same maarja wat wil je met fiberIStealYourGun schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:31:
[...]
Ja. Ik heb trouwens al gemerkt dat ik 9.9/10 kansen host ben. -_-
Als je xfire gebruikt kan je zowel ingame screenshots als videos maken..bakkiepleur schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:23:
Waar kan je je gemaakte screenshots (F12) terug vinden
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Die is leuk, deed me denken aan iemand die dacht dat die al buiten stond maar zijn Javelin nog net tegen een deurpost wist te schietenAutCha schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:40:
...
De Javelin maakt eerst hoogte en gaat daarna op zijn doel af (geen last van die boom, maar daar moet je wel rekening mee houden als je bijvoorbeeld in een huisje staat)
Ik zou fraps downloaden, die werkt echt goedFrentik schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:49:
[...]
Als je xfire gebruikt kan je zowel ingame screenshots als videos maken..
automation fanboy
Nee, je gaat naar de nieuwe class toeAutCha schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:36:
Ik heb trouwens net one-man-army vrijgespeeld, en ik vraag me af: Als je switcht,
1. behoud je dan one-man-army? dus kan je later in je leven nog een keer switchen?
Als je geswitched bent, krijg je de volledige class van je nieuwe perk2. De perk replaced je secondary. Replaced het ook de secondary van de class waar je naartoe geswitcht bent?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wel.3. Als je geswitcht bent, krijg je dan wel Perk1 van die class? Of blijf je one-man-army als perk1 houden?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
ik ben helemaal geen sniper, maar gisteren WA2000 genomen en doorgegaan tot thermo was unlocked, maar wat een fun
. Echt toch wel weer een andere dimensie.
Welke sniper rifles zijn jullie favo trouwens? #snipernoob
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Barret .50 callRoyz schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:22:
ik ben helemaal geen sniper, maar gisteren WA2000 genomen en doorgegaan tot thermo was unlocked, maar wat een fun. Echt toch wel weer een andere dimensie.
Edit:
@ hieronder
Nee, je trekt op een of andere manier toch altijd een pistool. Had M16 met Ranger akimbo en als ik last stand kreeg had ik een M9
[ Voor 14% gewijzigd door Knul op 04-12-2009 10:27 ]
Vraagje:
Met final stand kan je, als je neergeschoten bent, nog kruipen en je primaire wapen gebruiken.
De de perk last stand kan je alleen je secundaire wapen gebruiken.
Als ik last stand heb, en een stinger als secundair wapen, ben ik dan kansloos?
@Relis hieronder:
Merci!
Met final stand kan je, als je neergeschoten bent, nog kruipen en je primaire wapen gebruiken.
@Relis hieronder:
Merci!
[ Voor 5% gewijzigd door Serotonine op 04-12-2009 10:51 ]
Je krijgt altijd een m9, tenzij je een andere handgun had als secondary (als ik het me goed herinner, last stand is voor lamersSerotonine schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:26:
Vraagje:
.50 met stopping power perk is one shot one kill. Of eerder one hit one kill moet ik zeggen. Als je liever de cold-blooded perk hebt moet je hardcore spelen....daar heb je met alle sniper rifle's maar één hit nodig, zelfs met silencer.Knul schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:26:
[...]
Barret .50 callWat ik trouwens jammer vind is dat er geen echte one shot one kill snipers zijn, of heb ik het verkeerd?
Edit:
@ hieronder
Nee, je trekt op een of andere manier toch altijd een pistool. Had M16 met Ranger akimbo en als ik last stand kreeg had ik een M9
Life is what you others make it.
Gisteren voor het eerst een emp nuke op mn dak gehad, best vet!
Vind eigenlijk pas vanaf level 30 dat je beetje weerstand kan bieden aan de hogere gerankte peeps...veel bugs maar toch zo verslavend!
Vind eigenlijk pas vanaf level 30 dat je beetje weerstand kan bieden aan de hogere gerankte peeps...veel bugs maar toch zo verslavend!
Rapapa...
By s8Riot
Ik denk er precies hetzelfde over.
http://kotaku.com/5417510...l-get-you-banned-says-xblI'd like to point out one reason I know several gamers are abusing this glitch: it's not to kill or to win, but to force IW to patch their mess of a untested game.
It's similar to the concept of Civil Disobedience.
After IW lying to the community about IWNet features that are mysteriously absent in the final product, gamers have had enough and they are taking it into their own hands.
With CoD4 we were given a beta, it was playtested, and fixed prior to release. But with MW2 this never occurred. So we're stuck with Javelin glitching - an easy to catch glitch - akimbo shotguns with kill-ranges of 100 yards (they either kill or . . . kill), broken auto-aim, lag fests, a broken party system . . . etc.
All of these issues should have been ironed out. But instead IW screwed the community and now the community is screwing them back.
I say we have every right to do this, but that does NOT exempt us from any consequences of our actions.
But gamers doing this, much like the hackers attempting to create dedicated servers, for reasons related to Civil Disobedience, are 100% justified.
Heb lang met de Barrett gewerkt maar heb sinds kort de WA2000. Moet zeggen dat die me erg goed bevalt.Royz schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:22:
ik ben helemaal geen sniper, maar gisteren WA2000 genomen en doorgegaan tot thermo was unlocked, maar wat een fun. Echt toch wel weer een andere dimensie.
