Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb geen update gezien volgens mij, hoe check je t versienummer van de game :?

Beetje dom van EA dat de Hot Zone uitbreiding uitkomt op een dode link op die pagina ook :{ Snap er geen reet ook van die FAQ. Heb je als PC user automatisch de extra content zonder extra registratie? Zonee, waar moet ik me registreren? Alle uitleg is alleen voor PS3/XBOX360 te vinden lijkt t :(

edit: die Hot Zone zie ik in EA Download manager staan als te koop, das logisch dan weer.
edit2: Ik zie Clean Sweep niet staan in de game types bij het filteren, heb ik die update dan gewoon gemist :?

[ Voor 20% gewijzigd door Cartman! op 15-11-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Clean Sweep zit bij de patch in, dus als je de patch hebt gehad, dan moet Clean Sweep er ook bij staan.
Hij staat dan gewoon bij de filter opties. Geen idee waar je versie nr. kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Hij staat dus niet bij de filteropties bij mij zoals ik zei en een patch heb ik niet voorbij zien komen. Ik heb de game via de EA Download manager gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08 04:41
Krijg je bij het opstarten van de game een schermpje van de Download Manager met 'Retrieving version information'? Dat is het programmaatje dat bij mij de patch binnenhaalde. Ik werk ook met de EADM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Kan ik me niet herinneren eigenlijk. Volgens mij begint ie direct in een scherm met de game. Vanavond eens ff goed checken.

KDR van 1.65 nu en W/L van 1.25, gaat de goede kant op ondertussen.

ik krijg tijdens het starten geen box met "retrieving version information" zoals bij BC2 maar heb zelf een shortcut gemaakt naar MoHMPGame, heb even handmatig de update uitgevoerd via mohmpupdater.exe en dat lijkt te werken :)

edit: nou...niet echt blij mee... heb na die patch op elke server ineens dikke lag :( elke keer dood als ik allang t muurtje om ben etc. Op een of andere manier spawnt de tegenstander soms gewoon praktisch naast je :?

[ Voor 57% gewijzigd door Cartman! op 16-11-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Gaat hier beetje bij beetje ook beter. Nieuwe alias aangemaakt omdat ik mezelf toch competitief opstel: Epic Beard. Begin in TA nu wel een beetje te ownen, moeten er natuurlijk wel wat dingetjes meezitten, soms worden 35/5 scores afgewisseld met 20/24, schiet niet op natuurlijk..

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Moet nu eerlijk bekennen dat ik terug ben gekomen op mijn eerste oordeel over de game en het is zelfs zo erg dat ik inmiddels een copy voor de PS3 op mijn bureau heb liggen van dit spel. Al vind ik nog wel dat de maps wel wat groter hadden mogen zijn.

Waarom zijn er geen PC, Xbox360 en PS3 gamertags van tweakers te vinden die dit spel spelen beetje zoals in het BC2 topic ??

[ Voor 10% gewijzigd door JT888 op 18-11-2010 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb GoT staan.. Er zijn alleen niet zo veel spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom word ik er bij elke server na nog geen 2 minuten eruit gejast.. weg fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Sinds de patch wil t echt niet meer, ik leeg echt n heel magazijn op iemand zn hoofd en niks, andersom is het altijd 1 hit kill... ik begrijp er niks van zeg :| Voor die patch zat ik te rocken met 26/3, 37/6 enzo en nu is t drama geworden :(

edit: wtf is dat ook met spawnen naast de tegenstander, of andersom dan. Heb ik net een sector overgenomen, loop ik weg en spawnt er n gast achter me: instant dood natuurlijk, wtf?

[ Voor 27% gewijzigd door Cartman! op 19-11-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Youp1e schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:32:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom word ik er bij elke server na nog geen 2 minuten eruit gejast.. weg fun.
Dat kan aan PB liggen.

Zodra je in een server zit moet je even kijken of je in de lijst staat ( tab ).

Ik heb er ook heel veel gezeik mee gehad......het klopt nu nog niet bij mij, ik kan je er ook niet mee helpen....op 1 oft andere manier is nu wel goed bij mij, ondanks dat het fout is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Twordt met de dag erger met die lag bij me geloof ik :( ben ik 3 seconden een hoekje om en dan drop ik ineens dood neer, wtf... ik ga denk maar eens een andere game zoeken ofzo :{

lekker dom van DICE ook dat die filters gewoon niet goed onthouden worden :{

nog zo een: als je joint dan doet ie dat niet maar ook gewoon geen feedback geven _waarom_ je niet kunt joinen... t voelt wel als beta soms :{

