@ helpdesk
sinds gisteren 18.00 uur aan het klooien geweest om de zaak aan het draaien te krijgen en nu 13 uur verder maar nog geen enkele stap verder!
ik kom meerdere problemen tegen!
HD ingebouwd van WD caviar green 1TB en geformatteerd volgens menu!
1) de firmware laat zich zowel met als zonder HD niet updaten omdat de afslutende "ok" knop niet als een actieve functie word gezien ik krijg dus dat icoontje te zien dat ik die knop NIET kan gebruiken.
mislukt dus en kom ik weer in onverrichter zake in het menu terug!
2) de netwerk instellingen krijg ik niet voor elkaar ondanks een "vrij" IP adres uit de routerlijst.
het subnetmasker wijst zich dan automatisch en de standaart gateway en ip van de DNS server haal ik uit de laptop via opdracht prompt; "ipconfig/all"
3) de pc herkent de mediaplayer/HD niet via de usb kabel.
resetten via de hardware knop geeft ook geen zichtbaar resultaat behalve dat hij uitgaat en na meer dan 15 min nog geen kik geeft dus dan maar uit en weer aanzetten dn komt hij weer in de oude firmware terug.
Bij de laatste poging te updaten zonder HD ging hij met de usb stick er in wel uit maar niet meer aan en na een half uur geen kick maar weer uit en aan gezet, maar nu blijft hij in het opstart scherm vast hangen...
reageert niet meer op de hardware resetknop....
WEG ERMEE!
Ik wacht nog even je reactie af maar ik heb het eigenlijk wel gezien met dit onding!
o ja ff tussendoor...als ik naar mijn IP adres ga kom ik bij een simpele telmachine die 2 getallen optelt..je kunt er verder niks mee
vul ik het adres met de :8080 in kom ik wel op die nzb of iets dergelijks pagina terecht....
samba en bittorrent kan ik dus ook niet downloaden/ installeren bij het formatteren...
mss haal ik als leek een aantal zaken door elkaar of gebruik verkeerde benamingen ...excuses dan maar ik zie door de bomen het bos niet meer...

zo het is half 8 's morgens en 13 uur na aankoop...wat een ellende zeg....
nogmaals het afspelen, beeld en geluid zijn/waren super!
grtn Guido
[
Voor 16% gewijzigd door
MantasticB1 op 30-01-2010 07:32
. Reden: xtra info toegevoegd ]