Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bij het begin spawnde ik een keer bij de vijanden. Ik spawnde gewoon helemaal aan de andere kant van de map t.o.v. mijn allies, gek genoeg. Had wel meteen een erg mooie killstreak, die vijanden wisten niet wat ze overkwam :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Hahaa blijft altijd leuk, van die acties doen die ze niet aan zien komen - We zaten bij zo'n map (naam geen idee, was met zo'n open plek in het midden) best wel klem achter een hoek en konden niet doorbreken - en toen heb ik mn shotgun gepakt en er vol naar toe gerend, mooi 6 lui dood voor ik door mn kop werd geschoten :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49
Hallo, hebben er meer mensen last van in game freeze? bij de singleplayer draait alles als een tierelier. online kan ik soms 5 minuten spelen, of soms 20. dan freezt mijn pc. geluid blijft hangen. niks werkt er meer. alleen de pc uitzetten via de on/off knop lukt nog. Heb al gezocht, met tips als update naar de nieuwste ATI software lijkt het alleen maar erger te worden. Direct X instellingen in het spel alle opties uit uitgeprobeerd, maar dit werkt ook niet. het gaat om een Inter core 2 quad. 2.4 Ghz.
4gb ram.
ATI 4870HD kaartje erin. verder draaien alle games top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:02:
Hallo, hebben er meer mensen last van in game freeze? bij de singleplayer draait alles als een tierelier. online kan ik soms 5 minuten spelen, of soms 20. dan freezt mijn pc. geluid blijft hangen. niks werkt er meer. alleen de pc uitzetten via de on/off knop lukt nog. Heb al gezocht, met tips als update naar de nieuwste ATI software lijkt het alleen maar erger te worden. Direct X instellingen in het spel alle opties uit uitgeprobeerd, maar dit werkt ook niet. het gaat om een Inter core 2 quad. 2.4 Ghz.
4gb ram.
ATI 4870HD kaartje erin. verder draaien alle games top.
Dat klinkt een beetje als het al oude oververhittings probleem. Weet je zeker dat al je koelers goed werken en dat er niet te veel stof zit in je kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:29:
[...]

Dat klinkt een beetje als het al oude oververhittings probleem. Weet je zeker dat al je koelers goed werken en dat er niet te veel stof zit in je kast?
Warmte is goed. kaart zit rond de 75 graden. Singleplayer en andere spellen nergens last mee. Alleen met de multiplayer van moh 2010..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Iemand enig idee waarom het sensitivity niveau aanpassen in de SP totaal geen effect heeft? En ook bij anti aliasing, er staat yes of no? Waar zijn de multipliers naartoe? 2x, 4x of 8x? Ik heb nog nooit AA yes of no gezien...

+ Mijn god, wat hebben ze gedaan sinds de PC beta. Het spel is echt 10x slechter geworden. Je gaat nu echt binnen 0,000003 sec dood ofzo. In de beta had je nog een kans, hier is het gewoon wie wie het eerst ziet. De beta was leuk, in de laatste server waar ik in zat was het killstreak na killstreak.... :(

De beta deed me geloven dat het spel zo leuk was, en dan gaan ze klooien met de wapens en dan is het hele spel opeens niks meer waard :(

[ Voor 50% gewijzigd door Jeroenneman op 22-10-2010 20:58 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 18:20

Tijn96

In speed we trust

ik heb net medal of honor gekocht alleen ik wil online gaan alleen hij zegt dat ik niet voldoe aan de criteria. ik ben nu bezig om de game bij ea in te schrijven ofzo. is het dan over? ik speel xbox 360.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn96 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:09:
ik heb net medal of honor gekocht alleen ik wil online gaan alleen hij zegt dat ik niet voldoe aan de criteria. ik ben nu bezig om de game bij ea in te schrijven ofzo. is het dan over? ik speel xbox 360.
Als ik het goed heb begrepen moet je een EA accoutn aanmaken met de CD code die erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:25:
[...]

Als ik het goed heb begrepen moet je een EA accoutn aanmaken met de CD code die erbij zit.
heb ik gedaan alleen het werkt nog steeds niet. ik heb al zo'n extra download gedaan. wat zou ik nog meer kunne doen?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jeroenneman schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:53:
Iemand enig idee waarom het sensitivity niveau aanpassen in de SP totaal geen effect heeft? En ook bij anti aliasing, er staat yes of no? Waar zijn de multipliers naartoe? 2x, 4x of 8x? Ik heb nog nooit AA yes of no gezien...

+ Mijn god, wat hebben ze gedaan sinds de PC beta. Het spel is echt 10x slechter geworden. Je gaat nu echt binnen 0,000003 sec dood ofzo. In de beta had je nog een kans, hier is het gewoon wie wie het eerst ziet. De beta was leuk, in de laatste server waar ik in zat was het killstreak na killstreak.... :(

De beta deed me geloven dat het spel zo leuk was, en dan gaan ze klooien met de wapens en dan is het hele spel opeens niks meer waard :(
Die instellingen in SP slaan inderdaad nergens op. Je moet in het begin met multiplayer altijd matchmaking doen, dan kom je vaker bij mensen van jou "skill" niveau.

