Wanneer komen de nieuwe maps en update voor de PS3 eigelijk heb tot nu toe niks gekregen..??
Clan tag kun je veranderen bij Career -> Weapon Custimization. Tevens heb je ik je nu in mijn lijst staan !Thomasthomas schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:04:
Hoe verander je eigenlijk je clantag? Heb trouwens wat friend requests geaccept.
Toegevoegd.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:02:
Mijn ingame naam is marco18678 dus add me en dan gaan we lekker knalluhhh!
Heb nu :
- WillemVanAchter
- ThomasMice
- RobdeBob
In mijn lijst staan. Dus nu een keer afspreken waar en wat we gaan spelen
Hier ben ik, zal jullie ook is ff adden.o0SmOkE0o schreef op woensdag 03 november 2010 @ 02:35:
[...]
Toegevoegd en tevens het lijstje van :
- ErAdiCTor
- MaFFia
- toxicTrojan
- ThomasMice
- Sj44k13
- clockw1ze <-- maar deze is onbekend.
Ook
- WillemVanAchter
Heeft een request gekregen.
Ik ben o0SMoOKE0o
Afgelopen keer Team Assault gespeeld en warempel ik stond 1e
Merk wel dat de Defensive Killstreaks (UAV, FMJ, Flakvests e.d.) voor mij makkelijker werken (ivm punten) dan de Offensieve.
Maar we blijven spelen, ik vindt vooral de Combat Missions machtig.
Ben eventjes weggeweest ivm school inleverweek ^^
Op het moment de nieuwe patch aan het downloaden..
[ Voor 3% gewijzigd door clockw1ze op 03-11-2010 17:03 ]
Ze moeten niet TE veel aan de wapens gaan veranderen enzo, het is juist lekker zoals het is!
En waarom lagere scores bij alle defensive dingen? Zo word teamwork juist ontmoedigt!
En waarom lagere scores bij alle defensive dingen? Zo word teamwork juist ontmoedigt!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Met name denk ik omdat je met defensive chainkills je te makkelijk bij cruis kon komen .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ja denk ook zoiets. 1e keer dat ik dat ding kreeg was dmv Defensive chainkills.MaFFia schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:04:
Met name denk ik omdat je met defensive chainkills je te makkelijk bij cruis kon komen .
Ik heb ni alles doorgelezen,maar is dit een goed spel denk dat ik hem voor pc haal.
edit:is de pc versie me dedicated servers?
edit:is de pc versie me dedicated servers?
[ Voor 21% gewijzigd door elsympatico op 03-11-2010 18:54 ]
Ja zijn dedicated servers. Fijn spel hoor voor de PC :-)
Ah ok thx zal die halen dan,gotta love dedicated servers!
Dan kan ik je www.g2play.net aanraden. Daar kost het spel maar €19,99 oid.
Ik heb t spel ook bij g2play gekocht en dat ging perfect, voor €19,99 inderdaad
Jammergenoeg kan t spel mij nog niet echt bekoren
Sorry dat ik t zeg maar das echt n domme vraag natuurlijk, wij weten toch niet wat jij een goed spel vind? Een beetje reviews checken kan heus geen kwaad...elsympatico schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:26:
Ik heb ni alles doorgelezen,maar is dit een goed spel denk dat ik hem voor pc haal.
kan je hem daarmee ook linken aan je Steam account ?o0SmOkE0o schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:08:
Dan kan ik je www.g2play.net aanraden. Daar kost het spel maar €19,99 oid.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Nope. De keys op G2Play.net zijn voor de EA Download manager. Zelf ook zo'n key gekocht, werkte prima voor mij.ProCeela schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:33:
[...]
kan je hem daarmee ook linken aan je Steam account ?
Helaas is dat dan weer niet mogelijk. Je kan wel gewoon de executable toevoegen aan Steam, kan je hem alsnog opstarten vanuit Steam en krijg je een ingame-overlay. Officieel geen support, dus updaten zal je zelf moeten doen.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Heb gister nog een leuk potje met SmoOke gespeeld, ging erg goed bij mij. Ik begin best goed te worden in de game. Kabul City ruins en Kandahar Marketplace zijn verreweg mijn lievelings map. Ik weet daar alle plekken waar vijanden zitten en merk ze daar ook vaak op.
Wwn goede tactiek in dit spel is om gewoon op een plekje met cover te gaan zitten, goed om je heen kijken, misschien iemand killen en dan weer verder. Overigens biedt het middelste gebouw (vlag Bravo in Sector Control) een uitstekende uitkijk over de hele map (op Kandahar Marketplace).
Ik vind de MP van Medal of Honor steeds leuker worden. Geen overpowerde snipers meer en spawnkillen door streaks kom je ook minder tegen.
Wwn goede tactiek in dit spel is om gewoon op een plekje met cover te gaan zitten, goed om je heen kijken, misschien iemand killen en dan weer verder. Overigens biedt het middelste gebouw (vlag Bravo in Sector Control) een uitstekende uitkijk over de hele map (op Kandahar Marketplace).
Ik vind de MP van Medal of Honor steeds leuker worden. Geen overpowerde snipers meer en spawnkillen door streaks kom je ook minder tegen.
[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 05-11-2010 07:10 ]
Ik krijg steeds als ik de MP opstart dat ik geen connectie kan maken met de EA servers.
"Connection refused, EA servers not available try later"
Ik heb het geprobeerd met de Firewall uit.
door een aantal poorten open te zetten
maar niets wil helpen.
Kan iemand hier nog iets bedenken.
Ik speel dit op Windows 7 64bits.
Ik heb al van alles geprobeerd maar niets wil helpen.
Alvast bedankt.
"Connection refused, EA servers not available try later"
Ik heb het geprobeerd met de Firewall uit.
door een aantal poorten open te zetten
maar niets wil helpen.
Kan iemand hier nog iets bedenken.
Ik speel dit op Windows 7 64bits.
Ik heb al van alles geprobeerd maar niets wil helpen.
Alvast bedankt.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Woensdag maar is even de DLC meegepakt voor MOH op mijn PS3. En dan denk je fijn 'Clean Sweep' te gaan spelen maar nee hoor wat gebeurd er.. Je hele PS3 freezed gewoon tijdens het laden van de game. WTF? EA/Dice waar zijn jullie mee bezig? Ik ben blij dat ik Hot Zone nog niet gekocht heb voor 10 euro.. Als je iets in de PS Store zet zorg dan ook dat het werkt! Ik heb over dit probleem al op verschillende forums gelezen maar helaas nog geen reactie gehad van EA/Dice.. Dus gister maar is zelf contact opgenomen met onze geweldige EA klantenservice. 'Oh wij weten nog niks van dit probleem. Maar ligt denk aan de servers, geef ze even een dag de tijd en dan is het denk ik opgelost.. Zo niet bel ons dan nog een keer..'
Zucht want het werkt nog steeds niet.. Dit valt mij erg tegen en kan hier best boos om worden!
Zucht want het werkt nog steeds niet.. Dit valt mij erg tegen en kan hier best boos om worden!
Gistermiddag een complete herstel van mijn Ps3 gedaan (5uur totaal!!) en gisteravond werkte cleansweep iig vlekkeloos voor zo'n 4 rondes (12 eigenlijk dus
)...
Heb Hot zone gekocht maar inmiddels enkele Freezes gehad. In de andere modes geen probleem. Meer mensen last van?
