Niet dat ik heb kunnen vinden. Het zou wel mooi zijn als dat wel kon.beany schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:35:
[...]
Is er al een plek waar je de MP data van een speler kan bekijken? Welk level iemand is, welke challenges hij/zij gehaald heeft etc etc ??
Anoniem: 155988
zit er iemand op het netwerk van de hoge school den haag? (hhs.nl). sinds ik ben verhuist en dit netwerk kreeg toegewezen doet heel call of duty modern warfare 2 voor de pc het niet meer
. ik kan het spel wel starten via steam maar freezed na 5 seconden als ik in het menu ben
. moet dan via de taskmanager het spel uitschakelen.
dit is zowel bij multiplayer als bij singleplayer. ik heb ook steam ingame community uitgeschakeld. geluid opties proberen aan te passen. resolutie op 1024 te zetten. ook heb ik via steam de files geverifieerd. spel opnieuw geinstalleerd. het werkt allemaal niet
voordat ik verhuisde kon ik gewoon wel spelen op het netwerk van telfort.
ik speel op een:
i7 920 @ 3,6 ghz; 4870 x2; 6 gig geheugen; windows 7.
kan iemand mij helpen?? beetje zuur dat ik het spel maar 4 dagen heb kunnen spelen en wel de volle pond ervoor heb betaald
dit is zowel bij multiplayer als bij singleplayer. ik heb ook steam ingame community uitgeschakeld. geluid opties proberen aan te passen. resolutie op 1024 te zetten. ook heb ik via steam de files geverifieerd. spel opnieuw geinstalleerd. het werkt allemaal niet
voordat ik verhuisde kon ik gewoon wel spelen op het netwerk van telfort.
ik speel op een:
i7 920 @ 3,6 ghz; 4870 x2; 6 gig geheugen; windows 7.
kan iemand mij helpen?? beetje zuur dat ik het spel maar 4 dagen heb kunnen spelen en wel de volle pond ervoor heb betaald
Anoniem: 327492
Weten jullie ook al van die bug dat je alle 64 sterren kan krijgen zonder te spelen in de spec ops mode?
Nou idd ik vind dat zo lame aan deze game, ben je lekker bezig spawnt gewoon letterlijk achter je, echt belachelijk! Gasten die alleen maar rennen met die shotguns, je neerschieten en doorrennenRealtec schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:23:
Ik vind het jammer dat het onmogelijk is om bij deze game perfect te spelen.
Of je hebt leuke killstreak en er spawnt er een achter je..
Heb veel battlefield gespeeld en andere games, maar de manier waarop sommige mensen dit spelen echt kinderachtig is! (of ik kom ze veel tegen
Ik hou van een goed potje waar je als team goed samenwerkt, maar in de meeste teamdeathmatch of Domination, dat het eigenlijk ieder voor zich is, en totaal geen teamplay inzit. Dit vind ik echt jammer aan deze game (Xbox 360)
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ben het met de knifers eens.
Mensen die rondrennen met zon tering pistool met tactical knife zijn NIET te raken, ook al pomp je er een heel magazijn in, ze knifen je toch.
Killstreaks zetten er alleen maar tot toe dat mensen voor zichzelf spelen, en niet voor het teambelang gaan.
Maar toch een zeer verslavend spel.. Weet nog niet of ik voor de prestige ga, maar denk het niet.
Mensen die rondrennen met zon tering pistool met tactical knife zijn NIET te raken, ook al pomp je er een heel magazijn in, ze knifen je toch.
Killstreaks zetten er alleen maar tot toe dat mensen voor zichzelf spelen, en niet voor het teambelang gaan.
Maar toch een zeer verslavend spel.. Weet nog niet of ik voor de prestige ga, maar denk het niet.
De teamplay is inderdaad een beetje ver te zoeken. Maar ik vind TD nou ook niet echt bepaald taktisch....het is gewoon FFA maar dan met teamleden....maar dat vind ik eigenlijk met alle gamemodes. Het taktische beleef ik pas als ik met maatjes via skype speel...maar ook dat is niet meer dan zeggen waar je enemie ziet zitten o.i.d.Mother_Goozz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:45:
[...]
Ik hou van een goed potje waar je als team goed samenwerkt, maar in de meeste teamdeathmatch of Domination, dat het eigenlijk ieder voor zich is, en totaal geen teamplay inzit. Dit vind ik echt jammer aan deze game
Dat enemie achter je spawnd vind ik ook echt bloedirritant! Vond dat persoonlijk in het eerste deel wel iets beter geregeld. Daar spawnde je in TD gewoon waar je meeste teamleden zich op dat moment bevonden en niet gewoon random ergens op een map. Hopelijk verhelpen ze dat in een patch!
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Mocht het mensen nog niet zijn opgevallen, gisteren ben ik de zoveelste cheater tegengekomen (PC). Ik moet zeggen dat ik ze alleen opmerk als ze in mijn team zitten omdat ik ze dan spectate wanneer ik even niet speel. Maar het is te bizar voor woorden. Nadat een van de medespelers aangaf wat voor 'toevoegende software' de meneer gebruikte ben ik gaan googlen en kwam ik op een site (link is niet belangrijk) waarop aan werd gegeven dat de hack al binnen 12 uur bij release van de PC versie was uitgebracht. Zoals vaak in shooters is nagenoeg alles mogelijk met de hack wat spelen tegen een gebruiker van deze software alles behalve plezierig maakt. Nu stoort me dit normaliter totaal niet omdat ik dan gewoon ergens anders een plekje opzoek waar bijvoorbeeld mods of een votesysteem aanwezig zijn. Echter bij het huidige p2p-systeem heb je gewoon simpelweg pech als er een speler in de server zit die het nodig vindt om het plezier van anderen te ontnemen. Wat je natuurlijk kunt doen is gewoon weggaan net als voorheen maar het stomme daaraan vindt ik dat wanneer je een game 'leaved' je matchpunten verliest en een auto-loss bij je statcounter krijgt toegevoegd.