Je bent gelijk in een kut potje beland zo te horen. Je zit in een baggerteam, de vijand kan je spawnkillen en als je spawnt krijg je gelijk explosieven op je kop. Dit zijn ongeveer alle foute dingen van de game bij elkaar. Geloof me, je zit vaak zat in leuke potjes. Ik moest verschrikkelijk wennen aan deze game, het lijkt op bijna niks dat ik ooit gespeeld heb. De omgevingen in de MP zijn zeer rijk en daardoor is het verschrikkelijk moeilijk de vijand te spotten. Tip: Zet effects op low, dan zijn de vijanden veel makkelijker te zien.

E: overigens speelde ik ook stukken beter in de beta.

[ Voor 32% gewijzigd door Thomas op 22-10-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch wel het toppunt van slecht game ontwikkelen. "Zet je effects op low, dan kun je de vijand beter zien"! Mijn god, waarom dan uberhaupt grafische kracht en schoonheid toevoegen aan een game. Wat een epic fail. Graphics zijn toch net zo belangrijk voor je beleving. Lijkt wel op moh pacific assault, waar je gras gewoon kon uitzetten, en daardoor de vijand gewoon op de grond zag kruipen. Mijn mening is dat je juist een voordeel moet hebben als je alles op high draait. Kan je pc dat niet aan, kun je nog altijd terug in resolutie.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik vind dat het er in high beter uit moet zien e.d. maar niet dat je er voordelen of nadelen van moet ondervinden. Het spel moet voor iedereen het zelfde te spelen zijn met een beetje een redelijke pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Thomasthomas schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:29:
[...]

Die instellingen in SP slaan inderdaad nergens op. Je moet in het begin met multiplayer altijd matchmaking doen, dan kom je vaker bij mensen van jou "skill" niveau.

Je bent gelijk in een kut potje beland zo te horen. Je zit in een baggerteam, de vijand kan je spawnkillen en als je spawnt krijg je gelijk explosieven op je kop. Dit zijn ongeveer alle foute dingen van de game bij elkaar. Geloof me, je zit vaak zat in leuke potjes. Ik moest verschrikkelijk wennen aan deze game, het lijkt op bijna niks dat ik ooit gespeeld heb. De omgevingen in de MP zijn zeer rijk en daardoor is het verschrikkelijk moeilijk de vijand te spotten. Tip: Zet effects op low, dan zijn de vijanden veel makkelijker te zien.

E: overigens speelde ik ook stukken beter in de beta.
Bedankt voor je tip, effects op low helpt inderdaad echt! ( net als het aanpassen van de settings voor bijv undergrowth in BFCB2 8)7 )

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:25
Kan iemand mij uitleggen wat te doen als ik een 2e hands exemplaar voor de PS3 koop waarbij diegene al online is geweest?

Moet ik een online pass kopen, ik lees op onderstaande site ook iets over redeemen. Zit er verschil tussen kopen redeemen? Ik snap er niets meer van

http://www.medalofhonoronlinepass.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mensen die hard te makkelijk vonden moeten gewoon even Tier1 gaan spelen. Niet dat dat nu heel erg moeilijk is als je gewoon goed covert, maar het is zeker uitdagender, zeker omdat je geen checkpoints hebt.
Heb het net uitgespeeld, maar dit hadden ze gewoon als een standaard moeilijkheidsgraad moeten maken :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat een kudt spel, veel te linear, je kan tijden die praatjes met je team niet eens rondkijken.
Ik vond het bij COD altijd zo leuk om een beetje rond te wandelen/kijken, terwijl je team zo'n verhaal aan het vertellen is. En ben nu bij level 4?(die met die ATV's) singleplayer, en heb minimaal al 10x een missie moeten restarten omdat ik door een bug of ergens vast zat, of een plek zat waar ik niet hoorde te zijn. En zo onduidelijk wat je moet doen op sommige momenten. Realisme vind ik dan ook ver te zoeken, net zoals dat de graphics beneden de maat zijn. Weet niet of ik de MP ga proberen, of hem gewoon gelijk inruil voor een waadebon...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 23:37

ErA

Jeroenneman schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:53:
Het verschil in skill is verschrikkelijk groot tussen de spelers. Dat is gewoon een feit.

Ik zelf heb het geluk dat deze game me goed ligt, en derhalve ik lekkere scores haal. Maar die scores kan ik alleen halen, als andere een mindere goede score krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:27

Vrijdag

De Zwarte

supercop7373 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:27:
Kan iemand mij uitleggen wat te doen als ik een 2e hands exemplaar voor de PS3 koop waarbij diegene al online is geweest?

Moet ik een online pass kopen, ik lees op onderstaande site ook iets over redeemen. Zit er verschil tussen kopen redeemen? Ik snap er niets meer van

Ik zal morgen mijn vriendin even op mijn Xbox laten spelen, kijken of ze wel online kan. Ik heb zelf die code ook al gebruikt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

ErA schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:16:
[...]

Het verschil in skill is verschrikkelijk groot tussen de spelers. Dat is gewoon een feit.

