Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
BC2 beta heb ik ook gespeeld, daar kon je veel meer doen, behoorlijk wat voertuigen besturenbv en dan gaan ze hier eerst zoveel mogelijk weglaten? Wat is het dan voor beta...
CptChaos schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:42:
[...]
Als je toch blijft wijzen naar de Frostbite engine, kijk dan eens naar de engine die momenteel voor CoD gebruikt word. Dit is idd een ernstig verbouwde Quake engine, maar deze is al heel lang (toch zeker sinds CoD4) niet meer veranderd. Nogal logisch dan dus, dat deze goed / soepel draaid tov Frostbite.
Uhr dude, de engine voor MW1 & 2 is aardig verbouwd..... ben benieuwd hoeveel hier nog oorspronkelijk is van de quake engine software.
Frostbite engine heeft verder een bepaalde feel die niet iedereen zal aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo_boy schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:40:
Gister dan toch maar is het spel op gestart, eerst kreeg ik de resolutie niet goed maar uit eindelijk toch gelukt.

Ik moet zeggen, het spel ziet er super uit, jammer dat er nog maar 1 map is die je kan spelen.
Je kunt twee maps spelen (tenminste op de PS3) als je MISSON kiest kun je Helmand Valley kiezen en dat is een prachtig grote map met een andere en leukere gameplay dan Kabul. Kabul vond ik erg tegen vallen maar Helmand Valley is een heel ander verhaal met 1 aanvallend team (Amerikanen) en 1 verdedigend team (Taliban). Misschien komt het toch nog goed met MOH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Het lijkt me wel eens wat om dit spel te testen :)
Jammer is dat je MoH ge pre-ordered moet hebben om te kunnen spelen :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Beta's moet je gewoon op tijd bij zijn, ik zorg dat ik vaak wel ergens een key vandaan vaandel om te kijken of het wat is, laat meestal ook feedback achter wat ik ervan vind, glitches heb ik nog nooit gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
HamburgerHenk schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:51:
[...]

Dude, er kunnen dingen verrot(niet alles maar ok), er is 1 voertuig en je hebt pas 2 maps gespeeld. Ook best logisch in een beta vind je ook niet?
Wél 1 voertuig! Ga er maar vanuit dat de maps in de final niet beter zijn dan de bagger die je nu speelt.
Ik hoor altijd veel mensen blaten dat een bèta een excuus is voor een slecht spel en gigantische bugs, deze dingen moeten in een alpha al verholpen zijn. Volgens deze personen kan het allemaal in de final nog beter worden.
Ga er maar vanuit dat wat je nu speelt, de final is. Als je eenmaal de final speelt, dan denk je: Ja die gozer had toch gelijk, er is niets veranderd.
Bij BC2 was de bèta ook hetzelfde als de final, nu nog moeten de bugs er uit gehaald worden.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 20-07-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:30
Ik wordt zo moe van Steam en EA.. Ik probeer het in de winkel gekochte BFBC2 spel te activeren in steam, is de productcode niet geldig in Steam....

Hoe kan ik een code krijgen voor de Beta van MOH, en tot wanneer is die nog geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Macros4 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:22:
Hoe kan ik een code krijgen voor de Beta van MOH, en tot wanneer is die nog geldig?
Wij hebben weer beta keys (voor PC, XBOX, PS3): Medal of Honor BETA keys

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 20-07-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Stewie! schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:44:
[...]

Kijk eens aan, bedankt zeg!

Ben nu aan het downloaden, ben erg benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
[...]

Dat is echt super! Heb er meteen even 1 aangevraagd en ben nu de beta aan het downloaden..

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
[...]

Helaas, het was te mooi om waar te zijn. Key allready in use melding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Wellicht staan hier tips: http://forum.i3d.net/
Stewie zal het niet voor niets zeggen aangezien hij er nogal direct bij betrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Vandread schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:27:
Wellicht staan hier tips: http://forum.i3d.net/
Stewie zal het niet voor niets zeggen aangezien hij er nogal direct bij betrokken is.
Nee, de code is simpelweg al in gebruik, ik kan wel een screenshot posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Macros4 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:20:
[...]

Heb hem van dezelfde site, maar hier werkt die prima ;)
Kan gewoon server zoeken, joinen en dan lekker schieten :9~

/edit: Moet zeggen dat ik de gameplay niet zo lekker vind. Vind het bewegen niet echt lekker lopen tot nu toe.
Misschien is het gewenning na al die tijd BC2 spelen O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Vincitore op 20-07-2010 18:24 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Macros4 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:20:
[...]

We krijgen de batches met keys direct van EA. Gewoon even een nieuwe key aanvragen, kan je er verder niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

@stewie! thanks, heb inmiddels m'n beta-key geclaimed.. het enige wat nog rest is de cliënt te downloaden en te beginnen. Helaas ben ik niet thuis op het moment :(

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Stewie! schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:40:
[...]

We krijgen de batches met keys direct van EA. Gewoon even een nieuwe key aanvragen, kan je er verder niet mee helpen.
Ik heb net een nieuwe code gemaild gekregen, op een ander mail account.

Als ik de code invoer krijg ik een tweede melding, waarna ik nog een keer de productcode in moet voeren. Vervolgens krijg ik deze melding:

pc_dialog_failed_reg_code_allready_in_use

Nouja, helaas, dan maar geen MOH beta, als het niet wil, dan wil het niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik heb geen idee wat je fout doet, misschien dat een andere twieker dit al eens heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Macros4 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:23:
[...]

Ik heb net een nieuwe code gemaild gekregen, op een ander mail account.

Als ik de code invoer krijg ik een tweede melding, waarna ik nog een keer de productcode in moet voeren. Vervolgens krijg ik deze melding:

pc_dialog_failed_reg_code_allready_in_use

Nouja, helaas, dan maar geen MOH beta, als het niet wil, dan wil het niet.. :(
En je hebt hem wel geregistreerd op de site? En die code ingevuld in MoH, en niet de Beta code zelf?

[ Voor 4% gewijzigd door Vincitore op 20-07-2010 20:22 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Het werkt nu gelukkig, heel erg bedankt allemaal, vooral Stewie.

Valt me direct op dat de engine strakker en soepeler draait dan BC2..

Hebben jullie ook dat al je op Y of U drukt dat je niet kunt chatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:43

kronolith

[EDIT]

Klopt, je mag dan het spel opnieuw opstarten, omdat je na een druk op Y niks meer kunt doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Laatst online: 30-11-2023
[...]

Thanks!
Ben nu aan het downloaden voor de PS3

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook een key kunnen bemachtigen en ben al flink aan het schieten. :)

Mijn eerste indruk is dat het echt een beta is, maar in het algemeen is het best een goed spel.

De map Kabul is niet echt interessant, maar die andere wel, Helmand. Een lekker groot en open speelveld, waar je op verschillende manieren kan vechten.
Dit is veel leuker vechten dan op de mappen van MW2.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
unfor schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:43:
[...]

