben wel overtuigd dat het spel enorm verbeterd is maar het voelt als een klein stapje terug tov. BC2 dus.

EA neem ik t niet kwalijk, ze doen dit om ervan te leren en blijkbaar is de animo enorm...het is immers gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ik ben ermee gestopt, EA disconnect om de 30 seconden en kan dan vervolgens een minuut lang weer niet connecten, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Ziet er goed uit, maar misschien een idee om in bursts te schieten? ;)
steffeh schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:02:
Heb jij BC2 gespeeld dan? Amper tot geen problemen op de EA servers, ook in het begin was dit nog buggy maar werd wel redelijk snel gefixt. Waarom denk je dat deze open-beta er is? Voornamelijk om mensen te overtuigen na de crappy beta eerder dit jaar, en te polsen hoe het gaat met de servers.
Pardon? De enige periode dat er geen problemen waren met de servers was tijdens de BC2 demo. Sinds de release tot op heden zijn er nog steeds server problemen. Waaronder ook de EA disconnects die ook al in BC1 zaten. Om maar te zwijgen over het feit dat EA voor BC2 weigert Australische servers te regelen voor consoles, waardoor zij dus geen lag vrije game kunnen spelen. Nee er is nog vanalles mis met de BC2 servers hoor :P

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Valt wederom tegen. Graphics in BC2 zien er veel beter uit. Nog steeds voelt alles goedkoop aan en de recoil is een lachertje.

Ik ga toch voor Black Ops.

[ Voor 5% gewijzigd door Ruffzz op 04-10-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
Wizz15 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:32:
[...]

Ziet er goed uit, maar misschien een idee om in bursts te schieten? ;)

[...]

Pardon? De enige periode dat er geen problemen waren met de servers was tijdens de BC2 demo. Sinds de release tot op heden zijn er nog steeds server problemen. Waaronder ook de EA disconnects die ook al in BC1 zaten. Om maar te zwijgen over het feit dat EA voor BC2 weigert Australische servers te regelen voor consoles, waardoor zij dus geen lag vrije game kunnen spelen. Nee er is nog vanalles mis met de BC2 servers hoor :P
In het begin was het wel dramatisch ja, maar ik heb nu echt nooit meer last - en dat is al heel erg lang zo. Speel het wel op de X360 en ook op de PC gedaan. Maar goed, ik ben dan wel benieuwd hoe het vanavond met de servers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het geluid van de wapens valt mij behoorlijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steffeh schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:41:
[...]

In het begin was het wel dramatisch ja, maar ik heb nu echt nooit meer last - en dat is al heel erg lang zo. Speel het wel op de X360 en ook op de PC gedaan. Maar goed, ik ben dan wel benieuwd hoe het vanavond met de servers gaat.
Ik ben het er mee eens dat het hoogstwaarschijnlijk de load is op dit moment in de beta, maar een eerste indruk kun je maar één keer maken, en zie nu dit topic een paar uurtjes nadat ze deze 2e beta kort beschikbaar maken om een verbetering aan potentiële klanten te laten zien. :)

Dat is eigenlijk het enigste wat ik met mijn bericht bedoel.

BC2 heb ik vanaf een weekje na release gespeeld, en ik sluit me volledig aan bij Wizz15. Het gedoe met Australië is een goed voorbeeld van EA's slacking. Ze releasen een game, en de support en online werking is bagger. Ik heb BC2 vaak genoeg zonder problemen kunnen spelen moet ik toegeven, maar toch komt het te vaak voor dat ik te maken krijg met EA zijn account- en server situaties.

Ik kom even niet op een goed voorbeeld, maar neem BFME2 en BFME2:ROTWK. Het is een goeie RTS, erg goeie zelfs, wat ik veel gespeeld heb. Voor EA is het een mini-uitgave, en er waren niet zo veel spelers, maar toch was de game populair op bv gamereplays.org. EA heeft vanaf release zeer lang erover gedaan om de vele problemen op te lossen. Games lopen om de haverklap Out of Sync en worden afgesloten terwijl je gewoon aan het spelen bent met andere spelers. Het inloggen had constant time-outs, errors, en andere problemen zelfs terwijl je in de lobby zit. Maar zo ook andere dingen van EA - zoals het score-systeem - werkt van geen kanten. Te veel mensen DC-en om hun publieke score goed te houden, en je komt met moeite een gepaste lobby tegen waar je niet te veel/weinig gewonnen hebt.

Nee, ben niet bepaald fan van EA.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Nofi, maar de laatste keer dat ik CoD:MW2 speelde was de recoil ook belachelijk.

Daarnaast had CoD:MW2 in het begin ook niet echt lekkere stabiele servers.
Bovendien vind ik (en naar ik vermoed vele anderen) het niet zo heel erg fijn om geen keuze te hebben op welke server ik kan spelen. (geen idiee of dat het nu veranderd is?)

Veel succes met CoD:BO. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 04-10-2010 18:54 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:13

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:07:
[...]

BC2 heb ik vanaf een weekje na release gespeeld, en ik sluit me volledig aan bij Wizz15. Het gedoe met Australië is een goed voorbeeld van EA's slacking.
Vraag ik me toch af waarom Australia belangrijk is voor een Nederlandse Xbox speler? Overigens heeft MoH daar wel servers.

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 04-10-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Ik blijf bij het opstarten van de game hangen op Connecting. Dat zie ik dus als ik de filmpjes heb gezien en het menu op de achtergrond staat.
Iemand met hetzelfde probleem? Zowel mijn laptop als mijn pc hebben dat?
PC = Windows 7 64 bit, laptop = Windows 7 32 bit. Zowel met als zonder firewall/virusscanner geprobeerd. Ook zijn beide pc's up to date.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:23:
[...]

Vraag ik me toch af waarom Australia belangrijk is voor een Nederlandse Xbox speler? Overigens heeft MoH daar wel servers.
Waar denk je dat deze Australiërs met hun enorme latency spelen? Het is een voorbeeld van hoe EA zijn games niet fatsoenlijk ondersteund, ze laten de boel na release gewoon een beetje links liggen in mijn ogen.
Martinspire schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:24:
Ik blijf bij het opstarten van de game hangen op Connecting. Dat zie ik dus als ik de filmpjes heb gezien en het menu op de achtergrond staat.
Iemand met hetzelfde probleem? Zowel mijn laptop als mijn pc hebben dat?
PC = Windows 7 64 bit, laptop = Windows 7 32 bit. Zowel met als zonder firewall/virusscanner geprobeerd. Ook zijn beide pc's up to date.
Het je de afgelopen pagina gelezen? Ik denk dat het daar wel mee te maken heeft hoor.

