Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
SlideR NL schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:15:
Is het trouwens zo dat je als je level 70 bent je alle Killstreak Rewards hebt unlocked? Want anders moet ik maar even beter gaan kiezen.
Ja je moet goede keuzes maken. Je krijgt om de zoveels levels ( ik dacht 6 ) de mogelijkheid 1 te unlocken. Ik ben nu level 65 en moet er nog 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

dedicated servers met rcon kick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Dimby schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:33:
[...]

Ja je moet goede keuzes maken. Je krijgt om de zoveels levels ( ik dacht 6 ) de mogelijkheid 1 te unlocken. Ik ben nu level 65 en moet er nog 2 ;)
Nee, hoe hoger je level is hoe minder levels je nodig hebt voor je volgende unlock. Op 70 zal je dus alle killstreak rewards kunnen unlocken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 16:50
prutser387 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:04:
[...]

Killstreaks moet je unlocken. In dat scherm van die killstreaks zie je volgens mij rechtsboven staan hoeveel levels je nog moet halen voor je volgende unlock.

Je moet dus eerst je killstreaks unlocken, daarna kan je uit je geunlockte streaks 3 kiezen om ingame te kunnen gebruiken.

Die vriend van jou heeft dus waarschijnljk bij zijn eerste unlock gelijk voor de chopper gekozen en jij voor andere (die bij jou unlocked zijn).

Maar wel je keuzes goed, want op lvl 40 heb je nog maar 7 killstreaks unlocked dacht ik. Dus goed nadenken wat je wilt.
Helder :)

Straks in me pauze ff naar huis ff uurtje gamen hehehe. Zag idd 1 LVL to unlock staan.
Die Nuke is toch wel de shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
leffty09 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:29:
[...]

op hoeveel kills kom je nu dan?
21 was het hoogst, volgens mij.

Maar moet meer geduld hebben, wil te graag en snel, is niet de manier.
Maar één deze dagen ga ik er 1 gooien. Gaat steeds beter (minder slecht).

[ Voor 28% gewijzigd door DeBaroN op 09-12-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
Dimby schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:33:
[...]

ik heb gewoon elke keer maar wat gedaan :P zit nu op level 54 dus zal vanavond wel eens kijken wat ik er van gemaakt heb :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
g0tanks schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:37:
[...]

Nee, hoe hoger je level is hoe minder levels je nodig hebt voor je volgende unlock. Op 70 zal je dus alle killstreak rewards kunnen unlocken.
opzich ook wel logisch in begin gaat het lvlen veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 15:19
Waarom vinden eigenlijk veel mensen de k/d ratio zo belangrijk. Het geeft niet echt aan hoe goed je bent. Vroeger met Medal of Honor AA was ik ook altijd de betere op public servers.. maar in wedstrijden was ik een stuk minder in het begin. Ik merk dat tegenwoordig ook wel dat ik bij team deathmatch niet vaak boven aan sta, maar speel ik Search and Destroy dan draai ik veel beter mee. En ik ben echt niet een kampeerder :D
Mijn K/D is ik geloof 0.68, maar dat komt ook omdat ik in het begin er niks van bakte op de PS3. Mijn accuracy stijgt nu ontzettend hard. Spelen dus nu ook geen andere mensen meer op mijn profiel :D
Maar voor de rest het spel is AWESOME :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Voor PS3 is er een nieuwe patch 1.06

Fixes

* Launcher Glitches
* Eviroment Glitches (out of map)
* Care Package Glitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

nog even mengen in de discussie, omdat ik er ook wel beetje aan toegevoegd heb in mijn eerdere post vandaaag.

ik zal toegeven dat het jammer is dat er niet een mogelijkheid is om een server te joinen en vervolgens daar te blijven hangen met al me vrienden en lekker door te spelen. Echter, als je dat hebt is de kans groot dat je altijd tegen dezelfde mensen speelt omdat een mens nou eenmaal de neiging heeft om hetzelfde te doen. "oh die server was goed, leuke potjes, geen lag, daar gaan we heen" van dat idee zeg maar. Het voordeel is dat je geen migrating hosts meer heb en maar moet hopen dat de rest niet dropt.

Aan de andere kant is er nu het huidige systeem. p2p hosts ftl en droppende team mates als de ingame "teams" gemaakt worden, is gewoon bagger. Maar zoals gezegd in solo play merk je er weinig van. Voordeel van dit systeem is dat je tegen veel verschillende mensen komt te spelen en zo verschillende kijkjes krijgt in hoe je je speel stijl kan aanpassen door betere spelers te volgen in kill cam en zo. En zo te leren en beter te worden. Ander nadeel hier is dat gewhine op de normale chat, meestal gaat dat compleet langs me heen, als ik wil praten doe ik dat op vent en is het enige waar ik op let wie of wat er in me visier is en hoe snel die op de grond ligt.

Beide kanten hebben ze voor en nadelen. Zelf zou ik niets hebben tegen dedicated servers al is het alleen om met vrienden lekker door te knallen. Maar dit p2p systeem zou ik dan zeker behouden voor solo play omdat je zo veel meer verschillende mensen kan tegen komen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

RayNbow

Kirika <3

HvdBent schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:46:
In mijn clan hebben 20 mensen MW2 PC aangeschaft, daarvan spelen er 15 reeds weer COD4/ARMA 2 en zelfs GRAW (yesss) i.p.v. MW2
Ik ben zo blij dat ik die 50 euro niet heb weggegooid......
Het spel kost maar 35 EUR voor de PC als je de UK versie importeert. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
QSYS schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:45:
Waarom vinden eigenlijk veel mensen de k/d ratio zo belangrijk.
Team Deathmatch is ook wel behoorlijk populair en daar help je enkel je team bij een positief saldo natuurlijk. ;) Maar voor de rest, en zeker de all-time stats boeit het voor geen kont.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

ChojinZ schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:23:
[...]