Kent er nog iemand een 'Combat mission only' -server met off. en def. support uitgeschakeld zoals deze?
Zo speel ik het liefst (geen honderdduizend bommen op je kop als je spawnt), maar die server zit dikwijls vol.
Zo speel ik het liefst (geen honderdduizend bommen op je kop als je spawnt), maar die server zit dikwijls vol.
(PC) Na een trage start-up met redelijk irritatie en een hoog 'mwah' gehalte vond ik de game uiteindelijk toch erg geslaagd. Na de gameplay eenmaal door te hebben kwam ik vaak aan top te staan, niet door te campen, maar objectives te volgen. Helaas konden 2 maten niet meespelen ivm de geluidskaart (Realtek) freezes, na uren gekloot achtergekomen en gelukkig gefixt met een andere geluidskaart. Jammer genoeg kwam toen de patch.. en heb ik (helaas) ook de DLC gekocht.
-Cleansweep: nog NOOIT positieve skillpunten behaald, ondanks dat ik elk potje (no lies) ongeveer 10-1 eindig (en win), zonder TK's oid. IMO zeer slecht geregeld. Daarbuiten ook een saaie game-modus, but thats personal.
-Snipen: one-shot-one-kill alleen nog maar met headshot, ongeacht welke gun met welke accessoires, zeker op afstand. Voorheen wel te doen! Nu is t al ik snipe nog maar 10 kills maak ipv 25 oid. Hoe haal je in hemelsnaam nog een rennend mannetje neer? Nu merk ik wel dat ik af en toe wel in 1 keer neerga.. verschil in patches? Iemand die hier meer van weet? (Je kon voorheen namelijk ongeacht je patch elke server in, maar hoeveelheid damaged lijkt mij server-based?)
-Puntsysteem: buiten de major mistakes bij Cleansweep heb ik wel vaker dit soort rare dingen. Bv bij sector control. Zit in een slecht team, welke een beetje bezig is met TDM. Ondertussen pak ik sector na sector en heb nog een score van 25/11 oid met 755 punten (verliezen wel dik). Vervolgens krijg ik -30 (!) skillspoints.
Of ik zit kom aan t eind van de map binnen, capture binnen 3 minuten 5 points en maak daarbij 10kills 1death en krijg vervolgens -13 skillpoints ongeacht we winnen of niet.
Momenteel lekker bezig met pistol only, gaat vrij goed als je aimed op HS only. Maar buiten dat ben ik al redelijk uitgekeken op de game. Was niet van plan BO te gaan kopen, maar denk dat ik hem over een weekje (mochten de reviews lovend zijn), toch maar aanschaf.
Mocht er iemand zin hebben in een potje op de pc: mouzetc
ps. het is niet dat ik stats-geil ben, want ik laat ook andere mensen hier op mijn account spelen, die het makkelijk presteren 4/16 te staan
-Cleansweep: nog NOOIT positieve skillpunten behaald, ondanks dat ik elk potje (no lies) ongeveer 10-1 eindig (en win), zonder TK's oid. IMO zeer slecht geregeld. Daarbuiten ook een saaie game-modus, but thats personal.
-Snipen: one-shot-one-kill alleen nog maar met headshot, ongeacht welke gun met welke accessoires, zeker op afstand. Voorheen wel te doen! Nu is t al ik snipe nog maar 10 kills maak ipv 25 oid. Hoe haal je in hemelsnaam nog een rennend mannetje neer? Nu merk ik wel dat ik af en toe wel in 1 keer neerga.. verschil in patches? Iemand die hier meer van weet? (Je kon voorheen namelijk ongeacht je patch elke server in, maar hoeveelheid damaged lijkt mij server-based?)
-Puntsysteem: buiten de major mistakes bij Cleansweep heb ik wel vaker dit soort rare dingen. Bv bij sector control. Zit in een slecht team, welke een beetje bezig is met TDM. Ondertussen pak ik sector na sector en heb nog een score van 25/11 oid met 755 punten (verliezen wel dik). Vervolgens krijg ik -30 (!) skillspoints.
Of ik zit kom aan t eind van de map binnen, capture binnen 3 minuten 5 points en maak daarbij 10kills 1death en krijg vervolgens -13 skillpoints ongeacht we winnen of niet.
Momenteel lekker bezig met pistol only, gaat vrij goed als je aimed op HS only. Maar buiten dat ben ik al redelijk uitgekeken op de game. Was niet van plan BO te gaan kopen, maar denk dat ik hem over een weekje (mochten de reviews lovend zijn), toch maar aanschaf.
Mocht er iemand zin hebben in een potje op de pc: mouzetc
ps. het is niet dat ik stats-geil ben, want ik laat ook andere mensen hier op mijn account spelen, die het makkelijk presteren 4/16 te staan
[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 05-11-2010 13:13 ]
Signature
Punten worden bepaald door de plaats waar je op eindigt.
Ik weet niet of het skill level van je tegenstanders ook nog uitmaakt ( wie je dus killed en met welk skill level ), maar dat zou ook nog kunnen.
Ik weet niet of het skill level van je tegenstanders ook nog uitmaakt ( wie je dus killed en met welk skill level ), maar dat zou ook nog kunnen.
Op Cleansweep eindig in vrijwel altijd bovenaan.. vandaag weer een potje 13-0 k/d en 2-0 gewonnen, score -3nazuzed schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:35:
Punten worden bepaald door de plaats waar je op eindigt.
Maar goed, als je net 2 min in de game zit, vervolgens ineens opwerkt naar de top 4 met goede k/d en points captured lijkt het me logisch dat je of geen punten krijgt, of wat pluspunten.
Signature
Pistol was voor mij de enige manier om de sniper class te 'upgraden'. Het snipen ging namelijk niet zo makkelijk als lekker naar voren rushen en mensen met je pistool up close and personal neerknallenmouzetc schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:11:
Momenteel lekker bezig met pistol only, gaat vrij goed als je aimed op HS only.
Wat me wel opvalt dat het nivo van de GoTters goed hoog ligt. Heb met ThomasMice, Maffia, Clockwize, Marco in een pot (of meerdere) gezeten en dat zijn toch wel degene die hoog (1e !!) eindigen.
Ik heb de game vanmiddag gekocht , en heb het nu 3 x geprobeerd maar krijg elke keer naar 5 a 10 minuten dat de game hangt en gewoon terugspringt naar windows om uiteindelijk weer terug te komen in windows doormiddel van ctrl alt del.
Is dit een bekend probleem ?
Ik draai hem met een ati 4890 met de nieuwste drivers !
Ik begrijp ook helemaal niks van dat punten systeem. Ik haal heel vaak maar +10 als ik 1e wordt (terwijl ik vaak tegen mensen speel die hogere skill als ik hebben), en als ik dan wat slechter ga of weinig kills maak gaat er vaak meer dan 30 af...
Mijn skill gaat amper omhoog
.
Mijn skill gaat amper omhoog
Is ook niet zo belangrijk.Thomasthomas schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:30:
Ik begrijp ook helemaal niks van dat punten systeem. Ik haal heel vaak maar +10 als ik 1e wordt (terwijl ik vaak tegen mensen speel die hogere skill als ik hebben), en als ik dan wat slechter ga of weinig kills maak gaat er vaak meer dan 30 af...
Mijn skill gaat amper omhoog.
Ik heb er van die dagen bij, dan moet ik er even inkomen en vlieg ik zo 150/200 punten naar beneden in het eerste halfuur spelen, Een paar slechte potjes en dan ben je zomaar 40/50 punten kwijt in 1 ronde en dan wordt je 1e en dan krijg je idd. maar 10 pnt. of zo iets.

