• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-06 08:17
bram1984 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:09:
Ik kan me niet voorstellen dat je er plezier uit haalt zo. Ik vind het triest.
Waarom geeft iemand neerknallen meer voldoening
dan voldoende dichtbij iemand kunnen komen om hem gewoon flink te knifen?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DFKT schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:14:
[...]

Waarom geeft iemand neerknallen meer voldoening
dan voldoende dichtbij iemand kunnen komen om hem gewoon flink te knifen?
Ben ik wel met je eens. Heb het zelf nog niet geprobeerd, die tactical knife, maar het lijkt me toch wel moeilijk om zo dicht bij iemand te kunnen komen voordat hij jou heeft neergeknalt.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind het geweldig. constant rondrennen, constant proberen achterlangs te komen ipv met de rest van de groep van voren aanvallen. het is echt niet aanrennen en prik. je moet ook echt heen en weer rennen om niet geraakt te worden, om een hoekje blijven wachten ipv als een malle doorrennen etc etc

blup

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
eendje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:28:
[...]

ik vind het geweldig. constant rondrennen, constant proberen achterlangs te komen ipv met de rest van de groep van voren aanvallen. het is echt niet aanrennen en prik. je moet ook echt heen en weer rennen om niet geraakt te worden, om een hoekje blijven wachten ipv als een malle doorrennen etc etc
Is idd geweldige manier van spelen. Had laatst op de Scrapyyard dat mijn team en de tegenstander een shootout hadden waarbij ik de linies flankte. Met als gevolg dat ik 4 man bij elkaar netjes in de rug kon aanpakken, één voor één. Dat geeft toch echt wel een leuke kick.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ik kan niet zeggen dat hij er goed in is. Komt hij iemand met een riot shield tegen (op z'n rug zelfs) die hij de eerste keer acht(!) maal mist, de tweede keer gewoon laat lopen en de derde keer uit gemak maar neerknalt omdat hij hem toch niet neerkrijgt zonder te schieten. Verder pakt hij tot twee keer toe een ammo package terwijl hij er geen fuck aan heeft, dus van echt nadenken was in mijn ogen geen sprake.
Enigste wat hij gebruikt is z'n knife. Eindigt met 20-8 :o
Zoals gezegd maakt hij wel degelijk een kill met z'n magnum en bovendien ook nog twee met een stealth bomber uit een care package. Zijn knife K/D is dan hooguit 17-8 en dat stelt echt niets voor.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:54
Och ik heb net de model 1887 geunlocked, en jezus, dat ding is nog erger dan ik dacht:D Soms dacht ik dat hij te ver was, maar schoot ik toch, en kill ik hem. Niet te geloven hoe sterk dat ding is

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Weinig spectaculair. je haalt makkelijk 20 kills met een knife in zo'n levels. Deaths geef ik niet om, ik ren gewoon achter iedereen die ik zie en TJSAK ! :) Gisteren een avondje gedaan om die challenge te halen met 10.000 xp punten.
Als je coldblooded aan hebt staan, zien ze je ook niet op hun radar.
Krijg je voor het nemen van packages geen xp punten? Misschien daarom.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Nukes zijn juist prima, jouw team wint altijd
Je punt is? Ik speel om een leuk spel te hebben. Tuurlijk probeer je dan te winnen, maar niet door een knop in te drukken die voor winst zorgt zodat ik dan weer een paar minuten naar scherm kan staren en hopen dat lobby niet closed en weer tijd niet kan spelen.

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 08:49

Laidback Luc

Ondertitel.srt

rob1n schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:55:
[...]

Inderdaad, kiek um gaan!
[video]
Ik heb mijn eerste nuke gekregen door alleen tactical knife te gebruiken, dat was in scrapyard, ideale map voor te kniven. 8)

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

furby-killer schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:18:
[...]

Je punt is? Ik speel om een leuk spel te hebben. Tuurlijk probeer je dan te winnen, maar niet door een knop in te drukken die voor winst zorgt zodat ik dan weer een paar minuten naar scherm kan staren en hopen dat lobby niet closed en weer tijd niet kan spelen.
een nuke krijg je na 25 kills zonder dood te gaan. 25 kills is iets wat je absoluut niet binnen 2minuten krijgt. Alle keren (2x) dat ik een nuke heb gekregen was het altijd aan het einde van een match, meestal TDM. Ja je wint er meteen mee, maar of het nu een nuke is of 3 meer kills om het potje te beindigen maakt eigenlijk niet uit.

blup

Anoniem: 317689

het valt me op dat mensen alleen negatief zijn op de chat, het gebruikelijke *noob* verhaal. Ik probeer zelf ook als ik (voor mij vervelend natuurlijk) met een mooi schot wordt omgelegd, dat toch kenbaar te maken. Nice shot, nice nade etc. gebeurt mijns inziens te weinig tegenwoordig :)

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:40
furby-killer schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:18:
[...]
Stel je voor dat je een paar minuten niet kan spelen.....

• ? ?
  • Niet online

? ?

Spijtig dat taunting (je karakters iets laten roepen dmv een paar knoppen in te drukken) niet werkt. In mohaa had je 30+ van die kreten, zoiets maakt het makkelijker om te 'communiceren'. Zoals: "Nice shot!" of "That made a mess" of "I've seen French schoolgirls shoot better" :D
Zoiets is toch zalig!

[ Voor 6% gewijzigd door ? ? op 10-12-2009 11:38 ]

Anoniem: 317689

Fastman schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:37:
Spijtig dat taunting (je karakters iets laten roepen dmv een paar knoppen in te drukken) niet werkt. In mohaa had je 30+ van die kreten, zoiets maakt het makkelijker om te 'communiceren'. Zoals: "Nice shot!" of "That made a mess" of "I've seen French schoolgirls shoot better" :D
Zoiets is toch zalig!
Zou prachtig zijn.. helemaal met BOOM, Headshot! erbij :P
In die map haal ik zonder dollen gemiddeld K/D ratio van 8/1 met knife. Ik moet alleen nog die tactical knife hebben, gebruikte het pistool nooit. Om eerlijk te zijn merk ik het verschil niet tussen marathon en lightweight pro, tenminste als ik als primary een smg neem. Merken jullie wel verschil? Vandaar dat ik cold blooded pro neem. Vooral in maps waar de models erg op elkaar lijken denken tegenstanders volgens mij nog wel eens dat het een teammember is die aan komt rennen. Commando pro does the trick. Overigens ook een perk die velen noob vinden ;)

@prutser387
Als je iemand tegenkomt is het inderdaad klote, tenzij je goed kan richten en een headshot kan maken.

Er wordt over die akimbo shotties gezegd dat ze zo'n grote range hebben, maar op een in mijn optiek bescheiden afstand doen ze helemaal niets meer. Op zich erger ik me er helemaal niet aan, maar zelf gebruik ik ze ook met regelmaat. De m93 is pas een overpowered secondary weapon, je kan op zulke grote afstanden kills maken.

• ? ?
  • Niet online

? ?

Met binds (.cfg bestand even aanpassen) moet dat wel lukken in de chat.
maken jullie ook zo weinig headshots? Ik speel voornamelijk met SMG en na 500 kills ofzo had ik ... 5 headshot kills lol

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
baronruud schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:37:
[...]

Stel je voor dat je een paar minuten niet kan spelen.....
Tis wel een irritatiepunt dat je tussen potjes zo "lang" moet wachten. Ik zie totaal niet in waarom men geen "ready" knop oid zou kunnen inbouwen. Op een potje van 10 minuten elke keer 1 minuut wachten is toch een aanzienlijke wachttijd. Als je classes wilt aanpassen kan je dat ook prima buiten de lobby om doen, dus dat is ook geen argument om spelers te laten wachten.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Fastman schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:42:
maken jullie ook zo weinig headshots? Ik speel voornamelijk met SMG en na 500 kills ofzo had ik ... 5 headshot kills lol
Ik had op mijn MP5K red tiger, maarja toen ging ik prestige doen ;(

Ik heb wel geen idee hoeveel kills dat ik met die MP5K heb gemaakt...

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:24
rob1n schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:55:
[...]

Inderdaad, kiek um gaan!
[video]
Ik vind 20-8 eigenlijk nog vrij slecht voor zon knife combo, zeker de epic fail bij dat riotshield.

Voor ik ging prestigen had ik ook een knife class waar ik meer dan 3000 kills mee heb behaald. Had regelmatig een rondje van 28-2 of 57-7, maar mijn favoriete was toch wel het rondje in dezelfde map als die gast in het filmpje waar ik 24-0 scoorde. (geeft een leuke challenge).

Ben sinds gister even met de M16 aan spelen. Dat ding schiet ook erg lekker met een Holo sight en stopping power. Heb wel gemerkt dat de M16 met acog een kleine sway heeft, terwijl de Scar en ACR met acog dat niet hebben (de rest nog niet getest)

Ben sinds mijn 2nd prestige ook altijd de spas-12 als secundary aant gebruiken. Schiet heerlijk dat wapen.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Amen. Gelukkig kun je door een beetje goed te spelen ze gewoon lekker neerknallen. :)

• Bart_Denon
  • Laatst online: 05-07 23:15
Goed richten en op het hoofd mikken ;)

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

eendje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:28:
[...]

Ja leuk, want daarom koop je ook een shooter. Ik wil CoD niet realistisch noemen, maar dit slaat toch nergens op.

Helaas zit het nu eenmaal in het spel, dus verder kan ik er niet veel over zeggen.

• Fist
  • Laatst online: 12:54
Dat is wel erg weinig ja. Ik schiet ongeveer 1 op 10, heb nu 6200 kills, 650 headshots.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Met de SMG wel ja, ik moest nog die challenge waarbij je 50 headshots maakt met een SMG, dus die probeerde ik gisteren maar even te doen. Na zo'n 200 kills had ik pas 15 headshots gemaakt ofzo, zelfs al mikte ik express op het hoofd. Terwijl met een AR toch wel minstens 1:5 kills een headshot is, meer als ik richt op het hoofd.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:05

Soggney

Zeekomkommer

g0tanks schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:02:
[...]

Met de SMG wel ja, ik moest nog die challenge waarbij je 50 headshots maakt met een SMG, dus die probeerde ik gisteren maar even te doen. Na zo'n 200 kills had ik pas 15 headshots gemaakt ofzo, zelfs als mikte ik express op het hoofd. Terwijl met een AR toch wel minstens 1:5 kills een headshot is, meer als ik richt op het hoofd.
Gebruik akimbo, ik haal daar verdacht veel HS mee.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:03

beany

Meeheheheheh

bram1984 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:00:
[...]

Ja leuk, want daarom koop je ook een shooter. Ik wil CoD niet realistisch noemen, maar dit slaat toch nergens op.

Helaas zit het nu eenmaal in het spel, dus verder kan ik er niet veel over zeggen.
Knifen is gewoon fun om af en toe te doen. Ik heb een class aangemaakt specifiek voor knifen(marathon, etc) die ik dan zo af en toe pak. Het hangt ook van de map af, Afghanistan vind ik minder geschikt om te knifen. Maar als er een map met gangetjes en kleine ruimtes speelt pak ik toch vaak me knife class.

Het leukste is eigenlijk toch wel dat anderen geirriteerd raken door mijn ge-knife waardoor ze fouten gaan maken en daardoor nog makkelijker te knifen zijn :P

En dat mensen het echt niet leuk vinden... tja, ik vind die 1887 met kimbo totaal niet leuk. Word regelmatig afgeknald door zo'n grappemaker. Maar ik klaag er niet over, want ik knife hem ook. En zo moet je het ook zien. Speel met wat jij leuk vindt, en laat een ander spelen met wat hij/zij leuk vindt. En zolang het in het spel zit moet je het maar accepteren...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
ReFresh F5 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:23:
[...]

Ik heb mijn eerste nuke gekregen door alleen tactical knife te gebruiken, dat was in scrapyard, ideale map voor te kniven. 8)
met tactical knife bedoel je gewoon het mes? wat je met de standaard knop "E" gebruikt? commando is het enige perk toch waarmee je het met alsware kan upgraden?

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
reemprive schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:41:
In die map haal ik zonder dollen gemiddeld K/D ratio van 8/1 met knife. Ik moet alleen nog die tactical knife hebben, gebruikte het pistool nooit. Om eerlijk te zijn merk ik het verschil niet tussen marathon en lightweight pro, tenminste als ik als primary een smg neem. Merken jullie wel verschil? Vandaar dat ik cold blooded pro neem. Vooral in maps waar de models erg op elkaar lijken denken tegenstanders volgens mij nog wel eens dat het een teammember is die aan komt rennen. Commando pro does the trick. Overigens ook een perk die velen noob vinden ;)
jah vind je het gek? dat men commando n00b vinden je kan in een honderste seconde 10 meter af legen en auto aimed worden naar je tegenstander. en is er iets tegen te doen? nee!
ik bedoel met blast shield is de damage van nade, gls enz minder maar een perk of equipment tegen kniven is er niet. vindt ik echt vaag. Ik kan echt niet knive alleen als ik achter iemand kom lukt et. Maar 1 vs 1 verlies ik altijd. Of ik ben gewoon te laat of mijn controller doet et gewoon niet. maar ok ik kan er wel mee leven. ik ben nog een camper geef ik eerlijk toe dus wordt je vaker geknived dan een rusher. maar die Klote akimbo shotguns zijn wel echt debiel. maar dat is denk ik wel duidelijk maar bij IW volgens mij alleen nog niet helemaal.

• beany

beany

Meeheheheheh

Dacuuu schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:12:
[...]

met tactical knife bedoel je gewoon het mes? wat je met de standaard knop "E" gebruikt? commando is het enige perk toch waarmee je het met alsware kan upgraden?
Tactical knife kan je krijgen door met een pistool wat challenges te halen(tig kills halen). Je kan met een tactical knife sneller achter elkaar knifen, en met de commando perk is je bereik groter.

Je rent dan wel rond met je pistool in je hand(en je ziet het mes). Tactical knife gebruik je dus niet als je je primaire wapen hebt geselecteerd.

correct me if i'm wrong please :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Klopt, zie attachment challenges van de handguns.

{signature}

• NeSs
beany schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:11:
[...]

Knifen is gewoon fun om af en toe te doen. Ik heb een class aangemaakt specifiek voor knifen(marathon, etc) die ik dan zo af en toe pak. Het hangt ook van de map af, Afghanistan vind ik minder geschikt om te knifen. Maar als er een map met gangetjes en kleine ruimtes speelt pak ik toch vaak me knife class.

Het leukste is eigenlijk toch wel dat anderen geirriteerd raken door mijn ge-knife waardoor ze fouten gaan maken en daardoor nog makkelijker te knifen zijn :P

En dat mensen het echt niet leuk vinden... tja, ik vind die 1887 met kimbo totaal niet leuk. Word regelmatig afgeknald door zo'n grappemaker. Maar ik klaag er niet over, want ik knife hem ook. En zo moet je het ook zien. Speel met wat jij leuk vindt, en laat een ander spelen met wat hij/zij leuk vindt. En zolang het in het spel zit moet je het maar accepteren...
ja maar et moet wel een beetje eerlijk zijn. nu lijkt het zo dat die akimbo model 1887 veel te sterk is.
Klopt ook wel want die shotgun heeft de grootste range van alle shotguns. (reload en snelheid zijn lager maar die zijn makkelijk met sleight of hand en akimbo te compenseren) en met akimbo en wordt de crosshair ook nog eens groter. want het nog makkelijker maakt om een kill te maken. Want de eerste shell is dan bijna altijd raak maar door de spread niet dodelijk op grotere afstand maar die tweede shell een miliseconde later is wel dodelijk ook op grotere afstand.

En ik wil nog ff zeggen dat ik COD 4 het moeilijk was om met shotguns te spelen terwijl het een class was en nu is het geen class meer, maar secondaire optie en is het makkelijker gemaakt. is volgens mij ook niet echt logisch... het zou een backup wapen moeten zijn maar je hebt genoeg gasten die hun main weapon niet eens aanraken. Nou heb ik toch echt weinig spelers gezien in COD 4 die alleen maar kills maakte met pistols

• beany

beany

Meeheheheheh

NeSs schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:22:
[...]
En ik wil nog ff zeggen dat ik COD 4 het moeilijk was om met shotguns te spelen terwijl het een class was en nu is het geen class meer, maar secondaire optie en is het makkelijker gemaakt. is volgens mij ook niet echt logisch... het zou een backup wapen moeten zijn maar je hebt genoeg gasten die hun main weapon niet eens aanraken. Nou heb ik toch echt weinig spelers gezien in COD 4 die alleen maar kills maakte met pistols
Ik deed dat toch wel in COD4, kills met een pistool. Was ook een soort van uitdaging, net zoals knifen in MW2 ik een uitdaging vind.

Het is overigens altijd wel wat. Snipers zijn niet leuk, knifers zijn niet leuk, 1887'ers zijn niet leuk, claymores zijn niet leuk, grenades zijn niet leuk(de sticky variant WEL! :P ) etc etc

Als er alleen maar een SCAR in zou zitten zou het erg saai zijn lijkt me. Ik neem de dingen die ik niet leuk vind voor lief en doe lekker mijn ding. Ben je het er niet mee eens? Start dan je eigen dedicated server met als regel dat je geen gebruik mag maken van je knife :P

Anoniem: 321222

NeSs schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:22:
[...]
Nou heb ik toch echt weinig spelers gezien in COD 4 die alleen maar kills maakte met pistols
Op hardcore mode van COD4 is de deagle anders een veel gebruikt wapen.....

• NeSs
Anoniem: 321222 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:26:
[...]

Op hardcore mode van COD4 is de deagle anders een veel gebruikt wapen.....
ok miss had ik er bij moeten zetten dat ik alleen Ground War speel.
Ik heb ook genoeg kills gemaakt met mijn deagle maar alleen op mijn sniper class als gasten dicht bij kwamen of mijn kogels van sniper op waren.

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

tac. knife is een upgrade voor je handguns. Dan kan je sneller achter elkaar steken.

blup

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
beany schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:25:
[...]
Start dan je eigen dedicated server met als regel dat je geen gebruik mag maken van je knife :P
:')

• NeSs
beany schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:25:
[...]

Ik deed dat toch wel in COD4, kills met een pistool. Was ook een soort van uitdaging, net zoals knifen in MW2 ik een uitdaging vind.

Het is overigens altijd wel wat. Snipers zijn niet leuk, knifers zijn niet leuk, 1887'ers zijn niet leuk, claymores zijn niet leuk, grenades zijn niet leuk(de sticky variant WEL! :P ) etc etc

Als er alleen maar een SCAR in zou zitten zou het erg saai zijn lijkt me. Ik neem de dingen die ik niet leuk vind voor lief en doe lekker mijn ding. Ben je het er niet mee eens? Start dan je eigen dedicated server met als regel dat je geen gebruik mag maken van je knife :P
Ach jah der is altijd wel wat maar dit keer snap ik echt gewoon niet waarom het er in zit. als je iemand ziet rennen met akimbo ziet er echt debiel uit. Maar ik vind een de SCAR wel een van de beste wapens.
ik heb verder niks tegen claymores, snipers en grenades hoor.

een dedi server is nog al lastig op de xbox...

[ Voor 4% gewijzigd door NeSs op 10-12-2009 12:37 ]

• Dragon1izard
  • Laatst online: 10-09-2024
Fastman schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:37:
Zoiets is toch zalig!
Zo heb ik me ook rot gelachen in Joint operations met die taunt knoppen >:)

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 20:17

Barca

In Search Of Sunrise

reemprive schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:07:
Nukes zijn juist prima, jouw team wint altijd. De mensen die klagen om een nuke zitten in de tegenpartij en hebben hooguit een killstreak van 5. Dat is tenminste wat mij opvalt.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ik speelde laatst sabotage. Een van mijn maatjes gaat in quarry lekker bovenin campen en sniperen. Leuk... maar door die eikel spawn ik elke keer weer helemaal aan het begin. Als hij gewoon meedoet spawn ik niet zo ver. Daarnaast speelt hij dus helemaal geen sabotage. Hij staat op een gegeven moment 21-0 ofzo... en ik mag dan het spelletje serieus gaan spelen. Ik speel juist sabotage omdat ik dat leuk vind... en dat vind ik het niet als je door zo iemand elke keer helemaal bij jezus spawnt omdat hij blijft zitten. Mijn team wint dan... hoera! Zo hoeft het voor mij niet.

• prutser387
  • Laatst online: 13-05 14:00
reemprive schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:41:
Om eerlijk te zijn merk ik het verschil niet tussen marathon en lightweight pro, tenminste als ik als primary een smg neem. Merken jullie wel verschil?
Je zou het verschil wel meoten merken.

Marathon is unlimited sprinten. Lightweight is sneller lopen. Je bent 'lichter'. :)

Met alleen lightweight heb je dus maar korte sprints, maar je basis snelheid is groter.

Ik weet eigenlijk niet of je ook sneller rent met de combinatie van de 2. Ik ga er eigenlijk vanuit van wel. Ik heb zelf Marathon + Cold blooded + Ninja :)

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Barca schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:03:
[...]

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ik speelde laatst sabotage. Een van mijn maatjes gaat in quarry lekker bovenin campen en sniperen. Leuk... maar door die eikel spawn ik elke keer weer helemaal aan het begin. Als hij gewoon meedoet spawn ik niet zo ver. Daarnaast speelt hij dus helemaal geen sabotage. Hij staat op een gegeven moment 21-0 ofzo... en ik mag dan het spelletje serieus gaan spelen. Ik speel juist sabotage omdat ik wil winnen... en dat kan niet als je door zo iemand elke keer helemaal bij jezus spawnt omdat hij blijft zitten. Mijn team wint dan... hoera! Zo hoeft het voor mij niet.
Ben ik het helemaal mee eens. Ook bij headquaters zijn van die solo-isten die heel goed staan (maar totaal niet in de buurt van de headquarters bezig zijn en vaak nog hele ergens anders zijn als de enemy em weer overneemt) heel erg irritant. Maar ook de schuld van het spel natuurlijk, dan moet je bepaalde elementen eruit halen in bepaalde spelopzetten! Maar goed :) Nog steeds een leuk spel om af en toe te spelen.

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Voutloos
  • Niet online
prutser387 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:06:
Marathon is unlimited sprinten. Lightweight is sneller lopen. Je bent 'lichter'. :)

Met alleen lightweight heb je dus maar korte sprints, maar je basis snelheid is groter.

Ik weet eigenlijk niet of je ook sneller rent met de combinatie van de 2.
Snelheid wordt bepaald door Lightweight, duur door Marathon, dus ja tezamen kan je continu extra snel rennen.
bop schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:07:
Maar ook de schuld van het spel natuurlijk, dan moet je bepaalde elementen eruit halen in bepaalde spelopzetten! Maar goed :)
Check. Een aantal killstreaks staan haaks op de originele bedoeling van een aantal game types.

[ Voor 25% gewijzigd door Voutloos op 10-12-2009 13:17 ]

{signature}

Anoniem: 104511

Voutloos schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:14:
[...]
Snelheid wordt bepaald door Lightweight, duur door Marathon, dus ja tezamen kan je continu extra snel rennen.
En reken maar dat je dat merkt. Pak er een SMG bij als primary en je gaat als de wind - constant

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-07 21:15
Wat mij betreft mag je je wapens wel houden na prestige 1 ofzo, opnieuw beginnen vind ik best met alle wapens maar dat m'n gebruikelijke sniper rifle (m21) pas op 56 unlocked maakt het zo irritant :(
Oh, en paintjobs mogen ook wel blijven ook al prestige je, red tiger (20HSs van fall vandaan) -> stock is toch jammer.

Maar goed ik ben een zeikerd want dat is gewoon hoe prestige werkt :P

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Je kan natuurlijk ook gewoon stoppen met prestigen en na 1 of 2x te prestigen je er niet meer induikt en alle challenges dan gaat halen.
Want zijn die paar extra titles dat je daarna nog kan halen het echt wel waard?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 20:16
Fist schreef op donderdag 10 december 2009 @ 07:59:
[...]

En wanneer leren mensen nou dat ze zich hier van niets moeten aantrekken. Begrijp me niet verkeerd, ik snap je wel, maar je moet je gewoon niets aantrekken van whiners en gewoon doorspelen.
furby-killer schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:55:
[...]

Als jij met die akimbo shotguns rond loopt hebben ze gewoon een punt. Die RPGs worden ook wel bijzonder irritant als het halve team van tegenstanders ermee rondloopt. (En nee dat is niet omdat ik erdoor dood ga, gebeurd zo vaak, maar het is de manier waarop, schiet ongeveer naar voren en ze hebben weer paar kills).

Die andere dingen zijn voornamelijk dingen die iedereen weleens denkt, maar waar je gewoon je mond over moet houden (vooral gezien het aantal mensen dat online graag andere wil irriteren). Als je een paar keer achter elkaar bent gekilled door iemand met riot shield en er komt weer eentje op je af die je killt dan denk je nooit iets van: "weer zon eikel met riot shield"? Ik denk dat iedereen dat weleens denkt, alleen dat moet je natuurlijk niet in chat gaan zetten.

Ondanks dat het niks opschiet, iedereen raakt weleens gefrustreerd en schrijft het van zich af, als je je daar zoveel problemen mee hebt zegt het meer over jezelf dan de andere.
Dames, dames! Daarom zeg ik ook:
JeRyZ schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:41:
Chat, op PC.

De voice chat heb ik uitgezet, zou ik helemaal gek van worden. Zit met m'n maatjes op Ventrilo.

Ik erger me er ook niet echt aan, ik zit wel lekker te stoken natuurlijk. Maar ik zie het nut er gewoon niet van in.
;)

Ik bedoel alleen te zeggen dat als mensen zoveel problemen hebben met een aantal aspecten van een game, ze dat niet continu hoeven te verkondigen. Gehuilie noem ik dat.

[ Voor 8% gewijzigd door jeryz op 10-12-2009 14:27 . Reden: zelfde quote ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 12:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb toch duidelijk een voorkeur voor Demolition. Het grote nadeel van TDM is dat je overal spawned en je tegenstanders dus ook overal vandaan komen. Je hebt dus geen linie, wat je wel het met Demolition. Dat maakt het allemaal wat tactischer in mijn ogen. Het bevordert ook het nuttig gebruik van de tactical insertion. :)

Alweer lvl 70 bereikt, maar nu blijf ik dat om even alles te unlocken met de AK-47. Duidelijk niet de fijnste AR, maar het blijft een klassieker, dus ik moet er gewoon mee spelen van mezelf. Moet mezelf wel eens tegenhouden om niet mn shotties er bij te pakken om door het veld heen te maaien als ik tegenstanders tegenkom die hetzelfde doen.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 11:34
JeRyZ schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:26:
...Ik erger me er ook niet echt aan, ik zit wel lekker te stoken natuurlijk...
Hehe, zodra mensen gaan lopen zeuren en whine over noob dit, noob dat doe ik dat ook!
Er is niets lekkerders dan ff goed trollen op mensen die over alles en nog wat zeuren...
Daarnaast gaan ze door mijn getroll alleen maar slechter spelen (je haalt ze immers uit hun concentratie) waardoor ik alleen maar beter uit de verf kom! >:)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

ChojinZ schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:08:
[...]

Hehe, zodra mensen gaan lopen zeuren en whine over noob dit, noob dat doe ik dat ook!
Er is niets lekkerders dan ff goed trollen op mensen die over alles en nog wat zeuren...
Daarnaast gaan ze door mijn getroll alleen maar slechter spelen (je haalt ze immers uit hun concentratie) waardoor ik alleen maar beter uit de verf kom! >:)
Ik doe ne thetzelfde, O-) Maar het is ook gewoon leuk om totale zever over de chat te zitten doen, gisteren tussen de matches (en in het begin ervan) zitten miauwen en andere dierengeluiden zitten na te doen :+

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-07 14:20
Soggney schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:19:
[...]

Ik doe ne thetzelfde, O-) Maar het is ook gewoon leuk om totale zever over de chat te zitten doen, gisteren tussen de matches (en in het begin ervan) zitten miauwen en andere dierengeluiden zitten na te doen :+
Sorry hoor, maar erger dan dit moet het toch niet worden. Ik vind dat zo sneu, sorry hoor.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 20:03

superwashandje

grofheid alom

[...]

jeezus dat ik wel erg kinderachtig hoor. sommige mensen willen gewoon spelen ipv een paar kinderen irritant horen te doen. zodra ik hoor dat iemand praat over de chat zet ik em normaal op mute. probleem is alleen dat dat soms neit meer kan en dan hoor je ineens een bult lawaai uit je boxen..
kinderachtig

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Ik speel meestal Ground War, dus TDM of Domination. Ook omdat ik sommige maps te groot vind(Afghan) voor 6 vs 6. TDM wordt wel erg veel gespeeld als ik kijk naar het aantal spelers in playlists.

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
Wat is onder de tweakers de meeste gespeelde spelmodi? Wellicht ideetje voor een poll?
Ik heb sinds een paar dagen Demolition ontdekt, moet zeggen dat ik het gelijk weer helemaal hooked ben. Voorheen deed ik alleen maar Ground War.

PSN id: GG--77

• Hogader
  • Laatst online: 08:24
Ik wissel de game modi altijd lekker een beetje af.

De ene keer doe ik SnD de andere keer weer domination. dan weer tdm (alhoewel ik wel altijd tdm express pak. Die tussentijd is gewoon veel te lang. Ik heb geen minuut nodig om even snel tusen de ronde door mijn kit aan te passen. Moet je zelf wel 5 kits aanpassen dan leave je de game maar zou ik zeggen.

• DeBaroN
[...]

Zielig dit gedrag

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03
word er echt gek van net zoals al die muziek enzo :(

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:06
demolition, eerst voor de exp (algauw zon 5000 - 6000 aan matchbonus PER ronde, neem daarbij dat je 2-3 rondes per map doet en je loopt heel hard binnen) tegenwoordig omdat het tempo daar gewoon lekker hoog ligt (geen zin in dat prestige gedoe)

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
superwashandje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:24:
[...]

zodra ik hoor dat iemand praat over de chat zet ik em normaal op mute. probleem is alleen dat dat soms neit meer kan en dan hoor je ineens een bult lawaai uit je boxen..
kinderachtig
Jammer dat er geen "auto-mute" functie is, want ik zet bijna altijd iedereen die een microfoontje heeft op mute :P geen uitzondering dus. (PS3 btw... )

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 20:33
Vandaag de singleplayer op Veteran uitgespeeld. Nog even alle Intels zien te pakken voor de volle 100% ( nu 85 ). En dan nog wat Spec Ops missies doen.

• DeBaroN
JaWSnl schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:49:
[...]
Jammer dat er geen "auto-mute" functie is, want ik zet bijna altijd iedereen die een microfoontje heeft op mute :P geen uitzondering dus. (PS3 btw... )
Is er wel volgens mij.
Want bij mij (ps3) hoor ik nooit iemand lullen, ook al mute ik die mensen niet met een mic.
Dat is volgens mij gewoon voice-volume op nul zetten?

• Jackal131
  • Laatst online: 07-07 10:22
GG---77 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:25:
Wat is onder de tweakers de meeste gespeelde spelmodi? Wellicht ideetje voor een poll?
Ik heb sinds een paar dagen Demolition ontdekt, moet zeggen dat ik het gelijk weer helemaal hooked ben. Voorheen deed ik alleen maar Ground War.
Dat wisselt per dag. De ene dag speel ik meer Demolition, de andere mss Headquarters of Warground. Dit zijn wel de door mij de meest gespeelde modi.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:34
JaWSnl schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:49:
[...]

Je kan gewoon "voice" ofzo in de audio settings op 0 zetten, is het eerste wat ik heb gedaan toen ik ging multiplayeren (op de ps3). Ik geniet liever van de sound effects dan van het gejank van iedereen. ;)

MTB Trail Traffic

Anoniem: 218650

Eigenlijk alleen maar Hardcore Headquarters Pro. Waarom? Omdat er te weinig Hardcore modes zijn, en je spawnt relatief snel itt Hardcore Team Deathmatch.
Ik zit met smart te wachten wanneer er meer HC modes komen. Domination en Sabotage, vanwege het push effect, vond ik in MW1 geweldig in HC mode.
Wat mij ook is opgevallen is dat door de non-HC modes, je bijna verplicht bent om de perk stopping power te equippen. Dat vind ik erg jammer, want cold-blooded pro is veels te handig om niet te gebruiken.

• S401
  • Laatst online: 04-07 08:00
Zo de game maar ook even aangeschaft, en het speelt lekker weg, eerste potje en k/d ratio van 13/9 en het 2de potje ook. Moet nog ff wennen aan de maps, maar vind het tot nu toe nog erg leuk , alleen dat matchmaking... Irriteerde me er gelijk aan... |:(

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 19:43
[...]

Dus jij was dat...

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
-LA- schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:04:
[...]

Je kan gewoon "voice" ofzo in de audio settings op 0 zetten, is het eerste wat ik heb gedaan toen ik ging multiplayeren (op de ps3). Ik geniet liever van de sound effects dan van het gejank van iedereen. ;)
thnx for the tip :)

Trouwens die HardCore mode he... daar heb je geen HUD right? Heb je dan nog uberhaupt iets aan de UAV of is die killstreak dan uitgeschakeld? Of zijn zelfs alle killstreaks uitgeschakeld?

[ Voor 21% gewijzigd door JaWSnl op 10-12-2009 16:33 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Voutloos
  • Niet online
Er zijn er wel meer die het doen. En die doen het dan ook leuk tijdens het laden, zodat je geen mute optie hebt. Maar goed, ik heb nog nooit iets nuttigs @ voice gehoord, dus de mute all was snel gevonden.
JaWSnl schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:32:
Trouwens die HardCore mode he... daar heb je geen HUD right? Heb je dan nog uberhaupt iets aan de UAV of is die killstreak dan uitgeschakeld? Of zijn zelfs alle killstreaks uitgeschakeld?
Probeer het eens?

De truc is dan dat je enkel de radar ziet tijdens een UAV. En daarmee wordt het eigenlijk des te leuker om hem te verdienen. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Voutloos op 10-12-2009 16:39 ]

{signature}

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

kronolith

[EDIT]

-Edwin- schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:03:
[...]

De 512mb of 1gb versie? Want met de 512mb versie heb ik met alles op extra en AA op 4× toch wel wat lag in sommige maps.
1 gb versie werkt perfect, heb hem hier :P

Anoniem: 104511

Ik was begonnen met FFA, ging me wel redelijk af, vervolgens een periode Ground War gespeeld. Dat was in het begin best machtig, alleen bleek ik er behoorlijk slecht in te presteren. Sinds kort overgestapt op TDM en dat gaat gewoon een stuk lekkerder - vermoedelijk omdat er veel meer mindere goden deze mode spelen :)

Anoniem: 14124

Ik kon een grijns hier toch niet onderdrukken. Wat zal deze speler gevloekt hebben zeg :D

http://www.youtube.com/wa...eM&feature=rec-r2-2r-5-HM
Gisteren kreeg ik de tactical nuke, op het moment dat ik wilde drukken kreeg ik DEFEAT in beeld. Dat is pas balen(was domination)!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Anoniem: 218650 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:08:
[...]

Wat mij ook is opgevallen is dat door de non-HC modes, je bijna verplicht bent om de perk stopping power te equippen. Dat vind ik erg jammer, want cold-blooded pro is veels te handig om niet te gebruiken.
Onzin! Ik gebruik heel veel cold-blooded. Dat betaalt zich zeker bij non-HC uit. Al die harrierstrikes e.d. die je niet meer zien. Tegenstanders die je niet verwachten. Met elke perk geldt dat je je speelwijze moet aanpassen om er optimaal gebruik van te maken. Je gaat ook niet de hele tijd op 1 plaats zitten met marathon en lightweight. Cold-blooded en ninja is best een goede combi. Je verliest wel eens de 1 op 1 shoot outs, zal ik maar zeggen, maar je wint er op andere manieren mee. Ik speel zeker niet alleen met stopping power op non-HC.
Anoniem: 14124 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:52:
Ik kon een grijns hier toch niet onderdrukken. Wat zal deze speler gevloekt hebben zeg :D

Grappig gemaakt met het muziekje. De tegenstander spawnt ook weer, dus hij zou al lang weer dood zijn voordat hij ze gepakt heeft. Zo erg is het dus ook weer niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Hann1BaL op 10-12-2009 17:27 ]

• PJzzz
  • Laatst online: 29-06 15:13
Begin die level 70/10xp'ers behoorlijk zat te worden.
Geloof er geen ruk van dat er al zoveel "eerlijk" mee rondlopen.
Zou het op prijs stellen om uit balance overweging ze allemaal in dezelfde game/server te pushen, kunnen ze mooi tegen elkaar op-cheaten.

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik dacht dat er in het begin ook sprake was dat je bij elkaar werd gegooit met spelers van hetzelfde niveau, dus goede bij goede en noobs bij noobs. Mijn soms denk je echt bij de ene, wtf die is goed en wtf doet die gozer daar;)

Anoniem: 208474

Anoniem: 14124 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:52:

hahaha geniaal! dat muziekje ook >:)

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-06 01:12
Wat een geweldig uitgebreide TS Heeft zeker twee keer zoveel tijd gekost dat het uitspelen van het spel zelf :p

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37

heuveltje

KoelkastFilosoof

modernization schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:43:
Ik dacht dat er in het begin ook sprake was dat je bij elkaar werd gegooit met spelers van hetzelfde niveau, dus goede bij goede en noobs bij noobs. Mijn soms denk je echt bij de ene, wtf die is goed en wtf doet die gozer daar;)
LVL heeft weinig met goed of niet goed te maken, hoogstens hoeveel tijd je er in gestoken hebt,

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:08:
[...]

Eigenlijk alleen maar Hardcore Headquarters Pro. Waarom? Omdat er te weinig Hardcore modes zijn, en je spawnt relatief snel itt Hardcore Team Deathmatch.
Ik zit met smart te wachten wanneer er meer HC modes komen. Domination en Sabotage, vanwege het push effect, vond ik in MW1 geweldig in HC mode.
Dat vind ik ook jammer, ik had graag Cold Blooded gebruikt maar zonder Stopping Power vind ik de ACR een beetje te zwak.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• PJzzz
  • Laatst online: 29-06 15:13
heuveltje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:47:
[...]

LVL heeft weinig met goed of niet goed te maken, hoogstens hoeveel tijd je er in gestoken hebt,
Of hoeveel poen je voor je cheat hebt gelapt mischien? :(

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

mijn oplossing is simpel. Iedereen die lvl70 en prestige 10 is moet gebanned worden. Nou ok, als jij 3 weeks played heb ondertussen kan het mischien net, maar elk ander persoon hup, gewoon een ban. Simple as that

blup

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

eendje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:33:
mijn oplossing is simpel. Iedereen die lvl70 en prestige 10 is moet gebanned worden. Nou ok, als jij 3 weeks played heb ondertussen kan het mischien net, maar elk ander persoon hup, gewoon een ban. Simple as that
Ja ik zie daar ook de moeilijkheden niet van. De hoogste in mijn lijst (PS3) heeft voor de 3e keer prestige gedaan en die is onderhand (als je naar de stats kijkt) al bijna 7 dagen non stop aan het schieten sinds de release. Dus level 10 is in mijn ogen gewoon nog steeds onmogelijk om te hebben. Maar ik heb liever dat mensen op deze manier 'cheaten' dan dat ze het op een manier doen waardoor ik er last van heb zoals glitchen en dergelijke.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07 15:16
Ik ben niet zo whinert, maar HC Headquarters is echt een camp festijntje.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

[...]

Nee, dat is een extra toevoeging aan de pistols, volgens mij met 75 kills krijg je de tactical knife add-on

Dan heb je een knife vast terwijl je aimt met je pistol, en dat knifed een heel stuk sneller.

Anoniem: 325725

voor alle PC spelers die ook rust willen over de mic's, er zit in het opties menu (baracks > options) een mute al optie onder voice... sindsdien is het heerlijk stil :P

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-07 19:44
Als er mensen op de PC zijn die Co-op willen halen of MPen kun je me op steam toevoegen: ruudjuhnl

@ SemperFidelis: Heerlijk al dat campen, zit ik in een hoekje schiet ik sommige mensen 4 a 5 keer af achter elkaar. zonder dat ze is denken van he zal ik ff omlopen.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ligt de max FPS van MW2 op 60 FPS? Want mijn XFX 5870 XXX komt niet hoger dan dat en ik zag benchmarks waarbij de 100+ FPS met de 5870 werd gehaald.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Sagaris schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:29:
Ligt de max FPS van MW2 op 60 FPS? Want mijn XFX 5870 XXX komt niet hoger dan dat en ik zag benchmarks waarbij de 100+ FPS met de 5870 werd gehaald.
Volgens mij is er wel een max, die je kunt wijzigen, maar die ligt op 80 of 85. Heb je toevallig vsync aan staan? Dat zou wel een hoop verklaren namelijk. :)

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-07 19:44
Zijn er hier nog mensen die last hebben van cheaters ben er vandaag al 2 tegen gekomen met aim bot.. die lui hebben scores van 150+ kills en maar 2 Deaths! Hoop dat er snel wat tegen gebeurt, dit gaat gewoon nergens meer over. :(
Meer mensen hier fan van de TAR-21? Jesus wat een lekker wapen is dat. Vooral i.c.m. silencer of FMJ is het echt heerlijk rushen. Net 3x achter elkaar 70+ (!!) kills gehaald op Headquarters (met ongeveer 10 deaths :p ). Alleen nog een paar FMJ kills en dan heb ik de Mastery title :)

Heb nu 4 van die Mastery Titels:
ACR
Intervention
Steyr-AUG
Scar-H

[ Voor 11% gewijzigd door monnick op 10-12-2009 21:28 ]

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 10:59
probeer de Vector eens, echt wat is die fijn in CQB.
vind hem zelf stukken beter dan de UMP bijvoorbeeld.

vooral de vuursnelheid icm de lage recoil.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Net eens wat HC-HQ gedaan, en dan is m16 inderdaad een heerlijk wapen, dan kan je er wel zeker van zijn dat tegenstander dood is.

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb de Mastery Titels van:
ACR
Famas
M4A1

Die M4A1 schiet ook wel lekker hoor ;) Vooral met HearthBeat sensor en FMJ, zelfs verstoppen heeft dan geen nut meer. De heartbeat ziet je wel, en anders pakt FMJ je wel :9

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Sagaris schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:29:
Vertical sync aan? Zet dat eens uit ;)

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 22:29
Over welke Mastery Titles hebben jullie het? 2500 Kills Silver & 1000 Headshots Gold?
Moet nog ongeveer 200 kills dan heb ik 2500 Silver ACR.. & dan hoef ik nog maar 756 headshots.. -O-

of bedoelen jullie deze: Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0141/Call_signs_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0758/Call_signs_2.jpg ?

Kepi_nl

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
souljah1h schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:50:
[...]

Vertical sync aan? Zet dat eens uit ;)
Sync every frame even uitgezet en zit nu op 91 fps. That's more like it. ^^ Thanks!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik bedoelde die van het goude icoontje (of brons?). Oftewel, get all weapon attchments for this weapon.

Anoniem: 325725

monnick schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:27:
Meer mensen hier fan van de TAR-21? Jesus wat een lekker wapen is dat. Vooral i.c.m. silencer of FMJ is het echt heerlijk rushen. Net 3x achter elkaar 70+ (!!) kills gehaald op Headquarters (met ongeveer 10 deaths :p ). Alleen nog een paar FMJ kills en dan heb ik de Mastery title :)

Heb nu 4 van die Mastery Titels:
ACR
Intervention
Steyr-AUG
Scar-H
TAR..?, heerlijk wapen. sinds ik hem unlocked heb is er geen andere waar ik nog mee speel... wat een lekker wapentje zeg, heerlijke verhouding tussen aim en damage.

Trouwens is dit:
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
een goede source voor callsigns enzo

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 325725 op 10-12-2009 22:16 ]

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ben aardig op weg met de ACR en nog 6 wallbangss met de Intervention.

SCAR-H moest ik nog 100 wallbangs maar daar ben ik mee gekapt.

zonet weer 2 kills verwijdert van de nuke... komt er een wallhacker de server in :/

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SLOT IN CAPS SPECIAAL VOOR MONNICK
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.