Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bij mij doet de fan het altijd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116888

Laat dit kinderachtige gedoe gewoon achterwege wil je...

[ Voor 92% gewijzigd door FeaR op 21-02-2010 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

@ ^^
Het valt me op dat je op vrijwel iedereen die jou te hulp schiet comnmentaar hebt. Het zou je sieren dit achterwege te laten. Dit topic verrekt toch al van totaal verkeerde postings.

Unknown Alien schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:31:
Klotp dat dat hij zo stil hoort te zijn en dat de fan pas aangaat bji xx graden?
Nee. Ik vermoed dat je de fan niet juist hebt aangesloten na de inbouw van de HD.

[ Voor 26% gewijzigd door Guardian Angel op 20-02-2010 22:09 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 13:42
Guardian Angel schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:07:
@ ^^
Het valt me op dat je op vrijwel iedereen die jou te hulp schiet comnmentaar hebt. Het zou je sieren dit achterwege te laten. Dit topic verrekt toch al van totaal verkeerde postings.

[...]

Nee. Ik vermoed dat je de fan niet juist hebt aangesloten na de inbouw van de HD.
Ik heb de fan niet eens los gehaald.
hemiparo schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:45:
Vaag dan.

Net ging hij wel even aan, maar ben nu aan het copieren en hij is uit. maf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• web2log
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09-2022
Hai Eminenters,

Heb al op dit forum en op google gezocht, maar ik krijg geen hoogte van het ontbreken van de: "next" functionaliteit bij het afspelen van MP3s. Dit lijkt mij een functie die er standaard in moet zitten, niet?
Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMichaMicha
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 11:43
Ik zou graag in een volgende firmware een "Now Playing" functie zien. Nu kan ik de muziek niet op pauze zetten, enkel stoppen of muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:29:
Blijf je nou vragen om HDD's? Zover ik weet werken alle SATA-schijven, dus kap nou eens met vragen en koop er gewoon een, bijv. een WD Caviar Green 1 TB, dat werkt sowieso...
Zo bedoelde ik dat niet :) Ik vroeg me gewoon af welke schijf hij erin had zitten... Gewoon om me te oriënteren...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:31

Sorcerer8472

Mens sana?

Peter_Aragorn schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:29:
[...]

Zo bedoelde ik dat niet :) Ik vroeg me gewoon af welke schijf hij erin had zitten... Gewoon om me te oriënteren...
Naja, als ik zou moeten kiezen, zou ik ook een WD Caviar Green kopen van 1 TB ofzo; koeler, zuiniger en waarschijnlijk ook stiller omdat hij 5400rpm is. En 5400rpm is snel genoeg voor deze mediaplayer, aangezien de bottleneck zeker niet de HD zal zijn.

Trouwens, iemand al opgevallen hoe mooi er "Derector" en "Scence" op dat klapbord in het hoofdmenu? :D

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Kijk zo kan het ook! Thanks!

Ik twijfel een beetje tussen de Eminent EM 7080 en de Xtreamer... Beide met de voor- en nadelen natuurlijk...

Edit: maakt het bij de WD Caviar Green nog uit of je een EADS of een EARS schijf hebt?

[ Voor 24% gewijzigd door Peter_Aragorn op 21-02-2010 14:03 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341527

Begin deze maand is versie 1.0.3.6 van de firmware gereleased. Voor wanneer een volgende (beta) versie is gepland is op dit moment niet bekend. Ter informatie een overzicht van openstaande issues.

Openstaande issues (o.a.):
  • De '10 ISO preview bug' ('ongeldig bestand' na 10 ISO preview mounts).
  • 'SPDIF switching/output probleem'
  • BD/DVD Ondertitel: optie 'Nederlands' ontbreekt nog steeds.
  • Ontbrekende pauze, previous en next functies bij afspelen muziek (MP3 etc.)
  • Bij veel MP3 en Flac files worden de tags omgekeerd getoond (op MP3 speler en VLC media player worden deze wel goed getoond).
  • Bij het afspelen van bv. MP3's zie je alleen preview informatie. De 'echte player' verschijnt slechts enkele seconden in beeld (linksonder) en verdwijnt daarna.
  • Multi-angle DVD's: Met een icon links boven in beeld wordt wel aangegeven dat de opname multiple angle shots bevat ('hoekmarkering' aan) maar er is geen mogelijkheid om angles te selecteren.
  • Ontbreken van cursor keys functionaliteit op Web Services onscreen keyboard. De <- key is backspace (niet cursor left), en de -> key is een spatie (niet cursor right). Door gebrek aan echte cursor keys kunt je tekst niet editen, maar alleen deleten en opnieuw typen.
    Misschien ook aardig als het keyboard midden op het scherm kan worden geplaatst.
  • Als je bv. een filmpje op YouTube zoekt, in de result list niet vindt wat je zoekt en dan je zoek string wilt verfijnen moet je alles steeds helemaal opnieuw intypen. Text wordt niet bewaard.
Nieuwe features:
  • Internet Radio support (eerder is aangegeven dat hier aan wordt gewerkt). :*)
  • Daarnaast zou ondersteuning voor uitzendinggemist (e.a.) veel gebruikers blij maken. :P
Het Realtek platform ondersteund geen plugins. Voor nieuwe functionaliteit zijn we afhankelijk van Eminent.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 341527 op 22-02-2010 16:43 . Reden: Eerste alinea aangepast om indruk van 'trollen' te vermijden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hierbij dan nog een persoonlijke request: ondersteuning voor MRSS-feeds, zodat het mogelijk is om (net zoals op oude platform) video's af te spelen uit een videoplaylist.