Dit is trouwens nog mooi om toe te voegen op mijn bericht 4 stuks naar boven. i.p.v. een mooie cancel knop te maken om het opnieuw te proberen blijf je lekker hangen en moet je ctrl+alt+del gebruiken, en je kunt dus niet weten of hij vastgelopen is, of dat hij alsnog verbinding zal leggen met de EA server(s). Dat gebruikt EA bij meerdere games en het is een van de vele kleine vervelende dingetjes IMO.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
[...]

Dat is belangrijk voor ons, omdat Australische spelers nu op EU (die servers staan in A'dam), US en JP servers spelen. Op elk van die servers introduceren ze een vertraging voor de rest van de spelers waardoor een hele server verziekt wordt.

Omdat EA dus liever geen geld investeert in Australische servers (terwijl ze de game er wel gewoon verkopen) wordt de online ervaring voor de rest van de spelers stukken minder wanneer een Australische gamer joined. Ik heb het wel over consoles, op PC heb je hier geen last van. Er zijn weinig Australische spelers tevreden over EA, vooral omdat de game daar ook 100 dollar kost en je hem vervolgens online nauwelijks kan spelen.

EA heeft er wel iets van geleerd; namelijk om voor MoH wel Australische servers te regelen. Alleen jammer dat het voor BC2 nog steeds niet geregeld is. De mensen die zeggen dat EA problemen heeft met servers/support hebben gewoon een punt.

[ Voor 4% gewijzigd door Wizz15 op 04-10-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
Heraclius schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:05:
Ik ben ermee gestopt, EA disconnect om de 30 seconden en kan dan vervolgens een minuut lang weer niet connecten, helaas.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/2738686.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

Het geeft aan met wat voor insteek EA dit soort spellen maakt en support. Het gaat om het snel geld binnenhalen en support doen ze minimaal, maar het liefst eigenlijk niet. Het is dat de markt om multiplayer spellen vraagt anders zouden ze alleen maar singeplayer games maken want dat is minder gezeur met support.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:48:
Ben hem ook aan het spelen.

Voor de personen onder ons die nu aan het werk zijn en graag willen spelen, maak je geen zorgen je mist vrij weinig. Al mijn vrienden en ikzelf krijgen om de 30 sec - 2 minuten een EA disconnect. Zeer vervelend, en voor mij persoonlijk is dit alleen maar een extra steek in de rug om EA nog meer te haten. Alle games wat ik van EA heb gespeeld zijn allemaal zwak op hun server support/online support gedeeltes. Zwakjes, hoewel ik kan begrijpen dat ze nu een enorme load krijgen, het helpt 't beeld van EA niet te verbeteren IMO.
Enige wat ik ervan heb begrepen is dat ze een test aan het doen zijn op de server load .
Ben alleen maar blij dat ze dat nu doen inplaats van als de game uit is .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:49

Sorbo

Uw hulp in huis!

Hmm, ik heb vanochtend ook even gespeeld, en de game komt heel erg over als "BFBC2.5". Dat komt natuurlijk omdat DICE de multiplayer voor zijn rekening neemt, maar toch. De GUI, de kleurtjes, de manier waarop sommige dingen in beeld worden gebracht (rook, schade e.d.) doen me gewoon te veel aan BFBC2 denken om MoH als een volwaardige game te kunnen bestempelen.

Ik heb BFBC2 gekocht (en gespeeld) en vond die al niet erg fijn spelen. Zowel de beta als de final kwamen erg traag over, en ik had t gevoel dat de game niet af was. Dat zal aan mij liggen, de gun-and-run speelstijl van MW2 vond ik gewoon erg fijn, maar dat betekent dus ook dat MoH niet aan mij besteed is.

Jammer, nu moet ik nog dik een maand op COD:BO wachten :+ (Waar ik trouwens ook mijn twijfels bij heb, ik vond WaW ook niet bijzonder goed, dus ik hoop dat treyarch het nu wel goed aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Wat ook wel een echt dik nadeel is, is dat score/stats/unlocks niet saven als je midden in een match weggaat, dit geldt dus ook als je een disconnect krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Specifiek voor MoH? Bij BC2 is dat namelijk wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dteunissen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:49
Ach, het is inderdaad even vervelend maar het is gelukkig direct de stresstest die Dice doet om problemen te verhelpen :). Men gaat nu een extra server laten plaatsen in de hoop het probleem zo helemaal op te lossen.

Ik ga nu ff lekker rustig TV kijken en over een uurtje kom ik weer online ingame om te zien of Dice de zaak dan verbeterd/opgelost heeft. Ingame krijg je het bericht te zien dat men namelijk over +/- een uur de handeling voltooid hebben.

Maar ik moet in elk geval dit kwijt: Vette game, ik ben verkocht en ik stap over, geen CoD meer voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

eendje schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:41:
[...]

Het geeft aan met wat voor insteek EA dit soort spellen maakt en support. Het gaat om het snel geld binnenhalen en support doen ze minimaal, maar het liefst eigenlijk niet. Het is dat de markt om multiplayer spellen vraagt anders zouden ze alleen maar singeplayer games maken want dat is minder gezeur met support.
Wat een onwaarheid. DICE maakt met veel passie multiplayer games. EA support dit 24x7 met teams wereldwijd.
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:28:
[...]

Waar denk je dat deze Australiërs met hun enorme latency spelen? Het is een voorbeeld van hoe EA zijn games niet fatsoenlijk ondersteund, ze laten de boel na release gewoon een beetje links liggen in mijn ogen.
Australiers spelen dan in Tokyo, Japan, met een latency van ongeveer 110 ms. Voor een console is dit vrij acceptabel en zeer speelbaar. Alleen slechtere ISPs in Australie hebben slechts connecties naar de VS, de latency is dan een tikje hoger.
Wizz15 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:28:
[...]