Ik zelf heb het geluk dat deze game me goed ligt, en derhalve ik lekkere scores haal. Maar die scores kan ik alleen halen, als andere een mindere goede score krijgen.
Je hebt helemaal gelijk. Er zitten altijd wel 4 mensen in de game die ongelofelijk lage K/D's halen. Nu ben ik redelijk goed aan het worden in de game, maar soms kom ik toch echt mensen tegen (met name mensen die boven de +- 2800 skill zitten) die me elke keer weer doodknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:52:
Dat is toch wel het toppunt van slecht game ontwikkelen. "Zet je effects op low, dan kun je de vijand beter zien"! Mijn god, waarom dan uberhaupt grafische kracht en schoonheid toevoegen aan een game. Wat een epic fail. Graphics zijn toch net zo belangrijk voor je beleving. Lijkt wel op moh pacific assault, waar je gras gewoon kon uitzetten, en daardoor de vijand gewoon op de grond zag kruipen. Mijn mening is dat je juist een voordeel moet hebben als je alles op high draait. Kan je pc dat niet aan, kun je nog altijd terug in resolutie.

Wat vinden jullie?
Het zou natuurlijk fijn zijn als niemand voordeel kon doen met grafische instellingen/configs etc. Ik vind ook dat er wat beter getest had mogen worden. Met Effects uitgezet is alles inderdaad veel beter te zien, minder rommel door je scherm.

Maar dit is ook weer iets dat al tijden speelt. CoD2 zag er voor z'n tijd prachtig uit in Dx9 maar iedereen die ik kende speelde het in Dx7 ongeacht hun hardware. Had je namelijk minder lighting effecten en schaduwen die je zicht blokkeerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het persoonlijk ook nergens op slaan. Ongeacht de settings zou je gewoon alles goed moeten kunnen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R8dical
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-01 12:44
Ik snap niks van het punten systeem.... Ik haal meer kills dan deaths en nog worden
er in het eind skill punten afgetrokken. Waar is dat in hemelsnaam op gebasseerd.
Wordt er erg gefrustreerd van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Ik vraag me eerder af wat er zou gebeuren als men zou vertellen hoe skillpunten worden gecalculeerd .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

R8dical schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:03:
Ik snap niks van het punten systeem.... Ik haal meer kills dan deaths en nog worden
er in het eind skill punten afgetrokken. Waar is dat in hemelsnaam op gebasseerd.
Wordt er erg gefrustreerd van.
Volgens mij heeft het ook te maken met de score ten opzichte van de andere in je team of in de tegenpartij. Dus hoe goed doe je het ten opzichte van de rest.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:03
uchiha tijntje schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 01:09:
[...]

Volgens mij heeft het ook te maken met de score ten opzichte van de andere in je team of in de tegenpartij. Dus hoe goed doe je het ten opzichte van de rest.
Dat is dus erg vervelend als je als assault in een team vol met snipers zit en jij als enige de objectives probeert te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
En doet deze game je BC2 vergeten ? of speel je eigenlijk gewoon dezelfde game maar ziet het er net wat anders uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is totaal anders dan BC2. Er zijn vrijwel geen wagens/vliegtuigen/stationary guns (op een paar na) en het is veel meer gericht op cover zoeken ipv rushen naar de MCOMs.

Dus het antwoord op je vraag: nee het doet je niet BC2 vergeten. Ik hoop dat er snel een game uitkomt die al het goede van BC2 verder uitbreidt (Battlefield 3??)
Maar verder vermaak ik me prima met MOH momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:52:

Wat vinden jullie?
Hmm. Dat doet me denken aan Battlefield 2, ook met gras en andere planten. Als je alles op low zet kan je snipers veel beter zien liggen omdat de Ghillie suits altijd beter gerendered zijn dan de bosjes waar de snipers in zitten.

Zelfs bij BC2 heb je voordelen als je op low speelt: je ziet de 'scheuren' in de huizen op de plekken waar je met je RPG of 40mm granaat complete muren kan wegblazen. Op High zie je dat niet. Ook heb je minder last van schroot, stof, sneeuw en zand wolken omdat hij het niet zo gedetailleerd rendered.

Let wel: hogere resoluties en AA zijn zeker nuttig voor gameplay: op afstand kan je veel beter vijanden ontdekken/spotten en schrik je niet meer een gevaarlijk lijkend kartelrandje op 15 meter afstand ;)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk level zijn jullie inmiddels? ik ben met 7u en 2m level 8 special ops, level 5 met sniper.
Rifleman gebruik ik eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Thomasthomas schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:57:
Ik vind het persoonlijk ook nergens op slaan. Ongeacht de settings zou je gewoon alles goed moeten kunnen zien...
Dit soort dingen zitten eigenlijk al sinds het begin in PC games. Texture setting enorm laag draaien zodat je beter door struiken heen kan kijken, effects lager zetten zodat je minder last van rook hebt.. Dit is echt niks nieuws hoor.

In MW2 zie je ook beter als je "depth of field" uitzet.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:37:
Welk level zijn jullie inmiddels? ik ben met 7u en 2m level 8 special ops, level 5 met sniper.
Rifleman gebruik ik eigenlijk nooit.
20 uur bijna alleen maar rifleman. Ben al een aardige tijd lvl 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Je kan nu een nieuwe MP mode openen met je online pass.
Maar die heb ik direct gebruikt toen ik een week geleden het spel kocht. En dan krijg je een paar domme filmpjes.
Nu moet ik dus 9.99 betalen voor een nieuwe pass? Terwijl de MP game mode Clean Sweep gewoon op de disc staat? WTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercop7373 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:27:

ik heb vandaag MOH voor de ps3 gekocht, tweede hands via marktplaats ( 25 euro yay:d ) magoed je kan gewoon online spelen zonder die pass, ik speel het nu ook online zonder die pass omdat die pass al gebruikt is.
het enige dat je hoeft te doen is een EA account maken op internet ( zonder enige kosten ) wat maar een halve minuut duurt.
kortom: je kan MOH online spelen zonder die pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:46:
[...]

ik heb vandaag MOH voor de ps3 gekocht, tweede hands via marktplaats ( 25 euro yay:d ) magoed je kan gewoon online spelen zonder die pass, ik speel het nu ook online zonder die pass omdat die pass al gebruikt is.
het enige dat je hoeft te doen is een EA account maken op internet ( zonder enige kosten ) wat maar een halve minuut duurt.
kortom: je kan MOH online spelen zonder die pass
Zo ver ik had begrepen hoef je voor de PS3 geen account aan te maken en is die pass alleen voor wat extra content. De Xbox360 is een account met pass verplicht. Maar ik speel alleen op PC dus ik weet niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 21:54

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

de pass heb je wel weer nodig zodra de dlc uit komt.
heb je geen geldige pass, krijg je dus ook de dlc niet binnen

edit:
op dit moment is de EA server not available voor de pc.
kan geen servers joinen.
iemand een idee?

[ Voor 32% gewijzigd door WishmasterNL op 25-10-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hebben jullie ook bij matchmake op pc dat dan de connection altijd interrupted is? Via serverbrowser werkt alles wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sj44k13 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:36:
Hebben jullie ook bij matchmake op pc dat dan de connection altijd interrupted is? Via serverbrowser werkt alles wel gewoon
Niet echt hier, maar ik vind server browser iets beter, je zoekt een server uit de omgeving (met AMS of GER ervoor bijvoorbeeld), en je hebt een potje zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Trouwens dat Gazmir town is echt een verschrikkelijk level... Zit je de hele tijd in dezelfde hoek opgesloten terwijl er bommen op je worden gegooid :S Spawnde zelfs 3x in het water waar je van alle kanten beschoten kan worden. Verschrikkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Sj44k13 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:36:
Gewoon blijven proberen, ik krijg vaak de eerste 3 keer dat schermpje, daarna doet ie t gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniozi schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:27:
[...]

Het zou natuurlijk fijn zijn als niemand voordeel kon doen met grafische instellingen/configs etc. Ik vind ook dat er wat beter getest had mogen worden. Met Effects uitgezet is alles inderdaad veel beter te zien, minder rommel door je scherm.

Maar dit is ook weer iets dat al tijden speelt. CoD2 zag er voor z'n tijd prachtig uit in Dx9 maar iedereen die ik kende speelde het in Dx7 ongeacht hun hardware. Had je namelijk minder lighting effecten en schaduwen die je zicht blokkeerden.
Probeer dan maar eens de LODBias truuk (met ATI Traytool), Hehehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nou waar blijft die update. Hij is onderweg .. best een eindje dus

[ Voor 41% gewijzigd door Ruffzz op 25-10-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

op m'n xbox wil ik online. ik heb het spel gwn in de winkel gekocht ik heb ook 3maanden gold alleen hij zegt dat ik niet overeen kom met de criteria? wie weet hoe ik dit op moet lossen. ik kom niet eens bij het inlogscherm waar je je email + w8woord invuld.
moet ik dan iets in de instellingen doen? en wat dan. de online pass heb ik al ingevuld en gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de single player is ook goed getest, bij die onderscheppingsmissie dat je in die radiotoren zit,
groot deel van het gebied kan je niet raken door een of andere range glitch =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tijn96 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:11:
op m'n xbox wil ik online. ik heb het spel gwn in de winkel gekocht ik heb ook 3maanden gold alleen hij zegt dat ik niet overeen kom met de criteria? wie weet hoe ik dit op moet lossen. ik kom niet eens bij het inlogscherm waar je je email + w8woord invuld.
moet ik dan iets in de instellingen doen? en wat dan. de online pass heb ik al ingevuld en gedownload
Je hebt er ook een EA master account voor nodig geloof ik.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Vrijdag schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:59:
[...]

Je hebt er ook een EA master account voor nodig geloof ik.
is dat niet een beetje onlogisch aangezien ik al 60 euro heb betaald voor het spel. en hoe kom ik dan aan zo'n master account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tijn96 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:05:
[...]

is dat niet een beetje onlogisch aangezien ik al 60 euro heb betaald voor het spel. en hoe kom ik dan aan zo'n master account?
Het is een beetje omslachtig inderdaad maar dat kan je hier doen: https://profile.ea.com/lo...=LT-ea.onlineregister.com

Hoewel ik meen ergens anders gelezen te hebben dat het niet nodig is om online te spelen maar voor die early unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Weet iemand hoe je kan zien hoeveel pc spelers er zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
De single player is echt snel uitgespeeld moet ik zeggen. 3 uurtjes en je bent er doorheen.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterkale1 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:21:
De single player is echt snel uitgespeeld moet ik zeggen. 3 uurtjes en je bent er doorheen.
ja idd heb hem zojuist uitgespeeld vond het verhaal best goed maar wel kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Hey guys,

Ik heb nu de limited editie van Medal of Honor voor de PC maar hoe zit het met die extra's?
Krijg je die automatisch in de multiplayer erbij of moet je daar een code voor ingeven?
Op het hoesje zie ik alleen maar iets staan over de Battlefield 3 beta maar zie verder niets over de unlocks.

Grtz

ps. Singleplayer is tot nu toe weer als vanouds. Ik weet nog goed toen ik rond liep op Pearl Harbor. Geweldig gedaan gewoon. Nu ook weer dat sluipen en killen. Super. Lekker spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hey mensen,

Ik heb sinds gister ofzo catalyst 10.10 draaiende met een radeon 4890. Het valt mij op dat de waterplassen in MoH een beetje paarzig zijn geworden. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Dit soort reacties (patsen met stats waar het eigenlijk op neer komt) hebben in andere topics al 's de nodige problemen opgeleverd+dat zo'n reactie als deze ook niet zo heel veel toevoegt. Laat deze dan ook liever achterwege.

[ Voor 85% gewijzigd door PromoX op 27-10-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Seal9 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:32:
Hey guys,

Ik heb nu de limited editie van Medal of Honor voor de PC maar hoe zit het met die extra's?
Krijg je die automatisch in de multiplayer erbij of moet je daar een code voor ingeven?
Op het hoesje zie ik alleen maar iets staan over de Battlefield 3 beta maar zie verder niets over de unlocks.

Grtz

ps. Singleplayer is tot nu toe weer als vanouds. Ik weet nog goed toen ik rond liep op Pearl Harbor. Geweldig gedaan gewoon. Nu ook weer dat sluipen en killen. Super. Lekker spannend.
Extra's krijg je automatisch, BF3 weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Iemand die dit herkent?
http://i54.tinypic.com/23u771l.png

Hoort dat paars in de plas? Komt dat door de lucht oid?

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 28-10-2010 00:36 . Reden: link gemaakt van 1 MB grote afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08 04:41
Heb het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:37:
Het is totaal anders dan BC2. Er zijn vrijwel geen wagens/vliegtuigen/stationary guns (op een paar na) en het is veel meer gericht op cover zoeken ipv rushen naar de MCOMs.

Dus het antwoord op je vraag: nee het doet je niet BC2 vergeten. Ik hoop dat er snel een game uitkomt die al het goede van BC2 verder uitbreidt (Battlefield 3??)
Maar verder vermaak ik me prima met MOH momenteel :)
In het begin wel even leuk gespeeld, begint nu toch echt een bron van ergernis te worden. Zelfs respawnen lukt al bijna niet meer of er ligt wel weer zo'n kloothommel als sniper ergens om je af te knallen. Lukt het je al om te respawnen, dan leg je na 2 a 3 stappen weer het loodje. Wat nou teamwork. Gewoon een beetje prijs schieten. Nee ik ga project reality maar weer eens spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kaap schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:47:
Gisteren nog eens even multiplayer geprobeerd voor het eerst. Singleplayer was me al een beetje tegengevallen. Maps zijn soms zo erg klein. Ik werd opeens geraakt maar ging niet dood. Krijg je van die blood splatters op je beeld. Toen ik dat zag heb ik het spel uitgezet. Alsof 1 of andere idioot een paar spetters verf op je gooit. Wat lelijk zeg.

Spel wordt vanavond opgehaald door een koper, ik had online pass nog niet geactiveerd dus hoop dat diegene er wel blij mee zal zijn.

* MrVegeta is back to BC2
BC2 is Bad Company 2? Die heeft toch hetzelfde, met die bloedspetters? Net als Maffia en hoop andere games... Ik heb net beide SP's uitgespeeld en vond MoH toch een stuk leuker om te spelen. Ik had in MoH veel meer een band met mijn teamleden dan in BC2, daar vond 2 lui zelfs vrij irritant. Leuk ook dat je in MoH uit verschillende standpunten speelt. Prima SP :).

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 28-10-2010 03:13 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na eerst te hebben geklaagd heb ik nu toch meer plezier in de game.
dus dat moet ik dan ook toegeven, sommige dingen zijn scheef maar dat heb je wel in elke game.
volgende week alweer 2 mappacks voor moh. een gratis en 2e kost 10 euro..

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/games/moh/stats/Xenn0X/b_560_95.png
Sj44k13 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:13:
Iemand die dit herkent?
http://i54.tinypic.com/23u771l.png

Hoort dat paars in de plas? Komt dat door de lucht oid?
ik heb andere effecten, in de lucht zweeft wel eens vuil zoals papier en dat is bij mij dan paars. die plas is bij mij normaal.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:23:
na eerst te hebben geklaagd heb ik nu toch meer plezier in de game.
dus dat moet ik dan ook toegeven, sommige dingen zijn scheef maar dat heb je wel in elke game.

[afbeelding]

[...]

ik heb andere effecten, in de lucht zweeft wel eens vuil zoals papier en dat is bij mij dan paars. die plas is bij mij normaal.
Heb je ook ATI? Ik draai Radeon 4890.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:39:
[...]

Heb je ook ATI? Ik draai Radeon 4890.
ja draai ati 5830. drivers geloof ik 10.7 drivers nog, if it aint broken do not upgrade met ati:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
oh bij mij doet ie t bij 10.5 en 10.10 (en hotfix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:23:
oh? nice! Heb je meer info voor me?? nm... heb hier al iets gevonden.