Zijn er meer mensen die zich bij Headquarters ergeren aan de zin "The _enemy_ destroyed the headquarters!". De klemtoom ligt verkeerd in die zin (op "enemy")......
xfire ook en dat is nog gratis ook (ben toch een hollander hèPunkbuster schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:57:
Ik zou fraps downloaden, die werkt echt goed
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
M21 + silencerRoyz schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:22:
G18 Akimbo (close combat)
- SoH Pro (sneller herladen en inzoomen)
- Cold Blooded Pro (niemand ziet je op de rader)
- Steady AIM pro (je kunt langer aimen en ook als je niet inzoomed raak je wat voor close combat)
Je moet meestal 2x schieten (of je moet op het hoofdrichten).
Maar door de silencer en cold blooded weten ze niet precies waar je zit.
En de M21 heeft bijna geen recoil dus direct een 2e shot afvuren is geen probleem.
De Barret heeft me teveel recoil (en maakt herrie) plus dat ik perse stopping power moet gebruiken.
Intervention: Herladen na elk schot. Dus als je mist ben je meestal al de schaak. Omdat je stopping power moet gebruiken weten ze direct waar je zit.
Op de M21 gebruik ik ook soms de ACOG scope voor de kleinere maps.
[ Voor 16% gewijzigd door timskiej op 04-12-2009 11:06 ]
gister lvl 34 geworden en ik moet zeggen dat die steyer best wel een relaxte gun is. Gister wel een zogenaamde "noobtuber" tegen gekomen. Iemand die dus met een assault rifle met tube en een GL liep. Hij maakte me eerst paar keer dood, maar toen ik door had hoe hij schoot heeft hhij me niet meer geraakt, en ik was natuurlijk een cheater omdat hij niet wist hoe ik zijn dingen wist te ontwijken 
Domination is op dit moment nog wel me favariete type game. Alleen jammer dat ik gister niet wasteland gedaan heb daarmee. Vanavond lekker met vrienden TDM of misschien domination. Heb er nu al zin in
.
Domination is op dit moment nog wel me favariete type game. Alleen jammer dat ik gister niet wasteland gedaan heb daarmee. Vanavond lekker met vrienden TDM of misschien domination. Heb er nu al zin in
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
WA2000 is mijn favoriete sniper, als secondary neem ik meestal de Glock machinepistol mee en als perks Cold Blood, Ninja Pro en Bling pro/Scavenger pro.
Ik moet nog een paar kills voordat ik ook de derde snipercamo heb unlocked.
Ik moet nog een paar kills voordat ik ook de derde snipercamo heb unlocked.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben het er totaal niet mee eens! Glitchers en Cheaters vallen IW hier maar beperkt mee lastig, maar misbruiken zaken wel om andere spelers te vervelen. Mensen hebben de game al gekocht en balen van die spelers. Ik geloof daarnaast niet zo in het nobel zijn van dergelijke spelers. Het gros vindt het vooral leuk om te klooien en er zelf een leuke score mee te halen. Heeft niets te maken met een "statement." Dit is niet de weg om IW te vertellen dat ze dingen moeten fixen. De Javalin glitch hebben ze ook gefixt, dus het is niet zo dat IW achterover leunt en het wel best vindt.Kimi-Alonso schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:43:
By s8Riot
[...]
http://kotaku.com/5417510...l-get-you-banned-says-xbl
Man man man...gisteren voor het eerst te maken gehad met die akimbo op de Highrise map. Gewoon worden gekilled aan de andere kant van de grote kamer(s) door zo'n shotgun is een beetje overpowered. Als ik de killcam terug kijk, kom ik vaak tot de conclusie dat ik met mijn AA12 op maximaal 1/3e van de afstand een kill kan maken dan die Akimbo.
Gelukkig wel weer een beetje de lol in het spel teruggekregen door met mijn sprinter-knifer class eens te gaan spelen. Het is zo leuk om de linies te flanken om vervolgens clustertjes van 2-3 tegenstanders 1 voor 1 in de rug aan te vallen
Daardoor ook eindelijk de ninja-pro unlocked.
Maarre, ik vind het wel raar dat ik met mijn lvl 30 elke keer in TDM games zit waarbij er meerdere mensen lvl >50 zijn...kan dat nou niet anders?
Gelukkig wel weer een beetje de lol in het spel teruggekregen door met mijn sprinter-knifer class eens te gaan spelen. Het is zo leuk om de linies te flanken om vervolgens clustertjes van 2-3 tegenstanders 1 voor 1 in de rug aan te vallen
Maarre, ik vind het wel raar dat ik met mijn lvl 30 elke keer in TDM games zit waarbij er meerdere mensen lvl >50 zijn...kan dat nou niet anders?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik ben nooit voor terreurKimi-Alonso schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:43:
By s8Riot
[...]
http://kotaku.com/5417510...l-get-you-banned-says-xbl
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb van de week een challenge gehaald waarvan ik dacht dat ik die nooit zou halen!
Zit ELKE speler van de tegenpartij op een kluitje bij vlag B te rotzooien(Domination). De vlag staat in een gebouw, in een gang. Ik ren naar binnen met mijn tactical knife en begin wat tegenstanders te knifen. Haal ik ineens de challenge 'Kill every team member within 10 seconds'

Jammer dat je challenges gereset worden als je prestige gaat doen...
Zit ELKE speler van de tegenpartij op een kluitje bij vlag B te rotzooien(Domination). De vlag staat in een gebouw, in een gang. Ik ren naar binnen met mijn tactical knife en begin wat tegenstanders te knifen. Haal ik ineens de challenge 'Kill every team member within 10 seconds'
Jammer dat je challenges gereset worden als je prestige gaat doen...
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Die lag begint het spel toch erg te verpesten voor mij. Ik heb nog geen enkel potje kunnen spelen zonder om de 10 seconden een lag stoot te hebben.
Moet ik dit nou accepteren en een ander spel gaan kopen?
