Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
monnick schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:13:
[...]

Op de Xbox360 is nog helemaal niks gefixd. Duurt nu echt al veel te lang, klote glitchers :(
Ik zeg: 'Mee eens', en het nieuws verspreidt zich, ik kom er steeds meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DikkeDijk schreef op zondag 06 december 2009 @ 23:07:
[...]

Ik zeg: 'Mee eens', en het nieuws verspreidt zich, ik kom er steeds meer tegen.
Ik ben nog steeds volgens mij geen glitchers en dergelijke tegengekomen (xbox)

Daarentegen ben ik nog steeds voortdurend de matige Sjaak (casual, dus redelijk laag level) tegenover allerlei prestige-klanten, wat dan ook de nodige frustratie veroorzaakt heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Cheaters :@

De afgelopen dag schijnen 2500 cheaters gebanned te zijn. Hier een quote van een cheatforum:
Okay guys, this is dead serious business. Dave, you'll be quite interested.

VAC is actually starting to catch on to us. A friend has recently getting banned from "I******ia MW2" (I think I spelled it right) Aimbot, wallhack, ESP all in 1 hack.
There are "flags", the more flags that you pile up, the more suspicious you become. I am on the urge of falling off the cliff of 94%.

And they know everything.. .... they can watch you. Just a warning.

My friend was actually on the phone with him. He actually pulled off his unban.

EDIT:

And the valve guy he was talking to. He knew what is EA/EAM, even PSE.
They all know now, but 402 won't do anything if you bought a legitimate copy.
Thats the way ahah ahah I like it ahah ahah. Zo doorgaan IW!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

ik ben zelf nog lvl 32 maar ik sta regelmatig bovenaan of zowat bovenaan in de ranglijst bij team deathmatch potjes. Search and destroy gaat me minder goed af en daar is mijn prestatie erg wisselend, maar ik blijf oefenen en ik word er nog wel beter in, heb nu nog maar iets van 16 uur call of duty gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Hah! (ben ik niet):

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/448/tbh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 20:20
Vanavond weer een paar heerlijke rondjes gespeeld. Ik waardeer de intervention erg, bolt-action ftw. Zeker bij de wat grotere maps is het mooi knallen. MW2 valt me niets tegen, vaak speel ik met 4 clanleden en kunnen we mooi samenwerken. Heerlijk tijdverdrijf!

De potjes waar het netaan is bv. 199-200 of in de laatste seconde nog even een bom planten, deze potjes zijn het spannendst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Nieuwe Boxart!

Afbeeldingslocatie: http://www.globalmadness.nl/images/stories/vonsnietzel/Plaatjeszeggensomsmeerdanwoorden_E92A/CODMW2FOTY_3.jpg

Wilde 'm toch even met jullie delen.. Wat een rampzalig systeem is dat IWNet.
Steeds vaker komt voor dat je 1 grote loterij ingaat als je party groter dan 4 is en je hebt een beetje "eisen" (zo althans, lijkt IWNet het te zien als je met 6 man perse HQ wil doen en dat dan niet mag, je beperkt ben aan groundwar praktijken.) Ik mag blij zijn als ik uberhaupt kan spelen met m'n maatjes. (Om dan maar niet over het belabberde selecteren van de host te spreken, en alle narigheid ten gevolge daarvan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Nutral schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:17:
Ik gebruik op dit moment zelf de SCAR-H, wapen heeft totaal geen recoil
Als je 1 schot per keer schiet, is het inderdaad een lekker wapen. Maar de SCAR heeft wel degelijk recoil. Houdt de trigger maar eens ingedrukt. Dan kan je nog geeneens een olfiant raken.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Openingspost is zeker goed geworden.

Ik mis echter nog bij perk 3 "Last stand". (Is iets anders dan deathstreak Final stand.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickbn schreef op maandag 07 december 2009 @ 01:04:
Nieuwe Boxart!

[afbeelding]

Wilde 'm toch even met jullie delen.. Wat een rampzalig systeem is dat IWNet.
Steeds vaker komt voor dat je 1 grote loterij ingaat als je party groter dan 4 is en je hebt een beetje "eisen" (zo althans, lijkt IWNet het te zien als je met 6 man perse HQ wil doen en dat dan niet mag, je beperkt ben aan groundwar praktijken.) Ik mag blij zijn als ik uberhaupt kan spelen met m'n maatjes. (Om dan maar niet over het belabberde selecteren van de host te spreken, en alle narigheid ten gevolge daarvan)
Nou..ik ben het wel met je eens opzich. Ik heb altijd heel veel online gespeeld, toen even niet, en nu weer met MW2. Ligt het nu aan mij of kan k nergens een game selecteren waarvan ik weet welke map we gaan spelen? Volgens mij kan ik alleen kiezen welk type game ik kan spelen en worden de maps voor je gekozen.
Dan nog die migrations idd, dat is echt armzalig hoor.

Toen ik UT speelde kon iedereen een server opzetten, dat is toch prima? Wat s er mis metzo'n concept dat ze nu zoiets verzinnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net schoot me ineens iets vreemds te binnen! Klopt het dat zowel de Pro versie van Sleight of Hand als Lightweight je de mogelijkheid geven om sneller te "Aim Down Sighten"?

Zie ook: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks

Klopt dit? En zo ja, dat is wel een beetje vreemd he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

prutser387 schreef op maandag 07 december 2009 @ 07:39:
Openingspost is zeker goed geworden.

Ik mis echter nog bij perk 3 "Last stand". (Is iets anders dan deathstreak Final stand.)
En toch vind ik de SCAR-H een heerlijk wapen, het is op dit moment m'n HardCore wapen, ga als ik 't benodigde level heb zeker die AC Bushmaster even proberen, hoor er veel goeds over!

Overigens gisteren een geniaal stukje in HC Headquarters! Ik lekker bezig, heb op een gegeven moment 10 kills (11 nodig voor Choppergunner :9), maar toen deed m'n wapen klik klik in plaats van piew piew, out of ammo en de dode vijanden lagen op een aardige afstand (en m'n secondairy is dus een Stinger), ik dus als een gek naar beneden gerend het huisje uit, komt er een vijand m'n kant op zetten! Ik snel de hoek om, nog een hoek om, nog een hoek om, en dan nog een hoek om en 'm in z'n rug geknived >:) Yay, 11 kills, Chopper gunner :D
monnick schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:22:
Net schoot me ineens iets vreemds te binnen! Klopt het dat zowel de Pro versie van Sleight of Hand als Lightweight je de mogelijkheid geven om sneller te "Aim Down Sighten"?

Lightweight zorgde er toch voor dat je sneller over muurtjes heen kon klimmen enzo?

[ Voor 20% gewijzigd door Snappie88 op 07-12-2009 09:27 . Reden: Nieuwe quote :p ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/1abf42-4.jpg

Gisteren nog een lekkere Killstreak gemaakt binnen eerste 2 minuten van de match :D
Ook gelijk mijn challange gehaald ( call in 10 nukes ). Nu heb ik dat vet tekentje :D

[ Voor 18% gewijzigd door Jeffrey0416 op 07-12-2009 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Iemand misschien een idee waar ik mijn statistics a la barracks voor de xbox 360 kan bekijken op de pc. Ja heb de game 2 keer. Niet al mijn vrienden hebben de 360. Ik vroeg me dus waar ik mijn kill/d ratio etc kan bekijken net zoals bij de xbox 360? Wil graag mijn pc stats vergelijken met die van de 360.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Gizzy schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:37:
Iemand misschien een idee waar ik mijn statistics a la barracks voor de xbox 360 kan bekijken op de pc. Ja heb de game 2 keer. Niet al mijn vrienden hebben de 360. Ik vroeg me dus waar ik mijn kill/d ratio etc kan bekijken net zoals bij de xbox 360? Wil graag mijn pc stats vergelijken met die van de 360.
Eh, gewoon op barracks klikken en je ziet wat je wilt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
monnick schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:22:

De aim down sight waar lightweight over gaat is het aimen na het rennen. Dus je rent lekker en om het hoekje staat ineens een vijand, dan moet je eerst wachten voordat je kunt aimen. Dat is weg met lightweight pro.

edit:
Snappie88 schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:26:
[...]
Lightweight zorgde er toch voor dat je sneller over muurtjes heen kon klimmen enzo?
Dat was marathon pro

[ Voor 16% gewijzigd door Magnetic_Man op 07-12-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Het broertje van mij vriendin kan sinds enkele weken niet meer online met MW2 op de PS3.
Het scherm fetching playlist, connecting to matchmaking server blijft hangen. Er gebeurd gewoon helemaal niets. Dit probleem doet zich voor sinds ze een nieuwe router hebben, maar ik betwijfel of het daaraan ligt.

Ik heb vrijwel alles al geprobeerd. Router naar de laatste firmware geflasht, ps3 geforward d.m.v. dmz, upnp staat aan, ps3 op vast ip gezet, poorten handmatig open gezet, ps3 met kabel aangesloten, ps3 compleet gehersteld, ander psn account geprobeerd.

Op internet zijn er nog meer mensen met dit probleem, maar geen oplossing te vinden.

Router betreft een Belkin N router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Hann1BaL schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:46:
[...]
Eh, gewoon op barracks klikken en je ziet wat je wilt? :)
Kan dat pas vanaf een bepaald lvl oid? Ik heb barracks nog niet gezien, alleen challenges en die optie erboven.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Dus Care Package Run Speed = geen glitch? Want Knife Monkey is al goed, ik knifede de een na de ander op Scrapyard Demolition(o.O) met dat ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Mijn excuses als het al is gepost, maar dit is misschien een handige link voor de startpost?
http://clanbase.ggl.com/ladders.php?gid=103
Modern Warfare 2 clan rankings :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Ik vroeg me af hoeveel FPS het scheelt als je Dept of Field uitzet ( wat doet het eigenlijk?)
En Specular Maps?

ik heb namelijk soms nog een beetje FPS lagg tijdens de MP

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
hmr schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:39:
Ik vroeg me af hoeveel FPS het scheelt als je Dept of Field uitzet ( wat doet het eigenlijk?)
En Specular Maps?

ik heb namelijk soms nog een beetje FPS lagg tijdens de MP
Is depth of field niet je viewing distance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave_e
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Dj-sannieboy schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:46:
Het broertje van mij vriendin kan sinds enkele weken niet meer online met MW2 op de PS3.
Het scherm fetching playlist, connecting to matchmaking server blijft hangen. Er gebeurd gewoon helemaal niets. Dit probleem doet zich voor sinds ze een nieuwe router hebben, maar ik betwijfel of het daaraan ligt.

Ik heb vrijwel alles al geprobeerd. Router naar de laatste firmware geflasht, ps3 geforward d.m.v. dmz, upnp staat aan, ps3 op vast ip gezet, poorten handmatig open gezet, ps3 met kabel aangesloten, ps3 compleet gehersteld, ander psn account geprobeerd.

Op internet zijn er nog meer mensen met dit probleem, maar geen oplossing te vinden.

Router betreft een Belkin N router.
Ik heb precies het zelfde ! Ik heb ook van alles geprobeerd. Ik heb de ps3 open gehad en de lens schoon gemaakt uiteindelijk de lens vervangen. Hij blijft bij mij hangen midden in het spel als ie aan het laden is en net voordat de match begint. Met andere spellen heb ik daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Dj-sannieboy schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:46:
Je hebt toch niet al die dingen tegelijk geprobeerd he? Want dat werkt elkaar tegen.

Je moet één van de volgende opties gebruiken, niet alle drie:
- PS3 vast IP geven, poorten forwarden naar dat IP
- PS3 vast IP geven, vervolgens dat IP instellen als DMZ
- PS3 géén vast IP geven, UPnP aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ik snap trouwens dat jullie allemaal die nukes zoveel afschieten, ik heb regelmatig scores van 40+/5+ maar heb nog nooit een nuke in de games waar ik in zit gezien! Ik zit regelmatig met goede mensen dat je gewoon altijd wel een keer gepakt wordt! En omgekeerd denk ik hetzelfde, dat ik de nukers zelf aanpak zodat ze die 25 niet halen!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Wiebbe schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:22:
Ik snap trouwens dat jullie allemaal die nukes zoveel afschieten, ik heb regelmatig scores van 40+/5+ maar heb nog nooit een nuke in de games waar ik in zit gezien! Ik zit regelmatig met goede mensen dat je gewoon altijd wel een keer gepakt wordt! En omgekeerd denk ik hetzelfde, dat ik de nukers zelf aanpak zodat ze die 25 niet halen!
Ik heb het in 50+ uur spelen ook nog maar 3 keer meegemaakt. Gelukkig maar ook, want na die eerste keer vond ik het knap irritant. Ik heb sowieso altijd een Stinger bij om killstreak awards uit de lucht te schieten, en wanneer nog iemand in m'n team er een heeft spreken we gewoon af wanneer we bijvoorbeeld een AC-130 neerhalen.

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 07-12-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik vind die nuke maar saai... Je schiet 'm af en 't spel is over, leuk! :N

Liever doe ik wat interactiefs, zoals mensen kniven of met een chopper gunner Vietnam style mensen afknallen. Vind een nuke te... Tja te simpel :P

Overigens vind ik die EMP ook vrij waardeloos. Je red-dot / holo sight doen 't niet meer en met een beetje mazzel haal je een chopper uit de lucht, en that's it :?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm nukes zijn voor mij wel héél ver weg, ik moet eerst maar eens zien mijn epische kill streak van 7 te verbeteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:35
Nuke nog nooit gezien :?
Javelin bug nog nooit gezien :?

Hmm volgens mij zit ik op de verkeerde servers als ik het zo lees haha. Weinig tot geen last van de zogenaamde n00btubers.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Gister toch wel een van mn beste games ooit gehad ^^
Ben ik trouwens de enige, of zijn de iron sights van de ACR echt fijner dan de red dot?
Ik heb gewoon niks wat ik kwa attachments kan gebruiken op mn ACR op het moment, iron sights zijn ace, dan blijven eigenlijk alleen de tube en FMJs over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

relis, gewoon fmj gebruiken totdat je die extended magazines hebt dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:11
Timocos schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:11:
Nuke nog nooit gezien :?
Javelin bug nog nooit gezien :?
Hier idem!
Ik werk overdag. Speel dus voornamelijk 's avonds en soms in het weekend overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:35
Roodey schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:29:
[...]

Hier idem!
Ik werk overdag. Speel dus voornamelijk 's avonds en soms in het weekend overdag.
Whehe en hier is het juist precies andersom :P Speel voornamelijk overdag en in het weekend savonds.
Dan hebben wij dus gewoon geluk met welke servers hij zoekt :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ikkuh84 op 07-12-2009 13:41 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Relis schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:19:
Ben ik trouwens de enige, of zijn de iron sights van de ACR echt fijner dan de red dot?
Ik heb gewoon niks wat ik kwa attachments kan gebruiken op mn ACR op het moment, iron sights zijn ace, dan blijven eigenlijk alleen de tube en FMJs over :)
Ik vind de iron sights van de ACR ook heel prettig en zeer precies.. sowieso het hele wapen is perfect :) Ik gebruik hem met grenade launcher (kom maar, kom maar kom maar >:)) en silencer. Dit incombinatie met cold blooded en ninja perk en je bent vrijwel onzichtbaar :P

Ben trouwens nu level 54 en heb nog NOOIT een nuke meegemaakt.. terwijl ik toch nu al zo'n 32 uur online er op heb zitten :?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

tubers kom ik zelf ook veel tegen, ik vind het zelf ook wat overpowered maar gebruik ze toch zelf af en toe. Hopelijk brengt iW binnenkort een update uit voor wat balancing, akimbo shotguns en grenade launchers zijn enorm sterk. Wel apart dat de thumper een stuk langzamer is dan de grenade launcher, ik vind eigenlijk dat de thumper net zo snel of sneller moet zijn dan de grenade launcher op de assault rifle.
Javelin bug of air drop bug ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Een stukje terug hadden we de discussie of de Harrier flares had of niet, en ja, de Harrier schiet flares af als je er niet direct onder staat met je Stinger (ik dacht namelijk eerste van niet).

Ik weet niet of het al genoemd is, maar (tip:) je kan enemy killstreaks (harrier, chopper) ook uit de lucht schieten met bestuurbare killstreaks zoals de AC130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:27
Snappie88 schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:02:
Ik vind die nuke maar saai... Je schiet 'm af en 't spel is over, leuk! :N

Liever doe ik wat interactiefs, zoals mensen kniven of met een chopper gunner Vietnam style mensen afknallen. Vind een nuke te... Tja te simpel :P

Overigens vind ik die EMP ook vrij waardeloos. Je red-dot / holo sight doen 't niet meer en met een beetje mazzel haal je een chopper uit de lucht, en that's it :?
Je kan er een nuke mee uitschakelen? Moet je er wel eentje zomaar op zak hebben. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
AutCha schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:53:
Een stukje terug hadden we de discussie of de Harrier flares had of niet, en ja, de Harrier schiet flares af als je er niet direct onder staat met je Stinger (ik dacht namelijk eerste van niet).

Ik weet niet of het al genoemd is, maar (tip:) je kan enemy killstreaks (harrier, chopper) ook uit de lucht schieten met bestuurbare killstreaks zoals de AC130.
Ik speel de laatste tijd wat meer SnD, en ik gebruik vaak mijn predator om een harrier of chopper van de tegenstander uit de lucht te knallen. scheelt je team een hoop hoofdpijn.

Verder begin ik me voort ontzettend te ergeren aan die meest overpowerde combo ooit (Akimbo 1887). Ik ben bijna zo ver om iedere server met een lvl 67 of hoger direct te leaven. In akimbo zijn die dingen net zo accuraat dan zonder akimbo en ze lijken zelfs sterker (akimbo maar 1 wapen geschoten). Verder kan je nooit zo accuraat zijn als je in iedere hand een wapen van 60cm houd wat lekker zwaar is. beetje ongeloofwaardig.

Ik erger me ook voort aan de hitboxes. Heb weinig games gezien met zon slechte hitboxes. Die dingen lopen je gewoon achterna. Kwam vandaag in SnD als laatste dood, en de killcam gaf aan de de schutter 2 meter naast me schoot, daar ook bloed vloog (ik was al 2 meter verder (ook te zien in killcam)) en ik dood ging.
Beetje dom imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het sowieso dramatisch dat de 1887 in een spel genaamd Modern Warfare zit.

Ik had niet verwacht dat ik een maand na release overigens alweer met games bezig zou zijn die ik al in bezit had (GTA IV, Uncharted 2 opnieuw SP begonnen, inFamous). MW2 is helaas niet wat ik ervan gehoopt had.

Hopelijk wordt BC2 wel wat ik ervan hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relis schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:19:
Wat is hier goed aan? Het is 0-0 geworden.. :?

Het is geen TDM, mocht je dat nog niet opgemerkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

bram1984 schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:08:
[...]

Heerlijk antwoord en helemaal mee eens... Altijd weer mensen die bij HQ/Domination etc naar kill(streaks) kijken. Daar het niet om. Dat was al bij MW zo... sommige leren het ook nooit.....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
YoGi_Berra schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:57:
Je kan er een nuke mee uitschakelen? Moet je er wel eentje zomaar op zak hebben. |:(
Voor zover ik weet kan een nuke niet uitgeschakeld worden. Nuke kan alleen niet ingeschakeld worden als er een EMP actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik tegenstander met een akimbo 1887, marathon, lightweight & ninja perks...

Als hij je niet neer-knife-te dan deden die 1887 shotguns het werk wel... zelden zo vaak en snel doodgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
bram1984 schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:08:
[...]

We hadden gewonnen bij de tiebreaker, voornamelijk omdat ik 3/4 van het team uitschakelde.
Besides, 0-0 betekent niet dat er geen bombs zijn geplant of gedefused.
Ook al krijg je er geen punten voor, verdedigen of een bombplanter rugdekking geven zijn wel de acties die een game winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:01:
[...]

Ik erger me ook voort aan de hitboxes. Heb weinig games gezien met zon slechte hitboxes. Die dingen lopen je gewoon achterna. Kwam vandaag in SnD als laatste dood, en de killcam gaf aan de de schutter 2 meter naast me schoot, daar ook bloed vloog (ik was al 2 meter verder (ook te zien in killcam)) en ik dood ging.
Beetje dom imo
Helemaal mee eens.. De hitboxes zijn wel heel erg slecht bij mf2.. Mja daar kan je dan ook gebruik van maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:00:
Gisteren had ik tegenstander met een akimbo 1887, marathon, lightweight & ninja perks...

Als hij je niet neer-knife-te dan deden die 1887 shotguns het werk wel... zelden zo vaak en snel doodgegaan...
ik word helemaal gek van die mensen... echt rete irritand en het heeft niks met gameplay te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:00:

Die akimbo 1887 is sowieso heeeel erg overpowered idd.. als je die tegen komt op korte afstand weet je iig wel zeker dat je dood gaat :P Akimbo is sowieso niet mijn ding maargoed

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gister lvl 48 geworden en de ACR gepakt, inmiddels red dot sight en tube er aangeplakt om challenges te halen en zo dingen te unlocken, echt brilliant :D geweldige gun.

En had c4 mee genomen voor de grap om te kijken of het nut had. Maar dat had het niet zo. tot ik iemand tegen kwam met een riot shield. En ik moet zeggen hij/zij speelde erg goed met dat ding. kwam er niet om heen en altijd netjes gebukt blijven en zo. Toen dacht ik: hmmmm hij volgt me steeds, ook als ik weg ren. Dus ik drop die c4 terwijl ik aant rennen ben, draai om, kijk hem aan en ik loop achterwaarts. hij loopt er overheen en klik! boom! dat was echt mijn meest brillante kill ooit. later kwam ik em nog een keer tegen toen gooide ik een stun granade voor ze voeten en daardoor ging hij in slow mo en ik met een knife in ze rug :)

Ook een paar mooie door de muur heen kills waar men me cheater noemde. In invasion als je van ranger spawn point (in tdm) naar de opt spawn point loopt langs de rivier. is er links een huisje met rode verf. Goed ik was opt en was door het huisje rechts gelopen, maar had dus mensen in dat rode huisje beschoten van het punt waar ik vandaan kwam. En 1tje was dood, maar die andere kon ik ni zien. Dus ik dacht, misschien zit hij er nog, en ik had FMJ aan en stopping power. En ik schiet door de muur (wist niet dat dit kon) en p00f 2 mensen dood. gelijk kwam het: CHEATER aan bod. maar toen ik vertelde dat ik ze had gezien toen ik er langs liep en dat ik FMJ's had geloofde eentje het wel, maar die ander niet. Sindsdien schiet ik altijd wel ff op die muur, je weet maar nooit :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Die akimbo shotgun heeft nog wel beperkte range (al heb ik wel gevoel dat het meer is dan andere), en met andere shotgun als ik eerst schiet is hij nog steeds dood. Al is het wel zo dat je helemaal geen enkel nadeel hebt wanneer je akimbo hebt tov maar 1 shotgun. En als het de host is heb je geen schijn van kans op korte afstand omdat hij altijd eerst zal schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
NUKES FTW :P heb ze regelmatig whahahah mijn totale Kills/deaths is dan ook best lekker :) 13xxx kills op 5xxx deaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ik vind het kenmerkend om te zien dat het hier vooral over pubgames gaat, al ga je 100-1 in een pubgame, bij een multiplayer shooter is het allerbelangrijkste toch wars spelen?

dit is serieus de eerste shooter waarbij mij opvalt dat mensen hun "skill" laten afhangen van hoe ze presteren in random pubgames. vreemd.

just my 1 cent.

oh ja, en hun k/d ratio. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 07-12-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
haha :) zal best maar ik weet zeker dat ik je own met mijn teampje ;) aangezien wij de taken precies verdeeld hebben in ons team voor elke gametype. Meestal spelen wij met zijn 5e en dan bijvoorbeeld een HQ game :
1 Captured de HQ
3 defende rondom waarvan 2 anti air altijd bij hebben
1 (meestal ben ik dit wat we zoiezo in elke gametype doen) gaat voor de nuke

oftewel wij verliezen zelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
gotfurrr schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:51:
ik vind het kenmerkend om te zien dat het hier vooral over pubgames gaat, al ga je 100-1 in een pubgame, bij een multiplayer shooter is het allerbelangrijkste toch wars spelen?

dit is serieus de eerste shooter waarbij mij opvalt dat mensen hun "skill" laten afhangen van hoe ze presteren in random pubgames. vreemd.

just my 1 cent.

Dat komt voornamelijk doordat wars niet echt meer fatsoenlijk mogelijk zijn. Bovendien spelen heel veel mensen pub games. dusja het merendeel ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

akimbo UMP45 heerlijk sprayen, shotties heb ik nog niet :'(
Alleen zouden ze alletwee tegelijk moeten afvuren als je de schiet-knop indrukt. Mijn primary-fire zit op m'n muis, terwijl secondary-fire op keyboard zit en dat is toch wennen als je even akimbo speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Jeffrey0416 schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:58:
haha :) zal best maar ik weet zeker dat ik je own met mijn teampje ;) aangezien wij de taken precies verdeeld hebben in ons team voor elke gametype. Meestal spelen wij met zijn 5e en dan bijvoorbeeld een HQ game :
1 Captured de HQ
3 defende rondom waarvan 2 anti air altijd bij hebben
1 (meestal ben ik dit wat we zoiezo in elke gametype doen) gaat voor de nuke

oftewel wij verliezen zelden ;)
Wow vet! :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

SD5k schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:04:
[...]

Je hebt toch niet al die dingen tegelijk geprobeerd he? Want dat werkt elkaar tegen.

Je moet één van de volgende opties gebruiken, niet alle drie:
- PS3 vast IP geven, poorten forwarden naar dat IP
- PS3 vast IP geven, vervolgens dat IP instellen als DMZ
- PS3 géén vast IP geven, UPnP aanzetten
Nee dit is een opsomming van wat ik geprobeerd heb.

-UPNP stond standaard al aan, verder stond alles op de standaard instellingen dus de PS3 kreeg automatisch een ip toegewezen.
-Vast IP heb ik later gedaan, toen heb ik dat ip ingesteld als DMZ.
-Daarna DMZ weer uitgezet en alle poorten open gezet naar het (vaste)ip van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Jeffrey0416 schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:39:
NUKES FTW :P heb ze regelmatig whahahah mijn totale Kills/deaths is dan ook best lekker :) 13xxx kills op 5xxx deaths
Zoiets had ik ook voordat ik een paar dagen lang met riot shield ging spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik had gisteren toch zo'n leuke match gespeeld. :D

Ik had de RPG unlocked en wilde het even uitproberen, op Scrapyard (Domination) hoefde ik alleen maar richting een flag te schieten die werd overgenomen en ik had al een double of zelfs triple kill. Combineer het met Scavenger en je raketten raken nooit op.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:07:
[...]

Heb ik ook last van; Ik heb wel dat ik lock, schiet en toch volledig mis met de stinger. Geen idee of dat er expres in is gepatched.
Dat is mij ook opgevallen. Wat mij ook is opgevallen dat het alleen gebeurt bij helikopters. Ik vermoed dat de "raket" wordt weggeblazen door de stuwkracht van de helikopter. Als ik letterlijk recht onder de helikopter sta dan raak ik wel altijd. Dit omdat de baan niet verandert kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 08-09 22:35
darkpluisje schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:20:
[...]

ik word helemaal gek van die mensen... echt rete irritand en het heeft niks met gameplay te maken
Vind jij... het is net zo goed onderdeel van het spel als met een willekeurige andere combi van wapens en perks het spel winnen. Je levert wat in om er iets voor terug te krijgen. Gewoon goed om je heen blijven kijken of er niet iemand als een bezetene op je af komt rennen.

Zo vind ik van die lui die ergens gaan liggen snipen bijzonder irritant. Maar mij hoor je toch ook niet klagen? :9

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BlizzarD schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:23:
[...]

Die akimbo 1887 is sowieso heeeel erg overpowered idd.. als je die tegen komt op korte afstand weet je iig wel zeker dat je dood gaat :P Akimbo is sowieso niet mijn ding maargoed
Hehe, gisteren had ik iemand met 1887's eerst en heb ik die guns gepakt van 'm. Daarna hem nog twee keer neergeschoten met z'n eigen wapens. >:)
DFKT schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:19:
Zo vind ik van die lui die ergens gaan liggen snipen bijzonder irritant. Maar mij hoor je toch ook niet klagen? :9
Niets leuker dan snipen! :D Deed ik sowieso in andere games al veel, maar begin nu in steeds meer maps te snipen. Gebruik Barrett met FMJ voor de laatste attachment (M21 nog niet vrijgespeeld, wil ik wel proberen), G18 met red dot als sidearm, claymore, en als perks sleight of hand, cold-blooded pro en ninja pro.

Op Derail was er een OpFor sniper zo slim om tot drie keer toe op het dak van hun 'eigen' gebouw (waar hun bom ligt, speel altijd sabotage) te gaan liggen. Drie kills dus voor mij vanaf één van die lage gebouwtjes aan de andere kant van de map. Na een kill respawnde ik aan de voor mij linkerkant bij dat huisje, bij die grote open vlakte zeg maar. Even door het raam kijken en weer twee kills. Uiteindelijk nog naar het middelste gebouw gegaan waarvan je een vrij goed uitzicht hebt op hun bom en met behulp van m'n claymore nog een tijdje uit kunnen zingen. Eindigde met iets van 18-4 uiteindelijk.

Moet zeggen dat ik als sniper nog de halve map over loop, alleen veel sneakier dan met een ander wapen. Sowieso heb ik vrijwel altijd cold-blooded en ninja als perks, maar snipen is veel rond je heen kijken en je map goed in de gaten houden.

Begin ook wel een aardig gevoel te krijgen voor het neerleggen van claymores. Had op invasion gisteren vier en op highrise zes claymore kills. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik kan er wel inkomen dat mensen klagen over links en rechts een wapen uit 1887 (!!!) welke efficienter zijn dan welk ander wapen dan ook. Inclusief Wild West animaties en dergelijke, in een spel genaamd Modern Warfare 2.
Straks krijgen we nog pijl en boog om sniper rifles te vervangen ofzo ;)

Overigens hadden ze misschien het mes ook kunnen vervangen voor een slag met je wapen, matige damage en korte stun ofzo. Maargoed ik zit er niet zo mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:09
Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/7720/shotd.jpg

Bron: http://denkirson.proboard...action=display&thread=417
...is trouwens al eerder gepost, maar het geeft wel aan hoeveel range die 1887 heeft, plus het feit dat die dingen gewoon veel damage geven. ;)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 08-09 22:35
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:57:
Straks krijgen we nog pijl en boog om sniper rifles te vervangen ofzo ;)
[off-topic]
Ik las in reviews: James Cameron's Avatar: The Game dat dit al het geval is in een futuristische shooter
[/off-topic]

:9

[ Voor 32% gewijzigd door DFKT op 07-12-2009 17:10 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
DFKT schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:09:
[...]

[off-topic]
Ik las in reviews: James Cameron's Avatar: The Game dat dit al het geval is in een futuristische shooter
[/off-topic]

:9
Een pijl en boog was ook het wapen in TimeShift. Heerlijk wapen, je schoot iemand raak en even later explodeerde de pijl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Boog snipers, tf2 anyone?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/ouch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 12:29

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vraag me af of ze er verstandig aan hebben gedaan om niet eerst een grote MP-Beta te releasen.. Dan had je volgens mij uiteindelijk een stuk meer balans gekregen. Net weer eens een keer hard geownd door een gastje met zen akimba shotguns...

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2009 18:24 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:28
Waarschijnlijk mag dit hier niet
plaats het dan ook niet

[ Voor 60% gewijzigd door PromoX op 07-12-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohh wat maak ik nu toch weer mee, ik knife ineens 2 potjes achter elkaar dwars door iedereen heen ofzo?! Hetgeen wat me al sinds het begin goed afgaat doet ineens helemaal niks meer! Zelfs op de killcams (als ik vervolgens neergeknuppeld wordt) lijkt het gewoon alsof ik er dwars doorheen ga.. Fijn hoor. (2x met een andere host)

Wat een frustrerend spel is het op deze manier :s Op m'n 2 favo maps aan gort gespeeld worden op zo'n knullige manier :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Games met in de hoofdrol guns moeten ook niet worden overheersd door een knife gimmickclass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Boris van GameKings al zei

There is nothing MODERN about running around the map with a knife, stabbing motherfuckers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Het is maandag en de lag is weer terug :P
Valt me op dat er in het weekend helemaal geen lag te bekennen is en door de weeks je geen enkel potje kunt vinden waar geen lag is.
Jammer dat dat matchmaking niet in te stellen is op de maximale ms. Maar goed, je kunt niet eens op map zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Eergisteren was ik aan het spelen met een maat van me (Xbox 360, Free for all) en ieder potje werd afgesloten met een nuke.... Het waren twee spelers die elkaar leken te helpen (als je door 1 van de twee werd afgeknald zag je in de killcam iedere keer dat de andere daar naast stond) en wat opviel is dat het aantal punten wat die twee per potje haalde niet overeen kwam met het aantal kills..... Ik dacht dat iedere kill 50 punten waard was, maar blijkbaar is dat niet zo, hoe kan dat? Gebruiken ze een of andere exploit misschien?

Zie het plaatje, het gaat om de winnaar natuurlijk en zijn partner is crime is degene die onderaan staat. Ik vermoed dat ze continu elkaar afslachten om aan de 25 kill streak te komen voor een nuke (vandaar dat de één veel kills heeft en de ander erg vaak is afgemaakt) maar wat ik niet begrijp hoe het kan dat degene met 31 kills maar 1300 punten heeft (zouden er toch 3050 moeten zijn?) en degene met 3 kills maar 50 (zouden er 150 moeten zijn volgens mij).

De spelers wonnen overigens om en om en iedere keer hadden ze dus een nuke op het eind. Na een potje of 5 had ik het wel gezien....

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/6538/img00096u.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 07-12-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

gotfurrr schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:51:

just my 1 cent.

hoe wil je mw2 anders spelen dan in een random pubgame? of heb jij een magische manier om toch dedicated te kunnen spelen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Die javelin glitch was toch opgelost op de ps3? ik zit vanmiddag tdm te spelen waar ongeveer 12 mensen zo rond liepen, Wat is de lol ervan ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Javelin is alleen op de PC opgelost, op de PS3 en X360 is de patch al wel klaar. Maar... omdat het een console is moet hij eerst langs de check. Die patches liggen dus nu bij Microsoft en Sony te wachten voordat ze uit mogen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
disweb schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:49:
Javelin is alleen op de PC opgelost, op de PS3 en X360 is de patch al wel klaar. Maar... omdat het een console is moet hij eerst langs de check. Die patches liggen dus nu bij Microsoft en Sony te wachten voordat ze uit mogen komen ;)
o ok bedankt, dacht dat dat alleen voor de xbox was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Sinds een weekje heb ik problemen als ik mw2 opstart het duurt dan een sec of toen eer ik iets aan kan klikken en het beeld stottert.

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft misschien?

Na die 10 sec loopt alles weer vloeiend

pm me als je de oplossing hebt aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

lairnoc schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:40:
Sinds een weekje heb ik problemen als ik mw2 opstart het duurt dan een sec of toen eer ik iets aan kan klikken en het beeld stottert.

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft misschien?

Na die 10 sec loopt alles weer vloeiend

pm me als je de oplossing hebt aub
Als dat stotteren in het hoofdmenu is: een probleem bekend bij IW en Steam, en ze 'werken aan een oplossing'. Ik heb het vanaf het begin al, en duurt soms tot zo'n 30 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:55
Indien je op de PC speelt zal dit de Steam Overlay wel zijn. Deze zorgt bij mij ook voor een aantal seconden van "achterover leunen" tot je kan gaan joinen.

Hier is afaik niets aan te doen want als je op offline staat in Steam Friends kan je geen servers joinen.

Post het trouwens hier zodat meer mensen het ooit nog eens kunnen lezen, ondanks dat ik dit in een MW2 topic al vaker gemeld heb. ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

en hoe lees ik dat plaatje??

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de balans af en toe een beetje weg is, zoals de akimbo shotguns hoe haal je het in je hoofd om dat in de game te stoppen.
Zullen ze nou echt hebben gedacht, WOW wat een goed idee van ons.
Verder vind ik dat een knife kill gewoon een vernederende kill moet zijn, nu is het veel te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
KnEuTeR schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:59:
[...]

en hoe lees ik dat plaatje??
Rood is de muur, des de verder het pijltje van de muur, des de groter het bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:00:
Jammer dat de balans af en toe een beetje weg is, zoals de akimbo shotguns hoe haal je het in je hoofd om dat in de game te stoppen.
Zullen ze nou echt hebben gedacht, WOW wat een goed idee van ons.
Verder vind ik dat een knife kill gewoon een vernederende kill moet zijn, nu is het veel te makkelijk.
Van achter en heel dichtbij iemand z'n strot doorsnijden ofzo, zou wel wat realistischer zijn ;)

Net even met de SCAR gespeeld en iets voorzichtiger, maar pfoe wat een krachtig en accuraat wapen bij gedoseerd vuur zeg (en meer heb je niet nodig als je een beetje richt). Alleen beetje snel door de kogels heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Weet iemand hoeveel deze game nu kost bij de media markt?

Ik ben nog steeds bezig op veteran ben nu bij het laatste paar missies! Echt mooie ervaring. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Meer mensen die last hebben dat hun muis(G5 hier) te gevoelig is en soms weer niet gevoelig genoeg?
Eerste paar weken lekker gespeeld, maar sinds vorige week doet is erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

next up:

akimbo knifes met 100 meter bereik, 100rpm :P

vind idd dat hele idiote akimbo shotgun verhaal wat te goed gedaan...
je ziet meerdere losgeslagen kippen gewoon een kant oprennen en meer schade doen dat een mg op close range.... maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Painkiller veels te lang .
Op sommige mappen kan je van de ene kant naar de andere kant ermee komen .

Shottys niet dual

Chopper gunner te veel kills

Knifes moeten een misrate krijgen bij sprint .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:43:
Nohh wat maak ik nu toch weer mee, ik knife ineens 2 potjes achter elkaar dwars door iedereen heen ofzo?! Hetgeen wat me al sinds het begin goed afgaat doet ineens helemaal niks meer! Zelfs op de killcams (als ik vervolgens neergeknuppeld wordt) lijkt het gewoon alsof ik er dwars doorheen ga.. Fijn hoor. (2x met een andere host)

Wat een frustrerend spel is het op deze manier :s Op m'n 2 favo maps aan gort gespeeld worden op zo'n knullige manier :s
ja net ook al 2x gehad.. had het hiervoor nog nooit gezien... redelijk irritand als je vervolgens zelf word afgemaakt en je killstreak heen gaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
Schweino schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:31:
Eergisteren was ik aan het spelen met een maat van me (Xbox 360, Free for all) en ieder potje werd afgesloten met een nuke.... Het waren twee spelers die elkaar leken te helpen (als je door 1 van de twee werd afgeknald zag je in de killcam iedere keer dat de andere daar naast stond) en wat opviel is dat het aantal punten wat die twee per potje haalde niet overeen kwam met het aantal kills..... Ik dacht dat iedere kill 50 punten waard was, maar blijkbaar is dat niet zo, hoe kan dat? Gebruiken ze een of andere exploit misschien?

Zie het plaatje, het gaat om de winnaar natuurlijk en zijn partner is crime is degene die onderaan staat. Ik vermoed dat ze continu elkaar afslachten om aan de 25 kill streak te komen voor een nuke (vandaar dat de één veel kills heeft en de ander erg vaak is afgemaakt) maar wat ik niet begrijp hoe het kan dat degene met 31 kills maar 1300 punten heeft (zouden er toch 3050 moeten zijn?) en degene met 3 kills maar 50 (zouden er 150 moeten zijn volgens mij).

De spelers wonnen overigens om en om en iedere keer hadden ze dus een nuke op het eind. Na een potje of 5 had ik het wel gezien....

[afbeelding]
Mmh volgens mij hoort dit niet mogelijk te zijn. Je kan toch niet tegen elkaar komen als je in elkaars party zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
rhermans schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:36:
Painkiller veels te lang .
Op sommige mappen kan je van de ene kant naar de andere kant ermee komen .

Shottys niet dual

Chopper gunner te veel kills

Knifes moeten een misrate krijgen bij sprint .
Springen + op de grond liggen mag ook wel even gefixed worden, gaat veel te makkelijk/snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Ik vind knifen echt niet overpowered hoor, op geen enkele wijze. Je kan dan nog zo leuk hard rennen met marathon en je care package granaat maar een echt hoge K/D zul je er niet mee krijgen. (uitzonderingen daargelaten)

[ Voor 6% gewijzigd door SCIxX op 07-12-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik snap niet dat mensen de FAL zo'n fantastisch wapen vinden. Het is niet bepaald een 1 shot 1 kill wapen en het is single shot, dus je krijgt er weinig mee dood. Haalt het niet bij de TAR-21, SCAR-H, ACR en M4A1. Of gebruik ik hem "verkeerd" ofzo?

Ik ben opnieuw op weg naar lvl 70 en dat ga ik op korte termijn ook wel halen. Dan is de vraag of ik weer opnieuw wil beginnen. De vorige keer dacht ik ook van niet en toch prestige mode in gegaan. Het is volgens mij net als Lego; het bouwen is leuker dan het spelen zelf, dus volgens mij wordt de boel gewoon weer gereset. :)
Dorest0rm schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:14:
[...]

Springen + op de grond liggen mag ook wel even gefixed worden, gaat veel te makkelijk/snel.
Helemaal mee eens. Dat is zo kansloos onrealistisch. Je moet je aim toch echt wel kwijtraken bij een sprong en gaan liggen en aimen zou ook tijd moeten kosten. Dat maakt de game alleen maar beter. Het is gewoon onzin dat mensen beloond worden om zo te spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Hann1BaL op 07-12-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Fist schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:09:
[...]

Mmh volgens mij hoort dit niet mogelijk te zijn. Je kan toch niet tegen elkaar komen als je in elkaars party zit?
gewoon join session.... :z join session maakt cheaten zo ongeloofelijk veel simpeler.

Ik zou mensen trouwens wel aanraden om TEN MINSTE 1x te prestigen. Hierdoor krijg je een hele lijst extra challenges beschikbaar en ook de mogelijkheid een hoop extra callsigns/emblems te unlocken!! Daarna komt er niet zo veel meer bij per prestige. Al is er wel tenminste 1 callsign per prestige extra te unlocken.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ach er zijn wel meer dingen onrealistisch.
Dual wield met smg's en dan nog door z'n iemand worden neergelegd aan de andere kant van de map terwijl hij niet eens een sight heeft.

Met MW2 zijn ze een beetje te ver doorgeschoten imho.
Blijft opzich een leuke game maar soms zo irritant hoe er wordt gespeeld en misbruik wordt gemaakt door de perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
SCIxX schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:22:
Ik vind knifen echt niet overpowered hoor, op geen enkele wijze. Je kan dan nog zo leuk hard rennen met marathon en je care package granaat maar een echt hoge K/D zul je er niet mee krijgen. (uitzonderingen daargelaten)
Vandaag was het wel verrekte irritant. Mijn eerste aanvaring met zo iemand die echt niets anders doet dan de hele tijd rondrennen met een mesje. Er is gewoon bijna niks tegen te doen op de maps met veel kleine weggetjes: ze zijn te snel weer een hoek om of gebouw in als je ze ziet verschijnen. Hele tijd om je heen blijven kijken om te zien of ze op je afrennen werkt ook niet altijd lekker, zoals vanavond heb ik het geprobeerd maar dan toch op 1 of andere manier weten ze het precies goed te timen. In de killcam zie je dan leuk dat je net die hoek hebt gescand, en op het moment dat je niet meer die kant op kijkt komen ze de hoek om... argh! :P maar goed zolang het niet altijd zo gaat is het een top-spel :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Fist schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:09:
[...]

Hoe wou je teams maken bij FFA dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, het is meer Javelin Deathmatch aan het worden....ik kom echt elk potje wel 4 gasten tegen die met zo'n ding rondrennen.
Ik word ook altijd door die dingen geraakt ook al sta ik op een flinke afstand.

Werd er helemaal gestoord van en begon het maar eens terug te doen...Tripple Kill! Tripple Kill! Multikill! ...

Gewoon erg irritant...hoop dat die patch snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Aan de PC-gamers:
Er is nog een andere groep (naast teknogods.com) bezig met dedicated server support!!

>> http://www.fuckiw.net/ <<

Via de chat op hun site kwam ik te weten dat ze Nederlanders zijn ;)
We are happy to say we almost figured out all of the protocol!
There is some very good progress on the emu, we are about to begin on the matchmaking.
More info will be posted when we are ready to do some beta testing, keep checking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Hann1BaL schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:42:
Ik snap niet dat mensen de FAL zo'n fantastisch wapen vinden. Het is niet bepaald een 1 shot 1 kill wapen en het is single shot, dus je krijgt er weinig mee dood. Haalt het niet bij de TAR-21, SCAR-H, ACR en M4A1. Of gebruik ik hem "verkeerd" ofzo?
Het is, imo, echt een wapen die bepaalde mensen echt liggen en andere totaal niet.
Aan de andere kant is hij ook wel erg onderhevig aan buien, soms is het echt een kutwapen en soms speel je er de sterren mee van de hemel
Ik vind het wel een heerlijke feel hebben, van het uiterlijk tot de reloadanimaties tot het geluid echt een ontzettend stoer wapen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.