Dat is belangrijk voor ons, omdat Australische spelers nu op EU (die servers staan in A'dam), US en JP servers spelen. Op elk van die servers introduceren ze een vertraging voor de rest van de spelers waardoor een hele server verziekt wordt.
Dat valt wel mee ;)
Een speler met hoge latency heeft wel invloed, maar geen dramatische invloed. Ik heb alle stats van spelers, latencies, server logs. Geloof me, een Europese speler merkt echt niets hiervan.

Je kan zelfs zonder problemen in de VS spelen (oost kust) vanuit Europa en andersom. Latency is dan 80 tot 120 ms. Helaas zijn hier ook weer slechte ISPs, waardoor de latency bij spelers met brakke ISP altijd hoger ligt, zelfs binnen Europa.
EA heeft er wel iets van geleerd; namelijk om voor MoH wel Australische servers te regelen. Alleen jammer dat het voor BC2 nog steeds niet geregeld is. De mensen die zeggen dat EA problemen heeft met servers/support hebben gewoon een punt.
Ik vind het zelf ook jammer dat ze geen Aussie servers voor BC2 hebben genomen, voor BF43 (voor BC2) en MoH (na BC2) wel bijvoorbeeld.

De Europese servers draaien in Rotterdam overigens ;) i3D.net draait deze servers wereldwijd, alle lokaties.

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 04-10-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:28:

[...]

Het je de afgelopen pagina gelezen? Ik denk dat het daar wel mee te maken heeft hoor.

[...]
Ja ik heb de rest gelezen, maar dat zijn berichten van mensen die al servers kunnen zoeken en/of joinen. Ik kom het hoofdmenu niet eens in. Bovendien vraag ik het toch netjes, dus waar die korte reactie vandaan komt snap ik niet.

Ik heb nog geen manier gevonden om verder te komen dan connecting als ik het menu binnenkom, dus dit gaat niet voor mij werken.
Morgen op school even kijken of het daar wel werkt, dan weet ik of het aan mn verbinding ligt of niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:03
Hmz.,.. Het proces van MohMPgame.exe verdwijnt niet uit mijn taakbeheer. Ik heb er nu 3 in staan want hij crashte 2x.. Na het echt afsluiten van de game verdwijnen ze ook niet.. Ze nemen nu alle 3 zown 600 MB in.. Meerdere mensen last van.

Daarnaast natuurlijk last van het niet kunnen joinen van servers, ook niet met matchmaking en het wegvallen uit de servers..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:39:
[...]

Ja ik heb de rest gelezen, maar dat zijn berichten van mensen die al servers kunnen zoeken en/of joinen. Ik kom het hoofdmenu niet eens in. Bovendien vraag ik het toch netjes, dus waar die korte reactie vandaan komt snap ik niet.
Bedoelde er niks mee :)

Het leek mij zonder verdere info vrij logisch dat het daar mee te maken had. Maar goed nu kun je nog steeds niet in het menu, vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 12:16
Wizz15 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:32:
Pardon?

Ik heb minstens 40 uur zitten spelen met BC2 en geen 1 keer een disconnect dus waarschijnlijk heb je gewoon een crapy internet connectie ofzo.

Ik heb vind het toch wel jammer dat er geen bullet drop is en geen spot funtie. Dit was erg leuk bij BC2.
Weet iemand of dit wel in Black Ops is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:14
Zo, heb hem inmiddels gedownload met de Qnap :P hoef ik hem alleen nog maar te installeren als ik vrij ben van me werk, ben heel benieuwd hoop alleen niet dat het op BC2 lijkt want dat vond ik echt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
DICE heeft er aan meegwerkt dus het zal zeker niet op BC2 lijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
http://forums.electronicarts.co.uk/medal-honor-series/

Hier kun je de updates volgen omtrent de server disconnects, met name in het topic 'Beta downtime imminent'.
Ze hebben geprobeerd de servers te updaten maar zonder succes, het gaat dus weer even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Net de de beta gedownload ( Ging snel, 10 minuten :O )en wou ff spelen maar blijkbaar doen de servers het nie... Even geduld hebben dus

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Veel server disconnects op dit moment nog steeds.....

De game voelt erg goed aan en loopt super soepel op een singel 5850 met alles in de max.....

Het hit-systeem is goed, geen last van lag op lage ping servers.....

OH YEAH.....it `s just what the Doctor ordered.....

.....en nee, de game is niet traag......dat ligt `m gewoon aan je speelstijl.....

Pre-order geplaatst. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37

ErA

Afbeeldingslocatie: http://forums.electronicarts.co.uk/attachments/medal-honor-series/134-beta-down-time-imminent-logout.jpg

En een eerste impressie (mijn aller eerste game die ik speelde dus niet lachen.)

YouTube: MoH impressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
ErA schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:52:
[afbeelding]

En een eerste impressie (mijn aller eerste game die ik speelde dus niet lachen.)

YouTube: MoH impressie
"Log out failed"
"You have to be logged in to log out" |:(
whaha geweldig verwoord 8)7

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Stewie! schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:11:
Australiers spelen dan in Tokyo, Japan, met een latency van ongeveer 110 ms. Voor een console is dit vrij acceptabel en zeer speelbaar. Alleen slechtere ISPs in Australie hebben slechts connecties naar de VS, de latency is dan een tikje hoger.

[...]

Dat valt wel mee ;)
Een speler met hoge latency heeft wel invloed, maar geen dramatische invloed. Ik heb alle stats van spelers, latencies, server logs. Geloof me, een Europese speler merkt echt niets hiervan.

Je kan zelfs zonder problemen in de VS spelen (oost kust) vanuit Europa en andersom. Latency is dan 80 tot 120 ms. Helaas zijn hier ook weer slechte ISPs, waardoor de latency bij spelers met brakke ISP altijd hoger ligt, zelfs binnen Europa.
Ze zouden in Japan zitten als de matchmaking goed zou werken ;) Echter Japanse servers laggen het meest van allemaal, dus Australiers in Japanse servers zoeken ook vaak een server die beter is. Dan komen ze dus snel in US of EU servers terecht.

