dat was in ieder geval niet me insteek bij het begin van de mapAbbadon321 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:19:
[...]
pffft gewoon ninja pro en cold blood, en dan ergens in een klein hoekje van een map in de bosjes gaan liggen
Ik zit al een tijdje rond te kijken maar vind niets.
Hoe krijg je bij MW2 de muziek zachter? Tijdens Singleplayer en CoOp overstemd de muziek vaak je orders en zelfs de mic van de medespelen.
Ik heb wel gevonden hoe je de muziek helemaal uitzet, maar dat wil ik ook niet. Hans Zimmer heeft er zn best voor gedaan en het is geniaal
Voor de mensen die hem wel uit willen zetten:
Hoe krijg je bij MW2 de muziek zachter? Tijdens Singleplayer en CoOp overstemd de muziek vaak je orders en zelfs de mic van de medespelen.
Ik heb wel gevonden hoe je de muziek helemaal uitzet, maar dat wil ik ook niet. Hans Zimmer heeft er zn best voor gedaan en het is geniaal
Voor de mensen die hem wel uit willen zetten:
This is only way to turn off music in the game. You should go to Steam files C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\miles and then you should rename the file mssmp3.asi to mssmp3.asi.bak. By yhis way you can stop music in game.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
ligt t aan mij of zit er een bug in de kill streak?
mijn kill streak staat nog steeds op "slechts" 14 terwijl ik vandaag al 2 keer meer dan 14 kills achter mekaar heb gehaald. Waarvan 1 keer boven de 20 kills. En om Pave Low te krijgen moet je al 9 kills hebben en als die pave low dan 10 kill maakt hoor ik volgens mij ook een streak van 19 te zitten.
killstreak rewards: Sentry gun, Harrier Strike, Pave Low.
zijn der nog meer met het probleem dat de kill streak niet update?
mijn kill streak staat nog steeds op "slechts" 14 terwijl ik vandaag al 2 keer meer dan 14 kills achter mekaar heb gehaald. Waarvan 1 keer boven de 20 kills. En om Pave Low te krijgen moet je al 9 kills hebben en als die pave low dan 10 kill maakt hoor ik volgens mij ook een streak van 19 te zitten.
Verwijderd
Kan ik met steam 2 accounts aanmaken op 1 licencie? Want mijn broer wil ook call of duty spelen.
nee kan niet, per steam account kan je de activeringscode van MW2 slecht 1 keer gebruikenVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:35:
Kan ik met steam 2 accounts aanmaken op 1 licencie? Want mijn broer wil ook call of duty spelen.
dat is nou het slimme van Steam, dan zal je broer het spel ook moeten kopen. en dan verdienen hun er dus dubbel aan.
Wat je wel kunt doen is op je broers pc inloggen op het steam account waar CoD:Mw2 op staat, je kunt het gewoon overal spelen zolang je het spel en een steam account met het spel maar hebt op de desbetreffende pc.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:35:
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Dus vandaar dat ik toenstraks door een aantal de huid vol gescholden werd omdat ik een langzame host was. Ik wist niet eens dat je een host kon zijn, ik dacht dat IW de enige was. Snapte er al niks van.eendje schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:01:
[...]
nee, nat open is alleen dat je host kan zijn. Dus ja als je host zelf ben heb je geen lag, maar je kan niet poorten forwarden naar meerdere pc's op de meeste huistuinenkeuken routers.

Ik zag dat iedereen volle groene streepjes achter hun naam staan, inclusief bij mij. En toch hadden ze schijnbaar problemen.
Ik ga die poorten maar dicht gooien.
[edit]
Heb de juiste poort gevonden die bij mij dicht gaat.
Die laatste dus.////////////////////////////////////////////////////////////
Required Ports for Modern Warfare 2
////////////////////////////////////////////////////////////
In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
UDP 1500 (outbound only, no forward needed)
UDP 3005 (outbound only, no forward needed)
UDP 3101 (outbound only, no forward needed)
UDP 28960 (inbound/outbound, must forward to act as a multi-player host, but no forward or inbound traffic needed to find and join games)
[ Voor 32% gewijzigd door Mystic_Jack op 08-12-2009 20:52 . Reden: lijst met poorten toegevoegd ]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
En je kan dan niet tegelijkertijd online zijn, dat is neem ik aan je volgende vraag I Jonkie IRynji schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:41:
[...]
Wat je wel kunt doen is op je broers pc inloggen op het steam account waar CoD:Mw2 op staat, je kunt het gewoon overal spelen zolang je het spel en een steam account met het spel maar hebt op de desbetreffende pc.
Er zit een bug in de Pave Low waardoor zijn kills niet meetellen bij je killstreak.leffty09 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:32:
ligt t aan mij of zit er een bug in de kill streak?
Wat ik heb gedaan is af en toe gewoon campen achter een balie oid (high rise) als ik dan een hoofd voorbij zag komen gewoon flink door de balie heen schieten. Niet erg netjes, maar het werkte wel. Alsnog wel wat potjes nodig gehad om de extended mags vrij te spelen voor de ump45... Het wordt toch eens tijd voor een nieuw wapen denk ikRelis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 01:56:
Net voor het eerst gezien hoe mijn hitbox geraakt werd terwijl die ongeveer 3 meter achter me aan rende, toch een nare nasmaak moet ik zeggen
Heeft iemand tips trouwens hoe je makkelijk die 40 kills voor extended mags haalt?
Buiten gewoon spelen en op den duur die challenge ooit krijgen om that is
De Scar vind ik wel wat, maar die heeft zo verdomd weinig kogels...
ok bedankt dat je het zegt, ik begon al helemaal te kankeren dat me kill streak weer niet hoger wasSCIxX schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:49:
[...]
Er zit een bug in de Pave Low waardoor zijn kills niet meetellen bij je killstreak.
nou dan moet ik maar een andere kill streak reward selecteren, maar t wordt wel tijd dat ze die bugs is aanpakken.
Vooral met alle Sub Machine Guns zijn die penetration kills egt lastig zegSaN schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:07:
[...]
Wat ik heb gedaan is af en toe gewoon campen achter een balie oid (high rise) als ik dan een hoofd voorbij zag komen gewoon flink door de balie heen schieten. Niet erg netjes, maar het werkte wel. Alsnog wel wat potjes nodig gehad om de extended mags vrij te spelen voor de ump45... Het wordt toch eens tijd voor een nieuw wapen denk ik
De Scar vind ik wel wat, maar die heeft zo verdomd weinig kogels...
Ja Scar is egt een super wapen maar heeft idd veel te weinig kogels, ik gebruik vaak Scavenger
op gewoon meer ammo op te pakken. Is trouwens ook handig met granaten enzo
Infinity Ward's Robert Bowling tweets about plans for the first patch for Call of Duty: Modern Warfare 2, offering a status report with 18 characters to spare: "First title update will be a big one. We've been taking notes since release and working. I'll post details before it ships."
Wat ben je stoer joh, met kanker scheldenleffty09 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:19:
[...]
ok bedankt dat je het zegt, ik begon al helemaal te kankeren dat me kill streak weer niet hoger was
nou dan moet ik maar een andere kill streak reward selecteren, maar t wordt wel tijd dat ze die bugs is aanpakken.

Weet je zeker dat je die Pave Low niet uit een care package hebt ? Kills uit care packages tellen niet mee bij je killstreak count
Was het bij de Pave Low juist niet andersom?
Pave Low van een care package telt wel mee bij je killstreak, Pave Low van een killstreak reward telt niet mee.
Pave Low van een care package telt wel mee bij je killstreak, Pave Low van een killstreak reward telt niet mee.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
van vandale.nl:Dimby schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:29:
[...]
Wat ben je stoer joh, met kanker schelden.
Weet je zeker dat je die Pave Low niet uit een care package hebt ? Kills uit care packages tellen niet mee bij je killstreak count.
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
Is er niemand die bovenstaande kan verklaren?Schweino schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:31:
Eergisteren was ik aan het spelen met een maat van me (Xbox 360, Free for all) en ieder potje werd afgesloten met een nuke.... Het waren twee spelers die elkaar leken te helpen (als je door 1 van de twee werd afgeknald zag je in de killcam iedere keer dat de andere daar naast stond) en wat opviel is dat het aantal punten wat die twee per potje haalde niet overeen kwam met het aantal kills..... Ik dacht dat iedere kill 50 punten waard was, maar blijkbaar is dat niet zo, hoe kan dat? Gebruiken ze een of andere exploit misschien?
Zie het plaatje, het gaat om de winnaar natuurlijk en zijn partner is crime is degene die onderaan staat. Ik vermoed dat ze continu elkaar afslachten om aan de 25 kill streak te komen voor een nuke (vandaar dat de één veel kills heeft en de ander erg vaak is afgemaakt) maar wat ik niet begrijp hoe het kan dat degene met 31 kills maar 1300 punten heeft (zouden er toch 3050 moeten zijn?) en degene met 3 kills maar 50 (zouden er 150 moeten zijn volgens mij).
De spelers wonnen overigens om en om en iedere keer hadden ze dus een nuke op het eind. Na een potje of 5 had ik het wel gezien....
[afbeelding]
Euh wat is het probleem? FFA dus geen teams, dus kun je als party gewoon elkaar zo vaak als je wilt afmaken..Schweino schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:59:
[...]
Is er niemand die bovenstaande kan verklaren?
Edit: en de puntentelling zal wel door suicides komen?
[ Voor 9% gewijzigd door Quantor op 08-12-2009 22:03 ]
Dan nog steeds: http://www.kankerverziektjetaal.nl/ybysaia schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:39:
[...]
van vandale.nl:
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Ik begin eerlijk gezegd steeds meer last te krijgen van lag en server connections die verbroken worden tijdens het spelen, zeker één keer per uur dat dit gebeurt, beetje jammer 
Het is op de PC, meer mensen hier last van?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
heeft te maken met jouw pc of de hosts die je joint (misschien ben jij host?), het zijn niet echt servers meer maar P2P based games.Rynji schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:16:
Ik begin eerlijk gezegd steeds meer last te krijgen van lag en server connections die verbroken worden tijdens het spelen, zeker één keer per uur dat dit gebeurt, beetje jammer
Ik heb meer last van dat ik vaak uit de lobby gegooid word.Rynji schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:16:
Heb wel eens last van lag of dat het spel gemigreerd wordt.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik had pas een host migration tijdens een bekijken van de winning kill, en toen was de server disconnected. Heb ik een keer de laatste kill, zie ik hem als nog nie:P
Vandaag voor de tweede keer DM gedaan. (1ste paar weken geleden op estate, ik haat die map) Nu 3 x achter elkaar, met stijgende lijn
. eerste keer daarnet 3e, 2e x 2e en laatste keer werd ik eerste. Laatste map was rust, had ik dus nog nooit gedaan (behalve een x 1vs1 met een vriend
). Was leuke/chaotische map
Ga het denk ik vaker doen
Vanavond was het tussen 9 en half 10 echt drama bij een maat van me en mij... alleen maar lag, disconnects en host migrations. Verschrikkelijk. En ineens was het allemaal over, hebben we aan één stuk door heerlijk kunnen knallen. Ik snap er bijzonder weinig van iig...Rynji schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:16:
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Ook ik merk steeds meer lags / disconnects en andere poep. Echt heel jammer.. speel ik een avondje om mijn laatste 3 van de 10 nukes te halen voor mn prestige challange, sta ik 24/4/0, snipe ik iemand, lag, vervolgens sta ik ergens midden in de map en ben ik vervolgens dood.
Heerlijk, not!
Ben daarbuiten wel erg te spreken over de game. Speel bijna alleen CTF (geeft toch iets extra's en overzichtelijks) en mn stats zijn best lekker. Ondertussen bijna de 2e prestige ook 'uitgespeeld'.
Mochten er nog meer CTF-ers zijn add me dan: mouzetc4207
Heerlijk, not!
Ben daarbuiten wel erg te spreken over de game. Speel bijna alleen CTF (geeft toch iets extra's en overzichtelijks) en mn stats zijn best lekker. Ondertussen bijna de 2e prestige ook 'uitgespeeld'.
Mochten er nog meer CTF-ers zijn add me dan: mouzetc4207
Signature
Yup sammo hier.
Lag, lag, wachten, wachten game niet starten en dan ben je er in en weer lag
ipv een avondje knallen is het een avondje wachten en haperen
Lag, lag, wachten, wachten game niet starten en dan ben je er in en weer lag

ipv een avondje knallen is het een avondje wachten en haperen
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Wow, had daarstraks (iets voor 11en) ook nog een half uurtje gespeeld en eigenlijk nergens last van gehad. Ik was host bij een spel (iedereen had rooie streepjes behalve ik), maar toch gebeurde er niks 'onnatuurlijks' als eerder/later schieten dan de ander ofzo.... Nouja zal dan wel mazzel hebben gehad.
laat maarleffty09 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:19:
[...]
ok bedankt dat je het zegt, ik begon al helemaal te kankeren dat me kill streak weer niet hoger was
[ Voor 10% gewijzigd door TTZ op 09-12-2009 00:19 ]
Dimby schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:29:
[...]
Wat ben je stoer joh, met kanker schelden.
Weet je zeker dat je die Pave Low niet uit een care package hebt ? Kills uit care packages tellen niet mee bij je killstreak count.
hohoho, ik wou niet kwetsend overkomen met het woordStormtrooper schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:16:
[...]
Dan nog steeds: http://www.kankerverziektjetaal.nl/
ik zal in t vervolg wel mopperen of klagen gebruiken
maar het is nou eenmaal een zelfstandig woord dat niets met kanker te maken heeft[quote]
maar ik had een pave low als kill streak reward. Ik denk dan dat de Pave Low's uit een care package mee tellen voor kill streak want bij mij telden ze niet mee
Weet je waar ik nou echt moe van word? Dat je bij een Nuke nu ook al uitgemaakt wordt voor noob. Zo vermoeiend, er komt waarlijk een lijst met dingen die allemaal als "noob" worden beschouwd. Ik zou willen dat die lelijke promod er ook komt voor MW2, dan is dat geëmmer tenminste afgelopen.
Trek jij je daar wat van aan dan?
Mooie illustratie van de lag in het spel, ik schiet iemand neer *HOST MIGRATION* begint 't spel weer, lééft die persoon nog, en zit ie een meter of 5 verder op in een hoekje
Mooie illustratie van de lag in het spel, ik schiet iemand neer *HOST MIGRATION* begint 't spel weer, lééft die persoon nog, en zit ie een meter of 5 verder op in een hoekje

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Mij is opgevallen dat er bij die HOST MIGRATION het vrijwel altijd zo is dat de Host ze user name aanpast.steveman schreef op woensdag 09 december 2009 @ 01:20:
Trek jij je daar wat van aan dan?
Na die migratie staat er links onder in beeld, Jantje is renamed to Pietje..
Doe dat lekker in de intermissie
Flawless is toch 10 kills 0 deaths?Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:41:
Ik heb vanochtend wel een heel kicke challenge gehaald, de Flawless challenge.
Level spelen zonder dood te gaan.
Krijg je die mooie Gouden Adelaar mee, en in combo met me M4A1 mastery ziet dat er kicken uit.
Die challenge met 0 deaths tijdens de hele game, moet je inderdaad gewoon ergens in een hoekje van de map gaan liggen
[ Voor 14% gewijzigd door prutser387 op 09-12-2009 07:42 ]
Verwijderd
Oh, zou wel kunnen. Die Flawless heb ik hoe dan ook.prutser387 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 07:42:
[...]
Flawless is toch 10 kills 0 deaths?
Die challenge met 0 deaths tijdens de hele game, moet je inderdaad gewoon ergens in een hoekje van de map gaan liggen
Ach je kan bijna geen wapen/combinatie gebruiken of je word voor noob uitgemaakt. Campen mag niet, maar rushen dan ook weer niet.reemprive schreef op woensdag 09 december 2009 @ 01:06:
Weet je waar ik nou echt moe van word? Dat je bij een Nuke nu ook al uitgemaakt wordt voor noob. Zo vermoeiend, er komt waarlijk een lijst met dingen die allemaal als "noob" worden beschouwd. Ik zou willen dat die lelijke promod er ook komt voor MW2, dan is dat geëmmer tenminste afgelopen.
Heb wel betere dingen om me druk over te maken

Gister ff genoobtubed! (of hoe je dat ook schrijft) moest de Mastery SCAR-H halen.
Maar wat waardeloos is dat zeg, kan me niet voorstellen dat mensen dat leuk vinden.
Schaamde me ook diep, en was blij dat ik die 20 kills snel had.
Wel grappig als je iemand direct raakt zonder dat de granaat ontploft.
Maar wat waardeloos is dat zeg, kan me niet voorstellen dat mensen dat leuk vinden.
Schaamde me ook diep, en was blij dat ik die 20 kills snel had.
Wel grappig als je iemand direct raakt zonder dat de granaat ontploft.
Gisteren weer eens tijd gehad om 3 uurtjes te spelen
Heb het spel al sinds de release, maar ben nu pas lvl 30 (zo weinig tijd heb ik
)
Ging heerlijk op de PS3! Stond elk potje FFA in de top 3
Mijn favo equipment:
Tar21 met holographic sight
G18 met red dot
Sleight of hand pro
Stopping power pro
Ninja pro
Claymore + 2 * stun
Ging heerlijk op de PS3! Stond elk potje FFA in de top 3
Mijn favo equipment:
Tar21 met holographic sight
G18 met red dot
Sleight of hand pro
Stopping power pro
Ninja pro
Claymore + 2 * stun
[ Voor 3% gewijzigd door DjVe op 09-12-2009 08:28 ]
Wat ik lekker vind werken voor de sniper is:
Barett met heartbeat sensor
Eerste bazooka
Scavenger pro (voor extra ammo)
Stopping power
Steady Aim
Alleen had ik gisteren wel een potje waar dan wéér een wallhacker in zit, dus hij ziet je gewoon.
Barett met heartbeat sensor
Eerste bazooka
Scavenger pro (voor extra ammo)
Stopping power
Steady Aim
Alleen had ik gisteren wel een potje waar dan wéér een wallhacker in zit, dus hij ziet je gewoon.
Gister level 54 geworden yay
Brigadier General. 1 star general baby 
Verder paar rare dingen mee gemaakt. Ik heb in me kill streak zowel harrier als pavelow. Maar als iemand 1 van de 2 neer schiet, gaat de andere automatisch mee. Terwijl ze aan de andere kant van de map vliegen. Iemand anders dit zelfde mee gemaakt? ik had het gisteren echt 3 keer. Dus 4de keer maar gewacht met me pavelow tot me harrier weg was.
Verder een challenge gehaald die ik al veel eerder had moeten hebben. Gisteren survive for 5 mins without dying gehaald, terwijl ik ook al flawless had (10 min in een map gezeten) en daar dus ook niet dood ben gegaan. Flawless trouwens gehaald in TDM op Derail in me witte ghillie suit plat in de sneew met ninja en cold blooded en 5 kills 0 deaths
en flawless.
Gisteren in Mercenary TDM (heeft veeeel voordelen over normale TDM omdat hier geen premade teams zijn en het ieder voor zich is) op estate, tegenstanders hadden 3 akimbo 1887 gasten en als een dolle aant rushen waren. Dus maar me normale CHARGE! tactiek aangepast en rustig gebleven en uit eindelijk ook nog me harrier en pavelow kunnen inroepen en met 20-0-6 boven aan losing team, maar iig een positieve k/d ratio. En daar ook me survive 5mins gehaald.
Daarna Rundown geloof ik, en daar weer int losing team maar wel 27-0-3 en challenge play the whole game with a 5/1 kd ratio gehaald.
Het verbaasd me dat het me zo "goed" af gaat. De enige shooter die ik online gespeeld heb ik CS en daar was ik niet heel goed in. En renegade ook, maja, daar was de sniper gewoon overpowered. Ben nu bijna van me lifetime negatieve k/d ratio af (heb in het begin veel FFA gedaan) en het gaat de goede kant uit
Ik speel eigenlijk voornamelijk met een groep vrienden en wat me wel frustreerd is dat als je dan join game doet, dat er dan vaak al 1 afvalt. Of anders als de teams gemaakt zijn dat de server ineens vol is en er iemand dropt. Gelukkig dankzij vent weten we dit snel, maar het is wel erg vervelend. Maja, win meer potjes met hun doordat ik niet bij random frag meat zit wat alleen maar er in rent en dood gaat. (wat ik ook was int begin, maar er lopen lvl 40+ mensen zo).
En gister de meest brilliante cheater allertijden tegengekomen. 10th prestige lvl 70 met fucking moeilijk te halen emblem en call sign. Staat alleen maar in een hoekje en sluit de match af met 0-1-25. Echt als je dan stoer wil zijn, zorg dat je iig iets van skills heb om dat te backuppen.
Verder paar rare dingen mee gemaakt. Ik heb in me kill streak zowel harrier als pavelow. Maar als iemand 1 van de 2 neer schiet, gaat de andere automatisch mee. Terwijl ze aan de andere kant van de map vliegen. Iemand anders dit zelfde mee gemaakt? ik had het gisteren echt 3 keer. Dus 4de keer maar gewacht met me pavelow tot me harrier weg was.
Verder een challenge gehaald die ik al veel eerder had moeten hebben. Gisteren survive for 5 mins without dying gehaald, terwijl ik ook al flawless had (10 min in een map gezeten) en daar dus ook niet dood ben gegaan. Flawless trouwens gehaald in TDM op Derail in me witte ghillie suit plat in de sneew met ninja en cold blooded en 5 kills 0 deaths
Gisteren in Mercenary TDM (heeft veeeel voordelen over normale TDM omdat hier geen premade teams zijn en het ieder voor zich is) op estate, tegenstanders hadden 3 akimbo 1887 gasten en als een dolle aant rushen waren. Dus maar me normale CHARGE! tactiek aangepast en rustig gebleven en uit eindelijk ook nog me harrier en pavelow kunnen inroepen en met 20-0-6 boven aan losing team, maar iig een positieve k/d ratio. En daar ook me survive 5mins gehaald.
Daarna Rundown geloof ik, en daar weer int losing team maar wel 27-0-3 en challenge play the whole game with a 5/1 kd ratio gehaald.
Het verbaasd me dat het me zo "goed" af gaat. De enige shooter die ik online gespeeld heb ik CS en daar was ik niet heel goed in. En renegade ook, maja, daar was de sniper gewoon overpowered. Ben nu bijna van me lifetime negatieve k/d ratio af (heb in het begin veel FFA gedaan) en het gaat de goede kant uit
Ik speel eigenlijk voornamelijk met een groep vrienden en wat me wel frustreerd is dat als je dan join game doet, dat er dan vaak al 1 afvalt. Of anders als de teams gemaakt zijn dat de server ineens vol is en er iemand dropt. Gelukkig dankzij vent weten we dit snel, maar het is wel erg vervelend. Maja, win meer potjes met hun doordat ik niet bij random frag meat zit wat alleen maar er in rent en dood gaat. (wat ik ook was int begin, maar er lopen lvl 40+ mensen zo).
En gister de meest brilliante cheater allertijden tegengekomen. 10th prestige lvl 70 met fucking moeilijk te halen emblem en call sign. Staat alleen maar in een hoekje en sluit de match af met 0-1-25. Echt als je dan stoer wil zijn, zorg dat je iig iets van skills heb om dat te backuppen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Volgens mij klopt die melding niet helemaal, want toen gisteren die maat van me wat problemen ondervond, gaf hij aan af te sluiten en opnieuw op te starten. Prompt begint de game met HOST MIGRATION; hij bleek dus host te zijn. Anyways, hij er uit, host gemigreerd en vervolgens zie ik dus linksonder die zelfde melding verschijnen (van de rename), terwijl hij aangeeft over de TS dat hij inderdaad de game heeft verlaten...Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 07:32:
[...]
Mij is opgevallen dat er bij die HOST MIGRATION het vrijwel altijd zo is dat de Host ze user name aanpast.
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Vind 't trouwens ook redelijk irritant dat je ergens binnen loopt en dan gaat er een claymore af en staat die enemy er gewoon naast en die blijft leven... Want als je naast een claymore zou staan blijf je ook echt leven

Claymores zijn vrij afhankelijk van plaatsing. Vaak zie je ze gericht naar waar de vijand vandaan komt, maar dan zijn ze er al voorbij voor 'ie afgaat. Ik plaats 'm altijd andersom, dus voorkant gericht naar waar de vijand heen gaat, en dan bij voorkeur bij een deur of hoek waar ze vaak even inhouden. Heb iedere match wel wat claymore kills.
Gisteren geen MW2 gespeeld, maar de single player van MW die gisteren op de mat lag. Damn, wat een heerlijk spel, in één run uitgespeeld.
Nu de SP van MW2 nog maar een keer doen van 't weekend.
Gisteren geen MW2 gespeeld, maar de single player van MW die gisteren op de mat lag. Damn, wat een heerlijk spel, in één run uitgespeeld.
[ Voor 46% gewijzigd door Exitium op 09-12-2009 08:57 ]
Dat komt niet omdat de host x zijn naam veranderd. Want die verlaat gewoon het potje.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 07:32:
[...]
Mij is opgevallen dat er bij die HOST MIGRATION het vrijwel altijd zo is dat de Host ze user name aanpast.
Maar omdat hij (x) het potje verlaat en er direct iemand
Daardoor lijkt het alsof player x zijn naam veranderd, maar dat is niet zo. Dit fenomeen bestaat al sinds cod 1. Gebeurd ook vaak als iemand timed/pinged out is.
Dat vind ik ook irritant. Dit hele matchmaking systeem vind ik zo slecht nog niet, maar dan moet het wel werken. Dit is trouwens zowel op de Xbox als op de PC ben ik achter gekomen, dus gewoon iets met IWNET.ye-roon schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:41:
Ik hoor veel commentaar van PC gebruikers dat de pc-versie maar een 'simpele port' is, maar eerlijk waar, die problemen komen ook gewoon op de console voor.
Verwijderd
Volgens mij doe ik iets verkeerd... Gaat dit 'matchmaking' vanzelf of zijn al mijn 'gelijken' gewoon nog 100 sterker dan ik
Dus toch... en de console gebruikers maar roepen dat wij niet zo moeten zeuren terwijl zij er dus ook last van hebben.. schijnbaar is het op de console normaal ofzo dat men het niet vervelend vind.rob1n schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:50:
[...]
Dat vind ik ook irritant. Dit hele matchmaking systeem vind ik zo slecht nog niet, maar dan moet het wel werken. Dit is trouwens zowel op de Xbox als op de PC ben ik achter gekomen, dus gewoon iets met IWNET.
Ik hoor veel commentaar van PC gebruikers dat de pc-versie maar een 'simpele port' is, maar eerlijk waar, die problemen komen ook gewoon op de console voor.
blup
IWnet doet iets verkeerdVerwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:52:
Volgens mij doe ik iets verkeerd... Gaat dit 'matchmaking' vanzelf of zijn al mijn 'gelijken' gewoon nog 100 sterker dan ik
Ik kom als level 40 zo vaak level 20 tegen.
En wat ik heb zelf zo vaak met 3 vrienden, dat als ik bij hun join, kan er eentje niet bij, dat proberen we dan 3 keer bij iemand anders en dan bij mij werkt het ineens! GJ IWnet!
Dan kom je in de server terecht, hoor je ineens "Jongens.. ik lig er wéér uit!" en dan begint het weer opnieuw... na de 5e keer lukt het dan
[ Voor 4% gewijzigd door ItMeAedri op 09-12-2009 09:57 ]
Of die maken zich er niet zo druk om. Bij pc-gebruikers krijg ik meer de indruk dat het 'zeuren om het zeuren' is.eendje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:56:
[...]
Dus toch... en de console gebruikers maar roepen dat wij niet zo moeten zeuren terwijl zij er dus ook last van hebben.. schijnbaar is het op de console normaal ofzo dat men het niet vervelend vind.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Matchmaking kijkt niet alleen naar het level heZhalix schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:57:
[...]
IWnet doet iets verkeerd
Ik kom als level 40 zo vaak level 20 tegen.
En wat ik heb zelf zo vaak met 3 vrienden, dat als ik bij hun join, kan er eentje niet bij, dat proberen we dan 3 keer bij iemand anders en dan bij mij werkt het ineens! GJ IWnet!
Dan kom je in de server terecht, hoor je ineens "Jongens.. ik lig er wéér uit!" en dan begint het weer opnieuw... na de 5e keer lukt het dan
(Al vermoed ik dat ze al blij mogen zijn als iedereen ongeveer dezelfde ping heeft...)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Matchmaking werkt voor geen meter. Gisteravond zag ik nog lekker als lvl 7 bij allemaal mensjes met 40+ en zelfs eentje van 70. Niet dat ik er minder lol om heb hoor. Nog wel wat mooie kills gemaaktVerwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:52:
Zeuren is aanstekelijk en PC gebruikers zijn het meeste genaaid met IW.net
Waarom zijn pc gebruikers het hards genaaid? Volgens mij ondervinden gebruikers van alle platformen dezelfde problemen (lag, niet kunnen joinen van vrienden, etc.).Phuncz schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:10:
Zeuren is aanstekelijk en PC gebruikers zijn het meeste genaaid met IW.net
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Omdat console gebruikers deze crap gewend zijn met bagger p2p lag, geen custom maps, geen dedi servers, etc. Terwijl PC gebruikers een wat hogere standaard gewend zijn.
't Gebrek aan dedicated servers... (bestaat er eigenlijk niet zoiets voor consoles ?) en het onzinverhaal dat het huidige systeem beter zou moeten werken...
Ik heb geen behoefte aan dedicated servers. Vind het wel een pluspunt eigenlijk. Elke server die je joined is gelijk. Rifle only, pistol only, die shit heb ik wel genoeg meegemaakt met CoD1 bijvoorbeeld. Nee, dat hoeft niet van mij.
lol. als jij brakke ports vanaf de console een 'hogere standaard' vind ben je wel snel tevredenfurby-killer schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:18:
Terwijl PC gebruikers een wat hogere standaard gewend zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 09-12-2009 10:34 ]
Verwijderd
Ik als level 3 ofzo? gister toch nog een paar mooie kills gemaakt. (Ook zeer vaak afgeschoten, maar dat terzijde
)
Had bij een confrontatie geen ammo meer, en switch naar m'n handpistooltje, instant headshot!
Dat is dan wel lekker. Halve seconde later gingen er 34 kogels door m'n lijf maargoed, vind het totaal niet frustrerend. Gewoon lekker knallen, heb zelfs de singleplayer nog niet gespeeld!
Had bij een confrontatie geen ammo meer, en switch naar m'n handpistooltje, instant headshot!
Dat is dan wel lekker. Halve seconde later gingen er 34 kogels door m'n lijf maargoed, vind het totaal niet frustrerend. Gewoon lekker knallen, heb zelfs de singleplayer nog niet gespeeld!
Hier ben ik het mee eens, ik heb zelf maar af en toe last van lag en nog geen cheater gezien. Als ze die akimbo 1887 wat nerfen ben ik helemaal tevreden. Je elke keer laten verrassen met wie en tegen wie je speelt vindt ik alleen maar een extra uitdaging.Gunner schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:22:
Ik heb geen behoefte aan dedicated servers. Vind het wel een pluspunt eigenlijk. Elke server die je joined is gelijk. Rifle only, pistol only, die shit heb ik wel genoeg meegemaakt met CoD1 bijvoorbeeld. Nee, dat hoeft niet van mij.
Ach ja, wat maakt het inderdaad uit bij wat voor levels je in zit. Over een paar weken dan is iedereen level 70. Het level zegt ook totaal niks over skills, maar meer over vrije tijd. Ik ben nu zo ongeveer level 50, maar ik wordt regelmatig door level 3 gasten helemaal in de pan gehakt maar ik hak ook wel lui in de pan die level 70 x3 prestige zijn (PS3).InZane schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:08:
[...]