Zo was het op een andere EM-player mogelijk om bijv. Uitzending Gemist en Geenstijl.tv te kijken. Is met dit kastje (nog(?) niet) mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:40
na het doornemen van het hele topic ben ik er eigenlijk nog niet uit.....
deze7080 lijkt me een ideale player, maar heb eigenlijk nog niets concreets gelezen over de webinterface mogelijkheden.
Ik wil de player uit zicht plaatsen, waarvandaan de ab niet direct bruikbaar is. Heeft dit apparaat ook een webinterfcae waarmee ik bijvoorbeeld muziek (zonder dat de tv aan moet) of een film kan starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arieh schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:06:
na het doornemen van het hele topic ben ik er eigenlijk nog niet uit.....
deze7080 lijkt me een ideale player, maar heb eigenlijk nog niets concreets gelezen over de webinterface mogelijkheden.
Ik wil de player uit zicht plaatsen, waarvandaan de ab niet direct bruikbaar is. Heeft dit apparaat ook een webinterfcae waarmee ik bijvoorbeeld muziek (zonder dat de tv aan moet) of een film kan starten?
Nee, geen web interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

...hoewel je in theorie misschien een losse interface en losse mplayer ofzo erop zou kunnen klussen, in linux :P

Linux EM7080 2.6.12.6-VENUS #5 Mon Nov 16 22:03:24 CST 2009 mips unknown

Als je maar compilet voor het goede platform enzo en met goede libs linkt, en als de drivers voor het afspelen van audio maar beschikbaar zijn. Beeld zal een stukje moeilijker worden vanwege de gesloten sfeer rondom de Realtek-chipset (raar, want dat lijkt mij juist een manier om sales te boosten!). Misschien heeft al eens iemand hiermee geëxperimenteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:17
Sp!tF!re schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:25:
Is er iemand die ook weet of je de Eminent alles kan afspelen "as source", ik wil dat de TV de upscaling regelt en niet de Eminent (de upscaling engine in de TV is beter dan o.a. mijn laptop doet qua DVD's, ik vermoed dus dat de Eminent ook minder zal zijn dan de TV). Vooral bij DVD's is dit verschil merkbaar (bij 720P merkte ik het niet zo, maar bij 480P des te meer). Dus, is er iemand die dit weet? :+ Ik kan het zowel in de handleiding als in het toestel zelf niet vinden.
Ikzelf heb de EM7080 zo ingesteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.redfoxpaintball.com/la384/Reviews/Eminent_EM7080/rawvideo-s.jpg

Volgens mij betekend dit dat het beeld onbewerkt doorgestuurd wordt via de hdmi kabel. Als de bron 720p is, wordt er 720p doorgestuurd. Als de bron Pal is, wordt dit als Pal doorgestuurd. Elke andere instelling betekend volgens mij dat het beeld wordt geforceerd naar die bepaalde resolutie, aka up-scaling dan wel down-scaling. Hetzelfde heb ik overigens gedaan voor de audio, welke ook via de hdmi-kabel naar een av-receiver gaat. De av-receiver zorgt in mijn geval voor de verwerking van de audio en de up-scaling van het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Anoniem: 341527 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:37:
Het is de laatse weken behoorlijk stil vanuit Eminent.
(Zowel op dit forum als met het beantwoorden van support requests.)
Sorry maar dit slaat echt nergens op! |:(

De laatste reactie van Eminent is van afgelopen vrijdag... misschien kan het zo zijn dat er bij Eminent is het weekend niet gewerkt wordt? Maar nee, dat zou schandalig zijn :X

Ik heb in al mijn jaren op GoT nog niet zo vaak meegemaakt dat er bij een product-topic zo goed wordt meegelezen en gereageerd door de fabrikant. Wat dat betreft is de actie van Eminent zeer goed!

Ja... er zijn nog veel dingen die niet goed zijn..
Ja... er kan altijd beter gereageerd worden op vragen (maar ook veel slechter!)
Ja... als we zo doorgaan is dit topic zeer snel locked... wil je dat?

(het valt me op dat vooral de 'nieuwe' gebruikers komen klagen over hoe Eminent dingen doet en laat - als je wilt dat dit topic blijft bestaan: snel ermee stoppen please!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huizenga32
  • Laatst online: 06-10-2024
hemiparo schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:54:
[...]

De laatste reactie van Eminent is van afgelopen vrijdag... misschien kan het zo zijn dat er bij Eminent is het weekend niet gewerkt wordt? Maar nee, dat zou schandalig zijn :X

Ik heb in al mijn jaren op GoT nog niet zo vaak meegemaakt dat er bij een product-topic zo goed wordt meegelezen en gereageerd door de fabrikant. Wat dat betreft is de actie van Eminent zeer goed!

Ja... er zijn nog veel dingen die niet goed zijn..
Ja... er kan altijd beter gereageerd worden op vragen (maar ook veel slechter!)
Ja... als we zo doorgaan is dit topic zeer snel locked... wil je dat?

(het valt me op dat vooral de 'nieuwe' gebruikers komen klagen over hoe Eminent dingen doet en laat - als je wilt dat dit topic blijft bestaan: snel ermee stoppen please!)
Is zo’n emotioneel betoog nou echt nodig? Ik vond het bericht van Mentalminds een keurige opsomming. Als dat al niet meer kan….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ja dat is nodig... Als je dat al moet vragen snap je het dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Laatst online: 11-01-2024
Dokman schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:00:
Hallo,

Ik heb een Eminem 7080 met de nieuwste firmware. En een Panasonic TX-P42GA11 Full HD tv. Als ik film ga kijken flikkert het beeld af en toe. Ik heb die ook gehad met een A.C Ryan. Deze heb ik terug gebracht naar de winkel maar nu heeft deze mediaplayer het ook. Ik heb al de instellingen geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. En heb de speller op 3 hdmi porten aan gesloten en 2 kabels gebruikt.