Verder is er echt wel een dramatische invloed, op consoles in ieder geval. Rennen lukt maar op halve snelheid, wapens switchen werkt pas na een seconde of 2 net als reloaden. Het irritantste is nog wel dat je je kills pas krijgt nadat je zelf al dood bent, of terwijl je al van wapen wisselt.

Je moet voor de gein eens op de fora van BC2 kijken, dan weet je precies hoeveel support er wordt gegeven. We zitten sinds de laatste patch met crappy hitdetection en een ontzettend buggy knife. Die patch is alweer van maanden geleden.

Veel mensen die BC2 veel hebben gespeeld laten hierom ook MoH liggen totdat deze al een paar maanden uit is.
MasterMaarten schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:07:
[...]

Pardon?

Ik heb minstens 40 uur zitten spelen met BC2 en geen 1 keer een disconnect dus waarschijnlijk heb je gewoon een crapy internet connectie ofzo.

Ik heb vind het toch wel jammer dat er geen bullet drop is en geen spot funtie. Dit was erg leuk bij BC2.
Weet iemand of dit wel in Black Ops is?
Ik heb er 600 uur opzitten en ik heb vaak disconnects. Ik krijg geen melding, maar wordt er gewoon uitgeknikkerd met mijn hele squad. Dit ligt aan brakke servers, niet aan mijn connectie. Mijn connectie is goed en heb ook vaak goede games. Echter bij spelers uit Japan, KSA/UEA of Australiers loopt de server vaak compleet vast na een tijdje of krijgen we met de hele squad lagspikes of onmogelijke kills.

Iedereen die White Pass Rush heeft gespeeld op PS3 weet waarover ik het heb.

Overigens geeft Dice zelf aan dat de EU PS3 en Xbox servers weldegelijk in Amsterdam zitten.

Ontopic:
Ik laat MoH nog even liggen vanwege mijn ervaringen met BC2. Singleplayer lijkt me wel interessant, maar multiplayer weet ik zo net nog niet. Ik wacht nog even een tijdje totdat de game gereleased is en er ook meer bekend is over de servers.

BC2 servers waren bij de demo uitstekend, geen hitdetection problemen. Toen werd de game gereleased en begon de ellende. Wel jammer dat er geen destruction in zit, merk nu dat ik shooters zonder destruction ineens niet zo leuk meer vind :P

[ Voor 8% gewijzigd door Wizz15 op 04-10-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Huh, waarom unlocked de Steam beta pas over 3 uur?
Kun je de niet steam-versie al wel spelen nu?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Jeroenneman schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:05:
Huh, waarom unlocked de Steam beta pas over 3 uur?
Kun je de niet steam-versie al wel spelen nu?
Ja maar dan kun je spelen voor 1 minuut en dan word je gedisconnect van de server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wizz15 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

Ze zouden in Japan zitten als de matchmaking goed zou werken ;) Echter Japanse servers laggen het meest van allemaal, dus Australiers in Japanse servers zoeken ook vaak een server die beter is. Dan komen ze dus snel in US of EU servers terecht.
Als speler heb je geen enkele invloed op welke lokatie je uit zal komen. Dit is afhankelijk van meer parameters dan latency. De Japanse servers laggen net zo min als de andere servers. Overal zitten voldoende metrics om dit te meten. Om vanuit Australie in Europa uit te komen moet echter wel heel veel gebeuren, dat zal je in de praktijk niet veel zien.
Overigens geeft Dice zelf aan dat de EU PS3 en Xbox servers weldegelijk in Amsterdam zitten.
Ik leg je net uit wie die servers wereldwijd draait ;)
Rotterdam it is. Maakt ook weinig uit, buitenlanders noemen alles in Nederland Amsterdam, is ook makkelijker in communicatie. Net zoals wij naar New York en buitenwijken aankijken, die afstand is groter dan Rotterdam <> Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

soulfightah schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:54:
[...]

"Log out failed"
"You have to be logged in to log out" |:(
whaha geweldig verwoord 8)7
ROFLMAO _/-\o_ Hier moest ik toch wel even om lachen. Wat ik me overigens wel afvraag, de beta werkt bij mij niet. Hij blijft hangen bij pre-load...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:56
EA will be updating its servers that control moh you will be unable to login to the beta during this time --
We are currently experiencing technical difficulties and we are working to bring back the moh beta as soon as possible
Eerste beta dag dus verkloot.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Deze gast schiet zo'n beetje iedereen vanuit de heup neer, op verschillende afstanden.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=d9_h4SRxVmA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb zo tic om telkens vanuit de iron sights te schieten, zie nu dat het niet nodig is altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
1 minuut spelen, connection lost to ea, 1 minuut spelen, connection lost to ea, enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Yep, hopelijk snel opgelost, want dit is echt vervelend.. Dacht eerst dat het misschien aan mijn connectie lag, maar dat is zeker niet het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
unfor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:48:
1 minuut spelen, connection lost to ea, 1 minuut spelen, connection lost to ea, enzovoorts.
Idem hier :-(.

Bij elkaar misschien een anderhalf gespeeld en een uurtje van de vorige beta. Puur op gameplay gericht (bugs en andere problemen uitgesloten) vind het ik niet veel toevoegen tov BC2. Het is niet slecht, maar voor mij lijken beide op elkaar en ik heb het gevoel alsof bc2 een verbetering is tov MoH. Het lijkt meer alsof het zou moeten zijn MoH in maart, en BFBC2 nu in oktober.(Voor mij dan tenminste). Voelt als een stapje terug en zit hierom te twijfelen of ik hem ga halen.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 04-10-2010 17:00 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

die connection lost is ZWAAR irritant! Hopelijk hebben ze dit morgen opgelost ofzo... Pff..

me Ps3 preorder staat iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ok, ik heb net een redelijk goed potje kunnen spelen (gefrapsed) en heb redelijk wat kunnen ervaren.

De game speelt lekker weg, alleen iets wat een groot probleem gaat zijn is dat 1 speler de boel kan domineren. Wanneer je in "rush" of hoe het ook heet de juiste positie te pakken hebt, kan je als een gek te keer gaan.

Waar je in BC2 nog in de rug gepakt kon worden is de gameplay vrij linear in MOH. Dit zorgt ervoor dat je alleen met keiharde teamplay iemand te pakken neemt die bovengemiddeld goed is.