Slimme is om diegene zijn account naam te onthouden en dit weer door te sturen naar de admins. Zo houden we controle op de zaak. En kan je zelf een bijdrage doen om COD leuker te maken voor jezelf en voor andere!densoN schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:55:
Mocht het mensen nog niet zijn opgevallen, gisteren ben ik de zoveelste cheater tegengekomen (PC). Ik moet zeggen dat ik ze alleen opmerk als ze in mijn team zitten omdat ik ze dan spectate wanneer ik even niet speel. Maar het is te bizar voor woorden. Nadat een van de medespelers aangaf wat voor 'toevoegende software' de meneer gebruikte ben ik gaan googlen en kwam ik op een site (link is niet belangrijk) waarop aan werd gegeven dat de hack al binnen 12 uur bij release van de PC versie was uitgebracht. Zoals vaak in shooters is nagenoeg alles mogelijk met de hack wat spelen tegen een gebruiker van deze software alles behalve plezierig maakt. Nu stoort me dit normaliter totaal niet omdat ik dan gewoon ergens anders een plekje opzoek waar bijvoorbeeld mods of een votesysteem aanwezig zijn. Echter bij het huidige p2p-systeem heb je gewoon simpelweg pech als er een speler in de server zit die het nodig vindt om het plezier van anderen te ontnemen. Wat je natuurlijk kunt doen is gewoon weggaan net als voorheen maar het stomme daaraan vindt ik dat wanneer je een game 'leaved' je matchpunten verliest en een auto-loss bij je statcounter krijgt toegevoegd.
Anoniem: 325009
Hoeveel keer kan je eigenlijk op prestige gaan ?Gnermo schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:48:
Ben het met de knifers eens.
Het is me uiteindelijk gelukt. Had eerst aan m'n speedtouch modem/router een linksys router hangen. Ik dacht dat het wel zou werken als ik de poorten op m'n modem/router en op de linksys router open zou zetten. Als ik dit deed voor m'n pc zag ik wel dat de poorten open stonden, maar de ps3 bleef op nat type 3 (strict) staan.Vince22 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 08:11:
Gisteravond na veeeel connectie problemen potje gedaan met Brammel1234.. Bleek dus dat het nat type op de PS3 echt naar "Open" moest en bij ons bleef ie maar op strict of moderate staan.
PS3 icm vast ip en in DMZ zetten hielp zelfs niet om op Open te krijgen.
Nu ist uiteindelijk gelukt door de poorten open te zetten (tcp:80,443,5223 en udp:3478,3479,3658) en belangrijkste waarna het bij mij werkte... de PS3 helemaal UIT en daarna weer aanzetten![]()
@Brammel: Werkt het nu bij je?
Heb nu m'n linksys router ingesteld als access point en dus de kabel tussen het modem en de linksys router in een lan poort gestopt. Nu is de enige die de poorten nog tegen kan houden m'n speedtouch modem/router. Het is hierop helemaal niet nodig om de poorten open te zetten. UPnP aanzetten en de ps3 werkt nu zonder problemen. Nat type in het ps3 menu is nu 2, en in MW2 staat nu "Open". Ik kan dus eindelijk een party maken en joinen zonder problemen... hoop ik.
Waarom zou je dit willen? Het is toch juist de lol van het spel om iets te bereiken?Anoniem: 327492 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:43:
Weten jullie ook al van die bug dat je alle 64 sterren kan krijgen zonder te spelen in de spec ops mode?
Anoniem: 325725
10xAnoniem: 325009 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:59:
[...]
Hoeveel keer kan je eigenlijk op prestige gaan ?
http://www.video-game-for...stige-symbols-badges.html
10xAnoniem: 325009 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:59:
[...]
Hoeveel keer kan je eigenlijk op prestige gaan ?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat klopt, ik heb zelf deze game nog niet *schaam*prutser387 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:37:
[...]
Waarom zou je dit willen? Het is toch juist de lol van het spel om iets te bereiken?
Welke admins? Steam vertrouwt voor bans alleen op VAC hoor.Anoniem: 327492 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:57:
[...]
Slimme is om diegene zijn account naam te onthouden en dit weer door te sturen naar de admins. Zo houden we controle op de zaak. En kan je zelf een bijdrage doen om COD leuker te maken voor jezelf en voor andere!
@klaasgatenkaas: wat voor verbinding heb je en zit je achter een router?
heb gisteren eens naar het aimen gekeken en er viel mij wat raars op . Als ik naar 4 kijk merk je echt dat je op de pixel kan aimen , maar kijk je in mw2 sla je echt pixels over bij het aimen . Dan probeer je vervolgens op die overgeslagen pixel te komen , no way dat dagt lukt .
zou dit met een instelling te maken hebben.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Gewoon maar een gok hoor, maar misschien met sensitivity? Als je hem lager zat zou je bij dezelfde verschuiving minder pixxels opzij moeten gaan en dus preciezer moeten kunnen aimen.rhermans schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:52:
heb gisteren eens naar het aimen gekeken en er viel mij wat raars op . Als ik naar 4 kijk merk je echt dat je op de pixel kan aimen , maar kijk je in mw2 sla je echt pixels over bij het aimen . Dan probeer je vervolgens op die overgeslagen pixel te komen , no way dat dagt lukt .
Hoe hoger de sensitivity des te meer pixels moet hij per cm verschuiving overheen gaan.
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
O sorry, dat wist ik niet ben bij meeste games wel eens admins gewend. Maar met steam ben ik niet bekend.masq schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:49:
[...]
Welke admins? Steam vertrouwt voor bans alleen op VAC hoor.
@klaasgatenkaas: wat voor verbinding heb je en zit je achter een router?

Zou je dat niet kunnen mailen naar steam ofzo op één of andere manier?
Onder welke steen heb jij gelegen ? Er zijn geen dedicated servers en geen punkbuster, dus bannen is er niet bij...Ja met VAC, rofl 2500 bans na 3 weken....er hebben al veel meer mensen gecheat..Anoniem: 327492 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:57:
[...]
Slimme is om diegene zijn account naam te onthouden en dit weer door te sturen naar de admins. Zo houden we controle op de zaak. En kan je zelf een bijdrage doen om COD leuker te maken voor jezelf en voor andere!
Zoals ik al zei heb ik geen ervaring met Steam etc. ik ken de termen van vroeger.. jammer dat het dan eens in de zoveel tijd wordt.. want vroeger kon je een cheater nog aangeven en nu moet je dan dus zolang wachtten of helemaal niet. Als het er niet van komt. Jammer een min punt vindt ik dat.KillerAce_NL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:58:
[...]