Bij multiplayer klik ik join aan, dan gaat hij laden en is hij geladen dan springt hij terug naar mijn desktop.
Moet ik bepaalde poorten open zetten ?
Ik heb de laatste update, heb het spel vandaag gekocht en geinstalleerd.
De single player doet het wel.
Moet ik bepaalde poorten open zetten ?
Ik heb de laatste update, heb het spel vandaag gekocht en geinstalleerd.
De single player doet het wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Wim1951 op 06-11-2010 11:27 ]
Shit man , groot probleem is dit dus heb ik op t officele forum gelezen.ProCeela schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:30:
Ik heb de game vanmiddag gekocht , en heb het nu 3 x geprobeerd maar krijg elke keer naar 5 a 10 minuten dat de game hangt en gewoon terugspringt naar windows om uiteindelijk weer terug te komen in windows doormiddel van ctrl alt del.
Schijnt dus aan de realtek onboard geluidskaart te liggen.
Toch maar is een interne geluidskaart kopen.

Heb je hier wat meer info over ? Ik heb een Realtek (onboard) en tot nu toe geen problemen ondervonden.ProCeela schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:40:
[...]
Schijnt dus aan de realtek onboard geluidskaart te liggen.
Staat veel over geschreven op t forum van EA
Maar het schijnt er ook niet aan te liggen bij mij...
Ik had mn geluidskaart gedisabled in de bios , maar blijf de freezes houden.
Erg jammer , ik heb de game voor de 360 en wou die verkopen , maar houd hem toch maar
Maar het schijnt er ook niet aan te liggen bij mij...
Ik had mn geluidskaart gedisabled in de bios , maar blijf de freezes houden.
Erg jammer , ik heb de game voor de 360 en wou die verkopen , maar houd hem toch maar
[ Voor 11% gewijzigd door Rebel8319 op 05-11-2010 22:17 ]
Heb net een paar potjes met en tegen MaFFia gespeeld, en op een gegeven moment verloor mijn team in Sector Control met 2599 tegen MaFFia's team met 2600 punten
.
Was leuk alleen merk je wel dat je bij deze game zo van je team afhankelijk bent .Thomasthomas schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:17:
Heb net een paar potjes met en tegen MaFFia gespeeld, en op een gegeven moment verloor mijn team in Sector Control met 2599 tegen MaFFia's team met 2600 punten.
Ik ben iemand die probeerd zelfs de laatste sector te pakken , maar als je dat als 1 van de weinige wilt , dan tjah
De bastard.Thomasthomas schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:17:
Heb net een paar potjes met en tegen MaFFia gespeeld, en op een gegeven moment verloor mijn team in Sector Control met 2599 tegen MaFFia's team met 2600 punten.
Ik kreeg steeds een kick bij die server.
Net nog even met clockwize gezeten.....ik had alleen vrij weinig slaap gehad.....begin v/d avond ging het nog wel ( wel heel wisselend ), maar op het laatst miste ik echt alles.
Afhankelijk van je team, maar het belangrijkste gemis vindt ik toch comms.MaFFia schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:46:
[...]
Was leuk alleen merk je wel dat je bij deze game zo van je team afhankelijk bent .
Gisteren 1 potje met ErAdiCTor gespeeld (Combat Mission in de bergen). Waar je dus in eerste instantie een wrak dient veilig te stellen.
Nadeel van deze map is als de tegenstander goed speelt je bijna niet bij dat wrak kunt komt. ErAdiCTor gaf dus via de chat aan dat ze moesten 'smoken' alleen ik als Spec Ops kon dat dus niet.
Maar warempel de rest van de Riflemens gooide rook granaten waardoor ik dus snel door de rook richting het wrak kon gaan en deze (met het team) kon veiligstellen. Waardoor we eindelijk van die moeilijke positie verlost waren.
Je heb bepaalde maps waar je smoke gewoon nodig heb .o0SmOkE0o schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:42:
[...]
Afhankelijk van je team, maar het belangrijkste gemis vindt ik toch comms.
Gisteren 1 potje met ErAdiCTor gespeeld (Combat Mission in de bergen). Waar je dus in eerste instantie een wrak dient veilig te stellen.
Nadeel van deze map is als de tegenstander goed speelt je bijna niet bij dat wrak kunt komt. ErAdiCTor gaf dus via de chat aan dat ze moesten 'smoken' alleen ik als Spec Ops kon dat dus niet.
Maar warempel de rest van de Riflemens gooide rook granaten waardoor ik dus snel door de rook richting het wrak kon gaan en deze (met het team) kon veiligstellen. Waardoor we eindelijk van die moeilijke positie verlost waren.
Zoals jij al zei bv in die map ook , maar zo heb je ze ook bij sector secure , vooral in die map waar je tegenover elkaar spawnt op die bergen .
Mjah momenteel kan ik niet gamen .
Raar gevaal van lag ineens waar ik met men pet niet bij kan .
Alleen tijdens sprinten begin ik te warpen en dan kan het ook weer ineens een tijdje weg wezen .
Pc en game meerdere malen ge-update en ook Vid driver .