Matchmaking werkt voor geen meter. Gisteravond zag ik nog lekker als lvl 7 bij allemaal mensjes met 40+ en zelfs eentje van 70. Niet dat ik er minder lol om heb hoor. Nog wel wat mooie kills gemaakt
Onderhand weten we je mening over alle slechte zaken van MW2, en dat 'wij' op de console crap gewend zijn. Echt. Misschien moet je gewoon weer lekker CoD4 gaan spelenfurby-killer schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:18:
Omdat console gebruikers deze crap gewend zijn met bagger p2p lag, geen custom maps, geen dedi servers, etc. Terwijl PC gebruikers een wat hogere standaard gewend zijn.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
furby-killer schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:18:
Sorry heren, maar dat is natuurlijk onzin. Men wist van te voren dat de dedicated servers er niet kwamen. En toch koopt men het spel. Dan moet je mijns inziens niet achteraf gaan klagen en roepen dat je genaaid bent.steveman schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:20:
't Gebrek aan dedicated servers... (bestaat er eigenlijk niet zoiets voor consoles ?) en het onzinverhaal dat het huidige systeem beter zou moeten werken...
En ook al is het systeem wat ze nu hebben gekozen zeker niet vlekkeloos, ergens snap ik de keuze van IW wel.
Elke randdebiel kon de vorige versie's van COD illegaal spelen of zelf een private server opzetten. Veel mensen in mijn omgeving die klagen over het ontbreken van de dedicated servers in dit deel zijn mensen die geen van de vorige delen legaal hadden en het altijd moest hebben van gekraakte versie's. Tja, dat gaat nu dus niet meer op...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Even iets anders, kan iemand vertellen die ook op PS3 speelt of sinds de update je niet meer online kan?
Heb net de update binnen, maar ik kom niet meer online. HEb je eindelijk eens een vrije dag;)
Heb net de update binnen, maar ik kom niet meer online. HEb je eindelijk eens een vrije dag;)
In mijn clan hebben 20 mensen MW2 PC aangeschaft, daarvan spelen er 15 reeds weer COD4/ARMA 2 en zelfs GRAW (yesss) i.p.v. MW2
Ik ben zo blij dat ik die 50 euro niet heb weggegooid......
Wat een baggerspel. Zonder dedi server kunnen we niet ladderen, geen modded maps gebruiken en de server niet schoonhouden van gespuis.....
en hoeveel van de 20 hebben tegelijk ooit dezelfde server kunnen joinen zonder problemen?
hooguit 4! IW bedankt geen nieuwe COD meer voor ons.....
Ik ben zo blij dat ik die 50 euro niet heb weggegooid......
Wat een baggerspel. Zonder dedi server kunnen we niet ladderen, geen modded maps gebruiken en de server niet schoonhouden van gespuis.....
en hoeveel van de 20 hebben tegelijk ooit dezelfde server kunnen joinen zonder problemen?
hooguit 4! IW bedankt geen nieuwe COD meer voor ons.....
En jij wist van te voren niet dat er geen dedi's kwamen?HvdBent schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:46:
Wat een baggerspel. Zonder dedi server kunnen we niet...

Ik snap dat gezeur ook niet zo goed. Niemand verplicht je om het spel te spelen.ChojinZ schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:49:
[...]
En jij wist van te voren niet dat er geen dedi's kwamen?(zie ook mijn vorige post)
Mha, toen ik m'n pre-order plaatste was iedereen nog in de volle overtuiging dat er een gewone pc-versie aan zat te komen... Dusse... Maargoed, de singleplayer vond ik wel erg gaaf, en het multiplayergedeelte vind ik ook wel leuk, maar er zitten gewoon onnodig irritante zaken bij. En dat is ontzettend jammer.ChojinZ schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:43:
[...]
[...]
Sorry heren, maar dat is natuurlijk onzin. Men wist van te voren dat de dedicated servers er niet kwamen. En toch koopt men het spel. Dan moet je mijns inziens niet achteraf gaan klagen en roepen dat je genaaid bent.
Maargoed, les geleerd, niet meer pre-orderen
Maar 't feit blijft dat ze onzin hebben zitten verkopen wbt een verbeterde spelervaring.
En als je bij COD4 en kornuiten niet in staat bent om een server te vinden zonder $wapen_only regels, moet je toch echt bij jezelf te raden gaan...
Het spel lijkt in het begin leuk, totdat je je gaat realiseren dat door de gelockte game settings het spel super gaar is geworden.
- Killstreaks zijn bijna useless, aangezien de gemiddelde game 5-10 mins duurt lukt het vaak niet om binnen die tijd een vette streak te bouwen, heb persoonlijk al meerdere keren 1 kill van nuke af gezeten of mn chopper gunner niet kunnen gebruiken omdat de game over was.
- Games zijn totaal niet spannend, waar je voorheen servesr had met hogere round/frag limit, waardoor de game langer duurde, en de verliezende partij ook daadwerkelijk een comeback kon maken, zijn de frag/round limits nu zo laag, dat er amper spanning op gebouwd word.
- Spelen met vrienden is dramatisch op de pc, en laat dit nu juist zo belangrijk zijn in multiplayer games.
Kortom, mooi spel, maar de multiplayer is echt belabberd, de vele review sites stellen mij zeer teleur om amper iets over deze tekortkomingen te zeggen.
- Killstreaks zijn bijna useless, aangezien de gemiddelde game 5-10 mins duurt lukt het vaak niet om binnen die tijd een vette streak te bouwen, heb persoonlijk al meerdere keren 1 kill van nuke af gezeten of mn chopper gunner niet kunnen gebruiken omdat de game over was.
- Games zijn totaal niet spannend, waar je voorheen servesr had met hogere round/frag limit, waardoor de game langer duurde, en de verliezende partij ook daadwerkelijk een comeback kon maken, zijn de frag/round limits nu zo laag, dat er amper spanning op gebouwd word.
- Spelen met vrienden is dramatisch op de pc, en laat dit nu juist zo belangrijk zijn in multiplayer games.
Kortom, mooi spel, maar de multiplayer is echt belabberd, de vele review sites stellen mij zeer teleur om amper iets over deze tekortkomingen te zeggen.
Pre-orders kunnen niet gecanceld worden?steveman schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:54:
[...]
Mha, toen ik m'n pre-order plaatste was iedereen nog in de volle overtuiging dat er een gewone pc-versie aan zat te komen... Dusse... Maargoed, de singleplayer vond ik wel erg gaaf, en het multiplayergedeelte vind ik ook wel leuk, maar er zitten gewoon onnodig irritante zaken bij. En dat is ontzettend jammer.
Maargoed, les geleerd, niet meer pre-orderen
Maar 't feit blijft dat ze onzin hebben zitten verkopen wbt een verbeterde spelervaring.
En als je bij COD4 en kornuiten niet in staat bent om een server te vinden zonder $wapen_only regels, moet je toch echt bij jezelf te raden gaan...
De multiplayer is net zo goed als in CoD4. prima dus.Bert2000 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:55:
De multiplayer is goed. Af en toe bij Party's werkt IWnet nog ff tegen, maar verder heb ik niks aan te merken. Ik selecteer HC TDM en bam, ik zit in een game. Lekker makkelijk, en inderdaad geen no-launchers dit en no-dat restricties meer. Heerlijk.
Verwijderd
Gister pas voor het eerst kennis gemaakt met de akimbo 1887 uit het andere team (ondanks dat ik 48 nog nooit eerder tegengekomen
). Ik begrijp nu waar mensen over zeiken. Over het algemeen heb ik zo iets van: het zit in het spel, live with it. Maar dit is gewoon overpowered. 2 keer schieten van 10 meter aftand: DOOD. Campers, knifers, GL's kan ik allemaal wel mee leven, maar dit is gewoon niet normaal. Gelukkig kom je ze niet vaak tegen (althans op de xbox). De meeste zijn nog geen level 63 (?), of ze beginnen aan prestige.
Bert heeft wel een punt vind ik. Als je in je eentje speelt loopt de MP vlekkeloos. Als je echter met 3 of meer vrienden wil spelen is het soms een drama.Gunner schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:59:
[...]
De multiplayer is net zo goed als in CoD4. prima dus.
De problemen zijn ook niet consistent. Soms gaat het dagen lang goed maar dan ineens heb je zo'n avond er tussen zitten dat vrienden niet kunnen connecten of er uit klappen.
En bovenstaande is ook het enige minpunt van het spel. Als ik nou normaal met vrienden zou kunnen spelen, dan hoor je mij niet meer klagen (ook al deed ik dat al niet veel
Kan dat irritante gezeik over die dedicated servers is een keer ophouden.
Maak een apart topic aan, en ga daar met z'n allen lekker zitten zeiken.
Zit zeker een aantal negatieve aspecten aan het spel. Maar om elke keer weer te lezen dat iemand het ontbreken van dedicated servers waardeloos vind
Moest er ff uit.
Maak een apart topic aan, en ga daar met z'n allen lekker zitten zeiken.
Zit zeker een aantal negatieve aspecten aan het spel. Maar om elke keer weer te lezen dat iemand het ontbreken van dedicated servers waardeloos vind

Moest er ff uit.
Dat herken ik ook wel, maar dat was in CoD4 ook al zo. Als dat gebeurt gaan we met z'n allen terug naar onze party om het nog eens te proberen.ChojinZ schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:05:
[...]
Bert heeft wel een punt vind ik. Als je in je eentje speelt loopt de MP vlekkeloos. Als je echter met 3 of meer vrienden wil spelen is het soms een drama.
De problemen zijn ook niet consistent. Soms gaat het dagen lang goed maar dan ineens heb je zo'n avond er tussen zitten dat vrienden niet kunnen connecten of er uit klappen.
En bovenstaande is ook het enige minpunt van het spel. Als ik nou normaal met vrienden zou kunnen spelen, dan hoor je mij niet meer klagen (ook al deed ik dat al niet veel)!
Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Hij heeft een andere ervaring ermee dan jouw blijkbaar.Gunner schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:59:
[...]
De multiplayer is net zo goed als in CoD4. prima dus.
Niemand een idee?XanderDrake schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:23:
Ik zit al een tijdje rond te kijken maar vind niets.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Roepen dat de multiplayer 'belabberd' is, dat is net zo kort door de bocht. Ik mis bij deze classificatie een fatsoenlijke onderbouwing, maar ik raadt voor het gemak maar dat het weer om het gemis aan 'dedi's gaat. Dat weten we nu wel. Laten deze zeurpieten lekker CoD4 gaan spelen op hun cracked servers, maar hier begint het onderhand te vervelen.neothor schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:14:
[...]
Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Hij heeft een andere ervaring ermee dan jouw blijkbaar.
Voor de legale spelers gaat het er (volgens mij) vooral om dat je gemakkelijk met je vrienden kan spelen zonder 3/4 keer uit de server geknald te worden en als je dan in een server zit, dat je niet een host heb met een supercomputer, maar dan toevallig een knudde verbinding heeft. (Heb zelf al flink wat servers gezien waar dit gebeurde, en ging de host dan toevallig weg, pakte de server migration meestal mij of een vriend van mij, waar het internet wel goed is)Gunner schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:16:
[...]
Roepen dat de multiplayer 'belabberd' is, dat is net zo kort door de bocht. Ik mis bij deze classificatie een fatsoenlijke onderbouwing, maar ik raadt voor het gemak maar dat het weer om het gemis aan 'dedi's gaat. Dat weten we nu wel. Laten deze zeurpieten lekker CoD4 gaan spelen op hun cracked servers, maar hier begint het onderhand te vervelen.
[ Voor 1% gewijzigd door ItMeAedri op 09-12-2009 11:22 . Reden: Zinsbouw veranderd ]
Ik hoop trouwens wel dat die Pave Low bug wordt gefixed (zolang het een bug is). Nogal irritant dat dat ding wel 10 man neerknalt, maar niet meetelt voor de killstreaks... Vooral als je ook nog een AC130 hebt. Ik ga dan liever in een hoekje wachten tot die heli het werkje heeft gedaan, nu moet ik handmatig nog 2 kills maken.
Kheb een tijdje mijn eigen (gekraakteGunner schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:11:
[...]
Dat herken ik ook wel, maar dat was in CoD4 ook al zo. Als dat gebeurt gaan we met z'n allen terug naar onze party om het nog eens te proberen.

Klopt, zo doen wij dat ook. En zo vaak komt het niet voor dat we problemen hebben (Spelen nu met 4 man).
Maar soms heb je van die avonden dat het bijna elk potje mis gaat en dat kan soms storend werken.
En het vreemde is ook, private gaat altijd goed. Tis alleen de public die soms verkeerd gaat...
Idiote vraag, maar hoe krijg je die camouflage (als sniper)?
Heb gisteren zitten google maar vond niets
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Kan iemand hier wat over zeggen??klaasvd79 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:43:
Even iets anders, kan iemand vertellen die ook op PS3 speelt of sinds de update je niet meer online kan?
Tevens ik heb geen moeite met dit systeem, het is de eerste keer dat ik zo'n shooter speel op PS3. Hiervoor altijd op PC en dit valt me best mee. Gaat snel over het algemeen en de potjes vind ik btw best spannend.
Kijk eens bij Barracks, Basic Training, als het goed is zie je boven Ghilly in the mist. (50-100-200 one-shot kills)IStealYourGun schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:27:
Thanks, dat zocht ik
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Als je bij je kill streaks award kijkt dan kan je kiezen welke je wilt bij aantal kill streaks. Maar bij de meeste zitten nog slotjes voor dus die kan ik niet kiezen. Hoe krijg je die unlocked?
Zit pas op lvl22, maar me maat is lvl 12 en die heeft bv de chopper al kiesbaar.
thx
Zit pas op lvl22, maar me maat is lvl 12 en die heeft bv de chopper al kiesbaar.
thx
Nog geen 24 uur geleden.IStealYourGun schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:27:
Sandyman538 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:36:
[...]
Bij 'challenges' en dan volgens mij de 'basic' variant, de bovenste challenge, daar staat dat je bij 50, 100 en 200 'one shot sniper kills', een ghillie suit vrij speelt.
Er staat gewoon bij, next unlocked in 4 ranks of zoiets. En dan mag je zelf kiezen welke je 'vrijspeelt'. Dus je kunt ook meteen de nuke vrijspelen.Unknown Alien schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:48:
Als je bij je kill streaks award kijkt dan kan je kiezen welke je wilt bij aantal kill streaks. Maar bij de meeste zitten nog slotjes voor dus die kan ik niet kiezen. Hoe krijg je die unlocked?
thx
[ Voor 33% gewijzigd door Sandyman538 op 09-12-2009 11:51 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Idd zoals hierboven, maar je kunt ook maar maximaal 3 streaks selecteren,Unknown Alien schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:48:
thx
je dient er dus 1 geselecteerde uit te vinken om een andere te activeren
On my way to get addicted
En je kunt geen killstreaks die op hetzelfde aantal kills zit, i.e.; je kan geen AC130 en Chopper Gunner tegelijk etc.Snipervision schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:54:
[...]
Idd zoals hierboven, maar je kunt ook maar maximaal 3 streaks selecteren,
je dient er dus 1 geselecteerde uit te vinken om een andere te activeren
Killstreaks moet je unlocken. In dat scherm van die killstreaks zie je volgens mij rechtsboven staan hoeveel levels je nog moet halen voor je volgende unlock.Unknown Alien schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:48:
thx
Je moet dus eerst je killstreaks unlocken, daarna kan je uit je geunlockte streaks 3 kiezen om ingame te kunnen gebruiken.
Die vriend van jou heeft dus waarschijnljk bij zijn eerste unlock gelijk voor de chopper gekozen en jij voor andere (die bij jou unlocked zijn).
Maar wel je keuzes goed, want op lvl 40 heb je nog maar 7 killstreaks unlocked dacht ik. Dus goed nadenken wat je wilt.
Serieus gaan jullie klagers eens lezen waarop jullie reageren. Mensen zoals:
En dan worden we nog even uitgemaakt dat we blijkbaar allemaal op cracked servers spelen.
Ja we wisten dit van te voren (al kan je blijven hopen, ook als je alleen speelt is het trouwens om te huilen als je zelf niet kan hosten vaak), maar dat betekend nog niet dat we nu ineens maar moeten vinden dat het systeem goed werkt, want dat doet het gewoon niet.
Vragen om een onderbouwing. Wij geven die onderbouwing, dan gaan jullie weer huilen dat we erover klagen. Ga dan niet vragen om een onderbouwing (die we al 20x hebben gegeven) als je de onderbouwing niet wilt horen.Roepen dat de multiplayer 'belabberd' is, dat is net zo kort door de bocht. Ik mis bij deze classificatie een fatsoenlijke onderbouwing, maar ik raadt voor het gemak maar dat het weer om het gemis aan 'dedi's gaat. Dat weten we nu wel. Laten deze zeurpieten lekker CoD4 gaan spelen op hun cracked servers, maar hier begint het onderhand te vervelen.
En dan worden we nog even uitgemaakt dat we blijkbaar allemaal op cracked servers spelen.
Ja we wisten dit van te voren (al kan je blijven hopen, ook als je alleen speelt is het trouwens om te huilen als je zelf niet kan hosten vaak), maar dat betekend nog niet dat we nu ineens maar moeten vinden dat het systeem goed werkt, want dat doet het gewoon niet.
Serieus ga eens lezen waar je op reageert. De meeste spellen zijn geen 1 op 1 ports van consoles, daar zijn wel een hoop dingen die PC gebruikers wel kunnen en console gebruikers niet. En dat is de hogere standaard waar ik het over heb. (Dingen als dedi servers, oeh meer flames, custom maps, mods, etc zijn normaal gesproken gewoon dingen die er altijd zijn).lol. als jij brakke ports vanaf de console een 'hogere standaard' vind ben je wel snel tevreden
Beloften omtrent betere gameplay kunnen niet waargemaakt worden?ChojinZ schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:58:
[...]
Pre-orders kunnen niet gecanceld worden?
Is het trouwens zo dat je als je level 70 bent je alle Killstreak Rewards hebt unlocked? Want anders moet ik maar even beter gaan kiezen.
Dat is geen antwoord op mijn vraag...steveman schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:08:
[...]
Beloften omtrent betere gameplay kunnen niet waargemaakt worden?
En ja, die beloften zijn ze niet nagekomen. Maar daar hadden we het niet over. De discussie ging over het kopen van het spel ondanks dat men wist dat de dedi's niet gingen komen om er vervolgens er over te gaan klagen...
Mijn Killstreak rewards:
In het begin:
predator
harrier
pave low of chopper gunner
Nu:
harrier
chopper gunner
nuke
(nog geen nuke gegooid)
In het begin:
predator
harrier
Nu:
harrier
chopper gunner
nuke
(nog geen nuke gegooid)
[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 09-12-2009 12:26 ]
op hoeveel kills kom je nu dan?baronruud schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:25:
Mijn Killstreak rewards:
In het begin:
predator
harrier
Nu:
harrier
chopper gunner
nuke
(nog geen nuke gegooid)
Verwijderd
hier ben ik het roerend mee eens, enige waar ik me aan kan storen zijn die 1887 akimbo's voor de rest ondervind geen enkele frustratie rond om het ontbreken van de "dedi's".Gunner schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:22:
[...]
Wat ik wel lachen vind is dat die level 67 of hoger met die 1887 akimbo's jou een n00btuber durven noemen als je ze met een launcher om hun oren schiet om op die manier iets van weerstand te kunnen bieden.
Volgens mij mis ik iets
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.