[ Voor 91% gewijzigd door Cartman! op 21-11-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb net weer even een potje gespeeld. Ik heb dit spel op de PC en Black Ops op de x360. Ik vind echt dat MoH goede dingen heeft, eigenlijk best veel. De gameplay en graphics beaten Black Ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me uitleggen hoe ik een mortieren aanval (en uav etc.) plaats?! Ik haal wel eens genoeg punten voor - iets -.... maar geen idee hoe ik dat kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

voor de PC of Console? Console is het de D-pad links of rechts... bij de PC... kijk ff bij controls :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:47:
kan iemand me uitleggen hoe ik een mortieren aanval (en uav etc.) plaats?! Ik haal wel eens genoeg punten voor - iets -.... maar geen idee hoe ik dat kan gebruiken...
5 voor offensive (Mortar Strike, etc.)
6 voor defensive (UAV, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Iemand al een idee hoe die skill level werkt? Ik krijg -20 op n potje waar m'n team wint en ik 13/6 heb als KDR, WTF :|

edit: nu verlies ik een potje (wel met KDR 15/9) en dan +10, heh? :|

[ Voor 23% gewijzigd door Cartman! op 24-11-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

ligt eraan... in een TDM zou je skill dan moeten stijgen, echter is het bv een combat mission of objective raid en help je niet mee die te veroveren/verdedigen maar alleen kills maken en kan je skill idd omlaag gaan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Ik heb het idee dat ook defensive support actions meehelpen, en misschien ook wel de offensive, want zo heel vaak cap of defend ik dingen niet (hou me meer bezig met flanken, vooral op Mazar) maar ik blijf in skill maar stijgen, heb de 3000 al gehaald.. :o

• Cartman!
  • Niet online
Ik zit momenteel rond de 2800, niet slecht geloof ik. Speel de game wel minder want als je op elke server last hebt van lag dan is t plezier er snel vanaf :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
O wat haat ik dat skillsysteem zeg, echt ongelofelijk. In de plus is het vaak maximaal +10, maar min, nou, ik kijk al niet meer raar op bij -80.. en dan heb ik geeneens slecht gepresteerd. Crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Tja, gisteren de pot gewonnen, was 2e overall en had KD van 21/5 en toch -40 gekregen... ik snap er geen reet van :{ Eindelijk een server gevonden waar ik geen last heb van die lag die ik sinds de patch heb overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Cartman! schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:52:
Tja, gisteren de pot gewonnen, was 2e overall en had KD van 21/5 en toch -40 gekregen... ik snap er geen reet van :{ Eindelijk een server gevonden waar ik geen last heb van die lag die ik sinds de patch heb overigens :)
Simpel:

Als jij merendeels mensen killed met een lagere Skill dan jou, krijg jij minder punten.
Als jij merendeels mensen killed met een hogere Skill danjou, krijg jij meer punten.

Als jij merendeels wordt gekilled door mensen met een lagere Skill dan jou, gaan er meer punten vanaf dan normaal.
Als jij merendeels wordt gekilled door mensen met een hogere Skill gaan er minder punten vanaf dan normaal.

Zo wordt dat berekend, als ik het goed heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Dat is slechts een fractie van de dingen die in het skillsysteem worden meegenomen. DSA en OSA's tellen naar mijn idee ook mee, K/D ratio ook. Ook het halen van objectives zullen meetellen, zowel aanvallend of verdedigend..

-edit-

En ik zit met skill rond de 3100, het gebeurt vaak zat dat ik in potjes terecht kom waar ze men niet eens in de buurt van de 2500 aan skill komt. Als je dan ook nog eens een bad hair day hebt.. heb al eens een -145 meegemaakt.. :o

-edit-

Ook heb ik het idee dat killstreaks (en dus de DSA's en OSA's ) meetellen, heb wel eens een crappy potje gespeeld maar toch nog een killstreak van ruim 200 punten gehaald (uiteindelijk ook een K/D ratio van 18/24 ofzo) maar toch gestegen.

[ Voor 56% gewijzigd door Youp1e op 27-11-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ik vind het skill systeem wel een mooi iets ik hoop dan ook dat ze dit ook in BF3 introduceren wanneer deze uitkomt.

Wie heeft de Tier1 mode al uitgespeeld :P best pittig moet ik zeggen ben nu met LVL 4 bezig let wel ik speel met een controller op de PS3. Ik vermoed dat met een muis het spel veel makkelijker zal zijn aangezien je sneller kan reageren en richten. Had MOH beta op de pc gespeeld maar uiteindelijk voor de Ps3 gekocht ipv PC.

Wellicht hebben Pc spelers minder behoefte aan de Tier1 mode aangezien erop de Pc geen community bestaat waar je trophies mee kan vergelijken dat is toch wel weer iets extra's voor de PS3 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

JT888 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:26:
Ik vind het skill systeem wel een mooi iets ik hoop dan ook dat ze dit ook in BF3 introduceren wanneer deze uitkomt.