Ik ga het maar even met andere game proberen , btw FPS was gewoon 70-80

Mw2 Perfect , Dirt2 perfect zelfde voor battlefieldbc2 dus zal echt aan moh zen kant wezen vrees ik .
Is er buiten mijn weten een update geweest of ??
[ Voor 8% gewijzigd door MaFFia op 06-11-2010 15:10 ]
Ik geef t welke keer weer een kans maar wat een belachelijk slecht spel... weer meerdere spawnkills achter elkaar door die domme missle/mortar-meuk. Dan is er toch geen zak aan als je niet eens n kans hebt vanaf spawn 
Dat wrak moet je ook echt een minuut securen ofzo, hoe werkt dat? ik zat daar 30 seconden en dat balkje bleef maar hangen op 40%? Zo kun je natuurlijk nooit zo'n punt voorbij komen
Weggegooid geld heb ik t idee, dit spel...
Dat wrak moet je ook echt een minuut securen ofzo, hoe werkt dat? ik zat daar 30 seconden en dat balkje bleef maar hangen op 40%? Zo kun je natuurlijk nooit zo'n punt voorbij komen

Laatste komt omdat er nu een enemy rond jouw zit dan , waardoor hij niet capt .Cartman! schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 15:28:
Ik geef t welke keer weer een kans maar wat een belachelijk slecht spel... weer meerdere spawnkills achter elkaar door die domme missle/mortar-meuk. Dan is er toch geen zak aan als je niet eens n kans hebt vanaf spawn
Dat wrak moet je ook echt een minuut securen ofzo, hoe werkt dat? ik zat daar 30 seconden en dat balkje bleef maar hangen op 40%? Zo kun je natuurlijk nooit zo'n punt voorbij komenWeggegooid geld heb ik t idee, dit spel...
Nou ken ik jouw persoonlijke playstyle niet , maar als je telkens in eigen base een beetje gaat zitten snipen kan je er op wachten natuurlijk
Spawnkills door meerdere off support komt wel voor ja, maar ach, zo vaak nou ook weer niet. En zon punt cappen werkt alleen als er niet teveel enemies in de buurt zijn.Cartman! schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 15:28:
Dat wrak moet je ook echt een minuut securen ofzo, hoe werkt dat? ik zat daar 30 seconden en dat balkje bleef maar hangen op 40%? Zo kun je natuurlijk nooit zo'n punt voorbij komenWeggegooid geld heb ik t idee, dit spel...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Nergens last van gehad.MaFFia schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:58:
[...]
Je heb bepaalde maps waar je smoke gewoon nodig heb .
Zoals jij al zei bv in die map ook , maar zo heb je ze ook bij sector secure , vooral in die map waar je tegenover elkaar spawnt op die bergen .
Mjah momenteel kan ik niet gamen .
Raar gevaal van lag ineens waar ik met men pet niet bij kan .
Alleen tijdens sprinten begin ik te warpen en dan kan het ook weer ineens een tijdje weg wezen .
Pc en game meerdere malen ge-update en ook Vid driver .
Ik ga het maar even met andere game proberen , btw FPS was gewoon 70-80
Mw2 Perfect , Dirt2 perfect zelfde voor battlefieldbc2 dus zal echt aan moh zen kant wezen vrees ik .
Is er buiten mijn weten een update geweest of ??
Camper of niet (ik niet iig.) maar een spawnkill in je eigen basis door een mortar strike voorkom je nooit. Elke keer als ik n potje speel dan heb ik dat soort onzin weer te pakken waardoor het me geen toeval meer lijkt maar een normaal element in het spel wat me niet aanstaat. Ik blijf nog maar lekker bij BC2 dan. MoH voelt als een tussendoor-projectje voor DICE als je t mij vraagt.MaFFia schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 15:36:
[...]
Nou ken ik jouw persoonlijke playstyle niet , maar als je telkens in eigen base een beetje gaat zitten snipen kan je er op wachten natuurlijk
Leuk feitje:Cartman! schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:27:
[...]
Camper of niet (ik niet iig.) maar een spawnkill in je eigen basis door een mortar strike voorkom je nooit. Elke keer als ik n potje speel dan heb ik dat soort onzin weer te pakken waardoor het me geen toeval meer lijkt maar een normaal element in het spel wat me niet aanstaat. Ik blijf nog maar lekker bij BC2 dan. MoH voelt als een tussendoor-projectje voor DICE als je t mij vraagt.
Scorechains kunnen niet gebruikt worden op gebieden die "out of bound" zijn (donker als je er loopt)
Het originele spawn point voor attackers is altijd out of bounds voor defender.
Je kan dus nooit geraakt worden door: Mortar strike, rocket strike en artillery
Het is onwaarschijnlijk dat je geraakt wordt door: Straving run en Airstrike
Het kan makkelijk dat je geraakt wordt door: "Missile attack, cruise missile"
wanneer je op je initiële eigen spawn point staat...
Nou, moet je eens opletten hoe vaak me dat gebeurt in Sector Control... Zal vast Airstrike heten, t doet ongeveer t zelfde als mortar...je doden.
net eindelijk n potje waarin t lekker gaat, disconnect "EA Servers bla bla", wat een faalspel
edit: elk potje is ook echt 20/80 qua punten, t zit vrijwel nooit dicht bij elkaar. Heb 3 van de 50 potjes gewonnen ofzo ondertussen
In BC2 heb ik nergens last van.
net eindelijk n potje waarin t lekker gaat, disconnect "EA Servers bla bla", wat een faalspel
edit: elk potje is ook echt 20/80 qua punten, t zit vrijwel nooit dicht bij elkaar. Heb 3 van de 50 potjes gewonnen ofzo ondertussen

[ Voor 25% gewijzigd door Cartman! op 06-11-2010 19:56 ]
Hou er gewoon rekening mee dat er ook tegenpolen van jou zijn.Cartman! schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:55:
Nou, moet je eens opletten hoe vaak me dat gebeurt in Sector Control... Zal vast Airstrike heten, t doet ongeveer t zelfde als mortar...je doden.
edit: elk potje is ook echt 20/80 qua punten, t zit vrijwel nooit dicht bij elkaar. Heb 3 van de 50 potjes gewonnen ofzo ondertussenIn BC2 heb ik nergens last van.
Er zijn ook mensen die juist 47/50 potjes winnen. Die zelf de score chains gooien. Die nooit disconnecten en die OOK in BC2 zo spelen.
MoH heeft een aantal tekort komingen in mijn ogen, te weten content.
De gameplay echter, is goed, maar wel moeilijk. Het verschil tussen spelers is zeer groot.
Ja, en op een of andere manier zit ik alleen in kutteams want ik eindig vaak met mijn nog-beroerde skills als 1e

Zit hem ook in de gametype ofcourse , en sector kan je wel alles in spawn gooien , maar dan nog vragen die teams er vaak zelf om .Als ik zie als het mij en mijn team gebeurd is het altijd weer zo dat het van die slowmovers zijn of campers die proberen met een scope mensen op de easy way te krijgen .ErA schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:42:
[...]
Leuk feitje:
Scorechains kunnen niet gebruikt worden op gebieden die "out of bound" zijn (donker als je er loopt)
Het originele spawn point voor attackers is altijd out of bounds voor defender.
Je kan dus nooit geraakt worden door: Mortar strike, rocket strike en artillery
Het is onwaarschijnlijk dat je geraakt wordt door: Straving run en Airstrike
Het kan makkelijk dat je geraakt wordt door: "Missile attack, cruise missile"
wanneer je op je initiële eigen spawn point staat...
Yup......het gebeurd af en toe dat je in in een team zit wat vastgepind dreigt te worden, maar als ik al zie dat dit staat te gebeuren, begin ik m`n spawnende team maatjes direct te coveren met smokes en het is dan aan hun om snel te moven na de spawn......maar ja, af en toe zit je een team.MaFFia schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:43:
[...]
Zit hem ook in de gametype ofcourse , en sector kan je wel alles in spawn gooien , maar dan nog vragen die teams er vaak zelf om .Als ik zie als het mij en mijn team gebeurd is het altijd weer zo dat het van die slowmovers zijn of campers die proberen met een scope mensen op de easy way te krijgen .

Mjah aftellen tot Bo is voor mij begonnen , misschien ook maar beter .
Met die lag valt niet te spelen gewoon en neemt elke vorm van plezien gewoon weg .
Met die lag valt niet te spelen gewoon en neemt elke vorm van plezien gewoon weg .
Lachen net, Icecrown deed een bezoekje aan de server, had binnen 10 minuten een score van 53-7 neergezet.. pathetic.
Warpen bedoel je ?MaFFia schreef op zondag 07 november 2010 @ 02:28:
Ik had vandaag wel veel last van jumpende poppetjes, dat was wel minder.
Ik heb het alleen met sprinten dat is ook weer zo vaag .nazuzed schreef op zondag 07 november 2010 @ 03:36:
[...]
Warpen bedoel je ?
Ik had vandaag wel veel last van jumpende poppetjes, dat was wel minder.
Andere games nergens last van , hardware of software matig is er niets veranderd .
Lag en/of server issues zou meer continue moeten zijn en niet alleen tijdens sprint , dus jah klinkt aannemelijk .
Fps wanneer ik er geen last van heb + 140
Fps wanneer ik er wel last van heb 80+
En wat ik met warpen bedoel is dat ik continue tijdens sprinten 1 meter mist aan info .
De enemy team is dan pathetic , no offence tot je scoren .Youp1e schreef op zondag 07 november 2010 @ 02:35:
Lachen net, Icecrown deed een bezoekje aan de server, had binnen 10 minuten een score van 53-7 neergezet.. pathetic.
Deze game heeft veel te veel campers en slowmovers oja niet te vergeten laten we bij elkaar op de koffie gaan en lekker intiem doen achter een steen met 10 man .
[ Voor 25% gewijzigd door MaFFia op 07-11-2010 09:35 ]
Sorry vergeet altijd dat ik meerdere dingen kan en moet quoten in een reply
excuss nog geen koffie op

[ Voor 86% gewijzigd door MaFFia op 07-11-2010 09:36 ]
Nu je het zegt, ik heb dat ook alleen met sprinten. Dat je rent en dan moet je weer een stukje opnieuw doen, maar dat is me gister maar 1 keer overkomen, de dag daarvoor iets van 3 keer, dus dat valt mee. Ik had alleen gister in die eerste server waar we met z`n tweeën zaten, veel last van lui die plotseling een hele kleine minieme jump maakten. Ik weet dat ik een hele stabiele verbinding heb en dus snel een server update, als je dan mensen tegenkomt die dat niet doen, dan is dat vaak een ellende. MW1 werd helemaal onspeelbaar daardoor bij mij, nadat ik overstapte op een andere internet verbinding. Zowel COD2 en MW1 hebben een lag-correctie en dat werkt heel erg slecht. Ik had altijd problemen met mensen die een ping hadden tussen de 80/90 en 140/150. Ik keek op een gegeven moment direct nadat ik dood was gegaan wat hun ping was ( het waren steeds dezelfden ) en wanneer ze een ping hadden van 140/150 was ik echt kansloos, maar kwam ik ze tegen en ze hadden een ping van 80/90 oip dat moment, was er niks aan de hand. Een vriend van mij had exact hetzelfde.....dan stapte je om een hoekje, zag je niemand, kwam er ook iemand om de hoek, zou je schieten, was je al dood en dan kreeg je een killcam te zien, waarbij die andere al 1/1,5 sec. op je in stond te schieten. En je had van die momenten, dan was je onklopbaar en dan had je plotseling weer een stuk of 10 kills waarbij je echt totaal kansloos was.....daarna kreeg ander en stabieler internet en was ik constant kansloos.MaFFia schreef op zondag 07 november 2010 @ 09:35:
Sorry vergeet altijd dat ik meerdere dingen kan en moet quoten in een replyexcuss nog geen koffie op

Het is idd. een ellende, dat je in servers komt waar te veel snipers zijn en die ook nog eens blijven hangen.....3 of 4 moet nog kunnen bij een volle server in 1 team ( dat kan zelfs wel goed wezen ), mits ze gewoon mee optrekken of zich verplaatsen wanneer dat nodig is, maar ze moeten niet met z`n 6/8 blijven hangen achter dezelfde rots formatie of rond om hetzelfde gebouwtje.
Dit ga je dus echt gewoon niet geloven .
Omdat ik een "old" school gamer ben , heb ik een hele rare layout van knoppen die ik gebruik .Dus voor mij heb ik de Shift als running knop en laat dat nou net het probleem zijn . Ik kwam er per ongeluk achter toen ik nog de shift knop ingedrukt had terwijl ik stil stond , nog steeds zo laggy .
Rare is dan wel weer dat ik het ineens heb en dat ik er alleen last van heb met MoH .
Blijkbaar niet de enige
http://forums.steampowere...showthread.php?p=18354521
Omdat ik een "old" school gamer ben , heb ik een hele rare layout van knoppen die ik gebruik .Dus voor mij heb ik de Shift als running knop en laat dat nou net het probleem zijn . Ik kwam er per ongeluk achter toen ik nog de shift knop ingedrukt had terwijl ik stil stond , nog steeds zo laggy .
Rare is dan wel weer dat ik het ineens heb en dat ik er alleen last van heb met MoH .
Blijkbaar niet de enige
http://forums.steampowere...showthread.php?p=18354521
[ Voor 10% gewijzigd door MaFFia op 07-11-2010 13:13 ]
Het killen gaat al beter, maar is er niet iets van autobalance in het spel? Speelde net opeens 11 tegen 5 en er werd niemand geswitch, das natuurlijk direct een verloren match

