Leuk filmpje, maar toch vind ik de besturing er stroef uit zien:
Ziet er wel redelijk goed uit. PC of Console demo? Want grafisch is dat wel een verschil. De besturing van BC2 was imo ook stroef en van dezelde maker komt toch ook de multi van MOH, niet verrassend dus.bram1984 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:02:
Leuk filmpje, maar toch vind ik de besturing er stroef uit zien:
[video]
I know. Dat heeft me er eigenlijk ook van weerhouden om BC2 aan te schaffen.Blue-Tiger schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:08:
[...]
Ziet er wel redelijk goed uit. PC of Console demo? Want grafisch is dat wel een verschil. De besturing van BC2 was imo ook stroef en van dezelde maker komt toch ook de multi van MOH, niet verrassend dus.
Verwijderd
Ik ga deze ook waarschijnlijk wel spelen alhoewel ik nog steeds twijfel tussen dit en black ops.
het eninge nadeel dat ik vindt dat beide games hebben is destruction. Dit als BF BC2 speler is dat toch wel weer even wennen als dit nietmeer mogelijk is.
het eninge nadeel dat ik vindt dat beide games hebben is destruction. Dit als BF BC2 speler is dat toch wel weer even wennen als dit nietmeer mogelijk is.
Verwijderd

Er is ook informatie bekend over de servers.
Net als de Battlefield spellen heb je met dit spel ook de keus uit verschillende game server providers. 36 in totaal, inplaats van 1 met Black Ops.
Verder ondersteunt het alle tools wat er ook met Bad Company 2 ondersteunt wordt.
En Punkbuster wordt ook weer gebruikt.
Bron: http://bashandslash.com/i...k=view&id=1086&Itemid=121
Net als de Battlefield spellen heb je met dit spel ook de keus uit verschillende game server providers. 36 in totaal, inplaats van 1 met Black Ops.
Verder ondersteunt het alle tools wat er ook met Bad Company 2 ondersteunt wordt.
En Punkbuster wordt ook weer gebruikt.
Bron: http://bashandslash.com/i...k=view&id=1086&Itemid=121
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Dit is voor de multiplayer toch wel een stuk beter dan MW2 die echt we gerestricted is kwa servers. en niet te vergeten nog met steam draaid. Persoonlijk ben ik niet zo een grote fan van steam.
Dit is voor mij een van de grootste redenen waarom in MoH zal spelen.
Dit is voor mij een van de grootste redenen waarom in MoH zal spelen.
Er zijn weer nieuwe video's uitgekomen. 
Dit zijn twee stukjes uit de singleplayer. Volgens mij zijn deze nog niet officieel vrijgegeven, maar dat maakt mij niet uit.
Ik vind dit al mooier dan de singleplayer filmpjes van Black Ops.
Dit zijn twee stukjes uit de singleplayer. Volgens mij zijn deze nog niet officieel vrijgegeven, maar dat maakt mij niet uit.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Damn, die impact van die .50 is goed voelbaar. Hij schiet ook gewoon iemand z'n kop eraf.Larrs schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:42:
Er zijn weer nieuwe video's uitgekomen.
[video]
[video]
Als deze SP een beetje goed lang is, dan ga ik deze ook wel halen.
Hij schiet z'n kop eraf zonder op z'n kop te mikken ja
Weet je op wat voor afstand hij schiet? Denk je dat een kogel dan exact op hetzelfde punt inslaat, als waarop hij mikt? Ik hou 't op wind.unfor schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:17:
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 16-09-2010 17:32 ]
Bulletdrop zou ik zeggen maar dan moet je toch boven zijn hoofd mikken net als bij bc2 ?unfor schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:17:
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Oh okay, een kogel die omhoog waait door wind.bram1984 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:32:
[...]
Weet je op wat voor afstand hij schiet? Denk je dat een kogel dan exact op hetzelfde punt inslaat, als waarop hij mikt? Ik hou 't op wind.
Das een nieuwe voor mij

Een kogel komt altijd naar beneden.