MoH heeft de ingredienten om een goede competitie shooter te worden.

Anyways, in onderstaand youtube filmpje een voorbeeld van hoe verdedigen makkelijk wordt. Met nog maar 10 punten (1 kill) tot de maximale "score chain" (tier7) (score chain is zichtbaar rechtsonderin. 80/100, 105/175, etc etc zie: http://www.thetechgame.com/Forums/viewtopic/t=271797.html voor meer info)krijg ik een disconnect op me af :-(.

YouTube: Moh Killstreak
En ja, ik zie er als een noob uit als ik voor het eerst de C4 probeer :D

* ErA vind de game errug lekker!

[ Voor 20% gewijzigd door ErA op 04-10-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Hmm ik kan hem niet eens op starten. Ik druk op de pre-load button en ik krijg dan de melding dat wanneer het spel beschikbaar is, ik het kan spelen?

Doe ik iets verkeerd?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Artikelomschrijving Leveringswijze Aantal Prijs
Medal of honor Bestelnummer: 861-91-*** Je krijgt hierover bericht. 1 35.99

Besteld! Ben benieuwd! Hoe kon je de BETA eigenlijk spelen? (Zal hier vast wel ergens staan.. ik weet het)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Eerste indruk, vet! Alleen jammer van de disconnects. Mag hopen dat EA dit oplost van dit is echt crap. Krijg constant deze melding;

Afbeeldingslocatie: http://i1143.photobucket.com/albums/n630/zeilbood/Untitled.jpg

PC is verbonden via netwerkkabel en heb online met m'n PS3 nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Steam blijft bij mij op pre-loading staan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 uurtjes mensen! Waarschijnlijk zullen de servers alsnog gaan roken want zo te lezen staat iedereen te springen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Dj-sannieboy schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:22:
Eerste indruk, vet! Alleen jammer van de disconnects. Mag hopen dat EA dit oplost van dit is echt crap. Krijg constant deze melding;

[afbeelding]

PC is verbonden via netwerkkabel en heb online met m'n PS3 nergens last van.
Omdat iedereen probeert te spelen terwijl het nog niet released is. De steam versie werkt pas over 2 uurtjes.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jeroenneman schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:36:
[...]

Omdat iedereen probeert te spelen terwijl het nog niet released is. De steam versie werkt pas over 2 uurtjes.
MAW, over 2 uurtjes breekt de hel helemaal los en branden de EA servers op tot de grond.
De beta was geloof ik sinds 9 uur vanochtend open, echter steam werkt niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
unfor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:40:
[...]

MAW, over 2 uurtjes breekt de hel helemaal los en branden de EA servers op tot de grond.
De beta was geloof ik sinds 9 uur vanochtend open, echter steam werkt niet mee.
Idd ik ga hem vanavond ook testen, dus dan is inderdaad de menigte er :D kijken of we erop kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Tuurlijk is hij al wel gereleased!

Alleen steam heeft hem nog niet vrijgegeven. Wil niet zeggen dat als steam hem nog niet released, de officiele Beta of game nog niet te spelen is, of nog niet officieel gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:20
Pat-Juh schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:04:
die connection lost is ZWAAR irritant! Hopelijk hebben ze dit morgen opgelost ofzo... Pff..

me Ps3 preorder staat iig!
wees eens tevreden, je hebt een voorproefje gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
wat een kut speel zekers een game van EA.

ik krijg om de 5 min disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Rudyyy schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:19:
[...]

wees eens tevreden, je hebt een voorproefje gehad!
dat is waar... maar als je een "langverwachte" beta uitgeeft mag je verwachten dat er genoeg server capaciteit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

icegodd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:31:

1) EA forum lezen
2) MoH site lezen
3) Dit topic lezen

Bevatten alledrie de informatie waar je om vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Pat-Juh schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:36:
[...]

dat is waar... maar als je een "langverwachte" beta uitgeeft mag je verwachten dat er genoeg server capaciteit is...
gratis servercapaciteit voor alle 16 miljard mensen die willen spelen? lol, zelfs de meest filantropisch ingestelde gameontwikkelaar kan dat niet doen, kost te veel.

Ik heb net met veel plezier een uurtje gespeeld. Ja ik word vaak gedisconnect, maar ik krijg wel een idee van hoe het spel speelt.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo heb nu een half uur zonder disconnects gespeeld.
Wel ff de noob sniper gepakt maar moet zeggen dat het wel lekker wegspeeld.Ik zat in het losing team vastgepint op onze spawn.Kon ze met bosjes te gelijk afknallen En toen gebeurden het jammer genoeg.(disconnect).
Helaas.ga het morgen nog wel even proberen en misschien vanavond ( al denk ik dat de kans om het dan te spelen erg klein is omdat steam zo ook de beta open gaat gooien.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
ErA schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:11:
Ok, ik heb net een redelijk goed potje kunnen spelen (gefrapsed) en heb redelijk wat kunnen ervaren.

De game speelt lekker weg, alleen iets wat een groot probleem gaat zijn is dat 1 speler de boel kan domineren. Wanneer je in "rush" of hoe het ook heet de juiste positie te pakken hebt, kan je als een gek te keer gaan.

Waar je in BC2 nog in de rug gepakt kon worden is de gameplay vrij linear in MOH. Dit zorgt ervoor dat je alleen met keiharde teamplay iemand te pakken neemt die bovengemiddeld goed is.

MoH heeft de ingredienten om een goede competitie shooter te worden.

Anyways, in onderstaand youtube filmpje een voorbeeld van hoe verdedigen makkelijk wordt. Met nog maar 10 punten (1 kill) tot de maximale "score chain" (tier7) (score chain is zichtbaar rechtsonderin. 80/100, 105/175, etc etc zie: http://www.thetechgame.com/Forums/viewtopic/t=271797.html voor meer info)krijg ik een disconnect op me af :-(.

YouTube: Moh Killstreak
En ja, ik zie er als een noob uit als ik voor het eerst de C4 probeer :D

* ErA vind de game errug lekker!
Je had je laatste killstreak allang kunnen krijgen hoor.
Elke keer dat je een killstreak haalt bv op 50, kun je die gebruiken, druk 5 voor offensive of 6 voor defensive killstreak. Ik bekeek je filmpje en je hebt er zover ik heb gezien geeneen gebruikt. De defensive killstreak bij 50 punten geeft alleen al 30 punten gratis, de offensives zijn afhankelijk van wat je ermee killt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Laatst online: 13-07-2024
Waarvoor dient een server beta.......?

......precies, om dit soort disconnect problemen, voor de officiële launch uit het spel te halen......

......klagen mag pas, als dit bij de officiële release nog het geval is.......

......en idd. je disconnect wel vaak, maar je kan toch even een idee krijgen hoe de multi speelt.....

......dus nog even geduld mensen, de game is nog niet officieel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Weet iemand hier misschien hoe je de Controls bij PAD weg kan halen?

Ik heb namelijk een stuur aangesloten voor racegames, maar bij MOH ziet hij deze ook. Zodra ik deze beweeg begint het spel te flippen. Ik krijg het niet voor elkaar om hem niet te laten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icegodd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:31:

mwa, de steamversie is nu ook live. ik kan niet eens connecten met de EA servers.
Achja, piekdrukte hea, zal vanacht nog eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Nou goed heb hem getest maar wat een &%^#%^* lijkt echt wel veel op BC2 wat ik ook een (#$^*&%* spel vond... voor mij dus geen Pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:23:
[...]

mwa, de steamversie is nu ook live. ik kan niet eens connecten met de EA servers.
Achja, piekdrukte hea, zal vanacht nog eens een poging wagen.
nou wat je zegt. alle servers zitten bommetje vol. kom er niet eens in haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
zijn ook redelijk weinig servers , of is dat me modem die weer raar doet ?
Heb het dan wel over EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb direct om 19 uur de boel gestart en via Matchmake geen problemen gehad om een server te vinden (PC versie). Speelt lekker weg, weer een stukje beter als de closed beta (pre-order staat al te wachten :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
inmiddels 4 potjes kunnen spelen. Het is echt precies BF:BC2. Niet mijn spel.
Ik ga voor COD:BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Geen last meer van disconnects :)
4 potjes gespeeld, 4 gewonnen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Net ff gespeeld. 2 dingen die me opvielen.

Schieten werkt veel lekkerder.
De HUD is echt belachelijk slecht gemaakt. Lichtgevende blauwe puntjes als letters? What the f? Het word er niet leesbaarder op. Deze HUD is echt onbruikbaar op een witte achtergrond zoals die sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Andere ook last van de slechte besturing? Ik kan bijvoorbeeld niet normale strafe naar links of rechts.

Je moet dan de forward knop los laten, muis toetsenbord interactie stoor ik me ontzettend aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Net wat potjes gespeeld, had wel interesse in deze game.

Nou die interesse is totaal weg. Veel te chaotisch voor een spel waarbij je met een kogel dood bent. Chaos is leuk in spellen als team fortress 2.
De maps zijn veel te lineair, ze hadden net zo goed een gangpad kunnen maken.
Schijnbaar doet een rpg op iemands voeten niets.
Wil je sniper pakken krijg je een red dot sight.

De geluiden zijn wel lekker maar daarvoor alleen koop ik geen spel, Black Ops wordt het voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Gefeliciteerd EA & Dice voor het maken van een spel dat zich althans in mijn geval onmogelijk op windowed laat spelen.

Beta er af gegooid en ga er nooit meer naar kijken ook, terug naar Pacific Assault.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, krijg nog steeds: Connection interrupted. EA servers currently not available...
Ben ik de enige, of meer mensen last van?

ED: nvrmnd. op het beta fora ook meer mensen last van. Beta froum zelf springt ook heen en weer (ene keer mag ik erop, andere keer heb ik insufficient privileges etc...)
Achja, dan maar een dagje korter beta-en :s

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
Nou, ik heb de game redelijk uitgebreid gespeeld en deze ga ik zeker niet kopen.

+ Geluidseffecten zeer goed. Als je een goede woofer hebt staan is het genieten (althans voor mij)
+ Grafisch goed

- Begint beetje saai te worden na een paar potjes. Je staat daar met zijn allen op een hoopje om voorbij dat ene punt te komen wat niet lukt. Oftewel, je spawnt, je gaat achter een steen en je campt anders ben je de zak.

Ik vind BC2 vet, ik vind CoD vet, maar niet MoH die er tussen inzit. 't is het een of het ander voor mij.

Black Ops wordt het 110% zeker voor mij :)

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 04-10-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Preau schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:12:
Net wat potjes gespeeld, had wel interesse in deze game.

Nou die interesse is totaal weg. Veel te chaotisch voor een spel waarbij je met een kogel dood bent. Chaos is leuk in spellen als team fortress 2.
Hier ben ik het deels mee eens. Door de schemerige uitstraling van de maps en de effecten bij rookgranaten en rpgs is het overzicht imo al snel kwijt. Dat wil niet zeggen dat 1 hit kill is. Verre van dat, ik heb minimaal 4 kogels nodig om iemand te killen. Waar ik me meer aan erger zijn de granaatjes. Deze vliegen te sloom en hebben een te korte tijd tot explosie waardoor ik er zelf helemaal niks mee kan. Jammer.
De maps zijn veel te lineair, ze hadden net zo goed een gangpad kunnen maken.
BC2 was ook zeer lineair. Het ligt je of het ligt je niet...
Schijnbaar doet een rpg op iemands voeten niets.
Depends. Als je echt een meter naast iemand een rpg neerknalt is diegene wel dood. Verder blijft het effect imo ook redelijk in balans...
Wil je sniper pakken krijg je een red dot sight.
En dat vond ik persoonlijk het achterlijkste wat ik van de beta tot nu toe heb gezien. De snipers die je krijgt zijn ook nog geen echte snipers, maar semi auto rifles met een red dot...
De geluiden zijn wel lekker maar daarvoor alleen koop ik geen spel, Black Ops wordt het voor mij.
Geluiden, mwua. Het maakt de boel ook heel chaotisch. Het is de snelheid van de gameplay waar ik niet zo goed mee overweg kan. Mijn voorkeur heeft sowieso Black Ops, maar dat is met name vanwege de imo prettigere gameplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
nazuzed schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:04:
Waarvoor dient een server beta.......?

......precies, om dit soort disconnect problemen, voor de officiële launch uit het spel te halen......

......klagen mag pas, als dit bij de officiële release nog het geval is.......

......en idd. je disconnect wel vaak, maar je kan toch even een idee krijgen hoe de multi speelt.....

......dus nog even geduld mensen, de game is nog niet officieel uit.
dit dus, het is gewoon een server stresstest, en het interesseert EA geen reet wat iedereen van de game vindt, het gaat ze er alleen maar om dat de servers het houden, wat blijkbaar momenteel niet het geval is. Dus hebben ze nog 2 weken om er iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
vinom schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:30:
Nou, ik heb de game redelijk uitgebreid gespeeld en deze ga ik zeker niet kopen.

+ Geluidseffecten zeer goed. Als je een goede woofer hebt staan is het genieten (althans voor mij)
+ Grafisch goed

- Begint beetje saai te worden na een paar potjes. Je staat daar met zijn allen op een hoopje om voorbij dat ene punt te komen wat niet lukt. Oftewel, je spawnt, je gaat achter een steen en je campt anders ben je de zak.

Ik vind BC2 vet, ik vind CoD vet, maar niet MoH die er tussen inzit. 't is het een of het ander voor mij.

Black Ops wordt het 110% zeker voor mij :)
En nu even die andere game-mode spelen, die is echt een stuk dynamischer en vlieg je door de hele map. Maar enjoy de RC cars in BO : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

* ErA is nu alweer verslaafd.

+ graphics
+ loopt goed
+ geluid
+ Flanken kan niet, teamplay nodig om verder te komen

- Veel maps nodig om het leuk te houden
- Veel snipers

Net paar lekkere potjes gehad:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rutgertje/score1klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rutgertje/score2klein.jpg

Ik kan zeggen dat de game me aardig goed ligt :)

[ Voor 5% gewijzigd door ErA op 04-10-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik zeg het alvast: Flop van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Hoe gebruik je die killstreaks?! Zie nergens uitleg staan ofzo? (HUD is soweiso bagger maar anyway)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Blue-Tiger schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:36:
[...]

Hier ben ik het deels mee eens. Door de schemerige uitstraling van de maps en de effecten bij rookgranaten en rpgs is het overzicht imo al snel kwijt. Dat wil niet zeggen dat 1 hit kill is. Verre van dat, ik heb minimaal 4 kogels nodig om iemand te killen. Waar ik me meer aan erger zijn de granaatjes. Deze vliegen te sloom en hebben een te korte tijd tot explosie waardoor ik er zelf helemaal niks mee kan. Jammer.

[...]

BC2 was ook zeer lineair. Het ligt je of het ligt je niet...

[...]

Depends. Als je echt een meter naast iemand een rpg neerknalt is diegene wel dood. Verder blijft het effect imo ook redelijk in balans...

[...]

En dat vond ik persoonlijk het achterlijkste wat ik van de beta tot nu toe heb gezien. De snipers die je krijgt zijn ook nog geen echte snipers, maar semi auto rifles met een red dot...

[...]

Geluiden, mwua. Het maakt de boel ook heel chaotisch. Het is de snelheid van de gameplay waar ik niet zo goed mee overweg kan. Mijn voorkeur heeft sowieso Black Ops, maar dat is met name vanwege de imo prettigere gameplay...
je hebt gewoon snipers met sniper scope hoor, moet je even kiezen. Vind btw dat het qua schieten enz. niet echt op BF lijkt. Ook draait ie veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

unfor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:01:
Ik zeg het alvast: Flop van het jaar.
onderbouwing?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Is dat nodig? Ik zou zeggen, probeer de demo. Ja ik zeg demo ipv beta.
Degene die werkelijk gelooft dat dit nog iets gaat veranderen is ontzettend naief.
EA/DICE moet zich schamen dat ze zoiets op de markt durven te brengen na BC2.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 04-10-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

unfor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:15:
[...]

Degene die werkelijk gelooft dat dit nog iets gaat veranderen is ontzettend naief.
Nou, ik vermaak me er anders prima mee.

Dus mij hebben ze gestrikt.

Dus wat mij betreft geen flop.

Ik vraag me ook echt af waarom jij het zo slecht vind. En in alle eerlijkheid zonder al te veel ruzie te gaan lopen maken, heb ik het gevoel dat jij bij die groep behoord die er nogal moeite mee heeft, die onder de voet worden gelopen door FPS veteranen en het meteen als waardeloos bestempeld omdat ie constant dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

goede onderbouwing!

ik zie hierboven oook weer van die huilies die gaan janken dat een sniper een reddot heeft. echt. heb je dan werkelijk niet verder gekeken dan je neus lang is? of vind je het tof om te zaniken over zaken die er toch echt in zitten (om het maar even duidelijk te maken, je kan een bolt action sniper kiezen als sniper, nee echt? ja echt!)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ErA schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:19:
[...]

Nou, ik vermaak me er anders prima mee.

Dus mij hebben ze gestrikt.

Dus wat mij betreft geen flop.

Ik vraag me ook echt af waarom jij het zo slecht vind. En in alle eerlijkheid zonder al te veel ruzie te gaan lopen maken, heb ik het gevoel dat jij bij die groep behoord die er nogal moeite mee heeft, die onder de voet worden gelopen door FPS veteranen en het meteen als waardeloos bestempeld omdat ie constant dood gaat.
Ik ken jouw speelstijl van BC2, dus voor jou is het de perfecte game, lekker je hoekje op zoeken, en dan lekker passief kills maken.
Ik ben zelf een FPS veteraan, heb vrijwel alle fatsoenlijke FPS games gespeeld zolang het genre bestaat.
Onder de voet gelopen word ik heus niet, 't is dat ik niet score screenshots voor mijn e-peen maak, maar die scores die jij behaalde is niet iets wat ik niet haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

unfor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:24:
[...]