Het jeukt toch om de game te gaan kopen nu, heb met mezelf afgesproken dat ik eerst de online achievements van BC2 nog moet halen voordat ik hem mag kopen (nog 1 friend knife..).

[ Voor 45% gewijzigd door Cartman! op 28-10-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Moet zeggen dat ik het wel erg cheap en snel geld verdiennen is .. natuurlijk eigen keus en ik ga hem dus ook absoluut niet kopen , vraag me wel af hoe ze dat dan doen met servers die wel die nieuwe maps draaien .

Kan je die helemaal niet meer zien , of kan je wel spelen totdat die nieuwe map komt en je alsnog gekickt wordt :s Beide zijn kloten Tbh .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik het beste kan zoeken naar een MoH clan? Ik zoek niks serieus, gewoon een groep fijne mensen om mee samen te spelen en te praten over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Laatst online: 13-07-2024
Royer schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:28:
[...]

In het begin wel even leuk gespeeld, begint nu toch echt een bron van ergernis te worden. Zelfs respawnen lukt al bijna niet meer of er ligt wel weer zo'n kloothommel als sniper ergens om je af te knallen. Lukt het je al om te respawnen, dan leg je na 2 a 3 stappen weer het loodje. Wat nou teamwork. Gewoon een beetje prijs schieten. Nee ik ga project reality maar weer eens spelen. :9
Als de patch uit is, dan is dat hopelijk beter.....snipers moeten dan 2 x het lichaam raken voor een kill en het duurt iets langer voordat je, na je spawn, geraakt kan worden.

Wat ik dan doe, is meteen een rookgranaat gooien.....je gaat dan wel dood, maar bij de respawn daarna kun je vaak nog een rookgranaat gooien en kun je wegkomen.....vaak krijgen je team-maatjes het dan ook door, beginnen ook direct te gooien en voordat je het weet is de spawnplek goed gecoverd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Btw is niemand het opgevallen dat de belichting van de map per gametype anders is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

MaFFia schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:12:
Btw is niemand het opgevallen dat de belichting van de map per gametype anders is ?
Ja, dit vind ik eigenlijk heel goed, zo zit er wat variatie in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

MaFFia schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:12:
Had je liever het zelfde gehad zodat je precies ieder camp plekje het zelfde kon houden :+?

De belichting in de game is subliem, zeker in de singleplayer waar er nog meer pracht en praal uit de PS3 (in mijn geval) wordt geperst... Ik zou wel een "nacht" multiplayer willen zien waar iedereen met optics loopt :P...

Nog nooit gezien in een game (misschien niet zonder reden :P) maar het lijkt me wel een leuke/andere ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Vind er totaal geen reet aan nog zeg :{ Continu spawn kills en het ontbreken van killcam is echt klote. Je wordt de hele tijd gespawnkilled maar je kan gewoon niet zien waar t vandaan komt oid. Teams ook continu zwaar in onbalans. Ik schakel weer terug naar BC2, gelukkig kostte t maar 20e. Misschien geef ik t komende week nog n kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, killcam en twee sec spawnprotectie zou fijn zijn inderdaad :{

Iets waar ik me trouwens ook eenbeetje aan erger is dat je heel lang de teamscore te zien krijgt en echt een paar seconde je eigen progressie. Dat had best andersom gekund.

[ Voor 57% gewijzigd door Vrijdag op 30-10-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Voor diegene die het leuk vinden:

http://moh.statsverse.com/ is gelanceers. Mooie up to date stats.

Er zit ook een functie bij waarmee je de cheaters kan zien :P

http://moh.statsverse.com/leaderboard/pc/general/kdr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Pat-Juh schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:41:
[...]
Ik zou wel een "nacht" multiplayer willen zien waar iedereen met optics loopt :P...

Nog nooit gezien in een game (misschien niet zonder reden :P) maar het lijkt me wel een leuke/andere ervaring :)
offtopic:
BF Bad company 2 heeft een multiplayer map in de nacht. Moet je zoeken op Nelson Bay rush.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

BatmanHorizon schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:01:
[...]

offtopic:
BF Bad company 2 heeft een multiplayer map in de nacht. Moet je zoeken op Nelson Bay rush.
Ik ken er ook wel meerderen. In America's Army bijvoorbeeld zitten er een aantal, ik ken er nog wel wat maar alleen in AA had je ook echt optics nodig. Erg leuk :).
ErA schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:30:
Voor diegene die het leuk vinden:

http://moh.statsverse.com/ is gelanceers. Mooie up to date stats.

Er zit ook een functie bij waarmee je de cheaters kan zien :P

http://moh.statsverse.com/leaderboard/pc/general/kdr :)
Ben een tijd geleden Icecrown tegengekomen en vandaag nog Mindria. Erg vervelend dat er mensen zijn die hacken.

[ Voor 35% gewijzigd door Thomas op 31-10-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Pat-Juh schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:41:
[...]

Had je liever het zelfde gehad zodat je precies ieder camp plekje het zelfde kon houden :+?

De belichting in de game is subliem, zeker in de singleplayer waar er nog meer pracht en praal uit de PS3 (in mijn geval) wordt geperst... Ik zou wel een "nacht" multiplayer willen zien waar iedereen met optics loopt :P...