Dat is geen antwoord op mijn vraag... :+

En ja, die beloften zijn ze niet nagekomen. Maar daar hadden we het niet over. De discussie ging over het kopen van het spel ondanks dat men wist dat de dedi's niet gingen komen om er vervolgens er over te gaan klagen...
"Ipv dedi's hebben we wat beters"

Blijkt niet zo te zijn

-"Kom maar door met die dedi's"

Daar gaat 't dus wel over :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fastman schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:33:
[...]

dedicated servers met rcon kick ;)
Ja dat zou zeker een uitkomst zijn, maar mijn punt is.

Wat geeft zo Akimbo 1887 gast het recht mij te veroordelen op het feit dat ik hun via mijn noobtube op grote afstand om zeep help?
Alles in close range eindigt in een zekere dood voor mij, daar zeur ik niet tegen ze over ik pak ze gewoon terug.

Maar het is gewoon bizar, 1x floep en het geflame vliegt je om je oren.

Maar wat jij schetst kan lachen worden, dan gaan de tubers de 1887 kicken en andersom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:54:
[...]

Maar wat jij schetst kan lachen worden, dan gaan de tubers de 1887 kicken en andersom :+
Gewoon in de server name "no GL/etc..." of "no 1887's"

en Iedereen kan lekker spelen met z'n soortgenoten \o/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

QSYS schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:45:
Waarom vinden eigenlijk veel mensen de k/d ratio zo belangrijk. Het geeft niet echt aan hoe goed je bent.
Het hangt natuurlijk wel af van wat voor gametype je speelt, maar (zoals hierboven al aangegeven) help je je team het meest met een positieve k/d ration als je TDM speelt. Als je domination speelt maakt het weer helemaal niet uit. Dus volgens mij zegt het wel degelijk iets over hoe goed je bent. Als ik in mijn vriendenlijst kijk (PS3), dan zie ik alle spelers waarvan ik weet dat ze goed zijn met k/d ratio's tussen de 1.3 en 2.0. De wat mindere goden (maar daarom geen minder lol) zitten allemaal ruim onder de 1. Het is natuurlijk geen wetenschappelijk bewijs ;) maar het zegt imho wel wat.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:57:
[...]

Gewoon in de server name "no GL/etc..." of "no 1887's"

en Iedereen kan lekker spelen met z'n soortgenoten \o/
Dan is de optie die ye-roon geeft nog niet zo verkeerde, een paar dedi servers en het matchmaken zoals het er nu is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
steveman schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:52:
[...]

"Ipv dedi's hebben we wat beters"

Blijkt niet zo te zijn

-"Kom maar door met die dedi's"

Daar gaat 't dus wel over :P
Ondertussen nog steeds geen antwoord op mijn vraag... 8)

Maar je hebt gelijk wat betreft de online experience. Die is niet zoals ze hadden belooft. Maar dat heb ik een paar post eerder ook al aangegeven. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ChojinZ schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:23:
[...]

Ondertussen nog steeds geen antwoord op mijn vraag... 8)

Maar je hebt gelijk wat betreft de online experience. Die is niet zoals ze hadden belooft. Maar dat heb ik een paar post eerder ook al aangegeven. ;)
Je weet zelf toch ook donders goed dat er een wet kopen of afstand bestaat ;)

Maar daar het gebrek aan een demo kon je niet van tevoren controleren of matchmaking inderdaad beter was... Verkeerd voorlichten van de consument noem ik het :Y)
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:08:
[...]

Dan is de optie die ye-roon geeft nog niet zo verkeerde, een paar dedi servers en het matchmaken zoals het er nu is....
Tuurlijk! Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, een "play-now" knopje is bijvoorbeeld bij BF2 ook gewoon mogelijk naast de dedi's :)

Het enige dat nodig is, is dat je commandline en ip:poort mee kan geven (zodat je met ASE een serverlijstje bij kunt houden bv), of desnoods oldSkool /connect ip:port, hoeven ze zelfs niks aan de GUI te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik herinner me nog dat men bij de P2P aankondiging heeft genoemd dat er servers gehuurd konden worden voor clan(war)s. Dit zou een goede oplossing zijn geweest voor de PC community.

Met vrienden samenspelen is gewoon niet makkelijk en goed ondersteund. Ik vond het P2P gedoe geen issue bij aankoop maar nu zie ik dat GEEN van de voordelen van het systeem nog gelden:

cheat/hack vrij: balls ja, nog nooit zoveel aimbot-gebruikers gezien in een "deftig" MP spel
snel&makkelijk joinen: als het de goden goed zit wel, anders: couldn't connect to host, host timeout, migrate problems, lag, late game join,...
Matchmaking: yeah right, in geen enkel opzicht

ik hoop dat die grote patch de moeite zal zijn. Het is een leuk spel als je leert leven met de uberwapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Heeft er dan niemand moeite met de care packages? De killstreaks zijn inderdaad erg overpowered, maar als ik dan wordt afgeknald liever door iemand die echt 11 kills heeft gedaan ipv een ventje dat toevallig 3 kills heeft, en dan een AC130 in z'n pakketje vind. Daar heb ik een hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

steveman schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:50:
*knip*

Tuurlijk! Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, een "play-now" knopje is bijvoorbeeld bij BF2 ook gewoon mogelijk naast de dedi's :)

Het enige dat nodig is, is dat je commandline en ip:poort mee kan geven (zodat je met ASE een serverlijstje bij kunt houden bv), of desnoods oldSkool /connect ip:port, hoeven ze zelfs niks aan de GUI te veranderen.
Dat is voor tweakers als ons geen probleem, maar de windows generatie is gewent alles met de muis te doen en gaat helemaal flippen als er iets getypt moet worden.