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 16-09-2010 17:48 ]
Waarschijnlijk scripted zoals in MW1. Daar kun je bij die missie waar je zn arm eraf schiet ook zon beetje op alles mikken. (Ik was de eerste keer naar dat vlaggetje aant kijken, bulletdrop rekening mee houden. enz enz, kom ik bij een vriend op de ps3, blijkt dat je gewoon 3 meter naast die gozer kunt mikken, is het nog raak...)unfor schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:17:
Waarschijnlijk omdat de missies anders voor consoles veel te moeilijk worden, aangezien je daar net ff wat moeilijker precies mikt.
(en natuurlijk voor alle kinderen die de missie anders nooit halen, omdat ze gewoon alleen kunnen sprayen met een AR...)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Mijn volledige hoop voor de donkere dagen is op dit spel gevestigd, vorige week gepre-orderd engelse versie.
Grafisch is het misschien geen sublieme topper, maar de gameplay gaat dat helemaal goed maken
Nog een klein maandje
Grafisch is het misschien geen sublieme topper, maar de gameplay gaat dat helemaal goed maken
Nog een klein maandje
Volgens mij fungeerde je daar als "Spotter" voor de sniper...? Verder wel netjes dat de impact gewoon later is dan het geluid...unfor schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:17:
[ Voor 33% gewijzigd door PromoX op 22-09-2010 15:38 ]
Kan iemand de release datum ook in de TS zetten?
(14-10?)
[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 22-09-2010 11:23 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Kan niet wachten, ze spelen ook heel erg op de singleplayer. Die moet volgens EA zo enorm goed worden, plus een authentieke uitstraling wat je het gevoel moet geven alsof je het zelf 'meemaakt'.
MP zal wel wennen worden, een op BC2 gebaseerde engine, maar dan beetje opgepoetst en omgevormd naar MoH eisen. Ben benieuwd.
MP zal wel wennen worden, een op BC2 gebaseerde engine, maar dan beetje opgepoetst en omgevormd naar MoH eisen. Ben benieuwd.
Als ik 'm haal, dan is dat ook voor de SP.steffeh schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:23:
Kan niet wachten, ze spelen ook heel erg op de singleplayer. Die moet volgens EA zo enorm goed worden, plus een authentieke uitstraling wat je het gevoel moet geven alsof je het zelf 'meemaakt'.
Heb even een aantal reacties reacties verwijderd. Laten we het hier maar over de game zelf hebben
.
[ Voor 16% gewijzigd door PromoX op 22-09-2010 15:50 ]
And I'm the only one and I walk alone.
The MOH Experience Part 5: Objective Raid
YouTube: The MOH Experience Part 5: Objective Raid
Ik vraag me af waarom er geen open beta is voor de console versie
YouTube: The MOH Experience Part 5: Objective Raid
Ik vraag me af waarom er geen open beta is voor de console versie
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
Tof filmpje
Vergelijk zoiets nou met die laatste Black Ops gameplay beelden.. dit ziet er veel vetter uit imo.
CoD:BO verbleekt bij de graphics van MoH, als je het mij vraagt. Verschil vond ik al enorm bij MW2 t.o.v. BC2. Aan de ene kant ook niet zo gek, aangezien Frostbite een veel nieuwere engine is. CoD wordt toch nog steeds gebouwd op de doorontwikkelde versie van de CoD4 engine? (correct me if i'm wrong)Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:15:
Tof filmpjeVergelijk zoiets nou met die laatste Black Ops gameplay beelden.. dit ziet er veel vetter uit imo.
Wat een geweldige sfeer (graphics + sounds) in het "part 5 filmpje, echt super. Ik ben overtuigd
[ Voor 26% gewijzigd door Dynamix op 24-09-2010 14:44 . Reden: toevoeging engines ]
Vette shit inderdaad. Hoewel ik BO al gepre-ordered heb, begin ik er ook steeds sterker aan te denken om deze ook te halen. Vooral de SP beelden hebben indrukt op me gemaakt, hoewel ik dit soort MP gevechten er ook bruut uit vindt zien.
Nevermind
[ Voor 94% gewijzigd door Aslanboy1905 op 25-09-2010 18:58 ]
Ja, CoD4 gebruikt een verbouwde versie van CoD2 en die engine is weer van ID Tech 3 van Quake. Dus de game engine van MW2 is een heel oud, maar volledig aangepast en omgevormd naar een eigen game engine van Infinity Ward zelf.Dynamix schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:37:
[...]