Is een server settingCartman! schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:00:
Het killen gaat al beter, maar is er niet iets van autobalance in het spel? Speelde net opeens 11 tegen 5 en er werd niemand geswitch, das natuurlijk direct een verloren match
Speel jij via Steam dan ? Want ik heb shift ook als run knop (en C als crouch). En heb gelukkig (afkloppen) nergens last van (behalve KRAMP in mijn linkerhand na 10 potjes!)MaFFia schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:34:
Ik heb een iso van het internet geplukt eneen key via G2Play gekocht en online geauthentiseerd. Dus ik speel niet via steam
Idd via steam =)
Eergister ook MoH gekocht.. is volgens mij zelfde engine als BC2 of niet? Bevalt me wel op hardcore.. anders duurt killen 20 kogels ofzo.
Hebben we ook iets van een t.net group ofzo in steam?
Mijn steam nick: scr33x0r
@MaFFia,
Ik heb sprint altijd op Caps Lock en crouch op Shift.
@Scr33xOr,
Je kan de volgende lijst, gewoon een friends request sturen :
- ErAdiCToR
- MaFFia
- toxicTrojan
- ThomasMice
- Sj44k13
- clockwize
- serotonine
- marco18678
- WillemVanAchter ( ik heb je een requets gestuurd )
- RobDeBob
En dan kun je gewoon zien wie er online is en kijken of het je lukt om in die server te komen.
Ik heb sprint altijd op Caps Lock en crouch op Shift.
@Scr33xOr,
Je kan de volgende lijst, gewoon een friends request sturen :
- ErAdiCToR
- MaFFia
- toxicTrojan
- ThomasMice
- Sj44k13
- clockwize
- serotonine
- marco18678
- WillemVanAchter ( ik heb je een requets gestuurd )
- RobDeBob
En dan kun je gewoon zien wie er online is en kijken of het je lukt om in die server te komen.
Waarom vind ik jou niet, zit je op een XBOX of PS3 ?Scr33x0r schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:50:
Eergister ook MoH gekocht.. is volgens mij zelfde engine als BC2 of niet? Bevalt me wel op hardcore.. anders duurt killen 20 kogels ofzo.
Zojuist begonnen met MoH voor de PC te spelen. Opvallend was al dat ik niet kon updaten van versie 75 naar 76. Anyhow, dan maar gewoon opstarten via moh.exe. Dat gaat prima, totdat het echt begint. Ik blijf maar om mijn as linksom draaien... WTF???
De controls voor de zekerheid op restore defaults gezet, maar geen resultaat... Het lijkt wel alsof ik 'Q' constant ingedrukt houdt, maar dat doe ik helemaal niet...
Weet iemand hoe ik dit probleem oplos??
De controls voor de zekerheid op restore defaults gezet, maar geen resultaat... Het lijkt wel alsof ik 'Q' constant ingedrukt houdt, maar dat doe ik helemaal niet...
Ander toetsenbord en muis proberen?van.der.schulting schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:00:
Zojuist begonnen met MoH voor de PC te spelen. Opvallend was al dat ik niet kon updaten van versie 75 naar 76. Anyhow, dan maar gewoon opstarten via moh.exe. Dat gaat prima, totdat het echt begint. Ik blijf maar om mijn as linksom draaien... WTF???
Probeer ik idd vanaaf ff, maar zal waarschijnlijk niks uithalen, aangezien ik er bij andere spellen geen last van heb....
Sorteer je vaak op ping in de server browser? Als ik een server kies met ping 1 werkt altijd meestal perfect, nog geen last van lag gehad als ik sorteerdeMaFFia schreef op zondag 07 november 2010 @ 02:28:
Verwijderd
Heb je soms ook een joystick aangesloten? Zo ja, probeer eens zonder.van.der.schulting schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:00:
Oke, mijn probleem is het volgende: als ik in-game TAB indruk om scores te bekijken, krijg ik opeens gigantisch last van lag, dat ik weer kan verhelpen door ALT-ENTER te gebruiken. Dit gebeurt soms ook als ik mijn verrekijker tevoorschijn haal voor offensive actions. Het gebeurt ook af en toe tijdens het laden van de volgende map..
Iemand die weet waar dit aan zou kunnen liggen?
Iemand die weet waar dit aan zou kunnen liggen?
Heb t nog een paar keer geprobeerd en t gaat nu aardig wel, KDR van 1.46 (skill 2525) nu en elke dag weer iets hoger. Alleen irriteert het me enorm dat er vrijwel geen servers die autobalance aanhebben. Als ik met 1 ander moet defenden tegen 6 gasten dan zit ik te killen als n malle maar 1 keer dood en ze wandelen met zn alleen naar die post toe, sjah...dan exit ik maar 
edit: ik heb vaak met offensive support (killstreak meuk) dat ie niet wil vuren, dat gele pijltje wil niet ergens op pinnen ofzo, enig idee hoe ik dat voorkom? Wordt nu vaak gekilld als ik te lang sta te pielen om em te pinnen

edit: ik heb vaak met offensive support (killstreak meuk) dat ie niet wil vuren, dat gele pijltje wil niet ergens op pinnen ofzo, enig idee hoe ik dat voorkom? Wordt nu vaak gekilld als ik te lang sta te pielen om em te pinnen

[ Voor 24% gewijzigd door Cartman! op 11-11-2010 20:15 ]
Volgens mij moet je iemand van de tegenpartij in je vizier hebben.Cartman! schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:39:
Heb t nog een paar keer geprobeerd en t gaat nu aardig wel, KDR van 1.46 (skill 2525) nu en elke dag weer iets hoger. Alleen irriteert het me enorm dat er vrijwel geen servers die autobalance aanhebben. Als ik met 1 ander moet defenden tegen 6 gasten dan zit ik te killen als n malle maar 1 keer dood en ze wandelen met zn alleen naar die post toe, sjah...dan exit ik maar
Das wel onpraktisch, soms weet je dat iemand achter n bepaald muurtje/rots zit en dan wil ik daar wel n mortar opgooien...
Wat ik dan meestal doe, is snel achter elkaar klikken, op die rots gericht.....hij hoeft maar een klein stukje helm te laten zien en de lock is er.
Wat is er in godsnaam gebeurd met de sniper rifles?! In de laatste server waar ik speelde kon ik op afstanden van 200m ofzo beter met AR gaan snipen dan met de M24, 3 bodyshots en dan pas dood, dat is MET open tip ammo...Wtf?
Is er een sniper nerf update geweest ofzo?
Is er een sniper nerf update geweest ofzo?
Ze hebben er een patch overheen gegooid. Headshots zijn de trick. Moet overigens wel zeggen dat de sniper nu wel een beetje 'underpowered' is. Voor de patch vond ik het een leuke klasse, maar nu heb ik zoiets van laat maar zitten.. jammer.
Wel drama hoe weinig servers er zijn. Ik filter op Ranked, Non-Hardcore, Sector Control, Not Empty en Not Full en dan krijg ik 2 servers te zien ofzo
wtf...
edit: weer in ongebalanceerde server gekomen, onvoorstelbaar...