Jij hebt zeker geen BC2 of MW2 gespeeld?
Het is een slechte kopie van MW2 met de engine van BC2 maar dan zonder alles wat BC2 leuk maakt. (Destruction, Vehicles, Fatsoenlijke maps etc)
Leg mij nu eens uit wat MoH leuker maakt dan andere shooters, ik heb de beta gespeeld en na een uur eraf gegooid.
Toevallig heb ik ze alle 2 liggen, MW2 vind ik geen zak meer aan wegens het aanwezig zijn van al die hackers (verpest dus) BC2 vond ik niet zo geweldig online (ook maar 1x gespeeld).

Voor de rest ben ik altijd fan geweest van MoH (voornamelijk MoHaa).

Iedereen heeft zo zijn meningen over een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik starte gisteren mijn steam op na een zeer lange tijd en ik kreeg zo'n bericht dat alle mensen die BFBC2 via steam hadden gekocht ook de beta van MoH mochten spelen. Dus die maar metteen gedownload en ik ben nu daar mee aan de slag. En ik moet zeggen dat dit me beter ligt dan bad company. Ik heb TDM en die assault gespeeld en vind de pace van de game beter. Het is een beetje een mix van bc2 en mw2 en dat bevalt me wel. Enige jammere is dat je niet je eigen class kan maken zoals in mw2, maar dat is vast overbrugbaar. Wel zijn er er massive cheaters aanwezig al niet normaal. Zat net in een game waar een gast 65/7 stond en letterlijk alleen maar headshots schoot. Elke keer dat hij mij pakte was dit zo. En met onmogelijke draai hoeken. Maja het is een beta, hopelijk zorgen ze dat die poep er uit is voordat de game er echt is.

vanmiddag maar ff verder of zo, best interesant.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
EDIT key is reeds vergeven!

[ Voor 81% gewijzigd door Jovas op 21-07-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik kan niet meer bukken als ik op mijn control druk, meer mensen daar last van?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Macros4 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:47:
Ik heb door mijn geklooi een beta key over, wie hem wil hebben zegt het maar, dan stuur ik je een PM
Misschien even het platform vermelden, of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basserr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-12-2021
Macros4 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:47:
Ik heb door mijn geklooi een beta key over, wie hem wil hebben zegt het maar, dan stuur ik je een PM
ik zou hm maar al te graag willen gebruiken, stuur me even een bericht als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Laatst online: 30-11-2023
wat een slecht spel, echt ben blij dat ik geen pre order heb gemaakt hiervoor.
In de trailer ziet het er echt vet uit maar in-game zuigt het.
En dan ga ik niet eens beginnen over de vele bugs want het is een beta en die mogen daar nog inzitten.
Maar het is gewoon echt lelijk.
Speel het op de ps3 en ben gewend om zowel MW2 als BC2 te spelen.
Aan bad company 2 ben ik echt verslaafd en vind het geweldig om dat online te spelen.
Wapens klinken als speelgoed, recoil is onrealistisch, mortar strike ziet er lelijk uit, hand grenade onploft na enkele seconden (wegrennen niet mogelijk), machinegun van tank lijkt rubberen kogels te vuren want enemys gaan na 3 kilo lood niet down, houterige beweging, enemy's niet kunnen spotten, vreselijke menus, irritant muziekje als je dood gaat, te snelle gameplay, etc etc

maarja iedereen zn eigen smaak, ik vond MAG voor de PS3 ook een peepspel en dit lijkt er veel op.

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

[...]

Dus ik moet een server bij je bestellen voor die keys ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

nee, scroll es naar beneden ;)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:21
en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

oo kennerlijk zijn ze op, want eerst als je helemaal naar beneden scrollde kon je je gegevens invullen en dan kreeg je een mailtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Je moet die i3d site van Stewie in de gaten houden, daar had ik dus wel de keys vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Leuk spel, maar totaal inferieur aan BC2.

Zo'n beetje alles aan BC2 is beter na het net weer even gespeeld te hebben na de MOH beta.

Voelde alsof er een handicap werd opgeheven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Steam users die BC2 hebben gekocht via steam kunnen de beta downloaden kwam er eigenlijk net pas achter dus ga het wel ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Weet iemand of dit een steam game word ala MW2? of krijgen we weer een aparte friends list net als in BFBC2? Het zou zo veel makkelijker zijn via steam namelijk. Plus dat ik em toch wel in steam koop, dit is puur zo'n game die ik toch alleen online ga doen :)

Verder is de beta best vermakelijk en de bolt action sniper is win. Maar rpg's schieten is ook best leuk :) De gameplay ligt me tot nu toe beter dan bij bc2. Meer action based. Het is alleen zo dat ik altijd in het retard team zit of zo. Zit ik op een plek met me sniper, denkt zo'n naap, laat ik er naast gaan zitten is vast goede plek, b00m beide dood omdat hij niet genoeg in cover zat :s En gelukkig gebeurt dat noooooooooit /sarcasm.

plus het feit dat er nu al veel cheaters zijn. de game is iig gepreodered.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ik heb 0,0 integratie in Steam gezien bij de beta, dus het lijkt me geen Steam/steam friends gebaseerde community game.

[ Voor 41% gewijzigd door Vandread op 22-07-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Mja dit word hem niet ik mis de vrijheid die BC2 wel heeft en de rauwheid (gevoel) van het schieten met de wapens.

MOH lijkt meer een tunnel visie gericht spel je kan bijna niet anders dan alleen maar recht vooruit en of recht achteruit. De vijand flanken is bijna niet mogelijk door zeer beperkte speelveld. Er zitten wel veel camper spots in dus als je niet van campers houd dan word dit je spel zeker niet haha >:) .

De city map Kabul is wat beter zo op het eerste gezicht. Deze map lijkt een beetje op een COD waw map maar dan met veel camp spots 8)7 .

MOH gaat GEEN BC2/COD killer worden daar ben ik 100% zeker van ondanks de gave trailers :P daar is het spel gewoon te zwak voor ( ja ik weet het BETA)

Het is meer leuk voor de afwisseling denk ik... Zelfs daar ben ik nog niet uit. Ik heb moet de beta wellicht wat langer spelen om daar echt achter te komen |:( ik wacht in ieder geval af hoe het spel zich verder zal ontwikkelen.

Overigens zijn de trailers weer erg mooi gemaakt marketing daar zijn ze bij EA toch wel sterk in.

[ Voor 85% gewijzigd door JT888 op 22-07-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

net even gespeeld, maar ik snap die rpg niet ? :S
Ik schiet recht op iemand, en het is gewoon geen kill ?

en ik kan m'n reso niet aanpassen ? hij staat gelocked op 1024x768, iemand daar een oplossing voor ?

Redelijk vette game, al moet ik wel zeggen dat ze wel het een en ander moeten verbeteren/fixen :) kom van MW2 , maar ik zou dit wel heel graag willen spelen.. lijkt alsof mensen wat meer nadenken tijdens het spelen, omdat het allemaal wat trager gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Gewoon selecteren in options en dan met je muis erop klikken 1x en dan op ENTER drukken op je keybord ;).
Dan opent het menu en kan je de Resolutie aanpassen.

Werkt blijkbaar nog niet naar behoren in de BETA ...