CoD:BO verbleekt bij de graphics van MoH, als je het mij vraagt. Verschil vond ik al enorm bij MW2 t.o.v. BC2. Aan de ene kant ook niet zo gek, CoD wordt toch nog steeds gebouwd op de doorontwikkelde versie van de CoD4 engine? (correct me if i'm wrong)
Maar de Frostbite engine is inderdaad veel mooier en kan ook veel meer, alleen aan de gameplay kan nog wat aan verbeterd worden. En wordt volgens mij alleen maar beter met BF3.
Sinds ik gestopt ben met MW2 is BC2 ook veel leuker. Alleen met CoD kan je beter mee uitleven, als het meezit.
Niet ge preorderd maar wel op de launchday halen ^^!!! Lukt hier altijd haha xD Zelfs met KZ2 was het nog ruim in voorraadbram1984 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:40:
Vette shit inderdaad. Hoewel ik BO al gepre-ordered heb, begin ik er ook steeds sterker aan te denken om deze ook te halen. Vooral de SP beelden hebben indrukt op me gemaakt, hoewel ik dit soort MP gevechten er ook bruut uit vindt zien.
Ik zat net nog eens even dat filmpje in de t.net nieuwspost te kijken, maar kijk eens hoe die AI zich gedraagt. Rond zich heen kijkend, op een realistische manier bij een kameraad knielen. En toen die ene op die tripwire stapte, de andere heel opschrikt, opstaat en geschrokken staat te kijken.
Ziet er erg vet uit allemaal...
MoH staat 15-10 bij mij in de collectie
Ziet er erg vet uit allemaal...
MoH staat 15-10 bij mij in de collectie
Verwijderd
Ik heb een tijd meegedaan met de MOH beta op de PS3 maar ik heb toch wel wat kanttekeningen bij het spel bijv. killstreaks, de range van de submachineguns etc etc. Persoonlijk zou ik liever even de kat uit de boom kijken dan het spel zomaar kopen.
Ben ik ook van plan. Ik heb geen haast, en wacht graag eerst de reviews even af. De previews zijn in ieder geval positief, met name over de SP.
4 Oktober is een open beta, mijn advies: Speel de beta, als je het spel dan nog vet vind haal je hem
(ik ga ervan uit dat er niet zo heel veel meer gebeurd na die beta tot de release)
Kiek em goan!
Open beta dus, volgens EA zelf duurt de beta 4 dagen.Om alvast kennis te maken met games beslissen veel ontwikkelaars om een beta te introduceren, Electronic Arts komt nu ook met een open beta voor hun aanstaande shooter Medal of Honor.
Vanaf 4 oktober zal de open beta drie dagen beschikbaar zijn voor PC gamers. Deze gamers kunnen terecht in een tweetal maps met een tweetal modi, te weten Kunar Base in Sector Control en Shahikot Mountains in Combat Mission. Gestreden wordt in een tweetal teams van twaalf tegen twaalf.
EA Games president Frank Gibeau legt uit dat de beta is bedoeld om misverstanden over patriottisme en en respect in de game uit de weg te gaan. Juist hierdoor werd de beslissing genomen om de game niet te verkopen via de GameStop winkels in de militaire basissen van Amerika.
Medal of Honor verschijnt op 15 oktober binnen Europa, om hiervoor deel te kunnen nemen aan de beta surf je naar de officiële website. (http://www.medalofhonor.com/pcopenbeta)
Bron: http://www.gamed.nl/view/81845
Start Date: October 4 | End Date: October 7, 11:59 PDT
Enige wat je nodig hebt is een EA account

Niet veel?soulfightah schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:17:
4 Oktober is een open beta, mijn advies: Speel de beta, als je het spel dan nog vet vind haal je hem(ik ga ervan uit dat er niet zo heel veel meer gebeurd na die beta tot de release)

En als je denkt dat er niks is veranderd, zal ik je uit die droom helpen:
http://www.gamelux.nl/news/8156-MoH-Beta-Changelog
http://www.medalofhonor.com/blog/2010/09/beta-changelog
ik heb het over de komende beta van 4 okt. en de release date van 15 okt. Hiertussen zal niet veel verschil zitten ga ik vanuit (of ze moeten wel heel snel zijn met de feedback verwerken en game updaten en uitbrengen binnen 8 dagen)steffeh schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:39:
[...]