Ik weet dat dit geen help desk is maar heb dit forum hellemaal door gelezen maar kan geen oplossing vinden.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.
Ik heb hetzelfde, dat het beeld af en toe flikkert tijdens een film. Bij mij icm een Samsung lcd-tv. Ik heb deze speler echter maar pas. De firmware moet ik nog updaten (maar jij hebt het probleem met de nieuwste versie nog dus dat is het niet) en ik moet nog kijken of het aan de hdmi kabel ligt. Ik laat wel weten als het me lukt het op te lossen. Dacht, ik meld het alvast even dan weet je dat je niet de enige bent met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hemiparo schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:54:
De laatste reactie van Eminent is van afgelopen vrijdag.
Ik doel natuurlijk specifiek op de door mij gerefereerde issues. ;)
Verder kan ik je reactie niet goed plaatsen.
NB: emoties dragen inhoudelijk weinig bij aan dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Anoniem: 341527 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:14:
[...]

Ik doel natuurlijk specifiek op de door mij gerefereerde issues. ;)
Verder kan ik je reactie niet goed plaatsen.
NB: emoties dragen inhoudelijk weinig bij aan dit topic.
Het laatste ben ik met je eens, daarom nogmaals een kleine uitleg aan mijn kant. Het was niet zo zeer emotioneel bedoeld maar meer een waarschuwing. Als we zo door blijven gaan zal dit topic snel gesloten zijn. Hou het inhoudelijk en let ook even op de waarschuwing. Wat naar mijn mening overigens niet betekend dat een korte vraag niet kan, officieel mag het dus niet. De primaire reactie was vooral op de 'aanval' richting Eminent. En dan nu weer, mijzelf inclusief, ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 09:59
Ik ben zelf nu zo'n 2 maanden in het bezit van deze mediaplayer en ik ben zeer tevreden over de mogelijkheden die het apparaat biedt m.b.t. het afspelen van film(pje)s. Wat mij echter tegenvalt is de mogelijkheden die het apparaat biedt m.b.t. het afspelen van muziekbestanden. In de basis is het niet veel meer dan het starten en stoppen van een muziekbestand (ik heb niet veel andere functionaliteit kunnen vinden, maar mocht dit er wel zijn dan hoor ik het graag).

Voor een product dat zichzelf een mediaplayer noemt verwacht ik toch wel iets meer functionaliteit want op dit moment is het meer een movieplayer die toevallig ook wat muziekbestanden kan afspelen. Een willekeurige MP3-speler, autoradio of zelfs navigatiesysteem biedt meer functionaliteit op dit gebied.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Wat valt er nog meer met muziek te doen behalve afluisteren? Dat is toch de bedoeling? Afspelen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Guardian Angel schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:20:
Wat valt er nog meer met muziek te doen behalve afluisteren? Dat is toch de bedoeling? Afspelen.
Heb me nog niet verdiept in de afspeelmogelijkheid van muziek maar dingen die ik toch wel minimaal wil:

- shuffle
- speellijsten

Als deze opties er zijn is het voor mij in ieder geval meer dan genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In elk geval: pauze, next en previous functies.
Wenselijk: zoeken (genre, artist etc.), playlists, shuffle.

RTFT ! (as in RTFM with last T for thread/topic.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:26
LA-384 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:44:
[...]

Ikzelf heb de EM7080 zo ingesteld:
[afbeelding]

Volgens mij betekend dit dat het beeld onbewerkt doorgestuurd wordt via de hdmi kabel. Als de bron 720p is, wordt er 720p doorgestuurd. Als de bron Pal is, wordt dit als Pal doorgestuurd. Elke andere instelling betekend volgens mij dat het beeld wordt geforceerd naar die bepaalde resolutie, aka up-scaling dan wel down-scaling. Hetzelfde heb ik overigens gedaan voor de audio, welke ook via de hdmi-kabel naar een av-receiver gaat. De av-receiver zorgt in mijn geval voor de verwerking van de audio en de up-scaling van het beeld.
Top, bedankt! Daar heb ik wat aan :) Ik kan me niet herinneren dat ik deze de vorige keer heb gezien, maar ik ga vandaag de TV ophalen dus ik zal vanavond eens zien. Ik zal meteen wel even kijken of hij dan inderdaad in 480P/576i/720P en 1080P output en ik zal ook eens kijken of de Eminent het nou beter doet dan de TV (of andersom).

Verder: al dat gemekker, kap daar nou eens mee. Ik vind het ook jammer dat er nog geen firmware is waarin de ondertiteling automatisch op NL gezet kan worden, er is aangegeven dat ze ermee bezig zijn dus heb daar dan dat vertrouwen in (meer kun je niet doen). Eminent heeft niet alleen dit apparaat, maar ze hebben er nog veel meer en deze moeten ook allemaal ondersteund worden: dat wij de luxe hebben dat de helpdesk hier nog eens mee praat vind ik alleen maar een dikke pluim waard voor Eminent. Waarom toch altijd zo negatief? Zeker degene op Tweakers hadden aan het begin moeten weten dat je een product kocht waar nog wel aan gesleuteld werd, dan niet nu gaan klagen omdat het zo lang duurt: Eminent heeft nooit een datum gegeven voor die updates (de discussie of je een product mag verkopen wat nog "niet compleet" of af is, is een geheel andere en die hoort hier dan ook niet thuis).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Anoniem: 341527 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:59:
[...]
RTFT! (as in RTFM with last T for topic.)
Excuse me? Gedraag je eens eventjes normaal, dit soort opmerkingen zijn ongewenst.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Anoniem: 341527 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:59:
[...]
RTFT! (as in RTFM with last T for topic.)
Guardian Angel schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:50:
[...]

Excuse me? Gedraag je eens eventjes normaal, dit soort opmerkingen zijn ongewenst.
Ik dacht het... jij zegt het... maar dit soort gedoe is precies wat ik een paar postings terug bedoelde... kom op, laat elkaar een beetje in zijn of haar waarde...

[ Voor 22% gewijzigd door hemiparo op 22-02-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-05 13:25
Heeft er toevallig iemand ervaring met het van buitenaf bereiken van de webinterface van nzbget?
Nat staat goed, en het was bereikbaar via mijn externe ip in mijn lokale netwerk, maar vanaf een andere locatie kan ik er niet bij.
Mis ik ergens een instelling die toegang mogelijk maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

TafkaT schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:49:
Heeft er toevallig iemand ervaring met het van buitenaf bereiken van de webinterface van nzbget?
Nat staat goed, en het was bereikbaar via mijn externe ip in mijn lokale netwerk, maar vanaf een andere locatie kan ik er niet bij.
Mis ik ergens een instelling die toegang mogelijk maakt?
Misschien is dit het antwoord.
ACT Connectivity Solutions in "[Mediaplayer] Eminent EM7080 hdMedia RT"

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACT Connectivity Solution
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-04 22:10
@All: Ter info, er staat een heel aantal issues uit, alleen de laatste twee weken met Chinees nieuw jaar in zicht doen programmeurs niet zo heel erg veel meestal, dat zijn ook maar gewoon mensen die wel eens wat te vieren hebben. Als we wat nieuws te melden hebben qua firmware, dan doen we dat ook echt wel..

Verder hebben we niet persoonlijk verantwoording hier aan elkaar af te leggen.. Daarom nogmaals voor alle mensen die (naar bekende weg?) vragen: Wanneer komt dit, of wanneer komt dat?: Dat komt "When it's done.". en daar posten we niet ieder dag over 'het is nog niet klaar". (Al jullie reacties nemen we mee ter verbetering van de EM7080.)

Mbt. firmware-releases, hier nemen we tegenwoordig ruim de tijd voor om teleurstelling en slechte beta's te voorkomen. Het heeft dus ook absoluut geen zin om het topic vol te gooien met herhaalde verzoeken en vervolgens te klagen dat we niks oplossen.

Verder blijft het maar de vraag of dit topic inderdaad nodig is. Soms lijkt het wel alsof niemand leest en zelf dingen probeert. Tweakers is geen helpdesk..

Edit: Ik kan me overigens Hemiparo's emotie goed voorstellen als je de eerste zin van Mentalminds post leest:
Anoniem: 341527 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:37:"Het is de laatse weken behoorlijk stil vanuit Eminent. (Zowel op dit forum als met het beantwoorden van support requests.)"..
Dat is gewoon puur trollen en daar reageren we hier bij deze niet meer op.

[ Voor 16% gewijzigd door ACT Connectivity Solution op 22-02-2010 12:30 . Reden: Reactie op Mentalminds.. ]

https://www.act-connectivity.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216539

Ik ben heel erg tevreden met mijn Eminent 7080 apparaat. Een mooi staaltje techniek. Sinds een paar dagen in bezit.
Ik heb wat last van het geluid van de fan, maar ik heb ook nog een Antec casing met een oudere WD 1 TB schijf erin (via e-sata gekoppeld) erbij. En samen produceren ze wel wat geluid. Ach ja, dan doen we gewoon de klapdeurtjes van het tv-kastje wat meer dicht.....
Of ik ga deze week nog eens rustig kijken, naar alle topics hier, want ik heb nog wat opmerkingen en aanraders gezien betreffende het fan geluid.

De installatie liep redelijk gesmeerd. Alleen ik zag dat in mijn handleiding de ventilator kabels losgehaald worden en daarna in de tekst instructies, nooit meer terug geplaatst worden. Niet handig voor de "leek" onder ons.
Wat betreft die e-sata koppeling, dat heeft me wat zweet gekost. De e-sata kabel van mij, die al een redelijk lange kop heeft, ging er dus niet helemaal in (net niet, als ik de casing er vanaf haalde wel). Naar de Mediamarkt geweest, daar hadden ze alleen nog kortere (terwijl ze ook de eminent verkopen).... bij de andere winkels in de buurt zag ik eigenlijk ook niks beters.... thuis het stanley-mes gepakt en een stuk van het plastic van de e-sata kop afgesneden... en voila!!! hij gaat er nu volledig in.

Een paar dingen voor verbetering vatbaar. (ik weet dat er een paar genoemd zijn).
1) Dat is de youtube zoek functionaliteit. Het is handig als er een soort van zoek historie wordt bijgehouden en dat je bijvoorbeeld favorieten kunt selecteren. Ik dacht zelf dat het misschien mogelijk is, als extra, om via de "webinterface" van de Eminent (waar ook de torrent-app e.d. zitten) op youtube te kunnen zoeken en dat je daar bestanden kunt selecteren en toevoegen aan een soort van playlist, die je dan kunt afspelen als je op de bank zit :-) Anders krijg ik de komende weken nog last van een remote control duim, naast de RSI, SMS-duim en het bel-oor.

2) MP3 / audio speler, ik kan nu maar 1 directory afspelen. ik heb vaak CD1 en CD2 sub-directories.
En ik kan dan alleen CD1 afspelen, of alleen CD2. Maar hij gaat niet automatisch door.
Of doe ik iets verkeerds? Volgens mij heb je hetzelfde gedrag bij de foto's... In sommige gevallen dus ook niet handig.

Eminent bedankt voor jullie support op dit forum! Erg handig, deden alle fabrikanten dit maar. En ik respecteer de tijd en moeite die jullie nemen.. Beter een goede release, dan eentje die vol met fouten zit. Daar wordt niemand beter van. Ik wacht wel rustig af. En ik hoop dat jullie gewoon actief blijven in dit topic. Als het aan mij lag, hoeft eminent niet direct te reageren. Ik wil niet betweterig overkomen, maar schrijf je bv een korte status van de komende updates, elke vrijdag, of 2 keer per maand, en doe je een samengevat antwoord geven op de vragen (veel vragen komen toch dubbel). Als mensen niet weten wanneer ze een antwoord kunnen verwachten, worden ze ongeduldig en sommige lastig.
Het lastige blijft trouwens, dat je dik 50 pagina's moet lezen om sommige antwoorden te vinden en als je het apparaat thuis hebt kan je gewoon niet wachten :-)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 216539 op 22-02-2010 12:29 . Reden: bedankje aan Eminent ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339938

@EminentHelpdesk: Helemaal mee eens dat Tweakers geen helpdesk is, maar door de laagdrempelige manier van vraag en antwoord en het aanbrengen van ideeën kan de EM7080 alleen maar groeien.
Ik heb in ieder geval bewust voor de EM7080 gekozen door dit topic en de wijze waarop Eminent hier in meewerkt en ik ben er van overtuigd dat ik niet de enige ben.

Misschien is het verstandiger om een dergelijk forum op jullie Wiki te zetten, waar ook eventuele Beta's te downloaden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87832

Ik zoek een combinatie van een goed performende NAS en mediaspeler. De beste oplossing die ik tot dusver zie is een losse NAS en een losse mediaplayer, echter zag ik dat op EM7080 samba toegang is in te stellen.

Is de EM7080 met de samba toegang goed als NAS te gebruiken?
Kan ik naar hartelust nieuwe mappen aanmaken zonder dat het de mediaplayer functionaliteit verstoord? Is de netwerk snelheid goed genoeg om dagelijks zo'n 200-300MB te backuppen? En is 'ie via netwerk te benaderen terwijl het menusysteem uit staat (geen onnodig stroomverbruik enzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guardian Angel schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:50:
[...]

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Rtfm: Read The Full Manual -> Read the Full Topic :O

Laat ik RTFT anders formuleren: Lees eerst aandachtig de postings in dit topic en probeer te begrijpen wat iemand schrijft en bedoeld. Reageer als je wat nuttigs kunt bijdragen en laat kinderachtige opmerkingen achterwege.

Als voorbeeld, de onderstaande quotes zijn niet nuttig en leveren geen positieve bijdrage:
Sorry maar dit slaat echt nergens op!
het valt me op dat vooral de 'nieuwe' gebruikers komen klagen over hoe Eminent dingen doet
Als je dat al moet vragen snap je het dus niet...
Wat valt er nog meer met muziek te doen behalve afluisteren?
Gedraag je eens eventjes normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sermo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-05-2024
@ EminentHelpdesk

Grote klasse! dat de tijd wordt genomen om vragen te beantwoorden; misschien lijkt dit niet zo zinvol, maar voor mij en flink wat andere mensen is een goede helpdesk zeer belangrijk om tot aanschaf van een product over te gaan..

Even een opmerking: Ter Informatie

Slechts in alleen de Handleiding: EM7080-NL staan alle audio formaten die beschikbaar zijn: AAC, PCM, DOLBY AC3, DTS, DTS-HD (Pass thru), AC3 en DTS stereo down mix.
Helaas heb ik (tot nu toe) daar alleen al deze audio formaten kunnen terugvinden.

Een aantal bedrijven konden deze audio formaten blijkbaar ook niet (snel) vinden waardoor deze niet worden vermeld in de productgegevens van de Eminent 7080…

Zie b.v deze link:

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=579315

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sermo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:45:
@ EminentHelpdesk

Even een opmerking: Ter Informatie

Slechts in alleen de Handleiding: EM7080-NL staan alle audio formaten die beschikbaar zijn: AAC, PCM, DOLBY AC3, DTS, DTS-HD (Pass thru), AC3 en DTS stereo down mix.
Helaas heb ik (tot nu toe) daar alleen al deze audio formaten kunnen terugvinden.
Het overzicht van ondersteunde formats/codecs is onlangs in de FAQ geupdate:
What formats and codec’s are supported by the hdMEDIA RT?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 341527 op 22-02-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Anoniem: 341527 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:38:
[...]
Als voorbeeld, de onderstaande quotes zijn niet nuttig en leveren geen positieve bijdrage:
[...]
offtopic:
Lees in welke context ze zijn geplaatst, lees dan ook dat ik meestal reageer op een vraag die eerder en veel vaker is gesteld. Daarnaast is en blijft je opmerking ongepast, onbeleefd en ongewenst.

Je kunt zelf vast wel beseffen dat je dit soort opmerkingen niet moet maken, sterker nog, het mág niet eens. Een gebruiker zoals jij die nog niet eens 1 maand is geregistreerd. 18 postings achter zijn naam heeft staan zal dat toch niet beter weten dan iemand die bijna 10 jaar lid is en >24.000 reacties heeft?

Dit is een offtopic posting waarop je vooral niet moet reageren. Aan een flamewar heeft niemand iets en zorgt alleen maar voor een terechtwijzing én een definitief slot op dit topic. Hou het leuk voor elkaar. Dit topic staat sowieso al "op scherp".

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298811

Ik heb in de afgelopen dagen bovenstaande 54 pagina's doorgelezen op het volgende: Een verbinding maken vanuit de EM7080 met een gedeelde map op een PC in mijn netwerk. Ik draai Windows Xp. Ik zie alleen oplossingen voor Windows 7. Deze helpen niet bij mij. Eerst krijg ik een 'Login successful' mededeling als ik een PC aanklik, maar zodra ik een gedeelde map aanklik, zie ik als netwerk-id realtek_guest en een wachtwoord staan. Het veranderen van de id in bv. gast of zelfs helemaal leegmaken helpt niet. M.a.w. ik kom er niet in. De helpdesk bij wie ik ook het probleem heb voorgelegd reageerde bijzonder snel maar die reactie was net zo min de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Eminent:

Tweakers is inderdaad geen helpdesk. Dit topic is echter wel een nuttige plaats waar (toekomstige) gebruikers ervaringen kunnen uitwisselen en elkaar vragen kunnen stellen.
Velen (waaronder ikzelf) hebben op basis van dit topic een EM7080 aangeschaft en voelen zich gesteund dat er een EM7080 community is. (Deze community bevindt zich nu vooral op Tweakers omdat de Eminent site geen user forum heeft.)

Mijn post waaraan is gerefereerd is geenszins bedoeld om te trollen, wel om een indicatie proberen te krijgen of we meer aan weken of aan maanden moeten denken voor een nieuwe firmware release, en ten tweede om een overzicht van openstaande issues te bieden (Eminent heeft ongetwijfeld een vollediger overzicht maar die is voor ons niet ter inzage.)

De vorige firmware releases zijn relatief vlot na elkaar uitgekomen wat ik beschouwde als commitment van de leverancier. Ik begrijp dat nu is gekozen om meer tijd voor een nieuwe release te nemen ten behoeve van de kwaliteit.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 341527 op 22-02-2010 16:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
Ik heb de EM7080 nu bijna 1.5 week in gebruik, maar zit met een probleem met NZBget. Ik heb hiervoor een apart topic voor geopend, maar nar 29 uur heb ik pas 2 reacties van dezelfde gebruiker. Dus wil het even onder de aandacht brengen hier, aangezien de kenners van het apparaat hier veel zitten, en wellicht dus niet de hele 'Mediaspelers en HTPC's' in de gaten houden.

Mijn eerste ervaringen met de EM7080 zijn, buiten het probleem waarmee ik dus zit, erg goed. Het apparaat speelt tot nu toe alles af wat ik heb bekeken. Heb ook even met de Youtube functie gespeeld. Maar wat ik een nadeel vind, is dat de zoekopdracht niet wordt onthouden, dus niet makkelijk even aan te passen. Daarnaast zou het superhandig zijn als er met de afstandsbediening getypt kan worden. Er zijn wel letters op de cijfertoetsen gedrukt, dus misschien dat het mogelijk is om in te bouwen dat je, net als op een telefoon, via de cijfertoetsen kan typen? Nou zal ik de Youtube functie bijna nooit gebruiken, dus opzich vind ik het geen nadeel.

[ Voor 42% gewijzigd door Haazzz op 22-02-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gigi71
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-05 16:46
Een verbinding maken vanuit de EM7080 met een gedeelde map op een PC in mijn netwerk. Ik draai Windows Xp. Ik zie alleen oplossingen voor Windows 7. Deze helpen niet bij mij. Eerst krijg ik een 'Login successful' mededeling als ik een PC aanklik, maar zodra ik een gedeelde map aanklik, zie ik als netwerk-id realtek_guest en een wachtwoord staan.
Lukt het verbinden met een netwerkshare wel vanaf een andere PC. Bij mij (Windows XP 64 bits) werkte datt ook niet. Ik kreeg de foutmelding "Not enough server storage is available to process this command". Toen ik IRPStackSize vergrootte naar de waarde 35 werkte het wel (zie voor meer info hierover http://support.microsoft.com/kb/177078.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Anoniem: 298811 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:00:
Ik heb in de afgelopen dagen bovenstaande 54 pagina's doorgelezen op het volgende: Een verbinding maken vanuit de EM7080 met een gedeelde map op een PC in mijn netwerk.
/me Welkom op GoT.

Op je PC met XP staan de instellingen kennelijk niet goed, dáár ligt je probleen en niét bij de EM-7080.

offtopic:
Voor de duidelijkheid heb ik een topictitelwijziging gevraagd naar [Ervaringen] Eminent EM7080 hdMedia RT

[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 22-02-2010 17:24 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 09:49
Dat lijkt bij mij niet juist te werken. Ik merk het aan de Natural Motion op mijn Philips 42PFL9603. Als ik HDMI Auto instel gaan horizontale pan's niet helemaal lekker als ik NTSC of materiaal anders dan 25fps afspeel. Zet ik dan de HDMI op 1060p60hz gaat dit wel goed. Ik schakel nu dus telkens via setup naar de juiste output. Erg lastig, maar er is mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116888

Guardian Angel schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:01:
Je kunt zelf vast wel beseffen dat je dit soort opmerkingen niet moet maken, sterker nog, het mág niet eens. Een gebruiker zoals jij die nog niet eens 1 maand is geregistreerd. 18 postings achter zijn naam heeft staan zal dat toch niet beter weten dan iemand die bijna 10 jaar lid is en >24.000 reacties heeft?
Wat het probleem is met fosielen zoals jij...jij ontleent rechten aan je aanwezigheid hier...
Jij schijnt daardoor mensen te mogen afblaffen en ze persoonlijk aan te vallen...
Maar als iemand dan eens wat terug schrijft dan worden ze gemodereerd, want wee gebeente dat de oudjes eens kritiek krijgen...
Want ja iemand die hier net pas is heeft uiteraard veeeel minder rechten....blleerrggghh

Maar je mag je overwinning hebben hoor, wees er trots op...ik ben hier klaar....

...snel lezen, want deze kritiek is niet van een fossiel dus zal wel zo weg gemodereerd worden...
Weggemodereerd? Nee. Becommentarieerd? Ja.
Het beledigen van andere forumleden is absoluut ongewenst en wordt niet getolereerd. Verwacht hier binnenkort meer over te horen.

[ Voor 8% gewijzigd door Edmin op 23-02-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325451

Anoniem: 87832 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:21:
Ik zoek een combinatie van een goed performende NAS en mediaspeler. De beste oplossing die ik tot dusver zie is een losse NAS en een losse mediaplayer, echter zag ik dat op EM7080 samba toegang is in te stellen.

Is de EM7080 met de samba toegang goed als NAS te gebruiken?
Kan ik naar hartelust nieuwe mappen aanmaken zonder dat het de mediaplayer functionaliteit verstoord? Is de netwerk snelheid goed genoeg om dagelijks zo'n 200-300MB te backuppen? En is 'ie via netwerk te benaderen terwijl het menusysteem uit staat (geen onnodig stroomverbruik enzo)?
In theorie zou het kunnen, maar in de praktijk is de netwerkdoorvoersnelheid (in de praktijk ong. 35 Mbs) voor dat doel onvoldoende, logisch want het apparaat is met een ander doel voor ogen ontworpen. Ik raad je aan een aparte NAS te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 09:59
Zoals o.a. hierboven al genoemd een shuffle optie (en niet altijd dezelfde volgorde waardoor de liedjes aan het einde nooit aan de beurt komen). Verder kun je denken aan een soort cross-fade van nummers (heb je een feestje dan zet je een hele rits MP3s aan die lekker in elkaar over lopen). Het maken van een playlist. Nummers afspelen vanuit verschillende folders. Folder/file scan (10 sec. muziek van elke mp3 en dan de volgende, makkelijk als je op zoek bent naar een bepaald nummer).

Zomaar wat mogelijkheden die ik mis en dan heb ik het toch niet over hele bijzondere zaken.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nortuen
  • Laatst online: 21-04-2024
Anoniem: 269336 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:50:
[...]

Ik ben terug gegaan naar 2.0.2.6. Voordat ik terug ging naar 2.0.2.6 heb ik van de harddisk de partities verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Nadat de firmware erop stond heb ik de schijf geformateerd. Alle progs zoals samba enz werden geinstalleerd en ik kon daarna nzbget weer benaderen. Wat me opviel is dat al mijn instellingen nog in nzbget stonden. Ik hoefde niets te wijzigen. Zelfs een filmpje in de map movie stond er nog. Vreemd als je de partitie verwijderd, opnieuw aanmaakt en formateerd!
Alles getest en het werkte.
Daarna de usb met 3.0.3.6 er aan gehangen en een firmware update gedaan via het menu.
Ik heb de map .nzbget voor de update niet verwijderd.
Na de update deed nzbget het. Alle instellingen stonden nog goed.
Daarna nog 1 keer een reboot gedaan en o.a. samba werkte ook weer.
Volgens mij probleem opgelost _/-\o_
Hoi ik ben super tevreden met dit apparaatje. Enig probleem is dat ook bij na de update van 2.0.2.6 naar 3.0.3.6 de NZBGET niet goed werkte,
Ook ik heb de .nzbget directory niet verwijderd de eerste keer. ik heb opnieuw de 3,0,3,6 firmware geladen dit keer de .nzb directory weggehaald. Echter nog steeds kan de NZBGET applicatie de newsserver setting niet laden (staat wel goed in het config menu vreemd genoeg)
Afijn mijn vraag is de volgende ik ben terug naar firmware 2.0.2.6. Als ik nu een format doe wordt dan alleen de linux partitie geformat of de gehele hard disc? Ik weet dat 2.0.2.6 alleen de linux partitie doet maar....als je eerst firmware 3.0.3.6 geladen hebt wat dan??? Ik ben nogal huiverig dat ik straks alles kwijt ben,
De helpdesk gaf het advies een backup te maken alvorens een format te doen, Leuk maar dan moet ik eerst een harddisc erbij kopen (heb een 1.5 TB in de mediaplayer zitten)

verbeterpunten voor dit mooie product

- bij het afspelen van een film zou het handig zijn dat je in stappen van 1 minuut voor of achteruit kan skippen door op de navigatietoetsen te drukken (pijltje links/rechts)
- camerahoek toets op de afstandbediening.
- youtube: invulveld valt voor een gedeelte van het scherm (links)
- functie toewijzen voor toetsen rood, groen, geel en blauw
- betere support voor wmv files indien mogelijk
- het zou mooi zijn als uitzending gemist mogelijk kan zijn

Alleen verbeteringen doorvoeren als dit product betrouwbaar en vlot blijft werken.

nog een tip voor eminet, verander je naam hier ajb? eminenthelpdesk?? :*) dit was toch geen helpdesk?
By the way super dat Eminent hier aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
nortuen schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:02:
[...]
nog een tip voor eminet, verander je naam hier ajb? eminenthelpdesk?? :*) dit was toch geen helpdesk?
By the way super dat Eminent hier aanwezig is.
Ik hoop dat dit grappig bedoeld is...?

Maar goed - wat voor mij heel snel veranderd mag worden is dat de 7080 onthoud waar je voor het laatste gebladerd hebt. Dat zou mij heel wat klikjes besparen... verder ben ik tot nu toe zeer tevreden!

(en ja, ik weet dat er nog meer bugs inzitten - en hopelijk worden ze ook snel opgelost!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nortuen
  • Laatst online: 21-04-2024
hemiparo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:06:
[...]

Maar goed - wat voor mij heel snel veranderd mag worden is dat de 7080 onthoud waar je voor het laatste gebladerd hebt. Dat zou mij heel wat klikjes besparen... verder ben ik tot nu toe zeer tevreden!

(en ja, ik weet dat er nog meer bugs inzitten - en hopelijk worden ze ook snel opgelost!)
inderdaad dat was grappig bedoeld.

Oh nog een opmerking over de verpakking van deze mediaplayer. Er staat een logo op de doos voor DTS surround optical en coaxial OUT. Dat van coaxiaal zal wel een foutje zijn aangezien de speler alleen een optische uitgang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Anoniem: 116888 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:39:
[...]
Wat het probleem is met fosielen zoals jij...jij ontleent rechten aan je aanwezigheid hier...
Jij schijnt daardoor mensen te mogen afblaffen en ze persoonlijk aan te vallen...
Maar als iemand dan eens wat terug schrijft dan worden ze gemodereerd, want wee gebeente dat de oudjes eens kritiek krijgen...
Want ja iemand die hier net pas is heeft uiteraard veeeel minder rechten....blleerrggghh

Maar je mag je overwinning hebben hoor, wees er trots op...ik ben hier klaar....

...snel lezen, want deze kritiek is niet van een fossiel dus zal wel zo weg gemodereerd worden...
Nou nou, fossielen? Zo'n opmerking is treurig.
offtopic:
Er wordt tot op heden nauwelijks gemodereerd. Als je je gedraagt zoals het op dit forum geldt, blijft alles wat je zegt keurig netjes staan.

Het gaat niet om een overwinnaar, het gaat erom dit topic open te houden en daar ben ik nu al weken, met medeweten van de moderator, mee bezig. Zelfregulering is behoorlijk uizonderlijk op GoT.

Kritiek mag je hebben als'tie maar terecht is en niet komt uit je onderbuikgevoelens.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Less is More B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269336

nortuen schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:02:
[...]
Hoi ik ben super tevreden met dit apparaatje. Enig probleem is dat ook bij na de update van 2.0.2.6 naar 3.0.3.6 de NZBGET niet goed werkte,
Ook ik heb de .nzbget directory niet verwijderd de eerste keer. ik heb opnieuw de 3,0,3,6 firmware geladen dit keer de .nzb directory weggehaald. Echter nog steeds kan de NZBGET applicatie de newsserver setting niet laden (staat wel goed in het config menu vreemd genoeg)
Afijn mijn vraag is de volgende ik ben terug naar firmware 2.0.2.6. Als ik nu een format doe wordt dan alleen de linux partitie geformat of de gehele hard disc? Ik weet dat 2.0.2.6 alleen de linux partitie doet maar....als je eerst firmware 3.0.3.6 geladen hebt wat dan??? Ik ben nogal huiverig dat ik straks alles kwijt ben,
De helpdesk gaf het advies een backup te maken alvorens een format te doen, Leuk maar dan moet ik eerst een harddisc erbij kopen (heb een 1.5 TB in de mediaplayer zitten)
Mijn probleem was maar tijdelijk opgelost. Problemen met nzbget begonnen weer van voor af aan.
Ben terug gegaan naar 2.0.2.6 en zonder format draaide alles gelijk goed. Nu nog steeds.
Ik wacht maar rustig op de volgende firmware in hoop dat daarmee alles is opgelost.

Die harde schijf. 1,5 TB. is dat een samsung greendisk?
Ik heb het vermoeden daar het probleem in zit. Reageerd misschien net iets te langzaam voor de 7080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hemiparo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:06:
[...]

Er is herhaaldelijk aangegeven dat het hier geen Eminent helpdesk is.
Dat uitgerekend Eminent hier een account met de naam EminentHelpdesk heeft wekt verkeerde verwachtingen.
Daar is niets grappigs aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 341527 op 23-02-2010 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ik zie alleen het nut niet van die opmerking... verder ben je volop bezig met reacties uitlokken... DAAR is niets grappigs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-05 13:25
Nee, helaas, is een compleet andere issue. Niemand nog toegang tot nzbgetweb gekregen via internet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:15

FeaR

In GoT we trust

Guardian Angel schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:18:
[...]
Er wordt tot op heden nauwelijks gemodereerd...
Bij deze dan... heb het echt gehad met de mentaliteit hier en het telkens negeren van modbreaks. Topic gaat op slot voor nu. Wellicht dat er een nieuw deel wordt aangemaakt als er daarin wel gewoon wordt omgegaan met de commentaren en het algemeen doel van GoT.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 16:57

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Modbreak:Eminentgebruikers,

Dit topic is helaas voor ons onbeheersbaar geworden. Direct ingrijpen vanuit de modforce heeft niet tot het gewenste resultaat geleid en interne sturing door users onderling heeft tot escalaties geleid. Namens alle welwillende users wil ik degenen die zich hieraan schuldig hebben gemaakt hartelijk danken. [/sarcasme]

We gaan dit opnieuw proberen, maar dan wel in een ander format. Er is intern besloten om een Eminent EM7080 probleemtopic aan te maken. Hiervoor heb ik echter één of meer vrijwilligers nodig die dit topic willen beheren. Eminen helpdesk komt hiervoor niet in aanmerking door de beperkingen die aan bedrijfsaccounts zijn verbonden, het moet dus echt van één van jullie komen.

Vrijwilligers kunnen zich per DM bij mij aanmelden.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bestemd voor het discussieren over de EM7080. Als je er eentje hebt en je hebt een probleem, dan gelden dezelfde regels als op heel GoT: probeer alles wat je kunt vinden om het op te lossen en open dan pas een (compleet omschreven) eigen topic.

Dit topic is niet bedoeld voor het oplossen van technische problemen!