PS: @BobF. speel je geen BC2 ?? zeker ff proberen hoor _/-\o_

[ Voor 86% gewijzigd door JT888 op 22-07-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zulk soort dingen al ja, het wijzigen van m'n resolutie heb ik echt moeten uitvogelen in het menu. Zelfs de menu's zijn al brak dus :{ Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er mankeert nog een hoop aan MOH Beta, maar toch vind ik de Helmand Valley map erg leuk om te spelen. De map is mooi en zit redelijk goed in elkaar en mission based spelen is in mijn ogen toch leuker dan deathmatch of team deathmatch. De deathmatch Kabul map is waardeloos vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rienk333
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09-2021
Ik heb na een lange tijd weer eens MOHAA Breakthrough geïnstalleerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om fullscreen te spelen. Daarom vraag ik me af of het mogelijk is om met een resolutie van 1900x1200 te spelen. Ik heb uiteraard gekeken bij de opties in het spel, daar staat als maximale resolutie iets van 1200x1000. Maar ik kan me herinneren dat je soms ook iets in de eigenschappen aan kan passen waardoor je toch fullscreen kan spelen.

Misschien is dit niet helemaal de juiste plek om deze vraag te stellen maar omdat ik geen topic kon vinden over MOHAAB hoop ik dat ik hier toch geholpen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Rienk333 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:12:
Ik heb na een lange tijd weer eens MOHAA Breakthrough geïnstalleerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om fullscreen te spelen. Daarom vraag ik me af of het mogelijk is om met een resolutie van 1900x1200 te spelen. Ik heb uiteraard gekeken bij de opties in het spel, daar staat als maximale resolutie iets van 1200x1000. Maar ik kan me herinneren dat je soms ook iets in de eigenschappen aan kan passen waardoor je toch fullscreen kan spelen.

Misschien is dit niet helemaal de juiste plek om deze vraag te stellen maar omdat ik geen topic kon vinden over MOHAAB hoop ik dat ik hier toch geholpen kan worden.
Zo moeilijk is het toch niet om te googlen?
http://www.widescreengami..._of_Honor:_Allied_Assault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
heeft iemand nog een key over of een manier om een te krijgen? Ben inmiddels BC2 wel zat en toe aan iets nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Ai, een beetje in een opwelling preorder geplaatst, maar het lijkt dat er nog wel veel moet gebeuren... Hopen dat het goedkomt, vond zowel MW2 als BC2 erg leuk om te spelen, dus hoop dat dit ergens hier tussen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Inmiddels een paar uur erop zitten met die Betá, niet onaardig, in het begin vond ik het echt belabberd spelen. Het gaat allemaal een tikkie langzamer dan in MW2 maar de maps zijn wel leuk en met een beetje taktisch spelen is het best wel geinig, ben er onderhand wel aan gewend. Vooral wapens zijn wennen, als je loopt gaat het wapen helemaal op en neer en ik vind ze niet allemaal even mooi en goed op het echte wapen lijken.

Spel is ook erg mooi, jammer dat ik hem niet helemaal met alles op high kan spelen omdat me laptop het niet aan kan :) .

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Iemand nog ergens keys gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch na een tijdje spelen begin ik toch echt wel fan te worden van deze schooter.
Speel eens een tijdje Mission , bijzonder mooie map met veel glooingen en schuil plaatsen
en probeer eens mee te spelen met de missie.
Kijk nu eens niet naar je KD ( fuck k/d) maar gaat er eens voor en verover samen de objective's
Wees niet die sniper uit BFBC2 of de runner uit MWF2 maar speel zoals je in een echte oorlog zou
spelen.
Maak gebruik van de beschuting, ren dus niet rond maar probeer echt vanuit de dekking op te rukken naar die
roadblok of bunker en verover dat gebied.
Geloof me als je aan het eind van de missie hebt gewonnen dan geeft dat wel een kick.

Ok er zijn wel dingen die ik echt slecht vind, zoals de dood ervaring, en het gebrek aan een killcam.
Ook zijn de gebruikelijke spawnplek klootzakker weer aanwezig, die duidelijk voor eigen kills gaan ipv
objective's, ik hoop dat ze dit nu eens goed aanpakken door het gebied te verkleinen na verlies.
Grafish vind ik de maps veel mooier dan bfbc2, en veel levendiger dan de maps in MWF2
De besturing is behoorlijk goed en mogen de bewegingen wel wat vloeiender zijn. maja dat zal wel het gebrek
aan 60 fps zijn.

Kortom.. ik zal deze game zeker aanschaffen en hoop dat ze nu ook eens aan de clan gemeenschap denken
behalve een clantag, want wat dat betreft blijft killzone 2 superieur met zijn clan pagina;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 00:28:
Toch na een tijdje spelen begin ik toch echt wel fan te worden van deze schooter.
Speel eens een tijdje Mission , bijzonder mooie map met veel glooingen en schuil plaatsen
en probeer eens mee te spelen met de missie.
Kijk nu eens niet naar je KD ( fuck k/d) maar gaat er eens voor en verover samen de objective's
Wees niet die sniper uit BFBC2 of de runner uit MWF2 maar speel zoals je in een echte oorlog zou
spelen.
Maak gebruik van de beschuting, ren dus niet rond maar probeer echt vanuit de dekking op te rukken naar die
roadblok of bunker en verover dat gebied.
Geloof me als je aan het eind van de missie hebt gewonnen dan geeft dat wel een kick.

Ok er zijn wel dingen die ik echt slecht vind, zoals de dood ervaring, en het gebrek aan een killcam.
Ook zijn de gebruikelijke spawnplek klootzakker weer aanwezig, die duidelijk voor eigen kills gaan ipv
objective's, ik hoop dat ze dit nu eens goed aanpakken door het gebied te verkleinen na verlies.
Grafish vind ik de maps veel mooier dan bfbc2, en veel levendiger dan de maps in MWF2
De besturing is behoorlijk goed en mogen de bewegingen wel wat vloeiender zijn. maja dat zal wel het gebrek
aan 60 fps zijn.

Kortom.. ik zal deze game zeker aanschaffen en hoop dat ze nu ook eens aan de clan gemeenschap denken
behalve een clantag, want wat dat betreft blijft killzone 2 superieur met zijn clan pagina;s
Chapeau! :Y) Mooie uitleg en hoewel ik de bèta niet speel ga ik het spel zeker kopen wanneer het uitkomt! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Ik denk dat dit spel een grote flop zal worden. Ik heb niet de beta gespeeld, ik heb redelijk wat beta filmpjes gezien, en zover ik weet heeft dit spel niets nieuws toe te voegen. Het feit dat er geen Steam-friends opties zijn geïntegreerd zal misschien niet heel belangrijk zijn, want BC2 doet het immers ook zonder, maar het verliest wel wat interesse onder sommigen.

Als ik me niet vergis gebruikt dit spel net als BC2 ook de Frostbite engine, maar in MoH kunnen geen muren worden verwoest. Gebouwen vernietigen zou hier prima te pas kunnen komen, het weerhoud campers tot enige hoogte en voegt een heel nieuw gameplay element toe. Ik vind het zelf in BC2 erg vernuftig werken en niets is leuker dan met een RPG een camper achter een muur weg te blazen! :)

Daarnaast lijkt het spel gewoon niet de 'x-factor' te hebben. En die term is erg discutabel maar als het niet lekker aanvoelt en de wapens nauwelijks recoil hebben, de sniper rifle standaard met een red dot sight komt en noem maar op, dan is er toch iets mis. Maar goed, dit is natuurlijk de beta. Er kan nog van alles veranderen, maar als zulke belangrijke elementen niet op orde zijn dan heeft dit spel weinig kans van slagen.

En dan heb ik het niet eens over de concurrentie gehad, want waarom zou je dit spel willen spelen? MW2 is veel uitgebreider, speelt lekker en ziet er goed uit. Steam-friends is geïntegreerd en er zijn veel spelmodes. Wapens kunnen worden gemod, je kan perks kiezen, deathstreak etc. Sommige van deze opties komen ook in MoH voor, maar zover ik weet zijn deze niet heel erg uitgebreid. BC2 heeft weer de voertuigen, grote maps, objecten die kapot kunnen. MoH probeert er tussen in te zitten, maps met de schaal van MW2 maar met de teamplay elementen van BC2. Het is jammer om te zien hoe erg dit spel probeert te lijken op de concurrentie, tot op de interface aan toe. Ik kan het ook volledig mis hebben en misschien wordt Medal of Honor wel een enorme hit maar ik kan er me weinig bij voorstellen.

/einde rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik vond de eerste trailers echt super vet, maar na het zien van de béta gameplay filmpjes, is mijn interesse ook wel redelijk gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het echt een grote hit gaat worden zal blijken, echter je zou toch eens die beta moeten spelen.
Het speelt veel beter en vlotter dan BFBC2 en toch minder snel dan mwf2, verder is dat vrij spelen van wapens vrijwel gelijk als bfbc2.
Heel veel mensen o.a ikke kan wel schijten op die killstreaks en perks die je superieur maken tov je medespeler
ook de snelheid en bewegingsvrijheid in mwf2 is zo onrealistich snel dat dit baasje het gewoon niet meer kan volgen ( 1969 :-) daartegen heeft Moh wel de juiste balans tussen snelheid en beweging en daarbij het gemis aan perks dat je toch wat rustiger kunt gamen.

De keuze is simpel, de jeugd ( over het algemeen houd die toch van het snelle schietwerk ) zal black ops spelen
terwijl de kilstreak en perks haters zich meer zullen vermaken met MoH.
Zelf was ik van mening dat BFBC2 de game ging worden zei het dat het daar wemeld van snipers en spawnbase campers, waarbij de maps voor mijn gevoel veel te groot zijn en je al snel het doelwit bent.

Maar goed dit is natuurlijk de mening van een veteraan met roots in counterstrike en DOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is vandaag afgelopen met de MOH beta op de PC en PS3:

http://twitter.com/medalofhonor/status/19926511125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Moet zeggen dat ik BC2 toch een stuk leuker vind, heb me gisteravond weer kostelijk vermaakt. Kijk erg uit naar die Vietnam expansie, maar ben ook erg benieuwd naar 1943 Pacific voor pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:14
Probleem van BC2 is dat het aantal maps vrij klein is en dat dit ondertussen best begint te vervelen.

Zoals eerder gezegd vind ik CoD meer arcade shooters en vergelijk ik het maar met Counterstrike. BC en deze MoH zijn toch bet iets anders en mijn inziens beter. Maar dat laatste is een kwestie van smaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
De keuze is simpel, de jeugd ( over het algemeen houd die toch van het snelle schietwerk ) zal black ops spelen
terwijl de kilstreak en perks haters zich meer zullen vermaken met MoH.
Ik ben bang dat ik je dan moet teleurstellen, in MoH zitten wel killstreak nonsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Mee eens, het wordt tijd voor echte nieuwe maps in BC2. Als ik MW2 zou kopen zou ik het alleen al voor het aantal maps doen(maar ik doe het toch niet haha).

Verder kijk ik erg uit naar de Vietnam expansie, en wanneer komt verdikkeme 1943 nou eens uit? Die kan ik lekker goedkoop downloaden met dat VIP gedoe! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
Zijn er nou nog mensen die hem op de Xbox 360 hebben gespeeld? Zit zelf op dit moment meer te wachten op de nieuwe CoD maar wil nog graag weten hoe deze speelt ivm BC2 en MW2. En dan ben ik dus voornamelijk benieuwd wat 360 gamers ervan vinden aangezien ik momenteel beter met een controller ben dan met tobo-muis :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Martinspire schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:33:
Zijn er nou nog mensen die hem op de Xbox 360 hebben gespeeld? Zit zelf op dit moment meer te wachten op de nieuwe CoD maar wil nog graag weten hoe deze speelt ivm BC2 en MW2. En dan ben ik dus voornamelijk benieuwd wat 360 gamers ervan vinden aangezien ik momenteel beter met een controller ben dan met tobo-muis :X
Je bent niet beter met controller, maar je tegenstanders zijn gewoon net zo slecht.
Iedereen is gebonden aan dezelfde waardeloze controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
unfor schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:12:
[...]

Je bent niet beter met controller, maar je tegenstanders zijn gewoon net zo slecht.
Iedereen is gebonden aan dezelfde waardeloze controller :)
Ik heb niet echt veel zin om met je in debat te gaan over controllers vs tobo-muis, maar geloof mij: ik ben met dat ding ondertussen veel beter. Speel nu paar jaar op de x360 wat shooters en eigenlijk nooit meer op de pc (op wat strategie spellen na). Tuurlijk de gamers zijn niet allemaal even goed, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen goede gamers rondlopen. En bovendien: bij de PC heb je ook zat n00bs ;)

Ik geloof trouwens dat er voor een hoop games ook gewoon de console versie wordt getoond in (gameplay-)trailers en dat je dat niet direct doorhebt. Geloof mij, zo heilig is die tobo-muis echt niet.

Maar goed, reacties over de 360 beta zijn dus gewenst.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 03-08-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik was zelf extreem sceptisch over Medal of Honor. Ik heb Mw2 (ps3) en BFBC2 (pc) en ik speel al jaren shooters, met name online.

Toen ik de beta ging spelen vielen me wat dingen op... Met name dat mensen teveel willen dat het de 'next mw2 of bfbc2' word... Ik zal een mini-reviewtje over de beta schrijven:

Eerste indruk:

Graphics:
Het eerste wat je ziet als je een game opstart zijn de graphics. En de graphics van MoH mogen er zijn. Ik speel de PC versie dus ik kan niet beoordelen hoe de game er op de consoles uit ziet, maar op de PC met alles op hoog is het een lust voor het oog; denk BFBC2 met wat peper in zeh butt.
Het spel draait dan ook op een verbeterde Frostbite Engine (van DICE).
Alhoewel de graphics mooier zijn dan BFBC2, is de schaal van vernietiging veel kleiner, maar hier kom ik dadelijk nog op terug.

Geluid:
Hier kan ik kort over zijn: fantastisch! Wie ooit BFBC2 gespeeld heeft weet dat DICE geluid veel en veel serieuzer neemt dan de meeste devs. Als je je volume luid hebt staan en je knalt met een shotgun in de open lucht: niets aan de hand... Doe hetzelfde in een klein gebouw of garage en gegarandeerd dat je je de eerste keer kapot schrikt.

(Valse?) Verwachtingen:

Veel mensen zeggen: MoH = BFBC2 + MW.
Klinkt leuk, niet? Ja dat klinkt heel leuk ja, maar door deze vergelijking gaan mensen verkeerde verwachtingen en eisen aan het spel stellen...

Heel veel Mw2'ers die dit spel willen spelen willen graag dingen zien als:
-Snelle infantry gebaseerde gameplay.
-Gebalanceerde Killstreaks
-Grotere maps dan Mw2
-De bekende mogelijkheid een heel team te stoppen als je echt goed bent in de game.
-Geen of weinig voertuigen.
-Flitsende actie boven tactiek.

Het BFBC2 kamp daarentegen verwacht:
-Gebalanceerde infantry & vehicle gameplay.
-Geen Killstreaks
-Even grote maps als BFBC2
-Teamwork als absoluut vereiste.
-Voertuigen.

Oftewel: Het MW2 kamp wil MoH zien als een Mw2.5 en BFBC kamp wil MoH zien als BFBC2.5.
Vooral het laatste kamp verwacht dit teveel: Het spel ziet er immers vrijwel gelijk uit, draait op dezelfde engine en komt van dezelfde devs als BFBC2! Toch vind ik de vergelijking niet eerlijk...

Ik heb de beta nu echt door en door gespeeld tot de dag dat hij stopte en kan nu vertellen wat het precies brengt:

Gameplay:
Feel:
Het spel speelt en 'voelt' qua besturing aan als een iets soepelere en snellere BFBC2. Vooral mikken is erop vooruitgegaan en voelt iets minder 'zweverig' dan het leek te doen in BC2. Zal vast door de verbeterde Frostbite engine komen.
Je kan je snel voortbewegen en alles voelt vrij vloeiend aan. Het spel werkt met het vertrouwde 'aim down sight' principe dat inmiddels de standaard is geworden van moderne shooters.
Je kan oneindig sprinten (je soldaat zal niet 'moe' worden -Red.) en spring manoeuvres worden aangemoedigd, vooral in de map Kabul City Ruins waar je van dak naar dak kan springen op sommige plekken.

Schieten:
Het schieten in dit spel gaat vloeiend, er is weinig 'merkbare' recoil, maar de kogels spreiden wel naarmate je langer vuurt. Op dit moment in het spel zijn de assault rifles alleen nog veelste (lang) accuraat op afstand... Speel een paar unlocks vrij en modificeer je wapen optimaal (denk BC2 stijl, maar net anders) en je kan de meeste snipers te snel af zijn. Voor de rest 'voelt' het schieten gewoon leuk.

Net als in Mw2 krijg je zodra je een vijand (of meerdere) dood een cijfer in je scherm of een optelsom met hoeveel xp je vrijgespeeld hebt. Het is maar een kleinigheidje maar voegd wel iets toe vind ik zelf altijd.

Leveldesign:
Heel erg goed, echt een meevaller. Kabul City Ruins is echt een zeer hectische rush tactic map, waar flankeren ech werkelijk optimaal kan werken en een heel team kan ruineren als je het goed doet. Bovendien is het een vrij sfeervolle map. Alleen jammer dat steeds dezelfde scripted events gebeuren na zoveel minuten in de map (vliegtuigen schieten een flatgebouw kapot dat een rookgordijn veroorzaakt bv.).
Deze map word als een soort Team Deathmatch mode gespeeld waar je spawnpunten kan verschuiven door naar gebieden te trekken met je team.

Helmand Valley daarentegen is een objective based map a la 'Rush' van BC2. Het grote verschil is echter dat deze mode meer lijkt op de objective maps van Wolfenstein: Enemy Territory... Kent iemand de map Goldrush nog? Partij A krijgt 1 tank en meot daarmee een objective opblazen. Maar voordat ze daar komen een hele rits objectives completen, dingen opblazen, innemen, stelen of wat dan ook voordat de tank zijn taak kan volbrengen... Partij B doet alles om dit te voorkomen en krijgt tools (mounted MG's, Bunkers, Mijnen) om te verhelpen dat Partij A zijn taak volbrengt. Deze mode is een stuk leuker dan de vergelijkbare mode in BC2: Niet omdat er maar 1 voertuig is (de tank), maar omdat de objectives diverser zijn dan alleen Com Centres opblazen.

Ik kan hier nog veel langer over doorgaan maar ik houd me in... Dit zou een kort verhaal worden :o

Korte Q&A:

Q:''OMG ER ZITTEN KILLSTREAKS IN HET SPEL!!111one!!11''
Answer: Ja dat klopt. Alleen zijn dit allemaal varianten van artillerie of mortier aanvallen. Of uiteindelijk een ''predator missile'' en zijn ze lang niet zo vervelend en aanwezig als in Mw2.

Q:''OMG WAT EEN BUGS''
Answer: Beta... En ja vooral de Ragdoll bugs zijn hilarisch... Schiet met een gemodificeerde sniper een headshot en zie hoe sommige lijken dan ineens een sprong maken en over een flatgebouw(!!) heen zullen springen >:)

Q:''Er zitten maar weinig voertuigen in dit spel :S''
Answer: MoH is infantry based en heeft alleen voertuigen als deze benodigd zijn om een objective te halen.

Q:''Waarom schijf je dit tan2 languh verhaal vriend?! Wat je punt...
Answer: Ik vind dat MoH een eerlijke kans verdient... Zeker omdat het lekker wegspeelt en de objective mode waarschijnlijk de eerste ongelofelijk leuke objective-based multiplayer maps gaat bieden na Wolfenstein: Enemy Territory
Daar voelde elk objective als: ''YES!! On to the next one...'' En niet als ''Joehoe... weer een vlag/comm centre/spawnpoint ingenomen... nog drie te gaan...'' omdat ze hier veel meer zichtbaar divers en merkbaar zijn...

Ok... dit was mijn korte intro... En er zullen vast onlogische zinnen instaan enzo, want ik ben heel erg moe en verveel me op me werk... Vragen? Mag altijd... Opmerkingen? Mag ook altijd... >:)

PS:
Eigen conclusie tot zo ver:
Dit spel neemt wat Mw2 leuk maakt, haalt veel ergernissen weg door er een scheutje BFBC2 aan toe te voegen en een klein snufje Wolfenstein ET qua objectives...

Eigenlijk gaat deze game worden wat Mw2 had moeten zijn en lijkt ook meer op dit publiek gericht dat van of snelle actie houd, of clan-based teamplay (iets wat mw2 miste). De mensen die die game gaan ontgroeien gaan dit fantastisch vinden.

Mensen die BFBC2 spelen, blijven BFBC2 spelen waarschijnlijk. Hetgene wat BFBC2 leuk maakt zit hier niet echt in: destruction is erg limited en alleen op bepaalde 'cruciale' punten of coverplekjes mogelijk (ok ok... en alle bomen) en tevens is er geen sprake van echte voertuigcombat. Mensen spelen BFBC2 juist voor die reden, dus MoH word 'm dan niet, of meer iets ''voor erbij''.

MoH lijkt een leuke mix van verschillende zeer goede shooters, die net wat weinig eigen karakter toont nog. Maarja... Wat wil je ook... Met maar twee speelbare levels ;) :o :+

[ Voor 7% gewijzigd door Brutal1ty op 07-08-2010 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je dit heel netjes en boeiend hebt geschreven en deelt dezelfde conclusie met jou.
Uiteindelijk is het een geheel andere game als MWF2 & BFBC2 en moet dat ook niet vergeleken worden
met deze 2.

Het zijn de gamers die het spel maken of breken, want iedereen weet waarom mwf2 zo gehaat wordt
Te veel killstreaks, te veel perks, en uiteindelijk te veel kids die zo fucking snel zijn dat het voor de gewone
gamer onspeelbaar is geworden.
En wat denk je van die akimbo schotguns, en momenteel populair het vereselijk irritante quick-scopen.

Ook bfbc2 zie ik steeds minder gespeelt, de reden dat men daar massaal afhaakt is zoals ik al bijna direct
had voorspelt, de te grote maps waarin hele kuddes met snipers elkaar te lijf gaan, de zweverige besturing,
maar vooral de mogelijkheid om spawn plaatsen te campen.
Persoonlijk de grootste reden voor vele clans het gemis om met meer dan 4 gamers tegelijk te joinen in een game.

kortom, ik hoop dat MoH het gaat worden met niet te veel killstreaks of perks, goede spawn plaatsen waar niet op gecamped kan worden en vooral zonder het grote leed dat sniper heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Snipen in MoH is zeer effectief op het moment, maar wel goed te counteren met een gemodificeerde assault rifle of ze zijn weg te jagen met een killstreak reward. In de Valley zijn ze wel vervelend though :P

Ik denk gewoon dat je, ondanks uiterlijke verschillen, ALS je gaat vergelijken je dit als een mix moet zien tussen objective based team spellen als W:ET en de snelheid en setting in de stijl van Mw2, draaiend op de Engine en me de feel van BFBC2... Maar niet verwachten dat het Mw3, BFBC3 of whatever is. Zo'n gekke instelling :P

Heb velen zo negatief gehoord over de beta... Terwijl mijn enige 'hekelpunt' het feit is dat er maar 2 speelbare maps waren... Voor de rest werkte alles vrij netjes, alleen veel graphical glitches en een paar ''trickjump'' bugs die ik te makkelijk kon 'gebruiken' :) Voor de rest was het een positieve ervaring... Ik heb de beta meer gespeeld dan BFBC2 die ik al heel wat langer heb bijvoorbeeld en juist DAT zegt mij wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
@Brutal1ty (of andere beta spelers): ff wat vraagjes

1) Tot de dag van vandaag speel ik heel vaak BFBC2 samen met wat vrienden online op de 360 en heb hier heel wat lol in, ook MW2 heb ik heel vaak gespeeld. Beiden vind ik erg leuk om te doen. Het voordeel van BC2 vind ik nog altijd dat je in squads kunt werken en je veel beter in de gaten kunt houden hoe je teammates spelen. Zit er ook een soortgelijke functie in MOH of is het toch ieder voor zich?

2) In BC2 zit vertraging in het spawnen en in MW2 niet. Hoe zit dat in MOH? Ik heb namelijk een hekel aan wachten :+

3) Bij hoeveel kills krijg je wat voor killstreaks?

4) Noem eens wat voorbeelden van perks en wat waren je favorieten?

5) Ik hoorde dat er nogal wat problemen waren met de verbindingen naar games toe en dat het voor sommigen onmogelijk was om te connecten met een game. Vooral console gamers hadden daar last van. Heb je er zelf nog wat van gemerkt?

Ik kon helaas niet meer in de beta komen en had geen zin om voor een weekje 360 beta nog een pre-order ergens te doen. Ik twijfel nog wel of ik hem haal, maar als ik hem haal zal dat waarschijnlijk de limited edition zijn vanwege de bf3 beta. Al weet ik niet of die nou ook op de 360 komt. Daar speel ik toch liever mijn games en shooters op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Martinspire schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:36:
@Brutal1ty (of andere beta spelers): ff wat vraagjes

1) Tot de dag van vandaag speel ik heel vaak BFBC2 samen met wat vrienden online op de 360 en heb hier heel wat lol in, ook MW2 heb ik heel vaak gespeeld. Beiden vind ik erg leuk om te doen. Het voordeel van BC2 vind ik nog altijd dat je in squads kunt werken en je veel beter in de gaten kunt houden hoe je teammates spelen. Zit er ook een soortgelijke functie in MOH of is het toch ieder voor zich?
Je hebt altijd de optie 'deploy @ base' of 'deploy @ squad/teammates' Het heet anders ingame, maar de functie komt op hetzelfde neer

2) In BC2 zit vertraging in het spawnen en in MW2 niet. Hoe zit dat in MOH? Ik heb namelijk een hekel aan wachten :+
In MoH hangt het van de spelmodus af en van nog een aantal factoren. Bijvoorbeeld in Kabul City Ruins wat dus een soort TDM spelmode is heb instans spawn. Bij de objective based map heb je als aanvallende speler vaak een iets snellere spawn dan als verdedigende, maar wel een paar seconden. Tevens als je heel veel 'kamikaze' acties pleegt vlak nadat je spawnt lijkt het ook langer te duren.

3) Bij hoeveel kills krijg je wat voor killstreaks?
Niet exact op gelet. Deze info is vast wel te vinden via google. Het komt er op neer dat je eerst een mortar strike krijgt OF extra munitie. Daarna een airstrike OF flak jackets. Daarna een Missile OF nog een andere defensive killstreaks... Je kan dus altijd een keuze maken tussen offensief of defensieve killstreaks. Een zeer handige is de UAV defensive killstreak die je uit Mw2 kent. Deze werkt echter niet in de Hardcore modus, waar de radar uitgezet kan worden a la BFBC2

4) Noem eens wat voorbeelden van perks en wat waren je favorieten?
Must have voor mijn favo wapen (assault klasse) waren: Combat Scope (extra range, minder damage, en heel belangrijk: meer zoom) + HP bullets (hollow point/high power, meer damage, minder accuraat) + nog eentje naar keuze. Het eindresultaat was een iets krachtiger, minder accuraat wapen met meer range en veel zoom. Accuracy en Range zijn los van elkaar en zelfs met deze opties was hij superaccuraat. Overpowered dus in beta. Was ook te merken aan m'n scores...

5) Ik hoorde dat er nogal wat problemen waren met de verbindingen naar games toe en dat het voor sommigen onmogelijk was om te connecten met een game. Vooral console gamers hadden daar last van. Heb je er zelf nog wat van gemerkt?
Ik speel op de pc en alleen de server browser was nog redelijk bugged... Voor de rest weinig tot geen verbindings en lag-problemen gehad

Ik kon helaas niet meer in de beta komen en had geen zin om voor een weekje 360 beta nog een pre-order ergens te doen. Ik twijfel nog wel of ik hem haal, maar als ik hem haal zal dat waarschijnlijk de limited edition zijn vanwege de bf3 beta. Al weet ik niet of die nou ook op de 360 komt. Daar speel ik toch liever mijn games en shooters op.
Als ik het verkeerd beantwoord heb of nog wat moet toevoegen doe ik dat vanavond uit m'n werk :)
Meer vragen?