Niet veel?Ik heb de MP gespeeld zo`n 1.5 maand geleden, en dat was echt een verademing ten opzichte van de beta.
En ik moet zeggen dat alle punten die ik had zijn aangepast! zeker dat ik nu de beta ga spelen en misschien zelfs het spel ga halen.
zou het toch beter worden dan BO?
[ Voor 12% gewijzigd door HesRuud op 27-09-2010 14:46 ]
Kiek em goan!
Even beter lezen.steffeh schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:39:
[...]
Niet veel?Ik heb de MP gespeeld zo`n 1.5 maand geleden, en dat was echt een verademing ten opzichte van de beta.
Zal hooguit een dmg aanpassing zijn op een aantal wapens ofzoiets... kwestie van analysesoulfightah schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:42:
[...]
ik heb het over de komende beta van 4 okt. en de release date van 15 okt. Hiertussen zal niet veel verschil zitten ga ik vanuit (of ze moeten wel heel snel zijn met de feedback verwerken en game updaten en uitbrengen binnen 8 dagen)
En ik moet zeggen dat alle punten die ik had zijn aangepast! zeker dat ik nu de beta ga spelen en misschien zelfs het spel ga halen.
Wat ik ervan begreep is het meer een stress test van de serverssoulfightah schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:42:
[...]
ik heb het over de komende beta van 4 okt. en de release date van 15 okt. Hiertussen zal niet veel verschil zitten ga ik vanuit (of ze moeten wel heel snel zijn met de feedback verwerken en game updaten en uitbrengen binnen 8 dagen)
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Heb net alle filmpjes ff bekeken. Ik ben om, ga dit spel zeker halen!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Sorry, had het verkeerd gelezen inderdaad. Mijn excuus : ) dan heb je wel gelijk ja, denk dat de game eigenlijk wel zo goed als gold is nu.soulfightah schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:42:
[...]
Die Open Beta valt precies in m'n weekje vakantie, woohoo
Toch wil ik het na de brakke Closed Beta nog wel eens proberen.
Viel spass dan maar ;)! Ben zelf wel benieuwd naar de MP... echter kan de MBP het niet aan en is er geen open beta op de PS3Cartman! schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:34:
Die Open Beta valt precies in m'n weekje vakantie, woohooToch wil ik het na de brakke Closed Beta nog wel eens proberen.
Overigens nog iets bekend over een eventuele SP Co-op? Gezien je toch al in een team speelt met CPU genoten..
[ Voor 32% gewijzigd door Pat-Juh op 28-09-2010 19:34 ]
Verwijderd
Dat ziet er wel heel top uit zeg 
Als de multiplayer nou ook goed in orde is , dan zou dit wel eens een grote hit kunnen worden
Als de multiplayer nou ook goed in orde is , dan zou dit wel eens een grote hit kunnen worden
Je kan dus in cover glijden zo te zien.
Dit moet echt monsterlijk klinken over mijn surround set.
Dit moet echt monsterlijk klinken over mijn surround set.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Wow, mooie footage. Ik ben redelijk die-hard COD fan, maar ik geef dit ook een maand de kans!! Goed geluid ook!! toppie!
Basement Bios ---- Exo-S
Ziet er mooi uit en het geluid klinkt lekker (al wist ik dat al van BF:BC2). Toch kies ik liever voor Black Ops omdat ik de CoD gameplay 10x relaxter vind dan MoH of BC2...
Hmmm de Keuze voor CoD:BO of MoH wordt steeds moeilijker... MoH was mijn eerst lekker knaller op de PC... maar CoD heb ik ook goede herinneringen aan...
Mij lijkt MoH meer op KillZone2 qua gameplay, iets "rustiger" en meer teamplay als Call Of Duty... I Like it!
Mij lijkt MoH meer op KillZone2 qua gameplay, iets "rustiger" en meer teamplay als Call Of Duty... I Like it!
Heb de beta ook maar ff binnengetrokken.Ga zeker even kijken of de mp de moeite waard is.
Het lijkt me iig heel erg vet.Nu nog ff 2 daagjes wachten en dan kunnen we spelen.
Het lijkt me iig heel erg vet.Nu nog ff 2 daagjes wachten en dan kunnen we spelen.
hehe gek onnie
Beta is binnen en geïnstalleerd, kom maar op!