Ben heel benieuwd wat je acties zullen zijn als je het niet gaat accepterenMichaelslijpkop schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:33:
Die lag begint het spel toch erg te verpesten voor mij. Ik heb nog geen enkel potje kunnen spelen zonder om de 10 seconden een lag stoot te hebben.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
@timskie,
Ik denk er helemaal het zelfde over, ik loop heel vaak met AGOC rond met de WA2000 ( ben de prestige in gegaan en pas level 49, dan heb je de M- sniper niet )
Ik speel dan wel liever hardcore + silencer. echt heerlijk. Magnum nu als Secondary..
Ik denk er helemaal het zelfde over, ik loop heel vaak met AGOC rond met de WA2000 ( ben de prestige in gegaan en pas level 49, dan heb je de M- sniper niet )
Ik speel dan wel liever hardcore + silencer. echt heerlijk. Magnum nu als Secondary..
automation fanboy
Koop ik je meteen een leesbril erbijbeany schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:37:
[...]
Ben heel benieuwd wat je acties zullen zijn als je het niet gaat accepteren
Die javelin glitch is best irritant, maar echt veel meer punten halen die mensen die het gebruiken er niet mee.
Maar ik kwam ook de "unlimited care packages" glitch tegen. Die is nog veel gevaarlijker!!! Gelukkig is die glitch vrij lastig uit te voeren. Maar hij werkt wel, best raar dat zulke dingen toevallig per ongelijk in de game zitten...
Maar ik kwam ook de "unlimited care packages" glitch tegen. Die is nog veel gevaarlijker!!! Gelukkig is die glitch vrij lastig uit te voeren. Maar hij werkt wel, best raar dat zulke dingen toevallig per ongelijk in de game zitten...
[ Voor 15% gewijzigd door KnEuTeR op 04-12-2009 12:21 ]
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Ik vraag me ook altijd af hoe zulke glitches in een game kunnen komen. Ik heb redelijk wat programmeer kennis. Ik kan me indenken dat er per ongeluk wapens door muren steken oid, maar dat een Javelin automatisch wordt afgeschoten wanneer je doodgaat?!KnEuTeR schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:20:
Ach, dat cijfertje geeft slechts aan hoeveel tijd iemand aan het spel heeft besteed. Uplevelen gaat vanzelf en kost alleen maar tijd. Het zegt in principe helemaal niets over iemands vaardigheden. Natuurlijk unlock je gaandeweg meer wapens en upgrades, waar je dan ook meer schade mee kunt aanrichten, maar die weg moet iedereen bewandelen. Even doorbijten dus.Joarie schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:25:
[...]
Verder kom je doorgaans juist in een game terecht die geschikt is voor jouw verbinding. Dat heeft uiteraard een hogere prioriteit dan bepalen of het niveau overeenkomt.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Tis niet zozeer de kunde waar ik me aan stoor, maar meer het feit dat de anderen (sterkere) wapens en perks tot hun beschikking hebben die jij alleen maar kunt krijgen door 4x dood te gaan en copycat te gebruiken.r00n schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:16:
[...]
Ach, dat cijfertje geeft slechts aan hoeveel tijd iemand aan het spel heeft besteed. Uplevelen gaat vanzelf en kost alleen maar tijd. Het zegt in principe helemaal niets over iemands vaardigheden. Natuurlijk unlock je gaandeweg meer wapens en upgrades, waar je dan ook meer schade mee kunt aanrichten, maar die weg moet iedereen bewandelen. Even doorbijten dus.
Verder kom je doorgaans juist in een game terecht die geschikt is voor jouw verbinding. Dat heeft uiteraard een hogere prioriteit dan bepalen of het niveau overeenkomt.
Gisteren dacht ik dat het spel weer vreselijk last had van lag, alleen hoorde ik er niemand anders over klagen. Bleek bij het sluiten van het spel dat Vista doodleuk de 1 GB grote service pack 2 op de achtergrond aan het binnentrekken was

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Wapens zijn geen probleem, in het begin missen van de pro perks wel.
Eigenlijk wel deels te verklarenmonnick schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:25:
[...]
Ik vraag me ook altijd af hoe zulke glitches in een game kunnen komen. Ik heb redelijk wat programmeer kennis. Ik kan me indenken dat er per ongeluk wapens door muren steken oid, maar dat een Javelin automatisch wordt afgeschoten wanneer je doodgaat?!
(en een beetje mijn logica hoe het zou kunnen zijn gegaan)
Op het moment dat de je de javelin 'aangezet' wordt en de semtex gepakt wordt begint 'staat' de javelin dus aan en er is een object aangemaakt door de engine met een bepaalde locatie (op de rug van de speler).
Op het moment dat het object van de speler kapot gaat (omdat hij kapot geschoten wordt), wordt de javelin ook gekilled omdat deze niet 'inflight' is maar wel bestaat.
Het is dus best logisch dat een javelinmissle gekilled wordt als deze niet in flight is (als de eigenaar hiervan weg is).
(het is namelijk niet zo (vermoed ik) dat als een javelin op de grond licht (als pickup) dat de missles er ook bij hangen. Zn missle wordt aangemaakt als deze afgevuurd wordt. De javelin gun regelt zelf om te kijken of er nog missles afgevuurd mogen worden.)
Dus de 'glitch/het probleem' is dat de missle 'aangemaakt' wordt als 'object' terwijl deze niet in-flight is. Oplossing zou misschien zoiets kunnen zijn:
- Boolean bijhouden van een javelin missle, of deze 'in-flight' is.
- de bovenstaande boolean op true zetten als de missle de javelin 'uit' is.
- Een timer maken bij de javelin missle dat als de missle na 0.5 / 1 seconden nog niet in flight is (te checken met de boolean) het object van de missle te vernietigen.