Blijkbaar begrijp je me verkeerd :*)
Ik heb het erover dat opdezelfde map met de 1 of andere gametype de belichting anders is over het hele veld .
Zo is voor mij Sector control meer fel over de hele map dan assault .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

ErA schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:27:
[...]

Fraps ( www.fraps.com )
WEgame ( www.wegame.com )
Xfire ( www.xfire.com )

Alle 3 hebben de mogelijkheid tot het maken van screenshots en het opnemen van beelden. Fraps kan dit in de beste resolutie maar is een betaald programma.
Heeft iemand onder Win7+Xfire de mogelijkheid om screenshots in de MP te maken? SP lukt prima, MP gaat niet. Overigens wil fraps al draaiende de shots *niet* opslaan merkte ik.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
3 keer achter elkaar direct dood bij spawn door een missle strike, wat een kutspel zeg :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Kunnen jullie inloggen op de PC versie? Ik kan sinds gistern al niet inloggen, krijg steeds deze foutmelding: Connection Interrupted - The EA servers are not currently available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

@oRc: geen enkel probleem. al had ik wel op meerdere servers soms een mini-beetje lag. denk dat je eens je firewall of peerguardian-achtige tools moet checken, indien van toepassing?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb sinds gisteren ook paars in de plas :S. Heb een XFX ATi Radeon HD5850, met de nieuwste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Thomasthomas schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 07:22:
Ik heb sinds gisteren ook paars in de plas :S. Heb een XFX ATi Radeon HD5850, met de nieuwste drivers.
We hoeven hier niet te weten dat je rode bieten hebt gegeten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vandaag een nieuwe update ontvangen. Kijken wat deze brengt.

Is er ook een 'fun' GOT clan oid ? Zou namelijk wel eens willen teamplayen op Combat Mission !

Afbeeldingslocatie: http://medalofhonorstats.ea.com/FB/sig.php?tag=o0SMoOKE0o&platform=pc

[ Voor 63% gewijzigd door o0SmOkE0o op 03-11-2010 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
nazuzed schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:51:
[...]

We hoeven hier niet te weten dat je rode bieten hebt gegeten. :9
Geniaaal! _/-\o_ :D

On-topic:

Spel sinds eergister aangeschaft en het is echt precies wat ik zoek! Ik vond Bad Company 2 echt een top game, alleen waren de map net IETS te groot.. Modern Warfare 2 vond ik te hyperactief en teveel leunend op de perks (en strikes).. En dit spel zit er precies tussenin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb een hele grote update via steam, van 500mb. Het gaat om de multiplayer, ik hoop dat het een map pack is :).

[ Voor 44% gewijzigd door Thomas op 02-11-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Jah , sniper waren te sterk .

Maar of ze nu het probleem niet verplaatst hebben is een tweede .
Nou zit ineens iedereen met een scope op zen M4 en te wachten op mensen die komen gaan .
Moet zeggen dat de granaten en rpg erg goed geworden zijn , met net een kleine blast radias .
Nieuwe game type vind ik alleen het wachten al erg , laat staan op welke manier he spect .
Zo een beetje mixed feelings heb ik wel =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Van www.medalofhonor.com
A brand new Medal of Honor multiplayer PC patch has been released. You can obtain the update through the auto updater when the game loads or if you prefer, an offline updater. All server providers have the update file, so you may download from your local server provider's website. STEAM will be releasing the update also.

Server providers will begin updating servers from the time of this post and all servers will be updated by the same time tomorrow. Contact your server provider if you have any server update questions about their update schedule.

The new update prepares the game for Clean Sweep and Hot Zone downloadable content. It also includes the following fixes:

Server
- Lowered scores on all defensive support actions
- Changed spawn points on Shah-i-Khot Mountains, Combat Mission
- Changed spawn points on Kandahar Marketplace, Sector Control
- Changed spawn points on Kandahar Marketplace, Team Assault
- Changed spawn points on Diwagal Camp, Sector Control
- Changed spawn points on Kunar Base, Sector Control
- Changed spawn points on Kabul City Ruins, Sector Control
- Changed spawn points on Kabul City Ruins, Team Assault
- Changed spawn points on Garmzir Town, Sector Control
- Changed spawn points on Garmzir Town, Team Assault
- Tweaked damage on M16 and M24
- Tweaked damage on M4

Client
- Added Hot Zone and Clean Sweep (added the levels/UI changes in server browser etc)
- Server browser makes snapshot instead of subscribing to servers
- Fixed hang when joining on a friend that’s playing on a password protected server
- Ribbons and medals no longer appear on unranked servers
- Added aiming spot in binoculars in hardcore mode
- Added text chatting while dead and in end of round
- Increased the points needed to win a domination/tdm game
- Decreased accuracy while shooting from the hip
- Increased the amount of recoil and spread
- Added server details in loading screens and spawn screen
- Fixed an issue where holding your breath and moving forward would take you out of scope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Mensen die me willen adden btw nogmaals graag , mijn vaste groep mensen zijn meer offline dan online buiten Era .

MaFFia is ingame naam .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
MaFFia schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:53:
Mensen die me willen adden btw nogmaals graag , mijn vaste groep mensen zijn meer offline dan online buiten Era .

