Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Dorest0rm schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:29:
[...]

Pavelow heeft flares en is dus naar 2 missiles dood, en volgens mij kan ie ook 2 kanten op schieten en beweegt ie meer.
Ik heb m nog nooit gehad, maar moet je zelf die flares afvuren of gebeurt dat automatisch? Hoor je dan wanneer je gelockt bent? En kun je zelf ook echt vliegen (verplaatsen) of volgt de heli een standaard pad?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
JaWSnl schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:47:
[...]

Ik heb m nog nooit gehad, maar moet je zelf die flares afvuren of gebeurt dat automatisch? Hoor je dan wanneer je gelockt bent? En kun je zelf ook echt vliegen (verplaatsen) of volgt de heli een standaard pad?
Kijk bij je killstreaks... staat erbij of je een gunner bent of niet. ( zelf vuren of niet).
Geen lock.
Niet zelf vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
@monnick
Naar mijn mening de harrier strike, je hebt eerst een airstrike daarna blijft de harrier nog hangen en schiet veel neer (mits cold blooded)

Nadeel = met een stinger zo neer te halen

Met de attack heli eigenlijk hetzelfde, met 1 stinger missile neer te halen maar doet naar mijn mening minder

@mag

Bij prestige begin je eignelijk opnieuw maar met een ander embleem.
Je challenges en alles raak je kwijt (BEHALVE je titles / emblems)

Hiervoor in de plaats krijg je wel een extra custom class die je kan maken en meer challenges (zo level je opzich best snel omhoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:27

Sandyman538

SandstorM [148839]

monnick schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:38:
Heeft iemand een mening (onderbouwd? :P) over wat beter is: de Attack Helicopter of Harrier Strike (beide 7 kills).
Allebei zijn ze eigenlijk helemaal niks (als je het vergelijkt met de heli in CoD4 bv.). Maar zoals hierna ook al aangegeven zou ik ook voor de harrier strike gaan aangezien je bij die eerste strike soms wat kills maakt, maar daarna (als ik speel O-) ), wordt hij meteen uit de lucht geknald. Een heli wordt ook gelijk uit de lucht geknald, dus ik zou dan voor de harrier gaan.
Herr Flicker schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:53:
Bij prestige begin je eignelijk opnieuw maar met een ander embleem.
Je challenges en alles raak je kwijt (BEHALVE je titles / emblems)

Hiervoor in de plaats krijg je wel een extra custom class die je kan maken en meer challenges (zo level je opzich best snel omhoog)
Misschien iets voor in de startpost? Deze vraag komt elke paar bladzijden terug. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Sandyman538 op 05-12-2009 13:08 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die de combo Tar21+silencer+HBS in Free for all ook zo fijn vindt? Door te weten waar je tegenstanders zijn heb je in FFA echt een heel groot voordeel ;)

En wat zijn jullie koelste Challenges die je tot nu toe behaald hebt ;)?
Bij mij is het All Pro: Kill 2+ kill 2 spelers met een headshot (Een kogel) Je kreeg er zo'n title voor met een skateboard met erop "All Pro" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:16:
Bij mij is het All Pro: Kill 2+ kill 2 spelers met een headshot (Een kogel) Je kreeg er zo'n title voor met een skateboard met erop "All Pro" ;)
Mijn vetste challenges zijn denk ik:
- 1 shot 2 kills
- 10 vijanden in 10 seconden doden
- leeg een heel sniper magazijn zonder te missen

Over die prestige mode staat trouwens al in de startpost! Als iemand dat nou eens leest ipv het elke keer weer hier te vragen, dan is mijn harde werk voor de TS niet voor niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
thefabiman88 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:51:
Killstreak van 37, maak gebruik van Harrier, Pave Low en Chopper Gunner.:P
Mensen hier al spelers tegen gekomen die de Javelin glitch doen? Je schiet iemand die met de javelin loopt af en vervolgens schiet hij nog een raket af zodat jij ook dood gaat.
44 hierzo

Harrier , chopper . nuke

Het had hoger kunnen wezen , maar drukte per ongeluk de nuke in .
Nuke haal ik er nu meerdere in een avond gamen _/-\o_

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Gister avond ook maar even online gedaan. Kwam ik meteen in een potje waar een team mate een nuke had :D.
Maar dat is niet erg leuk, daarna kreeg ik zelf een EMP door zo een care package :D.

Wel grappig, je hoort dat iedereen ook, wtf?

Gebruik meestal de M4A1 met silencer en reddotsight of SCAR met holographic. Of ik jat gewoon wapens wat op de grond liggen.

ben wel nog net begonnen dus heb nog niet veel, vervelende challenges ook altijd :P. Speel op de PS3 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Tragisch nieuws over 12 doden bij een schiet partij in Mexico, maar als je de beelden ziet dan moest ik meteen aan Ghost denken. (Eerste seconden).
http://www.deredactie.be/permalink//1.647128

:p

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Is er eigenlijk al een site of iets dergelijks waar clans met rankings etc worden bijgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:16:
Iemand hier die de combo Tar21+silencer+HBS in Free for all ook zo fijn vindt? Door te weten waar je tegenstanders zijn heb je in FFA echt een heel groot voordeel ;)

Dat zouden zijn:
-Kill someone by shooting an explosive device through the wall (krijg je de titel what the? voor)
-10 killstreak zonder killstreak awards equipped (krijg je een 8bit mario/price emblem voor)
-perfectionist (eigenlijk de makkelijkste, zie maar eens een LMG magazijn in iemand leeg te schieten zonder te missen 8)7 )
-en een kill by carepackage (op iemand droppen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd niet echt meer kunnen genieten van MW2.
Gisteren nog even geprobeerd om online te spelen om eerst c.a. 5x gekicked te worden uit de lobby en uiteindelijk in een match kom die gewoon hard lagged. Zo werkt IW-net de laatste week al.
Dan is voor mij de lol er al snel af als je denkt even snel een potje te spelen.

Maar goed, ik heb in totaal een goede 3 dagen gametijd erop zitten met zo'n 1000 matches die beter verlopen waren. Ongeveer 5 cheaters tegen gekomen, afgezien van de level hacks.
Killstreak van 44 met het volgende; Harrier, Chopper Gunner, Tactical Nuke.
Mijn 15 euro heb ik er inmiddels wel uit. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik wacht nog op de dag dat ze hackers gaan bannen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Blue_Fear schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:43:
Ik wacht nog op de dag dat ze hackers gaan bannen :/
Ja, ik had dernet een team van 4 javelin glitchers :X
Allemaal wel gerapporteerd maar is gewoon niet leuk, een persoon was al level 70 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje voor pc:
Hoe kan ik mijn beeldscherm filmen tijdens het spelen? Er was toch iets dat IW had gedaan zodat je niet kon filmen? Ik zag wel filmpjes van PC op youtube.
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Yippie, ik heb nu alle achievements 8)

Gisteren de laatste sterren in spec-ops gehaald en daarna de SP nog eens doorgespeeld voor alle intel op te halen.

Nu heb ik alles wat SP en spec-ops betreft op 100% :*)

Nu ga ik de MP ook maar eens serieus bekijken >:)

(Steam account ScavyNL)
Voeg me maar toe op steam als je iemand zoekt voor de spec-ops

[ Voor 13% gewijzigd door Scavy op 05-12-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:53:
een vraagje voor pc:
Hoe kan ik mijn beeldscherm filmen tijdens het spelen? Er was toch iets dat IW had gedaan zodat je niet kon filmen? Ik zag wel filmpjes van PC op youtube.
Iemand een suggestie?
Normaal kon je in de console /record typen om te recorden, maar er is geen console meer. Dus nu moet je via een programma zoals fraps, gamecam of een ander programma opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Abbadon321 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:42:
ik rush altijd in het begin van een game type totdat ik 7 kills heb, dan gooi ik die harrier aan (gaat wel snel weg, maar je hebt een airstrike + gunner), als die 2 kills heeft gemaakt activeer ik m'n pave low die mij omhoog trapt naar de ac130.
Op de PC tellen de kills van de Pave Low niet mee in je killstreak dus moet je die 2 andere kills voor je AC-130 zelf maken.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

rabor schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:22:
[...]

Op de PC tellen de kills van de Pavelow niet mee in je killstreak dus moet je die 2 andere kills voor je AC-130 zelf maken..
wilde dat net zeggen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Serieus? Dat wist ik niet, waar slaat dat nou weer op :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Bartske schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:46:
[...]

Volgens mij wel hoor?
Het is toch dat alleen de kill streak rewards die je in care packages vind niet meetellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
[...]

omdat dat ding zo'n beetje gehakt maakt van iedereen die rond loopt :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
[...]

Bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
rabor schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:22:
[...]

Op de PC tellen de kills van de Pave Low niet mee in je killstreak dus moet je die 2 andere kills voor je AC-130 zelf maken.
vandaar dat ik de laatste tijd geen ac130 meer krijg door m'n pave low :/

dan gooi ik hem wel om voor die nuke, mocht ik zover komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een mening (onderbouwd? :P) over wat beter is: de Attack Helicopter of Harrier Strike (beide 7 kills).
ik denk niet dat je kunt zeggen welke beter is. De attack helicopter gaat als ik met niet vergis het hele slagveld over terwijl harrier strike op één plaats rondzweeft.
het ligt aan de situatie zou ik zeggen. grote levels = attack heli
kleine levels = harrier
natuurlijk kan je het ook omdraaien maar het is persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
EdwardvGelder schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:57:
[...]

Volgens mij wel hoor?
Het is toch dat alleen de kill streak rewards die je in care packages vind niet meetellen?
Ik weet niet of het een bug is, maar nadat m'n Pave Low een paar keer 20+ kills had gemaakt & ik geen AC-130 of nuke kreeg, heb ik m'n killstreak maar aangepast naar Predator>Harrier>Pave Low. Nuke heb je na een paar keer ook wel gezien & is eigenlijk een beetje te duf.

Maargoed, waar blijven de nieuwe mappen?

Edit: Zal zo 's kijken of Predator>Stealth Bomber>AC-130 wel werkt..

[ Voor 6% gewijzigd door rabor op 05-12-2009 17:10 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 08:32
Mijn killstreak

2 kills --> UAV --> 3kills --> care package (als je hier met geluk pave low of harrier strike krijgt :) ) dan heb je al 5-6 kills in totaal. Dan hoef ik nog maar 4 zelf te killen voor attack heli (10kills)

Dankzij hardline :) ( killstreaks requires 1 less kill )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

FireBladeX schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:27:
Mijn killstreak

2 kills --> UAV --> 3kills --> care package (als je hier met geluk pave low of harrier strike krijgt :) ) dan heb je al 5-6 kills in totaal. Dan hoef ik nog maar 4 zelf te killen voor attack heli (10kills)

Dankzij hardline :) ( killstreaks requires 1 less kill )
Harrier uit care package telt niet mee voor killstreak...

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Ach, die dingen heb je met een at4 en paar keer schieten met je geweer zo uit de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Ik probeer MW2 te installeren op mijn PC, maar krijg nergens de keuze waar op mijn schijf de files gezet moeten worden. Kijk ik nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 10-09 17:48
Die keuze kreeg ik ook niet te zien! Heb toen m'n C-schijf een beetje opgeruimd om ruimte te maken...

Ik zuig btw nog steeds hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Xenomorphh schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:29:
[...]

Harrier uit care package telt niet mee voor killstreak...
Weet je dat zeker :o ? Ik dacht als Pave low werkt, werkt harrier strike vast ook wel :o My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Dan werkt de Pave ook niet ;)

het zinnetje tijdens het laden van een level:
"... do not count towards your killstreak count" oid...?
slaat daarop dacht ik.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Nou dan was het een bug, want vandaag nog telde pave low gewoon bij me killstreak :) Want het gebeurt niet vaak dat ik de 10/11 kill streak haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik snap het niet ik word steeds met een laag level 7+ in servers gegooit met 30 en 50+ KD ratio is onderhand 2/1.
Wel unlock ik steeds dingen zoals "most high lvl killed" en "most pistol kills" enz. Maar om het op te nemen tegen een lvl 52 Sniper, tjeez...

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
Killstreaks uit je eigen killstreak awards tellen mee, maar awards UIT care packages tellen NIET meer voor je killstreak zelf.

Stel je hebt Care package, Harrier strike en AC130
Dan moet je eerst 7 kills halen voor je harrier, killt je harrier er nog 4 (of jij zelf natuurlijk) dan krijg je een AC130.
Heb je in je carepackage een harrier, dan telt dit nergens in mee (behalve je kills in de scorelijst natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ow... dan was ik vandaag goed bezig :) Want mij pave low (uit carepackage) maakte wel stuk of 5 kills, en krijg daarna 1/2 kill later mijn attack heli

Nu ik dat ook weet, moet ik weer ff mijn kill streak lijstje aanpassen :+

[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 05-12-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 10:40
Ik heb vandaag Modern Warfare 2 voor de pc binnengekregen. In het boekje staat: ''Experience co-op play in Special Ops locally in Split-Screen mode, or remotely online.'' Maar ik kan toch nergens een split screen mode vinden voor de pc, en naar mijn weten bestaat dat ook helemaal niet voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 13:08
-Edwin- schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:22:
Ik heb vandaag Modern Warfare 2 voor de pc binnengekregen. In het boekje staat: ''Experience co-op play in Special Ops locally in Split-Screen mode, or remotely online.'' Maar ik kan toch nergens een split screen mode vinden voor de pc, en naar mijn weten bestaat dat ook helemaal niet voor de pc.
Staat dat op het pc hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ja, in het boekje dat erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

-Edwin- schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:32:
[...]

Ja, in het boekje dat erbij zit.
Verrek, bij mij ook, UK versie...

Dus niet alleen het spel is een port van de x-doos ;)

Dikke lol trouwens net bij Highrise... een stel leden van een clan zaten op het dak te campen van het grijze gebouw... Deden ze best efficient ook. Maar toen zag ik die gastank achter ze >:)

[ Voor 28% gewijzigd door steveman op 05-12-2009 21:25 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zonet ACR unlocked, en omg wat een wapen. Dit ding heeft gewoon nihil recoil! Jammer dat mijn RL conditie niet bijdraagt aan gameplay prestaties anders was 't fout gaan lopen voor de vijand. Ook even Monkey uitgeprobeert, werkt geniaal als 't een RPG zou zijn. Het is een beetje té goed voor 'Modern' Warfare, met een mes rondrennen met enorme snelheden en dan van een gebouw af springen zonder schade en dan een mes in iemand's gezicht planten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Frerk schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:58:
Zonet ACR unlocked, en omg wat een wapen. Dit ding heeft gewoon nihil recoil! Jammer dat mijn RL conditie niet bijdraagt aan gameplay prestaties anders was 't fout gaan lopen voor de vijand. Ook even Monkey uitgeprobeert, werkt geniaal als 't een RPG zou zijn. Het is een beetje té goed voor 'Modern' Warfare, met een mes rondrennen met enorme snelheden en dan van een gebouw af springen zonder schade en dan een mes in iemand's gezicht planten..
Haha heb precies tzelfde met ACR!! briljant wapen door de recoil :P, heb nu de red dot sight unlocked en ga voor holo denk ik. Verder.. monkey? is dat hoe ze die combinatie noemen waar je hard rushed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008

g0tanks

Moderator CSA
Ik speelde vandaag een game waarin iemand een knife class had aangemaakt en de care package marker bug gebruikte om supersnel te kunnen rennen, echt ongelofelijk irritant.

Akimbo 1887's worden ook met de dag irritanter, ik liep samen met twee teamgenoten een hoekje om en we werden alle drie neergeknald met een schot van die dingen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
g0tanks schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:50:

Akimbo 1887's worden ook met de dag irritanter, ik liep samen met twee teamgenoten een hoekje om en we werden alle drie neergeknald met een schot van die dingen.
Ja, die Akimbo dát weet wat.
Als er zo'n sprintertje daarmee in de rondte loopt doet me dat de trekker al half indrukken. ;)
Niet dat dát wil zeggen dat ik ze dan ook heb, zo goed ben ik niet, maar het doet wel wat met je gevoel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Laatst online: 25-08 17:24
Woodpecker schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:34:
Ik probeer MW2 te installeren op mijn PC, maar krijg nergens de keuze waar op mijn schijf de files gezet moeten worden. Kijk ik nou verkeerd?
Je kijkt niet verkeerd. Hij installeerd op de zelfde plaats waar je steam staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Sander1991 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:45:
[...]

Haha heb precies tzelfde met ACR!! briljant wapen door de recoil :P, heb nu de red dot sight unlocked en ga voor holo denk ik.
De ACR gebruik ik met de normale iron sight en dan de heartbeat sensor met FMJ.

Mijn Class:
ACR + FMJ + Heartbeat Sensor
Spas-12 + FMJ
Perk 1: Bling
Perk 2: Stopping Power
Perk 3: Ninja
Flashbang en Claymore

Dit is dan vooral mijn set in kleinere levels zoals Favela, Terminal en Karachi. Hoewel de ACR overal lekker schiet.

In grotere levels gebruik ik het volgende:
Famas + FMJ/Silencer + Red Dot (Silencer is ook lekker om onopvallend te blijven)
Spas-12 + FMJ
Perk 1: Bling
Perk 2: Stopping Power
Perk 3: Ninja
Flashbang en Claymore

Bijna hetzelfde dus, maar burst op lange afstanden is gewoon lekker :9

[ Voor 13% gewijzigd door srdevil op 05-12-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:29:
[...]

Title's en emblems houdt je volgens mij ook gewoon, de rest ben je kwijt (weet het niet 100% zeker, ben zelf nog niet zover)
Dus als je 9 van de 10 emp's hebt voor de emblem, dan prestige doet, dan moet je er weer 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Geniaal, vandaag ook eens met die chopper gevlogen, resultaat 24-4 :P.
En die AC130 is ook een fijn apparaat, de kills gaan de lucht in.

Heb nu eindelijk akimbo smg, dingtjes is fijn. :D hard sprinten en rondspringen als een gek.
Wissel eigenlijk altijd best veel met een potje, kan nooit echt een fijne set up vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Net begonnen met de UMP en gzus wat een lekkere gun is dat!
Alleen op afstanden die echt ver zijn niet onwijs accuraat maar goed!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Net lvl 45 gehaald, vrijwel alleen maar estate gespeeld de laatste anderhalf uur, heerlijk liggen snipen weer. :P Begin steeds meer maps te vinden waar je als sniper heerlijk te werk kan gaan. Ook eerste potje meegemaakt waar een nuke in voorkwam, jammer genoeg niet voor ons. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
Vandaag eens lekker bezig geweest met de volgende class:

ACR + ACOG Scope
Javelin

Scavenger Pro
Hardline Pro
Commando Pro
Painkiller

Had al veel kills met de acr gemaakt maar dan met de holographic. Echter ben ik nu toch wel volledig geswitched naar acog op de ACR. Schiet er met gemak snipers neer op hun terrein. Echter wel in bursts schieten voor maximale effectieviteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand de laatste tijd ook last om ground war's te joinen?

alle andere types gaan gewoon goed (speel nu veel mosh pit) maar bij een ground war wordt ik altijd uit de lobby geflikkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Sander1991 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:45:
[...]

Haha heb precies tzelfde met ACR!! briljant wapen door de recoil :P, heb nu de red dot sight unlocked en ga voor holo denk ik. Verder.. monkey? is dat hoe ze die combinatie noemen waar je hard rushed?
Nee ik noem hem persoonlijk monkey omdat 't niet echt menselijk is om met 50km/h te rennen en dan van een 30 meter hoge klif af te springen en in plaats van dood te gaan door te rennen en een mes in iemand z'n gezicht zet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

FireBladeX schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:10:
Ow... dan was ik vandaag goed bezig :) Want mij pave low (uit carepackage) maakte wel stuk of 5 kills, en krijg daarna 1/2 kill later mijn attack heli

Nu ik dat ook weet, moet ik weer ff mijn kill streak lijstje aanpassen :+
Dat klopt ook!

De Pavelow is bugged! Als je hem gebruikt uit je gewone killstreak telt hij NIET mee voor je killstreaks, pak je hem uit een kistje dan telt hij WEL mee voor je killstreak. Dit is dus ook meteen de enige killstreak die zo werkt ;)

En dit is overigens op de pc, op de consoles weet ik het niet.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Nou voor de mensen die me geholpen hebben met mouse probs .. idd mijn mouse sens ingame was veel te hoog . Die stond namelijk voluit en dat vind de game op 1 of andere manier niet leuk . Toen heb ik deze helemaal terug gezet en de mouse settings via de mouse zelf veranderd naar een hogere waarde .Nou werkt het echt perfect . Toch nu weer een volgend problem , mjah iets wat me net gebeurde .
Chopper gunners zijn in mijn ogen redelijk overpowered rede dat ik hem zelf ook altijd gebruik . Maar nu op Scrap werd deze al uit de lucht gehaald voordat ik uberhoud een kill of zelfs maar een hit had .
Nou waren er van de tegenparty alleen wat harriers in de lucht ... killen die een chopper ???
Of heb ik gewoon een pred over het hoofd gezien omdat ik zelf ook nog buiten het speelveld was .
Javelin kan het absoluut niet geweest zijn . Btw voor de mensen met Pred missle wisten jullie dat je met dat ding gas kan geven door op schietknop te drukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Is er ergens een handleiding te vinden met informatie over wat UAV, pavelow etc. precies inhoudt. Want het staat allemaal niet in het dunne boekje.

Ik heb al een site gevonden:
http://www.themodernwarfa.../multiplayer/killstreaks/
Er staat daar ook veel meer handige informatie.

[ Voor 34% gewijzigd door -Edwin- op 06-12-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
De Call of Duty wiki is ook een goed startpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ook erg handig zie ik, bedankt voor de snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 22:48
Ik ben er eindelijk achter: het mikken is het grootste probleem... Ik zie ze wel, maar m'n muis schokt heen en weder :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Net even gold gekocht, kan je alweer ''veilig'' spelen op de 360?
Er waren, als ik het goed gelezen/begrepen heb, problemen dat als je ging spelen je met ''nieuwe'' data ging spelen en je weer opnieuw kon beginnen ofzo?

Edit:
Het werkt gewoon, iemand spec-ops :P?

[ Voor 11% gewijzigd door xPhantom op 06-12-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

-Edwin- schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:05:
Is er ergens een handleiding te vinden met informatie over wat UAV, pavelow etc. precies inhoudt. Want het staat allemaal niet in het dunne boekje.

Ik heb al een site gevonden:
http://www.themodernwarfa.../multiplayer/killstreaks/
Er staat daar ook veel meer handige informatie.
Je ziet het gewoon ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 06:34:
iemand de laatste tijd ook last om ground war's te joinen?

alle andere types gaan gewoon goed (speel nu veel mosh pit) maar bij een ground war wordt ik altijd uit de lobby geflikkerd.
Groter aantal spelers->grotere kans voor een slechte host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Mag schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:42:
[...]

Je ziet het gewoon ingame
Maar dan staat er geen uitleg bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Wat wil je weten dan? De beschrijving ingame lijkt mij al duidelijk genoeg. :?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met scavenger???

Sinds de laatste patch liggen er echt bijna geen blauwe pakketjes meer!! zelfs als je zelf iemand neerschiet is het blauwe pakketje binnen 3 sec verdwenen ofzo. Echt waardeloos, ik zit nu zelfs met scavenger regelmatig zonder ammo terwijl dit eerst echt nooit een probleem was!!!!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

nergens last van met scavenger. ik zie vaak nog genoeg pakjes liggen van mensen die ik 2 deaths eerder had neergeschoten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
g0tanks schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:32:
Wat wil je weten dan? De beschrijving ingame lijkt mij al duidelijk genoeg. :?
Ik heb ingame dus niet echt een beschrijving gezien hoor, maar het kan zijn dat ik dat heb gemist. Als dat zo is lijkt mij die ingame beschrijving wel genoeg.

[ Voor 16% gewijzigd door -Edwin- op 06-12-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas vanaf level 10 kun je dat zien Edwin ;) dan kun je ook je eigen killstreaks uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:12:
Pas vanaf level 10 kun je dat zien Edwin ;) dan kun je ook je eigen killstreaks uitzoeken.
Ooh, daarom dus. Ben nu bij level 5 vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Wat is jullie favoriete wapen? Sinds ik de ACR heb unlucked is het dat echt mijn überwapen. 3 van de 5 classes heb ik de ACR. Silenced, normal en snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eventjes een knife class aangemaakt usp+tactical knife als wapen en als perks: Marathon, Lightweight, Commando. Ik had airdrop als kilstreak. Zodra je 4 kills hebt schakel je over na dat granaat ding voor de airpackage, als je dat vast hebt ren je nog sneller, dus nu ben je een usain bold kniver xD werkte wel goed had iets van 20-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:17:
Net eventjes een knife class aangemaakt usp+tactical knife als wapen en als perks: Marathon, Lightweight, Commando. Ik had airdrop als kilstreak. Zodra je 4 kills hebt schakel je over na dat granaat ding voor de airpackage, als je dat vast hebt ren je nog sneller, dus nu ben je een usain bold kniver xD werkte wel goed had iets van 20-10
Dat is nou gebruik maken van een exploit :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:17:
Ja die setup werkt in een aantal mappen wel goed. Met die perks en een care package marker in je handen loop je soms zo snel dat je mensen gewoon voorbij loopt als ze stil zitten.
Het is altijd leuk om mensen te horen roepen dat je een hacker bent, of een tacticalknifern00b etc als je de pot wint met 30-5. Het enige nadeel is dat je in een lange gang niet de tijd hebt om een wapen te pakken als iemand buiten bereik is.

Hoeveel verschillende speelstijlen zijn jullie al voor uitgemaakt?
-Snipern00b
-Campern00b
-Tacticalknifern00b
-N00btuber
-1887n00b

-EDIT
Dat is nou gebruik maken van een exploit
Waarom is dit een exploit? Het is gewoon één van de vele ongebalanceerde dingen in het spel. Met die marker in je handen kan je sneller rennen omdat het je "mobieler" maakt, maar je kan niet schieten. Een dual wield 1887 shotgun is toch ook geen exploit omdat het goed werkt?
In een steen in Afghan gaan zitten noem ik een exploit.

Zo lang IW het niet patched blijf ik het lekker gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door ToeingTheLine op 06-12-2009 15:36 ]

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Sandyman538 schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:27:
[...]

Dat is nou gebruik maken van een exploit :X
Ja, en lame. Normale knifemonkey is al overpowered, dan met care package bug wel heel erg..
Is tactical knife overigens zo goed dan? Want ik doe nu normale knife..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
falling_down schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:31:
[...]

Waarom is dit een exploit? Het is gewoon één van de vele ongebalanceerde dingen in het spel. Met die marker in je handen kan je sneller rennen omdat het je "mobieler" maakt, maar je kan niet schieten. Een dual wield 1887 shotgun is toch ook geen exploit omdat het goed werkt?
In een steen in Afghan gaan zitten noem ik een exploit.

Zo lang IW het niet patched blijf ik het lekker gebruiken.
Het is nooit zo bedoeld door IW. Dat het nog niet gefixed is maakt het niet minder een bug, die jij aan het exploiten bent. Eeuwig megasnel rennen met een care pack marker is echt geen feature hoor :D

En hoe gruwelijk irritant het ook allemaal is, ik geef je wel gelijk wanneer je het blijft gebruiken. Het zit in 't spel, en niemand kan je iets maken zonder dedi's. Het is verschrikkelijk lame om het te gebruiken, maarja. Moeten ze d'r maar wat aan doen :X

[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 06-12-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:20
Hoe weten jullie zo zeker dat het een bug is?
Voor hetzelfde geld hoort het gewoon zo, het lijkt mij best wel logisch.
Met een pistool ren je toch ook harder dan wanneer je een normaal wapen vast hebt.
Zonder wapen lijkt het mij dat je dus nog harder rent.

[ Voor 9% gewijzigd door Fuzzynl op 06-12-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 't het vreemd hoor dat je sneller loopt met een pistol dan met een javalin ;P je moet je javalin nog steeds op je rug meedragen hoor :) Wisten jullie dat je knife animatie met een pistol in je hand er anders uitziet dan met een Riffle? Of was dat ook al in cod4 =P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Het is misschien geen bug in de code, maar hoe wil je ooit stellen dat dit de bedoeling is van de makers?

Die care pack marker krijg je om een locatie mee te markeren, en omdat 'ie zo klein en licht is kun je er harder mee rennen. Ze hebben je echt niet de mogelijkheid willen geven om na 4 kills als een gek te kunnen rennen en knifen, als ze dat wilde hadden ze de knife wel als derde wapen gezet, zoals bij bijv. Wolfenstein ET, en dan zou je als Vector-shutter met een opgepakte MG ook wel trager gaan lopen. Of je zou natuurlijk gewoon niet kunnen knifen, of niet lang kunnen rennen met de marker voordat hij automatisch terugtrekt.

Misschien is die steen in Afghan ook wel zo bedoeld, en misschien hoor je op die rare manier met herladen wel messen te kunnen schieten, of met het wapens wisselen ongelimiteerde air support krijgen. Right.

Edit: En als het wel een feature is moeten ze er nog maar een tweede keer bij nadenken :X

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 06-12-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Fuzzynl schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:46:
Hoe weten jullie zo zeker dat het een bug is?
Voor hetzelfde geld hoort het gewoon zo, het lijkt mij best wel logisch.
Met een pistool ren je toch ook harder dan wanneer je een wapen vast hebt.
Zonder wapen ren je dus nog veel harder....
Sinds wanneer is een pistool geen wapen :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 21:50
rhermans schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:24:
Nou voor de mensen die me geholpen hebben met mouse probs .. idd mijn mouse sens ingame was veel te hoog . Die stond namelijk voluit en dat vind de game op 1 of andere manier niet leuk . Toen heb ik deze helemaal terug gezet en de mouse settings via de mouse zelf veranderd naar een hogere waarde .Nou werkt het echt perfect . Toch nu weer een volgend problem , mjah iets wat me net gebeurde .
Chopper gunners zijn in mijn ogen redelijk overpowered rede dat ik hem zelf ook altijd gebruik . Maar nu op Scrap werd deze al uit de lucht gehaald voordat ik uberhoud een kill of zelfs maar een hit had .
Nou waren er van de tegenparty alleen wat harriers in de lucht ... killen die een chopper ???
Of heb ik gewoon een pred over het hoofd gezien omdat ik zelf ook nog buiten het speelveld was .
Javelin kan het absoluut niet geweest zijn . Btw voor de mensen met Pred missle wisten jullie dat je met dat ding gas kan geven door op schietknop te drukken ?
Yep, harriers schieten helikopters uit de lucht.

Ben me momenteel aan het vermaken met de throwing knive, Altijd leuk om de reacties te horen als je van ver iemand dood gooit, Gisteren al iemand aan de andere kant van het level die toevallig net een hoekje om kwam en vandaag de eerste kill op highrise door mijn mesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik heb me vandaag schuldig gemaakt aan de gebruik van Javelin bug :(

Werd er echt helemaal gek van, liepen 3 van de andere team ermee rond, elke keer als ik iemand neerschoot ging ik zelf dood :( Dus toen ook maar wezen gebruiken tegen hun. Moet wel toegeven dat het wel iets leuks heeft. Maar wanneer komt er nou die fix? Of wanneer beginnen ze met het bannen... want wordt er echt ziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even air package super sprint weetikveelhoehetheet glitch gebruikt.. Ik had 35-8 =D kilstreaks van +10 zaten erbij, hoop dat ze het snel fixen.. maar het is toch leuk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:55
Volgens mij ren je met een pistool niet harder dan met een normaal wapen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, je rent echt harder met een pistool of Airpackage marker in je hand. Iemand hier die de HBS ook veel gebruikt? werkt vooral goed in Free for all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Leuk spel! :) Ik ben nu level 68, en speel standaard Mercenary Team Deathmatch.
Mijn standaard setup:
ACR met Silencer en Red Dot
Akimbo G18 met Silencers
Semtex
Bling
Cold Blooded Pro
Ninja Pro

Ik speel vooral als 'flanker'. Ik kijk bij de start van het potje waar de meeste teamgenoten heen lopen, en ga vervolgens de tegenovergestelde kant op. Ik loop de hele zijkant langs, en probeer aan de achterkant of zijkant van het andere team te komen. Door mijn setup hoor je mij niet aankomen en zie je mij nooit op de radar staan, dus de enige clue die je krijgt is als er bij jou in de buurt groene stipjes van de radar verdwijnen. Leuke speelstijl :).

Ik speelde in CoD4 dezelfde stijl als in MW2, maar dan met Stopping Power om de 1-op-1s vaker te winnen. Echter helpt cold blooded tegen zo veel dingen (UAV, kill streaks, thermals, etcetc), dat ik die moelijk weg kan laten :).
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:29:
Gister die ACR geunlockt; wat een heerlijk wapen is dat zeg! Weinig recoil, maar toch goeie damage; Eingelijk een fijne vervanger voor de M$, die ik helemaal heb geunlockt.
Helemaal mee eens! :)
Ik speel graag met een Assault Rifle als mijn hoofdwapen, omdat hij op alle afstanden goed bruikbaar is. Ik gebruik mijn rifle dan ook gerust tegen snipers (ik heb er Red Dot op). De ACR is voor de grotere afstanden gewoon geniaal door het gebrek aan recoil :).
Gnermo schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:48:
Mensen die rondrennen met zon tering pistool met tactical knife zijn NIET te raken, ook al pomp je er een heel magazijn in, ze knifen je toch.
Ik zie erg veel klachten over knifers. Ik zou mensen willen aanraden een goeie Secondary Weapon setup kiezen, en daar standaard naar switchen als ze ergens lopen waar je de tegenstander op kortere afstand pas tegenkomt. Bijvoorbeeld Akimbo G18. Ik word bijna alleen geknifed als ik met mijn stomme kop een raam uit sta te staren en iemand komt achter mij, dus dat zijn meestal niet de rush-knifers.
AutCha schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:53:
[...]
Wat ik leuk vind aan de customizable killstreak config is dat er niet zo vaak een UAV langskomt (wat dus een grotere frustratie oplevert bij het vernielen ervan). De betere spelers die vaker en meer kills krijgen, hebben toch een Predator>Harrier>AC130 of dergelijke setup. Alleen de matige spelers (meld!) hebben vaak nog de UAV en die wordt door deze spelers dan ook niet zo snel gehaald.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik speel altijd Mercenary Team Deathmatch en sta vaak eerste van op zijn minst mijn eigen team, maar heb altijd de UAV in mijn streaks. Omdat een UAV nou eenmaal een erg groot tactisch voordeel geeft, zowel voor jou als voor je team. Spelers met een killratio van lagere van 2:1 zullen de UAV erg weinig unlocken, dus heb je juist de wat betere spelers nodig om te zorgen dat je een fatsoenlijk aantal UAVs hebt pet potje. Daar komt nog bij dat een aantal van de hogere airstrike-stijl streaks een UAV nodig hebben om een optimaal aantal kills te halen.

Ik gebruik zelf UAV->Predator->Attack Helicoper trouwens. De 2 latere streaks hebben geen UAV nodig om optimaal te gebruiken, en op deze manier krijg ik toch een leuk aantal streak rewards, omdat ik vaak wel goeie scores haal, maar erg rush/flank achtig speel, ipv in een hoekje te hangen ofzo, waardoor ik toch vaak dood ben voor ik een idiote streak heb.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:53:
een vraagje voor pc:
Iemand een suggestie?
Xfire heeft de mogelijkheid in-game filmpjes te maken, ook op goeie kwaliteit geloof ik.
Ik heb ze beide aardig wat gebruikt, en de reden dat ik de Harrier niet meer gebruik is dat je een UAV nodig hebt om het airstrike deel ervan goed te plaatsen, en regelmatig is daar mijn team te prutserig voor. Ik heb zelf UAVs in mijn streak, maar die heb ik al gebruikt, of ik moet de Harrier eerst gebruiken voor ik mijn eerder-verdiende UAV kan gebruiken :(.
SCIxX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:37:
Als je cheaters owned gebruiken ze niet de juiste cheats. :P
Best suf, ik kwam laatst voor het eerst iemand tegen die 100% zeker cheatte, want zijn muis ging automatisch precies staan op de volgende tegenstander in zijn zicht, het enige dat hij hoefde te doen was klikken. De arme jongen stond onderaan de middenmoot van de spelers qua score, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
Lijkt me sterk dat een echte cheater in de middenmoot staat. Vooral als hij zo obvious is als jij zegt. Dan is hij vast later in het potje gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat specular map nou precies doet, het kost veel fps, maar ik zie eigenlijk geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, net mijn 1e nuke gehad :9
Werd helemaal gek van al die Javelin bug users...dus begon maar wat te campen in een gebouw. Ging vrij aardig zonder die kamikaze gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Fist schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:05:
Lijkt me sterk dat een echte cheater in de middenmoot staat. Vooral als hij zo obvious is als jij zegt. Dan is hij vast later in het potje gekomen...
sommige cheaters zijn ook heel heel slecht

gaan ze aimbotten met een shotgun en dan proberen op 20 kilometer afstand iemand neer te paffen.

geen wonder dat je een cheat nodig hebt..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik gebruik op dit moment zelf de SCAR-H, wapen heeft totaal geen recoil, de iron sights zijn erg fijn en met stopping power pro maakt hij ook best wat damage, ik gebruik hem samen met steady aim pro en sleigh of hand pro waarmee het voor mij een sterke smg met mid/long range gebruik is. ben bezig met de FMJ zodat ik die extended magazines kan gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:44:
[...]

Het is nooit zo bedoeld door IW. Dat het nog niet gefixed is maakt het niet minder een bug, die jij aan het exploiten bent. Eeuwig megasnel rennen met een care pack marker is echt geen feature hoor :D

En hoe gruwelijk irritant het ook allemaal is, ik geef je wel gelijk wanneer je het blijft gebruiken. Het zit in 't spel, en niemand kan je iets maken zonder dedi's. Het is verschrikkelijk lame om het te gebruiken, maarja. Moeten ze d'r maar wat aan doen :X
heeft IW dan gezegd dat ze het niet bedoelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik hou echt van mensen die de Scrambler perk gebruiken. 'Hmm, mijn radar krijgt wat ruis zonder dat er een stem over 'jamming your radar' was.' Je weet direct dat er een tegenstander dichtbij rondlummelt. Volgende keer vraag ik hem een koeienbel om zijn nek te doen.
Nutral schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:17:
Ik gebruik op dit moment zelf de SCAR-H, wapen heeft totaal geen recoil, de iron sights zijn erg fijn en met stopping power pro maakt hij ook best wat damage, ik gebruik hem samen met steady aim pro en sleigh of hand pro waarmee het voor mij een sterke smg met mid/long range gebruik is. ben bezig met de FMJ zodat ik die extended magazines kan gaan gebruiken.
Moet je voor de lol eens dat wapen gebruiken met ACOG op lange afstand. Dan zie je hoeveel recoil dat wapen eigenlijk nog heeft. De M4 ook. En vergelijk die 2 vervolgens met een ACR. Een erg groot verschil.
SCIxX schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:05:
Volgens mij ren je met een pistool niet harder dan met een normaal wapen hoor.
Dit is wat ik daar over las:
On movement speed:
(player speed is determined by his his primary slot whether he starts with it or picks it up)
SMGs, Pistols and Sniper Rifles have a Speed of 100%
Assault Rifles and Shotguns have a Speed of 95%
Machineguns have a Speed of 87.5%
Riot Shield and Launchers have a Speed of 80%
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:05:
Weet iemand wat specular map nou precies doet, het kost veel fps, maar ik zie eigenlijk geen verschil?
[Dit plaatje geeft een idee over wat voor soort effecten specular mapping kan geven.
Afbeeldingslocatie: http://developer.amd.com/gpu/radeon/RadeonSampleCode/RadeonDotProduct3/PublishingImages/2044-3866LRG.jpg
Het is een erg oud plaatje, dus het zal vast beter/subtieler gebruikt worden tegenwoordig, maar het zorgt grofweg dus voor 'shiny' effecten :P. Op wapens, glas, etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik krijg de laatste tijd best vaak "Unable to connect to host", terwijl NAT gewoon open staat (staat ook in MW2 zelf). Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Of hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 11-09 15:30
Toenet voor het eerst echt veel Javelin Buggers tegen gekomen. Was in de map Rust waar veel gasten gewoon rond aan het rennen waren met die Javelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik denk niet dat je er wat een kunt doen, matchmaking is gewoon brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Even wat mythes:
-Je rent niet sneller met een pistool in je hand, rensnelheid wordt bepaald door je primary weapon, SMGs+Snipers>AR>LMG
-Carepackage marker sneller rennen etc is om je te helpen om dat ding op een strategische plek te gooien
-Javelin is gefixed, die kom je niet meer tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

[b][message=33054799,noline]

[...]

Moet je voor de lol eens dat wapen gebruiken met ACOG op lange afstand. Dan zie je hoeveel recoil dat wapen eigenlijk nog heeft. De M4 ook. En vergelijk die 2 vervolgens met een ACR. Een erg groot verschil.
ACR heb ik nog niet maar inderdaad met acog is hij niet zo prettig meer te gebruiken maar met de iron sights doet hij het best goed, ik heb er genoeg kills mee gemaakt en aangezien de ACR minder damage heeft weet ik ook niet of hij wel zo sterk is mid/short range.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.