Tot zover mijn idee hoe de glitch misschien in elkaar zit en dus opgelost kan worden. Voor de mensen die het niet snappen/begrijpen/willen begrijpen. Sorry
Verwijderd
Heeft iemand anders dit trouwens ook? Bij Akimbo moet ik telkens aan iemand denken: http://earlthebutcher.files.wordpress.com/2008/06/kimbo.jpg (Kimbo Slice)
Bij deze mijn Steam Account: ryz0rb3e7ite. Ik heb al diverse Tweakers via het Steam GoT chatkanaal gesproken(o.a. GoTFlow) maar toch zou ik ook graag in de lijst voor PC MW2 spelers komen:)
[ Voor 6% gewijzigd door Ryzor op 04-12-2009 13:49 ]
i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2
Ik kijk veel MMA maar dit eerst voor het eerst dat ik de link leg tussen Akimbo en Kimbo!Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:38:
Heeft iemand anders dit trouwens ook? Bij Akimbo moet ik telkens aan iemand denken: http://earlthebutcher.files.wordpress.com/2008/06/kimbo.jpg (Kimbo Slice)
Daarnaast is Akimbo behoorlijk 1337 maar Kimbo is dat absoluut niet...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Geen sorry, dit vind ik een mooie uitleg; een goede poging om er achter te komen waarom iets mis kan gaan in een spel, veel meer tweakers waardig dan het zoveelste gescheld op GLs.Griffin schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:34:
[...]
Eigenlijk wel deels te verklaren(nu volgt een beetje programmeer gelul
)
(en een beetje mijn logica hoe het zou kunnen zijn gegaan)
[..]
Tot zover mijn idee hoe de glitch misschien in elkaar zit en dus opgelost kan worden. Voor de mensen die het niet snappen/begrijpen/willen begrijpen. Sorry
Nog een bug/glitch die ik tegen ben gekomen, als je een smoke granade gooit en vervolgens door een glasscherf kijkt kun je door de smoke heen kijken. Ik heb het hier om de glasscherven die aan het kozijn achterblijven bij het stukslaan van een ruit.

[ Voor 15% gewijzigd door Dimby op 04-12-2009 15:12 ]
mijn broertje en ik spelen allebei cod6, de zelfde port range voor 2 pc's openzetten lukt niet, weet iemand hoe ik het nat type bij 2 pc's kan openen?
Verwijderd
Of je download het programma gadwin, slaat automatisch screenshots (print screens) op in een map.bakkiepleur schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:23:
Waar kan je je gemaakte screenshots (F12) terug vinden
Daar heb ik dus ook last van. Waarschijnlijk hebben nederlanders gewoon de betere verbindingen.IStealYourGun schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:31:
[...]
Ja. Ik heb trouwens al gemerkt dat ik 9.9/10 kansen host ben. -_-
Off topic:
Nooit een decimaal getal in een breuk gebruiken. Zeg dan: 99/100
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 15:17 ]
Misschien heb je wat aan deze handleiding [PC] CoD MW2 - Handleiding NAT openen op Sitecom router
Thnx, maar daar vind ik niet de oplossing voor mijn probleem..hoop dat er wel een oplossing komtDimby schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:15:
Misschien heb je wat aan deze handleiding [PC] CoD MW2 - Handleiding NAT openen op Sitecom router
Volgens mij heb ik ook een bug gevonden. Wanneer je prestige activeert zou je je clantag moeten behouden. Nu verdween deze bij mij, en wanneer ik een paar levels omhoog ging stond er weer "Clan tag unlocked" en daarna ook [NEW] achter clantag. Niet zo'n probleem voor mij, maar gewoon een foutje volgens mij.
Ze hebben de naam akimbo gekozen omdat het een mod was voor UT2004 voor 2 wapens tegelijk, die heette Akimbo Arena..
Vandaar
Vandaar
Die 2e PC als DMZ instellen? (weet niet zeker of dat werkt).Dacuuu schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:12:
mijn broertje en ik spelen allebei cod6, de zelfde port range voor 2 pc's openzetten lukt niet, weet iemand hoe ik het nat type bij 2 pc's kan openen?
volgns mij behoord dat te werken. maar dan moet je er wel even rekening mee houden dat je een goeie firewall op die pc hebt staan.SD5k schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:44:
[...]
Die 2e PC als DMZ instellen? (weet niet zeker of dat werkt).
nope!Gnermo schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:42:
Ze hebben de naam akimbo gekozen omdat het een mod was voor UT2004 voor 2 wapens tegelijk, die heette Akimbo Arena..
Vandaar
Akimbo is een Japanse term voor het aannemen van een bepaalde lichaamshouding.
Akimbo is de houding waarbij je de handen in de zij (je middel) hebt.
De houding lijkt veel op die van cowboys die een stand-off hebben. Voordat ze schieten hebben ze de handen in de zij, vlak bij de pistolen.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Zijn er eigenlijk tools om cheaters te bannen?
Lijkt me toch logisch als je voor P2P kiest voor de cheaters dat je dan tools ter beschikking stelt
Lijkt me toch logisch als je voor P2P kiest voor de cheaters dat je dan tools ter beschikking stelt
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Je bent niet de enige. Ik hoop dat IW zijn lessen geleerd heeft nu en anders maar beter niets meer uitbrengt voor de PC want dit heeft meer te maken met zakken vullen dan met online-gamers tevreden stellen. Ik heb vanmiddag nog geen fatsoenlijk potje kunnen spelen doordat de de lobby telkens gecombineerd werd met een ander, het aftellen tot het begin telkens opnieuw begon of het potje stond stijf van de lag.Michaelslijpkop schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:33:
EA heeft ieder geval al met nadruk vermeld dat er dedicated servers komen in BF3 en als ze BF3 niet weer verneuken zoals ze met BF2 deden waarbij ik telkens in mijn register moest kloten om een patch te kunnen installeren ziet IW me nooit meer terug en stap ik over. Jammer dat het nog een paar maanden duurt.
Het valt me op dat ik met mijn stinger niets meer uit de lucht schiet, zijn er meer mensen die hier last van hebben? Soms kan ik niet eens locken en een andere keer is ie gelocked, raak ik de heli of harrier en gebeurt er niets. Zelfs met 2 granaten lukt het niet.
Akimbo is al ietsje ouder dan 2004.Gnermo schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:42:
Vandaar
Verwijderd
Ik had het ook gelezen; al blijkt de oorsprong van de term weinig zeker en de relatie met het dubbel dragen van wapens ver te zoeken. Daarnaast wordt dubbele wapens overal als inefficient geclassificeerd. Ik zocht gewoon een reden om een plaatje van Kimbo Slice te plaatsenChojinZ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:49:
[...]
nope!
Akimbo is een Japanse term voor het aannemen van een bepaalde lichaamshouding.
Akimbo is de houding waarbij je de handen in de zij (je middel) hebt.
De houding lijkt veel op die van cowboys die een stand-off hebben. Voordat ze schieten hebben ze de handen in de zij, vlak bij de pistolen.
Verwijderd
Heb ik ook last van; Ik heb wel dat ik lock, schiet en toch volledig mis met de stinger. Geen idee of dat er expres in is gepatched.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:58:
[...]
Het valt me op dat ik met mijn stinger niets meer uit de lucht schiet, zijn er meer mensen die hier last van hebben? Soms kan ik niet eens locken en een andere keer is ie gelocked, raak ik de heli of harrier en gebeurt er niets. Zelfs met 2 granaten lukt het niet.
Zelf moet ik telkens lachen als ik in COD iemand zie rennen met Akimbo Shotties. Irl kan dat natuurlijk nooit.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:03:
[...]
Ik had het ook gelezen; al blijkt de oorsprong van de term weinig zeker en de relatie met het dubbel dragen van wapens ver te zoeken. Daarnaast wordt dubbele wapens overal als inefficient geclassificeerd. Ik zocht gewoon een reden om een plaatje van Kimbo Slice te plaatsen
Ennuh, voor kimbo plaatjes hebben we natuurlijk Sherdog...
Storend plaatje, dat soort troep vat ik op als spam en kan ik persoonlijk niet waarderen. Waarom ga je niet ergens anders spammen?Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:03:
[...]
Ik had het ook gelezen; al blijkt de oorsprong van de term weinig zeker en de relatie met het dubbel dragen van wapens ver te zoeken. Daarnaast wordt dubbele wapens overal als inefficient geclassificeerd. Ik zocht gewoon een reden om een plaatje van Kimbo Slice te plaatsen
Overigens, over de Lock On problemen, weten jullie wel zeker dat jullie de chopper raken? Sommige killstreaks gebruiken flares...
Ik heb een harrier in-game nog nooit een flare zien afschieten. Bij de stinger was/is het fire-n-forget waarna dat ding uit de lucht knalt. Zal vanavond eens kijken met mijn anti-air of het idd veranderd is.Jimmy_ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:17:
[...]
Overigens, over de Lock On problemen, weten jullie wel zeker dat jullie de chopper raken? Sommige killstreaks gebruiken flares...
Waar ik me dan weer aan stoor zijn overdreven reactie's zoals deze....Jimmy_ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:17:
[...]
Storend plaatje, dat soort troep vat ik op als spam en kan ik persoonlijk niet waarderen. Waarom ga je niet ergens anders spammen?

Harriers hebben idd geen flares, pavelows, AC130s en chopper gunners wel.
Schiet je wel op de vijandelijke killstreak? Je eigen (TDM) killstreak kan je niet uit de lucht schieten (hoe zit dat trouwens bij hardcore?).Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:07:
Heb ik ook last van; Ik heb wel dat ik lock, schiet en toch volledig mis met de stinger. Geen idee of dat er expres in is gepatched.
Een harrier schiet wel degelijk flares.Joarie schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:21:
[...]
Ik heb een harrier in-game nog nooit een flare zien afschieten. Bij de stinger was/is het fire-n-forget waarna dat ding uit de lucht knalt. Zal vanavond eens kijken met mijn anti-air of het idd veranderd is.
Als je van een afstand met een stinger schiet zie je ze wel.
Maar als je van onderen (dichtbij) schiet, heeft de harrier geen kans om het projectiel te zien naderen.
Hmm...dan kan het idd aan mijn techniek liggen. Ik kom meestal pas uit dekking als ik rechtonder dat ding sta (dus in zijn blinde vlek qua gun)Serotonine schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:32:
[...]
Een harrier schiet wel degelijk flares.
Maar als je van onderen (dichtbij) schiet, heeft de harrier geen kans om het projectiel te zien naderen.
Oh? Nog nooit gezien... Ik zal er eens op letten.Serotonine schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:32:
[...]
Een harrier schiet wel degelijk flares.
Is een harrier trouwens goed neer te halen met een primary weapon? (Volgens mij is de harrier één van de zwakste killstreaks (qua HPs dan) en op de UAVs na dan).
UAV is met 1 magazijn van AS neer te halenAutCha schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:45:
[...]
Oh? Nog nooit gezien... Ik zal er eens op letten.
Is een harrier trouwens goed neer te halen met een primary weapon? (Volgens mij is de harrier één van de zwakste killstreaks (qua HPs dan) en op de UAVs na dan).
@ hieronder
Op de dag van de release zag je er wel 3 tegelijk rondvliegen.
Nu zie je ze inderdaad een stuk minder
[ Voor 13% gewijzigd door Serotonine op 04-12-2009 16:59 ]
Sinds kort ook ontdekt. Ik kan me de frustratie van de tegenpartij indenkenSerotonine schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:47:
[...]
UAV is met 1 magazijn van AS neer te halen
Wat ik leuk vind aan de customizable killstreak config is dat er niet zo vaak een UAV langskomt (wat dus een grotere frustratie oplevert bij het vernielen ervan). De betere spelers die vaker en meer kills krijgen, hebben toch een Predator>Harrier>AC130 of dergelijke setup. Alleen de matige spelers (meld!) hebben vaak nog de UAV en die wordt door deze spelers dan ook niet zo snel gehaald.
Ik kreeg vancohtend een Care Package in mijn Care Package
Bug of meer mensen dit al eens gehad?
Ik heb al 3 keer een Care Package op me knar gehad...Wijnbo schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:00:
Ik kreeg vancohtend een Care Package in mijn Care PackageBug of meer mensen dit al eens gehad?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ach, tegenwoordig heeft iedereen Cold Blooded geequiped en heb je er toch weinig aan.AutCha schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:53:
[...]
Wat ik leuk vind aan de customizable killstreak config is dat er niet zo vaak een UAV langskomt (wat dus een grotere frustratie oplevert bij het vernielen ervan). De betere spelers die vaker en meer kills krijgen, hebben toch een Predator>Harrier>AC130 of dergelijke setup. Alleen de matige spelers (meld!) hebben vaak nog de UAV en die wordt door deze spelers dan ook niet zo snel gehaald.
Laatst potje S&D HC, ik krijg m'n Predator Missle, en volgende ronde zet ik hem na ~10 seconde in. Ik zag gewoon niemand omdat iedereen Cold Blooded gebruikte
Surfin' paradise!
Jesus zeg, die Javelin glitch begint echt fuuuucking irritant te worden. Echt heel veel mensen gebruiken het
En het ergste is nog dat het zeer effectief is. Wanneer je gekilled wordt heb kill je sowieso bijna altijd degene die jou gekilled heeft. Dus een k/d van 1:1. En vaak worden er nog meer mensen gekilled door die afgeschoten granaat....ik zie regelmatig triple of multi kill 
IW: FIX HET!!!
De opbrengsten van PC verkopen waren niet mis hoor, welk lesje hebben ze geleerd dan volgens jou?Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:58:
[...]
Je bent niet de enige. Ik hoop dat IW zijn lessen geleerd heeft nu en anders maar beter niets meer uitbrengt voor de PC want dit heeft meer te maken met zakken vullen dan met online-gamers tevreden stellen. Ik heb vanmiddag nog geen fatsoenlijk potje kunnen spelen doordat de de lobby telkens gecombineerd werd met een ander, het aftellen tot het begin telkens opnieuw begon of het potje stond stijf van de lag.
EA heeft ieder geval al met nadruk vermeld dat er dedicated servers komen in BF3 en als ze BF3 niet weer verneuken zoals ze met BF2 deden waarbij ik telkens in mijn register moest kloten om een patch te kunnen installeren ziet IW me nooit meer terug en stap ik over. Jammer dat het nog een paar maanden duurt.
Het ergste is: ik speel graag Ground War. Toen kwam Scrapyard voorbij. Op domination. En daar loopt iemand met een javelin, en iemand is zo dom genoeg om erop te schieten, bam, Triple Kill. En zo gaat dat hele games doormonnick schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:19:
Jesus zeg, die Javelin glitch begint echt fuuuucking irritant te worden. Echt heel veel mensen gebruiken hetEn het ergste is nog dat het zeer effectief is. Wanneer je gekilled wordt heb kill je sowieso bijna altijd degene die jou gekilled heeft. Dus een k/d van 1:1. En vaak worden er nog meer mensen gekilled door die afgeschoten granaat....ik zie regelmatig triple of multi kill

Begin er zelf wel aan te wennen dus schiet er dan alleen van echte range op, maar wordt vaak nog "meegenomen" door een noob die hem met een Striker/AA12 neerhaalt
Kijken of de volgende IW game ook zo goed voor de PC verkoopt.SCIxX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:19:
[...]
De opbrengsten van PC verkopen waren niet mis hoor, welk lesje hebben ze geleerd dan volgens jou?
In eerste instantie dacht ik nog bij MW2 na al die negatieve berichten 'ik download 'm wel'. Heb 'm nu gekocht, maar weet nog niet zo zeker of 't die € 50,- waard was. Denk dat ik mij met Dragon Age Origins meer vermaak. Volgende IW game ga ik in ieder geval de kat uit de boom kijken en als 't weer rommel is waar de PC gamer in z'n holletje genomen word gaan we lekker een torrent site bezoeken.
Surfin' paradise!
Ik denk dat ze zo 2-3x zoveel stuks hadden kunnen verkopen door dedicated servers te supporten (en overall de game minder op een port te laten lijken, de menu's zijn zo console proof en irritant en waar is lean?!)Snappie88 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:46:
[...]
Kijken of de volgende IW game ook zo goed voor de PC verkoopt.
In eerste instantie dacht ik nog bij MW2 na al die negatieve berichten 'ik download 'm wel'. Heb 'm nu gekocht, maar weet nog niet zo zeker of 't die € 50,- waard was. Denk dat ik mij met Dragon Age Origins meer vermaak. Volgende IW game ga ik in ieder geval de kat uit de boom kijken en als 't weer rommel is waar de PC gamer in z'n holletje genomen word gaan we lekker een torrent site bezoeken.
Oh jah, ik heb al een tijdje niet over lean gezeken, thanks for reminding meMag schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:54:
[...]
Ik denk dat ze zo 2-3x zoveel stuks hadden kunnen verkopen door dedicated servers te supporten (en overall de game minder op een port te laten lijken, de menu's zijn zo console proof en irritant en waar is lean?!)
Waar.
Is.
M'n.
Lean!?
Surfin' paradise!
Verwijderd
vandaag mijn eerste obvious cheater tegengekomen, zowel aimbot als walhack.. damn, je vraagt jezelf toch af wat die gasten eraan vinden. we hebben zolang op de chat op hem zitten bitchen totdat hij weg was gegaan ^_^
over het gebruik van de uav btw, ik vindt niet dat het perse is voor de gematigde spelers... ik eindig zelf 8 van de 10x bovenaan en maak nog steeds gebruik van de uav > care package > suply drop. gewoon een lekkere combi en in 9 v/d 10 games kan ik het hele team ermee ondersteunen.
over het gebruik van de uav btw, ik vindt niet dat het perse is voor de gematigde spelers... ik eindig zelf 8 van de 10x bovenaan en maak nog steeds gebruik van de uav > care package > suply drop. gewoon een lekkere combi en in 9 v/d 10 games kan ik het hele team ermee ondersteunen.
Uhm in game werd net iemand gebanned omdat hij cheate ofzoiets?
Schijnbaar zit er dus anti-cheat in .172 werd tijd

Stond er in game dat die banned was?Pranger schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:34:
Uhm in game werd net iemand gebanned omdat hij cheate ofzoiets?
Alle wapen afbeeldingen zijn geupdate. Er staan nu ook de ingame stats bij
Verwijderd
toppertjemonnick schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:50:
Is er btw ergens een overzichtje in getallen wat de schade en range etc zijn. in COD4 klopte de grafische overzoihten soms niet helemaal nml
mooi werk!monnick schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:50:
Yups iets in de trend van 'playername banned cause cheat detected' ofzo. Had het niet verwacht, dus weet het niet precies meer.
Verwijderd
Lijkt me simpel welk lesje. Er is al erg veel geklaagd over het multiplayergedeelte door hun eigenwijze opstelling. Het p2p werkt niet goed, er zijn teveel problemen met lag of niet eens in staat zijn om te spelen doordat de lobby telkens gesloten wordt. Zelf maps maken is ook niet mogelijk terwijl dat voor afwisseling zorgt want na 2 maanden ben je deze maps die er nu zijn behoorlijk beu als je veel speelt, al is dit ook persoonlijk.SCIxX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:19:
[...]
De opbrengsten van PC verkopen waren niet mis hoor, welk lesje hebben ze geleerd dan volgens jou?
Gevolg is wel dat er bij een opvolger een boel mensen geen CoD zullen kopen na deze slechte ervaringen, tenzij IW besluit om gewoon alles weer op de normale manier te doen. Ik koop in ieder geval geen CoD meer als er niets veranderd naar de oude situatie. EA snapt het wat dat betreft een stuk beter met BF3 zoals het er nu naar uit ziet.
Dimby schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:06:
Nog een bug/glitch die ik tegen ben gekomen, als je een smoke granade gooit en vervolgens door een glasscherf kijkt kun je door de smoke heen kijken. Ik heb het hier om de glasscherven die aan het kozijn achterblijven bij het stukslaan van een ruit.
[afbeelding]

Ik hoorde ook iets over messen schieten trouwens. Geen idee of het waar is, nog niet geprobeerd.
Nuke's komen er ook steeds meer .
Vind het ondanks ik het zelf ook gebruik toch minder om ze ingame te zien .
Voor jezelf is het altijd leuk , maar het valt me toch op dat er steeds meer negativiteit omtrent nuke is .
Vind het ondanks ik het zelf ook gebruik toch minder om ze ingame te zien .
Voor jezelf is het altijd leuk , maar het valt me toch op dat er steeds meer negativiteit omtrent nuke is .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ik heb nog nooit een nuke ingame gezien... vind dit wel jammer.
Heb hem zelf nooit geselecteerd, maar 25 killstreak word ook wel moeilijk om zo even te halen.
Mijn combo is
-Care package
-Harrier strike
-AC130
Heb hem zelf nooit geselecteerd, maar 25 killstreak word ook wel moeilijk om zo even te halen.
Mijn combo is
-Care package
-Harrier strike
-AC130
net zoiets raars meegemaakt : iedereen die in het potje team deathmatch speelde kon ineens superhoog springen. over gebouwen heen, zo hoog.
pc versie
pc versie
Verwijderd
Zelf de nuke een keer meegemaakt alleen nog niet zelf, kwam vanmiddag net op 22kills (mis er net 2 met hardline aan) dus dat is wel balen. Met die chopper gunner kan je zelf veel kills maken maarja dan moet je wel nog even tot aan de 10 komen. UAV, Chopper gunner en dan de nuke.
Wordt wel gek van de lag, en toch het switchen van host wat regelmatig gebeurd en dat de server nogal vaak sluiten.
Wordt wel gek van de lag, en toch het switchen van host wat regelmatig gebeurd en dat de server nogal vaak sluiten.
Ik ben al blij als ik een harrier haal laat staan een nuke 
10 is m'n max killstreak. (met FFA)
10 is m'n max killstreak. (met FFA)
Net een keer wel een nuke geequiped en toevalligerwijs ook mijn eerste nuke gezien. Ook nog gelijk de eerste die ik heb afgevuurd.
Toch wel leuk zon potje afghan domination. eerst zoveel mogelijk cappen en killen en dan je harrier en chopper gunner zijn werk laten doen.
Zelf nog nooit nuke tegen me gehad aangezien als er een enemy chopper gunner ofzo is knal ik ze altidj wel optijd uit de lucht
EDIT:
Nu net ook mijn 2de nuke gelaunched
Toch wel leuk zon potje afghan domination. eerst zoveel mogelijk cappen en killen en dan je harrier en chopper gunner zijn werk laten doen.
Zelf nog nooit nuke tegen me gehad aangezien als er een enemy chopper gunner ofzo is knal ik ze altidj wel optijd uit de lucht
EDIT:
Nu net ook mijn 2de nuke gelaunched
[ Voor 5% gewijzigd door Hogader op 04-12-2009 22:55 ]
Dit bestond al in COD 4, als je bijv een raam van een auto kreukelt en dan een smoke gooit kun je door het raam van de auto kijken zonder smoke. Zal vast ook wel hier werken.Dimby schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:06:
[afbeelding]
Verwijderd
heh, dan heeft de host een console hax ingebouwd en de gravity gewijzigt... zo kan je ook je ammo op inf zettenmurky123 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:48:
net zoiets raars meegemaakt : iedereen die in het potje team deathmatch speelde kon ineens superhoog springen. over gebouwen heen, zo hoog.
pc versie
nuke vind ik vrij b0ring. je ziet ook steeds meer dat er na een chopper gunner een nuke komt... dus ik haal die choppers nu gewoon zeer vlot neer.
ben zelf geen voorstander van een insta win knop, zelfs niet na 25 kilstreak (gebruik zelf UAV > Pave low > EMP)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 01:50 ]
Verwijderd
Waarom gebruik je eigenlijk een EMP...Dat werkt toch voor geen meter? Ik ervaar dat helemaal niet als vervelend.Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 01:46:
[...]
heh, dan heeft de host een console hax ingebouwd en de gravity gewijzigt... zo kan je ook je ammo op inf zetten
nuke vind ik vrij b0ring. je ziet ook steeds meer dat er na een chopper gunner een nuke komt... dus ik haal die choppers nu gewoon zeer vlot neer.
ben zelf geen voorstander van een insta win knop, zelfs niet na 25 kilstreak (gebruik zelf UAV > Pave low > EMP)
Ik snap het nut van de EMP ook niet echt. Het enige wat je er mee bereikt door er een paar in te zetten is een vet bewegend icon
ik rush altijd in het begin van een game type totdat ik 7 kills heb, dan gooi ik die harrier aan (gaat wel snel weg, maar je hebt een airstrike + gunner), als die 2 kills heeft gemaakt activeer ik m'n pave low die mij omhoog trapt naar de ac130.
Ik zag hier eerder in dit topic ook een link naar een ander forum waar iemand de recoil had getest en gescreenshot. Nu leek mij dit ook leuk om te doen maar dan iets meer gestructureerd en met een aantal wapens, niet alle.
Lijkt iemand dit interessant?
Lijkt iemand dit interessant?
Killstreak van 37, maak gebruik van Harrier, Pave Low en Chopper Gunner.:P
Mensen hier al spelers tegen gekomen die de Javelin glitch doen? Je schiet iemand die met de javelin loopt af en vervolgens schiet hij nog een raket af zodat jij ook dood gaat.
Mensen hier al spelers tegen gekomen die de Javelin glitch doen? Je schiet iemand die met de javelin loopt af en vervolgens schiet hij nog een raket af zodat jij ook dood gaat.
Gaude et aude
Vermoed dat er binnenkort een patch voor is.. Nu al voor de PS3:thefabiman88 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:51:
#MW2 PS3 update 1.06 is the javelin fix, care package glitch fix, and addresses areas where players could get into geo. Like rocks on Afghan
http://twitter.com/fourzerotwo/status/6358993498
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Ik snap het nut van de Pavelow niet precies, Hij is net zoals de Attack Helicopter met 1 missile dood, maar je hebt er 2 kills meer voor nodigthefabiman88 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:51:

En nu nog 3 weken wachten op de pc versie fixes -.-Sendar schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:00:
[...]
Vermoed dat er binnenkort een patch voor is.. Nu al voor de PS3:
#MW2 PS3 update 1.06 is the javelin fix, care package glitch fix, and addresses areas where players could get into geo. Like rocks on Afghan
http://twitter.com/fourzerotwo/status/6358993498
Is al gefixed volgens mij of niet? Bij mij werkte het niet in ieder geval.Dimby schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:08:
[...]
En nu nog 3 weken wachten op de pc versie fixes -.-
Wordt de counter gereset als je prestige gaat of telt het door?monnick schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:34:
Ik snap het nut van de EMP ook niet echt. Het enige wat je er mee bereikt door er een paar in te zetten is een vet bewegend icon
Verwijderd
Title's en emblems houdt je volgens mij ook gewoon, de rest ben je kwijt (weet het niet 100% zeker, ben zelf nog niet zover)Mag schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:14:
[...]
Wordt de counter gereset als je prestige gaat of telt het door?
Pavelow heeft flares en is dus naar 2 missiles dood, en volgens mij kan ie ook 2 kanten op schieten en beweegt ie meer.Fist schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:04:
[...]
Ik snap het nut van de Pavelow niet precies, Hij is net zoals de Attack Helicopter met 1 missile dood, maar je hebt er 2 kills meer voor nodig
Heeft iemand een mening (onderbouwd?
) over wat beter is: de Attack Helicopter of Harrier Strike (beide 7 kills).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.