Maja, ik hoop dat er verbetering in komt met volgende patches etc.

Oh en nog ff even over "noob tuber" en die akimba(<-- bewuste spellingsfout ^^) 1887. Ach kom ze vaak genoeg tegen, maar als je eenmaal weet hoe je er tegen moet spelen, of dat ze rondlopen, pas ik mijn speel stijl aan. Ze lopen meestal met marathon, lightweight en ninja dus je hoort en ziet ze pas als het te laat is. En na 1 of 2 keer dood gaan weet ik hoe ze spelen, lang leve de kill cam. En dan anticipeer ik daar op. en na ze 4 keer gesloopt te hebben gaan ze echt andere opzoeken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

SemperFidelis schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:26:
Heeft er dan niemand moeite met de care packages? De killstreaks zijn inderdaad erg overpowered, maar als ik dan wordt afgeknald liever door iemand die echt 11 kills heeft gedaan ipv een ventje dat toevallig 3 kills heeft, en dan een AC130 in z'n pakketje vind. Daar heb ik een hekel aan.
Maar dat gebeurt bijna nooit. Ik heb altijd het care package als killstreak, ben onderhand een level in de 50 en heb tot nu toe 2x een ac130 gevonden. Dus het is echt niet zo dat het aan de lopende band gebeurt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Het hoeft niet per se een AC130 te zijn, maar als je alles bij elkaar optelt is er een redelijk grote kans dat je een dodelijke killstreak krijgt. Dus van Sentry Gun tot Chopper Gunner en alles er tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-08 15:40
SemperFidelis schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:26:
Ik heb sowieso moeite met het concept van kill streak rewards. Al sinds CoD4 merk je dat vaak 1 team dat goed begint zo'n grote stapel met killstreak rewards heeft na een tijd dat het voor het andere team moeilijk is iets terug te doen. Heel veel games eindigen ook in een hartstikke dikke overwinning voor een team terwijl het niveau niet zo veel verschilt. Irriteert mij. Ik zie het spel liever zonder killstreak bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21
Sandyman538 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:28:
[...]

Maar dat gebeurt bijna nooit. Ik heb altijd het care package als killstreak, ben onderhand een level in de 50 en heb tot nu toe 2x een ac130 gevonden. Dus het is echt niet zo dat het aan de lopende band gebeurt.
+10 Inzichtvol.

Ik heb hem zelf ook als killstreak en ik heb hem pas 1 keer gehad (lvl 40 inmiddels). soms krijg je inderdaad wel eens de sentry-gun of predator missle, maar ook vaak zat uav of counter uav. Je hebt ook nog kans dat je wordt gekilled voordat je je package kan oppakken. Mijn hoogste killstreak is dan ook pas 7, ik zou zo'n hogere killstreak nooit halen. Daarom denk ik dat het een hele goede manier is om ook de 'mindere' spelers zoals ik ook de mogelijkheid te geven om soms een keer een mooiere killstreak award te krijgen. Of moet dat stuk van het spel alleen voor de 'pro's' (lees: studenten met meer vrije tijd) zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Masch op 09-12-2009 14:39 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
14.78% - UAV
14.78% - Ammo
13.04% - Counter UAV
10.43% - Sentry Gun
10.43% - Predator Missile
9.57% - Precision Airstrike
6.09% - Harrier Airstrike
6.09% - Attack Helicopter
4.35% - Pave Low
4.35% - Stealth Airstrike
2.61% - Chopper Gunner
2.61% - AC-130
0.87% - EMP

Dit zijn de kansen..
In totaal heb ik 40 care packages besteld, en ik had 2x EMP btw :p. Nog nooit een AC, Chopper of Stealth airstrike, maar in principe is de kans op een 'dodelijke' killstreak 57%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Masch schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:37:
[...]

+10 Inzichtvol.

Ik heb hem zelf ook als killstreak en ik heb hem pas 1 keer gehad (lvl 40 inmiddels). soms krijg je inderdaad wel eens de sentry-gun of predator missle, maar ook vaak zat uav of counter uav. Je hebt ook nog kans dat je wordt gekilled voordat je je package kan oppakken. Mijn hoogste killstreak is dan ook pas 7, ik zou zo'n hogere killstreak nooit halen. Daarom denk ik dat het een hele goede manier is om ook de 'mindere' spelers zoals ik ook de mogelijkheid te geven om soms een keer een mooiere killstreak award te krijgen. Of moet dat stuk van het spel alleen voor de 'pro's' (lees: studenten met meer vrije tijd) zijn?
ik ben geen student en veeel te weinig vrije tijd, maar die kill streaks halen is niet heel erg moeilijk, maja ik heb dan ook geen leven :p

En een ac130 of chopper uit een care package tellen niet meer voor je killstreak en je kan er dus geen hogere killstreak mee krijgen. Alleen meer kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:37:
[...]

+10 Inzichtvol.

Helemaal mee eens :)

Overigens gister een paar potjes met een Grenade Launcher aan m'n SCAR vast gespeeld, en sja op sommige maps is zo'n ding gewoon knetterhandig (op Terminal en Highrise kwam 'ie goed van pas). Zat mensen die verder ook zo'n ding gebruikten.
Ik denk zelfs, gezien de heerlijke ironsight van de SCAR, dat ik dat ding er aan laat hangen voorlopig. Dan zit ik er zelfs nog aan te denken om Sleight of Hand te wisselen voor Scavenger (zit vaak zat zonder kogels nu), dit zou ook betekenen elke keer extra launcher ammo. Sja, als het in de juiste situaties goed werk dan zal ik niet schromen het te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je nagaan wat ik voor commentaar krijg met mijn m16+GL en akimbo 1887.... Maar inderdaad, als je een slot hebt met marathon en commando kan je redelijk eenvoudig akimbo 1887 ownen.

En K/D ratio is ook in Domination belangrijk. Als ik namelijk 25-0 krijg beeindig ik het spel met de nuke, en heeft mijn team gewonnen. Vooral leuk als je ver achter staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Het is trouwens ook als mindere speler best te doen om een wat hogere killstreak te halen, kwestie van de juiste rewards kiezen en ingame de juiste tactiek toepassen. Bijv. in Domination is het relatief makkelijk om kills te maken omdat het hoofddoel A, B en C capturen is. Als je goed zicht hebt op een plekje dat de vijand wil veroveren kun je daarmee heel veel kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Mj2sL schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:09:
Het is trouwens ook als mindere speler best te doen om een wat hogere killstreak te halen, kwestie van de juiste rewards kiezen en ingame de juiste tactiek toepassen. Bijv. in Domination is het relatief makkelijk om kills te maken omdat het hoofddoel A, B en C capturen is. Als je goed zicht hebt op een plekje dat de vijand wil veroveren kun je daarmee heel veel kills maken.
Dan ben je uiteindelijk toch 'goed' of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44

superwashandje

grofheid alom

Mj2sL schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:09:
CAMPER! :P

het probleem is dan vooral dat mensen je (na 2 kills ofzo) weten te vinden via de killcam

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
@ MjwsL
Domination is volgens mij ook een noob modus, zowiezo alles in Normal mode. ( mijn mening )
Goede CoD spelers spelen eigenlijk alleen S&D harcore.
De rest van de modes zijn toch allemaal spawn in je broek modes.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:15
Ik heb de volgende killstreak:

5 kills - Predator
9 kills - Stealth airstrike
11 kills - AC130

5 Kills is opzich wel lastig, maar met een predator kan je makkelijk 2 kills maken, dan hoef je er nog maar 2 voor een stealth, bij een stealth krijg je vrijwel altijd 4 kills en dan zit je al aan je AC130...

Werkt bij mij prima, plus dat je geen gezeik hebt met die pakketjes die je moet opvissen...

@Punkbuster
Maar goed dat het jouw mening is, wat een onzin...(mijn mening)

[ Voor 8% gewijzigd door kw_nl op 09-12-2009 15:29 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Punkbuster schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:23:
@ MjwsL
Domination is volgens mij ook een noob modus, zowiezo alles in Normal mode. ( mijn mening )
.. Lekker onderbouwd weer. Als je geen S&D hardcore speelt ben je noob :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

@ MjwsL
ben ik het niet mee eens. Ik speel cod voor snelle actie. Ben redelijk goed. maar mij zal je nooit in een s&d match vinden.. ik heb al lang genoeg gewacht om te spawnen in m'n cs dagen, wil daar niet weer jaren aan kwijt zijn.. ik wil gewoon schieten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
rob1n schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:29:
[...]

hoevaak maken mensen kills als ze gewoon achter iemand spawnen. ( dat is al sinds cod 4 )
S&D is zowiezo veel spannender, Die modus moet je echt spelen, domination etc zitten alleen maar mensen voor de kills te gaan, dat heb je met S&D veel minder.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar net wat je leuker vindt om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
Punkbuster schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:31:
[...]

hoevaak maken mensen kills als ze gewoon achter iemand spawnen. ( dat is al sinds cod 4 )
S&D is zowiezo veel spannender, Die modus moet je echt spelen, domination etc zitten alleen maar mensen voor de kills te gaan, dat heb je met S&D veel minder.
eej heeft jij in game toevallig ook my lil' powney volgensmij in het blauw geschreven :P

dan heb ik maandag of zondag nog tegen jou gespeeld =]

geen S&D hardcore maar wel je ass gewhooped

[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 09-12-2009 15:38 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Phuncz schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:54:
Ik herinner me nog dat men bij de P2P aankondiging heeft genoemd dat er servers gehuurd konden worden voor clan(war)s. Dit zou een goede oplossing zijn geweest voor de PC community.

Met vrienden samenspelen is gewoon niet makkelijk en goed ondersteund. Ik vond het P2P gedoe geen issue bij aankoop maar nu zie ik dat GEEN van de voordelen van het systeem nog gelden:

cheat/hack vrij: balls ja, nog nooit zoveel aimbot-gebruikers gezien in een "deftig" MP spel
snel&makkelijk joinen: als het de goden goed zit wel, anders: couldn't connect to host, host timeout, migrate problems, lag, late game join,...
Matchmaking: yeah right, in geen enkel opzicht

ik hoop dat die grote patch de moeite zal zijn. Het is een leuk spel als je leert leven met de uberwapens.
Ik ben het hier echt volledig mee eens. Als het zou werken, no problemo. Het werkt alleen niet goed, en al helemaal niet als je met meerdere mensen vanuit een lobby een potje wil spelen. Welke grote patch bedoel je trouwens? Heb hier nog niets over gelezen/gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
EPIC fail, hij is echt goed!

http://www.youtube.com/watch?v=-7QumZFlixk

het commentaar ook van de uploader "I hate this game"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
SemperFidelis schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:49:
14.78% - UAV
14.78% - Ammo
13.04% - Counter UAV
10.43% - Sentry Gun
10.43% - Predator Missile
9.57% - Precision Airstrike
6.09% - Harrier Airstrike
6.09% - Attack Helicopter
4.35% - Pave Low
4.35% - Stealth Airstrike
2.61% - Chopper Gunner
2.61% - AC-130
0.87% - EMP

Dit zijn de kansen..
In totaal heb ik 40 care packages besteld, en ik had 2x EMP btw :p. Nog nooit een AC, Chopper of Stealth airstrike, maar in principe is de kans op een 'dodelijke' killstreak 57%.
Ik weet niet waar je dit op baseert maar volgens mij krijg je betere killstreaks al je team slecht speelt. Dus als je goed speelt team krijg je mindere kill streaks uit je care packages. Speelt je team slecht krijg je beter. Te minste dat idee heb ik. En is dan dus een goede manier om het spel een beetje in balance te brengen. (mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:32

DjVe

Hatsaflats!

als mijn wapen low on ammo is..krijg je vrijwel altijd een ammopack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
baronruud schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:38:
EPIC fail, hij is echt goed!

http://www.youtube.com/watch?v=-7QumZFlixk

het commentaar ook van de uploader "I hate this game"
Proest!! :D
Die zal zich genaaid voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
@ Proxx

Nope, zo heet ik niet :P
Hank Moody is de naam online..

[ Voor 15% gewijzigd door Punkbuster op 09-12-2009 15:49 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
Punkbuster schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:46:
@ Proxx

Nope, zo heet ik niet :P
Hank Moody is de naam online..
w00t Californication!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Deze gast is goed en krijgt een pave low en een attack helicopter uit zijn care package
http://www.youtube.com/watch?v=zg2ToES67vE

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 09-12-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, net even cg_chatheight op 0 gezet in de .cfg. Best plesant zo zonder al dat "lol wtf tk n00b..." in beeld steeds :) En voice op mute... zaaalig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
rob1n schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:29:
[...]

Vergeet daarnaast ook niet om geen sniper-rifle/ akimbo-wapens/grenade-launchers of tacital knives te gebruiken, en zowel rushen als campen zijn compleet uit den boze natuurlijk. Ohja en RDS is voor mensen die te slecht zijn om iron-sights te gebruiken, en stopping power voor mensen die te weinig skills hebben voor headshots....... ben ik er zo een beetje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
@ Baronruud

Damn 60 kills Respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@baronruud

Afghan is zo'n map waar je door dit soort acties zonder dood te gaan binnen 5 minuten een nuke hebt. Kan helemaal fout gaan, maar ook heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Rudi schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:44:
Je kan zien dat je host bent als je de enige bent met een volledig groen ping-balkje.
Daar is de default-instelling niet heel duidelijk voor, maar als je je ping-balken op meer balkjes hebt ingesteld, zie je het direct.
Waar stel je dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Ok dit is heel raar, ik speelde net een domination match en ik knifde iemand. Dat is niet zo raar maar ineens had ik de challenge STD voltooid met de beschijving 'transmission complete'. Ik kreeg geen punten en kan de challenge niet in het menu vinden :S. Wel heb ik nu een title met bloemtjes en STD erop :P

Hoe vet is dit :o na wat gegoogle ben ik erachter hoe je die title kunt krijgen. Als je iemand knifed die deze title heeft krijg jij hem ook.

[ Voor 19% gewijzigd door Dimby op 09-12-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg

En dan deze 2 regels aanpassen naar:
seta cg_ScoresPing_Interval "20"
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"
Dan krijg je 10balkjes en stel elk balkje 20ms voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:15
Rudi schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:34:
[...]

Vergeet daarnaast ook niet om geen sniper-rifle/ akimbo-wapens/grenade-launchers of tacital knives te gebruiken, en zowel rushen als campen zijn compleet uit den boze natuurlijk. Ohja en RDS is voor mensen die te slecht zijn om iron-sights te gebruiken, en stopping power voor mensen die te weinig skills hebben voor headshots....... ben ik er zo een beetje? :)
Amen! Volledig met je eens!

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Snowbank schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:22:
[...]

C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg

En dan deze 2 regels aanpassen naar:
seta cg_ScoresPing_Interval "20"
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"
Dan krijg je 10balkjes en stel elk balkje 20ms voor.
Die uitlegt klopt toch niet?
Een goede verbinding = meer balkjes en groen
Een slechte verbinding = minder balkjes en geel tot rood

Degene met 10 balkjes heeft ping 0
Heb je 9 balkjes, heb je dan ping 20 ?
En met 1 balkje heb je dan ping 100 ?

Zoiets vermoed ik.

[ Voor 8% gewijzigd door ? ? op 09-12-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Dimby schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:22:
Ok dit is heel raar, ik speelde net een domination match en ik knifde iemand. Dat is niet zo raar maar ineens had ik de challenge STD voltooid met de beschijving 'transmission complete'. Ik kreeg geen punten en kan de challenge niet in het menu vinden :S. Wel heb ik nu een title met bloemtjes en STD erop :P

Hoe vet is dit :o na wat gegoogle ben ik erachter hoe je die title kunt krijgen. Als je iemand knifed die deze title heeft krijg jij hem ook.
Dan vraag ik mij ineens af.. hoe krijgt de eerste hem ;-)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De eerste is waarschijnlijk iemand van IW zelf, je ziet wel vaker in games dat je bepaalde dingen kan krijgen door iemand bijvoorbeeld te doden die het ook heeft.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
superwashandje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:22:
[...]

CAMPER! :P

het probleem is dan vooral dat mensen je (na 2 kills ofzo) weten te vinden via de killcam
Ik bedoel dus niet op één plek gaan campen, ik bedoel een bepaald gebied in de gaten houden vanaf verschillende plekken. Op dezelfde plek blijven is een gegarandeerde death. Daar draait het mijns inziens bij Domination ook om: de gebieden veilig stellen. Dan moet je niet gaan campen, maar de hele map doorrushen is ook niet handig. Dus bepaald gebied in de gaten houden is ideaal. Bijvoorbeeld bij Rundown kun je aan één kant van de rivier blijven en focussen op de drukke routes en campplekken. Vaak hebben de enemies bepaalde routes die veel gebruikt worden, je kunt zorgen dat je daar ergens in de buurt zit. Of je kunt ze gewoon van achter flanken.

Campen is meer als je op een punt blijft zitten/liggen, bijvoorbeeld op plek X op een bepaald dak, of bovenaan een trap. Maar dat is niet leuk en bovendien wordt je toch binnen de kortste keren neergelegd door betere spelers.
@ MjwsL
Misschien (moet ik nog ontdekken), maar daar ging het volgens mij niet om toch? Het ging om het behalen van hogere killstreaks, dat jij alle non-hardcore modes noob vindt doet er verder toch niet toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, zouden jullie me kunnen adviseren welke videokaart ik het beste kan kopen voor Modern Warfare 2?

Ik heb een Core 2 Duo E6400 en wil maximaal 200 euro besteden aan een nieuwe videokaart. Momenteel heb ik een 7900 GT videokaart en kan niet op een resolutie groter dan 1024 x 768 spelen, anders hapert het beeld teveel.

Bij voorbaat dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:10:
Hallo, zouden jullie me kunnen adviseren welke videokaart ik het beste kan kopen voor Modern Warfare 2?

Ik heb een Core 2 Duo E6400 en wil maximaal 200 euro besteden aan een nieuwe videokaart. Momenteel heb ik een 7900 GT videokaart en kan niet op een resolutie groter dan 1024 x 768 spelen, anders hapert het beeld teveel.

ATI Radeon HD 4870, 4890, 5770 of als je eraan kan komen een 5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Bunny-hoppers uit de lucht knallen levert Skeet Shooter titel, vind ik wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

kronolith schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:16:
[...]

ik speel op een 1gb 4870 alles op max op 1920x1080.

[ Voor 13% gewijzigd door Odysseus253 op 09-12-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:10:

Ik draai zelf op een overgeclockte E6600 @ 3.15GHz met een ATI Radeon HD 4850 videokaart (volgens mij 512 MB RAM).
Daar kom je al een heel eind mee hoor ;-)

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Niemand die zich hier trouwens irriteert aan t feit dat wanneer je sniped je tegenstander je gewoon kan vinden door de killcam.. zo heeft sneaky snipen ook niet echt zin, ze pakken je binnen 2 beurten toch wel terug.

Is hier niet iets tegen te doen? (bv speciale perk als cold-blooded?)

[ Voor 17% gewijzigd door mouzetc op 09-12-2009 20:15 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
mouzetc schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:14:
Niemand die zich hier trouwens irriteert aan t feit dat wanneer je sniped je tegenstander je gewoon kan vinden door de killcam.. zo heeft sneaky snipen ook niet echt zin, ze pakken je binnen 2 beurten toch wel terug.

Nee, dit was in MW1 ook al zo. Een goed middel tegen campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, als je een pavelow uit een care package krijgt mag je jezelf redelijk gelukkig prijzen! (door de bug waardoor kills daarna wel meetellen voor je streak). Had net 1 care package met zo'n ding in Rundown, en binnen 5 seconden hing er ook een harrier bij. En kolere, dan willen de kills wel!
Vervolgens nóg een pavelow uit een pakketje om het af te maken. uiteindelijk 39-4 geloof ik, dacht dat zoiets mij nooit zou overkomen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Hardcore spelen.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024

Ik vind dat wel goed juist, blijf je een beetje in beweging.
Anders kan je tussendoor de krant gaan lezen, koffie drinken, en oh ja, ook zo nu en dan een schot lossen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
net weer 1 kill verwijdert van m'n eerste tactical nuke, komt er weer zo'n akimbo shotgun rusher de hoek om sjeezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Ik had hetzelfde :( Net chopper gunner achter de rug en ik had nog maar één kill nodig voor mjn eerste nuke. BAM neergeknalt door een shotgun rusher ergens in de verte -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

kronolith schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:16:
[...]

4850 werkt ook al prima :)
Rudi schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:34:
[...]

Geen LMG gebruiken, niet meer dan 3 kogels tegelijk of je bent aan het sprayen, owja en een riotshield is ook al n00bish natuurlijk.!!

FF wat anders, in singleplayer. waarom mag ik die makarov niet gewoon neerschieten :?
Dat was toch het idee van heel die missie, makarov killen :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 00:25
De 512mb of 1gb versie? Want met de 512mb versie heb ik met alles op extra en AA op 4× toch wel wat lag in sommige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Dimby schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:22:

Zelfde geld voor ''infected'' die krijg je alleen als je geknifed word door iemand die hem op dat moment als zijn title heeft staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
heuveltje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 21:59:
[...]

FF wat anders, in singleplayer. waarom mag ik die makarov niet gewoon neerschieten :?
Missie was geloof ik om erachter te komen voor wie hij 'werke'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:22
heuveltje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 21:59:
[...]

4850 werkt ook al prima :)

[...]

Geen LMG gebruiken, niet meer dan 3 kogels tegelijk of je bent aan het sprayen, owja en een riotshield is ook al n00bish natuurlijk.!!

Ach nu overdrijf je wel ongelooflijk. Ik heb nog nooit iemand zien whinen omdat een riot noob is, omdat iemand rushed of voor sprayen. Het enige waar ik ooit whine over gezien heb is gl, knife en model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voordeel van de console, je ziet helemaal geen gewhine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik werd pas m21 noob genoemd, sinds kort gebruik die abr sniper, lekker semi-auto raggen:P Worden ze kwaad omdat ik aan het sprayen was met mijn sniper+thermal. Tjaaa, live with it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Fist schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:11:
[...]

Ach nu overdrijf je wel ongelooflijk. Ik heb nog nooit iemand zien whinen omdat een riot noob is, omdat iemand rushed of voor sprayen. Het enige waar ik ooit whine over gezien heb is gl, knife en model.
Jammer maar helaas is dat niet zo .
Zelfs nu worden nukes als instant cheats of lame gevonden ... mensen weten altijd wel wat te vinden zeker als je ze vaker pakt . :(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

-Edwin- schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:03:
[...]

De 512mb of 1gb versie? Want met de 512mb versie heb ik met alles op extra en AA op 4× toch wel wat lag in sommige maps.
De 1gb versie, maar na snelle inspectie bleek mijn AA op 2x te staan (zie dat verschil toch nooit)
op 4x gezet, en 1 potje op afghan gedaan, geen lag tegengekomen in die 5 minuten.
andere maps nog niet getest :)
Dit alles trouwens op 1680x1050 met een amd X3 720 proc.
Fist schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:11:
[...]

je moest eens weten hoeveel gezeik ik soms in MW1 kreeg over mijn RPD gesproei :)
En ik heb de term "shield lamer/noob" al verschillende keren gehoord ...........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Nukes zijn ook lame. Een knop om het spel te beeindigen, joepie, kan je weer paar minuten naar scherm kijken voor je weer kan spelen.

Trouwens iemand hier die m16 gebruikt? Heb hem nu, maar zelfs met stopping power pro vind ik zijn damage zwaar bagger. Als je iemand goed raakt met alle 3 de kogels van burst is hij wel dood, maar voor de rest schiet het voor geen meter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Godverdomme, klote spel.
Dat er cheaters zijn kan je niet voorkomen maar zorg dan verdomme voor de nodige tools dat je als speler ze zelf kunt aangeven, dat lapmiddeltje van 2500 bans is niets vergeleken met het aantal dat er rondloopt. Het is bijna elke avond dat ik er toch wel één tegenkom. Op dat vlak is die killcam ergerlijk want je kan ze mooi betrappen. }:|

Nergens een website waar je die achterlijke kerels kan aangeven?

* IStealYourGun excuseer zich voor de rant.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ik vermoed het wel vaker maar is er ook nog een manier om er zeker van te zijn dat het/iemand een cheater is?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Voor zover ik weet ben ik nog geen cheaters tegengekomen (behalve die lvl 10 prestige mensen), verder heb ik ook nog nooit echt iets verdachts opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
superwashandje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:08:
ik vermoed het wel vaker maar is er ook nog een manier om er zeker van te zijn dat het/iemand een cheater is?
Als iemand alleen maar headshots heeft weet ik zeker dat hij een cheater is. Daarnaast zie ik vaker op de killcam dat hij al gaat richten en klaarstaat zodat hij me meteen neer kan schieten als ik het hoekje om kom. En dat terwijl ik een stealth class gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Dimby schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:14:
[...]

Als iemand alleen maar headshots heeft weet ik zeker dat hij een cheater is. Daarnaast zie ik vaker op de killcam dat hij al gaat richten en klaarstaat zodat hij me meteen neer kan schieten als ik het hoekje om kom. En dat terwijl ik een stealth class gebruik
Mss goeie speakers? Of ben je ook niet te horen als je rondloopt/rent?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Dimby schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:14:
[...]

dat laatste heb ik dus ook wel vaker; ik ben ergens de hoek nog niet om of ik ben al dood (toch het hoekje om :P) daarom vermoed ik het ook wel vaker maar ik dacht dat het dan misschien ook wel duidelijk te zien is in de killcam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Weet niet of hij al gepost is..maar volgens mij vroeg iemand erom een paar pagina's terug....

mw2 weapons chart in cijfers, i.p.v. balkjes
Damage range etc.

niet helemaal compleet, maar toch.

http://www.mw2blog.com/wp...arfare-2-Weapon-Chart.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Mighty_Mike33 op 09-12-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh zeg ik heb eindelijk een class gevonden die helemaal ideaal is voor mijn speelwijze! laatste paar potjes allemaal 2:1 of beter gelopen (bijna 10:1 éénmalig) terwijl ik heirvoor elke keer al blij zat was als ik 1:1 speelde ;D

SCAR-H + Grenade launcher (ja)
AA-12 (zelden gebruikt)
Frag + 2x stun

Stopping power
Scavenger
Commando pro

Allemaal redelijk basic rommel maarja ben nog maar level 19 of iets dergelijks :)
Oh en het interesseert me geen bal als mensen aanstoot nemen aan de 'noobtube'. Ik maak er een paar kills per match mee, so be it ^^. Ik mis daardoor andere attachments dus sja.

Verder geprobeerd stopping power uit te wisselen maar ik mis het echt als het weg is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 00:25
heuveltje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:31:
[...]

De 1gb versie, maar na snelle inspectie bleek mijn AA op 2x te staan (zie dat verschil toch nooit)
op 4x gezet, en 1 potje op afghan gedaan, geen lag tegengekomen in die 5 minuten.
andere maps nog niet getest :)
Dit alles trouwens op 1680x1050 met een amd X3 720 proc.
Ik heb dus de 512mb versie en speel op 1920*1080. Afghan heb ik trouwens ook geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 11:50
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:18:
voordeel van de console, je ziet helemaal geen gewhine :P
Hij overdrijft helemaal niet; persoonlijke noobcalldingen die ik heb meegemaakt:

Spraynoob (terwijl ik hem naar binnen zie lopen en door de muur schiet)
Noobtube (is een wapen, email IW maar als je erover wilt janken)
AT4 noob
Javelin noob (point locken en schieten)
Shield noob
Bunnyhopper (wat dus niet kan, je springt 1 keer en dan die faggy hopjes)
Last Stand noob
Final stand noob
Pills noob
marty noob
Camp noob (tijdens S&D, Dominaton, HQ enzovoort defenden: LET OP: MAG NIET!)
Akimbo noob
Sniper noob

Noob, noob, noob, noob, noob hier, noob daar, whine, whine, whine, moan, moan, moan. Ga lekker HKIA *hello kitty island adventure* spelen.

Wanneer leren mensen nou eens dat niemand zijn/haar care-face meeneemt tijdens het gamen!
Net als dat OMG zeggen na iedere keer dat ze overhoop geknald worden, overal commentaar op hebben. Doen ze dat IRL ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het daar over tekst (chat) of spraak (headset)

Ik heb nooit dat ding op m'n hoofd dus ik heb eigenlijk geen flauw idee in hoeverre men door die headset zit te brallen normaliter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 11:50
Chat, op PC.

De voice chat heb ik uitgezet, zou ik helemaal gek van worden. Zit met m'n maatjes op Ventrilo.

Ik erger me er ook niet echt aan, ik zit wel lekker te stoken natuurlijk. Maar ik zie het nut er gewoon niet van in.

[ Voor 35% gewijzigd door jeryz op 09-12-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03

OMX2000

By any means necessary...

Wat ze van mij wel mogen veranderen is dat iemand het voor elkaar kan krijgen om op korte afstand geraakt te worden door een shotgun, en dan toch nog met een mes mij te killen... Ook ik de killcam zie je dan dat ik die andere persoon eerst raak en hij mij dus nog vrolijk kan neersteken...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
furby-killer schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:42:
Trouwens iemand hier die m16 gebruikt? Heb hem nu, maar zelfs met stopping power pro vind ik zijn damage zwaar bagger. Als je iemand goed raakt met alle 3 de kogels van burst is hij wel dood, maar voor de rest schiet het voor geen meter op.
Ja, gebruik hier de M16 sinds level 40, tot aan nu (lv 60). Heerlijk wapen, lekker accuraat ook :). Met 2 kogels en stopping power is de ander wel dood hoor :) (PS3)

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Vanavond had ik 1 of ander persoon die dacht dat het leuk was om, nu de javelin-bug eruit is, de javelin weer eens op een 'normale' manier te gebruiken. Die gaat gewoon ergens staan waar hij beetje ruimte heeft, richt op een plek in de verte waar de enemy in de buurt zou kunnen zitten, en schiet dan.... erg irritant! Echt de hele ronde zag je die dingen rondvliegen. Maar goed, hij is er nuttig voor, hij had er genoeg kills mee :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

JaWSnl schreef op donderdag 10 december 2009 @ 00:00:
Vanavond had ik 1 of ander persoon die dacht dat het leuk was om, nu de javelin-bug eruit is, de javelin weer eens op een 'normale' manier te gebruiken. Die gaat gewoon ergens staan waar hij beetje ruimte heeft, richt op een plek in de verte waar de enemy in de buurt zou kunnen zitten, en schiet dan.... erg irritant! Echt de hele ronde zag je die dingen rondvliegen. Maar goed, hij is er nuttig voor, hij had er genoeg kills mee :)
Hehe ik heb sinds gister ook de Javelin en vind hem ook wel grappig om te gebruiken .. ik speel eigenlijk altijd met een paar vrienden domination en daar is die toch wel erg handig tegen campers of om punten te verdedigen :) eerste potje met dat ding had ik 9 kills ofzo. In het begin op het kritieke punt afvuren (meestal punt B ) en dan kill je wel 1-2 rushers :)

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 06:33:
[...]

Hehe ik heb sinds gister ook de Javelin en vind hem ook wel grappig om te gebruiken .. ik speel eigenlijk altijd met een paar vrienden domination en daar is die toch wel erg handig tegen campers of om punten te verdedigen :) eerste potje met dat ding had ik 9 kills ofzo. In het begin op het kritieke punt afvuren (meestal punt B ) en dan kill je wel 1-2 rushers :)
Inderdaad, ik heb hem sinds gisteren en ik speel vooral Demolition, gewoon vanaf afstand ergens op de bom richten en iedere defender/defuser is weg, al genoeg doublekills zo gehad ook.
Wel jammer dat die Glitch er nog is voor de XBOX dus je wordt gewoon noob genoemd :P(En waarschijnlijk nog wel gereport ook :|

• Punkbuster
heb je in cod wat aan 2 monitoren? kan dat zowiezo ?

automation fanboy

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.