Tnx for the tip. Ik ben hem ook aan het binnenhengelen! Morgenavond maar eens kijken.
Basement Bios ---- Exo-S
Waarschijnlijk komt er een demo voor de PS3 uit:
http://playstationlifesty...nors-new-opposing-forces/
Given the major outcry against the creative aspects of the upcoming Medal of Honor reboot, Electronic Arts opted to essentially remove the term “Taliban” from the multiplayer segment of the title. As with any controversy, an opposing opinion is present to dispute any change. With gamers calling out EA for giving in to the mainstream objections, the powerhouse publisher went on record to explain why the last-minute change should not matter to future Medal of Honor players.
To prove to gamers that the tweaked Medal of Honor multiplayer is still the same Medal of Honor multiplayer, EA and DICE, developers of the multiplayer portion of the game, have decidedly scheduled a multiplayer-only demo for release next week. According to Jeff Brown from EA:
“The reason we’re posting the multiplayer demo next week is so people can judge for themselves. Does changing one word in the menu screen have any impact on the actual play of the game that takes place in Afghanistan? If they think we shouldn’t have done that, I urge them to play it.”
Also worth noting is that the alleged true-to-live modern warfare experience in the single player portion of the title still features enemy troops that are still regarded as “Taliban”. If you’re still skeptical, check out the multiplayer demo releasing onto the PlayStation Store in due time. Medal of Honor releases in stores on October 12, 2010.
Ik hoop het in ieder geval welStriptease schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:58:
Waarschijnlijk komt er een demo voor de PS3 uit:
[...]
Ik hoop het ook maar denk het niet. Als je opnieuw lees zie je dat de schrijver zegt dat er een demo komt en niet EA/DICE (kom er nu pas ook achter anders had ik mn vorige post niet hier geplaatst).
[ Voor 11% gewijzigd door Aslanboy1905 op 03-10-2010 19:12 ]
blijkbaar geen liefde voor de xbox 360 meer ofzo?? kwil ook een demo voor de xbox zien want de game gaat sowieso voor mij op de xbox komen, heb wel ps3 maar dit soort spelen is met xbox controller veel lekkerder.
jammer al dat exclusieve gedoe. maja hebben ps3 eigenaars ook weer eens wat
MOH ziet dr erg goed uit en gaat dr wel komen denk ik zo. (ga hem eerst downloaden en testen want koop geen games meer zonder te testen want ben al vaak genoeg genaaid door developers).
maar MOH geeft me al een lekker gevoel. ben benieuwd. cod bo word ook wel leuk denk ik. we zullen zien /
jammer al dat exclusieve gedoe. maja hebben ps3 eigenaars ook weer eens wat
MOH ziet dr erg goed uit en gaat dr wel komen denk ik zo. (ga hem eerst downloaden en testen want koop geen games meer zonder te testen want ben al vaak genoeg genaaid door developers).
maar MOH geeft me al een lekker gevoel. ben benieuwd. cod bo word ook wel leuk denk ik. we zullen zien /
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ben hem ook aan het downloaden, morgen ff spelen.
Gaat wel snel trouwens, 950KB
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
alleen jammer dat de setup dood is bij mij onder Win7Cthulhu schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:33:
Ben hem ook aan het downloaden, morgen ff spelen.

Bij mij werkt die, is nu aan het installeren 
Maar heb geen win7
Maar heb geen win7
Setup werkte hier ook gewoon op Windows 7 Professional x64. Nu even wachten hoe laat beta live is in Nederland
Nieuwe download (met 2,8mb/s gaat dat lekker snelTweaker1987 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:06:
Setup werkte hier ook gewoon op Windows 7 Professional x64. Nu even wachten hoe laat beta live is in Nederland

Het begint vannacht om 0.00 PDT dat is 09.00 's ochtends de volgende dag voor ons.vinom schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:00:
Ja, wat is de tijd dat de Beta begint?
Maandag om 09.00 uur dus.
Nou, iedereen die vrij is: post uw bevindingen.
Ah nee....Ik dacht ik ga wachten tot 12 uur vanacht...:/ Is het echt pas morgen 9 uur? Moet ik ook nog eens vroeger beginnen met werken ( 9 uur dus..) ipv 11 uur. Dat is niet leuk! Hehe.Heraclius schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:29:
[...]