Wie heeft de Tier1 mode al uitgespeeld :P best pittig moet ik zeggen ben nu met LVL 4 bezig let wel ik speel met een controller op de PS3. Ik vermoed dat met een muis het spel veel makkelijker zal zijn aangezien je sneller kan reageren en richten. Had MOH beta op de pc gespeeld maar uiteindelijk voor de Ps3 gekocht ipv PC.

Wellicht hebben Pc spelers minder behoefte aan de Tier1 mode aangezien erop de Pc geen community bestaat waar je trophies mee kan vergelijken dat is toch wel weer iets extra's voor de PS3 spelers.
Via steam hadden er anders best achievements in kunnnen zitten, maar EA was te lui.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heb echt bij de helft van alle servers dat ik Join kies, schermpje popt op en dan gaat ie weer weg zonder enige vorm van feedback. Waarom wil ie niet joinen?! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Heb ik ook weleens, just keep on trying, dan wil het nog wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat een prachtig spel! Eerst zwaar balen van CoD BO, wat een bagger spel, toen maar eens gekeken naar de nieuwe MoH, vroeger nog wel eens gespeeld maar echt zo super vond ik het niet. Maar dat is bij deze echt veranderd, damn! _O_

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Xbox kapot, kan dus geen CoD meer spelen. Terug naar MoH dan maar. Vind het gewoon een geweldig spel, heel mooi op de PC, fantastische gameplay. Door de mooie graphics en vele objecten is het gewoon heel realistisch; moeilijk om de vijand te spotten, wat voor unieke gameplay zorgt.

Gister voor het "eerst" cruise missile gehaald (heb het wel 3x eerder gehaald maar dan met m'n stomme kop op support action gedrukt). Vijanden waren furieus over het feit dat ik lekker aan het spawnkillen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Dat skillsysteem is echt ongelofelijk. 5 minuutjes spelen en het gaat niet zo lekker: -60. Een heel potje ownage: +10, en nóóit meer dan dat. Fuck it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dat komt omdat je nu op een hoger skillevel zit dan je medespelers. Ik zit nu op 3100 (ongeveer), en als ik tegen mensen van 2500 speel dan krijg ik ook nooit meer dan 10, maar als ik tegen een team met mensen van 3500 of zoiets speel krijg ik soms wel 20 tot 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Dat is het, inderdaad, maar ik heb m'n tegenstanders helaas niet voor het uitkiezen.. Zit zelf nu op 3500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

http://mohstats.com/stats_pc/ThomasMice :). Niet slecht al zeg ik het zelf. Gaat ook met de dag beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Dat was wel even lachen, jammer dat ik hem moest spliffen. Werd er ook weer ff helemaal gestoord van, kutskillsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dan spam ik ook even mee: http://mohstats.com/stats_pc/pirate

Het is een beetje zoeken soms naar een server waar t lekker gaat, als ik in een team kom met 300 tegen 1900 dan quit ik meteen weer want dan weet je dat t geen leuke match gaat worden. Vind t prachtig als t 2500 vs 2500 staat en je helemaal in de game gezogen zit om ff die winnen punten te scoren. Ik omschrijf MoH het best als "intens", veel intenser dan BC2 nog imo vanwege de kleine maps :)

edit: recon spelen vind ik echt niks aan :{
edit: kwam gisterenavond de eerste GoT-er tegen: Gwar :W

[ Voor 9% gewijzigd door Cartman! op 10-12-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[edit: kwam gisterenavond de eerste GoT-er tegen: Gwar :W
Ging inderdaad wel lekker gisteravond pirate
Maar heb volgens mij een paar weken geleden ook een keer met je gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ja, ging wel lekker :) Kan me niet herinneren eerder GoT-ers gezien te hebben in MoH maar zou kunnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Blijf t n kutsysteem vinden, die skill... heb net 2 potjes gehad:

34/6 KDR, match gewonnen, 1e plaats: -2
27/7 KDR, match gewonnen, 2e plaats: -2

wtf moet ik dan doen om hogere skill te krijgen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Inderdaad, wordt er soms bijna agressief van.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nogal, win ik 1 potje met 9/10 KDR en dan -68, WTF... daar valt toch niet tegenaan te spelen... echt heel dom gemaakt imo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Ik vrees dat ik GoT een slechte naam geef, men weet namelijk zeker dat ik cheat.. ^^, which ofcourse i don't. Wordt ook overal binnen 2 minuten eruit gegooid? Iemand een maniertje om ping te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Oh, ik krijg die beschuldiging ook vaak genoeg. Geheimpje: het heet Red Dot :) Overigens ben ik er nog nooit om gekicked.

Wel heel irritant, de laatste 2 keer dat ik een Guided Missle had bleef daarna mn scherm grijs (HUD wel zichtbaar) en moest ik suiciden of wachten tot iemand me killde. Iemand die dit herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als je goed speelt dan gebeurt dat wel eens. Beetje dom van die mensen, geen manier om het te checken (geen killcam of spectator mode), en door te zeggen dat iemand cheat (wat dus vrijwel altijd niet zo is) geef je de persoon alleen maar het gevoel dat hij heel goed speelt :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Had gisteren voor het eerst een Cruise Missle waarmee ik ook mooi mezelf wist te vermorzelen :+ Was op Kunar Base en eindigde de pot uiteindelijk met 44/5 ofzo :D Ik geloof niet dat ik erg gewaardeerd werd door m'n tegenstanders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:55

ErA

Cartman! schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:33:
Ik geloof niet dat ik erg gewaardeerd werd door m'n tegenstanders >:)
Dit is dus de reden waarom ik ben gestopt met Medal of Honour.

http://mohstats.com/stats_pc/ErAdiCToR

Ik ging echt heel goed. Met een 4.0 K/D ratio die alleen maar hoger werd. Maar in tegenstelling tot in bijvoorbeeld CS:S of CoD: BO krijg je alleen maar gezeik over je heen als je monster scores haalt zoals 60-2 etc.

Beste jammer, ik vond de game leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik krijg wel steeds meer gezeik maar wordt er niet om gekicked. M'n team is me erg dankbaar en dat de tegenstander een compliment geeft dat verwacht ik ook echt niet dus ik blijf nog ff doorspelen. Zelf geef ik m'n tegenstander weleens een complimentje (nice 1!) als ik ineens een mes in m'n rug heb, sportiviteit als ik het een mooie kill vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Wel heel irritant, de laatste 2 keer dat ik een Guided Missle had bleef daarna mn scherm grijs (HUD wel zichtbaar) en moest ik suiciden of wachten tot iemand me killde. Iemand die dit herkent?
Jup, ook ik heb dit een aantal malen gehad, zwaaaaaar irritant, zeker als je net lekker aan het streaken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Dat gezeik heb je volgens mij in iedere game wel. Kheb zelf nog maar 2x het idee gehad dat iemand cheate.

Wat me btw opvalt, ik speel altijd op hardcore servers en krijg dan max +10 en word gelijk afgerekend als ik een keer 24/20 heb bijvoorbeeld. Nu speel ik in een team deathmatch only normale server en krijg altijd +10 of hoger zelfs als ik niet goed speel! maybe een tip 8)

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Zegt niks, kwam net een TDM binnenrollen, laatste 3 minuutjes meegedaan, een 4/7 k/dratio en BOOM, -99. Flikker op zeg.

Lekker los spelen zonder stress zit er niet bij in met dit kutsysteem want als je het ook maar een béétje laat afweten is het gewoon (en nooit normaal -10 ofzo) gelijk tientallen punten foetsie.. echt crap gewoon.

[ Voor 47% gewijzigd door Youp1e op 20-12-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
dstyle_nl schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:15:
Dat gezeik heb je volgens mij in iedere game wel. Kheb zelf nog maar 2x het idee gehad dat iemand cheate.

Wat me btw opvalt, ik speel altijd op hardcore servers en krijg dan max +10 en word gelijk afgerekend als ik een keer 24/20 heb bijvoorbeeld. Nu speel ik in een team deathmatch only normale server en krijg altijd +10 of hoger zelfs als ik niet goed speel! maybe een tip 8)
De meeste cheaters die ik tegenkom, gebruiken een cheat, waarbij het 2e schot dood is......eerste is in het lichaam en 2e in je hoofd, keer op keer.....let daar maar eens op.....maar het valt wel wat mee met cheaters.

Dat puntensysteem is echt waardeloos.....ik heb laatst een keer een avond gespeeld, bijna alleen maar minpunten de hele avond en dat met positieve scores.....m`n skill ging van 3100 naar 2800, zelfs als ik als 2e of 3e eindigde met een goede positieve score, kreeg ik minpunten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Valt mij op dat er best veel mensen zijn die vallen over dat skillsysteem :) Kan iemand mij uitleggen wat het uitmaakt of je nu 3000 of 3500 hebt? Kom je dan in hele andere matches terecht ofzo :S

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Gewoon leuk om te zien hoe je het doet op de globale leaderboard natuurlijk... Ik zit momenteel op skill 3799. Ik speel voor de fun van het winnen van de pot maar ook voor goede stats en dan is skill toch iets leuks. Heb wel vaker gerant dat ik soms een pot win met 24/6 en dat ik dan -22 krijg, snap daar ook echt niks van.. wat moet ik dan nog beter gaan doen met pot winnen en KDR van 4 :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:50