Onder welke steen heb jij gelegen ? Er zijn geen dedicated servers en geen punkbuster, dus bannen is er niet bij...Ja met VAC, rofl 2500 bans na 3 weken....er hebben al veel meer mensen gecheat..
Heb het geprobeerd maar het nadeel van zon shield is dat je mensen 2 keer moet pletten, waarom is dat ? Vaak ga je na 1 keer dood, jammer is dat. Of zou het in 1 keer kunnen als je stoppingpower gebruiktFastman schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:51:
[...]
Ik heb gisteren bewust alleen met een riot shield gespeeld, om die challenges te unlocken !
17 kills met een shield alleen
Ik denk dat er veel gevloekt hebbenEn de meeste weten totaal niet wat ze moeten doen als ik neergehurkt ga zitten, ze schieten, zien dat het geen nut heeft, en dan blijven ze staan
![]()
Dan sluip ik dichterbij en plet ik hen![]()
Of als ze hun magazijn leeg schieten en reloaden, haal ik m'n secondary wapen even boven![]()
Zelfs een 4-killstreak gehaald. Wat wel effectief is, is me knifen. Het is precies alsof die door die riot shield kunnen knifen. Al kan het ook aan de zijkant zijn, als ze zo dicht zijn, kunnen ze makkelijk even aan de zijkant vermoed ik
Doen ze niks mee:Anoniem: 327492 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:56:
[...]
Zou je dat niet kunnen mailen naar steam ofzo op één of andere manier?
Niks mis met VAC trouwens, maar je hoeft geen rocket scientist te zijn om te zien dat VAC alleen niet genoeg is. En wat ik al helemaal niet snap is waarom er geen VAC bans voor MW2 cheaters worden uitgedeeld (alleen MW2 is niet meer speelbaar).How do I report a cheater?
It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded.
thanksTJVB schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:15:
[...]
Op de steam site kun je die bekijken, van mij bijvoorbeeld: http://steamcommunity.com/id/TJVB/stats/ModernWarfare2
alleen jammer dat dit niet in steamclient zelf ingebakken zit, maja ach, misschien komt dat nog
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Stttttt, bijna niemand gebruikt deze combo terwijl die geweldig is! Had gisteren 5 kills dmv claymore, je kan ze telkens weer opnieuw neerzetten echt geweldig.ini schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:20:
[...]
Claymore kills zijn mijn favoriete kills. Met Scavenger kan je er 2 tegelijk neerleggen en niets is mooier dan +50 (of 100 als er 2 niet opletten hehe) voorbij te zien komen als je inmiddels een minuut verder bent
op een aantal maps heb ik al een plekje voor een claymore die bijzonder vaak een kill oplevert. bv op subbase op de trap naar boven.
Nou perfect man, kunnen het vanavond wel ff uitproberen, ben er waarschijnlijk wel rond een uurtje of 8-9Brammel schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:01:
[...]
Het is me uiteindelijk gelukt. Had eerst aan m'n speedtouch modem/router een linksys router hangen. Ik dacht dat het wel zou werken als ik de poorten op m'n modem/router en op de linksys router open zou zetten. Als ik dit deed voor m'n pc zag ik wel dat de poorten open stonden, maar de ps3 bleef op nat type 3 (strict) staan.
Heb nu m'n linksys router ingesteld als access point en dus de kabel tussen het modem en de linksys router in een lan poort gestopt. Nu is de enige die de poorten nog tegen kan houden m'n speedtouch modem/router. Het is hierop helemaal niet nodig om de poorten open te zetten. UPnP aanzetten en de ps3 werkt nu zonder problemen. Nat type in het ps3 menu is nu 2, en in MW2 staat nu "Open". Ik kan dus eindelijk een party maken en joinen zonder problemen... hoop ik.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Dat vind ik ook echt een van de grootste frustraties van MW2: de spawnplekkenRealtec schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:23:
Ik vind het jammer dat het onmogelijk is om bij deze game perfect te spelen.
Of je hebt leuke killstreak en er spawnt er een achter je.. of er komt een noobtube aanvliegen die afgesoten word aan de andere kant van de map op geluk.
En als je dan respawnd dan sta je ineens tussen 2 vijanden, meestal pak je er dan nog 1 maar de 2e pakt jou.
Oja dan heb ik het nog niet eens over de campers
Daarnaast vind ik het jammer dat er geen ded servers zijn, en te weinig hardcore gametypes (al komen die binnenkort nog wel) sniper only servers zouden ook wel bruut zijn.

Ik ga me maar volledig op hardcore storten als er meer gametypes beschikbaar zijn.
Dat is wel slecht inderdaad, dat er niet iets als patchnotes schijnen te bestaan.
In ieder geval is de javelin-glitch gefixed.
Spijtig, ik wou die vanavond eens voor de fun (private) uittesten.Rudi schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:41:
[...]
Dat is wel slecht inderdaad, dat er niet iets als patchnotes schijnen te bestaan.
In ieder geval is de javelin-glitch gefixed.
Maar goed dat die gefixed is. Langs de andere kant mogen zo ook zo vlug de cheaters eens beetnemen.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Anoniem: 321060
Rondrennen met de javelin is juist leukklaasvd79 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:04:
Ik ben niet snel gefrustreerd of begin te tieren over cheaters/uitbuiters etc.
Maar tering wat een ellende gisteren, die zogenaamde 'noobtubers' vind ik geen probleem, shit happens.
Maar die knifers en dus gisteren ook die javeling suiciders, elke keer die kerel met zijn javelin rennen. Je moet hem potverdikkie wel laten lopen, je gaat er zelf ook aan.
Goed je laat hem dus lopen tot hij hopelijk op gepaste afstand is en hem wel veilig om kan leggen, neemt hij wel een zooi teamleden mee, plus ik weer es zo messtekende roadrunner tegenkom.
Tsja voor mij was gister de lol er wel even af, heb ik eigenlijk nooit dat ik mij irriteer aan speelwijzen van anderen. Maar de combi van knifers en die javelin dingen, zeer irritant.
Maar vandaag lukte mij dat niet meer, volgens mij hebben ze het gefixt.
Dan ga ik wel weer rondrennen met mijn akimbo shotguns
Ben blij dat ik geen javelin glitch abusers eigenlijk in pubs ben tegengekomen.
Maar ik ga toch oppassen mochtek mevrouw hier boven mij tegenkomen.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Als je je mouse sensitivity iets lager zet pakt hij die pixel wel.rhermans schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:52:
Life is what you others make it.
mouse smoothing uit/aan zetten misschien?rhermans schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:52:
Hoe ontzettend irritant is dat Host Migration (pc) zeg!! Verder erg verslavend
Beter dan dat het potje eindigt... Ben wel blij dat ze met een peer2peer principe het host migration gedoe erin hebben gedaanOdysseus253 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:35:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Irritant?? Zonder dat kapt de match.....Odysseus253 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:35:

Het is juist 1 van de beste verbeteringen in MW.
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 03-12-2009 14:54 ]
Ja, van dedicated servers naar p2p is een verbetering.baronruud schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:54:
[...]
Irritant?? Zonder dat kapt de match.....![]()
Het is juist 1 van de beste verbeteringen in MW.
ROFL
Wat heeft dat met mijn opmerking over host-migration te makenMag schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:54:
[...]
Ja, van dedicated servers naar p2p is een verbetering.
ROFL
ROFL
Host migration zit er juist in omdat er geen dedicated servers meer zijn, dus het heeft er alles mee te maken.baronruud schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:58:
[...]
Wat heeft dat met mijn opmerking over host-migration te maken
ROFL
vanuit het oogpunt van de console gamer is de host-migration wel ideaal, als je het echter vanuit de verwende positie van de pc-gamer bekijkt en het vergelijkt met het hebben van dedicated servers..tjah
overigens ben ik helemaal geen fps-speler, maar deze game is toch echt wel
. Beetje jammer dat het een beetje camp of duty is online, maar als iedereen mijn speelstijl zou overnemen en als een hersenloze, rondschietende en blinde debiel zou rondrennen online, zou het waarschijnlijk niet echt beter zijn
.
overigens ben ik helemaal geen fps-speler, maar deze game is toch echt wel
[ Voor 44% gewijzigd door Bastard op 03-12-2009 15:20 ]
Nou ik had liever geen host migration gehad. heb al verschillende keren meegemaakt dat in 1 match 5 keer van host veranderd werd. dan denk ik stop gewoon het spel en ga terug naar de lobby want dit schiet echt niet op. en zoiezo heb ik het idee dat in de helft van de gevallen het niet werkt en als nog naar de lobby wordt geknald.KAdrifter schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:17:
vanuit het oogpunt van de console gamer is de host-migration wel ideaal, als je het echter vanuit de verwende positie van de pc-gamer bekijkt en het vergelijkt met het hebben van dedicated servers..tjah
Het is helemaal vervelend als je zelf de host bent en je wilt snel het spel afsluiten... Dan werkt alleen de uit knop...
Life is what you others make it.
Het zit wel in de steam client. Klik op de community-tab.(dacht ik)ye-roon schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:05:
[...]
thanks
alleen jammer dat dit niet in steamclient zelf ingebakken zit, maja ach, misschien komt dat nog
Dan staat er in de rechterkolom welke games jij hebt. Bij Modern Warfare 2 Singe Player zit een knopje "View stats".
Een verwende consument bestaat niet. Zolang er winst word gemaakt, zijn dit gewoon eisen en verwachtingen van de kritische consument, die gebaseerd zijn op de eerdere producten. Wil je als producent een product verkopen, dan zou je willen zorgen dat de consument tevreden is met het product. Het was mogelijk bij MW1, dus waarom niet bij MW2?KAdrifter schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:17:
De console markt is een perfecte markt die de producent kan uitbuiten. Weinig eisen, nemen vaak genoegen met minder en betalen voor DLC vinden zij vrij normaal. Een markt waar niet de klant koning is, maar de producent.
Wat de PC gamers doen is enkel opkomen voor hun positie als klant, die positie die de console gamers maar al te lief hebben opgegeven. De klant is immers diegene die het product koopt, als je die niet tevreden stelt dan worden de verkopen ook mager. Dat is een macht die jij als consument bezit! Al dat geklaag is dus eigenlijk simpelweg opkomen voor de positie die de consument heeft, voor een klantgerichte productie proces.
Wat wel opmerkelijk is tegenwoordig, is dat de kritische consument eigenlijk uitsterft. De producent kijkt niet meer naar wat de consument wil bij het maken van zijn product, enkel word gekeken hoe het product zo goed mogelijk gemarketeerd kan worden voor de verkopen. De arrogante producent denkt: 'De hersenloze massa koopt het toch wel.'
[ Voor 3% gewijzigd door Fox op 03-12-2009 15:51 ]
Anoniem: 193875
Ik weet niet. Aan de ene kant is het gevoel en de sfeer en de aktie ontzettend sterk maar de 1 op 1 duels ,die ik normaal gesproken win bij mw1, worden compleet verknoeid door het lag/hitbox verhaal. Met name 1hit kills van dichtbij zoals met met knives en shotguns gaan helemaal nergens over.
Met een stabiele dedicated server (ja ik heb het over de pc-versie) wordt de werkelijke potentie van mw2 ontvouwd. Ik blijf gewoon doorspelen want het ziet er gewoon zo mooi uit en alles knalt en spuit en weet ik niet wat ,maar de frustratie blijft.
Ook de hackers frustreren me. Bij mw1 werd ie eruitgeflikkerd na voldoende bewijs. Nu zit je er het hele potje aan vast en ik zie ze steeds meer. Bij IW weten ze toch ook hoe dramatisch zelfs maar een klein beetje lag is bij een fps ? Ik speelde altijd mw1 op een vaste hardcore server waar we potjes van 30 mins deden. Zo leer je de maps pas goed en heb je alle kans om een eventuele dip weer ff recht te zetten. Ik wil dat graag ook ervaren bij mw2.
*huilt.*
Met een stabiele dedicated server (ja ik heb het over de pc-versie) wordt de werkelijke potentie van mw2 ontvouwd. Ik blijf gewoon doorspelen want het ziet er gewoon zo mooi uit en alles knalt en spuit en weet ik niet wat ,maar de frustratie blijft.
Ook de hackers frustreren me. Bij mw1 werd ie eruitgeflikkerd na voldoende bewijs. Nu zit je er het hele potje aan vast en ik zie ze steeds meer. Bij IW weten ze toch ook hoe dramatisch zelfs maar een klein beetje lag is bij een fps ? Ik speelde altijd mw1 op een vaste hardcore server waar we potjes van 30 mins deden. Zo leer je de maps pas goed en heb je alle kans om een eventuele dip weer ff recht te zetten. Ik wil dat graag ook ervaren bij mw2.
*huilt.*
Anoniem: 104511
Ach ja, je kunt zeggen dat de console mensen minder eisen stellen of ze vergelijken met 'hersenloze massa' die uitgebuit kan worden, vooralsnog heb ik dikke lol op de Xbox en heb ik GEEN last van alle technische problemen en mankementen waar men over blijft zeuren.
Daarbij ben ik in het verleden zelf ook enigszins fanatiek PC gamer geweest, maar ik hoef nu echt niet meer terug naar dat gespeel op de PC hoor.
Daarbij ben ik in het verleden zelf ook enigszins fanatiek PC gamer geweest, maar ik hoef nu echt niet meer terug naar dat gespeel op de PC hoor.
Ik ook niet, laat mij maar lekker op de console spelen, veel minder gezeur vind ik persoonlijk. Merk wel dat ik in moet komen na maanden GoW2 spelen, eindig meestal ergens onderaan helaas. Eerst maar ff oefenen in de single player dan lukt het wel weer denk ikAnoniem: 104511 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:16:
Ach ja, je kunt zeggen dat de console mensen minder eisen stellen of ze vergelijken met 'hersenloze massa' die uitgebuit kan worden, vooralsnog heb ik dikke lol op de Xbox en heb ik GEEN last van alle technische problemen en mankementen waar men over blijft zeuren.
Xbox GT: DennisGaas
Anoniem: 326505
Dat is omdat weinig mensen (goed) gebruik maken van de headset. Buiten dat vind ik de kwaliteit van het geluid van de headsets echt rete bagger waardoor ik hem af en toe links laat liggen.Mother_Goozz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:45:
[...]
Nou idd ik vind dat zo lame aan deze game, ben je lekker bezig spawnt gewoon letterlijk achter je, echt belachelijk! Gasten die alleen maar rennen met die shotguns, je neerschieten en doorrennencome on...
Heb veel battlefield gespeeld en andere games, maar de manier waarop sommige mensen dit spelen echt kinderachtig is! (of ik kom ze veel tegen)
Ik hou van een goed potje waar je als team goed samenwerkt, maar in de meeste teamdeathmatch of Domination, dat het eigenlijk ieder voor zich is, en totaal geen teamplay inzit. Dit vind ik echt jammer aan deze game (Xbox 360)
Anoniem: 203488
Ik vroeg me af, nu de max fps optie uit de config is, of er een manier is om de fps te limiteren op 50?
Met V-sync krijg ik muislag, en dan heb ik soms nog drops naar 50 en dat speelt niet echt fijn.
Met V-sync krijg ik muislag, en dan heb ik soms nog drops naar 50 en dat speelt niet echt fijn.
Anoniem: 208474
ik en een paar vrienden hebben allemaal de officiële ps3 headset van sony.. die doet het perfect geluidskwaliteit is altijd goed! teamwork via de headset lukt dan uitstekendAnoniem: 326505 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:45:
[...]
Dat is omdat weinig mensen (goed) gebruik maken van de headset. Buiten dat vind ik de kwaliteit van het geluid van de headsets echt rete bagger waardoor ik hem af en toe links laat liggen.
Dat zijn dan vrienden die je kent. Goed teamwerk tussen onbekenden wordt ook mogelijk gemaakt door de opbouw van een map. Er moet naar mijn mening in een objective of TDM map altijd een bottleneck zijn, langswaar je móet gaan om naar de rest van de map te kunnen komen.Anoniem: 208474 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:02:
[...]
ik en een paar vrienden hebben allemaal de officiële ps3 headset van sony.. die doet het perfect geluidskwaliteit is altijd goed! teamwork via de headset lukt dan uitstekend
In de maps die ik gespeeld heb, heb je tal van manieren.
Om nog maar eens met medal of honor te vergelijken: daar had je in het midden van elke map 1 of 2 confrontatie punten (meer mag, maar dan moeten die erna of ervoor liggen). Die kon je dan met je teammates verdedigen. Als het er 3 of 4 of meer worden, dan lukt dat niet. Ook moet je omwille van de snipers genoeg cover hebben om toch nog te kunnen zien wat je verdedigd, maar genoeg bescherming hebben. Goede maps zijn misschien wel het belangrijkst om teamplay te krijgen, zonder duidelijke afspraken.
De maps die ik al gespeeld heb (meestal TDM) zijn gewoon te open zonder van die bottleneck punten.
[ Voor 6% gewijzigd door ? ? op 03-12-2009 17:27 ]
och och och... m'n eerste cheater meegemaakt... "Why so serious?" Tja, goeie vraag ook...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Maar wat is het hele idee van Host Migration dan? Wat doet het precies?Mag schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:54:
[...]
Ja, van dedicated servers naar p2p is een verbetering.
ROFL
Aan het begin van iedere match wordt uit de spelers de beste host gekozen. Als die persoon vervolgens midden in een match het spel verlaat wordt de informatie die benodigd is om te hosten verstuurd naar de volgende beste host. Dan staat het spel dus even stil en wordt, als alles rond is, na een count-down weer hervat.Odysseus253 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:32:
[...]
Maar wat is het hele idee van Host Migration dan? Wat doet het precies?
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Volgens mij doet ie dat niet iedere keer voor dat de match begint, als de host van het vorige potje er nog is wordt die weer gekozen. Tenminste, ik zie meestal alleen bij een nieuwe spelersamenstelling of als de host weggaat de melding 'Finding the best host'.r00n schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:34:
[...]
Aan het begin van iedere match wordt uit de spelers de beste host gekozen. Als die persoon vervolgens midden in een match het spel verlaat wordt de informatie die benodigd is om te hosten verstuurd naar de volgende beste host. Dan staat het spel dus even stil en wordt, als alles rond is, na een count-down weer hervat.
Op zich is dat ook vreemd, want er kan altijd een betere host joinen natuurlijk. Wat dat betreft kan IWnet nog heel wat getweakt worden.
[ Voor 0% gewijzigd door jeryz op 03-12-2009 17:41 . Reden: oopsie ]
zijn er ook cheats vrije host te vinden?????
Daar kan maar één ding op gezegd worden:prutser387 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:35:
[...]
En persoonlijk vind ik de silencer zo slecht. Een Assault Rifle wordt qua damage gelijk aan een LMG. Met de Famas moet je over grote afstand 3 burst raken om een ventje te killen. Voor een Snipergun is deze ook nutteloos, want dan heb je bijna altijd 2 schoten nodig voor 1 ventje, enz. Ik gebruik de silencer alleen voor de challenges
Ga hardcore spelen prutser
Surfin' paradise!
Dus als iemand gewoon zijn xbox/ps3/pc uitzet, krijgt iedereen een time-outr00n schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:34:
[...]
Aan het begin van iedere match wordt uit de spelers de beste host gekozen. Als die persoon vervolgens midden in een match het spel verlaat wordt de informatie die benodigd is om te hosten verstuurd naar de volgende beste host. Dan staat het spel dus even stil en wordt, als alles rond is, na een count-down weer hervat.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hmm, als ik de poorsten 1500, 3005, 3101 en 28960 even in m'n utorrent portchecker uittest en dan in-game ga is opeens m'n NAT op open!
Maw: die check hoe 't staat met je router laat dus te wensen over... want 't *kan* dus wel
Maw: die check hoe 't staat met je router laat dus te wensen over... want 't *kan* dus wel
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Anoniem: 104511
Ik vraag me trouwens iets af over het riot shield: In hoeverre werkt deze als 'ie op je rug zit?
En hoe snel ren je eigenlijk met zo'n ding op je rug en Lightweight als perk?
Ik zie wel wat grappige mogelijkheden op specifieke maps (bv. Favela) waarbij het drastisch reduceren van kogels van achteren best hulpzaam kan zijn
Ik zie wel wat grappige mogelijkheden op specifieke maps (bv. Favela) waarbij het drastisch reduceren van kogels van achteren best hulpzaam kan zijn
Nee, ik heb geprobeerd de config te tweaken en de MAXFPS regel wordt gereset naar 80 elke keer als je spel opstart.Anoniem: 203488 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:55:
Ik vroeg me af, nu de max fps optie uit de config is, of er een manier is om de fps te limiteren op 50?
Volgens de 'Intel' die je ziet tijdens mapload beschermt het riotshield ook als het op je rug zit. Weet echter niet hoe snel je kan rennen.Anoniem: 104511 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:57:
Ik vraag me trouwens iets af over het riot shield: In hoeverre werkt deze als 'ie op je rug zit?
[ Voor 27% gewijzigd door Griffin op 03-12-2009 19:01 ]
Anoniem: 321060
De glitch is verholpen.Soggney schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:21:
Ben blij dat ik geen javelin glitch abusers eigenlijk in pubs ben tegengekomen.
Maar de glitch die je 2 keer zo snel rond laat rennen is ook handig om mee te knifen
Die hitbox van de AI's vind ik ook uit zo erg slecht.
Ik zie het vaak bij SD / TDM dat bij match/roundwinning kill echt 1 meter naast het target word geschoten.. en dan dood.
Dit mag van mij echt stukken beter.
Ik ben met prestige 1 eergister begonnen en ben nu lvl 28, ben echt blij dat ik nu weer Cold blooded heb.
Bijna een must.
Ik zie het vaak bij SD / TDM dat bij match/roundwinning kill echt 1 meter naast het target word geschoten.. en dan dood.
Dit mag van mij echt stukken beter.
Ik ben met prestige 1 eergister begonnen en ben nu lvl 28, ben echt blij dat ik nu weer Cold blooded heb.
Bijna een must.
op xbox is de javelin glitch nog niet verholpen hoor... net nog meegemaakt

Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik heb het nu redelijk gespeeld, maar het blijft zuigen dat ze er zoveel in hebben moeten stoppen waardoor het zo ongelooflijk ongebalanceerd is.... De killstreaks, de dubbele shotguns, javelins, de tientallen attachments.. noem het maar op. Voor de Single Player ervaring ongelooflijk leuk. Voor de Multiplayer ervaring in mijn ogen een doodsteek...
Het is bijna een kansspel geworden... Geluk speelt echt een te grote rol...
Het is bijna een kansspel geworden... Geluk speelt echt een te grote rol...
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-12-2009 20:00 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nee, het gebruik van lame perks speelt een te grote rol.
Geluk? OMG, toch apart dat steeds dezelfde mensen bovenaan staan. Een kwestie van kunde en de javelins bug is al geupdated.
Welke perks zijn lame? Iedereen kan hetzelfde gebruiken he
Welke perks zijn lame? Iedereen kan hetzelfde gebruiken he
[ Voor 20% gewijzigd door Wackmack op 03-12-2009 20:06 ]
Ik zeg niet dat kunde geen rol speelt, maar als je tegenstander na 4 kills (of zelfs na 3 kills met de juiste perk) een care package krijgt met daarin een Chopper gunner of een AC130... dan is het niet alleen maar kunde maar dan speelt geluk ook gewoon een grote rol. En dat gaat mij na diverse potjes gewoon irriteren...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Waar kan je je gemaakte screenshots (F12) terug vinden
Vooralsnog nergens dacht ikbakkiepleur schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:23:
Waar kan je je gemaakte screenshots (F12) terug vinden

Moet je gewoon zorgen dat je er iets tegen kan doen.. Vroeger met Moh AA vond ik het ook altijd een sport om cheaters te ownen.. Overal is wel iets tegen te doen ..rCk schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:04:
Nee, het gebruik van lame perks speelt een te grote rol.
Als je cheaters owned gebruiken ze niet de juiste cheats.
Jah daar had ik ook een leuk truukje voor bij BF42/DC/BF2QSYS schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:30:
[...]
Moet je gewoon zorgen dat je er iets tegen kan doen.. Vroeger met Moh AA vond ik het ook altijd een sport om cheaters te ownen.. Overal is wel iets tegen te doen ..
" ~ Console->admin login->Kill player#->Ban for life player# "
Of een whisp naar een clanmember van de server waar ik op dat moment zat, was vaak ook genoeg....
Maar dat kan met deze game niet.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Tegen hem heb ik gisteravond ook gespeeld (op de pc ook toevallig?). en inderdaad hij was echt dik aan het cheaten. Wist ons elke keer heel snel te vinden en BAM dood waren we.steveman schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:31:
och och och... m'n eerste cheater meegemaakt... "Why so serious?" Tja, goeie vraag ook...
Pc idd, tja hij lag ergens in het gras, en ik kwam 't potje binnen met 30s op de klok... daarna snel een andere "server..." opgezocht.pdebie schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:00:
[...]
Tegen hem heb ik gisteravond ook gespeeld (op de pc ook toevallig?). en inderdaad hij was echt dik aan het cheaten. Wist ons elke keer heel snel te vinden en BAM dood waren we.
Anoniem: 315662
heeft iemand op de ps3 ook al gezien dat er cheaters zijn?, als je kijkt naar score en dan de top 30 ofso, de top 10 slaat helemaal nergens op en daarna zijn er mensen met 2300 streak.
Fraps? Maakt ook de misser van de fps meter goedsteveman schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:29:
[...]
Vooralsnog nergens dacht ikprnt screen --> paste in je favo image editor.
Ja. Ik heb trouwens al gemerkt dat ik 9.9/10 kansen host ben. -_-Royz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:26:
[...]
Dus als iemand gewoon zijn xbox/ps3/pc uitzet, krijgt iedereen een time-out
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Daar zijn die rocket launchers toch voor? Ik schiet altijd die dingen altijd uit de lucht.uchiha tijntje schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:10:
Ik zeg niet dat kunde geen rol speelt, maar als je tegenstander na 4 kills (of zelfs na 3 kills met de juiste perk) een care package krijgt met daarin een Chopper gunner of een AC130... dan is het niet alleen maar kunde maar dan speelt geluk ook gewoon een grote rol. En dat gaat mij na diverse potjes gewoon irriteren...
Anoniem: 267299
Kan iemand mij vertellen WAAROM mongolen rond rennen met een javalin je schiet ze en jij bent ook dood
-_- zelfs van een afstand, gvd wat irriteer ik me daar aan
@Nizzell, lees hierboven even.
Dat is dus de nu-redelijk-bekende javelin bug.
Hoe ze het doen weet ik niet, wil ik ook niet weten.
Dat is dus de nu-redelijk-bekende javelin bug.
Hoe ze het doen weet ik niet, wil ik ook niet weten.
Wat is nou precies het verschil in range? Wordt de dmg minder of de accuracy. Ik snap er niets van, de meeste SMG's hebben nog meer dmg dan de assault rifles, het enige wat ze niet hebben is range, maar ik wordt zo vaak op afstand neer geschoten door de UMP. Ik snap niet wat voor nadeel de SMG's moeten hebben als ze alleen een nep range balkje hebben.
Er mist volgens mij ook nog een balkje en dat is "Handling" want sommigen hebben veel minder terugslag dan anderen terwijl de accuracy van die guns wel hoger is.
Er mist volgens mij ook nog een balkje en dat is "Handling" want sommigen hebben veel minder terugslag dan anderen terwijl de accuracy van die guns wel hoger is.
Je bedoelt recoilBulls schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:05:
[..]
Niet raar opkijken als met op een Nederlands forum de Nederlandse term gebruikt he 
Maar even voor een muurtje staan en wat schieten leert je ook al veel over hoe zo'n wapen zich gedraagt. Ik heb de AK weer ingeruild voor de ACR iig...
edit: aimbotcounter++;
Maar even voor een muurtje staan en wat schieten leert je ook al veel over hoe zo'n wapen zich gedraagt. Ik heb de AK weer ingeruild voor de ACR iig...
edit: aimbotcounter++;
[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 04-12-2009 02:28 ]
Ja ik gebruik ook de ACR maar die heeft eigenlijk te weinig dmg, zelfs in hardcore heb je dat ze niet in 1 of 2 schoten dood zijn. En in non-HC heb ik maar al te vaak dat ze ontsnappen om de hoek terwijl ik ze toch echt 5x geraakt heb. Ik vind de SCAR-H dan wat beter, maar die schiet eigenlijk weer een beetje te sloom. AK heb ik nog niet unlocked, maar al wel geprobeerd, ik vind dat hij teveel "kiept" als je schiet en dan verdwijnt de target achter de loop.steveman schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:16:
Niet raar opkijken als met op een Nederlands forum de Nederlandse term gebruikt he
Tja, ik snap het ook niet. Ik gebruik vaak een UMP en met nette burts pak ik zo iemand van een flinke afstand.Bulls schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:05:
Wat is nou precies het verschil in range? Wordt de dmg minder of de accuracy. Ik snap er niets van, de meeste SMG's hebben nog meer dmg dan de assault rifles, het enige wat ze niet hebben is range, maar ik wordt zo vaak op afstand neer geschoten door de UMP. Ik snap niet wat voor nadeel de SMG's moeten hebben als ze alleen een nep range balkje hebben.
Als ik er een ACOG op zet komt er zogenaamd range bij, maar ik merk er helemaal niks van! Slaat idd echt nergens op.
/edit
Zoek je iets anders dan de scar maar niet de ACR, oplossing: FAL Dan heb je dat gezever ook niet dat ie weg springt, zuiver en binnen 2 a 3 shots zijn ze altijd dood.
[ Voor 9% gewijzigd door ixl85 op 04-12-2009 01:34 ]
Ja de FAL heb ik ook een tijdje gebruikt maar die is eigenlijk alleen lekker voor afstand, single-shot is niet zo effectief voor dichtbij, en dan steeds switchen naar de PP2000 is ook een gedoe. Ik gebruikte die setup wel voor Derailed enzo, maar vaak gaat het ook fout als je moet switchen.ixl85 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 01:32:
[...]
Tja, ik snap het ook niet. Ik gebruik vaak een UMP en met nette burts pak ik zo iemand van een flinke afstand.
Als ik er een ACOG op zet komt er zogenaamd range bij, maar ik merk er helemaal niks van! Slaat idd echt nergens op.
/edit
Zoek je iets anders dan de scar maar niet de ACR, oplossing: FAL Dan heb je dat gezever ook niet dat ie weg springt, zuiver en binnen 2 a 3 shots zijn ze altijd dood.
Ik zat (eer)gisteren te kijken naar de eerste ranks maar de eerste 10 zijn zeker cheaters, elk zaten ze ergens aan de 2400 of 24k dagen. Zo oud is de PS3 niet eens. En volgens mij waren ze allemaal van dezelfde clan.Anoniem: 315662 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:18:
heeft iemand op de ps3 ook al gezien dat er cheaters zijn?, als je kijkt naar score en dan de top 30 ofso, de top 10 slaat helemaal nergens op en daarna zijn er mensen met 2300 streak.
PSN id: GG--77
Anoniem: 321222
dat is dus de Javalin glitch...Anoniem: 267299 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:58:
Kan iemand mij vertellen WAAROM mongolen rond rennen met een javalin je schiet ze en jij bent ook dood
Onzin, kwestie van goede taktiek waardoor de cheater zichzelf in een zeer nadelige positie moet brengen om jou te kunnen raken. Goede kans dat je hem regelmatig kan pakken. En als cheaters ergens niet tegen kunnen, is het dat ze dood gaan terwijl ze cheats aan hebbenSCIxX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:37:
Als je cheaters owned gebruiken ze niet de juiste cheats.
Volgens mij zijn dat stats-cheaters en geen in-game cheaters. Had je met MW1 ook.GG---77 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:29:
[...]
Ik zat (eer)gisteren te kijken naar de eerste ranks maar de eerste 10 zijn zeker cheaters, elk zaten ze ergens aan de 2400 of 24k dagen. Zo oud is de PS3 niet eens. En volgens mij waren ze allemaal van dezelfde clan.
Stats cheaters vind ik dan ook geen probleem; lekker boeiend, in de top 100.000 zal ik toch wel nooit geraken, dus dat de eerste 1000 gecheat hebben om maar bovenaan te komen maakt me niet uit.
Zolang ze maar geen unlocks krijgen die niet eigenlijk zijn (zoals de prestige 10 cheat op de PC).
In game ben ik nog nooit cheaters tegengekomen op de PS3. Wel glitchers, zoals de stone glitch in Afghan en de underground glitch in Overgrown (MW1).
Gezien de glitch in overgrown nooit is aangepatcht, vraag ik me af of de glitches in MW2 ooit aangepatcht gaan worden.
Wist niet dat er een verschil was, in-game nog nooit cheaters gezien (ben zelfs denk een van de weinige die ook nog geen glitch cheaters heeft gezien)AutCha schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:43:
[...]
Volgens mij zijn dat stats-cheaters en geen in-game cheaters. Had je met MW1 ook.
Stats cheaters vind ik dan ook geen probleem; lekker boeiend, in de top 100.000 zal ik toch wel nooit geraken, dus dat de eerste 1000 gecheat hebben om maar bovenaan te komen maakt me niet uit.
Zolang ze maar geen unlocks krijgen die niet eigenlijk zijn (zoals de prestige 10 cheat op de PC).
In game ben ik nog nooit cheaters tegengekomen op de PS3. Wel glitchers, zoals de stone glitch in Afghan en de underground glitch in Overgrown (MW1).
Gezien de glitch in overgrown nooit is aangepatcht, vraag ik me af of de glitches in MW2 ooit aangepatcht gaan worden.
PSN id: GG--77
Anoniem: 193875
Ik gebruik trouwens bijna nooit mn secondary behalve met mn sniperclass. En de smg classes zijn er enkel voor snel bewegen want met de ump heb je ze idd zo dood. Lekker wapentje. Ik denk dat de balans nog niet helemaal toppie is.
De Javelin (die rocketlauncher)
wat is daar nou eigenlijk het voordeel van? want na mijn idee duurt het best lang voor de racket eindelijk bij zijn doel is..
neem bv de Stinger vs Javelin? kan iemand mij de grootste verschillen geven
( heb de javelin nog niet als unlock btw ;p)
wat is daar nou eigenlijk het voordeel van? want na mijn idee duurt het best lang voor de racket eindelijk bij zijn doel is..
Op dit moment ben ik de 50 kills aan het halen met de Magnum (wel lastig, ik ben niet zo goed in semi-automaatjes met medium power en low ammo) zodat ik de tactical knife attachment erop kan zetten.Anoniem: 193875 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:13:
Ik gebruik trouwens bijna nooit mn secondary behalve met mn sniperclass. En de smg classes zijn er enkel voor snel bewegen want met de ump heb je ze idd zo dood. Lekker wapentje. Ik denk dat de balans nog niet helemaal toppie is.
Het is nu al leuk om af en toe te knifen (ja, ik ben zo'n irritante speler die een running-knifer class heeft). Dat gaat nog leuker worden met de tactical knife op de magnum
Verder gebruik ik de AA-12 regelmatig als ik door close quarters loop. Daar is ze effectiever dan bijv. de UMP.
Voor choppers heb ik een anti-air class aangemaakt. (Al merk ik dat je een UAV ook heel makkelijk met een SCAR magazijn neerhaald, echt leuk om te doen!).
Ik heb trouwens net one-man-army vrijgespeeld, en ik vraag me af: Als je switcht,
1. behoud je dan one-man-army? dus kan je later in je leven nog een keer switchen?
2. De perk replaced je secondary. Replaced het ook de secondary van de class waar je naartoe geswitcht bent?
3. Als je geswitcht bent, krijg je dan wel Perk1 van die class? Of blijf je one-man-army als perk1 houden?
Stinger: alleen anti-airHritje schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:34:
De Javelin (die rocketlauncher)
Javelin: anti-air en anti-personel
Verder werken ze technisch anders wat ook de handeling anders maakt. De stinger gaat recht op zijn doel af (maar kan wel een boom raken als deze in de weg staat), de Javelin maakt eerst hoogte en gaat daarna op zijn doel af (geen last van die boom, maar daar moet je wel rekening mee houden als je bijvoorbeeld in een huisje staat)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.