Ik ben heel erg tevreden met mijn Eminent 7080 apparaat. Een mooi staaltje techniek. Sinds een paar dagen in bezit.
Ik heb wat last van het geluid van de fan, maar ik heb ook nog een Antec casing met een oudere WD 1 TB schijf erin (via e-sata gekoppeld) erbij. En samen produceren ze wel wat geluid. Ach ja, dan doen we gewoon de klapdeurtjes van het tv-kastje wat meer dicht.....
Of ik ga deze week nog eens rustig kijken, naar alle topics hier, want ik heb nog wat opmerkingen en aanraders gezien betreffende het fan geluid.
De installatie liep redelijk gesmeerd. Alleen ik zag dat in mijn handleiding de ventilator kabels losgehaald worden en daarna in de tekst instructies, nooit meer terug geplaatst worden. Niet handig voor de "leek" onder ons.
Wat betreft die e-sata koppeling, dat heeft me wat zweet gekost. De e-sata kabel van mij, die al een redelijk lange kop heeft, ging er dus niet helemaal in (net niet, als ik de casing er vanaf haalde wel). Naar de Mediamarkt geweest, daar hadden ze alleen nog kortere (terwijl ze ook de eminent verkopen).... bij de andere winkels in de buurt zag ik eigenlijk ook niks beters.... thuis het stanley-mes gepakt en een stuk van het plastic van de e-sata kop afgesneden... en voila!!! hij gaat er nu volledig in.
Een paar dingen voor verbetering vatbaar. (ik weet dat er een paar genoemd zijn).
1) Dat is de youtube zoek functionaliteit. Het is handig als er een soort van zoek historie wordt bijgehouden en dat je bijvoorbeeld favorieten kunt selecteren. Ik dacht zelf dat het misschien mogelijk is, als extra, om via de "webinterface" van de Eminent (waar ook de torrent-app e.d. zitten) op youtube te kunnen zoeken en dat je daar bestanden kunt selecteren en toevoegen aan een soort van playlist, die je dan kunt afspelen als je op de bank zit :-) Anders krijg ik de komende weken nog last van een remote control duim, naast de RSI, SMS-duim en het bel-oor.
2) MP3 / audio speler, ik kan nu maar 1 directory afspelen. ik heb vaak CD1 en CD2 sub-directories.
En ik kan dan alleen CD1 afspelen, of alleen CD2. Maar hij gaat niet automatisch door.
Of doe ik iets verkeerds? Volgens mij heb je hetzelfde gedrag bij de foto's... In sommige gevallen dus ook niet handig.
Eminent bedankt voor jullie support op dit forum! Erg handig, deden alle fabrikanten dit maar. En ik respecteer de tijd en moeite die jullie nemen.. Beter een goede release, dan eentje die vol met fouten zit. Daar wordt niemand beter van. Ik wacht wel rustig af. En ik hoop dat jullie gewoon actief blijven in dit topic. Als het aan mij lag, hoeft eminent niet direct te reageren. Ik wil niet betweterig overkomen, maar schrijf je bv een korte status van de komende updates, elke vrijdag, of 2 keer per maand, en doe je een samengevat antwoord geven op de vragen (veel vragen komen toch dubbel). Als mensen niet weten wanneer ze een antwoord kunnen verwachten, worden ze ongeduldig en sommige lastig.
Het lastige blijft trouwens, dat je dik 50 pagina's moet lezen om sommige antwoorden te vinden en als je het apparaat thuis hebt kan je gewoon niet wachten :-)
[
Voor 16% gewijzigd door
Anoniem: 216539 op 22-02-2010 12:29
. Reden: bedankje aan Eminent ]