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Cartman! schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:48:
Gewoon leuk om te zien hoe je het doet op de globale leaderboard natuurlijk... Ik zit momenteel op skill 3799. Ik speel voor de fun van het winnen van de pot maar ook voor goede stats en dan is skill toch iets leuks. Heb wel vaker gerant dat ik soms een pot win met 24/6 en dat ik dan -22 krijg, snap daar ook echt niks van.. wat moet ik dan nog beter gaan doen met pot winnen en KDR van 4 :{
Spelen tegen mensen met ten minste een gelijk skilllevel ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:06:
Valt mij op dat er best veel mensen zijn die vallen over dat skillsysteem :) Kan iemand mij uitleggen wat het uitmaakt of je nu 3000 of 3500 hebt? Kom je dan in hele andere matches terecht ofzo :S
Als je goed gespeeld hebt, wil je gewoon een virtueel schouderklopje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Gundogan schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:53:
[...]

Spelen tegen mensen met ten minste een gelijk skilllevel ;)
Waar vind je die dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Tijd voor servers op basis van skillniveau!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Ik wil deze gaan aanschaffen. Ik maak me echter druk om het aantal beschikbare MP servers. Volgens de MOHstats site zijn er gemiddeld zijn 2000-2500 speler online voor de PC versie.

Kan iemand hier zijn licht op laten schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Misiek schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:17:
Ik wil deze gaan aanschaffen. Ik maak me echter druk om het aantal beschikbare MP servers. Volgens de MOHstats site zijn er gemiddeld zijn 2000-2500 speler online voor de PC versie.

Kan iemand hier zijn licht op laten schijnen?
Er zijn misschien niet zoveel servers, maar je kan, wanneer je dat wil, wel gewoon spelen, dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Er zijn altijd meer dan genoeg servers om op te spelen. Zeg nou zelf, voor €15.99 bij G2Play.net voor een key kun je ook geen miskoop doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wat een gezeik! 2 min ingame en 7/7 en ik krijg meteen -51 voor m'n kiezen, WTF... Ook nog steeds dat veel servers je gewoon niet toelaten terwijl ie niet vol is. Lekkere bugs nog steeds :(

als je nu ook +100 zou krijgen als je met 45/4 wint maar nee, dat is dan weer +10 :{

knife only, loopt elke tegenstander gewoon met zn guns te schieten, wat een kl**tzak ben je dan :{

[ Voor 33% gewijzigd door Cartman! op 29-12-2010 17:46 ]

• Youp1e
Skillsysteem is fucked, de game is zwaar vet. *drukt op knopjes* Op richting de 4000 skill!

-edit-

4000 is gehaald, tering zeg, dat duurde even. Heb het net nog mooier gezien trouwens: TDM, k/d ratio: 53-12, heb de meeste punten (tier 1 ribbon) en BOOM! -1... wtf?

[ Voor 49% gewijzigd door Youp1e op 31-12-2010 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Vind wel dat de game niet leuk is als je team er niet voor gaat, zit je als attacker met 6 snipers die in hun basis blijven campen. Dan quit ik de server gewoon maar en zoek ik n ander. Soms ga ik hinderlijk voor ze staan zodat ze niks kunnen zien als boodschap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ben een beetje een beginner met Medal of Honor MP maar wat zijn nou precies de defensive & offensive support actions, zie wel eens wat in mijn scherm maar hoe gebruik ik ze? Volgens mij zitten er ook achievements aan vast? Speel het spel op een xbox360

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Slasher schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:57:
Ben een beetje een beginner met Medal of Honor MP maar wat zijn nou precies de defensive & offensive support actions, zie wel eens wat in mijn scherm maar hoe gebruik ik ze? Volgens mij zitten er ook achievements aan vast? Speel het spel op een xbox360
YouTube: Medal of Honor: Using Support Actions to Advance by wrath-x- (MoH Gameplay/Commentary)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb dus geen idee waar al het ge-hassle vandaan komt voor deze game.
Speelt heerlijk weg, zowel multi- als singleplayer. Multiplayer wordt inderdaad wel moeilijker naarmate je hogere skill krijgt, maar blijft uitdagend.
De maps zijn heerlijk om te spelen, ik houdt persoonlijk wel van CQB urban-warfare.
Wapens spelen realistisch, wellicht wat weinig terugslag maar de geluiden zijn erg realistisch. Voor de mensen die denken van niet; ik schiet met regelmaat en het is echt niet zo spectaculair als in meeste FPS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jemig... had ik net gewoon 83 / 12 ofzo :P Kunar Base is echt top om te rapen met offense actions... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ik zit vast in de SP. Bij de missie Aid Neptune's Movement in Shahikot Valley. Je speelt dan als Deuce en moet Neptune ondersteunen door vijanden de snipen van een berg. Op een gegeven moment heb ik iedereen uitgeschakeld inclusief de mannen met RPG's. Vervolgens gaat Neptune met zijn squad er vandoor. Dan komen er weer allemaal vijanden in de vallei die ik vervolgens neerschiet maar iedere keer komt er een vijand terug op exact de plek van de zojuist neergeschoten vijand. Hij spawnt er niet maar komt ergens vandaan lopen. Ik blijf ze allemaal neerschieten maar ze blijven maar komen.
Uit wanhoop youtube walkthrough erbij gehaald. Daarin zag ik dat na het weglopen van Neptune de missie voltooid is. :S

Iemand een idee? Via Google vond ik enkel anderen die hetzelfde probleem hebben maar een oplossing is niet te vinden. Ik ben al opnieuw begonnen vanaf het laatste checkpoint en heb de hele hoofdmissie opnieuw gedaan.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben aan het twijfelen om dit spel te kopen, Speel al tijdje BFBC2 en heb er echt van genoten maar nu bijna op uitgekeken en op zoek naar alternatief ... BO vond ik een ongelooflijk rukspel dus dacht ik dat MoH miss een goed alternatief was , wat jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
De actie is een stuk sneller dan BC2 maar ik vind t fantastisch, ik zei het eerder: koop voor 16 euro een key bij G2Play.net en als je er een dag plezier aan hebt dan heb je de kosten er al uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Méér dan de moeite waard. Al die CoDfanboys leiden je slechts om de tuin. Deze game komt wat 'the real thing' betreft, erg dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Heb laatst met de steam kerst sales ook MOH aangeschaft en heb er geen spijt van, heerlijke game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Iemand anders hier last van extreme lag op de PS3 vandaag?

Schiet net iemand 3x door z'n kop en hij schiet daarna 1x met een ak-74u en ik ben dood...???? nog wel meer van die dingen vandaag terwijl het laatste tijd juist super lekker ging. Haal meestal geen monster scores zoals sommigen hier maar minimaal 2:1 kd ratio en altijd top 3. Maar sinds de lag problemen is het echt niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit hopeloos vast in medal of honer 2010,ik moet naar de tower...maar voodoo staat voor een deur en gaat er niet doorheen....dit is in level 2 al....wie weet wat er aan de hand is!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Zelf deur open maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 17-09 10:36
Ik ben er wat laat bij, maar moest deze toch een keer spelen nu met m'n nieuwe pc .. :P
Help!!!! schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:37:
[...]

Pfff deze waardeloze bug heb ik ook. Lees dat velen er door geplaagd worden. Hebben ze geen Q&A bij EA of zo :? Raar dat zo'n extreme bug in de final zit.

Anyway: Spel---boog---->kast.

Probeer het wel weer na de eerste drie patches ofzo.

PS: Speel al 20jr FPS, ben desondanks niet heel goed, maar zelfs op de allerhoogste difficulty is de SP BELACHELIJK simpel. AI is ook zeer matig. En het hele spel voelt echt extreem scripted aan.

De sfeer is dan wel weer mooi neergezet.:)
Ik kan enkel beamen dat dit niet meer dan de waarheid is.
De bugs die ik tegen kom zijn waardeloos, helemaal omdat ze blijkbaar veroorzaakt worden doordat je een keer dood bent gegaan. CoDBO moet nog binnen komen, daar kijk ik heel erg naar uit, helemaal omdat ik de hele reeks van CoD al heb liggen.

Ik heb btw. gezocht op de EA forums naar een oplossing voor de helffire problemen, nou... EA reageert niet eens op de posts van spelers ... hoe bedoel je geen zichtbare interesse in de problemen van je klanten... :X 8)7

Vanavond nog maar een keer de missie over doen, puur omdat er verteld werd dat de missies erna wel weer leuk waren.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jammer dat je blijkbaar geen mods kan maken voor deze game, hoe gaaf zou het zijn als ze de originele MoH:AA maps zouden herbouwen op deze engine? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Heel gaaf, maar die gameplay zal niet meer worden geëvenaard. Ik denk aan Stalingrad FFA, de smoothness waarmee je de sniper kon handelen. De manier waarop je binnen een seconde om een deurtje kon leanen, om direct de andere kant weer op te leunen, en wanneer nodig direct daarop weer de oorspronkelijke kant op leunen om een lading kogels in een tegenstander te pompen. Om maar wat dingetjes te noemen. Zulke to-the-bone FPS'ers worden door ontwikkelaars niet meer als interessant gezien. Perks, punten, emblems, weet ik veel wat, men schijnt dat belangrijk te vinden.. Vind ik jammer.

-edit-

Al moet ik wel zeggen dat ik me zelf ook vreselijk frustreer als m'n skill op een lame manier gigantisch de min in wordt gedouwd. Maar ach, dat is ook maar een getalletje.

[ Voor 13% gewijzigd door Youp1e op 23-01-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Word dit spel nog wel een beetje online gespeeld op de PC? of zit het helemaal vol met cheaters?
Kan het spel namelijk voor 15 euro ergens kopen als het de moeite waard is.

Of raden jullie me eerder Bad company 2 aan?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hupske schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:45:
Word dit spel nog wel een beetje online gespeeld op de PC? of zit het helemaal vol met cheaters?
Kan het spel namelijk voor 15 euro ergens kopen als het de moeite waard is.

Of raden jullie me eerder Bad company 2 aan?
ligt eraan wat je leuk vind, BO is meer arcade dan MOH, Bad company 2 is meer tactische shooter dan MOH.
MOH is een soort van BO alleen dan in grotere maps en wat meer tactiek nodig maar niet zoveel als in BF BC2.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:51:
[...]

ligt eraan wat je leuk vind, BO is meer arcade dan MOH, Bad company 2 is meer tactische shooter dan MOH.
MOH is een soort van BO alleen dan in grotere maps en wat meer tactiek nodig maar niet zoveel als in BF BC2.
BO bevalt me wel, vind soms alleen de maps wat te klein en de meeste spelen zonder idee.
Ben zelf graag van het rond rennen en achter de tegenstander komen om vervolgens lekker kills maken.

Maar het gaat me er voor al ook om of het nog veel gespeeld word en dat de cheaters als wat verminderd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik ben nog nooit cheaters tegengekomen, het probleem is dat als je beter bent dan gemiddeld dat je als cheater bestempeld wordt en da's jammer. Daarmee wil ik meteen ook zeggen dat ik vaak als cheater wordt aangezien ;)

Het is een stuk sneller dan BC2 iig, ik heb laatst BC2 even gestart maar vond het even te sloom dus direct terug gegaan naar MOH. Hoop wel dat er nog nieuwe maps komen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dat de Black Ops en BC2 threads nog steeds actief in gepost word, en MoH nog steeds op zijn 1e thread zit, moet genoeg zeggen lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Cartman! schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:59:
Ik ben nog nooit cheaters tegengekomen, het probleem is dat als je beter bent dan gemiddeld dat je als cheater bestempeld wordt en da's jammer. Daarmee wil ik meteen ook zeggen dat ik vaak als cheater wordt aangezien ;)

Het is een stuk sneller dan BC2 iig, ik heb laatst BC2 even gestart maar vond het even te sloom dus direct terug gegaan naar MOH. Hoop wel dat er nog nieuwe maps komen oid.
Ach dat ik anders bestempeld zou worden boeit me niet. In Cod4 word je ook nog ermee vol gescholden, dus dat went wel.

ik denk dat ik het spel gewoon waag. Het ziet er opzich prachtig uit, de wapens klinken goed. En het killen gaat voor de rest ook wel soepel als ik het allemaal goed zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Doen! Dit spel biedt je tenminste écht iets! Heb het op de release-dag aangeschaft, veel gespeeld. Tot 6 jaar geleden speelde ik bijna elke dag online (MoH:AA), sindsdien niet tot nauwelijks. Dat is de laatste tijd wel anders geweest. Had ook nog MW2 erop staan, ooit eens voor de singleplayer aangeschaft (Special Ops! Leuk!). Ik doe niet aan downloaden. Deze game onlangs ook online geprobeerd.. en jezus! Wat een hectiek, vaak heb je geen idee hoe je aan je einde bent gekomen (daarom zweren die gasten allemaal bij hun killcam..). Iedereen rent maar rond, niks tacticals. Vreselijke maps met allemaal gangetjes en doodlopende stukjes waar never nooit iemand komt. Gauw weer weggeflikkerd en doorgegaan met MoH. Het biedt je rampage, maar ook echt tactische gameplay in de Combat Mission. Overzichtelijke maps, hectisch soms, maar ook uitgestrekt (CM). Geen vage killstreaks, perks, emblems, maar gewoon rock&roll met realistische streaks. Is ook wel hét woord van de game, imho, want de game ís realistisch, en ook lekker smooth.

-edit-
unfor schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:06:
Dat de Black Ops en BC2 threads nog steeds actief in gepost word, en MoH nog steeds op zijn 1e thread zit, moet genoeg zeggen lijkt mij :)
En daar ben ik het dus echt totaal mee oneens.

[ Voor 13% gewijzigd door Youp1e op 02-02-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Youp1e schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 23:56:
[...]

En daar ben ik het dus echt totaal mee oneens.
Wat zegt het dan? Want als jij direct denkt dat dat een belediging is richting MoH, moet je je toch afvragen of het niet echt zo is...

MoH is absoluut geflopt voor wat het zou moeten worden (Een goede concurrent tegen BO) maar is absoluut geen slecht spel op zichzelf.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Als MoH ook aan perks en emblems en weetikhetwat zou doen, zou dit topic daarmee ook dood worden gegooid. Ben alleen maar blij dat dat het geval niet is. Het BO problemen topic is zelfs nog groter dan dit topic..

Dat hier niet veel gebeurt zegt niks over het aantal online gamers met deze game, en ook niks over het aantal cheaters. GoT is veel, maar lang niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 13:38

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb beide games redelijk veel gespeeld, maar als ik nu terugkijk (heb beide games al een tijdje niet meer aangeraakt) vind ik Medal of Honor toch echt wel een leuker en beter spel dan Cod, met name de gametype combat mission maakt de game zo leuk. Ik geef in MoH niets om team deathmatch. Dergelijke gametypes maken voor mij het verschil met de Cod serie. Ik krijg echt een goed gevoel als ik mijn team naar het volgende checkpoint kan leiden door de crate te armen en daarna met hand en tand te verdedigen, of juist ervoor zorg dat ik als defender in een suicide run tussen de vijandelijke linies loop om uiteindelijk de bom onschadelijk te maken :P. Dat soort gameplay kom ik niet tegen in Cod.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 23:16
Dit weekend nog even online gespeeld. Blijft mooi _O_
Server Freedomfighters is nog altijd druk. Zitten gemiddeld nog zo'n 600 spelers online denk ik.

(heb het over mohaa, PC).

[ Voor 8% gewijzigd door PLAE op 28-03-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 17:14
Had dit spel op de PS3, maar heb 'm nu op de PC gekocht vanwege de aanschaf van een nieuwe PC. Vind het spel wel leuk, ondanks dat ik er veel geklaag over hoor.

Wat me wel stoort, als ik in Multiplayer naar Server Browser ga, zie ik maar 4 (ja 4) servers staan! Speelt niemand het meer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat ligt misschien aan je filters dan? Ik heb altijd superveel servers. Meestal speel ik enkel op de eigen clanserver "[NL] DoubleDutchClan.nl" maar er zijn nog veel meer goede servers beschikbaar en dan filter ik zelf eigenlijk altijd nog op Europe ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
Hm ik heb niet aan de filters gezeten, gewoon standaardinstellingen. Ik zal zo eens kijken of ze standaard raar staan dan, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26

Stewie!

Keen must die!

Boyangles schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:02:
Had dit spel op de PS3, maar heb 'm nu op de PC gekocht vanwege de aanschaf van een nieuwe PC. Vind het spel wel leuk, ondanks dat ik er veel geklaag over hoor.

Wat me wel stoort, als ik in Multiplayer naar Server Browser ga, zie ik maar 4 (ja 4) servers staan! Speelt niemand het meer ofzo?
EA heeft onderhoud om 11 uur dinsdagochtend. Je zal de normale hoeveelheid servers zien staan na het onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
@Stewie: bedankt voor het meedenken. Echter deed mijn probleem zich niet alleen vandaag voor, maar ook eergisteren en gisteren.

Maar wat bleek het probleem: ik had niet de nieuwste versie. Ik ging ervan uit dat de game zichzelf automatisch update, maar dit is niet het geval. Ik heb de non-Steam versie, via EADM. Nu heb ik de patch handmatig gedownload en geïnstalleerd en nu heb ik wel een volle lijst met servers. FPS is wel omlaag gegaan in deze versie...

Maar waarom update mijn MOH client zich niet automatisch? Ik heb mohupdate.exe toegang gegeven in m'n firewall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:02

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb net de singleplayer voltooid.
Man wat was die intens!
Heel vet verhaal hebben ze er van gemaakt.
Nu maar eens de multiplayer checken...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
@Kevin89: verrek ja, dat had ik moeten weten want ik heb dat ook gehad zelf (3 maanden terug oid). Gelukkig had je t zelf al gevonden dan :) wat vind je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

Youp1e schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 23:56:
Is ook wel hét woord van de game, imho, want de game ís realistisch, en ook lekker smooth.
Zoals het totale gebrek aan recoil?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
Cartman! schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 09:00:
@Kevin89: verrek ja, dat had ik moeten weten want ik heb dat ook gehad zelf (3 maanden terug oid). Gelukkig had je t zelf al gevonden dan :) wat vind je ervan?
Updater doet het nu wel op wonderlijke wijze! Maar spel is wel leuk, kende het ook al van PS3. RPGs zijn alleen een beetje overpowered naar mijn idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hmmm, ik heb sinds maandag Medal Of Honor voor de Playstation 3, de game is nu al twee keer gecrashed één keer toen ik de proloog opnieuw wilde bekijken (omdat ik voor de eerste missie te snel op X drukte) en net in de hangar in missie 2. Dit gaat lekker je moet dan je hele PS3 herstarten via de console.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste