Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:22
Thanks voor die links naar die challenges, echt super!
Ben zelf nu op de PS3 level 35, heb niet zoveel tijd gehad sinds launch met verbouwing en alles...
Maar mijn psn id is Vince_NL mochten mensen nog een party zoeken om mee te knallen :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 15:11

MetalPool

Boe!

Hoe krijg je trouwens in dit deel kleurtjes in je multyplayer naam (Pc versie)?
Vorige versie was met ~ knop maar dat werkt niet meer....iemand een idee?
En misschien ook leuk om in TS te posten dan?
Denk dat er wel meerdere mensen leuke kleurtjes in de naam willen hebben 8)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Donnas-A schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:43:
Misschien in steam zelf? Met ^
bram1984 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:34:
Vraagje:

Ik heb hier al een aantal keer loadouts voorbij zien komen, waarbij mensen beweren 2 primary attachments (bijv. RDS + Tube) gebruiken, en ook nog eens 3 perks waar Bling niet bij zit.

Kan iemand dit toelichten?
Ik gok dat ze dan een Bling wapen hebben opgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Fist schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:45:
[...]

Misschien in steam zelf? Met ^
Dat is misschien wel een optie ja! Vanavond maar even proberen dan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-06 11:52
Donnas-A schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:47:
[...]
Ja, je moet je nick in Steam aanpassen. Ideaal voor in de friends-list ook, al die ^1S^9j^3a^5a^2k namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:59
Donnas-A schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:43:
Simpel, door ^ gevolgd door een cijfer te gebruiken voor de tekst die je wilt veranderen van kleur.
Alleen de cijfers 0 t/m 9 geven een kleur. Uit mijn hoofd is 0 wit en 1 zwart.
Dus je krijgt dan iets in de trant van: ^1Joarie

wat de rest hierboven zegt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joarie op 02-12-2009 14:50 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik begin verdacht goed met de stinger te worden. Gisteren tijdens een map 2 helikopters en een jet uit de lucht gehaald voor dat ze iets van damage hebben kunnen uithalen.

Wel jammer dat je voor sommige Spec-Op missies met 2 moet zijn. Niemand in mijn virnedekring is echt met games bezig en/of het is moeilijk met hen af te spreken -_-

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
De punten die je met je Riot shield kan halen vallen me flink tegen. Iets van 20000 maar waar je denk ik veel langer mee bezig bent dan met challenges van gewone wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
r00kw0rst schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:00:
Heerlijk spel, speel het sinds zaterdag en werkt egt super verslavend >:)

Verder had ik nog 1 vraagje kan je je kill-death ratio ook resetten? of gebeurt dat wanneer je alle unlocks weer reset (via prestige)? O-) (aangezien dr net een nieuw deel is, heb ik deze vraag toch even hier gepost)
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Laatst online: 28-05 14:22
bram1984 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:34:
Vraagje:

Ik heb hier al een aantal keer loadouts voorbij zien komen, waarbij mensen beweren 2 primary attachments (bijv. RDS + Tube) gebruiken, en ook nog eens 3 perks waar Bling niet bij zit.

Kan iemand dit toelichten?
Die jokkenbrokken per ongeluk een beetje in al hun enthousiasme. Niet alles wat op het internet geschreven wordt is waar ;).

Vraag anders een screenshot van hun loadout als je het zeker wilt weten!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Bij mijn ps3 wordt aangegeven dat het NAT type strict is, ik heb uPnP op mijn KPN thomson modem ingeschakeld maar krijg dus nog deze melding, ik wil graag van alle online mogelijkheden gebruik maken (headset werkt nu niet goed), kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Laatst online: 05-05 02:13
l0n3w012ph schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:30:
Ben uiteraard geen cheater maar ik had ervoor uitgemaakt kunnen worden, al gebeurde het totaal niet (geen opmerking of niks in de console), want:

eergisteren weer een potje FFA gespeeld in de map Favela (en die ligt mij wel). In no-time 4 kills, dus een carepackage maar ik dacht "ik speel ff door naar 7 kills" en dat lukte, dus mijn Harriers ingeroepen. Die maakten er nog twee snelle kills bij dus terwijl de Harriers nog in de lucht waren bij die 9 kills mijn Pavelow ingeroepen. Die bonkte samen met de Harriers in no-time mijn score naar 24 kills... En ik was nog steeds niet dood en schoot er ook nog ene paar neer, dus beide wapens (de SCAR-H en de PP2200) leeg, wapen van een ander gepakt en toen toch ff in de zenuwen... "Lukt het me om dit helemaal te winnen zonder ook maar 1 keer dood te gaan?" Voorzichtig uitspelend (tegen mijn rusher-natuur in maar goed voor deze keer wel noodzakelijk) en ja hoor :D :D...

Game over: Match winning Kill: [AK]AlphaW0lf

Gewonnen met 30 - 0!!!!

Challenge "Star Player" gehaald...!

Wel heel leuk om een keer te halen maar aan de andere kant geeft het wel overduidelijk aan dat de killstreak rewards TOTAAL overpowered zijn. In FFA is het meestal zo: degene die als eerste een killstreak reward heeft wint... en das jammer... Over het gemis van dedicated servers laat ik me maar niet uit... dat is een ramp met dat klote-geconnect, gescheld in de console, hackers, zeikerds, lag, tubers (tactisch gebruikt kan ik het waarderen maar ik zat gisteren op een server waar iedereen er mee rondliep en je maakt mij echt niet wijs dat die het allemaal alleen maar voor de challenge deden! Die challenge levert je maar 750XPs op, dus dat schiet echt niet op.) etc etc etc

Ik speel eigenlijk altijd met dezelfde perks: Sleight of Hand Pro, Stopping Power Pro en Ninja Pro, wapen maakt me niet veel uit, ik schiet overal wel goed mee al heb ik een voorkeur voor Assault rifles. Volgens de Brady strategy guide die ik erbij kreeg op de eerste dag van de release voor de helft van het geld is de SCAR-H toch wel het beste wapen qua Accuracy en Damage en het is een full auto en geen 3 round burst zoals de M16 of de Famas (hoewel die Famas een herlijk wapen is). De ACR is me te zwak en de F2000 ook (bullpup rifle, dus klopt wel qua kaliber .223 i.p.v. .308). Snel naar mijn AK47 (ik hoop dat hij net zo goed is als in COD4)

LV62 nu. Het levellen gaat nu wel erg traaaaaaaaaag, je moet per level nu al 60.000 XPs hebben dus ik speel heel gericht op challenges en pak iedere keer een ander wapen dat ik naar Marksman V of VI schiet en kijk constant naar challenges voor perks e.d. om maar zsm LV70 te zijn en mijn oude vertrouwde Kalashnikov op te pakken)

Forumnaam: l0n3w012ph / Steam-account/ID: alphaw0lf99 (met een nul, dus geen o)
Geeft meer aan dat het team waartegen je speelde niets voorstelde

want een pavelow + harrier strike blijft niet langen dan 5 seconde in de lucht als ik er ben met mijn explosive perk + stinger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

Zie steeds vaker gasten met 1887 akimbo lopen terwijl ze lager zijn dan level 67.
Weer een nieuwe hack naast het rankhacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Anoniem: 73618 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:48:
Zie steeds vaker gasten met 1887 akimbo lopen terwijl ze lager zijn dan level 67.
Weer een nieuwe hack naast het rankhacken?
Maar je kan wel met de CopyCat een class stelen van je tegenstander. Kun je die dan niet bewaren en zo met iets spelen waar je eigenlijk nog geen recht op hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

Dat is een mogelijkheid, had daar niet bij stilgestaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38

Sandyman538

SandstorM [148839]

Iemand die weet hoe je het NAT type op de PS3 van moderate naar open krijgt of is dit helemaal niet mogelijk. Ik heb al een hele kudde poorten open gezet na het 1 en ander googlen maar nog steeds blijft het moderate. DMZ zit niet op mijn router.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

Fastman schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:52:
[...]

Maar je kan wel met de CopyCat een class stelen van je tegenstander. Kun je die dan niet bewaren en zo met iets spelen waar je eigenlijk nog geen recht op hebt?
nee, dat kan je niet bewaren, je kan imho alleen copycat doen als je die deathstreak heb en daarna krijg je gewoon weer je normale gun als je dood gaat.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-05 20:40
upnp aanzetten in je router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06 07:37
Donnas-A schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:47:
[...]

Hey heet jij ook steamboat willie ingame?
Dan ben ik je volgens mij een paar keer tegengekomen in een of andere hardcore list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ramon1984 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:46:
[...]

Geeft meer aan dat het team waartegen je speelde niets voorstelde

want een pavelow + harrier strike blijft niet langen dan 5 seconde in de lucht als ik er ben met mijn explosive perk + stinger :)
Ach Ramon... mss wel maar daar ging het me ook niet om om te posten, want als ik alle winst-potjes in FFA plaats, blijf ik posten hier omdat dat me gewoon erg goed ligt (en dat ligt beslist niet aan de spelers want soms zit ik gelukkig eens een keer in een lobby waar ik niet uitgeknald wordt door dat klote-matchmaking system en zitten er ook nog eens erg goede spelers in). In (eigenlijk) alle andere gametypes suck ik als de pest door mijn ongeduldige manier van spelen. Winnen met 30-0 is gewoon leuk en waarschijnlijk ook wel eenmalig... :)

En trouwens: geef je steam-ID maar eens door dan voeg ik je toe. Ik zou graag zo'n type als jij in de server willen hebben want ik schreef al in mijn post dat ik me dood erger aan die extreem overpowerde killstreaks dus als jij dan alle killstreaks uit de lucht haalt, wordt FFA mss weer eens een keer FFA zoals het hoort, dus waarbij de beste gamer ook wint.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:28
Sandyman538 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:11:
Iemand die weet hoe je het NAT type op de PS3 van moderate naar open krijgt of is dit helemaal niet mogelijk. Ik heb al een hele kudde poorten open gezet na het 1 en ander googlen maar nog steeds blijft het moderate. DMZ zit niet op mijn router.
Ik heb NAT-type OPEN op de ps3. Gewoon volgende site ff gebruiken:
http://www.portforward.co...orwarding/routerindex.htm

En de juiste poorten open zetten:

MW2:
3074

PSN:
80
443
5223
3478 - 3479
3658

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 02-12-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basz0r
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Weet iemand hier hoe je kan lopen zonder geweren? dus alleen maar freerunnen en knifen. Ik zag het gister iemand doen en het enigste wat je zag was zijn handen en verder niets. Maar ik kon het voor de rest nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:23
Basz0r schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:17:
Weet iemand hier hoe je kan lopen zonder geweren? dus alleen maar freerunnen en knifen. Ik zag het gister iemand doen en het enigste wat je zag was zijn handen en verder niets. Maar ik kon het voor de rest nergens vinden.
Je ziet je geweer gewoon niet als je rent, en via marathon kun je onbeperkt rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

baronruud schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:09:
[...]

Ik heb NAT-type OPEN op de ps3. Gewoon volgende site ff gebruiken:
http://www.portforward.co...orwarding/routerindex.htm

En de juiste poorten open zetten:

MW2:
3074

PSN:
80
443
5223
3478 - 3479
3658
Al die poorten staan open maar nog steeds NAT type moderate op de PS3... :(
SCIxX schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:41:
[...]

Je ziet je geweer gewoon niet als je rent, en via marathon kun je onbeperkt rennen.
Helemaal als je daarvoor je handgun gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door Sandyman538 op 02-12-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
Ik vind die dual shotty toch zo kut! Wat een range hebben die dingen? Het is ipv de n00btube de n00bshooter, richten is geen vereiste meer en het is een instant kill :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Basz0r schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:17:
Waarschijnlijk maakte hij gebruik van een de care package bug, je rent namelijk sneller met zo'n care package nade. Maar volgens mij hoort dat bij cheaten of iig het misbruiken van een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turner_7
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02 13:16
ixl85 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:21:
Ik vind die dual shotty toch zo kut! Wat een range hebben die dingen? Het is ipv de n00btube de n00bshooter, richten is geen vereiste meer en het is een instant kill :z
Helemaal mee eens, die lui schieten van ruime afstand, en bam in 1x ben je weer dood. Heb me net dood geërgerd aan zo'n gast met dubbele shotguns. :|

Twitch | Youtube | 7800x3d | 4090 | Simucube 2 Pro - GSI Formula Pro Elite - VRS Pedals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:55
Wat verlies je nou eigenlijk bij Prestige ( heb de beginpost gelezen maar is me niet helemaal duidelijk )

Ik weet dat je je lvl verliest ( en de wapens )

Maar verlies je ook je:
Perk upgrades?
Wapen kleuren?
Challenges ( wapen challenges en gewone challenges )
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875

Vandaag erg veel cheaters tegengekomen. Ik dacht dat iw net de boel had schoongeveegd ? Ik hoop dat de hackers er voor zorgen dat we dedis krijgen met adequate admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lizardz schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:41:
Wat verlies je nou eigenlijk bij Prestige ( heb de beginpost gelezen maar is me niet helemaal duidelijk )

Ik weet dat je je lvl verliest ( en de wapens )

Maar verlies je ook je:
Perk upgrades?
Wapen kleuren?
Challenges ( wapen challenges en gewone challenges )
etc.
Quote van mezelf uit de TS:
Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons).
Lijkt me toch wel erg duidelijk.....? ALLE dingen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
weetje hoe irritant: 2 mensen die elkaar kennen maar in een ander team zitten en via tactical insertion elkaar constant afknallen om vervolgens een nuke te krijgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

rob1n schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:07:
weetje hoe irritant: 2 mensen die elkaar kennen maar in een ander team zitten en via tactical insertion elkaar constant afknallen om vervolgens een nuke te krijgen :o
Ik ben nu al een tijdje lvl70 en heb nog nóóit zo'n nuke gezien! _O-

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:07
heb al 5 nukes gegooit net 2keer achter elkaar, het is heel makkelijk als je je killstreak goed zet.

7 kills Harrierstrike
11kills Choppergunner
25 Nuke

met de choppergunner kun je vaak al genoeg kills maken om de nuke te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

ruudjuhnl schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:20:
heb al 5 nukes gegooit net 2keer achter elkaar, het is heel makkelijk als je je killstreak goed zet.

7 kills Harrierstrike
11kills Choppergunner
25 Nuke

met de choppergunner kun je vaak al genoeg kills maken om de nuke te halen.
Ik vond die choppergunner niet zo fijn eigenlijk, dus weer op ac130 gezet... en die zuigt eigenlijk ook wel :D

Maarja, met m'n gerush heb ik toch niet zo vaak zo'n hoge streak... En met die harriers TK ik nog wel eens :S Wel jammer dat je de richting bij die niet in kunt stellen.

Ik heb predator missile, choppah, ac130 nu. Hoewel je met die missile meestal niet meer dan 1 persoon tegelijk neermaait, is het toch wel een leuk ding om te gebruiken imho :) Vooral als je nog net mensen kunt treffen de een deuropening in rennen >:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35
Toch blijft ik het apart vinden. Ben nu lvl 58, heb er 1 dag en 8 uur oid opzitten. In al die tijd: Nog geen enkele cheater tegengekomen, en nog geen enkele Nuke gezien. Ik voel mezelf uniek O-) (PC versie this is)

[ Voor 4% gewijzigd door Gaargod op 02-12-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben de wapenlijst in de TS aan het updaten!
Zie: monnick in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."

Ik ga af en toe een wapen categorie doen (beetje photoshop werk), dus binnenkort staat de nieuwe wapenlijst met mooie stats in de TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Laatst online: 06-05 21:18
steveman schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:26:
[...]

Ik heb predator missile, choppah, ac130 nu. Hoewel je met die missile meestal niet meer dan 1 persoon tegelijk neermaait, is het toch wel een leuk ding om te gebruiken imho :) Vooral als je nog net mensen kunt treffen de een deuropening in rennen >:)
Zelfde instelling hier. Het is indd vaak puur geluk mocht je een aantal vijanden bij elkaar willen raken (ik speel meestal domination, wacht gewoon tot er een punt wordt overgenomen en ram dan die raket de grond in. Vaak zitten er meerdere vijanden op zo'n punt en heb je je 2 kills voor je chopper te pakken. Dan even wachten en AC130 here we come).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Laatst online: 06-05 21:18
monnick schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:50:
Ik ben de wapenlijst in de TS aan het updaten!
Zie: monnick in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."

Ik ga af en toe een wapen categorie doen (beetje photoshop werk), dus binnenkort staat de nieuwe wapenlijst met mooie stats in de TS ;)
Eerste categorie ziet er strak uit. Zo kun je ook makkelijk stats vergelijken trouwens!
Keep up the good work! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Net wat raars gezien... vijand krijgt harriers... Zweeft die 3e een tijdje in de lucht, lekker maaien op een teammate van me... en maar maaien... en die teammate gaat maar niet dood?! Leek wel alsof ie er precies omheen schoot :o

Best een vreemd gezicht, stuk of 5 salvo's die mis gingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 20:27

ToeingTheLine

Mask of sanity

Was aan het gamen net, en werd geknifed. Kreeg toen meteen op mijn scherm te zien: "You've been killed by an infected....". Ik kreeg ook een nieuwe title. Iemand die hier wat meer over kan vertellen?

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 05:22
Ik zie tegenwoordig gasten met een Javelin, ze hebben die in de hand. Als je ze dood schiet ontploft de javelin, je bent dan gelijk dood...
Een bug?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 10:07

Gediminas

recovering stagiair marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
falling_down schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:48:
Was aan het gamen net, en werd geknifed. Kreeg toen meteen op mijn scherm te zien: "You've been killed by an infected....". Ik kreeg ook een nieuwe title. Iemand die hier wat meer over kan vertellen?
Infected aan zetten, iemand knifen.
Dude common!
Zombie aka infected.
Als je gedood word door een zombie................... word je er zelf een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Volgens mij betekend "You've been killed by an infected". dat deze persoon in een server heeft gezeten waar een nuke is gegooit. En deze persoon heeft jou gekilled.

Oftewel, you are killed by an infected

EDIT: http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
Je moet dan dus gekilled worden door iemand die "Toxic" is.

@hierboven, infected aanzetten :?

net trouwens een 25killstreak gehad, maar ik had de nuke nog niet unlocked, en had 'm dus ook niet in me streaks staan ;(

[ Voor 40% gewijzigd door srdevil op 02-12-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 05:22
Wat irritant zeg, snap niet dat mensen het leuk vinden. Net of je dan skills hebt.
Ik stuur ze altijd een cynisch berichtje, met dat ze zo veel skills hebben...
De meeste bedanken me... dom volk...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aha, dat is het dus met die Javelin! Ik dacht al: wtf, is het de bedoeling dat een Javelin afgeschoten wordt wanneer je er iemand mee dood schiet?! :S
Echt constant werden er triple + multi kills met die Javelin glitch gehaald :(

Ik own trouwens echt te hard met die Akimbo Model 1887, die moet echt generfed worden! Meestal zo'n hoge K/D ratio (minstens 2) dat er iets niet klopt :P Enorm overpowered....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 30-05 10:31
Javelin glitch is erg leuk te gebruiken voor de lol in een private match, online dus echt niet.
fourzerotwo

#MW2 Javelin Glitch fix currently in test. Once it's cleared, we'll be urging it through Microsoft & Sony certification as fast as possible. 23 minutes ago from Tweetie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:58
Ik haat die javelin bug, echt serieus begrijp niet dat mensen dat steeds gebruiken ( op xbox 360 ). Echt zielig, das nog erger dan noobtubers/dual shotguns ¬_¬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06 01:07
Gaargod schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:48:
Toch blijft ik het apart vinden. Ben nu lvl 58, heb er 1 dag en 8 uur oid opzitten. In al die tijd: Nog geen enkele cheater tegengekomen, en nog geen enkele Nuke gezien. Ik voel mezelf uniek O-) (PC versie this is)
Ik ook, tot vandaag. Vandaag 2 cheaters gezien (aimbot ect) Nuke heb ik wel nog niet gezien! Ook niet op youtube ^^

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

ToasterxD schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:23:
[...]

Ik ook, tot vandaag. Vandaag 2 cheaters gezien (aimbot ect) Nuke heb ik wel nog niet gezien! Ook niet op youtube ^^
Heb van de week nuke geunlockt en hem een paar keer gebruikt en nu net is die ook eindelijk een keertje tegen me gebruikt, gelijk die challenge gehaald :P.
Nu nog zelf paar keer nuke voor die animated emblem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Ik wou echt dat er een Derail only server zou zijn, da's echt de leukste map :o En maar campers flanken :9

Behalve dan als er zo'n n00btubehoer rondhangt :S

[ Voor 19% gewijzigd door steveman op 02-12-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:01
Bijzonder dat de map Rust Rust heet... Is niet bepaald rustig in dat level.. :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:25
Ik dacht vandaag laat ik maar eens met een sub machine gun gaan rondhangen (speel voornamelijk met AR of Sniper)
Dus ik pakte de eerste de beste MP5K. Helemaal dorogespeeld en nu in Akimbo. Damn dat is handig zeg. Net nog een 40-5 gehaald op Afghan met die dingen (TDM) de nmr 2 had net 11-9 ofzo

Nja had wel iets van 12 kills met de Chopper gunner en iets van 4 met de Harriers en 1 met de predator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 30-05 10:31
Zeau, level 70 geworden :D
AK is echt wennen, maar dan werkt ie lekker, nu nog uitproberen op een grotere map :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:33
l0n3w012ph schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:02:
[...]

Ach Ramon... mss wel maar daar ging het me ook niet om om te posten, want als ik alle winst-potjes in FFA plaats, blijf ik posten hier omdat dat me gewoon erg goed ligt (en dat ligt beslist niet aan de spelers want soms zit ik gelukkig eens een keer in een lobby waar ik niet uitgeknald wordt door dat klote-matchmaking system en zitten er ook nog eens erg goede spelers in). In (eigenlijk) alle andere gametypes suck ik als de pest door mijn ongeduldige manier van spelen. Winnen met 30-0 is gewoon leuk en waarschijnlijk ook wel eenmalig... :)

En trouwens: geef je steam-ID maar eens door dan voeg ik je toe. Ik zou graag zo'n type als jij in de server willen hebben want ik schreef al in mijn post dat ik me dood erger aan die extreem overpowerde killstreaks dus als jij dan alle killstreaks uit de lucht haalt, wordt FFA mss weer eens een keer FFA zoals het hoort, dus waarbij de beste gamer ook wint.
Speel ook alleen maar FFA en het lijkt idd of ik de enige ben met een stinger. Vaak knal ik ze al uit de lucht voordat ze aankomen, priceless >:)
Mis alleen soms wel een gun maar stinger is beter, anders winnen de andere soms dmv een chopper/harrier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35
falling_down schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:48:
Lol ik wou je eigenlijk doorverwijzen naar het L4D2 topic :P maar het bestaat dus echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Laatst online: 27-05 15:33
even snel een vraagje. ik heb nu de 1e rocket. maar daar krijg je de meeste dingen niet in 1 keer mee neer. lukt dat met een stinger wel? of ben je daar ook meerdere schooten voor nodig?

anders moet ik maar snel die stinger hebben word er raar van als niemand zoon ding neer schiet in TDM ik schiet ze bijna aleen maar uit de lucht met gevaar voor eigen leven (maar heb net cold blood dus dat gaan me morgen ook even proebeeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Daarnet iemand pijnlijk gep0wned.
Iemand zat te knifen met die special perks (oneindig lopen, lichter, ...)
Loopt hij richting mij, net op het moment dat hij wil knifen... knife ik hem :-D

En vanaf nu begin ik dat echt wel handig te vinden dat knifen, zodra ze in mijn buurt staan. Knife, Bye En dan eindig je met een score van +30 :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Net ook een briljant potje. Een gast zat ergens achter in de map te snipen in een huisje. Ik met mijn knife die kant op, hij schiet mis, ik loop langs de eerste deur waar zijn claymore staat, die ontploft, via de andere ingang naar binnen en een mes in zijn rug. 2 minuten later zit hij er weer precies dezelfde actie uit gehaald, maar toen ook maar een claymore midden in die ruimte gezet, wat denk je 30 seconden later, boem, loopt hij in mijn claymore. Beproefd concept, nog een claymore (zo dom zal hij wel niet zijn) en boem, loopt hij er weer in. Ik lag hier dubbel op de bank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 20:27

ToeingTheLine

Mask of sanity

1.0.172 is uit, maar zoals gewoonlijk geen release notes....
Iemand al veranderingen kunnen spotten?

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:25
Sandyman538 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:32:
Net ook een briljant potje. Een gast zat ergens achter in de map te snipen in een huisje. Ik met mijn knife die kant op, hij schiet mis, ik loop langs de eerste deur waar zijn claymore staat, die ontploft, via de andere ingang naar binnen en een mes in zijn rug. 2 minuten later zit hij er weer precies dezelfde actie uit gehaald, maar toen ook maar een claymore midden in die ruimte gezet, wat denk je 30 seconden later, boem, loopt hij in mijn claymore. Beproefd concept, nog een claymore (zo dom zal hij wel niet zijn) en boem, loopt hij er weer in. Ik lag hier dubbel op de bank :+
hij had vast zijn tent daar nog staan.

Zulke personen zijn de echte die hard camper, niet eens een alternatieve plek of manier om kills te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06 07:37
falling_down schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:41:
1.0.172 is uit, maar zoals gewoonlijk geen release notes....
Iemand al veranderingen kunnen spotten?
Goeie kans dat ze die javelin suicide bomber bug eruit hebben gehaald

Edit: toen ik de search naar een hc hq game startte zag ik rust als map langs komen, volgens mij is dat nieuw (rust hardcore headquarters wat een ontzettend slechte combinatie zeg :/ )

[ Voor 24% gewijzigd door Relis op 03-12-2009 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:33
Ligt het aan mij of neemt het niveau met de dag toe ? Kon eerst fluitend eerste worden met FFA op de PS3 maar sinds vandaag nog maar zelden of ik speelde heel slecht vandaag maar heb echt het gevoel dat iedereen veel beter en sneller speelt.

Zie nu ook bijna iedereen spelen met een heartbeatsensor icm stopping power.

Speel zelf altijd met een red-dot icm harderline en ninja maar dit werkt bijna niet meer. Iedereen schiet mij eerder dood dan ik hun. Later harderline geruild voor stoppingpower en toen ging het beter.

Jammer dat de SCOPE zo kut is in tegenstelling tot CoD4, daar werkte de SCOPE perfect op de M16A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Versteegrob schreef op donderdag 03 december 2009 @ 01:55:
Ligt het aan mij of neemt het niveau met de dag toe ? Kon eerst fluitend eerste worden met FFA op de PS3 maar sinds vandaag nog maar zelden of ik speelde heel slecht vandaag maar heb echt het gevoel dat iedereen veel beter en sneller speelt.

Zie nu ook bijna iedereen spelen met een heartbeatsensor icm stopping power.

Speel zelf altijd met een red-dot icm harderline en ninja maar dit werkt bijna niet meer. Iedereen schiet mij eerder dood dan ik hun. Later harderline geruild voor stoppingpower en toen ging het beter.

Jammer dat de SCOPE zo kut is in tegenstelling tot CoD4, daar werkte de SCOPE perfect op de M16A
Heartbeat sensor en silencer op een SCAR met fast reloading!

Maar het speelt wel heel anders hoor. Je bent veel minder snel omdat die unit veel aandacht trekt. Ik denk niet dat het aan je setup ligt hoor. Je kan met alle perks wel eerste worden als je er zelf maar fijn mee speelt, mijn wens is een FAL met silencer (heb de silencer bijna), sleight of hand, cold blooded en ninja. Mij niet gezien met een dual shotty :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
ixl85 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 02:53:
[...]

Heartbeat sensor en silencer op een SCAR met fast reloading!
Dit is dus een voorbeeld van een setup die niet mogelijk is.

Voor Heartbeat + silencer heb je BLING nodig. Voor fast reloading heb je SOH nodig (Sleight of Hand). Dit zijn allebei perks uit groep 1.

En persoonlijk vind ik de silencer zo slecht. Een Assault Rifle wordt qua damage gelijk aan een LMG. Met de Famas moet je over grote afstand 3 burst raken om een ventje te killen. Voor een Snipergun is deze ook nutteloos, want dan heb je bijna altijd 2 schoten nodig voor 1 ventje, enz. Ik gebruik de silencer alleen voor de challenges :P
sk1nny666 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:04:
even snel een vraagje. ik heb nu de 1e rocket. maar daar krijg je de meeste dingen niet in 1 keer mee neer. lukt dat met een stinger wel? of ben je daar ook meerdere schooten voor nodig?

anders moet ik maar snel die stinger hebben word er raar van als niemand zoon ding neer schiet in TDM ik schiet ze bijna aleen maar uit de lucht met gevaar voor eigen leven (maar heb net cold blood dus dat gaan me morgen ook even proebeeren)
Ja, Stinger schiet alle choppers, harriers, enz met 1 schot neer. Nadeel van de stinger is dat je alleen kan schieten als hij lockt en hij lockt alleen op voertuigen. Je kan dus niet meer een raket naar ventjes schieten.

[ Voor 62% gewijzigd door prutser387 op 03-12-2009 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Fist schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:28:
[...]

Helpt niet? Je krijgt bijna geen enkele killstreak die je kan pakken. Ik vind het heerlijk om met sniper dat te doen, geen zorgen om de harriers enzo die ze gebruiken:)
Op het moment dat het vijandelijke team voor de helft uit snipers met Thermal Scope en voor de helft uit mensen met M16 bestaat dan maak jij je niet heel veel zorgen meer om die Harrier die je met een Stinger uit de lucht haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:22
Gisteravond na veeeel connectie problemen potje gedaan met Brammel1234.. Bleek dus dat het nat type op de PS3 echt naar "Open" moest en bij ons bleef ie maar op strict of moderate staan.
PS3 icm vast ip en in DMZ zetten hielp zelfs niet om op Open te krijgen.

Nu ist uiteindelijk gelukt door de poorten open te zetten (tcp:80,443,5223 en udp:3478,3479,3658) en belangrijkste waarna het bij mij werkte... de PS3 helemaal UIT en daarna weer aanzetten 8)7

@Brammel: Werkt het nu bij je?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 16:56
prutser387 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:35:
[...]

Ja, Stinger schiet alle choppers, harriers, enz met 1 schot neer. Nadeel van de stinger is dat je alleen kan schieten als hij lockt en hij lockt alleen op voertuigen. Je kan dus niet meer een raket naar ventjes schieten.
Wat moet je doen om de stinger te unlocken? Gebruik nu altijd de AT4-rocket, en nooit versus mensen ofzo, maar altijd op planes en dan erger ik me eraan dat het 2 schoten (of meer?) duurt. Vaak kies ik er dan voor om me na het eerste schot dood te laten schieten door de harrier/heli, zodat ik gelijk een nieuwe rocket kan vuren en het af kan maken.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
http://forums.electronica...hment-unlocks-levels.html

Stinger is de unlock van level 30. Dus je moet lvl 30 worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022
Is er iemand in voor een Spec Ops vandaag :+ ?

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Haha ik had eerst zoiets van wat zeurt iedereen nou over die 'n00b-tubes' zo erg is het toch niet? Tot ik gisteren in een match kwam met alleen maar n00b-tubes en Javelin suiciders :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Laatst online: 20:01
Na de nieuwe updaten blijft cod4 steeds hangen tijdens het afsluiten van het spel:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
JaWSnl schreef op donderdag 03 december 2009 @ 08:12:
[...]

Wat moet je doen om de stinger te unlocken? Gebruik nu altijd de AT4-rocket, en nooit versus mensen ofzo, maar altijd op planes en dan erger ik me eraan dat het 2 schoten (of meer?) duurt.
Dat is met de stinger ook, afhankelijk van waar je op mikt. Komt doordat bijvoorbeeld de AC-130 flares gebruikt. Voordeel is wel dat je twee stingers meekrijgt.

Gisteren een beroerd potje sabotage op Skidrow, stond op een gegeven moment 3-14. Was al van m'n LMG naar een assault rifle geswitched (voor nades, heb claymores op m'n LMG) maar dat hielp ook niet. Teruggeswitched en me met name op defense gestort. Paar kills met m'n Steyr, paar goed geplaatste claymores (met twee double kills), een triple van m'n predator en nog een stuk of vier, vijf van m'n heli. Uiteindelijk na een killstreak van 10 gekilled (dus net geen AC-130) en geëindigd op 18-18. Viel me nog alles mee na die beroerde stand halverwege. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 03-06 12:56
Gisteren iemand geschoten terwijl hij van een brug naar beneden sprong. Genoeg schade aangericht, zodat hij de sprong niet kon overleven. Zag ik ineens een melding in de trant van "Assisting Suicide".
Er zit dus genoeg humor verwerkt in MW2...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Ik ben nu sinds gister aan het spelen op de pc ipv de xbox360 .. heb hem zuiver gekocht voor MP op de PC alleen ik vroeg me af wat een beetje de beste settings zijn voor mij.. speel nu op 1650x1050 met normal textures en shadows en dergelijke uit alleen in MP loop hij toch niet altijd even vloeiend.. iemand die me kan helpen?

Spec : intel 6600 @ 2.4 ghz
2 GB Ram
Geforce 8800 GTS
Windows 7 32 bit

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vince22 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 08:11:
Gisteravond na veeeel connectie problemen potje gedaan met Brammel1234.. Bleek dus dat het nat type op de PS3 echt naar "Open" moest en bij ons bleef ie maar op strict of moderate staan.
PS3 icm vast ip en in DMZ zetten hielp zelfs niet om op Open te krijgen.

Nu ist uiteindelijk gelukt door de poorten open te zetten (tcp:80,443,5223 en udp:3478,3479,3658) en belangrijkste waarna het bij mij werkte... de PS3 helemaal UIT en daarna weer aanzetten 8)7

@Brammel: Werkt het nu bij je?
Ga eens kijken of ik die poorten open kan zetten. Heb mijn PS3 een vast ip gegeven (settings in de PS3) en UPNP aangezet (PS3 blijft zeggen niet beschikbaar), maar mijn nat type blijft op moderate staan. Moet je naast die poorten ook nog wat veranderen aan je router firewall?

* kan prima online spelen, echter kan ik met een paar mensen niet connecten. Als ik diegene wil joinen of diegene mij dan staat er unable to connect to host.

Ik dacht gister 'even' te gaan snipen in de map waistland. Had een sniper class gemaakt met de laatste riffle die te unlocken is. Verder coldblood pro, steady aim pro en sleight of hand. Werd echt finaal afgemaakt zeg, heb slechts 1 iemand kunnen killen, met een headshot :P Als je dat niet doet moet je hem 2x raken. Goede cammo had ik ook nog niet, dus werd dik gespot. Snap soms echt niet hoe mensen dat zien zeg, hebben ze een 60inch tv ofzo.

[ Voor 27% gewijzigd door Dj-sannieboy op 03-12-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
hmr schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:43:
Ik ben nu sinds gister aan het spelen op de pc ipv de xbox360 .. heb hem zuiver gekocht voor MP op de PC alleen ik vroeg me af wat een beetje de beste settings zijn voor mij.. speel nu op 1650x1050 met normal textures en shadows en dergelijke uit alleen in MP loop hij toch niet altijd even vloeiend.. iemand die me kan helpen?

Spec : intel 6600 @ 2.4 ghz
2 GB Ram
Geforce 8800 GTS
Windows 7 32 bit
Heb zelfde specs alleen dan met 4 gb ram. Werkt prima op alles hoog bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

IStealYourGun schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:14:
En vanaf nu begin ik dat echt wel handig te vinden dat knifen, zodra ze in mijn buurt staan.
Ik heb gisteren bewust alleen met een riot shield gespeeld, om die challenges te unlocken !
17 kills met een shield alleen :P

Ik denk dat er veel gevloekt hebben >:) En de meeste weten totaal niet wat ze moeten doen als ik neergehurkt ga zitten, ze schieten, zien dat het geen nut heeft, en dan blijven ze staan :?
Dan sluip ik dichterbij en plet ik hen _/-\o_
Of als ze hun magazijn leeg schieten en reloaden, haal ik m'n secondary wapen even boven :*)

Zelfs een 4-killstreak gehaald. Wat wel effectief is, is me knifen. Het is precies alsof die door die riot shield kunnen knifen. Al kan het ook aan de zijkant zijn, als ze zo dicht zijn, kunnen ze makkelijk even aan de zijkant vermoed ik

[ Voor 5% gewijzigd door ? ? op 03-12-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
hmr, AA op Off Vsync Off textures op auto....

Ik heb 2 gig meer en een 8800GTAlpha dog edition, Proc. ook dual core zelfde ghz.
Ik denk dat je geheugen van je videokaart je bottleneck is, een beetje gekortwiekte versie de 8800gt ;)
Persoonlijk geen problemen met online lag, ik speel btw ook ook 1680x1050.

Gisteravond mijn eerste MP stapjes gezet, word ik in een server gegooit met meer van de helft lvl 50+.
Letterlijk met mijn 'blote billen' in het diepe gedonderd :+

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 13:59
Ik ben sinds zaterdag eens begonnen met deze game en aangezien ik niet echt veel ervaring heb met shooters viel het me toch een beetje tegen.
Ik merk wel dat het een na een tijdje wel een beetje beter gaat omdat je de mappen begint te kennen en de perks beter begint te begrijpen maar het blijft wel wennen.
Ik speel momenteel vooral free for all in MP en probeer de wapens uit en kijk welke me het best liggen.
Ik merk al dat run and hit stijl me niet echt ligt en ik meer naar een silent en stealth speelstijl grijp.
Ivm met stinger : Hoe kan je deze laten locken?
Men tag is Zerotalent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 16:09
Ryzor schreef op donderdag 03 december 2009 @ 08:48:
Is er iemand in voor een Spec Ops vandaag :+ ?
Lijkt me leuk, nog niet eerder gedaan. :) PSN: unomomentodado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Laatst online: 13-03 21:15

Gnermo

All about that bass!

Gisteren op de PC eventjes only deagle gedaan op FFA rust..

Loadout:

MP5K Silencer Extended
Deagle Akimbo FMJ
Bling Pro
Cold Blooded Pro
Steady Aim Pro

Uitendelijk geeindigd met een score van 30-4... Nooit gedacht dat ik de Desert eagle nog eens zou gebruiken, als je ermee inzoomt is hij vreselijk k*t maar met akimbo is hij serieus geweldig :D

EDIT: Nog even een edit voor Monnick: Je kan ook met Last Stand Pro al je wapens nog gebruiken, misschien handig om erbij te zetten :)

Zijn ook alle Pro Unlock bekend? Zo niet: Ik heb ze allemaal unlocked, dus je kan me wel een DM sturen voor de OP :)

[ Voor 26% gewijzigd door Gnermo op 03-12-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Laatst online: 17-03 16:54
Ik ben niet snel gefrustreerd of begin te tieren over cheaters/uitbuiters etc.

Maar tering wat een ellende gisteren, die zogenaamde 'noobtubers' vind ik geen probleem, shit happens.
Maar die knifers en dus gisteren ook die javeling suiciders, elke keer die kerel met zijn javelin rennen. Je moet hem potverdikkie wel laten lopen, je gaat er zelf ook aan.
Goed je laat hem dus lopen tot hij hopelijk op gepaste afstand is en hem wel veilig om kan leggen, neemt hij wel een zooi teamleden mee, plus ik weer es zo messtekende roadrunner tegenkom.

Tsja voor mij was gister de lol er wel even af, heb ik eigenlijk nooit dat ik mij irriteer aan speelwijzen van anderen. Maar de combi van knifers en die javelin dingen, zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Exitium schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:33:
[...]

Dat is met de stinger ook, afhankelijk van waar je op mikt. Komt doordat bijvoorbeeld de AC-130 flares gebruikt. Voordeel is wel dat je twee stingers meekrijgt.
Stinger op Cobra, Pavelow en Harrier is 1 shot 1 kill. AC-130 is ook 1 shot 1 kill, maar door de flares raak je het vliegtuig niet.
belgian1 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:01:
Ivm met stinger : Hoe kan je deze laten locken?
Is al eerder uitgelegd, maar door te aimen op een lockable voertuig (bijvoorbeeld harrier, pavelow, enz.) eerst hoor je pliep----pliep----pliep---- en daarna plingelingelingelingelingelinge (dat is de lock :P)

[ Voor 31% gewijzigd door prutser387 op 03-12-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:12

Royz

Kleurenblind!!

klaasvd79 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:04:
Ik ben niet snel gefrustreerd of begin te tieren over cheaters/uitbuiters etc.

Maar tering wat een ellende gisteren, die zogenaamde 'noobtubers' vind ik geen probleem, shit happens.
Maar die knifers en dus gisteren ook die javeling suiciders, elke keer die kerel met zijn javelin rennen. Je moet hem potverdikkie wel laten lopen, je gaat er zelf ook aan.
Goed je laat hem dus lopen tot hij hopelijk op gepaste afstand is en hem wel veilig om kan leggen, neemt hij wel een zooi teamleden mee, plus ik weer es zo messtekende roadrunner tegenkom.

Tsja voor mij was gister de lol er wel even af, heb ik eigenlijk nooit dat ik mij irriteer aan speelwijzen van anderen. Maar de combi van knifers en die javelin dingen, zeer irritant.
Want wat is er dan mis met knivers?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 15:08
Marathon + Lightweight en dan een carepackage granaat in je handen is pas geniaal. Door die care package granaat ren je schijnbaar nog harder 8)7.

Gister ook m'n eerste nuke gehad in FFA :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Laatst online: 02-06 20:58
Pranger schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:15:
Marathon + Lightweight en dan een carepackage granaat in je handen is pas geniaal. Door die care package granaat ren je schijnbaar nog harder 8)7.

Gister ook m'n eerste nuke gehad in FFA :9~
Uhu en dan gaan ze je allemaal voor cheater uitschelden kwam ik gister achter xD, vet grappig is dat.
Had op een gegeven moment een score van 40/5 alleen met knife op Highrise, nja aan het einde iedereen schelden dat ik aan het cheaten was dus...

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Relis schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:37:
[...]

Hey heet jij ook steamboat willie ingame?
Dan ben ik je volgens mij een paar keer tegengekomen in een of andere hardcore list :)
Nee ingame heet ik Ghost*nrd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:03

Aight!

'A toy robot...'

Ik speel eigenlijk alleen maar team deathmatch :P, vind ik het leukste. Mijn PSN is jemoeder1337 en speel meestal met de sniper rifle.

Of gewoon de M4A1. Heb nog niet veel geunlocked, dat vind ik wel jammer. Maar ik pak meestal gewoon de guns die in het veld liggen.

Geniale game wel, alleen met die challenges, gaat er een hoop tijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

prutser387 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:04:
[...]

Is al eerder uitgelegd, maar door te aimen op een lockable voertuig (bijvoorbeeld harrier, pavelow, enz.) eerst hoor je pliep----pliep----pliep---- en daarna plingelingelingelingelingelinge (dat is de lock :P)
Ik had daar in het begin ook moeite mee. Ik kon ook niet locken tot ik merkte dat je kon aimen door rechter muis klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275731

Aight! schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:41:
Ik speel eigenlijk alleen maar team deathmatch :P, vind ik het leukste. Mijn PSN is jemoeder1337 en speel meestal met de sniper rifle.

Of gewoon de M4A1. Heb nog niet veel geunlocked, dat vind ik wel jammer. Maar ik pak meestal gewoon de guns die in het veld liggen.

Geniale game wel, alleen met die challenges, gaat er een hoop tijd in zitten.
Dat is toch ook wat je wilt in een game? Dat hij lang weet te vermaken en uitdagend blijft? Ik zie de lol er wel van in ieder geval :D

Het is alleen jammer dat matchmaking niet altijd even strak werkt. Ik werk fulltime, en studeer deeltijd, dus heb weinig tijd om te knallen. Ik heb het idee dat ik nogal achterblijf qua level, iedereen heeft inmiddels een hoger level dan ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Laatst online: 17-03 16:54
Royz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:08:
[...]

Want wat is er dan mis met knivers?
Dat ze overpowered zijn, 1 steek en dood? en al helemaal van afstanden dat ze nogal lange armen moeten hebben. Snap zelf ook dat dit geen Arma 2 of Dragon rising is, maar Modern Warfare en dan met mesjes rondrennen?
Het is ook geen cheaten het is gewoon handig gebruik maken van in mijn ogen een niet geperfectioneerd onderdeel van het spel, maar dat maakt het voor mij niet minder irritant.

En ja die javelins, hoef ik niet uit te leggen denk ik;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 13:01

ye-roon

knaak

zoooooo gister avond lvl 32 geworden en berg potjes Domination gespeeld. Dit vind ik toch best wel een leuke manier van spelen. Leuker nog dan TDM. Al lukt het unlocken van mijn Perfectionist call sign maar niet. Inmiddels wel aan de slag met de steyer aug, nog niet heel veel want ben pas net 32, wel al de stock unlocked en morgen is kijken of tie dan beter schiet. vanavond workshop windows7 van me werk, dus geen mw2 vandaag.

Verder bijna alle perks die ik unlocked heb op pro, m.u.v. cold blooded, marathon en lightweight. cold blooded heb ik bijna, marathon lukt vanzelf op me p90 rush class en die heeft ook lightweight, dus die komt ook nog wel. Maar holy S, ninja is zoooooooo relaxt :D echt niemand die je meer hoort :)

Ik heb wel nog ff een vraagje over dat steam. Ik was ff de singleplayer aant doen en daar "unclockte" ik achievements, iets wat ik rechts boven in me scherm zag en verder niet echt aandacht heb besteed, maar is er een manier om die achievements dan ook te bekijken? dat probeerde ik in steam na me mp avondje, maar heb niks kunnen vinden. Wil namelijk wel weten wat ik gehaald heb ^^.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJVB
  • Laatst online: 03-06 13:10
ye-roon schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:02:
Ik heb wel nog ff een vraagje over dat steam. Ik was ff de singleplayer aant doen en daar "unclockte" ik achievements, iets wat ik rechts boven in me scherm zag en verder niet echt aandacht heb besteed, maar is er een manier om die achievements dan ook te bekijken? dat probeerde ik in steam na me mp avondje, maar heb niks kunnen vinden. Wil namelijk wel weten wat ik gehaald heb ^^.
Op de steam site kun je die bekijken, van mij bijvoorbeeld: http://steamcommunity.com/id/TJVB/stats/ModernWarfare2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
prutser387 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:35:
[...]

Dit is dus een voorbeeld van een setup die niet mogelijk is.

Voor Heartbeat + silencer heb je BLING nodig. Voor fast reloading heb je SOH nodig (Sleight of Hand). Dit zijn allebei perks uit groep 1.

En persoonlijk vind ik de silencer zo slecht. Een Assault Rifle wordt qua damage gelijk aan een LMG. Met de Famas moet je over grote afstand 3 burst raken om een ventje te killen. Voor een Snipergun is deze ook nutteloos, want dan heb je bijna altijd 2 schoten nodig voor 1 ventje, enz. Ik gebruik de silencer alleen voor de challenges :P
Oeps owja! haalde 2 setups door elkaar.
Maar een silencer doet niet zoveel met je dmg hoor. Volgensmij is het precies het zelfde. Ik krijg in elk geval niet het gevoel dat ik meer moet schieten.
Anders kan je altijd nog stopping power pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-05 20:35

ini

Life is what you make of it

Sandyman538 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:32:
Claymore kills zijn mijn favoriete kills. Met Scavenger kan je er 2 tegelijk neerleggen en niets is mooier dan +50 (of 100 als er 2 niet opletten hehe) voorbij te zien komen als je inmiddels een minuut verder bent :)

op een aantal maps heb ik al een plekje voor een claymore die bijzonder vaak een kill oplevert. bv op subbase op de trap naar boven.

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-05 23:36

Realtec

Less is more

Ik vind het jammer dat het onmogelijk is om bij deze game perfect te spelen.

Of je hebt leuke killstreak en er spawnt er een achter je.. of er komt een noobtube aanvliegen die afgesoten word aan de andere kant van de map op geluk.
En als je dan respawnd dan sta je ineens tussen 2 vijanden, meestal pak je er dan nog 1 maar de 2e pakt jou.
Oja dan heb ik het nog niet eens over de campers :P

Daarnaast vind ik het jammer dat er geen ded servers zijn, en te weinig hardcore gametypes (al komen die binnenkort nog wel) sniper only servers zouden ook wel bruut zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 25-05 12:05
Realtec schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:23:

en te weinig hardcore gametypes (al komen die binnenkort nog wel)
Ja is dat zou?
Dat zou heel mooi zijn!
Hardcore moshpit ofzo :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:15

beany

Meeheheheheh

Is er al een plek waar je de MP data van een speler kan bekijken? Welk level iemand is, welke challenges hij/zij gehaald heeft etc etc ??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.