Het begint vannacht om 0.00 PDT dat is 09.00 's ochtends de volgende dag voor ons.
Maandag om 09.00 uur dus.
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Ik zal het doen, ben morgen vrij van school en vrij van werk. Dus dat komt een keertje goed uit!!!
ben benieuw naar de fixes en tweaks (heb de closed beta gedaan). Toen liep het allemaal erg stroefjes, hopelijk nu beter (lijkt me wel als ik het change log bekijk).
ben benieuw naar de fixes en tweaks (heb de closed beta gedaan). Toen liep het allemaal erg stroefjes, hopelijk nu beter (lijkt me wel als ik het change log bekijk).
O man, o man. Er is genoeg verbeterd en alles en iedereen kan zeggen wat die wilt, maar dit spel gaat gewoon ownen. En mensen die het een zuig spel vinden, dat zijn gewoon allemaal stuk voor stuk van die modern warfare 2 aapjes die alleen maar aan dat spel denken en alles afkraken wat een potentiële killer kan worden. MW2 werkt verslavender dan cocaïne, maar gelukkig ben ik op tijd ontsnapt van die zooi. * veegt zweet van voorhoofd* Anders zat ik nu nog steeds doelloos rond te rennen en om de havermout klap neergeschoten te worden door vage killstreaks die het hele concept van de CoD serie heeft verkleut. Ik wil niet stoken, maareh hé, veel mensen gaan geen eens MoH uitproberen en geven het niet eens een kans....Allemaal door MW2! wedde dat het door dat spel komt? Bah.
Zelfs in de filmpjes van MoH springt het geluid eruit en gaat m'n bas tekeer. Er is maar één ander spel wat in de buurt komt qua geluiden en dat is BFBC2, maar dit klinkt gewoon als muziek in de oren. Hoe kan je dat nou weerstaan?! Hoe kan men dit nou weerstaan....en wel naar die proppengeluiden luisteren van MW2, bah.
Mw2 is meer een soort begrip...een werkwoord... nog ff en het wordt in het Nederlands dictee opgenomen;
Ik modern warfare 2
jij modern warfare 2't
wij modern warfare 2'en
Ohjah, en dan heb je ook nog van die mensen die zeggen van "uh ik ga MoH niet halen, want ik heb de beta op de xbox of ps3 gespeeld en dat was echt slecht en zat vol met bugs en alles ging stroef" Nhaaa...zo dom dat mensen kunnen zijn...Waarom heet het een beta denk je? Beta als in Be(fore), als in ervoor, als in nog niet klaar, als in testfase, betafase, fase om fouten te ontdekken en te verbeteren, als in mensen moeten het spelen om ons te helpen en nog geen oordeel te plaatsen, uh hallooo?
MoH verdient de kans om op top te komen! HOERAAJ!
(zo dat lucht op.
Zelfs in de filmpjes van MoH springt het geluid eruit en gaat m'n bas tekeer. Er is maar één ander spel wat in de buurt komt qua geluiden en dat is BFBC2, maar dit klinkt gewoon als muziek in de oren. Hoe kan je dat nou weerstaan?! Hoe kan men dit nou weerstaan....en wel naar die proppengeluiden luisteren van MW2, bah.
Mw2 is meer een soort begrip...een werkwoord... nog ff en het wordt in het Nederlands dictee opgenomen;
Ik modern warfare 2
jij modern warfare 2't
wij modern warfare 2'en
Ohjah, en dan heb je ook nog van die mensen die zeggen van "uh ik ga MoH niet halen, want ik heb de beta op de xbox of ps3 gespeeld en dat was echt slecht en zat vol met bugs en alles ging stroef" Nhaaa...zo dom dat mensen kunnen zijn...Waarom heet het een beta denk je? Beta als in Be(fore), als in ervoor, als in nog niet klaar, als in testfase, betafase, fase om fouten te ontdekken en te verbeteren, als in mensen moeten het spelen om ons te helpen en nog geen oordeel te plaatsen, uh hallooo?
MoH verdient de kans om op top te komen! HOERAAJ!
(zo dat lucht op.
[ Voor 17% gewijzigd door Pablo11392 op 03-10-2010 22:20 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
hoe kun jij dit nu al stellen in vredesnaam?pablo11392 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:11:
Ik wil niet stoken, maareh hé, veel mensen proberen geen eens MoH uit en geven het niet eens een kans....Allemaal door MW2! Bah.
Morgen hele dag vrij dus dat wordt flink MoH spelen, ik zal m'n bevindingen wel posten.
Verwijderd
Hij heeft deels wel gelijk hoor. Sommigen zijn zo hooked aan CoD dat ze MoH niet eens een kans gaan geven.shoombak schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:16:
[...]
hoe kun jij dit nu al stellen in vredesnaam?
Iedereen moet maar gewoon spelen waar diegene zin in heeft, imo.
Precies!
CoD is meer een over de top game geworden naar mijn mening... de MoH singleplayer is al genoeg reden om deze te halen denk ik! de eerste PC uitgaves heb ik ook grijs gespeeld en zal ik nu vast ook doen op de PS3... Eerst was gamen met een controller k*t nu is het relaxed.
Meningen veranderen helaas sommmige games ook want CoD is verpest vind ik..
CoD is meer een over de top game geworden naar mijn mening... de MoH singleplayer is al genoeg reden om deze te halen denk ik! de eerste PC uitgaves heb ik ook grijs gespeeld en zal ik nu vast ook doen op de PS3... Eerst was gamen met een controller k*t nu is het relaxed.
Meningen veranderen helaas sommmige games ook want CoD is verpest vind ik..
Klopt precies, ik ben bij MW1 al afgehaakt.....ik heb dan ook de hoop, dat dit weer meer een skillgame wordt zoals COD2.....en dan is er voor elk wat wils.....iets voor de skilllozen en weer voor de mensen met skills.
Mijn inziens is CoD geworden wat Counter-Strike vroeger was. Een fastpaced arcade shooter met te veel kids en te veel lonewolfs.
Ben nu de demo ook aan het pre-loaden. Ben benieuwd, heb ook de 1e beta gespeeld, en die vond ik niet echt geweldig.
Haha ja dat was te verwachten, het is natuurlijk super druk! Ik kan hem helaas vanavond pas proberen.. Maar als iemand even een stukje wil schrijven hoe de demo bevalt en of er veel verbeterd is in vergelijking met de vorige versie? Bedankt en veel plezier!
Open beta is toch nog niet beschikbaar? Hij staat bij mij nog op pre-load.
[ Voor 7% gewijzigd door bakkiepleur op 04-10-2010 09:25 ]
Net even 2 potjes gespeeld, best wel vet hoor!
duidelijk tien keer beter dan de closed beta. Het speelt ongeveer t zelfde als BC2 maar dan op hardcore mode.
@bakkiepleur, het is ook geen demo maar een open beta...
[ Voor 15% gewijzigd door Cartman! op 04-10-2010 09:23 ]
Even aangepast.maar de vraag blijft het zelfde.[b][message=34792199,noline]
Kijk dat hoor ik graag! Ik kan zelf niet wachten om hem te spelen.. Misschien al een paar punten gevonden waar je tegen aan ben gelopen? Kan ik vanavond ook gewoon met een vriend samen in 1 level spelen dus 1 tegen 1?
@bakkiepleur, ik heb de setup zaterdag gedownload en alles geinstalleerd, net gewoon gestart en ingelogd en alles werkte.
@ChrisAB 1 tegen 1 weet ik niet, alle servers liepen direct vol naar 24/24....
@ChrisAB 1 tegen 1 weet ik niet, alle servers liepen direct vol naar 24/24....
Hier wel een zeer fanatieke MW2-er die dit spel een kans gaat geven. Ik wil gewoon zien wat de concurrentie brengt en als het me leuker lijkt, speel ik MOH, simple as that.
Maar ik denk dat het me te langzaam gaat, maar goed, vanavond even checken.
Misschien stom, maar waar moet ik hem precies installeren. Ik heb hem al gedownload, maar ik kon gisteren nergens de install knop drukken. Of installeert hij hem automagisch?
Maar ik denk dat het me te langzaam gaat, maar goed, vanavond even checken.
Misschien stom, maar waar moet ik hem precies installeren. Ik heb hem al gedownload, maar ik kon gisteren nergens de install knop drukken. Of installeert hij hem automagisch?
Basement Bios ---- Exo-S
Als iemand dit daadwerkelijk kan doen, graag! Ook ik kan pas vanavond deelnemen aan de demo beta, ben erg benieuwd of het nog wat toevoegt naast BC2!ChrisAB schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:15:
Ik kan hem helaas vanavond pas proberen.. Maar als iemand even een stukje wil schrijven hoe de demo bevalt en of er veel verbeterd is in vergelijking met de vorige versie? Bedankt en veel plezier!
Oh, en alle mensen die nu al kunnen spelen: have fun de eerstkomende uren!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Eerste bevindingen:
+ Genoeg spelers
- Te veel lag
- Na 1 keer dood gaat de game in "traagheids" modus bij mij (zal wel aan de config liggen 2,53gHz C2D, 4GB DDR3 1066, 9400M 256Mb, 1024x768...)
- Veel drops
Vanmiddag maar nog eens proberen om te kijken of me "traagheid" aan de computer ligt over aan de momenteel volledig (overbelaste) servers.
+ Genoeg spelers
- Te veel lag
- Na 1 keer dood gaat de game in "traagheids" modus bij mij (zal wel aan de config liggen 2,53gHz C2D, 4GB DDR3 1066, 9400M 256Mb, 1024x768...)
- Veel drops
Vanmiddag maar nog eens proberen om te kijken of me "traagheid" aan de computer ligt over aan de momenteel volledig (overbelaste) servers.
Mooi spel, lijkt veel op BC2 alhoewel in totaal geen fan ben van BC2.
- Guns schieten qua gevoel hetzelfde als BC2 zonder de bulletdrop
- Graphics zien er goed uit
Moet nog wat meer spelen maar de EA servers disconnecten bij mij continue dus kan niet fatsoenlijk spelen helaas...
- Guns schieten qua gevoel hetzelfde als BC2 zonder de bulletdrop
- Graphics zien er goed uit
Moet nog wat meer spelen maar de EA servers disconnecten bij mij continue dus kan niet fatsoenlijk spelen helaas...
[ Voor 16% gewijzigd door Moonborne op 04-10-2010 10:24 ]
Bram, bedankt voor de footage. Ziet er op zich goed uit. Ik ben benieuwd naar de feel.
Basement Bios ---- Exo-S
Weer een disconnect 
Mijn grootste min momenteel: niet kunnen spotten, ik zit de hele tijd op Q te rammen

Mijn grootste min momenteel: niet kunnen spotten, ik zit de hele tijd op Q te rammen
Wordt ook om de paar minuten gedisconnect
Verwijderd
Ben hem ook aan het spelen.
Voor de personen onder ons die nu aan het werk zijn en graag willen spelen, maak je geen zorgen je mist vrij weinig. Al mijn vrienden en ikzelf krijgen om de 30 sec - 2 minuten een EA disconnect. Zeer vervelend, en voor mij persoonlijk is dit alleen maar een extra steek in de rug om EA nog meer te haten. Alle games wat ik van EA heb gespeeld zijn allemaal zwak op hun server support/online support gedeeltes. Zwakjes, hoewel ik kan begrijpen dat ze nu een enorme load krijgen, het helpt 't beeld van EA niet te verbeteren IMO.
Voor de personen onder ons die nu aan het werk zijn en graag willen spelen, maak je geen zorgen je mist vrij weinig. Al mijn vrienden en ikzelf krijgen om de 30 sec - 2 minuten een EA disconnect. Zeer vervelend, en voor mij persoonlijk is dit alleen maar een extra steek in de rug om EA nog meer te haten. Alle games wat ik van EA heb gespeeld zijn allemaal zwak op hun server support/online support gedeeltes. Zwakjes, hoewel ik kan begrijpen dat ze nu een enorme load krijgen, het helpt 't beeld van EA niet te verbeteren IMO.
Beetje kort door de bocht niet? Als je later op de dag begint te spelen zal het al stukken beter zijn. Natuurlijk is het heel vervelend, maar je moet ook enig begrip opbrengen.Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:48:
Ben hem ook aan het spelen.
Heb jij BC2 gespeeld dan? Amper tot geen problemen op de EA servers, ook in het begin was dit nog buggy maar werd wel redelijk snel gefixt. Waarom denk je dat deze open-beta er is? Voornamelijk om mensen te overtuigen na de crappy beta eerder dit jaar, en te polsen hoe het gaat met de servers.