edit: weer in ongebalanceerde server gekomen, onvoorstelbaar...
[ Voor 18% gewijzigd door Cartman! op 12-11-2010 18:51 ]
Kan ik deze game nog verkopen ondanks dat ik de key heb gebruikt?
Aha, dan is die class nu officieel useless. Een F2000 kun je gewoon als sniper gebruiken, zelfs met full auto fire....Youp1e schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:11:
Ze hebben er een patch overheen gegooid. Headshots zijn de trick. Moet overigens wel zeggen dat de sniper nu wel een beetje 'underpowered' is. Voor de patch vond ik het een leuke klasse, maar nu heb ik zoiets van laat maar zitten.. jammer.
Ben blij dat ik ff MW2 tussendoor heb gedaan, nu weet ik weer waarom moh zo leuk is. Geen Ac130, Geen chopper gunner, geen knife die 5 meter lang is
Daarvoor was het precies omgekeerd....en dus was het spel gewoon te statisch.Youp1e schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:11:
Voor mensen die graag sniperen was het misschien leuk, maar juist niet voor de Special Ops, Rifleman en aanvallende tegenpartij.
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Wat ik zelf graag had gezien is 2 schoten in ledematen voor een kill, en 1 schot in torso of hoofd voor een kill. Lijkt me realistisch zat, het blijven natuurlijk wel sniperrifles. Blijft dan natuurlijk wel weer het feit dat je met een AK toch zeker 4/5, of misschien meer schoten in de borst nodig hebt voor 'n kill (afhankelijk of je HC speelt of niet), dan zouden ze ook daar aan moeten sleutelen.. Gulden middenweg blijft (helaas) ver weg.
-edit-
Bedenk me net dat ze eigenlijk per gamemodus (Combat Mission, Team Assault), hier nuances in zouden moeten aanbrengen. Met Combat Mission is de huidige oplossing prima, maar in Team Assault (kleine hectische mappen) zou 1 shot 1 kill wel moeten mogen. Dan is het aan de skill van de sniper om zich daar staande te houden (good old MoH:AA, Stalingradstyle).
-edit-
Bedenk me net dat ze eigenlijk per gamemodus (Combat Mission, Team Assault), hier nuances in zouden moeten aanbrengen. Met Combat Mission is de huidige oplossing prima, maar in Team Assault (kleine hectische mappen) zou 1 shot 1 kill wel moeten mogen. Dan is het aan de skill van de sniper om zich daar staande te houden (good old MoH:AA, Stalingradstyle).
[ Voor 27% gewijzigd door Youp1e op 13-11-2010 01:43 ]
vanaf dichtbij is een sniper idd vrijwel useless tenzij je ook goed met het pistool over weg kan
.
Zelf pak ik vaak het liefste de M21 + combatscope, kan je van "veraf" en "dichtbij" werken
.
Of de Specs Ops gewoon lekker aanvallend en van hutje naar hutje werken
Zelf pak ik vaak het liefste de M21 + combatscope, kan je van "veraf" en "dichtbij" werken
Of de Specs Ops gewoon lekker aanvallend en van hutje naar hutje werken
Er zijn nog steeds kanjers in het spel die goed zijn met de sniper rifle. Dit zijn de mensen die respect verdienen.
Die maken headshots bij de vleet.
De minder goede snipers, die 90% body shots maakten, en zoals iemand het zo mooi verwoorde "Whack the mole" speelde

die hebben nu pech gehad. Fun's over boys
Die maken headshots bij de vleet.
De minder goede snipers, die 90% body shots maakten, en zoals iemand het zo mooi verwoorde "Whack the mole" speelde

die hebben nu pech gehad. Fun's over boys
Misschien niet echt relevant ..maar sinds de release (die zeker niet soepel verliep) van black ops heb ik medal of honor niet meer aangeraakt. Het was een enorme teleurstelling voor mij persoonlijk. Ik speel nog dagelijks medal of honor allied assault (stalingrad sniper only
) maar moh 2010 kan me totaal niet boeien ondanks de prachtige graphics. Daarnaast vermaak ik me ook nog prima met bad company 2. Toch jammer zo ...had er zo veel meer van verwacht
(PC)

[ Voor 4% gewijzigd door Ruffzz op 14-11-2010 19:14 ]
Weet iemand of bij de mission select van MOH, hij zegt dat als je een missie kiest, dat je progress in de campaign verloren gaat...
Dat zou ik jammer vinden, want ik heb m net uitgespeeld, betekent dit dan dat je weer terug bij af bent.?
Dat zou ik jammer vinden, want ik heb m net uitgespeeld, betekent dit dan dat je weer terug bij af bent.?
je kan daarna weer kiezen om bij je laatste missie verder te gaan ^^ indien je nog niet rond ben... en anders kan je gewoon iedere missie kiezen die er is... voor en na missie select
.
DICE zou zich onsterfelijk maken (nouja...) als ze een Allied Assault expansion maken voor MoH 2010 met de MP maps van AA
en zelfde wapens als in AA ;)!
Ik heb zelf ook Black Ops, maar ik vind dit spel echt zo'n teleurstelling. Naar mijn mening is het gewoon als een kip zonder kop rondrennen en neer maaien wat voor je loopt. Geen Teamplay of wat dan ook, en maar niet te spreken of die rot remote-autotjes, die rijden er per 10 in het level! Ik vind dit echt totaal niets aan, en ik vroeg me af hoe zich dit houd tegenover Medal of honor? Zit hier beetje teamplay in? Het gave aan Black Ops zijn de unlocks en killstreaks (behalve het remote-autotje danRuffzz schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:13:
Misschien niet echt relevant ..maar sinds de release (die zeker niet soepel verliep) van black ops heb ik medal of honor niet meer aangeraakt. Het was een enorme teleurstelling voor mij persoonlijk.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Meer Team-play nodig. Alleen maar ieder voor zich red je het niet. Je moet je ook wat meer aan de objectives houden om je "skill" te houden (tenzij je alleen TDM speelt
)...
Wapens zijn er veel minder dan in CoD maar goed een wapen met 3 verschillende lopen (m4 bv: suppress, laser, stock), 3 vizieren (m4 bv: standaard, red dot, combat scope) en nog 2 ammo soorten (stock, open-tip, en stock + 1extra magazijn) is wel genoeg per wapen lijkt mij.
Zelf vind ik het leuker dan CoD gameplay...
Wapens zijn er veel minder dan in CoD maar goed een wapen met 3 verschillende lopen (m4 bv: suppress, laser, stock), 3 vizieren (m4 bv: standaard, red dot, combat scope) en nog 2 ammo soorten (stock, open-tip, en stock + 1extra magazijn) is wel genoeg per wapen lijkt mij.
Zelf vind ik het leuker dan CoD gameplay...
Wel jammer dat de achievements vrij simpel zijn, ik had 2 uur gespeeld en had meer dan de helft van de achievements al gehaald
Bij BC2 zaten er nog echt achievements bij, dit zijn gewoon Medals eigenlijk met een andere naam.
Die skill is ook apart, had gisteren een pot gewonnen op de eerste plaats met een flink aantal kills en weinig deaths, en dan -88 krijgen, wtf
Ik heb geen Black Ops dus de vergelijking kan ik niet maken, heb alleen t idee dat BO meer toegankelijk is en dat je sneller kills kunt maken. MoH is redelijk hardcore imo wat snel afschrikt (ik moest er de eerste dagen ook niks van hebben maar even doorgezet) en nu gaat ie wel lekker en heb ik er veel plezier aan, lekker intens op kleine maps
edit: wat is die "In game store" waar die newsticker over spreekt? Je kunt die DLC daar kopen maar ik mis n beetje waar ik dat kan vinden...