MaFFia is ingame naam .
Toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08 04:41
Ik speel onder 'serotonine'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
MaFFia schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:53:

MaFFia is ingame naam .
Ik heb een paar dagen terug een request gedaan aan ErAdiCTor, MaFFia, toxicTrojan, ThomasMice, Sj44k13 en clockw1ze.

Alleen toxicTrojan heeft me geaccepteerd tot nog toe.

Mijn nic. is WillemVanAchter.

Ik had al een paar jaar niet meer online gezeten, ga regelmatig voorop in de strijd en daardoor is mijn k/d ratio wat laag.....ik heb nu aan het einde van een rondje meestal alweer een positief k/d......

Je kan mij er wel bij hebben als je sector control, objective raid of combat mission doet.....het doel proberen te halen vind ik leuker, dan dat ik me druk maak om m`n k/d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Toegevoegd en tevens het lijstje van :

- ErAdiCTor
- MaFFia
- toxicTrojan
- ThomasMice
- Sj44k13
- clockw1ze <-- maar deze is onbekend.

Ook

- WillemVanAchter

Heeft een request gekregen.

Ik ben o0SMoOKE0o

Afgelopen keer Team Assault gespeeld en warempel ik stond 1e :)

Merk wel dat de Defensive Killstreaks (UAV, FMJ, Flakvests e.d.) voor mij makkelijker werken (ivm punten) dan de Offensieve.

Maar we blijven spelen, ik vindt vooral de Combat Missions machtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb geen request gehad maar zal vandaag eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:03

aex351

I am the one

Thomasthomas schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:42:
Ik heb een hele grote update via steam, van 500mb. Het gaat om de multiplayer, ik hoop dat het een map pack is :).
Komt door de update mechanisme. Volgende update zal nog groter zijn. Het heeft verder niets te maken met nieuwe content of andere veranderingen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
aex351 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:26:
[...]

Komt door de update mechanisme. Volgende update zal nog groter zijn. Het heeft verder niets te maken met nieuwe content of andere veranderingen.
Cleansweep is erbij gekomen en dat is nieuwe content. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Tof , zal jullie vanmiddag even adden ;)

Ik ben vaak op sector te vinden en ook ik ben een rusher cq objective man .
Maar weet altijd wel een 3-1 te scoren , zeker de laatste tijd aangezien ik steeds meer feeling in de game krijg .
Is ook wel een beetje aan de rankings te zien , zover je daar serieus iets uit kan halen .

Heb inderdaad een paar dagen niet gekeken bij added friends , zou van mij ook nog iets mogen verbeteren tbh door middel van message ofzo .

Wel top btw dat de chat nu ook goed is .. zie gelijk meer bitching :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie
  • Laatst online: 27-08 12:26
Gisteren de clean sweep gedaan, vond het wel een beetje sniper heaven maar op zich wel een leuke opzet.
Ik ben toch zelf meer van de combat mission. Moet eerlijk toegeven dat een paar jaar wow spelen een duidelijke aanslag is voor je k/d ratio maar goed, ik kom er weer langzaam in.

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoe verander je eigenlijk je clantag? Heb trouwens wat friend requests geaccept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
MaFFia schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:07:
Tof , zal jullie vanmiddag even adden ;)

Ik ben vaak op sector te vinden en ook ik ben een rusher cq objective man .
Maar weet altijd wel een 3-1 te scoren , zeker de laatste tijd aangezien ik steeds meer feeling in de game krijg .
Is ook wel een beetje aan de rankings te zien , zover je daar serieus iets uit kan halen .

Heb inderdaad een paar dagen niet gekeken bij added friends , zou van mij ook nog iets mogen verbeteren tbh door middel van message ofzo .

Wel top btw dat de chat nu ook goed is .. zie gelijk meer bitching :p
Zo snel ben ik niet en zal ik ook nooit worden.

Ik weet alleen wel goed hoe je moet lopen, breachen of de tegenpartij moet afstoppen.
Vandaar dat mijn team vaker wint dan verliest, tenzij ik in een team zit wat ge`ownd wordt, ik ben niet goed genoeg om dan het verschil te maken, maar ben wel zo sportief om dan in een server te blijven zitten, tenzij ( komt maar soms voor ) ik me echt kapot erger aan de onnozelheid van m`n team, dan ga ik wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lol ik kwam mensen tegen die ons als defenders in een CM campers noemden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Thomasthomas schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:44:
Lol ik kwam mensen tegen die ons als defenders in een CM campers noemden :).
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan het begin dacht ''wat een baggergame'', maar na een paar dagen spelen moet ik zeggen dat ik het toch leuk begin te vinden! Ik vond bc2 erg gaaf en aangezien het ook van DICE was had ik er hele hoge verwachtingen van. De gameplay is wel sneller dan BC2 minder strategisch dan BC2 en wat kleinere maps. Je kan in deze game ff lekker uitleven met wat snelle actie. Ik heb alleen soms last van flikkeringen van het beeld in de game. Ik heb 2x 5870 in crossfire met de laatste drivers (10.10). Met bc2 had ik daar vroeger ook wel last van, toen was ik teruggegaan naar 10.3 drivers en die deden het wel perfect. Iemand meer probelemen mee?

Mijn ingame naam is marco18678 dus add me en dan gaan we lekker knalluhhh!
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste