Gister ben ik aan de slag gegaan met mijn nieuwe gadget, de Eminent 7080 hdMedia player. Alles werkt eigenlijk prima, behalve NZBget. Die geeft in de web interface de volgende foutmelding:
ERROR: NZBGetWeb could not connect to NZBGet-Server.
De enige andere pagina die ik kan bezoeken is de configuratie pagina. Deze geeft echter de volgende foutmeldingen:
Warning: copy(settings.php) [function.copy]: failed to open stream: No such file or directory in /opt/share/www/nzbgetweb/config.php on line 322
ERROR: Could not load web configuration file and could not create a new one. File "settings.php" not found.
Ik heb de volgende zaken met mijn 7080 gedaan sinds dat ik hem uitgepakt heb:
ERROR: NZBGetWeb could not connect to NZBGet-Server.
De enige andere pagina die ik kan bezoeken is de configuratie pagina. Deze geeft echter de volgende foutmeldingen:
Warning: copy(settings.php) [function.copy]: failed to open stream: No such file or directory in /opt/share/www/nzbgetweb/config.php on line 322
ERROR: Could not load web configuration file and could not create a new one. File "settings.php" not found.
Ik heb de volgende zaken met mijn 7080 gedaan sinds dat ik hem uitgepakt heb:
- Om hem te testen heb ik hem eerst aangesloten op mijn TV en het ding werkte prima.
- Vervolgens weer ontkoppeld, open geschroefd en een harde schijf ingebouwd (Western Digital Caviar Green 1.5TB, 64 MB Cache | WD15EARS).
- Wederom voor de test weer aangesloten op mijn TV en de hardeschijf via het System menu geformateerd. Het viel me op dat in het status scherm van de formatering soms het woord ‘FAILED’ langskwam.
- Firmware geüpgrade van 1.2.4 naar 1.3.5. Ook dit liep niet soepel. Volgens mij werd de USB stick niet herkent of zag hij de firmware niet als een verse firmware. Toen ik het apparaat echter opnieuw opstartte ging hij onmiddellijk flashen, waarna alles goed leek te gaan. Voor de gein heb ik het nieuwe YouTube kanaal bekeken en deze werkte naar behoren.
- In System Info zag ik echter dat BitTorrent en NZBGet niet waren geïnstalleerd, dus heb ik de hardeschijf wederom geformatteerd. Hierna werkt BitTorrent wel en NZBGet niet.
- Afgelopen nacht heb ik met de BitTorrent client een BluRay gedownload, wat goed is gegaan! Tevens heb ik een paar films en series bekeken en deze werken ook vlekkeloos.