Die skill is ook apart, had gisteren een pot gewonnen op de eerste plaats met een flink aantal kills en weinig deaths, en dan -88 krijgen, wtf
Ik heb geen Black Ops dus de vergelijking kan ik niet maken, heb alleen t idee dat BO meer toegankelijk is en dat je sneller kills kunt maken. MoH is redelijk hardcore imo wat snel afschrikt (ik moest er de eerste dagen ook niks van hebben maar even doorgezet) en nu gaat ie wel lekker en heb ik er veel plezier aan, lekker intens op kleine maps
edit: wat is die "In game store" waar die newsticker over spreekt? Je kunt die DLC daar kopen maar ik mis n beetje waar ik dat kan vinden...
[ Voor 40% gewijzigd door Cartman! op 15-11-2010 11:20 ]
ik vergeleek het met MW(2) en BO is meer van dat zelfde
.
Wat voor match type was het? als het bv een Combat Missie is maar je armed geen objectives of disarmed, attacking/defending kills e.d... Als je gewoon alleen kills maakt en "niets" bijdraagt aan de objectives kan je skill ook omlaag gaan
Wat voor match type was het? als het bv een Combat Missie is maar je armed geen objectives of disarmed, attacking/defending kills e.d... Als je gewoon alleen kills maakt en "niets" bijdraagt aan de objectives kan je skill ook omlaag gaan
Teamplay is juist belangrijk hierbij.....maar je kan ook in je eentje of met z`n 2en belangrijk wezen voor je team, wanneer je tactisch denkt. Je moet bij MOH juist niet als een kip zonder kop rond rennen, maar echt nadenken. De ene dag dat je speelt, verschilt nog wel eens met de andere dag.....vrijdag heb ik me uren vermaakt, doordat er 2 teams tegenover elkaar stonden, die beide slim speelden en waarbij de teams de gehele tijd aan elkaar gewaagd waren. Het waren dan ook hele gevechten om de objecten te halen of om ze te verdedigen. Er hadden alleen wel een paar extra maps mogen wezen. Als je iedere dag speelt, dan denk ik dat de game op een bepaalt moment wel gaat vervelen, maar als je af en toe speelt, dan kan de game je wel een tijdje boeien. Op het gebied van wapens hoef je niet echt veel te verwachten, killstreaks zijn dan wel weer OK gedaan. Je zal MOH alleen interessant vinden, als je van tactische gameplay houdt....je moet dus inzicht hebben, in hoe je de tegenpartij kunt afstoppen of hoe je, je team vooruit kunt helpen.....het is echt nadenken.Mother_Goozz schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:02:
[...]
Ik heb zelf ook Black Ops, maar ik vind dit spel echt zo'n teleurstelling. Naar mijn mening is het gewoon als een kip zonder kop rondrennen en neer maaien wat voor je loopt. Geen Teamplay of wat dan ook, en maar niet te spreken of die rot remote-autotjes, die rijden er per 10 in het level! Ik vind dit echt totaal niets aan, en ik vroeg me af hoe zich dit houd tegenover Medal of honor? Zit hier beetje teamplay in? Het gave aan Black Ops zijn de unlocks en killstreaks (behalve het remote-autotje dan) Had wel gezien dat je redelijk dingen kan toevoegen aan je wapen. Is dit ook zo een beetje in deze game? Anders ruil ik de game gewoon om.
Thanks voor de uitleg! Ik hou ervan om tactisch te spelen. Zoals in Black Ops, ben ik gewoon ronduit slecht in, dit omdat ik iemand ben die van team-play hou, en niet van lonewolf als in black ops (en zoals ik zei alleen maar rennen zonder enige team-play) het is gewoon saai, en totaal frustrerend! Ben echt een battlefield man, dus ik denk dat Moh veel beter bij me past met game style... Ook vind ik de geluiden veeeeel beter gedaan met de gunsnazuzed schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:23:
[...]
Teamplay is juist belangrijk hierbij.....maar je kan ook in je eentje of met z`n 2en belangrijk wezen voor je team, wanneer je tactisch denkt. Je moet bij MOH juist niet als een kip zonder kop rond rennen, maar echt nadenken. De ene dag dat je speelt, verschilt nog wel eens met de andere dag.....vrijdag heb ik me uren vermaakt, doordat er 2 teams tegenover elkaar stonden, die beide slim speelden en waarbij de teams de gehele tijd aan elkaar gewaagd waren. Het waren dan ook hele gevechten om de objecten te halen of om ze te verdedigen. Er hadden alleen wel een paar extra maps mogen wezen. Als je iedere dag speelt, dan denk ik dat de game op een bepaalt moment wel gaat vervelen, maar als je af en toe speelt, dan kan de game je wel een tijdje boeien. Op het gebied van wapens hoef je niet echt veel te verwachten, killstreaks zijn dan wel weer OK gedaan. Je zal MOH alleen interessant vinden, als je van tactische gameplay houdt....je moet dus inzicht hebben, in hoe je de tegenpartij kunt afstoppen of hoe je, je team vooruit kunt helpen.....het is echt nadenken.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Zodra je de game hebt moet je maar eens in singleplayer een gedempt wapen op singleshot afvuren... je hoort zo'n beetje de slede terugschieten en de haan gespannen worden
.
Geluiden zijn idd subliem! Het Radioverkeer is ook echt realistisch (kijk/luister maar eens documentaires).
Online is het iets minder pracht en praal maar de gameplay is gewoon heerlijk vind ik.
Geluiden zijn idd subliem! Het Radioverkeer is ook echt realistisch (kijk/luister maar eens documentaires).
Online is het iets minder pracht en praal maar de gameplay is gewoon heerlijk vind ik.
Ik vind het online erg mooi, sfeervol zou ik t omschrijven. Ook het wisselen van de belichting op dezelfde maps die per game-mode anders is vind ik origineel.
Iemand die me nog kan vertellen hoe ik Clean Sweep kan kopen op de PC? Ik zie nergens een In-Game shop.
edit: en Hot Zone ook bijv, ik heb nog geen update gezien ?
Iemand die me nog kan vertellen hoe ik Clean Sweep kan kopen op de PC? Ik zie nergens een In-Game shop.
[ Voor 35% gewijzigd door Cartman! op 15-11-2010 15:58 ]
Clean Sweep zit gewoon gratis in de patch.Cartman! schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:51:
Ik vind het online erg mooi, sfeervol zou ik t omschrijven. Ook het wisselen van de belichting op dezelfde maps die per game-mode anders is vind ik origineel.
Hot Zone kun je kopen.
ik ben het met jullie eens dat MoH wel gewoon wat heeft. Bij MW2 had in nog een beetje zo'n "gevoel", maar bij BO niet echt. Het is wel leuk, maarja, MoH is toch wel wat meer tactisch, mooier, speelt erg lekker. Wat map/wapen packs en misschien nog wat problemen wegwerken en het is IMO veel beter dan BO en MW2.
De patch gaat automatisch na de opstart.Cartman! schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:49:
Dat vraag ik dus, hoe koop ik die? En een patch heb ik nog niet gekregen, hoe update ik de game?
Hot Zone will be available available on November 2, 2010, via Xbox LIVE™ Marketplace for 800 MS points, on PlayStation®Network for $9.99USD and on PC exclusively via the EA Store™ for $9.99USD.
http://www.medalofhonor.com/dlc