Ik ken jouw speelstijl van BC2, dus voor jou is het de perfecte game, lekker je hoekje op zoeken, en dan lekker passief kills maken.
Ik ben zelf een FPS veteraan, heb vrijwel alle fatsoenlijke FPS games gespeeld zolang het genre bestaat.
Onder de voet gelopen word ik heus niet, 't is dat ik niet score screenshots voor mijn e-peen maak, maar die scores die jij behaalde is niet iets wat ik niet haal.
Dan snap ik gewoon niet waarom je de game zo afkraakt. Ik zie een game met veel actie, de snelheid is hoog, mits je een capabel team hebt. Teamplay loont, big time. Smoke grenades rules, en zijn onmisbaar. De balans tussen de klassen ziet er sjiek uit. Alleen de sniper moet getuned worden.

Verder een toppie joppie game wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Laatst online: 02-03 15:54
[...]

Die tijd hadden ze beter kunnen steken in het maken NIEUWE maps voor BC2..
Ik denk dat de meeste toch BC2 blijven spelen en de mensen die tussen BC2 en COD zweven, gaan voor MOH IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Ik vind de game ook zwaar tegenvallen , hij voelt stroef aan bij het spelen. Je kan weeral niet neerliggen.
En de graphics vind ik ook niet goed. Ik blijf geduldig wachten op battlefield 3 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Moet eerlijk van m'n kritiek van de eerdere beta terugkomen. Dit is een gaaf spel, en dat zeg ik als BC2-koper met vette spijt, en honderden MW2 uren. Gaat dus toch nog in de preorder. Hopelijk gaan servers laag pingen, was bij BC2 een ramp. Vond het ondanks drukte prima spelen en grafisch okay, Zowiezo tot aan CoD7 leuke vulling!

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Jeroenneman schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:09:
Hoe gebruik je die killstreaks?! Zie nergens uitleg staan ofzo? (HUD is soweiso bagger maar anyway)
Druk op EXTRAS in main menu en dan HELP, daar staat het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Okay hier gaan we dan:

1. Recoil, WAAR is de recoil??
2. Iron sights, waarom zitten er iron sights in de game als je met hipfire ook op long range prima kills maakt.
3. Maps, wie heeft het bedacht dat kleine maps met bottlenecks en 1-2 shot kill wapens een goed idee is. (Ik heb meegemaakt dat ik een mag leegsproei op een deur en 5 man neer haal.)
Flanken is onmogelijk, dus iedereen moet door die zelfde bottleneck waar 5 snipers op gericht zitten.
4. HUD, meest belachelijke ooit.
5. Kill streak rewards... Kom op zeg, als ik CoD wil spelen ga ik wel CoD spelen.
6. Destruction. Waar is de beste feature van de engine gebleven?

Ik heb uiteindelijk 1 pluspunt gevonden, de hitreg is beter dan die van BC2, maar verder kan het spel nog niet in de schaduw staan van BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

met zo'n opmerking als flop van het jaar maak je jezelf ook wel erg belachelijk.. als je dat nou bij de nieuwe tombraider zei...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
eendje schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:37:
met zo'n opmerking als flop van het jaar maak je jezelf ook wel erg belachelijk.. als je dat nou bij de nieuwe tombraider zei...
Hoezo, ik kan niet wachten op reviews van deze game.
Ik zal smullen als de vijfjes en zesjes voorbij rollen.
Overigens is die nieuwe Lara Croft game best geinig voor zijn prijs.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 04-10-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

alsof een 5je een flop van het jaar is :')

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

unfor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:39:
[...]

Hoezo, ik kan niet wachten op reviews van deze game.
Ik zal smullen als de vijfjes en zesjes voorbij rollen.
Overigens is die nieuwe Lara Croft game best geinig voor zijn prijs.
het is alien swarm, alleen betaal je er dan voor en heeft het een indiana jones jasje, verkrachten van een geweldige serie is het.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
eendje schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:41:
alsof een 5je een flop van het jaar is :')
Als die game ontzettend gehyped is, is een 5 een grotere flop dan een 1 voor een game die niet gehyped is.
Maar je hebt gelijk, deze game is een goede concurrentie voor Kane & Lynch 2 voor de flop van 't jaar :)
eendje schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:43:
[...]

het is alien swarm, alleen betaal je er dan voor en heeft het een indiana jones jasje, verkrachten van een geweldige serie is het.
En zo is MoH een verkrachting van de Frostbite engine.

[ Voor 29% gewijzigd door unfor op 04-10-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

unfor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:36:
Okay hier gaan we dan:

1. Recoil, WAAR is de recoil??
2. Iron sights, waarom zitten er iron sights in de game als je met hipfire ook op long range prima kills maakt.
3. Maps, wie heeft het bedacht dat kleine maps met bottlenecks en 1-2 shot kill wapens een goed idee is. (Ik heb meegemaakt dat ik een mag leegsproei op een deur en 5 man neer haal.)
Flanken is onmogelijk, dus iedereen moet door die zelfde bottleneck waar 5 snipers op gericht zitten.
4. HUD, meest belachelijke ooit.
5. Kill streak rewards... Kom op zeg, als ik CoD wil spelen ga ik wel CoD spelen.
6. Destruction. Waar is de beste feature van de engine gebleven?

Ik heb uiteindelijk 1 pluspunt gevonden, de hitreg is beter dan die van BC2, maar verder kan het spel nog niet in de schaduw staan van BC2.
1. Idd iets weinig ja,
2. Is niet anders bij KillZone2 of CoD hoor...
3. Je hebt nu 2 "demo" maps gespeeld... Als je de Kandahar market filmpjes ziet is dit compleet anders dan deze 2 maps!
4. Deze opmerking is ook belachelijk... Is kwestie van smaak!
5. Doe je dat toch? MoH moest blijkbaar meegaan in de hype... Keuze vd ontwikkelaars,
6. Slechts een BETA! Wellicht dat het in de fullgame versie wel ingebakken zit? Misschien moeten er nog wat "tweaks" gedaan worden ofzoiets? En anders vroeger klaagde niemand dat er iets niet kapot kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat alles kapot kan is juist niet wenselijk in een FPS. dat merkte je in bc2 al dat na 5 minuten vechten er geen cover meer te vinden was in de urbanmaps. Daar had je nog vehicles om wat mee uit te richten, maar ik vind het echt geen gemis dat er niets stuk kan

blup

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste