Wat ik trouwens wel irritant vindt is dat het spel soms uit zichzelf besluit de killcam niet te laten zien. Soms vraag ik me af waarvandaan ik geraakt werd, krijg je het gewoon niet te zien terwijl ik het niet wegklik.
(moet bij sabotage toch 8 sec wachten tot respawn)
Net voor het eerst gezien hoe mijn hitbox geraakt werd terwijl die ongeveer 3 meter achter me aan rende, toch een nare nasmaak moet ik zeggen 
Heeft iemand tips trouwens hoe je makkelijk die 40 kills voor extended mags haalt?
Buiten gewoon spelen en op den duur die challenge ooit krijgen om that is
Heeft iemand tips trouwens hoe je makkelijk die 40 kills voor extended mags haalt?
Inderdaad, ik speel zelf vooral Hardcore TDM en daar is de FAL echt een perfect wapen voor omdat het toch bijna altijd one-shot-one-kill is in dat geval. Maar ook buiten hardcore om ga ik hem steeds vaker gebruiken, het is gewoon de feel inderdaad.Relis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 01:23:
Het is, imo, echt een wapen die bepaalde mensen echt liggen en andere totaal niet.
Aan de andere kant is hij ook wel erg onderhevig aan buien, soms is het echt een kutwapen en soms speel je er de sterren mee van de hemel
Ik vind het wel een heerlijke feel hebben, van het uiterlijk tot de reloadanimaties tot het geluid echt een ontzettend stoer wapen.
Ik heb me er niet echt op gericht, maar in maps als Skidrow en Highrise haal je het wel iets sneller voor mijn gevoel. En ook hier helpt het wel om Hardcore te spelen, als je iemand weet te zitten gewoon door de muur heen schieten.Relis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 01:56:
Net voor het eerst gezien hoe mijn hitbox geraakt werd terwijl die ongeveer 3 meter achter me aan rende, toch een nare nasmaak moet ik zeggen
Ik heb zomaar opeens exact hetzelfde probleem welke begon +- een week terug!Dorest0rm schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:24:
Meer mensen die last hebben dat hun muis(G5 hier) te gevoelig is en soms weer niet gevoelig genoeg?
Eerste paar weken lekker gespeeld, maar sinds vorige week doet is erg lastig.
ik vond het al vreemd dat de muis niet soepel liep, en kon mensen niet meer afschieten omdat mn muis niet accuraat meer reageerde.
En op de hoogste DPI was de muis gewoon te irritant.
Oplossing voor mij: hoogste dpi ingesteld en de muissnelheid in windows zelf iets lager gezet en het lijkt nu weer goed te werken
Ook bij het knifen ondervind ik zomaar opeens problemen, het lijkt wel alsof ik dwars door mensen heensteek terwijl ze niet doodgaan
[ Voor 15% gewijzigd door biggydeen2 op 08-12-2009 08:31 ]
Verwijderd
je moet bij knife kills ook wel echt voor die persoon staan, zodra je "in" hem staat ga je er door heen en zal het niet lukkenbiggydeen2 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:26:
[...]
Ik heb zomaar opeens exact hetzelfde probleem welke begon +- een week terug!
ik vond het al vreemd dat de muis niet soepel liep, en kon mensen niet meer afschieten omdat mn muis niet accuraat meer reageerde.
En op de hoogste DPI was de muis gewoon te irritant.
Oplossing voor mij: hoogste dpi ingesteld en de muissnelheid in windows zelf iets lager gezet en het lijkt nu weer goed te werken
Ook bij het knifen ondervind ik zomaar opeens problemen, het lijkt wel alsof ik dwars door mensen heensteek terwijl ze niet doodgaanterwijl ik in de begin weken zeker veel meer knife kills maakte dan nu het geval is omdat ik steeds mis ( met commando )
Scrapyard is ook zo'n map, je schiet makkelijk door die vliegtuigrompen heen.SD5k schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 02:08:
[...]
Ik heb me er niet echt op gericht, maar in maps als Skidrow en Highrise haal je het wel iets sneller voor mijn gevoel. En ook hier helpt het wel om Hardcore te spelen, als je iemand weet te zitten gewoon door de muur heen schieten.
Ik moet zeggen dat ik de FMJ challenge met de M4 makkelijker vond als bij de Scar waar ik nu mee bezig ben. Bij de M4 schoot je op een wand, wanneer je dan dat hit-kruisje kreeg schoot ik gewoon mijn magezijn erop leeg, gegarandeerde kill. Met de Scar lukt me dat niet zo makkelijk, door de lagere fire-rate en het kleinere magezijn.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Dat is toch kromVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:03:
[...]
je moet bij knife kills ook wel echt voor die persoon staan, zodra je "in" hem staat ga je er door heen en zal het niet lukken
Overigens, dat plaatje van -LA- bevestigd wel een beetje mijn gevoelens. Al denk ik niet dat dit de bedoeling is van IW en zullen ze ongetwijfeld met een fix komen.
Ik heb het wel eens gehad dat ik recht -voor- iemand stond en dat ik er nog steeds door heen "liep" terwijl ik wel op de goeie plek stond om te knifen.
Maar goed, even flink doorspelen voor wat betere wapens, ben P90 gewend maar prestige gegaan... agh de gruwel! Moet weer met de vector werken.
Maar goed, even flink doorspelen voor wat betere wapens, ben P90 gewend maar prestige gegaan... agh de gruwel! Moet weer met de vector werken.
Verwijderd
Stephen Toulouse, the director for policy and enforcement for the Xbox 360's Xbox Live online service, announced via Twitter on December 2 that Call of Duty Modern Warfare 2 players who abuse the "javelin missile exploit" will be banned from the entire Xbox Live service. Depending on the severity of the abuse, the ban may last between 24 hours and a few weeks or, in extreme cases, the ban may be permanent.
The Modern Warfare 2 javeline exploit is when players intentially abuse a glitch in the online multiplayer. The player switches to the javeline missile launcher after "cooking" a semtex grenade by holding down the grenade throw button. This locks the player's actions, but once the player dies the javeline missile explodes, killing all enemies within an enormous radius.
Ik heb voor het eerst in mijn COD6 carriere eerst gestaan
Net de P90 unlocked en dat geweer was me op m'n lijf geschreven: een bunnyhoppend dolrazende tornado die op alles schiet wat beweegt!

De belangrijkste perks vind ik coldblooded en een bling (om dan een geluidsdemper te nemen). Het lijkt alsof de meeste mensen voor 95% op hun radar vertrouwen: als ze mij niet zien op hun radar, kan ik er precies een halve minuut achter lopen voordat ze het doorhebben
Net de P90 unlocked en dat geweer was me op m'n lijf geschreven: een bunnyhoppend dolrazende tornado die op alles schiet wat beweegt!

De belangrijkste perks vind ik coldblooded en een bling (om dan een geluidsdemper te nemen). Het lijkt alsof de meeste mensen voor 95% op hun radar vertrouwen: als ze mij niet zien op hun radar, kan ik er precies een halve minuut achter lopen voordat ze het doorhebben
Sorry, maar mag ik vragen wat van nut het heeft om screenshots te posten van je scores? Merk dat meerdere mensen dit doen in dit topic maar ik zelf snap hier te meer waarde niet van.
maar je team verliest welFastman schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:44:
Ik heb voor het eerst in mijn COD6 carriere eerst gestaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Drink jij eerst je koffie op voordat je schiet? Een halve minuut achter iemand aanlopen is alsof je er eerst je wapen eens uitgebreid inspecteert. Dan 3 keer kijkt of die echt dood moet en dan eens schiet :p;)
Verwijderd
Zelf kijk ik op m'n radar waar er ergens vijanden zitten, wanneer ik in de buurt kom ga ik af op hetgeen ik hoor en zieFastman schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:44:
Ik heb voor het eerst in mijn COD6 carriere eerst gestaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zelf FMJ gespeeld op alle maps met meerdere gebouwen. Op de open maps (b.v. Afghan) heeft dit niet veel zin. Verder bij tegenstanders die half om de hoek staan bij een gebouw (of schuilen bij een raam), eerst de muur (waar ze half achter staan) beschieten en eventueel afronden op het lichaam. Mijn setup was altijd FMJ icm reddot (via Bling).Relis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 01:56:
Ik ben vooral toch teleurgesteld in de werking van de matchmaking op de PC. Ik speel nu samen met wat RL vrienden graag een potje deathmatch, waarbij we natuurlijk in hetzelfde team willen zitten. We hebben onze NAT wagenwijd open en dus kunnen we probleemloos met elkaar in de lobby komen. En dan begint het gehengel, gehannes en gedoe. Trying to merge lobbies, could not connect to host, gamelobby closed, ga zo maar door. In de ergste gevallen duurt het vinden van een potje gewoon ettelijke minuten.Soms wordt je gewoon uit elkaar gehaald, zit er 1 ineens in een game terwijl de andere twee er worden uitgemikt. En als je dan leaved, omdat dat niet de bedoeling was, telt dat mee als een "loss" in je statistieken.
En dan heb ik het nog niet over de irritatie dat je op geen enkele manier invloed kan uitoefenen op welke maps je wil spelen (behalve als je private games aanmaakt, maar dat wil je dus niet), met welke wapens je wil spelen en welke vuile glitchende klootzakken je wil kicken.
Het is een beetje verwarrend. De multiplayer vind ik als spel zijn de verschrikkelijk leuk, maar vervolgens is de techniek en systematiek eromheen verschrikkelijk kneuterig geregeld, zeker voor de PC gamer die op multiplayer gebied véél meer customization is gewend. Ik blijf het wel spelen, want daar is het dan weer net te leuk voor, maar ik hoop wel dat het een en ander nog eens goed gepatcht/toegevoegd gaat worden.
En dan heb ik het nog niet over de irritatie dat je op geen enkele manier invloed kan uitoefenen op welke maps je wil spelen (behalve als je private games aanmaakt, maar dat wil je dus niet), met welke wapens je wil spelen en welke vuile glitchende klootzakken je wil kicken.
Het is een beetje verwarrend. De multiplayer vind ik als spel zijn de verschrikkelijk leuk, maar vervolgens is de techniek en systematiek eromheen verschrikkelijk kneuterig geregeld, zeker voor de PC gamer die op multiplayer gebied véél meer customization is gewend. Ik blijf het wel spelen, want daar is het dan weer net te leuk voor, maar ik hoop wel dat het een en ander nog eens goed gepatcht/toegevoegd gaat worden.
Ik deelde mijn vreugde over mijn allereerste eerste plaatsPranger schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:49:
Sorry, maar mag ik vragen wat van nut het heeft om screenshots te posten van je scores? ... maar ik zelf snap hier te meer waarde niet van.

Wat ik nog zoek is een stats overzicht generator ! Hetzelfde als de ingame stats van de challenges, maar dan in een volledige lijst weergegeven. Veel handiger dan elk wapen of challenge afzonderlijk te moeten checken hoever je met de opdracht staat.
[ Voor 27% gewijzigd door ? ? op 08-12-2009 10:16 ]
ik speel op xbox live en ik heb heel vaak dat wanneer ik iemand tegenkom, ik zeker weten eerder schiet, maar vervolgens toch dood ga. als ik dan de replay kijk, schiet hij eerder, net alsof er sprake is van lag.
ik heb hier echt heel veel last van. hebben meer mensen dit en weet iemand wat ik hier aan kan doen? Het gekke is dat mijn ping dus wel prima is volgens xbox (gewoon 4 groene streepjes). Ik heb wel maar 8 mbit adsl, maar dat zou genoeg moeten zijn lijkt me?
het is enorm irritant...
ik heb hier echt heel veel last van. hebben meer mensen dit en weet iemand wat ik hier aan kan doen? Het gekke is dat mijn ping dus wel prima is volgens xbox (gewoon 4 groene streepjes). Ik heb wel maar 8 mbit adsl, maar dat zou genoeg moeten zijn lijkt me?
het is enorm irritant...
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Heb ik ook wel eens op de PS3 hoor. Maar dat is al vaker voorbij gekomen. Ik neem het maar voor lief, waarschijnlijk hebben andere dat dus ook. Betekent dus dat die andere vaak genoeg denken, huh ik schoot toch echt eerder terwijl jij hun dan doodschoot.FireFoz schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:27:
ik speel op xbox live en ik heb heel vaak dat wanneer ik iemand tegenkom, ik zeker weten eerder schiet, maar vervolgens toch dood ga. als ik dan de replay kijk, schiet hij eerder, net alsof er sprake is van lag.
het is enorm irritant...
welke statistieken ?rodie83 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:14:
<knip>En als je dan leaved, omdat dat niet de bedoeling was, telt dat mee als een "loss" in je statistieken.
<knip>
laat nu altijd een vriend van mij spelen maar die vernaait zo wel heel mijn stats dan
[ Voor 15% gewijzigd door Proxx op 08-12-2009 10:56 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Gisteren voor het eerst de Javelin glitch meegemaakt (PS3). En dan niet 1 potje, maar iemand die het permanent ging gebruiken wanneer zijn team maar neigde te verliezen. Zwaar irritant. Ik snap ook niet dat iemand daar zijn lol uit haalt.
Het enige dat je kan doen is negeren, wat nog knap lastig is als hij op je af loopt om je te knifen en er altijd wel een aantal teammates zijn die zo behulpzaam zijn om hem neer te schieten.
Het enige dat je kan doen is negeren, wat nog knap lastig is als hij op je af loopt om je te knifen en er altijd wel een aantal teammates zijn die zo behulpzaam zijn om hem neer te schieten.
Gisteravond weer lekker ff wat online wezen knallen. Maar toch veel problemen begin van de avond met de verbinding. Steeds host migration en soms ook connection lost. Toch jammer als je net lekker op gang bent.
Betreft die akimbo shotguns dat is inderdaad echt een pret drukker.
Betreft die akimbo shotguns dat is inderdaad echt een pret drukker.
Verwijderd
Ja ik zie die Javelin gasten ook wel rennen op ps3, maar snap niet hoe het werkt? ontplofd dat ding als je erop schiet ofzo? Vind het maar vreemd gedoe en wat is de lol er van?
Hoi Allen,
Vraagie. Ik heb gister bij een collega COD4MW2 gespeeld. Hij had bijna geen FPS lag, tenzij er teveel explosies en anderen in beeld kwamen. Dit was op de Xbox360. Ik kan erg slecht tegen FPS lag, ik heb liever slechte graphics met geen lag dan goede met wel lag. De hamvraag;
Hoe is de FPS lag op de PS3, is het gelijk, beter, slechter dan op de Xbox360? Vaak zetten ze de textures en details hoger op de PS3, maar soms zelfs met nog beter resultaat dan de Xbox360.
Zit ook aan te denken om hem anders op de PC te halen. Maar daar speel ik liever andere online games op. Graag jullie mening, over de FPS lag op PS3. Als hij gelijk is, wil ik hem wel misschien wel halen. Als hij slechter is, dan helemaal niet en misschien op PC halen.
Vraagie. Ik heb gister bij een collega COD4MW2 gespeeld. Hij had bijna geen FPS lag, tenzij er teveel explosies en anderen in beeld kwamen. Dit was op de Xbox360. Ik kan erg slecht tegen FPS lag, ik heb liever slechte graphics met geen lag dan goede met wel lag. De hamvraag;
Hoe is de FPS lag op de PS3, is het gelijk, beter, slechter dan op de Xbox360? Vaak zetten ze de textures en details hoger op de PS3, maar soms zelfs met nog beter resultaat dan de Xbox360.
Zit ook aan te denken om hem anders op de PC te halen. Maar daar speel ik liever andere online games op. Graag jullie mening, over de FPS lag op PS3. Als hij gelijk is, wil ik hem wel misschien wel halen. Als hij slechter is, dan helemaal niet en misschien op PC halen.
@ 2DeF_WoDy_x
sow daar had ik er gister ook 1 van
alleen maar met die Javelin maar wel 30 kills en 17 deaths
sow daar had ik er gister ook 1 van
[ Voor 7% gewijzigd door chimera2 op 08-12-2009 11:18 ]
-Edit: weet het al

[ Voor 81% gewijzigd door Dacuuu op 08-12-2009 11:44 ]
Speel je trouwens alleen online met mensen met hetzelfde platform of niet?
Zovan PS3 alleen met PS3, Xbox360 met Xbox360 en pc met pc gamers?
Zovan PS3 alleen met PS3, Xbox360 met Xbox360 en pc met pc gamers?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Heeft iemand er enig idee van wat de kreten die geroepen worden betekenen ?
Ik onderscheid op dit moment:
- Bragovich (ook in cod4)
- Bahambi!
Zou wel leuk vinden om de betekenis (if any exists) ervan te weten.
Ik onderscheid op dit moment:
- Bragovich (ook in cod4)
- Bahambi!
Zou wel leuk vinden om de betekenis (if any exists) ervan te weten.
Zoek in google. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn. Je moet 2 dingen veranderen. Zoek in de cfg file op maxbars (als ik me niet vergis) en nog iets...Dacuuu schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:18:
Weet iemand hoe je de ping balk naar meer balkjes kan veranderen? en dit is legaal toch?
Basement Bios ---- Exo-S
Mja ik wou je pret niet bederven ofzo maar ik was gewoon benieuwd waarom er soms screenshots van scores worden gepostFastman schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:14:
[...]
Ik deelde mijn vreugde over mijn allereerste eerste plaatspretbederver
Wat ik nog zoek is een stats overzicht generator ! Hetzelfde als de ingame stats van de challenges, maar dan in een volledige lijst weergegeven. Veel handiger dan elk wapen of challenge afzonderlijk te moeten checken hoever je met de opdracht staat.
Is niet heel moeilijk, veel maps hebben cover waar mensen dan achter zitten en overheen schieten en ipv dan op hun hoofd mikken, mik je op de cover en schiet je ze er door heen. Je kan door alle muren in Invasion heen schieten (zijn gemaakt van klei oid dus gaat het wel doorheen). Door zandzakken heb nog nooit iets raak geschoten dus niet proberen. Maar die geld dus voor alle kills door objecten heen. Dus bijvoorbeeld ook die stukken oranje plastic in Quarry, je schiet er doorheen zonder de vijande te zien == penetration kill. Ik weet niet op het ook werkt als je door een raam heen schiet voor dat het stuk is. Maar dat plastic heb ik getest en werktRelis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 01:56:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Vorige week MW2 voor m'n broertje gekocht (jarig he, moet je wat kopen..)..
Heeftie hem geactiveerd via Steam (pc-speler ja), en het is echt vet cool!
Ik vervolgens naar huis, inloggen op z'n account, downloaden, en na 1,5 uur zat ik lekker te MW2-en!!
Ik zie er wel een voordeel in, Steam.. ;-)
Heeftie hem geactiveerd via Steam (pc-speler ja), en het is echt vet cool!
Ik vervolgens naar huis, inloggen op z'n account, downloaden, en na 1,5 uur zat ik lekker te MW2-en!!
Ik zie er wel een voordeel in, Steam.. ;-)
Dacht dat ik de enige was die dat had maar blijkbaar nietFireFoz schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:27:
het is enorm irritant...
Als jij hem ziet lopen lijkt het alsof hij jou nog niet ziet, geen schiet animatie geen geluid.
En bij de kill cam schiet hij gewoon eerder echt wtf.
Sowieso vind ik de autoaim ook echt te vaag.
De ene pot win ik met FFA dik en raak ik echt alles met 1-2 bursts.
Paar potjes hierna, zelfde map, zelfde gun, raak ik echt totaal niks.
Verwijderd
Hoef je je geen zorgen over te maken, op zowel de Xbox en de PS3 geen sprake van drops in de framerate, behalve misschien één of twee keer zeer lichtjes in de campaign (dit had je al geconstateerd). In multiplayer nog nooit gezien op beide consoles.PrinceXEvil schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:16:
Hoi Allen,
Ik heb net de Scar-H herontdekt. Wat een lekker wapen is dat! Accuraat, volauto, krachtig genoeg, perfect.
Ik schiet eigenlijk bijna altijd burst, maar ik vind het heel kut vervelend als een geweer zelf burst heeft (M16 en FAMAS), want ik wil zelf kunnen bepalen hoe lang die burst is. En als ik opeens overvallen word van dichtbij wil ik ook gewoon als reflex een heel magazijn in iemand kunnen pompen. Hiervoor heb ik vooral met de M4 gespeeld (vandaag de 1000 kill dinges ermee gehaald), maar ik denk dat ik nu maar overstap op de Scar voorlopig. Al hou ik mijn Low-Profile profiel wel lekker met de m4, vanwege het grotere magazijn en hogere vuursnelheid (dus iets beter voor kortere afstanden)
Ik schiet eigenlijk bijna altijd burst, maar ik vind het heel kut vervelend als een geweer zelf burst heeft (M16 en FAMAS), want ik wil zelf kunnen bepalen hoe lang die burst is. En als ik opeens overvallen word van dichtbij wil ik ook gewoon als reflex een heel magazijn in iemand kunnen pompen. Hiervoor heb ik vooral met de M4 gespeeld (vandaag de 1000 kill dinges ermee gehaald), maar ik denk dat ik nu maar overstap op de Scar voorlopig. Al hou ik mijn Low-Profile profiel wel lekker met de m4, vanwege het grotere magazijn en hogere vuursnelheid (dus iets beter voor kortere afstanden)
Heerlijk, geen last van, pc is gewoon zelf aimen, goeie hoge fps, geen merkbare lags op internet (ja, van andere mensen, sommige draaien geloof ik nog op een 56K-modem...)
Eerste gestaan?
Screenshot 1 heeft de andere partij veel meer punten.
Screenshot 2 heeft de andere partij minder deaths, dus zou je net als in de eredivisie op K/d ratio (doelsaldo) op de 2e plek gezet worden.
Nog ff volhouden !!
Dat had ik ook met de M93, laatst gepresteerd om iemand die langs kwam rennen te missen met anderhalve clipYoupS schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:12:
Ik schiet eigenlijk bijna altijd burst, maar ik vind het heel kut vervelend als een geweer zelf burst heeft (M16 en FAMAS), want ik wil zelf kunnen bepalen hoe lang die burst is.

Ik had bijna m'n eerste nuke te pakken gisteravond... op 2 kills na
[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 08-12-2009 12:36 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
mijn steam naam is Proxx en mag ook bij het topic gevoegd worden 
eej maar waar vind ik op de PC die statistieken van MW2, ingame of ergens anders ?
eej maar waar vind ik op de PC die statistieken van MW2, ingame of ergens anders ?
Man, kan me kapot irriteren aan die idiote Javelin bug. Gisteren voor het eerst last van gehad, 3 potjes achter elkaar
Als de dmg nou meeviel kon ik er maar leven, maar jezus, wat heeft dat kreng een bereik. Als je zoals ik meestal met akimbo Ranger rondloop ben je gewoon hard genaaid
.
Mensen die met akimbo shotties rondhuppelen mogen hard worden aangepakt. Pak een echte gun ofzoKnul schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:47:
Man, kan me kapot irriteren aan die idiote Javelin bug. Gisteren voor het eerst last van gehad, 3 potjes achter elkaarAls de dmg nou meeviel kon ik er maar leven, maar jezus, wat heeft dat kreng een bereik. Als je zoals ik meestal met akimbo Ranger rondloop ben je gewoon hard genaaid
.
Maar dat op de consoles de javalin glitch er nog niet uit is, is wel vervelend.
Je MP stats zie je in in Barracks in game.Proxx schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:41:
mijn steam naam is Proxx en mag ook bij het topic gevoegd worden
je SP stats zie je in Steam.
[ Voor 22% gewijzigd door Hann1BaL op 08-12-2009 13:01 ]
Verwijderd
Ja dat van die vage lag heb ik ook last van op een 8mbit lijntje heel vaag, en in de meeste games heb ik rond de 40 ping dus lag kan het ook niet wezen, speel op de pc btw.Redje schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:52:
[...]
Dacht dat ik de enige was die dat had maar blijkbaar niet
Als jij hem ziet lopen lijkt het alsof hij jou nog niet ziet, geen schiet animatie geen geluid.
En bij de kill cam schiet hij gewoon eerder echt wtf.
Sowieso vind ik de autoaim ook echt te vaag.
De ene pot win ik met FFA dik en raak ik echt alles met 1-2 bursts.
Paar potjes hierna, zelfde map, zelfde gun, raak ik echt totaal niks.
Bedoel in games waar je wel de ping normaal kan aflezen
Dan verdien je het van mijn part ookKnul schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:47:
Man, kan me kapot irriteren aan die idiote Javelin bug. Gisteren voor het eerst last van gehad, 3 potjes achter elkaarAls de dmg nou meeviel kon ik er maar leven, maar jezus, wat heeft dat kreng een bereik. Als je zoals ik meestal met akimbo Ranger rondloop ben je gewoon hard genaaid
.

Ja, beetje googlen en dan vind je iets van:Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:11:
Ja ik zie die Javelin gasten ook wel rennen op ps3, maar snap niet hoe het werkt? ontplofd dat ding als je erop schiet ofzo? Vind het maar vreemd gedoe en wat is de lol er van?
- Pak Javelin
- Arm hem door ermee te richten
- Switch naar een grenade
- switch terug naar javelin
(zoiets dan, ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd en de echte omschrijving vind je verderop wel op het interwebs)
Als je vervolgens gekilld wordt, ontploft de gepre-armde raket en neemt een aantal(!) mensen in je omgeving mee. Je kan verder alleen je mes gebruiken, maar op een groepje tegenstanders afrennen is erg lucratief, er gaat er altijd wel eentje schieten en je neemt iedereen mee naar het hiernamaals.
Het is een soort van super-martydom, want de ontploffing van een javelin overtreft elke handgranaat.
Akimbo Ranger != Akimbo 1887
Hoedanook, ik vind eigenlijk wel dat die 1887 een beetje generfed mag worden, maar als je tegen 70 loopt mag je toch wel een wapen hebben dat iedereen wilt. Ze zijn van hetzelfde frustratieniveau als de GL, maar ook hier zullen weer tactieken tegen komen. Ze zijn part of the game, dus leer ik ermee leven (itt glitches en worse)
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Is het btw. normaal dat een sniper op veel afstand een soort van predator wordt?
Die gasten zijn totaal niet meer te zien en als je dan goed kijkt zie je een soort predator effect, beetje goedkoop.
Die gasten zijn totaal niet meer te zien en als je dan goed kijkt zie je een soort predator effect, beetje goedkoop.
ik heb een hekel aan die akimbo Ranger gasten die alleen maar rond rennen enzo.
al moet ik eerlijk zeggen dat ik nu ook met de eerste shotgun (silenced) rond ren best wel lache eigenlijk
al moet ik eerlijk zeggen dat ik nu ook met de eerste shotgun (silenced) rond ren best wel lache eigenlijk
Mij ook alsjeblieft: PSN/PS3 unomomentodado
Oh heb daar tot nu toe geen problemen mee gehad meestal zie ik ze wel optijd. Het scheelt overigens wel op welke resolutie je speelt ! Mijn vriend speelt op zijn laptop maar op 800x600 en ik speel op 1900x1080. Maar als je het niet goed zit kan je altijd nog een class samenstellen met zon heatseaking scope ben de naam ff vergeten.Redje schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:18:
Is het btw. normaal dat een sniper op veel afstand een soort van predator wordt?
Verwijderd
Hm is het over het algemeen zo dat mensen in Ground War potjes véééééél beter zijn dan die in gewone Team Deathmatch? Ik heb een periode veel Ground War gedaan (lekker veel tegenstanders) maar daar werd ik zo vaak genadeloos hard afgemaakt. Recentelijk weer wat gewone TDM gedaan en daar scoorde ik warempel zelfs op maps die ik helemaal niet leuk vind positief.
Wat bedoel je met 'predator'? Dat ze doorzichtig worden ofzo? Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar kan zijn dat ze gewoon goede camouflage hebben natuurlijk, in dat geval kan zo'n thermal scope (zoals hierboven ook al gemeld) wel werken.Redje schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:18:
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:34:
kan je mij ook toevoegen aan de user list in de startpost? (PS3, Mthijz)
Mannen, lees die topicwarning toch eensUnomomentodado schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:37:
Mij ook alsjeblieft: PSN/PS3 unomomentodado

Ik heb zelf 2 van de 3 ghillie suits (nog maar paar kills voor de derde) Maar met me sniper heb ik cold blooded en ninja om in me ghillie suit nog onzichtbaarder te worden (en te blijven). En dan werkt een thermal scope niet.rob1n schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:50:
[...]
Wat bedoel je met 'predator'? Dat ze doorzichtig worden ofzo? Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar kan zijn dat ze gewoon goede camouflage hebben natuurlijk, in dat geval kan zo'n thermal scope (zoals hierboven ook al gemeld) wel werken.
*knip*
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
1887 Akimbo vind ik op zich nog niet eens zo erg, maar had laatst een gast die met die dingen bovenaan een trap lag te campen. Dan kun je nog zo hard schieten of snel reageren, maar dat heeft geen zin. Gelukkig kon ik een semtexje naar boven gooien na 2 keer doodgeschoten te zijn door die kerel.
Speel meestal met dot. Thermal scope kan helpen maar heb geen class met dat dingrob1n schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:50:
[...]
Wat bedoel je met 'predator'? Dat ze doorzichtig worden ofzo? Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar kan zijn dat ze gewoon goede camouflage hebben natuurlijk, in dat geval kan zo'n thermal scope (zoals hierboven ook al gemeld) wel werken.
Ja soort doorzichtig als de persoon beweegt zie je een soort waas zoals het effect bij predator.
Heb het al een paar keer gehad dat ik werd gesniped, de killcam bekijk van waar hij is maar je ziet hem gewoon niet als je naar die plek loopt terwijl er nog steeds zit.
Ligt er misschien ook waar hij zit maar bv. op Afgan op het vliegtuig of boven de ingang ziet je hem echt niet als hij niet beweegt (op Xbox).
Beetje camo is niet erg maar bijna invisible is wat suf.
moet je die Ghillie suits vrij spelen dan ? zoja hoe doe ik dat dan ?ye-roon schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:57:
[...]
Ik heb zelf 2 van de 3 ghillie suits (nog maar paar kills voor de derde) Maar met me sniper heb ik cold blooded en ninja om in me ghillie suit nog onzichtbaarder te worden (en te blijven). En dan werkt een thermal scope niet.
weet je nog de chernobil map in COD4, daar zag je de cpt. toch niet liggen wanneer die opeens opstond.
Is net hetzelfde als bij de multi.
Is net hetzelfde als bij de multi.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ohja, cold blooded, daar had ik nog niet bij stil gestaanye-roon schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:57:
[...]
Ik heb zelf 2 van de 3 ghillie suits (nog maar paar kills voor de derde) Maar met me sniper heb ik cold blooded en ninja om in me ghillie suit nog onzichtbaarder te worden (en te blijven). En dan werkt een thermal scope niet.
Overigens zegt dat waas-effect me niets.
Waar ik me een beetje aan erger is het volgende: Als je in Wastelands bij de helicopter bent en achter de sentry gun gaat staat, kan je mooi naar de overkant van 't level kijken en de mensen daar neermaaien. Maar als je dan inzoomt, worden opeens alle bosjes op de heuvel getekend en kan je 't veel minder goed zien
Mijn mening:
A. Teken altijd de bosjes
B. Laat ze weg
Zo is het nogal flauw, zelfde geldt trouwens voor andere wapens die kunnen zoomen.
@Frenk: Als je PC 't niet aankan moet je 't gewoon niet spelen
oftewel, gewoon altijd de bosjes laten zien =)
Mijn mening:
B. Laat ze weg
Zo is het nogal flauw, zelfde geldt trouwens voor andere wapens die kunnen zoomen.
@Frenk: Als je PC 't niet aankan moet je 't gewoon niet spelen
[ Voor 10% gewijzigd door srdevil op 08-12-2009 16:01 ]
Ik kan door die muis bug gewoon echt niet spelen, als ik probeer te sniperen vlieg ik een meter naast me target als ik me aim verander.
Terwijl alles hetzelfde is ingesteld sinds release.
Terwijl alles hetzelfde is ingesteld sinds release.
Pop-up effect om FPS te sparen. Ga maar eens Crysis Warhead spelen als je dit al vervelend vindsrdevil schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:10:
Waar ik me een beetje aan erger is het volgende: Als je in Wastelands bij de helicopter bent en achter de sentry gun gaat staat, kan je mooi naar de overkant van 't level kijken en de mensen daar neermaaien. Maar als je dan inzoomt, worden opeens alle bosjes op de heuvel getekend en kan je 't veel minder goed zien![]()
Mijn mening:
B. Laat ze weg

@srdevil
Dit kun je gewoon uitschakelen bij opties, depth of field!
Dit kun je gewoon uitschakelen bij opties, depth of field!
Bij 'challenges' en dan volgens mij de 'basic' variant, de bovenste challenge, daar staat dat je bij 50, 100 en 200 'one shot sniper kills', een ghillie suit vrij speelt.Proxx schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:05:
[...]
moet je die Ghillie suits vrij spelen dan ? zoja hoe doe ik dat dan ?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
En als aanvulling hierop: Als je die Ghillie suits hebt vrijgespeeld en je primary weapon is een sniper rifle, dan heb je automatisch de juiste ghillie suit aan. (wit op sneeuwlevels-bijvoorbeeld subbase, grijs op zandlevels-bijvoorbeeld afghan, groen op boslevels-bijvoorbeeld underpass)Sandyman538 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:36:
[...]
Bij 'challenges' en dan volgens mij de 'basic' variant, de bovenste challenge, daar staat dat je bij 50, 100 en 200 'one shot sniper kills', een ghillie suit vrij speelt.
En dan hopen dat je het goeie plekje kan vinden, meestal vind ik ze op makkelijke plekken, zoals een gebouw of ergens op een dakprutser387 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:45:
[...]
En als aanvulling hierop: Als je die Ghillie suits hebt vrijgespeeld en je primary weapon is een sniper rifle, dan heb je automatisch de juiste ghillie suit aan. (wit op sneeuwlevels-bijvoorbeeld subbase, grijs op zandlevels-bijvoorbeeld afghan, groen op boslevels-bijvoorbeeld underpass)
oh ik moet nog veel leren. maar ik dacht dat je die kreeg bij coldbloded of die ninja proprutser387 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:45:
[...]
En als aanvulling hierop: Als je die Ghillie suits hebt vrijgespeeld en je primary weapon is een sniper rifle, dan heb je automatisch de juiste ghillie suit aan. (wit op sneeuwlevels-bijvoorbeeld subbase, grijs op zandlevels-bijvoorbeeld afghan, groen op boslevels-bijvoorbeeld underpass)
weer wat geleerd. Bedankt!
moet je ook perse een sniper bij hebben om dat pakje aan te doen? want ik ben niet echt het typen sniper.
[ Voor 9% gewijzigd door Proxx op 08-12-2009 14:57 ]
Noobvraag: Wat is een 1887 Akimbo en waarom vindt men deze irritant??Mj2sL schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:57:
1887 Akimbo vind ik op zich nog niet eens zo erg, maar had laatst een gast die met die dingen bovenaan een trap lag te campen. Dan kun je nog zo hard schieten of snel reageren, maar dat heeft geen zin. Gelukkig kon ik een semtexje naar boven gooien na 2 keer doodgeschoten te zijn door die kerel.
Zou je mij willen toevoegen. Xbox 360, S Dot One
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
De laatste shotgun die je kan unlocken, deze kan idioot ver schieten en meestal wordt deze in beide handen gebruikt (dus 2 shotguns, dit is de akimbo) Meestal wordt je dan in 1 schot kapotgeknald, en anders in twee schoten als je geluk heb.sanderander schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:03:
[...]
Noobvraag: Wat is een 1887 Akimbo en waarom vindt men deze irritant??
Dat is een shot gun die je vrijspeelt op level 67, waardoor je 2 van deze badboys akimbo vast heb, en je dan zonder te richten de trekker overhaalt en dan op grote afstand instant kills maakt.sanderander schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:03:
[...]
Noobvraag: Wat is een 1887 Akimbo en waarom vindt men deze irritant??
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Als je in de MP de host bent, heb ik soms last dat mijn muis ongeveer 5 a 10 sec vast loopt;
terwijl ik wel kan blijven bewegen met mijn toetsenbord.
Is dit een hack of een lagg? en hebben meer mensen hier last van??
[ Voor 160% gewijzigd door Snipervision op 08-12-2009 15:18 ]
On my way to get addicted
Thanks, ik ga kijken wanneer hij in totaal voor ongeveer 45 euro te koop is. Dan haal ik hem wel, dat vind ik wel een mooie prijs ervoor.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:09:
[...]
Hoef je je geen zorgen over te maken, op zowel de Xbox en de PS3 geen sprake van drops in de framerate, behalve misschien één of twee keer zeer lichtjes in de campaign (dit had je al geconstateerd). In multiplayer nog nooit gezien op beide consoles.
en hoe weet je eigenlijk of jij de host bent ?Snipervision schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:07:
Als je in de MP de host bent, heb ik soms last dat mijn muis ongeveer 5 a 10 sec vast loopt;
dat nam ik aan aangezien ik de bovenste v/d lijst was en als eerste in de map verscheen..Proxx schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:28:
[...]
en hoe weet je eigenlijk of jij de host bent ?
maar kan t mis hebben natuurlijk

maar t probleem met de muis blijft t zelfde, en dat is wat ik eigenlijk wilde weten.
[ Voor 12% gewijzigd door Snipervision op 08-12-2009 15:31 ]
snipervision,
ik daar eigenlijk nooit last van gehad maar vroeg me af hoe je wist dat je host was omdat ik dat eigenlijk wel wou weten en wel meer dingen niet wist (sniper pakjes gewoon achiefments ipv perks
)
ik daar eigenlijk nooit last van gehad maar vroeg me af hoe je wist dat je host was omdat ik dat eigenlijk wel wou weten en wel meer dingen niet wist (sniper pakjes gewoon achiefments ipv perks
Zet hem op 10 ping balkjes (en 20ms ofzo per balkje), en je kan makkelijk zien wie de host is, enige zonder ping die om te huilen is.
Je kan zien dat je host bent als je de enige bent met een volledig groen ping-balkje.
Daar is de default-instelling niet heel duidelijk voor, maar als jeje ping-balken op meer balkjes hebt ingesteld, zie je het direct.
Daar is de default-instelling niet heel duidelijk voor, maar als jeje ping-balken op meer balkjes hebt ingesteld, zie je het direct.
ik zal t eens proberen, om te zien of t er aan ligt dat ik 'echt' de host ben, en dan zien of mijn muis weer vast gaat zitten.furby-killer schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:42:
Zet hem op 10 ping balkjes (en 20ms ofzo per balkje), en je kan makkelijk zien wie de host is, enige zonder ping die om te huilen is.
ik las ook al eerder dat NL'ers vaak de host waren.
Dat is omdat jullie zo'n lekkere internetverbinding hebbenSnipervision schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:45:
[...]
ik las ook al eerder dat NL'ers vaak de host waren.
Verwijderd
Dit spel zondag gekocht, maar dit is wel erg mooi zeg...
Heb half uurtje singleplayer gespeeld, toen online geprobeerd (nooit cod of modern warfare 1 of überhaupt een shoot op de xbox gespeeld). Ben geloof ik 100 keer afgeschoten en heb 2 kills gemaakt haha
Xbox Live Gamertag: Billy2139
Heb half uurtje singleplayer gespeeld, toen online geprobeerd (nooit cod of modern warfare 1 of überhaupt een shoot op de xbox gespeeld). Ben geloof ik 100 keer afgeschoten en heb 2 kills gemaakt haha
Xbox Live Gamertag: Billy2139
ik heb net 2kills one bullet gehaald
bijde HS
Verwijderd
Weet iemand wat het verschil in fps is tussen de textures op high of extra?
Want als ik test doe met fraps is het verschil bijna nihil, maar heb toch het gevoel dat het minder goed loopt met de textures op extra, of hou ik mezelf voor de gek?
M'n systeem:
e6750
8800gts
2gb ram
Want als ik test doe met fraps is het verschil bijna nihil, maar heb toch het gevoel dat het minder goed loopt met de textures op extra, of hou ik mezelf voor de gek?
M'n systeem:
e6750
8800gts
2gb ram
Verwijderd
Oei, dat zou ik eerder verliezen voor Professionals noemenRetroTycoon schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:08:
Verliezen voor dummies (net gehaald)
[pic]
edit: overigens hulde dat je door bent blijven spelen, menig ander zou uit frustratie wel gestopt zijn denk ik
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 16:17 ]
RetroTycoon schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:08:
Verliezen voor dummies (net gehaald)
[afbeelding]
Veeeel leuker & origineler dan al die personen die screenshotjes plaatsen van winnende partijtjes!
respect!
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Bedankt!
Ik ben te ongeduldig, dus rush ik door elke map
nu proberen rushen tot net aan het hoekje ipv net voor de crosshair van de enemyRetroTycoon schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:18:
Bedankt!
en lvl 67 halen voor akimbo shotties die rushen heel aantrekkelijk maken
Verwijderd
Ik heb vanochtend wel een heel kicke challenge gehaald, de Flawless challenge.
Level spelen zonder dood te gaan.
Krijg je die mooie Gouden Adelaar mee, en in combo met me M4A1 mastery ziet dat er kicken uit.
Krijg je die mooie Gouden Adelaar mee, en in combo met me M4A1 mastery ziet dat er kicken uit.
lol hoe heb je dat gedaan. heb je een hoekje gevonden waar niemand kwam of pure skillsVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:41:
Ik heb vanochtend wel een heel kicke challenge gehaald, de Flawless challenge.
had gistere wel Survive 5minites without dieing ofzoiets
Verwijderd
Was map subbase en koos ervoor om te snipen, had mooi punt om C te dekken en de hoofdroutes naar A en B.Proxx schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:45:
[...]
lol hoe heb je dat gedaan. heb je een hoekje gevonden waar niemand kwam of pure skills
had gistere wel Survive 5minites without dieing ofzoiets
Had 2 of 3 kills gemaakt, uiteindelijk zat ik wel best daar en begint het tegen het einde wel te kriebelen van zou ik deze map kunnen uitspelen zonder dood te gaan????
Maar het was gelukt en ben best blij met me Emblem, XP was maar 2500 ofzo iets dus niet echt de moeite waard.
Maakt het voor die challenge nog uit of je TDM of HQ speelt o.i.d.
Met HQ kan je namelijk dan heel simpel je ver van die punten af houden om zo enemies te ontwijken
Met HQ kan je namelijk dan heel simpel je ver van die punten af houden om zo enemies te ontwijken
K to the KillaZ
Verwijderd
Nee geloof het niet speelde Domination, dus met kill cam.
Maatje van mij had hem in Derail gehaald.
Opzich moet die wel te doen zijn als je het op kan brengen low profile te blijven in grote mappen.
Opzich moet die wel te doen zijn als je het op kan brengen low profile te blijven in grote mappen.
pffft gewoon ninja pro en cold blood, en dan ergens in een klein hoekje van een map in de bosjes gaan liggenVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:02:
Nee geloof het niet speelde Domination, dus met kill cam.
Ik heb een klein vraagje over modern warfare 2, mijn vader, broertje en ik spelen allemaal mw2 maar met het joinen zien we vaak unable to connect etc. Verder zie ik dat mijn nat op nat: strict staat. Dit kan ik wel wegkrijgen door een portforward naar 1 pc maar dan hebben de andere 2 pc's alsnog problemen. Mijn vraag is dus of het mogelijk is om mw2 veschillende poorten te laten gebruiken. Dus pc1: poort 28960 pc2: poort 28961 pc3: poort 28962.
Op die manier kan ik namelijk wel een portforward doen zijn de problemen wss weg.
Iemand enig idee hoe dit moet?
Op die manier kan ik namelijk wel een portforward doen zijn de problemen wss weg.
problemen gaatn NIET weg als je je pc niet op strict heb staan. Het is iets van iwnet zelf want gewoon kut werkt. Dus er is geen oplossing voor
blup
Dit probleem heb ik ook, maar ookal heb je nat:open dan haalt die je problemen niet weg.Nighthawk9100 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:35:
Ik heb een klein vraagje over modern warfare 2, mijn vader, broertje en ik spelen allemaal mw2 maar met het joinen zien we vaak unable to connect etc. Verder zie ik dat mijn nat op nat: strict staat. Dit kan ik wel wegkrijgen door een portforward naar 1 pc maar dan hebben de andere 2 pc's alsnog problemen. Mijn vraag is dus of het mogelijk is om mw2 veschillende poorten te laten gebruiken. Dus pc1: poort 28960 pc2: poort 28961 pc3: poort 28962.
Het kan zijn dat het er niets mee te maken heeft maar wil gewoon proberen of het effect heeft, het lijkt me sowieso niet verkeerd om nat: open te hebben staan, vermindert alleen maar lag etc. of niet?
nee, nat open is alleen dat je host kan zijn. Dus ja als je host zelf ben heb je geen lag, maar je kan niet poorten forwarden naar meerdere pc's op de meeste huistuinenkeuken routers.Nighthawk9100 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:59:
Het kan zijn dat het er niets mee te maken heeft maar wil gewoon proberen of het effect heeft, het lijkt me sowieso niet verkeerd om nat: open te hebben staan, vermindert alleen maar lag etc. of niet?
blup
En je wordt alsnog keihard door de lag genaaid als de overige spelers laggy zijn...eendje schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:01:
[...]
nee, nat open is alleen dat je host kan zijn. Dus ja als je host zelf ben heb je geen lag, maar je kan niet poorten forwarden naar meerdere pc's op de meeste huistuinenkeuken routers.
Je bent gewoon altijd de sjaak met die lag

Net even gespeeld met 10 van die balkjes... word je ook niet bepaald vrolijk van zeg...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heb je routers waarbij dat wel kan? als dat zo is heb ik er wel oren naar.eendje schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:01:
[...]
nee, nat open is alleen dat je host kan zijn. Dus ja als je host zelf ben heb je geen lag, maar je kan niet poorten forwarden naar meerdere pc's op de meeste huistuinenkeuken routers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.