[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 07-08-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Brutal1ty schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:12:
[...]

Als ik het verkeerd beantwoord heb of nog wat moet toevoegen doe ik dat vanavond uit m'n werk :)
Meer vragen?
Thanks voor de antwoorden.

Krijg er al een stuk meer zin in, dan wat ik uit de overige reacties op internet haalde.
De tijdschriften en previews van grote sites waren ook wel redelijk enthousiast dus ik had wel een idee dat het wel een goede game was.

Eens gaan zoeken waar de pre-order het goedkoopst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Martinspire schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:47:
[...]

Thanks voor de antwoorden.

Krijg er al een stuk meer zin in, dan wat ik uit de overige reacties op internet haalde.
De tijdschriften en previews van grote sites waren ook wel redelijk enthousiast dus ik had wel een idee dat het wel een goede game was.

Eens gaan zoeken waar de pre-order het goedkoopst is.
Ik blijf nog steeds wel sceptisch. MoH kan echt maar twee kanten op gaan nu voor mij...
1. Het gaat verder met de goeie trend van de eerste twee beta levels en word fantastisch.
2. Ze draaien met de rest zwaar de soep in (ik bedoel... een beta met maar 2 levels?! must be a reason...) en verkloten het compleet...

Ik hoop en gok op 1. In dat geval maakt Black Ops al geen kans meer bij mij.

Maar helaas is de beta gesloten... Dus meer krijgen we ook niet te zien denk ik :'(
Word afwachten... Was wel een leuk voorproefje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een mening vragen van onze andere shooter spelers. Schakelen jullie over van BFBC2 of MW2 naar de nieuwe MoH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:47:
Even een mening vragen van onze andere shooter spelers. Schakelen jullie over van BFBC2 of MW2 naar de nieuwe MoH?
Nope, ik niet. Ik wacht mooi op Call Of Duty: Black ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Ik koop voor het eerst dit jaar absoluut geen CoD meer , en speel het al sinds de 1ste op de pc.

Het is mij te hectisch en te chaotisch geworden.

Vond t een leuk previewtje om te lezen , want ik hou wel van een shooter waar wel enig tactiek bij komt kijken zeg maar ! Dus die objective mode lijkt me echt wel tof !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BC2 naar MoH en uiteindelijk BC2:Vietnam. CoD vind ik een beetje het Counter Strike van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Lizardz schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:19:
[...]

Nope, ik niet. Ik wacht mooi op Call Of Duty: Black ops.
Ik sluit me aan bij hierboven ...

Ondanks dat ik het wel leuk vond om enigszins tactisch te bewegen tussen de gebouwtjes ga ik MOH overslaan. Het was toch al nooit mijn favo franchise maar als je de beta gespeeld heb snap je wel waarom ik mis de vrijheid van de battlefield games het speelt gewoon niet zo lekker als een COD of Battlefield game het is te statisch daarvoor een moeilijk te omschrijven gevoel. Hoewel het er grafisch niet slecht uitziet hadden ze imo ook wel destruction erin mogen stoppen 8)7 maargoed dat is voorlopig alleen een Battlefield game gegeven.

Call Of Duty: Black ops zal je geld meer waard zijn naar mijn idee als je moet kiezen uit die 2 games. Maar of die weer een meerwaarde heeft tegenover MW2 is weer een ander verhaal. Voor mij maakt het niet uit aangezien ik MW2 niet heb gekocht en dus sowieso voor Call Of Duty: Black ops ga. Ondanks dat de Battlefield franshise meer mijn ding is ik heb BC2 al en ben nu in afwachting van BC2 vietnam expansion en Battlefield 3 maar dat was de vraag niet :P.

[ Voor 13% gewijzigd door JT888 op 23-08-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Nieuwe video van Medal Of Honor. En er komt meer aan. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Weet er iemand of er ook een demo komt ? Ik heb BC2 gekocht omdat de demo er goed uit zag. En de beta zoog dus Ik hoop nog dat er een demo komt.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Laatst online: 17-09 05:24
Larrs schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:57:
Nieuwe video van Medal Of Honor. En er komt meer aan. :)

[video]
John Rambo is er niks bij .. lijkt wel een god modus etalage pop zoals die zich door het level beweegt .... dekking was dat ?

console crap

Links onderin had de speler nog meerdere kill streaks tot zijn beschikking , om het nog makkelijker te maken zeg maar .. sjonge, sjonge.

[ Voor 15% gewijzigd door MaXeRs op 28-08-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
maxers1973 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:05:
[...]

John Rambo is er niks bij .. lijkt wel een god modus etalage pop zoals die zich door het lever beweegt .... dekking was dat ?

console crap

Links onderin had de speler nog meerdere kill streaks tot zijn beschikking , om het nog makkelijker te maken zeg maar .. sjonge, sjonge.
Ach, gewoon ff een lekkere killstreak. Vond het er wel vet uit zien. Hij deed in ieder geval vanalles. Shotgun, assault rifle, sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:55
Ik sta ook over op MoH en laat COD links liggen. Irritante killstreaks, neppe perks en spawnkilling, opsomming van een aantal zeer vervelende onderdelen uit CoD.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
maxers1973 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:05:
[...]
John Rambo is er niks bij .. lijkt wel een god modus etalage pop zoals die zich door het lever beweegt .... dekking was dat ?

console crap
Dat gevoel heb ik bij BC2 en dit spel terwijl ik toch hoopte dat het wat meer de feel van COD zou hebben maar het voelt zo stroef. Ligt natuurlijk helemaal aan mij ;)
De concurrentie van dit soort spellen is momenteel wel bizar :S MW2/BC2/MoH/COD-BO... mis ik nog iets? :P
Ik hoop en bid dat BO fijn word :) Counter Strike 3 mag ook wel komen :+

Ook heb ik het idee dat PC spelers langer met een spel doen en console spelers meer wisselen van shooter.

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 28-08-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock95
  • Laatst online: 06-09 08:43
ziet er wel goed uit. maar. als ik dit zie denk ik ook aan call of duty
BobF. schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:47:
waarom moet ik meteen aan call of duty denken, en dat hun er een graantje van mee willen pikken ? :S
de niewe trailer HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Dit soort verhaal lijn filmpjes zijn altijd mooi in games dat is dus eigenlijk ook nooit het probleem.

Maar uiteindelijk draait het om 1 ding Gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik vind het er wel echt vet uitzien allemaal. Gameplay is moeilijk te zeggen vanaf een filmpje maar ik hoop dat dat ook goed is. Ik vind MOH wel onderscheidend ten opzichte van dee rest eigenlijk, vooral grafisch en qua setting lijkt het wel erg realistisch.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 08:40:
Ook bfbc2 zie ik steeds minder gespeelt, de reden dat men daar massaal afhaakt is zoals ik al bijna direct
had voorspelt, de te grote maps waarin hele kuddes met snipers elkaar te lijf gaan, de zweverige besturing,
maar vooral de mogelijkheid om spawn plaatsen te campen.
Persoonlijk de grootste reden voor vele clans het gemis om met meer dan 4 gamers tegelijk te joinen in een game.
Je voorspelling is toch niet helemaal juist wat betreft BC2 ;) De reden dat mensen afhaken is omdat het te kleine maps zijn en om het feit dat we al 6 maanden dezelfde kleine bottlenecked maps spelen, m.a.w. mapathy. Spawncampen is vervelend, maar ligt wel altijd aan het team dat gespawncamped wordt.

Ik blijf BC2 nog wel spelen, want MoH multiplayer is me net iets teveel MW2. MW2 vond ik heel leuk, tot een bepaald moment. Mogelijk dat ik nog eens goed ga nadenken over CoD:BO, maar MoH sla ik na alle trailers en gameplay gezien te hebben even over. Vooral omdat Dice voor de multiplayer veel uit BC2 heeft gebruikt (tanks/UI), maar de echte leuke dingen heeft weggelaten (destruction, grotere maps). Het is echt een beetje alsof je naar BC2 zit te kijken, met wat dingen weggelaten. Ik vrees ook een beetje voor dat de multiplayer wat gerushed is door Dice (vergeet niet dat BC2 online ook nog steeds vervelende bugs heeft). Ik had er hoge verwachtingen van nadat ik zag dat Dice de multiplayer zou doen, maar het stelt toch wat teleur. Misschien dat ik hem ooit nog wel haal voor de singleplayer, mits die een beetje leuk en lang is.

[ Voor 16% gewijzigd door Wizz15 op 29-08-2010 22:55 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:24
Ik heb de game gereserveerd omdat het mij gewoon erg leuk lijkt ( speel nu BC2 ) en wil me graag richten op een nieuwe FPS.
Zat te twijfelen over Black Ops , eigenlijk alleen maar vanwege Nazi zombies, maar de MW2 community is niet echt iets waar ik op zit te wachten.

Medal of Honor was "vroeger" altijd al mijn favo game en ik hoop dat dit een goed vervolg is.

Zal BO ook wel kopen maar dan aleen voor single en coop ( zombies )

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
MOH vroeger had meer de 'jan soldaat' vibe ipv de 'elite soldaat onder het comando van de president' vibe die meer nu hebt in cod enzo.

Ik vraag me af of dat bij deze nog steeds is ofdat ze je toch als man met de directe lijn naar de baas bent.

• bram1984
lamaar..

[ Voor 184% gewijzigd door bram1984 op 02-09-2010 17:33 ]

Verwijderd

Denk dat ik voor MoH ga, ipv van Black Ops of een Battlefield. Heb al geen MoH meer gespeeld sinds Allied Assault, en die was meesterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1ncam
  • Laatst online: 12-12-2021
Ik ga ook voor MoH, ik ook dat hij bevalt. CoD MW 2 vond ik enorm tegenvallen dankzij die verschrikkelijke kill streaks, het ging niet meer echt om de skills. Hoewel ik MW 1 lang gespeeld heb, en ik ondanks mijn ongenoegen jegens het spel toch in MW 2 beter was dan, ben ik er snel vanaf gestapt. De opzet van de MP in Battlefield vind ik het best, maar de besturing vind ik niet meer fijn na Modern Combat 2.

Dus ik hoop dat ik MoH wel heel leuk vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
CrazyProf schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:16:
Ik ga ook voor MoH, ik ook dat hij bevalt. CoD MW 2 vond ik enorm tegenvallen dankzij die verschrikkelijke kill streaks, het ging niet meer echt om de skills. Hoewel ik MW 1 lang gespeeld heb, en ik ondanks mijn ongenoegen jegens het spel toch in MW 2 beter was dan, ben ik er snel vanaf gestapt. De opzet van de MP in Battlefield vind ik het best, maar de besturing vind ik niet meer fijn na Modern Combat 2.

Dus ik hoop dat ik MoH wel heel leuk vind :D
Off: Ik weet niet of je je al in de MP van BO hebt verdiept, maar kills van je killstreak tellen dus niet meer mee in je totale killstreak, en de hoogste streak is nu 11. Er zit dus veel minder van die "troep" in.

On: is die Gunfighters trailer hier al langs gekomen?

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:49:
[...]

Nee, zover ik weet niet.

Heb 'm al wel gezien en ziet er mooi uit, mooier dan Black Ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mwah, ik vind de explosies eerlijk gezegd een stuk minder, en de impact van de kogels is helemaal nep. Ik wil omhoog stuivend zand zien, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

bram1984 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:49:
[...]

Off: Ik weet niet of je je al in de MP van BO hebt verdiept, maar kills van je killstreak tellen dus niet meer mee in je totale killstreak, en de hoogste streak is nu 11. Er zit dus veel minder van die "troep" in.

Wel nog steeds akimbo, overpowered AUG, knifes (vooral die nieuwe ballistic knife WTF) en marathon en lightweight samen..

Als MOH al deze troep niet heeft is het een makkelijke keuze.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jij bent de eerste die ik over de AUG hoor klagen. :)

Ballistic knife moet je gewoon goed mee richten, dus weet niet wat daarmee is.

Volgens mij zit er geen commando meer in, dus marathon en LW vind ik ook prima.

edit: Marathon is overigens niet meer ongelimiteerd sprinten. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 06-09-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Zal er nog een demo komen ? Weet iemand dat? Heb zitten googlen maar niet echt wat kunnen vinden over een demo en op de ea forums zie ik het ook niemand vragen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:13
Vind de game er goed uit zien, heb geen tijd voor de multiplayer, maar qua singleplayer belooft het ook best leuk te worden. Ben benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
Striptease schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:34:
Zal er nog een demo komen ? Weet iemand dat? Heb zitten googlen maar niet echt wat kunnen vinden over een demo en op de ea forums zie ik het ook niemand vragen.
Is nog niet bekend, op de GamesCom tijdens het Q&A uur met de MoH producer wilde ze hier ook niks over kwijt. Blijft afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 20:18
Lijkt mij echt een vet spel.
Ga deze zeker kopen zodra deze uitkomt voor de pc.
Heb dan ook een nieuwe pc als het goed is dus dan moet ik er goed van kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gehad met CoD, die serie is niks meer van wat het ooit was (die goeie ouwe CoD2 dagen op de PC :)). Black Ops ziet er eigenlijk ook weer slecht uit; wapens zonder recoil, vage gimmicks (bestuurbaar race auto'tje, come on..), etc. Bad Company is ook vrij matig, Battlefield heeft ook betere tijden gekend.

Gaat dit jaar dus MoH worden :) Heb eigenlijk nog vrij weinig filmpjes enzo bekeken dus ik laat me verrassen. MoH: AA is eigenlijk nog steeds de shooter waar ik de beste herinneringen aan heb. Maar dat is wel een aardig tijdje geleden.. Anyway, MoH gaat het worden :)

• JeroenNietDoen
CoD is sinds MW2 gewoon de nieuwe Counter-Strike. Niks meer van enigzins squadplay, weinig realism, cheaters en kiddies.

BC2 is goed te doen, en wacht met veel plezier ook op de expansion Vietnam. Maar MoH ga ik ook zeker proberen. Wat ik er toe nu toe van gezien heb ziet het er allemaal erg realistisch uit.
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste